Četvrtak, 17.05.2018.

09:15

Neki plan Amerike o Kosovu ipak postoji?

U medijima se u poslednje vreme pojavljuje sve više navoda da je Srbiji, usmeno ili pismeno, predočen plan za Kosovo.

Izvor: B92

Neki plan Amerike o Kosovu ipak postoji? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Nika

pre 5 godina

Amerika ima za sve i svakoga plan, jer njima je neprihvatljivo da se situacija odvija suprotno od onoga sta su oni zamislili. Ne moraju d aga zapisu, ali imaju siguno plan.

alarm

pre 5 godina

Neprihvatljivo je bilo šta od toga za nas. Oni su nas bombardovali želeli naše uništenje,a mi sada treba da razmislimo i prihvatimo ultimatum. Ma dosta više priče o tome da je mir iznad svega, mir u kome će Srbija biti još više rasparčana. Ko nema rešenje a da Kosmet ceo ne ostane u sastavu države Srbije može i moralno je da se skloni.

Aleksandar

pre 5 godina

Kakav plan, kad uvek traze isto. U svakom njihovom planu se do sada isti uslovi pojavljuju za Srbiju. Nikada se nisu razlikovali.

šta srbija želi

pre 5 godina

Srbija treba da se vodi sopstvenim interesima. Ono šta je izgledalo neprihvatljivo pre 30 godina ili pre 20 ili pre 15 sad izgleda kao propuštena prilika. Srbija mora ispravno da proceni šta su interesi Srbije. Greške se skupo plaćaju. Da li je za Srbiju veći interes da blokira Kosmet i da Srbija ne ide u EU ili interes da Srbija ide u EU pod cenu priznanja Kosmeta ili neometanja Kosmeta u UN i EU? Nevažno je šta drugi kažu vazno je da Srbija sama sebi da odgovor na to pitanje.

Ser Toza

pre 5 godina

Najjednostavnije: priznati nezavisnost Kosova za 100 milijardi dolara bespovratne pomoći, tačan datum prijema u EU (najdalje za 3 godine), maksimalna autonomija za Srbe na kosovu (sever) pod međunarodnim posmatračima, iseljavanje Bondstila. Prijem u NATO nije obavezujući.

LondonCalling

pre 5 godina

"Amerika ima jedan jedini cilj u vezi Kosova, a to je da im obezbedi samostalnost."
(sofija, 17. maj 2018 09:26)

Da, pa? Je li to nesto sto se ne zna?
Izmislila "sofija" toplu vodu.

Neko rece, da Srbija nista dobro nece dobiti priznavanjem nezavisnosti Kosova..
Slazem se sa tim, ali isto tako, nista dobro nece dobiti ni nepriznavanjem. Kosovo se nece zadrzati ni milom, ni silom. Ono je vec "otislo" iz Srbije. Ne lozite se ljudi...bio sam na Kosovu '99-te i video teritoriju naseljenu neprijateljski (prema Srbiji) nastrojenim ljudima. I oduvek su bili i bice, dok god imaju vezu sa Srbijom. A koliko znam, ni mi nismo nikada bili prijateljski nastrojeni prema ljudima sa Kosova. Oduvek smo ih smatrali "nizom rasom", da se ne lazemo. Nisu samo Albanci krivi, mnoooogo je krivice i do Srba, ali bas mnogo.
Ono sto Srbija treba da uradi je, da "prizna" nezavisnost Kosova, uz uslove kao sto su potpuna bezbednost i ravnopravnost Srba ostalih da zive tamo (kao i povracaj onih koji imaju zelju da se vrate, kao i ocuvanje manastira i srpskih crkava na Kosovu. Sve vise od toga je neizvodljivo. Ako se mnogo ceka i to ce biti pusta zelja uskoro. Price o "Svetoj Srpskoj Zemlji" su totalna nebuloza. Jednako je "sveta" i srpska Fruska Gora, pa se ne prica o tome, uostalom kao sto se nije pricalo ni o Kosovu (osim o Kosovskoj bitci), dok nisu 80-tih pocela prva previranja Albanaca.
Ali, zemljaci, na vama je da razmislite... I da, ne postoji "nebeski narod".

Dalibor

pre 5 godina

Ameri ne prave planove oni izdaju naredjenja, na Evropi je da zadate zadatke izvršava, a na našoj vlasti da narod pripremi na još jedan poraz

Adam i Steva

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.

