Četvrtak, 21.06.2018.

10:45

Trećina studenata bi da ode iz Srbije

Trećina studenata u Srbiji planira da po završetku školovanja ode u inostranstvo, a među njima više od 90 odsto ima apsolutnu podršku roditelja za tu odluku

Izvor: Tanjug

Treæina studenata bi da ode iz Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

Zzz

pre 5 godina

Ja i moje kolege radimo u drzavnoj firmi i jedan po jedan polako napustamo posao, ko se gde i kako snadje, jer se od kombinacija ne moze ziveti. Mi nemamo zavrsene fakultete tako da su nam opcije ogranicene na fizicki rad. Tako da nisu problem samo studenti, iz ove zemlje hoce da odu svi normalni ljudi koji se ne plase rada. Dajem jos 5 godina ovoj zemlji da ostane potpuno bez strucnih kadrova, a onda kradite jedni od drugih gospodo politicari.

m

pre 5 godina

@HM
Nemojte me shvatiti pogresno, ali imate srece pa mozete. Ja za sada imam srece pa mogu, a najverovatnije cu da odem pre nego sto se to promeni.
Vi objasnite nekome kome je porodica bolesna, kome prete da ce mu iskljucivati struju, a nema posao da ne trazi vezu za posao. Da ne plati da bi dobio posao.
Recite nekome ko je bolestan da bude karakter i da iz principa umre polako i da ne trazi vezu i da ne plati da ne bi cekao pregled specijaliste 6 meseci a posle tek poceo da prima terapiju za jos 6 meseci.
I moja drugarica se mucila sa vrticima, jer je mladje dete primljeno u potpuno drugi vrtic iako bi trebalo da ima prioritet, nisu trazili vezu i platili, ali su imali ''srece'' pa su i starije dete prebacili u drugi vrtic da se ne bi vozikali, pa sad uredno sa detetom od godinu i po i detetom od 5 i po, lepo u gradski prevoz pa idemo 5km od Ledina iako ima 4 vrtica koja su bliza, ali deca nisu primljena. I da, apsolutno imate srece sto mozete da napravite izbor da placate privatni vrtic.
Lako je naterati ljude da pristanu na mito, veze itd kada im egzistencija visi o koncu.

HM

pre 5 godina

@ Sa letovanja

Sve se slažem. Samo bih dodao da su svi ti koje ste pobrojali izašli iz naroda, da bi se u slučaju njihovo sklanjanja našli isti takvi, ili gori, da ih zamene. U Srbiji se takvi nalaze na svakoj "većoj" poziciji. Pa nemoguće da su krivi samo oni od gore. Narod zaslužuje vlast kakvu ima. Kada budemo bolji kao ljudi, ovakvi kakvi su sada na vlasti biće manji od mahovog zrna. Slobodno lupajte minuse, ako uopšte i objave komentar, bagre je na sve strane, ali i mi sami smo bagra. Stanite na pešačkom svakom pešaku, vozite 50 ako piše 50, iako se vama čini da bi moglo brže, nemojte "leći" na sirenu za svaku sitnicu, bacite otpatke u kontejner, ponesite ih sa sobom ako treba i kilometar, ne prljajte reke, ne tražite vezu gde god stignete ... Zbog gomile dece koji su preko veze primljeni u državni vrtić, pri čemu recimo jedan roditelj nije zaposlen, moje dete mora u privatni vrtić, jer oboje radimo, iako ne za velika primanja, pa je privatni vrtić veliki teret. Neću da platim 500 ili više € iz principa, iako ću na kraju više dati za privatni. Itd, ovako bi se moglo u nedogled.

Mikan

pre 5 godina

To je logično. Neka idu.Ja i supruga sa primanjima od oko 100 000 ukupno i dvoje dece jedva se krpimo a ako hoćemo na more ili nešto da kupimo možemo samo na rate ili kredit.Divim se ljudima koji žive i sa manje para. Elem,da ne promašim poentu, moraćemo i mi polako da palimo odavde.Ne može se više ovako. Život je samo jedan, moj je na pola potrošen, n ekranu bar deca žive u normalnoj i uređenoj državi.

Emigrant

pre 5 godina

Samo dve reci - mito i korupcija. Kad bi se to svelo na normalan nivo, mnoge stvari bi bile bolje. ALI, zasto bi bilo ko na vlasti sekao granu na kojoj sedi? Dakle, za mene je bilo ili oni ili ja i moja porodica. Pogodite sta sam izabrao...

Posteno!

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanovićeva.

Visokostrucnu intelektualnu dijasporu vi uspesno stvarate vec skoro trideset godina. Zbog vas su i otisli a vi bi sa njima intenzivirali saradnju. Lol. Imate li vi i malo obraza? Jedino resenje je da se svi vi povucete i zamonasite, ako vec nema nikoga da vas potrpa u zatvor.

Programer

pre 5 godina

Ja sam dobio nemacku plavu kartu pre deset dana posle skoro sest meseci cekanja od momenta rezervacije termina do izdavanja iste, toliko ljudi zeli da ode odavde da su guzve neverovatne. Evo ostacu ako postovana gospodja resi problem korupcije, nepotizma, nestrucnih i nepismehih kadrova na vodecim mestima, pa dalje, privredni kriminal, namestanje tendera da bi se uzimale pare iz budzeta, pa cak i kad uzmu pare i vise nego sto treba odrade fuserajski posao, a skole, bolnice, javni prevoz ko u horor filmu. Eto samo toliko i javno cu pocepati nemacku vizu, do tad Auf Wiedersehen.

rasejani inzenjer

pre 5 godina

Otisao sam jos pre 25 godina. Nikada se nisam pokajao. Ne radi se tu ni o malim parama, ni o korupciji, ni o primitivizmu ... da se ne lazemo, toga ima i u Americi i to oho-ho. Ali jedna ... samo JEDNA mala stvar ce Srbiju uvek razlikovati od ostatka sveta. A to je hronicni nedostatak elementarne kulture dijaloga i POSTOVANJA sagovornika, pre svega u poslu. Ja sam inzenjer po struci i vise ni sam ne znam koliko puta u Srbiji nisam cuo kako neki polupismeni majstor prica kako "inzInjeri nemaju pojma" (da, sa 'I', umesto sa 'E'), kako jos manje pismeni direktori prozivaju tog inzenjera i prete mu krivicnim prijavama za najmanju sitnicu, kako problemi resavaju tako sto se najpre mesecima traze krivci a resenje ni na vidiku ... O mobingu, nepotizmu, trange-frange, ja tebi ti meni, miksu privatnog i poslovnog - da i ne govorimo! I da - tracevi, na cijoj meti su narocito neudate zene, stari momci i bilo ko ko se drzne da se izdigne iznad gibanicarskog mentaliteta!

U normalnom svetu gde zivim kolege se medjusobno pozdravljaju, svako svakome uputi barem jedan osmeh ma sta bilo! Zna se tacno ko sta radi i niko ti se ne mesa u posao. Kada nastane neki problem najpre se trazi resenje, a krivcu se plati dodatna obuka i niko nikoga ne proziva. Kolege su za posao, kada izadjes iz firme ne vidis ih do sutra. Tvoj privatni zivot je samo tvoja stvar i nikome ne polazes racune za to!

Kada u Srbiji ovo sto sam opisao bude moguce mozda ce ljudi i ostajati ...

DEDA CVETKO

pre 5 godina

""Ona populacija mladih koju pitamo 'šta bi trebalo da se dogodi u Srbiji, a da ne odete', jedna četvrtina koji planiraju da odu kaže da nema nijedne mere koja može da ih zadrži. Oni su već doneli odluku", rekla je Đukić Dejanovićeva"

--

Ima mere, Djukiceva, ima mere, samo se deca ustrucavaju da vam kazu. Pohapsite kriminalce, prestanite da subvencionisete SNS botove, angazujte investicije za infrastrukturu a ne za fontane koje pevaju, zabranite kic i neukus, okanite se sikofantskih i ulizicarskih medija koji su odavno provaljeni, ukinite komunalnu policiju, ocistite reke, gradove i polja, izgradite vodovode i kanalizacije, finansirajte moderni tehnoloski sektor, opismenite populaciju, dajte klincima osecanje da imaju nekog razloga da zive i da su ponosni sto su gradjani Srbije, a onda predajte kolektivnu (da ne kazem: coporativnu) ostavku i raspustite sve postojece stranke, i ja vam GARANTUJEM da ce vam "mera" biti sasvim dovoljna.

Naravno, nista od svega toga vi niste sposobni da postignete jer je svaki dinar buduceg prihoda Republike Srbije za narednih 100 godina obecan stranim kreditorima na ime otplate kamate na strani dug (a glavnicu necu ni da pominjem) koji je napravljen masovnom neoliberalnom pljacketinom za poslednjih 25 godina. Zasto se onda uopste mucite da deci objasnjavate da treba da ostanu u svojoj zemlji? Nisu deca pala s Marsa. Vide i oni koliko je sati. To, zapravo, vide svi - svi, to jest, osim Vas, Vulina i Velikog Vodje.

Pljuvanje u dalj s preponama

pre 5 godina

Zašto niko neće u bratsku, slobodarsku Rusiju?
(Schomi, 21. jun 2018 15:22

Nece zato sto se krse ljudska prava i sirotinja veca nego mi.
Verovatno zbog daljine i klime, a zasto vecina zeli u Nemacku zasto niko nece u Francusku imaju dobar standard ili recimo Veliku Britaniju gde se lakse snaci zbog jezika ili Portugal, Spanija lepa klima,

Crni

pre 5 godina

Mene čudi da ne zele 100% studenata da idu u inostranstvo,jer da ovde rade za platu i polako da umiru ne isplati se...
Jedan se zivot ima....

Maja

pre 5 godina

Ja otišla. I nije istina da ribam wc, čistim kuće perem sudove... Upisala sam doktorske studije u svojoj oblasti bez prethodnog znanja jezika, sem engleskog. Na zapadu je normalno da ljudi menjanju zemlju zarad studija I boljeg posla. Jedino me u sopstvenoj zemlji neki smatraju izdajnikom. Imam dovoljno para da se vraćam u Srbiju 4 puta godišnje, ponekad I roditeljima kupim kartu da I oni dodju. Mladja sestra me posećuje 2-3 puta godišnje.
Otvorimo vidike malo I svima ce biti bolje.
P.S. ništa nije konačno možda se neki ljudi vrate i doprinesu svojim iskustvom

s

pre 5 godina

Gosp. nazovi ministarko: Treba da hapsite lopove, da suzbijete mito, korupciju i partisko zapošljavanja na svakom koraku, da ispitate poreklo imovine lopova za koje svi znaju da je nelegalna, da ukinete tzv. fakultete po selima, da preispitate lažne doktorske diplome i da preispitate sve diplome svih zapošljenih u drž. upravi ili u javnim preduzećima, da ukinete zakone koji štite lopove više nego one pokradene, kada kaznite sve umušane u krađu beba retroaktivno, kada pohapsite sve odgovorne u slučaju svih zastarelih predmeta, kada počnete da kažnjavate lekare za smrt pacijenata, kad prestanete da za ubistvo kažnjavate 5-7 god, kad prestanete da pljačkate svoje građane na svakom koraku posebno na dokumentima ......subvencije, donacije, stečaje, tendere, agencije koje lade jaja , adninistracija koja jedna drugoj pravi posao a građani to plaćaju, bahaćenje i pljačke lokalnih moćnika, ovo tzv. sudstvo itd.itd i da ne pominjem imao bih da nabrajam barem jedno 4 sata vremena.... Znači kad uradite sve ono što iole pametniji seljak domaćin vidi i zna da se mora uraditi pa će deca videti da se barem država kreće u pravom smeru.... Arčibald Rajs je sve ovo opisao još pre 100 god. nismo se mrdnuli za milimetar napred u organiz. države i društva...I ja da sam mlađii ja bih otišao bilo gde vani...nažalost.

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ma ko bi rekao!!

Konkretne mere?
Evo par:
-dilere u zatvor.
-smanjite takse na gorivo, doprinose na plate, pausalni porez i druge lopovske prakse.
-upristojite zdravstvo.
-revitalizujte kulturu.
- ocistite vazduh od smoga i cadji, kazne za smece po ulici..

Mrzi vas?!?

Saljem vam poljupce iz Kanade do tad.

