1. Rusima je najbolje da beze kuci i da ne izigravaju neku silu. Ne moze se Rusija boriti protiv zapada, mnogo je slaba. Sa Putinom na celu, rusi su stvorili mnogo neprijatelja oko sebe, cak i njihova braca ukrainci ih nevole a kamoli drugi. Da bi Rusija opstala, mora se okrenuti samoj sebi i kad svati da nije nikakva sila, tada ce prosperirati u ekonomskom smislu, sve dok to Rusija ne svati, bice u sve goroj situaciji..
    (alban, 10. april 2018 22:23)

    # Link komentara

  2. Jadni rusi nikada ni mrava nisu zgazili.
    (Carrera, 10. april 2018 22:15)

    # Link komentara

  3. Kaže Knjiga apokalipse iz Starog zaveta, da će uništenje sveta se desiti na Bliskom Istoku. Bilo bi postenije da se desi tamo gde su oni koji izazvaše ove ratove.
    (Prorok, 10. april 2018 21:44)

    # Link komentara

  4. RF nema bas neke mogucnosti da se odupre Americkoj odmazdi. Ne znam zasto toliko ljudi ovde pise bajke. USA ima u regionu znacajno jace snage, Rusija ima par PVO sistema koji nisu dovoljno gusti i umrezeni.Uz to par desetina aviona. Krstarecih raketa verovatno imaju par stotina. Kalibar je tek testiran u Siriji. USA ima par hiljada raketa u regionu i mnogo vise aviona od Rusije. Sam Izrael bi sa svojih 200 aviona lako izasao na kraj sa ruskim ekspedicionim snagama u regionu. Da Rusija moze da spreci napade na Siriju to bi vec uradila. Pre par dana Izrael je napao bazu u Homsu, anonimno. Dakle mogao je anonimno takodje da se ukljuci taj famozni S-400 i poobara "anonimno" te avione, kad bi to tako moglo. Rusija tu cini sta moze a ono sto ne moze je da se direktno suprostavi USA/Izraelu. To je toliko ocigledno, pa da je odnos snaga takav kako to ovde komentatori prizeljkuju iznad Sirije ne bi bilo nikakvih letova osim ruskih a tamo vrsljaju Izrael i USA kako hoce.
    (Swarog, 10. april 2018 21:27)

    # Link komentara

  5. @ marija
    Nemoj se ti ljutit na mene, ali za sve ratove ovog svita ste vi žene krive.
    Eno oni Grci su prvi potegni sa svin šta su imali na Troju, a zašto? Zbog jedne jedine žene šta je utekla sa Parisom. I kad je rat završija Odiseju se nije dalo vratit doma nego je još deset godina luta jer se izgubija. Moš mislit šta se izgubija nego se nije tija vratit doma ženi. Oca od Aleksandar Makedonskog je žena toliko izludila da je mali Aleksandar cili život biža od žena i grlija se golin dlakavin muškarcima, Cezar je cili svit pokorila bižeći od jedne žene, da bi mu na kraju jedna Egipćanka došla glave, Napoleon je od Jozefine uteka u Rusiju.
    Eno Bil Klinton je mora bombardirat Srbiju samo da ženi može reć da ima posla jer mu se ova na vrh glave popela sa Monika, a šta misliš da Melanije ne kljuca Donalda zbog one porno glumice?
    Sve san moga zamisliti, ali da će mi Slovenka doć glave, nikad nisan ni sanja.
    (miro split, 10. april 2018 21:27)

    # Link komentara

  6. Nece jos al ce da pukne kad tad... nesto se zajunili ovi ameri a i ostali im kompanjerosi, da Ruse nagaze sto jace... Videcemo sta ce da bude...
    (cicica, 10. april 2018 21:18)

    # Link komentara

  7. USA zlikovci i njihovi plaćenici su najveća mora čovečanstva,za sve je kriv Kolumbo bolje da ih nikad nije otkrio,jer svet bi bio mnogo lepši bez njih
    (Simpo, 10. april 2018 20:36)

    # Link komentara

  8. (miro split, 10. april 2018 19:13)

    Naš Miro,
    neće uspeti ni da popiju pivo, ni da stignu do atomskog skloništa.
    Ni Rusi, ni Ameri, ni ovi navijači.

    Sve mislim da se samo junače,
    nije moguće drugačije.
    Proći će ih.
    (marija, 10. april 2018 20:21)

    # Link komentara

  9. @ aha Сине,да ти се представим.ја сам ваздухопловни инжењер већ 33 године.
    Оно што сам ја заборавио о вијацији ти никад нећеш знати,што си и показао у
    коментару.САД имају 185 авиона 5 генерацијеF-22,Raptor+24 оперативна F-35.
    Од 185 F-22 оперативно је једва 100.Што се тиче F-35,предвиђена је продукција
    3000 комада,али за цео свет.И то у периоду од 10 година.Руси имају 1800 комада
    ОПЕРАТИВНИХ борбених авиона(Су-27,Су-30,Су-33,Су-35,Су-37.Миг-29,Миг-35 и оног
    ког се највише боје Миг-31,470 комада).Од свих Јурофајтера данас у Европи лети
    једва 45%.Код Немаца од 126 лети 60.Немци су 2014 ремонтовали КОД РУСА Мигове
    29 које су наследили од Источне Немачке.Сви руски борбни авиони су ремонтовани
    на ниво 4+ или 4++.не заноси се подацима из "купусног гласника".Што се тиче
    уништавања руских тенкова из ваздиха,може бити,али треба да имаш надмоћ у ваздуху,што је јао тешко извести против Руса.И да не заборавим,Белорусија има
    400 борбрних авиона нивоа 4+ и 4++,и у случају рата ће наравно дејствовати као
    руски савезник.Ако те још нешто интересује о ваздухопловству,цивилном или
    војном,јави се слободно,Немој да будеш слеп код очију.
    (артиљерац, 10. april 2018 20:14)

    # Link komentara

  10. Braniče ih rusi ko nas što su branili
     (ogard, 10. april 2018 20:09)

    # Link komentara

  11. Ljudi ne bojte se. Neće USA i RUS udariti jedni na druge.
    (Predrag, 10. april 2018 19:41)

    # Link komentara

  12. Imaju li i SAD nuklearne rakete, ili samo Rusija?
     (jasdf, 10. april 2018 19:15)

    # Link komentara

  13. U ratu između Amerikanaca i Rusa pobjedit će oni koji prije uspije uteć i zatvorit vrata od atomskog skloništa.
    Meni ostaje nada da ću uspit popiti pivu prije nego je radijacija ne zagrije.
    Jedino ko će sigurno preživit je Hnk Hajduk.
    On živi vječno.
    Beš mi sve na svitu ako ste vi normalni.
    Ovi nas oće sve pobit, a vi ste počeli navijati ka da ste na utakmici.
    (miro split, 10. april 2018 19:13)

    # Link komentara

  14. Sve u svemu na granici smo ludila 😨
    (Igor, 10. april 2018 19:07)

    # Link komentara

  15. @Aha

    Vidim i ti dobijas informacije iz Pentagona i Moskve, cim tako u komad znas ko sta ima. Mogu oni svi zajedno imati sta hoce, kad vrlo dobro znaju, da na bilo kakav njihov napad, Rusija odgovara nuklearnim naoruzanjem. I dzabe letelice i razaraci. Mislis da bi bilo ko od njih bio toliko lud da napadne, i da mu sutra u glavni grad sleti nuklearka? Ako mislis da su toliko smeli, zasto su samo lajali na Kim-a kao seoske dzukele? Sto ga nisu bombardovali kao nas, sa svojih 20 000 letelica? Zato sto bi im onaj bez pardona odvalio nuklearku u sred Vasingtona, i oni znaju da bi to bio kraj njihovog zajebavanja ostalih nacija. Dakle, mogu imati sta hoce, rujo ima nuklearke i spreman je da ih koristi, imaju i oni, samo bi njih to 10 puta jace bolelo nego Ruse. Zato se nemoj zamlacivati svojom alijansom koja nas je unazadila 300 godina, a da smo i mi imali nuklearku, 2x bi razmislili.
     (ls, 10. april 2018 18:59)

