1. Vecina komentara je ok i istinita ali sustina je da su Hrvati bili svesni da su napravili najvece etnicko ciscenje posle WWII.Medjutim desava se sudjenje hrvatskim generalima nenja nacionalnu svest jer posle prve presude je postojala opasnost da USA/DE pistanu saucesnici u tome.E onda nastaje najveca sprdnja sa medjunarodnim pravom koja Hrvate kosta 32 mil eura,a anerikanci daju svog coveka u Hagu Merona koji juri sudije po hotelima za fudbalskih 3:2 u korist legalizocanja etnickog ciscenja.Posle Hrvati gube kompas pa tuze Srbiju za agresiju i genocid p...se pa krecu u histeriju i totalno iskrivljenje istorije sto su uvek i radili jer nikada nisu imali drzavu.Veliku podrzku su imali u savezniku iz dva rata Nemackoj koja se preko njih vratila na politicku kartu sveta i evrope.
     (dejan, 6. januar 2019 20:05)

    # Link komentara

  2. Nemci i Francuzi su se pomirili osnivanjem zajednice za ugalj i čelik, svega 6 godina nakon drugog svetskog rata. Iz te zajednice je nastala Evropska Unija. Te dve sirovine su tada bile deficitarne i shvatili su da samo udruženi mogu da preprode nestašicu i krizu. Hrvatima i Srbima ni skoro četrt veka nakon gradjanskog rata ne dolazi iz gluteusa u glavu da moramo da uradimo istu stvar. Ok, sad svako ima svoju državu, pravda oko zločina je koliko toliko zadovoljena. Hajde sada da uradimo nešto da svima bude bolje? Ma ne, hajde da se mrzimo još 100 godina! Nemci i Francuzi su pre 66 godina rešili da ispred nacionalizma stave ekonomiju i bolju egzistenciju za sve njih. Mi se ovde idalje hranimo nacionalizmom. Zato smo svi idalje gladni. I siromašni. I tako će biti dokle god se ne pojave neki pametni ljudi na obe strane da preseku stvari na pravi način.
     (Lord_Sarma, 6. januar 2019 19:24)

    # Link komentara

  3. Rambo je sve to lepo objasnio:"Nacionalizam je tema do 300 evra prihoda mesečno. Njima se servira ta priča. Kad plata pređe 500 evra, onda počinje razgovor o garderobi i kafićima. Kad pređe hiljadu, onda je top tema zdrava hrana, letovanja i zimovanja, a kad se popne na više od tri hiljade, onda prestaje svako palamuđenje. Ljudi onda pričaju o vremenskoj prognozi i ljubavi – budući da većina ljudi na ovim prostorima ima prosečnu platu od 300 do 500 evra (ako uopšte i prima platu), zato nacionalizam i jeste dominantna tema."Toliko.
    (GASTOS, 6. januar 2019 19:23)

    # Link komentara

  4. Burazeru proslo je 30 godina!!! Dosta je bilo.
    (sone nasli, 6. januar 2019 18:58)

    # Link komentara

  5. Drug je Tito izd'o naređenje, svi u borbu za oslobođenje!
     (djole trololole, 6. januar 2019 18:57)

    # Link komentara

  6. Srbija jeste izvrsila agresiju, ali ne na Hrvatsku, vec na SFRJ, time sto je ukinula autonomiju Vojvodini i Kosovu Ustavom iz 1989. Srbija je tim cinom zadala prvi udarac ustavnom poretku Jugoslavije i tu nema vise sta da se diskutuje. Poslednji glas razuma u tom ludilu bio je Slovenac Vinko Hafner, koji je na 14. kongresu SKJ upozorio Milosevica u sta se upusta i kakve ce posledice sve to imati. Steta sto smo u to vreme mi u Srbiji bili zatrovani propagandom Miloseviceve TV Bastilje, pa smo te Hafnerove reci ismevali. Slovenija i Hrvatska su napustile SFRJ, jer tolerisale taj cin Srbije. Medjutim, za razliku od Slovenije, Tudjman je Hrvatsku drzavu ofarbao u ustaske boje i simbole i izbacio Srbe iz ustava, sto je iritiralo tamosnje Srbe koji su u tim simbolima prepoznali NDH. U to vreme JNA je prakticno vec prestala da postoji. Skoro svi slovenacki oficiri su je vec napustili, hrvatski su takodje postepeno dezertirali, a ostatak JNA je pokusao da se povuce iz Hrvatske, u cemu su ih Hrvati sprecavali, jer nisu dozvoljavali da se iz Hrvatske iznese naoruzanje i tehnika. Paralelno s tim Srbi su digli ustanak, koji su Miloseviceve i Tudjmanove tajne sluzbe zloupotrebile za sopstvene ciljeve. To su cinjenice, gospodo, svidele se to vama ili ne.
    (svedok vremena, 6. januar 2019 18:56)

