1. Ljudi, kada cemo shvatiti da mi uvek biramo prirodne saveznike a ne saveze iz interesa. Srbi su u oba svetska rata bili na pobednickoj, i pravoj strani, ali i uvek je tako bilo kroz istoriju. Nama su najvazniji pravda, postenje i sloboda, i sve ono najbolje iz nas smo pokazivali kada nam je bilo najteze. Uvek smo ponosni na nase pretke i njihovu zrtvu za slobodu koju danas imamo. A Rusija, to je nas prirodni saveznik, nasa braca i sestre, po krvi, veri i ljubavi prema slobodi, onoj pravoj slobodi coveka i zivota koju samo slovenski narodi poznaju na svoj specifican nacin!
     (direwolf, 13. mart 2019 23:11)

    # Link komentara

  2. Ne mogu da verujem, Rusi su tek sada saznali da smo bili bombardovani pre dvadeset godina!!! A, tada, prema pisanju srpske Miloseviceve stampe, svaki cas su govorili: Evo nas, polazimo, samo sto nismo posli, evo upravo nameravamo da podjemo, taman da podjemo kad ono ispumpana guma, i tome slicno. Onda se stuste iz Bosne i stignu na pristinski aerodrom u neverovatno kratkom vremenu i odmah se povuku nazad. Kao da su hteli da poruce: Evo, kada bismo hteli, mogli bismo, ali....
    (istoricar, 13. mart 2019 22:51)

    # Link komentara

  3. @(acomurija, 13. mart 2019 13:09)
    Pominješ buzdovane a i sam ispadaš takav...Rusija nikad ali nikad u ključnim vremenima nije pomogla Srbiji,pominješ da su ginuli Rusi za Srbiju što je istina ali stravična je istina da je više civila poginulo od osloboditelja iz Rusije ´45 u Vojvodini nego za vreme cele okupacije.
    Krajnje je vreme da i vi koji ste slepo zaljubljeni u Rusiju shvatite da im mi služimo samo da guraju prst u oko zapadu preko naših ledja.
    (Al Bundy, 13. mart 2019 22:45)

    # Link komentara

  4. Rusija je i tada i sada i oduvek bila nuklearna i vojna sila koja je mogla da zapreti nuklearnim napadom. ONI SU I RAZBILI SFRJ ZBOG TITOVOG "Ne"... Uz pomoc hrvatskih komunista, koji su posle i odlikovali !
    (Djeneral, 13. mart 2019 22:39)

    # Link komentara

  5. @(Betty Trouble, 13. mart 2019 12:56)

    Kao prvo, SVUDA u Svetu, kad naoruzana paravojna formacija pocne da kidnapuje i ubija civile, pravi zasedee policiji i vojsci se naziva TERORISTICKOM organizacijom, i sa njom bi postupali ISTO.
    Albanci sa KiM su trebali SAMO DA IZADJU NA IZBORE i prekinu (DECENIJSKI) bojkot da bi ostvarili svoja prava!

    Drugo evo rezolucije 1244:
    [link]
    tacka 4.(na pocetku) JASNO GOVORI O POVRATKU odredjenog broja vojske
    I to EKPLICITNO KAZE povratak "SERB MILITARY"!!

    Srbija je preuzevsi finansijske dugove SRJ (od MMF i inostranih poverilaca), dobila nasledno pravo nad SRJ od kad se CG ocepila '06.
    Ako ne vazi nsaledno pravo, onda Srbija NE DUGUJE NI CENTA poveriocima.
    (Petar S., 13. mart 2019 22:31)

    # Link komentara

  6. ..ko uopste pita Rusiju sta je usvojeno i za sta se to zalaze?..uostalom,hocete li vec jednom shvatiti da nam njihova tzv."briga"odmaze, udaljava nas od svih, zatvara nam sva vrata i podgreva nesto sto ne postoji niti je ikada postojalo, tradicionalna "ljubav" prema Rusiji..
    NATO intervencija je mogla biti izbegnuta..ako se dobro secate..
    (Edi, 13. mart 2019 22:06)

    # Link komentara

  7. Od te 1999. godine, svet nije i nikada vise nece biti usti. To je pocetak primene grube sile u medjunarodnim odnosima,
    Posledice su vise nego vidljive, sa stravicnim trendom sveopsteg unistenja
    i svetske apokalipse.
     (sin lovca na medvede, 13. mart 2019 21:53)

    # Link komentara

  8. @ (mix, 13. mart 2019 13:12): takodje je bio jeljcinov pulen (došao na vlast na njegov predlog).
    (XXX, 13. mart 2019 20:20)

    # Link komentara

  9. Samo da podsetim sve koji su zaboravili,Vladimir Putin je 1999. godine bio predsednik VLADE Rusije.
    (mix, 13. mart 2019 13:12)

