Petak, 14.12.2018.

07:45

"Dan D" za "vojsku" Kosova: Tači u uniformi, Vučić na jugu

Danas najavljeno usvajanje zakona kojima se omogućava formiranje "vojske" Kosova. Vučić u Kopnenoj zoni bezbednosti. Čović: Treba da se plaši Kfor.

Izvor: B92

"Dan D" za "vojsku" Kosova: Taèi u uniformi, Vuèiæ na jugu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

42 Komentari

Sortiraj po:

sova

pre 5 godina

Vučić je zabrinut,ako me pitate da li sam zabrinut,....uzdah...pauza.....glava oborena....DA,veoma sam zabrinut!
(Arch Enemy, 14. decembar 2018 09:48)

Da, uvek fora "ako me pitate" i odgovara iako ga u stvari niko nije ni pitao. Mene iskreno baš briga kako se on oseća. Nije me briga jer svi njegovi zabrinuti pogledi, klimanje glavom i uzdasi su u stvrari gluma za filmove C produkcije.

Maksa

pre 5 godina

Evo čitav život prođe od kad sam kao mali gledao sa nerazumevanjem okupljanje gomile naroda i Slobodana koji je vikao "Vas niko ne sme da dira". Preko ratova, sankcija, izolacije do mrcvarenja i zbalude plišane petooktobarske revolucije, istraživačkog novinarstva Brankice o nekažnjenim "poslovima" na Kosovu do sad "osvete nepismenih" koji nam kroje sudbinu! Svi redom su nam mazali oči i uživali/ju u čarima nefunkcionalne države koja svakom godinom tone dublje i dublje u dugove! E pa iskreno doveli su me do stanja kada ostajem potpuno ravnodušan na ovu vest... Jedino što znam da ako naprave neki novi lud scenario pružiću državi koliko je i ona meni za sve ove godine (veći deo života)... odnosno ništa!

Isključi Pink, uključi mozak

pre 5 godina

Tači na severu, Vučić na jugu, lol

Mogli bi i kafu da popiju i malo prozbore o dijalogu, zašto da ne.

Miriti se moramo!

ns ja

pre 5 godina

Sve bi to bilo jasno i situacija čista, kada naša Srpska lista ne bi i dalje bila u tzv.skupštini tzv. Kosova, i dalje koalicioni partner Tačijevoj tzv.vladi koja je udarila takse 100% na naše proizvode. Dakle, kao što neko reče, ako Srbi sa Kosova i Metohije svojim nenapuštanjem kosovskih tzv.institucija i nepovlačenjem poverenja i podrške toj tzv. vladi sve ovo podržavaju, što se mi sekiramo?

dača

pre 5 godina

Šta ovi naši političari glume.Javi te im da je Tito davno umro.Ili si Ruska ili Američka marioneta ili te nema.I veći i moćniji od nas su podvili rep.Što pre to prihvatimo manje će da boli.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Paradiranja u Pristini i u zoni bezbednosti su iskljucivo za domace propagandno-politicke potrebe. Obe strane su svesne da EU i NATO nece dozvoliti oruzani sukob na Kosovu. Taci je obukao uniformu da bi skrenuo paznju nacionalista sa podizanja optuznica protiv svojih komandanata iz bivse ,,UCK". Albanci su svesni da je Specijalni sud za ratne zlocine inicijativa SAD i da sa tim nema igranja. Optuzeni se moraju pojaviti u Hagu.
Postoje dve opasnosti za mir.Prva je strah Hajradina i Tacija da se ne nadju na optuznicama, a druga je uticaj Moskve na srpsku stranu. Ova dvojca bi strahujuci od optuznica mogli isprovocirati sukobe, a Moskvi ne odgovara resenje kosovskog problema, jer samo u losim odnosima Srbije sa Pristinom, EU i SAD, Kremlj moze koristiti srpsko pitanje na Balkanu u svom podkusurivanju sa Zapadom oko Ukrajine i Sirije.