Ivica

pre 5 godina

Ma kakav crni plan. AV sebi kupuje malo prostora za disanje kad narodu prezentuje sta je dogovoreno sa Albancima. Posle ce da izadje pred narod i kaze eto nismo mogli velike sile su nas pritisle, sve je kriva Amerika izmedju ostalih dusmana i kabadahija koji nam piju krv. Realno i razumem ga, kad bude rekao sta je dogovoreno trebace svaki izgovor i svaki trik da se umiri narod.

AlCapo

pre 5 godina

Svi napori oko nekakvih argumentovanih razvovora sa zapadom su ocigledno propali. Pomoc Rusa i Kineza moze da bude samo politicka, u vidu veta na neke odluke, ali to nasu situaciju ipak ne poboljsava. Zato ponovo predlazem spasonosno resenje, treba pod hitno uspostaviti najcvrsce odnose sa Izraelom, i zamoliti ih za njihovu podrsku. Oni nas mogu najbolje razumeti, jer imamo puno toga zajednickog, a imaju veliki uticaj na stavove i politiku amera.

djoni

pre 5 godina

Mora se legalizovati nato agresija i baza bondstil a jedini put ka tome vodi preko nezavisnosti u suprotnom bi Amerika pokazala slabost. Nakon neuspeha u siriji potrebna im je neka brza pobeda a ja se nadam da se nece preorijentisati ponovo na kosovo.

Jovan

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.
(Adam i Steva, 17. maj 2018 10:11)

SAD nikoga ne podrzava bez razloga. Gde god ima koristi oni su tu.

Miloš

pre 5 godina

Nema dogovora zato sto je svaki dogovor stetan po Srbiju, moze dogovor, ali bez stolice u UN.Spanija nam nece dozvoliti ulazak u EU bez Kosova,a posle priznanja Kosova od strane Srbije EU ce biti bas briga za nas.Reci ce da se dogovorimo sa Spanijom.Kineski projekat je idealna sansa za nas da izvozimo na trziste njihovo trziste koje je vec sada vece od EU27, a zamislite sta ce biti za 10 godina kada im standard jos poraste.Treba gledati u buducnost, a ne trenutno.

skeptik

pre 5 godina

Znaci to sto je objavio neki institut je znaci plan USA. Dajte ljudi prestanite vise da se lozite na fake news. PLANA NEMA, jer je za USA to zavrsena prica i nece se vracati na tu temu. Na Srbiji je to jest na Vucicu da prizna nezavisnoet i da to zamaze oci lakovernom narodu da se eto kao on borio i da je to maksimum sto je mogao postici. Sprema se veleizdaja i ovo je sama mazanje ociju naivnom narodu.

e

pre 5 godina

Najbezbednije za evropu i balkan bio bi da amerika podeli svim Albancima zeleni karton. To bi donelo trajni mir na balkanu i evropi. Amerika nebi ovde izdvajala milijarde $ već bi taj novac usmerila za udomljenje Albanaca. USA su ogromna zemlja sa mnogo praznog prostora u koje bi naselili vredne Albance. I vuk sit, i ovce na broju.

djenka

pre 5 godina

postoji jedna mogucnost, a to je vojna konrtateza. da probamo sa kinom i rusijom da dogovorimo stvaranje najvece vojne baze oko aerodroma nis i ladjevci. naravno uz isporuku ruskih mobilnih nuklearnih raketa srednjeg dometa. tek tada amerika i nato ne bi mogli da nas samaraju kako im se prohte. ukoliko se to ne uspe, da mi lepo priznamo kosovo i jedino sta mozemo da molimo za prijem u nato, a da stolicu u un kosova uslovimo momentalnim prijemom u eu i nato. ako udjemo u nato bondstil se gasi. a time vise nece biti divljanja u srbiji i po srbiji. ucutali bi svi separatisti istog momenta. a sve mi se cini da c opet puska na rame, samo ovog puta ja ostajem u mojoj sumadiji, a ovi sto se oparise prodajom po kosovu neka idu u prve borbene linije.

Miskec

pre 5 godina

"Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 17. maj 2018 10:00)"

Tako se pricalo i devedesetih, nema sankcija, a ako ih i bude to ce biti podsticaj za nasu privredu, nema bombardovanja, a ako ga i bude znacemo da uzvratimo, nema odlaska sa svete srpske zemlje, ...!"

Drax

pre 5 godina

Kosovo nikada nece biti reseno zato sto se takvi konflikti resavaju ratom i nasiljem .Digne se pobuna i ona se ili ugusi ili se pobedi i dobije se nezavisnost.Ako su svi ucesnici zivi onda ce konflikt da se kiseli zauvek prosto i jednostavno.Mi nikakvog razloga nemamo da prihvatimo neke nezavisnosti i ili fotelje u UN ili slicno.EU nema uopste sa cim da nas ucenjuje.Mi nismo u EU a ta prica se gura vec 18 godina ako je dodatno uslovljavanje tu onda se to nikada i nece desiti.

realno

pre 5 godina

Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .

Perica

pre 5 godina

Svi koji se zalazu za bilo kakvu nezavisnost Kosova mogu da porucim I da zapamte, Srbiji I Srpskom narodu time nece biti bolje vec naprotiv jos gore u buducnosti , zapamtite I brzo ce te se uveriti u to.

Kakav svet

pre 5 godina

Dajte nam dobrovoljno ono što smo vam već oteli ili ćemo vam uzeti i sve drugo što imate, a možda i nestanete kao narod. Meni to sve tako zvuči. Ne verujem ja njima više ništa. Ali šta dalje?

Vojvodjanin

pre 5 godina

1912e smo osvojio Kosovo na kome su i tada Albanci bili u većini. Narednih 100 godina smo tako sami sebi stvorili problem jer hocemo da progutamo nešto na silu. Shvatite da ljudi neće da žive u Srbiji. 1921e na popisu kraljevine SHS, Kosovo je imalo 65% Albanaca. Kosovo nikad nije ni bilo Srbija, osvojeno je. A za one koji bi o srednjem veku da pričaju, pitanje je kad će da vrate Vojvodinu? Inače i u srednjem veku je Kosovo osvojeno.

only fools and horses

pre 5 godina

Ja sam iz ovoga jedino shvatio da mi mora bezuslovno da priznamo Kosovo. Sve ostalo su prazne priče. Nijedan, ama baš nijedan ustupak ne dobijamo, osim da možda neće više da nas maltretiraju. A i to je dok ne izmisli sledeće krizna žarišta: Raška, Vojvodina i td.

;)

pre 5 godina

Stav EU da Srbija neće biti primljena u članstvo ukoliko ne prizna Kosovo?! Kosovo ne priznaju ni sve države članice EU, pa ova vest potseća na lažnu vest.

seljadin

pre 5 godina

Americki plan od pocetka je zavisno Kosovo od Amerike tj rudnici i blago njima te besplatna vojna baza na 1000 godina . Njih nije briga sto Albanci beze ilegalno ka EU i sto gladuju.

Dule

pre 5 godina

Srbija nije država koja će prodati deo svoje teritorije. Srbija ima svoj plan. Kosovo je deo teritorije Srbije, i Srbija ga nikada neće priznati.

London 94

pre 5 godina

To nije nista novo. Za USA Kosovo je nezavisna zemlja I tako mora istati. Sta tu nije jasno. Jel se ti sa time slazes to je druga prica.
A za Rusiju i ruse mogu reci da I oni imaju svoje pulene. E pa gospodo ostaje da se vidi cije ce da prevagne.

Milica

pre 5 godina

Gde ima dima ima i vatre pa tako jedni kazu ima Amerika plan a drugi opovrgavaju a da svo vreme stoji Amerika iza Kosova to je sasvim ocigledno.

realno

pre 5 godina

Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .

Jovan

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.
(Adam i Steva, 17. maj 2018 10:11)

SAD nikoga ne podrzava bez razloga. Gde god ima koristi oni su tu.

Milica

pre 5 godina

Gde ima dima ima i vatre pa tako jedni kazu ima Amerika plan a drugi opovrgavaju a da svo vreme stoji Amerika iza Kosova to je sasvim ocigledno.

only fools and horses

pre 5 godina

Ja sam iz ovoga jedino shvatio da mi mora bezuslovno da priznamo Kosovo. Sve ostalo su prazne priče. Nijedan, ama baš nijedan ustupak ne dobijamo, osim da možda neće više da nas maltretiraju. A i to je dok ne izmisli sledeće krizna žarišta: Raška, Vojvodina i td.

šta srbija želi

pre 5 godina

Srbija treba da se vodi sopstvenim interesima. Ono šta je izgledalo neprihvatljivo pre 30 godina ili pre 20 ili pre 15 sad izgleda kao propuštena prilika. Srbija mora ispravno da proceni šta su interesi Srbije. Greške se skupo plaćaju. Da li je za Srbiju veći interes da blokira Kosmet i da Srbija ne ide u EU ili interes da Srbija ide u EU pod cenu priznanja Kosmeta ili neometanja Kosmeta u UN i EU? Nevažno je šta drugi kažu vazno je da Srbija sama sebi da odgovor na to pitanje.

