Utorak, 12.02.2019.

08:45

"Nije vreme sad za proteste, važniji pregovori sa Kosovom"

Direktorka Centra za evroatlantske studije Jelena Milić ocenila je da se protesti opozicije u Srbiji održavaju u trenutku kada im nije mesto.

Izvor: Tanjug

"Nije vreme sad za proteste, važniji pregovori sa Kosovom" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

116 Komentari

Sortiraj po:

Micika

pre 5 godina

Opozicija vrlo dobro zna šta radi i zašto i kada radi i upravo se iz njihovih postupaka jasno vidi da ih apsolutno nije briga niti za Kosovo i Metohiju niti za Srbe u toj pokrajini,već sasvim nešto drugo.

.орг

pre 5 godina

само да мали Алек потпише признање и Запад га "пуста низ воду". свесни су да ако сада не искористе прилику, неће никада више наћи подобнијег политичара од овог аутократе.

Slađana

pre 5 godina

Ko je ova osoba i zašto bi njeno mišljenje ikome bilo bitno? Zašto je ovo nekakva "vest", osim što podržava režim i poziva na obustavljanje protesta?

Petar

pre 5 godina

Pa pregovori sa Kosovom traju 20 godina i trajaće još 30 godina...I celog veka Kosovo, Kosovo i samo Kosovo...Pa ima Srbije i van Kosova, ima Srba i van Kosova, ima bede i van Kosova.
Šta ste se zakačili za Kosovo više...?'Ajte internet patriote, krenite sad sa svojim komentarima o kolevci srpstva (na kojoj je ostalo jedva 80.000 Srba), na kojoj su mnogi rasprodali svoje kuće i imanja i sad pevaju po kafanama o Kosovu, lamentiraju po internetu i sl.

nenad

pre 5 godina

A kada ce biti vreme? Kad zavrsite posao zapocet 1999? Kad unistite volju za zivotom i poslednjem normalno coveju? Buducnots Srbije - za tu kampanju je vreme? Da nam pokazete rezultate? Ne treba vidimo. Odgajamo decu za Nemce i ostale...

Istina izlazi na videlo

pre 5 godina

"Nije vreme sad za proteste, važniji pregovori sa Kosovom"
Sve mi se čini da je gospođa Milić malo skrenula s puta. Status KiM je ova ista kamarila rešila devedesetih. To što danas pokušava da prikaže kako sve daje od sebe kako bi rešila status KiM je samo farsa, kao i sve ostalo
što ova vlast čini. Naravno da im smetaju protesti, kojima narod želi da jasno stavi do znanja u kakvom se beznađu nalazi. Upravo to bi vlast želela da skloni u stranu i zataška. Takvo nešto neće moći. I pored neviđene kampanje na njegovim medijima, istina polako izlazi na videlo.

Stanje stvari

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.
(mr čović i dr terzić, 12. februar 2019 10:38)

Da. Ja bih rekao da su ljudi na ulici uprkos opoziciji, kojoj odgovara upravo ovakvo stanje. Da sede u debeloj politickoj hladovini i beru plodove prelaska cenzusa.

ArtuDitu

pre 5 godina

Rešenje Kosovskog problema jeste i treba da bude ključna stvar. Ali, samo zbog toga što pitanje Kosova služi da da Srbija i srpsko društvo ne pomeri sa mrtve tačke. Kada god treba da se uradi nešto što bi ovo društvo pozitivno transformisalo onda se na sto baci izbaci čuveni argument "otimaju nam Kosovo a mi ćemo to da radimo". Savršen izgovor da jedno društvo tapka u mestu zbog patriotske šarene laže dok s druge strane oni koji provlače taj argument besomučno koriste nacionalnu tragediju za ličnu korist.
Da li dok traju pregovori (koji se sada ni ne odvijaju) ovo društvo treba da se zamrzne u vremenu posmatrajući kako vladajuća elita razvaljuje svaku instituciju ove države? Šta ćemo ako se pregovori otegnu pa potraju još pet ili deset godina? Jel i onda zbog pregovora treba da se ćuti i trpi? I na kraju koji je mogući ishod ovih pregovora kada Albanci traže da priznamo nezavisnost a mi to nećemo? Gde je kompromis kada strane u pregovorima imaju potpuno suprotne stavove koji nemaju zabedničkih dodirnih tačaka? Da li će vreme za proteste biti kada do rešenja dođe ili ni tada neće biti opet jer su nam oteli Kosovo?
Protesti su legitiman oblik ispoljavanja nezadovoljstva. A izgleda da mnogo peku ovu vlast čim su uključili i predstavnike nevladinog sektora sa kojima nikada nisu imali nijedan zajednički stav da protiv njih govore.

Žarko

pre 5 godina

Naslov ovog teksta treba da glasi:Nije sada vreme za kampanju "Budućnost srbije". Svakome ko logički razmišlja, zaključak ovog teksta je da se naš državni vrh u ovom sudbonosnom vremenu opredelio da svo svoje znanje, vreme, energiju i dosta novca, poroši na uživo obraćanje predsednika, koji nam se već svakodnevno obraća preko malih ekrana. To je samo 1 od 5 miliona činjenica na koje gradjani na protestima ukazuju, jer je velika većina medija ispunjena ili neistinama ili kao u ovom slučaju, zlonamernim zaključcima.

Maksa

pre 5 godina

Ono kad istripuješ da će se baš sad rešiti nešto čemu nema rešenja godinama unazad a bogami i unapred.... sem ako vi ne znate šta ste nam radili iza leđa pa to donese neke rezultate.

poenta

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Treba da dodas i Djilasa, Jeremica, Tadica, DS, DSS, Dveri, PSG. I njih vodi ista, nevidljiva ruka. Njih ta ruka vodi u proteste, a one druge protiv protesta. Stvara se prividna polarizacija da bis e ljudi naveli na pogresan zakljucak da postoje 2 strane. U tome je poenta.