Goran

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ?(Dragic, 14. decembar 2018 08:09)

Da bi kao ostalo zabelezeno da su Srbi zvanicno bili protiv formiranja vojske, a to znaci da ce Albanci protivno njihovom ustavu napraviti vojsku.

Mislim, kako god, vidimo da ce dobiti vojsku i ovako i onako, al se neke zemlje protive sto je to protivno ustavu, kao da sustina nije bitna.
Nemci, Francuzi, Italijani kazu da mora da bude po ustavu, Engleze i komsije Montenigrene i Hrvate ne zanima ustav, oni su za vojsku Kosova, dok USA ostaje podmuklo iza neke price da mora da bude po ustavu, ali ustvari podrzava svim snagama formiranje.

Poenta je na kraju sledeca, oni ce formirati vojsku i to ce biti to, za 2 meseca svi ce zaboraviti kako je formirana, EU ce da nas natera da opet sednemo na pregovaracki sto, i eto...

Petar S.

pre 5 godina

Znaci NAJ VEROVATNIJE ce se danas usvojiti "transformacija" KSB u "vojsku "kosova*", pogotovo nakon izjave britanskog Ambasadora na KiM.
Sto je jos jedan dokaz da REC Zapada ne vredi ni p.......h 5 para jer su pogazili APSOLUTNO sve sto su rekli ili potpisali, od Dejtonskog sporazuma, preko obecanja da se Karadzicu nece suditi ako se povuce sa ceka RS, zatim "standardi pre statusa" za KiM, "objektivnog" Haskog tribunala, R1244, koja reafirmise suverenitet Srb i garantuje da je hedina vojska na KiM KFOR, Briselskog sporazuma gde je jedino Srb ispunila sve a Albancima (je dozvolheno da) ne ispune nista,..
Lista je oreduga.
Bilo bi dobro da opozicija u Srb, stane po ovom pitanju na stranu Srb sa Kosmeta, jer se ovo pitanje tice Drzave Srbije.

sarkazam

pre 5 godina

Čović kaže: „Naša strana trebalo je da odavno proučava preduzimanje novih mera - izlazak Srpske liste iz Skupštine Kosova.
Cekaj malo, pa nas vodja je izjavio kako cemo spremno reagovati i na mere Pristine i na formiranje vojske Kosova!!
Nemoguce da je on lagao a da je ostao u koaliciji sa njima i time dozvolio donosenje ove odluke u kosovskoj skupstini?????
Ne verujem, to ne moze biti istina.

dača

pre 5 godina

Mogu samo ga kažem- jadni ti ljudi dole i ništa više.Ovi naši nazovi političari ili se prave mutavi ili se stvarno kopčaju na leđa.Njima su uvek drugi krivi.Sećate li se da su nas iz Krajine osuđivali što nismo prihvatili plan Z4 i propagirali da smo sami krivi za svoju propast.Ovde je sve prihvaćeno i šta sad.Ne zaboravi te da su isti na vlasti bili i onda i sad.

Илија

pre 5 godina

Tzv. "carine" od 100% služe samo da maskiraju formiranje tzv. "vojske kosova". Mislim da će za par nedelja te "carinske" mere biti uklonjene (eto nam kao pobede) , "vojska kosova" će ostati (što je od početka i bio jedini cilj) , a dijalog sa banditima sa KiM Tačijem i društvom opet početi. I opet imate novu realnost... Nema razgovora dok postoji tzv. "vojska kosova". Treba kao odgovor proglasiti okupaciju dela državne teritorije.

Wilma Flintstone

pre 5 godina

Ne razumem u čemu je problem, nešto šta odavno postoji će da promeni ime, 1244 uopšte ne predviđa ovakav scenario, po toj rezoluciji predviđeno je razoružavanje ondašnjih paravijnih OVK jedinica, ne za njih legitimnih snaga nezavisne države!