Ser Toza

pre 5 godina

Najjednostavnije: priznati nezavisnost Kosova za 100 milijardi dolara bespovratne pomoći, tačan datum prijema u EU (najdalje za 3 godine), maksimalna autonomija za Srbe na kosovu (sever) pod međunarodnim posmatračima, iseljavanje Bondstila. Prijem u NATO nije obavezujući.

Dule

pre 5 godina

Srbija nije država koja će prodati deo svoje teritorije. Srbija ima svoj plan. Kosovo je deo teritorije Srbije, i Srbija ga nikada neće priznati.

Miskec

pre 5 godina

"Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 17. maj 2018 10:00)"

Tako se pricalo i devedesetih, nema sankcija, a ako ih i bude to ce biti podsticaj za nasu privredu, nema bombardovanja, a ako ga i bude znacemo da uzvratimo, nema odlaska sa svete srpske zemlje, ...!"

Perica

pre 5 godina

Svi koji se zalazu za bilo kakvu nezavisnost Kosova mogu da porucim I da zapamte, Srbiji I Srpskom narodu time nece biti bolje vec naprotiv jos gore u buducnosti , zapamtite I brzo ce te se uveriti u to.

e

pre 5 godina

Najbezbednije za evropu i balkan bio bi da amerika podeli svim Albancima zeleni karton. To bi donelo trajni mir na balkanu i evropi. Amerika nebi ovde izdvajala milijarde $ već bi taj novac usmerila za udomljenje Albanaca. USA su ogromna zemlja sa mnogo praznog prostora u koje bi naselili vredne Albance. I vuk sit, i ovce na broju.

Nika

pre 5 godina

Amerika ima za sve i svakoga plan, jer njima je neprihvatljivo da se situacija odvija suprotno od onoga sta su oni zamislili. Ne moraju d aga zapisu, ali imaju siguno plan.

Kakav svet

pre 5 godina

Dajte nam dobrovoljno ono što smo vam već oteli ili ćemo vam uzeti i sve drugo što imate, a možda i nestanete kao narod. Meni to sve tako zvuči. Ne verujem ja njima više ništa. Ali šta dalje?

London 94

pre 5 godina

To nije nista novo. Za USA Kosovo je nezavisna zemlja I tako mora istati. Sta tu nije jasno. Jel se ti sa time slazes to je druga prica.
A za Rusiju i ruse mogu reci da I oni imaju svoje pulene. E pa gospodo ostaje da se vidi cije ce da prevagne.

djoni

pre 5 godina

Mora se legalizovati nato agresija i baza bondstil a jedini put ka tome vodi preko nezavisnosti u suprotnom bi Amerika pokazala slabost. Nakon neuspeha u siriji potrebna im je neka brza pobeda a ja se nadam da se nece preorijentisati ponovo na kosovo.

;)

pre 5 godina

Stav EU da Srbija neće biti primljena u članstvo ukoliko ne prizna Kosovo?! Kosovo ne priznaju ni sve države članice EU, pa ova vest potseća na lažnu vest.

seljadin

pre 5 godina

Americki plan od pocetka je zavisno Kosovo od Amerike tj rudnici i blago njima te besplatna vojna baza na 1000 godina . Njih nije briga sto Albanci beze ilegalno ka EU i sto gladuju.

Vojvodjanin

pre 5 godina

1912e smo osvojio Kosovo na kome su i tada Albanci bili u većini. Narednih 100 godina smo tako sami sebi stvorili problem jer hocemo da progutamo nešto na silu. Shvatite da ljudi neće da žive u Srbiji. 1921e na popisu kraljevine SHS, Kosovo je imalo 65% Albanaca. Kosovo nikad nije ni bilo Srbija, osvojeno je. A za one koji bi o srednjem veku da pričaju, pitanje je kad će da vrate Vojvodinu? Inače i u srednjem veku je Kosovo osvojeno.

Aleksandar

pre 5 godina

Kakav plan, kad uvek traze isto. U svakom njihovom planu se do sada isti uslovi pojavljuju za Srbiju. Nikada se nisu razlikovali.

skeptik

pre 5 godina

Znaci to sto je objavio neki institut je znaci plan USA. Dajte ljudi prestanite vise da se lozite na fake news. PLANA NEMA, jer je za USA to zavrsena prica i nece se vracati na tu temu. Na Srbiji je to jest na Vucicu da prizna nezavisnoet i da to zamaze oci lakovernom narodu da se eto kao on borio i da je to maksimum sto je mogao postici. Sprema se veleizdaja i ovo je sama mazanje ociju naivnom narodu.