    # Link komentara

  16. A za to vreme Kinezi cute i osmehom i dubokim dzepom osvajaju Ameriku i Rusiju...
    (..., 10. april 2018 18:45)

    # Link komentara

  17. Da remiziramo: ameri nece odustati od rasturanja rusije, jer su im sirovine neophodne, a i sam petrodolar koji je ugrozen novim azijskim dogovorima i savezima. Na drugoj strani rusija ima sredstva za odvracanje koja ce u krajnjoj istanci morati da upotrebi da bi sacuvala suverenitet, jer na kraju svih krajeva nikada nece odustati od cuvanja tog suvereniteta... aj' mi sada odgovorite sta je onda resenje... da se dogovore i podele sferu uticaja ili da se pocne da se puca, i da jedino bezbedno mesto bude mars? jer to koliko ko ima kamiona, aviona.... to su besmislice... Jedino dobro sto sam cuo jeste da rusi imaju prekidac za Njihove razarace i ostala plovna sredstva... pa bar mogu da ih iskljuce na neko vreme dok ne pocnu da pricaju jedni sa drugima
     (Harry, 10. april 2018 18:41)

    # Link komentara

  18. Pročitah komentare nekih 'stručnjaka' i pametnjakovića koji upoređuju amerikance i ruse - čiji je duži. Samo bi ih podsetio na reči francuskog oficira napoleonove vojske koji je rekao - "kada goloruki ruski vojnik juriša i drveće se sklanja". Naravno to su iskusili i vojnici vermahta, a Oni se baš smatraju kompetentnim šta znači sukobiti se sa rusima.
     (XXL, 10. april 2018 18:32)

    # Link komentara

  19. @artiljerac
    A ti informacije o naoruzanju dobijas direktno iz Pentagona, Brisela i Kremlja, jel tako?
    Da li ti znas da SAD imaju 14 000 vojnih letelica? A Rusija ukupno 3 500? Da li znas da americka Mornarica ima vise borbenih aviona od citave Rusije? Da li znas da NATO ima oko 24 000 letelica?
    SAD imaju 20 nosaca aviona, svi na nuklearni pogon, Rusija ima 1 citav, onaj sa dimnjakom? NATO ima 30-ak nosaca aviona. SAD imaju 75 razaraca, Rusija 15. NATO preko 100 razaraca.
    O cemu onda ti pricas? O tenkovima koji “grme”!? Grmi i Moskvic pa nema nekog efekta.
    Uporedjujes Rusiju sa NATO savezom, a ne znas da je to neuporedivo. Kakav bre Berlin!? Od tih 2700 tenkova jedan ne bi ostao citav, samo da predju granicu. Unisteni bi bili iz vazduha, a onda bi se NATO tenkovi pojavili i objasnili tebi i ostalim zaslepljenim rusofilima ko je ko. Sto ne napises....

    @Aha
    E moj ti, pa nece Rusi i Nato savez ratovati avionima i tenkovima. Sve si ti to lepo ispisao a namerno precutao ono sto je bitnije. A u onome sto je bitnije Rusi su apsolutni favoriti. To i Amerikanci priznaju. A ti to mozes negirati i nespominjati koliko god. Poz.
    (Vladimir, 10. april 2018 18:28)

    # Link komentara

  20. @aha, i @artiljerac. Ni jedan ni drugi, nažalost niste u pravu. Da kojim slučajem zarate slonovi, tj NATO i Rusija, od ove planete bi ostalo samo zgarište. Jer, gađali se ne bi tenkovima na koje se pali prosečna srbadija, zamišljajući da su tenkovi neka nova kozačka konjica, pa eto Rusa u Berlinu za dva sata, na njihovu radost. Gađali bi se interkontinetnalnim, krstarećim, i podmorskim projektilima, koji nose nuklerane bojeve glave, prema kojima su one bombe upotrebljene na Hirošimi i Nagasakiju obične petarde. Da li želite to? Ako je to cena "osvete" za 1999, niste ništa bolji od onih koji su vas zbog šlica i bombardovali. Uostalom, zašto bi NATO i Rusija ratovali? Zna li neko od vas vajnih sledbenika Lazanjskog i Drecuna, koji je to casus belli koji bi naveo Putina i Trampa da pokrenu nuklearni holokaust? Narodi koji žive u srednjem veku, a koji se eto nađoše na listi da ih usrećuju jedni, a brane drugi? Da li je Asad taj zbog kojeg bi Putin pokrenuo srbima tako dragu osvetu nad zapadom? Ili Ukrajina možda, zbog kojih ga zapad ekonomski steže? Što nije tako odgovorio kada mu je "sultan" u pokušaju oborio borbene avione? Što tada nije pokrenuo rat? Zašto sada ima najbolje odnose sa Erdoganom? Ne ide se u rat kao deda u goveda, posebno ne u mogući nuklearni sukob u kome nema pobednika. Tako u rat idu samo mali Rusi, veliki baš i ne.
    (Šone, 10. april 2018 18:26)

    # Link komentara

  21. 2008 bese unisten Izraelsk brod libanskom raketom, kineskom. sta bi tu uradile rakete Jahont ili Bramos je debelo pitanje, ali verujem brodovi su danad brzo potopljivi. i ko ih ima najvise, onaj koji uvek napada, i prelazi 10.000 km od svoje kuce. nedavno su Hutuji pogodili i saudijske brodove, iranskim raketama. a ove ruske, dosta su bolje.
     (jak, 10. april 2018 18:20)

    # Link komentara

  22. (Aha, 10. april 2018 17:40)..."poznavaoče vojne opremljenosti" zaboravljaš najbitniju stvar. Tog trenutka kada upotrebe samo delić te "silne" vojne opreme na prvom ruskom gradu, mogu da očekuju hiljade i hiljade projektila ka svojim gradovima... možda neki i skinu, pa sačuvaju grad, dva..tako da...džaba im sve to...
     (tuga, 10. april 2018 18:16)

    # Link komentara

  23. Ruska armija , je več nekoliko godina u povećanom stepenu gotovosti , a ovo je više onako da pokažu mišiće , a ono što se ne vidi i ne objavljuje javno je , najviši nivo gotovosti tzv kosmičkih snaga , koje u svom sastavu imaju , interkontinentalne balističke rakete najnovije generacije !!
     (ljubomir, 10. april 2018 17:48)

    # Link komentara

  24. Srb normalan@
    Au brate sta ti rece.To bi isto bilo kao da kazes da su Japanci ocistili Hirosimu i Nagasaki od radijacije.A objasni nam molim te kako se to cisti radijacija?
    (Acs, 10. april 2018 17:46)

    # Link komentara

  25. Čekaj te bre, samo sutra do 2h popodne, da se vratim iz Istanbula, pa posle se tucite.
     (znam 100%, 10. april 2018 17:46)

    # Link komentara

  26. Prosto mi je neshvatljivo kako ljubitelji Rusije a u stvari mrzitelji Amerike priželjkuju rat koji može izazvati i nuklearni holokaust samo da bi 'njihovi' pokazali amerima...Samo da vas podsetim da su Nemačka i Rusija zajedno napali Poljsku i započeli WWII i da ni Rusi nisu uvek bezgrešni. Jadan narod u Siriji.
    (Srba Pravdoljub, 10. april 2018 17:42)