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Milićeva nije realna , govori o finalizacija pregovora koji još nisu ni počeli nakon višemesečne pauze. Ova prividna volja Albanaca da stupe u pregovore je samo pokrivanje pred svetom i Evropom, oni nemaju zaista tu nameru.

Milena Savic

pre 5 godina

U vreme kada je opstanak srpskog naroda na Kosmetu ugrozen, i kada treba da budu slozniji nego ikada, protesti su ono sto im uopste nije potrebno.Dozvolili su da Albanci likuju, a uvek su bili slozni. Srbi ne smeju dozvoliti da dodje do razdora medju njima.

Ogard

pre 5 godina

U 21.veku iz Srbije se iselilo oko 600.000 radno sposobnih ljudi, zbog čega? Zato što im je lepo ovde, što nema ne nameštenog konkursa za posao. Znate kada Vučić zaposli 200 mladih ljudi sa VSS, on je sebi obezbedio nove glasače i to najmanje puta dva. Zašto nema konkursa i uređenog sistema vrednosti. Zar nismo svi isti pred zakonom zar mladom čoveku ne treba dati cilj pa da se bori a ne pokloniti mu radno mesto.

C i n i k

pre 5 godina

Kosovo me savrseno ne zanima,kosovari pogotovo,ali moram da primetim da pregovora svakako nema jer taxe nakon lumpovanja zbog interpola,nisu sklonjene...

Branislav

pre 5 godina

Za proteste nikad nije vreme jer protesti obično znači da ljude nešto muči. Inače šta konretno sprečava Vučića da se bavi Kosovom, ne on ide u svoju pred izbronu kampanju. Kosovo je uvek dobar izgovor za sve.

Aleksa

pre 5 godina

Jedan od povoda za proteste je i izostanak dijaloga, izostanak pristojne komunikacije između vlasti i opozicije. U Skupštini reč imaju samo poslanici većine a predsednik vodi pregovore bez konsultacije. Osim toga, spoljnu politiku vodi predsednik Vlade a ne države.

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.

Sloba

pre 5 godina

Zašto se šetnje građana nazivaju "protesti opozicije"? Jesu oni počeli zbog napada na Borka Stefanovića, ali nijedna partija nije do sada artikulisala nezadovoljstvo koje se izražava na šetnjama. Opozicija se šlepuje uz okupljeni narod, a vlast pokušava da nezadovoljstvo naroda predstavi kao delovanje opozicije. Za NATO, dakle, nije bitno da li su građani zadovoljni životom, nego da se što pre završi otimanje KiM, a za to procenjuju da im je ova vlast najpogodnija, pa nije vreme za izražavanje nezadovoljstva. Sad je bar jasnije ko je tu na kojoj strani.

cici

pre 5 godina

650 000 ljudi nam je otislo iz zemlje, gradovi se prazne svakog dana sve vise i vise, agencije za ucenje Nemackog jezika cvetaju. A narod trba da ceka da oni resavaju pitanje Kosova? Vrzino kolo koje niko ne moze da razmrsi jos od 1999 godine.

EU Citizen

pre 5 godina

Upravo tako, žena je skroz u pravu, ali još važnija je činjenica da ovakva opozicija nije ništa bolja od vlasti koju hoće da zameni. Ti ljudi ne žele stvarne reforme, već pre povratak na neodrživi stari sistem, a demonstriraju ne zato što što žele da Srbija postane normalna kapitalististička i prosperitetna država, već samo zato što su im grublji i sposobniji prljavi igrači oteli nezaslužene privilegije i korupcione kanale, a oni ih žele nazad.

Robute

pre 5 godina

Vlada sprema nove izbore, na kojima se nadaju da mogu da osvoje dvotrećinsku većinu, mediji su već podređeni predizbornoj kampanji vladajuće većine. Predsednik svaki dan izlazi na naslovnim stranama sa pričom šta je sve urađeno i šta će sve uraditi. Prosečan glasač samo to može da vidi, što daje izuzetno nepoštenu prednost sns-u na izborima. Protesti su jedini način da se nekako vidi i druga strana novčića, a to je da u zemlji nešto opasno ne štima. Ljudi koji protestvuju su to primetili i izlaze na ulice jer znaju šta nas očekuje na proleće. Tako da, da, itekako je vreme za proteste.

I TI

pre 5 godina

Pa AV je na svoju stranu preveo sve zene koje po logici stvari ne bi trebale da budu uz njega. To nije uspelo ni onom bivsem Dzordzu Kluniju od predsednika.

Katczinsky

pre 5 godina

Još jedan prijatelj našeg predsednika koji nam se predstavlja kao protivnik njegove politike. Samo bojkot izbora i institucija, samo borba na ulici!

Silver Bullet

pre 5 godina

I zbog završetka pregovora sahranićemo srpsko društvo u celini, uništiti sve institucije, opljačkati i oglodati državu i narod do koske, isprati narodu mozak cenzurom da ne može da se oporavi narednih 50 godina, devastirati prirodu, povaditi sve pruge, unistiti sav železnički saobraćaj, promeniti vizuru Beograda zauvek, oterati sve što vredi iz zemlje? Ti procesi će uskoro postati ireverzibilni. Ah da, rešenje kosovskog pitanja je važnije. Vidi se rad istog gazde.

Franjo

pre 5 godina

Sve nacionalne manjine u Srbiji kao i ja glasacemo za naseg predsednika a ima nas preko 500.000 sa pravom glasa da Vucic potpise pravno obavezujuci sporazum neka Kosovo bude drzava a mi cemo tad ziveti odlicno.

Srdjan

pre 5 godina

U pravu je Milićka. Ne dopada vam se to, ali treba dozvoliti Vučiću da završi priču sa Kosovom. Poslije toga, em će vam biti lakše da ga sklonite (možda i sam ode?), em nećete morati vi to da rješavate.
Ali nažalost, Srbija ima najgoru opoziciju u posljednjih 30 godina koja sve ovo uopšte ne shvata.

