Ponedeljak, 12.03.2018.

08:00

15 godina kasnije – šta je Đinđić govorio o Kosovu

Izvor: Slobodan Marièiæ

15 godina kasnije – šta je Ðinðiæ govorio o Kosovu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

Markiša

pre 5 godina

Kosovo može da nas spasava od EU integracija neko vreme,ali zar mislite da bi nam zapadna oligarhija dala šansu da dugo ostanemo nezavisni.Dobro je dok ograđuju Kosovo,kada padnu granice a albanci,kao građani EU dobiju pravo kupovanja zemlje u Srbiji, to će biti kraj priče za Srbiju.Većina srba će postati stanovnici ostalih zemalja EU i Zapada,a albanci će poslati vlasnici srpske zemlje.Vi mislite da je "kosovizacija" planirana samo za Kosovo!? E,pa prevarili ste se planirana je za celu Srbiju, i hvala bogu na Kosovskom problemu,on nam odlaže kompletnu propast dok traje,ali neće dugo, sudbina nam je već zapečaćena tamo gde treba!

Negativni

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...
(Dott, 13. mart 2018 07:07)

Mi više ne postojimo. O tome se radi. Preživamo u sopstvenoj zatucanosti i mitologiji beznadežno oboleli od autizma i samodopadljivosti. Više nemamo nikakve oblike ni države ni nacije. Ni fizičke ni duhovne. Polako odbacujemo sve obrise savremenog homo sapiensa i palimo sve dokaze da smo dugo bili deo civilizovanog sveta. Kraj priče.

Bob Rock

pre 6 godina

Molio bih vas da objavite sljedeći komentar:

Srbija je s Kosovom jednostavno uvijek kasnila. Vlada pravo jačeg, to je nesporno, ali teško je tražiti prava ako prava niste spremni davati.

Da je Srbija bila spremna dati Albancima prava/autonomiju kakvu danas npr. imaju Srbi u BiH ili kakva je Srbima nuđena planom Z4 u Hrvatskoj, niko ne bi imao argument za nezavisnost Kosova.

S druge strane, današnji stepen autonomije u BiH onemogućava Srbe da se odvoje od BiH (iako su svakako potpisali da je odvajanje nemoguće) jer naprosto ne mogu dokazati ni teoretski, ni praktično da su im kolektivna prava ugrožena.

Komša

pre 6 godina

Dodao bih nešto - sva naknadna tumačenja Djindjićeve politike su zapravo pokušaji da se taj čovek (i što je mnogo bitnije - ta ideja) uklopi u priču o prvoj i drugoj Srbiji.
Ta ,nakaradna i neprirodna podela Srba na drugosrbijance i prvosrbijance je pokušaj ideološke podele Srbije pre uspostavljanja pravog gradjanskok,političkog društva.
Ako pažljivo slušate Djindjićev ekspoze iz 2001. godine videćete da je ideja bila da Srbija nastavi tamo gde je stala 1944. godine,da se napravi otklon od perioda 1944-2000, saniraju posledice totaltarizma i stvore uslovi za rad stranaka ma pravi način - da se onda delimo na levičare,desničare i centar u gradjanskom smislu a ultra nacionalni i anacionalni pokreti bi u tom slučaju verovatno zauzimali same krajeve političkog spektra i gotovo sigurno bili statistička greška što se tiče podrške gradjana.
On je već od 1994 prezentirao takve stavove i tu podelu na gradjansku i nacionalnu opoziciju koju je Milošević podstrekivao je odbacio.
Nema gradjanske Srbije koja nije nacionalna ni prave nacionalne Srbije koja nije gradjanska.
Samo totalitaristi idu iz jedne u drugu krajnost - ili su "gradjani sveta" ili " prsvi Srbi".Samo kod njih drugog nema.Svaka ideološka isključivost vodi u totalitarizam a ponekad se totalitarci bukvalno poigravaju ideologojama - Milošević je bio komunista , "nacionalista" a na kraju,pred Hag i u Hagu čak "antiglobalista"... Po potrebi.