    # Link komentara

  27. @artiljerac
    A ti informacije o naoruzanju dobijas direktno iz Pentagona, Brisela i Kremlja, jel tako?
    Da li ti znas da SAD imaju 14 000 vojnih letelica? A Rusija ukupno 3 500? Da li znas da americka Mornarica ima vise borbenih aviona od citave Rusije? Da li znas da NATO ima oko 24 000 letelica?
    SAD imaju 20 nosaca aviona, svi na nuklearni pogon, Rusija ima 1 citav, onaj sa dimnjakom? NATO ima 30-ak nosaca aviona. SAD imaju 75 razaraca, Rusija 15. NATO preko 100 razaraca.
    O cemu onda ti pricas? O tenkovima koji “grme”!? Grmi i Moskvic pa nema nekog efekta.
    Uporedjujes Rusiju sa NATO savezom, a ne znas da je to neuporedivo. Kakav bre Berlin!? Od tih 2700 tenkova jedan ne bi ostao citav, samo da predju granicu. Unisteni bi bili iz vazduha, a onda bi se NATO tenkovi pojavili i objasnili tebi i ostalim zaslepljenim rusofilima ko je ko. Sto ne napises koliko je tenkova Rusija proizvela u poslednjih 25 godina!? A koliko su prastare sovjetske kante koje bi u ratu sluzile da pokvareni i unisteni zakrce puteve?
    Nego, kako si prosao sa tih 120 oklopnih vozila, jeste pobedili u nekom ratu mozda? Jos samo kod nas postoje “strucnjaci” koji snagu vojske mere prema kolicini buke koju proizvodi.
    Lozis se na Crnomorsku flotu, a ne znas da je citava ta flota neuporedivo slabija od americke 5 ili 6 flote, citava ta flota nema jedan jedini nosac, ima 2 luke kao bazu, a te dve luke mogu biti onesposobljene za 2 minuta. Da ne pricam da kroz Bosfor ne smeju da prodju bez dozvole Turske, NATO drzave.
    O kakvih 600 aviona pricas!? O avionima proizvedenim u doba SSSR-a, od kojih ni 100 nije cak proslo ni najosnovniju modernizaciju? I to poredis sa NATO avijacijom, koja ne samo sto je neuporedvo brojnija, nego i neuporedivo modernija. Sta cemo sa americkim bazama u Turskoj, Kataru, Emiratima, Kuvajtu, S. Arabiji, Iraku? To si zaboravio? Sta ce MiG-29 da uradi protiv F-22, F-35, Eurofajtera, Rafala, Superhorneta, supermodernizovanih F-15 i F-16 aviona!?
    Citava americka avijacija je modernizovana na nivo 4+ generacije, uz to imaju i oko 400 aviona 5 generacije. Ruska avijacija i dalje koristi avione sovjetske ere. Imaju UKUPNO nekih 150 modernih Su-35 i Su-30 4 generacije i to je to. I sta ce s tim?
    Rusija je drzava koja nema niti jedan jedini avion 5 generacije u upotrebi. PLANIRAJU da ih UKUPNO nabave 250. SAD vec imaju oko 400, a naruceno je jos 3 000. Sta ti onda uporedjujes?
    Pa Italija ima vise aviona 5 generacije od Rusije.
    Nije ni cudo sto smo prosli kako smo prosli u ratovima kad smo imali takve “strucnjake” u svojim redovima.
    (Aha, 10. april 2018 17:40)

    # Link komentara

  28. Ne brinite, puška je zakočena.
    (Harun el Rašid, 10. april 2018 17:39)

    # Link komentara

  29. Ovo je krajnje zaostravanje pozicija izmedju NATO pakta i Rusije. Izuzetno je opasno ponasanje SAD jer je suspendovala UN i Savet bezbednosti. Nastupaju sa ciste pozicije sile. Verovatno da nece doci do direktnog sukoba SAD i Rusije u ovom trenutku jer i jedni i drugi imaju odstupnicu. Ali takvi ponasanje sigurno vodi u direktnu konfrotaciju, slicno kao sto je poceo I svetski rat. Cini se da SAD lako i rado otvara prostor za takvu mogucnost. Naravno da povod uopste nije bitan.
    (jagodinac, 10. april 2018 17:34)

    # Link komentara

  30. @Srb normal
    To deljenje na file i fobe je pomalo dosadilo ali kad ste se vec dotakli teme, da li mene smatrate za rusofila samo zato sto ne podnosim SAD i ovo zlo koje cine vec decenijama?
    Podvlacim, osecam strasan animozitet prema jednoj strani a prema drugoj nemam kotra emocije?

    Unapred zahvalan SADfob!
    (SamoDaKazem, 10. april 2018 16:53)

    # Link komentara

  31. Admiral Kuznjecov je brod kao i svaki drugi brod, samo malo veci sa sposobnoscu da nosi 30-40 aviona. To sto je 1-2 aviona sletilo u more nije krivica broda, vec krivica ili pilota ili mehanicara koji nisu primjetili neki kvar na avionu. Inace za vrijeme boravka tog nosaca aviona je oslobodjen Alepo.
    (Nikola, 10. april 2018 15:48)

    upravo suprotno.
    krivac za pad aviona u more nije bio do aviona ni mehanicara nego do kuznjecova, njegove kratke piste i od loseg dizajna kablova za hvatanje aviona (oni si pukli tokom sletanja i avioni su bucnuli u vodu).

    i ovo je zvanicna ruska verzija tih dogadjaja.
    (netko, 10. april 2018 16:46)

    # Link komentara

  32. Ако ништа, бар сам на страни праведних !
    (BBRS, 10. april 2018 16:05)
    Znaci na strani civila u Siriji? Posto su jedino oni pravedni
    (liar, 10. april 2018 16:29)

    # Link komentara

  33. And so it begins.
     (Brka, 10. april 2018 16:23)

    # Link komentara

  34. Od onog momenta kad je Hitler inscenirao da su ga napali Poljaci da bi dao sebi povoda za napad na Poljsku do posleratnih Nato metoda razlike nema. Sve su njihovi jednostavni i priglupi igrokazi koje poturaju vec 70 godina. Setimo se samo da su zbog tkz hemijskog oruzja napali Sadama a onda priznali da su lagali. Pa sad ove sarade ... pa oni misle da su na svetu sve glupaci . Samo lud covek zeli rat , ali mislim da je doslo vreme da ce amerima koji su gradeci mit o svojoj nepobedivosti ( uglavnom holivudskim filmovima ) maltretiraju i terorisu citav svet , neko pod urgentno morati odrzati lekciju , gde im je mesto i koliko vrede. Rusi , mimo svoje volje polako bivaju saterani u cosak. A kako ce se to zavrsiti videcemo uskoro.
    (T-Zex, 10. april 2018 16:23)

    # Link komentara

  35. Lozenje za javnost. Asad će da dobije po nosu za ovo trovanje a Rusi kao i uvek neće uraditi ništa.
    (KD, 10. april 2018 15:33)

    Kao i uvek ?!?!? Tamo nekad davno, Napoleon osvojio celu Evropu i krenuo na Rusiji. Kako se zavrsilo. Rusi umarsirali u Pariz. Pa se onda dosetio Nemac da uradi to isto. Kako se zavrsilo. Rusi umarsirali u Berlin. Ako je kao i uvek, onda je daleko od toga da nece uraditi nista. Samo jos ne znam gde ce ovaj put da umarsiraju, u Berlin, Brisel, Pariz, London,... ti biraj. Vidim, sve znas, a ponajvise istoriju.
    (Hulk, 10. april 2018 16:21)

    # Link komentara

  36. @djenka
    ni mnogima normalnima nije jasno kako vi volite toliko Rusiju, diktatore, komunizam, tajkunski sistem i državni kriminal.
    Inače to o uranijumu su izmišljotine, VS je potvrdila da su očistili sav osiromašeni uranijum.
    (Srb normal, 10. april 2018 16:21)

    # Link komentara

  37. Amerikanci ako se odluče Rusi su pred kapitulacijom.
     (sad ili nikad, 10. april 2018 16:19)

    # Link komentara

  38. Ima li ko predstavu o snazi flote saveznika u odnosu na rusku crnomordku flotu?
    (aca, 10. april 2018 14:06)

    A kako da izmeris? Saveznici mogu biti brojcano mocniji,ali par ruskih podmornica moze da ima dovoljno projektila da ih potpipi sve na gomili ili onesposobi za koriscenje. Nisu to automobili,jedan ozbiljan brod sa pravi godinama, kosta mnogo a zatim se testira jos mnogo godina pre nego sto udje u upotrebu. Rusis su nadmocni u raketnoj tehnici , pa smo sledecih 15 godina mirni dok ovi obnove flotu.
    (Pex, 10. april 2018 16:18)

