Nedelja, 09.09.2018.

21:11

"Da je Slobodan Milošević održao ovakav govor..."

Novinar lista “Danas” Zoran Panović rekao je da se od predsednika Srbije Aleksandra Vučića u Kosovskoj Mitrovici nije čulo ono što se očekivalo.

Izvor: Prva

"Da je Slobodan Miloševiæ održao ovakav govor..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Miki

pre 5 godina

(Boža Badovinac, 10. septembar 2018 11:31)

Jel vi hocete da kazete da je Gavrilo sa svojih dvadesetak godina znao sta radi? Bio je totalno izmanipulisan od strane svakakvih ljudi da uradi to sto je uradio a mi ga slavimo dan danas. Kako ne vidite paralelu izmedju njegao koji nije imao pojma kakve reakcije dolaze posle njegovih akcija i Slobodana Milosevica, Karadzica, Hadzica i njihovih glasaca koji takodje nisu imali a ni dan danas nemaju pojma sta njihovo zaokruzivanje liste SPS/SRS/JUL znaci i kakve su bile i kakve ce tek biti posledice po Srbiju. Kao sto vidim i njih jos uvek slavimo kao Gavrila.

Taj lazni slobodarski duh da se neko gerilom bori kao za svoju drzavu moze da prodje samo kod neobrazovanih ljudi, tesko nesrecnih u svojim zivotima pa im to stvara tracak nade za nesto bolje i tako su spremni da uzmu pusku u ruke jer nemaju sta da izgube kada su vec sve izgubili. Slobodan bas kao i Gavrilo su znali da ce napraviti rat jer im je to bila i namera, samo Gavrilo nije znao sta ce sa svojim zivotom posle atentata a Slobodan nije znao sta ce sa celom drzavom pa se bacio u licno bogacenje da nesto izvuce kada drzavu ne moze.

ewko...onaj

pre 5 godina

Vucic je pucao ovaj put sebi u nogu,kako mu pade na pamet da uvlaci u ovom momentu u pricu bolesnoumnu nakazu od coveka crnogorca Milosevica kome su srbijanci morali da sude u srbiji pa posle tri dozivotne ako ih odsluzi da ga isporuce Hagu ako su ga bas toliko zeleli.Zlocine koje je Milosevic pocinio prema srbiji i prema srbskom narodu uopste su uzasavajuci i zbog toga ovaj Vucicev GAF ce oznaciti pocetak kraja njega samog na vlasti,a to je u sustini lose za srbiju jer se jos nije ispilela nova mladalacka skolovana generacija koja bi preuzela vlast i srbiju povela putem normalnog drustva.Ako Vucica smene bivse dosmanlije ode mast u propast.Sto se tice naseg kosmeta glavni krivci su maloumni crnogorac Milosevic i SPC -,kada je Rugova dolazio u Beograd i pruzio zlikovcu cigaretu u znak pomirenja a trazio je samo kulturnu autonomiju tj.sve sto sada srbi traze zlikovac ga je javno pred tv- ismejao nasta je on izlazeci porucio da ide da trazi nato- zastitu i otisao pravo u americku ambasadu,samo zbog tog ismevanja crnogorcu je trebalo suditi da negovorimo o ostalim teskim zlocinima prema srbskom narodu,a sada pitamo SPC - zasto nije zajedno sa Rugovom dosla kod zlikovca da se bori za zajednicki suzivot sa albancima,odgovornost SPC - je ogromna i to ce narod tesko razumeti i oprostiti,ispade da su svi verski lideri clanovi Centralnog Komiteta okupatora jos uvek.

Ne šalim se!

pre 5 godina

Vučić je šarlatan kao što je i Milošević bio jer je Milošević došao na Vlast zato što je obećao da će sukobi na kosovu prestati kada on dođe na Vlast, nakon čega su, nažalost, počeli i sukobi u čitavoj SFRJ, ali razlika između današnje Vlasti i svih prethodnih je da su a ma baš svi u današnjoj Vlasti šarlatani!

emilija

pre 5 godina

Aleksandar Vučić jedini brine o Srbskim interesima. Da je Vučić bio na vlasti devedesetih a ne Milošević, nebi nam se desili ratovi i poraz od NATO.

Boža Badovinac

pre 5 godina

@Zoran
što volim vas priučene revizioniste, koji ponešto i znate ali ništa ne kapirate.
Jel' nam Gavrilo Princip doneo aneksiju Bosne i Hercegovine 1908, jel' on izazvao raspad Osmanskog carstva? Jel' on ubio Aleksandra Obrenovića 1903?
Posle tog rata u kome su ispisane neke od najsvetlijih stranica u našoj istoriji naterani smo u zajednicu sa iskonskim neprijateljima. Od istih onih koji su sklonili Obrenoviće i koji i dan danas ubijaju premijere i vršljaju po Srbiji, Balkanu, Bliskom Istoku.
Posle tog rata u kome smo izgubili četbrtinu stanovništva prirodni priraštaj srpskog naroda ma gde da je živeo je bio najveći jer je duh bio pobednički i slobodarski, ne zbog PDV-a na bebi-opremu.
Danas je, može se pročitati i u komentarima, duh najvećma slugranjski i podvižnički.

Недељко Стефановић

pre 5 godina

Милошевићев говор на Газиместану се може прегледати на youtube-у и у њему нема ничега спорног. Милошевић нас јесте сахранио, али грешка је била сасвим друге природе. Након рушења Берлинског Зида, западне силе предвођене Сједињеним Државама су рушиле комунизам, а он се ухватио петокрачетине и није је пуштао. Онда је на нас кренула пропаганда, дрвљеи камење, оптужбе и за оно што јесте и за оно што није, па је основан нелегталан суд итд. Били смо обележени као последњи бастион комунизма у Европи.

