Ponedeljak, 11.02.2019.

16:51

"Vi niste Split"

Gradonačelnik Splita poručio je povodom incidenata u tom gradu da Split nije i neće biti grad koji toleriše govor mržnje i da oni koji to podržavaju nisu Split.

Izvor: Tanjug

"Vi niste Split" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

oxydant

pre 5 godina

Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???

miljan

pre 5 godina

Ljudi sta se palite, sto kaze jedan malo pre to su samo brdjani sišli za vikend tj navijački huligani i to 5 njih, pa Taton u Beogradu pa ubiše ZVEZDASA u Turskoj, sreca pa je ovo u Splitu prošlo bez tezih posledica. To je TORCIDA pa jel su uništili i maltretira ljude na pumpi na autoputu pre nekoliko meseci..... Hocu da kazem da to nije HRVATSKA ni SRBIJA ni Turska!!!!!!

srb

pre 5 godina

"suprotno duhu uvažavanja, tolerancije i gostoljubivosti koju Split živi, neguje i kojom se ponosi."
Pa ne bih rekao da je ovo navedeno duh Splita

BeKo

pre 5 godina

@(Honda Vtec, 11. februar 2019 20:36)

Tako je

"Prvo vaspitaj svoje srce pa tek onda svoj jezik. Jer reči dolaze iz srca, a izlaze iz usta.”

Mevlana

Mnogo je ovde ljudi" nevaspitanog" srca zato su i komentari takvi.

Goran

pre 5 godina

"Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???
(oxydant, 11. februar 2019 21:02) "

Zato što su fudbalski navijači još za dva nivoa iznad u igrici "Lud i nevaspitan" u odnosu na košarkaške i vaterpolo navijače, iako se ovi svim silama trude da ih dostignu. Ima i nekih koji se nalaze u svim taborima i "navijaju" u svim sportovima u stilu "nije važno koji je sport, samo da može da se mrzi i bije".

P76-ers

pre 5 godina

Naravno da nije kao što ni momci iz Kruševca nisu Kruševac.
(Partizan 1917, 11. februar 2019 18:02)

Još fali pola Kruševca da gleda i podržava, pa da uporedimo...

Ali je taj deo na žalost vas zagrebčana izostao...

Mladen

pre 5 godina

Ma nemojte.. Znamo mi dobro da je to i Split i cela Hrvatska. Lako je sada posle etnickog ciscenja stotina hiljada Srba iz Hr biti hrvatski pacifista, ali dela vasih huligana govore i dalje ko ste, kao uostalom i fasizam i dalje ocigledan sirom "lijepe vase"..

Honda Vtec

pre 5 godina

Niko se nije rodio da mrzi drugog! Mržnja se uči!
Ti neljudi što su ih napali, imaju oko 20-ak god, što znači da sa ratom nemaju ama baš nikakvih dodirnih tačaka i samim tim nemaju nikakvih razloga da nekog mrze.
Što se sada vraćamo na početak komentara...neko ih je učio od malena da mrze!
A sve ide iz porodice i kućnog vaspitanja!
Ja sam vaspitan da nikog ne mrzim, bio on žut, crn, beo, sa dve glave ili tri noge...

kriv sam ja

pre 5 godina

Nisu kriva ova deca gospođo. Ali nisu krivi ni njihovi roditelji nego VAŠI. Sećate li se možda stare himne koju smo svi pevali? “Proklet bio izdajica svoje domovine”? Pa, jesmo mi izdali???

Stanko Rankovic

pre 5 godina

Sve sto rade deca vide od odraslih.Grafite koje pisu uce ih odrasli svaki dan od ulice do parlamenta.U skolama nema vasoitanja odavno ni kod nas,tamo jos manje.Sta ocekujete.Ali ove batinase,hrabre,pustice za par dana platice parstotina eura kaznu i nista.Cesto idem u Hrvatsku,nisam za nekoliko godina doziveo nijednu neprijatnost,Split sam zaobisao opravdano,u Dubrovniku je bilo onako,visi u vazduhu neka mucnina,a od Srbije do Slovenije je bolje.To je nesto drugo i pisem samo u svoje ime.Ako su ljudi na rivi,ima ih nekoliko desetina,onako hladno i sa komentarima odvratnim u svakom smislu tako doziveli svoju sramotu nije ima na cast ako kazu pa bio jedan ili dva takvih ne videh onih 99% da su im verbalno bilo sta uzvratili.
NA KRAJU KADA JE KRALJ ,UPLASEN ZA SVOJ ZIVOT IPAK BIO U VODI JER JE SHVATIO DA JE LEDENA VODA AKO NISTA DRUGO TOPLIJI I BOLJI PRIJATELJ,SVOJOM ODLUKOM POKAZAO GDE JE SIGURNIJI NE TREBA DALJE TROSITI RECI.JOS JE IZ STRAHA REKAO DA JE CRNOGORAC,KAKAV JE BIO KOMENTAR LJUDI NA RIVI JE STRASAN A TIM CINOM SU MOZDA NEKIMA OTVORILI OCI STA MISLE O CRNOGORCIMA KAD ONI SAMI NE ZNAJU,MISLIM NA NJIH STOTINAK HILJADA.
TOLIKO OD MENE.
Stanko iz Valjeva

dva sveta

pre 5 godina

Ne vidim razlog odigravanja sportskih utakmica kao ni bilo kakve kulturne ili privredne saradnje izmedju Hrvatske i Srbije. Da smo hteli da budemo zajedno ostali bi u istoj državi i ne bi krvavo ratovali. Prekinuti učešće u regionalnim ligama, ne posećivati Hrvatsku i onemogućiti poslovanje njihovih firmi u Srbiji na isti način kako to oni rade na svom tržištu. Izmedju Hrvatske i Srbije mora biti povučena jasna granica.

stogod

pre 5 godina

Najgore od svega je sto ti momci nisu ni bili u ratu, u Splitu nije bilo rata osim jednog granatiranja sa mora (krajnje idiotskog) tako da mi je nerazuman bilo kakav kontekst tog mladog momka i cetnika i rata... Neprijatnost sam doziveo na granici u Gradiski gde je bez ikakve osnove a samo zato sto mu se moze klinac carinik drskim nastupom pretresao zeninu torbu, gepek i pretinac sa sve bacanjem pasosa...nije bio ni rodjen za vreme rata...i na kraju treba ih bude stid samog grada i zaostavstine koju su nasledili od Rimljana - bio sam u Splitu i preporucujem ga (autom sa BIH tablama)

Citaj knjigu

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu
Dusan
Evo, dezurni komunisti i jugovići se odmah nalaze pozvanim i prozvanim.
Mnogi od komentatora sigurno poznaju Split i Dalmaciju bolje od tebe, jer su tamo ziveli do pre rata, imaju ili su imali rodjake, prijatelje, radili su tamo, putovali, isli na more, itd.
To kao prvo.
Drugo, ubistvo Brusa Tatona je strasan i gnusan hlocin koji 99% ljudi osudjuje, a za koje su i ubice osudjene. Po meni nedovoljno,ali su osudjeni. Ali ga nisu ubili usred Knez Mihajlove, dok razularena gomila stoji, gleda i navija! Naravno da to u Beogradu ne bi moglo da se desi. I trece, zasto ne kazes da su u tom tramvaju bile tri starije zene u trenutku kad je pedofil napao devojcicu? Ja ih ne opravdavam, ali ipak se mora uzeti u obzir da su samo bake bile u tramvaju.
I sad ti hoces ovde nas da ubedis kako smo mi gori ili makar isti kao oni?
TI mozda jesi, ali mi nismo. Mi smo ljudi.

Lord of the Flies

pre 5 godina

To je ono kad 1 narod verske organizacije i sitni vladari u nekom 12. veku razdvoje i zarad svojih interesa huskaju jedne protiv drugih, i svesno nas drze pod tenzijom i huskaju jer ne mogu i nece da nam daju sansu za pristojan zivot (pricam u globali), vec da se ovako glodjemo oko grba, krsta, pisma...

Gde pise da Hrvat mora biti katolik a Srbin pravoslavac? Ja sam Srbin, nisam neki vernik ali postujem pravoslavne obicaje, pisem latinicom i ne razlikujem se od mog prezimenjaka iz Zagreba ni po cemu sustinskom i fundamentalnom. Samo sto je on izlozeniji antisrpskoj propagandi nego sto sam ja antihrvatskoj.

Urke

pre 5 godina

E tugo srpska, pre vek ipo i oni su bili Srbi a "crnogorci" bi ubili da im dirneš u srpstvo, a onda je nastupila ćoposlavija i naš pad posle vekova borbe, neki se u tu tvorevinu kunu i dan danas, bože ima li te :/

Swedenonline

pre 5 godina

Pretpostavka je da su se iz ustaškog dela Hercegovine najveća g***** skotrljala u Split.
Da se ne leči, znamo i mi koliko i vi sami. Australija je podignuta na izvezenim psihopatama pa su je doveli u red. A šta bi radite, jednako dugi vremena ste imali da rekonfigurišete svest ali niste. Jer vam je zlo i mržnja potrebno da se hranite. :(

Snješka

pre 5 godina

Hrvatica sam i osuđujem ovaj čin.Ova djeca nisu kriva za rat i nisu dužna snosit posljedice svojih predaka. Pustimo djecu i hrvatsku i srpsku da konačno žive gledajući u budućnost a ne se vraćat u prošlost. Budemo li živjeli u prošlosti nema života za nikog.

Steva

pre 5 godina

Gradonačelnik bi to možda i iskreno želeo, ali su Split i Zadar oduvek bili gradovi u koje Srbi nisu dobrodošli. Nego da Srbija prekine svoje odnose sa Hrvatskom, do daljeg. Nema sporta, kulture sa onima koji obožavaju Tompsona i slične ustašoidne likove.

GuyFawkes

pre 5 godina

Nema tu opamecivanja, dok se ne uvedu zakoni kao u Nemackoj-nulta tolerancija prema svakom mogucem ispoljavanju rasizma, nacizma i sl. Podignes desnu ruku uspravno iznad ramena, odmah pakuj stvari za besplatno letovanje u ustanovi zatvorenog tipa. I daleko od toga da mislim da su se Nemci opametili i da su pronenili svoju cud, ali znaju sta ih ceka ako je ispolje. Prosto.

žungul

pre 5 godina

Obične političke floskule,mazanje očiju,parole.Iz Splita sam,Hrvat,hrvatski branitelj,ako je to uopće bitno(meni nije).Isti taj gradonačelnik dolazi iz stranke čiji glasači gotovo listom odobravaju napad na ove sportaše,mrze Srbe i sve koji nisu kao i oni,veliki Hrvati i katolici.To je svojstvo nacionalista,a takvi glasaju za gradonačelnika.Nema tu velike filozofije,Split je postao u mentalnom smislu velika selendra(čast selu i seljacima,i sam potičem iz tog miljea),svega se tu skupilo.I ne,neće biti ništa bolje,nove su generacije još gore od roditelja.Ali nemojte vi Srbi(nacionalisti,naravno)misliti da ste išta bolji.Sve je to isto ...,samo drugo pakiranje.

Aleksandar

pre 5 godina

Nazalost ipak jesu Split. Prosle godine sam silom prilika 3 dana proveo u Splitu, s obzirom da se tamo odrzavala konferencija medjunarodne firme za koju radim. Skoro sve je bilo placeno (karta, smestaj i jedan obrok dnevno, rucak). Pitam ljude da mi kazu gde da promenim evre u kune s obzirom da ne videh nigde menjacnicu. Nekoliko njih ignorise cim su culi BG akcenat, nakon cega mi jedna devojka kaze da se to radi u banci kod njih. Odem u banku i rekoh ajde nekih 50e da zamenim da imam za ove sitne troskove. Kaze mora licni dokument da se zameni. Meni pasos ostao u apartmanu, vadim iz novcanika licnu kartu i ona kao ne znam cirilicu, i ja joj kazem ime prezime iz dokumenta, i ona onako bezbrazno kako da znam da ste to vi. Iznerviram se i izadjem ni ne zamenim pare. Tako da sam tih 3 dana za dorucak i veceru jeo cipseve i bombone iz apartmana namerno, i ne potrosih ni kune tamo. Stvarno su jadni, i stvarno je 95% grada takvo.

Unity3D

pre 5 godina

(žungul, 11. februar 2019 19:32) # Link komentara

Aj se vi ''kosmopolite'' malo otkačite sa pričom ''kako je sve isto''. Srbija kao država, za početak, ne temelji svoj identitet na negiranju nečijeg tuđeg postojanja. Samo od toga da krenemo, već imamo problem. Manite se više priče kako ''svugde ima budala'', to stvarno više ne pije vodu.

