Nedelja, 30.09.2018.

15:51

Kremlj: Rano je govoriti o ruskoj pomoći Srbiji

Portparol Kremlja Dmitrij Peskov izjavio je da je suviše rano govoriti o tome da li će Rusija pružiti pomoć Srbiji nakon zaoštravanja situacije na Kosovu.

Izvor: Tanjug

Kremlj: Rano je govoriti o ruskoj pomoæi Srbiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

142 Komentari

Sortiraj po:

nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 5 godina

nema nama pomoći jer prvo moramo priznati da smo bolesni. a naša najveća bolest je samodestrukcija.

leptirica

pre 5 godina

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.
(Ivana, 30. septembar 2018 22:42)

Prvo mislim da bi se Kosovo trebalo mirnim putem reintegrirati u sastav Srbije,ali tu vam Rusija sigurno nemože pomoći. Drugo komentar ti je tipičan Rusofilski, čak i ovaj dio "nisam Rusofil,ali...".
Moraš shvatiti da je Srbija okružena NATO zemljama i da bi bilo koji komad oružja došao do Srbije,mora preko NATO teritorija. Rusija je pokazala do sada da nije spremna riskirati sankcije ako nije u pitanju njihova vlastita korist (kao u pitanju Krima). Vraćanjem Kosova u sastav Srbije, Rusija ne dobiva ništa. Štoviše šalje poruku nepovredivosti granica,što je suprotno sa njihovim potezima oko Krima. Rusima odgovara ova situacija gdi je Srbiji otkinut dio teritorija pod blagoslovom zapada, jer je to na neki način opravdanje za otkidanje Krima Ukrajini. Po mojem mišljenju o povratku Kosova Srbija treba pregovarati sa Washingtonom, ne sa EU ili Moskvom.

Ludi Milojko

pre 5 godina

Meni nije jasno ko lupa tolike minuse ljudima koji napisali istinu?Za sve vas Rusofile koji niste proveli više od godinu dana u Russiji bilo bi veliko razočarenje kako se odnose "braća " prema nama!Polovina russa misli da smo mi Sirija!
Da nam pomažu u svemu...daju besplatnu naftu i gas...poklanjaju avione,tenkove...A ruskog KORUMPIRANOG ČINOVNIKA je bolje da nikada i ne sretnete!Rusija je u velikim problemima i treba im spoljnji neprijatelj da bi kleptokratski režim sačuvao vlast!Pod hitno da se uvede VIZNI REŽIM I NAJSTROŽE KONTROLNE MERE!Ko su ti "turisti"činovnici koji dolaze u Srbiju!Pitanje je vremena kad će i kod nas da počnu da TRUJU!A Vučko i "ljubi ga tetka iz Kanade" nek zaplacu kad se AKUMULATORI MIG-a29 ISPRAZNE!
PAMET U GLAVU SRBI!TO VAM JA IZ MOSKVE PIŠEM! !!

Branimir Mitrovic Floyd

pre 5 godina

Puno je primera da u istorijskih trenucima Rusija pomaže Srbima. Evo na primer poslednji, Dodik gledao Formulu 1 u Sočiju. Znači karta gratis.

paja

pre 5 godina

Pamtimo 1999! Prvo zbog onih koji su nas tukli, ali i zbog onih koji su nas prvo gurnuli u sukob uz maglovita obecanja o pomoci, a onda nam slali popove i armijski hor.

Stevan Nedeljkovic

pre 5 godina

Dok Vucic ne priznaje da je Krim vekovima bio ruski i da je to i sada, dzaba mu je da obija "coskove i hodnjike" po Moskvi!

CATAPA

pre 5 godina

Mene zanima samo kako smo mi neutralni kad tražimo rusku vojnu pomoć?
Ispada da smo neutralni koliko i Čehoslovačka šezdeset osme kada je tražila vojnu pomoć Sovjetskog Saveza.
Ovo je u stvari akt veleizdaje kako god da okreneš: ako je Kosovo Srbija, onda je to unutrašnji problem u koji se ne pozivaju strane sile. Ako je Kosovo susedna neprijateljska država, onda je Kosovo SUSEDNA DRŽAVA.
Muzičari, ne može i ovako i onako, a tetka je u Kanadi.

Srbija ima manje autonomije od drugih ruskih gubernija, a i dalje se valjauju Koštuničine bajke o neutralnosti. Srbija je neutralna taman koliko Koštunica nije ruski špijun.

Nikola D

pre 5 godina

1.) Prvo nam je rusija udarila sankcije 90-tih zajedno sa drugima
2.) Onda nam je jelcin rekao da PUSTIMO verifikatore na kosovo
3.) Onda nam Rusija nije pomogla kad su nas bombardovali
4.) Viktor Cernomirdin nam je u Beogradu rekao ako ne potpisemo kumanovski sporazum da ce nas i rusija bombardovati

Toliko nam od bratske Rusije kome su oni saveznici neprijatelj mu ne treba

Ekonomski patriota

pre 5 godina

Kamo sreće da ove minuse udaraju rusofili bez suštinskog uticaja. Bojim se da ih lupaju botovi. Oni to rade po komandi. A iz toga proizilazi da se Vučić uzda u Ruse. Volim ja i njihove pisce i građevine, posebno Sant Peterburg ali u ovoj situaciji su poslednji koga bi zvao u pomoć. Kao kad zoveš jakog momka da te odbrani od još jačeg koji plus ima ekipu oko sebe i ne mora da se boji zakona. To samo na filmu dobro prođe. Ili da se okrenemo napretku pa makar i preko tih kineskih elektro autobusa (ako nije slagao a sve miriše da jeste, jer se niko ne pojavljuje iz Kine) U suprotnom kud koji mili moji. Ja još jedan rat sa ovim budalama (e sad oni se obogatili pa mi ispadosmo budale) ja sa njima još jednu patriotski pljačku neću da čekam.

igor sulic

pre 5 godina

Ovako vam stoje stvari susjedi (recimo da sam malo upucen):NATO je trazio (i dobio) suglasnost srpske strane za imunitet za svoje vojnike.Srbija pita zasto?Odgovaraju radi manevara ka bazi Bondsteel na kosovu i zajednickih vjezbi s vojskom srbije i to je normalan zahtjev svugdje u svijetu!OK,Dakle, ne imunitet za sve gradane usa u srbiji nego samo za vojsku!Za Tzv "humanitarni centar" u Nisu Rusija trazi imunitet!Logicno je pitanje-Ako je humanitarni centar, sto ce njegovim djelatnicima imunitet?Ako Rusija stvarno zeli (u sto svi sumnjaju) vojnu bazu u Nisu, onda Srbija ima, kao suverena drzava, pravo da im dozvoli!Ali, onda i NATO mora da redefinira svoju politiku prema Srbiji i proglasi taj ruski nosac aviona (tj, Srbiju) potencijalnom prijetnjom NATO savezu, kao sto bi to Srbija i postala!Plan NATO a za takve situacije predvida montazu raznih dalekometnih i ubojitih oruzja u zemlje clanice (hrv, bug, rum, madarska, cak i bih i grcka) cime bi bila pokrivena cijela teritorija srbije, sve u skladu s NATO zajednickom obrambenom doktrinom.U slucaju sukoba bili bi kolateralna steta.Putin zna da vas ne bi mogao obraniti i zato ne inzistira na bazi!Logisticke prepreke uspostavljanju baze bile bi ogromne!Zar stvarno mislite da bi NATO to dozvolio?Uglavnom se nadam da ce ovo objaviti

Nikoje

pre 5 godina

Ovo je poruka vlasti a ne narodu. Samo nek se oni igraju kao iz price cobanina koji zeza druge cobane pricom 'pojede mi vuk ovce'... pa nisu Rusi veverice, kao nas narod, da nasedaju na ovaj teatar. Ovako lepo, dodji da cujemo sta imas da kazes, pa da ti mi kazemo.