Zoran

pre 5 godina

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.
(Negativni, 10. septembar 2018 08:51)

Sve nam je doneo tinejdžer, balavander, kojeg su napujdale barabe iz Beograda i iz Bosne da ubije Ferdinanada a sve u organizaciji Austro-Ugraske tajne službe(nije im odgovarao brak Ferdinanada i Sofije i nisu hteli da priznaju brak). Taj nesrećnik je slučajno bio Srbin.
Posle su se, kroz celi XX vek, događaji razvijali UVEK na našu štetu.
Naravno, ni Milošević ni Šešelj pa ni ovaj šarlatan sada nisu slučajno postavljani da budu tu gde su bili ili gde jesu.

Vlajko

pre 5 godina

Tako je. Samo što Drašković i Jovanović svoje govore drže u kafanama u prisustvu nekoliko ljudi za stolom uz bogatu trpezu. Ne znaju ni kako se živi na 50 kilometara od Beograda a kamoli na Kosovu. Kada idu van Beograda iz brzih limuzina i džipova ne vide ništa a idu na konkretnu lokaciju gde je sve potaman od klope i pića do bazena i ostalih sadržaja, pa misle da je tako svuda po Srbiji.

rade

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Da li si ti realan?

draganche

pre 5 godina

Vekiki vodja hoce granicu gde je sad administrativna linija. Ja a i vecina naroda hoce granicu juzno od Draca. Da se bar jednom razgranicimo kako treba.

Nikola

pre 5 godina

Meni naj interesantnije ono obraćanje telefonom, znate zaštićeni ste, ne daju mi da prođem i ništa se ne sekirajte... A pre svega izvinite molim vas diktatori i zločinci iz sveta koji ste nas bombardlovali, jel smem ja da se slobodno krećem po svojoj zemlji!? Inače tenkovi, koje kakve gazele, lazari, migovi i ostale živuljke... Služe u slučaju demonstracija u Beogradu da se udari po sopstvenom narodu a ne za ono čemu su namenjene, krvavo plaćene iz džepova građana.

Slucajni turista

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...

Peđa

pre 5 godina

Još uvek mi nije jasno koji je bio cilj posete Kosovu?
(deni, 10. septembar 2018 08:07)
Cilj je bio da se prikupe jeftini politički poeni, da se odglumi briga o tamošnjim Srbima dok se stvarno jedino brine o poslovanju kartela sa severa. I naravno da se pljuje po bivšoj vlasti, iznose neistine i svali odgovornost za greške počinjene 90tih i sada. On stalno prećutkuje da je bio u vladi koja je izgubila Kosovo, da su on i SRS bili protiv Rambujea, da su bili za rat na KiM i proterivanje Albanaca i da su bili i protiv Kumanovskog sporazuma tj da se on sa SRS zalagao za kopneni rat sa Nato paktom. A svi znamo kako bi se taj rat završio. Stigao je račun na naplatu a on bi da ga prosledi opoziciji.

Negativni

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...
(Slucajni turista, 10. septembar 2018 08:14

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.

ja

pre 5 godina

"Konacno stavovi koje zastup
a Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic. 
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim
koracima napred!

(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)

I svi, svi, svi da instaliramo WIN95 na svoje kompjutere...

Djuro

pre 5 godina

@ Vuk i Čeda su bili za glat priznavanje zatečenog stanja. Ovaj kao nije. Ali poređenje je za publiku, na prvu loptu, kafanski nivo.
(Vukašin, 09. septembar 2018 23:52)




Baš je Vuk bio za zatečeno stanje... “Više od autonomije, manje od nezavisnosti” je Vukova ponuda.. A Čeda? Prodao bi sve što stigne... znaš već...

sad

pre 5 godina

ja ni njemu ni Vucicu ne verujem, jel su nauceni stalno da izvrcu svoje reci, i da nam stalno nanovo objasnjavaju smisao izgovorenih reci, i da nam tumace kako su nesto rekli izmedju redova: branicu narod (a ne kaze kojim sredstvima, nacinima), razgranicenje(gde on predlaze granice i sta sa drugima van istih), zaposljavanje(ili rad za saku dolara/evra),...

Igor

pre 5 godina

Slobu mi Srbi treba da osudimo, niko nam vecu nesrecu nije doneo, od Gazimestana je proslo 30 gidina mi jos osecamo posledice njegove naopako zapocete populusticke politike, samo je gledao svoj rejtinig i gurao narod u ratove gde smo sve izgubili i dobili mnogo neprijatelja. A jos dugo ce mo trpit lose stvari njegove politike, čak i od Crnogoraca smo dobili neprijatelja, to je vrh nase lose politike.

Sastavnik

pre 5 godina

Slobin govor je bio poduzi uvod, a ovo juce zakljucak.Razradu smo videli tokom poslednjih 30 god.
Sad jos samo fali: cica-mica gotova prica, pa idemo dalje.

vazi

pre 5 godina

ZgHrEu, Srba tamo nema ne zbog Slobe, vec zbog vasih planova da ih tamo ne bude. eto, 25 godina je proslo od rata, a Srbi ne mogu da se vrate svojim kucama jer konkretno u hrvarskoj koja je u eu, marsiraju ustase i fasisti, predsednica takve drzave cuti i narod to podrzava. i mi smo propatili od hrvata u drugom svetskom ratu, pa su ti isti vec 1946 stigli svojoj kuci i bili primljeni u Jugoslaviju protiv koje su se borili. Sloba ima krvave ruke, a ostali su cisti kao suza - nije nego! Ogledalo vam svima treba.

Jedan je Vuk Drašković

pre 5 godina

ee da ste slušali Vuka..gde bi bili sad. Ali još nije kasno da se makar posluša da udjemo odmah u Nato pakt.
Inače, količina mržnja i neslaganje s Draškovićem je proporcionalna količini nacionalne inteligencije.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Meni je ovaj govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”, naveo je Panović.
Баш тако. Аца Србин је заправо Вучеда. А ништа конкретно није рекао јер продавци магле и немају нешто конкретно да понуде.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Боже како си ти наивна особа!???Проучи мало развој Мила Ђукановића па се онда јави.