Marx

pre 5 godina

Zašto bi protesti oko 3500 ljudi, ajd nek bude 5000 kako kaže doktor Nebojša iz Beograda, a potvrđeno softverom strane ambasade, slabili poziciju AV.

jugoslav

pre 5 godina

Sigurno je gospođa u pravu,EU nemoćna,SAD mlak,NATO nikad jači!Pošto mi Srbi doživaljavamo NATO kao okupatorsku snagu eto prilike da NATO-u da preispita politiku prema Srbima!

bljak

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Nasa politicka scena je nalik na laboratoriju nekog ludog naucnika, gde se izucava genetsko politicki inzenjering. Kakvi monstrumi, defektni plodovi, kakve fuzije, himere i sfinge se tu radjaju, to nema nigde. A sve vodjeno slepim nagonom za vlascu, moci i bogatstvom, spaja se, pulsira, dahce i grci u muci spajanja nespojivog.

Edmond Dantes

pre 5 godina

Izbori kao izbori sigurno u ovom trenutku nisu potrebni Srbiji ali ocigledno postoje pritisci kako sa spolja tako ocigledni unutrasnji(protesti)da izbora bude, nadam se da ce Vucic doneti pravu odluku koja nece skoditi kako Srbiji tako i njenim gradjanima.

Apatrid

pre 5 godina

"Zar me to pitate u trenutku kad gori Hilandar?"
Uvek je nesto prece od ljudskih prava i sloboda, dal je Kosovo, Knin, Republika Srpska, bela kuga...

Miki

pre 5 godina

Na ulicama je narod, opozicija je samo posmatrač. Taj "trenutak" resavanja Kosova traje preko 100 godina. A predsednik umesto sto pravi stranacku turneju trebao bi da pokaze drzavnicku odgovornost i pozove na razgovor ljude koji protestuju da cuje sta ih muci.

NikolaNS

pre 5 godina

Dve žabe se polako kuvaju u loncu. Jedna kaže drugoj da je možda vreme da iskoče. Ova druga odgovara "Pa gde baš sad, kuvar baš krenuo da promeša".

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim skautovali su i tebe... E baš je sad vreme za proteste jer ova vlast neće da reši problem Kosova jer joj to ne odgovara. Decenijama je to Kosovo služilo, a i danas je to slučaj za dobijanje političke prevage i osiguravanje izbora ili u ovom slučaju ostanka na vlasti. Vreme je da se posle 20 godina, EEEEJ 20 GODINA!!! reši problem, jer za te iste integracije i u tu Evropsku Uniju NEĆE da nas puste sa nerešenim problemom gospodjo direktorko za evropske integracije.

bljak

pre 5 godina

Cija je ovo ustanova? Drzavna? Privatna? Nevladina?
(b92reader, 12. februar 2019 08:56)

Kako je jednom rekao Tijanic, "san svake neVladine organizacije je da postane Vladina organizacija". Centar za evroatlantske studije je postigao taj cilj. Blago njima. A i nama.

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Ja ne znam o kakvoj finalizacija dijaloga i završnom dijalogu se uporno govori zadnjih dana? Naši pregovarači se uopšte u poslednjih par meseci nisu sastali sa albanskim,situacija je bila vrlo napeta.Kompromis nije ni na pomolu shvatite to ! Plus Priština i dalje drži takse i time pokazuje da samo tera inat da uopšte nije voljna da pregovara i ako i oni već danima govore o nekakvoj pregovaračkoj platformi.

salas u malom, prljavom, naprednjackom ritu

pre 5 godina

U zivotu nisam nista gluplje i bezobraznije cula!!! Imali ste sedam godina, da resite Kosovo, s obzirom da ste prethodne pobedili bas obecavajuci resenje za Kosovo! Po vama, gradjani treba da pitaju vas za dozvolu da protestuju???

salas u malom, prljavom, naprednjackom ritu

pre 5 godina

U zivotu nisam nista gluplje i bezobraznije cula!!! Imali ste sedam godina, da resite Kosovo, s obzirom da ste prethodne pobedili bas obecavajuci resenje za Kosovo! Po vama, gradjani treba da pitaju vas za dozvolu da protestuju???

Milena Savic

pre 5 godina

U vreme kada je opstanak srpskog naroda na Kosmetu ugrozen, i kada treba da budu slozniji nego ikada, protesti su ono sto im uopste nije potrebno.Dozvolili su da Albanci likuju, a uvek su bili slozni. Srbi ne smeju dozvoliti da dodje do razdora medju njima.

nenad

pre 5 godina

A kada ce biti vreme? Kad zavrsite posao zapocet 1999? Kad unistite volju za zivotom i poslednjem normalno coveju? Buducnots Srbije - za tu kampanju je vreme? Da nam pokazete rezultate? Ne treba vidimo. Odgajamo decu za Nemce i ostale...

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim skautovali su i tebe... E baš je sad vreme za proteste jer ova vlast neće da reši problem Kosova jer joj to ne odgovara. Decenijama je to Kosovo služilo, a i danas je to slučaj za dobijanje političke prevage i osiguravanje izbora ili u ovom slučaju ostanka na vlasti. Vreme je da se posle 20 godina, EEEEJ 20 GODINA!!! reši problem, jer za te iste integracije i u tu Evropsku Uniju NEĆE da nas puste sa nerešenim problemom gospodjo direktorko za evropske integracije.

EU Citizen

pre 5 godina

Upravo tako, žena je skroz u pravu, ali još važnija je činjenica da ovakva opozicija nije ništa bolja od vlasti koju hoće da zameni. Ti ljudi ne žele stvarne reforme, već pre povratak na neodrživi stari sistem, a demonstriraju ne zato što što žele da Srbija postane normalna kapitalististička i prosperitetna država, već samo zato što su im grublji i sposobniji prljavi igrači oteli nezaslužene privilegije i korupcione kanale, a oni ih žele nazad.