Ivana

pre 5 godina

Pošteno rečeno. U prevodu :U se i u svoje kljuse.I to treba da se lepo saopšti pretsedniku, da zna, da narod zna.
(milan kostić, 30. septembar 2018 22:25)

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.

Rusofilija bolest najmilija

pre 5 godina

Rusofili su najvece stetocine i neprijatelji Srbije i srpskog naroda, mnogo veci od Albanaca, Hrvata ili ne znam kojih pravih ili zamisljenih neprijatelja...

olja

pre 5 godina

Pa pametni Srbi ,koji misle svojom glavom , nisu ni ocekivali od Rusa nista ! Oni su isti kao mi, kad mogu da otezu, zatezu i za sebe nesto usicare to i urade ! Nikad nas nisu podrzali jer su nas koristili kao monetu za potkusurivanje !

Mitar

pre 5 godina

Опет ће нам браћа Р. певати по мостовима
(merops, 30. septembar 2018 19:23)

Jeste, ali besplatno... (ako ne računamo srpsku krv koju ćemo da prolivamo za njihove interese)

ALEKSANDAR VELIKI

pre 5 godina

i posle ovoga neki po srbiji da ne kažem ogromna većina koja podržava putina i njegovu pomoć(koje nikad neće biti)
traže da nas albanci shvate i razumeju.
Ma dobro je i što idu u brisel sa nama.
Fuj

Borg

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.
(blato, 30. septembar 2018 17:24)

U Siriji nije preostao kamen na kamen. Pola stanovništva je pobeglo iz zemlje, a druga polovina je zarobljena dok joj padaju bombe na glavu.

Ako to želiš Srbiji, onda u redu.

Mita

pre 5 godina

Kakvi spinovi da bi se nalozilo napredno biracko telo...Svi znamo da od toga nema nista,ali napredni moraju da budu uvek u vanrednoj tenziji.Non stop price o Rusima,o izdaju,o napadima,a na kraju ce Ana u Vucicevo ime dati tu famoznu stolicu i jos ce na kraju SNS ubediti svoje glasace da su drugi izdajnici...

Pa

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista. (blato, 30. septembar 2018 17:24)

Da, da, i od stanovništva... Ostao vođa i njegovi tajkuni. Jadan je onaj koga Rusija brani.

ludi Milojko

pre 5 godina

trazite na google -Liza Peskova,googlajte-дочка путина
previse su oni zuzeti svojim problemia po Parizu i Londonu,Amsterdamu...preveliki im stanovi i dvorci(tesko bre i normanu poslugu da nadju) i PREBOGATI da bi oni nama pomagali
NEMOJTE DA NAM POMAZETE !!!!molim vas *braco*

bozza

pre 5 godina

trazimo od Rusije da nam pomogne u resavanju kljucnog problema ka uclanjenju u EU. Molim rusofile da bez prekida citaju ovu recenicu dok im se ne upali lampica

Skakac u stomak

pre 5 godina

Ocekujem da se opet aktuelizuje pitanje diplomatskog imuniteta zaposlenih u centru za vanredne situacije u Nisu. Nema danas u svetu prijateljstva i bratstva u politici. Sve je goli interes. Prema tome, ako vodja zeli pomoc ruske vojske, nek im da bazu u Nisu. Ako to uradi, NATO nece smeti da napadne Srbiju, osim ako bas ne zeli da izazove globalni sukob.

Matija Kostić

pre 5 godina

Nećemo rat hoćemo Ji Long. Da pravimo elektro autobuse. Al nema slagao nas vođa.
(Bili i zec, 30. septembar 2018 18:22)

Tako je. Ne treba da nasedamo na bilo čije provokacije, već da gledamo šta je najbolje za nas. A ako je stvarno slagao a govorio da je sve već potpisano i da naša fabrika autobusa zapošljava 100 novih radnika zbog povećanog obima posla, za mene je mrtav zauvek. Ne može se tako igrati sa sudbinom radnika i njihovih porodica.

parkingman

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka(Mare, 30. septembar 2018 18:30)Slažem se,ali smo mnogo više interesantni Moskvi nego Vašingtonu.Moskvi su ipak najvažniji interesi na Dalekom Istoku,jer taj deo sveta postaje centar svetske moći.

dejan

pre 5 godina

Ako su svojevremeno pobegli iz Orahovca, možeš misliti kako će sad reagovati. U najboljem slučaju će jako osuditi Prištinu i zapad. Ali nije problem to, problem je što ovde ladno ima ljudi koji poput petogodišnjeg deteta žive u fantazijama kako će nas Rusija odbraniti od zlog zapada. Dokle god smo na tom mentalnom nivou ovoj zemlji ne može biti bolje.

White Power

pre 5 godina

Nema sta, u duhu Berlinskog kongresa, braca Rusi nastavljaju, onako-po "bratski".
Ja samo ne shvatam duduke koji i dalje veruju u neko izmisljeno "bratsrvo" sa ruskim narodom.
Nemaju Srbi sa njima ama bas nista zajednicko.
Niti smo Sloveni, a i srpska crkva je starija od ruske nekoliko VEKOVA.
Sto se pre batalimo te mantre o "bratstvu" i ne razjurimo sve one koji truju tom izmisljotinom-nema izlaza iz pakla u kom se srpski narod kuva.

Bucko razmišljam

pre 5 godina

Kremlj: Rano je govoriti o ruskoj pomoći Srbiji

Možda je zaista rano govoriti o ruskoj pomoći Srbiji ali nije rano
shvatiti da Aleksandar Vučić namerava da zatraži podršku od Vladimira Putina u njegovoj "nepoštednoj borbi" protiv "zapadnih saveznika Srbije" tj. EU u koju "namerava da uclani Srbiju" iako i "slepci vide" da ce pre moja komsinica "baba Rada" postati clanica "pionirskog drustva leptirici" nego sto ce Srbija sa Vucicem "ostvariti taj strateski cilj" !

neobavezno

pre 5 godina

Sasvim je za ocekivati da neobjavite komentar koji nije u kliseu. Sasvim je jasno da ste dobili instrukcoje.
Odgovor Rusije je sasvim na mestu posle nediplomatske izjave Vo-dje. A Vo-dja je to ocekivao jer mu je potrebno pokrice za sledece korake. Vreme ce pokazati.

ccc

pre 5 godina

Rusi da pomognu!? Pa da nas Ameri i NATO sravne sa zemljom? Rusija ne moze sebi da pomogne, kamoli nama. U poredjenju s SAD i NATO paktom, Rusija je vojni patuljak. Kosovu ne mogu ni da se priblize, a kamoli da nesto pomazu Srbiji. Smirite se rusofili dok konacno ne unistite ovu zemlju!

Gillespie

pre 5 godina

Pomoći će nam braća kao i 1999. Obrali smo bostan dok nas oni brane a Kinez hrani. Kako Albanci i svi drugi nadju podršku a mi uvek jalovi?

Mare

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka.

gojko 12

pre 5 godina

Šta nije jasno,čovek lepo kaže Rano je za pomoć.
Kada pomoć zatreba - biće kasno.

Ali ok stiže nam par remontovanih starih Migova masno plaćenih...nekad u budućnosti će stići i tenkovi 30 komada iz 1972 godine i borbena oklopna vozila iz 60 - tih godina prošlog veka.

Nikola

pre 5 godina

Rusi znaju da ako nam pomognu da rešimo problem Kosova da ćemo mi odmah u NATO i uskoro u EU. Nisu ludi da to rade. Svima odgovara da smo rasčerečeni ovako jedna noga na zapadu, druga na istoku, da mogu svi da nas...

blato

pre 5 godina

Procitajte malo i razmislite zasto NIKO ko je IKADA "trazio rusku pomoc",vise nece ni da cuje za Ruse!!!!(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19)Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.