ArtuDitu

pre 5 godina

@ mare

Sloba je bio prvi potrcko. Samo je za one preko imao najvazniju ulogu. Zato je toliko i trajala. Do njegove smene kljucni procesi na ovim prostorima bili su zavrseni. Ostale su da se dovrse samo finese. Zato su svi drugi posle njega bili lakse smenjivi. Od 90-te pa sve do danas na ovim prostorima se odvijaju kontrolisani procesi. Cak i ono za sta cvrsto verujemo da je nas doprinos odvijalo se po odredjenom scenariju. Steta je sto ljudima prolazi zivot ocekujuci neki pozitivan preokret. Cini mi se da njega nema u ovom scenariju koji nam je dodeljen.

Srdjan

pre 5 godina

Sada vise nije nikakva tajna da je Amerika jos pocetkom osamdesetih pocela intenzivno da radi na razbijanju Jugoslavije i u sklopu toga razbijanju i Srbije kao najjace i najvece republike u njoj i one koja ce sigurno braniti Jugoslaviju, tako da je Milosevic mogao na Gazimestanu da se ponasa i kao Dalaj Lama, opet bi bilo isto. Ono sto je on gresio je sto je malo ratovao pa malo nije - ako neces da ratujes nemoj, ali ako hoces, stisni petlju pa zavrsi posao.

pejafan

pre 5 godina

Ne blatote Slobodana Srbi...Svi smo tad bili veliki da se brani srBstvo po svaku cenu dok nije stvarno krenuo rat...Poslusajte govor Karadzica u predstavnistvu '91...Milosevic nikad nije ni slicno nesto tako odrzao...

Kolos

pre 5 godina

Još jedan preletač koji se preporučuje za unapređenje u uredničkom rasporedu. Crkvena ikonografija je izostala zato što crkva potpuno ignoriše Vučića i niko od sveštenstva nije hteo da dođe. Ovo je prva vlast u istoriji Srbije koja okreće srski narod protiv spc. Govor je bio nejasan i nedovoljno hrabar. Ili dza ili bu. Il da ginemo il da begamo. Reci šta si obećao i kolika nam opasnost preti ako ne ispuniš obećanje.

Darko

pre 5 godina

Sličnog sam mišljenja. Upečatljivo mi je bilo da je Vučić upotrebio ono čuveno "Kompjuteri, a ne puške" čega se svi sećamo, a što je Vuk Drašković izgovorio na završnoj večeri Vidovdanskog sabora.

mare

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba.... 
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo
(ZgHrEu, 09. septembar 2018 22:34)
Mislim da je poenta drugo... Sloba jeste izgubio ali nije bio potrcko. I da li je njegov govor bio dobar ili ne, nebitno... nije bio predstava kao ovo danas... Klasican dogovor s Tacijem... ajde ti meni zabrani ulazak, ja cu tebi da kazem kao ono a sve u cilju prikupljanja poena od strane nazalost vecine ljudi u Srbiji od kojih me je sramota, ali sta cu... To je realnost

Nastasja Popovic

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!

život

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe

nik.

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....

3210

pre 5 godina

Govor je bio uličarski posebno ono prozivanje kako neki piju kafu po Beogradu a isporučili su Miloševića i par generala Hagu....Zatim one veličanje zločinca Miloševića...zatim radikalaki kompleksi zbog Oluje

Srbin

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe
(život, 09. septembar 2018 22:10

Nista nije rekao.Jedan politicki govor
Pet godina razgovara i jos ne cusmo sta je kompromis koji stalno pominje
Da li nama kroji kapu Merkel.ili Amerika

ZgHrEu

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo

Šta je pisac hteo da kaže?

pre 5 godina

@"...govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”

Pre će biti Tita i De Gola.
(Pasulj bez mesa, 9. septembar 2018 21:54)

Ne, nego Edvarda Kardelja i Indire Ghandi?

život

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe

3210

pre 5 godina

Govor je bio uličarski posebno ono prozivanje kako neki piju kafu po Beogradu a isporučili su Miloševića i par generala Hagu....Zatim one veličanje zločinca Miloševića...zatim radikalaki kompleksi zbog Oluje

nik.

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....

ZgHrEu

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo

mare

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba.... 
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo
(ZgHrEu, 09. septembar 2018 22:34)
Mislim da je poenta drugo... Sloba jeste izgubio ali nije bio potrcko. I da li je njegov govor bio dobar ili ne, nebitno... nije bio predstava kao ovo danas... Klasican dogovor s Tacijem... ajde ti meni zabrani ulazak, ja cu tebi da kazem kao ono a sve u cilju prikupljanja poena od strane nazalost vecine ljudi u Srbiji od kojih me je sramota, ali sta cu... To je realnost

Srbin

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe
(život, 09. septembar 2018 22:10

Nista nije rekao.Jedan politicki govor
Pet godina razgovara i jos ne cusmo sta je kompromis koji stalno pominje
Da li nama kroji kapu Merkel.ili Amerika

Darko

pre 5 godina

Sličnog sam mišljenja. Upečatljivo mi je bilo da je Vučić upotrebio ono čuveno "Kompjuteri, a ne puške" čega se svi sećamo, a što je Vuk Drašković izgovorio na završnoj večeri Vidovdanskog sabora.

Vlajko

pre 5 godina

Tako je. Samo što Drašković i Jovanović svoje govore drže u kafanama u prisustvu nekoliko ljudi za stolom uz bogatu trpezu. Ne znaju ni kako se živi na 50 kilometara od Beograda a kamoli na Kosovu. Kada idu van Beograda iz brzih limuzina i džipova ne vide ništa a idu na konkretnu lokaciju gde je sve potaman od klope i pića do bazena i ostalih sadržaja, pa misle da je tako svuda po Srbiji.

Šta je pisac hteo da kaže?

pre 5 godina

@"...govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”

Pre će biti Tita i De Gola.
(Pasulj bez mesa, 9. septembar 2018 21:54)

Ne, nego Edvarda Kardelja i Indire Ghandi?