Drax

pre 5 godina

Kosovo nikada nece biti reseno zato sto se takvi konflikti resavaju ratom i nasiljem .Digne se pobuna i ona se ili ugusi ili se pobedi i dobije se nezavisnost.Ako su svi ucesnici zivi onda ce konflikt da se kiseli zauvek prosto i jednostavno.Mi nikakvog razloga nemamo da prihvatimo neke nezavisnosti i ili fotelje u UN ili slicno.EU nema uopste sa cim da nas ucenjuje.Mi nismo u EU a ta prica se gura vec 18 godina ako je dodatno uslovljavanje tu onda se to nikada i nece desiti.

LondonCalling

pre 5 godina

"Amerika ima jedan jedini cilj u vezi Kosova, a to je da im obezbedi samostalnost."
(sofija, 17. maj 2018 09:26)

Da, pa? Je li to nesto sto se ne zna?
Izmislila "sofija" toplu vodu.

Neko rece, da Srbija nista dobro nece dobiti priznavanjem nezavisnosti Kosova..
Slazem se sa tim, ali isto tako, nista dobro nece dobiti ni nepriznavanjem. Kosovo se nece zadrzati ni milom, ni silom. Ono je vec "otislo" iz Srbije. Ne lozite se ljudi...bio sam na Kosovu '99-te i video teritoriju naseljenu neprijateljski (prema Srbiji) nastrojenim ljudima. I oduvek su bili i bice, dok god imaju vezu sa Srbijom. A koliko znam, ni mi nismo nikada bili prijateljski nastrojeni prema ljudima sa Kosova. Oduvek smo ih smatrali "nizom rasom", da se ne lazemo. Nisu samo Albanci krivi, mnoooogo je krivice i do Srba, ali bas mnogo.
Ono sto Srbija treba da uradi je, da "prizna" nezavisnost Kosova, uz uslove kao sto su potpuna bezbednost i ravnopravnost Srba ostalih da zive tamo (kao i povracaj onih koji imaju zelju da se vrate, kao i ocuvanje manastira i srpskih crkava na Kosovu. Sve vise od toga je neizvodljivo. Ako se mnogo ceka i to ce biti pusta zelja uskoro. Price o "Svetoj Srpskoj Zemlji" su totalna nebuloza. Jednako je "sveta" i srpska Fruska Gora, pa se ne prica o tome, uostalom kao sto se nije pricalo ni o Kosovu (osim o Kosovskoj bitci), dok nisu 80-tih pocela prva previranja Albanaca.
Ali, zemljaci, na vama je da razmislite... I da, ne postoji "nebeski narod".

Ivica

pre 5 godina

Ma kakav crni plan. AV sebi kupuje malo prostora za disanje kad narodu prezentuje sta je dogovoreno sa Albancima. Posle ce da izadje pred narod i kaze eto nismo mogli velike sile su nas pritisle, sve je kriva Amerika izmedju ostalih dusmana i kabadahija koji nam piju krv. Realno i razumem ga, kad bude rekao sta je dogovoreno trebace svaki izgovor i svaki trik da se umiri narod.

AlCapo

pre 5 godina

Svi napori oko nekakvih argumentovanih razvovora sa zapadom su ocigledno propali. Pomoc Rusa i Kineza moze da bude samo politicka, u vidu veta na neke odluke, ali to nasu situaciju ipak ne poboljsava. Zato ponovo predlazem spasonosno resenje, treba pod hitno uspostaviti najcvrsce odnose sa Izraelom, i zamoliti ih za njihovu podrsku. Oni nas mogu najbolje razumeti, jer imamo puno toga zajednickog, a imaju veliki uticaj na stavove i politiku amera.

djenka

pre 5 godina

postoji jedna mogucnost, a to je vojna konrtateza. da probamo sa kinom i rusijom da dogovorimo stvaranje najvece vojne baze oko aerodroma nis i ladjevci. naravno uz isporuku ruskih mobilnih nuklearnih raketa srednjeg dometa. tek tada amerika i nato ne bi mogli da nas samaraju kako im se prohte. ukoliko se to ne uspe, da mi lepo priznamo kosovo i jedino sta mozemo da molimo za prijem u nato, a da stolicu u un kosova uslovimo momentalnim prijemom u eu i nato. ako udjemo u nato bondstil se gasi. a time vise nece biti divljanja u srbiji i po srbiji. ucutali bi svi separatisti istog momenta. a sve mi se cini da c opet puska na rame, samo ovog puta ja ostajem u mojoj sumadiji, a ovi sto se oparise prodajom po kosovu neka idu u prve borbene linije.

