Ponedeljak, 09.09.2019.

16:50

Kraljica "matirala" Džonsona

Britanska kraljica Elizabeta je dala konačno odobrenje zakona kojim se sprečava premijer Boris Džonson da izvede zemlju iz EU bez sporazuma 31. oktobra.

Izvor: Tanjug

Kraljica "matirala" Džonsona IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

43 Komentari

Sortiraj po:

Dule

pre 4 godine

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje
(GuA, 9. septembar 2019 21:35)


Zato sto taj parlament koji posto-poto hoce da ostane u EU, pokusava da sabotira izlazak.

Ako su poslanici toliko sigurni da rade ono sto narod hoce sto izbegavaju izbore? Zar to ne bi znacilo da bi isti sto blokiraju Dzonsona sada da bi oni bili sigurni da ce da ostanu na svojim pozicijama, ako je kao sto kazes "narod glasao za Brexit sa dogovorom".

Ako Dzonson radi ono sto misli da Britanija nece, zasto insistira na izborima? Mislis da blefira i da hoce da sahrani svoju politicku karijeru?

Da, narod je mislio da se moze dogovoriti sa Eurokratama i da ce poslanici u Vestminsteru da postuju volju referenduma, jer ZASTO BI IZASLI DA GLASAJU AKO SU ZNALI DA CE DA OSTANU U EU BEZ OBZIRA NA ISHOD GLASANJA???

Laburisti i Torijevci izdajnici treba da prihvate Dzonsonov predlog i da izadju na izbore umesto da nazivaju Dzonsona "diktatorom"

Lik bukvalno trazi izbore da bi resio "dilemu", a ljudi koji odbijaju da odrze izbore nazivaju njega "diktatorom"

andreas kisser

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...
(Auuu!?!, 9. septembar 2019 21:31)

ti nista nisi shvatio! ova vest je upravo o tome da je no-deal brexit od danas protiv-zakonit! da li razumes da ukoliko boris ne ponudi briselu pregovore ili ne zatrazi novo odlaganje, rizikuje zatvor!? a ne brini, cim poslaje to pismo u brisel (a poslace ga ko bela lala), EU ce im odobriti novo odlaganje. mislis da nece? hoces da se opkladimo!? niko ne zeli brexit u evropi, osim sredovecnih belih mini-rasista iz engleskog countryside-a. zasto bi laburisti rizikovali izbore pre 31. oktobra i pruzili borisu priliku da kompletnu izbornu kampanju svede na pricu o brexitu? covek je prso ko lajsna, izgubio je pet glasanja u parlamentu, a jos nije maltene nije ni postao premijer. cim izgubi svojih pet minuta sa no-deal brexitom posle 31. oktobra, slede izbori na kojima ce ga laburisti, lib-dems i skoti pocepati ko svinja masan dzak.

...

pre 4 godine

@dragan
Kraljica se nikada nije izjasnila o Bregzitu, jer se clanovi kraljevske porodice ne izjasnjavaju o takvim pitanjima. Isto kao sto ne izlaze na izbore da glasaju. Ali, treba to znati, ne samo onako komentarisati.
A ovo kako se ona ne pita nista, nego iza nje stoje mocni ljudi je tek idiotizam.
Iza kraljice UK stoje mocni ljudi... ona se nista ne pita, rece bot iz Srbije i osta covek ziv...

bob

pre 4 godine

daje kod nas npr. slicna situacija i da tako kralj princ jraljica nebitno potpisu i promene volju premijera. odma bi bili komentari negativni. a bidis u normalnim zemljama se patuje red.to samo kod nas ljudi pljuju i komgntarisu sve i nista im ne galja zato i jesmo smesni kao drzava.

Auuu!?!

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...

GuA

pre 4 godine

Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.
(Dule, 9. septembar 2019 18:08)

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje

andreas kisser

pre 4 godine

kolko se sećam moje zlatne ribice kraljica je bila za izlazak.Drugo ona se ništa ne pita iza nje stoje moćni ljudi.
(dragan, 9. septembar 2019 18:40)

ne znam cega se secas, ali se britanske kraljice sigurno ne secas. monarh i clanovi njegove/njene porodice nemaju pravo da daju politicke izjave, da zauzimaju politicki stav, niti da daju bilo kakvu naznaku koji stav, stranku ili politicki predlog bi mozda podrzali. a evo ti jos jedna lekcija iz britankse politicke prakse: shodno svemu gore navedenom, nijednom clanu britanske kraljevske porodice nije dozvoljeno da glasa! eeee, zlatna ribice, imas ti jos mnogo da gulis dok ne naucis kako funkcionise parlamentarna demokratija, pa makar i u kraljevini. a izjaviti da se britanski suveren "nista ne pita, jer iza nje[ga] stoje mocni ljudi" je glupost na kub. sto neko dole napisa, ne znaju nista o nicemu, ali obozavaju da komentarisu.

T

pre 4 godine

Kraljica uvek potpisuje zakone koje donese parlament. Poslednji put se desilo da kraljica to ne uradi još 1708. godine, dakle pre više od 300 godina. Tako da ovo nije ni po čemu bitno.

Marko

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 9. septembar 2019 18:36

Kraljica NE MORA da potpise bilo koji dokument. No, ko to tebi da objasni.

Pre nekih 10 godina su nesto sudili njenom batleru i zena je bez problema zaustavila sudski proces. Kraj.

City Girl

pre 4 godine

Olivere, ovaj zakon nije izglasao narod. Zakon je izglasao Parlament. I kao sto je dosta ljudi primetilo, kraljica potpisuje svaki zakon koji se usvoji. To se zove Royal Assent i čisto je stvar forme.

Hrisa

pre 4 godine

Teža tašna od nje. Tako izgleda.Za moj ukus prevelika. Pa ne slažem se da ona baš nije pri sebi. Suprotno. Mislim da je psihički spremnija od njega.

stranac 1952

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)

Nexus

pre 4 godine

hahahahahaha Kraljica nema blage veze sta je jutros doruckovala.Neseca se ni lika Dajane a ona matirala Dzonsona.
(Katarina, 09. septembar 2019 17:32)
Los pokusaj da ispadnes duhovita. Prije ce biti da si pokazala onu drugu stranu.

dokle

pre 4 godine

UK je ,sto delu Srba cudno zvuci ,vrlo organizovana drzava u kojoj se zna red.Npr i Bler he za sve vazne odluke isao na dvor po misljenje i odobrenje.

Dejan Bg

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.

Dule

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.
(Dejan Bg, 9. septembar 2019 18:14)

Ау брате, мислили су да су се сакрили како треба, све су предвидели, али на једно нису рачунали , да ће их Б92 коментатор под надимком "Дејан БГ" све раскрикати.

Сви смо мислили санкције, трка у наоружању служе томе да истроше Рује, али изгледа да бирократе у Бриселу играју 20-димензионални шах који ни Гуглов Алфа Зеро још увек не може да испрати.

Srpski je lupetati

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)
(stranac 1952, 9. septembar 2019 18:27)

Naravno da je Srbinu teško da razume jer nikada nije živeo u parlamentarnoj demokratiji niti parlamentarnoj monarhiji. Srbin zna samo za diktaturu i javašluk. Ali ipak komentara sve od neba do zemlje. I zato toliko lupetanja

Nikola

pre 4 godine

Cela prica je konstruisana kao plot twist, a u sustini je ona rutinski ratifikovala zakon u proceduri. Cemu ovaj senzacionalizam? Jel’ shvata ova novina koliko gubi kredibilitet na ovaj nacin?

Ahtung

pre 4 godine

Iza babe stoje najmoćniji ljudi, koji bi takvim izlaskom izgubili dosta novca, što im se nikako ne dopada. Samo je prenela poruku "pazi da ne prođeš ko Dajana".

Edin

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.

Dusan

pre 4 godine

Britanskoj eliti, za ciju izgradnju im je bilo potrebno hiljadu godina, ne pada na pamet da poslusa narodne predstavnike i povinuje se volji naroda - marve, nego vodi Britaniju tamo gde ona hoce, i gle cuda, ne ide im lose. Dok nasa elita ne postoji, a kad neko, cak i malo, promoli glavu mi ga utucemo. Politicka, vladajuca elita u Srbiji nije stvorena jos od srednjeg veka.

Dule

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 9. septembar 2019 17:12)

Bitno je da si ti objasnio bas ono sto si ti hteo.
Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.

Razularena fećfica

pre 4 godine

(Ruza, 09. septembar 2019 17:27)
Baš lupaš, moj otac je umro sa 92, potpuno razuman i prilično zdrav, ali mu je jednostavno dosadilo da živi i istopio se (sa razumnom namerom)

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.

stranac 1952

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)

Nikola

pre 4 godine

Cela prica je konstruisana kao plot twist, a u sustini je ona rutinski ratifikovala zakon u proceduri. Cemu ovaj senzacionalizam? Jel’ shvata ova novina koliko gubi kredibilitet na ovaj nacin?

Dule

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.
(Dejan Bg, 9. septembar 2019 18:14)

Ау брате, мислили су да су се сакрили како треба, све су предвидели, али на једно нису рачунали , да ће их Б92 коментатор под надимком "Дејан БГ" све раскрикати.

Сви смо мислили санкције, трка у наоружању служе томе да истроше Рује, али изгледа да бирократе у Бриселу играју 20-димензионални шах који ни Гуглов Алфа Зеро још увек не може да испрати.

Edin

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.

Srpski je lupetati

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)
(stranac 1952, 9. septembar 2019 18:27)

Naravno da je Srbinu teško da razume jer nikada nije živeo u parlamentarnoj demokratiji niti parlamentarnoj monarhiji. Srbin zna samo za diktaturu i javašluk. Ali ipak komentara sve od neba do zemlje. I zato toliko lupetanja

Razularena fećfica

pre 4 godine

(Ruza, 09. septembar 2019 17:27)
Baš lupaš, moj otac je umro sa 92, potpuno razuman i prilično zdrav, ali mu je jednostavno dosadilo da živi i istopio se (sa razumnom namerom)

Hrisa

pre 4 godine

Teža tašna od nje. Tako izgleda.Za moj ukus prevelika. Pa ne slažem se da ona baš nije pri sebi. Suprotno. Mislim da je psihički spremnija od njega.

Dusan

pre 4 godine

Britanskoj eliti, za ciju izgradnju im je bilo potrebno hiljadu godina, ne pada na pamet da poslusa narodne predstavnike i povinuje se volji naroda - marve, nego vodi Britaniju tamo gde ona hoce, i gle cuda, ne ide im lose. Dok nasa elita ne postoji, a kad neko, cak i malo, promoli glavu mi ga utucemo. Politicka, vladajuca elita u Srbiji nije stvorena jos od srednjeg veka.

Nexus

pre 4 godine

hahahahahaha Kraljica nema blage veze sta je jutros doruckovala.Neseca se ni lika Dajane a ona matirala Dzonsona.
(Katarina, 09. septembar 2019 17:32)
Los pokusaj da ispadnes duhovita. Prije ce biti da si pokazala onu drugu stranu.

City Girl

pre 4 godine

Olivere, ovaj zakon nije izglasao narod. Zakon je izglasao Parlament. I kao sto je dosta ljudi primetilo, kraljica potpisuje svaki zakon koji se usvoji. To se zove Royal Assent i čisto je stvar forme.

dokle

pre 4 godine

UK je ,sto delu Srba cudno zvuci ,vrlo organizovana drzava u kojoj se zna red.Npr i Bler he za sve vazne odluke isao na dvor po misljenje i odobrenje.

Dejan Bg

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.

andreas kisser

pre 4 godine

kolko se sećam moje zlatne ribice kraljica je bila za izlazak.Drugo ona se ništa ne pita iza nje stoje moćni ljudi.
(dragan, 9. septembar 2019 18:40)

ne znam cega se secas, ali se britanske kraljice sigurno ne secas. monarh i clanovi njegove/njene porodice nemaju pravo da daju politicke izjave, da zauzimaju politicki stav, niti da daju bilo kakvu naznaku koji stav, stranku ili politicki predlog bi mozda podrzali. a evo ti jos jedna lekcija iz britankse politicke prakse: shodno svemu gore navedenom, nijednom clanu britanske kraljevske porodice nije dozvoljeno da glasa! eeee, zlatna ribice, imas ti jos mnogo da gulis dok ne naucis kako funkcionise parlamentarna demokratija, pa makar i u kraljevini. a izjaviti da se britanski suveren "nista ne pita, jer iza nje[ga] stoje mocni ljudi" je glupost na kub. sto neko dole napisa, ne znaju nista o nicemu, ali obozavaju da komentarisu.

Dule

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 9. septembar 2019 17:12)

Bitno je da si ti objasnio bas ono sto si ti hteo.
Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.

T

pre 4 godine

Kraljica uvek potpisuje zakone koje donese parlament. Poslednji put se desilo da kraljica to ne uradi još 1708. godine, dakle pre više od 300 godina. Tako da ovo nije ni po čemu bitno.

Ahtung

pre 4 godine

Iza babe stoje najmoćniji ljudi, koji bi takvim izlaskom izgubili dosta novca, što im se nikako ne dopada. Samo je prenela poruku "pazi da ne prođeš ko Dajana".

andreas kisser

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...
(Auuu!?!, 9. septembar 2019 21:31)

ti nista nisi shvatio! ova vest je upravo o tome da je no-deal brexit od danas protiv-zakonit! da li razumes da ukoliko boris ne ponudi briselu pregovore ili ne zatrazi novo odlaganje, rizikuje zatvor!? a ne brini, cim poslaje to pismo u brisel (a poslace ga ko bela lala), EU ce im odobriti novo odlaganje. mislis da nece? hoces da se opkladimo!? niko ne zeli brexit u evropi, osim sredovecnih belih mini-rasista iz engleskog countryside-a. zasto bi laburisti rizikovali izbore pre 31. oktobra i pruzili borisu priliku da kompletnu izbornu kampanju svede na pricu o brexitu? covek je prso ko lajsna, izgubio je pet glasanja u parlamentu, a jos nije maltene nije ni postao premijer. cim izgubi svojih pet minuta sa no-deal brexitom posle 31. oktobra, slede izbori na kojima ce ga laburisti, lib-dems i skoti pocepati ko svinja masan dzak.

...

pre 4 godine

@dragan
Kraljica se nikada nije izjasnila o Bregzitu, jer se clanovi kraljevske porodice ne izjasnjavaju o takvim pitanjima. Isto kao sto ne izlaze na izbore da glasaju. Ali, treba to znati, ne samo onako komentarisati.
A ovo kako se ona ne pita nista, nego iza nje stoje mocni ljudi je tek idiotizam.
Iza kraljice UK stoje mocni ljudi... ona se nista ne pita, rece bot iz Srbije i osta covek ziv...

Marko

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 9. septembar 2019 18:36

Kraljica NE MORA da potpise bilo koji dokument. No, ko to tebi da objasni.

Pre nekih 10 godina su nesto sudili njenom batleru i zena je bez problema zaustavila sudski proces. Kraj.

GuA

pre 4 godine

Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.
(Dule, 9. septembar 2019 18:08)

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje

bob

pre 4 godine

daje kod nas npr. slicna situacija i da tako kralj princ jraljica nebitno potpisu i promene volju premijera. odma bi bili komentari negativni. a bidis u normalnim zemljama se patuje red.to samo kod nas ljudi pljuju i komgntarisu sve i nista im ne galja zato i jesmo smesni kao drzava.

Auuu!?!

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...

Dule

pre 4 godine

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje
(GuA, 9. septembar 2019 21:35)


Zato sto taj parlament koji posto-poto hoce da ostane u EU, pokusava da sabotira izlazak.

Ako su poslanici toliko sigurni da rade ono sto narod hoce sto izbegavaju izbore? Zar to ne bi znacilo da bi isti sto blokiraju Dzonsona sada da bi oni bili sigurni da ce da ostanu na svojim pozicijama, ako je kao sto kazes "narod glasao za Brexit sa dogovorom".

Ako Dzonson radi ono sto misli da Britanija nece, zasto insistira na izborima? Mislis da blefira i da hoce da sahrani svoju politicku karijeru?

Da, narod je mislio da se moze dogovoriti sa Eurokratama i da ce poslanici u Vestminsteru da postuju volju referenduma, jer ZASTO BI IZASLI DA GLASAJU AKO SU ZNALI DA CE DA OSTANU U EU BEZ OBZIRA NA ISHOD GLASANJA???

Laburisti i Torijevci izdajnici treba da prihvate Dzonsonov predlog i da izadju na izbore umesto da nazivaju Dzonsona "diktatorom"

Lik bukvalno trazi izbore da bi resio "dilemu", a ljudi koji odbijaju da odrze izbore nazivaju njega "diktatorom"

Dejan Bg

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.

Ahtung

pre 4 godine

Iza babe stoje najmoćniji ljudi, koji bi takvim izlaskom izgubili dosta novca, što im se nikako ne dopada. Samo je prenela poruku "pazi da ne prođeš ko Dajana".

Oliver Nedeljković, zapamtite to ime

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.

Dule

pre 4 godine

E ovo je demokratija na delu! Kad kralj(ica) potpise ono sto narod trazi! Bar zvanicno, a nezvanicno ce objasne strucnjaci u ostalim komentarima.
(Oliver Nedeljković, zapamtite to ime, 9. septembar 2019 17:12)

Bitno je da si ti objasnio bas ono sto si ti hteo.
Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.

Dule

pre 4 godine

Ruje na aparatima. Potrošili milijarde za prazno ništa. VB će ostati u EU. Brexit i blago reagovanje zapada je samo taktička igra da umore, a i debelo potroše ruse koji će na kraju, zbog mešanja u tuđe stvari, dobiti "nagradu" (bumerang) od koje će ih dugo dugo boleti glava.
(Dejan Bg, 9. septembar 2019 18:14)

Ау брате, мислили су да су се сакрили како треба, све су предвидели, али на једно нису рачунали , да ће их Б92 коментатор под надимком "Дејан БГ" све раскрикати.

Сви смо мислили санкције, трка у наоружању служе томе да истроше Рује, али изгледа да бирократе у Бриселу играју 20-димензионални шах који ни Гуглов Алфа Зеро још увек не може да испрати.

stranac 1952

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)

Marko

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Edin, 9. septembar 2019 18:36

Kraljica NE MORA da potpise bilo koji dokument. No, ko to tebi da objasni.

Pre nekih 10 godina su nesto sudili njenom batleru i zena je bez problema zaustavila sudski proces. Kraj.

dokle

pre 4 godine

UK je ,sto delu Srba cudno zvuci ,vrlo organizovana drzava u kojoj se zna red.Npr i Bler he za sve vazne odluke isao na dvor po misljenje i odobrenje.

Dusan

pre 4 godine

Britanskoj eliti, za ciju izgradnju im je bilo potrebno hiljadu godina, ne pada na pamet da poslusa narodne predstavnike i povinuje se volji naroda - marve, nego vodi Britaniju tamo gde ona hoce, i gle cuda, ne ide im lose. Dok nasa elita ne postoji, a kad neko, cak i malo, promoli glavu mi ga utucemo. Politicka, vladajuca elita u Srbiji nije stvorena jos od srednjeg veka.

Srpski je lupetati

pre 4 godine

Kraljica GB and..., nije nikoga matirala, neko izvršila to, što je njezina dužnost! A to teško neki, koji su u diktatorskim državama, razumeju! Kako ti ide Vučiću? Još malo pa da postaneš King?:)
(stranac 1952, 9. septembar 2019 18:27)

Naravno da je Srbinu teško da razume jer nikada nije živeo u parlamentarnoj demokratiji niti parlamentarnoj monarhiji. Srbin zna samo za diktaturu i javašluk. Ali ipak komentara sve od neba do zemlje. I zato toliko lupetanja

Auuu!?!

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...

Nexus

pre 4 godine

hahahahahaha Kraljica nema blage veze sta je jutros doruckovala.Neseca se ni lika Dajane a ona matirala Dzonsona.
(Katarina, 09. septembar 2019 17:32)
Los pokusaj da ispadnes duhovita. Prije ce biti da si pokazala onu drugu stranu.

Hrisa

pre 4 godine

Teža tašna od nje. Tako izgleda.Za moj ukus prevelika. Pa ne slažem se da ona baš nije pri sebi. Suprotno. Mislim da je psihički spremnija od njega.

Edin

pre 4 godine

ljudi, ovo je samo formalnost, cemu senzaciolizam? Kraljica po defoltu potpisuje sve sto vecina u parlamentu izglasa, od kako GBR ima parlament nije se desilo da se ne potpise zakon izglasan u parlamentu. Sve i da izglasaju promenu imena, istupanje Skotske ili bilo sta, kraljica MORA da potpise.

bob

pre 4 godine

daje kod nas npr. slicna situacija i da tako kralj princ jraljica nebitno potpisu i promene volju premijera. odma bi bili komentari negativni. a bidis u normalnim zemljama se patuje red.to samo kod nas ljudi pljuju i komgntarisu sve i nista im ne galja zato i jesmo smesni kao drzava.

Nikola

pre 4 godine

Cela prica je konstruisana kao plot twist, a u sustini je ona rutinski ratifikovala zakon u proceduri. Cemu ovaj senzacionalizam? Jel’ shvata ova novina koliko gubi kredibilitet na ovaj nacin?

andreas kisser

pre 4 godine

Matirala? Pa BJ je to i hteo... tjs. nove izbore koje su Korbinovu laburisti pokusali da izbegnu kako im je Toni Bler savetovao... Ovako, pojede se vreme za akciju i ako EU ostane pri svom... by, by UK... no deal BREXIT is on the way...
(Auuu!?!, 9. septembar 2019 21:31)

ti nista nisi shvatio! ova vest je upravo o tome da je no-deal brexit od danas protiv-zakonit! da li razumes da ukoliko boris ne ponudi briselu pregovore ili ne zatrazi novo odlaganje, rizikuje zatvor!? a ne brini, cim poslaje to pismo u brisel (a poslace ga ko bela lala), EU ce im odobriti novo odlaganje. mislis da nece? hoces da se opkladimo!? niko ne zeli brexit u evropi, osim sredovecnih belih mini-rasista iz engleskog countryside-a. zasto bi laburisti rizikovali izbore pre 31. oktobra i pruzili borisu priliku da kompletnu izbornu kampanju svede na pricu o brexitu? covek je prso ko lajsna, izgubio je pet glasanja u parlamentu, a jos nije maltene nije ni postao premijer. cim izgubi svojih pet minuta sa no-deal brexitom posle 31. oktobra, slede izbori na kojima ce ga laburisti, lib-dems i skoti pocepati ko svinja masan dzak.

Razularena fećfica

pre 4 godine

(Ruza, 09. septembar 2019 17:27)
Baš lupaš, moj otac je umro sa 92, potpuno razuman i prilično zdrav, ali mu je jednostavno dosadilo da živi i istopio se (sa razumnom namerom)

T

pre 4 godine

Kraljica uvek potpisuje zakone koje donese parlament. Poslednji put se desilo da kraljica to ne uradi još 1708. godine, dakle pre više od 300 godina. Tako da ovo nije ni po čemu bitno.

City Girl

pre 4 godine

Olivere, ovaj zakon nije izglasao narod. Zakon je izglasao Parlament. I kao sto je dosta ljudi primetilo, kraljica potpisuje svaki zakon koji se usvoji. To se zove Royal Assent i čisto je stvar forme.

andreas kisser

pre 4 godine

kolko se sećam moje zlatne ribice kraljica je bila za izlazak.Drugo ona se ništa ne pita iza nje stoje moćni ljudi.
(dragan, 9. septembar 2019 18:40)

ne znam cega se secas, ali se britanske kraljice sigurno ne secas. monarh i clanovi njegove/njene porodice nemaju pravo da daju politicke izjave, da zauzimaju politicki stav, niti da daju bilo kakvu naznaku koji stav, stranku ili politicki predlog bi mozda podrzali. a evo ti jos jedna lekcija iz britankse politicke prakse: shodno svemu gore navedenom, nijednom clanu britanske kraljevske porodice nije dozvoljeno da glasa! eeee, zlatna ribice, imas ti jos mnogo da gulis dok ne naucis kako funkcionise parlamentarna demokratija, pa makar i u kraljevini. a izjaviti da se britanski suveren "nista ne pita, jer iza nje[ga] stoje mocni ljudi" je glupost na kub. sto neko dole napisa, ne znaju nista o nicemu, ali obozavaju da komentarisu.

GuA

pre 4 godine

Preko polovine naroda je htelo napolje iz EU, a preko 3/4 parlamenta je za ostanak.

Dzonson hoce prevremene izbore, a parlament mu ne daje. Bas se pitam zasto.
(Dule, 9. septembar 2019 18:08)

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje

...

pre 4 godine

@dragan
Kraljica se nikada nije izjasnila o Bregzitu, jer se clanovi kraljevske porodice ne izjasnjavaju o takvim pitanjima. Isto kao sto ne izlaze na izbore da glasaju. Ali, treba to znati, ne samo onako komentarisati.
A ovo kako se ona ne pita nista, nego iza nje stoje mocni ljudi je tek idiotizam.
Iza kraljice UK stoje mocni ljudi... ona se nista ne pita, rece bot iz Srbije i osta covek ziv...

Dule

pre 4 godine

Preko polovine glasaca na referendumu (nije isto sto i narod) je glasalo za izlazak iz EU jer im je bio obecan sporazum sa istom EU za manje od pola sata.

Niko nikada od onih koji su se zalagali za izlazak iz EU nije pomenuo izlazak bez dogovora - naprotiv. Zasto sada izbegavaju da odrze obecanje je drugo pitanje
(GuA, 9. septembar 2019 21:35)


Zato sto taj parlament koji posto-poto hoce da ostane u EU, pokusava da sabotira izlazak.

Ako su poslanici toliko sigurni da rade ono sto narod hoce sto izbegavaju izbore? Zar to ne bi znacilo da bi isti sto blokiraju Dzonsona sada da bi oni bili sigurni da ce da ostanu na svojim pozicijama, ako je kao sto kazes "narod glasao za Brexit sa dogovorom".

Ako Dzonson radi ono sto misli da Britanija nece, zasto insistira na izborima? Mislis da blefira i da hoce da sahrani svoju politicku karijeru?

Da, narod je mislio da se moze dogovoriti sa Eurokratama i da ce poslanici u Vestminsteru da postuju volju referenduma, jer ZASTO BI IZASLI DA GLASAJU AKO SU ZNALI DA CE DA OSTANU U EU BEZ OBZIRA NA ISHOD GLASANJA???

Laburisti i Torijevci izdajnici treba da prihvate Dzonsonov predlog i da izadju na izbore umesto da nazivaju Dzonsona "diktatorom"

Lik bukvalno trazi izbore da bi resio "dilemu", a ljudi koji odbijaju da odrze izbore nazivaju njega "diktatorom"