Peđa

pre 5 godina

Još uvek mi nije jasno koji je bio cilj posete Kosovu?
(deni, 10. septembar 2018 08:07)
Cilj je bio da se prikupe jeftini politički poeni, da se odglumi briga o tamošnjim Srbima dok se stvarno jedino brine o poslovanju kartela sa severa. I naravno da se pljuje po bivšoj vlasti, iznose neistine i svali odgovornost za greške počinjene 90tih i sada. On stalno prećutkuje da je bio u vladi koja je izgubila Kosovo, da su on i SRS bili protiv Rambujea, da su bili za rat na KiM i proterivanje Albanaca i da su bili i protiv Kumanovskog sporazuma tj da se on sa SRS zalagao za kopneni rat sa Nato paktom. A svi znamo kako bi se taj rat završio. Stigao je račun na naplatu a on bi da ga prosledi opoziciji.

Negativni

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...
(Slucajni turista, 10. septembar 2018 08:14

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.

Nikola

pre 5 godina

Meni naj interesantnije ono obraćanje telefonom, znate zaštićeni ste, ne daju mi da prođem i ništa se ne sekirajte... A pre svega izvinite molim vas diktatori i zločinci iz sveta koji ste nas bombardlovali, jel smem ja da se slobodno krećem po svojoj zemlji!? Inače tenkovi, koje kakve gazele, lazari, migovi i ostale živuljke... Služe u slučaju demonstracija u Beogradu da se udari po sopstvenom narodu a ne za ono čemu su namenjene, krvavo plaćene iz džepova građana.

ja

pre 5 godina

"Konacno stavovi koje zastup
a Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic. 
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim
koracima napred!

(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)

I svi, svi, svi da instaliramo WIN95 na svoje kompjutere...

Igor

pre 5 godina

Slobu mi Srbi treba da osudimo, niko nam vecu nesrecu nije doneo, od Gazimestana je proslo 30 gidina mi jos osecamo posledice njegove naopako zapocete populusticke politike, samo je gledao svoj rejtinig i gurao narod u ratove gde smo sve izgubili i dobili mnogo neprijatelja. A jos dugo ce mo trpit lose stvari njegove politike, čak i od Crnogoraca smo dobili neprijatelja, to je vrh nase lose politike.

Srdjan

pre 5 godina

Sada vise nije nikakva tajna da je Amerika jos pocetkom osamdesetih pocela intenzivno da radi na razbijanju Jugoslavije i u sklopu toga razbijanju i Srbije kao najjace i najvece republike u njoj i one koja ce sigurno braniti Jugoslaviju, tako da je Milosevic mogao na Gazimestanu da se ponasa i kao Dalaj Lama, opet bi bilo isto. Ono sto je on gresio je sto je malo ratovao pa malo nije - ako neces da ratujes nemoj, ali ako hoces, stisni petlju pa zavrsi posao.

Sastavnik

pre 5 godina

Slobin govor je bio poduzi uvod, a ovo juce zakljucak.Razradu smo videli tokom poslednjih 30 god.
Sad jos samo fali: cica-mica gotova prica, pa idemo dalje.

Slucajni turista

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...

vazi

pre 5 godina

ZgHrEu, Srba tamo nema ne zbog Slobe, vec zbog vasih planova da ih tamo ne bude. eto, 25 godina je proslo od rata, a Srbi ne mogu da se vrate svojim kucama jer konkretno u hrvarskoj koja je u eu, marsiraju ustase i fasisti, predsednica takve drzave cuti i narod to podrzava. i mi smo propatili od hrvata u drugom svetskom ratu, pa su ti isti vec 1946 stigli svojoj kuci i bili primljeni u Jugoslaviju protiv koje su se borili. Sloba ima krvave ruke, a ostali su cisti kao suza - nije nego! Ogledalo vam svima treba.

emilija

pre 5 godina

Aleksandar Vučić jedini brine o Srbskim interesima. Da je Vučić bio na vlasti devedesetih a ne Milošević, nebi nam se desili ratovi i poraz od NATO.

Nastasja Popovic

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!

Бата Стојковић

pre 5 godina

Meni je ovaj govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”, naveo je Panović.
Баш тако. Аца Србин је заправо Вучеда. А ништа конкретно није рекао јер продавци магле и немају нешто конкретно да понуде.

Недељко Стефановић

pre 5 godina

Милошевићев говор на Газиместану се може прегледати на youtube-у и у њему нема ничега спорног. Милошевић нас јесте сахранио, али грешка је била сасвим друге природе. Након рушења Берлинског Зида, западне силе предвођене Сједињеним Државама су рушиле комунизам, а он се ухватио петокрачетине и није је пуштао. Онда је на нас кренула пропаганда, дрвљеи камење, оптужбе и за оно што јесте и за оно што није, па је основан нелегталан суд итд. Били смо обележени као последњи бастион комунизма у Европи.

Kolos

pre 5 godina

Još jedan preletač koji se preporučuje za unapređenje u uredničkom rasporedu. Crkvena ikonografija je izostala zato što crkva potpuno ignoriše Vučića i niko od sveštenstva nije hteo da dođe. Ovo je prva vlast u istoriji Srbije koja okreće srski narod protiv spc. Govor je bio nejasan i nedovoljno hrabar. Ili dza ili bu. Il da ginemo il da begamo. Reci šta si obećao i kolika nam opasnost preti ako ne ispuniš obećanje.

Djuro

pre 5 godina

@ Vuk i Čeda su bili za glat priznavanje zatečenog stanja. Ovaj kao nije. Ali poređenje je za publiku, na prvu loptu, kafanski nivo.
(Vukašin, 09. septembar 2018 23:52)




Baš je Vuk bio za zatečeno stanje... “Više od autonomije, manje od nezavisnosti” je Vukova ponuda.. A Čeda? Prodao bi sve što stigne... znaš već...

Zoran

pre 5 godina

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.
(Negativni, 10. septembar 2018 08:51)

Sve nam je doneo tinejdžer, balavander, kojeg su napujdale barabe iz Beograda i iz Bosne da ubije Ferdinanada a sve u organizaciji Austro-Ugraske tajne službe(nije im odgovarao brak Ferdinanada i Sofije i nisu hteli da priznaju brak). Taj nesrećnik je slučajno bio Srbin.
Posle su se, kroz celi XX vek, događaji razvijali UVEK na našu štetu.
Naravno, ni Milošević ni Šešelj pa ni ovaj šarlatan sada nisu slučajno postavljani da budu tu gde su bili ili gde jesu.

sad

pre 5 godina

ja ni njemu ni Vucicu ne verujem, jel su nauceni stalno da izvrcu svoje reci, i da nam stalno nanovo objasnjavaju smisao izgovorenih reci, i da nam tumace kako su nesto rekli izmedju redova: branicu narod (a ne kaze kojim sredstvima, nacinima), razgranicenje(gde on predlaze granice i sta sa drugima van istih), zaposljavanje(ili rad za saku dolara/evra),...