Драган

pre 5 godina

Још једна представа за сироти народ.Албанци и не знају у шта улазе.Срби су колатерала а о командантима Рамушу и Тачију коментар је сувишан....

Aleksa

pre 5 godina

Kakav dan D? Sasto ne objasnite narodu da iako se usvoji ovaj zakon vojska Kosova nece postojati jos 10 godina...
(Doox, 14. decembar 2018 07:59)

'Оће, 'оће...објасниће они народу да војска Косова неће постојати 10 година. Као што су објаснили да је 1244 гарант територијалног интегритета Србије, па је 10 година касније Косово прогласило независност.

Шта је 10 година? То је рок у ком тамо Срба неће бити? или рок у ком ће Косово бити примљено у УНЕСЦО? Или само рок који овим што објашњавају даје мало времена да се повуку и уживају у "стеченом", као што су урадили 2000.

Јер, реално, иако је КиМ окупирана територија од 1999. ови нам објаснише да је ДС крива за независност Косова, које је проглашено 2008., 2030. ће нам објаснити да је нека НН ДС крива за војску и косовску Олују 2028. А у међувремену ће уживати у капиталу стеченом 1990-2000 и 2012-2022....

Goran

pre 5 godina

da slavimo posto su nasi politicari krivi za ovo pocev od kostunice
(budjelaraj, 14. decembar 2018 08:04)

Pocev od Kostunice??? Meni se cini da je ovo pocelo "malo" ranije. Ali ako je tebi pocelo od Kostunice mlad si covek, lepo je to.

Александар

pre 5 godina

А Српска листа гласа за то.Ако су Срби на Косову сагласни са војском Косова зашто се ми бунимо?

miroslav acimovic

pre 5 godina

briselskim sporazumom smo im dali za pravo da formiraju carinu, granicne prelaze, sudstvo i vojsku...mi smo za uzvrat dobili ZSO (citaj maglu ) i nekoga ko nam skupo prodaje tu maglu...

Dragic

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ? Sve ostalo je samo pustanje magle da obican covek teze razume kud stvari idu.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Zaokružena vladavina Dačića i Vučića. Prvo su 1999 pustili NATO na Kosovo a 20 godina kasnije je NATO oformio i vojsku Kosova. Istorija će ih pamtiti.

bosko

pre 5 godina

Da li je ovaj covek svestan sta lupeta? KFOR u sendvicu? Jedini ko je u sendvicu je srpski narod, okruzen NATO drzavama, i svako "sendviciranje" KFOR-a bi skupo kostalo srpski narod, na celom prostoru exYU

BOSS

pre 5 godina

A cuj ovog br.ava sto mlati,trebao bi da se plasi KFOR. A od koga kukala nam majka,od koga??? Znas da mi ubijemo jednog (1) vojnika KFORa pa mislim najmanje sto bi nam se desilo je totalna izolacija drzave,a da li bi nas napali kao 99 e to je pitanje vec.

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Zaokružena vladavina Dačića i Vučića. Prvo su 1999 pustili NATO na Kosovo a 20 godina kasnije je NATO oformio i vojsku Kosova. Istorija će ih pamtiti.

miroslav acimovic

pre 5 godina

briselskim sporazumom smo im dali za pravo da formiraju carinu, granicne prelaze, sudstvo i vojsku...mi smo za uzvrat dobili ZSO (citaj maglu ) i nekoga ko nam skupo prodaje tu maglu...

Maksa

pre 5 godina

Evo čitav život prođe od kad sam kao mali gledao sa nerazumevanjem okupljanje gomile naroda i Slobodana koji je vikao "Vas niko ne sme da dira". Preko ratova, sankcija, izolacije do mrcvarenja i zbalude plišane petooktobarske revolucije, istraživačkog novinarstva Brankice o nekažnjenim "poslovima" na Kosovu do sad "osvete nepismenih" koji nam kroje sudbinu! Svi redom su nam mazali oči i uživali/ju u čarima nefunkcionalne države koja svakom godinom tone dublje i dublje u dugove! E pa iskreno doveli su me do stanja kada ostajem potpuno ravnodušan na ovu vest... Jedino što znam da ako naprave neki novi lud scenario pružiću državi koliko je i ona meni za sve ove godine (veći deo života)... odnosno ništa!

