Zoran
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
I Vijetnamci su pobedili Amerikance. Vijetnamci 2-4 miliona mrtvih, Amerikanci od 40-60 hiljada mrtvih.
Utorak, 06.11.2018.
11:00
Nakon posete Beogradu, Kurc se uputio ka Prištini, a uoči sastanaka s kosovskim zvaničnicima izjavio da će Austrija podržati prijem Kosova u Interpol.
Izvor: Tanjug
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
I Vijetnamci su pobedili Amerikance. Vijetnamci 2-4 miliona mrtvih, Amerikanci od 40-60 hiljada mrtvih.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
(Jeremija, 06. novembar 2018 15:25)
Јел по угледу на Хрватску и Црну Гору која су Србима дале ентитете, конститутивност и специјалне везе са Србијом?
pre 5 godina
@ ОГЊЕН
Знаш ли ко је то написо? Жан Жак Русо, филозоф, Дело " Друштвени уговор". " И да се у том тренутку,тада, нашао неки поштен и храбар човек, који би се супротставио таквом човеку који је први оградио земљиште и рекао "ово је моје", колико би само људске беде, патње, ратова и смрти било избегнуто.
pre 5 godina
Основни проблем људске расе и лежиште свих сукоба је потиче од оног првог мамлаза који је оградио неко земљиште и рекао "ово је моје" а то је омогућило богаћење појединаца и касније експлоатацију сваке врсте. Затим су се поставиле границе, а да би се чувало богатство тих најбогатијих - људски род је направио војске. Кад имаш војску са њом мораш и да ратујеш да би сачувао или отео богатство. По обичају у ратовима је гинула најчешће сиротиња. И тако ... ко зна докле...
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
Austrijanci su odavno zaboravili i prvi i drugi svjetski rat i svoju imperiju. To u Austriji nije tema. Oni gledaju kako što bolje i bogatije živjeti danas i u budućnosti.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
pre 5 godina
Kad su ovakvi Vučićevi prijatelji, kakvi li su mu neprijatelji?
pre 5 godina
(toplica, 6. novembar 2018 14:23)
Upravo tako....napraviti normalno i bogato drustvo (i ljudskim vrednostima ne samo parama). Onda bi svaka nasa odmerena rec u bila respektovana a ne...
Medjutim to je najteze uciniti. Ovako je lako uvek na druge kukati ili oni losi zapadnu prijatelji ili los narod...
Ne vidim mnogo srece ni sa prethodnom garnirturom politicara, takozvanom opozicijom.
Svi ste vi opozicija gradjanima Srbije.
pre 5 godina
Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju.
(Djordje NS
Понашање Аустрије, као и свих других европских држава које су признале Косово јесте лицемерно јер је противно међународном праву и миру у Европи. Да се присетимо Валтазара Богишића - што се грбаво роди, време не исправи. Наш највећи проблем јесте што је и наша власт лицемерна и корумпирана до сржи.
pre 5 godina
Nikad mi nećemo izaći iz proklete avlije.
pre 5 godina
Vjerujem da tako je rekao i u Beogradu.
Austria je priznala i podrzala nezavisnost Kosova, a to zna odlicno i Beograd.
Austria prema Srbije i Kosovo ne igra ulogu dvolicnosti, nego ona je otvorena, nema nimalo sta da se krije.
Karte su otvorene odavno, bar za onoga sto zeli da vidi realnost.
pre 5 godina
Srpski predsednik odavno na međunarodnoj sceni slovi za čoveka koji nije od reči, a njegova politika koketiranja i sa zapadom i sa istokom doživljava i formalni fijasko.
Niko ga više ne shvata ozbiljno, jer je sklon mešetarenju i vrdanju, a to niko ne voli.
Ovaj stav Austrije samo je dodatan šamar kompletnoj srpskoj diplomatiji koja već tri decenije nema ama baš nikakav međunarodni kredibilitet i luta na relaciji neznanje-bezidejnost.
pre 5 godina
Predsednik primio premijera.
pre 5 godina
Svi vi koji ove izjave Kurca smatrate da su licemerne ste u totalnoj zabludi i previše verujete našem rukovodstvu koje je nažalost naše a ne nekih naših neprijatelja. Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju. Licemerno je jedino ponašanje naše vlasti koja nam priča bajke i pruža lažne nade vezano za ostanak Kosova u našim ingerencijama a da nam nikada na uvid nisu dali kumanovski sporazum koji su upravo oni potpisali.
I ko je onda tu licemeran?
pre 5 godina
Svi sto dolaze u posetu Beogradu i Pristini, najpre svrate u Beograd da kuliraju a onda odu do Pristine sa lepim vestima za njih.
pre 5 godina
Potpuno je jasno da mi treba da se fokusiramo na uredjenje naseg drustva i prilika u nasoj zemlji jer cemo samo tako biti ozbiljan igrac na medjunarodnom planu.Sto se kosova tice nismo samo mi pogubljeni vec i evropska unija nezna i nije slozna oko statusa.Mislim da su se i neke zemlje,nazalost,veoma znacajne zaigrale i pozurile,racunajuci da ce se sve brzo zavrsiti kao i bombardovanje medjutim nisu racunale da je separatizam zarazan i da moze da zadesi i njih.Neki su uzeli pare,drugi su pod kontrolom SAD,treci su poltroni SAD,cetvrti se dodvoravaju da bi dobili neki poen ali sve u svemu,pored Spanije i drugih iz EU postoje jos veliki igraci koje Albanci ne mogu da kupe i ne moraju da se dodvoravaju amerikancima a koji,uzgred budi receno,ni sami neznaju sta ce sa Kosovom.Pitanje Kosova jos dugo nece biti reseno pa time i nas prijem u EU.U medjuvremenu Vucic bi trebao da Kosovo prepusti Vladi a da on pocne da resava kriminal,primitivizam,korupciju,poltronizam i sve ono sto nam drustvo kvari.Potrebno je da drustvo privedemo pravim vrednostima i demokrattskim tekovinama,da resimo unutrasnje dileme i probleme pa onda da kao ozbiljan igrac apliciramo za resavanje kosovskog cvora.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
Miki
A zašto mi tj. naši političari prvo pregovaraju sa Zapadom pa onda odu kod Putina na konsultacije.
pre 5 godina
Zašto to juče nije rekao u Beogradu?Nego nas i on i Vučić lažu,a govore nam da pričaju istinu?!?