Komša

pre 6 godina

@posthumne igtarije
Kao prvo,nisu ove izjave Zorana Djindjića istgnute iz konteksta.Ako ispratite njegovo političko delovanje od kada je stao na čelo DS ,izjave iz tog perioda (klip -"Zoran nije bio izdajnik" idnosi se na taj period) ,njegov premijerski ekspoze u kojem ove poteze nagoveštava (pogledajte klip) videćete da Djindjić nije bio nacionaalista kao patriJote koje su ga tada napadale ali ni anacionalan čovek kakvim su ga predstavljali liberali (takodje kritikovan i sa te strane - da koketira sa nacionalizmom).
Čovek je bio i te kako nacionalan,imao je osećaj i za nacionalno i za gradjansko i shvatao je da je samo tako izbalansiran stav ispravan.Centar politički,realista.
Posle njegove smrti pseudopstriote su naszavile sa blaćenjem,DS je izbegavao da pominje ove "sitnice" u vezi nacionalnog pitanja jer su od njegove politike odustale a LDP i slične anacionalne grupacije su ga predstavljale sličnim sebi - potpuno neistinito.
U pravu ste samo u tome - posthumnih igrarija je bilo i pokojnika je svako prikazivao onako kako mu je odgovaralo.
Gde su u ovim izjavama našli "izdaju nacionalnih interesa" ?Gde u ovim izjavama Čeda Jovanović pronašao priznavanje realnosti na terenu i odricanje od Kosova kao visokoumni čin?
Laž.Sve tri političke grupacije su lažno tumačile stavove ovog čoveka u cilju opravdavanka svog ponašanja.

Dott

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...

miša

pre 6 godina

Pogledajte datume ovih izjava...
Neposredno pred... Oduvek tvrdim da je ubijen zbog Kosova. Znam iz prve ruke da je zbog ovih njegovih izjava u Pristini zavladala panika.
Ostalo je istorija.

xyz

pre 6 godina

Pre svega svaka cast i hvala autoru teksa Maričiću, ovo je pravo novinarstvo!

Djidjic je bio pravi drzavnik definitvno. Nemam reci za njegov bistar um. Divim mu se. Covek je sve lepo pricao i predvideo.

Ono sto je tacno to je da zapad jeste licemeran, jako puno! Studirao sam u Svajcarskoj, saradjivao sa profesorima, druzio se sa studentima kolegama uglavnom iz nemackog govornog podrucija(vecina studenata dolazila iz aus, ger i swiss) i iz mog iskustva oni su jako licemerni i to se (ne)pokazuje na vrlo sofisticiran nacin. Djindjic je to vrlo dobro znao i imao plan i znao kako treba igrati sa njima. U nekim od njegovih govora on jasno kaze da ne voli on njih tek tako, ali da mi sada moramo sa njima, pa kada ojacamo onda mozemo drugu pricu da pricamo sa EU licemerima.

Sve u svemu, tuga je velika kakv je covek ubijen. Nazalost, velicanjem njegovih neprijatelja i ubica pokazujemo koliko smo prosti i neobrazovani. Novac nije razlog zasto sam otisao iz zemlje, novca sam i ovde imao. Nekultura i nevaspitanje velikog broja populacije su glavni razlozi.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.


(Ne da je stala, nego juri u rikverc, 12. mart 2018 19:43)\

Samo neko ko je funkcionalno nepismen moze posle citanja Djindjicevih izjava da kaze da se njegov pristup Kosovu poklapao sa Kostunicinim ili Legijinim pristupom. Ili neko ko nije uopste procitao ovu vest. Djindic je bio spreman i na podelu Kosova, samo da se problem sto pre resi sa sto manjom stetom po nas. Tako nesto Kostunica nikada ne bi bio spreman da prihvati. Ako nesto nema smisla onda je to tvoj komentar. Nagradno pitanje za sve vas eksperte - u kojoj stranoj drzavi su se krile ubice Zorana Djindjica sve dok nisu zapucali jedan na drugog? Sa sve pasosima te drzave i pod zastitom sluzbe bezbednosti doticne drzave? Da vam odma olaksam, ne nije Rusija. Djindjic kao covek od integriteta, "zapadni" covek i demokrata nije bio neko koga je zapad mogao tek tako da ucenjuje i uslovljava. Nakon njega sledi namerno unistavanje nase vojske i otcepljenje "srpske Sparte" sto je bio poslednji korak u pripremi proglasenja nezavisnosti Kosova.

A takvi kao ti su Zorana za zivota vredjali i nazivali nacionalistom.