    # Link komentara

  39. Ovde u U.K nema jedno slovo o ovome
    ..uobičajena mržnja, ali ništa više od toga..Izgleda samo u Srbiji se spremaju za neki rat.
    (Zoran, 10. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  40. Највише ми се допадају "стручни" коментари оних који ни прошли нису поред
    касарне.Сва сазнања о војсци су им са Википедије.САД и Француска праве фрку,
    а знају да ће на било који непријатељски гест према Сирији добити батине.Руси
    су дигли узбуну не само црноморској флоти,него целом Јужном војном округу(као
    5 Србија),са 300 000 војника,600 авиона,цела каспијска флота(која "калибрима"
    дохвата целу Сирију).НАТО нема никакве шансе у том сукобу.Руси ће им потопити
    пола флоте.Данас су Руси прелетели 4 пута чувени разарач "Доналд Кук",који су
    ресетовали 2016.Ресетоваће га опет,као и носаче.Генерал Герасимов,начелник
    Генералштаба ОС РФ је пре мање од месец дана изјавио:Од сад ћемо гађати места
    с којих су ракете(Томахваци)испаљене.Да ли је то база(Катар),да ли је брод,
    авион сасвим свеједно,биће УНИШТЕНО.P.S.Борена узбуна је дигнута и у Западном
    војном округу Русије.Према Украјини и Западу.Ту Руси имај 3 тенковске дивизије
    Кантемировску,Таманску и Ростовску са 2700 тенкоа+још толико других оклопњака.
    И Псковску падобранску дивизију,са 11 000 падобранаца.НАТО насупрот тога има
    200 тенкова и дај боже 20 000 војника.Руси могу да уђу у Берлин за 5 дана.
    Из зезања.ЈНА сам служио у тенковској бригади,120 оклопних возила.Немате појма
    како гаће саме спадају кад то загрми.Само кад се попале мотори.Немачки генерал
    Кујат је 2015 рекао:Кад Руси попае моторе тенкова на западним границама,падају
    црепови у Варшави,а ни у Берлину није пријатно.
    (артиљерац, 10. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  41. Ajd konacno da vidimo S-300/400.
    (Stojko, 10. april 2018 13:07)

    Ma nema šanse.. To je nebitna gvozđurija bila i ostala.. Ruski ukras.. Kao uvek..
    (HanSolo, 10. april 2018 15:10)

    A vidje strucnjaka... Sa jos starijim "ukrasima", antikvitietima, sruseni su i mirazi, i harrieri, i onaj nevidljivi.... pa neka je ta kako ti kazes gvozdjurija za 1% bolja od toga od pre 50 godina, padace sa neba svasta nesto... gledacemo zarobljene americke pilote kako izbatinani daju intervjue u kojima pljuju zlog Trampa i svoju zemlju sto su ih poslali u nepravedni rat...
    (Kotlokrp, 10. april 2018 16:16)

    # Link komentara

  42. Indija je američki saveznik. Indijci mrze Kineze (i obrnuto) od kada im je Kina u ratu 1962. otela Tibet. Kineza ima puno kao u košnici i jedva čekaju da Rusima crkne krava i da se usele u Sibir. Tako da, što je babi milo to joj se i snilo.
    (CarloNS, 10. april 2018 15:09)

    SAD se odvojila kao samostalna, ili moze se reci oteta od britanaca. Francuska i Engleska milion ratova medju sobom. Da Nemacku ne pominjem bilo bi mnogo. Sto puta su Indija i Kina blizi svemu nego gore pomenuti, koje samo gola glad za bogastvom, i vlascu nad tudjim zivotima, odrzava u savezu. Rec " mrze", na takvom globalnom nivou nema tezinu, jer Kina i Indija imaju ukupno 3 milijarde ljudi. Kakva mrznja, velicina ih tera na pakt, uz pretnje sa zapada koje su konstantne.
    (knez, 10. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  43. Ако ништа, бар сам на страни праведних !
    (BBRS, 10. april 2018 16:05)

    # Link komentara

  44. @КрементинаА шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
    Мислим да је главни домет свих ових сукоба у задње време, управо бојкотовање СП у фудбалу од стране запада. Међутим, осим у САД-у, јавност других западних земаља ће вероватно бити против тога.
    Поред тога берзанске шпекулације цветају (акције, цене злата, нафте само иду горе доле), а неко ко управња светским догађајима зна када да купи, када да прода и да добро заради.
    (Бабић, 10. april 2018 15:56)

    # Link komentara

  45. @aca
    U persijskom zalivu trebalo bi da je 5ta flota USA koja cini dva nosaca aviona i oko 20 brodova, podmornica... Ipak trebalo bi da je stacioniran trenutno jedan nosac theodor rusvelt. U mediteranu bi trebala da je 6ta flota ciju glavninu cini komandni brod plus 4 razaraca sa ostalim brodovima i podmornicama podeljeni u takticke grupe. SAD avio baze su u Turskoj, SA, Kuvajtu, Bahreinu, Kataru, UAE. Od saveznika, u regionu su Turska i Izrael. Francuska i Engleska sigurno doprinose sa dodatnim ratnim brodovima (Francuska bi rebalo da ima u blizini jedan nosac aviona, Engleska mornarica za sada nije znacajno prisutna). Rusi imaju jednu pomorsku i jednu vazdusnu bazu. Pomorska cini 15tak raznih vrsta brodova. Vazdusna je opremljena sistemima protivvazdusne i protivbrodske zastite i vecim brojem aviona razlicitih generacija i namena. Procenjuje sa da Sirija ima oko 200 sistema protiv vazdusne odbrane. Sve u svemu, saveznici su dosta jaci zbog brojnosti i vise taktickih varijanti vojnog napada. Ne bi se zaletali da nisu. Mislim da je Rusiji najpametnije da obavesti osoblje iz sirijskih baza i komandnih centara da se evakuise. Da se usredsedi na odbranu navedene dve baze. Da otvara vatru samo ako su ove baze ugrozene. Ukoliko pokusava da odbrani Siriju, nema velike sanse. Naravno ukoliko do napada dodje ali za sada sve pokazuje da ce saveznici izvrsiti vojne udare nad Sirijom pre svega krstarecim raketama i avionima. Posledice zaista mogu biti nesagledive.
    (Nadamo se miru i razumu, 10. april 2018 15:52)

    # Link komentara

  46. Zamajavanje širokih masa... Da se ne bi pričalo o svedočenju pred Kongresom o ulozi Rusije u Trampovoj kampanji, hajde kao da se igramo rata sa tom istom Rusijom...
    (TeoFan, 10. april 2018 15:49)

    # Link komentara

  47. @HanSolo
    @HanSolo
    Admiral Kuznjecov je brod kao i svaki drugi brod, samo malo veci sa sposobnoscu da nosi 30-40 aviona. To sto je 1-2 aviona sletilo u more nije krivica broda, vec krivica ili pilota ili mehanicara koji nisu primjetili neki kvar na avionu. Inace za vrijeme boravka tog nosaca aviona je oslobodjen Alepo.
    (Nikola, 10. april 2018 15:48)

    # Link komentara

  48. Svaki taj fudbaler je naucen da nosi i pusku. Tamo se ne ide u vojsku u staracki dom kao u Srbiji.
    (Milan, 10. april 2018 15:02)

    Jesi siguran? Ni 20% Rusa starosti od 18-27 godina nije sluzilo vojsku...
    (liar, 10. april 2018 15:43)

    # Link komentara

  49. Lozenje za javnost. Asad će da dobije po nosu za ovo trovanje a Rusi kao i uvek neće uraditi ništa.
    (KD, 10. april 2018 15:33)

    # Link komentara

  50. Izvor - Karl Bilt na Tviteru. Hahaaha.
    (hit, 10. april 2018 15:32)

    # Link komentara

  51. Ne znam da li je ovim NATOfilima jasno, mada ne znam kako neko moze tu zlocinacku organizaciju da voli, da ako Ruse pritisnu dovoljno jako da nece valjati ni za koga. Dovoljan je jedan iskander, samo jedan i nece da valja. Amerikanci nastavljaju svoju krvavu seriju zlocina, valjda bi mi trebali da znamo kako izgleda njihova pravda i milosrdje. Kasetnih bombi jos ima po Srbiji, a uranijuma ce biti i za milijardu godina. Tako da Rusi itekako imaju cime da priprete, u suprotnom bi milosrdni nato odavno i njima priredio Milosrdnog andjela.
     (Djenka, 10. april 2018 15:29)

    # Link komentara

  52. Sirota Sirija
     (trt, 10. april 2018 15:26)

    # Link komentara

  53. Amerikanci u tom kraju trenutno imaju razarace i podmornice na kojima su krstarece rakete, tomahavci. Imajuci u vidu ranije nacine djelovanja, sada cekaju na dolazak nosaca avionaz za osiguranje. Tako su uvijek radili. Kad se kompletira joint strike group onda krece napad. Najvjerovatnije ce ici sa velikim brojem krstarecih raketa istovremeno, da zaguse PVO jedinice, i sirijske i ruske. Ako im ta faza bude uspjesna onda krecu avionima.

