1. Francuzi, zao mi je Gradjevine, zao mi je i vas. Ali samo pre par meseci povodom obelezavanja Velikog rata vi ste Predsednika Srbija stavili da sedi na pomocnoj bini, a setite se koga ste stavili da sedi odmah pored glavnih mesta, setite se koju zastavu ste stavili da se vijori na istoj ovoj Gradjevini. Razmislite, mozda nesto i zakljucite.
    Los vam je ovo znak, a vi kako hocete.
    (Dragan Nis, 15. april 2019 21:17) # Link komentara

    "Bozja kuća" gori, jedna od najljepših građevina na svijetu a ti o tome "ko je gdje sjedio" na proslavi završetka WW2! kakve to veze ima s ovom tragedijom?!"
    (Sobna temperatura, 16. april 2019 15:51)

    # Link komentara

  2. Imao sam sreću da posetim Noter Dam. Kakva je to lepota. Neopisivo. Iskreno sam tužan.
    (Narog, 16. april 2019 10:20)

    # Link komentara

  3. Ljudi, ko je bio u Francuskoj skoro video je da na ama baš svakom mestu rade totalno nekompetentni i nemotivisani ljudi. Ovako raditi renoviranje i gašenje požara je ne znam šta, skandal je mala reč.
     (Vlada, 16. april 2019 07:40)

    # Link komentara

  4. Velika tragedija za istoriju i kulturu sveta.
    (Gde ja živim, 15. april 2019 22:26)

    # Link komentara

  5. Najlepsi vitrazi na svetu vise ne postoje.
     (rekreativac sa Banjole, 15. april 2019 22:13)

    # Link komentara

  6. Ne radujte se tudjoj nesreci narode nije to hriscanski, a ni ljudski.
    (Milosav, 15. april 2019 22:09)

    # Link komentara

  7. Au, ovo je srce da ti pukne. Najznačajnija gradjevina gotičke arhitekture. Neverovatno je kako su ljudi postali neodgovorni. Što se komentara ovde tiče, u Srbiji ima jako puno bolesnih ljudi.
     (Bla bla, 15. april 2019 22:08)

    # Link komentara

  8. @ Bruder Jakob
    Tornjevi su kompletno od drveta tako da je imalo sta da gori.
    (Max, 15. april 2019 21:56)

    # Link komentara

  9. Neprocenjiva šteta i tužan dogadjaj za Francusku.
    (Vilotije, 15. april 2019 21:55)

    # Link komentara

  10. Boze blagi, koliko Francuska nadrlja sto od terorizma, sto od nesreca, pozara narocito. Ovo je strasno. Nemojte povezivati obican narod sa politicarima koji su se zalagali za bombardovanje SRJ. Protesti su se desavali svaki dan da se zaustavi NATO masinerija i u Francuskoj i Italiji i Americi. Vidi obican narod vrlo dobro sta je nepravda. Zao mi je sto im se ovo desava.
     (Nikola bg, 15. april 2019 21:53)

    # Link komentara

  11. Ceo Damask je spaljen i srusen, a svu tu tragediju skrojio zapad ( USA, saveznici uz cutanje odobravali). Ko je za to suzu pustio???
    (Grumen, 15. april 2019 21:01)

    Prvo nije bas ceo Damask, jer je u pitanju ogroman grad, obodi da, i to ne svi. Alepo je dosta srusen. Bila je vest da je u Siriji znatno ostecena jedna bitna lokacija od istorijskog znacaja. I ta vest se odlicno se secam vrtela svuda i slicni su komentari bili kao sada. Ali o drugoj se stvari radi. Radi se o zgradi, a ne politici. Sta je sa vama?
    (balkan, 15. april 2019 21:53)

    # Link komentara

  12. Шта сте запели са црквом, религијом и слично? Људи, ово је бисер светске архитектуре, део наслеђа људске расе на овој планети... ужасне сцене, заиста...
     (Гмаз Весић, 15. april 2019 21:52)

    # Link komentara

  13. Tuzan dan za sve Francuze, cijeli hriscanski svijet i citavo covjecanstvo. Ovo nije smjelo da se dogodi. Terorizam?
    (Todor strasni, 15. april 2019 21:52)