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 06. novembar 2018 12:34)
Tacno tako, a ti malo bolje razmisli pa kazi gde su te silne pare sa kojima su dosli u Beograd i Novi Sad zavrsile. Uplivale su u nase tokove novca povecavajuci BDP. A ti licemerstvo trazi medju politicarima koji su odbili bar tri mnogo bolja resenja za Kosovo u poslednjih 20 godina, a sada bi da se dogovore o razgranicenju kada vise nemas adute.
pre 5 godina
@Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 6. novembar 2018 12:34)
EU nije priznala Kosovo, vecina zemalja EU je priznala Kosovo. To o prodavanju imovine ostavi za neke druge bajke. Ko je lud da prodaje svoju imovinu, ako nije pod konstantnim svakodnevnim pritiskom da napusti svoju zemlju. Pa naravno da bi i ti prodao. E, pitanje je da su bili slobodni i bez pritiska, da li bi prodavali? Naravno da ne bi. Pametna drzava bi donela odluku da svaka transakcija o prodaji imovine otkad je nasa administracija napustila 1999. godine je nevazeca, jer se smatra da nije do nje doslo u uslovima slobodne volje, vec pod pritiskom separatista. Ali kome ja pricam. Da smo 2008 samo primenjivali kiparski model diplomatske i administrativne borbe protiv okupacije, bili bi u mnogo boljoj poziciji. Tacnije trebalo je reagovati jos 2005 i 2006 kada je zbog nekih razloga nasa diplomatija drugaciju terminologiju na sastancima SB o Kosmetu. Ko pogleda dokumenta, videce da je do tada svaka referenca bila sa odgovarajucim objasnjenjem i potvrdom naseg suvereniteta nad teritorijom koja je pod upravom UN-a. No to vam nece reci ni Vuk, ni Kostunica, ni Tadic, ni ovi novi prevaranti.
pre 5 godina
Pa čovek jednostavno radi ono što mora. Nije da se Austrija i on ne pitaju, ali u celoj stvari nisu bitni. Mnogo veći aduti su u igri, karte su podeljenje, poker je, odavno, počeo.
pre 5 godina
Традиционални пријатељи ...
pre 5 godina
Не треба Аустрији, Француској или Немачкој да Србија призна Косово, оне су га већ признале. Они то траже јер је то пре свега потребно Србији ако жели да уђе у ЕУ. А ако не жели, онда ништа. Они би оставили Србију по страни, да она на овај начин прави проблем да Косово уђе у ЕУ. По оном принципу: само да комшији цркне крава, макар мени цркле две.
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
pre 5 godina
Vodjo, čekamo monolog.
pre 5 godina
"To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 6. novembar 2018 11:34)"
To što smo se mi udali za mladoženju na osnovu toga da je obećavao jedno pre godinu dana, recimo da je Kosovo i Metohija Srbija (setimo se samo medenog meseca i ljubavnih izjava!), a sada radi nešto sasvim deseto eee... To je obmana. Mladoženjina.
Nije mlada uvređena, nego je mladoženja varalica. Mlada je mogla da bira i druge iskrenije đuvegije. Na svu sreću, u pravu ste. Uvek čovek može da se razvede. Što pre, to bolje!
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 06. novembar 2018 11:34)
Teško da mogu da zamislim takvo poredjenje.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
(djura, 06. novembar 2018 11:18)
Prvo, u diplomatiji nema prijatelja. A drugo, Vučić i jeste da Kosovo uđe u sve međunarodne institucije.
pre 5 godina
Krajnje licemerno ponašanje!
pre 5 godina
(Marko (Dorcol), 06. novembar 2018 11:20)
Pametno. Dok se ne raščisti sa lopovima među našim političarima, boljeg života nema za Srbiju. Ako se ne razmrsi klupko od interesnih veza političara, pravosudnih i bezbednosnih struktura i kriminalaca, jedni drugima će čuvati leđa, a nama prodavati maglu o borbi za nacionalne interese.
pre 5 godina
Još jedan Vučićev prijatelj.E, da, umalo zaboravih i to da Srbija nikad nije bila tako poštovana i uvažavana u svetu kao sada pod velikim vođom.
pre 5 godina
Tricikl, 6. novembar 2018 11:59)
A onda se setimo da je ova vlast 12 godina bojkotovala sve moguće varjante vraćanja kredita, a da sada samo vrti iz šupljeg u prazno i plaća samo kamatu, a glavnica stoji te stoji i kamati se za buduće generacije te se kamati... a da ne pominjemo da je ova vlast jedan od uzimača tog kredita i da baš i nisu pitali za cenu tog aranžmana, nego su kao i svi likovi u reklamama za kreditne usluge banaka bili oduševljeni ponudom i samo vikali TO JE SUPER TO JE SUPER!!!!
pre 5 godina
Džaba krečiš Vučiću..
pre 5 godina
Neočekivano lepa vest?
pre 5 godina
Мени сада није јасно зашто смо га примили...
pre 5 godina
Resenje dijaloga Beograda i Pristine je prvo o cemu treba voditi racuna. Sigurna buducnost gradjana je na prvom mestu, ali bez mirnog dogovora oni ne mogu da budu sigurni da ce tako biti.
pre 5 godina
ako ako, sta je tu cudno. Pa interpol i treba da ih juri
pre 5 godina
To je njegov “prijatelj” Kurc...Javi se, Vodjo.
pre 5 godina
Пријатељи... као и увек до сада кроз историју.
pre 5 godina
Pa sve drzave koju su priznale Kosovo mozes ocekivat i da ce glasat za uclanjenje istog u Interpol.Ne znam zasto bi sto se tice tog pitanja imali drugaciji pristum.Drugo je sto nama ovdje dacic,vulin,djuric i ostala elita pricaju pricice i bajke.
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
pre 5 godina
Nije noz u ledja,nas predsednik se zdusno bori za nezavisnost Kosova i otcepljenje Presevske doline,narod ga podrzava i glasa za njega,tako da ispada da se svi slazemo za nezavisnost Kosova!!!!
pre 5 godina
Dobro jutro Dačiču!
pre 5 godina
Nije me iznenadio ovom porukom, znamo svi da su više na strani Albanaca, nego na strani Srba.
pre 5 godina
Као кад оде Черномирдин 99е и исто вече нас заспу бомбама..
pre 5 godina
Ne znam šta je tu neočekivano. Velike zapadne sile će svoj projekat dovršiti. To su karte koje su nama podeljene i samo lud čovek može nečemu drugom da se nada. Mi moramo da shvatimo ko smo i gde smo, da uredimo svoje društvo i državu, a onda da vidimo s kim ćemo da se družimo. Sa Grenadom? Liberijom? Hocemo li u EU?