ArtuDitu

pre 5 godina

@ mare

Sloba je bio prvi potrcko. Samo je za one preko imao najvazniju ulogu. Zato je toliko i trajala. Do njegove smene kljucni procesi na ovim prostorima bili su zavrseni. Ostale su da se dovrse samo finese. Zato su svi drugi posle njega bili lakse smenjivi. Od 90-te pa sve do danas na ovim prostorima se odvijaju kontrolisani procesi. Cak i ono za sta cvrsto verujemo da je nas doprinos odvijalo se po odredjenom scenariju. Steta je sto ljudima prolazi zivot ocekujuci neki pozitivan preokret. Cini mi se da njega nema u ovom scenariju koji nam je dodeljen.

draganche

pre 5 godina

Vekiki vodja hoce granicu gde je sad administrativna linija. Ja a i vecina naroda hoce granicu juzno od Draca. Da se bar jednom razgranicimo kako treba.

Jedan je Vuk Drašković

pre 5 godina

ee da ste slušali Vuka..gde bi bili sad. Ali još nije kasno da se makar posluša da udjemo odmah u Nato pakt.
Inače, količina mržnja i neslaganje s Draškovićem je proporcionalna količini nacionalne inteligencije.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Боже како си ти наивна особа!???Проучи мало развој Мила Ђукановића па се онда јави.

Boža Badovinac

pre 5 godina

@Zoran
što volim vas priučene revizioniste, koji ponešto i znate ali ništa ne kapirate.
Jel' nam Gavrilo Princip doneo aneksiju Bosne i Hercegovine 1908, jel' on izazvao raspad Osmanskog carstva? Jel' on ubio Aleksandra Obrenovića 1903?
Posle tog rata u kome su ispisane neke od najsvetlijih stranica u našoj istoriji naterani smo u zajednicu sa iskonskim neprijateljima. Od istih onih koji su sklonili Obrenoviće i koji i dan danas ubijaju premijere i vršljaju po Srbiji, Balkanu, Bliskom Istoku.
Posle tog rata u kome smo izgubili četbrtinu stanovništva prirodni priraštaj srpskog naroda ma gde da je živeo je bio najveći jer je duh bio pobednički i slobodarski, ne zbog PDV-a na bebi-opremu.
Danas je, može se pročitati i u komentarima, duh najvećma slugranjski i podvižnički.

rade

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Da li si ti realan?

pejafan

pre 5 godina

Ne blatote Slobodana Srbi...Svi smo tad bili veliki da se brani srBstvo po svaku cenu dok nije stvarno krenuo rat...Poslusajte govor Karadzica u predstavnistvu '91...Milosevic nikad nije ni slicno nesto tako odrzao...

Miki

pre 5 godina

(Boža Badovinac, 10. septembar 2018 11:31)

Jel vi hocete da kazete da je Gavrilo sa svojih dvadesetak godina znao sta radi? Bio je totalno izmanipulisan od strane svakakvih ljudi da uradi to sto je uradio a mi ga slavimo dan danas. Kako ne vidite paralelu izmedju njegao koji nije imao pojma kakve reakcije dolaze posle njegovih akcija i Slobodana Milosevica, Karadzica, Hadzica i njihovih glasaca koji takodje nisu imali a ni dan danas nemaju pojma sta njihovo zaokruzivanje liste SPS/SRS/JUL znaci i kakve su bile i kakve ce tek biti posledice po Srbiju. Kao sto vidim i njih jos uvek slavimo kao Gavrila.

Taj lazni slobodarski duh da se neko gerilom bori kao za svoju drzavu moze da prodje samo kod neobrazovanih ljudi, tesko nesrecnih u svojim zivotima pa im to stvara tracak nade za nesto bolje i tako su spremni da uzmu pusku u ruke jer nemaju sta da izgube kada su vec sve izgubili. Slobodan bas kao i Gavrilo su znali da ce napraviti rat jer im je to bila i namera, samo Gavrilo nije znao sta ce sa svojim zivotom posle atentata a Slobodan nije znao sta ce sa celom drzavom pa se bacio u licno bogacenje da nesto izvuce kada drzavu ne moze.

Ne šalim se!

pre 5 godina

Vučić je šarlatan kao što je i Milošević bio jer je Milošević došao na Vlast zato što je obećao da će sukobi na kosovu prestati kada on dođe na Vlast, nakon čega su, nažalost, počeli i sukobi u čitavoj SFRJ, ali razlika između današnje Vlasti i svih prethodnih je da su a ma baš svi u današnjoj Vlasti šarlatani!

ewko...onaj

pre 5 godina

Vucic je pucao ovaj put sebi u nogu,kako mu pade na pamet da uvlaci u ovom momentu u pricu bolesnoumnu nakazu od coveka crnogorca Milosevica kome su srbijanci morali da sude u srbiji pa posle tri dozivotne ako ih odsluzi da ga isporuce Hagu ako su ga bas toliko zeleli.Zlocine koje je Milosevic pocinio prema srbiji i prema srbskom narodu uopste su uzasavajuci i zbog toga ovaj Vucicev GAF ce oznaciti pocetak kraja njega samog na vlasti,a to je u sustini lose za srbiju jer se jos nije ispilela nova mladalacka skolovana generacija koja bi preuzela vlast i srbiju povela putem normalnog drustva.Ako Vucica smene bivse dosmanlije ode mast u propast.Sto se tice naseg kosmeta glavni krivci su maloumni crnogorac Milosevic i SPC -,kada je Rugova dolazio u Beograd i pruzio zlikovcu cigaretu u znak pomirenja a trazio je samo kulturnu autonomiju tj.sve sto sada srbi traze zlikovac ga je javno pred tv- ismejao nasta je on izlazeci porucio da ide da trazi nato- zastitu i otisao pravo u americku ambasadu,samo zbog tog ismevanja crnogorcu je trebalo suditi da negovorimo o ostalim teskim zlocinima prema srbskom narodu,a sada pitamo SPC - zasto nije zajedno sa Rugovom dosla kod zlikovca da se bori za zajednicki suzivot sa albancima,odgovornost SPC - je ogromna i to ce narod tesko razumeti i oprostiti,ispade da su svi verski lideri clanovi Centralnog Komiteta okupatora jos uvek.