Dragic

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ? Sve ostalo je samo pustanje magle da obican covek teze razume kud stvari idu.

bosko

pre 5 godina

Da li je ovaj covek svestan sta lupeta? KFOR u sendvicu? Jedini ko je u sendvicu je srpski narod, okruzen NATO drzavama, i svako "sendviciranje" KFOR-a bi skupo kostalo srpski narod, na celom prostoru exYU

Goran

pre 5 godina

da slavimo posto su nasi politicari krivi za ovo pocev od kostunice
(budjelaraj, 14. decembar 2018 08:04)

Pocev od Kostunice??? Meni se cini da je ovo pocelo "malo" ranije. Ali ako je tebi pocelo od Kostunice mlad si covek, lepo je to.

Илија

pre 5 godina

Tzv. "carine" od 100% služe samo da maskiraju formiranje tzv. "vojske kosova". Mislim da će za par nedelja te "carinske" mere biti uklonjene (eto nam kao pobede) , "vojska kosova" će ostati (što je od početka i bio jedini cilj) , a dijalog sa banditima sa KiM Tačijem i društvom opet početi. I opet imate novu realnost... Nema razgovora dok postoji tzv. "vojska kosova". Treba kao odgovor proglasiti okupaciju dela državne teritorije.

Александар

pre 5 godina

А Српска листа гласа за то.Ако су Срби на Косову сагласни са војском Косова зашто се ми бунимо?

BOSS

pre 5 godina

A cuj ovog br.ava sto mlati,trebao bi da se plasi KFOR. A od koga kukala nam majka,od koga??? Znas da mi ubijemo jednog (1) vojnika KFORa pa mislim najmanje sto bi nam se desilo je totalna izolacija drzave,a da li bi nas napali kao 99 e to je pitanje vec.

ns ja

pre 5 godina

Sve bi to bilo jasno i situacija čista, kada naša Srpska lista ne bi i dalje bila u tzv.skupštini tzv. Kosova, i dalje koalicioni partner Tačijevoj tzv.vladi koja je udarila takse 100% na naše proizvode. Dakle, kao što neko reče, ako Srbi sa Kosova i Metohije svojim nenapuštanjem kosovskih tzv.institucija i nepovlačenjem poverenja i podrške toj tzv. vladi sve ovo podržavaju, što se mi sekiramo?

sarkazam

pre 5 godina

Čović kaže: „Naša strana trebalo je da odavno proučava preduzimanje novih mera - izlazak Srpske liste iz Skupštine Kosova.
Cekaj malo, pa nas vodja je izjavio kako cemo spremno reagovati i na mere Pristine i na formiranje vojske Kosova!!
Nemoguce da je on lagao a da je ostao u koaliciji sa njima i time dozvolio donosenje ove odluke u kosovskoj skupstini?????
Ne verujem, to ne moze biti istina.

Aleksa

pre 5 godina

Kakav dan D? Sasto ne objasnite narodu da iako se usvoji ovaj zakon vojska Kosova nece postojati jos 10 godina...
(Doox, 14. decembar 2018 07:59)

'Оће, 'оће...објасниће они народу да војска Косова неће постојати 10 година. Као што су објаснили да је 1244 гарант територијалног интегритета Србије, па је 10 година касније Косово прогласило независност.

Шта је 10 година? То је рок у ком тамо Срба неће бити? или рок у ком ће Косово бити примљено у УНЕСЦО? Или само рок који овим што објашњавају даје мало времена да се повуку и уживају у "стеченом", као што су урадили 2000.