Znamo li mi šta hoćemo?
pre 5 godina
A koliko juče je nama pričao bajke...to su ta evropska posla.
pre 5 godina
Ne zelim u ovakvu EU, ne zelim sporazum koji znaci predaju Kosova, zelim Zakon o ispitivanju porekla imovine svih nosilaca javnih funkcija od 1991. godine do danas. Zivela slobodna Srbija za koju su svoje mlade zivote dali junaci sa Kosara i Pastrika.
pre 5 godina
Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
pre 5 godina
Bravo Vučiću, Dačiću, bravo!
pre 5 godina
@Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
(Ivana, 6. novembar 2018 11:29)
Naprotiv, on izjavljuje samo kod nas ono sto mi volimo da cujemo, a dole izjavi ono sto ce da urade. Druga je stvar sto mi (nasi politicari) nastave saradnju, kao da su oni (Austrijanci i ini) uradili kao sto mi volimo da cujemo.
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
pre 5 godina
Šta to Kurc nosi Prištini?Pitanje je sad?!
pre 5 godina
I po stoti put...uz EU...priča o Kosovu je zabetonirana...i jasno je da ga oni smatraju nezavisnom državom...od Vučića traže da on to verifikuje....ne spominju nikakvi kompromis...niti ih on interesuje...cement....kompromis je samo fikcija nesretnog Brankovića..tj Vučića
pre 5 godina
Kurc je izgleda covek sa dva lica kome ne moze da se veruje.
pre 5 godina
E to je politicar. Uvek korak ispred. Dok se jedna izjava svaruje druga vec u loncu.
pre 5 godina
Sto noz u ledja , pa to je bilo poznato sto ce poderzati a vi sto slusate Dacica sta prica sa vicepremierom Austrie to je vas problem sto verujete na takve izjave od dva ne seriozna politicara ...
... ovo je dokaz za 9 "povlacenje" priznanje Kosova.
pre 5 godina
ovo Austija nam zavrce usi
pre 5 godina
"Štrahe je imao kritički stav prema članstvu Kosova u Interpolu, ali su eksperti izneli argumente u vezi međunarodne policijske saradnje, koji su bili odlučujući, naglašeno je iz austrijske vlade"
lekcija za Srbsku politiku da upotrebe razum i logiku pre nacionalne emocije.
pre 5 godina
Jos jedna u nizu pobeda nase napredne diplomatije
pre 5 godina
Pitanje Kim je kao kredit za stan u svajcarcima... uzeo ga je otac pre 20 godina, prvi sin, naslednik, se bunio, lupili mu kamatu. Drugi obecao da ce da placa na vreme. Kad je video da nema odakle, pobunio se, dobio pretnje izvrsitelja. Drugi, treci, cetvrti... dosao jos jedam sin sada, placa koliko ima, moze, opet kamate, oduzimanje auta, njive, ostala jos samo kuca... Nema potrebe da se kritikuje ova vlast, sve je ovo inercija...
pre 5 godina
Neosnovane tvrdnje su da je moguća prekogranična saradnja policija jer je policija na KiM sačinjena od ljudi koji imaju kriminalnu prošlost i koji su povezani sa svim vrstama kriminala koje postoje.
pre 5 godina
Ništa čudno - priznali su Kosova pa će i sve ostalo. A da ne spominjem kriminal koji se širi sa Kosova pa je sasvim normalno da hoće bilo kakvu saradnju da im omogući lakši način da pokušaju nešto da iskontrolišu.
Nemojte samo emotivno o ovome, svako svoj interes gleda. Nikad nam Austrija nije bila prijatelj, pa sto bi i sada...
Samo rukovanje, smešak i idemo dalje, onako kako nam dolikuje.
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
pre 5 godina
ijaooooooo divna vest
pre 5 godina
Hvala Kurcu i Vucicu sto nam je ovo potanko objasnio (u detalje).
pre 5 godina
"Kurc se uputio ka Prištini, a uoči sastanaka s kosovskim zvaničnicima izjavio da će Austrija podržati prijem Kosova u Interpol."
A što Ivice Dačić rekao pre par dana da Austrija "neće glasati za prijem Kosova u Interpol"?!
Dakle, Ivica laže i onda se buni kada mu kažu da laže i o "povlačenjima" priznanja Kosova.
I još sinoć Ivica rekao kako "neko živi u bajkama" i eto jasno se vidi ko zapravo živi u bajkama.
Havala bogu da istina uvek pobeđuje nad lažima.
pre 5 godina
Srbi su navikli na dvostruke aršine svih međunarodnih institucija.
pre 5 godina
To je njegov “prijatelj” Kurc...Javi se, Vodjo.
pre 5 godina
Nije noz u ledja,nas predsednik se zdusno bori za nezavisnost Kosova i otcepljenje Presevske doline,narod ga podrzava i glasa za njega,tako da ispada da se svi slazemo za nezavisnost Kosova!!!!
pre 5 godina
Jos jedna u nizu pobeda nase napredne diplomatije
pre 5 godina
Ne zelim u ovakvu EU, ne zelim sporazum koji znaci predaju Kosova, zelim Zakon o ispitivanju porekla imovine svih nosilaca javnih funkcija od 1991. godine do danas. Zivela slobodna Srbija za koju su svoje mlade zivote dali junaci sa Kosara i Pastrika.
pre 5 godina
Dobro jutro Dačiču!
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
pre 5 godina
Hvala Kurcu i Vucicu sto nam je ovo potanko objasnio (u detalje).
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
Austrijanci su odavno zaboravili i prvi i drugi svjetski rat i svoju imperiju. To u Austriji nije tema. Oni gledaju kako što bolje i bogatije živjeti danas i u budućnosti.
pre 5 godina
Vodjo, čekamo monolog.
pre 5 godina
Džaba krečiš Vučiću..
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
pre 5 godina
Srbi su navikli na dvostruke aršine svih međunarodnih institucija.
pre 5 godina
I po stoti put...uz EU...priča o Kosovu je zabetonirana...i jasno je da ga oni smatraju nezavisnom državom...od Vučića traže da on to verifikuje....ne spominju nikakvi kompromis...niti ih on interesuje...cement....kompromis je samo fikcija nesretnog Brankovića..tj Vučića
pre 5 godina
Pitanje Kim je kao kredit za stan u svajcarcima... uzeo ga je otac pre 20 godina, prvi sin, naslednik, se bunio, lupili mu kamatu. Drugi obecao da ce da placa na vreme. Kad je video da nema odakle, pobunio se, dobio pretnje izvrsitelja. Drugi, treci, cetvrti... dosao jos jedam sin sada, placa koliko ima, moze, opet kamate, oduzimanje auta, njive, ostala jos samo kuca... Nema potrebe da se kritikuje ova vlast, sve je ovo inercija...
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
pre 5 godina
"Kurc se uputio ka Prištini, a uoči sastanaka s kosovskim zvaničnicima izjavio da će Austrija podržati prijem Kosova u Interpol."
A što Ivice Dačić rekao pre par dana da Austrija "neće glasati za prijem Kosova u Interpol"?!
