Ponedeljak, 06.08.2018.

14:45

"Šta sam uradio povodom rijalitija? Ništa..."

Ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević izjavio je da ne zna čemu služe rijaliti programi, osim za zaglupljivanje javnog mnjenja.

Izvor: Tanjug

"Šta sam uradio povodom rijalitija? Ništa..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

128 Komentari

Sortiraj po:

lena

pre 5 godina

Naravno, da nije ništa uradio, u Skupštini sedi Marija Rističević koji je bio učesnik takvih programa. Sramota za celu Srbiju !!!!!!!!!

CATAPA

pre 5 godina

Ko hoće, taj nađe način. Ko neće, taj nađe izgovor. Ili čak kao ovaj "ministar" ni to ne mora.
Na primer, televizija "Happy" je dobila nacionalnu frekvenciju kao DEČIJA televizija. Dakle, televizija koja je bila predviđena za dečiji obrazovni i zabavni karakter programa. Ta televizija je neovlašćeno promenila strukturu programa i samim tim treba joj ukinuti pravo na korišćenje nacionalne frekvencije.
Ministar prosto ne želi da radi svoj posao, a zašto ili čime je korumpiran je još i najmanje bitno. Ministar je potpuno isti kao ta televizija: postavljen da radi jedno, a on radi nešto sasvim drugo i suprotno.

Bosko

pre 5 godina

Eto,ja uklonio sve kanale koji emituju takve nakaradne programe I mirna backa. Nemam nikakvog osecaja da mi fale ni ruzicasta,niti presrecna televizija. Dve godine nisam pogledao ni jednu emisiju na tim televizijama. Od mene se leba nece najesti...

LP

pre 5 godina

Zakon protiv sunda to je imala jos stara Jugoslavija. Zar je moguce da ni to ne moze da se izglasa? Nijedna stvar dobra za narod ne moze da se izglasa.

Nele 2

pre 5 godina

A ti, Nele, da li znas od kada su rijaliti programi kod nas? SNS ne volim, cak suprotno, ali brate, ti si promasio VEK, a ne vlast.. .Sve, od ovih sada, preko raznih sd, ds, sdd, dssa, mss, kss.. SVE bih zabranio. Skracenice su onako postavljene, da se ne zbunis, jer, nema skracenice u proslosti, koja nam nije j.....a mater!

Bankar

pre 5 godina

Ne moze na nacionalnoj frekvenciji, ne može pre 23h. Svako prikazivanje sukoba, prostakluka i sl. povlaci velike kazne emiterima. Pa da vidis bato kako se zavodi red. Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.

milutin

pre 5 godina

Gledam bre realiti. Za njih znam ko su i sta su. Usput malo me i zabave ponekad. Kanale sa kojih se predsednik Vucic ne skida i na kojima damog sebe intervjuise stvarno ne gledam. Oni sto se predstavljaju da su analiticsri: Vuk, Radun, Krstic itd. zaista me ne interesuju. A tek onaj Vuvicevic sto me strasi novinama i sa televizije kad se pojavi u jutarnjem programu. Ima i neki voditelj Sarapa. Elementarna nepogoda je u svakom smislu. Izmedju svega pobrojanog i rislitija biram rialiti.

DZK

pre 5 godina

Gospodin ministar se očigledno ugleda na Pontija Pilata - ja sad oprah ruke, a vi sad vidite šta ćete, gresi ostadoše na drugima.... E, pa neće biti tako, ministre ! Da li je REM institucija neke druge države ili u njemu sede predstavnici vanzemaljaca pa da ne možete da ih prisilite da jednom u životu primene ovlašćenja koja imaju ? Ko ima vlast u ovoj državi, ko ih plaća i ko ih imenuje ? Vlada i Parlament Srbije ili Vlada i Parlament Burundija ? Sa ovako licemernim odgovorom sasvim je jasno da ni ministru ni Vladi apsolutno ne pada na pamet da bilo štra urade po tom pitanju, zato što je promocija rijalitija na nacionalnim frekvencijama DRŽAVNI PROJEKAT. Dajte ovom sluđenom beslovesnom stadu što primitivniju i što retardiraniju zabavu da hipnotički blene i ne bavi se razmišljanjem o niskim platama, neizvesnoj budućnosti, bedi, opštoj korupciji, kriminalu, nepotizmu, stranačkom zapošljavanju, dahijskom iživljavanju, sumanuto velikim zloupotrebama državnog budžeta, licemernim manipulacijama i potemkinovskim medijskim paradama. Pa kad tome dodate i tabloide koji neprestano bombarduju narod najbesmislenijim, najogavnijim i najbeskrupuloznijim smećem ne bi li još više produbili taj "Stokholmski sindrom", onda vam je jasno da je čak i Pilat morao imati više etičkih kvaliteta ... neuporedivo više.

Марко

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.

Šumaddinac

pre 5 godina

ministar je upravo rekao da postoji delatnost u Srbiji za koju niko nije nadlezan, za koju nema pravila i samim tim ni sankcija.

Bg

pre 5 godina

Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima
(Reziel, 6. avgust 2018 18:24)

Nece izabrati kvalitetniji, izabrace rijaliti. Ako ponudis borbe sa lavovima, kao u starom Rimu, izabrace borbe sa lavovima. I one bi ubrzo potisnule rijaliti. Da, ta ideja o “savetu inteligencije” je dobra. Ali neprofitabilna, pa tesko da prodje. Ako nista drugo, rijaliti ne bi trebalo da se emituje na drzavnoj frekvenciji. Barem to.

mija

pre 5 godina

A ljudi su malo dosadni sa tim rialiti programima. Pa ovo što ima kod nas na programu je dečiji program naspram onog što ima U SAD, Britaniji i sl. Zaobiđite smeće kad ga vidite na tv i to je to. To i onako samo starci gledaju kolko mogu da primetim...

Umpah pah

pre 5 godina

Za ove koji kazu ^pa nemojte da ih gledate^. Talavizija ims ogroman uticaj na stvaranje svesti populacije. Ucestvuje u vasitanju dece mozda vise i od roditelja ili skole. Pod tim uticajem se i stvaraju nove generacije ispranih mozgova bez etickih iki moralnih principa. Pitanje je kolijko omladine ima roditelje ili skolu pa ce vaspitane tamo da ignorisu ovo djubre na televiziji. Ustvari kod velikog procenta ovi realiti programi formiraju svest mladih. Koga interesuje sta babe gledaju

+MAKSIM

pre 5 godina

E "moj" ministre - use i u svoje kljuse! Tako je najlakše. Šta te briga? Nisi ti na vlasti da popravljaš državu, već da budeš na vlasti...

Nexus

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....
(danny. ..., 06. avgust 2018 14:26)

Mislim da je ministar dao odgovor ko ima ovlascenja i ko je odgovoran kada se dijele nacionalne frekvencije. To je regulatorna komisija i oni bi trebalo da daju odgovor na pitanje o rijaliti programima.

x

pre 5 godina

Samo da dodam ( neko je to vec pomenuo pre mene), ministarstvo sa ovim ministrom na celu MOZE da predlozi skupstini predlog zakona ili amandmana ( zakon vec u stvari postoji ali se NE primenjuje) kojim bi se rialiti programi izbacili sa TV sa nacionalnom frekvencijom. Ali , ovde je valjda jasno da je to nelogicno jer je ovo DRZAVNA STRATEGIJA sa tim programima , po principu , ne nudimo vam poslove i nemate leba da jedete , pa vam evo ovo da se zabavljate i ne dizete demonstracije. To sto ima vrsnjackog nasilja , nasilja po kucama i svakojakih drugih nasilja , njih sustinski ne dotice, samo su im njihove fotelje bitne.

YYZ

pre 5 godina

Trump se probio u javnost preko rijaliti programa, koji je bio nov i jako interesantan prve sezone a onda se ponavljao. Sada se vidi da je on tu igrao sebe...

Nije lako ponuditi pametne i zabavne sadržaje preko TV. Za to treba imati para, talenta i ekipu. Rijaliti je sirov i uzbudljiv za neke, voajerizam za druge, i čista dosada za treće. Retko se ko hvali da ga gleda, ali mnogi ga gledaju jer nema ništa bolje.

Zabrane obično podižu rejting mediokritetskim programima, filmovima i serijama. Ali to je stvar prošlosti, nadam se.

svasta

pre 5 godina

Na pitanje šta je uradio tim povodom, odgovorio je - "Nisam uradio ništa".

Dovoljan razlog da bude najuren (kao i svaki drugi ministar koji ovako odgovori na pitanje)

Reziel

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.
(Марко, 6. avgust 2018 18:05)

Ma nemoj šmekeru, a na osnovu čega će da zabrane rijaliti? Neko psuje? Psuju i u filmovima i u serijama. Neko se potukao ili vikao? Isto to rade i u skupštini ako nisi primetio, i to uživo na državnoj televiziji.

Sad dolazimo do onog čuvenog "zagljupljuje ljude". Ko će to da definiše? Ti? Ja? Neki "savet pameti"? Jel misliš da telenovele indijske i španske proizvodnje ne zagljuplju? Ako ti ne misliš ja mislim. Da li teletabisi ne zatupljuju? Da li domaće sapunice zagljuplju? Možeš da zabraniš da emituju, naći će ljudi drugi način da to gledaju. Pa već sad oba rijalitija idu u Live Stream-u preko interneta... Dakle, gledaće se kako god.

Kako reči neki pametni filozof, demokratija je najbolje ustrojstvo zato što zabranu menja mogućnošću izbora. Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima.

mandarin

pre 5 godina

Ministar ne radi svoj posao..a oko njega cveta nekultura, prostakluk, decu truje kriminal...evo Ministre samo par primera: 1) besomučno reklamiranje piva pod uz zvuke državne himne i zastavu Srbije..prilikom SP u Moskvi, 2) oslikani u velikom formatu likovi kriminalaca na zgradama u Beogradu u koje gledaju deca, 3) sramni rijaliti...A ministre kulture gde nađe da si nadležan za ćirilicu a nisi nadležan za nekulturu..ni jezik se ne pominje u Zakonu o kulturi. Glasam za smenu ministra kulture posle ove sramne i drske izjave.

Molder

pre 5 godina

Sve to stoji sto se tice rijalitija ni ja nisam ljubitelj istih ali opet sa druge strane,vecina ljudi voli i gleda takve emisije i realno ako govorimo,kada je vecina za nesto,uostalom,kao i za sve drugo u zivotu,to ce da pobedi i manjina nista nece moci protiv toga osim da se buni i zali ! ! Cista,surova,kruta REALNOST i nista drugo...a da nespominjemo sto se zarade tice na takvim emisijama !

Don Giovanni

pre 5 godina

Hej, ćale, ugasi televizor!

To je nekada pevao Bora Đorđević. (Dok je bio poštovani Bora Roker, a ne ova današnja tužna ruševina nekadašnjeg rokera, nažalost!)

I to je cela suština! Ja to rialiti smeće NIKAD ne gledam. Priznajem da sam pokušao, iz čisto naučnih razloga da odgledam otprilike 5 minuta tog s***a. Junački sam izdržao, ali mi i dalje nije jasno ZAŠTO to ljudi gledaju.

U čemu je privlačnost gledati, ponekad čal i satima(!) bez prestanka, nekoliko čovekolikih kreatura kako se oko nečega (ne zna se čak ni čega) neprekidno svađaju, prepucavaju, podmeću i kao namudruju podrumskim štosevima na nivou retardirane amebe?!

Međutim, ipak nije tako jednostavno samo reći "kome se ne sviđa, neka pređe na drugi kanal" i rešen problem!

Nije jer emiteri tog smeća imaju nacionalne frekvencije, što je javno dobro s kojim NIKO ne sme (barem ne u normalnoj državi) da raspolaže kao da je to njegova lična prćija i tu plasira stvari po jedinom kriterijumu koliko će od toga zaraditi!

Ali ne slažem se s tvrdnjom da rialiti zaglupljuje ljude jer možeš zaglupiti samo nekoga ko nije glup. Ne, rialitije gledaju potpuni glupaci, a svrha rialitija je permanentno održavanje visokog nivoa gluposti kod ljudi jer je to vrlo korisno za državu!