Јер, реално, иако је КиМ окупирана територија од 1999. ови нам објаснише да је ДС крива за независност Косова, које је проглашено 2008., 2030. ће нам објаснити да је нека НН ДС крива за војску и косовску Олују 2028. А у међувремену ће уживати у капиталу стеченом 1990-2000 и 2012-2022....

dača

pre 5 godina

Mogu samo ga kažem- jadni ti ljudi dole i ništa više.Ovi naši nazovi političari ili se prave mutavi ili se stvarno kopčaju na leđa.Njima su uvek drugi krivi.Sećate li se da su nas iz Krajine osuđivali što nismo prihvatili plan Z4 i propagirali da smo sami krivi za svoju propast.Ovde je sve prihvaćeno i šta sad.Ne zaboravi te da su isti na vlasti bili i onda i sad.

Goran

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ?(Dragic, 14. decembar 2018 08:09)

Da bi kao ostalo zabelezeno da su Srbi zvanicno bili protiv formiranja vojske, a to znaci da ce Albanci protivno njihovom ustavu napraviti vojsku.

Mislim, kako god, vidimo da ce dobiti vojsku i ovako i onako, al se neke zemlje protive sto je to protivno ustavu, kao da sustina nije bitna.
Nemci, Francuzi, Italijani kazu da mora da bude po ustavu, Engleze i komsije Montenigrene i Hrvate ne zanima ustav, oni su za vojsku Kosova, dok USA ostaje podmuklo iza neke price da mora da bude po ustavu, ali ustvari podrzava svim snagama formiranje.

Poenta je na kraju sledeca, oni ce formirati vojsku i to ce biti to, za 2 meseca svi ce zaboraviti kako je formirana, EU ce da nas natera da opet sednemo na pregovaracki sto, i eto...

Драган

pre 5 godina

Још једна представа за сироти народ.Албанци и не знају у шта улазе.Срби су колатерала а о командантима Рамушу и Тачију коментар је сувишан....

dača

pre 5 godina

Šta ovi naši političari glume.Javi te im da je Tito davno umro.Ili si Ruska ili Američka marioneta ili te nema.I veći i moćniji od nas su podvili rep.Što pre to prihvatimo manje će da boli.

Isključi Pink, uključi mozak

pre 5 godina

Tači na severu, Vučić na jugu, lol

Mogli bi i kafu da popiju i malo prozbore o dijalogu, zašto da ne.

Miriti se moramo!

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Paradiranja u Pristini i u zoni bezbednosti su iskljucivo za domace propagandno-politicke potrebe. Obe strane su svesne da EU i NATO nece dozvoliti oruzani sukob na Kosovu. Taci je obukao uniformu da bi skrenuo paznju nacionalista sa podizanja optuznica protiv svojih komandanata iz bivse ,,UCK". Albanci su svesni da je Specijalni sud za ratne zlocine inicijativa SAD i da sa tim nema igranja. Optuzeni se moraju pojaviti u Hagu.
Postoje dve opasnosti za mir.Prva je strah Hajradina i Tacija da se ne nadju na optuznicama, a druga je uticaj Moskve na srpsku stranu. Ova dvojca bi strahujuci od optuznica mogli isprovocirati sukobe, a Moskvi ne odgovara resenje kosovskog problema, jer samo u losim odnosima Srbije sa Pristinom, EU i SAD, Kremlj moze koristiti srpsko pitanje na Balkanu u svom podkusurivanju sa Zapadom oko Ukrajine i Sirije.

sova

pre 5 godina

Vučić je zabrinut,ako me pitate da li sam zabrinut,....uzdah...pauza.....glava oborena....DA,veoma sam zabrinut!
(Arch Enemy, 14. decembar 2018 09:48)

Da, uvek fora "ako me pitate" i odgovara iako ga u stvari niko nije ni pitao. Mene iskreno baš briga kako se on oseća. Nije me briga jer svi njegovi zabrinuti pogledi, klimanje glavom i uzdasi su u stvrari gluma za filmove C produkcije.