Dakle, Ivica laže i onda se buni kada mu kažu da laže i o "povlačenjima" priznanja Kosova.
I još sinoć Ivica rekao kako "neko živi u bajkama" i eto jasno se vidi ko zapravo živi u bajkama.
Havala bogu da istina uvek pobeđuje nad lažima.
pre 5 godina
Još jedan Vučićev prijatelj.E, da, umalo zaboravih i to da Srbija nikad nije bila tako poštovana i uvažavana u svetu kao sada pod velikim vođom.
pre 5 godina
Мени сада није јасно зашто смо га примили...
pre 5 godina
Основни проблем људске расе и лежиште свих сукоба је потиче од оног првог мамлаза који је оградио неко земљиште и рекао "ово је моје" а то је омогућило богаћење појединаца и касније експлоатацију сваке врсте. Затим су се поставиле границе, а да би се чувало богатство тих најбогатијих - људски род је направио војске. Кад имаш војску са њом мораш и да ратујеш да би сачувао или отео богатство. По обичају у ратовима је гинула најчешће сиротиња. И тако ... ко зна докле...
pre 5 godina
Ništa čudno - priznali su Kosova pa će i sve ostalo. A da ne spominjem kriminal koji se širi sa Kosova pa je sasvim normalno da hoće bilo kakvu saradnju da im omogući lakši način da pokušaju nešto da iskontrolišu.
Nemojte samo emotivno o ovome, svako svoj interes gleda. Nikad nam Austrija nije bila prijatelj, pa sto bi i sada...
Samo rukovanje, smešak i idemo dalje, onako kako nam dolikuje.
pre 5 godina
Kurc je izgleda covek sa dva lica kome ne moze da se veruje.
pre 5 godina
Bravo Vučiću, Dačiću, bravo!
pre 5 godina
Као кад оде Черномирдин 99е и исто вече нас заспу бомбама..
pre 5 godina
ovo Austija nam zavrce usi
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
(djura, 06. novembar 2018 11:18)
Prvo, u diplomatiji nema prijatelja. A drugo, Vučić i jeste da Kosovo uđe u sve međunarodne institucije.
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
pre 5 godina
Традиционални пријатељи ...
pre 5 godina
Nije me iznenadio ovom porukom, znamo svi da su više na strani Albanaca, nego na strani Srba.
pre 5 godina
Пријатељи... као и увек до сада кроз историју.
pre 5 godina
Zašto to juče nije rekao u Beogradu?Nego nas i on i Vučić lažu,a govore nam da pričaju istinu?!?
pre 5 godina
ijaooooooo divna vest
pre 5 godina
"To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 6. novembar 2018 11:34)"
To što smo se mi udali za mladoženju na osnovu toga da je obećavao jedno pre godinu dana, recimo da je Kosovo i Metohija Srbija (setimo se samo medenog meseca i ljubavnih izjava!), a sada radi nešto sasvim deseto eee... To je obmana. Mladoženjina.
Nije mlada uvređena, nego je mladoženja varalica. Mlada je mogla da bira i druge iskrenije đuvegije. Na svu sreću, u pravu ste. Uvek čovek može da se razvede. Što pre, to bolje!
pre 5 godina
"Štrahe je imao kritički stav prema članstvu Kosova u Interpolu, ali su eksperti izneli argumente u vezi međunarodne policijske saradnje, koji su bili odlučujući, naglašeno je iz austrijske vlade"
lekcija za Srbsku politiku da upotrebe razum i logiku pre nacionalne emocije.
pre 5 godina
Resenje dijaloga Beograda i Pristine je prvo o cemu treba voditi racuna. Sigurna buducnost gradjana je na prvom mestu, ali bez mirnog dogovora oni ne mogu da budu sigurni da ce tako biti.
pre 5 godina
Pa sve drzave koju su priznale Kosovo mozes ocekivat i da ce glasat za uclanjenje istog u Interpol.Ne znam zasto bi sto se tice tog pitanja imali drugaciji pristum.Drugo je sto nama ovdje dacic,vulin,djuric i ostala elita pricaju pricice i bajke.
pre 5 godina
Srpski predsednik odavno na međunarodnoj sceni slovi za čoveka koji nije od reči, a njegova politika koketiranja i sa zapadom i sa istokom doživljava i formalni fijasko.
Niko ga više ne shvata ozbiljno, jer je sklon mešetarenju i vrdanju, a to niko ne voli.
Ovaj stav Austrije samo je dodatan šamar kompletnoj srpskoj diplomatiji koja već tri decenije nema ama baš nikakav međunarodni kredibilitet i luta na relaciji neznanje-bezidejnost.
pre 5 godina
Sto noz u ledja , pa to je bilo poznato sto ce poderzati a vi sto slusate Dacica sta prica sa vicepremierom Austrie to je vas problem sto verujete na takve izjave od dva ne seriozna politicara ...
... ovo je dokaz za 9 "povlacenje" priznanje Kosova.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
Miki
A zašto mi tj. naši političari prvo pregovaraju sa Zapadom pa onda odu kod Putina na konsultacije.
pre 5 godina
Vjerujem da tako je rekao i u Beogradu.
Austria je priznala i podrzala nezavisnost Kosova, a to zna odlicno i Beograd.
Austria prema Srbije i Kosovo ne igra ulogu dvolicnosti, nego ona je otvorena, nema nimalo sta da se krije.
Karte su otvorene odavno, bar za onoga sto zeli da vidi realnost.
pre 5 godina
Neosnovane tvrdnje su da je moguća prekogranična saradnja policija jer je policija na KiM sačinjena od ljudi koji imaju kriminalnu prošlost i koji su povezani sa svim vrstama kriminala koje postoje.
pre 5 godina
Potpuno je jasno da mi treba da se fokusiramo na uredjenje naseg drustva i prilika u nasoj zemlji jer cemo samo tako biti ozbiljan igrac na medjunarodnom planu.Sto se kosova tice nismo samo mi pogubljeni vec i evropska unija nezna i nije slozna oko statusa.Mislim da su se i neke zemlje,nazalost,veoma znacajne zaigrale i pozurile,racunajuci da ce se sve brzo zavrsiti kao i bombardovanje medjutim nisu racunale da je separatizam zarazan i da moze da zadesi i njih.Neki su uzeli pare,drugi su pod kontrolom SAD,treci su poltroni SAD,cetvrti se dodvoravaju da bi dobili neki poen ali sve u svemu,pored Spanije i drugih iz EU postoje jos veliki igraci koje Albanci ne mogu da kupe i ne moraju da se dodvoravaju amerikancima a koji,uzgred budi receno,ni sami neznaju sta ce sa Kosovom.Pitanje Kosova jos dugo nece biti reseno pa time i nas prijem u EU.U medjuvremenu Vucic bi trebao da Kosovo prepusti Vladi a da on pocne da resava kriminal,primitivizam,korupciju,poltronizam i sve ono sto nam drustvo kvari.Potrebno je da drustvo privedemo pravim vrednostima i demokrattskim tekovinama,da resimo unutrasnje dileme i probleme pa onda da kao ozbiljan igrac apliciramo za resavanje kosovskog cvora.