Nepobitna cinjenica

pre 5 godina

Hajduk je naziv za srpskog buntovnika. Delovali su cak i u ustanku protiv Turaka 1804 godine.
Gospoda iz Splita da se zapitaju odakle taj naziv za hrvatski klub.
Srbi su hajduci! Otimali su bogatima i davali siromasnina! Poglavar se nazivao harambasa, kao titula. Dakle, sta trazi srpski naziv u Dalmaciji?!
Hrvati, to vam je skoro isto kao i cetnik

Realno

pre 5 godina

a vidim da ima i kontra napada da ce neko sa splitskim tablama da nagrabusi u bg ili ns ! iskreno nas ovde boli bre uvo ko si i odakle si ! imamo vaznija posla !

Stiven k.

pre 5 godina

Činjenica je da se ovo dešavalo još u Titovo vreme, samo se o tome nije pisalo. Na žalost. Samo se isticalo da je to Crveni Split.
Zbog lažnog bratstva i jedinstva.
Sećate li se da je u tom istom Splitu uoči rata desilo davljenje vojnika JNA u tenku ispred Komande grada. Da ironija bude veća, jadni vojnik je bio Makedonac.

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak i Sarajlija,imam stan u Splitu i iskreno nikad niko mi nije nista rekao, naprotiv osjecam se kao kod kuce. Ni u Bg mi isto tako nikad niko nista nije rekao.A to je zato sto nas Bosance svi vole.

andrak

pre 5 godina

... uopšte me.ne zanima da li Split ovakav ili onakav... i sasvim je jasno svugde postoji fin i kulturan svet. Medjutim, dokle god taj fini svet ne rešava problem svog trulog društva, dotle im ne mogu vreovati i nemam opravdanja... Prosto, niti je ovo Hrvatima prvi put, niti se ovo desilo nehotice i slučajno... isplanirano je i svakako ostalo bez jasne i odlučne reakcije tamošnjih vlasti... po ko zna koji put.... A mi, mi bismo lepo mogli da se uzmemo u pamet i da ne šaljemo svoju decu tamo, tako ne zaštiće, pod geslom da je sada sve mirno... Treba li prvo neko naše dete da strada, da ga ubiju, da bismo imali adekvatnu reakciju?

BeKo

pre 5 godina

@(Mirko, 11. februar 2019 18:12)

Đenoveze sindrom (efekat posmatrača ili difuzija odgovornosti)

Što veći broj ljudi direktno prisustvuje situaciji u kojoj je trećem licu neophodno hitno pružiti pomoć, to je šansa da neko zaista i pomogne manja.

box

pre 5 godina

@zungul

E Vidis zungule mi zapravo jesmo bolji jer se ovakve stvari ne desavaju u Srbiji. Vi se nikada necete suociti sa svojim fasizmom sto je preduslov da ga prevazicete dok god imate tu filozofiju i vi ste Srbi isti. Zapravo nismo isti, a svako ko je bio u Srbiji od Hrvata moze da ti potvrdi da Srbi ne mrze Hrvate teka tako zato sto treba. Ljudi u Srbiji ne misle o Hrvatima ali uopste dok se ovako nesto ne desi a kamoli da ih mrze. Dodji u Srbiju uverices se sam.

Pero

pre 5 godina

Gledam večeras splitskog gradonačelnika na dnevniku HTV gde kaže kako su građani Splita pomogli vaterpolistima, a na snimku od juče samo jedna devojka pokušava pomoći momku da izađe iz vode, a svi ostali gledaju, niko da priđe i pomogne. Toliko o velikodušnosti splićana i neka im bude na čast. To su samo sportisti koji su došli da odigraju utakmicu, pozitivci, i nisu nikakvi huligani, već su ih huligani i neljudi dočekali i pokazali svoje pravo lice, kao i većina onih na rivi koji su posmatrali a nisu pružali pomoć.

Прота Матеја

pre 5 godina

 Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)
На страну што се само бавиш претпоставкама, и то отприлике како теби одговара и да би оправдао свој став, али чињеница је да у случају Татона није било неког локалног одборника да каже како је он првоцирао локалце јер није причао српски, и није било пролазника који су навијали и говорили па ипак је он Француз, а они су нас бомбардвали, као што није било ни једног у трамвају или у кавности ко је оптужио девојку да је сама крива јер изгледа лепо и привлачно.

Mirko

pre 5 godina

Svaki grad ima svoje huligane i kriminalce, i nasilne neobdarene iskompleksirane pojedince. Oni su ipak u manjini. Ali takodje svaki grad ima svoje kulturne savesne gradjane koji bi u slucaju incidenta trebalo da priskoce i zastite zrtve nasilja, da sprece javni linc, nebitno da li je zrtva zena, dete, gay, srbin, pingvin, crnac, englez, kinez, vanzemaljac. Ili neko od nas, slucajni prolaznik. E vidi, Split nema te gradjane, i zato huligani mogu da trade to sto rade usred bela dana. Svi koji nisu reagovali su jednostavno saucesnici.

Dusan

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.

Slobo

pre 5 godina

Koliko ja pamtim ovako je u Splitu od 1985. godine.
(Hrvoje, 11. februar 2019 18:01) # Link komentara
Preporučujem (+17)Ne preporučujem (-1)

Malo pamtis Hrvoje. Ja se secam jos i ranih sedamdesetih,kad su auta BG registracije zarsila u moru.Ta netrpeljivost je jedno nasledje koje ce se tesko ikada iskoreniti. Ne kazem da je to vecina ali jedan znacajan procenat sigurno jeste. Svemu tome je jos doprineo i rat iz 90-tih.

A za ove sto optuzuju ostale gradjane Splita ( zasto nisu pomogli) tvrdim da im ni u jednom gradu u Evropi niko ne bi pomogao. Danas niko nece rizikovati da dobije palicu u glavu osim mozda kada je u pitanju rodbina ili prijatelj, a i to je postalo upitno.
Imali smo primer u BG, kada je nasilnik napastovao devojku u sred gradskog prevoza i niko nista.

mare

pre 5 godina

Pokusajte samo ostaviti auto sa bg ili ns tablama u Splitu, videcete ujutro sta ce vas docekati. Ko misli da mu nece biti nista, neka ga slobodno ostavi.

Neko neostrašćen

pre 5 godina

Početak osamdesetih,sa roditeljima na letovanju na Makarskoj rivijeri (Baška voda).Na lokalnoj autobuskoj stanici čekali autobus za Split.Na sebi sam imao majicu crveno bele boje,kad je neko od lokalaca viknuo da skinem taj, citiram, "ciganski" dres. Otac se jedva suzdržao sa ne napravi incident. S druge strane,negde 2013,prvi put u Splitu posle rata (poslom),vrlo prijatno iznenadjen načinom komunikacije sa meštanima.
Moj stav je od 1991.nepromenjen : nikada više u Hrvatsku na odmor (razumem šta se nama zamera ali ima itekako dosta toga što se zamera i sa ove strane), ali to ne isključuje odlaske zbog posla kojim se bavim i kontakt sa normalnim ljudima kojih ima,ali nikako da dodju do izražaja usled insistiranja na simbolima ideologije zla u mnogim segmentima društva. Verujem medjutim u gradjanski patriotski (pravi)korpus kako kod nas tako i kod suseda.pozdrav iz Beograda

coa

pre 5 godina

Ne razumem odakle tolika mrznja prema Srbima i to najviše u tom delu dalmacije? Razumem da politicari hrane to i u HR i ovde ali ovo vise nije ni za psihijatriju. Francuzi i Nemci su pobili jedni drugima na milione jos od Napolena pa do 2.s.rata i sada zive normalno bez mrznje!

Rade

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. ..
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)

Druze koliko ti godina imas? Da te podsetim da je Dalmacija bila deo zajednicke drzave, da su postojali direktni vozovi i avioni za Split. Standard je bio visok i putovalo se, islo na ekskurzije, takmicenja, neki poslom, neki na odmor. Shvati da nas ima ovde koji smo verovatno vise vremena provodili u Dalmaciji nego u Sumadiji ili Vojvodini. Nemoj svoju neupucenost ili neznanje da reflekrujes na druge. Pozdrav.

MPP

pre 5 godina

Stvar je ustvari vrlo jednostavna......kad bi sad sud dosudio jedno 2- 3 god . Svakom strogog zatvora . Amože i više za pokušaj ubistva!..... , 1-2 g. za šankera kao podstrekača ...... Pa da vidiš kako su svi onda fini i razumni ..... E tu je stav jedne države a ne priče gradonačelnika ...... Sve dokle se to ne desi .......MLAĆENJE PRAZNE SLAME I AJDE JOVO NANOVO DOK NEKO GLAVU NE IZGUBI .......A TAD JE KASNO.....

Srpska liga

pre 5 godina

Strogo formalna i politički korektna izjava gradonačelnika Splita uz navodno mlaku nadu da će policija "izolovati krivce". To je izjava za medije ali se u budućnosti ništa neće promeniti. Hrvatima mogu samo da čestitam na kompaktnosti njihovog naroda i jedinstva u nacionalnim stavovima koje u Srbiji ne postoje. U Hrvatskoj nema drugačijeg mišljenja ili se ono barem ne može značajnije javno spomenuti. Oni svi prema nama deluju isto tako su vaspitavani od najranijeg detinjstva. Jedino rešenje ovakvih problema je ukidanje utakmica izmedju naših i hrvatskih klubova. Ne razumem sa kakvom nadom naši sportisti odlaze tamo i šta bi besmislenim rizikovanjem njihovih života trebalo da se postigne. Sport ne može da miri nacije on još jače raspiruje sukobe i podiže tenzije.

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ovo je vec po sablonu izjava. Grad i Drzava se ogradjuju od ovog incidenta i "ovakvih" ljudi i to je to. Nista se vise nece promeniti. Sve se danas radi za kamere i sve je suplje/prazno..

Vecito u minusu

pre 5 godina

Da li se neko iz Krusevca oglasava?(Jumko)Pa imas na vestima.Oglasili se iz FK Napretka,igrac na kome je izvrsen napad,PU Krusevac.Jedan od napadaca otkriven i uhapsen.Nakon male "policijske obrade" otpevace ko cini ostatak ekipe.Povredjeni igrac izjavio da napad nije rasno motivisan vec licne prirode(sukob od ranije).

sasa

pre 5 godina

To jeste Split. Drugi po velicini grad u jednoj Evropskoj zemlji. Sta god da neko sad rekao ovi su svoje pokazali. Traziti opravdanje za napad na sportiste (koji su pili kafu!) je jako glupavo. Jedan grad koji sebe predstavlja kao "tursisticki otvoren" dopusta pa mu grupa krezubih huligana (Torcida) kroji sliku grada i kluba. Mafijaju i maltretiraju svakog ko mu nije po meri. Znaci svi vi Splicani (i ovaki i onaki) ste dopustili da vam olos vodi grad, da vam deca velicaju one koji su klali drugu decu i da vam "gospodje" na rivi koriste recnik koji ne dolikuje ni tom torcidaskom huliganu.
A najgore od svega je sto je mene ovde sramota vase sramote a vas nije!

Simon le Bon

pre 5 godina

Bio u Splitu u vojnoj školi,od '88 do novembra '91, kad smo jedva napustili zloglasnu Loru... Bio sam klinac, pubertetlija, nacionalno neopredeljen, naivan,lakoveran... Kasnije, kada sam saznao da sam Srbin, jer su mi to i otac i majka, osetio sam neverovatnu mržnju od Splićana prilikom odlaska u kafić, bioskop, muvanja devojaka... Sećam se da su nas sačekivali ispred bioskopa,iznuđivali pare, psovali mamu i sve druge sa epitetom "srpsko", kada si pokušao da uzvratiš, sačekivalo nas je njih 20 na 2-3 pitomca, znali su na ulici i stariji da ti ne odgovore kada ih nešto pitaš na ekavici...
Ljudi pričam o najboljim godinama u YU, od '88 do '90...
Nikada, ali nikada nisam shvatio tu iskonsku mržnju, zlo u svom izvornom obliku...
Tako da ne živite u zabludi da ima ovakvih i onakvih Splićana, u velikom broju svi imaju isto gledište na Srbe i ono je negativno bilo i pre rata, mislim ovog poslednjeg iz devedesetih...
Sećajući se vijanja po rivi sa "divnim domaćinima" koji "priteknu u pomoć" sa još par noževa,razumem momka koji je spašavajući glavu skočio u more, strah je loš saveznik i ko ga nije upoznao, nema pojma šta je u pitanju.
Ako ništa drugo, imaju lep i zanimljiv naglasak, posebno Splićanke, to mi je pored čistih gaća i čarapa koje sam zaduživao u internatu, jedino ostalo u lepom sećanju....
Srdačan pozdrav za njih...
Objavite komentar

Pere

pre 5 godina

A di je onaj Split Joska Smodlake, di je onaj Split ca je cili izasa na rivu da doceka srpsku vojsku 18te., di je onaj Split Jakse Racica, Nika Bartulovica vjeran svom Kralju i Juposlaviji, di je onaj Split Vicka Krstulovica, Miljenka Smoja, di je onaj jugoslavenski grad, di je onih 50 iljada sto placu i pivaju "druze Tito mi ti se kunemo" kad je prekinuta utakmica Hajduk - Zvezda...
Nima tog Splita, sisla ustasija sa brda, iz kojekakvih Dugopolja, Livna, Duvna, Imotskog, Ljubuskog... i od jednop juposlavensko grada, od grada koji je volija sve jude napravili su ovu jadu.