Mukica

pre 5 godina

(blato, 30. septembar 2018 17:24)
Sine, pročitaj malo. Nisu rusi tu zbog Asada a još manje zbog jadnih sirijaca. Tu su zbog svog intetesa na bliskom istoku i nabijnja prsta u oči NATOu i Izraelu. Turci su zbog onog oborenog aviona već i sami obrnuli ćurak jer od NATOa ne bi imali vajde

Slobodan gradjanin

pre 5 godina

@(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19) : i pokojni Moša Pijade se smrzavao na Durmitoru po cići zime pomoć od SSSR, a Tito dobio telegram: žao nam je i nama nedostaje traženi materijal..

NebojsaDrugosaopsteniOdSrbovrela

pre 5 godina

Moskva jedini pametno što moze da uradi je da pomogne da se ovo zlo radikalsko skloni sa vlasti,procesuira i zatvori.

cana

pre 5 godina

Tesko je ostati vojno neutralan u ovoj situaciji i ovakvim okolnostima.Teski dani su pred nasim predsednikom i vreme teskih odluka.Rusi su nasi prijatelji ali i oni traze neki strateski interes u ovoj situaciji.

hehehe

pre 5 godina

Oborise im 2 aviona, oni nista. Ne smeju. A mislite da ce smeti nama da pomognu? NATO bato, pa ni Albanci vise nece smeti tek tako da nas napadaju. Druga bi se pesma pevala.

Kole

pre 5 godina

Ovakav odgovor je potpuno ocekivan, imajuci u vidu da Srbija sedi na dve stolice. Dok god je tako, ni jedni ni drugi nam nece pruziti 100% podrske vec uvek nekako uzdrzano i sa rezervom.

Magdalena

pre 5 godina

Sasuce Putin u lice vodji sta ima i konacno ce mu biti kraj igre sa Putinom.Sve se boim da i Dodik nije pricao Putinu o vodji o Kosovu i mnogo toga sto zna Dodik.

Srboljub

pre 5 godina

Super, imaćemo u perspektivi testiranje novog SAD i ruskog oružja na našim terenima... uglavnom zbog "fantomskih" bolova koji se godinama medijski održavaju, jer nema sposobnosti da se racionalizuje činjenično stanje ("1244" je potpisana kapitulacija, ne nešto što nam ide u prilog - kad se to shvati, sve je jasnije, ne lakše, nego jasnije.)

Rukavac

pre 5 godina

Razgovor Putina i Vucica mnogo ce odlucito o daljim potezima Rusije kada je KiM u pitanju,svakako Rusi su uvek pomagali Srbiji i ovog puta ce biti tako samo je pitanje u kom trenutku treba intervenisati.

Živela Srbija

pre 5 godina

Naravno da je rano! Vi to nikad nećete uraditi! A mi to nismo ni tražili! Ali biste digli nos da se Srbija priključila NATO! Mars napolje iz Srbije i jedni i drugi!

Ratko

pre 5 godina

Mislim da vodji nikakva pomoc od Putina nije potrebna.Ekonomski smo prevazisli Evropu i vojno naoruzani da nam nista ni 28 zemalja clanica NATO nista ne moze sa svom njihovim vojnom tehnikom.Ovo samo prenosim reci vrhovnog komandanta i vojnog ministra.

Ranko

pre 5 godina

Molicu sve one koi procitaju sledece: obratite paznju kada ce Putin primiti vodju dali cim vodja doputuje ili ce morati cekati, dali ce ga Putin primiti u Sociju ili Kremlju, u kakvom ce salonu sedeti i dali ce vodja napokon uz vojne pocasti biti primljen.Ja dobro iz svih uglova posmatram vodjin odlazak i stekao sam utisak da je svaki njihov susret za vodju bio katastrofa.

Andjela

pre 5 godina

Vodja da voli Srbiju on bi za dva sata podneo ostavku ali gladan je vlasti preveliki apetit ima i malo mu uvek.Polako se ustolicava kao Milo Djukanovic.

samo iskreno

pre 5 godina

Dobro..razumljivo..Srbija nema nafte ko Sirija..a nema ni ruske baze u Srbiji..doduse i da ima Rusi bi branili svoju bazu a ostatak raketa bi ravnjao Srbiju kao sto je to bilo u Siriji..

Zu

pre 5 godina

Kako da nas Rusija zaštiti kad nije mogla sopstveni narod, mislim šta se desilo u Odesi 2014. Volio bih ja da je Rusija dovoljno jaka da nas zaštiti ali to je trenutno nemoguće. Ne piše se nama dobro.

Jelena

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.

Scaevola

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.
(Jelena, 30. septembar 2018 16:05)

Ne botu, Rusi u zadnjih 100 godina Srbiji NIKAD nisu bili prijatelji, i bez obzira na sve ružno je da Albance nazivaš Šiptarima, nije red!

Rukavac

pre 5 godina

Razgovor Putina i Vucica mnogo ce odlucito o daljim potezima Rusije kada je KiM u pitanju,svakako Rusi su uvek pomagali Srbiji i ovog puta ce biti tako samo je pitanje u kom trenutku treba intervenisati.

Jelena

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.

cana

pre 5 godina

Tesko je ostati vojno neutralan u ovoj situaciji i ovakvim okolnostima.Teski dani su pred nasim predsednikom i vreme teskih odluka.Rusi su nasi prijatelji ali i oni traze neki strateski interes u ovoj situaciji.

Scaevola

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.
(Jelena, 30. septembar 2018 16:05)

Ne botu, Rusi u zadnjih 100 godina Srbiji NIKAD nisu bili prijatelji, i bez obzira na sve ružno je da Albance nazivaš Šiptarima, nije red!

Živela Srbija

pre 5 godina

Naravno da je rano! Vi to nikad nećete uraditi! A mi to nismo ni tražili! Ali biste digli nos da se Srbija priključila NATO! Mars napolje iz Srbije i jedni i drugi!

blato

pre 5 godina

Procitajte malo i razmislite zasto NIKO ko je IKADA "trazio rusku pomoc",vise nece ni da cuje za Ruse!!!!(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19)Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.

Ratko

pre 5 godina

Mislim da vodji nikakva pomoc od Putina nije potrebna.Ekonomski smo prevazisli Evropu i vojno naoruzani da nam nista ni 28 zemalja clanica NATO nista ne moze sa svom njihovim vojnom tehnikom.Ovo samo prenosim reci vrhovnog komandanta i vojnog ministra.

Andjela

pre 5 godina

Vodja da voli Srbiju on bi za dva sata podneo ostavku ali gladan je vlasti preveliki apetit ima i malo mu uvek.Polako se ustolicava kao Milo Djukanovic.

samo iskreno

pre 5 godina

Dobro..razumljivo..Srbija nema nafte ko Sirija..a nema ni ruske baze u Srbiji..doduse i da ima Rusi bi branili svoju bazu a ostatak raketa bi ravnjao Srbiju kao sto je to bilo u Siriji..

hehehe

pre 5 godina

Oborise im 2 aviona, oni nista. Ne smeju. A mislite da ce smeti nama da pomognu? NATO bato, pa ni Albanci vise nece smeti tek tako da nas napadaju. Druga bi se pesma pevala.

dejan

pre 5 godina

Ako su svojevremeno pobegli iz Orahovca, možeš misliti kako će sad reagovati. U najboljem slučaju će jako osuditi Prištinu i zapad. Ali nije problem to, problem je što ovde ladno ima ljudi koji poput petogodišnjeg deteta žive u fantazijama kako će nas Rusija odbraniti od zlog zapada. Dokle god smo na tom mentalnom nivou ovoj zemlji ne može biti bolje.