toma

pre 6 godina

e moj Zorane ...da li si u u najcrnjim snovima mogao sanjati da ce 15 godina posle tvoje smrti ili skoro 18 od petog oktobra ovaj glup narod glasati 70% za sps radikale i bivse radikale !!?!?!?!
ne zasluzuje moj Zorane ovaj narod nista bolje nego sto ima to je tuzna istina.....mota kablove u sred evrope za 200€ i glasa za sps .....
hvala tebi sto si nesto pokusao ali sa ovakvim narodom niie bilo realno da ce se ista uspeti ....
vecna ti slava

deobe, deobe, deobe

pre 6 godina

Neverovatno je da jos ima ljudi ciji stav o odnosu Djindjica i Kostunice nije evoluirao za ovih 15 godina (ako im vec nije bilo jasno vec tada). Razdvajanje Kostunice i Djindjica me iz nekog razloga potseca na razdvajanje Tesle i Pupina. I sam sam decenijama (kao elektro-inzenjer) nazalost verovao da je Pupin zaista stao na stranu Markonija u sukobu sa Teslom i da su zbog toga bili u zavadi. A onda je pre par godina zahvaljujuci naporima Aleksandre Ninkovic Tasic isplivao stenograf sa sudjenja gde je Pupin jasno stao na stranu Tesle. Cela prica o njihovom sukobu je bila inicirana od novinara (Srbina) za koga se kasnije ispostavilo da je radio za neke sluzbe.
Slicno je i ovde. Ova dvojica ljudi su zajedno srusili Milosevica i njihovi karakteri su bili potpuno kompatibilni, zajedno su mogli SRbiju da izvuku na pravi put. Medjutim, tu su se umesali i lokalne i svetske pijavice i poceli da ih vuku na razlicite strane. Ipak, iz ovih izjava Djindjica se vidi da u tome nisu dovoljno uspeli, bilo je potrebno da Djindjic nestane da bi mit o njihovoj podeljenosti bio cementiran i "ponavljam do imbecilnosti" evo vec 15 godina. DA li neko zaista veruje da je jedan od te dvojice vrhunskih intelektualaca i visedecenijskih opozicionih saradnika mogao da povuce obarac i ukloni onog drugog!??
Kada se nesto takvo desi, bilo kod na ili u svetu, uvek sam govorio sledece: sacekacu godinu dana da vidim ko je od toga imao najvise koristi. I ovde je u pitanju bilo skoro tacno godinu dana.

ииии

pre 6 godina

много ће требати времена да се појави неко бар сличан Ђинђићу.Покој му души.

VIZIONAR

pre 6 godina

Svi kritizeri i politički protivnici dr Đinđića ,
neka DVA puta pročitaju njegove predloge za rešavanje problema oko Kosova ,
pa će shvatiti koliki je on bio veliki Srbin i VIZIONAR !!

Vladimir

pre 6 godina

Zašto Srbija tog čoveka ne obeleži kako zaslužuje. Zaslužuje najviše počasti, a pre svega da nam deca nauče da su postojali ljudi koji su želeli dobro svojoj zemlji, bez obzira kako će se takav stav odraziti na njegovu stranku ili njegovu popularnost.

komnen barjaktar

pre 6 godina

15 godina kasnije zahvaljujuci Vojislavu Kostunici koji je odbio da potpise Zakon o lustraciji imamo situaciju da su oni koji bi dosli pod udar tog Zakona bivsi i sadasnji predsednik Srbije, aktuelni ministar inostranih poslova, jedan poznati opozicioni poslanik, uzgred receno javno se radovao ubistvu Z.DJ. i mnogi drugi. Ovako zemlja je postala najobicniji - stan (Srbistan) bez realnih izgleda da u skoroj buducnosti postane normalno drustvo. Molio bi da mi se komentar objavi, jer nikoga ne vredja a navedeno u tekstu je nepobitna istina!

Dan

pre 6 godina

Kosovo je izgubljeno u ratu protiv učk i njihovih zapadnih saveznika. Teritorije se osvajaju ili gube jedino ratom. Sve drugo je prazna priča za neobrazovane mase.
Možda je i tako bolje jer bi nam u suprotnom Tači bio predsednik a albanski drugi obavezni jezik.

posthumne igrarije

pre 6 godina

Smesno.
Istrgnuto iz konteksta, i prilagodjeno za danasnju upotrebu.
jos ce ispasti da je Djindjic hteo da zarati oko Kosova, kako ste se zalaufali sa ovim tumacenjima. Pa jos ovi "slucajni" likovi sto komentarisu, ubise ga strani centri moci (citaj zapad), zbog Kosova.
To je taj trend primetan danas kod nacionalista (i slicnih njegovih mrzitelja iz onog vremena), kako se otimaju o Djindjica (i to vise od njegovih saobraca) i pokusavaju njegovu politiku prisvojiti za sebe, a lazno je prikazujuci kao da je bila bliska njihovoj.
Prvo, treba imati na umu da je Djindjic bio politicar, i da je nekada slao poruke, koje narod voli da cuje, ne bi li se ogrebao za koji glas. A nekih od ovih poruka se uopste i ne secam (sto budi sumnju).
Drugo, zasto ne ubaciste neku izjavu, gde Djindjic optuzuje Milosevica, da je izgubio Kosovo? Ponavljam IZGUBIO. Na mitingu 5. oktobra, Kostunica optuzuje Milosevica da je izgubio Kosovo. I hiljadu puta je to ponovljeno. Al danas tih izjava nema nigde.
Iako je bio nas najsposobniji politicar, Djindjic nije bio svemocan, niti bi vam on vratio Kosovo. Kritikovao je on medjunarodnu zajednicu za mnogo sta, al sanse su jednake nuli, da bi on zrtvovao veci deo Srbije zbog Kosova, ili se okrenuo zbog toga ka Rusiji.
Djindjic je poredio Kosovo sa tankerom, koji mi mozemo samo malo da skrenemo sa puta na nasu stranu. Toga se ja secam.