Bgd

pre 5 godina

U školama učite decu o "velikosrpskoj agresiji", političari to ponavljaju kao mantru, crkva suptilno ili otvoreno širi mržnju, na Tompsonovim koncertima ustaško divljanje, na stadionima crtate svastike, u Vukovaru lupate table sa ćirilicom, vaš premijer se pravi blesav na postavljanje tabli s ustaškim pozdravom u Jasenovcu...pa čekajte, ko je ovde lud?

Ivan

pre 5 godina

Nazalost gradonacelnice, Split su svastike na poljudu, i oteti stanovi gradjanima s losim prezimenima, i mise za antu pavelica, i "srbe na vrbe" po zgradama i liftovima, i pune hale na tompsonovim koncertima. I hajke usred dana na vaterpoliste. I deca koja na veronauku uce da je pravoslavlje krivoslavlje, da je "za dom spremni" stari dobri pozdrav. I stotine usatih U i kukastih krstova, pardon krizeva, koje niko ne brise. Sve je to Split dragi nas gradonacelnice.

bla

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.
(Slobodan Petrovic, 11. februar 2019 16:45)

nije tacno beograd i split jesu upravo ti koji se tako ponasaju! ovo sto ste vi napisali su lepe zelje, ali realnost je realnost! sta bi bilo da su ih uhvatili? da li bi preziveli? dok se zdravi ljudi povlace pred bolescu i bezumlju huligana i baraba, a i vlasti koja takve podrzava to je slika drustva. i njihovi na vlasti a i ovi nasi su zapravo gori od huligana zato sto sistematski unistavaju drustvo. ali nazalost nismo jedina takva zemlja, ima ih jos mnogo i broj im se uvecava

Niša ja tu ne bi dublje analizirao

pre 5 godina

Kao što ovaj naš ovde nema snage da se obračuna sa huliganima, tako taj vaš dole nema, a verovatno je isto u BiH-i i CG-i. Zašto?
Zato što huligani imaju svoje države (vlast ima koristi od njih) . Tačka.

Po

pre 5 godina

Kruševac je mnogo odvratniji primer neljudskog ponašanja, ali kako vidim sve televizije i društvenjaci teraju samo splitski incident. Jer Srbi nikada nisu bili rasisti, a kad su nacionalisti oni kažu da je to nešto uzvišeno, kao ljubav prema svojoj zemlji i svojoj naciji. Lažete sami sebe, naci-mržnja upravo vodi ka rasizmu. Da li će neko od zvaničnika da progovori o rasizmu u Kruševcu ili će i dalje da verglaju o Splitu i "stubu srbstva"? Nemojte ovo slučajno da objavite!

prcko

pre 5 godina

sve sve, ali to sto je hrvatskoj deci nacrtati svastiku nesto kao i srpskoj deci dici tri prsta to nikako ne mogu da progutam. partizane i komuniste oznaciti i izjednaciti sa fasistima, sto kolinda rece, a sa nacizmom i ndh prosloscu koketirati, ne cudi me nista vise u hrvatskoj. na kraju ce intelektualna elita hrvatske napustiti zemlju i ostaviti hrvatsku hercegovackim buzdovanima

Vlad Rad

pre 5 godina

Pazi ti ove kritičare, zašto su neko nije umešao izmedju ovih sa štanglama i naših grmalja od 2 metra.
Pa šta da radi taj neko, razmislite molim vas.
A možete se setiti snimka iz BG tramvaja gde svi okreću glavu dok (jedan, nenaoružan) manijak spopada devojčicu.

Ja

pre 5 godina

A ko je onda Split??? Oni u kaficu sto nisu hteli dá pozovu taxi, ona u hotelu pored sto to isto nije htela dá ucini, policija koja nije htela mokrom i polugolom coveku na par stepeni da dá nesto da ogrne, makar dao i svoju uniformu, svi oni na obali koji su stajali i nasladjivali sto se "četník" smrzava u hladnom moru!!! Onaj Pauk iz gradske vlasti sto sve to opravdava pricom koja je apsolutno suprotna od ove splitske... Sta je Split ako nije sve ovo???

mendel

pre 5 godina

vlast diktira drustveno-politicku klimu. to radi preko medija a oni preko muzike i rijalitija.
svi imamo sve, vazno je sta se nadrazuje u nama, kakva osecanja.
edukacija,religija i muzika, tj.kultura.
neko ne zeli da mi zivimo normalno a mi nismo dovoljno jaki da stvari dovedemo u red.
kakva muzika, takva drzava. Platon.

Hadžitanović

pre 5 godina

A ja po stoti put kazem: Idiota ima na sve strane. Nisu svi bili ni Ustase ni Cetnici. Ko to ne shvata je za zaljenje.
(Balkanero, 11. februar 2019 17:13)

Re; Niste u pravu ne podmećite neistinu. Cela riva je gledala napad vikali Ubij četnika. NIKO nije prišao da im pomogne. Jedan naš napadnuti je ušao u hotel da pozove taksi i recepcionarka je odbila da pozove taksi. Šta to znači "ko ne shvata je za žaljenje"? Šta biste Vi raditi da ste bili tamo bespomoćni ili neko od vaših. Uvek pođite od sebe. Uvek.

бандит

pre 5 godina

Звездин голман Краљ је данас на конференцији, између осталог, изјавио да му је најтеже пало што су га док је излазио из воде вређали и обични људи. Џабе ово саопштење.

FCRS+PFC

pre 5 godina

JesU i zasto se sada foliraju. Taj grad nije normalan, toliko kontradiktornosti na jednom mestu se nije videlo nigde na prostorima bivse Jugoslavije. Grad komunista, fubalski klub koji se zove HAJDUK, danas ima ovakav tretman prema do jucerasnjim saborcima. Da je u pitanju bio vaterpolo klub Partizan, siguran sam da ne bi ovaj leteo u more nego direkt gore na groblje..

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.

Zoran

pre 5 godina

Postovani ,
Moram reci da sam razocaran ponasanjem i nasih a posebno gradana Splita.Ja sam od 79-91 god sluzbeno odlazio u Split godisnje 10 do 15 puta i nikada mi se nije desilo nesto lose. Tada sam imao 29 god i vozio sam auto sa Bg tablama. Ovo kao da jsu ljudi poludeli a i kako ne bi kad nemaju osnove uslove za zivot i svoj bes i nemoc iskazuju na ovaj nacin .Ja ovom prilikom pozdravljam sve moje prijatelje u Splitu iSibeniku jel znam da oni nisu ovi sto prave haos izmedu dva naroda.
Pozdrav svim ljudima dobrih namera

Filip

pre 5 godina

Nisam siguran da ovi napadači nisu Split. Podsetio bih da se nasilan prekid utakmice Hajduk - Partizan upadanjem navijača na teren i paljenjem jugoslovenske zastave 1990. godine smatra simboličnim početkom kraja nekada zajedničke države. Svakako manje bitno, ali ipak vredno pomena je i iscrtavanje svastike na travi Poljuda 2015. godine.

NBGD

pre 5 godina

Ma,vi ne smete da trepnete (vlast) kao i ovi nasi. Mozete samo tako nesto da kazete,a da sprovede stw jos daleko kao i ovi nasi. Jednostavno nemate snage da izadjete na krqj sa huliganima.

Nebojša

pre 5 godina

Hajde, prestanite više! Vaterpolisti su lepo rekli da im NIKO nije pomogao, i nemojte sada izvrtati stvari.
I zašto se o ovome priča kao da je u pitanju neko iznenađenje? Pa valjda znamo da kim imamo posla.

boris

pre 5 godina

To jeste SPLIT i nemojte da se lazemo. Svidelo se ili ne, to jeste Split, nasledje svih onih koji su se spustili s'brda.

Splicani fetive su nestali pod najezdom horde...

Bojan

pre 5 godina

Žao mi sve trojice momaka, a najviše ovog malog Kralja... Em je najviše dobio batine em nespretnom izjavom dobije još jedne "batine"... Ovi divljaci rade to jer verovatno i kod njih je isti zakon kao i kod nas.

бандит

pre 5 godina

Звездин голман Краљ је данас на конференцији, између осталог, изјавио да му је најтеже пало што су га док је излазио из воде вређали и обични људи. Џабе ово саопштење.

Ja

pre 5 godina

A ko je onda Split??? Oni u kaficu sto nisu hteli dá pozovu taxi, ona u hotelu pored sto to isto nije htela dá ucini, policija koja nije htela mokrom i polugolom coveku na par stepeni da dá nesto da ogrne, makar dao i svoju uniformu, svi oni na obali koji su stajali i nasladjivali sto se "četník" smrzava u hladnom moru!!! Onaj Pauk iz gradske vlasti sto sve to opravdava pricom koja je apsolutno suprotna od ove splitske... Sta je Split ako nije sve ovo???

Nebojša

pre 5 godina

Hajde, prestanite više! Vaterpolisti su lepo rekli da im NIKO nije pomogao, i nemojte sada izvrtati stvari.
I zašto se o ovome priča kao da je u pitanju neko iznenađenje? Pa valjda znamo da kim imamo posla.

boris

pre 5 godina

To jeste SPLIT i nemojte da se lazemo. Svidelo se ili ne, to jeste Split, nasledje svih onih koji su se spustili s'brda.

Splicani fetive su nestali pod najezdom horde...

Filip

pre 5 godina

Nisam siguran da ovi napadači nisu Split. Podsetio bih da se nasilan prekid utakmice Hajduk - Partizan upadanjem navijača na teren i paljenjem jugoslovenske zastave 1990. godine smatra simboličnim početkom kraja nekada zajedničke države. Svakako manje bitno, ali ipak vredno pomena je i iscrtavanje svastike na travi Poljuda 2015. godine.

Ivan

pre 5 godina

Nazalost gradonacelnice, Split su svastike na poljudu, i oteti stanovi gradjanima s losim prezimenima, i mise za antu pavelica, i "srbe na vrbe" po zgradama i liftovima, i pune hale na tompsonovim koncertima. I hajke usred dana na vaterpoliste. I deca koja na veronauku uce da je pravoslavlje krivoslavlje, da je "za dom spremni" stari dobri pozdrav. I stotine usatih U i kukastih krstova, pardon krizeva, koje niko ne brise. Sve je to Split dragi nas gradonacelnice.

Simon le Bon

pre 5 godina

Bio u Splitu u vojnoj školi,od '88 do novembra '91, kad smo jedva napustili zloglasnu Loru... Bio sam klinac, pubertetlija, nacionalno neopredeljen, naivan,lakoveran... Kasnije, kada sam saznao da sam Srbin, jer su mi to i otac i majka, osetio sam neverovatnu mržnju od Splićana prilikom odlaska u kafić, bioskop, muvanja devojaka... Sećam se da su nas sačekivali ispred bioskopa,iznuđivali pare, psovali mamu i sve druge sa epitetom "srpsko", kada si pokušao da uzvratiš, sačekivalo nas je njih 20 na 2-3 pitomca, znali su na ulici i stariji da ti ne odgovore kada ih nešto pitaš na ekavici...
Ljudi pričam o najboljim godinama u YU, od '88 do '90...
Nikada, ali nikada nisam shvatio tu iskonsku mržnju, zlo u svom izvornom obliku...
Tako da ne živite u zabludi da ima ovakvih i onakvih Splićana, u velikom broju svi imaju isto gledište na Srbe i ono je negativno bilo i pre rata, mislim ovog poslednjeg iz devedesetih...
Sećajući se vijanja po rivi sa "divnim domaćinima" koji "priteknu u pomoć" sa još par noževa,razumem momka koji je spašavajući glavu skočio u more, strah je loš saveznik i ko ga nije upoznao, nema pojma šta je u pitanju.
Ako ništa drugo, imaju lep i zanimljiv naglasak, posebno Splićanke, to mi je pored čistih gaća i čarapa koje sam zaduživao u internatu, jedino ostalo u lepom sećanju....
Srdačan pozdrav za njih...
Objavite komentar

Bgd

pre 5 godina

U školama učite decu o "velikosrpskoj agresiji", političari to ponavljaju kao mantru, crkva suptilno ili otvoreno širi mržnju, na Tompsonovim koncertima ustaško divljanje, na stadionima crtate svastike, u Vukovaru lupate table sa ćirilicom, vaš premijer se pravi blesav na postavljanje tabli s ustaškim pozdravom u Jasenovcu...pa čekajte, ko je ovde lud?

sasa

pre 5 godina

To jeste Split. Drugi po velicini grad u jednoj Evropskoj zemlji. Sta god da neko sad rekao ovi su svoje pokazali. Traziti opravdanje za napad na sportiste (koji su pili kafu!) je jako glupavo. Jedan grad koji sebe predstavlja kao "tursisticki otvoren" dopusta pa mu grupa krezubih huligana (Torcida) kroji sliku grada i kluba. Mafijaju i maltretiraju svakog ko mu nije po meri. Znaci svi vi Splicani (i ovaki i onaki) ste dopustili da vam olos vodi grad, da vam deca velicaju one koji su klali drugu decu i da vam "gospodje" na rivi koriste recnik koji ne dolikuje ni tom torcidaskom huliganu.
A najgore od svega je sto je mene ovde sramota vase sramote a vas nije!