NebojsaDrugosaopsteniOdSrbovrela

pre 5 godina

Moskva jedini pametno što moze da uradi je da pomogne da se ovo zlo radikalsko skloni sa vlasti,procesuira i zatvori.

gojko 12

pre 5 godina

Šta nije jasno,čovek lepo kaže Rano je za pomoć.
Kada pomoć zatreba - biće kasno.

Ali ok stiže nam par remontovanih starih Migova masno plaćenih...nekad u budućnosti će stići i tenkovi 30 komada iz 1972 godine i borbena oklopna vozila iz 60 - tih godina prošlog veka.

Borg

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.
(blato, 30. septembar 2018 17:24)

U Siriji nije preostao kamen na kamen. Pola stanovništva je pobeglo iz zemlje, a druga polovina je zarobljena dok joj padaju bombe na glavu.

Ako to želiš Srbiji, onda u redu.

Srboljub

pre 5 godina

Super, imaćemo u perspektivi testiranje novog SAD i ruskog oružja na našim terenima... uglavnom zbog "fantomskih" bolova koji se godinama medijski održavaju, jer nema sposobnosti da se racionalizuje činjenično stanje ("1244" je potpisana kapitulacija, ne nešto što nam ide u prilog - kad se to shvati, sve je jasnije, ne lakše, nego jasnije.)

igor sulic

pre 5 godina

Ovako vam stoje stvari susjedi (recimo da sam malo upucen):NATO je trazio (i dobio) suglasnost srpske strane za imunitet za svoje vojnike.Srbija pita zasto?Odgovaraju radi manevara ka bazi Bondsteel na kosovu i zajednickih vjezbi s vojskom srbije i to je normalan zahtjev svugdje u svijetu!OK,Dakle, ne imunitet za sve gradane usa u srbiji nego samo za vojsku!Za Tzv "humanitarni centar" u Nisu Rusija trazi imunitet!Logicno je pitanje-Ako je humanitarni centar, sto ce njegovim djelatnicima imunitet?Ako Rusija stvarno zeli (u sto svi sumnjaju) vojnu bazu u Nisu, onda Srbija ima, kao suverena drzava, pravo da im dozvoli!Ali, onda i NATO mora da redefinira svoju politiku prema Srbiji i proglasi taj ruski nosac aviona (tj, Srbiju) potencijalnom prijetnjom NATO savezu, kao sto bi to Srbija i postala!Plan NATO a za takve situacije predvida montazu raznih dalekometnih i ubojitih oruzja u zemlje clanice (hrv, bug, rum, madarska, cak i bih i grcka) cime bi bila pokrivena cijela teritorija srbije, sve u skladu s NATO zajednickom obrambenom doktrinom.U slucaju sukoba bili bi kolateralna steta.Putin zna da vas ne bi mogao obraniti i zato ne inzistira na bazi!Logisticke prepreke uspostavljanju baze bile bi ogromne!Zar stvarno mislite da bi NATO to dozvolio?Uglavnom se nadam da ce ovo objaviti

Rusofilija bolest najmilija

pre 5 godina

Rusofili su najvece stetocine i neprijatelji Srbije i srpskog naroda, mnogo veci od Albanaca, Hrvata ili ne znam kojih pravih ili zamisljenih neprijatelja...

Ranko

pre 5 godina

Molicu sve one koi procitaju sledece: obratite paznju kada ce Putin primiti vodju dali cim vodja doputuje ili ce morati cekati, dali ce ga Putin primiti u Sociju ili Kremlju, u kakvom ce salonu sedeti i dali ce vodja napokon uz vojne pocasti biti primljen.Ja dobro iz svih uglova posmatram vodjin odlazak i stekao sam utisak da je svaki njihov susret za vodju bio katastrofa.

Kole

pre 5 godina

Ovakav odgovor je potpuno ocekivan, imajuci u vidu da Srbija sedi na dve stolice. Dok god je tako, ni jedni ni drugi nam nece pruziti 100% podrske vec uvek nekako uzdrzano i sa rezervom.

olja

pre 5 godina

Pa pametni Srbi ,koji misle svojom glavom , nisu ni ocekivali od Rusa nista ! Oni su isti kao mi, kad mogu da otezu, zatezu i za sebe nesto usicare to i urade ! Nikad nas nisu podrzali jer su nas koristili kao monetu za potkusurivanje !

ludi Milojko

pre 5 godina

trazite na google -Liza Peskova,googlajte-дочка путина
previse su oni zuzeti svojim problemia po Parizu i Londonu,Amsterdamu...preveliki im stanovi i dvorci(tesko bre i normanu poslugu da nadju) i PREBOGATI da bi oni nama pomagali
NEMOJTE DA NAM POMAZETE !!!!molim vas *braco*

Nikola

pre 5 godina

Rusi znaju da ako nam pomognu da rešimo problem Kosova da ćemo mi odmah u NATO i uskoro u EU. Nisu ludi da to rade. Svima odgovara da smo rasčerečeni ovako jedna noga na zapadu, druga na istoku, da mogu svi da nas...

Pa

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista. (blato, 30. septembar 2018 17:24)

Da, da, i od stanovništva... Ostao vođa i njegovi tajkuni. Jadan je onaj koga Rusija brani.

bozza

pre 5 godina

trazimo od Rusije da nam pomogne u resavanju kljucnog problema ka uclanjenju u EU. Molim rusofile da bez prekida citaju ovu recenicu dok im se ne upali lampica

Mita

pre 5 godina

Kakvi spinovi da bi se nalozilo napredno biracko telo...Svi znamo da od toga nema nista,ali napredni moraju da budu uvek u vanrednoj tenziji.Non stop price o Rusima,o izdaju,o napadima,a na kraju ce Ana u Vucicevo ime dati tu famoznu stolicu i jos ce na kraju SNS ubediti svoje glasace da su drugi izdajnici...

Zu

pre 5 godina

Kako da nas Rusija zaštiti kad nije mogla sopstveni narod, mislim šta se desilo u Odesi 2014. Volio bih ja da je Rusija dovoljno jaka da nas zaštiti ali to je trenutno nemoguće. Ne piše se nama dobro.

Gillespie

pre 5 godina

Pomoći će nam braća kao i 1999. Obrali smo bostan dok nas oni brane a Kinez hrani. Kako Albanci i svi drugi nadju podršku a mi uvek jalovi?

Slobodan gradjanin

pre 5 godina

@(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19) : i pokojni Moša Pijade se smrzavao na Durmitoru po cići zime pomoć od SSSR, a Tito dobio telegram: žao nam je i nama nedostaje traženi materijal..

Magdalena

pre 5 godina

Sasuce Putin u lice vodji sta ima i konacno ce mu biti kraj igre sa Putinom.Sve se boim da i Dodik nije pricao Putinu o vodji o Kosovu i mnogo toga sto zna Dodik.

Mitar

pre 5 godina

Опет ће нам браћа Р. певати по мостовима
(merops, 30. septembar 2018 19:23)

Jeste, ali besplatno... (ako ne računamo srpsku krv koju ćemo da prolivamo za njihove interese)

ALEKSANDAR VELIKI

pre 5 godina

i posle ovoga neki po srbiji da ne kažem ogromna većina koja podržava putina i njegovu pomoć(koje nikad neće biti)
traže da nas albanci shvate i razumeju.
Ma dobro je i što idu u brisel sa nama.
Fuj

ccc

pre 5 godina

Rusi da pomognu!? Pa da nas Ameri i NATO sravne sa zemljom? Rusija ne moze sebi da pomogne, kamoli nama. U poredjenju s SAD i NATO paktom, Rusija je vojni patuljak. Kosovu ne mogu ni da se priblize, a kamoli da nesto pomazu Srbiji. Smirite se rusofili dok konacno ne unistite ovu zemlju!

