Utorak, 31.07.2018.

17:49

Težak udes kod Predejana, autobus u jarku, 21 povređen

U sudaru autobusa i dva putnička automobila u teškoj saobraćajnoj nesreći u Grdeličkoj klisuri, kod Predejana, povređena je 21 osoba, među kojima devetoro dece.

Izvor: B92

Težak udes kod Predejana, autobus u jarku, 21 povreðen IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

Milos

pre 5 godina

Ako svi znaju da je rizicna deonica i da je letnji spic zasto nisu postavljene policijske patrole na svakih kilometar da kaznjavaju ove koji su bahati za volanom ? Zar MUP ocekuje da su svi vozaci visoko svesni rizika i da strogo postuju znake ? Ko bi umesto policije trebao da radi njihov posao.Vrucina i hladno pivce u motelu nisu dovoljan razlog za uniformisana sluzbena lica da ne rade svoj posao za koji ih placamo svi zajedno.

B_BG

pre 5 godina

komentari na ovakve vesti samo dokazuju da najveci problem saobracaja kod nas nisu ni stanje puteva ni ispravnost vozila nego mozak vozaca. Svako kroji neka sopstvena pravila a osnovna svrha automobila vam je qrcenje. Ne vezano za nesrecu iz teksta ali kad procitam sta nasi strucnjaci objasne u komentarima ne seda mi se za volan.

xxyyzz

pre 5 godina

Prosle godine vracali se iz Grcke, pustim svastiku da vozi kroz grdelicu, kamion krene da obilazi pred krivinu. Izlece automobil staje on, svastika se uplasila zakocila i ona umesto da ubrza da se kamion vrati, stao i kamion i tako stojimo svi. Samo sam joj rekao stani na prvo prosirenje ja cu da vozim. U ovom slucaju je proslo bez posledica, ali greska vozaca kamiona je mogla sve skupo da kosta plus losa reakcija vozaca (svastike). Zanima me samo da li je skoda probala da zakoci i spasi ovu budalu u audiju i da li je zbog toga sve zavrsilo kako jeste. Treba znati kad zakociti da moze budala da prodje, ali isto tako i dodati gas da moze budala da se vrati u svoju traku (mada po zakonu niste duzni da kocite kad vas neko obilazi, duzni ste da ne ubrzavate). Kad vozim mislim i na sebe i sve oko sebe, posto ima dosta njih koji ne razmisljaju.

dr.kadzija

pre 5 godina

jel to bese onaj Vucicev auto put zavrsen pre jedno dve godine, pre pocetka "zlatnog doba".
E moj narode, za koga ste glasali, tek cete videti.

komentator

pre 5 godina

Vozač Audija je pokušao preticanje Škode, jasno piše u tekstu, i to na punoj liniji kako se vidi na slici! Juče sam prošao tuda i gužve su velike što nije opravdanje za bahatu vožnju! Ograničenja brzine su jasno postavljena i niko nije kriv osim "usijanih glava" za volanima! Posebno se bahate vozači jakih mašina sa inostranim tablicama i treba ih žestoko kažnjavati! Kroz Grdelicu možete uštedeti max 15 minuta rizičnom vožnjom ali možete i da ubijete sebe i druge ljude! Ako nemate strpljenja, nemojte ni da polazite na put a propise morate da poštujete!

Dina

pre 5 godina

A samo slusam u parkicu kako se roditelji hvale da ne prave ni jednu pauzu do Grcke, ni za udaljenosti preko 1000km! Sta je u glavama tih ljudi, otkud takva samozivost i bahatost? Stici cete, pobogu, pravite pauze i spasite i sebe i druge!

hm?

pre 5 godina

Audi, puna linija, losi vremenski uslovi.... sta vise reci, osim da u spicu sezone nigde nema saobracajne policije da preventivno utice na vozace. Prosao sa putem kroz CG od mora do granice, na svakih 30-50 km stoji patrola policije i radarise ili samo posmatra... tu me racunam one na motociklima koji se sakriju pored puta i cekaju bas takve sa Audijima....

boki

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)
@Zeleni zmaj
Pročitajte tekst, vozač je zaspao. Inače nije vozač stranih tablica audija A6 kao naš vozač audija A6 da prestižu po krivinama.

rog

pre 5 godina

Dal realno da preticu vozila na tom putu... Strasno.
(stiven, 31. jul 2018 18:23)

A sta da radis kad se ispred tebe nacrta neko ko vozi 30-40 a u krivini smanji na 25 za svaki slucaj. Vidis da psihicki uopste nije prisutan, drnda telefon ili cita nesto. Ja sacekam pravac i preteknem ako mogu bezbedno, sta je tu lose. Nikad nisam bio ni blizu makaza.

Bodibond

pre 5 godina

Licno sam gledao pre neki dan na autoputu gde svi stranci sa dobrim automobilima jure kao blesavi, ajde sto jure nego voze na par metara jedni od drugih bukvalno se lepe a brzina preko 110 km na cas ... Par puta bilo je opasnih situacija i sve mi je bilo jasno. Dal vozio A6 ili Z. 101 usta stvar, ne mozes da izigravas majmuna, pretices na punu liniju, bahatis se i ne poatujes propise. Ako ti se prijatelju spava parkiraj vozilo, odmori pola sata, vozis joa ljudi sa sobom, ugrozavas druge ... Al dzabe, naju svi ljudi isti IQ i ne shvataju svi sta je bezbedna voznja, dzabe, ne mogu da skapiraju. Pa sta ako vozis A6, to je samo gvozdjurija na tockovima slepce jedan, ponasaj se normalno u saobracaju.

Mup

pre 5 godina

Vozim ja tako auto putem 140-150 kao žurim nešto. Obiđem nekog raspalog Klija, pa nekog Juga Vranjskih tablica i još par sporaća. Dođem na naplatnu iza Leskovca, čekaj u redu, čekaj, kad evo ih u koloni svi pristigoše i odoše u red koji je brže prošao. Baš sam se smorio zbog uštede vremena. Zato naročito kroz ta opasna mesta polako i što neko reče iza kamiona, ali sa rastojanjem. Nije mi jasno kako su preživeli u audiju, auta nema. Bus je išao skroz do bankine i to je putnicima u Audiju spaslo život, ali zato se prevrnuo u jendek i povrediše se bus putnici. Mogla je da bude provalija 30 metara i svi da izginu. Zato kad voziš bus, nema sklanjanja. Tvoji putnici su tvoj prioritet.

Lola

pre 5 godina

@ferdinand

Vidi se koliko o saobracaju nemas pojma. Najlakse je kriviti vozaca. A sta su krivi oni koji nisu napravili gresku pa poginu? Da, da, drzava je obavezna da izgradi puteve koji ce "oprastati" greske kojih ce uvek biti.
I na svom balkonu imas ogradu iako je sasvim jasno da si ti budala ako se nagnes i padnes. Ljudi nisu masine!
Sedi 1!