    # Link komentara

  14. Е моја браћо Срби... Ово је трагедија. Нема то везе ни са вером, ни са нацијом, ни са француском издајом. Не могу овоме да се радујем, напротив.
     (Јабучило, 15. april 2019 21:49)

    # Link komentara

  15. Ljudi, ne grešite dušu, zvona crkve Notre Dame su zvonila posle boja na Kosovu.
    (ne grešite dušu, 15. april 2019 21:46)

    # Link komentara

  16. A zvonila su zvona na notrdamu 1389. Da objave hriscansku pobedu na kosovskom boju...
     (Karkadzu, 15. april 2019 21:46)

    # Link komentara

  17. U najvecoj su zabludi oni koji misle da nema Boga. Zao mi je, ali poruka sa neba nije bez razloga...
    (Icxc nika, 15. april 2019 20:43)

    A, taj tvoj "Bog" neki osvetnik..?
    Kakih sve tupsona ovde ima.

    Znacaj tog objekta najbolje mozete spoznati u Fulkanelijevoj knjizi "Misterije Katedrala". Ko zna francuski ili engleski, obavezno da potrazi tu knjigu.
    (Marko, 15. april 2019 21:44)

    # Link komentara

  18. Da nije bilo Francuske ne bi ni Srbije bilo. Miteran je zaistavio bombardovanje. Dok su Rusi lepo zakuvali i zbrisali Francuzi su spreci propast. A ovo sto se desilo je tuga. Ko nije tamo bio ne zna sta je propustio.
    (mile, 15. april 2019 21:34)

    # Link komentara

  19. Ceo Damask je spaljen i srusen, a svu tu tragediju skrojio zapad ( USA, saveznici uz cutanje odobravali). Ko je za to suzu pustio???
    (Grumen, 15. april 2019 21:01)

    Pa pustili su oni kojima znači isto koliko i onima koji puštaju zbog Notr Dama. Francuska, Pariz, katolici su većini zapadnih i Evropskih ljudi bliži (kulturološki, ekonomski, istorijski, životno) nego Damask, Sirija i muslimani.
     (Partizan 1917, 15. april 2019 21:32)

    # Link komentara

  20. Neverovatna sporost u gasenju najvaznijeg zdanja u centru Pariza. Katastrofalno je da vatrigasci sa jednim ili dva smrka gase ovoliki pozar. Pa da jr je buknula zgrada UN u Njujorku ugasili bi je za sat i po. A kad treba da se biju Zuti prsluci tu sve funkcionise, policija, vojska, suzavci. Ovo ako nije za ostavku Makrona ne znam sta je. Ostace upamcen jedino po tome sto je u vreme njegovog mandata izgorela najlepsa crkva u Francuskoj. Sramota.
    (Wtf, 15. april 2019 21:30)

    # Link komentara

  21. Srusio se toranj koji je zvonio posle Kosovske bitke ...
    (mile, 15. april 2019 20:26)

    Nije. Zvona se nalaze u servernom i juznom tornju, koje niti je zahvatio plamen, niti su sruseni.
    (Mirko, 15. april 2019 21:28)

    # Link komentara

  22. Ovo je užas... Ne mogu da verujem šta gledam. Tuga do neba.
    (Mira, 15. april 2019 21:26)

    # Link komentara

  23. Ovo je tragedija epskih razmjera. Nikad nisam bio u Parizu, a odavno sam procitao zvonara. Ne radi se o religiji, vec o kulturi. Jedan spomenik povijesti otisao je u nepovrat. A ja, eto, nikad to nisam vidio.
    'Ovo ti je, kume, pariz!'
    I uopce nije bitno da li su ovo napravili muslimani: problem je sto svi misle da jesu.
    (Pijani zlotvor, 15. april 2019 21:26)

    # Link komentara

  24. ne postoje majstori i inženjeri koji znaju ovo da obnove, dobićemo samo kopiju....kao u Remsu.
     (Šeki legenda, 15. april 2019 21:24)

    # Link komentara

  25. Podela komentara na one kojima je zao i onima kojima nije zao zbog pozara crkve je necivilizaciska podela.
    Ne treba zeleti drugima ono sto ne zelis ni sebi da se desi.
    (glas razuma, 15. april 2019 20:41)

    --

    Gluposti. Niko ovde nije zeleo zlo Francuzima, niti im je sekao organe i prodavao po Njujorku kao sto su neki vicekraljevi Kosova cinili nama. Francuzi su sami gospodari svoje sudbine. Mi samo konstatujemo da je karma dosla po svoje i da je morala da dodje, jer je to bilo neminovno i oduvek je bilo neminovno. Ako ti se ne svidja rec "karma", zameni je sa nasom recju "usud". Ili, jos bolje, poslusaj Hristove reci: "covek zanje ono sto je posejao".

