Četvrtak, 26.04.2018.

21:50

Panoi sa srpskom vojskom i dalje trn u oku,reagovala vlada

Bilbordi koje su postavile budvanske vlasti na kojima se slavi "oslobodilački ulazak srpske vojske 1918. godine u Budvu" već danima su tema u Crnoj Gori.

Izvor: B92

Panoi sa srpskom vojskom i dalje trn u oku,reagovala vlada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

26 Komentari

Sortiraj po:

Zoki

pre 5 godina

Koji idioti. U trenutku kada je srpska vojska ušla u Budvu (8.11.1918.) nije postojala ni Kraljevina SHS ni njena vojska. U tom trenutku, Budva je bila deo Države SHS, a Narodno veće Države SHS je 4.11.1918. poslao srpskoj vojsci poziv da pošalje trupe. Budva nije bila deo Kraljevine Crne Gore i nije ušla u sastav Kraljevine Srbije odlukama podgoričke skupštine. Ona je kao deo Države SHS ušla u sastav Kraljevine SHS. Budva je po prvi put postala deo Crne Gore 1945. godine.

Uglješa, SA

pre 5 godina

Osim sto Budva nije bila deo Crne Gore dok gorepomenuta vojska nije usla u nju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dekadencija, 26. april 2018 22:18)

Da, vidiš, to niko nije uzeo u obzir. Nije, doduše, ni tim činom ulaska srpske vojske Budva postala deo Crne Gore, nego valjda tek sa formiranjem Zetske banovine 20ih godina, što je ovde već neko pominjao. U svakom slučaju, ni Boka ni Grbalj nikakve veze sa Crnom Gorom nemaju, a bogami ni Bar i Ulcinj. Istorijski, Crna Gora je samo predeo oko Čeva i Cetinja, sva kasnija teritorijalna proširenja dobili su na osnovu srpske borbe za oslobođenje od Osmanlija (ustanci u Srbiji, Staroj Hercegovini, Berlinski kongres, Balkanski ratovi itd) Crnogorski vojnici koji su ginuli za ta teritorijalna proširenja, za hrabrost u borbi dobijali su medalju Miloša Obilića. Kralj Nikola krunisan je krunom Stefana Dečanskog. Savremena Crna Gora nema nikakve veze sa tradicijama na kojima je izgrađena izvorna crnogorska država. Istina boli ali molim vas objavite.

Dusan Marceta

pre 5 godina

Sta god, samo sto dalje od nas. Milu podici spomenik u BG zato sto nas je spasao te bede. Nadam se da ce on i njegovi sledbenici vladati jos dugo i uspeti u uspostavljanju crnogorskog identiteta kakogod ga oni zamisljali, njihova stvar. Nas interes je da u tome uspeju i treba im pruziti svaku vrstu pomoci ako im zatreba.

Горан

pre 5 godina

А ђе је Мило да пише у јуначки НАТО да се бомбардују ови опасни билборди?
Ја на море у такву опасност нећу жив ни да ми плате.
ПС: Коме Харадинај први честита тај је еталон "чојства и поштења".

sasa

pre 5 godina

pa da li je moguće da ste toliko jadni! i ono malo lepih i blistavih trenutaka iz prošlosti i istorije pokušavate da ogadite i falsifikujete,

