1. Koliko bi to osiguranje koštalo i da li bi osiguravajuća kuća opšte htela da preuzme taj rizik kada svake godine grad uništi sve?

    Živimo u Srbiji ljudi.
     (agent mahoun, 20. maj 2019 08:20)

    # Link komentara

  2. Sutra ce se tek videti stvarni izvestaji o stetama koje je grad napravio. 
    Vreme je da se konacno nesto promeni u Srbiji. 
    Za protivgradne rakete i strelce nikada nema dovoljno para, pa gde odlaze pare iz budzetskih kasa onda ? 
    Neki ljudi zive od poljoprivrede, kada im nevreme unisti useve i voce, od cega da prezive ?
    (Jadni narod, 19. maj 2019 23:53)
    Slazem se, ostali smo u polovini dvadesetog veka sa tehnologijom,raketama i sl. Ali, odgovor na poslednje pitanje je - osiguranje useva. Preko u Evropi je to licna higijena, podrazumeva se.
     (Boki, 20. maj 2019 07:49)

    # Link komentara

  3. Strucnjaci na tv-u ce reci da je prezivelo...
     (mikac, 20. maj 2019 07:02)

    # Link komentara

  4. U Čačku su pucali, ali posle kad je već pao grad veličine lešnika. Možda su pucali pre grada, ali jasno se čulo to isto pucanje posle.
     (todos, 20. maj 2019 07:00)

    # Link komentara

  5. Slazem se da drzava treba da pomogne ali ljudi prvo mreze od zarade pa tek onda nova kola.
    (Aca k, 20. maj 2019 06:54)

    # Link komentara

  6. Protivgradne mreže, kakve rakete.
    A o izlivanju kanalizacije neću. Srbijica
     (dr NS, 20. maj 2019 06:37)

    # Link komentara

  7. Imam sedam muškatli na terasi. Sve ok - hvala Bogovima oblaka i kiše.
    (made in Serbia, 20. maj 2019 06:33)

    # Link komentara

  8. I u Banatu je padao grad.
    (Rekt, 20. maj 2019 06:30)

    # Link komentara

  9. Ma kakvi usevi mani se toga imaju Albanci uvozimo kao i do sad opusteno !!!!
     (srelexxx, 20. maj 2019 06:30)

    # Link komentara

  10. Lajkovac havarisan. Sve je otislo...sve! A prognozu su uboli,al' za malo! Geografski su omanuli 100%!
     (samo da dodam i ovo, 20. maj 2019 06:12)

    # Link komentara

  11. Dobro je vreme kakvi su ljudi.
    (sumadinac, 20. maj 2019 06:08)

    # Link komentara

  12. Da li neko zna, kako se zemlje zapadne Evrope bore sa gradom? Prosto mi je neverovatno, da u Srbiji svake godine grad napravi ovoliku štetu. Šta rade druge zemlje? Hvala na odgovoru.
     (Marko, 20. maj 2019 06:07)

    # Link komentara

  13. Još gondola i jarbola, šta će nam protivgradne rakete?
    (Budućnost Srbije, 20. maj 2019 06:05)

    # Link komentara

  14. Za protivgradnu odbranu nema novca a tri godine za redom imamo suficit u budžetu. Ali u dnevniku, najvećoj kolekciji propagandnog materijala lepše zvuči suficit nego " ove godine smo imali minimalnu štetu od grada".
     (Šerkul Marpl, 20. maj 2019 05:43)

    # Link komentara

  15. Gde su protivgradne rakete,zašto za njih nema dovoljno para?Zašto poljoprivrednici moraju da ispaštaju toliko?Jeli ovo budućnost Srbije?Ima se para za autobuse i putujući cirkus za dnevnice i sendviče,a za protivgradnu zaštitu tipa “može i ne mora”.Žao mi je što sam morao pomenuti politiku čak i za vremenske nepogode,ali neke stvari se jednostavno mogu sprečiti i ublažiti.Za sve ima rešenje.
    (sremac, 20. maj 2019 05:35)

    # Link komentara

  16. Jedna protivgradna raketa košta samo 300 evra.
     (Vlada, 20. maj 2019 05:30)

    # Link komentara

  17. Svake godine grad pustosi zapadnu Srbiju i drzava ne radi nista po pitanju zastite. Bruka i sramota, doveli su selo na ivicu prosjackog stapa, a pricaju o beloj kugi i kojecemu...
    (Slave, 20. maj 2019 05:09)

    # Link komentara

  18. HAARP posle remonta radi bez milosti.
     (Sofija Bgd., 20. maj 2019 05:08)

    # Link komentara

  19. @Jadni narod

    Slazem se da uvek treba biti u pripravnosti ali protivgradne rakete ne mogu da cine cuda, ne mogu da razbiju oblake u ovakvim uslovima. Zapravo protivgradne rakete imaju veoma veoma limitirano i uz to upitno dejstvo, jedina prava i 100% dokazana metoda su mreze sve ostale metode prevencije sirom sveta imaju efikasne su u nekih 30-50% slucajeva. Nasem seljaku je samo bitno da dohvati kancerogeni Total i da prska kao da ne postoji sutra, a kad grad ubije onda kuka na drzavu a nema ni mrezu a kamoli uplaceno osiguranje.
    (Vlada, 20. maj 2019 04:14)

    # Link komentara

  20. Neki ljudi zive od poljoprivrede, kada im nevreme unisti useve i voce, od cega da prezive ?
    (Jadni narod, 19. maj 2019 23:53)

    Od osiguranja.
     (Stari čačanin, 20. maj 2019 04:09)