Патријота

pre 6 godina

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BeKo, 12. mart 2018 19:32)

1999 + погром 2004 + уништење Јужног тока + подршка Вучићу = наши западни пријатељи.

Налогодавац Ђинђићевог убиства = Руси, а? Еееее, боранијо која шрафиш у пеленама за Кореанце и Американце, када се Руси негде умешају онда то изгледа као на Криму, Осетији, Абхазији и Сирији. Због вас бих волео да овде Руси тако улете, да видите како изгледа руска чизма.

Објавите коментар, побогу, није страшно

pre 6 godina

Ђинђић је нудио сва могућа решења од којих ни једно није одговарало Албанцима. Погледајте број убијених сведока за било који случај против Албанаца и све ће вам бити јасно. Из истог разлога је убијен и Оливер Ивановић.
Пре проглашења независности "Косова", грам хероина је коштао 1.000 динара, а калашњиков из Албаније 150 марака. Данас је грам хероина на српским улицама 500 динара, а калаш може да се заврши за 50 евра. Албанци су одрадили сјајан посао и ту нема дискусије.
Све што су Амери запланирали са Косовом, лично је Ђинђић обесмислио. Једино је Ђинђићева идеја могла да прође, а то није било пожљено код Западњака. Док су га једном руком тапшали по рамену, другом су му тражили место где да забоду нож. Није ни чудо што је само 1 годину после убиства Ђинђића албанска руља кренула са погромом Срба на Косову. Дакле, и детету је јасно коме је цела ситуација одговарала.
Да, Русима, јер су они дежурни кривци за све, после Срба.

A,šta ako..

pre 6 godina

Zar jadni i naivni mislite da će nam "podariti" to blagostanje iz te bogate E.U.ukoliko protivustavno otpišemo deo svoje teritorije?Posle predaje kosova na redu će biti Sandžak,Jug Srbije,pa Vojvodina.A,na kraju će ostati beogradski pašalik u koji ćemo svi preostali srbi morati da se zbijemo ili ćemo morati da asimiliramo u one kojimo smo poklonili teritorije.

jad i beda

pre 6 godina

kad je ubijen ubili su i srbiju. takav covek se vise nikad nece roditi ovde, a i ako se rodi nece biti u prilici kao sto je zoran bio da mozda povede ovu ne drzavu u bolje sutra.

Samo kažem

pre 6 godina

Djindjic “izdajica” video i razumeo suštinu problema. Pokušao da resi to najpovoljnije za Srbe iako je znao da bi ga narod skinuo sa vlasti u rekordnom roku. Vučić “patriota” daje sve! Bukvalno poklanja i ono sto možemo dobiti na neki način. Na kraju će uviti KiM u zlatnu masnicu i dati ga Albancima na tacni, a Srbe ostaviti na milost i nemilost tamo dole. Djindjica ubili i još se veselili neki nad njegovom smrću, a Vučić steže li steže narod i osvaja mandat za mandatom. Nekog na ulici? Ma joooook. Zapad nam je podvalio vrhunski još jednog svog agenta pa nakon Slobe možemo reci da se tradicija stranih agenata na celu države nastavlja. Nije Djindjic bio zlatan, niti bez putera na glavi, ali je drzavnik bio za sve prošle i ove sadasnje.