Pere

pre 5 godina

A di je onaj Split Joska Smodlake, di je onaj Split ca je cili izasa na rivu da doceka srpsku vojsku 18te., di je onaj Split Jakse Racica, Nika Bartulovica vjeran svom Kralju i Juposlaviji, di je onaj Split Vicka Krstulovica, Miljenka Smoja, di je onaj jugoslavenski grad, di je onih 50 iljada sto placu i pivaju "druze Tito mi ti se kunemo" kad je prekinuta utakmica Hajduk - Zvezda...
Nima tog Splita, sisla ustasija sa brda, iz kojekakvih Dugopolja, Livna, Duvna, Imotskog, Ljubuskog... i od jednop juposlavensko grada, od grada koji je volija sve jude napravili su ovu jadu.

Zoran

pre 5 godina

Postovani ,
Moram reci da sam razocaran ponasanjem i nasih a posebno gradana Splita.Ja sam od 79-91 god sluzbeno odlazio u Split godisnje 10 do 15 puta i nikada mi se nije desilo nesto lose. Tada sam imao 29 god i vozio sam auto sa Bg tablama. Ovo kao da jsu ljudi poludeli a i kako ne bi kad nemaju osnove uslove za zivot i svoj bes i nemoc iskazuju na ovaj nacin .Ja ovom prilikom pozdravljam sve moje prijatelje u Splitu iSibeniku jel znam da oni nisu ovi sto prave haos izmedu dva naroda.
Pozdrav svim ljudima dobrih namera

Aleksandar

pre 5 godina

Nazalost ipak jesu Split. Prosle godine sam silom prilika 3 dana proveo u Splitu, s obzirom da se tamo odrzavala konferencija medjunarodne firme za koju radim. Skoro sve je bilo placeno (karta, smestaj i jedan obrok dnevno, rucak). Pitam ljude da mi kazu gde da promenim evre u kune s obzirom da ne videh nigde menjacnicu. Nekoliko njih ignorise cim su culi BG akcenat, nakon cega mi jedna devojka kaze da se to radi u banci kod njih. Odem u banku i rekoh ajde nekih 50e da zamenim da imam za ove sitne troskove. Kaze mora licni dokument da se zameni. Meni pasos ostao u apartmanu, vadim iz novcanika licnu kartu i ona kao ne znam cirilicu, i ja joj kazem ime prezime iz dokumenta, i ona onako bezbrazno kako da znam da ste to vi. Iznerviram se i izadjem ni ne zamenim pare. Tako da sam tih 3 dana za dorucak i veceru jeo cipseve i bombone iz apartmana namerno, i ne potrosih ni kune tamo. Stvarno su jadni, i stvarno je 95% grada takvo.

Hadžitanović

pre 5 godina

A ja po stoti put kazem: Idiota ima na sve strane. Nisu svi bili ni Ustase ni Cetnici. Ko to ne shvata je za zaljenje.
(Balkanero, 11. februar 2019 17:13)

Re; Niste u pravu ne podmećite neistinu. Cela riva je gledala napad vikali Ubij četnika. NIKO nije prišao da im pomogne. Jedan naš napadnuti je ušao u hotel da pozove taksi i recepcionarka je odbila da pozove taksi. Šta to znači "ko ne shvata je za žaljenje"? Šta biste Vi raditi da ste bili tamo bespomoćni ili neko od vaših. Uvek pođite od sebe. Uvek.

Bojan

pre 5 godina

Žao mi sve trojice momaka, a najviše ovog malog Kralja... Em je najviše dobio batine em nespretnom izjavom dobije još jedne "batine"... Ovi divljaci rade to jer verovatno i kod njih je isti zakon kao i kod nas.

Mirko

pre 5 godina

Svaki grad ima svoje huligane i kriminalce, i nasilne neobdarene iskompleksirane pojedince. Oni su ipak u manjini. Ali takodje svaki grad ima svoje kulturne savesne gradjane koji bi u slucaju incidenta trebalo da priskoce i zastite zrtve nasilja, da sprece javni linc, nebitno da li je zrtva zena, dete, gay, srbin, pingvin, crnac, englez, kinez, vanzemaljac. Ili neko od nas, slucajni prolaznik. E vidi, Split nema te gradjane, i zato huligani mogu da trade to sto rade usred bela dana. Svi koji nisu reagovali su jednostavno saucesnici.

Rade

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. ..
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)

Druze koliko ti godina imas? Da te podsetim da je Dalmacija bila deo zajednicke drzave, da su postojali direktni vozovi i avioni za Split. Standard je bio visok i putovalo se, islo na ekskurzije, takmicenja, neki poslom, neki na odmor. Shvati da nas ima ovde koji smo verovatno vise vremena provodili u Dalmaciji nego u Sumadiji ili Vojvodini. Nemoj svoju neupucenost ili neznanje da reflekrujes na druge. Pozdrav.

Stiven k.

pre 5 godina

Činjenica je da se ovo dešavalo još u Titovo vreme, samo se o tome nije pisalo. Na žalost. Samo se isticalo da je to Crveni Split.
Zbog lažnog bratstva i jedinstva.
Sećate li se da je u tom istom Splitu uoči rata desilo davljenje vojnika JNA u tenku ispred Komande grada. Da ironija bude veća, jadni vojnik je bio Makedonac.

mare

pre 5 godina

Pokusajte samo ostaviti auto sa bg ili ns tablama u Splitu, videcete ujutro sta ce vas docekati. Ko misli da mu nece biti nista, neka ga slobodno ostavi.

Srpska liga

pre 5 godina

Strogo formalna i politički korektna izjava gradonačelnika Splita uz navodno mlaku nadu da će policija "izolovati krivce". To je izjava za medije ali se u budućnosti ništa neće promeniti. Hrvatima mogu samo da čestitam na kompaktnosti njihovog naroda i jedinstva u nacionalnim stavovima koje u Srbiji ne postoje. U Hrvatskoj nema drugačijeg mišljenja ili se ono barem ne može značajnije javno spomenuti. Oni svi prema nama deluju isto tako su vaspitavani od najranijeg detinjstva. Jedino rešenje ovakvih problema je ukidanje utakmica izmedju naših i hrvatskih klubova. Ne razumem sa kakvom nadom naši sportisti odlaze tamo i šta bi besmislenim rizikovanjem njihovih života trebalo da se postigne. Sport ne može da miri nacije on još jače raspiruje sukobe i podiže tenzije.

NBGD

pre 5 godina

Ma,vi ne smete da trepnete (vlast) kao i ovi nasi. Mozete samo tako nesto da kazete,a da sprovede stw jos daleko kao i ovi nasi. Jednostavno nemate snage da izadjete na krqj sa huliganima.

žungul

pre 5 godina

Obične političke floskule,mazanje očiju,parole.Iz Splita sam,Hrvat,hrvatski branitelj,ako je to uopće bitno(meni nije).Isti taj gradonačelnik dolazi iz stranke čiji glasači gotovo listom odobravaju napad na ove sportaše,mrze Srbe i sve koji nisu kao i oni,veliki Hrvati i katolici.To je svojstvo nacionalista,a takvi glasaju za gradonačelnika.Nema tu velike filozofije,Split je postao u mentalnom smislu velika selendra(čast selu i seljacima,i sam potičem iz tog miljea),svega se tu skupilo.I ne,neće biti ništa bolje,nove su generacije još gore od roditelja.Ali nemojte vi Srbi(nacionalisti,naravno)misliti da ste išta bolji.Sve je to isto ...,samo drugo pakiranje.

FCRS+PFC

pre 5 godina

JesU i zasto se sada foliraju. Taj grad nije normalan, toliko kontradiktornosti na jednom mestu se nije videlo nigde na prostorima bivse Jugoslavije. Grad komunista, fubalski klub koji se zove HAJDUK, danas ima ovakav tretman prema do jucerasnjim saborcima. Da je u pitanju bio vaterpolo klub Partizan, siguran sam da ne bi ovaj leteo u more nego direkt gore na groblje..

Vlad Rad

pre 5 godina

Pazi ti ove kritičare, zašto su neko nije umešao izmedju ovih sa štanglama i naših grmalja od 2 metra.
Pa šta da radi taj neko, razmislite molim vas.
A možete se setiti snimka iz BG tramvaja gde svi okreću glavu dok (jedan, nenaoružan) manijak spopada devojčicu.

Po

pre 5 godina

Kruševac je mnogo odvratniji primer neljudskog ponašanja, ali kako vidim sve televizije i društvenjaci teraju samo splitski incident. Jer Srbi nikada nisu bili rasisti, a kad su nacionalisti oni kažu da je to nešto uzvišeno, kao ljubav prema svojoj zemlji i svojoj naciji. Lažete sami sebe, naci-mržnja upravo vodi ka rasizmu. Da li će neko od zvaničnika da progovori o rasizmu u Kruševcu ili će i dalje da verglaju o Splitu i "stubu srbstva"? Nemojte ovo slučajno da objavite!

Neko neostrašćen

pre 5 godina

Početak osamdesetih,sa roditeljima na letovanju na Makarskoj rivijeri (Baška voda).Na lokalnoj autobuskoj stanici čekali autobus za Split.Na sebi sam imao majicu crveno bele boje,kad je neko od lokalaca viknuo da skinem taj, citiram, "ciganski" dres. Otac se jedva suzdržao sa ne napravi incident. S druge strane,negde 2013,prvi put u Splitu posle rata (poslom),vrlo prijatno iznenadjen načinom komunikacije sa meštanima.
Moj stav je od 1991.nepromenjen : nikada više u Hrvatsku na odmor (razumem šta se nama zamera ali ima itekako dosta toga što se zamera i sa ove strane), ali to ne isključuje odlaske zbog posla kojim se bavim i kontakt sa normalnim ljudima kojih ima,ali nikako da dodju do izražaja usled insistiranja na simbolima ideologije zla u mnogim segmentima društva. Verujem medjutim u gradjanski patriotski (pravi)korpus kako kod nas tako i kod suseda.pozdrav iz Beograda

Pero

pre 5 godina

Gledam večeras splitskog gradonačelnika na dnevniku HTV gde kaže kako su građani Splita pomogli vaterpolistima, a na snimku od juče samo jedna devojka pokušava pomoći momku da izađe iz vode, a svi ostali gledaju, niko da priđe i pomogne. Toliko o velikodušnosti splićana i neka im bude na čast. To su samo sportisti koji su došli da odigraju utakmicu, pozitivci, i nisu nikakvi huligani, već su ih huligani i neljudi dočekali i pokazali svoje pravo lice, kao i većina onih na rivi koji su posmatrali a nisu pružali pomoć.

Nepobitna cinjenica

pre 5 godina

Hajduk je naziv za srpskog buntovnika. Delovali su cak i u ustanku protiv Turaka 1804 godine.
Gospoda iz Splita da se zapitaju odakle taj naziv za hrvatski klub.
Srbi su hajduci! Otimali su bogatima i davali siromasnina! Poglavar se nazivao harambasa, kao titula. Dakle, sta trazi srpski naziv u Dalmaciji?!
Hrvati, to vam je skoro isto kao i cetnik

Niša ja tu ne bi dublje analizirao

pre 5 godina

Kao što ovaj naš ovde nema snage da se obračuna sa huliganima, tako taj vaš dole nema, a verovatno je isto u BiH-i i CG-i. Zašto?
Zato što huligani imaju svoje države (vlast ima koristi od njih) . Tačka.