    Da se podsetimo zajedno: od 16. avgusta 1999., pa se pitam sta si hteo da kazes?
    (aman zaman, 13. mart 2019 19:43)

    # Link komentara

  10. ovo ko onaj vic za zekom .
    sad su tek rusi shvatili da su oni glavno jelo.
    za nas je sve jedno kasno. otrovase nas i pocrkasmo svi pre ili kasnije. obzirom da decu ne pravimo .propast nam je zagarantovana. ispadoste smradovi 99te iako sam vas uvek smatrao bracom. ameri skontali kako sa slovenima. maknes im vodju i oni se prozderu medjusobno. Zato putina gadjaju sa svih strana. sa druge strane zarad ineresa par ljudi koji su dobili debele pare od albanske mafije usa je izgubila stelt tehnologiju i bauk da su nevidljivi i u ocima neprijatelja pokazase se samo kao obicni ljudi koji nisu mogli lako pokoriti neke tamo srbe a kako ce tek nas ruse goleme.
     (miki, 13. mart 2019 19:23)

    # Link komentara

  11. Kao prvo da bogdom nismo slusali vas do bombardovanja, sankcija, bede i jada, otcepljenja Kosova ne bi ni doslo, niti ratova, ni izbeglica.
    Kao drugo tako ste nas dobro branili da smo na tome gde jesmo.
    Kao trece sve ove politicare, tajkune i novinare koje placate vodite u Rusiju.
    I cetvrto ne laze kera radi sela vec radi sebe.
     (Balkanac, 13. mart 2019 19:23)

    # Link komentara

  12. A zasto Rusija nije reagovala kad je trebalo 1999. godine?! Zasto je povukla svoju vojsku sa Kosova?! Mnogi ce da kazu da je Rusija tada bila slaba. Da bila je slaba i prodala se amerima za 10 milijardi dolara. Mnogi ce da kazu, pa tad je vladao pijani Jelcin. Jeste, alu mu je desna ruka bio Putin, bas tada kad su od amera dobili milijarde! Zar se "bratske prijateljske drzave" ne brane uvek??? Zar Srbija tada nije bila jako slaba i opasno ugrozena?! Ni danas Srbija nije mnogo jaca, pa jedina u Evropi nije uvela sankcije Rusiji, sta smo od Rusuje za uzvrat dobili??? Jeftiniji gas, konkretno moderno vojno oruzje ... Naprotiv kao jedina drzava ( i RS u BiH ) u srcu Evrope sluzimo Rusiji za podkusurivanje sa Zapadom ... Kome takva situacija na Balkanu najvise odgovara? Pa naravno Rusiji, ali na stetu Srbije. Hvala "braco" rusi! Niste pomogli kad ste trebali, nemojte ni sada, ne treba nam takva pomoc!
     (dzonI, 13. mart 2019 19:15)

    # Link komentara

  13. Ja bih bio zadovoljan da nam se proda dobar pvo sistem s400 na 20-30 god otplate i rakete i sve sto treba da niko vise ne pomisli da nas napadne i ako nas napadne da zna da ce gubitci biti ogromni a da imamo velike sanse da se odbranimo.
    (Jovan, 13. mart 2019 19:04)

    # Link komentara

  14. To je samo znak da je mnogo jaca no sto je bila...i ekonomski i vojno i politicki...
     (Snaga je u razumu, 13. mart 2019 18:53)

    # Link komentara

  15. Ako ne prihvatite ovo što Vam je ponuđeno, bićete ravni kao ovaj sto... Jer to beše Rus reče Slobi...
    Platili smo 5 MIG-ova 200M$, za te pare su trebali da nam pošalju 5 novih Su-57, jer jedan zvanično košta 40M$, i ima radar od 400km, dok ovi MIG-čići imaju radar od 30km... Rakete vazduh-vazduh imaju domet od oko 200km, tako da je bilo šta sa kraćim radarom bacanje para. Čak nam nisu dali ni treću generaciju motora, nego drugu, ona što se dimi i privlači IC rakete... Gas plaćamo 400$, a Nemci 100$. Sećam se kada su došli na Kosovo, kako je narod bio srećan, pokupili tada eksperimentalni Buk sa Slatine i odmah otišli. Šta je sa 200 tenkona obećanih!?
    Ovde deklaracije ne pomažu! Ovo vređa mozak!!! Da li Srbijanci zaista nemaju pamćenje i zaista mogu da im se pričaju gluposti, što reče onaj voditelj sa CNN-a!?
    (..., 13. mart 2019 18:52)

    # Link komentara

  16. Hvala Rusijo. Mi još uvek nismo osudili agresiju. Kao da osećamo krivicu što smo bombardovani. Možda smo počeli da gaimo simpatije prema agresoru dok smatramo da neko drugi treba da ih osudi umesto nas. Možda se nekada i opametimo...
    (lovac na zmajeve, 13. mart 2019 14:46)