Dalibor

pre 5 godina

Ameri ne prave planove oni izdaju naredjenja, na Evropi je da zadate zadatke izvršava, a na našoj vlasti da narod pripremi na još jedan poraz

Miloš

pre 5 godina

Nema dogovora zato sto je svaki dogovor stetan po Srbiju, moze dogovor, ali bez stolice u UN.Spanija nam nece dozvoliti ulazak u EU bez Kosova,a posle priznanja Kosova od strane Srbije EU ce biti bas briga za nas.Reci ce da se dogovorimo sa Spanijom.Kineski projekat je idealna sansa za nas da izvozimo na trziste njihovo trziste koje je vec sada vece od EU27, a zamislite sta ce biti za 10 godina kada im standard jos poraste.Treba gledati u buducnost, a ne trenutno.

Adam i Steva

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.

alarm

pre 5 godina

Neprihvatljivo je bilo šta od toga za nas. Oni su nas bombardovali želeli naše uništenje,a mi sada treba da razmislimo i prihvatimo ultimatum. Ma dosta više priče o tome da je mir iznad svega, mir u kome će Srbija biti još više rasparčana. Ko nema rešenje a da Kosmet ceo ne ostane u sastavu države Srbije može i moralno je da se skloni.

Drax

pre 5 godina

Kosovo nikada nece biti reseno zato sto se takvi konflikti resavaju ratom i nasiljem .Digne se pobuna i ona se ili ugusi ili se pobedi i dobije se nezavisnost.Ako su svi ucesnici zivi onda ce konflikt da se kiseli zauvek prosto i jednostavno.Mi nikakvog razloga nemamo da prihvatimo neke nezavisnosti i ili fotelje u UN ili slicno.EU nema uopste sa cim da nas ucenjuje.Mi nismo u EU a ta prica se gura vec 18 godina ako je dodatno uslovljavanje tu onda se to nikada i nece desiti.

Vojvodjanin

pre 5 godina

1912e smo osvojio Kosovo na kome su i tada Albanci bili u većini. Narednih 100 godina smo tako sami sebi stvorili problem jer hocemo da progutamo nešto na silu. Shvatite da ljudi neće da žive u Srbiji. 1921e na popisu kraljevine SHS, Kosovo je imalo 65% Albanaca. Kosovo nikad nije ni bilo Srbija, osvojeno je. A za one koji bi o srednjem veku da pričaju, pitanje je kad će da vrate Vojvodinu? Inače i u srednjem veku je Kosovo osvojeno.

djenka

pre 5 godina

postoji jedna mogucnost, a to je vojna konrtateza. da probamo sa kinom i rusijom da dogovorimo stvaranje najvece vojne baze oko aerodroma nis i ladjevci. naravno uz isporuku ruskih mobilnih nuklearnih raketa srednjeg dometa. tek tada amerika i nato ne bi mogli da nas samaraju kako im se prohte. ukoliko se to ne uspe, da mi lepo priznamo kosovo i jedino sta mozemo da molimo za prijem u nato, a da stolicu u un kosova uslovimo momentalnim prijemom u eu i nato. ako udjemo u nato bondstil se gasi. a time vise nece biti divljanja u srbiji i po srbiji. ucutali bi svi separatisti istog momenta. a sve mi se cini da c opet puska na rame, samo ovog puta ja ostajem u mojoj sumadiji, a ovi sto se oparise prodajom po kosovu neka idu u prve borbene linije.

Adam i Steva

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.

LondonCalling

pre 5 godina

"Amerika ima jedan jedini cilj u vezi Kosova, a to je da im obezbedi samostalnost."
(sofija, 17. maj 2018 09:26)

Da, pa? Je li to nesto sto se ne zna?
Izmislila "sofija" toplu vodu.

Neko rece, da Srbija nista dobro nece dobiti priznavanjem nezavisnosti Kosova..
Slazem se sa tim, ali isto tako, nista dobro nece dobiti ni nepriznavanjem. Kosovo se nece zadrzati ni milom, ni silom. Ono je vec "otislo" iz Srbije. Ne lozite se ljudi...bio sam na Kosovu '99-te i video teritoriju naseljenu neprijateljski (prema Srbiji) nastrojenim ljudima. I oduvek su bili i bice, dok god imaju vezu sa Srbijom. A koliko znam, ni mi nismo nikada bili prijateljski nastrojeni prema ljudima sa Kosova. Oduvek smo ih smatrali "nizom rasom", da se ne lazemo. Nisu samo Albanci krivi, mnoooogo je krivice i do Srba, ali bas mnogo.
Ono sto Srbija treba da uradi je, da "prizna" nezavisnost Kosova, uz uslove kao sto su potpuna bezbednost i ravnopravnost Srba ostalih da zive tamo (kao i povracaj onih koji imaju zelju da se vrate, kao i ocuvanje manastira i srpskih crkava na Kosovu. Sve vise od toga je neizvodljivo. Ako se mnogo ceka i to ce biti pusta zelja uskoro. Price o "Svetoj Srpskoj Zemlji" su totalna nebuloza. Jednako je "sveta" i srpska Fruska Gora, pa se ne prica o tome, uostalom kao sto se nije pricalo ni o Kosovu (osim o Kosovskoj bitci), dok nisu 80-tih pocela prva previranja Albanaca.
Ali, zemljaci, na vama je da razmislite... I da, ne postoji "nebeski narod".