    # Link komentara

  7. Stara ploča sa novim Didzejom.Srbi da se klanjaju ,a vi da ocenjujete i ako ste dva puta izvršil genocid i etničko čišćenje.Neće moći ove noći!
    (Marko, 6. januar 2019 18:56)

    # Link komentara

  8. "Istorija je skup laži oko kojih su se ljudi složili."
    Napoleon Bonaparta
    (Milo, 6. januar 2019 18:54)

    # Link komentara

  9. Ma mi nismo imali 'Alo, Alo', al' oni jesu, zato im i bi lakse.
    (Ljiljana, London, 6. januar 2019 18:53)

    # Link komentara

  10. Evropska zajednica za ugalj i celik (preteca EU) je osnovana 1951. godine, znaci 6 godina nakon zavrsetka 2 sv. rata, tako da uvazeni hrvatski premijer prica gluposti ili namerno obmanjuje javnost.
     (Djox, 6. januar 2019 18:45)

    # Link komentara

  11. U Hrvatskoj ustaše iz II sv. rata od 1993 primaju penziju.
     (milan, 6. januar 2019 18:41)

    # Link komentara

  12. Alo bre Hrvati ubijali ste našu decu, morili ih glađu i žeđu u kasarnama širom Hrvatske. Šta ste očekivali da mirno gledamo? Kako da do sada niste sagledali svoju ulogu u svemu tome? Kada budete konačno shvatili šta ste uradili ostaćete bez stanovništva.
    (Svedok, 6. januar 2019 18:34)

    # Link komentara

  13. Bolesnik. A sto je najgore vecina hrvata ovako misli posle 25 godina ispiranja mozgova lazima lokalnih politicara. A ko je mene i moje oterao iz Hrvatske pre tog napada JNA? I hiljade ostalih? Cuj kao velika Srbija pa o tome su u to vreme pricali politicki marginalci, ko je isao u rat u Vukovar ili drugim mestima po medjunarodno nepriznatoj HR u to vreme, isao je da brani Jugoslaviju. U borbu protiv terorista koji cepaju drzavu Jugoslaviju, a ne nekakvu Srbiju. Posle kad se videlo da ceo narod tamo ne zeli istu posle krvolocne propagande lokalnih velikohrvata sve je bilo gotovo. Na kraju svega imam jedno pitanje za sve hrvate koji citaju ove komentare: Pa kako vam je toliko lose sada i pored mora, EU, pa nema ni srba vec 25 godina. A nije vam ni NATO srusio sve tvornice/fabrike, u cemu je sada problem? Zasto masovno svi hrvati koji su skoro otisli iz HR, a srecem ih i po Americi, i EU, i UK, svi do jednog ponavljaju kako je HR propala drzava i kako je nekada u SFRJ bilo ipak bolje?
    (Los Angeles, 6. januar 2019 18:33)

    # Link komentara

  14. Каква црна агресија..хтели људи да први пут направе државу,то извели и крај саге.То што политичари нису способни низашта осим да краду ,па им увек треба неки сукоб или овакве изјаве да постану је нешто сасвим друго.
     (органски вентилатор, 6. januar 2019 18:30)

    # Link komentara

  15. Dok god ne shvatite da su Srbi u Makedoniji, CG, BIH I HR njihovi gradjani.... valjati cete se u svom blatu. Isto ne tako i s Kosovom.
    Sretno vam bilo
    (Ivan, 6. januar 2019 18:30)

    # Link komentara

  16. Kada Hrvati shvate da je Franjo bio genocidnih namera i pomire se sa tim, mozda ce i sa Srbima hteti da se normalno pomire, a ne ovako. Istina se ne nalazi u vlasnistvu Hrvatske.
     (Nebojsa L, 6. januar 2019 18:25)

    # Link komentara

  17. I SAD su posle rata u Vijetnamu tražile odštetu od Vijetnama za sve što su
    pretrpili u tom ratu! Mi treba samo da zaboravimo Jasenovac i druga stratišta širom Hrvatske, da zaboravimo da su, odmah po dolasku HDZ na vlast, izbrisali Srbe kao konstitutivni narod iz Ustava, da su proterali više od 200000 Srba sa svojih vekovnih ognjišta, o broju pokatoličenih nema preciznih podataka, ali se zna da je broj Srba sa nekadašnjih 15% pao ispod 6% čime je Hrvatska dovršila NDH projekat.Ali,Plenković se uzda da će stalno ponavljana laž, na kraju postati istina
    (patriot, 6. januar 2019 18:19)