White Power

pre 5 godina

Nema sta, u duhu Berlinskog kongresa, braca Rusi nastavljaju, onako-po "bratski".
Ja samo ne shvatam duduke koji i dalje veruju u neko izmisljeno "bratsrvo" sa ruskim narodom.
Nemaju Srbi sa njima ama bas nista zajednicko.
Niti smo Sloveni, a i srpska crkva je starija od ruske nekoliko VEKOVA.
Sto se pre batalimo te mantre o "bratstvu" i ne razjurimo sve one koji truju tom izmisljotinom-nema izlaza iz pakla u kom se srpski narod kuva.

Bucko razmišljam

pre 5 godina

Kremlj: Rano je govoriti o ruskoj pomoći Srbiji

Možda je zaista rano govoriti o ruskoj pomoći Srbiji ali nije rano
shvatiti da Aleksandar Vučić namerava da zatraži podršku od Vladimira Putina u njegovoj "nepoštednoj borbi" protiv "zapadnih saveznika Srbije" tj. EU u koju "namerava da uclani Srbiju" iako i "slepci vide" da ce pre moja komsinica "baba Rada" postati clanica "pionirskog drustva leptirici" nego sto ce Srbija sa Vucicem "ostvariti taj strateski cilj" !

Mare

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka.

neobavezno

pre 5 godina

Sasvim je za ocekivati da neobjavite komentar koji nije u kliseu. Sasvim je jasno da ste dobili instrukcoje.
Odgovor Rusije je sasvim na mestu posle nediplomatske izjave Vo-dje. A Vo-dja je to ocekivao jer mu je potrebno pokrice za sledece korake. Vreme ce pokazati.

Nikoje

pre 5 godina

Ovo je poruka vlasti a ne narodu. Samo nek se oni igraju kao iz price cobanina koji zeza druge cobane pricom 'pojede mi vuk ovce'... pa nisu Rusi veverice, kao nas narod, da nasedaju na ovaj teatar. Ovako lepo, dodji da cujemo sta imas da kazes, pa da ti mi kazemo.

Mukica

pre 5 godina

(blato, 30. septembar 2018 17:24)
Sine, pročitaj malo. Nisu rusi tu zbog Asada a još manje zbog jadnih sirijaca. Tu su zbog svog intetesa na bliskom istoku i nabijnja prsta u oči NATOu i Izraelu. Turci su zbog onog oborenog aviona već i sami obrnuli ćurak jer od NATOa ne bi imali vajde

Matija Kostić

pre 5 godina

Nećemo rat hoćemo Ji Long. Da pravimo elektro autobuse. Al nema slagao nas vođa.
(Bili i zec, 30. septembar 2018 18:22)

Tako je. Ne treba da nasedamo na bilo čije provokacije, već da gledamo šta je najbolje za nas. A ako je stvarno slagao a govorio da je sve već potpisano i da naša fabrika autobusa zapošljava 100 novih radnika zbog povećanog obima posla, za mene je mrtav zauvek. Ne može se tako igrati sa sudbinom radnika i njihovih porodica.

parkingman

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka(Mare, 30. septembar 2018 18:30)Slažem se,ali smo mnogo više interesantni Moskvi nego Vašingtonu.Moskvi su ipak najvažniji interesi na Dalekom Istoku,jer taj deo sveta postaje centar svetske moći.

Ivana

pre 5 godina

Pošteno rečeno. U prevodu :U se i u svoje kljuse.I to treba da se lepo saopšti pretsedniku, da zna, da narod zna.
(milan kostić, 30. septembar 2018 22:25)

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.

Skakac u stomak

pre 5 godina

Ocekujem da se opet aktuelizuje pitanje diplomatskog imuniteta zaposlenih u centru za vanredne situacije u Nisu. Nema danas u svetu prijateljstva i bratstva u politici. Sve je goli interes. Prema tome, ako vodja zeli pomoc ruske vojske, nek im da bazu u Nisu. Ako to uradi, NATO nece smeti da napadne Srbiju, osim ako bas ne zeli da izazove globalni sukob.

Branimir Mitrovic Floyd

pre 5 godina

Puno je primera da u istorijskih trenucima Rusija pomaže Srbima. Evo na primer poslednji, Dodik gledao Formulu 1 u Sočiju. Znači karta gratis.

Ludi Milojko

pre 5 godina

Meni nije jasno ko lupa tolike minuse ljudima koji napisali istinu?Za sve vas Rusofile koji niste proveli više od godinu dana u Russiji bilo bi veliko razočarenje kako se odnose "braća " prema nama!Polovina russa misli da smo mi Sirija!
Da nam pomažu u svemu...daju besplatnu naftu i gas...poklanjaju avione,tenkove...A ruskog KORUMPIRANOG ČINOVNIKA je bolje da nikada i ne sretnete!Rusija je u velikim problemima i treba im spoljnji neprijatelj da bi kleptokratski režim sačuvao vlast!Pod hitno da se uvede VIZNI REŽIM I NAJSTROŽE KONTROLNE MERE!Ko su ti "turisti"činovnici koji dolaze u Srbiju!Pitanje je vremena kad će i kod nas da počnu da TRUJU!A Vučko i "ljubi ga tetka iz Kanade" nek zaplacu kad se AKUMULATORI MIG-a29 ISPRAZNE!
PAMET U GLAVU SRBI!TO VAM JA IZ MOSKVE PIŠEM! !!

nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 5 godina

nema nama pomoći jer prvo moramo priznati da smo bolesni. a naša najveća bolest je samodestrukcija.

leptirica

pre 5 godina

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.
(Ivana, 30. septembar 2018 22:42)

Prvo mislim da bi se Kosovo trebalo mirnim putem reintegrirati u sastav Srbije,ali tu vam Rusija sigurno nemože pomoći. Drugo komentar ti je tipičan Rusofilski, čak i ovaj dio "nisam Rusofil,ali...".
Moraš shvatiti da je Srbija okružena NATO zemljama i da bi bilo koji komad oružja došao do Srbije,mora preko NATO teritorija. Rusija je pokazala do sada da nije spremna riskirati sankcije ako nije u pitanju njihova vlastita korist (kao u pitanju Krima). Vraćanjem Kosova u sastav Srbije, Rusija ne dobiva ništa. Štoviše šalje poruku nepovredivosti granica,što je suprotno sa njihovim potezima oko Krima. Rusima odgovara ova situacija gdi je Srbiji otkinut dio teritorija pod blagoslovom zapada, jer je to na neki način opravdanje za otkidanje Krima Ukrajini. Po mojem mišljenju o povratku Kosova Srbija treba pregovarati sa Washingtonom, ne sa EU ili Moskvom.

Nikola D

pre 5 godina

1.) Prvo nam je rusija udarila sankcije 90-tih zajedno sa drugima
2.) Onda nam je jelcin rekao da PUSTIMO verifikatore na kosovo
3.) Onda nam Rusija nije pomogla kad su nas bombardovali
4.) Viktor Cernomirdin nam je u Beogradu rekao ako ne potpisemo kumanovski sporazum da ce nas i rusija bombardovati

Toliko nam od bratske Rusije kome su oni saveznici neprijatelj mu ne treba

paja

pre 5 godina

Pamtimo 1999! Prvo zbog onih koji su nas tukli, ali i zbog onih koji su nas prvo gurnuli u sukob uz maglovita obecanja o pomoci, a onda nam slali popove i armijski hor.