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
pre 5 godina
Predsednik primio premijera.
pre 5 godina
Šta to Kurc nosi Prištini?Pitanje je sad?!
pre 5 godina
Neočekivano lepa vest?
pre 5 godina
(Marko (Dorcol), 06. novembar 2018 11:20)
Pametno. Dok se ne raščisti sa lopovima među našim političarima, boljeg života nema za Srbiju. Ako se ne razmrsi klupko od interesnih veza političara, pravosudnih i bezbednosnih struktura i kriminalaca, jedni drugima će čuvati leđa, a nama prodavati maglu o borbi za nacionalne interese.
pre 5 godina
E to je politicar. Uvek korak ispred. Dok se jedna izjava svaruje druga vec u loncu.
pre 5 godina
Krajnje licemerno ponašanje!
pre 5 godina
Kad su ovakvi Vučićevi prijatelji, kakvi li su mu neprijatelji?
pre 5 godina
Svi vi koji ove izjave Kurca smatrate da su licemerne ste u totalnoj zabludi i previše verujete našem rukovodstvu koje je nažalost naše a ne nekih naših neprijatelja. Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju. Licemerno je jedino ponašanje naše vlasti koja nam priča bajke i pruža lažne nade vezano za ostanak Kosova u našim ingerencijama a da nam nikada na uvid nisu dali kumanovski sporazum koji su upravo oni potpisali.
I ko je onda tu licemeran?
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 06. novembar 2018 12:34)
Tacno tako, a ti malo bolje razmisli pa kazi gde su te silne pare sa kojima su dosli u Beograd i Novi Sad zavrsile. Uplivale su u nase tokove novca povecavajuci BDP. A ti licemerstvo trazi medju politicarima koji su odbili bar tri mnogo bolja resenja za Kosovo u poslednjih 20 godina, a sada bi da se dogovore o razgranicenju kada vise nemas adute.
pre 5 godina
Svi sto dolaze u posetu Beogradu i Pristini, najpre svrate u Beograd da kuliraju a onda odu do Pristine sa lepim vestima za njih.
pre 5 godina
Ne znam šta je tu neočekivano. Velike zapadne sile će svoj projekat dovršiti. To su karte koje su nama podeljene i samo lud čovek može nečemu drugom da se nada. Mi moramo da shvatimo ko smo i gde smo, da uredimo svoje društvo i državu, a onda da vidimo s kim ćemo da se družimo. Sa Grenadom? Liberijom? Hocemo li u EU?
Znamo li mi šta hoćemo?
pre 5 godina
Не треба Аустрији, Француској или Немачкој да Србија призна Косово, оне су га већ признале. Они то траже јер је то пре свега потребно Србији ако жели да уђе у ЕУ. А ако не жели, онда ништа. Они би оставили Србију по страни, да она на овај начин прави проблем да Косово уђе у ЕУ. По оном принципу: само да комшији цркне крава, макар мени цркле две.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
pre 5 godina
A koliko juče je nama pričao bajke...to su ta evropska posla.
pre 5 godina
Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
pre 5 godina
Pa čovek jednostavno radi ono što mora. Nije da se Austrija i on ne pitaju, ali u celoj stvari nisu bitni. Mnogo veći aduti su u igri, karte su podeljenje, poker je, odavno, počeo.
pre 5 godina
Tricikl, 6. novembar 2018 11:59)
A onda se setimo da je ova vlast 12 godina bojkotovala sve moguće varjante vraćanja kredita, a da sada samo vrti iz šupljeg u prazno i plaća samo kamatu, a glavnica stoji te stoji i kamati se za buduće generacije te se kamati... a da ne pominjemo da je ova vlast jedan od uzimača tog kredita i da baš i nisu pitali za cenu tog aranžmana, nego su kao i svi likovi u reklamama za kreditne usluge banaka bili oduševljeni ponudom i samo vikali TO JE SUPER TO JE SUPER!!!!
pre 5 godina
@Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
(Ivana, 6. novembar 2018 11:29)
Naprotiv, on izjavljuje samo kod nas ono sto mi volimo da cujemo, a dole izjavi ono sto ce da urade. Druga je stvar sto mi (nasi politicari) nastave saradnju, kao da su oni (Austrijanci i ini) uradili kao sto mi volimo da cujemo.
pre 5 godina
Nikad mi nećemo izaći iz proklete avlije.
pre 5 godina
ako ako, sta je tu cudno. Pa interpol i treba da ih juri
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 06. novembar 2018 11:34)
Teško da mogu da zamislim takvo poredjenje.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
pre 5 godina
Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju.
(Djordje NS
Понашање Аустрије, као и свих других европских држава које су признале Косово јесте лицемерно јер је противно међународном праву и миру у Европи. Да се присетимо Валтазара Богишића - што се грбаво роди, време не исправи. Наш највећи проблем јесте што је и наша власт лицемерна и корумпирана до сржи.
pre 5 godina
@Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 6. novembar 2018 12:34)
EU nije priznala Kosovo, vecina zemalja EU je priznala Kosovo. To o prodavanju imovine ostavi za neke druge bajke. Ko je lud da prodaje svoju imovinu, ako nije pod konstantnim svakodnevnim pritiskom da napusti svoju zemlju. Pa naravno da bi i ti prodao. E, pitanje je da su bili slobodni i bez pritiska, da li bi prodavali? Naravno da ne bi. Pametna drzava bi donela odluku da svaka transakcija o prodaji imovine otkad je nasa administracija napustila 1999. godine je nevazeca, jer se smatra da nije do nje doslo u uslovima slobodne volje, vec pod pritiskom separatista. Ali kome ja pricam. Da smo 2008 samo primenjivali kiparski model diplomatske i administrativne borbe protiv okupacije, bili bi u mnogo boljoj poziciji. Tacnije trebalo je reagovati jos 2005 i 2006 kada je zbog nekih razloga nasa diplomatija drugaciju terminologiju na sastancima SB o Kosmetu. Ko pogleda dokumenta, videce da je do tada svaka referenca bila sa odgovarajucim objasnjenjem i potvrdom naseg suvereniteta nad teritorijom koja je pod upravom UN-a. No to vam nece reci ni Vuk, ni Kostunica, ni Tadic, ni ovi novi prevaranti.
pre 5 godina
(toplica, 6. novembar 2018 14:23)
Upravo tako....napraviti normalno i bogato drustvo (i ljudskim vrednostima ne samo parama). Onda bi svaka nasa odmerena rec u bila respektovana a ne...