Vampirbg

pre 5 godina

Da pogadjam. Turčin? Trebalo bi na svakoj rampi da kontrolišu i po zaustavljaju nasumice strane vozače radi provere da li su sposobni za vožnju. Dovoljno je koristiti podatke sa kamera i sistema za srednju brzinu. Tako lako može da se vidi koliko je neko u komadu vozio

umro je Tito, Brus li je ziv

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nexus6, 31. jul 2018 18:25)

Jos se i hvalis. Neka ti stoji na pameti da jedan od razloga za ozbiljne nezgode su takvi tebi slicnim, koji se nabiju iza kamiona i onemoguce ljude koji ne bi da gledaju sat vremena u zavesice velikih slepera sa skracenim pregledom sta se ispred njih desava i sa stalnom presijom u kolenu da reaguju na kocenje tog istog kamiona, koji uzgred ima vazdusne kocnice da se ukopa u mestu ... Te iz tih razloga im produzis preticajni put, vreme ...jer se takvi najcesce prikucaju uz taj kamion kao pupcanom vrpcom, pa onda dodas jos tih 4,5m mozda nekad i kriticnih da bi se taj vozic uspesno obisao. Ne odnosi se na sve naravno, al cesta pojava i nista manje opasna od agresivne voznje ...je to ja cu da se sakrijem, a vi ostali se snalazite. Nazalost ljudi idu iz krajnosti u krajnost. Od totalnog nepostovanja propisa ... Do onog nepredvidivog psihofizickog zamora od gluposti.

t'ga

pre 5 godina

Kako je presao u suprotnu traku na autoputu? Guma, proklizavanje? Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hipokrat, 31. jul 2018 18:18) # Link komentara

Na kom autoputu? :D

Vozač

pre 5 godina

Tamo uvek idem 80, ni metar brže. To ke maksimalna dozvoljena brzina koju su predvideli neki ljudi koji se u saobraćaj razumeju više od mene.

Baki

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!

nmnjvet

pre 5 godina

Svaka čast za ideju da voziš iza kamiona i koristiš kao štiti tu deonicu. Mogu da vozim jako dugo, ali ako osetim bilo u kom momentu umor obavezno stanem, tu nema heroja. Na tom delu puta uvek imam strah. Preticanjem na toj deonici možeš da dobiješ 10-15min i da u najmanju ruku nekom i sebi uništiš odmor, a da ne pričam o gorem. Državu i nadležne ne bi ni da komentarišem. Isto mnogo treba voditi računa zadnjih 100km bez obzira koliki je put.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Да додам да су ови са страним таблицама лудују (посебно са Швајцарским) јер ваљда тамо не могу...

misko

pre 5 godina

voziti po onoj kozijoj stazi i zaspati ?!?
ko je ikad vozio auto zna da je to moguce samo na autoputu zbog monotonosti i umora.
prica za malu decu.

to je bilo preticanje - ko je jaci od njega - A6.
za preticanje kolone ili preko pune linije - automatski zatvor 30 dana.
a onda obavezan tretman kod psihijatra. pa da vidis onda reda u saobracaju.

ferdinand

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!
(Baki, 31. jul 2018 19:17)

Čestitam, nalupetao si se za medalju. Najveća opasnost su upravo umorni vozači koji voze brzo ne bi li što pre stigli na odredište da spavaju, odmaraju itd.

putnik

pre 5 godina

Na povratku sa mora pre ulaska u tunel pre Predejana na nekih 15m ispred tunela izlaze dva auta u dve trake (po jedna za svaki smer sa duplom punom izmedju),odnosno covek preticao u tunelu i otprilike zavrsio preticanje na samom izlazu,da smo kojim slucajem bili blizi tunelu koji metar direktan sudar. Strane su tablice bile u pitanju. Samo da se molis da prezivis,a da ne govorimo o sporadicnom divljanju na autoputu,samo prolete pored tvog auta.

DaLiSmo!

pre 5 godina

Primjecujem da u 65% komentara je ubjedjenje da je covjekpreticao a jasno pise da je covjek zaspao... A komentar sa odgovorom kako treba izbjeci direktni sudar svrstavam u vrh ljudske teorijske voznje.. Covjece jesi li ti ikada osim u igrici sjeo za volan? Očigledno da nikada nisi

cojans

pre 5 godina

Nemanja. nema to veze sa automobilom. ne vidim razlog tvoje satanizacije jednog ili više proizvođača automobila.
kriv je vozač i niko drugi, apsolutno niko drugi....

izhlapjeli starac

pre 5 godina

U vezi komentara za audi i bmw.
Te marke vozi jedan poseban soj ljudi kod nas kojima ja nikako mentalno ne pripadam i zato nikada necu kupiti te dve marke, a novac nije u pitanju.
Pogledajte samo boje audija i bmw-a: iskljucivo su crni ili sivi sa obavezno zatamnjenim stakluma. Momci zele da izgledaju opasno.
Pre nedelju dana u Italiji vidim i audije i bmw-e u raznim drugim bojama i zgranem se. Prave ih i u drugim bojama, zamisli!

Sasa

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije .. kroz grdelicu,ali bez stresa...
(nexus6, 31. jul 2018 18:25)
Ovo je zaista odlicno resenje.Gde god su jako rizicne deonice, gde god se cesto i pri velikim brzinama pretice, a malo je prostora da se sklonite ako se takvo vozilo iznenada pojavi ispred vas, koristite kao "pokretni stit" solo kamion, sleper, dobar je i kombi. Jeste, prelazak takvih deonica ce nesto malo duze potrajati, ali vas stiti od mogucih teskih sudara sa stravicnim posledicama.

Boban Vranje

pre 5 godina

Ma koliko da si dobar i pazljiv vozac eto vidis, naidje neka budala i napravi haos. Kad prolazim kroz G. Klisuru gledam da sustignem neki autobus i vozim iza njega sve dok ne izadjem na duplu traku, nekako sam sigurniji da tako prodjem i izbegnem svakakve budale i bahate vozace i sve tako dok ne prodje ova sezona i ludnica.

Makadam

pre 5 godina

Putevi su naša slika i prilika.
Ja godinama unazad ibarsku magistralu zovem ibarska ulica a svi me ispravljaju.
Reko, kakva magistrala, šira je bilo koja ulica u centru grada!? Još zaspaše za volanom mnogi i eto užasa..
A lik reče: "Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam." (Puniša Račić, 31. jul 2018 18:28)
I sad kako ti njemu da objasniš da je ovaj vozio Audi koji je ispravniji od pola voznog parka svih taksista u Beogradu a da te taj autoput koji njemu ne treba, fizički razdvaja od pacijenata iz suprotnog smera?! Evo ne znam, stvarno nismo normalan narod!