Edmond Dantes

pre 5 godina

Izbori kao izbori sigurno u ovom trenutku nisu potrebni Srbiji ali ocigledno postoje pritisci kako sa spolja tako ocigledni unutrasnji(protesti)da izbora bude, nadam se da ce Vucic doneti pravu odluku koja nece skoditi kako Srbiji tako i njenim gradjanima.

Miki

pre 5 godina

Na ulicama je narod, opozicija je samo posmatrač. Taj "trenutak" resavanja Kosova traje preko 100 godina. A predsednik umesto sto pravi stranacku turneju trebao bi da pokaze drzavnicku odgovornost i pozove na razgovor ljude koji protestuju da cuje sta ih muci.

Aleksa

pre 5 godina

Jedan od povoda za proteste je i izostanak dijaloga, izostanak pristojne komunikacije između vlasti i opozicije. U Skupštini reč imaju samo poslanici većine a predsednik vodi pregovore bez konsultacije. Osim toga, spoljnu politiku vodi predsednik Vlade a ne države.

Istina izlazi na videlo

pre 5 godina

"Nije vreme sad za proteste, važniji pregovori sa Kosovom"
Sve mi se čini da je gospođa Milić malo skrenula s puta. Status KiM je ova ista kamarila rešila devedesetih. To što danas pokušava da prikaže kako sve daje od sebe kako bi rešila status KiM je samo farsa, kao i sve ostalo
što ova vlast čini. Naravno da im smetaju protesti, kojima narod želi da jasno stavi do znanja u kakvom se beznađu nalazi. Upravo to bi vlast želela da skloni u stranu i zataška. Takvo nešto neće moći. I pored neviđene kampanje na njegovim medijima, istina polako izlazi na videlo.

bljak

pre 5 godina

Cija je ovo ustanova? Drzavna? Privatna? Nevladina?
(b92reader, 12. februar 2019 08:56)

Kako je jednom rekao Tijanic, "san svake neVladine organizacije je da postane Vladina organizacija". Centar za evroatlantske studije je postigao taj cilj. Blago njima. A i nama.

Sloba

pre 5 godina

Zašto se šetnje građana nazivaju "protesti opozicije"? Jesu oni počeli zbog napada na Borka Stefanovića, ali nijedna partija nije do sada artikulisala nezadovoljstvo koje se izražava na šetnjama. Opozicija se šlepuje uz okupljeni narod, a vlast pokušava da nezadovoljstvo naroda predstavi kao delovanje opozicije. Za NATO, dakle, nije bitno da li su građani zadovoljni životom, nego da se što pre završi otimanje KiM, a za to procenjuju da im je ova vlast najpogodnija, pa nije vreme za izražavanje nezadovoljstva. Sad je bar jasnije ko je tu na kojoj strani.

Žarko

pre 5 godina

Naslov ovog teksta treba da glasi:Nije sada vreme za kampanju "Budućnost srbije". Svakome ko logički razmišlja, zaključak ovog teksta je da se naš državni vrh u ovom sudbonosnom vremenu opredelio da svo svoje znanje, vreme, energiju i dosta novca, poroši na uživo obraćanje predsednika, koji nam se već svakodnevno obraća preko malih ekrana. To je samo 1 od 5 miliona činjenica na koje gradjani na protestima ukazuju, jer je velika većina medija ispunjena ili neistinama ili kao u ovom slučaju, zlonamernim zaključcima.

Silver Bullet

pre 5 godina

I zbog završetka pregovora sahranićemo srpsko društvo u celini, uništiti sve institucije, opljačkati i oglodati državu i narod do koske, isprati narodu mozak cenzurom da ne može da se oporavi narednih 50 godina, devastirati prirodu, povaditi sve pruge, unistiti sav železnički saobraćaj, promeniti vizuru Beograda zauvek, oterati sve što vredi iz zemlje? Ti procesi će uskoro postati ireverzibilni. Ah da, rešenje kosovskog pitanja je važnije. Vidi se rad istog gazde.

NikolaNS

pre 5 godina

Dve žabe se polako kuvaju u loncu. Jedna kaže drugoj da je možda vreme da iskoče. Ova druga odgovara "Pa gde baš sad, kuvar baš krenuo da promeša".

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.

Katczinsky

pre 5 godina

Još jedan prijatelj našeg predsednika koji nam se predstavlja kao protivnik njegove politike. Samo bojkot izbora i institucija, samo borba na ulici!

bljak

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Nasa politicka scena je nalik na laboratoriju nekog ludog naucnika, gde se izucava genetsko politicki inzenjering. Kakvi monstrumi, defektni plodovi, kakve fuzije, himere i sfinge se tu radjaju, to nema nigde. A sve vodjeno slepim nagonom za vlascu, moci i bogatstvom, spaja se, pulsira, dahce i grci u muci spajanja nespojivog.

Ogard

pre 5 godina

U 21.veku iz Srbije se iselilo oko 600.000 radno sposobnih ljudi, zbog čega? Zato što im je lepo ovde, što nema ne nameštenog konkursa za posao. Znate kada Vučić zaposli 200 mladih ljudi sa VSS, on je sebi obezbedio nove glasače i to najmanje puta dva. Zašto nema konkursa i uređenog sistema vrednosti. Zar nismo svi isti pred zakonom zar mladom čoveku ne treba dati cilj pa da se bori a ne pokloniti mu radno mesto.