Vecito u minusu

pre 5 godina

Da li se neko iz Krusevca oglasava?(Jumko)Pa imas na vestima.Oglasili se iz FK Napretka,igrac na kome je izvrsen napad,PU Krusevac.Jedan od napadaca otkriven i uhapsen.Nakon male "policijske obrade" otpevace ko cini ostatak ekipe.Povredjeni igrac izjavio da napad nije rasno motivisan vec licne prirode(sukob od ranije).

bla

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.
(Slobodan Petrovic, 11. februar 2019 16:45)

nije tacno beograd i split jesu upravo ti koji se tako ponasaju! ovo sto ste vi napisali su lepe zelje, ali realnost je realnost! sta bi bilo da su ih uhvatili? da li bi preziveli? dok se zdravi ljudi povlace pred bolescu i bezumlju huligana i baraba, a i vlasti koja takve podrzava to je slika drustva. i njihovi na vlasti a i ovi nasi su zapravo gori od huligana zato sto sistematski unistavaju drustvo. ali nazalost nismo jedina takva zemlja, ima ih jos mnogo i broj im se uvecava

MPP

pre 5 godina

Stvar je ustvari vrlo jednostavna......kad bi sad sud dosudio jedno 2- 3 god . Svakom strogog zatvora . Amože i više za pokušaj ubistva!..... , 1-2 g. za šankera kao podstrekača ...... Pa da vidiš kako su svi onda fini i razumni ..... E tu je stav jedne države a ne priče gradonačelnika ...... Sve dokle se to ne desi .......MLAĆENJE PRAZNE SLAME I AJDE JOVO NANOVO DOK NEKO GLAVU NE IZGUBI .......A TAD JE KASNO.....

coa

pre 5 godina

Ne razumem odakle tolika mrznja prema Srbima i to najviše u tom delu dalmacije? Razumem da politicari hrane to i u HR i ovde ali ovo vise nije ni za psihijatriju. Francuzi i Nemci su pobili jedni drugima na milione jos od Napolena pa do 2.s.rata i sada zive normalno bez mrznje!

prcko

pre 5 godina

sve sve, ali to sto je hrvatskoj deci nacrtati svastiku nesto kao i srpskoj deci dici tri prsta to nikako ne mogu da progutam. partizane i komuniste oznaciti i izjednaciti sa fasistima, sto kolinda rece, a sa nacizmom i ndh prosloscu koketirati, ne cudi me nista vise u hrvatskoj. na kraju ce intelektualna elita hrvatske napustiti zemlju i ostaviti hrvatsku hercegovackim buzdovanima

Snješka

pre 5 godina

Hrvatica sam i osuđujem ovaj čin.Ova djeca nisu kriva za rat i nisu dužna snosit posljedice svojih predaka. Pustimo djecu i hrvatsku i srpsku da konačno žive gledajući u budućnost a ne se vraćat u prošlost. Budemo li živjeli u prošlosti nema života za nikog.

Slobo

pre 5 godina

Koliko ja pamtim ovako je u Splitu od 1985. godine.
(Hrvoje, 11. februar 2019 18:01) # Link komentara
Preporučujem (+17)Ne preporučujem (-1)

Malo pamtis Hrvoje. Ja se secam jos i ranih sedamdesetih,kad su auta BG registracije zarsila u moru.Ta netrpeljivost je jedno nasledje koje ce se tesko ikada iskoreniti. Ne kazem da je to vecina ali jedan znacajan procenat sigurno jeste. Svemu tome je jos doprineo i rat iz 90-tih.

A za ove sto optuzuju ostale gradjane Splita ( zasto nisu pomogli) tvrdim da im ni u jednom gradu u Evropi niko ne bi pomogao. Danas niko nece rizikovati da dobije palicu u glavu osim mozda kada je u pitanju rodbina ili prijatelj, a i to je postalo upitno.
Imali smo primer u BG, kada je nasilnik napastovao devojku u sred gradskog prevoza i niko nista.

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ovo je vec po sablonu izjava. Grad i Drzava se ogradjuju od ovog incidenta i "ovakvih" ljudi i to je to. Nista se vise nece promeniti. Sve se danas radi za kamere i sve je suplje/prazno..

GuyFawkes

pre 5 godina

Nema tu opamecivanja, dok se ne uvedu zakoni kao u Nemackoj-nulta tolerancija prema svakom mogucem ispoljavanju rasizma, nacizma i sl. Podignes desnu ruku uspravno iznad ramena, odmah pakuj stvari za besplatno letovanje u ustanovi zatvorenog tipa. I daleko od toga da mislim da su se Nemci opametili i da su pronenili svoju cud, ali znaju sta ih ceka ako je ispolje. Prosto.

andrak

pre 5 godina

... uopšte me.ne zanima da li Split ovakav ili onakav... i sasvim je jasno svugde postoji fin i kulturan svet. Medjutim, dokle god taj fini svet ne rešava problem svog trulog društva, dotle im ne mogu vreovati i nemam opravdanja... Prosto, niti je ovo Hrvatima prvi put, niti se ovo desilo nehotice i slučajno... isplanirano je i svakako ostalo bez jasne i odlučne reakcije tamošnjih vlasti... po ko zna koji put.... A mi, mi bismo lepo mogli da se uzmemo u pamet i da ne šaljemo svoju decu tamo, tako ne zaštiće, pod geslom da je sada sve mirno... Treba li prvo neko naše dete da strada, da ga ubiju, da bismo imali adekvatnu reakciju?

dva sveta

pre 5 godina

Ne vidim razlog odigravanja sportskih utakmica kao ni bilo kakve kulturne ili privredne saradnje izmedju Hrvatske i Srbije. Da smo hteli da budemo zajedno ostali bi u istoj državi i ne bi krvavo ratovali. Prekinuti učešće u regionalnim ligama, ne posećivati Hrvatsku i onemogućiti poslovanje njihovih firmi u Srbiji na isti način kako to oni rade na svom tržištu. Izmedju Hrvatske i Srbije mora biti povučena jasna granica.

Steva

pre 5 godina

Gradonačelnik bi to možda i iskreno želeo, ali su Split i Zadar oduvek bili gradovi u koje Srbi nisu dobrodošli. Nego da Srbija prekine svoje odnose sa Hrvatskom, do daljeg. Nema sporta, kulture sa onima koji obožavaju Tompsona i slične ustašoidne likove.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.

Mladen

pre 5 godina

Ma nemojte.. Znamo mi dobro da je to i Split i cela Hrvatska. Lako je sada posle etnickog ciscenja stotina hiljada Srba iz Hr biti hrvatski pacifista, ali dela vasih huligana govore i dalje ko ste, kao uostalom i fasizam i dalje ocigledan sirom "lijepe vase"..

Urke

pre 5 godina

E tugo srpska, pre vek ipo i oni su bili Srbi a "crnogorci" bi ubili da im dirneš u srpstvo, a onda je nastupila ćoposlavija i naš pad posle vekova borbe, neki se u tu tvorevinu kunu i dan danas, bože ima li te :/

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak i Sarajlija,imam stan u Splitu i iskreno nikad niko mi nije nista rekao, naprotiv osjecam se kao kod kuce. Ni u Bg mi isto tako nikad niko nista nije rekao.A to je zato sto nas Bosance svi vole.

Honda Vtec

pre 5 godina

Niko se nije rodio da mrzi drugog! Mržnja se uči!
Ti neljudi što su ih napali, imaju oko 20-ak god, što znači da sa ratom nemaju ama baš nikakvih dodirnih tačaka i samim tim nemaju nikakvih razloga da nekog mrze.
Što se sada vraćamo na početak komentara...neko ih je učio od malena da mrze!
A sve ide iz porodice i kućnog vaspitanja!
Ja sam vaspitan da nikog ne mrzim, bio on žut, crn, beo, sa dve glave ili tri noge...

Realno

pre 5 godina

a vidim da ima i kontra napada da ce neko sa splitskim tablama da nagrabusi u bg ili ns ! iskreno nas ovde boli bre uvo ko si i odakle si ! imamo vaznija posla !

Dusan

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.

Stanko Rankovic

pre 5 godina

Sve sto rade deca vide od odraslih.Grafite koje pisu uce ih odrasli svaki dan od ulice do parlamenta.U skolama nema vasoitanja odavno ni kod nas,tamo jos manje.Sta ocekujete.Ali ove batinase,hrabre,pustice za par dana platice parstotina eura kaznu i nista.Cesto idem u Hrvatsku,nisam za nekoliko godina doziveo nijednu neprijatnost,Split sam zaobisao opravdano,u Dubrovniku je bilo onako,visi u vazduhu neka mucnina,a od Srbije do Slovenije je bolje.To je nesto drugo i pisem samo u svoje ime.Ako su ljudi na rivi,ima ih nekoliko desetina,onako hladno i sa komentarima odvratnim u svakom smislu tako doziveli svoju sramotu nije ima na cast ako kazu pa bio jedan ili dva takvih ne videh onih 99% da su im verbalno bilo sta uzvratili.
NA KRAJU KADA JE KRALJ ,UPLASEN ZA SVOJ ZIVOT IPAK BIO U VODI JER JE SHVATIO DA JE LEDENA VODA AKO NISTA DRUGO TOPLIJI I BOLJI PRIJATELJ,SVOJOM ODLUKOM POKAZAO GDE JE SIGURNIJI NE TREBA DALJE TROSITI RECI.JOS JE IZ STRAHA REKAO DA JE CRNOGORAC,KAKAV JE BIO KOMENTAR LJUDI NA RIVI JE STRASAN A TIM CINOM SU MOZDA NEKIMA OTVORILI OCI STA MISLE O CRNOGORCIMA KAD ONI SAMI NE ZNAJU,MISLIM NA NJIH STOTINAK HILJADA.
TOLIKO OD MENE.
Stanko iz Valjeva

mendel

pre 5 godina

vlast diktira drustveno-politicku klimu. to radi preko medija a oni preko muzike i rijalitija.
svi imamo sve, vazno je sta se nadrazuje u nama, kakva osecanja.
edukacija,religija i muzika, tj.kultura.
neko ne zeli da mi zivimo normalno a mi nismo dovoljno jaki da stvari dovedemo u red.
kakva muzika, takva drzava. Platon.

Unity3D

pre 5 godina

(žungul, 11. februar 2019 19:32) # Link komentara

Aj se vi ''kosmopolite'' malo otkačite sa pričom ''kako je sve isto''. Srbija kao država, za početak, ne temelji svoj identitet na negiranju nečijeg tuđeg postojanja. Samo od toga da krenemo, već imamo problem. Manite se više priče kako ''svugde ima budala'', to stvarno više ne pije vodu.

Прота Матеја

pre 5 godina

 Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)
На страну што се само бавиш претпоставкама, и то отприлике како теби одговара и да би оправдао свој став, али чињеница је да у случају Татона није било неког локалног одборника да каже како је он првоцирао локалце јер није причао српски, и није било пролазника који су навијали и говорили па ипак је он Француз, а они су нас бомбардвали, као што није било ни једног у трамвају или у кавности ко је оптужио девојку да је сама крива јер изгледа лепо и привлачно.

BeKo

pre 5 godina

@(Mirko, 11. februar 2019 18:12)

Đenoveze sindrom (efekat posmatrača ili difuzija odgovornosti)

Što veći broj ljudi direktno prisustvuje situaciji u kojoj je trećem licu neophodno hitno pružiti pomoć, to je šansa da neko zaista i pomogne manja.

box

pre 5 godina

@zungul

E Vidis zungule mi zapravo jesmo bolji jer se ovakve stvari ne desavaju u Srbiji. Vi se nikada necete suociti sa svojim fasizmom sto je preduslov da ga prevazicete dok god imate tu filozofiju i vi ste Srbi isti. Zapravo nismo isti, a svako ko je bio u Srbiji od Hrvata moze da ti potvrdi da Srbi ne mrze Hrvate teka tako zato sto treba. Ljudi u Srbiji ne misle o Hrvatima ali uopste dok se ovako nesto ne desi a kamoli da ih mrze. Dodji u Srbiju uverices se sam.

Swedenonline

pre 5 godina

Pretpostavka je da su se iz ustaškog dela Hercegovine najveća g***** skotrljala u Split.
Da se ne leči, znamo i mi koliko i vi sami. Australija je podignuta na izvezenim psihopatama pa su je doveli u red. A šta bi radite, jednako dugi vremena ste imali da rekonfigurišete svest ali niste. Jer vam je zlo i mržnja potrebno da se hranite. :(

Citaj knjigu

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu
Dusan
Evo, dezurni komunisti i jugovići se odmah nalaze pozvanim i prozvanim.
Mnogi od komentatora sigurno poznaju Split i Dalmaciju bolje od tebe, jer su tamo ziveli do pre rata, imaju ili su imali rodjake, prijatelje, radili su tamo, putovali, isli na more, itd.
To kao prvo.
Drugo, ubistvo Brusa Tatona je strasan i gnusan hlocin koji 99% ljudi osudjuje, a za koje su i ubice osudjene. Po meni nedovoljno,ali su osudjeni. Ali ga nisu ubili usred Knez Mihajlove, dok razularena gomila stoji, gleda i navija! Naravno da to u Beogradu ne bi moglo da se desi. I trece, zasto ne kazes da su u tom tramvaju bile tri starije zene u trenutku kad je pedofil napao devojcicu? Ja ih ne opravdavam, ali ipak se mora uzeti u obzir da su samo bake bile u tramvaju.
I sad ti hoces ovde nas da ubedis kako smo mi gori ili makar isti kao oni?
TI mozda jesi, ali mi nismo. Mi smo ljudi.

Lord of the Flies

pre 5 godina

To je ono kad 1 narod verske organizacije i sitni vladari u nekom 12. veku razdvoje i zarad svojih interesa huskaju jedne protiv drugih, i svesno nas drze pod tenzijom i huskaju jer ne mogu i nece da nam daju sansu za pristojan zivot (pricam u globali), vec da se ovako glodjemo oko grba, krsta, pisma...