комша

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.
(властимир, 31. jul 2018 18:50)
Крива је и ова и прошла власт и до индиректно јер не могу да заврше 30км аутопута више од деценије. Ко зна колико се ту пара намлатило у џепове политичара и братије.

ferdinand

pre 5 godina

Stvarno je neverovatna naša svest u ovim komentarima! Uvek je kriv neko drugi, tj što nema autoputa, što je ograničenje ovoliko a ne onoliko, što je tu puna linija a nije tamo, što je tu neki motel i još mnogo "genijalnih" izgovora. U 90% - 95% je kriv isključivo vozač, odnosno učesnici u saobraćaju, ostatak je tehnička neispravnost itd. Zaista neverovatno, jurcaju vozači kao sumanuti i posle kriv neko ili nešto drugo. Ti si taj koji upravlja autom i prilagođava se datim uslovima u saobraćaju.

Što se mene tiče, bolje 40 minuta kasnije nego 40 godina ranije.

Makedonac

pre 5 godina

Svaka godina odlaganja zavrshetka auto puta se placa ljudskim zivotima .I mi smo placali demir kapisku klisuru sad je autoput i nema problema . To je sushtina problema .

Miki

pre 5 godina

Nema sta da se pretice i Grdelickoj, vozis u redu i cekas da se zavrsi. Bilo koje preticanje je potpuno nerazumno. Sa par preticanja mozes da dobijes 10-ak beznacajnih minuta a jedno od tih par ce biti sa manjim ili vecim rizikom. A da se dobije osetnija minutaza, potrebene su na desetine preticanja, a tada samo sreca moze da spase glavu jer je u Grdelickoj prakticno svako preticanje neki rizik, osim ako je ispred traktor.

Milica S.

pre 5 godina

Moja porodica i ja zamalo nismo tamo poginuli letos. Iza jedne krivine ugledala sam sleper koji pretice kolonu i ide nam u susret. Srecom se tu naslo neko malo odmoriste u koje smo uspeli da skrenemo i ja i auto iza nas. Njegova kolona je cela stala da ga propusti. Ne znam sta je bilo u mozgu vozaca tog slepera

nemogudaneprimetim

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?
(Nemanja, 31. jul 2018 18:18)

Stvarno ne znam zašto, kad svi dobro znamo da se kod nas najviše voze automobili marke Subaru i Lexus.

Života

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!
(Mito, 31. jul 2018 18:26)

Biće izlaz sa autoputa za motel. Ne treba praviti zaveru gde je nema.

sto manje posledice

pre 5 godina

Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
(hipokrat, 31. jul 2018 18:18)
Bezis levo/desno (gde mozes).
Ako ne mozes nigde, onda kocis maksimalno i ides ako mozes na "cesanje" (da te udari u krilo/vrata) ili direktan sudar (celom povrsinom prednjeg kraja), nikako samo far u far (isti), to je najopasnije

Nemanja

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?

mrki

pre 5 godina

Prolazimo već godinama kroz klisuru leti, na proputovanju prema Grčkoj, i svaki put se molim da se mojoj porodici nešto ne dogodi. Užas, užas, užas, a autoput će do kraja godine, ali koje ko to zna...

Političari neka lažu, odlažu, kradu, a narod neka gine na bedi od puta koji ne mogu da završe godinama. Ubice jer ne leče decu, ubice u bmw-ima, ubice i na ovaj način, ne završivši više tih 10 km.

Nema veze, otvoriće oni i par stotina metara ove godine, pa i sledeće još par stotina, biće sendviča kolko ti volja, neka im na dušu stradali bez razloga.

vuk

pre 5 godina

@Nemanja
vrlo jednostavno, snazni automobili i slabi vozaci koji lose procenjuju saobracaj i vozila koja idu u susret. Pri tom precene svoje mogucnosti i eto belaja...

властимир

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.

Mito

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!

kopre nedri

pre 5 godina

U subotu prošao tim putem, kamikaza na desetine... na par minuta ispred nas audi turskih reg oznaka prevrnu se koji put, izađe vozač živ, sreća sam bio... cirkus! Vozi ko zna odakle i koliko sati. I tako naiđe neki bus i ode cifra na 20 duša, ccc!!

Puniša Račić

pre 5 godina

Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam.

nexus6

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...

Čita li neko tekst?

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)

Ne, lepo piše u tekstu da je prešao u suprotnu traku jer je zaspao za volanom. Nije preticao nikoga jer nije bio ni svestan šta radi.

Puniša Račić

pre 5 godina

Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam.

nexus6

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...

Mito

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!

mrki

pre 5 godina

Prolazimo već godinama kroz klisuru leti, na proputovanju prema Grčkoj, i svaki put se molim da se mojoj porodici nešto ne dogodi. Užas, užas, užas, a autoput će do kraja godine, ali koje ko to zna...

Političari neka lažu, odlažu, kradu, a narod neka gine na bedi od puta koji ne mogu da završe godinama. Ubice jer ne leče decu, ubice u bmw-ima, ubice i na ovaj način, ne završivši više tih 10 km.

Nema veze, otvoriće oni i par stotina metara ove godine, pa i sledeće još par stotina, biće sendviča kolko ti volja, neka im na dušu stradali bez razloga.

t'ga

pre 5 godina

Kako je presao u suprotnu traku na autoputu? Guma, proklizavanje? Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hipokrat, 31. jul 2018 18:18) # Link komentara

Na kom autoputu? :D

Nemanja

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?

izhlapjeli starac

pre 5 godina

U vezi komentara za audi i bmw.
Te marke vozi jedan poseban soj ljudi kod nas kojima ja nikako mentalno ne pripadam i zato nikada necu kupiti te dve marke, a novac nije u pitanju.
Pogledajte samo boje audija i bmw-a: iskljucivo su crni ili sivi sa obavezno zatamnjenim stakluma. Momci zele da izgledaju opasno.
Pre nedelju dana u Italiji vidim i audije i bmw-e u raznim drugim bojama i zgranem se. Prave ih i u drugim bojama, zamisli!

Dina

pre 5 godina

A samo slusam u parkicu kako se roditelji hvale da ne prave ni jednu pauzu do Grcke, ni za udaljenosti preko 1000km! Sta je u glavama tih ljudi, otkud takva samozivost i bahatost? Stici cete, pobogu, pravite pauze i spasite i sebe i druge!

misko

pre 5 godina

voziti po onoj kozijoj stazi i zaspati ?!?
ko je ikad vozio auto zna da je to moguce samo na autoputu zbog monotonosti i umora.
prica za malu decu.

to je bilo preticanje - ko je jaci od njega - A6.
za preticanje kolone ili preko pune linije - automatski zatvor 30 dana.
a onda obavezan tretman kod psihijatra. pa da vidis onda reda u saobracaju.

Života

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!
(Mito, 31. jul 2018 18:26)

Biće izlaz sa autoputa za motel. Ne treba praviti zaveru gde je nema.