Od pametnog čoveka nemoguće je napraviti glupaka, ali dešava se da glupak, uz mnogo spoljne pomoći i dosta ličnog truda, ne postane baš mnogo pametan, ali barem progleda i počne da se služi vlastitom glavom! A to nije baš uvek poželjno...

os

pre 5 godina

de piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top?

naravno, niko ne sme biti diskriminisan zbog svog intelektualnog kapaciteta, nivoa obrazovanja i socijalnog statusa, pa ni ti. ali to ne oslobadja drzavu odgovornosti za obrazovanje i vaspitanje narodnih masa. ovo se ne tice ljudskih prava - svaki grof, da ne kazemo magarac, ima pravo na svoje veselje. ovde se radi o nefunkcionaj drzavi koja nije kompetentna da svojim podanicima obezbedi elemenarne civilicijske i moralne higijenske uslove za mentalno zdrav zivot. rec je o kulturnoj impotenciji drzave, nista vise od toga.

x

pre 5 godina

Onaj ko daje dozvolu da bude ovako kako je sada , a to je naravno , drzavna strategija , moze to i da promeni. Objavite kolike plate imaju zaposleni u REM-u. Zasto im sleduju tako velike plate? Pa zato sto bi njihova funkcija , upravo bila da regulise sta moze i sta ne moze da bude emitovano.
Kod nas postoje svi zakoni , ali na papiru, takodje zna se ko je nadlezan, opet samo na papiru. Samo da se ispuni forma i naravno da se prima plata , ali NIZASTA.
U normalnom svetu ima tih programa ALI se oni posebno placaju i veoma su SKUPI, toga nema na TV -a sa nacionalnom frekvencijom.

x

pre 5 godina

Ukucajte REM , Republika Srbija i pogledajte devet clanova tog saveta. Njih bira narodna skupstina. Oni bi trebalo da su nezavisni ali nezavini od cega ili koga. Njih u ovom slucaju bira partija na vlasti koja ima apsolutnu vecinu u parlamentu i koja moze da izglasa da je danas cetvrtak iako je nedelja. Prema tome oni su zavisni , itekako od vladajuce partije koja ih je tu postavila. Novinari , da li je toliko tesko da njih pojurite , najpre jer ne rade svoj posao po onim zakonima po kojima bi trebalo da rade a zasta ih MI PLACAMO?

Qgob

pre 5 godina

@poyy
Samo nekolko problema,
Prvi - Nemaju svi 300 kanala ko ti.
Drugi - Probaj da odviknes babu ili tetku (da im oduzmes daljinski) da ne gledaju to ili one muzicke splacine.
Treci (njmihov problem) - Jedva cekam da crkne televizor pa kad mi kazu da idem da ga nosim na opravku da im kazem "Stani, pa ja ga ni ne gledam"

I posle neko se usudi da te pita od njih "sto si ti stalno na racunaru neces ni da pricas sa nama", pa kad se oni ucrtaju u te emisije. Ispade posle da si ti taj ko je kriv sto ne komuniciras i zgodnije ti da upalis TS viber na kompu i da se cujes sa drustvom jer ako si na telefonu odma svi pricaju kako nista ne cuju na TVu dok preglasno pricas.

Neske86

pre 5 godina

@ poyy

U pravu si, ali nacionalna frekvencija je javno dobro. Rialiti moze ali na kablovskim kanalima, pa gledaj 24/7. Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom za takve sadrzaje nema mesta.

Бата Стојковић

pre 5 godina

У земљи у којој ријалити програми цветају и овакав одговор министра у Влади је сасвим по одговарајући. Лепо рече човек да није урадио ништа. У озбиљној земљи би сигурно надлежни министар урадио нешто, ако ништа друго повео би кампању образовања становништа. То што нека странка себе назива напредном не значи да је стварно напредна, напротив.

Goran

pre 5 godina

Nacionalna frekvencija se dobija, izmedju ostalog, na osnovu predložene programske šeme. Postavlja se pitanje REM-u kako izdaje nacionalne frekvencije ako televizija 90% programske šeme zasniva na reality programu.

tamoneko

pre 5 godina

Moja sestra gleda Zadrugu i od tada je promenila ponašanje. Stalno urla i ima potrebu da se svađa i napada. Niste ni svesni kako to tv smeće utiče na ljude.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

@tamoneko

Isti slucaj sa mojom snajom... pitanje je sad da li dozvoliti da to utice lose na ljude jer se ljudima gleda ili nekako sankcionisati takav program ?

E moji Srbi

pre 5 godina

Ako ne mozete zabraniti mozete propagirati nesto drugo na drzavnoj tv. Ja nikada ali nikada nisam pogledao ni jedan rijaliti duze od 2 min, ali nemam sta ni na drzavnoj. Utrosite pare od pretplate na ozbiljne projekte, evo npr. mnogo zemalja bi svasta dalo da su bilo pobednici pre 100god a tek epski kao mi...
A mi ne da nismo snimli film sa holivudskim facama nego ni neki novi dokumentarac domace produkcije...

бананамен

pre 5 godina

Делује као једини човек у овој влади који има интегритет и васпитање.

Strani plaćenik

pre 5 godina

Odgledao intervju i ostao sam bez teksta. Tom logikom, ministarstvo finansija nije nadležno za sivu ekonomiju? Ministarstvo služi da predloži zakon i da se taj zakon usvoji u skupštini, u ovom slučaju ministarstvo kulture treba da insistira na zakonu koji će zabraniti ovakav vid ispiranja mozgova, da naplati debelo sav šund i medijski otpad koji se servira. Medjutim, ovakva politika i odgovara ovoj garnituri, šta reći kada sem estradnih ličnosti, retko ko im je u prvim redovima od akademaca.

Влада

pre 5 godina

Тај програм је и намењен ономе који га гледа. Проблем је што емесије едукативног карактета немају простора јер се риалити глупости дају нон стоп.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Smeta vam Farma, Parovi , itd? Gledajte nešto drugo - evo ja koji se bavim sportom - prelistam sportske kanale, eventualno neki film potrazim, ako nema nista , gasim tv.

Dejca-LE

pre 5 godina

Ja se pitam odakle im pare da se nahrane učesnici rijaliti programa, odakle pare za grejanje i sve ostalo što treba da ti ljudi tamo žive, plus nagrade i plus da ostane i za organizaciju. Cifra nije mala sigurno. Ko to finansira???

Brica

pre 5 godina

Zasto vam smetaju rialiti???Ko voli taj i gleda...Ukoliko ne zelis da deca slucajno nabasaju na te programe jednostavno ih lepo uklonis sa TV liste .Prosto...

Bbb

pre 5 godina

nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.
(kole, 6. avgust 2018 16:02)
Naravno da je to javno dobro. A javnost hoće da gleda rialiti, i ko ste vi da to uskratite? Naravno da je to javno dobro, a zašto bismo to javno dobro uređivali samo po vašem ukusu? To JAVNO dobro treba da ima ponudu za široku javnost i za svačiji ukus i samim tim i da zadovolji ljubitelje rialitia jer i oni su ta javnost. Ne možete vi koji ste protiv rialitia da zaposednete sve nacionalne frekvencije i da namećete vaše stavove kako će se uredjivati programi. To je JAVNO dobro a ne vaše. Kada bude bilo vaše onda zabranjujte.

Pametnjaković

pre 5 godina

Ne gledam pa ne znam u čemu je problem. A ovi što se bune, nije mi jasno kako znaju detalje i dešavanja. Ne gledam TV uopšte već 15 godina.

Mil’ca

pre 5 godina

Ako se vadite da cenzura nije u vašoj nadležnosti, onda uradite nešto što jeste - promovišite i sponzorišite pravu kulturu. I to ne mislim da bude još jedna „Godina kulture“ i „Lepše je sa kulturu“, već ozbiljan pokušaj da usmerite kulturu u Srbiji i učinite njene građane makar malo kulturnijim. Ako ne znate kako, prepisujte od Francuske ili malenog Islanda. Ili podnesite ostavke.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Izgleda da ce se nastavljati zaglupljivanje naroda,proizvodnja starleta,nadobudnih pevaca,mafijasa... Reality show program se mora nekako sancionisati,neko je spomenuo oporezivanje, to je dobra stvar za pocetak, takodje je i smanjivanjem vremena prikazivanja na tv-u, dati mu marginalno vreme ... svesti ga na sporedni sadrzaj na tv a ne da bude udarni talas...

objavite mi komentar,svaki put pisem uzalud.

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.
(Mrkva, 6. avgust 2018 15:11)

Znas, u ovoj drzavi (ako se moze tako nazvati uopste) je cekanje na to da birokratija resi nesto djavola rabota i cisto gubljenje vremena.
I to zato sto birokratija ne resava nikakav problem nego samo stvara nove u zelji da se kroz razne dazbine dokopa narodnog novca i tim zaradi platu za svoj nerad i opravda svoje postojanje.

Umesto da cekas da drzava resi ovaj sund i kic (sto nikad nece) mnogo je lakse izdvojiti 20 minuta, sesti ispred tva i izbrisati sve te kanale koji ti smetaju iz memorije.
Ja tako uradio i super mi je, ne moram saltati 60 programa dok ne nadjem ono sto me zanima. Ostavim na tv desetak kanala sto gledam + tamo neke crtace i strane kanale (zbog sporta) i dovidjenja.

kole

pre 5 godina

@(EU Citizen, 6. avgust 2018 14:57)
nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.

Nenad

pre 5 godina

Pa čemu onda služi to ministarstvo? Koje su mu nadležnosti? Čisto da se kaže ga imamo.Peticija pod hitno da se svi takozvani rijaliti programi ukinu ili emituju posle ponoći, jer svako sa iole malo zdravog razuma može reći kakvo je to štrokanje mozga.

Orwell Vegan

pre 5 godina

Nije istina da nema nadleznosti i da ne moze nista. Po ugovoru sa drzavom svaka televizija sa drzavnom frekvencijom mora ispunjavati procente obrazovnog, kulturnog i decjeg programa. Drzava se ne drzi svojih zakona i ugovora, mislim na sve ministre do sada.

pevač u pokušaju

pre 5 godina

Sve se moze. U BiH moze rialiti ali samo posle ponoci. Kao sto je zabranjeno emitovanje porno filmova tokom dana na nacionalnim frekfencijama isto tako moze da se zabrane i rialiti programi.

poyy

pre 5 godina

Ja na kablovskoj televiziji imam preko 300 kanala. Rijaliti se emituje na možda 2.
Smeta ti? Nećeš da gledaš? Promeni kanal. Ugasi televizor. Narod je glup i bez rijalitija.

leila

pre 5 godina

EU Citizen
Nacionalna frekvencija je JAVNO DOBRO, kao voda ili rudno bogatstvo. Dakle, postoje pravila kako se koristi. Sve se plasim da si u toj evropi na RAI Uno i BBC-ju video gadosti kao na Pinku i sl kvazi televizijama.

Snezana

pre 5 godina

Iako su to privatne televizije, sve dok koriste nacionalno dobro ( nacionalnu frekvenciju ) morali bi da se ponasaju po odredjenim uzansama i da u svom programu imaju i decije emisije, emisije iz kulture, obrazovni program i kvalitetan informativan program.Ostale privatne televizije neka traze svoje mesto kod kablovskih oparatera i gledalaca na koji god hoce nacin.

Dragan, NBG

pre 5 godina

U pravu si, @EU Citizene....tako i sa narkomanima. Mislim, ko smo mi kao pojedinci naklonjeni totalitarnim oblicima vladavine, da zabranimo da se drogiraju. Isto tako i, naprimer, golotinja na javnom mestu - ko smo mi da zabranimo nekome da se neko šeta go unaokolo jer, bože moj, njegovo je telo, sloboda shvatanja, nikog fizički ne ugrožava.....

Dokle god kvazi-intelektualni krugovi, čiji si, takoreći "počasni član", gledajući komentare koje ovde prosipaš evo već godinama, imaju stav da ljudsko društvo ne treba upraviti u nekom pravcu već pustiti da se samoreguliše (u stilu utopističkih naklapanja liberalnih ekstremista), dotle će ova planeta napredovati isključivo tehnološki, dok će se duhovno sunovraćati sve dublje, do potpunog davljenja u porocima i političkoj korektnosti.

Dužnost je produhovljenijih, obrazovanijih i, generalno, svesnijih pojedinaca da ove druge, nazovimo ih "zatupastije" i ograničenije, usmeravaju jer je to korisno za čitavno društvo u globalu.