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Ja ne znam o kakvoj finalizacija dijaloga i završnom dijalogu se uporno govori zadnjih dana? Naši pregovarači se uopšte u poslednjih par meseci nisu sastali sa albanskim,situacija je bila vrlo napeta.Kompromis nije ni na pomolu shvatite to ! Plus Priština i dalje drži takse i time pokazuje da samo tera inat da uopšte nije voljna da pregovara i ako i oni već danima govore o nekakvoj pregovaračkoj platformi.

Robute

pre 5 godina

Vlada sprema nove izbore, na kojima se nadaju da mogu da osvoje dvotrećinsku većinu, mediji su već podređeni predizbornoj kampanji vladajuće većine. Predsednik svaki dan izlazi na naslovnim stranama sa pričom šta je sve urađeno i šta će sve uraditi. Prosečan glasač samo to može da vidi, što daje izuzetno nepoštenu prednost sns-u na izborima. Protesti su jedini način da se nekako vidi i druga strana novčića, a to je da u zemlji nešto opasno ne štima. Ljudi koji protestvuju su to primetili i izlaze na ulice jer znaju šta nas očekuje na proleće. Tako da, da, itekako je vreme za proteste.

Apatrid

pre 5 godina

"Zar me to pitate u trenutku kad gori Hilandar?"
Uvek je nesto prece od ljudskih prava i sloboda, dal je Kosovo, Knin, Republika Srpska, bela kuga...

Maksa

pre 5 godina

Ono kad istripuješ da će se baš sad rešiti nešto čemu nema rešenja godinama unazad a bogami i unapred.... sem ako vi ne znate šta ste nam radili iza leđa pa to donese neke rezultate.

Marx

pre 5 godina

Zašto bi protesti oko 3500 ljudi, ajd nek bude 5000 kako kaže doktor Nebojša iz Beograda, a potvrđeno softverom strane ambasade, slabili poziciju AV.

Branislav

pre 5 godina

Za proteste nikad nije vreme jer protesti obično znači da ljude nešto muči. Inače šta konretno sprečava Vučića da se bavi Kosovom, ne on ide u svoju pred izbronu kampanju. Kosovo je uvek dobar izgovor za sve.

I TI

pre 5 godina

Pa AV je na svoju stranu preveo sve zene koje po logici stvari ne bi trebale da budu uz njega. To nije uspelo ni onom bivsem Dzordzu Kluniju od predsednika.

cici

pre 5 godina

650 000 ljudi nam je otislo iz zemlje, gradovi se prazne svakog dana sve vise i vise, agencije za ucenje Nemackog jezika cvetaju. A narod trba da ceka da oni resavaju pitanje Kosova? Vrzino kolo koje niko ne moze da razmrsi jos od 1999 godine.

ArtuDitu

pre 5 godina

Rešenje Kosovskog problema jeste i treba da bude ključna stvar. Ali, samo zbog toga što pitanje Kosova služi da da Srbija i srpsko društvo ne pomeri sa mrtve tačke. Kada god treba da se uradi nešto što bi ovo društvo pozitivno transformisalo onda se na sto baci izbaci čuveni argument "otimaju nam Kosovo a mi ćemo to da radimo". Savršen izgovor da jedno društvo tapka u mestu zbog patriotske šarene laže dok s druge strane oni koji provlače taj argument besomučno koriste nacionalnu tragediju za ličnu korist.
Da li dok traju pregovori (koji se sada ni ne odvijaju) ovo društvo treba da se zamrzne u vremenu posmatrajući kako vladajuća elita razvaljuje svaku instituciju ove države? Šta ćemo ako se pregovori otegnu pa potraju još pet ili deset godina? Jel i onda zbog pregovora treba da se ćuti i trpi? I na kraju koji je mogući ishod ovih pregovora kada Albanci traže da priznamo nezavisnost a mi to nećemo? Gde je kompromis kada strane u pregovorima imaju potpuno suprotne stavove koji nemaju zabedničkih dodirnih tačaka? Da li će vreme za proteste biti kada do rešenja dođe ili ni tada neće biti opet jer su nam oteli Kosovo?
Protesti su legitiman oblik ispoljavanja nezadovoljstva. A izgleda da mnogo peku ovu vlast čim su uključili i predstavnike nevladinog sektora sa kojima nikada nisu imali nijedan zajednički stav da protiv njih govore.

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Milićeva nije realna , govori o finalizacija pregovora koji još nisu ni počeli nakon višemesečne pauze. Ova prividna volja Albanaca da stupe u pregovore je samo pokrivanje pred svetom i Evropom, oni nemaju zaista tu nameru.

C i n i k

pre 5 godina

Kosovo me savrseno ne zanima,kosovari pogotovo,ali moram da primetim da pregovora svakako nema jer taxe nakon lumpovanja zbog interpola,nisu sklonjene...

Petar

pre 5 godina

Pa pregovori sa Kosovom traju 20 godina i trajaće još 30 godina...I celog veka Kosovo, Kosovo i samo Kosovo...Pa ima Srbije i van Kosova, ima Srba i van Kosova, ima bede i van Kosova.
Šta ste se zakačili za Kosovo više...?'Ajte internet patriote, krenite sad sa svojim komentarima o kolevci srpstva (na kojoj je ostalo jedva 80.000 Srba), na kojoj su mnogi rasprodali svoje kuće i imanja i sad pevaju po kafanama o Kosovu, lamentiraju po internetu i sl.

poenta

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Treba da dodas i Djilasa, Jeremica, Tadica, DS, DSS, Dveri, PSG. I njih vodi ista, nevidljiva ruka. Njih ta ruka vodi u proteste, a one druge protiv protesta. Stvara se prividna polarizacija da bis e ljudi naveli na pogresan zakljucak da postoje 2 strane. U tome je poenta.

Micika

pre 5 godina

Opozicija vrlo dobro zna šta radi i zašto i kada radi i upravo se iz njihovih postupaka jasno vidi da ih apsolutno nije briga niti za Kosovo i Metohiju niti za Srbe u toj pokrajini,već sasvim nešto drugo.