    Optužnice su podignute protiv predsednika SAD Bila Klintona, državne sekretarke SAD Medlin Olbrajt, britanskog premijera Toni Blera, francuskog predsednika Žaka Širaka, nemačkog kancelara Gerharda Šredera i još devet čelnika NATO i zemalja koje su učestvovale u bombardovanju SR Jugoslavije i na osnovu nje osuđeni 2000. godine u Okružnom sudu u Beogradu, koju je Vrhovni sud Srbije poništio i vratio na ponovno odlučivanje a kasnije je Okružni sud odustao od 4 od 5 tačaka optužnice tako da su još uvek optuženi za povredu teritorijalnog integriteta zemlje, delo koje apsolutno zastareva posle 20 godina (2019).

    Ipak ženu optuženog Klintona je sadašnji predsednik Srbije podržao na izborima 2016,optuženi Toni Bler je pro bono savetnik sadašnje vlade Srbije, optuženi Gerhard Šreder je bio važan govornik na završnom mitingu vladajuće SNS na izborima 2017, a u Rusiji je predsednik nadzornog odbora Rosnjefta od 2017....
     (BeKo, 13. mart 2019 18:41)

    # Link komentara

  17. Eee,ovim su baš nasekirali NATO
     (Grande Milovan, 13. mart 2019 18:35)

    # Link komentara

  18. Srbija trebalo da udje u NATO ,pre cemo pod nato-om da povratimo Kosovo ,nego sa propalom rusijom .poznato Je da NATO svoje clanice vojno nikad nece napasti I bicemo zasticeni. A ovako sa rusima I pod rusima ,cemo biti na stalno na udaru medjunarode zajednice !
    (Marin, 13. mart 2019 18:31)

    # Link komentara

  19. Rusi o poštovanju teritorialnog integriteta suverenih država !!! Bože dragi !!!
    (Ogledalo, 13. mart 2019 18:24)

    # Link komentara

  20. ante

    Izvini, kaD je to Rusija bombardovala Ukrajinu?
    (Ja, 13. mart 2019 18:01)

    # Link komentara

  21. E moji Rusi. Kad ste mogli da sprecite da do bombardovanja nedodje, niste nista uradili, a sad ste nasli da se k***te.
    (Pedja, 13. mart 2019 17:54)

    # Link komentara

  22. Samo mi nije jasno koja politicka igranka je u pitanju.. Sve to je moglo da se pokrece mnogo ranije. Sve mi je to sumnjivo.
    (Tina, 13. mart 2019 17:43)

    # Link komentara

  23. slazem se, izvolite kaznite ih
     (bozza, 13. mart 2019 17:34)

    # Link komentara

  24. Bolje da gledaju svoja posla,narod im gladuje.
     (slobodan, 13. mart 2019 16:58)

    # Link komentara

  25. Tesko onom kog Rusija brani...
    (Jovan, 13. mart 2019 16:56)

    # Link komentara

  26. E pa su to usvojili oni isti koji su istu stvar napravili u Ukrajini, Gruziji, Siriji...
    (ante, 13. mart 2019 16:55)

    # Link komentara

  27. ista ta Rusija je na drzavnoj televiziji, u njihovom Dnevniku, dva meseca posle Djindjicevog ubistva, objavila da je "Djindjic dobio ono sto je zasluzio - metak u celo." Sa druge strane, s vremena na vreme, imam Ruse kao musterije u poslu kojim se bavim. Najjednostavnije receno: napornije i zahtevnije ljude nisam do sada u svom zivotu sreo. Arapi, Nemci, Englezi, Ameri, Bugari, Kinezi, Slovenci, Francuzi, Hrvati... svi su bolji od ovih. Tako da, ko voli nek izvoli sa njima.
     (dobar kajmak, loš sir, 13. mart 2019 16:48)

    # Link komentara

  28. E kad vi kažete, omda će to sigurno da bude, em ste sila, em imate besprekoran ugled :))))))
     (EU Citizen, 13. mart 2019 16:32)

    # Link komentara

  29. Bravo. Nadam se da će tražiti od Vučića da uhapsi Tonija Blera i Gerharda Šredera prvom prilikom kada dođu u Srbiju ...
     (Saul Goodman, 13. mart 2019 16:21)

    # Link komentara

  30. Tako je.Recimo da odgovaraju pijani ruski generali koji su Slobu ubeđivali da zapad blefira.
     (dragan, 13. mart 2019 16:14)

    # Link komentara

  31. Dok su rusofiličari još uvek u post-orgazmičkom transu, mi ostali da se zapitamo: postoji li i jedna, jedina mogućnost da je Rusija propusti i da nas isključivo SEBE RADI ne odgurne i politički udalji od Zapada?
     (Srboljub, 13. mart 2019 16:06)