Mrkva

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.

crniV

pre 5 godina

Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karlito, 6. avgust 2018 14:49) # Link komentara
nije istina ovo što si napisao, može besplatno da se gleda 5,6 kanala sa nacionalnom frekvencijom i još nekoliko lokalnih koji gotovo i da nemaju program, a sve ostalo mora da se plati preko kablovske televizije. rijaliti prostakluku nije mesto na televizijama koje država privileguje dajući im nacionalnu frekvenciju, sve ostalo je zamena teza

achitwn

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.
(S, 06. avgust 2018 14:33)
Ko nam je kriv sto je gledanostt velika. Dok god ljudi gledaju bice ih. Ja sam nor ikinuo kablovsku i samo stream on demand via Apple Tv i roky

+MAKSIM

pre 5 godina

Nabrojte nam, molim vas, za šta je nadležno MINISTARTVO KULTURE jedne zemlje! Ukoliko ste informisani, recite nam kom bi ministarstvu moglo pripadati ovo za šta "vi niste nadležni"? (Inače, ovaj "univerzalni" i licemerni odgovor, nešto je što najviše izluđuje poreskog obveznika).
Bojim se da za to niko nije nadležan, osim što su svi nadležni da prime "zarađenu" platu...

MirkoSlavković

pre 5 godina

Nije tačno da niste nadležni. Upravo je suprotno, jer vama odgovara što zaglupljenije biračko telo, jedino tako možete da opstanete na vlasti i da radite što vam odgovara da radite, gledajuči svoju ličnu i stranačku korist i ništa više.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

EU Citizen, 06. avgust 2018 14:57
Upravo televizije svojom ponudom vaspitavaju ljude i nameću ukus, a ako se većina slaže da je neki program đubre i time poguban po mentalno stanje nacije, zar ne misliš, o, prepametni liberalni evropejcu, da bi se trebalo pozabaviti time?

Neko iz Banata

pre 5 godina

@EU Citizen
Lepo zboris,ali maloletna lica koja se jos uvek formiraju nemaju tu dozu trezvenosti.Ona teze da se uklope u drustvo i budu prihvacena,a ako su najmanji zajednicki vrednosti(verbalno nasilje i egocentrizam bih posebno izdvojio) koje se propagiraju u tim formatima,crno nam se pise.Roditelji nemaju vremena za vaspitavanje svoje dece(velika vecina stanovnistva se bavi iskljucivo prezivljavanjem),vec to cine mediji i skola.Raspad sistema je poceo mnogo ranije,rijaliti su samo kulminacija.U kontaktu sam sa mladjim generacijama i ono sto je postalo ocigledno je da se zenska populacija mnogo bolje snalazi u tim vodama,muskarci su postali zombiji(isto se oblace, pricaju i bez stava tj. znanja o bilo cemu. Mozda generalizujem,ali to ne znaci da je manje istina.)

too low

pre 5 godina

Pazi sta pricas,ministre! Bas to zaglupljivanje i zatucavanje naroda je jedno od oruzja vladajucih,a sprovodi se uglavnom na NJEMU omiljenoj televiziji. Sve je to deo NJEGOVE strategije.

MgHz

pre 5 godina

Svako bira da li ce biti pametan ili glup. Ne lazimo se, neki vole da budu glupi (reality, crna hronika, skandali, itd). Posle kukaju sto im je plata 250-300 evra. Kako im reci da im mozak radi na tim frekvencijama od TV i tabloida?

achitwn

pre 5 godina

Nazalost ministarstvo ne moze da diktira privatnim tv mrezama kakv program da orave. Ali mi gledao i mozemo - nemijye glefati te kanala pa ce i prestati emitovati te gluposti. Oni rade kao i sve oonuda i potraznja. Dok god je gledanost velika realities will be here. Oni su ovledalo nas kao na ije.

EU Citizen

pre 5 godina

Neverovatno je koliko ima ljudi koji bi drugim ljudima silom zabranjivali da gledaju nešto i koji traže državnu cenzuru programa. Ja prvi nikada u životu nisam pogledao nijedan, i svakako smatram da su u pitanju budalštine, ali otkud vama ili državi, dragi komentatori skloni diktatorskom totalitarizmu bilo kakvo pravo da vaspitavate ljude i da im namećete svoj ukus i svoje kriterijume. Ako vam smetaju reality programi, promenite kanal, i pustite druge ljude kojima se gledaju da ih gledaju. Ja čak ni to ne moram, to kest, ne mogu da učinim čak i kada bih hteo, nemam televizor u kući, i neću ga ni imati :)))

danny. ...

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....

BigZ

pre 5 godina

“Rijaliti zaglupljuju mnjenje, ali nismo nadležni”

Sve je lepo receno. Problem je u tome sto onima, koji su nadlezni odgovara to zaglupljivanje. Lakse prevode zedan narod preko vode.

Expert

pre 5 godina

Ček, BRE? Pa, ko postavlja članove regulatornih tela? Jel mogu ja da budem član regulatornog tela? Evo dobrovoljno se prijavljujem i da rešimo to za 24h. Tv i radio frekfencije su nacionalno dobro, i ako vlada i članovi vlade, nemaju uticaja, ko onda ima?

C i n i k

pre 5 godina

A ciji kadrovi jasu u foteljama drzavnih jasli zaduzenih za regulaciju i oduzimanje frekvencija?!
A, ne zna?
Da li jos negde u JI Evropi postoje rijalitiji?
Ne zna?
Da li se pita taj ministar zasto ga placamo svaki mesec?

room 1408

pre 5 godina

Ali postoji jedna “caka”,..To vlasti pravi duplo “dobit”,..Narod skreće sa nemastine,besparice,lošeg zivota,bez zakona,sa korumpiranosti na svim nivoima društva,a kroz poruke(SMS),i uključenja “priglupog” naroda pravi nenormalan profit koji “biznismenima”puni džepove za jahte,starlete,provode,jednom recju život u blagostanju,...

ADVOKAT

pre 5 godina

Mogli ste da budete nadležni da Beogradu na vodi date poseban status u suprotnosti sa Ustavom i Zakonom, kao da je na Madagaskaru, a ne možete da se izborite sa Farmom i Zadrugom? Jednostavno vam odgovara zaglupljivanje i onako anesteziranog plebsa, vaše glasačke mašinerije!

mima....

pre 5 godina

Ako već Ministarstvo kulture po zakonu nije nadležno za bilo šta iz svoje oblasti, pa čemu onda služi? Da ga ukinemo?
A drugo pitanje je, da li su REGILATORNA TELA obaveštena da su po zakonu nadležna da se bave sankcijama i upozorenjima kad se radi o kulturi?

S

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.

Simon

pre 5 godina

Zaglupljivanje javnosti je sloboda svakog pojedinca ili grupe i to ne može biti zabranjena aktivnost. Gde piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top? Hajde koji? Nema. Još jako malo prostora je preostalo za zaglupljivanje u našoj Srbiji, navali narodeeee... samo maksimalno prostački, vulgarno, svađalački, cinično, lažljivo... do pobede!

karlito

pre 5 godina

Nije ministar kulture kriv i nije kriv niko drugi do vi sami !
Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.Od tih 60 kanala samo dva prikazuju rijaliti smece. Ja vec preko dve godine na telefonu imam samo jednu aplikaciju(novine) ,a to je b92,pink i hepi ne gledam i ne citam stampu gde se marginalni svet spominje i samim tim nemam nikakvu potrebu da ih pljujem i kukam na drzavu, jer jednostavno nemam nikakvu interakciju sa tim i nemam utisak da su prisutni.

DJ

pre 5 godina

dragi ministre, ako vi ne možete ko može? Strasno je ovo šta se radi sa našom omladinom putem rijalitija. Ako već ne možete da ih zabranite, uzmite im porez od jedno 85% za zatupljivanje nacije.

danny. ...

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....

ADVOKAT

pre 5 godina

Mogli ste da budete nadležni da Beogradu na vodi date poseban status u suprotnosti sa Ustavom i Zakonom, kao da je na Madagaskaru, a ne možete da se izborite sa Farmom i Zadrugom? Jednostavno vam odgovara zaglupljivanje i onako anesteziranog plebsa, vaše glasačke mašinerije!

room 1408

pre 5 godina

Ali postoji jedna “caka”,..To vlasti pravi duplo “dobit”,..Narod skreće sa nemastine,besparice,lošeg zivota,bez zakona,sa korumpiranosti na svim nivoima društva,a kroz poruke(SMS),i uključenja “priglupog” naroda pravi nenormalan profit koji “biznismenima”puni džepove za jahte,starlete,provode,jednom recju život u blagostanju,...

Expert

pre 5 godina

Ček, BRE? Pa, ko postavlja članove regulatornih tela? Jel mogu ja da budem član regulatornog tela? Evo dobrovoljno se prijavljujem i da rešimo to za 24h. Tv i radio frekfencije su nacionalno dobro, i ako vlada i članovi vlade, nemaju uticaja, ko onda ima?

DJ

pre 5 godina

dragi ministre, ako vi ne možete ko može? Strasno je ovo šta se radi sa našom omladinom putem rijalitija. Ako već ne možete da ih zabranite, uzmite im porez od jedno 85% za zatupljivanje nacije.

S

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.

BigZ

pre 5 godina

“Rijaliti zaglupljuju mnjenje, ali nismo nadležni”

Sve je lepo receno. Problem je u tome sto onima, koji su nadlezni odgovara to zaglupljivanje. Lakse prevode zedan narod preko vode.

C i n i k

pre 5 godina

A ciji kadrovi jasu u foteljama drzavnih jasli zaduzenih za regulaciju i oduzimanje frekvencija?!
A, ne zna?
Da li jos negde u JI Evropi postoje rijalitiji?
Ne zna?
Da li se pita taj ministar zasto ga placamo svaki mesec?

pevač u pokušaju

pre 5 godina

Sve se moze. U BiH moze rialiti ali samo posle ponoci. Kao sto je zabranjeno emitovanje porno filmova tokom dana na nacionalnim frekfencijama isto tako moze da se zabrane i rialiti programi.

karlito

pre 5 godina

Nije ministar kulture kriv i nije kriv niko drugi do vi sami !
Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.Od tih 60 kanala samo dva prikazuju rijaliti smece. Ja vec preko dve godine na telefonu imam samo jednu aplikaciju(novine) ,a to je b92,pink i hepi ne gledam i ne citam stampu gde se marginalni svet spominje i samim tim nemam nikakvu potrebu da ih pljujem i kukam na drzavu, jer jednostavno nemam nikakvu interakciju sa tim i nemam utisak da su prisutni.

mima....

pre 5 godina

Ako već Ministarstvo kulture po zakonu nije nadležno za bilo šta iz svoje oblasti, pa čemu onda služi? Da ga ukinemo?
A drugo pitanje je, da li su REGILATORNA TELA obaveštena da su po zakonu nadležna da se bave sankcijama i upozorenjima kad se radi o kulturi?

kole

pre 5 godina

@(EU Citizen, 6. avgust 2018 14:57)
nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.

tamoneko

pre 5 godina

Moja sestra gleda Zadrugu i od tada je promenila ponašanje. Stalno urla i ima potrebu da se svađa i napada. Niste ni svesni kako to tv smeće utiče na ljude.

Simon

pre 5 godina

Zaglupljivanje javnosti je sloboda svakog pojedinca ili grupe i to ne može biti zabranjena aktivnost. Gde piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top? Hajde koji? Nema. Još jako malo prostora je preostalo za zaglupljivanje u našoj Srbiji, navali narodeeee... samo maksimalno prostački, vulgarno, svađalački, cinično, lažljivo... do pobede!

poyy

pre 5 godina

Ja na kablovskoj televiziji imam preko 300 kanala. Rijaliti se emituje na možda 2.
Smeta ti? Nećeš da gledaš? Promeni kanal. Ugasi televizor. Narod je glup i bez rijalitija.

Марко

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.

Mrkva

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.