Petar S.

pre 5 godina

Znaci NAJ VEROVATNIJE ce se danas usvojiti "transformacija" KSB u "vojsku "kosova*", pogotovo nakon izjave britanskog Ambasadora na KiM.
Sto je jos jedan dokaz da REC Zapada ne vredi ni p.......h 5 para jer su pogazili APSOLUTNO sve sto su rekli ili potpisali, od Dejtonskog sporazuma, preko obecanja da se Karadzicu nece suditi ako se povuce sa ceka RS, zatim "standardi pre statusa" za KiM, "objektivnog" Haskog tribunala, R1244, koja reafirmise suverenitet Srb i garantuje da je hedina vojska na KiM KFOR, Briselskog sporazuma gde je jedino Srb ispunila sve a Albancima (je dozvolheno da) ne ispune nista,..
Lista je oreduga.
Bilo bi dobro da opozicija u Srb, stane po ovom pitanju na stranu Srb sa Kosmeta, jer se ovo pitanje tice Drzave Srbije.

Wilma Flintstone

pre 5 godina

Ne razumem u čemu je problem, nešto šta odavno postoji će da promeni ime, 1244 uopšte ne predviđa ovakav scenario, po toj rezoluciji predviđeno je razoružavanje ondašnjih paravijnih OVK jedinica, ne za njih legitimnih snaga nezavisne države!

miroslav acimovic

pre 5 godina

briselskim sporazumom smo im dali za pravo da formiraju carinu, granicne prelaze, sudstvo i vojsku...mi smo za uzvrat dobili ZSO (citaj maglu ) i nekoga ko nam skupo prodaje tu maglu...

Wooooooow 1244

pre 5 godina

Zaokružena vladavina Dačića i Vučića. Prvo su 1999 pustili NATO na Kosovo a 20 godina kasnije je NATO oformio i vojsku Kosova. Istorija će ih pamtiti.

Dragic

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ? Sve ostalo je samo pustanje magle da obican covek teze razume kud stvari idu.

bosko

pre 5 godina

Da li je ovaj covek svestan sta lupeta? KFOR u sendvicu? Jedini ko je u sendvicu je srpski narod, okruzen NATO drzavama, i svako "sendviciranje" KFOR-a bi skupo kostalo srpski narod, na celom prostoru exYU

Maksa

pre 5 godina

Evo čitav život prođe od kad sam kao mali gledao sa nerazumevanjem okupljanje gomile naroda i Slobodana koji je vikao "Vas niko ne sme da dira". Preko ratova, sankcija, izolacije do mrcvarenja i zbalude plišane petooktobarske revolucije, istraživačkog novinarstva Brankice o nekažnjenim "poslovima" na Kosovu do sad "osvete nepismenih" koji nam kroje sudbinu! Svi redom su nam mazali oči i uživali/ju u čarima nefunkcionalne države koja svakom godinom tone dublje i dublje u dugove! E pa iskreno doveli su me do stanja kada ostajem potpuno ravnodušan na ovu vest... Jedino što znam da ako naprave neki novi lud scenario pružiću državi koliko je i ona meni za sve ove godine (veći deo života)... odnosno ništa!

Александар

pre 5 godina

А Српска листа гласа за то.Ако су Срби на Косову сагласни са војском Косова зашто се ми бунимо?

Isključi Pink, uključi mozak

pre 5 godina

Tači na severu, Vučić na jugu, lol

Mogli bi i kafu da popiju i malo prozbore o dijalogu, zašto da ne.

Miriti se moramo!