Medjutim to je najteze uciniti. Ovako je lako uvek na druge kukati ili oni losi zapadnu prijatelji ili los narod...
Ne vidim mnogo srece ni sa prethodnom garnirturom politicara, takozvanom opozicijom.
Svi ste vi opozicija gradjanima Srbije.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
(Jeremija, 06. novembar 2018 15:25)
Јел по угледу на Хрватску и Црну Гору која су Србима дале ентитете, конститутивност и специјалне везе са Србијом?
pre 5 godina
@ ОГЊЕН
Знаш ли ко је то написо? Жан Жак Русо, филозоф, Дело " Друштвени уговор". " И да се у том тренутку,тада, нашао неки поштен и храбар човек, који би се супротставио таквом човеку који је први оградио земљиште и рекао "ово је моје", колико би само људске беде, патње, ратова и смрти било избегнуто.
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
I Vijetnamci su pobedili Amerikance. Vijetnamci 2-4 miliona mrtvih, Amerikanci od 40-60 hiljada mrtvih.
pre 5 godina
Zašto to juče nije rekao u Beogradu?Nego nas i on i Vučić lažu,a govore nam da pričaju istinu?!?
pre 5 godina
To je njegov “prijatelj” Kurc...Javi se, Vodjo.
pre 5 godina
Nije noz u ledja,nas predsednik se zdusno bori za nezavisnost Kosova i otcepljenje Presevske doline,narod ga podrzava i glasa za njega,tako da ispada da se svi slazemo za nezavisnost Kosova!!!!
pre 5 godina
Jos jedna u nizu pobeda nase napredne diplomatije
pre 5 godina
Ne zelim u ovakvu EU, ne zelim sporazum koji znaci predaju Kosova, zelim Zakon o ispitivanju porekla imovine svih nosilaca javnih funkcija od 1991. godine do danas. Zivela slobodna Srbija za koju su svoje mlade zivote dali junaci sa Kosara i Pastrika.
pre 5 godina
Dobro jutro Dačiču!
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
pre 5 godina
Hvala Kurcu i Vucicu sto nam je ovo potanko objasnio (u detalje).
pre 5 godina
Džaba krečiš Vučiću..
pre 5 godina
Vodjo, čekamo monolog.
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
pre 5 godina
I po stoti put...uz EU...priča o Kosovu je zabetonirana...i jasno je da ga oni smatraju nezavisnom državom...od Vučića traže da on to verifikuje....ne spominju nikakvi kompromis...niti ih on interesuje...cement....kompromis je samo fikcija nesretnog Brankovića..tj Vučića
pre 5 godina
Мени сада није јасно зашто смо га примили...
pre 5 godina
Ništa čudno - priznali su Kosova pa će i sve ostalo. A da ne spominjem kriminal koji se širi sa Kosova pa je sasvim normalno da hoće bilo kakvu saradnju da im omogući lakši način da pokušaju nešto da iskontrolišu.
Nemojte samo emotivno o ovome, svako svoj interes gleda. Nikad nam Austrija nije bila prijatelj, pa sto bi i sada...
Samo rukovanje, smešak i idemo dalje, onako kako nam dolikuje.
pre 5 godina
"Kurc se uputio ka Prištini, a uoči sastanaka s kosovskim zvaničnicima izjavio da će Austrija podržati prijem Kosova u Interpol."
A što Ivice Dačić rekao pre par dana da Austrija "neće glasati za prijem Kosova u Interpol"?!
Dakle, Ivica laže i onda se buni kada mu kažu da laže i o "povlačenjima" priznanja Kosova.
I još sinoć Ivica rekao kako "neko živi u bajkama" i eto jasno se vidi ko zapravo živi u bajkama.
Havala bogu da istina uvek pobeđuje nad lažima.
pre 5 godina
Još jedan Vučićev prijatelj.E, da, umalo zaboravih i to da Srbija nikad nije bila tako poštovana i uvažavana u svetu kao sada pod velikim vođom.
pre 5 godina
Као кад оде Черномирдин 99е и исто вече нас заспу бомбама..
pre 5 godina
ovo Austija nam zavrce usi
pre 5 godina
Bravo Vučiću, Dačiću, bravo!
pre 5 godina
Predsednik primio premijera.
pre 5 godina
I njega Vucic zove prijateljem...?
(djura, 06. novembar 2018 11:18)
Prvo, u diplomatiji nema prijatelja. A drugo, Vučić i jeste da Kosovo uđe u sve međunarodne institucije.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
Miki
A zašto mi tj. naši političari prvo pregovaraju sa Zapadom pa onda odu kod Putina na konsultacije.
pre 5 godina
Пријатељи... као и увек до сада кроз историју.
pre 5 godina
ijaooooooo divna vest
pre 5 godina
"To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 6. novembar 2018 11:34)"
To što smo se mi udali za mladoženju na osnovu toga da je obećavao jedno pre godinu dana, recimo da je Kosovo i Metohija Srbija (setimo se samo medenog meseca i ljubavnih izjava!), a sada radi nešto sasvim deseto eee... To je obmana. Mladoženjina.
Nije mlada uvređena, nego je mladoženja varalica. Mlada je mogla da bira i druge iskrenije đuvegije. Na svu sreću, u pravu ste. Uvek čovek može da se razvede. Što pre, to bolje!
pre 5 godina
"Štrahe je imao kritički stav prema članstvu Kosova u Interpolu, ali su eksperti izneli argumente u vezi međunarodne policijske saradnje, koji su bili odlučujući, naglašeno je iz austrijske vlade"
lekcija za Srbsku politiku da upotrebe razum i logiku pre nacionalne emocije.
pre 5 godina
Svi vi koji ove izjave Kurca smatrate da su licemerne ste u totalnoj zabludi i previše verujete našem rukovodstvu koje je nažalost naše a ne nekih naših neprijatelja. Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju. Licemerno je jedino ponašanje naše vlasti koja nam priča bajke i pruža lažne nade vezano za ostanak Kosova u našim ingerencijama a da nam nikada na uvid nisu dali kumanovski sporazum koji su upravo oni potpisali.
I ko je onda tu licemeran?