    Zlo koje se danas desilo Francuzi su sami sebi posejali 1999. Srbi sa tim nemaju nikakve veze, niti likuju zbog istog. Ako ista, osecamo odredjenu tugu zbog toga sto jedan tako plemenit i produhovljen narod koji nam je dao sveca kao sto je Arno Gijon, kome cemo zauvek biti zahvalni za svu ljubav i neznost koju nam je podario, nije imao dovoljno zdravog razuma da ukapura da ce mu se zlo koje cini drugima pre ili kasnije vratiti kao bumerang.

    Tako mu je to.
    (DEDA CVETKO, 15. april 2019 21:23)

    # Link komentara

  26. Spušta se mrak na Evropu ,kršćansku ili hrišćansku svejedno
    (andro, 15. april 2019 21:18)

    # Link komentara

  27. Dok su gorili srpski manastiri na Kosovu oni su se smejali. Sad gori njihova istorija i simbol. 
    (Maja14, 15. april 2019 20:09) 
    E zbog ovakve ljudske rase, meni je totalno žao što živim pored vas.
     (ALEKSANDAR ali VELIKI, 15. april 2019 21:18)

    # Link komentara

  28. Zluradim komenterima nije mesto i vreme,jer ovo gori Bogorodicina kuca i zamislite kako je njoj,ako ste vernici ne radujte se tudjoj nevolji,jer se moze vratiti vama stostruko.
    (DORA, 15. april 2019 21:17)

    # Link komentara

  29. Francuzi, zao mi je Gradjevine, zao mi je i vas. Ali samo pre par meseci povodom obelezavanja Velikog rata vi ste Predsednika Srbija stavili da sedi na pomocnoj bini, a setite se koga ste stavili da sedi odmah pored glavnih mesta, setite se koju zastavu ste stavili da se vijori na istoj ovoj Gradjevini. Razmislite, mozda nesto i zakljucite.
    Los vam je ovo znak, a vi kako hocete.
    (Dragan Nis, 15. april 2019 21:17)

    # Link komentara

  30. Boze sto smo zlobni. Prosecan Francuz i njihova vlada nisu nuzno ista stvar. Nisu ni kod nas.
    (Hm, 15. april 2019 21:17)

    # Link komentara

  31. kako je "bog" dozvolio da se zapali?
     (darko tosic, 15. april 2019 21:17)

    # Link komentara

  32. Veliki humanisti koji hoce da prekoravaju ostale jer prave logicne paralele-a sta ako je Bog spalio za kaznu? Kritikujte onda njega i drzite mu moralne lekcije.
    (Mladen, 15. april 2019 21:17)

    # Link komentara

  33. Nisam strucnjak ali sve vreme razmisljam da li je ovo moguce gasiti iz vazduha - verovatno bi se od udara vodene mase nesto ostetilo, ali ovako ce sve izgoreti. Ne znam...
    (pitam se, 15. april 2019 20:20)

    Postoje helikopteri koji ne moraju da bacaju vodu, već imaju ulogu kao i cisterne sa crevima, ali iz vazduha... video sam ih u akciji, da li bila australija ili Kalifornija ne sećam se.
    To se i u francuskoj pitaju, zašto nema gašenja iz vazduha. Sad, možda oni takve nemaju, ne znam.
    (JPR24, 15. april 2019 21:15)

    # Link komentara

  34. Pre neku godinu goreo Hilandar. Neko ili nesto se okomilo na hriscanske svetinje i pravoslavne i katolicke.
    (Pera Detlic 2, 15. april 2019 20:32)