AlCapo

pre 5 godina

Svi napori oko nekakvih argumentovanih razvovora sa zapadom su ocigledno propali. Pomoc Rusa i Kineza moze da bude samo politicka, u vidu veta na neke odluke, ali to nasu situaciju ipak ne poboljsava. Zato ponovo predlazem spasonosno resenje, treba pod hitno uspostaviti najcvrsce odnose sa Izraelom, i zamoliti ih za njihovu podrsku. Oni nas mogu najbolje razumeti, jer imamo puno toga zajednickog, a imaju veliki uticaj na stavove i politiku amera.

Dalibor

pre 5 godina

Ameri ne prave planove oni izdaju naredjenja, na Evropi je da zadate zadatke izvršava, a na našoj vlasti da narod pripremi na još jedan poraz

Miloš

pre 5 godina

Nema dogovora zato sto je svaki dogovor stetan po Srbiju, moze dogovor, ali bez stolice u UN.Spanija nam nece dozvoliti ulazak u EU bez Kosova,a posle priznanja Kosova od strane Srbije EU ce biti bas briga za nas.Reci ce da se dogovorimo sa Spanijom.Kineski projekat je idealna sansa za nas da izvozimo na trziste njihovo trziste koje je vec sada vece od EU27, a zamislite sta ce biti za 10 godina kada im standard jos poraste.Treba gledati u buducnost, a ne trenutno.

skeptik

pre 5 godina

Znaci to sto je objavio neki institut je znaci plan USA. Dajte ljudi prestanite vise da se lozite na fake news. PLANA NEMA, jer je za USA to zavrsena prica i nece se vracati na tu temu. Na Srbiji je to jest na Vucicu da prizna nezavisnoet i da to zamaze oci lakovernom narodu da se eto kao on borio i da je to maksimum sto je mogao postici. Sprema se veleizdaja i ovo je sama mazanje ociju naivnom narodu.

alarm

pre 5 godina

Neprihvatljivo je bilo šta od toga za nas. Oni su nas bombardovali želeli naše uništenje,a mi sada treba da razmislimo i prihvatimo ultimatum. Ma dosta više priče o tome da je mir iznad svega, mir u kome će Srbija biti još više rasparčana. Ko nema rešenje a da Kosmet ceo ne ostane u sastavu države Srbije može i moralno je da se skloni.

Ivica

pre 5 godina

Ma kakav crni plan. AV sebi kupuje malo prostora za disanje kad narodu prezentuje sta je dogovoreno sa Albancima. Posle ce da izadje pred narod i kaze eto nismo mogli velike sile su nas pritisle, sve je kriva Amerika izmedju ostalih dusmana i kabadahija koji nam piju krv. Realno i razumem ga, kad bude rekao sta je dogovoreno trebace svaki izgovor i svaki trik da se umiri narod.

Dule

pre 5 godina

Srbija nije država koja će prodati deo svoje teritorije. Srbija ima svoj plan. Kosovo je deo teritorije Srbije, i Srbija ga nikada neće priznati.

Perica

pre 5 godina

Svi koji se zalazu za bilo kakvu nezavisnost Kosova mogu da porucim I da zapamte, Srbiji I Srpskom narodu time nece biti bolje vec naprotiv jos gore u buducnosti , zapamtite I brzo ce te se uveriti u to.

e

pre 5 godina

Najbezbednije za evropu i balkan bio bi da amerika podeli svim Albancima zeleni karton. To bi donelo trajni mir na balkanu i evropi. Amerika nebi ovde izdvajala milijarde $ već bi taj novac usmerila za udomljenje Albanaca. USA su ogromna zemlja sa mnogo praznog prostora u koje bi naselili vredne Albance. I vuk sit, i ovce na broju.

seljadin

pre 5 godina

Americki plan od pocetka je zavisno Kosovo od Amerike tj rudnici i blago njima te besplatna vojna baza na 1000 godina . Njih nije briga sto Albanci beze ilegalno ka EU i sto gladuju.