    Rusi su spremili MIG 31, presretace, naoruzane KINDZALima, hipersonicnim raketama (ubice brodova). Oni trenutno patroliraju u juznoj Rusiji, to im je dovoljno blizu za dejstvo. Plus KALIBAR krstarece rakete iz Crnog i Kaspijskog Mora...

    Ako NATO udari, Rusi ce im potopiti flotu. Nakon toga postaje interesantno, sta ce Amerikanci odluciti. Da li ici u eskalaciju sa nuklearkama ili podviti rep...

    Nikad ozbiljnija situacija nije bila na kugli zemaljskoj...
    (dijaspora, 10. april 2018 15:20)

    # Link komentara

  54. propaganda...nema nista ..sve rade u dogovoru..bice rat kao sa sev.korejom sto je bilo..uka buka i nista...
    (tex viler, 10. april 2018 15:19)

    # Link komentara

  55. KARL BILT?????? 

    Otkud ovaj ima veze sa ruskim uzbunama? Da nije na brodu? 

    I sta cemo ako S300 radi u Sirjij i pocnu NATO avioni da padaju? Da li ce Sirijci da se izivinjavaju kao Srbi vaktile ili da vezu pilote za bandere? 

    Joj, zurke...
    (Sima, 10. april 2018

    S-300\400? To neka ruska stelt tehnologija.. Svi su je videli na slici i na papiru znaju šta bi trebala da postigne ali nikad u funkciji.. Nešto kao Admiral Kuznjetzov.. Smešno..
     (HanSolo, 10. april 2018 15:14)

    # Link komentara

  56. Ima li ko predstavu o snazi flote saveznika u odnosu na rusku crnomordku flotu?
    (aca, 10. april 2018 14:06)
    Имам ја.
     (Крементина, 10. april 2018 15:11)

    # Link komentara

  57. Ajd konacno da vidimo S-300/400.
    (Stojko, 10. april 2018 13:07)

    Ma nema šanse.. To je nebitna gvozđurija bila i ostala.. Ruski ukras.. Kao uvek..
     (HanSolo, 10. april 2018 15:10)

    # Link komentara

  58. Zapad je pred svim mogucim gubitkom premoci u svetu, i to boli, jer cilj globalizma i ostalog nije ostvaren. Uskoro krecu i nemiri od samog njihovog stanovnistva i to ce biti ekser u kovceg onoga sto smo do sada gledali tamo. Kina, Rusija i Indija, ako se pridruzi i Turska, eventualno Arapi preokrecu finansijsku kartu svetu, i to sada i boli pa se pokusava stalnim krizama i ratovima nesto promeniti. Nema kolinija, nema sirovina, nema vise robova, nema nista, na sto su godinama zapadni eksploatatori i okupatori navikli. Samo vas ceka jos i neminovni vojni poraz, gde cete za 24 ostati bez svega sto imate u sredozemlju...
    (knez, 10. april 2018 13:10)

    Indija je američki saveznik. Indijci mrze Kineze (i obrnuto) od kada im je Kina u ratu 1962. otela Tibet. Kineza ima puno kao u košnici i jedva čekaju da Rusima crkne krava i da se usele u Sibir. Tako da, što je babi milo to joj se i snilo.
    (CarloNS, 10. april 2018 15:09)

    # Link komentara

  59. Neće Rus da brani Asada, on je samo moneta za potkusur. Trampiće ga za priznanje Krima, možda još moldaviju pride. Živi bili pa videli.
     (trampi sa trampom, 10. april 2018 15:09)

    # Link komentara

  60. Ima li ko predstavu o snazi flote saveznika u odnosu na rusku crnomordku flotu?
    (aca, 10. april 2018 14:06)
    To je potpuno nebitno,posto se nijedna strana nece usuditi da napadne drugu,posto bi to bilo previse opasno.
    Rusi imaju svasta u tom regionu,tako da ni cuveni americki nosaci nisu potpuno sigurni,a potapanje bilo kog od njih bi znacio pocetak atomskog rata,sto se ne sme dozvoliti.
    Sa druge strane,amerikanci odlicno znaju za rusku vojnu doktrinu,koja kaze da ce na bilo koji napad,makar i konvencionalnim naoruzanjem,odgovoriti sa nuklearnim raketama,sto opet dovodi do sveopsteg unistenja.

    U Siriji se igra ista igra kao i u Vijetnamu,a jedina razlika je sto su amerikanci manje prisutni kopneno,vec snadbevaju ISIL-ovce sa naoruzanjem ,novcem i logistikom.Rusi su prisutni kopneno,ali u malom broju,vec kontrolisu situaciju iz svojuh baza.
    Kako god da se okrene,opet se veliki igraju,dok mali stradaju.

    Iskreno sumnjam u koriscenje sarina,ne zato sto ga nemaju,vec zato sto to nije potrebno,jer se ratovi ne dobijaju samo vojno ,vec politicki i medijski.Previse smrdi na podmetacinu,a to mi najbolje znamo kako izgleda...
    (Dimitrije Pantic, 10. april 2018 15:08)

    # Link komentara

  61. @realno Slazem se.. jer ako uletimo i mi sa nasa 2 aviona nastace haos..
    (laik, 10. april 2018 15:04)

    # Link komentara

  62. (Protoss, 10. april 2018 13:53)
    Najveci terorista u Siriji je ISIS a odmah iza Asad, iza kojeg stoge Rusi. Onda tek idu Al Kaida i sl. frakcije, pa razni "oslobodioci", Kurdi i ostala boranija.
    A to da li ce "vecina nas (ovako iz daleka, sa kauca) biti uz rusku vojsku u ovom momentu" je potpuno nebitno i nama i Rusima i Sirijcima i svima ostalima
    (liar, 10. april 2018 15:03)

    # Link komentara

  63. 3000 hiljade za gospodju
     (vlado, 10. april 2018 15:03)

    # Link komentara

  64. Imam dojavu da ce Rusi uzeti SP ako skupe jedanaest igraca da izadju na teren.
    Ostali nece biti u mogucnosti da igraju.
    (aca, 10. april 2018 13:25)

    Svaki taj fudbaler je naucen da nosi i pusku. Tamo se ne ide u vojsku u staracki dom kao u Srbiji.
    (Milan, 10. april 2018 15:02)

    # Link komentara

  65. Protoss N1 se otvoreno šlihta Amerima, a od nedavno i Vučiću...Juče doveli, zamislite , onog Krkobabića da laže narod...!
     (Mister Hajd, 10. april 2018 14:59)

    # Link komentara

  66. @Aca
    [link]/

    Dakle, Aco, ne moraju Rusi ni da podižu borbenu gotovost samo je pitanje da li koalicija TOLIKO silno želi žrtve
    (Velibor, 10. april 2018 14:56)

    # Link komentara

  67. Tutneš rusima koju milijardu, oni se lepo okrenu, ko i uvek i kući. Posle će reći kako je to ipak problem asada, nemaju oni šta da traže, bla, bla, bla. Poginuće još nedužnih i to je to
     (qwamo, 10. april 2018 14:54)

    # Link komentara

  68. (aca, 10. april 2018 14:06)