Milo mi je

pre 5 godina

Crna Gora je danas drzava po uzoru na Sekulu Drljevica i njegov ideloski pogled na drzavno pitanje, te CPC-a kao crkve, jednostavno stvaranje drzavne politike na anti-srpstvu, (zaagrebacka skola) ali jos gore je sto Republika Srbija sa ovom vlascu na celu to dozvoljava iako se dole otvoreno ucenjuje nacionalna pripadnost zarad radnog mesta/posla, pa se dva brata razlicito izjasnjavaju, strasno, ali dzaba kad su kumovali sadasnjoj vlasti na dolazenju na vlast pa zarad toga se cuti, svi to znaju po kafanama se prica al’ je to tabu tema pa nikom nista, strah je prisutan, to je nemi ovno ali to je samo slika mentaliteta nasih vlasti da je unutrasnji neprijatelj uvek bitniji od spoljasnjeg, a nacionalno pitanje ostade iza licnog, jednom recju bruka, mada kako se meni cini prozreo je narod da se oni medjusobno pumpaju nacionalistickom retorikom kad kome treba a onda posle reizbora prvi jedni drugima cestitaju uz bevandu, germist, spricer itd. Samo polako, moj deda je slavio slavu krisom i tata se krstio krisom, prosle su ovde mnoge vlasti, trupe i ideologije i nicije nije gorela do zore, zivi bili i videli...

svet

pre 5 godina

Pa dobro milogorcima krece istorija od jedno dvanajst godina nazad. Ko sto drugi primecuju, nit je Budva bila deo drzave Crne Gore tada, nit je to u cast te iste drzave nego grada Budve koja je bila tada pod austro-ugarima i cija vojska je pobegla tj. po ovima napustila onako dobrovoljno, pred osvobodilackom vojskom prvenstveno iz Srbije. Tako da moze da se frinigara odma sa tuzilastvom i i istorijom od dve hiljadite i neke na ovamo. Bravo Budvani! Nece ni milogorac da zivi do stote i neke godine ;).

Ајде@

pre 5 godina

Аууу јбт!?!
Ово више није ни зезање, ни шала!?
Милогорци тумаче историју према личним интересима и тренутној политици!?

milosmorac

pre 5 godina

Crnogorske komite su se sve vreme borile protiv austrougarskih okupatora, ali su odjednom utihnule kada su dosli strasni Srbi. Samo jedan primer nelogicnosti. Vecu glupost nisam procitao u zivotu. Besmisleno je i komentarisati.

Дух са секиром

pre 5 godina

Шта је сврха овог текста?Пропаганда неистине?Не видим ништа спорно шта је писало на билборду,само оно што су историјске чињенице.И што стоји на табли у Будви,и ту таблу нико до сада није склонио.

riki kaka

pre 5 godina

Istekao im aranzman koji su uplatili, i ljudi se povukli. Onda srpska vojska usla jer je uplatila jos ranije letovanje u predsezoni zbog akcije koja je bila na sajmu turizma.

Istoricar

pre 5 godina

Mene je sramota ovoga što je neki neodgovorni političar ili njegov cata, napisao o istoriji. Pa ona nije kao vetrokaz na kući, pa u kom god pravcu vetar duva.
Kao istoricar kome su koreni sa prostora te iste Crne Gore, mene je sramota šta ovde čitam.
Prvo 1918. godine na tom prostoru postoje samo trupe Kraljevine Srbije, nikakve SHS. U srpsku vojsku su ušli pojedinci iz časne vojske bivše Kraljevine CG, koja je za razliku od Srbije kapitulirala 1916.
U Budvu su ušle srpske trupe 1918. godine i naterale AU vojsku da uzmakne ka severu. Pa da li je moguće da neko tvrdi da to nije oslobađanje? Pa jesu li se pod Novim Sadom sukobile vojske u ljutom boju, pa da neko ustvrdi da nije OSLOBODJEN???
Za sam kraj, da ne dužim, Budva i nije pre bila deo Crne Gore, već Austrougarske, a pripojena je tek na inicijativu još jednog ljutog Crnogorca, kralja Aleksandra!
E pa lepo mu se oduzise ovi Milovi...
Imajte svoju državu i daleko vam lepa kuća, ali sram vas bilo zbog falsifikovanja istorije!

Travis Bickle

pre 5 godina

Crnogorska vlada se stvarno blamira. Budva nije bila deo Crne Gore pre 1. svetskog rata. Čitav koncept novog crnogrstva je red anahronizama, i red revizija. Ko se povlači iz grada ako ne neko ko je poražen? Možda to njima nije oslobođenje, ali onda neka vrate Budvu Austrougarima jer su je okupirali. Srljaju u ozbiljan fašizam.