Vasilije

pre 5 godina

Otac dvoje predivne dece, skolovani supruga i ja, imamo visoka primanja za Srpske standarde.

Odluka o odlasku iz Srbije je doneta a momenat realizacije je sve blizi.

Razlozi:
-Obrazovanje i bezbednost u skoli je palo na nivo Africkih zemalja.
-Bilo kakav kontakt sa zakonom, nasilnicima, sudstvom i policijom za normalnog gradjanina koji nije kriminalac ili clan vladajuce partije samo da se zavrsi negativno.
-Iz dana u dan gledam nepravde koje se desavaju od vrhova vlasti ( o njima necu ni da pocnem jer ne bih mi bilo dovoljno ni 100 strana ) do decijih nepravdi.

Iz dubine duse zelim da dotaknemo dno i da krenemo ispocetka kao Nemacka posle WW2 jer su nam temelji toliko truli i na njima nista dobro da se gradi.

Pretrpeo sam surovost dece ne vaspitanih roditelja, kriminal, ne efikasnost tj. ne postojanje zakona, obogacivanje putem kriminala, nemastinu i najgore osecaj da ne mogu da promenim ni ljude oko sebe da nacine korak na bolje ( naj bolje prijatelje nemogu da ubedim da recikliraju i kupe smece za sobom ).

Da ostanem i svojoj deci poklonim moje detinstvo ne zelim.
Iako mlad (35 god.) razocaran sam u sve sto postoji u nasoj zemlji osim dobrih ljudi koji zbog nemastine ili nemogucnosti cute i trpe.

Volim Srbiju i svoj narod ali vise volim svoju decu.

Pozdrav

genius

pre 5 godina

Nije strašno što hoće da idu - strašno je što hoće da se ne vraćaju!
Svaki student (čovek) koji želi da napravi karijeru - mora da putuje, da obiđe svet, radi u više kompanija, plus da sarađuje sa što više njih, da upozna kolege iz sveta, razmeni mišljenje, iskustva, poglede na struku (i ne samo struku)...
Ali neko ko još ne zna ni čime će se baviti u životu, ni gde će ni šta će - ako kaže "neću nazad" - taj nije "otišao", taj je "pobegao".
Ima tu i srpske malodušnosti, ali nije samo to.
A to drugo je SRŽ problema kojim se niko ni ne bavi!

Rufa

pre 5 godina

Evo vam jedne price sa suprotne strane.
Vratila se sa studija u inostranstvu (visestruko nagradjivani student i stipendista, inace) u Srbiju kao idealista, patriota, Prometej...
A sada, nakon 10 godina, teska srca priznajem: budala.
Vratite se iz uredjenog sistema u glib nepotizma, sebicluka, nazadnosti, partokratije i muljanja i mislite da ce to proci. E, pa - nece. Za ovih 10 godina mi je makar postalo jasno da u nasoj zabokrecini ima mesta samo za punoglavce.
Svima koji planiraju da odu, a posebno onim najboljima - samo napred i ne nasedajte na patrio-patetiku. Ova zemlja (jos uvek) nema nista da vam ponudi.

Milan

pre 5 godina

Glavni razlog zašto odlaze je organizovani kriminal na čijem su čelu političari. Ova zemlja je pod okupacijom političara. Mislim da je novac važan, ali mladi ljudi prosto neće da trpe nepravdu i da slobodu dele sa nekim mutnim likovima.

.

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...
(kole, 21. jun 2018 14:09)
Prijatan sendvic.
A sto se tvoje konstatacije tice ne slazem se.Mislim da bi vecina studenata koja ode iz Srbije trebalo da tuzi drzavu za sav pretrpljen dusevni i materijalni bol u vreme trajanja njihovog studiranja.
Naravno ko zeli.Ko ne zeli treba da proba da zaboravi i potisne u sebi iz koje drzave dolazi.
Jedino sto valja upamtiti,po mom misljenju,su porodica i prijatelji.A drzava Srbija?Ona je sramota svih nas.
Ukoliko se nekada..nekako...ovde pojave LJUDI...bas onakvi kakvi smo nekada bili...onda se vredi boriti za Srbiju.A sada samo pasos vredi.

natalija

pre 5 godina

Ovde je problem "sistem" koji "kažnjava" savesne, poštene, moralne, a "nagrađuje" lopove, bahate, probisvete...
Zato Srbija ima samo jedan način da PREŽIVI a to je RESET sistema (gde su bahati od 1945. zauzeli pozicije i grčevito se drže svojih "fotelja" tj. monopola i privilegija).... ovde ništa ne funkcioniše kako treba... institucije su JEDNOSMERNE (služe vlasti da preko njih vrši transmisiju svoje apsolutne moći, umesto da budu DVOSMERENE tj. da štite interese građana). Iz zemlje gde struke nemaju AUTONOMIJU OD VLASTI naravno da svi misleći beže....

Bgd

pre 5 godina

Za početak, prestanite da zapošljavate one koji su kupili diplome, zatim prestanite da zapošljavate po partijskoj liniji. U stvari, kome ja pričam....

djo

pre 5 godina

Ja sam otišao 2011. prvo na brod u 29. godini, a onda 2015. sa devojkom u Majami, gde sam i danas. Osim na odmor da vidim najbliže, faktički se više nisam ni vraćao. Nikada se nisam pokajao. Politička elita je od Srbije napravila močvara iz koje svi žele da odu, a ostaju samo oni koji se u toj žabokrečini dobro osećaju (kriminalci, neradnici, stranački aktivisti, tatini sinovi, kombinacija ekipa...) i koji nemaju petlju da odu pa se pozivaju na "patriotizam". Ovi drugi su mi još gadljiviji.

milovan

pre 5 godina

Gde baš sada kada je došlo zlatno doba? To opozicija koja leti biznis klasom u Njujork finansira odlaske mladih jer hoće da naude predsedniku koji ne spava i sve radi da oni ostanu. Nedostajaće vama 54 fontane, jarboli, partokratija, lečenje porukama, motanje kablova, nezavisno sudstvo, sloboda medija, svakodnevno dizanje kola u vazduh i obavezni vojni rok, pa ćete brže bolje nazad.

qwerty

pre 5 godina

Nadam se da bar neko od politicara oseca sramotu zbog ovakvih rezultata, jer su im znacajno doprineli. A da ce uraditi nesto konkretno i pametno po ovom pitanju, sumnjam. Jer gledaju samo svoj interes, ko sisa narod o kome zakonski i eticki treba da se brinu.

JT26

pre 5 godina

Nisu "oni odlucili da odu" nego ih je oterao politicki olos koji devastira Srbiju vec 3 decenije.
Pitaju se korumpirani falsifikatori doktorata i kupci diploma sta da ucine da mladi ostanu u zemlji!?!
i ne samo da ostanu vec i da rade na natalitetu u najsiromasnijoj zemlji u Evropi. Da im deca rastu u bedi i nemastini.
Kakvo bezocno spinovanje i izvrtanje realnosti.

Temelj

pre 5 godina

Da se preispita nacin sticanja imovine raznih lica od 1945-e pa na dalje i da se sprovede lustracija u potpunosti pa da jednom za svagda zavrsimo sa ovom garniturom koja se decenijama smenjuje na vlasti... sve ostale mere bila bi sarena laza!

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Heh, kad se čovek davi u mulju i blatu, baš bi voleo da se udavi i da ga nema, a ne da se izbavi nekako ili da mu neko pruži kanap da ga izvuče...

kole

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...

Đole

pre 5 godina

"Šta treba da se desi"??? Ako vi ne shvatate da ste postavili i održavate sistem vrednosti u kojem...


- partijski poslušnici, poltroni i botovi imaju prednost na svim božjim konkursima u odnosu na ostale;

- primitivizam i prostakluk javnih ličnosti i političara prolazi nekažnjeno;

- elitu predstavljaju starlete, kriminalci i primitivci;

- državom vladaju likovi sa kupljenim diplomama i plagiranim doktoratima;

- institucije ne funckionišu i obesmišljene su;

- su plate prekobrojnim državnim lezilebovićima, parazitima i birokratama redovne i često veće nego u privatnom sektoru;

- svaki oblik protesta i pobune protiv bilo čega što natura režim biva označen kao "plaćenički i izdajnički, organizovan od CIA i opozicije"


...onda zaista ne znam šta da vam kažem. U svakom slučaju je do vas, parazita koji živite od politike i nikada ništa u životu niste radili (počev od našeg predsedniko-premijero-patrijarha, pa preko raznih dezertera koji upravljaju vojskom, i poslušnika koji upravljaju svim ostalim).

benzin 154 dinara

pre 5 godina

Svi ćemo na kraju ili da pocrkamo ili da odemo, pa vi posle naplaćujte poreze i takse, akcize i kazne i sami sebe potkradajte do mile volje. Mozda ćete tek onda kad ne bude više šta da se otuđi da odete odavde lopovčine političarske.

Tito partija

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanović.

Ovo vam je deco recenica skolovanih komunista. Mozete je procitati milion puta nikad necete shvatiti sta je tacno rekla a jos manje na sta je tacno mislila. Poenta te stare skole koja nazalost i dan danas vlada Srbijom, jeste takva da je ona zapravo nesto rekla, da ce oni nesto raditi analizirati itd ali konkretnih koraka nece biti. U prevodu dala sam vam odgovor, videcemo al znam da sigurno necemo nista uraditi i tako ce biti i sledeci put kada bude ista tema ili koja god vec tema da bude.

Ljudi traze vemoa proste stvari a to je da zive kao ljudi a ne kao robovi modernog drustva. A vase je ministarka da kazet koji su to koraci koje cete da nacinite da toga dodje...

aco

pre 5 godina

dajte 10k evra svakom gradjaninu kao sto dajete strancima za samozaposljavanje pod uslovom da nema pravo da se prijavi na zavod za zaposljavanje 10godina i eto resicete mnogo toga , masa ljudi ima ideje i zeli da pokrene svoj posao ali nema sa cime

pero

pre 5 godina

Licemerno je i pitati se zašto je to tako. Gospodo to znači da nije 5 do 12 nego da je svanulo... I da posle j nema kajanja! PROPAST! Ja takođe za koji mesec odlazim za Nemačku, imam završene master studije. Iz petnih žila ću se truditi da povučem svoju rodbinu i prijatelje. Zašto? Pa sram bilo onoga ko pita!

Dušan

pre 5 godina

Završio fax, još malo i master, i svakako se nadam odlasku. Doduše, sa diplomom srednje škole jer je sada među najtraženijima (med. tehničar), i ne verujem da ću se ikada vratiti ako uspem da odem. Ovu zemlju toliko ne osećam kao svoju, toliko ne želim da ovde provedem život i da mi se ovde deca rode, da bih sutra mogao da odem, bez stvari, novca... bilo čega, i nikada više nogom ne kročim na tlo Srbije.

Zoran

pre 5 godina

Petu godinu cekam sa diplomom Masinskog fakulteta i odlazim iz Srbije.Jedinac sam majka i otac nisu najzdraviji ali moram da idem da bi i njih novcano pomogao.

SofronijeTheGreat

pre 5 godina

Koji deo price gospodji nije jasan?
Ja zavrsavam medicinu i adios. Zasto? Ima vise razloga, navescu 3, od najbitnijeg pa nadalje:

1. PLATA - ovde bih imao pocetnu platu 57 000 dinara (475eu) koja se ne bi povecavala dobrih 2-3 godine (pod uslovovom da nemam neku vezu za bolje radno mesto - bolnicu). U npr. Nemackoj (koja je prosek od navedenih zemalja inostranstva) pocetna plata bi mi bila 3000eu, tj. 360000 dinara, tj. za 303000 dinara veca plata nego ovde. To mu dodje nekih 6 puta veca plata (pocetna!). Iznos potrosacke korpe u Srbiji je oko 1000eu, a u Nemackoj 1200eu. Sto mu dodje prostim recnikom da Nemac bolje zivi jedno 5,5 puta od Srbina. I koji deo tu nije jasan?

2.Pljacka sa porezima, bahacenje oko placanja recimo bus plus cena, salterskih papira i gluposti, konkretno u medicini, setanje za jedan uput na relaciji overa knjizice, lekar, sa uputom nazad u socijalno itd. Kao u srednjem veku.