Goran

pre 5 godina

Nacionalna frekvencija se dobija, izmedju ostalog, na osnovu predložene programske šeme. Postavlja se pitanje REM-u kako izdaje nacionalne frekvencije ako televizija 90% programske šeme zasniva na reality programu.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Izgleda da ce se nastavljati zaglupljivanje naroda,proizvodnja starleta,nadobudnih pevaca,mafijasa... Reality show program se mora nekako sancionisati,neko je spomenuo oporezivanje, to je dobra stvar za pocetak, takodje je i smanjivanjem vremena prikazivanja na tv-u, dati mu marginalno vreme ... svesti ga na sporedni sadrzaj na tv a ne da bude udarni talas...

too low

pre 5 godina

Pazi sta pricas,ministre! Bas to zaglupljivanje i zatucavanje naroda je jedno od oruzja vladajucih,a sprovodi se uglavnom na NJEMU omiljenoj televiziji. Sve je to deo NJEGOVE strategije.

Dragan, NBG

pre 5 godina

U pravu si, @EU Citizene....tako i sa narkomanima. Mislim, ko smo mi kao pojedinci naklonjeni totalitarnim oblicima vladavine, da zabranimo da se drogiraju. Isto tako i, naprimer, golotinja na javnom mestu - ko smo mi da zabranimo nekome da se neko šeta go unaokolo jer, bože moj, njegovo je telo, sloboda shvatanja, nikog fizički ne ugrožava.....

Dokle god kvazi-intelektualni krugovi, čiji si, takoreći "počasni član", gledajući komentare koje ovde prosipaš evo već godinama, imaju stav da ljudsko društvo ne treba upraviti u nekom pravcu već pustiti da se samoreguliše (u stilu utopističkih naklapanja liberalnih ekstremista), dotle će ova planeta napredovati isključivo tehnološki, dok će se duhovno sunovraćati sve dublje, do potpunog davljenja u porocima i političkoj korektnosti.

Dužnost je produhovljenijih, obrazovanijih i, generalno, svesnijih pojedinaca da ove druge, nazovimo ih "zatupastije" i ograničenije, usmeravaju jer je to korisno za čitavno društvo u globalu.

Bosko

pre 5 godina

Eto,ja uklonio sve kanale koji emituju takve nakaradne programe I mirna backa. Nemam nikakvog osecaja da mi fale ni ruzicasta,niti presrecna televizija. Dve godine nisam pogledao ni jednu emisiju na tim televizijama. Od mene se leba nece najesti...

EU Citizen

pre 5 godina

Neverovatno je koliko ima ljudi koji bi drugim ljudima silom zabranjivali da gledaju nešto i koji traže državnu cenzuru programa. Ja prvi nikada u životu nisam pogledao nijedan, i svakako smatram da su u pitanju budalštine, ali otkud vama ili državi, dragi komentatori skloni diktatorskom totalitarizmu bilo kakvo pravo da vaspitavate ljude i da im namećete svoj ukus i svoje kriterijume. Ako vam smetaju reality programi, promenite kanal, i pustite druge ljude kojima se gledaju da ih gledaju. Ja čak ni to ne moram, to kest, ne mogu da učinim čak i kada bih hteo, nemam televizor u kući, i neću ga ni imati :)))

leila

pre 5 godina

EU Citizen
Nacionalna frekvencija je JAVNO DOBRO, kao voda ili rudno bogatstvo. Dakle, postoje pravila kako se koristi. Sve se plasim da si u toj evropi na RAI Uno i BBC-ju video gadosti kao na Pinku i sl kvazi televizijama.

Бата Стојковић

pre 5 godina

У земљи у којој ријалити програми цветају и овакав одговор министра у Влади је сасвим по одговарајући. Лепо рече човек да није урадио ништа. У озбиљној земљи би сигурно надлежни министар урадио нешто, ако ништа друго повео би кампању образовања становништа. То што нека странка себе назива напредном не значи да је стварно напредна, напротив.

x

pre 5 godina

Samo da dodam ( neko je to vec pomenuo pre mene), ministarstvo sa ovim ministrom na celu MOZE da predlozi skupstini predlog zakona ili amandmana ( zakon vec u stvari postoji ali se NE primenjuje) kojim bi se rialiti programi izbacili sa TV sa nacionalnom frekvencijom. Ali , ovde je valjda jasno da je to nelogicno jer je ovo DRZAVNA STRATEGIJA sa tim programima , po principu , ne nudimo vam poslove i nemate leba da jedete , pa vam evo ovo da se zabavljate i ne dizete demonstracije. To sto ima vrsnjackog nasilja , nasilja po kucama i svakojakih drugih nasilja , njih sustinski ne dotice, samo su im njihove fotelje bitne.

CATAPA

pre 5 godina

Ko hoće, taj nađe način. Ko neće, taj nađe izgovor. Ili čak kao ovaj "ministar" ni to ne mora.
Na primer, televizija "Happy" je dobila nacionalnu frekvenciju kao DEČIJA televizija. Dakle, televizija koja je bila predviđena za dečiji obrazovni i zabavni karakter programa. Ta televizija je neovlašćeno promenila strukturu programa i samim tim treba joj ukinuti pravo na korišćenje nacionalne frekvencije.
Ministar prosto ne želi da radi svoj posao, a zašto ili čime je korumpiran je još i najmanje bitno. Ministar je potpuno isti kao ta televizija: postavljen da radi jedno, a on radi nešto sasvim drugo i suprotno.

+MAKSIM

pre 5 godina

E "moj" ministre - use i u svoje kljuse! Tako je najlakše. Šta te briga? Nisi ti na vlasti da popravljaš državu, već da budeš na vlasti...

Влада

pre 5 godina

Тај програм је и намењен ономе који га гледа. Проблем је што емесије едукативног карактета немају простора јер се риалити глупости дају нон стоп.

crniV

pre 5 godina

Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karlito, 6. avgust 2018 14:49) # Link komentara
nije istina ovo što si napisao, može besplatno da se gleda 5,6 kanala sa nacionalnom frekvencijom i još nekoliko lokalnih koji gotovo i da nemaju program, a sve ostalo mora da se plati preko kablovske televizije. rijaliti prostakluku nije mesto na televizijama koje država privileguje dajući im nacionalnu frekvenciju, sve ostalo je zamena teza

+MAKSIM

pre 5 godina

Nabrojte nam, molim vas, za šta je nadležno MINISTARTVO KULTURE jedne zemlje! Ukoliko ste informisani, recite nam kom bi ministarstvu moglo pripadati ovo za šta "vi niste nadležni"? (Inače, ovaj "univerzalni" i licemerni odgovor, nešto je što najviše izluđuje poreskog obveznika).
Bojim se da za to niko nije nadležan, osim što su svi nadležni da prime "zarađenu" platu...

x

pre 5 godina

Onaj ko daje dozvolu da bude ovako kako je sada , a to je naravno , drzavna strategija , moze to i da promeni. Objavite kolike plate imaju zaposleni u REM-u. Zasto im sleduju tako velike plate? Pa zato sto bi njihova funkcija , upravo bila da regulise sta moze i sta ne moze da bude emitovano.
Kod nas postoje svi zakoni , ali na papiru, takodje zna se ko je nadlezan, opet samo na papiru. Samo da se ispuni forma i naravno da se prima plata , ali NIZASTA.
U normalnom svetu ima tih programa ALI se oni posebno placaju i veoma su SKUPI, toga nema na TV -a sa nacionalnom frekvencijom.

Nenad

pre 5 godina

Pa čemu onda služi to ministarstvo? Koje su mu nadležnosti? Čisto da se kaže ga imamo.Peticija pod hitno da se svi takozvani rijaliti programi ukinu ili emituju posle ponoći, jer svako sa iole malo zdravog razuma može reći kakvo je to štrokanje mozga.

Mil’ca

pre 5 godina

Ako se vadite da cenzura nije u vašoj nadležnosti, onda uradite nešto što jeste - promovišite i sponzorišite pravu kulturu. I to ne mislim da bude još jedna „Godina kulture“ i „Lepše je sa kulturu“, već ozbiljan pokušaj da usmerite kulturu u Srbiji i učinite njene građane makar malo kulturnijim. Ako ne znate kako, prepisujte od Francuske ili malenog Islanda. Ili podnesite ostavke.

DZK

pre 5 godina

Gospodin ministar se očigledno ugleda na Pontija Pilata - ja sad oprah ruke, a vi sad vidite šta ćete, gresi ostadoše na drugima.... E, pa neće biti tako, ministre ! Da li je REM institucija neke druge države ili u njemu sede predstavnici vanzemaljaca pa da ne možete da ih prisilite da jednom u životu primene ovlašćenja koja imaju ? Ko ima vlast u ovoj državi, ko ih plaća i ko ih imenuje ? Vlada i Parlament Srbije ili Vlada i Parlament Burundija ? Sa ovako licemernim odgovorom sasvim je jasno da ni ministru ni Vladi apsolutno ne pada na pamet da bilo štra urade po tom pitanju, zato što je promocija rijalitija na nacionalnim frekvencijama DRŽAVNI PROJEKAT. Dajte ovom sluđenom beslovesnom stadu što primitivniju i što retardiraniju zabavu da hipnotički blene i ne bavi se razmišljanjem o niskim platama, neizvesnoj budućnosti, bedi, opštoj korupciji, kriminalu, nepotizmu, stranačkom zapošljavanju, dahijskom iživljavanju, sumanuto velikim zloupotrebama državnog budžeta, licemernim manipulacijama i potemkinovskim medijskim paradama. Pa kad tome dodate i tabloide koji neprestano bombarduju narod najbesmislenijim, najogavnijim i najbeskrupuloznijim smećem ne bi li još više produbili taj "Stokholmski sindrom", onda vam je jasno da je čak i Pilat morao imati više etičkih kvaliteta ... neuporedivo više.

Bankar

pre 5 godina

Ne moze na nacionalnoj frekvenciji, ne može pre 23h. Svako prikazivanje sukoba, prostakluka i sl. povlaci velike kazne emiterima. Pa da vidis bato kako se zavodi red. Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.

Neko iz Banata

pre 5 godina

@EU Citizen
Lepo zboris,ali maloletna lica koja se jos uvek formiraju nemaju tu dozu trezvenosti.Ona teze da se uklope u drustvo i budu prihvacena,a ako su najmanji zajednicki vrednosti(verbalno nasilje i egocentrizam bih posebno izdvojio) koje se propagiraju u tim formatima,crno nam se pise.Roditelji nemaju vremena za vaspitavanje svoje dece(velika vecina stanovnistva se bavi iskljucivo prezivljavanjem),vec to cine mediji i skola.Raspad sistema je poceo mnogo ranije,rijaliti su samo kulminacija.U kontaktu sam sa mladjim generacijama i ono sto je postalo ocigledno je da se zenska populacija mnogo bolje snalazi u tim vodama,muskarci su postali zombiji(isto se oblace, pricaju i bez stava tj. znanja o bilo cemu. Mozda generalizujem,ali to ne znaci da je manje istina.)

svasta

pre 5 godina

Na pitanje šta je uradio tim povodom, odgovorio je - "Nisam uradio ništa".

Dovoljan razlog da bude najuren (kao i svaki drugi ministar koji ovako odgovori na pitanje)

Orwell Vegan

pre 5 godina

Nije istina da nema nadleznosti i da ne moze nista. Po ugovoru sa drzavom svaka televizija sa drzavnom frekvencijom mora ispunjavati procente obrazovnog, kulturnog i decjeg programa. Drzava se ne drzi svojih zakona i ugovora, mislim na sve ministre do sada.

Strani plaćenik

pre 5 godina

Odgledao intervju i ostao sam bez teksta. Tom logikom, ministarstvo finansija nije nadležno za sivu ekonomiju? Ministarstvo služi da predloži zakon i da se taj zakon usvoji u skupštini, u ovom slučaju ministarstvo kulture treba da insistira na zakonu koji će zabraniti ovakav vid ispiranja mozgova, da naplati debelo sav šund i medijski otpad koji se servira. Medjutim, ovakva politika i odgovara ovoj garnituri, šta reći kada sem estradnih ličnosti, retko ko im je u prvim redovima od akademaca.

Bg

pre 5 godina

Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima
(Reziel, 6. avgust 2018 18:24)

Nece izabrati kvalitetniji, izabrace rijaliti. Ako ponudis borbe sa lavovima, kao u starom Rimu, izabrace borbe sa lavovima. I one bi ubrzo potisnule rijaliti. Da, ta ideja o “savetu inteligencije” je dobra. Ali neprofitabilna, pa tesko da prodje. Ako nista drugo, rijaliti ne bi trebalo da se emituje na drzavnoj frekvenciji. Barem to.

