Nedelja, 22.09.2019.

15:24

Čovek koji je stvorio Putinov imidž objavio snimke "isključene kamere": Obilo nam se o glavu

Vitalij Manski pre oko 20 godina snimio je propagandni film za Putina. Sad je od snimljenih delova koji su ispali iz filma napravio sasvim drugačiju priču.

Izvor: Jutarnji list

Èovek koji je stvorio Putinov imidž objavio snimke "iskljuèene kamere": Obilo nam se o glavu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Cinjenice

pre 4 godine

@Mihalo
U potpunosti se slazem tvojim komentarom, pa bi cak dodaon i ovo, sta
godinama vec govorim i pisem: da nije PUTIN preuzeo vlast, Rusija bi danas
izgledala kao danasnja Ex-Jugoslavija sa mnogo malih drzava kojima bi
upravljao zapad. Zasto zapad (pogotovo SAD i VB) stalno „kljickaju“ Rusiju
i uvode joj sankcije?
Rusima, isto kao i Srbima NE treba demokratija, jer oni od demokratije, polako
ali sigurno prave, odnosno, idu u ANARHIJU.

@Laki

pre 4 godine

Radi vaše informacije prosečna zarada u Rusiji za avgust 2019 je 688USD, tj. 620EUR. U julu 2019 je bila 736USD ili oko 650EUR. Izvor:
https://www.ceicdata.com/de/indicator/russia/monthly-earnings

primer

pre 4 godine

Nije bitno koliko je neko "bitan" vec sta i kako radi za to vreme sopstvene drustvene "bitnosti". Niko nije savrsen pa ni Rusija, ali boljeg tesko da su mogli izabrati i postaviti da ih vodi gde ih vodi...
A nece neki filmovi ili neciji komentari odredjivati ko je sta uradio i kakav bio, vec naravno realna istorija neke tamo 2100...

Tale'S

pre 4 godine

@Deda Cvetko
Mozda je prosecna plata 400$ ali nije nego je preko 600$ stim sto sa tom platom mozes ziveti bolje nego u EU sa 1000$. Svi troskovi za stanovanje ne prelaze 20$ ukljuceno,voda,struja,grijanje..

maksa

pre 4 godine

Citam komentare i mislim se da li reziser Bozidar Nikolic cita ove komentare. On je rezirao film Tri karte za Holivud i posto mu je film bio jako dobar bilo bi lepo da snimi i drugi deo. A scenario tj dijalog za scenario moze da nadje ovde na komentarima..

objava pls

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!
(Maslačak, 22. septembar 2019 19:26)

Potpuno tacno. Da je drzavnik kao Bizmark ili Ataturk postavio bi temelje drzavi da postoji jak sistem jos 1.000 godina nakon njega, a ne "posle mene potop".

ooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Libija razorena ratom, unistena, ima vecu prosecnu platu od mocne Putinove Rusije!? A od koje to “velike vecine zemalja EU” imaju vecu platu Libija, Zambija i JAR? Dakle, pricas neistine. Naravno da je neistina i ta plata od 670 dolara, pokusavas onu u Moskvi da predstavis kao rusku. Koja bi sve i da je tacna bila preniska. Prosecna ruska plata je oko 400 dolara. Dakle, bedna. Ruska ekonomija na nivou Spanije i Meksika. I to je Putinov “uspeh”? Da mu ekonomija bude na nivou zemlje koja ima 100 miliona stanovnika od Rusije?
Necu ja do Libije, meni je odlicno tu gde sam, nego me cudi sto ti nisi otisao u Libiju, posto si tako zdusno navijao za rat tamo? Ili u Siriju, Irak? Iran? Sto ne ode u Rusiju, nego si pobegao u SAD da odatle slavis Putina i Rusiju? Dakle, licemer.

Da., ali...

pre 4 godine

Da li Putin vlada čvrstom rukom? Da. Da li je to bilo potrebno zemlji u rasulu? Da. Da li je pteterivao ponekad? Jeste. Da li je doprineo da se u Americi izabere Tramp, a u V. Britaniji, Dzonson? Jeste. A zbog čega su Ameri i Britanci naseli na istu priču kao naivni Rusi? Jednostavno, jer je ekonomija tih zemalja bila u katastrofalnom stanju pre nego što su izabrani. A ko su ti koji su doveli ekonomiju u katastrofalno stanje i doveli tri ogromne zemlje na ivicu bankrota (Rusija 1998, US/UK 2009-2017). Npr, u ovom periodu se državni dug USA skoro duplirao, znači država se u prethodnih 200+ godina zadužila tek nešto više nego u tih 8 godina. Rusija bankrotirala, zajedno za Azijom, 1998.godine. UK još gora situacija u datom periodu nego USA. Slično se desilo i u Srbiji, dugovi su drastično porasli za vreme Tadićevog mandata. Dakl, demokrate su, nadam se, nešto naučile iz ovog, a to je da vođenje države zahteva i stručnost, a ne samo dobru volju.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
(ooooooo, 22. septembar 2019 20:17)

--

Po zvanicnoj statistici, prosecna ruska plata je 42,413 rublje, odnosno (u zavisnosti od razmenskog kursa), negde oko 670 dolara, dakle omanuo si "samo" 60%. Nacisto sam impresioniran.

Jedine tri drzave u Africi koje imaju visu prosecnu platu od Rusije su (1) Libija (2) Zambija i (3) Juzna Afrika (uzgred, iste te tri drzave imaju visu prosecnu plati od velike vecine drzava EU). Pa, ako ti se zivi u Libiji, putuj igumane, i ne zaboravi da nam posaljes razglednicu...ako budes uspeo da prezivis snajpere na putu do postanskog sanduceta.

xxoo

pre 4 godine

Svaki umetnik pogotovo sa kamerom bi trebalo da se rukovodi nekakvim etičkim principima i ugovorima. Znači ako kaže da ne snima, a tajno snima, to je etički prekršaj. To nije kriminal ali ako tom svojom laži prouzrokuje veću štetu od koristi, onda ga mogu/treba i krivično da gone. Toliko.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Oooooooooo

400 dolara placa sad, a prije putina je bilo par financijskih kriza kao ona iz 97, par privatizacija i masovna otpustanja s posla, brutalna stopa iseljavanja, jos brutalnija pada nataliteta, eksplozija hiva i narkomanije, vojnici nisu imali ni carape, zemlja se doslovno raspadala i jos je pokradeno sve sto je postojalo. Jel tvoj mozak uopce to moze pojmiti?
Cilj svakog rata je taj da se jedna zemlja nadje u takvom rasulu. A ovo sve odigralo se dok je bio mir.