CATAPA

pre 5 godina

Mene zanima samo kako smo mi neutralni kad tražimo rusku vojnu pomoć?
Ispada da smo neutralni koliko i Čehoslovačka šezdeset osme kada je tražila vojnu pomoć Sovjetskog Saveza.
Ovo je u stvari akt veleizdaje kako god da okreneš: ako je Kosovo Srbija, onda je to unutrašnji problem u koji se ne pozivaju strane sile. Ako je Kosovo susedna neprijateljska država, onda je Kosovo SUSEDNA DRŽAVA.
Muzičari, ne može i ovako i onako, a tetka je u Kanadi.

Srbija ima manje autonomije od drugih ruskih gubernija, a i dalje se valjauju Koštuničine bajke o neutralnosti. Srbija je neutralna taman koliko Koštunica nije ruski špijun.

Ekonomski patriota

pre 5 godina

Kamo sreće da ove minuse udaraju rusofili bez suštinskog uticaja. Bojim se da ih lupaju botovi. Oni to rade po komandi. A iz toga proizilazi da se Vučić uzda u Ruse. Volim ja i njihove pisce i građevine, posebno Sant Peterburg ali u ovoj situaciji su poslednji koga bi zvao u pomoć. Kao kad zoveš jakog momka da te odbrani od još jačeg koji plus ima ekipu oko sebe i ne mora da se boji zakona. To samo na filmu dobro prođe. Ili da se okrenemo napretku pa makar i preko tih kineskih elektro autobusa (ako nije slagao a sve miriše da jeste, jer se niko ne pojavljuje iz Kine) U suprotnom kud koji mili moji. Ja još jedan rat sa ovim budalama (e sad oni se obogatili pa mi ispadosmo budale) ja sa njima još jednu patriotski pljačku neću da čekam.

Stevan Nedeljkovic

pre 5 godina

Dok Vucic ne priznaje da je Krim vekovima bio ruski i da je to i sada, dzaba mu je da obija "coskove i hodnjike" po Moskvi!

Scaevola

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.
(Jelena, 30. septembar 2018 16:05)

Ne botu, Rusi u zadnjih 100 godina Srbiji NIKAD nisu bili prijatelji, i bez obzira na sve ružno je da Albance nazivaš Šiptarima, nije red!

dejan

pre 5 godina

Ako su svojevremeno pobegli iz Orahovca, možeš misliti kako će sad reagovati. U najboljem slučaju će jako osuditi Prištinu i zapad. Ali nije problem to, problem je što ovde ladno ima ljudi koji poput petogodišnjeg deteta žive u fantazijama kako će nas Rusija odbraniti od zlog zapada. Dokle god smo na tom mentalnom nivou ovoj zemlji ne može biti bolje.

Živela Srbija

pre 5 godina

Naravno da je rano! Vi to nikad nećete uraditi! A mi to nismo ni tražili! Ali biste digli nos da se Srbija priključila NATO! Mars napolje iz Srbije i jedni i drugi!

ludi Milojko

pre 5 godina

trazite na google -Liza Peskova,googlajte-дочка путина
previse su oni zuzeti svojim problemia po Parizu i Londonu,Amsterdamu...preveliki im stanovi i dvorci(tesko bre i normanu poslugu da nadju) i PREBOGATI da bi oni nama pomagali
NEMOJTE DA NAM POMAZETE !!!!molim vas *braco*

neobavezno

pre 5 godina

Sasvim je za ocekivati da neobjavite komentar koji nije u kliseu. Sasvim je jasno da ste dobili instrukcoje.
Odgovor Rusije je sasvim na mestu posle nediplomatske izjave Vo-dje. A Vo-dja je to ocekivao jer mu je potrebno pokrice za sledece korake. Vreme ce pokazati.

Ratko

pre 5 godina

Mislim da vodji nikakva pomoc od Putina nije potrebna.Ekonomski smo prevazisli Evropu i vojno naoruzani da nam nista ni 28 zemalja clanica NATO nista ne moze sa svom njihovim vojnom tehnikom.Ovo samo prenosim reci vrhovnog komandanta i vojnog ministra.

Mita

pre 5 godina

Kakvi spinovi da bi se nalozilo napredno biracko telo...Svi znamo da od toga nema nista,ali napredni moraju da budu uvek u vanrednoj tenziji.Non stop price o Rusima,o izdaju,o napadima,a na kraju ce Ana u Vucicevo ime dati tu famoznu stolicu i jos ce na kraju SNS ubediti svoje glasace da su drugi izdajnici...

Pa

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista. (blato, 30. septembar 2018 17:24)

Da, da, i od stanovništva... Ostao vođa i njegovi tajkuni. Jadan je onaj koga Rusija brani.

Andjela

pre 5 godina

Vodja da voli Srbiju on bi za dva sata podneo ostavku ali gladan je vlasti preveliki apetit ima i malo mu uvek.Polako se ustolicava kao Milo Djukanovic.

samo iskreno

pre 5 godina

Dobro..razumljivo..Srbija nema nafte ko Sirija..a nema ni ruske baze u Srbiji..doduse i da ima Rusi bi branili svoju bazu a ostatak raketa bi ravnjao Srbiju kao sto je to bilo u Siriji..

Matija Kostić

pre 5 godina

Nećemo rat hoćemo Ji Long. Da pravimo elektro autobuse. Al nema slagao nas vođa.
(Bili i zec, 30. septembar 2018 18:22)

Tako je. Ne treba da nasedamo na bilo čije provokacije, već da gledamo šta je najbolje za nas. A ako je stvarno slagao a govorio da je sve već potpisano i da naša fabrika autobusa zapošljava 100 novih radnika zbog povećanog obima posla, za mene je mrtav zauvek. Ne može se tako igrati sa sudbinom radnika i njihovih porodica.

hehehe

pre 5 godina

Oborise im 2 aviona, oni nista. Ne smeju. A mislite da ce smeti nama da pomognu? NATO bato, pa ni Albanci vise nece smeti tek tako da nas napadaju. Druga bi se pesma pevala.

NebojsaDrugosaopsteniOdSrbovrela

pre 5 godina

Moskva jedini pametno što moze da uradi je da pomogne da se ovo zlo radikalsko skloni sa vlasti,procesuira i zatvori.

gojko 12

pre 5 godina

Šta nije jasno,čovek lepo kaže Rano je za pomoć.
Kada pomoć zatreba - biće kasno.

Ali ok stiže nam par remontovanih starih Migova masno plaćenih...nekad u budućnosti će stići i tenkovi 30 komada iz 1972 godine i borbena oklopna vozila iz 60 - tih godina prošlog veka.

Mare

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka.

Mitar

pre 5 godina

Опет ће нам браћа Р. певати по мостовима
(merops, 30. septembar 2018 19:23)

Jeste, ali besplatno... (ako ne računamo srpsku krv koju ćemo da prolivamo za njihove interese)

Ranko

pre 5 godina

Molicu sve one koi procitaju sledece: obratite paznju kada ce Putin primiti vodju dali cim vodja doputuje ili ce morati cekati, dali ce ga Putin primiti u Sociju ili Kremlju, u kakvom ce salonu sedeti i dali ce vodja napokon uz vojne pocasti biti primljen.Ja dobro iz svih uglova posmatram vodjin odlazak i stekao sam utisak da je svaki njihov susret za vodju bio katastrofa.

Srboljub

pre 5 godina

Super, imaćemo u perspektivi testiranje novog SAD i ruskog oružja na našim terenima... uglavnom zbog "fantomskih" bolova koji se godinama medijski održavaju, jer nema sposobnosti da se racionalizuje činjenično stanje ("1244" je potpisana kapitulacija, ne nešto što nam ide u prilog - kad se to shvati, sve je jasnije, ne lakše, nego jasnije.)

