1. Ima li kraja američkim glupostima. Oni stvarno ostatak sveta smatraju glupanima koji nemaju moģućnost razumnog sagledavanja sveta.
    (Koja Dimitrov, 10. jun 2019 19:16)

    # Link komentara

  2. A u Srbiji Tri karte za Holivud kao Dan mrmota...
    (CATAPA, 10. jun 2019 19:14)

    # Link komentara

  3. Iz objašnjenja bivšeg admirala mogu da zaključim da se ne radi o ruskom razaraču, već o ruskom kruzeru.
    (Denis, 10. jun 2019 15:52)

    Ma to je za Ruse čamac, bre. A ruske ribizle su k'o lubenice.
    (Džo, 10. jun 2019 19:07)

    # Link komentara

  4. Inace posada broda broji ne vise od deset ljudi??? hahahahaha! Zamisli, ostavili kormilo, stavili ciglu na gas i izasli svi na palubu da se suncaju. Dug je pravac, prazan put, a sunce pripeklo...
    Izgovor na nivou inteligencije prosecnog Amerikanca
     (sima, 10. jun 2019 18:11)

    # Link komentara

  5. Ameri se zagledali u ruske lepotane i zabrljavili sa manevrom. Nekada su bile gole lepotice, sada su lepotani, druga vremena...
    (hahaha, 10. jun 2019 18:00)

    # Link komentara

  6. joj ovih amera i objasnjenja...polata sata ih snimaju i kad su sve preskenirali pronasli 5 rusa koji nisu u smjeni kako se suncaju. pa zar iko normalan moze da popusi ovo da niko ne upravlja takvim brodom...a drugo vidjeli su i njih rusi i niko od onih koji se suncaju ne skace. naravno zato sto ima ko da upravnja i nadgleda situaciju...drugo oni idu prema njima a ne obratno. trece vjerujem da i na americkom ima onih koji se suncaju...pa nije ratno stanje sta ce radit ako nisu u smjeni?
    po naslovu reklo bi se da je ovaj list proamericki???
    (kimi, 10. jun 2019 17:40)

    # Link komentara

  7. Kao izinjer na americkim ratnim brodovima sjecam se kada smo plovili u karibama I pratio nas je jedan ruski spijunski "ribarski" brod I on je uvijek bio na nasoj "desnoj" strani I mi smo stalno morali da mu dajemo prvenstvo pravca, sve dok se nije trebao da napuni gorivom od kubanaca, onda je kapetan broda dignuo svoju ratnu zastavu dosao na rusku desnu stranu I nije mu dopustio da se priblizi kubancima.
    (Stryker, 10. jun 2019 17:29)

    # Link komentara

  8. Hahaha, kakva glupost, mpa ne suncaju se svi. Da li je moguce da je neki americki "strucnjak" objavio tako nesto. Pa nije valjda da su se svi suncali pa cak i kapetan... Jedna posada se sunca dok druga radi, onda kada ova zavrsi smenu onda preuzima druga koja se odmarala. To svako zna. Stvarno ne mogu da verujem sta sam procitao i sta je neko mogao da izjavi.
    (mirko, 10. jun 2019 17:09)

    # Link komentara

  9. I na moru bre vazi "pravilo desne strane"!
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 10. jun 2019 17:07)

    # Link komentara

  10. Videle Ruje od precednika Putka, pa se i oni obnažuju!
     (Oliver Nedeljkovic, zapamtite to ime, 10. jun 2019 17:06)

    # Link komentara

  11. Има ли неко да објасни? Правило десне стране, са скретањем у десно?! Ја то разумем да је Амер требао прамцем да удари у Руса. Ако треба да скрене десно. А пише да треба.
    (petar popović, 10. jun 2019 14:45)

    Koliko je meni jasno, igra živaca, ameri kao krenuli prema njima, a oni se prepali od sunca i pojačali zaštitni faktor sa 30 na 50
     (Maximus, 10. jun 2019 17:05)

    # Link komentara

  12. Vise bih voleo da sam na ruskom brodu, prijatno suncanje momci.
     (Nikola bg, 10. jun 2019 17:04)

    # Link komentara

  13. Pravila plovidbe su ovde na strani Rusa. Oni su sa desne strane američkom brodu, tako da Amer je trebalo da manevriše udesno i propusti Ruse. Vidi se da je na kraju ruski brod skrenuo naglo udesno da izbegne američki. Da je nastao sudar... pa ruski ide pramcem američkom u bok. Posledice mislim da su jasne.