Region

pre 5 godina

Trenutno se svadjamo sa Hrvatima, Milogorci nek malo pricekaju, npr do sledece nedelje. Za Bosnje cemo rezervisati poslednju nedelju u maju, tad smo slobodni. (sarkazam)

Travis Bickle

pre 5 godina

Crnogorska vlada se stvarno blamira. Budva nije bila deo Crne Gore pre 1. svetskog rata. Čitav koncept novog crnogrstva je red anahronizama, i red revizija. Ko se povlači iz grada ako ne neko ko je poražen? Možda to njima nije oslobođenje, ali onda neka vrate Budvu Austrougarima jer su je okupirali. Srljaju u ozbiljan fašizam.

riki kaka

pre 5 godina

Istekao im aranzman koji su uplatili, i ljudi se povukli. Onda srpska vojska usla jer je uplatila jos ranije letovanje u predsezoni zbog akcije koja je bila na sajmu turizma.

Uglješa, SA

pre 5 godina

Osim sto Budva nije bila deo Crne Gore dok gorepomenuta vojska nije usla u nju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dekadencija, 26. april 2018 22:18)

Da, vidiš, to niko nije uzeo u obzir. Nije, doduše, ni tim činom ulaska srpske vojske Budva postala deo Crne Gore, nego valjda tek sa formiranjem Zetske banovine 20ih godina, što je ovde već neko pominjao. U svakom slučaju, ni Boka ni Grbalj nikakve veze sa Crnom Gorom nemaju, a bogami ni Bar i Ulcinj. Istorijski, Crna Gora je samo predeo oko Čeva i Cetinja, sva kasnija teritorijalna proširenja dobili su na osnovu srpske borbe za oslobođenje od Osmanlija (ustanci u Srbiji, Staroj Hercegovini, Berlinski kongres, Balkanski ratovi itd) Crnogorski vojnici koji su ginuli za ta teritorijalna proširenja, za hrabrost u borbi dobijali su medalju Miloša Obilića. Kralj Nikola krunisan je krunom Stefana Dečanskog. Savremena Crna Gora nema nikakve veze sa tradicijama na kojima je izgrađena izvorna crnogorska država. Istina boli ali molim vas objavite.

Region

pre 5 godina

Trenutno se svadjamo sa Hrvatima, Milogorci nek malo pricekaju, npr do sledece nedelje. Za Bosnje cemo rezervisati poslednju nedelju u maju, tad smo slobodni. (sarkazam)

Istoricar

pre 5 godina

Mene je sramota ovoga što je neki neodgovorni političar ili njegov cata, napisao o istoriji. Pa ona nije kao vetrokaz na kući, pa u kom god pravcu vetar duva.
Kao istoricar kome su koreni sa prostora te iste Crne Gore, mene je sramota šta ovde čitam.
Prvo 1918. godine na tom prostoru postoje samo trupe Kraljevine Srbije, nikakve SHS. U srpsku vojsku su ušli pojedinci iz časne vojske bivše Kraljevine CG, koja je za razliku od Srbije kapitulirala 1916.
U Budvu su ušle srpske trupe 1918. godine i naterale AU vojsku da uzmakne ka severu. Pa da li je moguće da neko tvrdi da to nije oslobađanje? Pa jesu li se pod Novim Sadom sukobile vojske u ljutom boju, pa da neko ustvrdi da nije OSLOBODJEN???
Za sam kraj, da ne dužim, Budva i nije pre bila deo Crne Gore, već Austrougarske, a pripojena je tek na inicijativu još jednog ljutog Crnogorca, kralja Aleksandra!
E pa lepo mu se oduzise ovi Milovi...
Imajte svoju državu i daleko vam lepa kuća, ali sram vas bilo zbog falsifikovanja istorije!

Горан

pre 5 godina

А ђе је Мило да пише у јуначки НАТО да се бомбардују ови опасни билборди?
Ја на море у такву опасност нећу жив ни да ми плате.
ПС: Коме Харадинај први честита тај је еталон "чојства и поштења".