3.Karakter, neobrazovanost, drskost, maloumnost, vezatorstvo, korupcija, kriminal (pozdrav za Nebojsu), obmana od strane politicara (pozdrav za sve a ponajvise za malog Acu) itd.

Hajde i da zanemarimo ovu trecu stavku jer je ona duboko urezana u ljude odavde i tesko tu ko sta moze promeniti. Ali zato prve dve i te kako moze, teskom mukom ali moze. Ako sam ja mogao da se napatim sa studiranjem (za razliku od dece doticnih vrhovnih persona drustva), mogu i oni da se napate da odrade svoj posao kako treba! Pa izvolite i ne mlatite praznu slamu!

Ana

pre 5 godina

Eto sta ste uradili, nesposobnjakovici. U ovoj zemlji ce ostati da caruju samo Gasici i slicni koji nigde u civilizovanom svetu ne bi mogli da budu ni keramicari.

Tassotty

pre 5 godina

Stvorite im uslove da mogu da žive u Srbiji (plata minimum 1000eura, bez da moraju da plaćaju "članarinu" vladajućoj stranci od 10%).

viking

pre 5 godina

Da ima pristojnog posla i redovne plate, malo ko bi otišao. Više prava i zaštite radne snage, stabilnija ekonomija, subverzije za firme koje zapošljavaju umesto za firme koje muljaju... Ne, umesto toga napravićemo jedno istraživanje i utvrditi neproverljive rezultate, i zaključiti da su oni koji odu krivi, da bi oni svejedno otišli šta god država preduzela, jer su izdajice ili šta li, i eto, država zato neće ništa preduzeti. Evo, ja sam otišao, sutra bih se vratio da imam gde. Nostalgičan sam, ali nisam budala.

Goran

pre 5 godina

Evo ja imam 2 srednje skole 3 i 4 stepen i visoku 6 i fakultet 7 stepen a 15god iskustva u struci i radim za 500e. Sta bi vi to uradili pa da ja recimo ostanem u Srbiji jer za sada zelim da odem sto dalje da vise nikada ne cujem Srpski jezik?

Milos

pre 5 godina

Ma to je nemoguce jer su im nasi politicari toliko poboljsali kvalitet zivota, uslove rada, sigurnu egztenciju u uredjenoj i sigurnoj zemlji socijalnog blagostanja u kojoj su svima ista prava i odgovornosti zagarantovana.Uostalom zar nije doslo "zlatno doba" ?

stanislav

pre 5 godina

Vratite dostojanstvo radu i radnicima, obuzdajte divljanje i eksploataciju privatnika, završite priču sa Kosovom, prestanite decu da plašite svakog dana vašim ratovima, stanite na put korupciji i partijskom zapošljavanju, obezbedite nezavisno i pošteno sudstvo i eto vam ambijenta u kakvom bi deca polako počele da razmišljaju da i u Srbiji može da se živi.
Ono sto vi nudite od "uslova" je šminkanje mrtvaka.

Optimus Prime

pre 5 godina

Da bi neko uopste i razmisljao o ostanku treba promeniti apsolutno sve u ovoj propaloj drzavi. Ulizice, kriminalci, nepismeni i nestrucni ljudi su na svim rukovodecim polozajima! Pogledajte ko je ministar odbrane, covek koji je nesposoban za vojsku. Ko je na celu BIA? Spisak je dugacak. O sistemu vrednosti i onome sto se propagira preko medija necu ni da pricam.
I zasto bi neko ko je zavrsio/će zavrsiti fakultet ostao ovde, kad zna da "preko" ima mogucnost pristojnog zivota za isti ako ne i manji rad nego u Srbiji?

Mikan

pre 5 godina

Zbog VAS odlaze! Zgadili ste nam život i ubili svaku nadu da će IKADA biti bolje. VI ste problem Vaša korupcija, nepotizam i svakodnevna NEPRAVDA kojom nas gušite. Srbin je navikao da nema i da mu je teško, ali nikada neće da navikne na nepravdu. Ubili ste našu mladost i bojim se da je kasno.

Rob sinji

pre 5 godina

E da je predsednik ispunio obećanje o ispitivanju porekla imovine koje je dao pre onoliko godina možda bi procenti bili drugačiji.

znalac

pre 5 godina

pogledajte samo Slavicu Djukic Dejanovic i odmah vam je jasno zasto bi svi da odu iz Srbije. Godinama u politici, menja kompletice haljina na dnevnom nivou, plata joj je dzeparac, ima jedno dete i ide okolo i prica kako se treba boriti protiv bele kuge. Da ima i malo morala, bilo bi je sramota a ovako samo menja odbore i uzima dnevnice. E to je razlog zasto se napusta Srbija...

Nemanja

pre 5 godina

Šta da se desi?
Vučić, Djilas, Nikolić, Vulin, Dačić, Krkobabić, Čeda, Tadić, Šešelj, Babić, Palma, Velja Ilić, Gašić, Maja Gojković, Marinković i ostali da ne nabrajam da odu prvo iz zemlje što dalje.A pre toga da se ispita odakle im sva imovina koju poseduju i da krivično odgovaraju. Ne želimo da gledamo iste ljude koje su naši roditelji gledali. Dosta je više.

Sa Letovanja

pre 5 godina

Malo,Treba 80%.
Ovo vam govorim kao Iskusan Čovek od 60+ godina.
Srbija je NESREĆNA ZEMLJA.
Pitanje za dotičnu Ministarku ,šta je Uzrok:
-male Plate
-Garnitura na vlasti, koja je sve samo ne ProEvropska,demokratska,obrazovana,Vaspitana,kulturna.
Ako očekujete da nezavršenim studentima ,uzor budu Vodje Navijača sa DB legitimacijama,Vučićev,,Dačićem,Šešeljev,Nikolićevi Sinovi,ako očekujete da budu spremni da svakodnevno gledaju,slušaju VULINA,Djuku,Rističević a,Martinovića,M.Jovina,M.Gojković,Arsića,Vučićeve Tirade,Dačić evo Rusofili o,ako očekujete da im Kinezi,Azeri,Liberijanci,Rusi budu braća,a komšije iz Evrope NEPRIJATELJI,E onda STE se ZEZNULI u vašoj Proceni.
-

ArtuDitu

pre 5 godina

Kada na internetu procitate da je u nekoj opstini savetnik direktora Doma zdravlja postao neko ko ima srednju kozarsku skolu pa doticnog zovu dermatolog ili da se u jednoj opstini pitanjem obrazovanja bavi neko ko ima zavrsenu osnovnu skolu i po vokaciji je casovnicar pa mu je nadimak Gospodar vremena onda je logicno sto mladi zele da odu. Bezveze je sto se politicari prave blesavi pa ne kao ne znaju koji su razlozi.

mcb

pre 5 godina

Mislim da istrazivanje nije tacno jer bar dve trecine planira da napusti zemlju.Osim toga ima mnogo dece koja studiraju u inostranstvu i koja ne planiraju da se vracaju tako da uskoro u Srbiji nece ostati niko osim penzionera i politicara

tamni vilajet

pre 5 godina

Dobro, gospoZo Ministarka, sta ti to govori??? Cak i oni roditelji koji uredno glasaju za vasu destruktivnu politiku, podsvesno zele da im deca odu u neku bolju zemlju, gde ce imati buducnost i normalan zivot!

andra

pre 5 godina

poštenije bi bilo da odu posle srednje škole, i da im studije finansiraju bolji od Srbije i da kod njih ostanu. Ovima koji ostaju pružiti maksimalne uslove.

Ne okreći se sine

pre 5 godina

Bež'te dok možete! Nije lako, ali trud, rad, znanje i zalaganje će vam se tamo mnogo više isplatiti nego ovde. Ali nije sve u finansijama, ima nečega i u sistemu. Koji ovde ne postoji. E zato treba da odete.

prcko

pre 5 godina

o cemu vi pricate. nasi doktori peru wc-ove po zapadu. raditi u svojoj struci na zapadu a skolovati se na balkanu. treba to sve nostrifikovati i dobro se oznojiti i godine potrositi da bi i razmisljao da radis visokokvalifikovan posao u inostranstvu. mozda IT nije toliko rigidan. ko zna da programira moze odmah da radi bez obzira na papire i diplome.

Ne okreći se sine

pre 5 godina

Bež'te dok možete! Nije lako, ali trud, rad, znanje i zalaganje će vam se tamo mnogo više isplatiti nego ovde. Ali nije sve u finansijama, ima nečega i u sistemu. Koji ovde ne postoji. E zato treba da odete.

tamni vilajet

pre 5 godina

Dobro, gospoZo Ministarka, sta ti to govori??? Cak i oni roditelji koji uredno glasaju za vasu destruktivnu politiku, podsvesno zele da im deca odu u neku bolju zemlju, gde ce imati buducnost i normalan zivot!

ArtuDitu

pre 5 godina

Kada na internetu procitate da je u nekoj opstini savetnik direktora Doma zdravlja postao neko ko ima srednju kozarsku skolu pa doticnog zovu dermatolog ili da se u jednoj opstini pitanjem obrazovanja bavi neko ko ima zavrsenu osnovnu skolu i po vokaciji je casovnicar pa mu je nadimak Gospodar vremena onda je logicno sto mladi zele da odu. Bezveze je sto se politicari prave blesavi pa ne kao ne znaju koji su razlozi.

Sa Letovanja

pre 5 godina

Malo,Treba 80%.
Ovo vam govorim kao Iskusan Čovek od 60+ godina.
Srbija je NESREĆNA ZEMLJA.
Pitanje za dotičnu Ministarku ,šta je Uzrok:
-male Plate
-Garnitura na vlasti, koja je sve samo ne ProEvropska,demokratska,obrazovana,Vaspitana,kulturna.
Ako očekujete da nezavršenim studentima ,uzor budu Vodje Navijača sa DB legitimacijama,Vučićev,,Dačićem,Šešeljev,Nikolićevi Sinovi,ako očekujete da budu spremni da svakodnevno gledaju,slušaju VULINA,Djuku,Rističević a,Martinovića,M.Jovina,M.Gojković,Arsića,Vučićeve Tirade,Dačić evo Rusofili o,ako očekujete da im Kinezi,Azeri,Liberijanci,Rusi budu braća,a komšije iz Evrope NEPRIJATELJI,E onda STE se ZEZNULI u vašoj Proceni.
-

Milan

pre 5 godina

Glavni razlog zašto odlaze je organizovani kriminal na čijem su čelu političari. Ova zemlja je pod okupacijom političara. Mislim da je novac važan, ali mladi ljudi prosto neće da trpe nepravdu i da slobodu dele sa nekim mutnim likovima.

rasejani inzenjer

pre 5 godina

Otisao sam jos pre 25 godina. Nikada se nisam pokajao. Ne radi se tu ni o malim parama, ni o korupciji, ni o primitivizmu ... da se ne lazemo, toga ima i u Americi i to oho-ho. Ali jedna ... samo JEDNA mala stvar ce Srbiju uvek razlikovati od ostatka sveta. A to je hronicni nedostatak elementarne kulture dijaloga i POSTOVANJA sagovornika, pre svega u poslu. Ja sam inzenjer po struci i vise ni sam ne znam koliko puta u Srbiji nisam cuo kako neki polupismeni majstor prica kako "inzInjeri nemaju pojma" (da, sa 'I', umesto sa 'E'), kako jos manje pismeni direktori prozivaju tog inzenjera i prete mu krivicnim prijavama za najmanju sitnicu, kako problemi resavaju tako sto se najpre mesecima traze krivci a resenje ni na vidiku ... O mobingu, nepotizmu, trange-frange, ja tebi ti meni, miksu privatnog i poslovnog - da i ne govorimo! I da - tracevi, na cijoj meti su narocito neudate zene, stari momci i bilo ko ko se drzne da se izdigne iznad gibanicarskog mentaliteta!

U normalnom svetu gde zivim kolege se medjusobno pozdravljaju, svako svakome uputi barem jedan osmeh ma sta bilo! Zna se tacno ko sta radi i niko ti se ne mesa u posao. Kada nastane neki problem najpre se trazi resenje, a krivcu se plati dodatna obuka i niko nikoga ne proziva. Kolege su za posao, kada izadjes iz firme ne vidis ih do sutra. Tvoj privatni zivot je samo tvoja stvar i nikome ne polazes racune za to!