    Питање је ко ће више да гине за интересе Американаца у овој шаради. 1962 су имали право да сумњају и интервенишу, ипак су на Куби постављене ракете биле. Сад хоће да ратују због тровања бившег шпијуна. А што се тиче снаге... не секрај се, ако не дај Боже дође до сукоба, Руси ће их полупати и послати на дно све до једног. И то половину са обале, без да исцимају више од 10 јуришних подморница за остатак.
    (Владимир, 10. april 2018 14:46)

    # Link komentara

  69. Čemu ovi gromoglasni naslovi? Znam da živite od reklama i klikova, al ne palite narod bzvze...
     (Brus Vejnov Sobar, 10. april 2018 14:46)

    # Link komentara

  70. Prvo su povukli(proterali) diplomate a sad ovo. Nema nista od svetskog prvenstva. Ali cemo imati ponovo svetsko prvenstvo u borbi oruzjem.
     (Pera Detlic 2, 10. april 2018 14:37)

    # Link komentara

  71. Svakome iole normalnom je kristalno jasno da su Rusija i njeni interesi a ne Sirija krajnji cilj sveukupne ujdurme i histerije koja dolazi od strane SAD,Britanije i Francuske.I da se ta antiruska histerija gradi već godinama a ne tek od juče.
    U Siriji se uz pomoć Rusije privodi kraju uništenje islamske države i raznih antivladinih snaga koje su bile pod direktnom kontrolom SAD i njenih saveznika.Zapadna koalicija jednostavno neće da dopusti trijumf Rusije i opstanak Asada na vlasti,i izlazak na videlo činjenice da se sve ovo vreme nisu iskreno borili protiv terorističkih organizacija u Siriji, naprotiv.U tome se koriste svim mogućim sredstvima uključujući najverovatnije i laž o upotrebi hemijskog oružja kao izgovor za napad.
    Samo previđaju da nije '99,Rusijom trenutno ne upravlja pijani Jeljcin,i da napad na Siriju neće biti isto što i bombardovanje Srbije.
    Kakav god da je Asad,on i njegov opstanak na vlasti trebaju da postanu predmet rasprave nakon sloma terorista i islamske države u Siriji.I nema opravdanja za njegovo rušenje stranom intervencijom u momentu kada je slom terorista na pragu.
     (Laki, 10. april 2018 14:29)

    # Link komentara

  72. Opet se igraju rata
    (kiki, 10. april 2018 14:27)

    # Link komentara

  73. Nemojte ljudi ko Boga vas molim!
     (maratonci trče počasni krug, 10. april 2018 14:25)

    # Link komentara

  74. Ima li ko predstavu o snazi flote saveznika u odnosu na rusku crnomordku flotu?
    (aca, 10. april 2018 14:06)

    # Link komentara

  75. Iz kog razloga nijedan drugi portal ne prenosi ovu vest?
    (bot bole, 10. april 2018 14:01)

    # Link komentara

  76. A na prvoj srpskoj televiziji (citaj americkoj), u goste pozvali strucnjaka za bezbednost, koji je maltene sve najgore ispricao o ruskom uticaju u Siriji i kako je Rusija kriva za ubijanje i stradanje civila i da je trebala sve to da spreci na vreme, a nijednom nije spomenuo uticaj terorista, koji deluju u Siriji i civile drze kao stitove.Verujem da ce vecina nas biti uz rusku vojsku u ovom momentu i sve sto je cinila za oslobadjanje Sirije od terorista.Ne da ratujemo, nego da verujemo u mir, a ostali koji pricaju drugacije, neka im iz usta izlaze americki dolari za koji su placeni da pricaju.
    (Protoss, 10. april 2018 13:53)

    # Link komentara

  77. Zapad je pred svim mogucim gubitkom premoci u svetu, i to boli, jer cilj globalizma i ostalog nije ostvaren. Uskoro krecu i nemiri od samog njihovog stanovnistva i to ce biti ekser u kovceg onoga sto smo do sada gledali tamo. Kina, Rusija i Indija, ako se pridruzi i Turska, eventualno Arapi preokrecu finansijsku kartu svetu, i to sada i boli pa se pokusava stalnim krizama i ratovima nesto promeniti. Nema kolinija, nema sirovina, nema vise robova, nema nista, na sto su godinama zapadni eksploatatori i okupatori navikli. Samo vas ceka jos i neminovni vojni poraz, gde cete za 24 ostati bez svega sto imate u sredozemlju...


    Prijatelju ti zivis u svijetu snova, duboko u svijetu snova.
    (starmo, 10. april 2018 13:45)

    # Link komentara

  78. Pičvajz!!!
    (SIN LOVCA NA MEDVEDE, 10. april 2018 13:44)

    # Link komentara

  79. I moja je mačka od juče uznemirena, a posle ove vesti, jasno mi je i zašto.
    (Mrnjaaauuuuu, 10. april 2018 13:43)

    # Link komentara

  80. Hoce Rusi da se provedu kao na Kosovu?
    (sreten, 10. april 2018 13:42)

    # Link komentara

  81. Nemci pametni, sede kuci jedu kokice ovaj put.
    (Janko, 10. april 2018 13:39)

    # Link komentara

  82. Remzi dao dva komada..bice rata provereno.
     (Sale, 10. april 2018 13:32)

    # Link komentara

  83. se porokaju da i nama svane konacno.
     (neko, 10. april 2018 13:32)

    # Link komentara

  84. Tresla se gora rodio se MIŠ
    (Vlajko, 10. april 2018 13:30)

    # Link komentara

  85. pocelo je u nedelju, kad je markez izbacio rosija sa staze...ovo je samo nastavak.
     (Che, 10. april 2018 13:29)

    # Link komentara

  86. Sve što imam ostavljam mravima i bubašvabama. Euri su vam u kutiji ispod ormara, svakome pola. Mravima ostavljam sav hleb a bubašvabama sir u frižideru. Pivo neka istrune jer sam izgubio otvarač za boce a vi nemate zube da ih otvorite. Izvinite što sam vas gazio i trovao. I ne zaboravite me! Neka vam je sa srečom!
    (slavko, 10. april 2018 13:28)

    # Link komentara

  87. Za sve ove komentatore kojima je važno ko je u pravu, a koji misle da ćemo prisustvovati početku III sv. rata, to bi nam, onda, verovatno bilo i poslednje čemu bismo prisustvovali, a bubašvabe, koje bi jedine opstale, nekako, slutim, ne bi posebno zanimalo ni ko je, ni zašto "prvi počeo", još manje čiji je (vojni potencijal) veći. Što neko davno u jednoj pesmi reče: "Zaustavite Zemlju, silazim"!
     (Durko, 10. april 2018 13:28)

    # Link komentara

  88. Ponesite zlato i begajte u šumu.
     (počelo, 10. april 2018 13:28)

    # Link komentara

  89. Pocepaj gi svi!
     (Dacha, 10. april 2018 13:28)

    # Link komentara

  90. Zapadne zemlje žele rat i to je više nego očigledno. Gube tlo pod nogama i ovo su očajnički koraci
    (vasilije, 10. april 2018 13:27)

    # Link komentara

  91. Ovako ce da pocne Treci svetski rat..
    (Dora, 10. april 2018 12:30) # Link komentara
    sta se primate, vojna vezba, jos jedna ruska prazna pretnja. zabole natovce uvo za ruske uzbune i pripravnosti, znaju oni mnogo bolje od nas rusku snagu i mogucnosti i cini mi se da se ne potresaju bas mnogo
    (asteroid, 10. april 2018 13:26)

    # Link komentara

  92. А шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
    @Крементина

    Imam dojavu da ce Rusi uzeti SP ako skupe jedanaest igraca da izadju na teren.
    Ostali nece biti u mogucnosti da igraju.
    (aca, 10. april 2018 13:25)