3210

pre 5 godina

Govor je bio uličarski posebno ono prozivanje kako neki piju kafu po Beogradu a isporučili su Miloševića i par generala Hagu....Zatim one veličanje zločinca Miloševića...zatim radikalaki kompleksi zbog Oluje

Srbin

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe
(život, 09. septembar 2018 22:10

Nista nije rekao.Jedan politicki govor
Pet godina razgovara i jos ne cusmo sta je kompromis koji stalno pominje
Da li nama kroji kapu Merkel.ili Amerika

nik.

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....

ZgHrEu

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba....
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo

mare

pre 5 godina

Porediti antologijski Slobin govor sa ovom predstavom je smešno, tada na Gazimestanu ispred naroda je bio nepokolebljiv lider koji je spreman da krene u rat sa svetom za Srbiju, danas tu je jedan potrčko koji govori jedino što sme i šta mu dozvole. Da je Sloba govorio ovako na Gazimestanu Sloba ne bi bio Sloba.... 
(nik., 09. septembar 2018 22:03)zbog tog govora nema Srba ni na Kosovu još manje u Hr. Uzivaj legendo
(ZgHrEu, 09. septembar 2018 22:34)
Mislim da je poenta drugo... Sloba jeste izgubio ali nije bio potrcko. I da li je njegov govor bio dobar ili ne, nebitno... nije bio predstava kao ovo danas... Klasican dogovor s Tacijem... ajde ti meni zabrani ulazak, ja cu tebi da kazem kao ono a sve u cilju prikupljanja poena od strane nazalost vecine ljudi u Srbiji od kojih me je sramota, ali sta cu... To je realnost

Šta je pisac hteo da kaže?

pre 5 godina

@"...govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”

Pre će biti Tita i De Gola.
(Pasulj bez mesa, 9. septembar 2018 21:54)

Ne, nego Edvarda Kardelja i Indire Ghandi?

Nastasja Popovic

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!

Peđa

pre 5 godina

Još uvek mi nije jasno koji je bio cilj posete Kosovu?
(deni, 10. septembar 2018 08:07)
Cilj je bio da se prikupe jeftini politički poeni, da se odglumi briga o tamošnjim Srbima dok se stvarno jedino brine o poslovanju kartela sa severa. I naravno da se pljuje po bivšoj vlasti, iznose neistine i svali odgovornost za greške počinjene 90tih i sada. On stalno prećutkuje da je bio u vladi koja je izgubila Kosovo, da su on i SRS bili protiv Rambujea, da su bili za rat na KiM i proterivanje Albanaca i da su bili i protiv Kumanovskog sporazuma tj da se on sa SRS zalagao za kopneni rat sa Nato paktom. A svi znamo kako bi se taj rat završio. Stigao je račun na naplatu a on bi da ga prosledi opoziciji.

život

pre 5 godina

Ovaj novinar je mnogo pristrasan, šta da čuju konkretno koje razgraničenje? Kada Merkel kaže nema od toga ništa još ponovi 10x a poslednji put juče u Skoplju? Šta je to Vučić konkretno mogao da kaže o čemu? Voleo bi da vidim analitičare novinare i NVO da izadju i jasno kažu zasta se oni zalažu Šta oni misle sta je po njima dobro za Srbe

Igor

pre 5 godina

Slobu mi Srbi treba da osudimo, niko nam vecu nesrecu nije doneo, od Gazimestana je proslo 30 gidina mi jos osecamo posledice njegove naopako zapocete populusticke politike, samo je gledao svoj rejtinig i gurao narod u ratove gde smo sve izgubili i dobili mnogo neprijatelja. A jos dugo ce mo trpit lose stvari njegove politike, čak i od Crnogoraca smo dobili neprijatelja, to je vrh nase lose politike.

ja

pre 5 godina

"Konacno stavovi koje zastup
a Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic. 
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim
koracima napred!

(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)

I svi, svi, svi da instaliramo WIN95 na svoje kompjutere...

Sastavnik

pre 5 godina

Slobin govor je bio poduzi uvod, a ovo juce zakljucak.Razradu smo videli tokom poslednjih 30 god.
Sad jos samo fali: cica-mica gotova prica, pa idemo dalje.

Slucajni turista

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...

Nikola

pre 5 godina

Meni naj interesantnije ono obraćanje telefonom, znate zaštićeni ste, ne daju mi da prođem i ništa se ne sekirajte... A pre svega izvinite molim vas diktatori i zločinci iz sveta koji ste nas bombardlovali, jel smem ja da se slobodno krećem po svojoj zemlji!? Inače tenkovi, koje kakve gazele, lazari, migovi i ostale živuljke... Služe u slučaju demonstracija u Beogradu da se udari po sopstvenom narodu a ne za ono čemu su namenjene, krvavo plaćene iz džepova građana.

Negativni

pre 5 godina

Dolazak Milosevica na Kosovo i ovo sada ne mogu da se porede.Ono je bio istorijski dogadjaj,jer je Sloba uspeo da "vrati" Kosovo u ustavni okvir,imao milion ljudi na Kosovu,ovi danas moraju da pitaju Tacija i Haradinaja i da zovu americku ambasadu da odu na Kosovo.Sve ovo,nakon svih ovih godina i svega sto smo doziveli i preziveli, vise deluje karikaturalno i tragikomicno.Da nije bilo zrtava,ratova,bombardovanja sankcija i gladovanja,covek bi mogao da se grohotom nasmeje...Ovako ostaje opor ukus u ustima...
(Slucajni turista, 10. septembar 2018 08:14

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.