Kada u Srbiji ovo sto sam opisao bude moguce mozda ce ljudi i ostajati ...

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ma ko bi rekao!!

Konkretne mere?
Evo par:
-dilere u zatvor.
-smanjite takse na gorivo, doprinose na plate, pausalni porez i druge lopovske prakse.
-upristojite zdravstvo.
-revitalizujte kulturu.
- ocistite vazduh od smoga i cadji, kazne za smece po ulici..

Mrzi vas?!?

Saljem vam poljupce iz Kanade do tad.

mcb

pre 5 godina

Mislim da istrazivanje nije tacno jer bar dve trecine planira da napusti zemlju.Osim toga ima mnogo dece koja studiraju u inostranstvu i koja ne planiraju da se vracaju tako da uskoro u Srbiji nece ostati niko osim penzionera i politicara

Maja

pre 5 godina

Ja otišla. I nije istina da ribam wc, čistim kuće perem sudove... Upisala sam doktorske studije u svojoj oblasti bez prethodnog znanja jezika, sem engleskog. Na zapadu je normalno da ljudi menjanju zemlju zarad studija I boljeg posla. Jedino me u sopstvenoj zemlji neki smatraju izdajnikom. Imam dovoljno para da se vraćam u Srbiju 4 puta godišnje, ponekad I roditeljima kupim kartu da I oni dodju. Mladja sestra me posećuje 2-3 puta godišnje.
Otvorimo vidike malo I svima ce biti bolje.
P.S. ništa nije konačno možda se neki ljudi vrate i doprinesu svojim iskustvom

Mikan

pre 5 godina

Zbog VAS odlaze! Zgadili ste nam život i ubili svaku nadu da će IKADA biti bolje. VI ste problem Vaša korupcija, nepotizam i svakodnevna NEPRAVDA kojom nas gušite. Srbin je navikao da nema i da mu je teško, ali nikada neće da navikne na nepravdu. Ubili ste našu mladost i bojim se da je kasno.

Vasilije

pre 5 godina

Otac dvoje predivne dece, skolovani supruga i ja, imamo visoka primanja za Srpske standarde.

Odluka o odlasku iz Srbije je doneta a momenat realizacije je sve blizi.

Razlozi:
-Obrazovanje i bezbednost u skoli je palo na nivo Africkih zemalja.
-Bilo kakav kontakt sa zakonom, nasilnicima, sudstvom i policijom za normalnog gradjanina koji nije kriminalac ili clan vladajuce partije samo da se zavrsi negativno.
-Iz dana u dan gledam nepravde koje se desavaju od vrhova vlasti ( o njima necu ni da pocnem jer ne bih mi bilo dovoljno ni 100 strana ) do decijih nepravdi.

Iz dubine duse zelim da dotaknemo dno i da krenemo ispocetka kao Nemacka posle WW2 jer su nam temelji toliko truli i na njima nista dobro da se gradi.

Pretrpeo sam surovost dece ne vaspitanih roditelja, kriminal, ne efikasnost tj. ne postojanje zakona, obogacivanje putem kriminala, nemastinu i najgore osecaj da ne mogu da promenim ni ljude oko sebe da nacine korak na bolje ( naj bolje prijatelje nemogu da ubedim da recikliraju i kupe smece za sobom ).

Da ostanem i svojoj deci poklonim moje detinstvo ne zelim.
Iako mlad (35 god.) razocaran sam u sve sto postoji u nasoj zemlji osim dobrih ljudi koji zbog nemastine ili nemogucnosti cute i trpe.

Volim Srbiju i svoj narod ali vise volim svoju decu.

Pozdrav

milovan

pre 5 godina

Gde baš sada kada je došlo zlatno doba? To opozicija koja leti biznis klasom u Njujork finansira odlaske mladih jer hoće da naude predsedniku koji ne spava i sve radi da oni ostanu. Nedostajaće vama 54 fontane, jarboli, partokratija, lečenje porukama, motanje kablova, nezavisno sudstvo, sloboda medija, svakodnevno dizanje kola u vazduh i obavezni vojni rok, pa ćete brže bolje nazad.

Programer

pre 5 godina

Ja sam dobio nemacku plavu kartu pre deset dana posle skoro sest meseci cekanja od momenta rezervacije termina do izdavanja iste, toliko ljudi zeli da ode odavde da su guzve neverovatne. Evo ostacu ako postovana gospodja resi problem korupcije, nepotizma, nestrucnih i nepismehih kadrova na vodecim mestima, pa dalje, privredni kriminal, namestanje tendera da bi se uzimale pare iz budzeta, pa cak i kad uzmu pare i vise nego sto treba odrade fuserajski posao, a skole, bolnice, javni prevoz ko u horor filmu. Eto samo toliko i javno cu pocepati nemacku vizu, do tad Auf Wiedersehen.

znalac

pre 5 godina

pogledajte samo Slavicu Djukic Dejanovic i odmah vam je jasno zasto bi svi da odu iz Srbije. Godinama u politici, menja kompletice haljina na dnevnom nivou, plata joj je dzeparac, ima jedno dete i ide okolo i prica kako se treba boriti protiv bele kuge. Da ima i malo morala, bilo bi je sramota a ovako samo menja odbore i uzima dnevnice. E to je razlog zasto se napusta Srbija...

Bgd

pre 5 godina

Za početak, prestanite da zapošljavate one koji su kupili diplome, zatim prestanite da zapošljavate po partijskoj liniji. U stvari, kome ja pričam....

SofronijeTheGreat

pre 5 godina

Koji deo price gospodji nije jasan?
Ja zavrsavam medicinu i adios. Zasto? Ima vise razloga, navescu 3, od najbitnijeg pa nadalje:

1. PLATA - ovde bih imao pocetnu platu 57 000 dinara (475eu) koja se ne bi povecavala dobrih 2-3 godine (pod uslovovom da nemam neku vezu za bolje radno mesto - bolnicu). U npr. Nemackoj (koja je prosek od navedenih zemalja inostranstva) pocetna plata bi mi bila 3000eu, tj. 360000 dinara, tj. za 303000 dinara veca plata nego ovde. To mu dodje nekih 6 puta veca plata (pocetna!). Iznos potrosacke korpe u Srbiji je oko 1000eu, a u Nemackoj 1200eu. Sto mu dodje prostim recnikom da Nemac bolje zivi jedno 5,5 puta od Srbina. I koji deo tu nije jasan?

2.Pljacka sa porezima, bahacenje oko placanja recimo bus plus cena, salterskih papira i gluposti, konkretno u medicini, setanje za jedan uput na relaciji overa knjizice, lekar, sa uputom nazad u socijalno itd. Kao u srednjem veku.

3.Karakter, neobrazovanost, drskost, maloumnost, vezatorstvo, korupcija, kriminal (pozdrav za Nebojsu), obmana od strane politicara (pozdrav za sve a ponajvise za malog Acu) itd.

Hajde i da zanemarimo ovu trecu stavku jer je ona duboko urezana u ljude odavde i tesko tu ko sta moze promeniti. Ali zato prve dve i te kako moze, teskom mukom ali moze. Ako sam ja mogao da se napatim sa studiranjem (za razliku od dece doticnih vrhovnih persona drustva), mogu i oni da se napate da odrade svoj posao kako treba! Pa izvolite i ne mlatite praznu slamu!

JT26

pre 5 godina

Nisu "oni odlucili da odu" nego ih je oterao politicki olos koji devastira Srbiju vec 3 decenije.
Pitaju se korumpirani falsifikatori doktorata i kupci diploma sta da ucine da mladi ostanu u zemlji!?!
i ne samo da ostanu vec i da rade na natalitetu u najsiromasnijoj zemlji u Evropi. Da im deca rastu u bedi i nemastini.
Kakvo bezocno spinovanje i izvrtanje realnosti.

Rufa

pre 5 godina

Evo vam jedne price sa suprotne strane.
Vratila se sa studija u inostranstvu (visestruko nagradjivani student i stipendista, inace) u Srbiju kao idealista, patriota, Prometej...
A sada, nakon 10 godina, teska srca priznajem: budala.
Vratite se iz uredjenog sistema u glib nepotizma, sebicluka, nazadnosti, partokratije i muljanja i mislite da ce to proci. E, pa - nece. Za ovih 10 godina mi je makar postalo jasno da u nasoj zabokrecini ima mesta samo za punoglavce.
Svima koji planiraju da odu, a posebno onim najboljima - samo napred i ne nasedajte na patrio-patetiku. Ova zemlja (jos uvek) nema nista da vam ponudi.

Crni

pre 5 godina

Mene čudi da ne zele 100% studenata da idu u inostranstvo,jer da ovde rade za platu i polako da umiru ne isplati se...
Jedan se zivot ima....

natalija

pre 5 godina

Ovde je problem "sistem" koji "kažnjava" savesne, poštene, moralne, a "nagrađuje" lopove, bahate, probisvete...
Zato Srbija ima samo jedan način da PREŽIVI a to je RESET sistema (gde su bahati od 1945. zauzeli pozicije i grčevito se drže svojih "fotelja" tj. monopola i privilegija).... ovde ništa ne funkcioniše kako treba... institucije su JEDNOSMERNE (služe vlasti da preko njih vrši transmisiju svoje apsolutne moći, umesto da budu DVOSMERENE tj. da štite interese građana). Iz zemlje gde struke nemaju AUTONOMIJU OD VLASTI naravno da svi misleći beže....

Ana

pre 5 godina

Eto sta ste uradili, nesposobnjakovici. U ovoj zemlji ce ostati da caruju samo Gasici i slicni koji nigde u civilizovanom svetu ne bi mogli da budu ni keramicari.

djo

pre 5 godina

Ja sam otišao 2011. prvo na brod u 29. godini, a onda 2015. sa devojkom u Majami, gde sam i danas. Osim na odmor da vidim najbliže, faktički se više nisam ni vraćao. Nikada se nisam pokajao. Politička elita je od Srbije napravila močvara iz koje svi žele da odu, a ostaju samo oni koji se u toj žabokrečini dobro osećaju (kriminalci, neradnici, stranački aktivisti, tatini sinovi, kombinacija ekipa...) i koji nemaju petlju da odu pa se pozivaju na "patriotizam". Ovi drugi su mi još gadljiviji.

Zoran

pre 5 godina

Petu godinu cekam sa diplomom Masinskog fakulteta i odlazim iz Srbije.Jedinac sam majka i otac nisu najzdraviji ali moram da idem da bi i njih novcano pomogao.

Đole

pre 5 godina

"Šta treba da se desi"??? Ako vi ne shvatate da ste postavili i održavate sistem vrednosti u kojem...


- partijski poslušnici, poltroni i botovi imaju prednost na svim božjim konkursima u odnosu na ostale;

- primitivizam i prostakluk javnih ličnosti i političara prolazi nekažnjeno;

- elitu predstavljaju starlete, kriminalci i primitivci;

- državom vladaju likovi sa kupljenim diplomama i plagiranim doktoratima;

- institucije ne funckionišu i obesmišljene su;

- su plate prekobrojnim državnim lezilebovićima, parazitima i birokratama redovne i često veće nego u privatnom sektoru;

- svaki oblik protesta i pobune protiv bilo čega što natura režim biva označen kao "plaćenički i izdajnički, organizovan od CIA i opozicije"


...onda zaista ne znam šta da vam kažem. U svakom slučaju je do vas, parazita koji živite od politike i nikada ništa u životu niste radili (počev od našeg predsedniko-premijero-patrijarha, pa preko raznih dezertera koji upravljaju vojskom, i poslušnika koji upravljaju svim ostalim).

s

pre 5 godina

Gosp. nazovi ministarko: Treba da hapsite lopove, da suzbijete mito, korupciju i partisko zapošljavanja na svakom koraku, da ispitate poreklo imovine lopova za koje svi znaju da je nelegalna, da ukinete tzv. fakultete po selima, da preispitate lažne doktorske diplome i da preispitate sve diplome svih zapošljenih u drž. upravi ili u javnim preduzećima, da ukinete zakone koji štite lopove više nego one pokradene, kada kaznite sve umušane u krađu beba retroaktivno, kada pohapsite sve odgovorne u slučaju svih zastarelih predmeta, kada počnete da kažnjavate lekare za smrt pacijenata, kad prestanete da za ubistvo kažnjavate 5-7 god, kad prestanete da pljačkate svoje građane na svakom koraku posebno na dokumentima ......subvencije, donacije, stečaje, tendere, agencije koje lade jaja , adninistracija koja jedna drugoj pravi posao a građani to plaćaju, bahaćenje i pljačke lokalnih moćnika, ovo tzv. sudstvo itd.itd i da ne pominjem imao bih da nabrajam barem jedno 4 sata vremena.... Znači kad uradite sve ono što iole pametniji seljak domaćin vidi i zna da se mora uraditi pa će deca videti da se barem država kreće u pravom smeru.... Arčibald Rajs je sve ovo opisao još pre 100 god. nismo se mrdnuli za milimetar napred u organiz. države i društva...I ja da sam mlađii ja bih otišao bilo gde vani...nažalost.