Skakac u stomak

pre 5 godina

Ocekujem da se opet aktuelizuje pitanje diplomatskog imuniteta zaposlenih u centru za vanredne situacije u Nisu. Nema danas u svetu prijateljstva i bratstva u politici. Sve je goli interes. Prema tome, ako vodja zeli pomoc ruske vojske, nek im da bazu u Nisu. Ako to uradi, NATO nece smeti da napadne Srbiju, osim ako bas ne zeli da izazove globalni sukob.

Kole

pre 5 godina

Ovakav odgovor je potpuno ocekivan, imajuci u vidu da Srbija sedi na dve stolice. Dok god je tako, ni jedni ni drugi nam nece pruziti 100% podrske vec uvek nekako uzdrzano i sa rezervom.

Zu

pre 5 godina

Kako da nas Rusija zaštiti kad nije mogla sopstveni narod, mislim šta se desilo u Odesi 2014. Volio bih ja da je Rusija dovoljno jaka da nas zaštiti ali to je trenutno nemoguće. Ne piše se nama dobro.

Magdalena

pre 5 godina

Sasuce Putin u lice vodji sta ima i konacno ce mu biti kraj igre sa Putinom.Sve se boim da i Dodik nije pricao Putinu o vodji o Kosovu i mnogo toga sto zna Dodik.

Bucko razmišljam

pre 5 godina

Kremlj: Rano je govoriti o ruskoj pomoći Srbiji

Možda je zaista rano govoriti o ruskoj pomoći Srbiji ali nije rano
shvatiti da Aleksandar Vučić namerava da zatraži podršku od Vladimira Putina u njegovoj "nepoštednoj borbi" protiv "zapadnih saveznika Srbije" tj. EU u koju "namerava da uclani Srbiju" iako i "slepci vide" da ce pre moja komsinica "baba Rada" postati clanica "pionirskog drustva leptirici" nego sto ce Srbija sa Vucicem "ostvariti taj strateski cilj" !

Rukavac

pre 5 godina

Razgovor Putina i Vucica mnogo ce odlucito o daljim potezima Rusije kada je KiM u pitanju,svakako Rusi su uvek pomagali Srbiji i ovog puta ce biti tako samo je pitanje u kom trenutku treba intervenisati.

Jelena

pre 5 godina

Rusi su uvek nasi prijatelji i znamo da imamo njihovu podrsku,zato ne treba zaostravati i produbljivati ovaj problem sa Siptarima i mesati bilo koga.

Slobodan gradjanin

pre 5 godina

@(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19) : i pokojni Moša Pijade se smrzavao na Durmitoru po cići zime pomoć od SSSR, a Tito dobio telegram: žao nam je i nama nedostaje traženi materijal..

bozza

pre 5 godina

trazimo od Rusije da nam pomogne u resavanju kljucnog problema ka uclanjenju u EU. Molim rusofile da bez prekida citaju ovu recenicu dok im se ne upali lampica

Rusofilija bolest najmilija

pre 5 godina

Rusofili su najvece stetocine i neprijatelji Srbije i srpskog naroda, mnogo veci od Albanaca, Hrvata ili ne znam kojih pravih ili zamisljenih neprijatelja...

olja

pre 5 godina

Pa pametni Srbi ,koji misle svojom glavom , nisu ni ocekivali od Rusa nista ! Oni su isti kao mi, kad mogu da otezu, zatezu i za sebe nesto usicare to i urade ! Nikad nas nisu podrzali jer su nas koristili kao monetu za potkusurivanje !

ccc

pre 5 godina

Rusi da pomognu!? Pa da nas Ameri i NATO sravne sa zemljom? Rusija ne moze sebi da pomogne, kamoli nama. U poredjenju s SAD i NATO paktom, Rusija je vojni patuljak. Kosovu ne mogu ni da se priblize, a kamoli da nesto pomazu Srbiji. Smirite se rusofili dok konacno ne unistite ovu zemlju!

White Power

pre 5 godina

Nema sta, u duhu Berlinskog kongresa, braca Rusi nastavljaju, onako-po "bratski".
Ja samo ne shvatam duduke koji i dalje veruju u neko izmisljeno "bratsrvo" sa ruskim narodom.
Nemaju Srbi sa njima ama bas nista zajednicko.
Niti smo Sloveni, a i srpska crkva je starija od ruske nekoliko VEKOVA.
Sto se pre batalimo te mantre o "bratstvu" i ne razjurimo sve one koji truju tom izmisljotinom-nema izlaza iz pakla u kom se srpski narod kuva.

ALEKSANDAR VELIKI

pre 5 godina

i posle ovoga neki po srbiji da ne kažem ogromna većina koja podržava putina i njegovu pomoć(koje nikad neće biti)
traže da nas albanci shvate i razumeju.
Ma dobro je i što idu u brisel sa nama.
Fuj

Borg

pre 5 godina

Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.
(blato, 30. septembar 2018 17:24)

U Siriji nije preostao kamen na kamen. Pola stanovništva je pobeglo iz zemlje, a druga polovina je zarobljena dok joj padaju bombe na glavu.

Ako to želiš Srbiji, onda u redu.

cana

pre 5 godina

Tesko je ostati vojno neutralan u ovoj situaciji i ovakvim okolnostima.Teski dani su pred nasim predsednikom i vreme teskih odluka.Rusi su nasi prijatelji ali i oni traze neki strateski interes u ovoj situaciji.

blato

pre 5 godina

Procitajte malo i razmislite zasto NIKO ko je IKADA "trazio rusku pomoc",vise nece ni da cuje za Ruse!!!!(Mladjan, 30. septembar 2018 16:19)Evo u Siriji Rusi su bili od ogromne pomoći da se ta zemlja očisti od terorista i džihadista.

Nikola

pre 5 godina

Rusi znaju da ako nam pomognu da rešimo problem Kosova da ćemo mi odmah u NATO i uskoro u EU. Nisu ludi da to rade. Svima odgovara da smo rasčerečeni ovako jedna noga na zapadu, druga na istoku, da mogu svi da nas...

Ivana

pre 5 godina

Pošteno rečeno. U prevodu :U se i u svoje kljuse.I to treba da se lepo saopšti pretsedniku, da zna, da narod zna.
(milan kostić, 30. septembar 2018 22:25)

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.

Gillespie

pre 5 godina

Pomoći će nam braća kao i 1999. Obrali smo bostan dok nas oni brane a Kinez hrani. Kako Albanci i svi drugi nadju podršku a mi uvek jalovi?

Nikoje

pre 5 godina

Ovo je poruka vlasti a ne narodu. Samo nek se oni igraju kao iz price cobanina koji zeza druge cobane pricom 'pojede mi vuk ovce'... pa nisu Rusi veverice, kao nas narod, da nasedaju na ovaj teatar. Ovako lepo, dodji da cujemo sta imas da kazes, pa da ti mi kazemo.

igor sulic

pre 5 godina

Ovako vam stoje stvari susjedi (recimo da sam malo upucen):NATO je trazio (i dobio) suglasnost srpske strane za imunitet za svoje vojnike.Srbija pita zasto?Odgovaraju radi manevara ka bazi Bondsteel na kosovu i zajednickih vjezbi s vojskom srbije i to je normalan zahtjev svugdje u svijetu!OK,Dakle, ne imunitet za sve gradane usa u srbiji nego samo za vojsku!Za Tzv "humanitarni centar" u Nisu Rusija trazi imunitet!Logicno je pitanje-Ako je humanitarni centar, sto ce njegovim djelatnicima imunitet?Ako Rusija stvarno zeli (u sto svi sumnjaju) vojnu bazu u Nisu, onda Srbija ima, kao suverena drzava, pravo da im dozvoli!Ali, onda i NATO mora da redefinira svoju politiku prema Srbiji i proglasi taj ruski nosac aviona (tj, Srbiju) potencijalnom prijetnjom NATO savezu, kao sto bi to Srbija i postala!Plan NATO a za takve situacije predvida montazu raznih dalekometnih i ubojitih oruzja u zemlje clanice (hrv, bug, rum, madarska, cak i bih i grcka) cime bi bila pokrivena cijela teritorija srbije, sve u skladu s NATO zajednickom obrambenom doktrinom.U slucaju sukoba bili bi kolateralna steta.Putin zna da vas ne bi mogao obraniti i zato ne inzistira na bazi!Logisticke prepreke uspostavljanju baze bile bi ogromne!Zar stvarno mislite da bi NATO to dozvolio?Uglavnom se nadam da ce ovo objaviti