LP

pre 5 godina

Zakon protiv sunda to je imala jos stara Jugoslavija. Zar je moguce da ni to ne moze da se izglasa? Nijedna stvar dobra za narod ne moze da se izglasa.

x

pre 5 godina

Ukucajte REM , Republika Srbija i pogledajte devet clanova tog saveta. Njih bira narodna skupstina. Oni bi trebalo da su nezavisni ali nezavini od cega ili koga. Njih u ovom slucaju bira partija na vlasti koja ima apsolutnu vecinu u parlamentu i koja moze da izglasa da je danas cetvrtak iako je nedelja. Prema tome oni su zavisni , itekako od vladajuce partije koja ih je tu postavila. Novinari , da li je toliko tesko da njih pojurite , najpre jer ne rade svoj posao po onim zakonima po kojima bi trebalo da rade a zasta ih MI PLACAMO?

Šumaddinac

pre 5 godina

ministar je upravo rekao da postoji delatnost u Srbiji za koju niko nije nadlezan, za koju nema pravila i samim tim ni sankcija.

MirkoSlavković

pre 5 godina

Nije tačno da niste nadležni. Upravo je suprotno, jer vama odgovara što zaglupljenije biračko telo, jedino tako možete da opstanete na vlasti i da radite što vam odgovara da radite, gledajuči svoju ličnu i stranačku korist i ništa više.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

EU Citizen, 06. avgust 2018 14:57
Upravo televizije svojom ponudom vaspitavaju ljude i nameću ukus, a ako se većina slaže da je neki program đubre i time poguban po mentalno stanje nacije, zar ne misliš, o, prepametni liberalni evropejcu, da bi se trebalo pozabaviti time?

MgHz

pre 5 godina

Svako bira da li ce biti pametan ili glup. Ne lazimo se, neki vole da budu glupi (reality, crna hronika, skandali, itd). Posle kukaju sto im je plata 250-300 evra. Kako im reci da im mozak radi na tim frekvencijama od TV i tabloida?

Don Giovanni

pre 5 godina

Hej, ćale, ugasi televizor!

To je nekada pevao Bora Đorđević. (Dok je bio poštovani Bora Roker, a ne ova današnja tužna ruševina nekadašnjeg rokera, nažalost!)

I to je cela suština! Ja to rialiti smeće NIKAD ne gledam. Priznajem da sam pokušao, iz čisto naučnih razloga da odgledam otprilike 5 minuta tog s***a. Junački sam izdržao, ali mi i dalje nije jasno ZAŠTO to ljudi gledaju.

U čemu je privlačnost gledati, ponekad čal i satima(!) bez prestanka, nekoliko čovekolikih kreatura kako se oko nečega (ne zna se čak ni čega) neprekidno svađaju, prepucavaju, podmeću i kao namudruju podrumskim štosevima na nivou retardirane amebe?!

Međutim, ipak nije tako jednostavno samo reći "kome se ne sviđa, neka pređe na drugi kanal" i rešen problem!

Nije jer emiteri tog smeća imaju nacionalne frekvencije, što je javno dobro s kojim NIKO ne sme (barem ne u normalnoj državi) da raspolaže kao da je to njegova lična prćija i tu plasira stvari po jedinom kriterijumu koliko će od toga zaraditi!

Ali ne slažem se s tvrdnjom da rialiti zaglupljuje ljude jer možeš zaglupiti samo nekoga ko nije glup. Ne, rialitije gledaju potpuni glupaci, a svrha rialitija je permanentno održavanje visokog nivoa gluposti kod ljudi jer je to vrlo korisno za državu!

Od pametnog čoveka nemoguće je napraviti glupaka, ali dešava se da glupak, uz mnogo spoljne pomoći i dosta ličnog truda, ne postane baš mnogo pametan, ali barem progleda i počne da se služi vlastitom glavom! A to nije baš uvek poželjno...

Neske86

pre 5 godina

@ poyy

U pravu si, ali nacionalna frekvencija je javno dobro. Rialiti moze ali na kablovskim kanalima, pa gledaj 24/7. Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom za takve sadrzaje nema mesta.

mandarin

pre 5 godina

Ministar ne radi svoj posao..a oko njega cveta nekultura, prostakluk, decu truje kriminal...evo Ministre samo par primera: 1) besomučno reklamiranje piva pod uz zvuke državne himne i zastavu Srbije..prilikom SP u Moskvi, 2) oslikani u velikom formatu likovi kriminalaca na zgradama u Beogradu u koje gledaju deca, 3) sramni rijaliti...A ministre kulture gde nađe da si nadležan za ćirilicu a nisi nadležan za nekulturu..ni jezik se ne pominje u Zakonu o kulturi. Glasam za smenu ministra kulture posle ove sramne i drske izjave.

os

pre 5 godina

de piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top?

naravno, niko ne sme biti diskriminisan zbog svog intelektualnog kapaciteta, nivoa obrazovanja i socijalnog statusa, pa ni ti. ali to ne oslobadja drzavu odgovornosti za obrazovanje i vaspitanje narodnih masa. ovo se ne tice ljudskih prava - svaki grof, da ne kazemo magarac, ima pravo na svoje veselje. ovde se radi o nefunkcionaj drzavi koja nije kompetentna da svojim podanicima obezbedi elemenarne civilicijske i moralne higijenske uslove za mentalno zdrav zivot. rec je o kulturnoj impotenciji drzave, nista vise od toga.

Snezana

pre 5 godina

Iako su to privatne televizije, sve dok koriste nacionalno dobro ( nacionalnu frekvenciju ) morali bi da se ponasaju po odredjenim uzansama i da u svom programu imaju i decije emisije, emisije iz kulture, obrazovni program i kvalitetan informativan program.Ostale privatne televizije neka traze svoje mesto kod kablovskih oparatera i gledalaca na koji god hoce nacin.

objavite mi komentar,svaki put pisem uzalud.

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.
(Mrkva, 6. avgust 2018 15:11)

Znas, u ovoj drzavi (ako se moze tako nazvati uopste) je cekanje na to da birokratija resi nesto djavola rabota i cisto gubljenje vremena.
I to zato sto birokratija ne resava nikakav problem nego samo stvara nove u zelji da se kroz razne dazbine dokopa narodnog novca i tim zaradi platu za svoj nerad i opravda svoje postojanje.

Umesto da cekas da drzava resi ovaj sund i kic (sto nikad nece) mnogo je lakse izdvojiti 20 minuta, sesti ispred tva i izbrisati sve te kanale koji ti smetaju iz memorije.
Ja tako uradio i super mi je, ne moram saltati 60 programa dok ne nadjem ono sto me zanima. Ostavim na tv desetak kanala sto gledam + tamo neke crtace i strane kanale (zbog sporta) i dovidjenja.

Umpah pah

pre 5 godina

Za ove koji kazu ^pa nemojte da ih gledate^. Talavizija ims ogroman uticaj na stvaranje svesti populacije. Ucestvuje u vasitanju dece mozda vise i od roditelja ili skole. Pod tim uticajem se i stvaraju nove generacije ispranih mozgova bez etickih iki moralnih principa. Pitanje je kolijko omladine ima roditelje ili skolu pa ce vaspitane tamo da ignorisu ovo djubre na televiziji. Ustvari kod velikog procenta ovi realiti programi formiraju svest mladih. Koga interesuje sta babe gledaju

Reziel

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.
(Марко, 6. avgust 2018 18:05)

Ma nemoj šmekeru, a na osnovu čega će da zabrane rijaliti? Neko psuje? Psuju i u filmovima i u serijama. Neko se potukao ili vikao? Isto to rade i u skupštini ako nisi primetio, i to uživo na državnoj televiziji.

Sad dolazimo do onog čuvenog "zagljupljuje ljude". Ko će to da definiše? Ti? Ja? Neki "savet pameti"? Jel misliš da telenovele indijske i španske proizvodnje ne zagljuplju? Ako ti ne misliš ja mislim. Da li teletabisi ne zatupljuju? Da li domaće sapunice zagljuplju? Možeš da zabraniš da emituju, naći će ljudi drugi način da to gledaju. Pa već sad oba rijalitija idu u Live Stream-u preko interneta... Dakle, gledaće se kako god.

Kako reči neki pametni filozof, demokratija je najbolje ustrojstvo zato što zabranu menja mogućnošću izbora. Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima.

Qgob

pre 5 godina

@poyy
Samo nekolko problema,
Prvi - Nemaju svi 300 kanala ko ti.
Drugi - Probaj da odviknes babu ili tetku (da im oduzmes daljinski) da ne gledaju to ili one muzicke splacine.
Treci (njmihov problem) - Jedva cekam da crkne televizor pa kad mi kazu da idem da ga nosim na opravku da im kazem "Stani, pa ja ga ni ne gledam"

I posle neko se usudi da te pita od njih "sto si ti stalno na racunaru neces ni da pricas sa nama", pa kad se oni ucrtaju u te emisije. Ispade posle da si ti taj ko je kriv sto ne komuniciras i zgodnije ti da upalis TS viber na kompu i da se cujes sa drustvom jer ako si na telefonu odma svi pricaju kako nista ne cuju na TVu dok preglasno pricas.

Dejca-LE

pre 5 godina

Ja se pitam odakle im pare da se nahrane učesnici rijaliti programa, odakle pare za grejanje i sve ostalo što treba da ti ljudi tamo žive, plus nagrade i plus da ostane i za organizaciju. Cifra nije mala sigurno. Ko to finansira???

lena

pre 5 godina

Naravno, da nije ništa uradio, u Skupštini sedi Marija Rističević koji je bio učesnik takvih programa. Sramota za celu Srbiju !!!!!!!!!

achitwn

pre 5 godina

Nazalost ministarstvo ne moze da diktira privatnim tv mrezama kakv program da orave. Ali mi gledao i mozemo - nemijye glefati te kanala pa ce i prestati emitovati te gluposti. Oni rade kao i sve oonuda i potraznja. Dok god je gledanost velika realities will be here. Oni su ovledalo nas kao na ije.

E moji Srbi

pre 5 godina

Ako ne mozete zabraniti mozete propagirati nesto drugo na drzavnoj tv. Ja nikada ali nikada nisam pogledao ni jedan rijaliti duze od 2 min, ali nemam sta ni na drzavnoj. Utrosite pare od pretplate na ozbiljne projekte, evo npr. mnogo zemalja bi svasta dalo da su bilo pobednici pre 100god a tek epski kao mi...
A mi ne da nismo snimli film sa holivudskim facama nego ni neki novi dokumentarac domace produkcije...

Nexus

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....
(danny. ..., 06. avgust 2018 14:26)

Mislim da je ministar dao odgovor ko ima ovlascenja i ko je odgovoran kada se dijele nacionalne frekvencije. To je regulatorna komisija i oni bi trebalo da daju odgovor na pitanje o rijaliti programima.

бананамен

pre 5 godina

Делује као једини човек у овој влади који има интегритет и васпитање.

Nele 2

pre 5 godina

A ti, Nele, da li znas od kada su rijaliti programi kod nas? SNS ne volim, cak suprotno, ali brate, ti si promasio VEK, a ne vlast.. .Sve, od ovih sada, preko raznih sd, ds, sdd, dssa, mss, kss.. SVE bih zabranio. Skracenice su onako postavljene, da se ne zbunis, jer, nema skracenice u proslosti, koja nam nije j.....a mater!

milutin

pre 5 godina

Gledam bre realiti. Za njih znam ko su i sta su. Usput malo me i zabave ponekad. Kanale sa kojih se predsednik Vucic ne skida i na kojima damog sebe intervjuise stvarno ne gledam. Oni sto se predstavljaju da su analiticsri: Vuk, Radun, Krstic itd. zaista me ne interesuju. A tek onaj Vuvicevic sto me strasi novinama i sa televizije kad se pojavi u jutarnjem programu. Ima i neki voditelj Sarapa. Elementarna nepogoda je u svakom smislu. Izmedju svega pobrojanog i rislitija biram rialiti.