комша

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.
(властимир, 31. jul 2018 18:50)
Крива је и ова и прошла власт и до индиректно јер не могу да заврше 30км аутопута више од деценије. Ко зна колико се ту пара намлатило у џепове политичара и братије.

ferdinand

pre 5 godina

Stvarno je neverovatna naša svest u ovim komentarima! Uvek je kriv neko drugi, tj što nema autoputa, što je ograničenje ovoliko a ne onoliko, što je tu puna linija a nije tamo, što je tu neki motel i još mnogo "genijalnih" izgovora. U 90% - 95% je kriv isključivo vozač, odnosno učesnici u saobraćaju, ostatak je tehnička neispravnost itd. Zaista neverovatno, jurcaju vozači kao sumanuti i posle kriv neko ili nešto drugo. Ti si taj koji upravlja autom i prilagođava se datim uslovima u saobraćaju.

Što se mene tiče, bolje 40 minuta kasnije nego 40 godina ranije.

putnik

pre 5 godina

Na povratku sa mora pre ulaska u tunel pre Predejana na nekih 15m ispred tunela izlaze dva auta u dve trake (po jedna za svaki smer sa duplom punom izmedju),odnosno covek preticao u tunelu i otprilike zavrsio preticanje na samom izlazu,da smo kojim slucajem bili blizi tunelu koji metar direktan sudar. Strane su tablice bile u pitanju. Samo da se molis da prezivis,a da ne govorimo o sporadicnom divljanju na autoputu,samo prolete pored tvog auta.

Milica S.

pre 5 godina

Moja porodica i ja zamalo nismo tamo poginuli letos. Iza jedne krivine ugledala sam sleper koji pretice kolonu i ide nam u susret. Srecom se tu naslo neko malo odmoriste u koje smo uspeli da skrenemo i ja i auto iza nas. Njegova kolona je cela stala da ga propusti. Ne znam sta je bilo u mozgu vozaca tog slepera

komentator

pre 5 godina

Vozač Audija je pokušao preticanje Škode, jasno piše u tekstu, i to na punoj liniji kako se vidi na slici! Juče sam prošao tuda i gužve su velike što nije opravdanje za bahatu vožnju! Ograničenja brzine su jasno postavljena i niko nije kriv osim "usijanih glava" za volanima! Posebno se bahate vozači jakih mašina sa inostranim tablicama i treba ih žestoko kažnjavati! Kroz Grdelicu možete uštedeti max 15 minuta rizičnom vožnjom ali možete i da ubijete sebe i druge ljude! Ako nemate strpljenja, nemojte ni da polazite na put a propise morate da poštujete!

hm?

pre 5 godina

Audi, puna linija, losi vremenski uslovi.... sta vise reci, osim da u spicu sezone nigde nema saobracajne policije da preventivno utice na vozace. Prosao sa putem kroz CG od mora do granice, na svakih 30-50 km stoji patrola policije i radarise ili samo posmatra... tu me racunam one na motociklima koji se sakriju pored puta i cekaju bas takve sa Audijima....

Mup

pre 5 godina

Vozim ja tako auto putem 140-150 kao žurim nešto. Obiđem nekog raspalog Klija, pa nekog Juga Vranjskih tablica i još par sporaća. Dođem na naplatnu iza Leskovca, čekaj u redu, čekaj, kad evo ih u koloni svi pristigoše i odoše u red koji je brže prošao. Baš sam se smorio zbog uštede vremena. Zato naročito kroz ta opasna mesta polako i što neko reče iza kamiona, ali sa rastojanjem. Nije mi jasno kako su preživeli u audiju, auta nema. Bus je išao skroz do bankine i to je putnicima u Audiju spaslo život, ali zato se prevrnuo u jendek i povrediše se bus putnici. Mogla je da bude provalija 30 metara i svi da izginu. Zato kad voziš bus, nema sklanjanja. Tvoji putnici su tvoj prioritet.

kopre nedri

pre 5 godina

U subotu prošao tim putem, kamikaza na desetine... na par minuta ispred nas audi turskih reg oznaka prevrnu se koji put, izađe vozač živ, sreća sam bio... cirkus! Vozi ko zna odakle i koliko sati. I tako naiđe neki bus i ode cifra na 20 duša, ccc!!

vuk

pre 5 godina

@Nemanja
vrlo jednostavno, snazni automobili i slabi vozaci koji lose procenjuju saobracaj i vozila koja idu u susret. Pri tom precene svoje mogucnosti i eto belaja...

Vozač

pre 5 godina

Tamo uvek idem 80, ni metar brže. To ke maksimalna dozvoljena brzina koju su predvideli neki ljudi koji se u saobraćaj razumeju više od mene.

ferdinand

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!
(Baki, 31. jul 2018 19:17)

Čestitam, nalupetao si se za medalju. Najveća opasnost su upravo umorni vozači koji voze brzo ne bi li što pre stigli na odredište da spavaju, odmaraju itd.

Bodibond

pre 5 godina

Licno sam gledao pre neki dan na autoputu gde svi stranci sa dobrim automobilima jure kao blesavi, ajde sto jure nego voze na par metara jedni od drugih bukvalno se lepe a brzina preko 110 km na cas ... Par puta bilo je opasnih situacija i sve mi je bilo jasno. Dal vozio A6 ili Z. 101 usta stvar, ne mozes da izigravas majmuna, pretices na punu liniju, bahatis se i ne poatujes propise. Ako ti se prijatelju spava parkiraj vozilo, odmori pola sata, vozis joa ljudi sa sobom, ugrozavas druge ... Al dzabe, naju svi ljudi isti IQ i ne shvataju svi sta je bezbedna voznja, dzabe, ne mogu da skapiraju. Pa sta ako vozis A6, to je samo gvozdjurija na tockovima slepce jedan, ponasaj se normalno u saobracaju.

nmnjvet

pre 5 godina

Svaka čast za ideju da voziš iza kamiona i koristiš kao štiti tu deonicu. Mogu da vozim jako dugo, ali ako osetim bilo u kom momentu umor obavezno stanem, tu nema heroja. Na tom delu puta uvek imam strah. Preticanjem na toj deonici možeš da dobiješ 10-15min i da u najmanju ruku nekom i sebi uništiš odmor, a da ne pričam o gorem. Državu i nadležne ne bi ni da komentarišem. Isto mnogo treba voditi računa zadnjih 100km bez obzira koliki je put.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Да додам да су ови са страним таблицама лудују (посебно са Швајцарским) јер ваљда тамо не могу...

Miki

pre 5 godina

Nema sta da se pretice i Grdelickoj, vozis u redu i cekas da se zavrsi. Bilo koje preticanje je potpuno nerazumno. Sa par preticanja mozes da dobijes 10-ak beznacajnih minuta a jedno od tih par ce biti sa manjim ili vecim rizikom. A da se dobije osetnija minutaza, potrebene su na desetine preticanja, a tada samo sreca moze da spase glavu jer je u Grdelickoj prakticno svako preticanje neki rizik, osim ako je ispred traktor.

nemogudaneprimetim

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?
(Nemanja, 31. jul 2018 18:18)

Stvarno ne znam zašto, kad svi dobro znamo da se kod nas najviše voze automobili marke Subaru i Lexus.