Mukica

pre 5 godina

(blato, 30. septembar 2018 17:24)
Sine, pročitaj malo. Nisu rusi tu zbog Asada a još manje zbog jadnih sirijaca. Tu su zbog svog intetesa na bliskom istoku i nabijnja prsta u oči NATOu i Izraelu. Turci su zbog onog oborenog aviona već i sami obrnuli ćurak jer od NATOa ne bi imali vajde

parkingman

pre 5 godina

Rusi imaju svoje geostrateske zone interesa. Neke su im jako bitne, poput oblasti oko Crnog Mora, Bliskog istoka i Baltika, neke su im minorno bitne, poput Balkana, a posebno Srbije. Jednostavno im nismo u interesnoj zoni dovoljno vrednoj da bi nam vojno pomagali i tačka(Mare, 30. septembar 2018 18:30)Slažem se,ali smo mnogo više interesantni Moskvi nego Vašingtonu.Moskvi su ipak najvažniji interesi na Dalekom Istoku,jer taj deo sveta postaje centar svetske moći.

paja

pre 5 godina

Pamtimo 1999! Prvo zbog onih koji su nas tukli, ali i zbog onih koji su nas prvo gurnuli u sukob uz maglovita obecanja o pomoci, a onda nam slali popove i armijski hor.

CATAPA

pre 5 godina

Mene zanima samo kako smo mi neutralni kad tražimo rusku vojnu pomoć?
Ispada da smo neutralni koliko i Čehoslovačka šezdeset osme kada je tražila vojnu pomoć Sovjetskog Saveza.
Ovo je u stvari akt veleizdaje kako god da okreneš: ako je Kosovo Srbija, onda je to unutrašnji problem u koji se ne pozivaju strane sile. Ako je Kosovo susedna neprijateljska država, onda je Kosovo SUSEDNA DRŽAVA.
Muzičari, ne može i ovako i onako, a tetka je u Kanadi.

Srbija ima manje autonomije od drugih ruskih gubernija, a i dalje se valjauju Koštuničine bajke o neutralnosti. Srbija je neutralna taman koliko Koštunica nije ruski špijun.

leptirica

pre 5 godina

Pa on to govori godinama. Samo neki ljudi ne žele da čuju. Osim toga, zašto bi nam Rusija pomogla kada sutra možemo da budemo članica NATO-a? Mi ne vodimo jasnu politiku, nit smo tamo nit ovamo, a niko nema pare za bacanje. Ja nisam "rusofil" niti imam nešto protiv njih. Mislim da nam pomažu više nego dovoljno, uprkos tome što oni kažu da Kosovo treba da se vrati Srbiji kao što je Krim vraćen Rusiji, a mi uporno da je Krim Rusija. Rekla bih čak da su veoma strpljivi s nama.
(Ivana, 30. septembar 2018 22:42)

Prvo mislim da bi se Kosovo trebalo mirnim putem reintegrirati u sastav Srbije,ali tu vam Rusija sigurno nemože pomoći. Drugo komentar ti je tipičan Rusofilski, čak i ovaj dio "nisam Rusofil,ali...".
Moraš shvatiti da je Srbija okružena NATO zemljama i da bi bilo koji komad oružja došao do Srbije,mora preko NATO teritorija. Rusija je pokazala do sada da nije spremna riskirati sankcije ako nije u pitanju njihova vlastita korist (kao u pitanju Krima). Vraćanjem Kosova u sastav Srbije, Rusija ne dobiva ništa. Štoviše šalje poruku nepovredivosti granica,što je suprotno sa njihovim potezima oko Krima. Rusima odgovara ova situacija gdi je Srbiji otkinut dio teritorija pod blagoslovom zapada, jer je to na neki način opravdanje za otkidanje Krima Ukrajini. Po mojem mišljenju o povratku Kosova Srbija treba pregovarati sa Washingtonom, ne sa EU ili Moskvom.

nisammeznamkakosamzavršioosnovnuškolu

pre 5 godina

nema nama pomoći jer prvo moramo priznati da smo bolesni. a naša najveća bolest je samodestrukcija.

Nikola D

pre 5 godina

1.) Prvo nam je rusija udarila sankcije 90-tih zajedno sa drugima
2.) Onda nam je jelcin rekao da PUSTIMO verifikatore na kosovo
3.) Onda nam Rusija nije pomogla kad su nas bombardovali
4.) Viktor Cernomirdin nam je u Beogradu rekao ako ne potpisemo kumanovski sporazum da ce nas i rusija bombardovati

Toliko nam od bratske Rusije kome su oni saveznici neprijatelj mu ne treba

Stevan Nedeljkovic

pre 5 godina

Dok Vucic ne priznaje da je Krim vekovima bio ruski i da je to i sada, dzaba mu je da obija "coskove i hodnjike" po Moskvi!

Ludi Milojko

pre 5 godina

Meni nije jasno ko lupa tolike minuse ljudima koji napisali istinu?Za sve vas Rusofile koji niste proveli više od godinu dana u Russiji bilo bi veliko razočarenje kako se odnose "braća " prema nama!Polovina russa misli da smo mi Sirija!
Da nam pomažu u svemu...daju besplatnu naftu i gas...poklanjaju avione,tenkove...A ruskog KORUMPIRANOG ČINOVNIKA je bolje da nikada i ne sretnete!Rusija je u velikim problemima i treba im spoljnji neprijatelj da bi kleptokratski režim sačuvao vlast!Pod hitno da se uvede VIZNI REŽIM I NAJSTROŽE KONTROLNE MERE!Ko su ti "turisti"činovnici koji dolaze u Srbiju!Pitanje je vremena kad će i kod nas da počnu da TRUJU!A Vučko i "ljubi ga tetka iz Kanade" nek zaplacu kad se AKUMULATORI MIG-a29 ISPRAZNE!
PAMET U GLAVU SRBI!TO VAM JA IZ MOSKVE PIŠEM! !!

Ekonomski patriota

pre 5 godina

Kamo sreće da ove minuse udaraju rusofili bez suštinskog uticaja. Bojim se da ih lupaju botovi. Oni to rade po komandi. A iz toga proizilazi da se Vučić uzda u Ruse. Volim ja i njihove pisce i građevine, posebno Sant Peterburg ali u ovoj situaciji su poslednji koga bi zvao u pomoć. Kao kad zoveš jakog momka da te odbrani od još jačeg koji plus ima ekipu oko sebe i ne mora da se boji zakona. To samo na filmu dobro prođe. Ili da se okrenemo napretku pa makar i preko tih kineskih elektro autobusa (ako nije slagao a sve miriše da jeste, jer se niko ne pojavljuje iz Kine) U suprotnom kud koji mili moji. Ja još jedan rat sa ovim budalama (e sad oni se obogatili pa mi ispadosmo budale) ja sa njima još jednu patriotski pljačku neću da čekam.

Branimir Mitrovic Floyd

pre 5 godina

Puno je primera da u istorijskih trenucima Rusija pomaže Srbima. Evo na primer poslednji, Dodik gledao Formulu 1 u Sočiju. Znači karta gratis.