    # Link komentara

  93. Sve je ovo-ono-to farsa sa masnim štapom od svinjskog loja i supom od goveđeg repa⁉🤔
    U prevodu: "Staro oružje negde mora da se "sruči", a svih strana vojnici su kolaterala kao i mi , kao i Sirijski Narod sada, kao i neko budući...Zato nije strašno (barem je od nas ovaj put "daleko") i iako će (zbog starog oružja) uvek "po malo" da se "pucketa", trećeg rata neće biti, jer se on odavno vodi boljim sredstvima: vakcinama, gmo-om i hemijom, jer na "ovaj" način može mnogo više da se "spasi" bogatuna iz 1% populacije, a i nikako im se ne ide u "UNDERGRAUND GRADOVE" da žive ko "pacovčići",
    kada mogu "ovako do veka" prosipanjem "filozofije" vladati❗😲😲😲
    P.S.: Ne nećemo na Mars, oćemo samo do Antarktika...😎😎😎
    (Kasanin Dragan, 10. april 2018 13:20)

    # Link komentara

  94. cao do nekog novog postanka zivota...a bas mi krenulo na svim poljima, ljubav, lova....
    (bo, 10. april 2018 13:18)

    # Link komentara

  95. Poglavica " Smešna frizura " rešio da zarati sa Rusima.
    (Aleksandar, 10. april 2018 13:14)

    # Link komentara

  96. Čemu UN kad SAD mogu da kažu "intervenisaćemo i bez saglasnosti UN"...
    Rade na svoju ruku, isto kao i 1999.
     (lazzar, 10. april 2018 13:10)

    # Link komentara

  97. Zapad je pred svim mogucim gubitkom premoci u svetu, i to boli, jer cilj globalizma i ostalog nije ostvaren. Uskoro krecu i nemiri od samog njihovog stanovnistva i to ce biti ekser u kovceg onoga sto smo do sada gledali tamo. Kina, Rusija i Indija, ako se pridruzi i Turska, eventualno Arapi preokrecu finansijsku kartu svetu, i to sada i boli pa se pokusava stalnim krizama i ratovima nesto promeniti. Nema kolinija, nema sirovina, nema vise robova, nema nista, na sto su godinama zapadni eksploatatori i okupatori navikli. Samo vas ceka jos i neminovni vojni poraz, gde cete za 24 ostati bez svega sto imate u sredozemlju...
    (knez, 10. april 2018 13:10)

    # Link komentara

  98. Ajd konacno da vidimo S-300/400.
    (Stojko, 10. april 2018 13:07)

    # Link komentara

  99. Ne lupajte; igraju se ... kao pubertetlije. Ko ima veći ..
    Ima toliko love u pitanju... sledeći rat neće biti nuklearni već digitalni a već je počeo odavno.
    Ovo je samo za imidž ...
    muka mi je i od zapada i od ruske politike.
    Odvratni su a narod gine vez 7 gd tamo..
    (iggy, 10. april 2018 13:06)

    # Link komentara

  100. Ne lozite se...rusi pokusavaju strategijom da odgovore,Rusi ce udariti na nato ili neku nato zemlju samo
    kada njene granice budu ugrozene...zivi bili pa videli nato ce udariti rusi nece braniti siriju.
    (stiw, 10. april 2018 13:06)

    # Link komentara

  101. Mislim da je razvijeni demokratski svet od Australije i Japana, preko EU do Kanade i USA imao i previse strpljenja za KGB sluzbenika koji je od kad je zavladao Rusijom okupirao pola svojih komsija, posvadjao Ruse sa celim svetom i podrzao sve diktatore na planeti protiv svojih naroda. Dosta je bilo. Vreme je da mu neko pocupa usi.
     (Xman, 10. april 2018 13:05)

    # Link komentara

  102. KARL BILT??????

    Otkud ovaj ima veze sa ruskim uzbunama? Da nije na brodu?

    I sta cemo ako S300 radi u Sirjij i pocnu NATO avioni da padaju? Da li ce Sirijci da se izivinjavaju kao Srbi vaktile ili da vezu pilote za bandere?

    Joj, zurke...
    (Sima, 10. april 2018 13:04)

    # Link komentara

  103. Panicari smirite se, tviter Karla Bilta je najav 3.sv.rata.
    (dragan, 10. april 2018 13:04)

    # Link komentara

  104. Da li se danas neko seća kojim ratom je Klinton pokrio aferu "Levinski"? Tramp danas ima deset puta više motiva da izazove haos u svetu.
    (Pegla, 10. april 2018 13:03)

    # Link komentara

  105. tresla se gora rodio se mis
     (petar pan, 10. april 2018 13:01)

    # Link komentara

  106. "А шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
    (Крементина, 10. april 2018 12:09)"

    -Gledaćeš ga u Njemačkoj.
    (Marko, 10. april 2018 12:54)

    # Link komentara

  107. Основни проблем са Сиријом је тај што она ипак није 100% савезник Русије (без обзира што Русија има две базе тамо али ако Американци и њихови савезници крену у бомбардовање за очекивати је да неће дирати руске базе и руске војне јединице у њима и било где да су у Сирији, осим ако нису до краја полудели) и није то била ни 2011 године када је почео грађански рат. Због тога је и могуће да се сада у Сирији нађу и Американци и Руси и Французи и свако ко стигне. Због наведеног Русија није ни у стању да Сирију штити стопостотно и по аутоматизму. Друга ствар је да је Сирија сада, или да је била, члан ОДКБ где важи, исто као у НАТО-у, да напад на једну државу чланицу значи и напад на све остале. Зато је сада могуће све ово што се дешава око Сирије.
    (марио марко дел тинторето, 10. april 2018 12:53)

    # Link komentara

  108. Bolje da su sacekali da prodje Svetsko u fudbalu. Bas su bezobzirni.
     (Glođa, 10. april 2018 12:52)

    # Link komentara

  109. Rekao Karl bilt? Potparol ruske armije, ili "pregovarač" u ucenjivanju srbije?
    (Duca, 10. april 2018 12:52)

    # Link komentara

  110. Razmisljam sve vreme koji bi bio najracionalniji potez kad bi stigla vest o tome da je pocelo... Najsmislenije mi zvuci da predjem ulicu i narucim toceno od 0,5.
     (shone, 10. april 2018 12:52)

    # Link komentara

  111. Ljubinka sine, ide tata u rat...
    (goodbye, 10. april 2018 12:52)

    # Link komentara

  112. aristone , cekaj , gde ces ???
     (caki, 10. april 2018 12:50)

    # Link komentara

  113. ali ako je Rusija rekla nekoliko puta da ce da brani svoje saveznike od napada ukoliko do toga dodje da ce to stvarno i uciniti
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tr, 10. april 2018 12:07) # Link komentara
    oce, oce, samo tetki da odnesu lek...da zarate sa nato zbog sirije, pa urnebesno je da neko zaista može da poveruje u to, prosto neverovatno
    (ai, 10. april 2018 12:49)

    # Link komentara

  114. Bice guzve na nebu. Sad ce svi da postanu nebeski narodi.
    (Zloćko, 10. april 2018 12:48)

    # Link komentara

  115. Uopce nisam zabrinut. Putin je dobar takticar, ali dobro zna kakve karte ima u rukama. Ovo je sad provokacija USA i NATO u smislu, "hocemo li onda ALL IN?, ako stvarno mislis da imas bolje karte?"
    Nazalost, tako se danas vodi politika, obicni texas hold em.