Gde pise da Hrvat mora biti katolik a Srbin pravoslavac? Ja sam Srbin, nisam neki vernik ali postujem pravoslavne obicaje, pisem latinicom i ne razlikujem se od mog prezimenjaka iz Zagreba ni po cemu sustinskom i fundamentalnom. Samo sto je on izlozeniji antisrpskoj propagandi nego sto sam ja antihrvatskoj.

stogod

pre 5 godina

Najgore od svega je sto ti momci nisu ni bili u ratu, u Splitu nije bilo rata osim jednog granatiranja sa mora (krajnje idiotskog) tako da mi je nerazuman bilo kakav kontekst tog mladog momka i cetnika i rata... Neprijatnost sam doziveo na granici u Gradiski gde je bez ikakve osnove a samo zato sto mu se moze klinac carinik drskim nastupom pretresao zeninu torbu, gepek i pretinac sa sve bacanjem pasosa...nije bio ni rodjen za vreme rata...i na kraju treba ih bude stid samog grada i zaostavstine koju su nasledili od Rimljana - bio sam u Splitu i preporucujem ga (autom sa BIH tablama)

P76-ers

pre 5 godina

Naravno da nije kao što ni momci iz Kruševca nisu Kruševac.
(Partizan 1917, 11. februar 2019 18:02)

Još fali pola Kruševca da gleda i podržava, pa da uporedimo...

Ali je taj deo na žalost vas zagrebčana izostao...

srb

pre 5 godina

"suprotno duhu uvažavanja, tolerancije i gostoljubivosti koju Split živi, neguje i kojom se ponosi."
Pa ne bih rekao da je ovo navedeno duh Splita

Goran

pre 5 godina

"Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???
(oxydant, 11. februar 2019 21:02) "

Zato što su fudbalski navijači još za dva nivoa iznad u igrici "Lud i nevaspitan" u odnosu na košarkaške i vaterpolo navijače, iako se ovi svim silama trude da ih dostignu. Ima i nekih koji se nalaze u svim taborima i "navijaju" u svim sportovima u stilu "nije važno koji je sport, samo da može da se mrzi i bije".

kriv sam ja

pre 5 godina

Nisu kriva ova deca gospođo. Ali nisu krivi ni njihovi roditelji nego VAŠI. Sećate li se možda stare himne koju smo svi pevali? “Proklet bio izdajica svoje domovine”? Pa, jesmo mi izdali???

oxydant

pre 5 godina

Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???

BeKo

pre 5 godina

@(Honda Vtec, 11. februar 2019 20:36)

Tako je

"Prvo vaspitaj svoje srce pa tek onda svoj jezik. Jer reči dolaze iz srca, a izlaze iz usta.”

Mevlana

Mnogo je ovde ljudi" nevaspitanog" srca zato su i komentari takvi.

miljan

pre 5 godina

Ljudi sta se palite, sto kaze jedan malo pre to su samo brdjani sišli za vikend tj navijački huligani i to 5 njih, pa Taton u Beogradu pa ubiše ZVEZDASA u Turskoj, sreca pa je ovo u Splitu prošlo bez tezih posledica. To je TORCIDA pa jel su uništili i maltretira ljude na pumpi na autoputu pre nekoliko meseci..... Hocu da kazem da to nije HRVATSKA ni SRBIJA ni Turska!!!!!!

Po

pre 5 godina

Kruševac je mnogo odvratniji primer neljudskog ponašanja, ali kako vidim sve televizije i društvenjaci teraju samo splitski incident. Jer Srbi nikada nisu bili rasisti, a kad su nacionalisti oni kažu da je to nešto uzvišeno, kao ljubav prema svojoj zemlji i svojoj naciji. Lažete sami sebe, naci-mržnja upravo vodi ka rasizmu. Da li će neko od zvaničnika da progovori o rasizmu u Kruševcu ili će i dalje da verglaju o Splitu i "stubu srbstva"? Nemojte ovo slučajno da objavite!

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Ja kao Bosnjak i Sarajlija,imam stan u Splitu i iskreno nikad niko mi nije nista rekao, naprotiv osjecam se kao kod kuce. Ni u Bg mi isto tako nikad niko nista nije rekao.A to je zato sto nas Bosance svi vole.

Slobodan Petrovic

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.

Dusan

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.

Zoran

pre 5 godina

Postovani ,
Moram reci da sam razocaran ponasanjem i nasih a posebno gradana Splita.Ja sam od 79-91 god sluzbeno odlazio u Split godisnje 10 do 15 puta i nikada mi se nije desilo nesto lose. Tada sam imao 29 god i vozio sam auto sa Bg tablama. Ovo kao da jsu ljudi poludeli a i kako ne bi kad nemaju osnove uslove za zivot i svoj bes i nemoc iskazuju na ovaj nacin .Ja ovom prilikom pozdravljam sve moje prijatelje u Splitu iSibeniku jel znam da oni nisu ovi sto prave haos izmedu dva naroda.
Pozdrav svim ljudima dobrih namera

Urke

pre 5 godina

E tugo srpska, pre vek ipo i oni su bili Srbi a "crnogorci" bi ubili da im dirneš u srpstvo, a onda je nastupila ćoposlavija i naš pad posle vekova borbe, neki se u tu tvorevinu kunu i dan danas, bože ima li te :/

Steva

pre 5 godina

Gradonačelnik bi to možda i iskreno želeo, ali su Split i Zadar oduvek bili gradovi u koje Srbi nisu dobrodošli. Nego da Srbija prekine svoje odnose sa Hrvatskom, do daljeg. Nema sporta, kulture sa onima koji obožavaju Tompsona i slične ustašoidne likove.

Nebojša

pre 5 godina

Hajde, prestanite više! Vaterpolisti su lepo rekli da im NIKO nije pomogao, i nemojte sada izvrtati stvari.
I zašto se o ovome priča kao da je u pitanju neko iznenađenje? Pa valjda znamo da kim imamo posla.

Aleksandar

pre 5 godina

Nazalost ipak jesu Split. Prosle godine sam silom prilika 3 dana proveo u Splitu, s obzirom da se tamo odrzavala konferencija medjunarodne firme za koju radim. Skoro sve je bilo placeno (karta, smestaj i jedan obrok dnevno, rucak). Pitam ljude da mi kazu gde da promenim evre u kune s obzirom da ne videh nigde menjacnicu. Nekoliko njih ignorise cim su culi BG akcenat, nakon cega mi jedna devojka kaze da se to radi u banci kod njih. Odem u banku i rekoh ajde nekih 50e da zamenim da imam za ove sitne troskove. Kaze mora licni dokument da se zameni. Meni pasos ostao u apartmanu, vadim iz novcanika licnu kartu i ona kao ne znam cirilicu, i ja joj kazem ime prezime iz dokumenta, i ona onako bezbrazno kako da znam da ste to vi. Iznerviram se i izadjem ni ne zamenim pare. Tako da sam tih 3 dana za dorucak i veceru jeo cipseve i bombone iz apartmana namerno, i ne potrosih ni kune tamo. Stvarno su jadni, i stvarno je 95% grada takvo.

Mladen

pre 5 godina

Ma nemojte.. Znamo mi dobro da je to i Split i cela Hrvatska. Lako je sada posle etnickog ciscenja stotina hiljada Srba iz Hr biti hrvatski pacifista, ali dela vasih huligana govore i dalje ko ste, kao uostalom i fasizam i dalje ocigledan sirom "lijepe vase"..

žungul

pre 5 godina

Obične političke floskule,mazanje očiju,parole.Iz Splita sam,Hrvat,hrvatski branitelj,ako je to uopće bitno(meni nije).Isti taj gradonačelnik dolazi iz stranke čiji glasači gotovo listom odobravaju napad na ove sportaše,mrze Srbe i sve koji nisu kao i oni,veliki Hrvati i katolici.To je svojstvo nacionalista,a takvi glasaju za gradonačelnika.Nema tu velike filozofije,Split je postao u mentalnom smislu velika selendra(čast selu i seljacima,i sam potičem iz tog miljea),svega se tu skupilo.I ne,neće biti ništa bolje,nove su generacije još gore od roditelja.Ali nemojte vi Srbi(nacionalisti,naravno)misliti da ste išta bolji.Sve je to isto ...,samo drugo pakiranje.

Hadžitanović

pre 5 godina

A ja po stoti put kazem: Idiota ima na sve strane. Nisu svi bili ni Ustase ni Cetnici. Ko to ne shvata je za zaljenje.
(Balkanero, 11. februar 2019 17:13)

Re; Niste u pravu ne podmećite neistinu. Cela riva je gledala napad vikali Ubij četnika. NIKO nije prišao da im pomogne. Jedan naš napadnuti je ušao u hotel da pozove taksi i recepcionarka je odbila da pozove taksi. Šta to znači "ko ne shvata je za žaljenje"? Šta biste Vi raditi da ste bili tamo bespomoćni ili neko od vaših. Uvek pođite od sebe. Uvek.

Bgd

pre 5 godina

U školama učite decu o "velikosrpskoj agresiji", političari to ponavljaju kao mantru, crkva suptilno ili otvoreno širi mržnju, na Tompsonovim koncertima ustaško divljanje, na stadionima crtate svastike, u Vukovaru lupate table sa ćirilicom, vaš premijer se pravi blesav na postavljanje tabli s ustaškim pozdravom u Jasenovcu...pa čekajte, ko je ovde lud?

Snješka

pre 5 godina

Hrvatica sam i osuđujem ovaj čin.Ova djeca nisu kriva za rat i nisu dužna snosit posljedice svojih predaka. Pustimo djecu i hrvatsku i srpsku da konačno žive gledajući u budućnost a ne se vraćat u prošlost. Budemo li živjeli u prošlosti nema života za nikog.

dva sveta

pre 5 godina

Ne vidim razlog odigravanja sportskih utakmica kao ni bilo kakve kulturne ili privredne saradnje izmedju Hrvatske i Srbije. Da smo hteli da budemo zajedno ostali bi u istoj državi i ne bi krvavo ratovali. Prekinuti učešće u regionalnim ligama, ne posećivati Hrvatsku i onemogućiti poslovanje njihovih firmi u Srbiji na isti način kako to oni rade na svom tržištu. Izmedju Hrvatske i Srbije mora biti povučena jasna granica.

Citaj knjigu

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. Da li bi bilo drugacije u Beogradu da su nasi 'navijaci' napali igrace ili bilo koga iz komsijske drzave? Na primeru poginulog Francuza ili reakcije ljudi u tramvaju kada je nasilnik napao devojcicu - ne bi se dalo reci. Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu
Dusan
Evo, dezurni komunisti i jugovići se odmah nalaze pozvanim i prozvanim.
Mnogi od komentatora sigurno poznaju Split i Dalmaciju bolje od tebe, jer su tamo ziveli do pre rata, imaju ili su imali rodjake, prijatelje, radili su tamo, putovali, isli na more, itd.
To kao prvo.
Drugo, ubistvo Brusa Tatona je strasan i gnusan hlocin koji 99% ljudi osudjuje, a za koje su i ubice osudjene. Po meni nedovoljno,ali su osudjeni. Ali ga nisu ubili usred Knez Mihajlove, dok razularena gomila stoji, gleda i navija! Naravno da to u Beogradu ne bi moglo da se desi. I trece, zasto ne kazes da su u tom tramvaju bile tri starije zene u trenutku kad je pedofil napao devojcicu? Ja ih ne opravdavam, ali ipak se mora uzeti u obzir da su samo bake bile u tramvaju.
I sad ti hoces ovde nas da ubedis kako smo mi gori ili makar isti kao oni?
TI mozda jesi, ali mi nismo. Mi smo ljudi.

Srpska liga

pre 5 godina

Strogo formalna i politički korektna izjava gradonačelnika Splita uz navodno mlaku nadu da će policija "izolovati krivce". To je izjava za medije ali se u budućnosti ništa neće promeniti. Hrvatima mogu samo da čestitam na kompaktnosti njihovog naroda i jedinstva u nacionalnim stavovima koje u Srbiji ne postoje. U Hrvatskoj nema drugačijeg mišljenja ili se ono barem ne može značajnije javno spomenuti. Oni svi prema nama deluju isto tako su vaspitavani od najranijeg detinjstva. Jedino rešenje ovakvih problema je ukidanje utakmica izmedju naših i hrvatskih klubova. Ne razumem sa kakvom nadom naši sportisti odlaze tamo i šta bi besmislenim rizikovanjem njihovih života trebalo da se postigne. Sport ne može da miri nacije on još jače raspiruje sukobe i podiže tenzije.