PP

pre 6 godina

(Oko, 12. mart 2018 18:24)

Ako protiv sebe imas korumpiranu drzavu, vojsku i policiju, ako ti ratni zlocinci prisluskuju svaki korak i imaju svoje ljude na svim bitnim pozicijama.
Koga bi uzeo za zastitu?
Secas li se mozda ko je branio tadasnjeg premijera drzave kad je Legija izveo pobunu?

andjeo 88

pre 6 godina

Imenjak mi je od starta bio bas antipatican, ali vremenom je poceo da otvara pitanja koja ni u snu nisam ocekivao od njega! I to ga je kostalo glave a zna se i ko stoji iza toga i ko je svesno zamutio istragu i stavio je ad akta ne doteravsi sve do kraja! Voleo bih da ga zalim, ali necu, jer on nije za zaljenje, naprotiv za divljenje jer je umro za svoje ideale hrabro, a ne nastavio da zivi bednim i ljigavim zivotom kao neki! Da se odmah razumemo po struci sam nezaposleni ratni vojni invalid i niti sam bio, niti sam sada, niti cu ikada biti clan ijedne politicke stranke jer nisam ljiga! Vucko je poslednji lik koji mi se dopadao, ali tek sad se vidi sta su "sledbenici" (izdali i njega i svoje "ideale"} Zorana DJindjica ostavili u amanet buducim pokoljenjima! Zoran je u svojim pricama o KIM sve rekao i predvideo kao pravi vizionar, jer sada se vidi da je imao zicu za politiku, za razliku od ovih sada koji se kunu u njega a njegovo bogato politicko nasledje su jeftino (naravno ne za njih) skrckali pa sad posle svakih izbora kmece i spominju ga samo kada nemaju argumente da sebe opravdaju! Tolike godine nisu se setili vec sad njihovi protivnici, mracni mu dizu spomenik! Da zuti imaju imalo morala DJindjicevo ime ne bi uzimali u usta! Z.DJ. mi tada nije bio simpatican ali sebi vec postavljam pitanje sta bi bilo da nije ubijen, dokle bi Srbija dogurala, verovatno mnogo vise nego sada i pored njegovih zutih kocnicara! Dragoceno vreme (15 god) je izgubljeno, a zna se ko je kriv!

marija

pre 6 godina

Sve je video i sve je predvideo.
Za Kosmet se borio kao lav.
Ponudjenim rešenjima za KiM nema se šta oduzeti ni dodati i niko tu više ne može ništa novo da izmisli, a da ga ne kopira.
Samo ga treba čitati.
I ne odustajati od njegovih rešenja.

brainfuck

pre 6 godina

Čim se dotakao Kosova i njegovog ubrzanog rešavanja vrlo kratko je poživeo posle toga. Sada nam je jasno i zašto. Moje lično razmišljanje. Hvala

Tzar bomba

pre 6 godina

Kako je Djindjic govorio Vucic nece nikad. Ni tako jasno ni otvoreno. Verovatno ne jer ne moze nego jer nece, nije mu u interesu. Ni kod njegovog glasackog tela ni u spoljnoj politici. Ne znam da li je zbog toga bolji politicar ali mu je verovatno zbog toga dpzvoljeno da bude tu gde jeste.

BeKo

pre 6 godina

Srbske patrijote nisu mogle da ne primete da Zoran ne spominje mogućnost vraćanja suvereniteta Kosova Srbiji a Moskva da bi posle brzog rešavanja pitanja Kosova Srbija nepovratno "otišla" na zapad.

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac

vlada kg

pre 6 godina

Js bih voleo da neko od onih koji samo gledaju ruzicastu televiziju procitaju malo i nesto na ovom sajtu.Kad bi to uradili,na primer sa ovim clankom,videli bi da je Djindjic bio najveci Srbin kog je majka rodila.A ne da ga pljuju mrtvog kako je govorio da nas bombarduju i da nam uzmu Kosovo.Ali ima pametnijih stvari,farma,parovi...

mige

pre 6 godina

Na prvoj slici u atlet majci pokojni opacic bio jedan od vecih kriminalaca u NS ! Svi su oni povezani debelo sa kriminalom bas svi i bivsi i sadasnji . Jadna si Srbijo !

Ne da je stala, nego juri u rikverc

pre 6 godina

Mislim da je zbog Kosova i stradao. Mnogo je "talasao".
(sladoledsmesom, 12. mart 2018 18:28

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.

Ili su ga ubili baš zato što je uporno vukao tu nedotupavnu Srbiju na zapad, među civilizovane zemlje,i polako osvajao jednu po jednu polugu vlasti uprkos saplitanjima gorenavedenih "patriota", nakon čega, gle čuda, dolazi do višegodišnjeg uspešnog ispiranja mozga i totalne, ponižavajuće, putinizacije naroda?

Kosovu je pristupao kao odgovoran političar koji je razumeo da bi najveća tragedija bila da se na tom pitanju i 2018-te i dalje u Srbiji osvajaju glasovi.