BOSS

pre 5 godina

A cuj ovog br.ava sto mlati,trebao bi da se plasi KFOR. A od koga kukala nam majka,od koga??? Znas da mi ubijemo jednog (1) vojnika KFORa pa mislim najmanje sto bi nam se desilo je totalna izolacija drzave,a da li bi nas napali kao 99 e to je pitanje vec.

ns ja

pre 5 godina

Sve bi to bilo jasno i situacija čista, kada naša Srpska lista ne bi i dalje bila u tzv.skupštini tzv. Kosova, i dalje koalicioni partner Tačijevoj tzv.vladi koja je udarila takse 100% na naše proizvode. Dakle, kao što neko reče, ako Srbi sa Kosova i Metohije svojim nenapuštanjem kosovskih tzv.institucija i nepovlačenjem poverenja i podrške toj tzv. vladi sve ovo podržavaju, što se mi sekiramo?

dača

pre 5 godina

Šta ovi naši političari glume.Javi te im da je Tito davno umro.Ili si Ruska ili Američka marioneta ili te nema.I veći i moćniji od nas su podvili rep.Što pre to prihvatimo manje će da boli.

dača

pre 5 godina

Mogu samo ga kažem- jadni ti ljudi dole i ništa više.Ovi naši nazovi političari ili se prave mutavi ili se stvarno kopčaju na leđa.Njima su uvek drugi krivi.Sećate li se da su nas iz Krajine osuđivali što nismo prihvatili plan Z4 i propagirali da smo sami krivi za svoju propast.Ovde je sve prihvaćeno i šta sad.Ne zaboravi te da su isti na vlasti bili i onda i sad.

sarkazam

pre 5 godina

Čović kaže: „Naša strana trebalo je da odavno proučava preduzimanje novih mera - izlazak Srpske liste iz Skupštine Kosova.
Cekaj malo, pa nas vodja je izjavio kako cemo spremno reagovati i na mere Pristine i na formiranje vojske Kosova!!
Nemoguce da je on lagao a da je ostao u koaliciji sa njima i time dozvolio donosenje ove odluke u kosovskoj skupstini?????
Ne verujem, to ne moze biti istina.

Aleksa

pre 5 godina

Kakav dan D? Sasto ne objasnite narodu da iako se usvoji ovaj zakon vojska Kosova nece postojati jos 10 godina...
(Doox, 14. decembar 2018 07:59)

'Оће, 'оће...објасниће они народу да војска Косова неће постојати 10 година. Као што су објаснили да је 1244 гарант територијалног интегритета Србије, па је 10 година касније Косово прогласило независност.

Шта је 10 година? То је рок у ком тамо Срба неће бити? или рок у ком ће Косово бити примљено у УНЕСЦО? Или само рок који овим што објашњавају даје мало времена да се повуку и уживају у "стеченом", као што су урадили 2000.

Јер, реално, иако је КиМ окупирана територија од 1999. ови нам објаснише да је ДС крива за независност Косова, које је проглашено 2008., 2030. ће нам објаснити да је нека НН ДС крива за војску и косовску Олују 2028. А у међувремену ће уживати у капиталу стеченом 1990-2000 и 2012-2022....

sova

pre 5 godina

Vučić je zabrinut,ako me pitate da li sam zabrinut,....uzdah...pauza.....glava oborena....DA,veoma sam zabrinut!
(Arch Enemy, 14. decembar 2018 09:48)

Da, uvek fora "ako me pitate" i odgovara iako ga u stvari niko nije ni pitao. Mene iskreno baš briga kako se on oseća. Nije me briga jer svi njegovi zabrinuti pogledi, klimanje glavom i uzdasi su u stvrari gluma za filmove C produkcije.

Petar S.

pre 5 godina

Znaci NAJ VEROVATNIJE ce se danas usvojiti "transformacija" KSB u "vojsku "kosova*", pogotovo nakon izjave britanskog Ambasadora na KiM.
Sto je jos jedan dokaz da REC Zapada ne vredi ni p.......h 5 para jer su pogazili APSOLUTNO sve sto su rekli ili potpisali, od Dejtonskog sporazuma, preko obecanja da se Karadzicu nece suditi ako se povuce sa ceka RS, zatim "standardi pre statusa" za KiM, "objektivnog" Haskog tribunala, R1244, koja reafirmise suverenitet Srb i garantuje da je hedina vojska na KiM KFOR, Briselskog sporazuma gde je jedino Srb ispunila sve a Albancima (je dozvolheno da) ne ispune nista,..
Lista je oreduga.
Bilo bi dobro da opozicija u Srb, stane po ovom pitanju na stranu Srb sa Kosmeta, jer se ovo pitanje tice Drzave Srbije.