Sasa

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije .. kroz grdelicu,ali bez stresa...
(nexus6, 31. jul 2018 18:25)
Ovo je zaista odlicno resenje.Gde god su jako rizicne deonice, gde god se cesto i pri velikim brzinama pretice, a malo je prostora da se sklonite ako se takvo vozilo iznenada pojavi ispred vas, koristite kao "pokretni stit" solo kamion, sleper, dobar je i kombi. Jeste, prelazak takvih deonica ce nesto malo duze potrajati, ali vas stiti od mogucih teskih sudara sa stravicnim posledicama.

sto manje posledice

pre 5 godina

Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
(hipokrat, 31. jul 2018 18:18)
Bezis levo/desno (gde mozes).
Ako ne mozes nigde, onda kocis maksimalno i ides ako mozes na "cesanje" (da te udari u krilo/vrata) ili direktan sudar (celom povrsinom prednjeg kraja), nikako samo far u far (isti), to je najopasnije

cojans

pre 5 godina

Nemanja. nema to veze sa automobilom. ne vidim razlog tvoje satanizacije jednog ili više proizvođača automobila.
kriv je vozač i niko drugi, apsolutno niko drugi....

Čita li neko tekst?

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)

Ne, lepo piše u tekstu da je prešao u suprotnu traku jer je zaspao za volanom. Nije preticao nikoga jer nije bio ni svestan šta radi.

DaLiSmo!

pre 5 godina

Primjecujem da u 65% komentara je ubjedjenje da je covjekpreticao a jasno pise da je covjek zaspao... A komentar sa odgovorom kako treba izbjeci direktni sudar svrstavam u vrh ljudske teorijske voznje.. Covjece jesi li ti ikada osim u igrici sjeo za volan? Očigledno da nikada nisi

Makedonac

pre 5 godina

Svaka godina odlaganja zavrshetka auto puta se placa ljudskim zivotima .I mi smo placali demir kapisku klisuru sad je autoput i nema problema . To je sushtina problema .

umro je Tito, Brus li je ziv

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nexus6, 31. jul 2018 18:25)

Jos se i hvalis. Neka ti stoji na pameti da jedan od razloga za ozbiljne nezgode su takvi tebi slicnim, koji se nabiju iza kamiona i onemoguce ljude koji ne bi da gledaju sat vremena u zavesice velikih slepera sa skracenim pregledom sta se ispred njih desava i sa stalnom presijom u kolenu da reaguju na kocenje tog istog kamiona, koji uzgred ima vazdusne kocnice da se ukopa u mestu ... Te iz tih razloga im produzis preticajni put, vreme ...jer se takvi najcesce prikucaju uz taj kamion kao pupcanom vrpcom, pa onda dodas jos tih 4,5m mozda nekad i kriticnih da bi se taj vozic uspesno obisao. Ne odnosi se na sve naravno, al cesta pojava i nista manje opasna od agresivne voznje ...je to ja cu da se sakrijem, a vi ostali se snalazite. Nazalost ljudi idu iz krajnosti u krajnost. Od totalnog nepostovanja propisa ... Do onog nepredvidivog psihofizickog zamora od gluposti.

Boban Vranje

pre 5 godina

Ma koliko da si dobar i pazljiv vozac eto vidis, naidje neka budala i napravi haos. Kad prolazim kroz G. Klisuru gledam da sustignem neki autobus i vozim iza njega sve dok ne izadjem na duplu traku, nekako sam sigurniji da tako prodjem i izbegnem svakakve budale i bahate vozace i sve tako dok ne prodje ova sezona i ludnica.

властимир

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.

rog

pre 5 godina

Dal realno da preticu vozila na tom putu... Strasno.
(stiven, 31. jul 2018 18:23)

A sta da radis kad se ispred tebe nacrta neko ko vozi 30-40 a u krivini smanji na 25 za svaki slucaj. Vidis da psihicki uopste nije prisutan, drnda telefon ili cita nesto. Ja sacekam pravac i preteknem ako mogu bezbedno, sta je tu lose. Nikad nisam bio ni blizu makaza.

Makadam

pre 5 godina

Putevi su naša slika i prilika.
Ja godinama unazad ibarsku magistralu zovem ibarska ulica a svi me ispravljaju.
Reko, kakva magistrala, šira je bilo koja ulica u centru grada!? Još zaspaše za volanom mnogi i eto užasa..
A lik reče: "Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam." (Puniša Račić, 31. jul 2018 18:28)
I sad kako ti njemu da objasniš da je ovaj vozio Audi koji je ispravniji od pola voznog parka svih taksista u Beogradu a da te taj autoput koji njemu ne treba, fizički razdvaja od pacijenata iz suprotnog smera?! Evo ne znam, stvarno nismo normalan narod!

xxyyzz

pre 5 godina

Prosle godine vracali se iz Grcke, pustim svastiku da vozi kroz grdelicu, kamion krene da obilazi pred krivinu. Izlece automobil staje on, svastika se uplasila zakocila i ona umesto da ubrza da se kamion vrati, stao i kamion i tako stojimo svi. Samo sam joj rekao stani na prvo prosirenje ja cu da vozim. U ovom slucaju je proslo bez posledica, ali greska vozaca kamiona je mogla sve skupo da kosta plus losa reakcija vozaca (svastike). Zanima me samo da li je skoda probala da zakoci i spasi ovu budalu u audiju i da li je zbog toga sve zavrsilo kako jeste. Treba znati kad zakociti da moze budala da prodje, ali isto tako i dodati gas da moze budala da se vrati u svoju traku (mada po zakonu niste duzni da kocite kad vas neko obilazi, duzni ste da ne ubrzavate). Kad vozim mislim i na sebe i sve oko sebe, posto ima dosta njih koji ne razmisljaju.

Lola

pre 5 godina

@ferdinand

Vidi se koliko o saobracaju nemas pojma. Najlakse je kriviti vozaca. A sta su krivi oni koji nisu napravili gresku pa poginu? Da, da, drzava je obavezna da izgradi puteve koji ce "oprastati" greske kojih ce uvek biti.
I na svom balkonu imas ogradu iako je sasvim jasno da si ti budala ako se nagnes i padnes. Ljudi nisu masine!
Sedi 1!

Milos

pre 5 godina

Ako svi znaju da je rizicna deonica i da je letnji spic zasto nisu postavljene policijske patrole na svakih kilometar da kaznjavaju ove koji su bahati za volanom ? Zar MUP ocekuje da su svi vozaci visoko svesni rizika i da strogo postuju znake ? Ko bi umesto policije trebao da radi njihov posao.Vrucina i hladno pivce u motelu nisu dovoljan razlog za uniformisana sluzbena lica da ne rade svoj posao za koji ih placamo svi zajedno.

dr.kadzija

pre 5 godina

jel to bese onaj Vucicev auto put zavrsen pre jedno dve godine, pre pocetka "zlatnog doba".
E moj narode, za koga ste glasali, tek cete videti.

boki

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)
@Zeleni zmaj
Pročitajte tekst, vozač je zaspao. Inače nije vozač stranih tablica audija A6 kao naš vozač audija A6 da prestižu po krivinama.