    # Link komentara

  21. Blago receno katastrofa i velika neodgovorno, prvenstveno ministarstva poljoprivrede
    (Doktor Docent Akademik strucnjak, 20. maj 2019 04:08)

    # Link komentara

  22. Osigurajte rod. Na žalost jedino rešenje pored mehaničke zaštite.
     (Jare u mleku, 20. maj 2019 03:58)

    # Link komentara

  23. U poslednjih 24 sata kod nas (Bečej) je palo tri puta više kiše nego prethodne nedelje kada su najavljivane katastrofične prognoze (potop)
     (Kosta, 20. maj 2019 02:49)

    # Link komentara

  24. Ja sam čuo da te protivgradne rakete ustvari ništa ne mogu da pomognu, da je to uzalud sve.
     (ISPRSKANA TEGLA, 20. maj 2019 02:47)

    # Link komentara

  25. Važno je da pravimo parade, fontane i da imamo novogodišnju rasvetu lepšu nego ikada u istoriji ali nije toliko bitno napraviti strategiju odbrane od grada i drugih elementarnih nepogoda i svesti tako nešto na najmanju meru. Ako ćemo da se štitimo od grada raketama onda nabaviti dovoljno raketa, ako ćemo avionima onda tako, ali da bude kako treba i efikasno a ne da ispališ tri rakete i kažeš eto probali smo i ne ide?
     (Džoni, 20. maj 2019 02:28)

    # Link komentara

  26. @Jadni narod,
    Da li ste se nekada zapitali zašto se u EU zemljama takve stvari ne dešavaju a i njima grad pada i nevreme lomi?
    Možda kod njih postoji osiguranje koje poljoprivrednici placaju? Mozda poljoprivrednici plate specijalizovanim kompanijama da razbijaju gradonosne oblake? Mozda ljudi stite svoj biznis, a ne ocekuju da to drugi za njih rade pa jos dzabe?
    Koliko jos decenija ili vekova treba da prodje da srpski poljoprivrednici shvate da moraju sami da plate iz svog dzepa zastitu svog biznisa?
    Ili treba cela zemlja to da im plati pa onda jos i da od njih kupi proizvode po njihovim cenama?
    Ne treba zaliti one koji nisu sami nista uradili da se zastite od nepogoda i to ne prvi put nego decenijama.
    (Vladimir Rolovic, 20. maj 2019 02:25)

    # Link komentara

  27. Sada ce ovde da se sjate kukavci sinji nasi seljaci koji nista nisu izgubili da kukaju kako im je nevreme unistilo sve a to moze da prodje kod povrsnih citalaca ovog portala.
    (Licemerni, 20. maj 2019 02:22)

    # Link komentara

  28. @(Jadni narod, 19. maj 2019 23:53)

    Rakete nemaju efekta. Da bi imale, potrebno je ispaliti nekoliko stotina raketa u oblak, i to pre formiranja leda.

    Efekat je mnogo veći kad se odgovarajuće jedinjenje, kao što je npr. srebro-jodid, posipa po oblaku iz aviona. Međutim, strujanja vazduha onemogućavaju pravilno raspianje tih čestica unutar oblaka, kako bi se formiralo što više ledenica, čime bi zbog ograničene količine vodene pare u oblaku te ledenice ostale dovoljno male da se istope na putu do površine zemlje.

    Normalan svet je digao ruke od toga, koriste se protivgradne mreže ili se usevi osiguravaju.
    Ali, naši ljudi neće da daju 20% vrednosti useva za osiguranje niti će na duže staze da ulože u protivgradne mreže.
    Na primer, za jagode i maline nije potrebno pokriti celu površinu kao u slučaju voćnjaka, dovoljno je kod jagode pokriti samo svaku vrstu u širni 20-30cm na 50cm visine, a kod maline je potrebno otprilike polovina površine da budep okrivena ili čak manje ako je razmak između vrsta veći.


    Još jednom da ponovim, uprkos najmodernijoj tehnici u svetu, nemoguće je trenutno sprečiti nastanak leda u gradonosnim oblacima, a kod nas je ovaj deo Srbije posebno pogodan za nastanak gradonosnih oblaka.
    (Veliki brat, 20. maj 2019 02:10)

    # Link komentara

  29. Srbija - Kameno doba. Cim predjes granicu, vidis da iznad voca imaju one zelene mreze, kakve rakete, kakvi bakraci.
     (marko, 20. maj 2019 01:13)

    # Link komentara

  30. ssasa, 19. maj 2019 23:34)

    ma mi iz Vojvodine im nismo zanimljivi...
    ni da padaju kamioni ne bi o tome izvestavali. Srbistan je juzno od beograda
     (Gandra Šajkaš, 20. maj 2019 00:35)

    # Link komentara

  31. ni kisa vise nije to sto je bila...
     (neko, 20. maj 2019 00:20)

    # Link komentara

  32. Osigurajte se ljudi, kao sav normalan svet.
     (toncev, 20. maj 2019 00:10)

    # Link komentara

  33. Sutra ce se tek videti stvarni izvestaji o stetama koje je grad napravio.
    Vreme je da se konacno nesto promeni u Srbiji.
    Za protivgradne rakete i strelce nikada nema dovoljno para, pa gde odlaze pare iz budzetskih kasa onda ?
    Neki ljudi zive od poljoprivrede, kada im nevreme unisti useve i voce, od cega da prezive ?
    (Jadni narod, 19. maj 2019 23:53)

    # Link komentara

  34. u banatu potop,haos
     (ssasa, 19. maj 2019 23:34)

    # Link komentara