Zoki

pre 5 godina

Koji idioti. U trenutku kada je srpska vojska ušla u Budvu (8.11.1918.) nije postojala ni Kraljevina SHS ni njena vojska. U tom trenutku, Budva je bila deo Države SHS, a Narodno veće Države SHS je 4.11.1918. poslao srpskoj vojsci poziv da pošalje trupe. Budva nije bila deo Kraljevine Crne Gore i nije ušla u sastav Kraljevine Srbije odlukama podgoričke skupštine. Ona je kao deo Države SHS ušla u sastav Kraljevine SHS. Budva je po prvi put postala deo Crne Gore 1945. godine.

Ајде@

pre 5 godina

Аууу јбт!?!
Ово више није ни зезање, ни шала!?
Милогорци тумаче историју према личним интересима и тренутној политици!?

Дух са секиром

pre 5 godina

Шта је сврха овог текста?Пропаганда неистине?Не видим ништа спорно шта је писало на билборду,само оно што су историјске чињенице.И што стоји на табли у Будви,и ту таблу нико до сада није склонио.

sasa

pre 5 godina

pa da li je moguće da ste toliko jadni! i ono malo lepih i blistavih trenutaka iz prošlosti i istorije pokušavate da ogadite i falsifikujete,

svet

pre 5 godina

Pa dobro milogorcima krece istorija od jedno dvanajst godina nazad. Ko sto drugi primecuju, nit je Budva bila deo drzave Crne Gore tada, nit je to u cast te iste drzave nego grada Budve koja je bila tada pod austro-ugarima i cija vojska je pobegla tj. po ovima napustila onako dobrovoljno, pred osvobodilackom vojskom prvenstveno iz Srbije. Tako da moze da se frinigara odma sa tuzilastvom i i istorijom od dve hiljadite i neke na ovamo. Bravo Budvani! Nece ni milogorac da zivi do stote i neke godine ;).

milosmorac

pre 5 godina

Crnogorske komite su se sve vreme borile protiv austrougarskih okupatora, ali su odjednom utihnule kada su dosli strasni Srbi. Samo jedan primer nelogicnosti. Vecu glupost nisam procitao u zivotu. Besmisleno je i komentarisati.

Milo mi je

pre 5 godina

Crna Gora je danas drzava po uzoru na Sekulu Drljevica i njegov ideloski pogled na drzavno pitanje, te CPC-a kao crkve, jednostavno stvaranje drzavne politike na anti-srpstvu, (zaagrebacka skola) ali jos gore je sto Republika Srbija sa ovom vlascu na celu to dozvoljava iako se dole otvoreno ucenjuje nacionalna pripadnost zarad radnog mesta/posla, pa se dva brata razlicito izjasnjavaju, strasno, ali dzaba kad su kumovali sadasnjoj vlasti na dolazenju na vlast pa zarad toga se cuti, svi to znaju po kafanama se prica al’ je to tabu tema pa nikom nista, strah je prisutan, to je nemi ovno ali to je samo slika mentaliteta nasih vlasti da je unutrasnji neprijatelj uvek bitniji od spoljasnjeg, a nacionalno pitanje ostade iza licnog, jednom recju bruka, mada kako se meni cini prozreo je narod da se oni medjusobno pumpaju nacionalistickom retorikom kad kome treba a onda posle reizbora prvi jedni drugima cestitaju uz bevandu, germist, spricer itd. Samo polako, moj deda je slavio slavu krisom i tata se krstio krisom, prosle su ovde mnoge vlasti, trupe i ideologije i nicije nije gorela do zore, zivi bili i videli...

Dusan Marceta

pre 5 godina

Sta god, samo sto dalje od nas. Milu podici spomenik u BG zato sto nas je spasao te bede. Nadam se da ce on i njegovi sledbenici vladati jos dugo i uspeti u uspostavljanju crnogorskog identiteta kakogod ga oni zamisljali, njihova stvar. Nas interes je da u tome uspeju i treba im pruziti svaku vrstu pomoci ako im zatreba.