    # Link komentara

  18. Nema tu pomirenja za koju deceniju svi domoljubi će izumreti mlađi će se iseliti a ovi politički pacovi poješće sami sebe na brodu koji odavno već tone.
     (Zoran, 6. januar 2019 18:14)

    # Link komentara

  19. Nisu, ali nije im trebalo 20+ godina. A mi izgleda necemo ni za 50. Ne znam kako u Hrvatskoj, ali u Srbiji je uvek onaj drugi kriv, a najmanje mi sami.
    (Q, 6. januar 2019 18:06)

    # Link komentara

  20. I da je Hrvatska počinila Holokaust nad Srbima u NDH.
     (pilgrim, 6. januar 2019 18:06)

    # Link komentara

  21. Se.... se u Tuđmana i Miloševića, poštujem žrtve Jasenovca i NDH ali ovaj će na kraju ispasti u pravu jer smo mi nesposobni! Pa za ceo svet smo mi ti koji su vodili rat na teritoriji druge države! Gde je bio mozak operacije da sve to uvede u normalne okvire zaštite Srba a ne sada da sude Plenković i ustaška ekipa? Ljudi, mnogo smo glupi!
     (Ivan, 6. januar 2019 18:02)

    # Link komentara

  22. Care...proslo je vise od 25 godina a vi ste jos u devedesetim jer vam ne daju da budete ulepo sa nama...
     (Goti, 6. januar 2019 17:53)

    # Link komentara

  23. Jedno retoricko pitanje, obzirom da ste vi vec dvaput bili na istoj strani sa Nemackom, ko bi trebalo u vasem pomirenju da bude Nemacka, a ko Francuska?
    Dela govore jace od reci.
    (Six, 6. januar 2019 17:51)

    # Link komentara

  24. Nisu Srbi i Hrvati kao Francuzi i Nemci nego kao Francuzi i Englezi...
    (Mister Vo, 6. januar 2019 17:49)

    # Link komentara

  25. Nisu se Hrvati i Srbi sami od sebe posvadjali. Gospodine Plenkovicu, kvazi-politicari kao sto ste vi su tu imali odlucujucu ulogu. A dan danas mir i pomirba naravno vladajucoj eliti nikako ne odgovara.
    (Magnus, iz Amsterdama vam se javljam, 6. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  26. Хајде лепо признај па ће мој брат Ђура да ти опрости што те је тукао... Мене изјава овог лика из нове ндх управо на то подсећа.
     (Само кажем, 6. januar 2019 17:38)

    # Link komentara

  27. Kad prihvatite da je bio u pitanju raspad države, gde ste Vi (što je Mesić i potvrdio rečenicom da je obavio posao) hteli da se otcepite od matične države, da je JNA bila jedina legalna i legitimna vojska, u kojoj nisu bili samo srbi, već i svi ostali, da je general armije bio poluhrvat, Veljko Kadijević, i još mnigo toga, tad će doći do pomirenja. Inače sam prozapadno orijentisan.
     (Gale, 6. januar 2019 17:37)

    # Link komentara

  28. Kada ovaj gospodin i njemu slicnima na obe strane budu samo imena uklesana u kamen secanja tada ce brzo doci do pomirenja.
     (Panman, 6. januar 2019 17:37)

    # Link komentara

  29. Slažem se sa g. Plenkovićem, istina je vrlo važna i siguran sam da će mnogo vremena još proći dok Hrvatska ne prizna koliko su pripadnici tog naroda napravili ratnih zločina u Mačvi tokom Velikog rata i da prizna genocid nad srpskim življem u tadašnjoj NDH tokom WW2.
    (Svemijejasno, 6. januar 2019 17:36)

    # Link komentara

  30. Srbija nije postojala tada..a nije bas ni Hrvatska.Zasto je tesko priznati da je to bio gradjanski rat.Makar oko toga kada bi se slozili.
     (realno, 6. januar 2019 17:36)