Wilma Flintstone

pre 5 godina

Ne razumem u čemu je problem, nešto šta odavno postoji će da promeni ime, 1244 uopšte ne predviđa ovakav scenario, po toj rezoluciji predviđeno je razoružavanje ondašnjih paravijnih OVK jedinica, ne za njih legitimnih snaga nezavisne države!

Илија

pre 5 godina

Tzv. "carine" od 100% služe samo da maskiraju formiranje tzv. "vojske kosova". Mislim da će za par nedelja te "carinske" mere biti uklonjene (eto nam kao pobede) , "vojska kosova" će ostati (što je od početka i bio jedini cilj) , a dijalog sa banditima sa KiM Tačijem i društvom opet početi. I opet imate novu realnost... Nema razgovora dok postoji tzv. "vojska kosova". Treba kao odgovor proglasiti okupaciju dela državne teritorije.

Драган

pre 5 godina

Још једна представа за сироти народ.Албанци и не знају у шта улазе.Срби су колатерала а о командантима Рамушу и Тачију коментар је сувишан....

Goran

pre 5 godina

da slavimo posto su nasi politicari krivi za ovo pocev od kostunice
(budjelaraj, 14. decembar 2018 08:04)

Pocev od Kostunice??? Meni se cini da je ovo pocelo "malo" ranije. Ali ako je tebi pocelo od Kostunice mlad si covek, lepo je to.

Zemun grad SPO

pre 5 godina

Paradiranja u Pristini i u zoni bezbednosti su iskljucivo za domace propagandno-politicke potrebe. Obe strane su svesne da EU i NATO nece dozvoliti oruzani sukob na Kosovu. Taci je obukao uniformu da bi skrenuo paznju nacionalista sa podizanja optuznica protiv svojih komandanata iz bivse ,,UCK". Albanci su svesni da je Specijalni sud za ratne zlocine inicijativa SAD i da sa tim nema igranja. Optuzeni se moraju pojaviti u Hagu.
Postoje dve opasnosti za mir.Prva je strah Hajradina i Tacija da se ne nadju na optuznicama, a druga je uticaj Moskve na srpsku stranu. Ova dvojca bi strahujuci od optuznica mogli isprovocirati sukobe, a Moskvi ne odgovara resenje kosovskog problema, jer samo u losim odnosima Srbije sa Pristinom, EU i SAD, Kremlj moze koristiti srpsko pitanje na Balkanu u svom podkusurivanju sa Zapadom oko Ukrajine i Sirije.

Goran

pre 5 godina

Zaista pravo pitanje za naseg predsednika Srbije zasto Srpska lista nije izlaskom iz Vlade Kosova oborila Haradinaja i tako sprecila ovaj cirkus ?(Dragic, 14. decembar 2018 08:09)

Da bi kao ostalo zabelezeno da su Srbi zvanicno bili protiv formiranja vojske, a to znaci da ce Albanci protivno njihovom ustavu napraviti vojsku.

Mislim, kako god, vidimo da ce dobiti vojsku i ovako i onako, al se neke zemlje protive sto je to protivno ustavu, kao da sustina nije bitna.
Nemci, Francuzi, Italijani kazu da mora da bude po ustavu, Engleze i komsije Montenigrene i Hrvate ne zanima ustav, oni su za vojsku Kosova, dok USA ostaje podmuklo iza neke price da mora da bude po ustavu, ali ustvari podrzava svim snagama formiranje.

Poenta je na kraju sledeca, oni ce formirati vojsku i to ce biti to, za 2 meseca svi ce zaboraviti kako je formirana, EU ce da nas natera da opet sednemo na pregovaracki sto, i eto...