Pametnjaković

pre 5 godina

Ne gledam pa ne znam u čemu je problem. A ovi što se bune, nije mi jasno kako znaju detalje i dešavanja. Ne gledam TV uopšte već 15 godina.

achitwn

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.
(S, 06. avgust 2018 14:33)
Ko nam je kriv sto je gledanostt velika. Dok god ljudi gledaju bice ih. Ja sam nor ikinuo kablovsku i samo stream on demand via Apple Tv i roky

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Smeta vam Farma, Parovi , itd? Gledajte nešto drugo - evo ja koji se bavim sportom - prelistam sportske kanale, eventualno neki film potrazim, ako nema nista , gasim tv.

YYZ

pre 5 godina

Trump se probio u javnost preko rijaliti programa, koji je bio nov i jako interesantan prve sezone a onda se ponavljao. Sada se vidi da je on tu igrao sebe...

Nije lako ponuditi pametne i zabavne sadržaje preko TV. Za to treba imati para, talenta i ekipu. Rijaliti je sirov i uzbudljiv za neke, voajerizam za druge, i čista dosada za treće. Retko se ko hvali da ga gleda, ali mnogi ga gledaju jer nema ništa bolje.

Zabrane obično podižu rejting mediokritetskim programima, filmovima i serijama. Ali to je stvar prošlosti, nadam se.

mija

pre 5 godina

A ljudi su malo dosadni sa tim rialiti programima. Pa ovo što ima kod nas na programu je dečiji program naspram onog što ima U SAD, Britaniji i sl. Zaobiđite smeće kad ga vidite na tv i to je to. To i onako samo starci gledaju kolko mogu da primetim...

Brica

pre 5 godina

Zasto vam smetaju rialiti???Ko voli taj i gleda...Ukoliko ne zelis da deca slucajno nabasaju na te programe jednostavno ih lepo uklonis sa TV liste .Prosto...

Objavite mi komentar

pre 5 godina

@tamoneko

Isti slucaj sa mojom snajom... pitanje je sad da li dozvoliti da to utice lose na ljude jer se ljudima gleda ili nekako sankcionisati takav program ?

Molder

pre 5 godina

Sve to stoji sto se tice rijalitija ni ja nisam ljubitelj istih ali opet sa druge strane,vecina ljudi voli i gleda takve emisije i realno ako govorimo,kada je vecina za nesto,uostalom,kao i za sve drugo u zivotu,to ce da pobedi i manjina nista nece moci protiv toga osim da se buni i zali ! ! Cista,surova,kruta REALNOST i nista drugo...a da nespominjemo sto se zarade tice na takvim emisijama !

Bbb

pre 5 godina

nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.
(kole, 6. avgust 2018 16:02)
Naravno da je to javno dobro. A javnost hoće da gleda rialiti, i ko ste vi da to uskratite? Naravno da je to javno dobro, a zašto bismo to javno dobro uređivali samo po vašem ukusu? To JAVNO dobro treba da ima ponudu za široku javnost i za svačiji ukus i samim tim i da zadovolji ljubitelje rialitia jer i oni su ta javnost. Ne možete vi koji ste protiv rialitia da zaposednete sve nacionalne frekvencije i da namećete vaše stavove kako će se uredjivati programi. To je JAVNO dobro a ne vaše. Kada bude bilo vaše onda zabranjujte.

EU Citizen

pre 5 godina

Neverovatno je koliko ima ljudi koji bi drugim ljudima silom zabranjivali da gledaju nešto i koji traže državnu cenzuru programa. Ja prvi nikada u životu nisam pogledao nijedan, i svakako smatram da su u pitanju budalštine, ali otkud vama ili državi, dragi komentatori skloni diktatorskom totalitarizmu bilo kakvo pravo da vaspitavate ljude i da im namećete svoj ukus i svoje kriterijume. Ako vam smetaju reality programi, promenite kanal, i pustite druge ljude kojima se gledaju da ih gledaju. Ja čak ni to ne moram, to kest, ne mogu da učinim čak i kada bih hteo, nemam televizor u kući, i neću ga ni imati :)))

Bbb

pre 5 godina

nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.
(kole, 6. avgust 2018 16:02)
Naravno da je to javno dobro. A javnost hoće da gleda rialiti, i ko ste vi da to uskratite? Naravno da je to javno dobro, a zašto bismo to javno dobro uređivali samo po vašem ukusu? To JAVNO dobro treba da ima ponudu za široku javnost i za svačiji ukus i samim tim i da zadovolji ljubitelje rialitia jer i oni su ta javnost. Ne možete vi koji ste protiv rialitia da zaposednete sve nacionalne frekvencije i da namećete vaše stavove kako će se uredjivati programi. To je JAVNO dobro a ne vaše. Kada bude bilo vaše onda zabranjujte.

Brica

pre 5 godina

Zasto vam smetaju rialiti???Ko voli taj i gleda...Ukoliko ne zelis da deca slucajno nabasaju na te programe jednostavno ih lepo uklonis sa TV liste .Prosto...

Molder

pre 5 godina

Sve to stoji sto se tice rijalitija ni ja nisam ljubitelj istih ali opet sa druge strane,vecina ljudi voli i gleda takve emisije i realno ako govorimo,kada je vecina za nesto,uostalom,kao i za sve drugo u zivotu,to ce da pobedi i manjina nista nece moci protiv toga osim da se buni i zali ! ! Cista,surova,kruta REALNOST i nista drugo...a da nespominjemo sto se zarade tice na takvim emisijama !

Simon

pre 5 godina

Zaglupljivanje javnosti je sloboda svakog pojedinca ili grupe i to ne može biti zabranjena aktivnost. Gde piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top? Hajde koji? Nema. Još jako malo prostora je preostalo za zaglupljivanje u našoj Srbiji, navali narodeeee... samo maksimalno prostački, vulgarno, svađalački, cinično, lažljivo... do pobede!

milutin

pre 5 godina

Gledam bre realiti. Za njih znam ko su i sta su. Usput malo me i zabave ponekad. Kanale sa kojih se predsednik Vucic ne skida i na kojima damog sebe intervjuise stvarno ne gledam. Oni sto se predstavljaju da su analiticsri: Vuk, Radun, Krstic itd. zaista me ne interesuju. A tek onaj Vuvicevic sto me strasi novinama i sa televizije kad se pojavi u jutarnjem programu. Ima i neki voditelj Sarapa. Elementarna nepogoda je u svakom smislu. Izmedju svega pobrojanog i rislitija biram rialiti.

poyy

pre 5 godina

Ja na kablovskoj televiziji imam preko 300 kanala. Rijaliti se emituje na možda 2.
Smeta ti? Nećeš da gledaš? Promeni kanal. Ugasi televizor. Narod je glup i bez rijalitija.

Reziel

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.
(Марко, 6. avgust 2018 18:05)

Ma nemoj šmekeru, a na osnovu čega će da zabrane rijaliti? Neko psuje? Psuju i u filmovima i u serijama. Neko se potukao ili vikao? Isto to rade i u skupštini ako nisi primetio, i to uživo na državnoj televiziji.

Sad dolazimo do onog čuvenog "zagljupljuje ljude". Ko će to da definiše? Ti? Ja? Neki "savet pameti"? Jel misliš da telenovele indijske i španske proizvodnje ne zagljuplju? Ako ti ne misliš ja mislim. Da li teletabisi ne zatupljuju? Da li domaće sapunice zagljuplju? Možeš da zabraniš da emituju, naći će ljudi drugi način da to gledaju. Pa već sad oba rijalitija idu u Live Stream-u preko interneta... Dakle, gledaće se kako god.

Kako reči neki pametni filozof, demokratija je najbolje ustrojstvo zato što zabranu menja mogućnošću izbora. Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima.

karlito

pre 5 godina

Nije ministar kulture kriv i nije kriv niko drugi do vi sami !
Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.Od tih 60 kanala samo dva prikazuju rijaliti smece. Ja vec preko dve godine na telefonu imam samo jednu aplikaciju(novine) ,a to je b92,pink i hepi ne gledam i ne citam stampu gde se marginalni svet spominje i samim tim nemam nikakvu potrebu da ih pljujem i kukam na drzavu, jer jednostavno nemam nikakvu interakciju sa tim i nemam utisak da su prisutni.

mija

pre 5 godina

A ljudi su malo dosadni sa tim rialiti programima. Pa ovo što ima kod nas na programu je dečiji program naspram onog što ima U SAD, Britaniji i sl. Zaobiđite smeće kad ga vidite na tv i to je to. To i onako samo starci gledaju kolko mogu da primetim...

Pametnjaković

pre 5 godina

Ne gledam pa ne znam u čemu je problem. A ovi što se bune, nije mi jasno kako znaju detalje i dešavanja. Ne gledam TV uopšte već 15 godina.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Smeta vam Farma, Parovi , itd? Gledajte nešto drugo - evo ja koji se bavim sportom - prelistam sportske kanale, eventualno neki film potrazim, ako nema nista , gasim tv.

achitwn

pre 5 godina

Nazalost ministarstvo ne moze da diktira privatnim tv mrezama kakv program da orave. Ali mi gledao i mozemo - nemijye glefati te kanala pa ce i prestati emitovati te gluposti. Oni rade kao i sve oonuda i potraznja. Dok god je gledanost velika realities will be here. Oni su ovledalo nas kao na ije.

danny. ...

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....

бананамен

pre 5 godina

Делује као једини човек у овој влади који има интегритет и васпитање.

ADVOKAT

pre 5 godina

Mogli ste da budete nadležni da Beogradu na vodi date poseban status u suprotnosti sa Ustavom i Zakonom, kao da je na Madagaskaru, a ne možete da se izborite sa Farmom i Zadrugom? Jednostavno vam odgovara zaglupljivanje i onako anesteziranog plebsa, vaše glasačke mašinerije!

achitwn

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.
(S, 06. avgust 2018 14:33)
Ko nam je kriv sto je gledanostt velika. Dok god ljudi gledaju bice ih. Ja sam nor ikinuo kablovsku i samo stream on demand via Apple Tv i roky

room 1408

pre 5 godina

Ali postoji jedna “caka”,..To vlasti pravi duplo “dobit”,..Narod skreće sa nemastine,besparice,lošeg zivota,bez zakona,sa korumpiranosti na svim nivoima društva,a kroz poruke(SMS),i uključenja “priglupog” naroda pravi nenormalan profit koji “biznismenima”puni džepove za jahte,starlete,provode,jednom recju život u blagostanju,...

C i n i k

pre 5 godina

A ciji kadrovi jasu u foteljama drzavnih jasli zaduzenih za regulaciju i oduzimanje frekvencija?!
A, ne zna?
Da li jos negde u JI Evropi postoje rijalitiji?
Ne zna?
Da li se pita taj ministar zasto ga placamo svaki mesec?

svasta

pre 5 godina

Na pitanje šta je uradio tim povodom, odgovorio je - "Nisam uradio ništa".

Dovoljan razlog da bude najuren (kao i svaki drugi ministar koji ovako odgovori na pitanje)

Dragan, NBG

pre 5 godina

U pravu si, @EU Citizene....tako i sa narkomanima. Mislim, ko smo mi kao pojedinci naklonjeni totalitarnim oblicima vladavine, da zabranimo da se drogiraju. Isto tako i, naprimer, golotinja na javnom mestu - ko smo mi da zabranimo nekome da se neko šeta go unaokolo jer, bože moj, njegovo je telo, sloboda shvatanja, nikog fizički ne ugrožava.....

Dokle god kvazi-intelektualni krugovi, čiji si, takoreći "počasni član", gledajući komentare koje ovde prosipaš evo već godinama, imaju stav da ljudsko društvo ne treba upraviti u nekom pravcu već pustiti da se samoreguliše (u stilu utopističkih naklapanja liberalnih ekstremista), dotle će ova planeta napredovati isključivo tehnološki, dok će se duhovno sunovraćati sve dublje, do potpunog davljenja u porocima i političkoj korektnosti.

Dužnost je produhovljenijih, obrazovanijih i, generalno, svesnijih pojedinaca da ove druge, nazovimo ih "zatupastije" i ograničenije, usmeravaju jer je to korisno za čitavno društvo u globalu.

Always look at the bright side of life

pre 5 godina

EU Citizen, 06. avgust 2018 14:57
Upravo televizije svojom ponudom vaspitavaju ljude i nameću ukus, a ako se većina slaže da je neki program đubre i time poguban po mentalno stanje nacije, zar ne misliš, o, prepametni liberalni evropejcu, da bi se trebalo pozabaviti time?