Ukrajina je sama sebi zabila autogol, a sirija je ociscena od glavosjeca te se americki plan o plinovodu koji ce izolirati rusiju nije ostvario.
Dovoljno je samo poslusati histericno nemocno vristanje liberalnih spodoba sa zapada da bi bilo kristalno jasno da ih je putin brutalno nadigrao. Te 'nece imat sta za jest', te 'novi hitler', te 'rusija ce bankrotirati' ... i iz takve pozicije samo par godina kasnije 'kme kme, putin stoji iza odabira trumpa' :D
Dominacija

ooooooo

pre 4 godine

@Pijani zlotvor
Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
Kakva bre sila!? Ko njih nesto pita? Ameri im poskidase sve saveznike, a oni ni prstom da mrdnu jer su slabi. Kakva pobeda u Siriji, jesi li normalan ti?! Izgubili su Ukrajinu, a ti lupetas o Siriji!
Rusija danas ima DUPLO manje aviona nego ‘99, 3 puta manje tenkova nego ‘99.
NATO je mnogo veci nego ‘99, Rusija je okruzena NATO bazama sa svih strana, i ono malo ruskih saveznika je unisteno... eto to je Putin postigao.

ooooooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Samo njih dvojica opljackali, a ovi ostali koji finansiraju Putina, posteno zaradili? Jel to hoces da kazes? Ta logika pali kod polupismenih rusofila, ne pali kod normalnih ljudi.

fbde

pre 4 godine

@ironija
Samo nisi rekao da ti Rusi što dolaze kod nas da žive ne dolaze i da rade. Dolaze majke s decom, a očevi ostaju u Rusiji, rade i šalju pare. Zato i postoje agencije za traženje stanova, a ne posla.
Inače, razlozi što šalju porodice su razni - lakši život u gradu manjem od Moskve, sklanjanje porodice zbog upletenosti u "biznis" u Rusiji, ulaganje kapitala u nekretnine, planiranje penzije...

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (don, 22. septembar 2019 19:30)

--

Isto to (Rusi koji su licno poznavali Putina) bili su i Berezovski i Hodorkovski. Ajde, molim te, podseti nas zasto su i kako napustili Rusiju i sa koliko milijardi dolara opljackanih ruskih para.

Naprednjaci

pre 4 godine

Razlika izme]u predsednika Srbije i Rusije posle 2000 je totalno dijametralna, sviđalo se to nama ili ne. Dok je Rusija iz dana u dan jačala i vratila se na pijedastal svetske sile Srbija je konstantno tonula a i dalje tone; potajno se nadamo da neće završiti kao Beogradski pašaluk

don

pre 4 godine

hehe, kako je ovo super. Srbi veći Rusi od Rusa. Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.

Maslačak

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!

deda Koja

pre 4 godine

35 godina zivota u SSSRu i Rusiji i jasno formirano misljenje. Da nije bilo Putina, Rusija bi bila i gladna i zedna i rasparcana u krvavom ratovima sto na jugu, sto u Tatarstanu.
Putin je podigao, vratio joj dostojanstvo.
Da li je imao gresaka-da.
Da li se osilio u poslednje vreme-da.
Ali i pored toga, Putin je najbolje sto je moglo da se desi Rusiji u datom trenutku.
Da li je sada trenutak za promenu? Ne, na zalost, jos uvek ne.

singerrr

pre 4 godine

putin je ,ispipao' rusiju i uvideo da je to neoblikovano drustvo, nesposobno za otpor... uzeo je sta mu je ponudjeno. umesto rusije stavite srbiju a umesto putina koga hocete.

Eh....

pre 4 godine

@DEDA CVETKO

Neka Rusija resava svoje probleme, brine me Srbija....

Volela bih da se i u Srbiji politicari bave politikom 4, ili max.8 godina, a onda, kao sto kaze Putin u filmu na pocetku svoje vladavine, "OSIM TOGA MORAS DA BUDES SVESTAN DA CES JEDNOG DANA OPET BITI OBIČAN GRADJANIN.U BUDUCNOSTI JA SEBE TAKO VIDIM."

Zalazem se za zakon koj bi vazio za sve, a narocito predsednika, premijera, pa cak i za poslanike!!!

Ali vidimo da je Putin promenio misljenje, i vec racuna kako da ostane na vlasti bar jos 10 godina...pa jos 10, pa jos 10....i tako beskrajno....

Kiza

pre 4 godine

Najbolji politicki sistem kako unutrasnji tako i medjunarodni je sistem u kome postoji "domacin" "gazda" "suveren" kako god zelite da ga nazovete. U tom slucaju nema prolaznih i brzih populistickih resenja, nema dodvoravanja glasacima... Ne govorim o tiraniji i diktaturi. Govorim o politickom pluralizmu u veoma jasnim okvirima, sa veoma cvrstom komntrolom postovanja i veoma ostrim kaznama. Sistem u kome neko vodi racuna o narodu, drzavi, opstem interesu. A ne da bogati vlasnici kapitala biraju predstavnike koji zastupaju njihove interese. Tada bi bilo mnogo manje problema u ekologiji, manje korupcije i sl... Zato Putin uspeva da podize drzavu mnogo brze nego nego sto bi se to desavalo da se menja vladar svakih 5 godina. Naravno svako gresi i greske mogu da budu i velike, ali je bitnije da je namera dobra, da je covek zeli da uradi najbolje sto moze u datim okolnostima. Niko ne vlada sam i bez uticaja i kontrole spoljnjih faktora.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Svi oni koji pricaju o 'desetljecima na vlasti' nek se zapitaju koliko je angela merkel na celu njemacke.
Drugo, a jos bitnije za razumijevanje bilo cega: morate procitati solzenjicina 'rusija u provaliji' koja je dostupna na netu, a cita se u dahu.
Tek nakon toga, shvatit cete da je putin uletio usred sahovske partije s kraljem koji je stijesnjen u kut, 2 konja i 3 pijuna.
On je pijune pretvorio u kraljice i to je vec nesto drugo.
Putin je zaustavio rusku propast. Ne znam da li su ljudi svjesni da su rusi 90-ih imali africki standard, da se sve raspadalo, a da je rusija pretvorena u drugorazrednu zemlju.
A evo, sad opet igraju partiju po svijetu. Pogledajmo siriju. Sta je to nego pobjeda?

E sad... Da li je moglo bolje? Moglo je, i moralo je. Ali iz perspektive 99 ovo je jack pot.

Nemo

pre 4 godine

U Rusiji mora da postoji čvrsta "demokratski" izabrana ruka. Sjedinjene Američke Države i ostatak kompanije samo čekaju i traže da ugrabe priliku i naškode Rusiji na bilo koji način, a i da implementiraju svoje ljude u najviše slojeve države. Ukoliko vlast u Rusiji ne funkcioniše na način na koji danas funkcioniše verovatno bi se celokupna država svela na provinciju.

mirko

pre 4 godine

bio je film na tv, medvedev je bio potcinjeni putinu u kgb...
daleko je rusija od vladavine prava, ali ko kaze da su tajkuni koji su se obogatili pa mu okrenuli ledja (a i koji nisu) to uradili na stetu naroda i drzave, po meni nisu u pravu... sve je to postala prevelika igra...

