1. a hoce li rusi i nas ovako da brane ako ne daj boze dodje do rata?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Ameba, 23. januar 2019 09:39)
    Ja koliko vidim Asad dobio rat.
    (partizan, 23. januar 2019 14:02)

    # Link komentara

  2. Izrael i Iran vec ratuju, ograniceno prostorom i opremom. Ovo je faza ispitivanja snaga. Izrael testira ono sto je njemu nepoznato, usput razvija nove dronove a Iran testira "iron dome" i usavrsava svoju taktiku. Koriste znanje izrade dronova nakon sto su cyber ratom preuzeli uav od USAF pre nekoliko godina. Izrael ima prednost u svetu elektronike i senzora jer su top svetski proizvodjaci a Iran prednost jer ratuje na isturenoj teritoriji sto ga cini manje izlozenim na napade na svojoj teritoriji. Dodatno Iran konacno ima pristup naprednoj ruskoj pvo koje i sam razvija i svako iskustvo im je zlata vredno. Iran je samostalno razvio pvo sistem kojeg mnogi analiticari svrstavaju u kategoriju bolji od S-300 a malo slabiji od S-400 po perfirmansama. IMHO moglo bi ovo da potraje dok strane ne odluce da nekim dogovorom ne okoncaju krizu.
    (Reflex, 23. januar 2019 13:36)

    # Link komentara

  3. Loš,gori,zao!
     (Bush, 23. januar 2019 13:20)

    # Link komentara

  4. @Zašto hrabri Izrael ne napadne direktno Iran?... Na Iran, pa da se vidi ko je ko.
    (Mihailo, 23. januar 2019 09:23)

    Pa napali su iranske snage, ne razumem pitanje.
    (Iran nije Iran, 23. januar 2019 12:54)

    # Link komentara

  5. @mihailo
    Zasto bi Izrael napao Iran?
     (jasdf, 23. januar 2019 12:54)

    # Link komentara

  6. @miki
    Nije Sparta i Atina nego Filip i Sparta. Poslao im je poruku "ako ne pristanete na moje uslove podicu vojsku, srusiti vam grad do temelja, posejati so i zene i decu prodati u roblje."
     (jasdf, 23. januar 2019 12:52)

    # Link komentara

  7. @Zoki
    Svako ko je bar minimalno informisan o dogadjajima na Bliskom Istoku zna da je Hezbolah nastao 1982 g kao reakcija na najstrasniju u nizu od pet izraelskih invazija Libana (oko 20000 mrtvih, dobar deo juznog Libana, ukljucujuci Bejrut, sravnjen sa zemljom).
    Ako je Izrael "ozbiljna drzava" i ima pravo da se brani (sto se u praksi svodi na konstantne preventivne invazije, bombardovanja i okupacije slabijih suseda uz izgovor da je Izrael konstantno egzistencijalno ugrozen), onda valjda i Liban ima pravo da bude "ozbiljna drzava" i da se brani, a jedine snage ko je su u stanju da ga brane su Hezbolah. I ako SAD imaju pravo da naoruzavaju Izrael najnaprednijim vojnim avionima, helikopterima, raketama, onda i Iran svakako ima pravo da naoruzava Hezbolah daleko losijom tehnikom.
    (boiling point, 23. januar 2019 12:45)

    # Link komentara

  8. I tako je poceo treci svetski rat...
     (True Batman Fan, 23. januar 2019 12:36)

    # Link komentara

  9. Za početak im oborite neki avion.
     (silos, 23. januar 2019 12:32)

    # Link komentara

  10. Odvratna nazovi drzava....
     (Peca Manic, 23. januar 2019 12:14)

    # Link komentara

  11. Jadan li si demokratski svijete. Izrael napada i izaziva rat, niko ne osuđuje, kamo li da sankcioniše.
    (Letač, 23. januar 2019 12:11)

    # Link komentara

  12. @Izraelski avioni ne ulaze u vazdusni prostor Sirije, nego lansiraju rakete sa svoje ili teritorije Jordana.
    (Goran, 23. januar 2019 10:10)