    # Link komentara

  32. Nisu morali ni ovoliko. Neka isto usvoji europski parlament ili americki senat ja cu pozdraviti.
     (Borky, 13. mart 2019 15:50)

    # Link komentara

  33. I?
    (aca, 13. mart 2019 15:33)

    # Link komentara

  34. Bolje je da nam ne pomazu!
     (C i n i k, 13. mart 2019 15:32)

    # Link komentara

  35. E, stvarnooo. Pa ja sam ostario a vi nišra niste rešili...
    (novak, 13. mart 2019 15:30)

    # Link komentara

  36. Ruska propaganda, nista vise!
    (miki, 13. mart 2019 15:01)

    # Link komentara

  37. Kasno Rus na Kosovo stize.
     (zucchero, 13. mart 2019 14:54)

    # Link komentara

  38. Ajde !
     (VUK, 13. mart 2019 14:53)

    # Link komentara

  39. Uh zabrinuti rusi. Kako se prodaju ovom nepromisljenom narodu.
    (milan d, 13. mart 2019 14:49)

    # Link komentara

  40. Hvala Rusijo. Mi još uvek nismo osudili agresiju. Kao da osećamo krivicu što smo bombardovani. Možda smo počeli da gaimo simpatije prema agresoru dok smatramo da neko drugi treba da ih osudi umesto nas. Možda se nekada i opametimo...
     (lovac na zmajeve, 13. mart 2019 14:46)

    # Link komentara

  41. Rusija usvojila dokument povodom predstojeće 20. godišnjice početka NATO bombardovanja SRJ, u kojem se navodi da "inicijatori tog zločina moraju da odgovaraju".

    Ja vam NAJISKRENIJE kazem da kada procitam ovakve vesti u "srpskoj stampi" prosto POZELIM da NATO ponovo bombarduje Srbiju !
    Ali ne zato sto zelim zlo Srbiji i njenim gradjanima vec iz prostog razloga sto bi to bila jedinstvena prilika da gradjani JOS JEDNOM VIDE da od Rusije NEMA POMOCI, nebi li se konacno "OPAMETILI" i okrenuli ka CIVILIZACIJI !
    Rusija ce da "vija" Tonija Bleera zbog NATO bombardovanja SRJ a taj Toni Bleer "radi besplatno" kao savetnik kod Predsednika Srbije ?
    (Bucko razmišljam, 13. mart 2019 14:42)

    # Link komentara

  42. pamflet za trenutne političke potrebe...ne košra ih ništa a nekom može da naudi ..kućeš više!
     (tex viler, 13. mart 2019 14:41)

    # Link komentara

  43. Mogu li da upitam zasto nisu nista preduzeli protiv toga kada se to desilo nego preduzimaju 20 godina posle?
    (Nisam robot, 13. mart 2019 14:25)

    # Link komentara

  44. Ok Rusija se ne slaze sa zakonitoscu bombardovanja. A sad ce je milion komentatora napasti pravdajuci neodbranjivo pod plastom „mogli smo biti u EU“. Ok dakle vi se zalazete za ekonomski razvoj pre svega, braneci nekoga ko nam je naneo neposrednu materijalnu stetu od preko 100 milijardi EVRA, iako je istorija pokazala da su istu tu „dobronamernu“ smenu vlasti mogli resiti za 3 meseca uz 100 puta manje troskove i nula bombi (Ukrajina).
    (Igor, 13. mart 2019 14:24)

    # Link komentara

  45. Opppaaa! Rusi gube zivce, Srbija im bezi sa uzice pa se "lome" kako da nas udovolje. Ma pustite nas na miru, sta se vas tice sta je bilo 1999? Da nije bilo NATO vas miljenik Sloba bi jos i danas upravljao vasom gubernijom. Jer zatim placete?
    (Mirko, 13. mart 2019 14:22)

    # Link komentara

  46. Jel to isti onaj Gornji Dom, koji je odbio zahtjev Srbije, da uđe u ZND, tj Rusiju?
    Naime, Milošević u očajnom pokušaju, zajedno s srpskim parlamentom, izglasaju da se slažu da Jugoslavija postane dio tada Ruske ZND. Kao, to bi zaustavio NATO.
    I Gornji Dom Ruskog parlamenta, valjda im neugodno bilo, šta li..
    Odbili braću.
    Al sad su se zainatili, sad će da idu tvrdo. Međunarodno pravo mora da se poštuje u slučaju Kri.., pardon, Kosova.
    Lijepo su rekli u ovom dokumentu: "a Zapad se u slučaju Gruzije i Ukrajina ponaša suprotno"..
    Tu leži zeko :)
    (Mate, 13. mart 2019 14:16)