Predrag

pre 4 godine

@Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin.

Putin je sve to vreme bio Jeljcinov pomoćnik i uz njegov amin je odabran za naslednika. Zašto se taj "hrabri" Putin nikada nije usprotivio Jeljcinu?

Rotshild

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.

Ironija

pre 4 godine

@Joca Šurbart
Lepo se živi u Rusiji? To si zaključio na osnovu razgovora sa tvoja dva drugara? Toliko se lepo živi da su Rusi počeli da dolaze da žive u Srbiju, iz koje opet Srbi beže. U Novom Sadu postoji čak i agencija koja za Ruse nalazi stanove, kuće, sređuje papire i td. Jedino Srbi još veruju u bajku lepog života u bednoj Rusiji.

nebitno

pre 4 godine

Putin je pomalo je i kao Tito, možeš da se suprotstavljaš režimu, ali nemoj da preteraš, onda partijski su samo direktori, dok su radnici, lekari, nastavnici van partije onda autoputevi, mostovi, elektrane, bolnice, vrtići, kombinacija državnog vlasništva i privatne inicijative- Ima dosta sličnosti.

Неко123

pre 4 godine

Прочитах цео чланак и не видим шта је то скандалозно за Путина. Чланак само пише о мишљењу овог филмаџије, ништа конкретно, ја мислио нешто што је Путин рекао кад је мислио да је камера искључена..

П.С. Молим бољи превод са овог новокомпонованог језика из бивше Југославије.

Trla baba lan, al za debele pare

pre 4 godine

U ovoj prici, sva gospoda pomenuta, od Putina, pa preko ovih nevinih liberala, milijardera, pogubnog Gorbacova i jos pogubnijeg Jeljcina,pa sve do ovog novinara, koji pise "iz strasti" su, ne bih se izrazila. U svim zemljama sveta zapravo nista drugacije. Razlike su samo u nijansama i sistemima. Ali kao ljudi, sve je to isto...

Srbi nisu slobodarski narod. Obozavaju tudje a sebi biraju svoje.

pre 4 godine

Putin je najobicnija diktatorska seljana. Rusi imaju nula politickih sloboda. Al bitno je da ga srbi vole vise nego majku rodjenu.

Mihailo

pre 4 godine

Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin. Rusi sami najbolje znaju koliko su im ta vremena bila teška, i samo neko ko se tada obogatio koristeći rupe u zakonu može o njemu da govori loše. E sad, ako neko misli da je zapadna liberalna demokratija jedini ispravni model društvenog uređenja, to je njegov problem. Ruski narod očigledno ne misli tako, i to je vidljivo iz činjenice da Putinova popularnost u poslednjih 15 godina nikad nije pala ispod 65-70%. Koji se to zapadni političar može time pohvaliti? I da, ta istraživanja popularnosti su radile zapadne agencije za istraživanje javnog mnjenja, ne ruske..

Joca Šurbat

pre 4 godine

Pitam ja moje ruske drugare koji non stop kritikuju "vlast" u Rusiji, kolika vam je plata, a oni tuc-muc. Pitam dalje gde ste putovali u protekloj godini a oni Madrid, Rim, Solun, Srbija (2x), Argentina.
Kažu oni, da, lepo se živi ali "čurki" (Čečeni i ostali) preplavili Moskvu i Piter, a Grozni sija i trpa se lova Kadirovu.
- A jel bi vi išli da preobilikuje demokratiju i vlast tamo?
Ma jok, pusti to, idemo na Tajland sledeći mesec.
Спасибо, до свидания.
Пусть поживёт Владимир Владимирович Путин.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Cim cujem izraz "ucinkovit", znam da je clanak preuzet iz hrvatskih izvora, cime je kredibilitet izvora i integritet navoda ozbiljno, da ne kazem: tragicno, poljuljan. A i sama cinjenica da je gos'n reziser 20 godina sedeo na skrivenom materijalu i cekao pogodan trenutak za keshiranje, govori, verujem, sama za sebe.

Неко123

pre 4 godine

Прочитах цео чланак и не видим шта је то скандалозно за Путина. Чланак само пише о мишљењу овог филмаџије, ништа конкретно, ја мислио нешто што је Путин рекао кад је мислио да је камера искључена..

П.С. Молим бољи превод са овог новокомпонованог језика из бивше Југославије.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Cim cujem izraz "ucinkovit", znam da je clanak preuzet iz hrvatskih izvora, cime je kredibilitet izvora i integritet navoda ozbiljno, da ne kazem: tragicno, poljuljan. A i sama cinjenica da je gos'n reziser 20 godina sedeo na skrivenom materijalu i cekao pogodan trenutak za keshiranje, govori, verujem, sama za sebe.

Joca Šurbat

pre 4 godine

Pitam ja moje ruske drugare koji non stop kritikuju "vlast" u Rusiji, kolika vam je plata, a oni tuc-muc. Pitam dalje gde ste putovali u protekloj godini a oni Madrid, Rim, Solun, Srbija (2x), Argentina.
Kažu oni, da, lepo se živi ali "čurki" (Čečeni i ostali) preplavili Moskvu i Piter, a Grozni sija i trpa se lova Kadirovu.
- A jel bi vi išli da preobilikuje demokratiju i vlast tamo?
Ma jok, pusti to, idemo na Tajland sledeći mesec.
Спасибо, до свидания.
Пусть поживёт Владимир Владимирович Путин.

Mihailo

pre 4 godine

Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin. Rusi sami najbolje znaju koliko su im ta vremena bila teška, i samo neko ko se tada obogatio koristeći rupe u zakonu može o njemu da govori loše. E sad, ako neko misli da je zapadna liberalna demokratija jedini ispravni model društvenog uređenja, to je njegov problem. Ruski narod očigledno ne misli tako, i to je vidljivo iz činjenice da Putinova popularnost u poslednjih 15 godina nikad nije pala ispod 65-70%. Koji se to zapadni političar može time pohvaliti? I da, ta istraživanja popularnosti su radile zapadne agencije za istraživanje javnog mnjenja, ne ruske..