Pere

pre 5 godina

A di je onaj Split Joska Smodlake, di je onaj Split ca je cili izasa na rivu da doceka srpsku vojsku 18te., di je onaj Split Jakse Racica, Nika Bartulovica vjeran svom Kralju i Juposlaviji, di je onaj Split Vicka Krstulovica, Miljenka Smoja, di je onaj jugoslavenski grad, di je onih 50 iljada sto placu i pivaju "druze Tito mi ti se kunemo" kad je prekinuta utakmica Hajduk - Zvezda...
Nima tog Splita, sisla ustasija sa brda, iz kojekakvih Dugopolja, Livna, Duvna, Imotskog, Ljubuskog... i od jednop juposlavensko grada, od grada koji je volija sve jude napravili su ovu jadu.

Filip

pre 5 godina

Nisam siguran da ovi napadači nisu Split. Podsetio bih da se nasilan prekid utakmice Hajduk - Partizan upadanjem navijača na teren i paljenjem jugoslovenske zastave 1990. godine smatra simboličnim početkom kraja nekada zajedničke države. Svakako manje bitno, ali ipak vredno pomena je i iscrtavanje svastike na travi Poljuda 2015. godine.

boris

pre 5 godina

To jeste SPLIT i nemojte da se lazemo. Svidelo se ili ne, to jeste Split, nasledje svih onih koji su se spustili s'brda.

Splicani fetive su nestali pod najezdom horde...

FCRS+PFC

pre 5 godina

JesU i zasto se sada foliraju. Taj grad nije normalan, toliko kontradiktornosti na jednom mestu se nije videlo nigde na prostorima bivse Jugoslavije. Grad komunista, fubalski klub koji se zove HAJDUK, danas ima ovakav tretman prema do jucerasnjim saborcima. Da je u pitanju bio vaterpolo klub Partizan, siguran sam da ne bi ovaj leteo u more nego direkt gore na groblje..

Vlad Rad

pre 5 godina

Pazi ti ove kritičare, zašto su neko nije umešao izmedju ovih sa štanglama i naših grmalja od 2 metra.
Pa šta da radi taj neko, razmislite molim vas.
A možete se setiti snimka iz BG tramvaja gde svi okreću glavu dok (jedan, nenaoružan) manijak spopada devojčicu.

Nepobitna cinjenica

pre 5 godina

Hajduk je naziv za srpskog buntovnika. Delovali su cak i u ustanku protiv Turaka 1804 godine.
Gospoda iz Splita da se zapitaju odakle taj naziv za hrvatski klub.
Srbi su hajduci! Otimali su bogatima i davali siromasnina! Poglavar se nazivao harambasa, kao titula. Dakle, sta trazi srpski naziv u Dalmaciji?!
Hrvati, to vam je skoro isto kao i cetnik

Ja

pre 5 godina

A ko je onda Split??? Oni u kaficu sto nisu hteli dá pozovu taxi, ona u hotelu pored sto to isto nije htela dá ucini, policija koja nije htela mokrom i polugolom coveku na par stepeni da dá nesto da ogrne, makar dao i svoju uniformu, svi oni na obali koji su stajali i nasladjivali sto se "četník" smrzava u hladnom moru!!! Onaj Pauk iz gradske vlasti sto sve to opravdava pricom koja je apsolutno suprotna od ove splitske... Sta je Split ako nije sve ovo???

Slobo

pre 5 godina

Koliko ja pamtim ovako je u Splitu od 1985. godine.
(Hrvoje, 11. februar 2019 18:01) # Link komentara
Preporučujem (+17)Ne preporučujem (-1)

Malo pamtis Hrvoje. Ja se secam jos i ranih sedamdesetih,kad su auta BG registracije zarsila u moru.Ta netrpeljivost je jedno nasledje koje ce se tesko ikada iskoreniti. Ne kazem da je to vecina ali jedan znacajan procenat sigurno jeste. Svemu tome je jos doprineo i rat iz 90-tih.

A za ove sto optuzuju ostale gradjane Splita ( zasto nisu pomogli) tvrdim da im ni u jednom gradu u Evropi niko ne bi pomogao. Danas niko nece rizikovati da dobije palicu u glavu osim mozda kada je u pitanju rodbina ili prijatelj, a i to je postalo upitno.
Imali smo primer u BG, kada je nasilnik napastovao devojku u sred gradskog prevoza i niko nista.

oxydant

pre 5 godina

Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???

Simon le Bon

pre 5 godina

Bio u Splitu u vojnoj školi,od '88 do novembra '91, kad smo jedva napustili zloglasnu Loru... Bio sam klinac, pubertetlija, nacionalno neopredeljen, naivan,lakoveran... Kasnije, kada sam saznao da sam Srbin, jer su mi to i otac i majka, osetio sam neverovatnu mržnju od Splićana prilikom odlaska u kafić, bioskop, muvanja devojaka... Sećam se da su nas sačekivali ispred bioskopa,iznuđivali pare, psovali mamu i sve druge sa epitetom "srpsko", kada si pokušao da uzvratiš, sačekivalo nas je njih 20 na 2-3 pitomca, znali su na ulici i stariji da ti ne odgovore kada ih nešto pitaš na ekavici...
Ljudi pričam o najboljim godinama u YU, od '88 do '90...
Nikada, ali nikada nisam shvatio tu iskonsku mržnju, zlo u svom izvornom obliku...
Tako da ne živite u zabludi da ima ovakvih i onakvih Splićana, u velikom broju svi imaju isto gledište na Srbe i ono je negativno bilo i pre rata, mislim ovog poslednjeg iz devedesetih...
Sećajući se vijanja po rivi sa "divnim domaćinima" koji "priteknu u pomoć" sa još par noževa,razumem momka koji je spašavajući glavu skočio u more, strah je loš saveznik i ko ga nije upoznao, nema pojma šta je u pitanju.
Ako ništa drugo, imaju lep i zanimljiv naglasak, posebno Splićanke, to mi je pored čistih gaća i čarapa koje sam zaduživao u internatu, jedino ostalo u lepom sećanju....
Srdačan pozdrav za njih...
Objavite komentar

Vecito u minusu

pre 5 godina

Da li se neko iz Krusevca oglasava?(Jumko)Pa imas na vestima.Oglasili se iz FK Napretka,igrac na kome je izvrsen napad,PU Krusevac.Jedan od napadaca otkriven i uhapsen.Nakon male "policijske obrade" otpevace ko cini ostatak ekipe.Povredjeni igrac izjavio da napad nije rasno motivisan vec licne prirode(sukob od ranije).

box

pre 5 godina

@zungul

E Vidis zungule mi zapravo jesmo bolji jer se ovakve stvari ne desavaju u Srbiji. Vi se nikada necete suociti sa svojim fasizmom sto je preduslov da ga prevazicete dok god imate tu filozofiju i vi ste Srbi isti. Zapravo nismo isti, a svako ko je bio u Srbiji od Hrvata moze da ti potvrdi da Srbi ne mrze Hrvate teka tako zato sto treba. Ljudi u Srbiji ne misle o Hrvatima ali uopste dok se ovako nesto ne desi a kamoli da ih mrze. Dodji u Srbiju uverices se sam.

Ivan

pre 5 godina

Nazalost gradonacelnice, Split su svastike na poljudu, i oteti stanovi gradjanima s losim prezimenima, i mise za antu pavelica, i "srbe na vrbe" po zgradama i liftovima, i pune hale na tompsonovim koncertima. I hajke usred dana na vaterpoliste. I deca koja na veronauku uce da je pravoslavlje krivoslavlje, da je "za dom spremni" stari dobri pozdrav. I stotine usatih U i kukastih krstova, pardon krizeva, koje niko ne brise. Sve je to Split dragi nas gradonacelnice.

бандит

pre 5 godina

Звездин голман Краљ је данас на конференцији, између осталог, изјавио да му је најтеже пало што су га док је излазио из воде вређали и обични људи. Џабе ово саопштење.

prcko

pre 5 godina

sve sve, ali to sto je hrvatskoj deci nacrtati svastiku nesto kao i srpskoj deci dici tri prsta to nikako ne mogu da progutam. partizane i komuniste oznaciti i izjednaciti sa fasistima, sto kolinda rece, a sa nacizmom i ndh prosloscu koketirati, ne cudi me nista vise u hrvatskoj. na kraju ce intelektualna elita hrvatske napustiti zemlju i ostaviti hrvatsku hercegovackim buzdovanima

Unity3D

pre 5 godina

(žungul, 11. februar 2019 19:32) # Link komentara

Aj se vi ''kosmopolite'' malo otkačite sa pričom ''kako je sve isto''. Srbija kao država, za početak, ne temelji svoj identitet na negiranju nečijeg tuđeg postojanja. Samo od toga da krenemo, već imamo problem. Manite se više priče kako ''svugde ima budala'', to stvarno više ne pije vodu.

Rade

pre 5 godina

Vecina komentatora jako dobro poznaje Split, a narocito stanovnike, mada nisu odande. Ta vecina verujem da ne poznaje tako dobro ni mesto u kome zivi ali zna globalno da ocenjuje, kao da su analiticari statistickog zavoda. ..
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)

Druze koliko ti godina imas? Da te podsetim da je Dalmacija bila deo zajednicke drzave, da su postojali direktni vozovi i avioni za Split. Standard je bio visok i putovalo se, islo na ekskurzije, takmicenja, neki poslom, neki na odmor. Shvati da nas ima ovde koji smo verovatno vise vremena provodili u Dalmaciji nego u Sumadiji ili Vojvodini. Nemoj svoju neupucenost ili neznanje da reflekrujes na druge. Pozdrav.

mare

pre 5 godina

Pokusajte samo ostaviti auto sa bg ili ns tablama u Splitu, videcete ujutro sta ce vas docekati. Ko misli da mu nece biti nista, neka ga slobodno ostavi.

kriv sam ja

pre 5 godina

Nisu kriva ova deca gospođo. Ali nisu krivi ni njihovi roditelji nego VAŠI. Sećate li se možda stare himne koju smo svi pevali? “Proklet bio izdajica svoje domovine”? Pa, jesmo mi izdali???

bla

pre 5 godina

Covek je u pravu, Split nisu te barabe koji su napali sportistu samo sto je imao grb CZ na grudima.
Isto tako Beograd nisu ovi huligani koji su nadedjeni pa mrze sve zivo,pa i nas koji smo Srbi samo nepodrzavamo njihove boje/timove.
(Slobodan Petrovic, 11. februar 2019 16:45)

nije tacno beograd i split jesu upravo ti koji se tako ponasaju! ovo sto ste vi napisali su lepe zelje, ali realnost je realnost! sta bi bilo da su ih uhvatili? da li bi preziveli? dok se zdravi ljudi povlace pred bolescu i bezumlju huligana i baraba, a i vlasti koja takve podrzava to je slika drustva. i njihovi na vlasti a i ovi nasi su zapravo gori od huligana zato sto sistematski unistavaju drustvo. ali nazalost nismo jedina takva zemlja, ima ih jos mnogo i broj im se uvecava

sasa

pre 5 godina

To jeste Split. Drugi po velicini grad u jednoj Evropskoj zemlji. Sta god da neko sad rekao ovi su svoje pokazali. Traziti opravdanje za napad na sportiste (koji su pili kafu!) je jako glupavo. Jedan grad koji sebe predstavlja kao "tursisticki otvoren" dopusta pa mu grupa krezubih huligana (Torcida) kroji sliku grada i kluba. Mafijaju i maltretiraju svakog ko mu nije po meri. Znaci svi vi Splicani (i ovaki i onaki) ste dopustili da vam olos vodi grad, da vam deca velicaju one koji su klali drugu decu i da vam "gospodje" na rivi koriste recnik koji ne dolikuje ni tom torcidaskom huliganu.
A najgore od svega je sto je mene ovde sramota vase sramote a vas nije!

Pero

pre 5 godina

Gledam večeras splitskog gradonačelnika na dnevniku HTV gde kaže kako su građani Splita pomogli vaterpolistima, a na snimku od juče samo jedna devojka pokušava pomoći momku da izađe iz vode, a svi ostali gledaju, niko da priđe i pomogne. Toliko o velikodušnosti splićana i neka im bude na čast. To su samo sportisti koji su došli da odigraju utakmicu, pozitivci, i nisu nikakvi huligani, već su ih huligani i neljudi dočekali i pokazali svoje pravo lice, kao i većina onih na rivi koji su posmatrali a nisu pružali pomoć.

Mirko

pre 5 godina

Svaki grad ima svoje huligane i kriminalce, i nasilne neobdarene iskompleksirane pojedince. Oni su ipak u manjini. Ali takodje svaki grad ima svoje kulturne savesne gradjane koji bi u slucaju incidenta trebalo da priskoce i zastite zrtve nasilja, da sprece javni linc, nebitno da li je zrtva zena, dete, gay, srbin, pingvin, crnac, englez, kinez, vanzemaljac. Ili neko od nas, slucajni prolaznik. E vidi, Split nema te gradjane, i zato huligani mogu da trade to sto rade usred bela dana. Svi koji nisu reagovali su jednostavno saucesnici.