Dusan Marceta

pre 5 godina

Sta god, samo sto dalje od nas. Milu podici spomenik u BG zato sto nas je spasao te bede. Nadam se da ce on i njegovi sledbenici vladati jos dugo i uspeti u uspostavljanju crnogorskog identiteta kakogod ga oni zamisljali, njihova stvar. Nas interes je da u tome uspeju i treba im pruziti svaku vrstu pomoci ako im zatreba.

Region

pre 5 godina

Trenutno se svadjamo sa Hrvatima, Milogorci nek malo pricekaju, npr do sledece nedelje. Za Bosnje cemo rezervisati poslednju nedelju u maju, tad smo slobodni. (sarkazam)

Travis Bickle

pre 5 godina

Crnogorska vlada se stvarno blamira. Budva nije bila deo Crne Gore pre 1. svetskog rata. Čitav koncept novog crnogrstva je red anahronizama, i red revizija. Ko se povlači iz grada ako ne neko ko je poražen? Možda to njima nije oslobođenje, ali onda neka vrate Budvu Austrougarima jer su je okupirali. Srljaju u ozbiljan fašizam.

milosmorac

pre 5 godina

Crnogorske komite su se sve vreme borile protiv austrougarskih okupatora, ali su odjednom utihnule kada su dosli strasni Srbi. Samo jedan primer nelogicnosti. Vecu glupost nisam procitao u zivotu. Besmisleno je i komentarisati.

Горан

pre 5 godina

А ђе је Мило да пише у јуначки НАТО да се бомбардују ови опасни билборди?
Ја на море у такву опасност нећу жив ни да ми плате.
ПС: Коме Харадинај први честита тај је еталон "чојства и поштења".

Uglješa, SA

pre 5 godina

Osim sto Budva nije bila deo Crne Gore dok gorepomenuta vojska nije usla u nju...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dekadencija, 26. april 2018 22:18)

Da, vidiš, to niko nije uzeo u obzir. Nije, doduše, ni tim činom ulaska srpske vojske Budva postala deo Crne Gore, nego valjda tek sa formiranjem Zetske banovine 20ih godina, što je ovde već neko pominjao. U svakom slučaju, ni Boka ni Grbalj nikakve veze sa Crnom Gorom nemaju, a bogami ni Bar i Ulcinj. Istorijski, Crna Gora je samo predeo oko Čeva i Cetinja, sva kasnija teritorijalna proširenja dobili su na osnovu srpske borbe za oslobođenje od Osmanlija (ustanci u Srbiji, Staroj Hercegovini, Berlinski kongres, Balkanski ratovi itd) Crnogorski vojnici koji su ginuli za ta teritorijalna proširenja, za hrabrost u borbi dobijali su medalju Miloša Obilića. Kralj Nikola krunisan je krunom Stefana Dečanskog. Savremena Crna Gora nema nikakve veze sa tradicijama na kojima je izgrađena izvorna crnogorska država. Istina boli ali molim vas objavite.

Zoki

pre 5 godina

Koji idioti. U trenutku kada je srpska vojska ušla u Budvu (8.11.1918.) nije postojala ni Kraljevina SHS ni njena vojska. U tom trenutku, Budva je bila deo Države SHS, a Narodno veće Države SHS je 4.11.1918. poslao srpskoj vojsci poziv da pošalje trupe. Budva nije bila deo Kraljevine Crne Gore i nije ušla u sastav Kraljevine Srbije odlukama podgoričke skupštine. Ona je kao deo Države SHS ušla u sastav Kraljevine SHS. Budva je po prvi put postala deo Crne Gore 1945. godine.