Trla baba lan, al za debele pare

pre 4 godine

U ovoj prici, sva gospoda pomenuta, od Putina, pa preko ovih nevinih liberala, milijardera, pogubnog Gorbacova i jos pogubnijeg Jeljcina,pa sve do ovog novinara, koji pise "iz strasti" su, ne bih se izrazila. U svim zemljama sveta zapravo nista drugacije. Razlike su samo u nijansama i sistemima. Ali kao ljudi, sve je to isto...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Svi oni koji pricaju o 'desetljecima na vlasti' nek se zapitaju koliko je angela merkel na celu njemacke.
Drugo, a jos bitnije za razumijevanje bilo cega: morate procitati solzenjicina 'rusija u provaliji' koja je dostupna na netu, a cita se u dahu.
Tek nakon toga, shvatit cete da je putin uletio usred sahovske partije s kraljem koji je stijesnjen u kut, 2 konja i 3 pijuna.
On je pijune pretvorio u kraljice i to je vec nesto drugo.
Putin je zaustavio rusku propast. Ne znam da li su ljudi svjesni da su rusi 90-ih imali africki standard, da se sve raspadalo, a da je rusija pretvorena u drugorazrednu zemlju.
A evo, sad opet igraju partiju po svijetu. Pogledajmo siriju. Sta je to nego pobjeda?

E sad... Da li je moglo bolje? Moglo je, i moralo je. Ali iz perspektive 99 ovo je jack pot.

Srbi nisu slobodarski narod. Obozavaju tudje a sebi biraju svoje.

pre 4 godine

Putin je najobicnija diktatorska seljana. Rusi imaju nula politickih sloboda. Al bitno je da ga srbi vole vise nego majku rodjenu.

deda Koja

pre 4 godine

35 godina zivota u SSSRu i Rusiji i jasno formirano misljenje. Da nije bilo Putina, Rusija bi bila i gladna i zedna i rasparcana u krvavom ratovima sto na jugu, sto u Tatarstanu.
Putin je podigao, vratio joj dostojanstvo.
Da li je imao gresaka-da.
Da li se osilio u poslednje vreme-da.
Ali i pored toga, Putin je najbolje sto je moglo da se desi Rusiji u datom trenutku.
Da li je sada trenutak za promenu? Ne, na zalost, jos uvek ne.

Rotshild

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.

nebitno

pre 4 godine

Putin je pomalo je i kao Tito, možeš da se suprotstavljaš režimu, ali nemoj da preteraš, onda partijski su samo direktori, dok su radnici, lekari, nastavnici van partije onda autoputevi, mostovi, elektrane, bolnice, vrtići, kombinacija državnog vlasništva i privatne inicijative- Ima dosta sličnosti.

Naprednjaci

pre 4 godine

Razlika izme]u predsednika Srbije i Rusije posle 2000 je totalno dijametralna, sviđalo se to nama ili ne. Dok je Rusija iz dana u dan jačala i vratila se na pijedastal svetske sile Srbija je konstantno tonula a i dalje tone; potajno se nadamo da neće završiti kao Beogradski pašaluk

Nemo

pre 4 godine

U Rusiji mora da postoji čvrsta "demokratski" izabrana ruka. Sjedinjene Američke Države i ostatak kompanije samo čekaju i traže da ugrabe priliku i naškode Rusiji na bilo koji način, a i da implementiraju svoje ljude u najviše slojeve države. Ukoliko vlast u Rusiji ne funkcioniše na način na koji danas funkcioniše verovatno bi se celokupna država svela na provinciju.

fbde

pre 4 godine

@ironija
Samo nisi rekao da ti Rusi što dolaze kod nas da žive ne dolaze i da rade. Dolaze majke s decom, a očevi ostaju u Rusiji, rade i šalju pare. Zato i postoje agencije za traženje stanova, a ne posla.
Inače, razlozi što šalju porodice su razni - lakši život u gradu manjem od Moskve, sklanjanje porodice zbog upletenosti u "biznis" u Rusiji, ulaganje kapitala u nekretnine, planiranje penzije...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Oooooooooo

400 dolara placa sad, a prije putina je bilo par financijskih kriza kao ona iz 97, par privatizacija i masovna otpustanja s posla, brutalna stopa iseljavanja, jos brutalnija pada nataliteta, eksplozija hiva i narkomanije, vojnici nisu imali ni carape, zemlja se doslovno raspadala i jos je pokradeno sve sto je postojalo. Jel tvoj mozak uopce to moze pojmiti?
Cilj svakog rata je taj da se jedna zemlja nadje u takvom rasulu. A ovo sve odigralo se dok je bio mir.

Ukrajina je sama sebi zabila autogol, a sirija je ociscena od glavosjeca te se americki plan o plinovodu koji ce izolirati rusiju nije ostvario.
Dovoljno je samo poslusati histericno nemocno vristanje liberalnih spodoba sa zapada da bi bilo kristalno jasno da ih je putin brutalno nadigrao. Te 'nece imat sta za jest', te 'novi hitler', te 'rusija ce bankrotirati' ... i iz takve pozicije samo par godina kasnije 'kme kme, putin stoji iza odabira trumpa' :D
Dominacija

Maslačak

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!

Ironija

pre 4 godine

@Joca Šurbart
Lepo se živi u Rusiji? To si zaključio na osnovu razgovora sa tvoja dva drugara? Toliko se lepo živi da su Rusi počeli da dolaze da žive u Srbiju, iz koje opet Srbi beže. U Novom Sadu postoji čak i agencija koja za Ruse nalazi stanove, kuće, sređuje papire i td. Jedino Srbi još veruju u bajku lepog života u bednoj Rusiji.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (don, 22. septembar 2019 19:30)

--

Isto to (Rusi koji su licno poznavali Putina) bili su i Berezovski i Hodorkovski. Ajde, molim te, podseti nas zasto su i kako napustili Rusiju i sa koliko milijardi dolara opljackanih ruskih para.

don

pre 4 godine

hehe, kako je ovo super. Srbi veći Rusi od Rusa. Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.

singerrr

pre 4 godine

putin je ,ispipao' rusiju i uvideo da je to neoblikovano drustvo, nesposobno za otpor... uzeo je sta mu je ponudjeno. umesto rusije stavite srbiju a umesto putina koga hocete.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
(ooooooo, 22. septembar 2019 20:17)

--

Po zvanicnoj statistici, prosecna ruska plata je 42,413 rublje, odnosno (u zavisnosti od razmenskog kursa), negde oko 670 dolara, dakle omanuo si "samo" 60%. Nacisto sam impresioniran.

Jedine tri drzave u Africi koje imaju visu prosecnu platu od Rusije su (1) Libija (2) Zambija i (3) Juzna Afrika (uzgred, iste te tri drzave imaju visu prosecnu plati od velike vecine drzava EU). Pa, ako ti se zivi u Libiji, putuj igumane, i ne zaboravi da nam posaljes razglednicu...ako budes uspeo da prezivis snajpere na putu do postanskog sanduceta.