    Jedno je sigurno, za ovo sto se radi u Siriji, je najveci zlocin prema civilima od 2 sv. rata. I krivi su svi.
    (Ante, 10. april 2018 12:48)

    # Link komentara

  116. (Arsonist, 10. april 2018 11:50)
    to ce da vidimo dal se vidimo ako izbije globalna makljaza.
    (hrkljus, 10. april 2018 12:47)

    # Link komentara

  117. Tri pasusa o tome šta je rekao ruski ambasador. A šta je rekao ambasador USA to nećemo da prenosimo? Ili ambasador FRA ili UK? Samo ruska propaganda....
     (Srbislav, 10. april 2018 12:46)

    # Link komentara

  118. Nisam rusofil ali zapad uvek ima iste izgovore, ili ljudska prava ili bojni otrovi. Da se razumemo, po meni i jedni i drugi su agresori i siledžije koji tuku slabije.
     (Gillespie, 10. april 2018 12:44)

    # Link komentara

  119. "Čak ni u vreme Hladnog rata ovakav bezobrazluk prema Rusiji vaši prethodnici sebi nisu dozvoljavali"

    Haha, pa to je zato sto je u vreme hladnog rata postojao daleko ozbiljniji i postovaniji SSSR a danas je to tajkunsko-kriminogena Rusija
    (liar, 10. april 2018 12:43)

    # Link komentara

  120. Rusi ce se povuci kao i uvek.Zurka je gotova.
    (Dule, 10. april 2018 12:42)

    # Link komentara

  121. Sta nas briga mi smo neutralno nesvrstani a i valjda nece ovuda prelaziti precicom
    (Iz iksa u iks, 10. april 2018 12:42)

    # Link komentara

  122. ...evo, konacno se ostvarila zelja onima koji stalno kukaju sto je rusija "pasivna"...
    ...rekao sam juce da je sreca sto su bili mudri do sada i nisu reagovali na konstantne provokacije americkih pasa...
    ...onaj izraelski napad je ipak prelio casu, a izraelci su se us***li sto je amerika objavila da su oni napadaci i odakle su, podlo, izvrsili napad...
    ...pa ni sada amerika ne sme sama da izadje na crtu, vec gura ispred sebe francuze, britance, i ko zna koga ce sve gurnuti u propast...
    ...elem, pamtimo da su fabrikovana dva napada otrovnim gasovima da bi se opravdala intervencija koju amerika zeli poodavno...
    ...tvorci racka i markala su se pobrinuli da opet izmanipulisu svetsku javnost...
    ...mene sad samo interesuje reakcija kine...
    ...a interesuje me i sta su putin i merkelova juce razgovarali, jer nemacka nema ni jedan dobar razlog da se mesa u ovakav sukob...
    ...naprotiv...
    (kraja, 10. april 2018 12:41)

    # Link komentara

  123. Samo da Srbija ostene neutralna kao i Svajcarska
    (realno, 10. april 2018 12:40)

    # Link komentara

  124. Ameri ce isterati svoje, a rusi ce po ko zna koji put podviti rep, nece smeti nista da delaju, nemaju ono, i to je njihov kraj.
    (vlada, 10. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  125. Ja sam spreman, bradu sam vec pustio
    (ja2, 10. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  126. Tresla se gora rodio se mis.Jadan narod u siriji.Mora malo da se testira I to hemijsko oruzje I malo da se potrosi nagomilano naoruzanje.Nema vise svetskih ratova,sve se svodi na to da velike sile drze tu tenziju cisto da ne bude opustanja.Samo mozemo da se molimo da ne zadesi nas
     (mufljuz, 10. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  127. Rusi sa svojih dvadesetak aviona u Siriji i malo brodova u Crnom moru mogu samo da gledaju kako Amerikanci, Francuzi, Britanci, UAE, Saudijci i ostali tamburaju asada. Nije ovde u pitanju samo Douma, napad hlorom od pre neki dan, itd... u pitanju je da je masakriranje sopstvenog naroda prevršilo meru. Idlib je sledeći i može se očekivati novi talas izbeglica, nove hiljade mrtvih, novo bombardovanje bolnica, novi napadi bojnim otrovima... preterao je putin.
    (London, 10. april 2018 12:39)

    # Link komentara

  128. Nema vise ISIL-a, pa sad moraju direktno...
     (lajsna, 10. april 2018 12:38)

    # Link komentara

  129. Krementina

    srbija - rusija igraju odmah finale ;)
     (kladzom do bola, 10. april 2018 12:37)

    # Link komentara

  130. Pocelo je,pocelo...
     (III WW, 10. april 2018 12:35)

    # Link komentara

  131. SP ce ti biti najmanji problem.
     (CENTURION, 10. april 2018 12:34)

    # Link komentara

  132. Meni se čini da naši mediji pumpaju ovo do neviđenih granica, naravno, sve radi klika više. Kao i sve ostalo što rade - farmu, zadrugu, ubistva, istrage, strarlete...
    Namerno sam jutros čitao strane medije (USA, US, francuske), na svakom postoji po jedna vest o jučerašnjoj sednici saveta bezbednosti i to je to. Čak ni RT ne izveštava o ovome, niti potencijalnim napadima.
    Sećate se drame i naslova u medijima oko Severne koreje - alarmantno, kataklizma, nuklearni rat na pomolu... Pa bi veliko ništa.
    (Ja, 10. april 2018 12:34)

    # Link komentara

  133. Gasim svetlo .
     (Turbo, 10. april 2018 12:34)

    # Link komentara

  134. А шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
    (Крементина, 10. april 2018 12:09)
    Pa cilj svega je dizanje tenzija da nateraju svoje vazale da ne ucistvuju na sp.
    (dragan, 10. april 2018 12:33)

    # Link komentara

  135. Ovako ce da pocne Treci svetski rat..
    (Dora, 10. april 2018 12:30)

    # Link komentara

  136. vodja sta kaze , sta da radimo , gde da bezimo ?
     (kladzom do bola, 10. april 2018 12:30)

    # Link komentara

  137. Вучићу ево ти шансе да добијеш Нобела за мир...
    (Mikri, 10. april 2018 12:29)

    # Link komentara

  138. А шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
    (Крементина, 10. april 2018 12:09)

    Mislim da je to krucijalno pitanje u ovom trenutku.
     (ForeverSRB, 10. april 2018 12:27)

    # Link komentara

  139. Dakle tamna sila je krenula.
     (miloš, 10. april 2018 12:26)

    # Link komentara

  140. SAD i Rusija treba da obezbede mir u svetu .
    (Mile, 10. april 2018 12:25)

    # Link komentara

  141. Sta se se utripovali,malo ce da se peglaju da izmere"ciji je duzi" normalno na neutralnom terenu i to je to.Najgore ce proci narod u Siriji.
     (Najbolji je opancarev lepak, 10. april 2018 12:24)

    # Link komentara

  142. KRAJ KONEC
    (Marko, 10. april 2018 12:22)

    # Link komentara

  143. Aufiderzen.
     (lupez, 10. april 2018 12:22)

    # Link komentara

  144. Auuu..strašno!:((
     (Smuleco, 10. april 2018 12:15)

    # Link komentara

  145. Znaci pucaju preko Turske :(
     (cobo, 10. april 2018 12:12)

    # Link komentara

  146. А шта ће бити са СП у фудбалу ако се зарати?
     (Крементина, 10. april 2018 12:09)

    # Link komentara

  147. Ljudi,el mi se to cini ili ce jednog dana ako uopste ostane neko od nas ziv da procita u istoriji da je 3. svetski rat poceo ovim dogadjajem? Ne bih da plasim druge a pogotovo be sebe ali ako je Rusija rekla nekoliko puta da ce da brani svoje saveznike od napada ukoliko do toga dodje da ce to stvarno i uciniti,Ameri su sa Englezima i Francuzima vec krenuli na tamo da bombarduju,ovo stvarno nije sala i moze da iskrsne veliki rat!
     (tr, 10. april 2018 12:07)

    # Link komentara

  148. Pomozi Boze ... ovo se sve vec otrglo kontroli i ameri u koaliciji sa britancima i francuzima su izgleda resili da se sukobe sa rusima ,voleo bih da gresim ali nakon sednice SB gde su se po prvi put cule onako teske reci i pretnje kakvih nije bilo cak ni u vreme hladnog rata,mislim da smo mozda i na pomolu treceg svetskog rata...daj Boze da gresim i da ce ovi na zapadu imati makar malo razuma da pomisle o posledicama ako krenu na siriju tj. ruse. jer ovoga puta rusi nece nemo posmatrati kako NATO napada vojne baze u siriji ,proslog puta su se uzdrzali od reakcije nakon 50-tak projektila ispaljenih sa razaraca,ali ovoga puta je jasno da NATO sprema mnogo jaci udar i da rusi hteli-ne hteli moraju da uzvrate, a to su vec i juce na sednici SB nedvosmisleno i izjavili...
    (Sladjan, 10. april 2018 12:04)

    # Link komentara

  149. Početak kraja. Vidimo se..
     (Arsonist, 10. april 2018 11:50)

    # Link komentara