Minion

pre 6 godina

Djindjic je bio nadprosecan drzavnik, ali nije jedini, niti neponovljiv. Sadasnji vlastodrsci guse svakoga ko im se protivi, i nedozvoljavaju talentovanim ljudima da se angazuju.
Ako se ikada ponovo uspostavi parlamentarna demokratija, a prestane ova utakmica od politike, ljudi poput djindjica moci ce zajedno da odlucuju kako ce se voditi drzava.

Muka mi je od prokletih autokrata i predizbornih plakata. Pogledajte finsku, predsednicki izbori i jedan bilbord po orstini sa svim kandidatima na njemu - skupstina im blista.

Hunter

pre 6 godina

Bio je najveći.Okružen lošim,površnim ljudima nije uspeo.Srbija ga ne zaslužuje jer ga nije razumela.Zbog toga danas imamo ove a ne njega.Ako vam je dobro onda ok.

Saka Jada

pre 6 godina

Medjunarodna zajednica ne postoji. Postoje samo grupe drzava sa suprotstavljenim interesima. Sustina politike je prosto receno u sledecem: treba da vidimo s kojom se grupom nasi interesi najvise poklapaju i da idemo na njihovu stranu a da drugu grupu lazemo kako cemo verovatno s njima. Koliko si uspesan u tome odredjuje kolko ces uspesan biti kao politicar

opopoopop

pre 6 godina

Ja ne znam za vas ostale ali ja kad god citam ili gledam Zorana uvek sam zadivljen njegovim razmisljanjem. Za svaki problem on ima barem 3 potencijalna resenja. Briljantan um.

Radio FM4 Wien

pre 6 godina

"Bela smrt", kakav fantastican primer! Nazalost, ne samo primer nego se to i obistinilo. Voleli Djindjica ili ne, morate priznati da je sve predvideo, pa i to da se pitanje Kosova mora odmah resiti. Jer, sada vidimo da smo tada imali daleko bolju poziciju nego sada. Vreme radi protiv Srbije!

ja

pre 6 godina

Kao što sam to govorio i tada i dan-danas sam ubeđen da je Đinđić ubijen samo zbog napadnog i beskompromisnog stava prema međunarodnoj zajednici da se pitanje Kosova mora što pre rešiti. To tada nije odgovaralo nekim centrima moći, jer je Srbija bila u poziciji da izgura daleko više nego danas (to je bilo pre Martovskog pogroma, kada je veliki broj Srba i dalje živeo na Kosovu), pa su našli (kao i uvek) neke domaće budale da obave prljav posao. Sve što se nakon toga desilo - prekid pregovora, odlaganje razgovora o statusu Kosova, masovni progon Srba 2004, osamostaljenje Crne Gore i, naposletku, jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova, bio je samo logičan sled događaja, koji je usledio kada je uklonjen jedini čovek koji je svemu tome stajao na putu - Zoran Đinđić...

sa lica mesta

pre 6 godina

Covek sa vizijom, idejama i sa STAVOM!!! Mnogi su mu pripisivali atribute izdajnika, ali se jasno vidi da za sve njih bio iznad svega borac za Srbiju i njene interese. O kulturi politickog dijaloga koji je vodio, je smesno uporedjivati ga sa sadasnjom politickom elitom. Neka mu je vecna slava, a mi nismo ni zasluzili bolje od ovoga sto imamo.

Nenad

pre 6 godina

Zbog Kosova je i stradao, na zalost. To je bilo jasni odmah.
Ne pkstoji nikakva "medjunarodna zajednica", vec samo interes mocnika. Mi smo, sto rece onaj nemac pre neki dan, narod na pogresnom mestu i u pogresnom vremenu i zato smo sada u g....nima do guse.
Sta god da uradimo nece valjati. Pred nama je jos uvek samo izbor izmedju dva zla. Nevolja je sto je tesko proceniti koje je zlo manje.
Njegos bi imao sto sta da kaze vezano za sitvaxiju u kojoj se nalazimo.

Oko

pre 6 godina

Na prvoj fotografiji u atlet majici do Djindjica stoji Nenad Opacic,glavni covek klana za Vojvodinu,osudjen u specijalnom sudu nakon ubistva Djindjica, u sudnici izbo zasiljenom cetkicom za zube zasticenog svedoka i na kraju izresetan u obracunu oko distribucije droge. U medjuvremenu je uspeo da se okumi sa politicarem iz NS-a ( iz DOS-a ) i da dobije gradsko zemljiste preko puta GRAS-a za izgradnju pumpe.
Glasao sam za DS jos od prvih visestranackih izbora ali nikada im necu oprostiti sto su usli u kolo sa djavolom i izdali sav pristojan svet

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

Niko od komentatora (bar ne dok ja saljem komentar) nije pomenuo cinjenicu da se za ovih 15 godina zahtevi tzv.medjunarosne zajednice nisu promenili ni pedalj.Djindjic je jedini politicar koji je o tome pricao,istale vodje posle njega su cutale i zavaravale nas da vreme radi za nas.

opopoopop

pre 6 godina

Ja ne znam za vas ostale ali ja kad god citam ili gledam Zorana uvek sam zadivljen njegovim razmisljanjem. Za svaki problem on ima barem 3 potencijalna resenja. Briljantan um.