Stanje stvari

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.
(mr čović i dr terzić, 12. februar 2019 10:38)

Da. Ja bih rekao da su ljudi na ulici uprkos opoziciji, kojoj odgovara upravo ovakvo stanje. Da sede u debeloj politickoj hladovini i beru plodove prelaska cenzusa.

Slađana

pre 5 godina

Ko je ova osoba i zašto bi njeno mišljenje ikome bilo bitno? Zašto je ovo nekakva "vest", osim što podržava režim i poziva na obustavljanje protesta?

.орг

pre 5 godina

само да мали Алек потпише признање и Запад га "пуста низ воду". свесни су да ако сада не искористе прилику, неће никада више наћи подобнијег политичара од овог аутократе.

Srdjan

pre 5 godina

U pravu je Milićka. Ne dopada vam se to, ali treba dozvoliti Vučiću da završi priču sa Kosovom. Poslije toga, em će vam biti lakše da ga sklonite (možda i sam ode?), em nećete morati vi to da rješavate.
Ali nažalost, Srbija ima najgoru opoziciju u posljednjih 30 godina koja sve ovo uopšte ne shvata.

Franjo

pre 5 godina

Sve nacionalne manjine u Srbiji kao i ja glasacemo za naseg predsednika a ima nas preko 500.000 sa pravom glasa da Vucic potpise pravno obavezujuci sporazum neka Kosovo bude drzava a mi cemo tad ziveti odlicno.

jugoslav

pre 5 godina

Sigurno je gospođa u pravu,EU nemoćna,SAD mlak,NATO nikad jači!Pošto mi Srbi doživaljavamo NATO kao okupatorsku snagu eto prilike da NATO-u da preispita politiku prema Srbima!

salas u malom, prljavom, naprednjackom ritu

pre 5 godina

U zivotu nisam nista gluplje i bezobraznije cula!!! Imali ste sedam godina, da resite Kosovo, s obzirom da ste prethodne pobedili bas obecavajuci resenje za Kosovo! Po vama, gradjani treba da pitaju vas za dozvolu da protestuju???

Aleksandar

pre 5 godina

Vidim skautovali su i tebe... E baš je sad vreme za proteste jer ova vlast neće da reši problem Kosova jer joj to ne odgovara. Decenijama je to Kosovo služilo, a i danas je to slučaj za dobijanje političke prevage i osiguravanje izbora ili u ovom slučaju ostanka na vlasti. Vreme je da se posle 20 godina, EEEEJ 20 GODINA!!! reši problem, jer za te iste integracije i u tu Evropsku Uniju NEĆE da nas puste sa nerešenim problemom gospodjo direktorko za evropske integracije.

nenad

pre 5 godina

A kada ce biti vreme? Kad zavrsite posao zapocet 1999? Kad unistite volju za zivotom i poslednjem normalno coveju? Buducnots Srbije - za tu kampanju je vreme? Da nam pokazete rezultate? Ne treba vidimo. Odgajamo decu za Nemce i ostale...

Miki

pre 5 godina

Na ulicama je narod, opozicija je samo posmatrač. Taj "trenutak" resavanja Kosova traje preko 100 godina. A predsednik umesto sto pravi stranacku turneju trebao bi da pokaze drzavnicku odgovornost i pozove na razgovor ljude koji protestuju da cuje sta ih muci.

I TI

pre 5 godina

Pa AV je na svoju stranu preveo sve zene koje po logici stvari ne bi trebale da budu uz njega. To nije uspelo ni onom bivsem Dzordzu Kluniju od predsednika.

Katczinsky

pre 5 godina

Još jedan prijatelj našeg predsednika koji nam se predstavlja kao protivnik njegove politike. Samo bojkot izbora i institucija, samo borba na ulici!

Robute

pre 5 godina

Vlada sprema nove izbore, na kojima se nadaju da mogu da osvoje dvotrećinsku većinu, mediji su već podređeni predizbornoj kampanji vladajuće većine. Predsednik svaki dan izlazi na naslovnim stranama sa pričom šta je sve urađeno i šta će sve uraditi. Prosečan glasač samo to može da vidi, što daje izuzetno nepoštenu prednost sns-u na izborima. Protesti su jedini način da se nekako vidi i druga strana novčića, a to je da u zemlji nešto opasno ne štima. Ljudi koji protestvuju su to primetili i izlaze na ulice jer znaju šta nas očekuje na proleće. Tako da, da, itekako je vreme za proteste.

Srdjan

pre 5 godina

U pravu je Milićka. Ne dopada vam se to, ali treba dozvoliti Vučiću da završi priču sa Kosovom. Poslije toga, em će vam biti lakše da ga sklonite (možda i sam ode?), em nećete morati vi to da rješavate.
Ali nažalost, Srbija ima najgoru opoziciju u posljednjih 30 godina koja sve ovo uopšte ne shvata.

bljak

pre 5 godina

Cija je ovo ustanova? Drzavna? Privatna? Nevladina?
(b92reader, 12. februar 2019 08:56)

Kako je jednom rekao Tijanic, "san svake neVladine organizacije je da postane Vladina organizacija". Centar za evroatlantske studije je postigao taj cilj. Blago njima. A i nama.

Apatrid

pre 5 godina

"Zar me to pitate u trenutku kad gori Hilandar?"
Uvek je nesto prece od ljudskih prava i sloboda, dal je Kosovo, Knin, Republika Srpska, bela kuga...

Istina izlazi na videlo

pre 5 godina

"Nije vreme sad za proteste, važniji pregovori sa Kosovom"
Sve mi se čini da je gospođa Milić malo skrenula s puta. Status KiM je ova ista kamarila rešila devedesetih. To što danas pokušava da prikaže kako sve daje od sebe kako bi rešila status KiM je samo farsa, kao i sve ostalo
što ova vlast čini. Naravno da im smetaju protesti, kojima narod želi da jasno stavi do znanja u kakvom se beznađu nalazi. Upravo to bi vlast želela da skloni u stranu i zataška. Takvo nešto neće moći. I pored neviđene kampanje na njegovim medijima, istina polako izlazi na videlo.