Vampirbg

pre 5 godina

Da pogadjam. Turčin? Trebalo bi na svakoj rampi da kontrolišu i po zaustavljaju nasumice strane vozače radi provere da li su sposobni za vožnju. Dovoljno je koristiti podatke sa kamera i sistema za srednju brzinu. Tako lako može da se vidi koliko je neko u komadu vozio

Baki

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!

B_BG

pre 5 godina

komentari na ovakve vesti samo dokazuju da najveci problem saobracaja kod nas nisu ni stanje puteva ni ispravnost vozila nego mozak vozaca. Svako kroji neka sopstvena pravila a osnovna svrha automobila vam je qrcenje. Ne vezano za nesrecu iz teksta ali kad procitam sta nasi strucnjaci objasne u komentarima ne seda mi se za volan.

umro je Tito, Brus li je ziv

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (nexus6, 31. jul 2018 18:25)

Jos se i hvalis. Neka ti stoji na pameti da jedan od razloga za ozbiljne nezgode su takvi tebi slicnim, koji se nabiju iza kamiona i onemoguce ljude koji ne bi da gledaju sat vremena u zavesice velikih slepera sa skracenim pregledom sta se ispred njih desava i sa stalnom presijom u kolenu da reaguju na kocenje tog istog kamiona, koji uzgred ima vazdusne kocnice da se ukopa u mestu ... Te iz tih razloga im produzis preticajni put, vreme ...jer se takvi najcesce prikucaju uz taj kamion kao pupcanom vrpcom, pa onda dodas jos tih 4,5m mozda nekad i kriticnih da bi se taj vozic uspesno obisao. Ne odnosi se na sve naravno, al cesta pojava i nista manje opasna od agresivne voznje ...je to ja cu da se sakrijem, a vi ostali se snalazite. Nazalost ljudi idu iz krajnosti u krajnost. Od totalnog nepostovanja propisa ... Do onog nepredvidivog psihofizickog zamora od gluposti.

rog

pre 5 godina

Dal realno da preticu vozila na tom putu... Strasno.
(stiven, 31. jul 2018 18:23)

A sta da radis kad se ispred tebe nacrta neko ko vozi 30-40 a u krivini smanji na 25 za svaki slucaj. Vidis da psihicki uopste nije prisutan, drnda telefon ili cita nesto. Ja sacekam pravac i preteknem ako mogu bezbedno, sta je tu lose. Nikad nisam bio ni blizu makaza.

властимир

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.

Baki

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!

Mito

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!

Puniša Račić

pre 5 godina

Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam.

Nemanja

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?

boki

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)
@Zeleni zmaj
Pročitajte tekst, vozač je zaspao. Inače nije vozač stranih tablica audija A6 kao naš vozač audija A6 da prestižu po krivinama.

nexus6

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije ..
kroz grdelicu
ali bez stresa...

izhlapjeli starac

pre 5 godina

U vezi komentara za audi i bmw.
Te marke vozi jedan poseban soj ljudi kod nas kojima ja nikako mentalno ne pripadam i zato nikada necu kupiti te dve marke, a novac nije u pitanju.
Pogledajte samo boje audija i bmw-a: iskljucivo su crni ili sivi sa obavezno zatamnjenim stakluma. Momci zele da izgledaju opasno.
Pre nedelju dana u Italiji vidim i audije i bmw-e u raznim drugim bojama i zgranem se. Prave ih i u drugim bojama, zamisli!

Života

pre 5 godina

Dok god vlasnik istoimenog motela bude podmazivao nadležne da za po još jednu godinu odlažu autoput koji mu zaobilazi objekat, ljudi će stradati da ovom izuzetno naporno i opasnom delu puta!
(Mito, 31. jul 2018 18:26)

Biće izlaz sa autoputa za motel. Ne treba praviti zaveru gde je nema.

Sasa

pre 5 godina

ja kada vozim grdelicom nacrtam se iza nekog kamiona i koristim ga kao stit..... bas zbog ovakvih koji obilaze preko pune linije u krivini....
razlika je jedno 10-15 min sporije .. kroz grdelicu,ali bez stresa...
(nexus6, 31. jul 2018 18:25)
Ovo je zaista odlicno resenje.Gde god su jako rizicne deonice, gde god se cesto i pri velikim brzinama pretice, a malo je prostora da se sklonite ako se takvo vozilo iznenada pojavi ispred vas, koristite kao "pokretni stit" solo kamion, sleper, dobar je i kombi. Jeste, prelazak takvih deonica ce nesto malo duze potrajati, ali vas stiti od mogucih teskih sudara sa stravicnim posledicama.

Čita li neko tekst?

pre 5 godina

Prešao u suprotnu traku ? mislite preticao ?
(Zeleni zmaj, 31. jul 2018 18:22)

Ne, lepo piše u tekstu da je prešao u suprotnu traku jer je zaspao za volanom. Nije preticao nikoga jer nije bio ni svestan šta radi.

Lola

pre 5 godina

@ferdinand

Vidi se koliko o saobracaju nemas pojma. Najlakse je kriviti vozaca. A sta su krivi oni koji nisu napravili gresku pa poginu? Da, da, drzava je obavezna da izgradi puteve koji ce "oprastati" greske kojih ce uvek biti.
I na svom balkonu imas ogradu iako je sasvim jasno da si ti budala ako se nagnes i padnes. Ljudi nisu masine!
Sedi 1!

mrki

pre 5 godina

Prolazimo već godinama kroz klisuru leti, na proputovanju prema Grčkoj, i svaki put se molim da se mojoj porodici nešto ne dogodi. Užas, užas, užas, a autoput će do kraja godine, ali koje ko to zna...

Političari neka lažu, odlažu, kradu, a narod neka gine na bedi od puta koji ne mogu da završe godinama. Ubice jer ne leče decu, ubice u bmw-ima, ubice i na ovaj način, ne završivši više tih 10 km.

Nema veze, otvoriće oni i par stotina metara ove godine, pa i sledeće još par stotina, biće sendviča kolko ti volja, neka im na dušu stradali bez razloga.

sto manje posledice

pre 5 godina

Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
(hipokrat, 31. jul 2018 18:18)
Bezis levo/desno (gde mozes).
Ako ne mozes nigde, onda kocis maksimalno i ides ako mozes na "cesanje" (da te udari u krilo/vrata) ili direktan sudar (celom povrsinom prednjeg kraja), nikako samo far u far (isti), to je najopasnije

Makadam

pre 5 godina

Putevi su naša slika i prilika.
Ja godinama unazad ibarsku magistralu zovem ibarska ulica a svi me ispravljaju.
Reko, kakva magistrala, šira je bilo koja ulica u centru grada!? Još zaspaše za volanom mnogi i eto užasa..
A lik reče: "Molim vas, hitno povećajte cenu tehničkog pregleda i registracije vozila. To je najvažnije, a autoput završite kad stignete, koji će nam." (Puniša Račić, 31. jul 2018 18:28)
I sad kako ti njemu da objasniš da je ovaj vozio Audi koji je ispravniji od pola voznog parka svih taksista u Beogradu a da te taj autoput koji njemu ne treba, fizički razdvaja od pacijenata iz suprotnog smera?! Evo ne znam, stvarno nismo normalan narod!

ferdinand

pre 5 godina

brate, prave bauk od te grdelicke klisure, strasno! To sto se desilo, moglo je da se desi na bilo kom putu, ona sad samo u zizi jer je preko leta velika frekvencija saobracaja tamo. Mi smo se danas vratili s mora tuda i sve bilo ok, mogao sam i da obilazim na isprekidanoj liniji... I opet na posletku dodjemo do glupih kaznjavanja za malo prekoracenje brzine, alkohol od 0.3,... a NAJVECA OPASNOST SU UMORNI VOZACI KOJI IDU POLAKO! A sta cemo s tim? Dakle, ljudi, pravilna edukacija ljudi u svakom smislu pa i vozackom je uvek bila na 1. mestu!
(Baki, 31. jul 2018 19:17)

Čestitam, nalupetao si se za medalju. Najveća opasnost su upravo umorni vozači koji voze brzo ne bi li što pre stigli na odredište da spavaju, odmaraju itd.

Makedonac

pre 5 godina

Svaka godina odlaganja zavrshetka auto puta se placa ljudskim zivotima .I mi smo placali demir kapisku klisuru sad je autoput i nema problema . To je sushtina problema .

Vampirbg

pre 5 godina

Da pogadjam. Turčin? Trebalo bi na svakoj rampi da kontrolišu i po zaustavljaju nasumice strane vozače radi provere da li su sposobni za vožnju. Dovoljno je koristiti podatke sa kamera i sistema za srednju brzinu. Tako lako može da se vidi koliko je neko u komadu vozio

misko

pre 5 godina

voziti po onoj kozijoj stazi i zaspati ?!?
ko je ikad vozio auto zna da je to moguce samo na autoputu zbog monotonosti i umora.
prica za malu decu.

to je bilo preticanje - ko je jaci od njega - A6.
za preticanje kolone ili preko pune linije - automatski zatvor 30 dana.
a onda obavezan tretman kod psihijatra. pa da vidis onda reda u saobracaju.

nemogudaneprimetim

pre 5 godina

I sad ako etiketiras audi, napadnu te sa “kakve ima veze koja su kola u pitanju?”.. a zasto su onda audi i bmw umesani u 99% ovakvih vesti?
(Nemanja, 31. jul 2018 18:18)

Stvarno ne znam zašto, kad svi dobro znamo da se kod nas najviše voze automobili marke Subaru i Lexus.

DaLiSmo!

pre 5 godina

Primjecujem da u 65% komentara je ubjedjenje da je covjekpreticao a jasno pise da je covjek zaspao... A komentar sa odgovorom kako treba izbjeci direktni sudar svrstavam u vrh ljudske teorijske voznje.. Covjece jesi li ti ikada osim u igrici sjeo za volan? Očigledno da nikada nisi

cojans

pre 5 godina

Nemanja. nema to veze sa automobilom. ne vidim razlog tvoje satanizacije jednog ili više proizvođača automobila.
kriv je vozač i niko drugi, apsolutno niko drugi....

nmnjvet

pre 5 godina

Svaka čast za ideju da voziš iza kamiona i koristiš kao štiti tu deonicu. Mogu da vozim jako dugo, ali ako osetim bilo u kom momentu umor obavezno stanem, tu nema heroja. Na tom delu puta uvek imam strah. Preticanjem na toj deonici možeš da dobiješ 10-15min i da u najmanju ruku nekom i sebi uništiš odmor, a da ne pričam o gorem. Državu i nadležne ne bi ni da komentarišem. Isto mnogo treba voditi računa zadnjih 100km bez obzira koliki je put.

ferdinand

pre 5 godina

Stvarno je neverovatna naša svest u ovim komentarima! Uvek je kriv neko drugi, tj što nema autoputa, što je ograničenje ovoliko a ne onoliko, što je tu puna linija a nije tamo, što je tu neki motel i još mnogo "genijalnih" izgovora. U 90% - 95% je kriv isključivo vozač, odnosno učesnici u saobraćaju, ostatak je tehnička neispravnost itd. Zaista neverovatno, jurcaju vozači kao sumanuti i posle kriv neko ili nešto drugo. Ti si taj koji upravlja autom i prilagođava se datim uslovima u saobraćaju.

Što se mene tiče, bolje 40 minuta kasnije nego 40 godina ranije.

Bodibond

pre 5 godina

Licno sam gledao pre neki dan na autoputu gde svi stranci sa dobrim automobilima jure kao blesavi, ajde sto jure nego voze na par metara jedni od drugih bukvalno se lepe a brzina preko 110 km na cas ... Par puta bilo je opasnih situacija i sve mi je bilo jasno. Dal vozio A6 ili Z. 101 usta stvar, ne mozes da izigravas majmuna, pretices na punu liniju, bahatis se i ne poatujes propise. Ako ti se prijatelju spava parkiraj vozilo, odmori pola sata, vozis joa ljudi sa sobom, ugrozavas druge ... Al dzabe, naju svi ljudi isti IQ i ne shvataju svi sta je bezbedna voznja, dzabe, ne mogu da skapiraju. Pa sta ako vozis A6, to je samo gvozdjurija na tockovima slepce jedan, ponasaj se normalno u saobracaju.

комша

pre 5 godina

значи није крив возач што је ишао преко пуне већ власт? Гори сте од СНС ботова.
(властимир, 31. jul 2018 18:50)
Крива је и ова и прошла власт и до индиректно јер не могу да заврше 30км аутопута више од деценије. Ко зна колико се ту пара намлатило у џепове политичара и братије.

Boban Vranje

pre 5 godina

Ma koliko da si dobar i pazljiv vozac eto vidis, naidje neka budala i napravi haos. Kad prolazim kroz G. Klisuru gledam da sustignem neki autobus i vozim iza njega sve dok ne izadjem na duplu traku, nekako sam sigurniji da tako prodjem i izbegnem svakakve budale i bahate vozace i sve tako dok ne prodje ova sezona i ludnica.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Да додам да су ови са страним таблицама лудују (посебно са Швајцарским) јер ваљда тамо не могу...

Vozač

pre 5 godina

Tamo uvek idem 80, ni metar brže. To ke maksimalna dozvoljena brzina koju su predvideli neki ljudi koji se u saobraćaj razumeju više od mene.

Miki

pre 5 godina

Nema sta da se pretice i Grdelickoj, vozis u redu i cekas da se zavrsi. Bilo koje preticanje je potpuno nerazumno. Sa par preticanja mozes da dobijes 10-ak beznacajnih minuta a jedno od tih par ce biti sa manjim ili vecim rizikom. A da se dobije osetnija minutaza, potrebene su na desetine preticanja, a tada samo sreca moze da spase glavu jer je u Grdelickoj prakticno svako preticanje neki rizik, osim ako je ispred traktor.

Milica S.

pre 5 godina

Moja porodica i ja zamalo nismo tamo poginuli letos. Iza jedne krivine ugledala sam sleper koji pretice kolonu i ide nam u susret. Srecom se tu naslo neko malo odmoriste u koje smo uspeli da skrenemo i ja i auto iza nas. Njegova kolona je cela stala da ga propusti. Ne znam sta je bilo u mozgu vozaca tog slepera

Mup

pre 5 godina

Vozim ja tako auto putem 140-150 kao žurim nešto. Obiđem nekog raspalog Klija, pa nekog Juga Vranjskih tablica i još par sporaća. Dođem na naplatnu iza Leskovca, čekaj u redu, čekaj, kad evo ih u koloni svi pristigoše i odoše u red koji je brže prošao. Baš sam se smorio zbog uštede vremena. Zato naročito kroz ta opasna mesta polako i što neko reče iza kamiona, ali sa rastojanjem. Nije mi jasno kako su preživeli u audiju, auta nema. Bus je išao skroz do bankine i to je putnicima u Audiju spaslo život, ali zato se prevrnuo u jendek i povrediše se bus putnici. Mogla je da bude provalija 30 metara i svi da izginu. Zato kad voziš bus, nema sklanjanja. Tvoji putnici su tvoj prioritet.

vuk

pre 5 godina

@Nemanja
vrlo jednostavno, snazni automobili i slabi vozaci koji lose procenjuju saobracaj i vozila koja idu u susret. Pri tom precene svoje mogucnosti i eto belaja...

Dina

pre 5 godina

A samo slusam u parkicu kako se roditelji hvale da ne prave ni jednu pauzu do Grcke, ni za udaljenosti preko 1000km! Sta je u glavama tih ljudi, otkud takva samozivost i bahatost? Stici cete, pobogu, pravite pauze i spasite i sebe i druge!

kopre nedri

pre 5 godina

U subotu prošao tim putem, kamikaza na desetine... na par minuta ispred nas audi turskih reg oznaka prevrnu se koji put, izađe vozač živ, sreća sam bio... cirkus! Vozi ko zna odakle i koliko sati. I tako naiđe neki bus i ode cifra na 20 duša, ccc!!

hm?

pre 5 godina

Audi, puna linija, losi vremenski uslovi.... sta vise reci, osim da u spicu sezone nigde nema saobracajne policije da preventivno utice na vozace. Prosao sa putem kroz CG od mora do granice, na svakih 30-50 km stoji patrola policije i radarise ili samo posmatra... tu me racunam one na motociklima koji se sakriju pored puta i cekaju bas takve sa Audijima....

dr.kadzija

pre 5 godina

jel to bese onaj Vucicev auto put zavrsen pre jedno dve godine, pre pocetka "zlatnog doba".
E moj narode, za koga ste glasali, tek cete videti.

putnik

pre 5 godina

Na povratku sa mora pre ulaska u tunel pre Predejana na nekih 15m ispred tunela izlaze dva auta u dve trake (po jedna za svaki smer sa duplom punom izmedju),odnosno covek preticao u tunelu i otprilike zavrsio preticanje na samom izlazu,da smo kojim slucajem bili blizi tunelu koji metar direktan sudar. Strane su tablice bile u pitanju. Samo da se molis da prezivis,a da ne govorimo o sporadicnom divljanju na autoputu,samo prolete pored tvog auta.

t'ga

pre 5 godina

Kako je presao u suprotnu traku na autoputu? Guma, proklizavanje? Kako uopste to izbeci kad neko na autoputu ide ka tebi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (hipokrat, 31. jul 2018 18:18) # Link komentara

Na kom autoputu? :D

B_BG

pre 5 godina

komentari na ovakve vesti samo dokazuju da najveci problem saobracaja kod nas nisu ni stanje puteva ni ispravnost vozila nego mozak vozaca. Svako kroji neka sopstvena pravila a osnovna svrha automobila vam je qrcenje. Ne vezano za nesrecu iz teksta ali kad procitam sta nasi strucnjaci objasne u komentarima ne seda mi se za volan.

komentator

pre 5 godina

Vozač Audija je pokušao preticanje Škode, jasno piše u tekstu, i to na punoj liniji kako se vidi na slici! Juče sam prošao tuda i gužve su velike što nije opravdanje za bahatu vožnju! Ograničenja brzine su jasno postavljena i niko nije kriv osim "usijanih glava" za volanima! Posebno se bahate vozači jakih mašina sa inostranim tablicama i treba ih žestoko kažnjavati! Kroz Grdelicu možete uštedeti max 15 minuta rizičnom vožnjom ali možete i da ubijete sebe i druge ljude! Ako nemate strpljenja, nemojte ni da polazite na put a propise morate da poštujete!

xxyyzz

pre 5 godina

Prosle godine vracali se iz Grcke, pustim svastiku da vozi kroz grdelicu, kamion krene da obilazi pred krivinu. Izlece automobil staje on, svastika se uplasila zakocila i ona umesto da ubrza da se kamion vrati, stao i kamion i tako stojimo svi. Samo sam joj rekao stani na prvo prosirenje ja cu da vozim. U ovom slucaju je proslo bez posledica, ali greska vozaca kamiona je mogla sve skupo da kosta plus losa reakcija vozaca (svastike). Zanima me samo da li je skoda probala da zakoci i spasi ovu budalu u audiju i da li je zbog toga sve zavrsilo kako jeste. Treba znati kad zakociti da moze budala da prodje, ali isto tako i dodati gas da moze budala da se vrati u svoju traku (mada po zakonu niste duzni da kocite kad vas neko obilazi, duzni ste da ne ubrzavate). Kad vozim mislim i na sebe i sve oko sebe, posto ima dosta njih koji ne razmisljaju.

Milos

pre 5 godina

Ako svi znaju da je rizicna deonica i da je letnji spic zasto nisu postavljene policijske patrole na svakih kilometar da kaznjavaju ove koji su bahati za volanom ? Zar MUP ocekuje da su svi vozaci visoko svesni rizika i da strogo postuju znake ? Ko bi umesto policije trebao da radi njihov posao.Vrucina i hladno pivce u motelu nisu dovoljan razlog za uniformisana sluzbena lica da ne rade svoj posao za koji ih placamo svi zajedno.