    # Link komentara

  47. Vic dana ovo, mada 20 godina kasno.
     (Toxic_PR, 13. mart 2019 14:11)

    # Link komentara

  48. @Jon Bon Jovi
    Руси су одбранили свет од највећег зла у историји човечанства. Србији су доста пута помогли; аутономија 1835. (кнез Милош нема заслуге за то колико Руси имају), Први светски рат не бисмо преживели без Руса, а о Другом светском рату не треба трошити речи.
    Ал битно је да неуки људи понављају мантру; "Тешко оном кога Руси бране". Високоумна мисао.
     (aco, 13. mart 2019 14:11)

    # Link komentara

  49. Trebalo im samo 20 godina da ovo izglasaju. Toliko o braci rusima. Da ih ne kudim mnogo jer ostali narodi nama "bliski" se nisu ni toliko ispruzili ali sve ovo govorim da jedni vec konacno shvate da svako gleda svoj interes i to je to. Nadam se da cemo mi poceti kad tad da gledamo svoj interes kao nacija a ne kao pojedinci.
    (Demosten, 13. mart 2019 14:09)

    # Link komentara

  50. Obicno se po zakonu kaznjava i zbog necinjenja, tj. izostanka reakcije da se spreci neko krivicno delo, ako postoji mogucnost. Ovde govorimo o nuklearnoj sili i najvecoj drzavi sveta. Jednako ste krivi, ne treba mi ova patetika. Cekali smo vas 1999. A i kad ste dosli kao KFOR, otisli ste u rekordnom roku, sto je omogucilo onaj mart. Jedni nas tukli, drugi gledali i "tesili" nas.
    (Dex, 13. mart 2019 12:58)
    Patetika je prizivati nuklearni odgovor kao „reakciju sprecavanja“. Dobro je poznato da je ruska nuklearna trijada od samog nastanka napravljena za odbranu i „deterrance“, za razliku od NATO koji vrslja po svetu. Uostalom vi NATO apologete napadate Ruse samo zato sto napadaju vase idole, a na stetu sopstvenog naroda. Konec.
    (EU Citizen, 13. mart 2019 14:08)

    # Link komentara

  51. Pitam se zasto mi to nemamo usvojeno ,ali pre 20 godina.. Toliko su nam bedne vodje decenijama,da ne smeju ni rec da kazu protiv ovih sto su nas tlacili. Hvala Rusiji.
    (Drug Ostoja, 13. mart 2019 14:07)

    # Link komentara

  52. evo trčimo.
     (united, united, united!!, 13. mart 2019 14:05)

    # Link komentara

  53. Kako da kaznimo nase "prijatelje" iz EU, kojoj tako strasno tezimo .
    (rodoljub, 13. mart 2019 14:02)

    # Link komentara

  54. Ovo treba i srpski parlament da usvoji. Nije Rusija bombardovana i nisu Rusi ubijani 1999-e godine, mimo međunarodnog prava i povelje UN-a. Situacija u svetu se značajno promenila u zadnjih 10 godina i ovakve rezolucije će imati smisla u budućnosti. Nato pakt više nema ni moć, a ni sredstava da igra ulogu svetskog policajca. Treba gledati u budućnost i sa svima razgovarati i sarađivati, ali ne smemo zaboraviti prošlost. Ne smemo zaboraviti žrtve i uništenju zemlju.
     (V. B, 13. mart 2019 14:00)

    # Link komentara

  55. Ovo lici kao onaj Zlobin sud koji je sudio Klintonu, Solani itd...Trla baba lan...
     (Prava Srbenda rusofil, 13. mart 2019 13:58)

    # Link komentara

  56. Hvala na medvedjoj usluzi kao na svakoj do sada. Mozete slobodno da pocnete sa Milosevicima i Markovicima koji su kod vas a posle toga Vucic, Dacic, Seselj i ostali.
    (samobotovskekomentareobjavljujete, 13. mart 2019 13:58)

    # Link komentara

  57. Hmmmm..... SVEEEEE.
     (brza fotografija, 13. mart 2019 13:58)

    # Link komentara

  58. Rusko zatvaranje ociju pred Nato bombama je isto zlocin. Mozda je najbolje da krenu id sebe
    (dino, 13. mart 2019 13:55)

    # Link komentara

  59. Ma je li? Počnite onda sa kažnjavanje od srpskih političara kojima ste pružili azil, pošto su oni glavni krivci.
     (Vlada, 13. mart 2019 13:54)

    # Link komentara

  60. Hvala Rusiji. Oni imaju moć i mogu da kažu ono što mi nesmemo. Svaka cast!
     (Cezar, 13. mart 2019 13:47)

    # Link komentara

  61. Ima li većih licemera od Rusa...jadna je zemlja koju oni brane!
     (Daleko je katarza, 13. mart 2019 13:37)

    # Link komentara

  62. Hajde baš da vidim kako će to odgovarati.
     (Pera Ždera, 13. mart 2019 13:34)

    # Link komentara

  63. Znaci u to spada i SPS, SRS (sadasnji SNS) i drugi politicari?
    (NoName, 13. mart 2019 13:28)

    # Link komentara

  64. bravo
     (ziko, 13. mart 2019 13:24)