    # Link komentara

  31. A sto ti lepo ne kazes svom hrvatskom narodu da se hrvatska htela odcepiti van ustava Jugoslavije i da je odvajanje bilo nelegalno,sto ovi u srbiji to ne kazu ovom ne edukovanom coveku koji se tako javi na medijama da lupi po nesto kad mu je kuci dosadno! Sta bi hrvatska uradila pitam se eto da Istra hoce da se eto samo tako onako odcepi od hrvatske!? dozvoli bi ste im a? Aha malo morgen!
    (Vojvodjanin, 6. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  32. tu ustasku istinu cuvajte za vas,suocite se sa genocidom iz drugog svetskog rata za pocetak
     (melmak, 6. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  33. Francuzi i De Gol brzo oprostise Nemackoj II Svetski rat okupaciju Francuske , glavnog grada, ubijenoh...),jer su ih 1957 primili u clanstvo EU ( dok je ista Francuska i De Gol deceniju i nesto kocili prijem UK u EU). Od rata u Hrvatskoj je proslo 23 god a odnosi nisu nista bolji. A kakva crna agresija Srbije na Hrvatsku. U Hrvatskoj je sukob izbio dok su jos bila clanica SFRJ i vodio se sukob regularne armije SFRJ JNA i hrvatskih paravojnih formacija. A uzrok sukoba je povampirenje ustastva 90 i 91 godine, i strah Srba da proci kao u NDH tvorevini.
    (Realista, 6. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  34. Pa da pitamo Spegelja sta misli o napadima.
    (Via Hongary, 6. januar 2019 17:34)

    # Link komentara

  35. Da je nezavisna Srbija iz čista mira napala nezavisnu Hrvatsku, to bi bila agresija... 
    Ali nije: SR Hrvatska je učinila sve da isprovocira hrvatske Srbe na oružanu pobunu, što je nekoliko visokopozicioniranih hrvatskih političara tog vremena i potvrdilo. 

    Poenta: nacionalna manjina ne može da izvrši agresiju u sopstvenoj državi, a njena domicilna država ima legitimno pravo da pomaže svojoj manjini u tom sukobu.
    (Posmatrač, 06. januar 2019 17:13)
    Slazem se sa svim gore navedenim. A kad se na to dodaju cinjenice da su Srbi masovno dobijali otkaze na svojim radnim mestima samo zato sto su Srbi,da je velikoj vecini njih bilo u glavi da ne prodju kao njihovi dedovi u Drugom svetskom ratu,onda je jasno zasto je oruzje zveketalo. Plus izbacivanje iz Ustava kao konstitutivnog naroda,i nasilno nametanje statusa nacionalne manjine.Da se razumemo,ne opravdavam to sto je Hrvatska unistavana i preorana,ali za rat je kao i za ljubav potrebno dvoje. Da nije bilo nase"agresije" oni nikad ne bi bili "neovisni".
     (Loznicanin, 6. januar 2019 17:32)

    # Link komentara

  36. Srbi su PROTERANI iz svakog dela hr ! Sta tu nije jasno ?! Pobijeni i proterani !
     (Realno, 6. januar 2019 17:32)

    # Link komentara

  37. ""Radimo na integraciji srpske manjine u Hrvatskoj“, rekao je Plenković..."

    Majstore, na kakvoj integraciji vi radite? Srpski narod na prostorima Hrvatske živi stotinama godina i mogu se smatrati starosedeocima! Pa nisu Srbi došli u HR pre dve nedelje iz Sirije.
    Koga ti integrišeš i u šta?
     (mamlaz, 6. januar 2019 17:31)

    # Link komentara

  38. Nemci nikada nisu negirali nacističku prošlost za razliku od vas kojima je "NDH bila izraz tisućljetne težnje"(F.Tuđman), koji prećutno podržavate ustaško divljanje i relativizujete najsvirepije ubijanje u Jasenovcu. Eto, u tome je razlika između vas i Nemaca. Ne verujem da sebe poistovećujete sa Francuzima jer bi to već bio bezobrazluk.
    (Bgd, 6. januar 2019 17:31)

    # Link komentara

  39. Kao prvo, Hrvatska i Srbija nikada i nisu imali sukobe kao Francuska i Nemacka da bi se isto tako i mirili, sukobi su bili drugacije prirode tj razlozi.
    Kao drugo, oval lik namece svoju jednostranu istinu i tu vec u napred je jasan ishod, nema pomirenja.
    Kao trece, ako zaista neko zeli istinsko pomirenje, treba krenuti od pocetka svih sukoba a to je ideja stvaranja velike Hrvatske i etnicki ciste koji su doveli do genocida nad Srpskim narodom na prostoru NDH.
     (DaSa, 6. januar 2019 17:26)