Jedan je Vuk Drašković

pre 5 godina

ee da ste slušali Vuka..gde bi bili sad. Ali još nije kasno da se makar posluša da udjemo odmah u Nato pakt.
Inače, količina mržnja i neslaganje s Draškovićem je proporcionalna količini nacionalne inteligencije.

sad

pre 5 godina

ja ni njemu ni Vucicu ne verujem, jel su nauceni stalno da izvrcu svoje reci, i da nam stalno nanovo objasnjavaju smisao izgovorenih reci, i da nam tumace kako su nesto rekli izmedju redova: branicu narod (a ne kaze kojim sredstvima, nacinima), razgranicenje(gde on predlaze granice i sta sa drugima van istih), zaposljavanje(ili rad za saku dolara/evra),...

draganche

pre 5 godina

Vekiki vodja hoce granicu gde je sad administrativna linija. Ja a i vecina naroda hoce granicu juzno od Draca. Da se bar jednom razgranicimo kako treba.

Djuro

pre 5 godina

@ Vuk i Čeda su bili za glat priznavanje zatečenog stanja. Ovaj kao nije. Ali poređenje je za publiku, na prvu loptu, kafanski nivo.
(Vukašin, 09. septembar 2018 23:52)




Baš je Vuk bio za zatečeno stanje... “Više od autonomije, manje od nezavisnosti” je Vukova ponuda.. A Čeda? Prodao bi sve što stigne... znaš već...

rade

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Da li si ti realan?

vazi

pre 5 godina

ZgHrEu, Srba tamo nema ne zbog Slobe, vec zbog vasih planova da ih tamo ne bude. eto, 25 godina je proslo od rata, a Srbi ne mogu da se vrate svojim kucama jer konkretno u hrvarskoj koja je u eu, marsiraju ustase i fasisti, predsednica takve drzave cuti i narod to podrzava. i mi smo propatili od hrvata u drugom svetskom ratu, pa su ti isti vec 1946 stigli svojoj kuci i bili primljeni u Jugoslaviju protiv koje su se borili. Sloba ima krvave ruke, a ostali su cisti kao suza - nije nego! Ogledalo vam svima treba.

ArtuDitu

pre 5 godina

@ mare

Sloba je bio prvi potrcko. Samo je za one preko imao najvazniju ulogu. Zato je toliko i trajala. Do njegove smene kljucni procesi na ovim prostorima bili su zavrseni. Ostale su da se dovrse samo finese. Zato su svi drugi posle njega bili lakse smenjivi. Od 90-te pa sve do danas na ovim prostorima se odvijaju kontrolisani procesi. Cak i ono za sta cvrsto verujemo da je nas doprinos odvijalo se po odredjenom scenariju. Steta je sto ljudima prolazi zivot ocekujuci neki pozitivan preokret. Cini mi se da njega nema u ovom scenariju koji nam je dodeljen.

Недељко Стефановић

pre 5 godina

Милошевићев говор на Газиместану се може прегледати на youtube-у и у њему нема ничега спорног. Милошевић нас јесте сахранио, али грешка је била сасвим друге природе. Након рушења Берлинског Зида, западне силе предвођене Сједињеним Државама су рушиле комунизам, а он се ухватио петокрачетине и није је пуштао. Онда је на нас кренула пропаганда, дрвљеи камење, оптужбе и за оно што јесте и за оно што није, па је основан нелегталан суд итд. Били смо обележени као последњи бастион комунизма у Европи.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Meni je ovaj govor ličio na kombinaciju govora Vuka Draškovića i Čedomira Jovanovića”, naveo je Panović.
Баш тако. Аца Србин је заправо Вучеда. А ништа конкретно није рекао јер продавци магле и немају нешто конкретно да понуде.

Zoran

pre 5 godina

Sve to nam je Sloba i doneo. On je nas sahranio za sva vremena, a mi zabijamo kao nojevi glave u pesak i ne smemo to da priznamo. Ispali smo teške gluperde, a i dalje se pravimo pametni.
(Negativni, 10. septembar 2018 08:51)

Sve nam je doneo tinejdžer, balavander, kojeg su napujdale barabe iz Beograda i iz Bosne da ubije Ferdinanada a sve u organizaciji Austro-Ugraske tajne službe(nije im odgovarao brak Ferdinanada i Sofije i nisu hteli da priznaju brak). Taj nesrećnik je slučajno bio Srbin.
Posle su se, kroz celi XX vek, događaji razvijali UVEK na našu štetu.
Naravno, ni Milošević ni Šešelj pa ni ovaj šarlatan sada nisu slučajno postavljani da budu tu gde su bili ili gde jesu.

Бата Стојковић

pre 5 godina

Konacno stavovi koje zastupa Srpski Pokret obnove i Vuk Draskovic jos od devedesetih danas je izrekao predsednik Aleksandar Vucic.
Vreme je da pobedi razum i da SPO povede Srbiju krupnim koracima napred!
(Nastasja Popovic, 09. septembar 2018 23:10)
Боже како си ти наивна особа!???Проучи мало развој Мила Ђукановића па се онда јави.

Kolos

pre 5 godina

Još jedan preletač koji se preporučuje za unapređenje u uredničkom rasporedu. Crkvena ikonografija je izostala zato što crkva potpuno ignoriše Vučića i niko od sveštenstva nije hteo da dođe. Ovo je prva vlast u istoriji Srbije koja okreće srski narod protiv spc. Govor je bio nejasan i nedovoljno hrabar. Ili dza ili bu. Il da ginemo il da begamo. Reci šta si obećao i kolika nam opasnost preti ako ne ispuniš obećanje.

pejafan

pre 5 godina

Ne blatote Slobodana Srbi...Svi smo tad bili veliki da se brani srBstvo po svaku cenu dok nije stvarno krenuo rat...Poslusajte govor Karadzica u predstavnistvu '91...Milosevic nikad nije ni slicno nesto tako odrzao...