    # Link komentara

  65. ipak nas braca nisu napustila...zbog ovoga treba im pokloniti Telekom pa ako obave posao i EPS,ja mislim da to vredi dati...tu bi se svaki gradjanin slozio,ovo je velika sansa za nas...ovo ne smemo propustiti!nadam se da ce nasi politicari reagovati hitno!a tu su jos i kinezi da pomognu...pravda je spora ali dostizna i svakog stigne pre ili kasnije
    (dc, 13. mart 2019 13:23)

    # Link komentara

  66. Tresla se gora rodio se mis. Sad mi je lakse.
    (Nenad, 13. mart 2019 13:22)

    # Link komentara

  67. Sto ovo ne usvojise 1999,2000... nego tek 2019. Jos jedan ruski trik za sirenje rusofilije u Srbiji.
    (realista, 13. mart 2019 13:21)

    # Link komentara

  68. Opet nas guraju između čekića i nakovnja. Nama bi bilo najbolje da velike sile malo zaborave na nas, a ne da budemo u svakoj čorbi mirođija.
    (Locutus, 13. mart 2019 13:18)

    # Link komentara

  69. bravo za ruski predlog ovo je prvi put u istoriji da je rusija nešto korisno predložila da srpski narod napokon sazna istinu I koliko toliko bude Pravda zadovoljena oni tacno znaju koji su politicari srbije koji su tada bili na vlasti krivi za bombardovanje I stradanje srbije neka javno obelodane I neka istraju da im se sudi I oduzme sve što su stekli za vreme ratnih godina dok je narod stradao I ginuo oni su se bogatili na toj muci danas su opet na vlasti I super bogatiji
    (tavariš samovar, 13. mart 2019 13:18)

    # Link komentara

  70. Samo da podsetim sve koji su zaboravili,Vladimir Putin je 1999. godine bio predsednik VLADE Rusije.
    (mix, 13. mart 2019 13:12)

    # Link komentara

  71. janko@, i pored toga sto nikog nije briga za tvoje "uzviseno" misljenje, i nakaradnih i besmislenih pitanja, evo - ali i ostalim mudrijasima, odgovori:
    1. Kumanovski sporazum nije podrazumevao niti prakticno kooptirao Rusiju, sporazumom s UN obuhvacen je iskljucivo NATO.
    Tadasnji ministar za informisanje, valjda, najbolje zna?
    2. Ruska vojna jedinica je munjevito (briljantno, vojnicki receno!) stigla na KiM i demontirala SVOJU opremu iz podzemnih hala aerodroma Slatina pod Goles-planinom. Tako nije TA oprema stigla u ruke NATO agresora.
    3. Ruski kontigen nije niti stvoren za KiM, vec je posao zauzimanja SVOJE opreme odradio kontigent iz Tuzle.
    Zato su glupa sva pitanja tipa: gde su bili 1999? Niti je zahtevano, niti razmatrano, niti su imali planove za neku intervenciju, narocito ne za pocetak Treceg Svetskog rata.
    Izmedju ostalog, tadasnje, tj SADASNJE rukovodstvo - osim Milosevica, je podrzalo komunistu Zjuganova, a ne legalnog predsednika Jeljcina, i njegovog aduta Putina.
    Pre tri godine, desetak dana pred Americke izbore, sadasnji predsednik Srbije je ucestvovao s 2 miliona dolara u podrsci protivnice Trampa, supruzi grobara Jugoslavije i Srbije - Hilari Klinton.
    Sve ovo je poznato, dostupno iz medija i na internetu.., ali uvek ima buzdovana koji lamentiraju nad "vecnom temom" - jesu ili ne nas Rusi pomagali, a odgovor je - uvek, kada smo trazili!
    Jos jasnije: nikad nas nisu napali i bombardovali, a destine hiljada Rusa je zivotom platilo oslobodjenje Srbije i Beograda. Sremski front je bio izvan njihove nadleznosti, to su komunisti "trcali pred rudu", ali i s mamerom da mladost Srbije se zatre...
     (acomurija, 13. mart 2019 13:09)

    # Link komentara

  72. Evo stizu rusi da nas brane, kao onomad.
    (ministarstvo za lobotomiju, 13. mart 2019 13:04)

    # Link komentara

  73. Od necega mora da se krene...
    Hvala za pocetak...
    (kuca buke, 13. mart 2019 13:02)

    # Link komentara

  74. Objektivno, ovo nema nikakvog značaja, sem što je neka vrsta satisfakcije činjenica, da je agresiju na Srbiju kao i agresore, jedna jedina država na planeti, nazvala pravim imenom.
     (Smuleco, 13. mart 2019 13:01)