.

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...
(kole, 21. jun 2018 14:09)
Prijatan sendvic.
A sto se tvoje konstatacije tice ne slazem se.Mislim da bi vecina studenata koja ode iz Srbije trebalo da tuzi drzavu za sav pretrpljen dusevni i materijalni bol u vreme trajanja njihovog studiranja.
Naravno ko zeli.Ko ne zeli treba da proba da zaboravi i potisne u sebi iz koje drzave dolazi.
Jedino sto valja upamtiti,po mom misljenju,su porodica i prijatelji.A drzava Srbija?Ona je sramota svih nas.
Ukoliko se nekada..nekako...ovde pojave LJUDI...bas onakvi kakvi smo nekada bili...onda se vredi boriti za Srbiju.A sada samo pasos vredi.

Tito partija

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanović.

Ovo vam je deco recenica skolovanih komunista. Mozete je procitati milion puta nikad necete shvatiti sta je tacno rekla a jos manje na sta je tacno mislila. Poenta te stare skole koja nazalost i dan danas vlada Srbijom, jeste takva da je ona zapravo nesto rekla, da ce oni nesto raditi analizirati itd ali konkretnih koraka nece biti. U prevodu dala sam vam odgovor, videcemo al znam da sigurno necemo nista uraditi i tako ce biti i sledeci put kada bude ista tema ili koja god vec tema da bude.

Ljudi traze vemoa proste stvari a to je da zive kao ljudi a ne kao robovi modernog drustva. A vase je ministarka da kazet koji su to koraci koje cete da nacinite da toga dodje...

benzin 154 dinara

pre 5 godina

Svi ćemo na kraju ili da pocrkamo ili da odemo, pa vi posle naplaćujte poreze i takse, akcize i kazne i sami sebe potkradajte do mile volje. Mozda ćete tek onda kad ne bude više šta da se otuđi da odete odavde lopovčine političarske.

DEDA CVETKO

pre 5 godina

""Ona populacija mladih koju pitamo 'šta bi trebalo da se dogodi u Srbiji, a da ne odete', jedna četvrtina koji planiraju da odu kaže da nema nijedne mere koja može da ih zadrži. Oni su već doneli odluku", rekla je Đukić Dejanovićeva"

--

Ima mere, Djukiceva, ima mere, samo se deca ustrucavaju da vam kazu. Pohapsite kriminalce, prestanite da subvencionisete SNS botove, angazujte investicije za infrastrukturu a ne za fontane koje pevaju, zabranite kic i neukus, okanite se sikofantskih i ulizicarskih medija koji su odavno provaljeni, ukinite komunalnu policiju, ocistite reke, gradove i polja, izgradite vodovode i kanalizacije, finansirajte moderni tehnoloski sektor, opismenite populaciju, dajte klincima osecanje da imaju nekog razloga da zive i da su ponosni sto su gradjani Srbije, a onda predajte kolektivnu (da ne kazem: coporativnu) ostavku i raspustite sve postojece stranke, i ja vam GARANTUJEM da ce vam "mera" biti sasvim dovoljna.

Naravno, nista od svega toga vi niste sposobni da postignete jer je svaki dinar buduceg prihoda Republike Srbije za narednih 100 godina obecan stranim kreditorima na ime otplate kamate na strani dug (a glavnicu necu ni da pominjem) koji je napravljen masovnom neoliberalnom pljacketinom za poslednjih 25 godina. Zasto se onda uopste mucite da deci objasnjavate da treba da ostanu u svojoj zemlji? Nisu deca pala s Marsa. Vide i oni koliko je sati. To, zapravo, vide svi - svi, to jest, osim Vas, Vulina i Velikog Vodje.

Goran

pre 5 godina

Evo ja imam 2 srednje skole 3 i 4 stepen i visoku 6 i fakultet 7 stepen a 15god iskustva u struci i radim za 500e. Sta bi vi to uradili pa da ja recimo ostanem u Srbiji jer za sada zelim da odem sto dalje da vise nikada ne cujem Srpski jezik?

pero

pre 5 godina

Licemerno je i pitati se zašto je to tako. Gospodo to znači da nije 5 do 12 nego da je svanulo... I da posle j nema kajanja! PROPAST! Ja takođe za koji mesec odlazim za Nemačku, imam završene master studije. Iz petnih žila ću se truditi da povučem svoju rodbinu i prijatelje. Zašto? Pa sram bilo onoga ko pita!

Dušan

pre 5 godina

Završio fax, još malo i master, i svakako se nadam odlasku. Doduše, sa diplomom srednje škole jer je sada među najtraženijima (med. tehničar), i ne verujem da ću se ikada vratiti ako uspem da odem. Ovu zemlju toliko ne osećam kao svoju, toliko ne želim da ovde provedem život i da mi se ovde deca rode, da bih sutra mogao da odem, bez stvari, novca... bilo čega, i nikada više nogom ne kročim na tlo Srbije.

genius

pre 5 godina

Nije strašno što hoće da idu - strašno je što hoće da se ne vraćaju!
Svaki student (čovek) koji želi da napravi karijeru - mora da putuje, da obiđe svet, radi u više kompanija, plus da sarađuje sa što više njih, da upozna kolege iz sveta, razmeni mišljenje, iskustva, poglede na struku (i ne samo struku)...
Ali neko ko još ne zna ni čime će se baviti u životu, ni gde će ni šta će - ako kaže "neću nazad" - taj nije "otišao", taj je "pobegao".
Ima tu i srpske malodušnosti, ali nije samo to.
A to drugo je SRŽ problema kojim se niko ni ne bavi!

Optimus Prime

pre 5 godina

Da bi neko uopste i razmisljao o ostanku treba promeniti apsolutno sve u ovoj propaloj drzavi. Ulizice, kriminalci, nepismeni i nestrucni ljudi su na svim rukovodecim polozajima! Pogledajte ko je ministar odbrane, covek koji je nesposoban za vojsku. Ko je na celu BIA? Spisak je dugacak. O sistemu vrednosti i onome sto se propagira preko medija necu ni da pricam.
I zasto bi neko ko je zavrsio/će zavrsiti fakultet ostao ovde, kad zna da "preko" ima mogucnost pristojnog zivota za isti ako ne i manji rad nego u Srbiji?

qwerty

pre 5 godina

Nadam se da bar neko od politicara oseca sramotu zbog ovakvih rezultata, jer su im znacajno doprineli. A da ce uraditi nesto konkretno i pametno po ovom pitanju, sumnjam. Jer gledaju samo svoj interes, ko sisa narod o kome zakonski i eticki treba da se brinu.

Nemanja

pre 5 godina

Šta da se desi?
Vučić, Djilas, Nikolić, Vulin, Dačić, Krkobabić, Čeda, Tadić, Šešelj, Babić, Palma, Velja Ilić, Gašić, Maja Gojković, Marinković i ostali da ne nabrajam da odu prvo iz zemlje što dalje.A pre toga da se ispita odakle im sva imovina koju poseduju i da krivično odgovaraju. Ne želimo da gledamo iste ljude koje su naši roditelji gledali. Dosta je više.

stanislav

pre 5 godina

Vratite dostojanstvo radu i radnicima, obuzdajte divljanje i eksploataciju privatnika, završite priču sa Kosovom, prestanite decu da plašite svakog dana vašim ratovima, stanite na put korupciji i partijskom zapošljavanju, obezbedite nezavisno i pošteno sudstvo i eto vam ambijenta u kakvom bi deca polako počele da razmišljaju da i u Srbiji može da se živi.
Ono sto vi nudite od "uslova" je šminkanje mrtvaka.

Tassotty

pre 5 godina

Stvorite im uslove da mogu da žive u Srbiji (plata minimum 1000eura, bez da moraju da plaćaju "članarinu" vladajućoj stranci od 10%).

Rob sinji

pre 5 godina

E da je predsednik ispunio obećanje o ispitivanju porekla imovine koje je dao pre onoliko godina možda bi procenti bili drugačiji.

viking

pre 5 godina

Da ima pristojnog posla i redovne plate, malo ko bi otišao. Više prava i zaštite radne snage, stabilnija ekonomija, subverzije za firme koje zapošljavaju umesto za firme koje muljaju... Ne, umesto toga napravićemo jedno istraživanje i utvrditi neproverljive rezultate, i zaključiti da su oni koji odu krivi, da bi oni svejedno otišli šta god država preduzela, jer su izdajice ili šta li, i eto, država zato neće ništa preduzeti. Evo, ja sam otišao, sutra bih se vratio da imam gde. Nostalgičan sam, ali nisam budala.

Milos

pre 5 godina

Ma to je nemoguce jer su im nasi politicari toliko poboljsali kvalitet zivota, uslove rada, sigurnu egztenciju u uredjenoj i sigurnoj zemlji socijalnog blagostanja u kojoj su svima ista prava i odgovornosti zagarantovana.Uostalom zar nije doslo "zlatno doba" ?

aco

pre 5 godina

dajte 10k evra svakom gradjaninu kao sto dajete strancima za samozaposljavanje pod uslovom da nema pravo da se prijavi na zavod za zaposljavanje 10godina i eto resicete mnogo toga , masa ljudi ima ideje i zeli da pokrene svoj posao ali nema sa cime

Temelj

pre 5 godina

Da se preispita nacin sticanja imovine raznih lica od 1945-e pa na dalje i da se sprovede lustracija u potpunosti pa da jednom za svagda zavrsimo sa ovom garniturom koja se decenijama smenjuje na vlasti... sve ostale mere bila bi sarena laza!

Pljuvanje u dalj s preponama

pre 5 godina

Zašto niko neće u bratsku, slobodarsku Rusiju?
(Schomi, 21. jun 2018 15:22

Nece zato sto se krse ljudska prava i sirotinja veca nego mi.
Verovatno zbog daljine i klime, a zasto vecina zeli u Nemacku zasto niko nece u Francusku imaju dobar standard ili recimo Veliku Britaniju gde se lakse snaci zbog jezika ili Portugal, Spanija lepa klima,

Posteno!

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanovićeva.

Visokostrucnu intelektualnu dijasporu vi uspesno stvarate vec skoro trideset godina. Zbog vas su i otisli a vi bi sa njima intenzivirali saradnju. Lol. Imate li vi i malo obraza? Jedino resenje je da se svi vi povucete i zamonasite, ako vec nema nikoga da vas potrpa u zatvor.

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Heh, kad se čovek davi u mulju i blatu, baš bi voleo da se udavi i da ga nema, a ne da se izbavi nekako ili da mu neko pruži kanap da ga izvuče...

Emigrant

pre 5 godina

Samo dve reci - mito i korupcija. Kad bi se to svelo na normalan nivo, mnoge stvari bi bile bolje. ALI, zasto bi bilo ko na vlasti sekao granu na kojoj sedi? Dakle, za mene je bilo ili oni ili ja i moja porodica. Pogodite sta sam izabrao...

Mikan

pre 5 godina

To je logično. Neka idu.Ja i supruga sa primanjima od oko 100 000 ukupno i dvoje dece jedva se krpimo a ako hoćemo na more ili nešto da kupimo možemo samo na rate ili kredit.Divim se ljudima koji žive i sa manje para. Elem,da ne promašim poentu, moraćemo i mi polako da palimo odavde.Ne može se više ovako. Život je samo jedan, moj je na pola potrošen, n ekranu bar deca žive u normalnoj i uređenoj državi.

andra

pre 5 godina

poštenije bi bilo da odu posle srednje škole, i da im studije finansiraju bolji od Srbije i da kod njih ostanu. Ovima koji ostaju pružiti maksimalne uslove.

prcko

pre 5 godina

o cemu vi pricate. nasi doktori peru wc-ove po zapadu. raditi u svojoj struci na zapadu a skolovati se na balkanu. treba to sve nostrifikovati i dobro se oznojiti i godine potrositi da bi i razmisljao da radis visokokvalifikovan posao u inostranstvu. mozda IT nije toliko rigidan. ko zna da programira moze odmah da radi bez obzira na papire i diplome.