Bojan

pre 5 godina

Žao mi sve trojice momaka, a najviše ovog malog Kralja... Em je najviše dobio batine em nespretnom izjavom dobije još jedne "batine"... Ovi divljaci rade to jer verovatno i kod njih je isti zakon kao i kod nas.

P76-ers

pre 5 godina

Naravno da nije kao što ni momci iz Kruševca nisu Kruševac.
(Partizan 1917, 11. februar 2019 18:02)

Još fali pola Kruševca da gleda i podržava, pa da uporedimo...

Ali je taj deo na žalost vas zagrebčana izostao...

Swedenonline

pre 5 godina

Pretpostavka je da su se iz ustaškog dela Hercegovine najveća g***** skotrljala u Split.
Da se ne leči, znamo i mi koliko i vi sami. Australija je podignuta na izvezenim psihopatama pa su je doveli u red. A šta bi radite, jednako dugi vremena ste imali da rekonfigurišete svest ali niste. Jer vam je zlo i mržnja potrebno da se hranite. :(

Niša ja tu ne bi dublje analizirao

pre 5 godina

Kao što ovaj naš ovde nema snage da se obračuna sa huliganima, tako taj vaš dole nema, a verovatno je isto u BiH-i i CG-i. Zašto?
Zato što huligani imaju svoje države (vlast ima koristi od njih) . Tačka.

Stiven k.

pre 5 godina

Činjenica je da se ovo dešavalo još u Titovo vreme, samo se o tome nije pisalo. Na žalost. Samo se isticalo da je to Crveni Split.
Zbog lažnog bratstva i jedinstva.
Sećate li se da je u tom istom Splitu uoči rata desilo davljenje vojnika JNA u tenku ispred Komande grada. Da ironija bude veća, jadni vojnik je bio Makedonac.

miljan

pre 5 godina

Ljudi sta se palite, sto kaze jedan malo pre to su samo brdjani sišli za vikend tj navijački huligani i to 5 njih, pa Taton u Beogradu pa ubiše ZVEZDASA u Turskoj, sreca pa je ovo u Splitu prošlo bez tezih posledica. To je TORCIDA pa jel su uništili i maltretira ljude na pumpi na autoputu pre nekoliko meseci..... Hocu da kazem da to nije HRVATSKA ni SRBIJA ni Turska!!!!!!

coa

pre 5 godina

Ne razumem odakle tolika mrznja prema Srbima i to najviše u tom delu dalmacije? Razumem da politicari hrane to i u HR i ovde ali ovo vise nije ni za psihijatriju. Francuzi i Nemci su pobili jedni drugima na milione jos od Napolena pa do 2.s.rata i sada zive normalno bez mrznje!

Neko neostrašćen

pre 5 godina

Početak osamdesetih,sa roditeljima na letovanju na Makarskoj rivijeri (Baška voda).Na lokalnoj autobuskoj stanici čekali autobus za Split.Na sebi sam imao majicu crveno bele boje,kad je neko od lokalaca viknuo da skinem taj, citiram, "ciganski" dres. Otac se jedva suzdržao sa ne napravi incident. S druge strane,negde 2013,prvi put u Splitu posle rata (poslom),vrlo prijatno iznenadjen načinom komunikacije sa meštanima.
Moj stav je od 1991.nepromenjen : nikada više u Hrvatsku na odmor (razumem šta se nama zamera ali ima itekako dosta toga što se zamera i sa ove strane), ali to ne isključuje odlaske zbog posla kojim se bavim i kontakt sa normalnim ljudima kojih ima,ali nikako da dodju do izražaja usled insistiranja na simbolima ideologije zla u mnogim segmentima društva. Verujem medjutim u gradjanski patriotski (pravi)korpus kako kod nas tako i kod suseda.pozdrav iz Beograda

Realno

pre 5 godina

a vidim da ima i kontra napada da ce neko sa splitskim tablama da nagrabusi u bg ili ns ! iskreno nas ovde boli bre uvo ko si i odakle si ! imamo vaznija posla !

NBGD

pre 5 godina

Ma,vi ne smete da trepnete (vlast) kao i ovi nasi. Mozete samo tako nesto da kazete,a da sprovede stw jos daleko kao i ovi nasi. Jednostavno nemate snage da izadjete na krqj sa huliganima.

andrak

pre 5 godina

... uopšte me.ne zanima da li Split ovakav ili onakav... i sasvim je jasno svugde postoji fin i kulturan svet. Medjutim, dokle god taj fini svet ne rešava problem svog trulog društva, dotle im ne mogu vreovati i nemam opravdanja... Prosto, niti je ovo Hrvatima prvi put, niti se ovo desilo nehotice i slučajno... isplanirano je i svakako ostalo bez jasne i odlučne reakcije tamošnjih vlasti... po ko zna koji put.... A mi, mi bismo lepo mogli da se uzmemo u pamet i da ne šaljemo svoju decu tamo, tako ne zaštiće, pod geslom da je sada sve mirno... Treba li prvo neko naše dete da strada, da ga ubiju, da bismo imali adekvatnu reakciju?

BeKo

pre 5 godina

@(Mirko, 11. februar 2019 18:12)

Đenoveze sindrom (efekat posmatrača ili difuzija odgovornosti)

Što veći broj ljudi direktno prisustvuje situaciji u kojoj je trećem licu neophodno hitno pružiti pomoć, to je šansa da neko zaista i pomogne manja.

Прота Матеја

pre 5 godina

 Ne verujem da bi ijedan komentator stao u odbranu bilo koga kada ga 'nasi navijaci' napadnu u sred 'naseg' grada. Deluje mi da su to tekovine zelje svih nas da budemo 'svoj na svome', zato vecina svojih na svome u bivsoj YU nema sta da jede i gleda da sto pre decu posalje napolje.
(Dusan, 11. februar 2019 18:12)
На страну што се само бавиш претпоставкама, и то отприлике како теби одговара и да би оправдао свој став, али чињеница је да у случају Татона није било неког локалног одборника да каже како је он првоцирао локалце јер није причао српски, и није било пролазника који су навијали и говорили па ипак је он Француз, а они су нас бомбардвали, као што није било ни једног у трамвају или у кавности ко је оптужио девојку да је сама крива јер изгледа лепо и привлачно.

Lord of the Flies

pre 5 godina

To je ono kad 1 narod verske organizacije i sitni vladari u nekom 12. veku razdvoje i zarad svojih interesa huskaju jedne protiv drugih, i svesno nas drze pod tenzijom i huskaju jer ne mogu i nece da nam daju sansu za pristojan zivot (pricam u globali), vec da se ovako glodjemo oko grba, krsta, pisma...

Gde pise da Hrvat mora biti katolik a Srbin pravoslavac? Ja sam Srbin, nisam neki vernik ali postujem pravoslavne obicaje, pisem latinicom i ne razlikujem se od mog prezimenjaka iz Zagreba ni po cemu sustinskom i fundamentalnom. Samo sto je on izlozeniji antisrpskoj propagandi nego sto sam ja antihrvatskoj.

MPP

pre 5 godina

Stvar je ustvari vrlo jednostavna......kad bi sad sud dosudio jedno 2- 3 god . Svakom strogog zatvora . Amože i više za pokušaj ubistva!..... , 1-2 g. za šankera kao podstrekača ...... Pa da vidiš kako su svi onda fini i razumni ..... E tu je stav jedne države a ne priče gradonačelnika ...... Sve dokle se to ne desi .......MLAĆENJE PRAZNE SLAME I AJDE JOVO NANOVO DOK NEKO GLAVU NE IZGUBI .......A TAD JE KASNO.....

mendel

pre 5 godina

vlast diktira drustveno-politicku klimu. to radi preko medija a oni preko muzike i rijalitija.
svi imamo sve, vazno je sta se nadrazuje u nama, kakva osecanja.
edukacija,religija i muzika, tj.kultura.
neko ne zeli da mi zivimo normalno a mi nismo dovoljno jaki da stvari dovedemo u red.
kakva muzika, takva drzava. Platon.

Stanko Rankovic

pre 5 godina

Sve sto rade deca vide od odraslih.Grafite koje pisu uce ih odrasli svaki dan od ulice do parlamenta.U skolama nema vasoitanja odavno ni kod nas,tamo jos manje.Sta ocekujete.Ali ove batinase,hrabre,pustice za par dana platice parstotina eura kaznu i nista.Cesto idem u Hrvatsku,nisam za nekoliko godina doziveo nijednu neprijatnost,Split sam zaobisao opravdano,u Dubrovniku je bilo onako,visi u vazduhu neka mucnina,a od Srbije do Slovenije je bolje.To je nesto drugo i pisem samo u svoje ime.Ako su ljudi na rivi,ima ih nekoliko desetina,onako hladno i sa komentarima odvratnim u svakom smislu tako doziveli svoju sramotu nije ima na cast ako kazu pa bio jedan ili dva takvih ne videh onih 99% da su im verbalno bilo sta uzvratili.
NA KRAJU KADA JE KRALJ ,UPLASEN ZA SVOJ ZIVOT IPAK BIO U VODI JER JE SHVATIO DA JE LEDENA VODA AKO NISTA DRUGO TOPLIJI I BOLJI PRIJATELJ,SVOJOM ODLUKOM POKAZAO GDE JE SIGURNIJI NE TREBA DALJE TROSITI RECI.JOS JE IZ STRAHA REKAO DA JE CRNOGORAC,KAKAV JE BIO KOMENTAR LJUDI NA RIVI JE STRASAN A TIM CINOM SU MOZDA NEKIMA OTVORILI OCI STA MISLE O CRNOGORCIMA KAD ONI SAMI NE ZNAJU,MISLIM NA NJIH STOTINAK HILJADA.
TOLIKO OD MENE.
Stanko iz Valjeva

stogod

pre 5 godina

Najgore od svega je sto ti momci nisu ni bili u ratu, u Splitu nije bilo rata osim jednog granatiranja sa mora (krajnje idiotskog) tako da mi je nerazuman bilo kakav kontekst tog mladog momka i cetnika i rata... Neprijatnost sam doziveo na granici u Gradiski gde je bez ikakve osnove a samo zato sto mu se moze klinac carinik drskim nastupom pretresao zeninu torbu, gepek i pretinac sa sve bacanjem pasosa...nije bio ni rodjen za vreme rata...i na kraju treba ih bude stid samog grada i zaostavstine koju su nasledili od Rimljana - bio sam u Splitu i preporucujem ga (autom sa BIH tablama)

Drug Ostoja

pre 5 godina

Ovo je vec po sablonu izjava. Grad i Drzava se ogradjuju od ovog incidenta i "ovakvih" ljudi i to je to. Nista se vise nece promeniti. Sve se danas radi za kamere i sve je suplje/prazno..

Honda Vtec

pre 5 godina

Niko se nije rodio da mrzi drugog! Mržnja se uči!
Ti neljudi što su ih napali, imaju oko 20-ak god, što znači da sa ratom nemaju ama baš nikakvih dodirnih tačaka i samim tim nemaju nikakvih razloga da nekog mrze.
Što se sada vraćamo na početak komentara...neko ih je učio od malena da mrze!
A sve ide iz porodice i kućnog vaspitanja!
Ja sam vaspitan da nikog ne mrzim, bio on žut, crn, beo, sa dve glave ili tri noge...

srb

pre 5 godina

"suprotno duhu uvažavanja, tolerancije i gostoljubivosti koju Split živi, neguje i kojom se ponosi."
Pa ne bih rekao da je ovo navedeno duh Splita

GuyFawkes

pre 5 godina

Nema tu opamecivanja, dok se ne uvedu zakoni kao u Nemackoj-nulta tolerancija prema svakom mogucem ispoljavanju rasizma, nacizma i sl. Podignes desnu ruku uspravno iznad ramena, odmah pakuj stvari za besplatno letovanje u ustanovi zatvorenog tipa. I daleko od toga da mislim da su se Nemci opametili i da su pronenili svoju cud, ali znaju sta ih ceka ako je ispolje. Prosto.

Goran

pre 5 godina

"Desilo se,ne ponovilo se! Krajnje je vreme da pretstavnici obe vlasti sednu za
sto i potpišu nekakvu deklaraciju u smislu dobrosusedskih odnosa.Zašto nema i
u fudbalu Jadranske lige kao što je to odavno u košarci,vaterpolu i drugim sportovima ???
(oxydant, 11. februar 2019 21:02) "

Zato što su fudbalski navijači još za dva nivoa iznad u igrici "Lud i nevaspitan" u odnosu na košarkaške i vaterpolo navijače, iako se ovi svim silama trude da ih dostignu. Ima i nekih koji se nalaze u svim taborima i "navijaju" u svim sportovima u stilu "nije važno koji je sport, samo da može da se mrzi i bije".

BeKo

pre 5 godina

@(Honda Vtec, 11. februar 2019 20:36)

Tako je

"Prvo vaspitaj svoje srce pa tek onda svoj jezik. Jer reči dolaze iz srca, a izlaze iz usta.”

Mevlana

Mnogo je ovde ljudi" nevaspitanog" srca zato su i komentari takvi.