    # Link komentara

  75. Obicno se po zakonu kaznjava i zbog necinjenja, tj. izostanka reakcije da se spreci neko krivicno delo, ako postoji mogucnost. Ovde govorimo o nuklearnoj sili i najvecoj drzavi sveta. Jednako ste krivi, ne treba mi ova patetika. Cekali smo vas 1999. A i kad ste dosli kao KFOR, otisli ste u rekordnom roku, sto je omogucilo onaj mart. Jedni nas tukli, drugi gledali i "tesili" nas.
     (Dex, 13. mart 2019 12:58)

    # Link komentara

  76. Bravo za predlog.
     (Cale, 13. mart 2019 12:57)

    # Link komentara

  77. Koja agresivna propagandna kampanja tadašnje i sadašnje vlasti koji su jedini i glavni krivci kosovskog problema.
    NATO nije iznenada napao tadašnju SRJ, tome su prethodila brojna uopozorenja koje je Sloba ignorisao i bahato se inatio s daleko najjačom vojnom silom na svetu.
    A svi se kunu u famoznu Rezoluciju 1244 a niko pojma nema šta tamo piše i šta to znači.
    Na primer nigde ne piše da će se bilo koji broj srpskih vojnika i/ili policajaca vraćati na Kosovo.
    A inače ta rezolucija garantuje Kosovo kao deo SR Jugoslavije a ne Srbije, to nije isto, i upravo u toj rezoluciji ima puno manevarskog prostora za maštovitu interpretaciju kako se otcepila Crna Gora onda može i Kosovo.
     (Betty Trouble, 13. mart 2019 12:56)

    # Link komentara

  78. Stvarno smesno....

    Gde ste bili pre 20 godina?

    Nosili tetki lek???
     (The Truth...., 13. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  79. А ми још увек хоћемо у ЕУ.
    (Александар, 13. mart 2019 12:22)

    Ma jok, u Rusiju ćemo.
    (Pedja Valjevo, 13. mart 2019 12:54)

    # Link komentara

  80. Da kasne sa dokumentom kasne, ali ima li nešto sporno što se sadržaja tiče?
    (a hejteri?, 13. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  81. Definitivno je tog 24.marta '99 Medjunarodno pravo prestalo da postoji na nacin koji je postojalo do tada. I sam izgovor Zapada kako je to "Specijalni slucaj" a ne PRESEDAN pada u vodu jer se on ponovio izmedju ostalog u Gruziji, Libiji, Siriji, Ukrajni itd.
    U Gruziji he RU 2008 intervenisala u ABhaziji. i J.Osetiji,
    U Libiji (2011) jeste postignuta saglasnost u SB UN, ali SAMO ZA "No Flight Zone", a ne za gadjanje ciljevana zemlji, zasta je odluka UNa ZLOUPOTREBLJENA.
    U Siriji Amerika NE POZVANA intervenise, kao i RU u Ukrajni (gotovo na isti nacin kao NATO u Srb - podrzavajuci secesioniste!).

    Agresija na (srpskom) Kosmetu 1999 je ISTORIJSKA PREKRETNICA.
    2014 u Siriji je sledeca istorijska prekretnica.
    Svet vise nece biti isti kakav je bio.
    (Petar S., 13. mart 2019 12:51)

    # Link komentara

  82. Nedajte nas braćo! Bog Vam zdravlja dao!
    (ko-ometator, 13. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  83. Pusti ruse, nemojte nam vise pomagat! Kad se got vi umesate nama krenu kola nizbrdo. I vi bi da se kusurite sa zapadom preko Srbije, jadni mi!!!
     (neko, 13. mart 2019 12:47)

    # Link komentara

  84. 20 година им је требало да усвоје тај документ, декларацију...шта год? Баш да видим како ће да казне одговорне, могу тај папир да окаче мачку о реп.
    (патриЈота62, 13. mart 2019 12:44)

    # Link komentara

  85. Trt.... i sta imamo mi od toga?
    (Tetka iz Kine, 13. mart 2019 12:42)

    # Link komentara

  86. Svaka vam cast !!!
    (Slobodan, 13. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  87. Samo 20 godina kasne
     (Dok, 13. mart 2019 12:40)

    # Link komentara

  88. Rusija usvojila dokument da moraju da odgovaraju oni koji su bombardovali SRJ???? Javite nam kada pocnu da pljuste kazne.p.s Da li se to odnosi i na Rusiju,zato sto je NE cinjenje,takodje odgovornost.Putin je tada bio prvi covek do Jeljcina, Lavrov bio u UN,pa mozda znaju nesto o tome.
    (matori, 13. mart 2019 12:38)