Kiza

pre 4 godine

Najbolji politicki sistem kako unutrasnji tako i medjunarodni je sistem u kome postoji "domacin" "gazda" "suveren" kako god zelite da ga nazovete. U tom slucaju nema prolaznih i brzih populistickih resenja, nema dodvoravanja glasacima... Ne govorim o tiraniji i diktaturi. Govorim o politickom pluralizmu u veoma jasnim okvirima, sa veoma cvrstom komntrolom postovanja i veoma ostrim kaznama. Sistem u kome neko vodi racuna o narodu, drzavi, opstem interesu. A ne da bogati vlasnici kapitala biraju predstavnike koji zastupaju njihove interese. Tada bi bilo mnogo manje problema u ekologiji, manje korupcije i sl... Zato Putin uspeva da podize drzavu mnogo brze nego nego sto bi se to desavalo da se menja vladar svakih 5 godina. Naravno svako gresi i greske mogu da budu i velike, ali je bitnije da je namera dobra, da je covek zeli da uradi najbolje sto moze u datim okolnostima. Niko ne vlada sam i bez uticaja i kontrole spoljnjih faktora.

ooooooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Samo njih dvojica opljackali, a ovi ostali koji finansiraju Putina, posteno zaradili? Jel to hoces da kazes? Ta logika pali kod polupismenih rusofila, ne pali kod normalnih ljudi.

Predrag

pre 4 godine

@Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin.

Putin je sve to vreme bio Jeljcinov pomoćnik i uz njegov amin je odabran za naslednika. Zašto se taj "hrabri" Putin nikada nije usprotivio Jeljcinu?

ooooooo

pre 4 godine

@Pijani zlotvor
Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
Kakva bre sila!? Ko njih nesto pita? Ameri im poskidase sve saveznike, a oni ni prstom da mrdnu jer su slabi. Kakva pobeda u Siriji, jesi li normalan ti?! Izgubili su Ukrajinu, a ti lupetas o Siriji!
Rusija danas ima DUPLO manje aviona nego ‘99, 3 puta manje tenkova nego ‘99.
NATO je mnogo veci nego ‘99, Rusija je okruzena NATO bazama sa svih strana, i ono malo ruskih saveznika je unisteno... eto to je Putin postigao.

Da., ali...

pre 4 godine

Da li Putin vlada čvrstom rukom? Da. Da li je to bilo potrebno zemlji u rasulu? Da. Da li je pteterivao ponekad? Jeste. Da li je doprineo da se u Americi izabere Tramp, a u V. Britaniji, Dzonson? Jeste. A zbog čega su Ameri i Britanci naseli na istu priču kao naivni Rusi? Jednostavno, jer je ekonomija tih zemalja bila u katastrofalnom stanju pre nego što su izabrani. A ko su ti koji su doveli ekonomiju u katastrofalno stanje i doveli tri ogromne zemlje na ivicu bankrota (Rusija 1998, US/UK 2009-2017). Npr, u ovom periodu se državni dug USA skoro duplirao, znači država se u prethodnih 200+ godina zadužila tek nešto više nego u tih 8 godina. Rusija bankrotirala, zajedno za Azijom, 1998.godine. UK još gora situacija u datom periodu nego USA. Slično se desilo i u Srbiji, dugovi su drastično porasli za vreme Tadićevog mandata. Dakl, demokrate su, nadam se, nešto naučile iz ovog, a to je da vođenje države zahteva i stručnost, a ne samo dobru volju.

Eh....

pre 4 godine

@DEDA CVETKO

Neka Rusija resava svoje probleme, brine me Srbija....

Volela bih da se i u Srbiji politicari bave politikom 4, ili max.8 godina, a onda, kao sto kaze Putin u filmu na pocetku svoje vladavine, "OSIM TOGA MORAS DA BUDES SVESTAN DA CES JEDNOG DANA OPET BITI OBIČAN GRADJANIN.U BUDUCNOSTI JA SEBE TAKO VIDIM."

Zalazem se za zakon koj bi vazio za sve, a narocito predsednika, premijera, pa cak i za poslanike!!!

Ali vidimo da je Putin promenio misljenje, i vec racuna kako da ostane na vlasti bar jos 10 godina...pa jos 10, pa jos 10....i tako beskrajno....

xxoo

pre 4 godine

Svaki umetnik pogotovo sa kamerom bi trebalo da se rukovodi nekakvim etičkim principima i ugovorima. Znači ako kaže da ne snima, a tajno snima, to je etički prekršaj. To nije kriminal ali ako tom svojom laži prouzrokuje veću štetu od koristi, onda ga mogu/treba i krivično da gone. Toliko.

primer

pre 4 godine

Nije bitno koliko je neko "bitan" vec sta i kako radi za to vreme sopstvene drustvene "bitnosti". Niko nije savrsen pa ni Rusija, ali boljeg tesko da su mogli izabrati i postaviti da ih vodi gde ih vodi...
A nece neki filmovi ili neciji komentari odredjivati ko je sta uradio i kakav bio, vec naravno realna istorija neke tamo 2100...

Cinjenice

pre 4 godine

@Mihalo
U potpunosti se slazem tvojim komentarom, pa bi cak dodaon i ovo, sta
godinama vec govorim i pisem: da nije PUTIN preuzeo vlast, Rusija bi danas
izgledala kao danasnja Ex-Jugoslavija sa mnogo malih drzava kojima bi
upravljao zapad. Zasto zapad (pogotovo SAD i VB) stalno „kljickaju“ Rusiju
i uvode joj sankcije?
Rusima, isto kao i Srbima NE treba demokratija, jer oni od demokratije, polako
ali sigurno prave, odnosno, idu u ANARHIJU.

objava pls

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!
(Maslačak, 22. septembar 2019 19:26)

Potpuno tacno. Da je drzavnik kao Bizmark ili Ataturk postavio bi temelje drzavi da postoji jak sistem jos 1.000 godina nakon njega, a ne "posle mene potop".

mirko

pre 4 godine

bio je film na tv, medvedev je bio potcinjeni putinu u kgb...
daleko je rusija od vladavine prava, ali ko kaze da su tajkuni koji su se obogatili pa mu okrenuli ledja (a i koji nisu) to uradili na stetu naroda i drzave, po meni nisu u pravu... sve je to postala prevelika igra...

ooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Libija razorena ratom, unistena, ima vecu prosecnu platu od mocne Putinove Rusije!? A od koje to “velike vecine zemalja EU” imaju vecu platu Libija, Zambija i JAR? Dakle, pricas neistine. Naravno da je neistina i ta plata od 670 dolara, pokusavas onu u Moskvi da predstavis kao rusku. Koja bi sve i da je tacna bila preniska. Prosecna ruska plata je oko 400 dolara. Dakle, bedna. Ruska ekonomija na nivou Spanije i Meksika. I to je Putinov “uspeh”? Da mu ekonomija bude na nivou zemlje koja ima 100 miliona stanovnika od Rusije?
Necu ja do Libije, meni je odlicno tu gde sam, nego me cudi sto ti nisi otisao u Libiju, posto si tako zdusno navijao za rat tamo? Ili u Siriju, Irak? Iran? Sto ne ode u Rusiju, nego si pobegao u SAD da odatle slavis Putina i Rusiju? Dakle, licemer.

@Laki

pre 4 godine

Radi vaše informacije prosečna zarada u Rusiji za avgust 2019 je 688USD, tj. 620EUR. U julu 2019 je bila 736USD ili oko 650EUR. Izvor:
https://www.ceicdata.com/de/indicator/russia/monthly-earnings

Tale'S

pre 4 godine

@Deda Cvetko
Mozda je prosecna plata 400$ ali nije nego je preko 600$ stim sto sa tom platom mozes ziveti bolje nego u EU sa 1000$. Svi troskovi za stanovanje ne prelaze 20$ ukljuceno,voda,struja,grijanje..

maksa

pre 4 godine

Citam komentare i mislim se da li reziser Bozidar Nikolic cita ove komentare. On je rezirao film Tri karte za Holivud i posto mu je film bio jako dobar bilo bi lepo da snimi i drugi deo. A scenario tj dijalog za scenario moze da nadje ovde na komentarima..

Srbi nisu slobodarski narod. Obozavaju tudje a sebi biraju svoje.

pre 4 godine

Putin je najobicnija diktatorska seljana. Rusi imaju nula politickih sloboda. Al bitno je da ga srbi vole vise nego majku rodjenu.

ooooooo

pre 4 godine

@Pijani zlotvor
Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
Kakva bre sila!? Ko njih nesto pita? Ameri im poskidase sve saveznike, a oni ni prstom da mrdnu jer su slabi. Kakva pobeda u Siriji, jesi li normalan ti?! Izgubili su Ukrajinu, a ti lupetas o Siriji!
Rusija danas ima DUPLO manje aviona nego ‘99, 3 puta manje tenkova nego ‘99.
NATO je mnogo veci nego ‘99, Rusija je okruzena NATO bazama sa svih strana, i ono malo ruskih saveznika je unisteno... eto to je Putin postigao.

Joca Šurbat

pre 4 godine

Pitam ja moje ruske drugare koji non stop kritikuju "vlast" u Rusiji, kolika vam je plata, a oni tuc-muc. Pitam dalje gde ste putovali u protekloj godini a oni Madrid, Rim, Solun, Srbija (2x), Argentina.
Kažu oni, da, lepo se živi ali "čurki" (Čečeni i ostali) preplavili Moskvu i Piter, a Grozni sija i trpa se lova Kadirovu.
- A jel bi vi išli da preobilikuje demokratiju i vlast tamo?
Ma jok, pusti to, idemo na Tajland sledeći mesec.
Спасибо, до свидания.
Пусть поживёт Владимир Владимирович Путин.

Ironija

pre 4 godine

@Joca Šurbart
Lepo se živi u Rusiji? To si zaključio na osnovu razgovora sa tvoja dva drugara? Toliko se lepo živi da su Rusi počeli da dolaze da žive u Srbiju, iz koje opet Srbi beže. U Novom Sadu postoji čak i agencija koja za Ruse nalazi stanove, kuće, sređuje papire i td. Jedino Srbi još veruju u bajku lepog života u bednoj Rusiji.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Cim cujem izraz "ucinkovit", znam da je clanak preuzet iz hrvatskih izvora, cime je kredibilitet izvora i integritet navoda ozbiljno, da ne kazem: tragicno, poljuljan. A i sama cinjenica da je gos'n reziser 20 godina sedeo na skrivenom materijalu i cekao pogodan trenutak za keshiranje, govori, verujem, sama za sebe.

Mihailo

pre 4 godine

Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin. Rusi sami najbolje znaju koliko su im ta vremena bila teška, i samo neko ko se tada obogatio koristeći rupe u zakonu može o njemu da govori loše. E sad, ako neko misli da je zapadna liberalna demokratija jedini ispravni model društvenog uređenja, to je njegov problem. Ruski narod očigledno ne misli tako, i to je vidljivo iz činjenice da Putinova popularnost u poslednjih 15 godina nikad nije pala ispod 65-70%. Koji se to zapadni političar može time pohvaliti? I da, ta istraživanja popularnosti su radile zapadne agencije za istraživanje javnog mnjenja, ne ruske..

Predrag

pre 4 godine

@Diktator ili ne, čovek je podigao Rusiju na noge iz totalnog haosa u kojem je bila 90-tih dok je vladao "pozitivac" Jeljcin.

Putin je sve to vreme bio Jeljcinov pomoćnik i uz njegov amin je odabran za naslednika. Zašto se taj "hrabri" Putin nikada nije usprotivio Jeljcinu?

Неко123

pre 4 godine

Прочитах цео чланак и не видим шта је то скандалозно за Путина. Чланак само пише о мишљењу овог филмаџије, ништа конкретно, ја мислио нешто што је Путин рекао кад је мислио да је камера искључена..

П.С. Молим бољи превод са овог новокомпонованог језика из бивше Југославије.

don

pre 4 godine

hehe, kako je ovo super. Srbi veći Rusi od Rusa. Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.

nebitno

pre 4 godine

Putin je pomalo je i kao Tito, možeš da se suprotstavljaš režimu, ali nemoj da preteraš, onda partijski su samo direktori, dok su radnici, lekari, nastavnici van partije onda autoputevi, mostovi, elektrane, bolnice, vrtići, kombinacija državnog vlasništva i privatne inicijative- Ima dosta sličnosti.

ooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Libija razorena ratom, unistena, ima vecu prosecnu platu od mocne Putinove Rusije!? A od koje to “velike vecine zemalja EU” imaju vecu platu Libija, Zambija i JAR? Dakle, pricas neistine. Naravno da je neistina i ta plata od 670 dolara, pokusavas onu u Moskvi da predstavis kao rusku. Koja bi sve i da je tacna bila preniska. Prosecna ruska plata je oko 400 dolara. Dakle, bedna. Ruska ekonomija na nivou Spanije i Meksika. I to je Putinov “uspeh”? Da mu ekonomija bude na nivou zemlje koja ima 100 miliona stanovnika od Rusije?
Necu ja do Libije, meni je odlicno tu gde sam, nego me cudi sto ti nisi otisao u Libiju, posto si tako zdusno navijao za rat tamo? Ili u Siriju, Irak? Iran? Sto ne ode u Rusiju, nego si pobegao u SAD da odatle slavis Putina i Rusiju? Dakle, licemer.

Trla baba lan, al za debele pare

pre 4 godine

U ovoj prici, sva gospoda pomenuta, od Putina, pa preko ovih nevinih liberala, milijardera, pogubnog Gorbacova i jos pogubnijeg Jeljcina,pa sve do ovog novinara, koji pise "iz strasti" su, ne bih se izrazila. U svim zemljama sveta zapravo nista drugacije. Razlike su samo u nijansama i sistemima. Ali kao ljudi, sve je to isto...

deda Koja

pre 4 godine

35 godina zivota u SSSRu i Rusiji i jasno formirano misljenje. Da nije bilo Putina, Rusija bi bila i gladna i zedna i rasparcana u krvavom ratovima sto na jugu, sto u Tatarstanu.
Putin je podigao, vratio joj dostojanstvo.
Da li je imao gresaka-da.
Da li se osilio u poslednje vreme-da.
Ali i pored toga, Putin je najbolje sto je moglo da se desi Rusiji u datom trenutku.
Da li je sada trenutak za promenu? Ne, na zalost, jos uvek ne.

ooooooo

pre 4 godine

@DEDA CVETKO
Ma sta kazes? Samo njih dvojica opljackali, a ovi ostali koji finansiraju Putina, posteno zaradili? Jel to hoces da kazes? Ta logika pali kod polupismenih rusofila, ne pali kod normalnih ljudi.

Da., ali...

pre 4 godine

Da li Putin vlada čvrstom rukom? Da. Da li je to bilo potrebno zemlji u rasulu? Da. Da li je pteterivao ponekad? Jeste. Da li je doprineo da se u Americi izabere Tramp, a u V. Britaniji, Dzonson? Jeste. A zbog čega su Ameri i Britanci naseli na istu priču kao naivni Rusi? Jednostavno, jer je ekonomija tih zemalja bila u katastrofalnom stanju pre nego što su izabrani. A ko su ti koji su doveli ekonomiju u katastrofalno stanje i doveli tri ogromne zemlje na ivicu bankrota (Rusija 1998, US/UK 2009-2017). Npr, u ovom periodu se državni dug USA skoro duplirao, znači država se u prethodnih 200+ godina zadužila tek nešto više nego u tih 8 godina. Rusija bankrotirala, zajedno za Azijom, 1998.godine. UK još gora situacija u datom periodu nego USA. Slično se desilo i u Srbiji, dugovi su drastično porasli za vreme Tadićevog mandata. Dakl, demokrate su, nadam se, nešto naučile iz ovog, a to je da vođenje države zahteva i stručnost, a ne samo dobru volju.

Kiza

pre 4 godine

Najbolji politicki sistem kako unutrasnji tako i medjunarodni je sistem u kome postoji "domacin" "gazda" "suveren" kako god zelite da ga nazovete. U tom slucaju nema prolaznih i brzih populistickih resenja, nema dodvoravanja glasacima... Ne govorim o tiraniji i diktaturi. Govorim o politickom pluralizmu u veoma jasnim okvirima, sa veoma cvrstom komntrolom postovanja i veoma ostrim kaznama. Sistem u kome neko vodi racuna o narodu, drzavi, opstem interesu. A ne da bogati vlasnici kapitala biraju predstavnike koji zastupaju njihove interese. Tada bi bilo mnogo manje problema u ekologiji, manje korupcije i sl... Zato Putin uspeva da podize drzavu mnogo brze nego nego sto bi se to desavalo da se menja vladar svakih 5 godina. Naravno svako gresi i greske mogu da budu i velike, ali je bitnije da je namera dobra, da je covek zeli da uradi najbolje sto moze u datim okolnostima. Niko ne vlada sam i bez uticaja i kontrole spoljnjih faktora.

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Svi oni koji pricaju o 'desetljecima na vlasti' nek se zapitaju koliko je angela merkel na celu njemacke.
Drugo, a jos bitnije za razumijevanje bilo cega: morate procitati solzenjicina 'rusija u provaliji' koja je dostupna na netu, a cita se u dahu.
Tek nakon toga, shvatit cete da je putin uletio usred sahovske partije s kraljem koji je stijesnjen u kut, 2 konja i 3 pijuna.
On je pijune pretvorio u kraljice i to je vec nesto drugo.
Putin je zaustavio rusku propast. Ne znam da li su ljudi svjesni da su rusi 90-ih imali africki standard, da se sve raspadalo, a da je rusija pretvorena u drugorazrednu zemlju.
A evo, sad opet igraju partiju po svijetu. Pogledajmo siriju. Sta je to nego pobjeda?

E sad... Da li je moglo bolje? Moglo je, i moralo je. Ali iz perspektive 99 ovo je jack pot.

Eh....

pre 4 godine

@DEDA CVETKO

Neka Rusija resava svoje probleme, brine me Srbija....

Volela bih da se i u Srbiji politicari bave politikom 4, ili max.8 godina, a onda, kao sto kaze Putin u filmu na pocetku svoje vladavine, "OSIM TOGA MORAS DA BUDES SVESTAN DA CES JEDNOG DANA OPET BITI OBIČAN GRADJANIN.U BUDUCNOSTI JA SEBE TAKO VIDIM."

Zalazem se za zakon koj bi vazio za sve, a narocito predsednika, premijera, pa cak i za poslanike!!!

Ali vidimo da je Putin promenio misljenje, i vec racuna kako da ostane na vlasti bar jos 10 godina...pa jos 10, pa jos 10....i tako beskrajno....

Nemo

pre 4 godine

U Rusiji mora da postoji čvrsta "demokratski" izabrana ruka. Sjedinjene Američke Države i ostatak kompanije samo čekaju i traže da ugrabe priliku i naškode Rusiji na bilo koji način, a i da implementiraju svoje ljude u najviše slojeve države. Ukoliko vlast u Rusiji ne funkcioniše na način na koji danas funkcioniše verovatno bi se celokupna država svela na provinciju.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Alo, nepismeni obitavaoci ovog tamnog vilajeta, pokušajte barem da pročitate tekst,. Ovaj čovek je Rus, lično poznaje Putina, učestvovao je u njegovom dolasku na vlast. Mislim da je malo kompetentniji da priča o Putinu i Rusiji od vas, Vučićevih nepismenih legiona.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (don, 22. septembar 2019 19:30)

--

Isto to (Rusi koji su licno poznavali Putina) bili su i Berezovski i Hodorkovski. Ajde, molim te, podseti nas zasto su i kako napustili Rusiju i sa koliko milijardi dolara opljackanih ruskih para.

singerrr

pre 4 godine

putin je ,ispipao' rusiju i uvideo da je to neoblikovano drustvo, nesposobno za otpor... uzeo je sta mu je ponudjeno. umesto rusije stavite srbiju a umesto putina koga hocete.

DEDA CVETKO

pre 4 godine

Prosecna plata u Rusiji danas je 400 dolara. Postoje africke zemlje sa boljim standardom. Ekonomija Rusije na nivou Meksika i Spanije.
(ooooooo, 22. septembar 2019 20:17)

--

Po zvanicnoj statistici, prosecna ruska plata je 42,413 rublje, odnosno (u zavisnosti od razmenskog kursa), negde oko 670 dolara, dakle omanuo si "samo" 60%. Nacisto sam impresioniran.