    A što se sunčanja tiče... pa jedino ako su i kapetan i kormilar i svi oficiri bili na sunčanju a da niko drugi nije upravljao.
    (Ogorčeni, 10. jun 2019 16:54)

    # Link komentara

  14. Nikako Ruje da se oslobode petokrake a mislim da i u Srbiji 98 % zali za njom .
     (aki, 10. jun 2019 16:51)

    # Link komentara

  15. Tako I ja cim pauza za rucak skidam se I suncam. Pa nek ide zivot.
    (Professional, 10. jun 2019 16:43)

    # Link komentara

  16. Ameri voajeri-hteli da pridju sto blize kako bi bolje videli gole Ruse pa se gledajuci zaneli i prisli previse blizu
     (Gej lobi u americkoj floti, 10. jun 2019 16:43)

    # Link komentara

  17. Ameri nisu rekli da su za ovakvu situaciju krivi mornari koji se suncaju nego da je takvo ponasanje mornara samo jos jedan dokaz neprofesionalnog ponasanja.
    (Goli mornari, 10. jun 2019 15:12)
    Amerima deluje neprofesionalno da se sunčaju na palubi. Njihovi mornari se sunčaju u potpalublju, nekako im to deluje "više inn".
     (znaš ti dobro koji, 10. jun 2019 16:40)

    # Link komentara

  18. @ "Има ли неко да објасни? Правило десне стране, са скретањем у десно?! Ја то разумем да је Амер требао прамцем да удари у Руса. Ако треба да скрене десно. А пише да треба.
    (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petar popović, 10. jun 2019 14:45)"

    Ako plovilo dolazi sa desne strane, treba da se kormila u desno logicno iza plovila koje dolazi, menjanje kursa moze da otpocne i na milju udaljenosti ako se radi o otvorenom moru.
    Ako se pak na desnom plovilu suncaju mornari onda se priblizavas plovilom na 100 jardi do njih da ih snimis, pa izvrsis opasniji manevar tako sto im prodjes tik uz rep.
    (Emperor Dušan the Mighty, 10. jun 2019 16:38)

    # Link komentara

  19. Oficiri (navigacioni) u pomorskom saobracaju imaju 8 sati radnog vremena u toku radnog dana.
    Npr, treci oficir ima smenu od 8 prepodne do podne u 12 , njega menja drugi oficir u 12 i smena mu traje do 16 kada ga menja glavni oficir koji ima smenu do 20 sati kada ga menja treci oficir , a treci oficir ima smenu do ponoc u 24sati, pa ga menja drugi oficir u 4 sata ujutru, a drugog oficira u 4 sata ujutru menja glavni oficir ili chief officer.

    Kapetani i glavni makine/kapo/chief engineer imaju gotovo radnidan od 24 sata, jer se bave sigurnoscu u navigaciji i masinstvu, administracijom, komunikacijom, papirima, raspodelom poslova odrzavanja i platama.

    Svima ostalima radno vreme je od 8 ujutru do 17 sati, sa pauzom za rucak od 12 do 13 sati, osim ako posebni uslovi ne zahtevaju stalno dezurstvo.

    Na ovom snimku se apsolutno nista ne vidi, a na prethodnom snimku od pre nekoliko dana se vidi po tregu brazde u moru da su rusi isli pravom ,linijom dok se brazda u moru ne vidi sto znaci da je da kormilo puno levo, ako je amerikanac mislio izbeci rusa onda je trebao dati kormilo puno desno i tako bi otisao na suprotnu stranu, a brod koji se krece pravom linijom ima prednost.

    Ne znam zasto se rusofobi ,koji nemaju dana navigacije na otvorenom moru, uopste javljaju?!
    (Mita, 10. jun 2019 16:38)

    # Link komentara

  20. Svakako po vecini izjava vidim da bi sto pre trebalo uvesti vojni rok!
    Ovako je zaista jadno da muškarci u raspravi oko vojne tematike zvuče ko Alisa u zemlji čuda...
    (Djuro, 10. jun 2019 16:31)

    # Link komentara

  21. Japansko more,ruski i americki brod...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrzim da radim subotom, 10. jun 2019 14:43)

    Vidi cuda Rusija izlazi na Japansko more (npr. luka Vladivostok). E sad, od tvoja tri pomenuta pojma jedan je "uljez".
    (koya, 10. jun 2019 16:20)

    # Link komentara

  22. Profesionalizam, nema sta!
    (Suk, 10. jun 2019 16:20)

    # Link komentara

  23. Hahaha! Ameri sada nasli izgovor sto su izgubili "game of chicken".

    Pa ne upravlja se brodom sa palube kao u 18. veku.
    (vlada, 10. jun 2019 16:15)