    Rusofilske mantre da bi opravdali totalnu neefikasnost ruskih pvo sistema se nastavljaju (u stilu - 1000 puta ponovljena laz postaje istina). Ovo je prvi paragraf iz vesti, gde se spominje upad na teritoriju jasno i glasno:
    "Zvanični Damask je...objavio da će "vratiti" Izraelu za vazdušne napade ukoliko Savet bezbednosti UN hitno ne zabrani upade u sirijski vazdušni prostor Izraelu."
    (Istina o c300 boli, 23. januar 2019 12:03)

    # Link komentara

  13. Zašto hrabri Izrael ne napadne direktno Iran?
    Uvek udaraju na jadnike poput Sirijaca koje Rusi drže na uzici, Palestince u logoru...
    Na Iran, pa da se vidi ko je ko.
    (Mihailo, 23. januar 2019 09:23)

    a zasto hrabri iran nikada ne napada izrael sa svoje teritorije nego to radi sa sirijske i libanske?
    (safet, 23. januar 2019 12:00)

    # Link komentara

  14. "Pantsir je bio neoperativan, a sto se vidi prema polozaju radara"

    A kako su onda iz njege neoperativnog poletele dve rakete u smeru dolazece rakete? Jasno se vidi na snimku kako dve rakete polecu i promasuju.
    (T, 23. januar 2019 12:00)

    # Link komentara

  15. Ovaj Izrael je izgleda krcat naoruzanjem. Zato na jedan jedini cilj moze da ispali i desetine raketa. Sto imaju oni, sto im SAD pokloni. Ima se, moze se. Iran je daleko od cvecke, ali od tolike podrske Amerike, Izraelcima udarilo u glavu, pa nit manje, nit agresivnije zemlje. A i ko ustvari Amerikancima i kroji spoljnu politiku.
    (Alert, 23. januar 2019 11:51)

    # Link komentara

  16. Nece oni nista jer ako bi se to desilo, vrlo brzo bi moglo prerasti u pravi rat u kome Sirija nema teoretske sanse da uradi nesto.
    (Igor, 23. januar 2019 11:31)

    # Link komentara

  17. Zašto hrabri Izrael ne napadne direktno Iran? 
    Uvek udaraju na jadnike poput Sirijaca koje Rusi drže na uzici, Palestince u logoru... 
    Na Iran, pa da se vidi ko je ko.
    (Mihailo, 23. januar 2019 09:23)

    Kako misliš da napadnu Iran znaš li koliko je Iran udaljen od Izraela?

    Pa morali bi da prelete nekoliko država da bi došli do Irana.
    Možda preko Libana ili Jordana pa Sirije i Turske ili preko celog Jordana i celog Iraka.
     (gojko 12, 23. januar 2019 11:09)

    # Link komentara

  18. Bolje da ne rade to..
     (C i n i k, 23. januar 2019 11:07)

    # Link komentara

  19. @zuca Те државе се налазе у ратном стању већ скоро пола века и никада мир није склопљен. Израел је склопио мир са Јорданом и Египтом, али не са Сиријом. Дакле са становишта међународног права је све "чисто". Још у овој ситуацији су на територији Сирије трупе државе која прети да ће уништити Израел у физичком смислу и које повремено гађају Израел. Тако да ни друга страна није наивна и невина као што се овде представља.
     (papa, 23. januar 2019 10:44)

    # Link komentara

  20. Ima jedna anegdota iz stare Grčke. Došlo do nekog spora Atine i Sparte. Atinjani pošalju ultimatum Spartancima: "Ako ne ispunite naše uslove, objavićemo vam rat. Ako zaratimo pobedićemo vas. Ako vas pobedimo, sve ćemo vas prodati kao robove..." I tako dalje u tom stilu. Odgovor Spartanaca je bio "Ako."
    (Miki, 23. januar 2019 10:20)

    # Link komentara

  21. na teritoriji Sirije su raspoređeni ruski sistemi PVO S 300 i S 400 a izraelski avioni bogami nešto često gadjaju mete po Siriji,inače sa Izraelom se nije dobro kačiti!Shalom Izrael!
    (Arch Enemy, 23. januar 2019 08:39)

    Izraelski avioni ne ulaze u vazdusni prostor Sirije, nego lansiraju rakete sa svoje ili teritorije Jordana.
    (Goran, 23. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  22. Uuuu..e vala, ako ste im rekli..
    Pomislih, da ste ih gađali, kada ono - moša!
     (Smuleco, 23. januar 2019 10:03)

    # Link komentara

  23. I treba.Ko im daje za pravo da gadjaju jednu suverenu drzavu kako im padne na pamet.
     (zuca, 23. januar 2019 09:55)