Milo mi je

pre 5 godina

Crna Gora je danas drzava po uzoru na Sekulu Drljevica i njegov ideloski pogled na drzavno pitanje, te CPC-a kao crkve, jednostavno stvaranje drzavne politike na anti-srpstvu, (zaagrebacka skola) ali jos gore je sto Republika Srbija sa ovom vlascu na celu to dozvoljava iako se dole otvoreno ucenjuje nacionalna pripadnost zarad radnog mesta/posla, pa se dva brata razlicito izjasnjavaju, strasno, ali dzaba kad su kumovali sadasnjoj vlasti na dolazenju na vlast pa zarad toga se cuti, svi to znaju po kafanama se prica al’ je to tabu tema pa nikom nista, strah je prisutan, to je nemi ovno ali to je samo slika mentaliteta nasih vlasti da je unutrasnji neprijatelj uvek bitniji od spoljasnjeg, a nacionalno pitanje ostade iza licnog, jednom recju bruka, mada kako se meni cini prozreo je narod da se oni medjusobno pumpaju nacionalistickom retorikom kad kome treba a onda posle reizbora prvi jedni drugima cestitaju uz bevandu, germist, spricer itd. Samo polako, moj deda je slavio slavu krisom i tata se krstio krisom, prosle su ovde mnoge vlasti, trupe i ideologije i nicije nije gorela do zore, zivi bili i videli...

Дух са секиром

pre 5 godina

Шта је сврха овог текста?Пропаганда неистине?Не видим ништа спорно шта је писало на билборду,само оно што су историјске чињенице.И што стоји на табли у Будви,и ту таблу нико до сада није склонио.

Istoricar

pre 5 godina

Mene je sramota ovoga što je neki neodgovorni političar ili njegov cata, napisao o istoriji. Pa ona nije kao vetrokaz na kući, pa u kom god pravcu vetar duva.
Kao istoricar kome su koreni sa prostora te iste Crne Gore, mene je sramota šta ovde čitam.
Prvo 1918. godine na tom prostoru postoje samo trupe Kraljevine Srbije, nikakve SHS. U srpsku vojsku su ušli pojedinci iz časne vojske bivše Kraljevine CG, koja je za razliku od Srbije kapitulirala 1916.
U Budvu su ušle srpske trupe 1918. godine i naterale AU vojsku da uzmakne ka severu. Pa da li je moguće da neko tvrdi da to nije oslobađanje? Pa jesu li se pod Novim Sadom sukobile vojske u ljutom boju, pa da neko ustvrdi da nije OSLOBODJEN???
Za sam kraj, da ne dužim, Budva i nije pre bila deo Crne Gore, već Austrougarske, a pripojena je tek na inicijativu još jednog ljutog Crnogorca, kralja Aleksandra!
E pa lepo mu se oduzise ovi Milovi...
Imajte svoju državu i daleko vam lepa kuća, ali sram vas bilo zbog falsifikovanja istorije!

Ајде@

pre 5 godina

Аууу јбт!?!
Ово више није ни зезање, ни шала!?
Милогорци тумаче историју према личним интересима и тренутној политици!?

svet

pre 5 godina

Pa dobro milogorcima krece istorija od jedno dvanajst godina nazad. Ko sto drugi primecuju, nit je Budva bila deo drzave Crne Gore tada, nit je to u cast te iste drzave nego grada Budve koja je bila tada pod austro-ugarima i cija vojska je pobegla tj. po ovima napustila onako dobrovoljno, pred osvobodilackom vojskom prvenstveno iz Srbije. Tako da moze da se frinigara odma sa tuzilastvom i i istorijom od dve hiljadite i neke na ovamo. Bravo Budvani! Nece ni milogorac da zivi do stote i neke godine ;).

sasa

pre 5 godina

pa da li je moguće da ste toliko jadni! i ono malo lepih i blistavih trenutaka iz prošlosti i istorije pokušavate da ogadite i falsifikujete,

riki kaka

pre 5 godina

Istekao im aranzman koji su uplatili, i ljudi se povukli. Onda srpska vojska usla jer je uplatila jos ranije letovanje u predsezoni zbog akcije koja je bila na sajmu turizma.