Hunter

pre 6 godina

Bio je najveći.Okružen lošim,površnim ljudima nije uspeo.Srbija ga ne zaslužuje jer ga nije razumela.Zbog toga danas imamo ove a ne njega.Ako vam je dobro onda ok.

Radio FM4 Wien

pre 6 godina

"Bela smrt", kakav fantastican primer! Nazalost, ne samo primer nego se to i obistinilo. Voleli Djindjica ili ne, morate priznati da je sve predvideo, pa i to da se pitanje Kosova mora odmah resiti. Jer, sada vidimo da smo tada imali daleko bolju poziciju nego sada. Vreme radi protiv Srbije!

Oko

pre 6 godina

Na prvoj fotografiji u atlet majici do Djindjica stoji Nenad Opacic,glavni covek klana za Vojvodinu,osudjen u specijalnom sudu nakon ubistva Djindjica, u sudnici izbo zasiljenom cetkicom za zube zasticenog svedoka i na kraju izresetan u obracunu oko distribucije droge. U medjuvremenu je uspeo da se okumi sa politicarem iz NS-a ( iz DOS-a ) i da dobije gradsko zemljiste preko puta GRAS-a za izgradnju pumpe.
Glasao sam za DS jos od prvih visestranackih izbora ali nikada im necu oprostiti sto su usli u kolo sa djavolom i izdali sav pristojan svet

xyz

pre 6 godina

Pre svega svaka cast i hvala autoru teksa Maričiću, ovo je pravo novinarstvo!

Djidjic je bio pravi drzavnik definitvno. Nemam reci za njegov bistar um. Divim mu se. Covek je sve lepo pricao i predvideo.

Ono sto je tacno to je da zapad jeste licemeran, jako puno! Studirao sam u Svajcarskoj, saradjivao sa profesorima, druzio se sa studentima kolegama uglavnom iz nemackog govornog podrucija(vecina studenata dolazila iz aus, ger i swiss) i iz mog iskustva oni su jako licemerni i to se (ne)pokazuje na vrlo sofisticiran nacin. Djindjic je to vrlo dobro znao i imao plan i znao kako treba igrati sa njima. U nekim od njegovih govora on jasno kaze da ne voli on njih tek tako, ali da mi sada moramo sa njima, pa kada ojacamo onda mozemo drugu pricu da pricamo sa EU licemerima.

Sve u svemu, tuga je velika kakv je covek ubijen. Nazalost, velicanjem njegovih neprijatelja i ubica pokazujemo koliko smo prosti i neobrazovani. Novac nije razlog zasto sam otisao iz zemlje, novca sam i ovde imao. Nekultura i nevaspitanje velikog broja populacije su glavni razlozi.

vlada kg

pre 6 godina

Js bih voleo da neko od onih koji samo gledaju ruzicastu televiziju procitaju malo i nesto na ovom sajtu.Kad bi to uradili,na primer sa ovim clankom,videli bi da je Djindjic bio najveci Srbin kog je majka rodila.A ne da ga pljuju mrtvog kako je govorio da nas bombarduju i da nam uzmu Kosovo.Ali ima pametnijih stvari,farma,parovi...

toma

pre 6 godina

e moj Zorane ...da li si u u najcrnjim snovima mogao sanjati da ce 15 godina posle tvoje smrti ili skoro 18 od petog oktobra ovaj glup narod glasati 70% za sps radikale i bivse radikale !!?!?!?!
ne zasluzuje moj Zorane ovaj narod nista bolje nego sto ima to je tuzna istina.....mota kablove u sred evrope za 200€ i glasa za sps .....
hvala tebi sto si nesto pokusao ali sa ovakvim narodom niie bilo realno da ce se ista uspeti ....
vecna ti slava

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

Niko od komentatora (bar ne dok ja saljem komentar) nije pomenuo cinjenicu da se za ovih 15 godina zahtevi tzv.medjunarosne zajednice nisu promenili ni pedalj.Djindjic je jedini politicar koji je o tome pricao,istale vodje posle njega su cutale i zavaravale nas da vreme radi za nas.