    # Link komentara

  24. Sirija je ozbiljno napadnuta i protiv nje se vodi i informativni rat. Izrael koristi taj diskurs i ponaša se samovoljno. U krajnjoj liniji, sedmodnevni rat je bio režija, a kamoli neke sitnije informacije. Svemu dođe kraj, tako će i ova situacija biti rešena, nadajmo se bez rata. Izbor je, izgleda, na Izraelu.
    (Matija, 23. januar 2019 09:51)

    # Link komentara

  25. a hoce li rusi i nas ovako da brane ako ne daj boze dodje do rata?
     (Ameba, 23. januar 2019 09:39)

    # Link komentara

  26. Podrška Izraelu!
    (Nikola, 23. januar 2019 09:38)

    # Link komentara

  27. Odgovor je verbalni.
     (miloš, 23. januar 2019 09:26)

    # Link komentara

  28. Zašto hrabri Izrael ne napadne direktno Iran?
    Uvek udaraju na jadnike poput Sirijaca koje Rusi drže na uzici, Palestince u logoru...
    Na Iran, pa da se vidi ko je ko.
    (Mihailo, 23. januar 2019 09:23)

    # Link komentara

  29. Kako da nece :)
    (Dylan Dog, 23. januar 2019 09:19)

    # Link komentara

  30. Povukli se Ameri, a braća nastavila!
     (Veseli, 23. januar 2019 09:15)

    # Link komentara

  31. "Ono što upada u oči, jeste kako Pancir ispaljuje raketu za raketom, dok mu dolazi ova s kamerom, koja snima, relativno sporo, ali je Pancir očito ne "vidi"."
    Stručni ljudi su analizirali snimak i zaključak je da je Pancir gađan sa više raketa istovremeno iz više uglova, tako da nije imao nikakve šanse, osim da se negde skloni. Ova raketa sa kamerom je već "prošla", tj. moglo se eventualno dejstvovati još topovima po njoj. Ove druge rakete što Pancir ispaljuje gađaju druge dilajle...tako bar kažu stručnjaci.
    (Goran, 23. januar 2019 09:11)

    # Link komentara

  32. meni nije jasno zasto taj iranski hezbolah s vremena na vreme ispali po neku raketu na izrael koja je poenta posto sa tim ne postizu nista osim sto daju izraelu izgovor da bombarduje siriju ......
    ako vec hoce sto brate ne zarate sirija i iran protiv izraela pa ko pobedi i da se zna!
     (aleksandar, 23. januar 2019 09:07)

    # Link komentara

  33. Bez obzira na usku vezu Izraela i Amerike, ali i Sirije i Rusije, Izrael nije priznao tvorevinu "Kosova", oštro se protive NDH, i napadaju njihove pobornike. Zbog te takve nezavisnosti u mišljenju i stavovima poput naših, a u znak zahvalnosti, podrška Izraelu! I Izrael se bori protiv terorista baš kao što smo se i mi borili 1999. Rusi samo podržavaju jednu struju u Siriji, jednu manje zlu... Samo hrabro!
     (nnidza, 23. januar 2019 09:06)

    # Link komentara

  34. ovo lici na nekadasnje seseljeve pretnje ...oplakah, hah
    (ff, 23. januar 2019 09:03)

    # Link komentara

  35. Sve zbog nafte...
     (pera, 23. januar 2019 09:01)

    # Link komentara

  36. Sirija, zemlja koja ne postoji, nekog ce gadjati?
    (nebo se otvorilo, 23. januar 2019 08:56)

    # Link komentara

  37. Жесток одговор би био извођење акције. Али, ескалација сукоба није у интересу ни Сирије ни Русије, а то зна и Израел.
    А нешто су морали да кажу, бар за домаћу употребу.
     (Јабучило, 23. januar 2019 08:56)