    # Link komentara

  89. Bravo i Hvala!
    (Svemirac, 13. mart 2019 12:34)

    # Link komentara

  90. Ovaj dokument će biti s radošću primljen u Veću republika SRJ.
    (Miki, 13. mart 2019 12:34)

    # Link komentara

  91. Hvala.
    (Bot, 13. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  92. ovo bi trebalo mi da uradimo, ako već nas pritiskaju da priznamo kosovo, treba im ispostaviti račun, materijlna šteta plus odgovorni za bombardovanje. Ako već trebamo da se prodamo onda nek to ne bude jeftino.
     (biće bolje, 13. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  93. Teško se onom koga Rus brani a Grk hrani!
    (Jon Bon Jovi, 13. mart 2019 12:32)

    # Link komentara

  94. Baš me zanima kako će tu kaznu da sprovedu u delo?
     (zvečanac, 13. mart 2019 12:31)

    # Link komentara

  95. Slažem se sa ruskim zaključcima ,ali isto tako smatram da i Rusiju treba takođe kazniti zbog agresije na Ukrajinu i izazivanje međunacionalnih nemira u više nekadašnjih sovjetskih republika i podstrekavanja secesije njihovih teritorija,te otvoreno miješanje u politički život balkanskih državica.
    (logično, 13. mart 2019 12:31)

    # Link komentara

  96. Naši ćute, drugi dižu glas za osudu bombardovanja... Bravo Rusi, a mi ušima da se pokrijemo kakve političare imamo od 90ih na ovamo...
     (Walter brani Novi Sad, 13. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  97. Svaka čast braćo Rusi!
    (vladad, 13. mart 2019 12:30)

    # Link komentara

  98. Bravo Rusi. Nego zašto ste se prvi povukli sa KiM kad smatrate da je tolika nepravda?
    (Janko, 13. mart 2019 12:29)

    # Link komentara

  99. E bas ce se neko potresti zbog vase rezolucije. Gde ste vi bili"braco" 1999. Jos ste i za sankcije glasali.
     (dux, 13. mart 2019 12:29)

    # Link komentara

  100. Tako je!
     (Dante, 13. mart 2019 12:25)

    # Link komentara

  101. Sve volim kad rusi ukazuju na pravdu. 40 godina su istocne zemlje ugnjetavali, ubijali na Berlinskom zidu , zauzeli Krim... i jos oni dele pamet...
    (Rasputin, 13. mart 2019 12:24)

    # Link komentara

  102. Eto, kad su nam Rusi veći Srbi od nas samih...hvala braćo!
     (Crvena Zvezda Tirana 1945, 13. mart 2019 12:23)

    # Link komentara

  103. Rusi, se setili kad nima odgovara da preko nasih ledja lome koplja. Vi ste braco ucestvovali u tome, i tada koristili situaciju u svoju korist. Ostavite nas malo na miru.
     (wade, 13. mart 2019 12:23)

    # Link komentara

  104. А ми још увек хоћемо у ЕУ.
    (Александар, 13. mart 2019 12:22)

    # Link komentara

  105. Time sto nas svrstavaju uz Irak, Siriju i Libiju, Rusija nam čini medvedju uslugu....

    Znamo kako su prosle sve drzave koje je ona "branila".....

    Koristi nas za svoju promociju i skupllanje jeftinih poena dok se svadja sa svojim starim sparing-partnerom.....SAD-om....
     (A mi, ko guske u magli...., 13. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  106. Nazalost, ostace samo u rangu dobra teme za sprdnju uz kaficu i kroasan na zapadu.
     (Joker, 13. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  107. Mogu da krenu od Mire Markovic u njihovom moskovskom predgradju.
    (Vasilije, 13. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  108. Hahaha. Stvarno. Trebalo vam 20g. Bezite bre.
    (achitwn, 13. mart 2019 12:21)

    # Link komentara

  109. Spasiba!
    (Gil Scott Heron, 13. mart 2019 12:20)

    # Link komentara

  110. Hahahaha! A ko ce odgovoriti za zlocine u Abhaziji, Juznoj Osetiji i Krimu? Da ne pricamo o Donbasu... A mi se palimo na te gluposti....
     (Srdjan, 13. mart 2019 12:19)

    # Link komentara

  111. Simpatično.
    (sjfhj, 13. mart 2019 12:19)

    # Link komentara

  112. Bukvalno insistirati na ovom stavu, sve do jedne recenice, pa i ako Zapad silom odluci, bar da ne bude da nas neko pravi ludima ako smo vec primorani na nesto...
     (Vuk, 13. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  113. Hvala braco za razumevanje i podrsku.o
    (Kapetan Kuka, 13. mart 2019 12:18)

    # Link komentara

  114. Pa kaznite krivce, eto ih kod vas u Rusiji sakriveni i bezbedni. Zbog one koju cuvate od zakona smo i bombardovani licemeri jedni.
    (Random Gost, 13. mart 2019 12:16)

    # Link komentara

  115. pa krenite sa kaznjavanjem , sta cekate
     (gospodin, 13. mart 2019 12:14)

    # Link komentara