Boža Badovinac

pre 5 godina

@Zoran
što volim vas priučene revizioniste, koji ponešto i znate ali ništa ne kapirate.
Jel' nam Gavrilo Princip doneo aneksiju Bosne i Hercegovine 1908, jel' on izazvao raspad Osmanskog carstva? Jel' on ubio Aleksandra Obrenovića 1903?
Posle tog rata u kome su ispisane neke od najsvetlijih stranica u našoj istoriji naterani smo u zajednicu sa iskonskim neprijateljima. Od istih onih koji su sklonili Obrenoviće i koji i dan danas ubijaju premijere i vršljaju po Srbiji, Balkanu, Bliskom Istoku.
Posle tog rata u kome smo izgubili četbrtinu stanovništva prirodni priraštaj srpskog naroda ma gde da je živeo je bio najveći jer je duh bio pobednički i slobodarski, ne zbog PDV-a na bebi-opremu.
Danas je, može se pročitati i u komentarima, duh najvećma slugranjski i podvižnički.

ewko...onaj

pre 5 godina

Vucic je pucao ovaj put sebi u nogu,kako mu pade na pamet da uvlaci u ovom momentu u pricu bolesnoumnu nakazu od coveka crnogorca Milosevica kome su srbijanci morali da sude u srbiji pa posle tri dozivotne ako ih odsluzi da ga isporuce Hagu ako su ga bas toliko zeleli.Zlocine koje je Milosevic pocinio prema srbiji i prema srbskom narodu uopste su uzasavajuci i zbog toga ovaj Vucicev GAF ce oznaciti pocetak kraja njega samog na vlasti,a to je u sustini lose za srbiju jer se jos nije ispilela nova mladalacka skolovana generacija koja bi preuzela vlast i srbiju povela putem normalnog drustva.Ako Vucica smene bivse dosmanlije ode mast u propast.Sto se tice naseg kosmeta glavni krivci su maloumni crnogorac Milosevic i SPC -,kada je Rugova dolazio u Beograd i pruzio zlikovcu cigaretu u znak pomirenja a trazio je samo kulturnu autonomiju tj.sve sto sada srbi traze zlikovac ga je javno pred tv- ismejao nasta je on izlazeci porucio da ide da trazi nato- zastitu i otisao pravo u americku ambasadu,samo zbog tog ismevanja crnogorcu je trebalo suditi da negovorimo o ostalim teskim zlocinima prema srbskom narodu,a sada pitamo SPC - zasto nije zajedno sa Rugovom dosla kod zlikovca da se bori za zajednicki suzivot sa albancima,odgovornost SPC - je ogromna i to ce narod tesko razumeti i oprostiti,ispade da su svi verski lideri clanovi Centralnog Komiteta okupatora jos uvek.

Ne šalim se!

pre 5 godina

Vučić je šarlatan kao što je i Milošević bio jer je Milošević došao na Vlast zato što je obećao da će sukobi na kosovu prestati kada on dođe na Vlast, nakon čega su, nažalost, počeli i sukobi u čitavoj SFRJ, ali razlika između današnje Vlasti i svih prethodnih je da su a ma baš svi u današnjoj Vlasti šarlatani!

Miki

pre 5 godina

(Boža Badovinac, 10. septembar 2018 11:31)

Jel vi hocete da kazete da je Gavrilo sa svojih dvadesetak godina znao sta radi? Bio je totalno izmanipulisan od strane svakakvih ljudi da uradi to sto je uradio a mi ga slavimo dan danas. Kako ne vidite paralelu izmedju njegao koji nije imao pojma kakve reakcije dolaze posle njegovih akcija i Slobodana Milosevica, Karadzica, Hadzica i njihovih glasaca koji takodje nisu imali a ni dan danas nemaju pojma sta njihovo zaokruzivanje liste SPS/SRS/JUL znaci i kakve su bile i kakve ce tek biti posledice po Srbiju. Kao sto vidim i njih jos uvek slavimo kao Gavrila.

Taj lazni slobodarski duh da se neko gerilom bori kao za svoju drzavu moze da prodje samo kod neobrazovanih ljudi, tesko nesrecnih u svojim zivotima pa im to stvara tracak nade za nesto bolje i tako su spremni da uzmu pusku u ruke jer nemaju sta da izgube kada su vec sve izgubili. Slobodan bas kao i Gavrilo su znali da ce napraviti rat jer im je to bila i namera, samo Gavrilo nije znao sta ce sa svojim zivotom posle atentata a Slobodan nije znao sta ce sa celom drzavom pa se bacio u licno bogacenje da nesto izvuce kada drzavu ne moze.

Vlajko

pre 5 godina

Tako je. Samo što Drašković i Jovanović svoje govore drže u kafanama u prisustvu nekoliko ljudi za stolom uz bogatu trpezu. Ne znaju ni kako se živi na 50 kilometara od Beograda a kamoli na Kosovu. Kada idu van Beograda iz brzih limuzina i džipova ne vide ništa a idu na konkretnu lokaciju gde je sve potaman od klope i pića do bazena i ostalih sadržaja, pa misle da je tako svuda po Srbiji.

Darko

pre 5 godina

Sličnog sam mišljenja. Upečatljivo mi je bilo da je Vučić upotrebio ono čuveno "Kompjuteri, a ne puške" čega se svi sećamo, a što je Vuk Drašković izgovorio na završnoj večeri Vidovdanskog sabora.

Srdjan

pre 5 godina

Sada vise nije nikakva tajna da je Amerika jos pocetkom osamdesetih pocela intenzivno da radi na razbijanju Jugoslavije i u sklopu toga razbijanju i Srbije kao najjace i najvece republike u njoj i one koja ce sigurno braniti Jugoslaviju, tako da je Milosevic mogao na Gazimestanu da se ponasa i kao Dalaj Lama, opet bi bilo isto. Ono sto je on gresio je sto je malo ratovao pa malo nije - ako neces da ratujes nemoj, ali ako hoces, stisni petlju pa zavrsi posao.

emilija

pre 5 godina

Aleksandar Vučić jedini brine o Srbskim interesima. Da je Vučić bio na vlasti devedesetih a ne Milošević, nebi nam se desili ratovi i poraz od NATO.