    # Link komentara

  40. Plenkovic:"Nisu se Nemci i FR pomirili preko noći, neće ni SRB i HR".

    Nece nece, dok god vi ne priznate sta ste Srbima od 1914 do 1995 radili.
    (Eugen, 6. januar 2019 17:26)

    # Link komentara

  41. Hrvati i Srbi nisu Nemci i Francuzi.. na žalost:(
    Mi smo dva mala divlja i zakrvljena plemena, koja nemaju odgovornost i ozbiljnost velikih nacija.
     (Smuleco, 6. januar 2019 17:26)

    # Link komentara

  42. Kako da priznamo vasu istinu, kada je suprotno. Hrvatska drzava je napala nas Srbe iz Hrvatske, Cim je Tudjman pobedio poceli ste progonima i plasenjem. Nema pomirenja dok ne prestanete sa vasom glumom o domovinskom ratu i priznate da ste nastavili Pavelicevu politiku.
    (Gordana, 6. januar 2019 17:26)

    # Link komentara

  43. Super izjava. Ako ovako ne ubrza pomirenje, ne znam kako će.

    Nego, nešto se pitam sta ce nama pomirenje sa njima - ako svi njihovi zločini i mržnja prema nama se opet time sakriju pod tepih.

    Ja ću svoju decu učiti da ne veruju u priče u koje sam ja verovao naivno.
     (Pajser, 6. januar 2019 17:25)

    # Link komentara

  44. Gospodine Plenkoviću greške iz prošlost bilo sa koje strane su greške hoću reći grehovi. To se ne može anulirat izbrisati .Mi smo svi svesni svojih grehova.I ako je tako Mi se trebamo saosećati sa ljudima kome je nepravda nanesena. Ako je obostrano to znači da uvažavamo jedni druge i već 50% smo bliži pomirenju pokajanju izvinjenju.
    Prošlost nam je teška brutalna ali zato budućnost može biti potpuno drugačija jer Mi to želimo.
    Iz istorije možemo izvući pouku da nam se ovakvi sukobi više nikada ne ponove.
     (Zana, 6. januar 2019 17:18)

    # Link komentara

  45. Ko o cemu, srbi i hrvati o cetnicima i ustasama...
    Dok ne nestanu deca komunista bice stalno ovako...
     (Papak, 6. januar 2019 17:17)

    # Link komentara

  46. Srbija jeste imala neku negativnu ulogu ...recimo.
    Npr
    1. zbog zločina u 2 sv ratu srbi nisu verovali hrvatskoj državi...s pravom
    2. ako plenkovic podržava nasilno odvajanje od države zasto onda to pravo noje da oni srbima u krajini. Naročito zbog tačne 1.
    3. Srbija nije ratovala u hr. Nego sfrj koja se s pravom branila od raspada
    (Dex, 6. januar 2019 17:17)

    # Link komentara

  47. Da je nezavisna Srbija iz čista mira napala nezavisnu Hrvatsku, to bi bila agresija...
    Ali nije: SR Hrvatska je učinila sve da isprovocira hrvatske Srbe na oružanu pobunu, što je nekoliko visokopozicioniranih hrvatskih političara tog vremena i potvrdilo.

    Poenta: nacionalna manjina ne može da izvrši agresiju u sopstvenoj državi, a njena domicilna država ima legitimno pravo da pomaže svojoj manjini u tom sukobu.
    (Posmatrač, 6. januar 2019 17:13)

    # Link komentara

  48. “Radimo na integraciji srpske manjine u Hrvatskoj“, rekao je Plenković i dodao da je proces mirne reintegracije jedna od najvećih ostavština prvog predsednika Hrvatske Franje Tuđmana."

    da nije bilo jasenovca i oluje, pa da ti i poverujem.
     (dr evil, 6. januar 2019 17:02)

    # Link komentara

  49. “Radimo na integraciji srpske manjine u Hrvatskoj“, rekao je Plenković

    Asimilacija i integracija nisu isto.
    Za pocetak "resite" cirilicu.
     (Adrian, 6. januar 2019 17:02)

    # Link komentara

  50. ako insistirate na tome onda nista od pomirenja. dovidjenja.
     (dr evil, 6. januar 2019 17:01)

    # Link komentara

  51. Još jedno 20 godina, kad nas upropastite do pepela.
     (Nemanja, 6. januar 2019 17:01)

    # Link komentara

  52. Budale na sve strane ...
    (lokal-patriota, 6. januar 2019 16:59)

    # Link komentara