Žarko

pre 5 godina

Naslov ovog teksta treba da glasi:Nije sada vreme za kampanju "Budućnost srbije". Svakome ko logički razmišlja, zaključak ovog teksta je da se naš državni vrh u ovom sudbonosnom vremenu opredelio da svo svoje znanje, vreme, energiju i dosta novca, poroši na uživo obraćanje predsednika, koji nam se već svakodnevno obraća preko malih ekrana. To je samo 1 od 5 miliona činjenica na koje gradjani na protestima ukazuju, jer je velika većina medija ispunjena ili neistinama ili kao u ovom slučaju, zlonamernim zaključcima.

NikolaNS

pre 5 godina

Dve žabe se polako kuvaju u loncu. Jedna kaže drugoj da je možda vreme da iskoče. Ova druga odgovara "Pa gde baš sad, kuvar baš krenuo da promeša".

Sloba

pre 5 godina

Zašto se šetnje građana nazivaju "protesti opozicije"? Jesu oni počeli zbog napada na Borka Stefanovića, ali nijedna partija nije do sada artikulisala nezadovoljstvo koje se izražava na šetnjama. Opozicija se šlepuje uz okupljeni narod, a vlast pokušava da nezadovoljstvo naroda predstavi kao delovanje opozicije. Za NATO, dakle, nije bitno da li su građani zadovoljni životom, nego da se što pre završi otimanje KiM, a za to procenjuju da im je ova vlast najpogodnija, pa nije vreme za izražavanje nezadovoljstva. Sad je bar jasnije ko je tu na kojoj strani.

Aleksa

pre 5 godina

Jedan od povoda za proteste je i izostanak dijaloga, izostanak pristojne komunikacije između vlasti i opozicije. U Skupštini reč imaju samo poslanici većine a predsednik vodi pregovore bez konsultacije. Osim toga, spoljnu politiku vodi predsednik Vlade a ne države.

Branislav

pre 5 godina

Za proteste nikad nije vreme jer protesti obično znači da ljude nešto muči. Inače šta konretno sprečava Vučića da se bavi Kosovom, ne on ide u svoju pred izbronu kampanju. Kosovo je uvek dobar izgovor za sve.

Silver Bullet

pre 5 godina

I zbog završetka pregovora sahranićemo srpsko društvo u celini, uništiti sve institucije, opljačkati i oglodati državu i narod do koske, isprati narodu mozak cenzurom da ne može da se oporavi narednih 50 godina, devastirati prirodu, povaditi sve pruge, unistiti sav železnički saobraćaj, promeniti vizuru Beograda zauvek, oterati sve što vredi iz zemlje? Ti procesi će uskoro postati ireverzibilni. Ah da, rešenje kosovskog pitanja je važnije. Vidi se rad istog gazde.

mr čović i dr terzić

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.

Ogard

pre 5 godina

U 21.veku iz Srbije se iselilo oko 600.000 radno sposobnih ljudi, zbog čega? Zato što im je lepo ovde, što nema ne nameštenog konkursa za posao. Znate kada Vučić zaposli 200 mladih ljudi sa VSS, on je sebi obezbedio nove glasače i to najmanje puta dva. Zašto nema konkursa i uređenog sistema vrednosti. Zar nismo svi isti pred zakonom zar mladom čoveku ne treba dati cilj pa da se bori a ne pokloniti mu radno mesto.

Maksa

pre 5 godina

Ono kad istripuješ da će se baš sad rešiti nešto čemu nema rešenja godinama unazad a bogami i unapred.... sem ako vi ne znate šta ste nam radili iza leđa pa to donese neke rezultate.

bljak

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Nasa politicka scena je nalik na laboratoriju nekog ludog naucnika, gde se izucava genetsko politicki inzenjering. Kakvi monstrumi, defektni plodovi, kakve fuzije, himere i sfinge se tu radjaju, to nema nigde. A sve vodjeno slepim nagonom za vlascu, moci i bogatstvom, spaja se, pulsira, dahce i grci u muci spajanja nespojivog.

Marx

pre 5 godina

Zašto bi protesti oko 3500 ljudi, ajd nek bude 5000 kako kaže doktor Nebojša iz Beograda, a potvrđeno softverom strane ambasade, slabili poziciju AV.

cici

pre 5 godina

650 000 ljudi nam je otislo iz zemlje, gradovi se prazne svakog dana sve vise i vise, agencije za ucenje Nemackog jezika cvetaju. A narod trba da ceka da oni resavaju pitanje Kosova? Vrzino kolo koje niko ne moze da razmrsi jos od 1999 godine.

ArtuDitu

pre 5 godina

Rešenje Kosovskog problema jeste i treba da bude ključna stvar. Ali, samo zbog toga što pitanje Kosova služi da da Srbija i srpsko društvo ne pomeri sa mrtve tačke. Kada god treba da se uradi nešto što bi ovo društvo pozitivno transformisalo onda se na sto baci izbaci čuveni argument "otimaju nam Kosovo a mi ćemo to da radimo". Savršen izgovor da jedno društvo tapka u mestu zbog patriotske šarene laže dok s druge strane oni koji provlače taj argument besomučno koriste nacionalnu tragediju za ličnu korist.
Da li dok traju pregovori (koji se sada ni ne odvijaju) ovo društvo treba da se zamrzne u vremenu posmatrajući kako vladajuća elita razvaljuje svaku instituciju ove države? Šta ćemo ako se pregovori otegnu pa potraju još pet ili deset godina? Jel i onda zbog pregovora treba da se ćuti i trpi? I na kraju koji je mogući ishod ovih pregovora kada Albanci traže da priznamo nezavisnost a mi to nećemo? Gde je kompromis kada strane u pregovorima imaju potpuno suprotne stavove koji nemaju zabedničkih dodirnih tačaka? Da li će vreme za proteste biti kada do rešenja dođe ili ni tada neće biti opet jer su nam oteli Kosovo?
Protesti su legitiman oblik ispoljavanja nezadovoljstva. A izgleda da mnogo peku ovu vlast čim su uključili i predstavnike nevladinog sektora sa kojima nikada nisu imali nijedan zajednički stav da protiv njih govore.