Jedine tri drzave u Africi koje imaju visu prosecnu platu od Rusije su (1) Libija (2) Zambija i (3) Juzna Afrika (uzgred, iste te tri drzave imaju visu prosecnu plati od velike vecine drzava EU). Pa, ako ti se zivi u Libiji, putuj igumane, i ne zaboravi da nam posaljes razglednicu...ako budes uspeo da prezivis snajpere na putu do postanskog sanduceta.

Maslačak

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!

Rotshild

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.

Naprednjaci

pre 4 godine

Razlika izme]u predsednika Srbije i Rusije posle 2000 je totalno dijametralna, sviđalo se to nama ili ne. Dok je Rusija iz dana u dan jačala i vratila se na pijedastal svetske sile Srbija je konstantno tonula a i dalje tone; potajno se nadamo da neće završiti kao Beogradski pašaluk

fbde

pre 4 godine

@ironija
Samo nisi rekao da ti Rusi što dolaze kod nas da žive ne dolaze i da rade. Dolaze majke s decom, a očevi ostaju u Rusiji, rade i šalju pare. Zato i postoje agencije za traženje stanova, a ne posla.
Inače, razlozi što šalju porodice su razni - lakši život u gradu manjem od Moskve, sklanjanje porodice zbog upletenosti u "biznis" u Rusiji, ulaganje kapitala u nekretnine, planiranje penzije...

Pijani zlotvor

pre 4 godine

Oooooooooo

400 dolara placa sad, a prije putina je bilo par financijskih kriza kao ona iz 97, par privatizacija i masovna otpustanja s posla, brutalna stopa iseljavanja, jos brutalnija pada nataliteta, eksplozija hiva i narkomanije, vojnici nisu imali ni carape, zemlja se doslovno raspadala i jos je pokradeno sve sto je postojalo. Jel tvoj mozak uopce to moze pojmiti?
Cilj svakog rata je taj da se jedna zemlja nadje u takvom rasulu. A ovo sve odigralo se dok je bio mir.

Ukrajina je sama sebi zabila autogol, a sirija je ociscena od glavosjeca te se americki plan o plinovodu koji ce izolirati rusiju nije ostvario.
Dovoljno je samo poslusati histericno nemocno vristanje liberalnih spodoba sa zapada da bi bilo kristalno jasno da ih je putin brutalno nadigrao. Te 'nece imat sta za jest', te 'novi hitler', te 'rusija ce bankrotirati' ... i iz takve pozicije samo par godina kasnije 'kme kme, putin stoji iza odabira trumpa' :D
Dominacija

mirko

pre 4 godine

bio je film na tv, medvedev je bio potcinjeni putinu u kgb...
daleko je rusija od vladavine prava, ali ko kaze da su tajkuni koji su se obogatili pa mu okrenuli ledja (a i koji nisu) to uradili na stetu naroda i drzave, po meni nisu u pravu... sve je to postala prevelika igra...

objava pls

pre 4 godine

Zamislite prozapadnog predsednika Rusije kome se vec u prvom mandatu raspada ogromna drzava na bar 20 novih i krene krljanje i otimacina kao u SFRJ sa svim tim silnim oruzjem kojeg tamo ima. Ne hvala, neka ga za sada.
(Rotshild, 22. septembar 2019 17:59)

Da, za sada. Ali dokle? Nije ni Putin večan, zar ne? A ne pokazuje ni najmanji znak da sebi sprema naslednika, što znači da kad Putin PRIRODNO nestane, Rusija će se raspasti jer u tom trnutku neće biti drugog Putina, a nastaće žestoka borba za to mesto?!!!

Dakle, na kraju jedina Putinova zasluga će biti što je raspad Rusije odgodio do kraja svog života?!!!

Koliko god Putin ***možda**** bio dobar za Rusiju, za budućnost Rusije nije nikako dobro što njome vlada neprikosnoveni i nezamenljivi pojedinac! Istorija pokazuje da se to nikad ne završava bez teških lomova ako ne postoji sistem koji će obezbediti glatku zamenu!

Ja bih više voleo da je Putin zaslužan za to što je za života postavio takav SISTEM u Rusiji, da bilo koji pojedinac, ma kako visoko bio, može u svakom trenutku da nestane, ali sistem preživljava i nastavlja da neometano funkcioniše. E, to bi bila prava zasluga po kojoj bi ga vredelo pamtiti, a ne zato što je odgodio katastrofu na 20 ili 30 godina!
(Maslačak, 22. septembar 2019 19:26)

Potpuno tacno. Da je drzavnik kao Bizmark ili Ataturk postavio bi temelje drzavi da postoji jak sistem jos 1.000 godina nakon njega, a ne "posle mene potop".

Cinjenice

pre 4 godine

@Mihalo
U potpunosti se slazem tvojim komentarom, pa bi cak dodaon i ovo, sta
godinama vec govorim i pisem: da nije PUTIN preuzeo vlast, Rusija bi danas
izgledala kao danasnja Ex-Jugoslavija sa mnogo malih drzava kojima bi
upravljao zapad. Zasto zapad (pogotovo SAD i VB) stalno „kljickaju“ Rusiju
i uvode joj sankcije?
Rusima, isto kao i Srbima NE treba demokratija, jer oni od demokratije, polako
ali sigurno prave, odnosno, idu u ANARHIJU.

xxoo

pre 4 godine

Svaki umetnik pogotovo sa kamerom bi trebalo da se rukovodi nekakvim etičkim principima i ugovorima. Znači ako kaže da ne snima, a tajno snima, to je etički prekršaj. To nije kriminal ali ako tom svojom laži prouzrokuje veću štetu od koristi, onda ga mogu/treba i krivično da gone. Toliko.

Tale'S

pre 4 godine

@Deda Cvetko
Mozda je prosecna plata 400$ ali nije nego je preko 600$ stim sto sa tom platom mozes ziveti bolje nego u EU sa 1000$. Svi troskovi za stanovanje ne prelaze 20$ ukljuceno,voda,struja,grijanje..

@Laki

pre 4 godine

Radi vaše informacije prosečna zarada u Rusiji za avgust 2019 je 688USD, tj. 620EUR. U julu 2019 je bila 736USD ili oko 650EUR. Izvor:
https://www.ceicdata.com/de/indicator/russia/monthly-earnings

primer

pre 4 godine

Nije bitno koliko je neko "bitan" vec sta i kako radi za to vreme sopstvene drustvene "bitnosti". Niko nije savrsen pa ni Rusija, ali boljeg tesko da su mogli izabrati i postaviti da ih vodi gde ih vodi...
A nece neki filmovi ili neciji komentari odredjivati ko je sta uradio i kakav bio, vec naravno realna istorija neke tamo 2100...

maksa

pre 4 godine

Citam komentare i mislim se da li reziser Bozidar Nikolic cita ove komentare. On je rezirao film Tri karte za Holivud i posto mu je film bio jako dobar bilo bi lepo da snimi i drugi deo. A scenario tj dijalog za scenario moze da nadje ovde na komentarima..