HM

pre 5 godina

@ Sa letovanja

Sve se slažem. Samo bih dodao da su svi ti koje ste pobrojali izašli iz naroda, da bi se u slučaju njihovo sklanjanja našli isti takvi, ili gori, da ih zamene. U Srbiji se takvi nalaze na svakoj "većoj" poziciji. Pa nemoguće da su krivi samo oni od gore. Narod zaslužuje vlast kakvu ima. Kada budemo bolji kao ljudi, ovakvi kakvi su sada na vlasti biće manji od mahovog zrna. Slobodno lupajte minuse, ako uopšte i objave komentar, bagre je na sve strane, ali i mi sami smo bagra. Stanite na pešačkom svakom pešaku, vozite 50 ako piše 50, iako se vama čini da bi moglo brže, nemojte "leći" na sirenu za svaku sitnicu, bacite otpatke u kontejner, ponesite ih sa sobom ako treba i kilometar, ne prljajte reke, ne tražite vezu gde god stignete ... Zbog gomile dece koji su preko veze primljeni u državni vrtić, pri čemu recimo jedan roditelj nije zaposlen, moje dete mora u privatni vrtić, jer oboje radimo, iako ne za velika primanja, pa je privatni vrtić veliki teret. Neću da platim 500 ili više € iz principa, iako ću na kraju više dati za privatni. Itd, ovako bi se moglo u nedogled.

kole

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...

Zzz

pre 5 godina

Ja i moje kolege radimo u drzavnoj firmi i jedan po jedan polako napustamo posao, ko se gde i kako snadje, jer se od kombinacija ne moze ziveti. Mi nemamo zavrsene fakultete tako da su nam opcije ogranicene na fizicki rad. Tako da nisu problem samo studenti, iz ove zemlje hoce da odu svi normalni ljudi koji se ne plase rada. Dajem jos 5 godina ovoj zemlji da ostane potpuno bez strucnih kadrova, a onda kradite jedni od drugih gospodo politicari.

m

pre 5 godina

@HM
Nemojte me shvatiti pogresno, ali imate srece pa mozete. Ja za sada imam srece pa mogu, a najverovatnije cu da odem pre nego sto se to promeni.
Vi objasnite nekome kome je porodica bolesna, kome prete da ce mu iskljucivati struju, a nema posao da ne trazi vezu za posao. Da ne plati da bi dobio posao.
Recite nekome ko je bolestan da bude karakter i da iz principa umre polako i da ne trazi vezu i da ne plati da ne bi cekao pregled specijaliste 6 meseci a posle tek poceo da prima terapiju za jos 6 meseci.
I moja drugarica se mucila sa vrticima, jer je mladje dete primljeno u potpuno drugi vrtic iako bi trebalo da ima prioritet, nisu trazili vezu i platili, ali su imali ''srece'' pa su i starije dete prebacili u drugi vrtic da se ne bi vozikali, pa sad uredno sa detetom od godinu i po i detetom od 5 i po, lepo u gradski prevoz pa idemo 5km od Ledina iako ima 4 vrtica koja su bliza, ali deca nisu primljena. I da, apsolutno imate srece sto mozete da napravite izbor da placate privatni vrtic.
Lako je naterati ljude da pristanu na mito, veze itd kada im egzistencija visi o koncu.

kole

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...

prcko

pre 5 godina

o cemu vi pricate. nasi doktori peru wc-ove po zapadu. raditi u svojoj struci na zapadu a skolovati se na balkanu. treba to sve nostrifikovati i dobro se oznojiti i godine potrositi da bi i razmisljao da radis visokokvalifikovan posao u inostranstvu. mozda IT nije toliko rigidan. ko zna da programira moze odmah da radi bez obzira na papire i diplome.

andra

pre 5 godina

poštenije bi bilo da odu posle srednje škole, i da im studije finansiraju bolji od Srbije i da kod njih ostanu. Ovima koji ostaju pružiti maksimalne uslove.

.

pre 5 godina

To su sve prodane sitne duše, ja bih im zabranio da idu dok god ne otplate celokupno školovanje sa kamatom koje je društvo u njih uložilo. Misle da je negde u tuđini bolje zato što je takvo mišljenje u modi. Poznata je rečenica: nemoj da gledaš šta država može da učini za tebe, već šta ti možeš da učiniš za državu i otadžbinu!" Ostai pa se bori, radi sam ako treba! Tek kada svi budemo imali tu svest da mi treba da pomognemo državi uspećemo kao Turci, Izrael, Danska, Nemačka, Švedska...
(kole, 21. jun 2018 14:09)
Prijatan sendvic.
A sto se tvoje konstatacije tice ne slazem se.Mislim da bi vecina studenata koja ode iz Srbije trebalo da tuzi drzavu za sav pretrpljen dusevni i materijalni bol u vreme trajanja njihovog studiranja.
Naravno ko zeli.Ko ne zeli treba da proba da zaboravi i potisne u sebi iz koje drzave dolazi.
Jedino sto valja upamtiti,po mom misljenju,su porodica i prijatelji.A drzava Srbija?Ona je sramota svih nas.
Ukoliko se nekada..nekako...ovde pojave LJUDI...bas onakvi kakvi smo nekada bili...onda se vredi boriti za Srbiju.A sada samo pasos vredi.

rasejani inzenjer

pre 5 godina

Otisao sam jos pre 25 godina. Nikada se nisam pokajao. Ne radi se tu ni o malim parama, ni o korupciji, ni o primitivizmu ... da se ne lazemo, toga ima i u Americi i to oho-ho. Ali jedna ... samo JEDNA mala stvar ce Srbiju uvek razlikovati od ostatka sveta. A to je hronicni nedostatak elementarne kulture dijaloga i POSTOVANJA sagovornika, pre svega u poslu. Ja sam inzenjer po struci i vise ni sam ne znam koliko puta u Srbiji nisam cuo kako neki polupismeni majstor prica kako "inzInjeri nemaju pojma" (da, sa 'I', umesto sa 'E'), kako jos manje pismeni direktori prozivaju tog inzenjera i prete mu krivicnim prijavama za najmanju sitnicu, kako problemi resavaju tako sto se najpre mesecima traze krivci a resenje ni na vidiku ... O mobingu, nepotizmu, trange-frange, ja tebi ti meni, miksu privatnog i poslovnog - da i ne govorimo! I da - tracevi, na cijoj meti su narocito neudate zene, stari momci i bilo ko ko se drzne da se izdigne iznad gibanicarskog mentaliteta!

U normalnom svetu gde zivim kolege se medjusobno pozdravljaju, svako svakome uputi barem jedan osmeh ma sta bilo! Zna se tacno ko sta radi i niko ti se ne mesa u posao. Kada nastane neki problem najpre se trazi resenje, a krivcu se plati dodatna obuka i niko nikoga ne proziva. Kolege su za posao, kada izadjes iz firme ne vidis ih do sutra. Tvoj privatni zivot je samo tvoja stvar i nikome ne polazes racune za to!

Kada u Srbiji ovo sto sam opisao bude moguce mozda ce ljudi i ostajati ...

Vasilije

pre 5 godina

Otac dvoje predivne dece, skolovani supruga i ja, imamo visoka primanja za Srpske standarde.

Odluka o odlasku iz Srbije je doneta a momenat realizacije je sve blizi.

Razlozi:
-Obrazovanje i bezbednost u skoli je palo na nivo Africkih zemalja.
-Bilo kakav kontakt sa zakonom, nasilnicima, sudstvom i policijom za normalnog gradjanina koji nije kriminalac ili clan vladajuce partije samo da se zavrsi negativno.
-Iz dana u dan gledam nepravde koje se desavaju od vrhova vlasti ( o njima necu ni da pocnem jer ne bih mi bilo dovoljno ni 100 strana ) do decijih nepravdi.

Iz dubine duse zelim da dotaknemo dno i da krenemo ispocetka kao Nemacka posle WW2 jer su nam temelji toliko truli i na njima nista dobro da se gradi.

Pretrpeo sam surovost dece ne vaspitanih roditelja, kriminal, ne efikasnost tj. ne postojanje zakona, obogacivanje putem kriminala, nemastinu i najgore osecaj da ne mogu da promenim ni ljude oko sebe da nacine korak na bolje ( naj bolje prijatelje nemogu da ubedim da recikliraju i kupe smece za sobom ).

Da ostanem i svojoj deci poklonim moje detinstvo ne zelim.
Iako mlad (35 god.) razocaran sam u sve sto postoji u nasoj zemlji osim dobrih ljudi koji zbog nemastine ili nemogucnosti cute i trpe.

Volim Srbiju i svoj narod ali vise volim svoju decu.

Pozdrav

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ma ko bi rekao!!

Konkretne mere?
Evo par:
-dilere u zatvor.
-smanjite takse na gorivo, doprinose na plate, pausalni porez i druge lopovske prakse.
-upristojite zdravstvo.
-revitalizujte kulturu.
- ocistite vazduh od smoga i cadji, kazne za smece po ulici..

Mrzi vas?!?

Saljem vam poljupce iz Kanade do tad.

Pljuvanje u dalj s preponama

pre 5 godina

Zašto niko neće u bratsku, slobodarsku Rusiju?
(Schomi, 21. jun 2018 15:22

Nece zato sto se krse ljudska prava i sirotinja veca nego mi.
Verovatno zbog daljine i klime, a zasto vecina zeli u Nemacku zasto niko nece u Francusku imaju dobar standard ili recimo Veliku Britaniju gde se lakse snaci zbog jezika ili Portugal, Spanija lepa klima,

Maja

pre 5 godina

Ja otišla. I nije istina da ribam wc, čistim kuće perem sudove... Upisala sam doktorske studije u svojoj oblasti bez prethodnog znanja jezika, sem engleskog. Na zapadu je normalno da ljudi menjanju zemlju zarad studija I boljeg posla. Jedino me u sopstvenoj zemlji neki smatraju izdajnikom. Imam dovoljno para da se vraćam u Srbiju 4 puta godišnje, ponekad I roditeljima kupim kartu da I oni dodju. Mladja sestra me posećuje 2-3 puta godišnje.
Otvorimo vidike malo I svima ce biti bolje.
P.S. ništa nije konačno možda se neki ljudi vrate i doprinesu svojim iskustvom

djo

pre 5 godina

Ja sam otišao 2011. prvo na brod u 29. godini, a onda 2015. sa devojkom u Majami, gde sam i danas. Osim na odmor da vidim najbliže, faktički se više nisam ni vraćao. Nikada se nisam pokajao. Politička elita je od Srbije napravila močvara iz koje svi žele da odu, a ostaju samo oni koji se u toj žabokrečini dobro osećaju (kriminalci, neradnici, stranački aktivisti, tatini sinovi, kombinacija ekipa...) i koji nemaju petlju da odu pa se pozivaju na "patriotizam". Ovi drugi su mi još gadljiviji.

Programer

pre 5 godina

Ja sam dobio nemacku plavu kartu pre deset dana posle skoro sest meseci cekanja od momenta rezervacije termina do izdavanja iste, toliko ljudi zeli da ode odavde da su guzve neverovatne. Evo ostacu ako postovana gospodja resi problem korupcije, nepotizma, nestrucnih i nepismehih kadrova na vodecim mestima, pa dalje, privredni kriminal, namestanje tendera da bi se uzimale pare iz budzeta, pa cak i kad uzmu pare i vise nego sto treba odrade fuserajski posao, a skole, bolnice, javni prevoz ko u horor filmu. Eto samo toliko i javno cu pocepati nemacku vizu, do tad Auf Wiedersehen.

Ne okreći se sine

pre 5 godina

Bež'te dok možete! Nije lako, ali trud, rad, znanje i zalaganje će vam se tamo mnogo više isplatiti nego ovde. Ali nije sve u finansijama, ima nečega i u sistemu. Koji ovde ne postoji. E zato treba da odete.

Sa Letovanja

pre 5 godina

Malo,Treba 80%.
Ovo vam govorim kao Iskusan Čovek od 60+ godina.
Srbija je NESREĆNA ZEMLJA.
Pitanje za dotičnu Ministarku ,šta je Uzrok:
-male Plate
-Garnitura na vlasti, koja je sve samo ne ProEvropska,demokratska,obrazovana,Vaspitana,kulturna.
Ako očekujete da nezavršenim studentima ,uzor budu Vodje Navijača sa DB legitimacijama,Vučićev,,Dačićem,Šešeljev,Nikolićevi Sinovi,ako očekujete da budu spremni da svakodnevno gledaju,slušaju VULINA,Djuku,Rističević a,Martinovića,M.Jovina,M.Gojković,Arsića,Vučićeve Tirade,Dačić evo Rusofili o,ako očekujete da im Kinezi,Azeri,Liberijanci,Rusi budu braća,a komšije iz Evrope NEPRIJATELJI,E onda STE se ZEZNULI u vašoj Proceni.
-

Crni

pre 5 godina

Mene čudi da ne zele 100% studenata da idu u inostranstvo,jer da ovde rade za platu i polako da umiru ne isplati se...
Jedan se zivot ima....

Rufa

pre 5 godina

Evo vam jedne price sa suprotne strane.
Vratila se sa studija u inostranstvu (visestruko nagradjivani student i stipendista, inace) u Srbiju kao idealista, patriota, Prometej...
A sada, nakon 10 godina, teska srca priznajem: budala.
Vratite se iz uredjenog sistema u glib nepotizma, sebicluka, nazadnosti, partokratije i muljanja i mislite da ce to proci. E, pa - nece. Za ovih 10 godina mi je makar postalo jasno da u nasoj zabokrecini ima mesta samo za punoglavce.
Svima koji planiraju da odu, a posebno onim najboljima - samo napred i ne nasedajte na patrio-patetiku. Ova zemlja (jos uvek) nema nista da vam ponudi.

natalija

pre 5 godina

Ovde je problem "sistem" koji "kažnjava" savesne, poštene, moralne, a "nagrađuje" lopove, bahate, probisvete...
Zato Srbija ima samo jedan način da PREŽIVI a to je RESET sistema (gde su bahati od 1945. zauzeli pozicije i grčevito se drže svojih "fotelja" tj. monopola i privilegija).... ovde ništa ne funkcioniše kako treba... institucije su JEDNOSMERNE (služe vlasti da preko njih vrši transmisiju svoje apsolutne moći, umesto da budu DVOSMERENE tj. da štite interese građana). Iz zemlje gde struke nemaju AUTONOMIJU OD VLASTI naravno da svi misleći beže....

Goran

pre 5 godina

Evo ja imam 2 srednje skole 3 i 4 stepen i visoku 6 i fakultet 7 stepen a 15god iskustva u struci i radim za 500e. Sta bi vi to uradili pa da ja recimo ostanem u Srbiji jer za sada zelim da odem sto dalje da vise nikada ne cujem Srpski jezik?

Dušan

pre 5 godina

Završio fax, još malo i master, i svakako se nadam odlasku. Doduše, sa diplomom srednje škole jer je sada među najtraženijima (med. tehničar), i ne verujem da ću se ikada vratiti ako uspem da odem. Ovu zemlju toliko ne osećam kao svoju, toliko ne želim da ovde provedem život i da mi se ovde deca rode, da bih sutra mogao da odem, bez stvari, novca... bilo čega, i nikada više nogom ne kročim na tlo Srbije.

DEDA CVETKO

pre 5 godina

""Ona populacija mladih koju pitamo 'šta bi trebalo da se dogodi u Srbiji, a da ne odete', jedna četvrtina koji planiraju da odu kaže da nema nijedne mere koja može da ih zadrži. Oni su već doneli odluku", rekla je Đukić Dejanovićeva"

--

Ima mere, Djukiceva, ima mere, samo se deca ustrucavaju da vam kazu. Pohapsite kriminalce, prestanite da subvencionisete SNS botove, angazujte investicije za infrastrukturu a ne za fontane koje pevaju, zabranite kic i neukus, okanite se sikofantskih i ulizicarskih medija koji su odavno provaljeni, ukinite komunalnu policiju, ocistite reke, gradove i polja, izgradite vodovode i kanalizacije, finansirajte moderni tehnoloski sektor, opismenite populaciju, dajte klincima osecanje da imaju nekog razloga da zive i da su ponosni sto su gradjani Srbije, a onda predajte kolektivnu (da ne kazem: coporativnu) ostavku i raspustite sve postojece stranke, i ja vam GARANTUJEM da ce vam "mera" biti sasvim dovoljna.

Naravno, nista od svega toga vi niste sposobni da postignete jer je svaki dinar buduceg prihoda Republike Srbije za narednih 100 godina obecan stranim kreditorima na ime otplate kamate na strani dug (a glavnicu necu ni da pominjem) koji je napravljen masovnom neoliberalnom pljacketinom za poslednjih 25 godina. Zasto se onda uopste mucite da deci objasnjavate da treba da ostanu u svojoj zemlji? Nisu deca pala s Marsa. Vide i oni koliko je sati. To, zapravo, vide svi - svi, to jest, osim Vas, Vulina i Velikog Vodje.

Mikan

pre 5 godina

To je logično. Neka idu.Ja i supruga sa primanjima od oko 100 000 ukupno i dvoje dece jedva se krpimo a ako hoćemo na more ili nešto da kupimo možemo samo na rate ili kredit.Divim se ljudima koji žive i sa manje para. Elem,da ne promašim poentu, moraćemo i mi polako da palimo odavde.Ne može se više ovako. Život je samo jedan, moj je na pola potrošen, n ekranu bar deca žive u normalnoj i uređenoj državi.

mcb

pre 5 godina

Mislim da istrazivanje nije tacno jer bar dve trecine planira da napusti zemlju.Osim toga ima mnogo dece koja studiraju u inostranstvu i koja ne planiraju da se vracaju tako da uskoro u Srbiji nece ostati niko osim penzionera i politicara

ArtuDitu

pre 5 godina

Kada na internetu procitate da je u nekoj opstini savetnik direktora Doma zdravlja postao neko ko ima srednju kozarsku skolu pa doticnog zovu dermatolog ili da se u jednoj opstini pitanjem obrazovanja bavi neko ko ima zavrsenu osnovnu skolu i po vokaciji je casovnicar pa mu je nadimak Gospodar vremena onda je logicno sto mladi zele da odu. Bezveze je sto se politicari prave blesavi pa ne kao ne znaju koji su razlozi.

SofronijeTheGreat

pre 5 godina

Koji deo price gospodji nije jasan?
Ja zavrsavam medicinu i adios. Zasto? Ima vise razloga, navescu 3, od najbitnijeg pa nadalje:

1. PLATA - ovde bih imao pocetnu platu 57 000 dinara (475eu) koja se ne bi povecavala dobrih 2-3 godine (pod uslovovom da nemam neku vezu za bolje radno mesto - bolnicu). U npr. Nemackoj (koja je prosek od navedenih zemalja inostranstva) pocetna plata bi mi bila 3000eu, tj. 360000 dinara, tj. za 303000 dinara veca plata nego ovde. To mu dodje nekih 6 puta veca plata (pocetna!). Iznos potrosacke korpe u Srbiji je oko 1000eu, a u Nemackoj 1200eu. Sto mu dodje prostim recnikom da Nemac bolje zivi jedno 5,5 puta od Srbina. I koji deo tu nije jasan?

2.Pljacka sa porezima, bahacenje oko placanja recimo bus plus cena, salterskih papira i gluposti, konkretno u medicini, setanje za jedan uput na relaciji overa knjizice, lekar, sa uputom nazad u socijalno itd. Kao u srednjem veku.

3.Karakter, neobrazovanost, drskost, maloumnost, vezatorstvo, korupcija, kriminal (pozdrav za Nebojsu), obmana od strane politicara (pozdrav za sve a ponajvise za malog Acu) itd.

Hajde i da zanemarimo ovu trecu stavku jer je ona duboko urezana u ljude odavde i tesko tu ko sta moze promeniti. Ali zato prve dve i te kako moze, teskom mukom ali moze. Ako sam ja mogao da se napatim sa studiranjem (za razliku od dece doticnih vrhovnih persona drustva), mogu i oni da se napate da odrade svoj posao kako treba! Pa izvolite i ne mlatite praznu slamu!

aco

pre 5 godina

dajte 10k evra svakom gradjaninu kao sto dajete strancima za samozaposljavanje pod uslovom da nema pravo da se prijavi na zavod za zaposljavanje 10godina i eto resicete mnogo toga , masa ljudi ima ideje i zeli da pokrene svoj posao ali nema sa cime

Mikan

pre 5 godina

Zbog VAS odlaze! Zgadili ste nam život i ubili svaku nadu da će IKADA biti bolje. VI ste problem Vaša korupcija, nepotizam i svakodnevna NEPRAVDA kojom nas gušite. Srbin je navikao da nema i da mu je teško, ali nikada neće da navikne na nepravdu. Ubili ste našu mladost i bojim se da je kasno.

pero

pre 5 godina

Licemerno je i pitati se zašto je to tako. Gospodo to znači da nije 5 do 12 nego da je svanulo... I da posle j nema kajanja! PROPAST! Ja takođe za koji mesec odlazim za Nemačku, imam završene master studije. Iz petnih žila ću se truditi da povučem svoju rodbinu i prijatelje. Zašto? Pa sram bilo onoga ko pita!

Temelj

pre 5 godina

Da se preispita nacin sticanja imovine raznih lica od 1945-e pa na dalje i da se sprovede lustracija u potpunosti pa da jednom za svagda zavrsimo sa ovom garniturom koja se decenijama smenjuje na vlasti... sve ostale mere bila bi sarena laza!

genius

pre 5 godina

Nije strašno što hoće da idu - strašno je što hoće da se ne vraćaju!
Svaki student (čovek) koji želi da napravi karijeru - mora da putuje, da obiđe svet, radi u više kompanija, plus da sarađuje sa što više njih, da upozna kolege iz sveta, razmeni mišljenje, iskustva, poglede na struku (i ne samo struku)...
Ali neko ko još ne zna ni čime će se baviti u životu, ni gde će ni šta će - ako kaže "neću nazad" - taj nije "otišao", taj je "pobegao".
Ima tu i srpske malodušnosti, ali nije samo to.
A to drugo je SRŽ problema kojim se niko ni ne bavi!

tamni vilajet

pre 5 godina

Dobro, gospoZo Ministarka, sta ti to govori??? Cak i oni roditelji koji uredno glasaju za vasu destruktivnu politiku, podsvesno zele da im deca odu u neku bolju zemlju, gde ce imati buducnost i normalan zivot!

Nemanja

pre 5 godina

Šta da se desi?
Vučić, Djilas, Nikolić, Vulin, Dačić, Krkobabić, Čeda, Tadić, Šešelj, Babić, Palma, Velja Ilić, Gašić, Maja Gojković, Marinković i ostali da ne nabrajam da odu prvo iz zemlje što dalje.A pre toga da se ispita odakle im sva imovina koju poseduju i da krivično odgovaraju. Ne želimo da gledamo iste ljude koje su naši roditelji gledali. Dosta je više.

Rob sinji

pre 5 godina

E da je predsednik ispunio obećanje o ispitivanju porekla imovine koje je dao pre onoliko godina možda bi procenti bili drugačiji.

Ana

pre 5 godina

Eto sta ste uradili, nesposobnjakovici. U ovoj zemlji ce ostati da caruju samo Gasici i slicni koji nigde u civilizovanom svetu ne bi mogli da budu ni keramicari.

JT26

pre 5 godina

Nisu "oni odlucili da odu" nego ih je oterao politicki olos koji devastira Srbiju vec 3 decenije.
Pitaju se korumpirani falsifikatori doktorata i kupci diploma sta da ucine da mladi ostanu u zemlji!?!
i ne samo da ostanu vec i da rade na natalitetu u najsiromasnijoj zemlji u Evropi. Da im deca rastu u bedi i nemastini.
Kakvo bezocno spinovanje i izvrtanje realnosti.

Zoran

pre 5 godina

Petu godinu cekam sa diplomom Masinskog fakulteta i odlazim iz Srbije.Jedinac sam majka i otac nisu najzdraviji ali moram da idem da bi i njih novcano pomogao.