Марко

pre 5 godina

Ne gledajte ih, pa ih nece biti.
(hanser, 6. avgust 2018 17:44)

Не може то тако да функционише. Неке ствари морају да се изричито забране. Ријалити је једна од тих ствари. Не може све да буде ствар личног избора.

Expert

pre 5 godina

Ček, BRE? Pa, ko postavlja članove regulatornih tela? Jel mogu ja da budem član regulatornog tela? Evo dobrovoljno se prijavljujem i da rešimo to za 24h. Tv i radio frekfencije su nacionalno dobro, i ako vlada i članovi vlade, nemaju uticaja, ko onda ima?

MgHz

pre 5 godina

Svako bira da li ce biti pametan ili glup. Ne lazimo se, neki vole da budu glupi (reality, crna hronika, skandali, itd). Posle kukaju sto im je plata 250-300 evra. Kako im reci da im mozak radi na tim frekvencijama od TV i tabloida?

BigZ

pre 5 godina

“Rijaliti zaglupljuju mnjenje, ali nismo nadležni”

Sve je lepo receno. Problem je u tome sto onima, koji su nadlezni odgovara to zaglupljivanje. Lakse prevode zedan narod preko vode.

+MAKSIM

pre 5 godina

E "moj" ministre - use i u svoje kljuse! Tako je najlakše. Šta te briga? Nisi ti na vlasti da popravljaš državu, već da budeš na vlasti...

mima....

pre 5 godina

Ako već Ministarstvo kulture po zakonu nije nadležno za bilo šta iz svoje oblasti, pa čemu onda služi? Da ga ukinemo?
A drugo pitanje je, da li su REGILATORNA TELA obaveštena da su po zakonu nadležna da se bave sankcijama i upozorenjima kad se radi o kulturi?

S

pre 5 godina

Nije problem u rijalitima, to ima svuda u svetu, problem je u vremenu kada se prikazuje i koliko. U svetu ima gorih stvari koje se desavaju u rijalitima, ali se one prikazuju oko 10-11 uvece, i emisija traje oko sat, sat I po, a ne kao kod nas po ceo dan.

DJ

pre 5 godina

dragi ministre, ako vi ne možete ko može? Strasno je ovo šta se radi sa našom omladinom putem rijalitija. Ako već ne možete da ih zabranite, uzmite im porez od jedno 85% za zatupljivanje nacije.

Neko iz Banata

pre 5 godina

@EU Citizen
Lepo zboris,ali maloletna lica koja se jos uvek formiraju nemaju tu dozu trezvenosti.Ona teze da se uklope u drustvo i budu prihvacena,a ako su najmanji zajednicki vrednosti(verbalno nasilje i egocentrizam bih posebno izdvojio) koje se propagiraju u tim formatima,crno nam se pise.Roditelji nemaju vremena za vaspitavanje svoje dece(velika vecina stanovnistva se bavi iskljucivo prezivljavanjem),vec to cine mediji i skola.Raspad sistema je poceo mnogo ranije,rijaliti su samo kulminacija.U kontaktu sam sa mladjim generacijama i ono sto je postalo ocigledno je da se zenska populacija mnogo bolje snalazi u tim vodama,muskarci su postali zombiji(isto se oblace, pricaju i bez stava tj. znanja o bilo cemu. Mozda generalizujem,ali to ne znaci da je manje istina.)

crniV

pre 5 godina

Danas svako domacinstvo,od Nisa pa do subotice, ima mogucnost da gleda preko 60 kanala, svakoga dana.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (karlito, 6. avgust 2018 14:49) # Link komentara
nije istina ovo što si napisao, može besplatno da se gleda 5,6 kanala sa nacionalnom frekvencijom i još nekoliko lokalnih koji gotovo i da nemaju program, a sve ostalo mora da se plati preko kablovske televizije. rijaliti prostakluku nije mesto na televizijama koje država privileguje dajući im nacionalnu frekvenciju, sve ostalo je zamena teza

too low

pre 5 godina

Pazi sta pricas,ministre! Bas to zaglupljivanje i zatucavanje naroda je jedno od oruzja vladajucih,a sprovodi se uglavnom na NJEMU omiljenoj televiziji. Sve je to deo NJEGOVE strategije.

+MAKSIM

pre 5 godina

Nabrojte nam, molim vas, za šta je nadležno MINISTARTVO KULTURE jedne zemlje! Ukoliko ste informisani, recite nam kom bi ministarstvu moglo pripadati ovo za šta "vi niste nadležni"? (Inače, ovaj "univerzalni" i licemerni odgovor, nešto je što najviše izluđuje poreskog obveznika).
Bojim se da za to niko nije nadležan, osim što su svi nadležni da prime "zarađenu" platu...

kole

pre 5 godina

@(EU Citizen, 6. avgust 2018 14:57)
nacionalna frekvencija je javno dobro,mogu oni da pustaju sta hoce na kablovskom kanalu ali ne smeju na nacionalnoj frkevenciji,to je cela poenta,takva je praksa u celom svetu.

Nexus

pre 5 godina

Pa naravno, ministar zna da rijaliti program zaglupljuje narod,ali nema ovlašćenje, pa su mu ruke vezane.... A ko ima ovlašćenje? E,to je tajna.....
(danny. ..., 06. avgust 2018 14:26)

Mislim da je ministar dao odgovor ko ima ovlascenja i ko je odgovoran kada se dijele nacionalne frekvencije. To je regulatorna komisija i oni bi trebalo da daju odgovor na pitanje o rijaliti programima.

objavite mi komentar,svaki put pisem uzalud.

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.
(Mrkva, 6. avgust 2018 15:11)

Znas, u ovoj drzavi (ako se moze tako nazvati uopste) je cekanje na to da birokratija resi nesto djavola rabota i cisto gubljenje vremena.
I to zato sto birokratija ne resava nikakav problem nego samo stvara nove u zelji da se kroz razne dazbine dokopa narodnog novca i tim zaradi platu za svoj nerad i opravda svoje postojanje.

Umesto da cekas da drzava resi ovaj sund i kic (sto nikad nece) mnogo je lakse izdvojiti 20 minuta, sesti ispred tva i izbrisati sve te kanale koji ti smetaju iz memorije.
Ja tako uradio i super mi je, ne moram saltati 60 programa dok ne nadjem ono sto me zanima. Ostavim na tv desetak kanala sto gledam + tamo neke crtace i strane kanale (zbog sporta) i dovidjenja.

Dejca-LE

pre 5 godina

Ja se pitam odakle im pare da se nahrane učesnici rijaliti programa, odakle pare za grejanje i sve ostalo što treba da ti ljudi tamo žive, plus nagrade i plus da ostane i za organizaciju. Cifra nije mala sigurno. Ko to finansira???

os

pre 5 godina

de piše da ne smem da budem prostačina nekulturna? Koji je to zakon koji je to član koji će da mi zabrani da i lično budem glup kao top?

naravno, niko ne sme biti diskriminisan zbog svog intelektualnog kapaciteta, nivoa obrazovanja i socijalnog statusa, pa ni ti. ali to ne oslobadja drzavu odgovornosti za obrazovanje i vaspitanje narodnih masa. ovo se ne tice ljudskih prava - svaki grof, da ne kazemo magarac, ima pravo na svoje veselje. ovde se radi o nefunkcionaj drzavi koja nije kompetentna da svojim podanicima obezbedi elemenarne civilicijske i moralne higijenske uslove za mentalno zdrav zivot. rec je o kulturnoj impotenciji drzave, nista vise od toga.

Umpah pah

pre 5 godina

Za ove koji kazu ^pa nemojte da ih gledate^. Talavizija ims ogroman uticaj na stvaranje svesti populacije. Ucestvuje u vasitanju dece mozda vise i od roditelja ili skole. Pod tim uticajem se i stvaraju nove generacije ispranih mozgova bez etickih iki moralnih principa. Pitanje je kolijko omladine ima roditelje ili skolu pa ce vaspitane tamo da ignorisu ovo djubre na televiziji. Ustvari kod velikog procenta ovi realiti programi formiraju svest mladih. Koga interesuje sta babe gledaju

Bg

pre 5 godina

Dakle, ponudi ljudima kvalitetniji program od rijalitija i izabraće to. Makar oni inteligentniji među njima
(Reziel, 6. avgust 2018 18:24)

Nece izabrati kvalitetniji, izabrace rijaliti. Ako ponudis borbe sa lavovima, kao u starom Rimu, izabrace borbe sa lavovima. I one bi ubrzo potisnule rijaliti. Da, ta ideja o “savetu inteligencije” je dobra. Ali neprofitabilna, pa tesko da prodje. Ako nista drugo, rijaliti ne bi trebalo da se emituje na drzavnoj frekvenciji. Barem to.

MirkoSlavković

pre 5 godina

Nije tačno da niste nadležni. Upravo je suprotno, jer vama odgovara što zaglupljenije biračko telo, jedino tako možete da opstanete na vlasti i da radite što vam odgovara da radite, gledajuči svoju ličnu i stranačku korist i ništa više.

pevač u pokušaju

pre 5 godina

Sve se moze. U BiH moze rialiti ali samo posle ponoci. Kao sto je zabranjeno emitovanje porno filmova tokom dana na nacionalnim frekfencijama isto tako moze da se zabrane i rialiti programi.

Snezana

pre 5 godina

Iako su to privatne televizije, sve dok koriste nacionalno dobro ( nacionalnu frekvenciju ) morali bi da se ponasaju po odredjenim uzansama i da u svom programu imaju i decije emisije, emisije iz kulture, obrazovni program i kvalitetan informativan program.Ostale privatne televizije neka traze svoje mesto kod kablovskih oparatera i gledalaca na koji god hoce nacin.

Mil’ca

pre 5 godina

Ako se vadite da cenzura nije u vašoj nadležnosti, onda uradite nešto što jeste - promovišite i sponzorišite pravu kulturu. I to ne mislim da bude još jedna „Godina kulture“ i „Lepše je sa kulturu“, već ozbiljan pokušaj da usmerite kulturu u Srbiji i učinite njene građane makar malo kulturnijim. Ako ne znate kako, prepisujte od Francuske ili malenog Islanda. Ili podnesite ostavke.

leila

pre 5 godina

EU Citizen
Nacionalna frekvencija je JAVNO DOBRO, kao voda ili rudno bogatstvo. Dakle, postoje pravila kako se koristi. Sve se plasim da si u toj evropi na RAI Uno i BBC-ju video gadosti kao na Pinku i sl kvazi televizijama.

E moji Srbi

pre 5 godina

Ako ne mozete zabraniti mozete propagirati nesto drugo na drzavnoj tv. Ja nikada ali nikada nisam pogledao ni jedan rijaliti duze od 2 min, ali nemam sta ni na drzavnoj. Utrosite pare od pretplate na ozbiljne projekte, evo npr. mnogo zemalja bi svasta dalo da su bilo pobednici pre 100god a tek epski kao mi...
A mi ne da nismo snimli film sa holivudskim facama nego ni neki novi dokumentarac domace produkcije...

Qgob

pre 5 godina

@poyy
Samo nekolko problema,
Prvi - Nemaju svi 300 kanala ko ti.
Drugi - Probaj da odviknes babu ili tetku (da im oduzmes daljinski) da ne gledaju to ili one muzicke splacine.
Treci (njmihov problem) - Jedva cekam da crkne televizor pa kad mi kazu da idem da ga nosim na opravku da im kazem "Stani, pa ja ga ni ne gledam"

I posle neko se usudi da te pita od njih "sto si ti stalno na racunaru neces ni da pricas sa nama", pa kad se oni ucrtaju u te emisije. Ispade posle da si ti taj ko je kriv sto ne komuniciras i zgodnije ti da upalis TS viber na kompu i da se cujes sa drustvom jer ako si na telefonu odma svi pricaju kako nista ne cuju na TVu dok preglasno pricas.

Strani plaćenik

pre 5 godina

Odgledao intervju i ostao sam bez teksta. Tom logikom, ministarstvo finansija nije nadležno za sivu ekonomiju? Ministarstvo služi da predloži zakon i da se taj zakon usvoji u skupštini, u ovom slučaju ministarstvo kulture treba da insistira na zakonu koji će zabraniti ovakav vid ispiranja mozgova, da naplati debelo sav šund i medijski otpad koji se servira. Medjutim, ovakva politika i odgovara ovoj garnituri, šta reći kada sem estradnih ličnosti, retko ko im je u prvim redovima od akademaca.