    # Link komentara

  24. Na moru su nasilne sve mornarice ovog svijeta. Ne poštuju pravila o izbijegavanju sudara već često traže od trgovačkih brodova da se udalje i daju im prostora bez obzira ko ima prednost. prije neki dan sam u Žutom Moru slušao dozivanje kineskog i južno korejskog ratnog broda u sličnoj situaciji, ko dva jarca!
    U ovo situaciji ruski brod je dolazio amerčkom sa desne strane tako da su Ameri trebali na vrijeme da skrenu desno i propuste Ruse ako se poštuju pravila ali to su dva jarca pa je teško popustiti i kad nisi u pravu. Pravila su jasna, ko dolazi sa desne strane ima prednost ali u slučaju sudara kriv je jednim dijelom i onaj koji je imao prednost jer je vidio da ovaj ne skreće pa onda treba on da preduzme akciju izbjegavanja.
    Svakako ovdje su Rusi imali prednost.
    Pozdrav od Kapetana duge plovidbe.

    Bravo kapetane, baš si objasnio kako treba. Na moru važi pravilo "Both to Blame" (oba su kriva), a sud kasnije razreže u postotku tko je koliko kriv. Osiguranja na temelju toga isplate... itd. Pozdrav od starog pomorca.
    (Dalmatinac, 10. jun 2019 16:14)

    # Link komentara

  25. @mika sumikinen
    Da li mislis da su vojnici na ratnom brodu 24 sata dnevno u pripravnosti ili mozda imaju smene. Njihovo suncanje je kao tvoj popodnevni odmor. Oni sa broda ne mogu da odu, za razliku od tebe koji sa posla mozes. Svako dobro brate!
    (Butragenjo, 10. jun 2019 16:03)

    # Link komentara

  26. a zar oni nisu na poslu? borbeni brod na otvorenom moru... 
    ovako su mogli i da raspale topom po glinenim golubovima ... jbg pauza i vreme za sport. 

    ja nekako ne bih smeo na poslu da se suncam
    (mika sumikinen, 10. jun 2019 15:20)

    pa ti posle posla ided kuci,a oni na moru ostaju po mesec dana...
     (sibke, 10. jun 2019 15:59)

    # Link komentara

  27. Mi srbi dišemo ruskim plućima! Sta god rusi loše da urade uvek ih opravdavamo! Čudan smo mi neki narod!
     (Boško, 10. jun 2019 15:58)

    # Link komentara

  28. Ovi se sprdaju s njima.
    (sioux, 10. jun 2019 15:53)

    # Link komentara

  29. Ovo sa saopstenjima lici na Zvedu i Partizan.
    (adidas, 10. jun 2019 15:06)

    Mene vise podseca na pricu "Jarci na brvnu".
    (he he he, 10. jun 2019 15:53)

    # Link komentara

  30. Iz objašnjenja bivšeg admirala mogu da zaključim da se ne radi o ruskom razaraču, već o ruskom kruzeru.
    (Denis, 10. jun 2019 15:52)

    # Link komentara

  31. Sve mislim da se neko sunča dok mu je neprijateljski brod na 50m
     (Velja, 10. jun 2019 15:49)

    # Link komentara

  32. Amerima krivo što se nisu prvi setili za sunčanje. Šalu na stranu, neozbiljno prepucavanje i jednih i drugih, kao deca na poljančetu.
    (Drug, 10. jun 2019 15:24)

    # Link komentara

  33. a zar oni nisu na poslu? borbeni brod na otvorenom moru...
    ovako su mogli i da raspale topom po glinenim golubovima ... jbg pauza i vreme za sport.

    ja nekako ne bih smeo na poslu da se suncam
    (mika sumikinen, 10. jun 2019 15:20)

    # Link komentara

  34. Čekaj, jednom je bilo oko Filipina, ili u Kineskom moru, a sada i Japansko more. Jel ovo isti dogadjaj na par različitih mesta, ili šta? Jel se ovo raspucavaju ko je koga snimao u gaćama, ili se samo žale na nešto što izgleda rade stalno?
    (opažanje, 10. jun 2019 15:19)

    # Link komentara

  35. Zanimljivo zaista.
     (Bodibond, 10. jun 2019 15:17)

    # Link komentara

  36. Ako vec prenosite vesti, prenesite ih kako treba - americka mornarica je objavila snimku na kojoj se jasno vidi da ruski brod, nakon perioda vremena u kojem je plovio paralelno s americkim brodom, skrece ulevo i jako se priblizava americkom ratnom brodu. Ameri nisu rekli da su za ovakvu situaciju krivi mornari koji se suncaju nego da je takvo ponasanje mornara samo jos jedan dokaz neprofesionalnog ponasanja.
    (Goli mornari, 10. jun 2019 15:12)