Alessandro NESTA#13#

pre 5 godina

Heh, kad se čovek davi u mulju i blatu, baš bi voleo da se udavi i da ga nema, a ne da se izbavi nekako ili da mu neko pruži kanap da ga izvuče...

s

pre 5 godina

Gosp. nazovi ministarko: Treba da hapsite lopove, da suzbijete mito, korupciju i partisko zapošljavanja na svakom koraku, da ispitate poreklo imovine lopova za koje svi znaju da je nelegalna, da ukinete tzv. fakultete po selima, da preispitate lažne doktorske diplome i da preispitate sve diplome svih zapošljenih u drž. upravi ili u javnim preduzećima, da ukinete zakone koji štite lopove više nego one pokradene, kada kaznite sve umušane u krađu beba retroaktivno, kada pohapsite sve odgovorne u slučaju svih zastarelih predmeta, kada počnete da kažnjavate lekare za smrt pacijenata, kad prestanete da za ubistvo kažnjavate 5-7 god, kad prestanete da pljačkate svoje građane na svakom koraku posebno na dokumentima ......subvencije, donacije, stečaje, tendere, agencije koje lade jaja , adninistracija koja jedna drugoj pravi posao a građani to plaćaju, bahaćenje i pljačke lokalnih moćnika, ovo tzv. sudstvo itd.itd i da ne pominjem imao bih da nabrajam barem jedno 4 sata vremena.... Znači kad uradite sve ono što iole pametniji seljak domaćin vidi i zna da se mora uraditi pa će deca videti da se barem država kreće u pravom smeru.... Arčibald Rajs je sve ovo opisao još pre 100 god. nismo se mrdnuli za milimetar napred u organiz. države i društva...I ja da sam mlađii ja bih otišao bilo gde vani...nažalost.

HM

pre 5 godina

@ Sa letovanja

Sve se slažem. Samo bih dodao da su svi ti koje ste pobrojali izašli iz naroda, da bi se u slučaju njihovo sklanjanja našli isti takvi, ili gori, da ih zamene. U Srbiji se takvi nalaze na svakoj "većoj" poziciji. Pa nemoguće da su krivi samo oni od gore. Narod zaslužuje vlast kakvu ima. Kada budemo bolji kao ljudi, ovakvi kakvi su sada na vlasti biće manji od mahovog zrna. Slobodno lupajte minuse, ako uopšte i objave komentar, bagre je na sve strane, ali i mi sami smo bagra. Stanite na pešačkom svakom pešaku, vozite 50 ako piše 50, iako se vama čini da bi moglo brže, nemojte "leći" na sirenu za svaku sitnicu, bacite otpatke u kontejner, ponesite ih sa sobom ako treba i kilometar, ne prljajte reke, ne tražite vezu gde god stignete ... Zbog gomile dece koji su preko veze primljeni u državni vrtić, pri čemu recimo jedan roditelj nije zaposlen, moje dete mora u privatni vrtić, jer oboje radimo, iako ne za velika primanja, pa je privatni vrtić veliki teret. Neću da platim 500 ili više € iz principa, iako ću na kraju više dati za privatni. Itd, ovako bi se moglo u nedogled.

qwerty

pre 5 godina

Nadam se da bar neko od politicara oseca sramotu zbog ovakvih rezultata, jer su im znacajno doprineli. A da ce uraditi nesto konkretno i pametno po ovom pitanju, sumnjam. Jer gledaju samo svoj interes, ko sisa narod o kome zakonski i eticki treba da se brinu.

Tassotty

pre 5 godina

Stvorite im uslove da mogu da žive u Srbiji (plata minimum 1000eura, bez da moraju da plaćaju "članarinu" vladajućoj stranci od 10%).

viking

pre 5 godina

Da ima pristojnog posla i redovne plate, malo ko bi otišao. Više prava i zaštite radne snage, stabilnija ekonomija, subverzije za firme koje zapošljavaju umesto za firme koje muljaju... Ne, umesto toga napravićemo jedno istraživanje i utvrditi neproverljive rezultate, i zaključiti da su oni koji odu krivi, da bi oni svejedno otišli šta god država preduzela, jer su izdajice ili šta li, i eto, država zato neće ništa preduzeti. Evo, ja sam otišao, sutra bih se vratio da imam gde. Nostalgičan sam, ali nisam budala.

Đole

pre 5 godina

"Šta treba da se desi"??? Ako vi ne shvatate da ste postavili i održavate sistem vrednosti u kojem...


- partijski poslušnici, poltroni i botovi imaju prednost na svim božjim konkursima u odnosu na ostale;

- primitivizam i prostakluk javnih ličnosti i političara prolazi nekažnjeno;

- elitu predstavljaju starlete, kriminalci i primitivci;

- državom vladaju likovi sa kupljenim diplomama i plagiranim doktoratima;

- institucije ne funckionišu i obesmišljene su;

- su plate prekobrojnim državnim lezilebovićima, parazitima i birokratama redovne i često veće nego u privatnom sektoru;

- svaki oblik protesta i pobune protiv bilo čega što natura režim biva označen kao "plaćenički i izdajnički, organizovan od CIA i opozicije"


...onda zaista ne znam šta da vam kažem. U svakom slučaju je do vas, parazita koji živite od politike i nikada ništa u životu niste radili (počev od našeg predsedniko-premijero-patrijarha, pa preko raznih dezertera koji upravljaju vojskom, i poslušnika koji upravljaju svim ostalim).

stanislav

pre 5 godina

Vratite dostojanstvo radu i radnicima, obuzdajte divljanje i eksploataciju privatnika, završite priču sa Kosovom, prestanite decu da plašite svakog dana vašim ratovima, stanite na put korupciji i partijskom zapošljavanju, obezbedite nezavisno i pošteno sudstvo i eto vam ambijenta u kakvom bi deca polako počele da razmišljaju da i u Srbiji može da se živi.
Ono sto vi nudite od "uslova" je šminkanje mrtvaka.

Optimus Prime

pre 5 godina

Da bi neko uopste i razmisljao o ostanku treba promeniti apsolutno sve u ovoj propaloj drzavi. Ulizice, kriminalci, nepismeni i nestrucni ljudi su na svim rukovodecim polozajima! Pogledajte ko je ministar odbrane, covek koji je nesposoban za vojsku. Ko je na celu BIA? Spisak je dugacak. O sistemu vrednosti i onome sto se propagira preko medija necu ni da pricam.
I zasto bi neko ko je zavrsio/će zavrsiti fakultet ostao ovde, kad zna da "preko" ima mogucnost pristojnog zivota za isti ako ne i manji rad nego u Srbiji?

Milan

pre 5 godina

Glavni razlog zašto odlaze je organizovani kriminal na čijem su čelu političari. Ova zemlja je pod okupacijom političara. Mislim da je novac važan, ali mladi ljudi prosto neće da trpe nepravdu i da slobodu dele sa nekim mutnim likovima.

Emigrant

pre 5 godina

Samo dve reci - mito i korupcija. Kad bi se to svelo na normalan nivo, mnoge stvari bi bile bolje. ALI, zasto bi bilo ko na vlasti sekao granu na kojoj sedi? Dakle, za mene je bilo ili oni ili ja i moja porodica. Pogodite sta sam izabrao...

m

pre 5 godina

@HM
Nemojte me shvatiti pogresno, ali imate srece pa mozete. Ja za sada imam srece pa mogu, a najverovatnije cu da odem pre nego sto se to promeni.
Vi objasnite nekome kome je porodica bolesna, kome prete da ce mu iskljucivati struju, a nema posao da ne trazi vezu za posao. Da ne plati da bi dobio posao.
Recite nekome ko je bolestan da bude karakter i da iz principa umre polako i da ne trazi vezu i da ne plati da ne bi cekao pregled specijaliste 6 meseci a posle tek poceo da prima terapiju za jos 6 meseci.
I moja drugarica se mucila sa vrticima, jer je mladje dete primljeno u potpuno drugi vrtic iako bi trebalo da ima prioritet, nisu trazili vezu i platili, ali su imali ''srece'' pa su i starije dete prebacili u drugi vrtic da se ne bi vozikali, pa sad uredno sa detetom od godinu i po i detetom od 5 i po, lepo u gradski prevoz pa idemo 5km od Ledina iako ima 4 vrtica koja su bliza, ali deca nisu primljena. I da, apsolutno imate srece sto mozete da napravite izbor da placate privatni vrtic.
Lako je naterati ljude da pristanu na mito, veze itd kada im egzistencija visi o koncu.

Zzz

pre 5 godina

Ja i moje kolege radimo u drzavnoj firmi i jedan po jedan polako napustamo posao, ko se gde i kako snadje, jer se od kombinacija ne moze ziveti. Mi nemamo zavrsene fakultete tako da su nam opcije ogranicene na fizicki rad. Tako da nisu problem samo studenti, iz ove zemlje hoce da odu svi normalni ljudi koji se ne plase rada. Dajem jos 5 godina ovoj zemlji da ostane potpuno bez strucnih kadrova, a onda kradite jedni od drugih gospodo politicari.

benzin 154 dinara

pre 5 godina

Svi ćemo na kraju ili da pocrkamo ili da odemo, pa vi posle naplaćujte poreze i takse, akcize i kazne i sami sebe potkradajte do mile volje. Mozda ćete tek onda kad ne bude više šta da se otuđi da odete odavde lopovčine političarske.

znalac

pre 5 godina

pogledajte samo Slavicu Djukic Dejanovic i odmah vam je jasno zasto bi svi da odu iz Srbije. Godinama u politici, menja kompletice haljina na dnevnom nivou, plata joj je dzeparac, ima jedno dete i ide okolo i prica kako se treba boriti protiv bele kuge. Da ima i malo morala, bilo bi je sramota a ovako samo menja odbore i uzima dnevnice. E to je razlog zasto se napusta Srbija...

Tito partija

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanović.

Ovo vam je deco recenica skolovanih komunista. Mozete je procitati milion puta nikad necete shvatiti sta je tacno rekla a jos manje na sta je tacno mislila. Poenta te stare skole koja nazalost i dan danas vlada Srbijom, jeste takva da je ona zapravo nesto rekla, da ce oni nesto raditi analizirati itd ali konkretnih koraka nece biti. U prevodu dala sam vam odgovor, videcemo al znam da sigurno necemo nista uraditi i tako ce biti i sledeci put kada bude ista tema ili koja god vec tema da bude.

Ljudi traze vemoa proste stvari a to je da zive kao ljudi a ne kao robovi modernog drustva. A vase je ministarka da kazet koji su to koraci koje cete da nacinite da toga dodje...

milovan

pre 5 godina

Gde baš sada kada je došlo zlatno doba? To opozicija koja leti biznis klasom u Njujork finansira odlaske mladih jer hoće da naude predsedniku koji ne spava i sve radi da oni ostanu. Nedostajaće vama 54 fontane, jarboli, partokratija, lečenje porukama, motanje kablova, nezavisno sudstvo, sloboda medija, svakodnevno dizanje kola u vazduh i obavezni vojni rok, pa ćete brže bolje nazad.

Milos

pre 5 godina

Ma to je nemoguce jer su im nasi politicari toliko poboljsali kvalitet zivota, uslove rada, sigurnu egztenciju u uredjenoj i sigurnoj zemlji socijalnog blagostanja u kojoj su svima ista prava i odgovornosti zagarantovana.Uostalom zar nije doslo "zlatno doba" ?

Bgd

pre 5 godina

Za početak, prestanite da zapošljavate one koji su kupili diplome, zatim prestanite da zapošljavate po partijskoj liniji. U stvari, kome ja pričam....

Posteno!

pre 5 godina

"Ne možemo se samo žaliti što je takav podatak, nego moramo imati proaktivan stav, šta kad je to već tako i videti šta može da se uradi. Moramo intenzivirati saradnju sa viskostručnom intelektualnom dijasporom i to je jedan od zadataka", kaže Đukić Dejanovićeva.

Visokostrucnu intelektualnu dijasporu vi uspesno stvarate vec skoro trideset godina. Zbog vas su i otisli a vi bi sa njima intenzivirali saradnju. Lol. Imate li vi i malo obraza? Jedino resenje je da se svi vi povucete i zamonasite, ako vec nema nikoga da vas potrpa u zatvor.