Mrkva

pre 5 godina

Pa, napravite zakon da se rijaliti sadržaji mogu prikazivati samo posle 00:00 i do 08:00 i doviđenja.
Vi ste nadležni za te stvari, a NE JA.
Problem je taj što se vi pravite glupi jer odlično znate da što gluplji narod, lakše se narodom kontroliše i manipuliše i zato NEĆETE da menjate ništa.

Nenad

pre 5 godina

Pa čemu onda služi to ministarstvo? Koje su mu nadležnosti? Čisto da se kaže ga imamo.Peticija pod hitno da se svi takozvani rijaliti programi ukinu ili emituju posle ponoći, jer svako sa iole malo zdravog razuma može reći kakvo je to štrokanje mozga.

tamoneko

pre 5 godina

Moja sestra gleda Zadrugu i od tada je promenila ponašanje. Stalno urla i ima potrebu da se svađa i napada. Niste ni svesni kako to tv smeće utiče na ljude.

Neske86

pre 5 godina

@ poyy

U pravu si, ali nacionalna frekvencija je javno dobro. Rialiti moze ali na kablovskim kanalima, pa gledaj 24/7. Na televizijama sa nacionalnom frekvencijom za takve sadrzaje nema mesta.

x

pre 5 godina

Onaj ko daje dozvolu da bude ovako kako je sada , a to je naravno , drzavna strategija , moze to i da promeni. Objavite kolike plate imaju zaposleni u REM-u. Zasto im sleduju tako velike plate? Pa zato sto bi njihova funkcija , upravo bila da regulise sta moze i sta ne moze da bude emitovano.
Kod nas postoje svi zakoni , ali na papiru, takodje zna se ko je nadlezan, opet samo na papiru. Samo da se ispuni forma i naravno da se prima plata , ali NIZASTA.
U normalnom svetu ima tih programa ALI se oni posebno placaju i veoma su SKUPI, toga nema na TV -a sa nacionalnom frekvencijom.

Влада

pre 5 godina

Тај програм је и намењен ономе који га гледа. Проблем је што емесије едукативног карактета немају простора јер се риалити глупости дају нон стоп.

Бата Стојковић

pre 5 godina

У земљи у којој ријалити програми цветају и овакав одговор министра у Влади је сасвим по одговарајући. Лепо рече човек да није урадио ништа. У озбиљној земљи би сигурно надлежни министар урадио нешто, ако ништа друго повео би кампању образовања становништа. То што нека странка себе назива напредном не значи да је стварно напредна, напротив.

Šumaddinac

pre 5 godina

ministar je upravo rekao da postoji delatnost u Srbiji za koju niko nije nadlezan, za koju nema pravila i samim tim ni sankcija.

DZK

pre 5 godina

Gospodin ministar se očigledno ugleda na Pontija Pilata - ja sad oprah ruke, a vi sad vidite šta ćete, gresi ostadoše na drugima.... E, pa neće biti tako, ministre ! Da li je REM institucija neke druge države ili u njemu sede predstavnici vanzemaljaca pa da ne možete da ih prisilite da jednom u životu primene ovlašćenja koja imaju ? Ko ima vlast u ovoj državi, ko ih plaća i ko ih imenuje ? Vlada i Parlament Srbije ili Vlada i Parlament Burundija ? Sa ovako licemernim odgovorom sasvim je jasno da ni ministru ni Vladi apsolutno ne pada na pamet da bilo štra urade po tom pitanju, zato što je promocija rijalitija na nacionalnim frekvencijama DRŽAVNI PROJEKAT. Dajte ovom sluđenom beslovesnom stadu što primitivniju i što retardiraniju zabavu da hipnotički blene i ne bavi se razmišljanjem o niskim platama, neizvesnoj budućnosti, bedi, opštoj korupciji, kriminalu, nepotizmu, stranačkom zapošljavanju, dahijskom iživljavanju, sumanuto velikim zloupotrebama državnog budžeta, licemernim manipulacijama i potemkinovskim medijskim paradama. Pa kad tome dodate i tabloide koji neprestano bombarduju narod najbesmislenijim, najogavnijim i najbeskrupuloznijim smećem ne bi li još više produbili taj "Stokholmski sindrom", onda vam je jasno da je čak i Pilat morao imati više etičkih kvaliteta ... neuporedivo više.

Bosko

pre 5 godina

Eto,ja uklonio sve kanale koji emituju takve nakaradne programe I mirna backa. Nemam nikakvog osecaja da mi fale ni ruzicasta,niti presrecna televizija. Dve godine nisam pogledao ni jednu emisiju na tim televizijama. Od mene se leba nece najesti...

LP

pre 5 godina

Zakon protiv sunda to je imala jos stara Jugoslavija. Zar je moguce da ni to ne moze da se izglasa? Nijedna stvar dobra za narod ne moze da se izglasa.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

Izgleda da ce se nastavljati zaglupljivanje naroda,proizvodnja starleta,nadobudnih pevaca,mafijasa... Reality show program se mora nekako sancionisati,neko je spomenuo oporezivanje, to je dobra stvar za pocetak, takodje je i smanjivanjem vremena prikazivanja na tv-u, dati mu marginalno vreme ... svesti ga na sporedni sadrzaj na tv a ne da bude udarni talas...

Orwell Vegan

pre 5 godina

Nije istina da nema nadleznosti i da ne moze nista. Po ugovoru sa drzavom svaka televizija sa drzavnom frekvencijom mora ispunjavati procente obrazovnog, kulturnog i decjeg programa. Drzava se ne drzi svojih zakona i ugovora, mislim na sve ministre do sada.

x

pre 5 godina

Ukucajte REM , Republika Srbija i pogledajte devet clanova tog saveta. Njih bira narodna skupstina. Oni bi trebalo da su nezavisni ali nezavini od cega ili koga. Njih u ovom slucaju bira partija na vlasti koja ima apsolutnu vecinu u parlamentu i koja moze da izglasa da je danas cetvrtak iako je nedelja. Prema tome oni su zavisni , itekako od vladajuce partije koja ih je tu postavila. Novinari , da li je toliko tesko da njih pojurite , najpre jer ne rade svoj posao po onim zakonima po kojima bi trebalo da rade a zasta ih MI PLACAMO?

mandarin

pre 5 godina

Ministar ne radi svoj posao..a oko njega cveta nekultura, prostakluk, decu truje kriminal...evo Ministre samo par primera: 1) besomučno reklamiranje piva pod uz zvuke državne himne i zastavu Srbije..prilikom SP u Moskvi, 2) oslikani u velikom formatu likovi kriminalaca na zgradama u Beogradu u koje gledaju deca, 3) sramni rijaliti...A ministre kulture gde nađe da si nadležan za ćirilicu a nisi nadležan za nekulturu..ni jezik se ne pominje u Zakonu o kulturi. Glasam za smenu ministra kulture posle ove sramne i drske izjave.

YYZ

pre 5 godina

Trump se probio u javnost preko rijaliti programa, koji je bio nov i jako interesantan prve sezone a onda se ponavljao. Sada se vidi da je on tu igrao sebe...

Nije lako ponuditi pametne i zabavne sadržaje preko TV. Za to treba imati para, talenta i ekipu. Rijaliti je sirov i uzbudljiv za neke, voajerizam za druge, i čista dosada za treće. Retko se ko hvali da ga gleda, ali mnogi ga gledaju jer nema ništa bolje.

Zabrane obično podižu rejting mediokritetskim programima, filmovima i serijama. Ali to je stvar prošlosti, nadam se.

Bankar

pre 5 godina

Ne moze na nacionalnoj frekvenciji, ne može pre 23h. Svako prikazivanje sukoba, prostakluka i sl. povlaci velike kazne emiterima. Pa da vidis bato kako se zavodi red. Ko hoće nađe način, ko neće nađe razlog.

Objavite mi komentar

pre 5 godina

@tamoneko

Isti slucaj sa mojom snajom... pitanje je sad da li dozvoliti da to utice lose na ljude jer se ljudima gleda ili nekako sankcionisati takav program ?

x

pre 5 godina

Samo da dodam ( neko je to vec pomenuo pre mene), ministarstvo sa ovim ministrom na celu MOZE da predlozi skupstini predlog zakona ili amandmana ( zakon vec u stvari postoji ali se NE primenjuje) kojim bi se rialiti programi izbacili sa TV sa nacionalnom frekvencijom. Ali , ovde je valjda jasno da je to nelogicno jer je ovo DRZAVNA STRATEGIJA sa tim programima , po principu , ne nudimo vam poslove i nemate leba da jedete , pa vam evo ovo da se zabavljate i ne dizete demonstracije. To sto ima vrsnjackog nasilja , nasilja po kucama i svakojakih drugih nasilja , njih sustinski ne dotice, samo su im njihove fotelje bitne.

Goran

pre 5 godina

Nacionalna frekvencija se dobija, izmedju ostalog, na osnovu predložene programske šeme. Postavlja se pitanje REM-u kako izdaje nacionalne frekvencije ako televizija 90% programske šeme zasniva na reality programu.

Don Giovanni

pre 5 godina

Hej, ćale, ugasi televizor!

To je nekada pevao Bora Đorđević. (Dok je bio poštovani Bora Roker, a ne ova današnja tužna ruševina nekadašnjeg rokera, nažalost!)

I to je cela suština! Ja to rialiti smeće NIKAD ne gledam. Priznajem da sam pokušao, iz čisto naučnih razloga da odgledam otprilike 5 minuta tog s***a. Junački sam izdržao, ali mi i dalje nije jasno ZAŠTO to ljudi gledaju.

U čemu je privlačnost gledati, ponekad čal i satima(!) bez prestanka, nekoliko čovekolikih kreatura kako se oko nečega (ne zna se čak ni čega) neprekidno svađaju, prepucavaju, podmeću i kao namudruju podrumskim štosevima na nivou retardirane amebe?!

Međutim, ipak nije tako jednostavno samo reći "kome se ne sviđa, neka pređe na drugi kanal" i rešen problem!

Nije jer emiteri tog smeća imaju nacionalne frekvencije, što je javno dobro s kojim NIKO ne sme (barem ne u normalnoj državi) da raspolaže kao da je to njegova lična prćija i tu plasira stvari po jedinom kriterijumu koliko će od toga zaraditi!

Ali ne slažem se s tvrdnjom da rialiti zaglupljuje ljude jer možeš zaglupiti samo nekoga ko nije glup. Ne, rialitije gledaju potpuni glupaci, a svrha rialitija je permanentno održavanje visokog nivoa gluposti kod ljudi jer je to vrlo korisno za državu!

Od pametnog čoveka nemoguće je napraviti glupaka, ali dešava se da glupak, uz mnogo spoljne pomoći i dosta ličnog truda, ne postane baš mnogo pametan, ali barem progleda i počne da se služi vlastitom glavom! A to nije baš uvek poželjno...

Nele 2

pre 5 godina

A ti, Nele, da li znas od kada su rijaliti programi kod nas? SNS ne volim, cak suprotno, ali brate, ti si promasio VEK, a ne vlast.. .Sve, od ovih sada, preko raznih sd, ds, sdd, dssa, mss, kss.. SVE bih zabranio. Skracenice su onako postavljene, da se ne zbunis, jer, nema skracenice u proslosti, koja nam nije j.....a mater!

CATAPA

pre 5 godina

Ko hoće, taj nađe način. Ko neće, taj nađe izgovor. Ili čak kao ovaj "ministar" ni to ne mora.
Na primer, televizija "Happy" je dobila nacionalnu frekvenciju kao DEČIJA televizija. Dakle, televizija koja je bila predviđena za dečiji obrazovni i zabavni karakter programa. Ta televizija je neovlašćeno promenila strukturu programa i samim tim treba joj ukinuti pravo na korišćenje nacionalne frekvencije.
Ministar prosto ne želi da radi svoj posao, a zašto ili čime je korumpiran je još i najmanje bitno. Ministar je potpuno isti kao ta televizija: postavljen da radi jedno, a on radi nešto sasvim drugo i suprotno.

lena

pre 5 godina

Naravno, da nije ništa uradio, u Skupštini sedi Marija Rističević koji je bio učesnik takvih programa. Sramota za celu Srbiju !!!!!!!!!