Miskec

pre 5 godina

"Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (realno, 17. maj 2018 10:00)"

Tako se pricalo i devedesetih, nema sankcija, a ako ih i bude to ce biti podsticaj za nasu privredu, nema bombardovanja, a ako ga i bude znacemo da uzvratimo, nema odlaska sa svete srpske zemlje, ...!"

;)

pre 5 godina

Stav EU da Srbija neće biti primljena u članstvo ukoliko ne prizna Kosovo?! Kosovo ne priznaju ni sve države članice EU, pa ova vest potseća na lažnu vest.

Ser Toza

pre 5 godina

Najjednostavnije: priznati nezavisnost Kosova za 100 milijardi dolara bespovratne pomoći, tačan datum prijema u EU (najdalje za 3 godine), maksimalna autonomija za Srbe na kosovu (sever) pod međunarodnim posmatračima, iseljavanje Bondstila. Prijem u NATO nije obavezujući.

realno

pre 5 godina

Plan su isporucili 1999 uz bombe.Sve sto nije nezavisnost bi znacilo da su pogresili.Na nama je da obezbedimo da Srbi na Kos budu bezbedni a teritorija je izgubljena realno.Naravno ne moramo nista potpisati niko nama nece sankcije uvoditi .Sve ostalo je politika i ne treba da bude uopste glavna tema.Glavna tema su mladi koji odlaze..nezaposlenost i vrednosti u drustvu koje su iskvarene .

Kakav svet

pre 5 godina

Dajte nam dobrovoljno ono što smo vam već oteli ili ćemo vam uzeti i sve drugo što imate, a možda i nestanete kao narod. Meni to sve tako zvuči. Ne verujem ja njima više ništa. Ali šta dalje?

djoni

pre 5 godina

Mora se legalizovati nato agresija i baza bondstil a jedini put ka tome vodi preko nezavisnosti u suprotnom bi Amerika pokazala slabost. Nakon neuspeha u siriji potrebna im je neka brza pobeda a ja se nadam da se nece preorijentisati ponovo na kosovo.

only fools and horses

pre 5 godina

Ja sam iz ovoga jedino shvatio da mi mora bezuslovno da priznamo Kosovo. Sve ostalo su prazne priče. Nijedan, ama baš nijedan ustupak ne dobijamo, osim da možda neće više da nas maltretiraju. A i to je dok ne izmisli sledeće krizna žarišta: Raška, Vojvodina i td.

London 94

pre 5 godina

To nije nista novo. Za USA Kosovo je nezavisna zemlja I tako mora istati. Sta tu nije jasno. Jel se ti sa time slazes to je druga prica.
A za Rusiju i ruse mogu reci da I oni imaju svoje pulene. E pa gospodo ostaje da se vidi cije ce da prevagne.

šta srbija želi

pre 5 godina

Srbija treba da se vodi sopstvenim interesima. Ono šta je izgledalo neprihvatljivo pre 30 godina ili pre 20 ili pre 15 sad izgleda kao propuštena prilika. Srbija mora ispravno da proceni šta su interesi Srbije. Greške se skupo plaćaju. Da li je za Srbiju veći interes da blokira Kosmet i da Srbija ne ide u EU ili interes da Srbija ide u EU pod cenu priznanja Kosmeta ili neometanja Kosmeta u UN i EU? Nevažno je šta drugi kažu vazno je da Srbija sama sebi da odgovor na to pitanje.

Jovan

pre 5 godina

Jel vam palo na pamet da Ameri nemaju nikakav interes na Kosovu nego ih tako bezveze pomažu, ko Njemačka i/ili Rusija Hrvatsku?
Ta navodna "rudna bogatstva" koje spominjete, procjene "stručnjaka" se kreću od 300 do 700 milijardi, nek je gornja brojka, to oni u godinu dana potroše na vojsku.
(Adam i Steva, 17. maj 2018 10:11)

SAD nikoga ne podrzava bez razloga. Gde god ima koristi oni su tu.

Aleksandar

pre 5 godina

Kakav plan, kad uvek traze isto. U svakom njihovom planu se do sada isti uslovi pojavljuju za Srbiju. Nikada se nisu razlikovali.

Milica

pre 5 godina

Gde ima dima ima i vatre pa tako jedni kazu ima Amerika plan a drugi opovrgavaju a da svo vreme stoji Amerika iza Kosova to je sasvim ocigledno.

Nika

pre 5 godina

Amerika ima za sve i svakoga plan, jer njima je neprihvatljivo da se situacija odvija suprotno od onoga sta su oni zamislili. Ne moraju d aga zapisu, ali imaju siguno plan.