    # Link komentara

  37. Ovo sa saopstenjima lici na Zvedu i Partizan.
     (adidas, 10. jun 2019 15:06)

    # Link komentara

  38. Ameri hitno menjaju strategija. Najbolje vreme za napad na Ruse je: posle ručka :)
     (ccc, 10. jun 2019 14:59)

    # Link komentara

  39. Има ли неко да објасни? Правило десне стране, са скретањем у десно?! Ја то разумем да је Амер требао прамцем да удари у Руса. Ако треба да скрене десно. А пише да треба.
     (petar popović, 10. jun 2019 14:45)

    # Link komentara

  40. Japansko more,ruski i americki brod...
     (mrzim da radim subotom, 10. jun 2019 14:43)

    # Link komentara

  41. Joj povraca mi se od ovakvih saopstenja. Pa koja je svrha ovoga majke vam, kao da brodom upravlja 5 ljudi... Sve je postalo sam goli glupavi marketing i svi gledaju samo da izdaju sto vise saopstenja i reklama jer su ljudi postali guske koje progutaju sve sto im se baci.
    (Gg, 10. jun 2019 14:41)

    # Link komentara

  42. Ja sam sluzio RM ScG. Na brodovima se radi u smenama. Ovi sto se suncanu su mozda oni koji su bili u slobodnom vremenu. Na snimku koji je inace mutan i ne vidi se nista detaljno se vidi brod i mornari koji se inace leti skinu do pojasa i tako obavljaju svoje zadatke. Ja sam go do struka sedeo i farbao brod. I na sidru, i na otvorenom moru. U mornarici se to tolerise. Na ovom snimku se vidi ratna fregata koja prolazi na bezbednoj razdaljini, snimak ne prikazuje situaciju kako je doslo do opasnog manevra niti da li ima opasnog manevra. Vidljivost je bila dobra, lepo vreme, nema talasa. Verovatno su provocirali jedni druge kao sto se to radi u medjunarodnim vodama i u doba mira. Jedni druge optuzuju i to je jasno. Ni jedni ni drugi ne pruzaju dokaze. Ako nekog optuzujes za nesto onda je teret dokazivanja na tebi.
    (rtop 406, 10. jun 2019 14:39)

    # Link komentara

  43. Ameri ljuti jer su ruski mornari ispali - cool.
     (XXL, 10. jun 2019 14:37)

    # Link komentara

  44. Na moru su nasilne sve mornarice ovog svijeta. Ne poštuju pravila o izbijegavanju sudara već često traže od trgovačkih brodova da se udalje i daju im prostora bez obzira ko ima prednost. prije neki dan sam u Žutom Moru slušao dozivanje kineskog i južno korejskog ratnog broda u sličnoj situaciji, ko dva jarca!
    U ovo situaciji ruski brod je dolazio amerčkom sa desne strane tako da su Ameri trebali na vrijeme da skrenu desno i propuste Ruse ako se poštuju pravila ali to su dva jarca pa je teško popustiti i kad nisi u pravu. Pravila su jasna, ko dolazi sa desne strane ima prednost ali u slučaju sudara kriv je jednim dijelom i onaj koji je imao prednost jer je vidio da ovaj ne skreće pa onda treba on da preduzme akciju izbjegavanja.
    Svakako ovdje su Rusi imali prednost.
    Pozdrav od Kapetana duge plovidbe.
     (Aki, 10. jun 2019 14:34)

    # Link komentara

  45. To sto se ovi suncaju je krunski dokaz da niko ne upravlja brodom?
    Kakva glupa logika i decije prebacivanje odgovornosti obe strane.
    (Boris, 10. jun 2019 14:29)

    # Link komentara

  46. Hahha koje objasnjenje gospodina rusa, amer se natovario spreman za boj a ovi se goli suncaju na razaracu... i onda Rus globalna prijetnja? ?
     (msm, 10. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  47. Smesan komentar admirala! Kakvo sunčanje kada upravljas teškim naoružanjem! Suncajte se na plaži, na odmoru. Javasluk! Videćemo šta će Putin da kaže na ovo...
     (Skule, 10. jun 2019 14:28)