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 06. novembar 2018 12:34)
Tacno tako, a ti malo bolje razmisli pa kazi gde su te silne pare sa kojima su dosli u Beograd i Novi Sad zavrsile. Uplivale su u nase tokove novca povecavajuci BDP. A ti licemerstvo trazi medju politicarima koji su odbili bar tri mnogo bolja resenja za Kosovo u poslednjih 20 godina, a sada bi da se dogovore o razgranicenju kada vise nemas adute.
pre 5 godina
Pa sve drzave koju su priznale Kosovo mozes ocekivat i da ce glasat za uclanjenje istog u Interpol.Ne znam zasto bi sto se tice tog pitanja imali drugaciji pristum.Drugo je sto nama ovdje dacic,vulin,djuric i ostala elita pricaju pricice i bajke.
pre 5 godina
(Marko (Dorcol), 06. novembar 2018 11:20)
Pametno. Dok se ne raščisti sa lopovima među našim političarima, boljeg života nema za Srbiju. Ako se ne razmrsi klupko od interesnih veza političara, pravosudnih i bezbednosnih struktura i kriminalaca, jedni drugima će čuvati leđa, a nama prodavati maglu o borbi za nacionalne interese.
pre 5 godina
Srpski predsednik odavno na međunarodnoj sceni slovi za čoveka koji nije od reči, a njegova politika koketiranja i sa zapadom i sa istokom doživljava i formalni fijasko.
Niko ga više ne shvata ozbiljno, jer je sklon mešetarenju i vrdanju, a to niko ne voli.
Ovaj stav Austrije samo je dodatan šamar kompletnoj srpskoj diplomatiji koja već tri decenije nema ama baš nikakav međunarodni kredibilitet i luta na relaciji neznanje-bezidejnost.
pre 5 godina
Šta to Kurc nosi Prištini?Pitanje je sad?!
pre 5 godina
Ne znam šta je tu neočekivano. Velike zapadne sile će svoj projekat dovršiti. To su karte koje su nama podeljene i samo lud čovek može nečemu drugom da se nada. Mi moramo da shvatimo ko smo i gde smo, da uredimo svoje društvo i državu, a onda da vidimo s kim ćemo da se družimo. Sa Grenadom? Liberijom? Hocemo li u EU?
Znamo li mi šta hoćemo?
pre 5 godina
@Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
(Ivana, 6. novembar 2018 11:29)
Naprotiv, on izjavljuje samo kod nas ono sto mi volimo da cujemo, a dole izjavi ono sto ce da urade. Druga je stvar sto mi (nasi politicari) nastave saradnju, kao da su oni (Austrijanci i ini) uradili kao sto mi volimo da cujemo.
pre 5 godina
E to je politicar. Uvek korak ispred. Dok se jedna izjava svaruje druga vec u loncu.
pre 5 godina
Neočekivano lepa vest?
pre 5 godina
Sto noz u ledja , pa to je bilo poznato sto ce poderzati a vi sto slusate Dacica sta prica sa vicepremierom Austrie to je vas problem sto verujete na takve izjave od dva ne seriozna politicara ...
... ovo je dokaz za 9 "povlacenje" priznanje Kosova.
pre 5 godina
A koliko juče je nama pričao bajke...to su ta evropska posla.
pre 5 godina
ako ako, sta je tu cudno. Pa interpol i treba da ih juri
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
(Miodrag, 6. novembar 2018 11:28)
Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
pre 5 godina
(toplica, 6. novembar 2018 14:23)
Upravo tako....napraviti normalno i bogato drustvo (i ljudskim vrednostima ne samo parama). Onda bi svaka nasa odmerena rec u bila respektovana a ne...
Medjutim to je najteze uciniti. Ovako je lako uvek na druge kukati ili oni losi zapadnu prijatelji ili los narod...
Ne vidim mnogo srece ni sa prethodnom garnirturom politicara, takozvanom opozicijom.
Svi ste vi opozicija gradjanima Srbije.
pre 5 godina
Kad su ovakvi Vučićevi prijatelji, kakvi li su mu neprijatelji?
pre 5 godina
To sto mi ne damo Kosovo je kao kad te zena 20 puta vara,i to pred tvojim ocima, a t se pravis kao da se nije nista desilo i pokusavas da spasis brak.
(miLLpiLL, 06. novembar 2018 11:34)
Teško da mogu da zamislim takvo poredjenje.
pre 5 godina
Ocigledno da covek izjavljuje svakom ono sto zeli da cuje, e sad ostaje da se vidi sta ce stvarno uraditi.
pre 5 godina
Не треба Аустрији, Француској или Немачкој да Србија призна Косово, оне су га већ признале. Они то траже јер је то пре свега потребно Србији ако жели да уђе у ЕУ. А ако не жели, онда ништа. Они би оставили Србију по страни, да она на овај начин прави проблем да Косово уђе у ЕУ. По оном принципу: само да комшији цркне крава, макар мени цркле две.
pre 5 godina
Svi sto dolaze u posetu Beogradu i Pristini, najpre svrate u Beograd da kuliraju a onda odu do Pristine sa lepim vestima za njih.
pre 5 godina
Tricikl, 6. novembar 2018 11:59)
A onda se setimo da je ova vlast 12 godina bojkotovala sve moguće varjante vraćanja kredita, a da sada samo vrti iz šupljeg u prazno i plaća samo kamatu, a glavnica stoji te stoji i kamati se za buduće generacije te se kamati... a da ne pominjemo da je ova vlast jedan od uzimača tog kredita i da baš i nisu pitali za cenu tog aranžmana, nego su kao i svi likovi u reklamama za kreditne usluge banaka bili oduševljeni ponudom i samo vikali TO JE SUPER TO JE SUPER!!!!
pre 5 godina
Nikad mi nećemo izaći iz proklete avlije.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
pre 5 godina
Austrija se ponaša, kao i sve ostale evropske zemlje koje su priznale Kosovo, idu ka integraciji istog u evropske i svetske tokove i institucije i tu nema ništa licemerno inače bi povukli odluku o proznanju.
(Djordje NS
Понашање Аустрије, као и свих других европских држава које су признале Косово јесте лицемерно јер је противно међународном праву и миру у Европи. Да се присетимо Валтазара Богишића - што се грбаво роди, време не исправи. Наш највећи проблем јесте што је и наша власт лицемерна и корумпирана до сржи.
pre 5 godina
@Plitika EU je sve samo ne licemerna. Oni su priznali Kosovo, i naravno da sa time ide u clanstvo u Interpolu. Ako trazis licemerstvo, onda malo precesljaj po kosovskim srbima. Na kosovu su prodali svoja imanja za nerealne pare albancima, a onda su dosli u Beograd, Novi Sad i Suboticu da srbuju.