    Hilandar je goreo pre 15 godina, baš ti je teorija. Izgorele dve crkve u 15 godina, trend je očigledan
     (stoper4, 15. april 2019 21:14)

    # Link komentara

  35. Ja nisam religiozna, ali ovo je bas tuzno..
     (cxc, 15. april 2019 21:13)

    # Link komentara

  36. Bio sam u nekoliko francuskih katedrala gradjenih u 12 i 13 veku i zaista su to centri evropske kulture i sakralne umetnosti, kao i znacajni temelji evropskog hriscanstva koje je decenijama na udaru. Katedrala u Leonu koja je bila uzor ovoj u Parizu, San Lazar, katedrala u Remsu i naravno Notr Dam koji na moju veliku zalost sada gori kao sto je goreo nas hram Svetog Save u Njujorku. Nemojte se zato radovati ovoj paljevini, jer iskreni francuski vernici kojih je sve manje znaju da je nepravda koju nama nanose svetski mocnici isto to rade i bilo kom stanovniku hriscanske Evrope.
    (kolos, 15. april 2019 21:08)

    # Link komentara

  37. Ja onde nisam nista video da moze da gori,sve je od kamena osim onih hrastovih greda na kojima visi ono zvono od 13t!
    (cobo, 15. april 2019 20:35)

    To je i meni palo na pamet, šta ima tamo toliko da gori!
    (Bruder Jakob, 15. april 2019 21:08)

    # Link komentara

  38. Sačuvaj te Boze. Iako sam pravoslavni Srbin, zao mi je. Pa crkva je crkva, to je sakralni objekat!
    (Nataša, 15. april 2019 21:07)

    # Link komentara

  39. Prosle godine smo se zatekli u muzeju Orsej, kada se oglasio pozarni alarm. Evakuacija je bila uzasno organizovana. Obezbedjenje i zaposleni su bili potpuno zbunjeni i konfuzni. Na svu srecu, vatre nije bilo...Ne zelim da verujem da se zbog lose organizacije i zakasnele reakcije desila ova katastrofa sa Notre Dame. Neizmerna tuga:((
     (bbgd, 15. april 2019 21:03)

    # Link komentara

  40. Ceo Damask je spaljen i srusen, a svu tu tragediju skrojio zapad ( USA, saveznici uz cutanje odobravali). Ko je za to suzu pustio???
    (Grumen, 15. april 2019 21:01)

    # Link komentara

  41. Dragi vernici, zar je hrišćanski u istoj rečenici spomenuti srpske crkve i manastire koji su goreli i radovati se da kuća Božja negde drugde gori? Ta katedrala jeste jedan od simbola Francuske, ali je ujedno i kulturno i istorijsko blago celog čovečanstva. Zašto se radovati tome?

    Da li ste se i zapitali kako se možda oseća onaj Francuz koji se posvetio tome da pomaže našim ljudima na Kosovu, kad se taj isti srpski narod raduje što u njegovoj zemlji gore crkve?

    Nemojte sramiti sebe, a ni nas ostale. Ne morate biti tužni. Budite čak i ravnodušni. Ali nemojte se radovati tuđoj nesreći.
     (Svetinja je svetinja, 15. april 2019 20:57)

    # Link komentara

  42. Ogroman deo hrišćanske istorije je nestao u plamenu za 2 sata. Nema zvona iz notr dama. Nema mozaika. Nema najbitnijeg dela gotske arhitekture.

    I to zbog nemara.

    Čemu likovanje i uporedjivanje sa metohijskim manastirima? Ja sam bio u manastirima. ali nisam imao srece da vidim notr dam. Ko dobija kada deo zajednicke civilizacije i dnk nestane? Nasa deca gube... Čovečanstvo gubi.
     (prosto ko pasulj, 15. april 2019 20:52)

    # Link komentara

  43. Tragedija.Neeprocenjiva steta na hriscanskoj crkvi.Zar u nasem narodu ima pojedinaca koji se raduju tudjoj nesreci?
    (matori, 15. april 2019 20:50)

    # Link komentara

  44. Stvarno velika stete, za Pariz za Francusku, i za citavu Evropu.samo mi nije jasno zasto gase pozar sa jednim vatrogasnim crevom...
    (konzul, 15. april 2019 20:49)

    # Link komentara

  45. Ovo je strasno,
    A vi veliki pravoslavci sto se radujete tudjoj nesreci zapitajte se koliki ste ustvari vernici.
    Ne znam stvarno ko se smejao kada su goreli manastiri na KiM a i ta zastava Kosova koja je bila na katedrali..pa nisu je gradjani stavili nego politicari u politicke svrhe..
    Razgranicite jednom politiku i obican narod ili onda prihvatite da kroz jednog Vucica,Brnabicku,Vulina i Dacica i vas gleda ceo svet..nadam se da niste toliko plitki.
    Pozdrav.
    (Vegas, 15. april 2019 20:45)

    # Link komentara

  46. Katastrofa!
    Biser svetske gotske arhitekture, svetsko blago, ne samo Francuske...
    Kažu na CNN da je bio kraj poseta i da valjda nije bilo turista u katedrali.

    Zašto nisu gasili iz vazduha pobogu?
    (marija, 15. april 2019 20:43)

    # Link komentara

  47. U najvecoj su zabludi oni koji misle da nema Boga. Zao mi je, ali poruka sa neba nije bez razloga...
    (Icxc nika, 15. april 2019 20:43)

    # Link komentara

  48. Steta! Notre Dame je deo svetske kulturne bastine. Takav pozar nije lako ugasiti, jer su ulice okolo uzane i nije lako prici.
    (City Girl, 15. april 2019 20:42)

    # Link komentara

  49. O Gospode! Ako izuzmemo religijski znacaj, ovaj objekat je od civilizacijskog znacaja...
    (Nenad, 15. april 2019 20:41)

    # Link komentara

  50. Podela komentara na one kojima je zao i onima kojima nije zao zbog pozara crkve je necivilizaciska podela.
    Ne treba zeleti drugima ono sto ne zelis ni sebi da se desi.
    Na kraju nas narod i malo zna koliko su ipak Francuzi uticali u bliskoj proslosti da steta po nas bude manja nego sto je mogla da bude bez njih.
     (glas razuma, 15. april 2019 20:41)

    # Link komentara

  51. Dok su gorili srpski manastiri na Kosovu oni su se smejali. Sad gori njihova istorija i simbol.
    (Maja14, 15. april 2019 20:09)

    Ko se smejao, sta izmisljas?
    (FRA, 15. april 2019 20:36)

    # Link komentara

  52. Nenadoknadiv kulturni i istorijski gubitak učinjen verovatno ljudskom krivicom. Sad da li nekog od angažovanih radnika na rekonstrukciji ili stručnjaka koji su radili na projektu pokazaće istraga. Ali takav nemar ... ili prosto se desilo ...
     (XXL, 15. april 2019 20:36)

    # Link komentara

  53. ovo je pretuzno... ovo nije nešto što pripada francuskoj, hrišćanstvu, katolicanstvu... ova građevina pripada čitavom svetu i ponos je svih ljudi koji su ikad živeli... pre pre pretuzno
     (milos, 15. april 2019 20:36)

    # Link komentara

  54. Ja onde nisam nista video da moze da gori,sve je od kamena osim onih hrastovih greda na kojima visi ono zvono od 13t!
     (cobo, 15. april 2019 20:35)

    # Link komentara

  55. Simbol evrope gori. I to pred veliki praznik, sta reci?!
    (Toplica, 15. april 2019 20:35)

    # Link komentara

  56. Pre neku godinu goreo Hilandar. Neko ili nesto se okomilo na hriscanske svetinje i pravoslavne i katolicke.
     (Pera Detlic 2, 15. april 2019 20:32)

    # Link komentara

  57. Mislio sam da je zapad organizovan a Francuska ozbiljna drzava. Ocigledno sam pogesio ovo je ogromna nacionalna sramota.
     (Veljko, 15. april 2019 20:31)

    # Link komentara

  58. O užasa... da li je moguće da su toliko nesposobni? Preživela Hitlera i da je neki dunster zapali. Daj bože da bude što manja šteta ali deluje ozbiljna vatra.
     (Vlada, 15. april 2019 20:29)

    # Link komentara

  59. Spašavajte je!
    (Vidak, 15. april 2019 19:36)

    Nema sta da se spasava,od 18h50 od kad je planulo,ODE CELA!!!…!!
    (Ode za nepun sat !, 15. april 2019 20:28)

    # Link komentara

  60. Osećam veliku tugu iako sam pravoslavni Srbin. Ovo je jedna od najlepših na svetu ako ne i najlepša! Užasna vest.
     (brainstorm, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  61. Kako sam bio utučen 2003 kada ja goreo Hilandar, utucen sam i sada jer je ova crkva simbol hrišćanske kulture kao naš Hilandar. Zato ljudi nemojte da se nasladjujete tuđim nedaćama.
     (mirko, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  62. Srusio se toranj koji je zvonio posle Kosovske bitke ...
     (mile, 15. april 2019 20:26)

    # Link komentara

  63. Bio jednom tamo...spolja ostavlja veliki utisak...ali zapravo tek kad udjes vidis koliko je veličanstvena...šteta ...baš šteta
    (Dragan, 15. april 2019 20:24)

    # Link komentara

  64. Posle boja na Kosovu 1389. zvonila su zvona ovog veličanstvenog zdanja u !čast Srbije! Zvona koja danas gore. Užasno i tužno.
    (Saša, 15. april 2019 20:24)

    # Link komentara

  65. У мају су избори за Европски парламент. Ово ће бити жесток "ветар у једра" десници.
     (Pantagruel, 15. april 2019 20:23)

    # Link komentara

  66. "Francuski mediji citiraju vatrogasce koji su izrazili sumnju da je požar "potencijalno povezan" sa radovima na rekontrukciji, navodi agencija."

    Za ove što izmišljaju kojekakve razloge i pozadine.
     (Malkom, 15. april 2019 20:23)

    # Link komentara

  67. Toliko o evropskim standardima sigurnosti i zakonima o sigurnosti na gradilištima etc
    (gg, 15. april 2019 20:23)

    # Link komentara

  68. Nisam strucnjak ali sve vreme razmisljam da li je ovo moguce gasiti iz vazduha - verovatno bi se od udara vodene mase nesto ostetilo, ali ovako ce sve izgoreti. Ne znam...
    (pitam se, 15. april 2019 20:20)

    # Link komentara

  69. Crkva cija su se zvona oglasila kada je srpska vojska izvojevala jednu od najvecih bitaka u istoriji evrope... Nema vise spskog kosova nemavise crkve i zvona...
     (bot bole, 15. april 2019 20:20)

    # Link komentara

  70. Dok su gorili srpski manastiri na Kosovu oni su se smejali. Sad gori njihova istorija i simbol.
     (Maja14, 15. april 2019 20:09)

    # Link komentara

  71. Auuuu bato. Pa zar po najomiljenijoj crkvi u Francuskoj. Ovo će pogoditi bukvalno svakog Francuza koji će se zapitati da li je crkva džamija?
    (Mandrak, 15. april 2019 20:07)

    # Link komentara

  72. Ovako su gorele srpske pravoslavne svetinje na Kosovu i Metohiji a niko na zapadu nije reagovao. Možda neko od gore vidi sve ...
    (Milojko, 15. april 2019 20:06)

    # Link komentara

  73. Izgore sav krov ...Ne mogu da shvatim ovako sporu reakciju. Gori istorija. Katastrofa.
    (Mile, 15. april 2019 20:06)

    # Link komentara

  74. U mislima sam sa našom plemenitom braćom po oružju iz Velikog rata. S tim da bih napomenuo: ovo je nastavak terorističkog napada u Nici, napad u Nici nastavak napada u Parizu u oktobru 2015, napad u Parizu nastavak napada na novinare Šarli Ebdoa, i tako sve do korena zla koji su između ostalog i u petljanjima Francuske u balkanske sukobe čiju strukturu i, naročito, proročanski efekat Francuska nije razumela. A mislim da su to, između ostalog, i "čvrge" koje Amerika lupa Francuskoj zbog njenih brojnih pokušaja da kaže "ne" američkom globalističkom poretku kom robuje (odsustvo iz rata u Iraku, Olandovo približavanje Rusiji, protestovanje Žutih prsluka protiv Makronove vlasti...).
    (Rain, the Edenian half-god, 15. april 2019 19:59)

    # Link komentara

  75. Sad ce da pocne progon zutih prsluka. Sto mi ovo nesto poznato.
    (Rajhstag, 15. april 2019 19:58)

    # Link komentara

  76. Instalacije?
     (Kopčam se na ledja, 15. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  77. Meni je žao, mnogo je lepa, naročito kad je uporediš sa Ajfelovim tornjem koji je realno ružan.
     (Ninamandarina, 15. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  78. Greota.... Kako li im se ovo desilo?
     (Rozenkranc, 15. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  79. Oci su mi pune suza.
     (brze jace bolje, 15. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  80. Ova gradjevina nema cenu, velika je tuga citati ovu vest..
     (regulus, 15. april 2019 19:56)

    # Link komentara

  81. Baš tužna vest, strašno što su to Francuzi dozvolili, nije smelo da se dogodi
    (strašno, 15. april 2019 19:53)

    # Link komentara

  82. Gori bas Kvazimodov zvonik :(
     (..., 15. april 2019 19:52)

    # Link komentara

  83. Tuga...
     (krilin, 15. april 2019 19:49)

    # Link komentara

  84. Užas
    Kako je moguće da ovako izgori jedna od najljepših gradjavina sveta?
    Šta se dešava?
    (@202, 15. april 2019 19:49)

    # Link komentara

  85. Auu stvarno steta, jedna prelepa gradjevina u plamenu. Jel se zna uzrok pozara?
     (Usamljeni vuk, 15. april 2019 19:49)

    # Link komentara

  86. Katastrofa. Jedna od najstarijih katedrala.
     (pilgrim, 15. april 2019 19:48)

    # Link komentara

  87. Ovako je goreo "Hilandar" pa je ubrzo zatim bio i pogrom Srba na Kosovu i Metohiji. Šta li se sprema Francuzima?
     (OPREM DOBRO, 15. april 2019 19:45)

    # Link komentara

  88. Ovde gori dobar deo katedrale, ne samo zvonik. Šteta lepa gradjevina.
    (Nikola, 15. april 2019 19:42)

    # Link komentara

  89. eto k o sovska zastava im donela srecu
     (marko, 15. april 2019 19:42)

    # Link komentara

  90. Bog da oprosti, ali kačiste li vi neke zastave tu?
     (Rhynchinoi, 15. april 2019 19:42)

    # Link komentara

  91. Kakva tragedija! Gori jedan od najvecih simbola hriscanstva,jedna od najlepsih katedrala na planeti. Daj boze da nije u pitanju teroristicka sabotaza!
    (Oliver, 15. april 2019 19:42)

    # Link komentara

  92. Strasno. Nadam se da nema zrtava. Isto mi je bilo jako strasno kad je gorela crkva Svetog Save u Njujorku.
     (MarkoniNS, 15. april 2019 19:41)

    # Link komentara

  93. Izgore zvonar.
     (only fools and horses, 15. april 2019 19:40)

    # Link komentara

  94. Ovo je nemoguće ugasiti, ima samo zidovi da ostanu
    (stoper4, 15. april 2019 19:39)

    # Link komentara

  95. Verovatno teroristi, juce su osudjeni dzihadisti koji su podmetali kanistere sa benzinom oko katedrale 2017-te.
    (Luk i Slanina, 15. april 2019 19:38)

    # Link komentara

  96. Boze pomozi.
     (South Park, 15. april 2019 19:38)

    # Link komentara

  97. Spašavajte je!
    (Vidak, 15. april 2019 19:36)

    # Link komentara

  98. Bože smiluj se. Znam da im šalješ upozorenje; oprosti im jer NE znaju što čine!
     (Drmezni Piljota, 15. april 2019 19:35)

    # Link komentara

  99. Da... neprijatna vest
     (Cika Perica, 15. april 2019 19:35)

    # Link komentara

  100. Naša “braća” i “saveznici” treba sa njima sad zajedno da tugujemo....
    (Bruce Springsteen, 15. april 2019 19:35)

    # Link komentara

  101. Uzas :(
    (khm, 15. april 2019 19:34)

    # Link komentara

  102. Illuminati ?
    (Flavio Briatore, 15. april 2019 19:32)

    # Link komentara