    # Link komentara

  48. Kakvi kraljevi od Ruja, udri brigu na veselje:)
     (Srbenda, 10. jun 2019 14:27)

    # Link komentara

  49. Ruski brod je imao prednost i poduzeo je manevar izbjegavanja sudara. Pravila izbjegavanja sudara na moru ne propisuju način odijevanja. Recimo da su Rusi ovdje u pravu što se tiče prometnih pravila, ali ovo su ratni brodovi pa su pobjednici u igri živaca Ameri.
    (Mislav, 10. jun 2019 14:26)

    # Link komentara

  50. Znaju se međunarodna pravila plovidbe.
    Po tim pravilima ruski brod i imao pravo prvenstva.
    (Bg, 10. jun 2019 14:26)

    # Link komentara

  51. Nevezano ko je kriva ali kao suncalo se 5-6 ljudi pa su zato krivi ovi Rusi a na brodu tipa 300 mornara. Bas i ovi ameri znaju preterati nekad.
     (pertinaks, 10. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  52. A Ameri prvo mislili da Rusi provociraju...kad ono samo otpadanje i suncanje na palubi uz Stolichnaya vodku :-)
    (kvazi sveda, 10. jun 2019 14:22)

    # Link komentara

  53. Zbogom oružije! Svi na snčanje i kupanje, počinje leto!
    (Temerinac, 10. jun 2019 14:21)

    # Link komentara

  54. Samo lagano I opusteno !
     (vule, 10. jun 2019 14:20)

    # Link komentara

  55. Nisu se valjda svi poskidali I ostavili brod bez konteole, verovatno su se I opili.
    (Voja, 10. jun 2019 14:19)

    # Link komentara

  56. Ovom admiralu što je dao izjavu...:
    ti si brate KRALJ!!!
    Nek se sunčaju golokurani, a amerima ako smeta, nek ne gledaju :)
    Smehotres :)
     (Mihailo, 10. jun 2019 14:18)

    # Link komentara

  57. Aksiom broj jedan :
    Rusi i Srbi nikada ni za šta nisu krivi.
    Ako su Amerikanci tu negde, još bolje, oni su za sve krivi.
    (s., 10. jun 2019 14:16)

    # Link komentara

  58. Nuklearne sile...
    (Ttttttt, 10. jun 2019 14:06)

    # Link komentara

  59. Stvarno opasna situacija. Svi su "pod stresom" i ovi sto se suncaju i ovi koji ih snimaju 😊
    (Milan, 10. jun 2019 14:01)

    # Link komentara

  60. Ovaj PR rat tj rat saopstenjima je postao smesan.
    Kakve veze ima to sto se ruski mornari koji nisu na duznosti suncaju.
    Oni koji su dezurni i na sluzbi oni upravljaju brodom ostali provode svoje slobodno vreme kako im odgovara.
    Ako pogledate snimak na ruskom brod od svih mogucih radara radi samo navigaciski koji im je potreban za bezbednu plovidbu.

    E sad amerikanci nisu odgovorili na najbitnije pitanje da li je americki brod presekao putanju kretanja ruskog broda na nebezbedan nacin u suprotnosnju sa vacecim pomorskim propisima.
    (ns posmatrac, 10. jun 2019 14:01)

    # Link komentara

  61. Pa američki plove ka ruskom, je l' trebaju ovi da potonu da bi Amerikanci nesmetano prošli, pa onda da izrone?
     (ск, 10. jun 2019 13:58)

    # Link komentara

  62. U pomorstvu pravilo desne strane. U ovom slučaju brodu koji snima brod dolazi sa desne strane i isti je dužan da napravi manevar u desnu stranu radi izbjegavanja sudara. Da ne budem pogrešno shvaćen, brod sa kog je snimano a ne znam čiji je, dužan je da naprvi manevar u desnu stranu
     (Vuk, 10. jun 2019 13:57)

    # Link komentara

  63. Meni liči na obostrano snimanje opreme.
    (mrMelbourne, 10. jun 2019 13:56)

    # Link komentara

  64. Krivi goli ruski mornari? I sta americko osoblje je moralo svoj brod da priblize kako bi ih bolje videli? xD
     (Nikola, 10. jun 2019 13:55)

    # Link komentara

  65. Kad se slonovi tuku,nastrada trava!!!
     (Pitam, 10. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  66. Ja na ovom ruskom turističkom brodu i dalje uočavam zvezdu petokraku. A vi?
    (Moljac, 10. jun 2019 13:54)

    # Link komentara

  67. ... а као што знамо, ратни брод има само два члана посаде, па ако се та двојица сунчају, нема ко да управља бродом.
    (А. Петров, 10. jun 2019 13:53)

    # Link komentara

  68. Rusi gori od ovih nasih,lako cemo. Kraljevi
     (Stevo Sigalovic, 10. jun 2019 13:52)

    # Link komentara