(Tihi okean, 6. novembar 2018 12:34)
EU nije priznala Kosovo, vecina zemalja EU je priznala Kosovo. To o prodavanju imovine ostavi za neke druge bajke. Ko je lud da prodaje svoju imovinu, ako nije pod konstantnim svakodnevnim pritiskom da napusti svoju zemlju. Pa naravno da bi i ti prodao. E, pitanje je da su bili slobodni i bez pritiska, da li bi prodavali? Naravno da ne bi. Pametna drzava bi donela odluku da svaka transakcija o prodaji imovine otkad je nasa administracija napustila 1999. godine je nevazeca, jer se smatra da nije do nje doslo u uslovima slobodne volje, vec pod pritiskom separatista. Ali kome ja pricam. Da smo 2008 samo primenjivali kiparski model diplomatske i administrativne borbe protiv okupacije, bili bi u mnogo boljoj poziciji. Tacnije trebalo je reagovati jos 2005 i 2006 kada je zbog nekih razloga nasa diplomatija drugaciju terminologiju na sastancima SB o Kosmetu. Ko pogleda dokumenta, videce da je do tada svaka referenca bila sa odgovarajucim objasnjenjem i potvrdom naseg suvereniteta nad teritorijom koja je pod upravom UN-a. No to vam nece reci ni Vuk, ni Kostunica, ni Tadic, ni ovi novi prevaranti.
pre 5 godina
Kurc je izgleda covek sa dva lica kome ne moze da se veruje.
pre 5 godina
To je ta EU licemerna politika koja nema budućnosti.
pre 5 godina
Resenje dijaloga Beograda i Pristine je prvo o cemu treba voditi racuna. Sigurna buducnost gradjana je na prvom mestu, ali bez mirnog dogovora oni ne mogu da budu sigurni da ce tako biti.
pre 5 godina
Krajnje licemerno ponašanje!
pre 5 godina
Srbi su navikli na dvostruke aršine svih međunarodnih institucija.
pre 5 godina
Pitanje Kim je kao kredit za stan u svajcarcima... uzeo ga je otac pre 20 godina, prvi sin, naslednik, se bunio, lupili mu kamatu. Drugi obecao da ce da placa na vreme. Kad je video da nema odakle, pobunio se, dobio pretnje izvrsitelja. Drugi, treci, cetvrti... dosao jos jedam sin sada, placa koliko ima, moze, opet kamate, oduzimanje auta, njive, ostala jos samo kuca... Nema potrebe da se kritikuje ova vlast, sve je ovo inercija...
pre 5 godina
Neosnovane tvrdnje su da je moguća prekogranična saradnja policija jer je policija na KiM sačinjena od ljudi koji imaju kriminalnu prošlost i koji su povezani sa svim vrstama kriminala koje postoje.
pre 5 godina
Zasto svi ovi zapadnjaci prvo posete nas pa onda idu na Kosovo i pricaju kontra? Zasto im ne preporuciti obrnuti scenario?
pre 5 godina
Nije me iznenadio ovom porukom, znamo svi da su više na strani Albanaca, nego na strani Srba.
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
Austrijanci su odavno zaboravili i prvi i drugi svjetski rat i svoju imperiju. To u Austriji nije tema. Oni gledaju kako što bolje i bogatije živjeti danas i u budućnosti.
pre 5 godina
Potpuno je jasno da mi treba da se fokusiramo na uredjenje naseg drustva i prilika u nasoj zemlji jer cemo samo tako biti ozbiljan igrac na medjunarodnom planu.Sto se kosova tice nismo samo mi pogubljeni vec i evropska unija nezna i nije slozna oko statusa.Mislim da su se i neke zemlje,nazalost,veoma znacajne zaigrale i pozurile,racunajuci da ce se sve brzo zavrsiti kao i bombardovanje medjutim nisu racunale da je separatizam zarazan i da moze da zadesi i njih.Neki su uzeli pare,drugi su pod kontrolom SAD,treci su poltroni SAD,cetvrti se dodvoravaju da bi dobili neki poen ali sve u svemu,pored Spanije i drugih iz EU postoje jos veliki igraci koje Albanci ne mogu da kupe i ne moraju da se dodvoravaju amerikancima a koji,uzgred budi receno,ni sami neznaju sta ce sa Kosovom.Pitanje Kosova jos dugo nece biti reseno pa time i nas prijem u EU.U medjuvremenu Vucic bi trebao da Kosovo prepusti Vladi a da on pocne da resava kriminal,primitivizam,korupciju,poltronizam i sve ono sto nam drustvo kvari.Potrebno je da drustvo privedemo pravim vrednostima i demokrattskim tekovinama,da resimo unutrasnje dileme i probleme pa onda da kao ozbiljan igrac apliciramo za resavanje kosovskog cvora.
pre 5 godina
Pa čovek jednostavno radi ono što mora. Nije da se Austrija i on ne pitaju, ali u celoj stvari nisu bitni. Mnogo veći aduti su u igri, karte su podeljenje, poker je, odavno, počeo.
pre 5 godina
Традиционални пријатељи ...
pre 5 godina
Vjerujem da tako je rekao i u Beogradu.
Austria je priznala i podrzala nezavisnost Kosova, a to zna odlicno i Beograd.
Austria prema Srbije i Kosovo ne igra ulogu dvolicnosti, nego ona je otvorena, nema nimalo sta da se krije.
Karte su otvorene odavno, bar za onoga sto zeli da vidi realnost.
pre 5 godina
Nikada Austrijanci neće nama zaboraviti što smo ih pobedili!
(Storno, 6. novembar 2018 11:21)
I Vijetnamci su pobedili Amerikance. Vijetnamci 2-4 miliona mrtvih, Amerikanci od 40-60 hiljada mrtvih.
pre 5 godina
Srbija je imala 100 godina da riješi "problem" Kosova. Nije išlo, džaba je. Možda bi išlo bolje da se Albancima na vrijeme dao entitet "Republika Albanska", konstitutivnost, specijalne veze s Albanijom, policija, sudstvo...
(Jeremija, 06. novembar 2018 15:25)
Јел по угледу на Хрватску и Црну Гору која су Србима дале ентитете, конститутивност и специјалне везе са Србијом?
pre 5 godina
Основни проблем људске расе и лежиште свих сукоба је потиче од оног првог мамлаза који је оградио неко земљиште и рекао "ово је моје" а то је омогућило богаћење појединаца и касније експлоатацију сваке врсте. Затим су се поставиле границе, а да би се чувало богатство тих најбогатијих - људски род је направио војске. Кад имаш војску са њом мораш и да ратујеш да би сачувао или отео богатство. По обичају у ратовима је гинула најчешће сиротиња. И тако ... ко зна докле...
pre 5 godina
@ ОГЊЕН
Знаш ли ко је то написо? Жан Жак Русо, филозоф, Дело " Друштвени уговор". " И да се у том тренутку,тада, нашао неки поштен и храбар човек, који би се супротставио таквом човеку који је први оградио земљиште и рекао "ово је моје", колико би само људске беде, патње, ратова и смрти било избегнуто.
70 Komentari
Sortiraj po: