Četvrtak, 21.06.2018.

13:33

"Dobrodošli u Ameriku" / FOTO

U jeku žestokih kritika antiimigracionih odluka američkog predsednika koje su za posledice imale na hiljade ostavljene dece izašao je novi broj Tajma.

Izvor: B92

"Dobrodošli u Ameriku" / FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

33 Komentari

Sortiraj po:

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Razdvajanje dece i roditelja nikako nije pravi potez...amerika ima javno mnjenje koje je ubrzalo odluku da se zakon ponisti...ovdasnji komentari nisu umesni...imamo izbeglice u zemlji i na granici i svi smo protiv njih...setite se gradjana koji protestuju protiv izbeglica i boravka istih u njihovom gradu...i oni imaju decu i beze od nekog rata...licemerje ime ti je Srbija!

Sasa

pre 5 godina

(Kum, 21. jun 2018 18:10)

Kako nisu prekrsili zakon prijatelju? Protivzakonito je ulaziti u SAD bez dozvole. Ovo ljudi nemaju dozvolu. Prema tome, krse zakon.

Kum

pre 5 godina

I one koji prekrse druge zakone i zavrse u zatvoru odvajaju od djece. U cemu je razlika ?
(Komsijina Krava, 21. jun 2018 16:25)

Razlika je u tome da ovi ljudi nisu prekrsili nikakav zakon, cak naprotiv, a i kada neko prekrsi zakon, onda mu dete ne bacaju u kavez, nego ga daju u dom za negovanje.

Andrej

pre 5 godina

@RistaAlfista:
> Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.

Ideja odvajanja dece nije nova, mislim da je Obama ozakonio trazeci nacine da odvrate ljude od pokusaja ulaska u SAD, ali nije se sprovodila jer je metoda kranje nehumanitarna i politicki samo moze da steti onome ko je sprovodi.

RistaAlfista

pre 5 godina

Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.
Sada liberali napadaju Trampa, ali ne tako što nije promenio taj zakon, već što ga optužuju da je on uveo ta pravila.
A i on se ne cima da ukine te gluposti. Znak više da stvarno nije bitno ko je predsednik USA. Isto kao što nije bitno ko je predsednik RS.

Фрфљави

pre 5 godina

Видим да овде неки одобравају овакав став и потез. Свака вам част људи. Изгледа да ви онда немате децу а поготово малу. Овај кадар цепа срце!!! Имам само једно питање, шта би се десило да једна Србија, Немачка, Хрватска или било која Европска држава уради овако нешто? Хрвате би поистоветили са усташама, Србе са геноцидном државом а Немачку са нацистима рецимо.

Mare

pre 5 godina

(Meraklija NI, 21. jun 2018 16:07)

Poenta je sto se sada sve prepisuje Trampu a kada malo zagrebes videces da je sve isto radio Obama samo sa belim rukavicama. I sada je kmecanje na Trumpa a americka administracija radi ovo vec decenijama... U tome je srz problema.

Imigrant

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

Sve su zemlje ukradene. Svi smo mi dosli odnekle i uzeli zemlju nekome. Neko prije, neko kasnije. Hajmo sad svi da napustimo Ameriku, Kanadu, Australiju, Rusiju, Balkan,...

Meraklija NI

pre 5 godina

Citam ove komentare i cudim se koliko su nasi ljudi ograniceno razmisljaju, bar oni koji su ostavili komentare pre mene. Trampova politika se pokazala kao potpuni promasaj u svakom pogledu i podrska amerikanaca je sve manja i manja. Govorim to jer zivim ovde. Sto se tice odvajanja deteta od roditelja, to samo najgora vrsta ljudi moze da podrzava.A vidim da dosta ljudi na ovom sajtu nemaju empatiju prema ovom cinu. Pa ne znate vi ljudi sta je kad te muka natera i kopas rukama i nogama da obezbedis svojoj porodici bolji zivot. Lako je sedeti po ceo dan u kaficu, trositi tatine pare i ostavljati komentare na B92. Ajde za promenu probajte sami nesto da uradite!

kimdžongunizacija

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

rade

pre 5 godina

Obama je radio isto.(panto, 21. jun 2018 14:08)

OBAMA to nije radio!! Niko pre TRAMPA!!! Za vreme Obame je bilo 100k dece koja su SAMA, bez roditelja, dosla do granice i onda ih je on rasporedjivao po Americi.

77% Amerikanaca je protiv razdvajanja dece ali Srbi u Srbiji to podrzavaju!!! Ludi beze od nasilja. Ljudi ko mi. Mi NISMO nista bolji od njih. Da ih pustimo da crknu??

BRUS SPRINGSTIN je juce na koncertu sa GNUSANJEM pricao o ovom slucaju. Kompletna progresivna Amerika je na nogama.

T

pre 5 godina

@blabla Deca nisu birala gde ce ih roditelji odvesti. A oni su decu odvajali od roditelja i bukvalno stavljali u kaveze. Deca su bila surovo kaznjavana za grehe roditelja. Inace, po americkim zakonima, prelazak granice ilegalno cak nije ni krivicno delo vec prekrsaj. Prekrsaj je npr. voziti preko ogranicenja brzine. Sta bi ti rekao da automobilom prekoracis brzinu, i da ti onda uzmu petogodisnje dete i stave ga u kavez? Da li bi odgovorio na to "pa ko ga je terao da prekoracim brzinu"?

Mudhoney

pre 5 godina

Pre manje od 100 godina su imali robove kao radnu snagu, šta očekujete od tih divljaka?
(Makki, 21. jun 2018 14:48
Da, ali su u zadnjih sto uradili za covecanstvo vise nego ijedna drzava. Voleo ih ti ili ne to je cinjenica.A ko je divljak o tome ne bih. Treba da odete do Amerike i bice vam jasno zasto su veliki.

Tomm

pre 5 godina

Samo malo bolji odnos sa decom. Verovatno nije realno da svi ti policajci znaju spanski, ali moze se i bez razgovora pokazati deci da bar oni nisu u opasnosti. Mogu da drze u gepeku neke slatkise kojima ne smeta vrucina, pa im daju u ovakvim situacijama. Nece ih potpuno smiriti, ali verovatno nece misliti da su sami na svetu.
Roditelji izlazu riziku tu decu, ali ona svakako nisu kriva, i steta je da im se malo ne olaksa taj stres i strah.
Nisu ni ti roditelji nikakvo zlo, najcesce, vec prosto zive u uzasnim uslovima, i pokusavaju nekako da se izvuku.
Sa druge strane, ne mislim ni da SAD treba da ih pusta samo zbog toga sto imaju decu, ali sve vreme se mora imati na umu da ta deca nemaju pojma ni gde su, ni zasto, ni sta su skrivili. Samo malo humanije prema njima, a ovo ostalo je lov na vestice.

viki

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno. 
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

@ brate nije to bas tako. Bjeze ljudi od haosa u Meksiku, narko kartela. Svasta sam se nagledao ovamo. Pa znas li koliko nasih dolazi ilegalno ovamo. Pokusavaju ljudi , rizukuju. Usput a verujem da ne znate koji je benefit americke ekonomije od Meksikanaca. 90% poslova koje Ameri nece da rade obavljaju Meksikanci. Upoznao sam ih kao vredne i radne ljude.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Niko ih nije terao da idu u ameriku. Nisam fan ali nema zezanja sa njihovom politikom o migrantima.
(blabla, 21. jun 2018 14:56
Jel? Nece biti da je bas tako.
Terao ih je neko i te kako ih je terao.
Terala ih je americka politika prema celoj centralnoj i juznoj Americi poslednjih 50 i kusur godina koja ih je i gurnula u tesku bedu i beznadje. Rezultati te politike su konstantan priliv ljudi koji zele svoju koru hleba i svoje mesto pod suncem.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Хтели би да прелазе границу илегално и не сносе последице. Чему онда пасоши, визе....и није фер према свима који легално то раде.

Poli-tiki

pre 5 godina

Vecina republikanskih kongresmena je bila protiv ovoga, cak i neki veoma naklonjeni predsedniku. A nasi komentatori koji su do juce na noz docekivali svaki postupak SAD, sad pravdaju ovo sto nisu radili prethodna dva predsednika ( da, obojica i demokrata i republikanac). O cemu se ovde radi?

Kraljevina Srbija

pre 5 godina

Anti-Tramp levicarska masina radi punom parom. Ni reci o tome da je on odluku povukao. Ni rec o tome da roditelji guraju svoju decu u opasnost iduci ilegalno u drugu zemlju.

Slobodan

pre 5 godina

Od kada imam cerkicu sa jos vecom tugom i bolom posmatram patnju dece. Naravno i pre sam ali sada razumem tezinu problema u potpunosti. Place mi se zbog placa ovog deteta, ruzica mala u odvratnom svetu...

panto

pre 5 godina

Obama je radio isto. Kad predjes granicu i budes uhapsen deca bivaju odvojena od roditelja jer deca ne mogu u zatvor. Kao I svuda kad prekrsis zakon I budes uhapsen deca ne idu sa tobom. Drugo pola te dece I nisu sa pravim roditeljima. Nemaju nikakva dokumenta.

bg

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno.
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

bg

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno.
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

panto

pre 5 godina

Obama je radio isto. Kad predjes granicu i budes uhapsen deca bivaju odvojena od roditelja jer deca ne mogu u zatvor. Kao I svuda kad prekrsis zakon I budes uhapsen deca ne idu sa tobom. Drugo pola te dece I nisu sa pravim roditeljima. Nemaju nikakva dokumenta.

Kraljevina Srbija

pre 5 godina

Anti-Tramp levicarska masina radi punom parom. Ni reci o tome da je on odluku povukao. Ni rec o tome da roditelji guraju svoju decu u opasnost iduci ilegalno u drugu zemlju.

kimdžongunizacija

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

Meraklija NI

pre 5 godina

Citam ove komentare i cudim se koliko su nasi ljudi ograniceno razmisljaju, bar oni koji su ostavili komentare pre mene. Trampova politika se pokazala kao potpuni promasaj u svakom pogledu i podrska amerikanaca je sve manja i manja. Govorim to jer zivim ovde. Sto se tice odvajanja deteta od roditelja, to samo najgora vrsta ljudi moze da podrzava.A vidim da dosta ljudi na ovom sajtu nemaju empatiju prema ovom cinu. Pa ne znate vi ljudi sta je kad te muka natera i kopas rukama i nogama da obezbedis svojoj porodici bolji zivot. Lako je sedeti po ceo dan u kaficu, trositi tatine pare i ostavljati komentare na B92. Ajde za promenu probajte sami nesto da uradite!

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Niko ih nije terao da idu u ameriku. Nisam fan ali nema zezanja sa njihovom politikom o migrantima.
(blabla, 21. jun 2018 14:56
Jel? Nece biti da je bas tako.
Terao ih je neko i te kako ih je terao.
Terala ih je americka politika prema celoj centralnoj i juznoj Americi poslednjih 50 i kusur godina koja ih je i gurnula u tesku bedu i beznadje. Rezultati te politike su konstantan priliv ljudi koji zele svoju koru hleba i svoje mesto pod suncem.

Mudhoney

pre 5 godina

Pre manje od 100 godina su imali robove kao radnu snagu, šta očekujete od tih divljaka?
(Makki, 21. jun 2018 14:48
Da, ali su u zadnjih sto uradili za covecanstvo vise nego ijedna drzava. Voleo ih ti ili ne to je cinjenica.A ko je divljak o tome ne bih. Treba da odete do Amerike i bice vam jasno zasto su veliki.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Хтели би да прелазе границу илегално и не сносе последице. Чему онда пасоши, визе....и није фер према свима који легално то раде.

RistaAlfista

pre 5 godina

Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.
Sada liberali napadaju Trampa, ali ne tako što nije promenio taj zakon, već što ga optužuju da je on uveo ta pravila.
A i on se ne cima da ukine te gluposti. Znak više da stvarno nije bitno ko je predsednik USA. Isto kao što nije bitno ko je predsednik RS.

viki

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno. 
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

@ brate nije to bas tako. Bjeze ljudi od haosa u Meksiku, narko kartela. Svasta sam se nagledao ovamo. Pa znas li koliko nasih dolazi ilegalno ovamo. Pokusavaju ljudi , rizukuju. Usput a verujem da ne znate koji je benefit americke ekonomije od Meksikanaca. 90% poslova koje Ameri nece da rade obavljaju Meksikanci. Upoznao sam ih kao vredne i radne ljude.

Slobodan

pre 5 godina

Od kada imam cerkicu sa jos vecom tugom i bolom posmatram patnju dece. Naravno i pre sam ali sada razumem tezinu problema u potpunosti. Place mi se zbog placa ovog deteta, ruzica mala u odvratnom svetu...

T

pre 5 godina

@blabla Deca nisu birala gde ce ih roditelji odvesti. A oni su decu odvajali od roditelja i bukvalno stavljali u kaveze. Deca su bila surovo kaznjavana za grehe roditelja. Inace, po americkim zakonima, prelazak granice ilegalno cak nije ni krivicno delo vec prekrsaj. Prekrsaj je npr. voziti preko ogranicenja brzine. Sta bi ti rekao da automobilom prekoracis brzinu, i da ti onda uzmu petogodisnje dete i stave ga u kavez? Da li bi odgovorio na to "pa ko ga je terao da prekoracim brzinu"?

Tomm

pre 5 godina

Samo malo bolji odnos sa decom. Verovatno nije realno da svi ti policajci znaju spanski, ali moze se i bez razgovora pokazati deci da bar oni nisu u opasnosti. Mogu da drze u gepeku neke slatkise kojima ne smeta vrucina, pa im daju u ovakvim situacijama. Nece ih potpuno smiriti, ali verovatno nece misliti da su sami na svetu.
Roditelji izlazu riziku tu decu, ali ona svakako nisu kriva, i steta je da im se malo ne olaksa taj stres i strah.
Nisu ni ti roditelji nikakvo zlo, najcesce, vec prosto zive u uzasnim uslovima, i pokusavaju nekako da se izvuku.
Sa druge strane, ne mislim ni da SAD treba da ih pusta samo zbog toga sto imaju decu, ali sve vreme se mora imati na umu da ta deca nemaju pojma ni gde su, ni zasto, ni sta su skrivili. Samo malo humanije prema njima, a ovo ostalo je lov na vestice.

Imigrant

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

Sve su zemlje ukradene. Svi smo mi dosli odnekle i uzeli zemlju nekome. Neko prije, neko kasnije. Hajmo sad svi da napustimo Ameriku, Kanadu, Australiju, Rusiju, Balkan,...

Poli-tiki

pre 5 godina

Vecina republikanskih kongresmena je bila protiv ovoga, cak i neki veoma naklonjeni predsedniku. A nasi komentatori koji su do juce na noz docekivali svaki postupak SAD, sad pravdaju ovo sto nisu radili prethodna dva predsednika ( da, obojica i demokrata i republikanac). O cemu se ovde radi?

Фрфљави

pre 5 godina

Видим да овде неки одобравају овакав став и потез. Свака вам част људи. Изгледа да ви онда немате децу а поготово малу. Овај кадар цепа срце!!! Имам само једно питање, шта би се десило да једна Србија, Немачка, Хрватска или било која Европска држава уради овако нешто? Хрвате би поистоветили са усташама, Србе са геноцидном државом а Немачку са нацистима рецимо.

Mare

pre 5 godina

(Meraklija NI, 21. jun 2018 16:07)

Poenta je sto se sada sve prepisuje Trampu a kada malo zagrebes videces da je sve isto radio Obama samo sa belim rukavicama. I sada je kmecanje na Trumpa a americka administracija radi ovo vec decenijama... U tome je srz problema.

Andrej

pre 5 godina

@RistaAlfista:
> Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.

Ideja odvajanja dece nije nova, mislim da je Obama ozakonio trazeci nacine da odvrate ljude od pokusaja ulaska u SAD, ali nije se sprovodila jer je metoda kranje nehumanitarna i politicki samo moze da steti onome ko je sprovodi.

rade

pre 5 godina

Obama je radio isto.(panto, 21. jun 2018 14:08)

OBAMA to nije radio!! Niko pre TRAMPA!!! Za vreme Obame je bilo 100k dece koja su SAMA, bez roditelja, dosla do granice i onda ih je on rasporedjivao po Americi.

77% Amerikanaca je protiv razdvajanja dece ali Srbi u Srbiji to podrzavaju!!! Ludi beze od nasilja. Ljudi ko mi. Mi NISMO nista bolji od njih. Da ih pustimo da crknu??

BRUS SPRINGSTIN je juce na koncertu sa GNUSANJEM pricao o ovom slucaju. Kompletna progresivna Amerika je na nogama.

Kum

pre 5 godina

I one koji prekrse druge zakone i zavrse u zatvoru odvajaju od djece. U cemu je razlika ?
(Komsijina Krava, 21. jun 2018 16:25)

Razlika je u tome da ovi ljudi nisu prekrsili nikakav zakon, cak naprotiv, a i kada neko prekrsi zakon, onda mu dete ne bacaju u kavez, nego ga daju u dom za negovanje.

Sasa

pre 5 godina

(Kum, 21. jun 2018 18:10)

Kako nisu prekrsili zakon prijatelju? Protivzakonito je ulaziti u SAD bez dozvole. Ovo ljudi nemaju dozvolu. Prema tome, krse zakon.

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Razdvajanje dece i roditelja nikako nije pravi potez...amerika ima javno mnjenje koje je ubrzalo odluku da se zakon ponisti...ovdasnji komentari nisu umesni...imamo izbeglice u zemlji i na granici i svi smo protiv njih...setite se gradjana koji protestuju protiv izbeglica i boravka istih u njihovom gradu...i oni imaju decu i beze od nekog rata...licemerje ime ti je Srbija!

bg

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno.
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

Mudhoney

pre 5 godina

Pre manje od 100 godina su imali robove kao radnu snagu, šta očekujete od tih divljaka?
(Makki, 21. jun 2018 14:48
Da, ali su u zadnjih sto uradili za covecanstvo vise nego ijedna drzava. Voleo ih ti ili ne to je cinjenica.A ko je divljak o tome ne bih. Treba da odete do Amerike i bice vam jasno zasto su veliki.

Kraljevina Srbija

pre 5 godina

Anti-Tramp levicarska masina radi punom parom. Ni reci o tome da je on odluku povukao. Ni rec o tome da roditelji guraju svoju decu u opasnost iduci ilegalno u drugu zemlju.

Meraklija NI

pre 5 godina

Citam ove komentare i cudim se koliko su nasi ljudi ograniceno razmisljaju, bar oni koji su ostavili komentare pre mene. Trampova politika se pokazala kao potpuni promasaj u svakom pogledu i podrska amerikanaca je sve manja i manja. Govorim to jer zivim ovde. Sto se tice odvajanja deteta od roditelja, to samo najgora vrsta ljudi moze da podrzava.A vidim da dosta ljudi na ovom sajtu nemaju empatiju prema ovom cinu. Pa ne znate vi ljudi sta je kad te muka natera i kopas rukama i nogama da obezbedis svojoj porodici bolji zivot. Lako je sedeti po ceo dan u kaficu, trositi tatine pare i ostavljati komentare na B92. Ajde za promenu probajte sami nesto da uradite!

panto

pre 5 godina

Obama je radio isto. Kad predjes granicu i budes uhapsen deca bivaju odvojena od roditelja jer deca ne mogu u zatvor. Kao I svuda kad prekrsis zakon I budes uhapsen deca ne idu sa tobom. Drugo pola te dece I nisu sa pravim roditeljima. Nemaju nikakva dokumenta.

Slobodni Klikeri

pre 5 godina

Niko ih nije terao da idu u ameriku. Nisam fan ali nema zezanja sa njihovom politikom o migrantima.
(blabla, 21. jun 2018 14:56
Jel? Nece biti da je bas tako.
Terao ih je neko i te kako ih je terao.
Terala ih je americka politika prema celoj centralnoj i juznoj Americi poslednjih 50 i kusur godina koja ih je i gurnula u tesku bedu i beznadje. Rezultati te politike su konstantan priliv ljudi koji zele svoju koru hleba i svoje mesto pod suncem.

UF-сами против свих!

pre 5 godina

Хтели би да прелазе границу илегално и не сносе последице. Чему онда пасоши, визе....и није фер према свима који легално то раде.

T

pre 5 godina

@blabla Deca nisu birala gde ce ih roditelji odvesti. A oni su decu odvajali od roditelja i bukvalno stavljali u kaveze. Deca su bila surovo kaznjavana za grehe roditelja. Inace, po americkim zakonima, prelazak granice ilegalno cak nije ni krivicno delo vec prekrsaj. Prekrsaj je npr. voziti preko ogranicenja brzine. Sta bi ti rekao da automobilom prekoracis brzinu, i da ti onda uzmu petogodisnje dete i stave ga u kavez? Da li bi odgovorio na to "pa ko ga je terao da prekoracim brzinu"?

kimdžongunizacija

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

RistaAlfista

pre 5 godina

Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.
Sada liberali napadaju Trampa, ali ne tako što nije promenio taj zakon, već što ga optužuju da je on uveo ta pravila.
A i on se ne cima da ukine te gluposti. Znak više da stvarno nije bitno ko je predsednik USA. Isto kao što nije bitno ko je predsednik RS.

viki

pre 5 godina

Rešenje je prosto, neka ne idu da prelaze američku granicu ilegalno. 
Radi se o dosta neodgovornim ljudima koje nije briga za svoju decu koju ugrožavaju.

@ brate nije to bas tako. Bjeze ljudi od haosa u Meksiku, narko kartela. Svasta sam se nagledao ovamo. Pa znas li koliko nasih dolazi ilegalno ovamo. Pokusavaju ljudi , rizukuju. Usput a verujem da ne znate koji je benefit americke ekonomije od Meksikanaca. 90% poslova koje Ameri nece da rade obavljaju Meksikanci. Upoznao sam ih kao vredne i radne ljude.

rade

pre 5 godina

Obama je radio isto.(panto, 21. jun 2018 14:08)

OBAMA to nije radio!! Niko pre TRAMPA!!! Za vreme Obame je bilo 100k dece koja su SAMA, bez roditelja, dosla do granice i onda ih je on rasporedjivao po Americi.

77% Amerikanaca je protiv razdvajanja dece ali Srbi u Srbiji to podrzavaju!!! Ludi beze od nasilja. Ljudi ko mi. Mi NISMO nista bolji od njih. Da ih pustimo da crknu??

BRUS SPRINGSTIN je juce na koncertu sa GNUSANJEM pricao o ovom slucaju. Kompletna progresivna Amerika je na nogama.

Slobodan

pre 5 godina

Od kada imam cerkicu sa jos vecom tugom i bolom posmatram patnju dece. Naravno i pre sam ali sada razumem tezinu problema u potpunosti. Place mi se zbog placa ovog deteta, ruzica mala u odvratnom svetu...

Tomm

pre 5 godina

Samo malo bolji odnos sa decom. Verovatno nije realno da svi ti policajci znaju spanski, ali moze se i bez razgovora pokazati deci da bar oni nisu u opasnosti. Mogu da drze u gepeku neke slatkise kojima ne smeta vrucina, pa im daju u ovakvim situacijama. Nece ih potpuno smiriti, ali verovatno nece misliti da su sami na svetu.
Roditelji izlazu riziku tu decu, ali ona svakako nisu kriva, i steta je da im se malo ne olaksa taj stres i strah.
Nisu ni ti roditelji nikakvo zlo, najcesce, vec prosto zive u uzasnim uslovima, i pokusavaju nekako da se izvuku.
Sa druge strane, ne mislim ni da SAD treba da ih pusta samo zbog toga sto imaju decu, ali sve vreme se mora imati na umu da ta deca nemaju pojma ni gde su, ni zasto, ni sta su skrivili. Samo malo humanije prema njima, a ovo ostalo je lov na vestice.

Poli-tiki

pre 5 godina

Vecina republikanskih kongresmena je bila protiv ovoga, cak i neki veoma naklonjeni predsedniku. A nasi komentatori koji su do juce na noz docekivali svaki postupak SAD, sad pravdaju ovo sto nisu radili prethodna dva predsednika ( da, obojica i demokrata i republikanac). O cemu se ovde radi?

Фрфљави

pre 5 godina

Видим да овде неки одобравају овакав став и потез. Свака вам част људи. Изгледа да ви онда немате децу а поготово малу. Овај кадар цепа срце!!! Имам само једно питање, шта би се десило да једна Србија, Немачка, Хрватска или било која Европска држава уради овако нешто? Хрвате би поистоветили са усташама, Србе са геноцидном државом а Немачку са нацистима рецимо.

Kum

pre 5 godina

I one koji prekrse druge zakone i zavrse u zatvoru odvajaju od djece. U cemu je razlika ?
(Komsijina Krava, 21. jun 2018 16:25)

Razlika je u tome da ovi ljudi nisu prekrsili nikakav zakon, cak naprotiv, a i kada neko prekrsi zakon, onda mu dete ne bacaju u kavez, nego ga daju u dom za negovanje.

Mare

pre 5 godina

(Meraklija NI, 21. jun 2018 16:07)

Poenta je sto se sada sve prepisuje Trampu a kada malo zagrebes videces da je sve isto radio Obama samo sa belim rukavicama. I sada je kmecanje na Trumpa a americka administracija radi ovo vec decenijama... U tome je srz problema.

Imigrant

pre 5 godina

Skoro videh sliku pripadnika jednog od indijanskih plemena kako drži transparent sa natpisom: "Niko nije ilegalan na ukradenoj zemlji".

Sve su zemlje ukradene. Svi smo mi dosli odnekle i uzeli zemlju nekome. Neko prije, neko kasnije. Hajmo sad svi da napustimo Ameriku, Kanadu, Australiju, Rusiju, Balkan,...

pprvi dan skole u Svedskoj

pre 5 godina

Razdvajanje dece i roditelja nikako nije pravi potez...amerika ima javno mnjenje koje je ubrzalo odluku da se zakon ponisti...ovdasnji komentari nisu umesni...imamo izbeglice u zemlji i na granici i svi smo protiv njih...setite se gradjana koji protestuju protiv izbeglica i boravka istih u njihovom gradu...i oni imaju decu i beze od nekog rata...licemerje ime ti je Srbija!

Andrej

pre 5 godina

@RistaAlfista:
> Ova pravila je ozakonila Klintonova administracija, a Obamina ju je još poostrila 2010. čini mi se.

Ideja odvajanja dece nije nova, mislim da je Obama ozakonio trazeci nacine da odvrate ljude od pokusaja ulaska u SAD, ali nije se sprovodila jer je metoda kranje nehumanitarna i politicki samo moze da steti onome ko je sprovodi.

Sasa

pre 5 godina

(Kum, 21. jun 2018 18:10)

Kako nisu prekrsili zakon prijatelju? Protivzakonito je ulaziti u SAD bez dozvole. Ovo ljudi nemaju dozvolu. Prema tome, krse zakon.