    # Link komentara

  38. Prvo, Sirija da prestane da bude iranska baza za ostvarivanje cilja da Iran otvori kopneni koridor do Libana i tako opkoli Izrael i izadje na Mediteran. Ne napada Izrael sirijske snage vec Iranske, kojima je Asad velikodusno ustupio svoju teritoriju da bi ostao na vlasti.I samo da podsetim da naziv Specijalnih Sulejmanihevih jedinica Quads na persijski znaci JERUSALIM. A u Izraelsku odlucnost i sposobnost ne treba sumnjati. Kad je Izrael uspeo da bombarduje sirijski nuklearni reaktor, ukrade tone materijala o iranskom nuklearnom programu, ne bi Asad trebao da se dalje izlaze blamazi. Upropastio je svoj narod, a Sirija nikad nece biti ista. Mozda, samo na mapi
    (bez kooridirs, 23. januar 2019 08:56)

    # Link komentara

  39. @ante
    Na tom snimku koji spominjes sa ispaljenim raketama sa zemlje se ne vidi koji pvo sistem je u pitanju, jer je unisten udarom druge rakete,par sekundi pre ove sa kamerom.
    Drugi snimak prikazuje udar u bok Pancira koji je neaktivan, radar se ne okrece verovatno je na punjenju bio. S 300 ne pokriva taj deo a i avioni koji su ispalili rakete nisu ni usli u Sirijski vazdusni pristor da bi bili gadjani.
    Spekulise se da Izrael sa vise raketa gadja jedan cilj, sto je na prvopomenutom snimku i ocigledno, u teoriji akp gadjas Pancir sa 13+ raketa a on u borbenom paketu ima 12 raketa...unistices ga. Postavlja se pitanje isplativisti gadjanja cilja tolikim brojem raketa...
     (DROGBA11, 23. januar 2019 08:54)

    # Link komentara

  40. Pantsir je bio neoperativan, a sto se vidi prema polozaju radara, i cinjenici da se iza njega nalazi kamion za dopunu raketa.
     (nikolat, 23. januar 2019 08:53)

    # Link komentara

  41. Tuuuga od S 300.Velika Ruska prevara.
     (bole, 23. januar 2019 08:51)

    # Link komentara

  42. Nikad mi nije bilo jasno zašto izrael ne napadne Iran i neka zadovolji svoje aspiracije, nego se od kad je sveta i veka prepucavaju preko druge strane, odnosno zemalja koje su u nekim drugim konfliktima.
    (Marko Kraljević - Musina noćna mora, 23. januar 2019 08:51)

    # Link komentara

  43. Sve sami ljubitelji Izraela,i poznavaoci situacije u Siriji!
     (lako je tuđim k* gloginje mlatiti, 23. januar 2019 08:47)

    # Link komentara

  44. [link]

    To nisu rakete vec dronovi, lansirano ih je bezmalo 20 na taj pancir. ;) 8 je sruseno pre nego sto je pogodjen.

    Nista nije neunistivo...
    (Lale, 23. januar 2019 08:45)

    # Link komentara

  45. Da nisu prvi gadjali, ne bi bilo ni odmazde.
     (jasdf, 23. januar 2019 08:45)

    # Link komentara

  46. Biće rata, a komentatori u delirijumu od oduševljenja. Interesantno društvo na ovom portalu.
    (Kapetan Kuka, 23. januar 2019 08:45)

    # Link komentara

  47. Sirija najpre treba zaustaviti iranske militante da napadaju Izrael sa teritorije koju kontroliše sirijska vojska.
    (Ilija, 23. januar 2019 08:44)

    # Link komentara

  48. izrael ima nuklearno oruzije.ako bude ugrozen,nece se libiti da ga upotrebi.razmislite jos jednom.pustite da prenoci,jutro je pametnije od dana.
    (jegorgajdar, 23. januar 2019 08:22)

    1. Neće, pošto bi time ugrozili Ruse i možda ušli u rat sa Rusijom.
    2. Imaju oni puno jaču vojsku od Sirijaca i nema potrebe za nuklearnim oružjem.
    3. Do sada se Iron doome pokazao kao odličan proturaketni štit, a i uvode novi sistem. Čak i Ameri kupuju Iron doome od Izraela jer je isproban i dokazan.
     (leptirica, 23. januar 2019 08:40)

    # Link komentara

  49. Izrael odavno ima veliki broj baterija raketnih sistema ,, Patriot" i mnogo puta ih je veoma uspješno koristio tako da samo izvolite + izraelska ratna avijacija koja je ,, savršena",ono što nije jasno je,na teritoriji Sirije su raspoređeni ruski sistemi PVO S 300 i S 400 a izraelski avioni bogami nešto često gadjaju mete po Siriji,inače sa Izraelom se nije dobro kačiti!Shalom Izrael!
     (Arch Enemy, 23. januar 2019 08:39)