C i n i k

pre 5 godina

Kosovo me savrseno ne zanima,kosovari pogotovo,ali moram da primetim da pregovora svakako nema jer taxe nakon lumpovanja zbog interpola,nisu sklonjene...

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Milićeva nije realna , govori o finalizacija pregovora koji još nisu ni počeli nakon višemesečne pauze. Ova prividna volja Albanaca da stupe u pregovore je samo pokrivanje pred svetom i Evropom, oni nemaju zaista tu nameru.

poenta

pre 5 godina

Kakva koalicija, majko moja. Milić, Vučić, Čeda, Čanak, Šešelj. Da li je ikad bilo ovakve konfuzije na našem političkom nebu?
(Sheriffovic, 12. februar 2019 08:58)

Treba da dodas i Djilasa, Jeremica, Tadica, DS, DSS, Dveri, PSG. I njih vodi ista, nevidljiva ruka. Njih ta ruka vodi u proteste, a one druge protiv protesta. Stvara se prividna polarizacija da bis e ljudi naveli na pogresan zakljucak da postoje 2 strane. U tome je poenta.

Franjo

pre 5 godina

Sve nacionalne manjine u Srbiji kao i ja glasacemo za naseg predsednika a ima nas preko 500.000 sa pravom glasa da Vucic potpise pravno obavezujuci sporazum neka Kosovo bude drzava a mi cemo tad ziveti odlicno.

Stanje stvari

pre 5 godina

Idi s njima zajedno na pregovore. Po mogućnosti, preselite se na Kosovo. A mi ćemo na naše ulice, jer smo tako odabrali. Nisam ja na ulici zbog opozicije.
(mr čović i dr terzić, 12. februar 2019 10:38)

Da. Ja bih rekao da su ljudi na ulici uprkos opoziciji, kojoj odgovara upravo ovakvo stanje. Da sede u debeloj politickoj hladovini i beru plodove prelaska cenzusa.

Petar

pre 5 godina

Pa pregovori sa Kosovom traju 20 godina i trajaće još 30 godina...I celog veka Kosovo, Kosovo i samo Kosovo...Pa ima Srbije i van Kosova, ima Srba i van Kosova, ima bede i van Kosova.
Šta ste se zakačili za Kosovo više...?'Ajte internet patriote, krenite sad sa svojim komentarima o kolevci srpstva (na kojoj je ostalo jedva 80.000 Srba), na kojoj su mnogi rasprodali svoje kuće i imanja i sad pevaju po kafanama o Kosovu, lamentiraju po internetu i sl.

Milena Savic

pre 5 godina

U vreme kada je opstanak srpskog naroda na Kosmetu ugrozen, i kada treba da budu slozniji nego ikada, protesti su ono sto im uopste nije potrebno.Dozvolili su da Albanci likuju, a uvek su bili slozni. Srbi ne smeju dozvoliti da dodje do razdora medju njima.

jugoslav

pre 5 godina

Sigurno je gospođa u pravu,EU nemoćna,SAD mlak,NATO nikad jači!Pošto mi Srbi doživaljavamo NATO kao okupatorsku snagu eto prilike da NATO-u da preispita politiku prema Srbima!

EU Citizen

pre 5 godina

Upravo tako, žena je skroz u pravu, ali još važnija je činjenica da ovakva opozicija nije ništa bolja od vlasti koju hoće da zameni. Ti ljudi ne žele stvarne reforme, već pre povratak na neodrživi stari sistem, a demonstriraju ne zato što što žele da Srbija postane normalna kapitalististička i prosperitetna država, već samo zato što su im grublji i sposobniji prljavi igrači oteli nezaslužene privilegije i korupcione kanale, a oni ih žele nazad.

Edmond Dantes

pre 5 godina

Izbori kao izbori sigurno u ovom trenutku nisu potrebni Srbiji ali ocigledno postoje pritisci kako sa spolja tako ocigledni unutrasnji(protesti)da izbora bude, nadam se da ce Vucic doneti pravu odluku koja nece skoditi kako Srbiji tako i njenim gradjanima.

Slađana

pre 5 godina

Ko je ova osoba i zašto bi njeno mišljenje ikome bilo bitno? Zašto je ovo nekakva "vest", osim što podržava režim i poziva na obustavljanje protesta?

.орг

pre 5 godina

само да мали Алек потпише признање и Запад га "пуста низ воду". свесни су да ако сада не искористе прилику, неће никада више наћи подобнијег политичара од овог аутократе.

Micika

pre 5 godina

Opozicija vrlo dobro zna šta radi i zašto i kada radi i upravo se iz njihovih postupaka jasno vidi da ih apsolutno nije briga niti za Kosovo i Metohiju niti za Srbe u toj pokrajini,već sasvim nešto drugo.

Gospodja Ministarka

pre 5 godina

Ja ne znam o kakvoj finalizacija dijaloga i završnom dijalogu se uporno govori zadnjih dana? Naši pregovarači se uopšte u poslednjih par meseci nisu sastali sa albanskim,situacija je bila vrlo napeta.Kompromis nije ni na pomolu shvatite to ! Plus Priština i dalje drži takse i time pokazuje da samo tera inat da uopšte nije voljna da pregovara i ako i oni već danima govore o nekakvoj pregovaračkoj platformi.