    # Link komentara

  50. Izrael je malen,kad god opale neku raketu ode preko granice :(
     (cvrko, 23. januar 2019 08:39)

    # Link komentara

  51. Prvo objavili brže bolje kako su "odbili Izraelski napad", i srušili im 4 rakete.
    A Izraelci sutra objavili kako je napad bio uspješan, naravno, uz video kako se još jedan "Pancir" pretvara u dugmiće, a ovaj nije bio "u neoperativnom stanju" nego za vrijeme djelovanja.
    Ono što upada u oči, jeste kako Pancir ispaljuje raketu za raketom, dok mu dolazi ova s kamerom, koja snima, relativno sporo, ali je Pancir očito ne "vidi".

    A od prijetnje, do uspješnog napada na TEL Aviv, je dugačak put.
    Šanse male, a da budem malo zločest, za Sirijce bi bilo najbolje da nema ni 1% šanse. Za sami pokušaj ima da nastradaju, a kamoli nekakav uspjeh..
    Izrael je u ogromno opasnosti, od Irana i Hezbolaha najviše, i nema kod njih politike, vojno reagiraju na svaki pokušaj ugrožavanja. Ako je ID poražen, zahvalite se Irancima i pošaljite ih kući. Ili trpite Izraelske napade na njih, koji će biti sve češći, i teži.
    20-tak poginulih.. Eeej..
    (Ante, 23. januar 2019 08:28)

    # Link komentara

  52. Samo nek probaju ...
    (wtf, 23. januar 2019 08:27)

    # Link komentara

  53. Kako seješ, tako ćeš i da žanješ.
    (Boki, 23. januar 2019 08:26)

    # Link komentara

  54. Vidi se da vas Rusi lepo brane I da taj S 400 sto treba da brani Sirijsko nebo funkcionise besprekorno !
     (Milance, 23. januar 2019 08:25)

    # Link komentara

  55. izrael ima nuklearno oruzije.ako bude ugrozen,nece se libiti da ga upotrebi.razmislite jos jednom.pustite da prenoci,jutro je pametnije od dana.
    (jegorgajdar, 23. januar 2019 08:22)

    # Link komentara

  56. Žestok odgovor Damaska sa pushkom bez metka!!!!!!!
    (Safet Begoli, 23. januar 2019 08:13)

    # Link komentara

  57. Da gadjaćete..samo što Izraelci imaju pravu pvo, tjs Patriot a ne š 300
    (svaku će im oboriti garantujem, 23. januar 2019 08:11)

    # Link komentara

  58. I sta mislite ko ce staviti veto na tu rezoluciju?
     (Sendvic, 23. januar 2019 08:08)

    # Link komentara

  59. Onda neka Sirijci ne dozvoljavaju Irancima da naoruzavaju Hezbolah u Libanu sa kojim Izrael ratuje.
    Kada Izraelci bombardujj Siriju, bombarduju Iranska skladista oruzja ili Iranske vojne kolone upucene u Liban.
    Sirija omogucava naoruzavanje Izraelskih neprijatelja. Naravno da Izrael nece sedeti skrstenih ruku! To je ozbiljna drzava!
    Podrska Izraelu!
     (Zoki, 23. januar 2019 08:07)

    # Link komentara

  60. Pa onda vas neće biti, kao što i ne treba da vas bude, ako vam Izrael uleti, neće se zaustaviti do Damaska. Da ne naoružavate Hizbolah koji konstantno gađa sever Izraela i ne dovlačite iranske državne teroriste, Izrael ne bi morao da se brani.
     (EU Citizen, 23. januar 2019 08:05)

    # Link komentara

  61. SAD su se defacto povukle iz Sirije i dale zeleno svetlo svojim najmilijim prijateljima da nastave gde oni stadose...i oni dragovoljno ucinise tako...i prica se nastavlja.
    (Realista, 23. januar 2019 07:52)

    # Link komentara

  62. E, ali zbog "raketa iranske proizvodnje", to je ko onaj izgovor o hemijskom oružju u Iraku
    (ccc, 23. januar 2019 07:47)

    # Link komentara

  63. Kao što smo vam i pričali mi pravi poznavaoci vojne tehnike.
    (puf 300, 23. januar 2019 07:39)