sa lica mesta

pre 6 godina

Covek sa vizijom, idejama i sa STAVOM!!! Mnogi su mu pripisivali atribute izdajnika, ali se jasno vidi da za sve njih bio iznad svega borac za Srbiju i njene interese. O kulturi politickog dijaloga koji je vodio, je smesno uporedjivati ga sa sadasnjom politickom elitom. Neka mu je vecna slava, a mi nismo ni zasluzili bolje od ovoga sto imamo.

ja

pre 6 godina

Kao što sam to govorio i tada i dan-danas sam ubeđen da je Đinđić ubijen samo zbog napadnog i beskompromisnog stava prema međunarodnoj zajednici da se pitanje Kosova mora što pre rešiti. To tada nije odgovaralo nekim centrima moći, jer je Srbija bila u poziciji da izgura daleko više nego danas (to je bilo pre Martovskog pogroma, kada je veliki broj Srba i dalje živeo na Kosovu), pa su našli (kao i uvek) neke domaće budale da obave prljav posao. Sve što se nakon toga desilo - prekid pregovora, odlaganje razgovora o statusu Kosova, masovni progon Srba 2004, osamostaljenje Crne Gore i, naposletku, jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova, bio je samo logičan sled događaja, koji je usledio kada je uklonjen jedini čovek koji je svemu tome stajao na putu - Zoran Đinđić...

brainfuck

pre 6 godina

Čim se dotakao Kosova i njegovog ubrzanog rešavanja vrlo kratko je poživeo posle toga. Sada nam je jasno i zašto. Moje lično razmišljanje. Hvala

andjeo 88

pre 6 godina

Imenjak mi je od starta bio bas antipatican, ali vremenom je poceo da otvara pitanja koja ni u snu nisam ocekivao od njega! I to ga je kostalo glave a zna se i ko stoji iza toga i ko je svesno zamutio istragu i stavio je ad akta ne doteravsi sve do kraja! Voleo bih da ga zalim, ali necu, jer on nije za zaljenje, naprotiv za divljenje jer je umro za svoje ideale hrabro, a ne nastavio da zivi bednim i ljigavim zivotom kao neki! Da se odmah razumemo po struci sam nezaposleni ratni vojni invalid i niti sam bio, niti sam sada, niti cu ikada biti clan ijedne politicke stranke jer nisam ljiga! Vucko je poslednji lik koji mi se dopadao, ali tek sad se vidi sta su "sledbenici" (izdali i njega i svoje "ideale"} Zorana DJindjica ostavili u amanet buducim pokoljenjima! Zoran je u svojim pricama o KIM sve rekao i predvideo kao pravi vizionar, jer sada se vidi da je imao zicu za politiku, za razliku od ovih sada koji se kunu u njega a njegovo bogato politicko nasledje su jeftino (naravno ne za njih) skrckali pa sad posle svakih izbora kmece i spominju ga samo kada nemaju argumente da sebe opravdaju! Tolike godine nisu se setili vec sad njihovi protivnici, mracni mu dizu spomenik! Da zuti imaju imalo morala DJindjicevo ime ne bi uzimali u usta! Z.DJ. mi tada nije bio simpatican ali sebi vec postavljam pitanje sta bi bilo da nije ubijen, dokle bi Srbija dogurala, verovatno mnogo vise nego sada i pored njegovih zutih kocnicara! Dragoceno vreme (15 god) je izgubljeno, a zna se ko je kriv!

A,šta ako..

pre 6 godina

Zar jadni i naivni mislite da će nam "podariti" to blagostanje iz te bogate E.U.ukoliko protivustavno otpišemo deo svoje teritorije?Posle predaje kosova na redu će biti Sandžak,Jug Srbije,pa Vojvodina.A,na kraju će ostati beogradski pašalik u koji ćemo svi preostali srbi morati da se zbijemo ili ćemo morati da asimiliramo u one kojimo smo poklonili teritorije.

Samo kažem

pre 6 godina

Djindjic “izdajica” video i razumeo suštinu problema. Pokušao da resi to najpovoljnije za Srbe iako je znao da bi ga narod skinuo sa vlasti u rekordnom roku. Vučić “patriota” daje sve! Bukvalno poklanja i ono sto možemo dobiti na neki način. Na kraju će uviti KiM u zlatnu masnicu i dati ga Albancima na tacni, a Srbe ostaviti na milost i nemilost tamo dole. Djindjica ubili i još se veselili neki nad njegovom smrću, a Vučić steže li steže narod i osvaja mandat za mandatom. Nekog na ulici? Ma joooook. Zapad nam je podvalio vrhunski još jednog svog agenta pa nakon Slobe možemo reci da se tradicija stranih agenata na celu države nastavlja. Nije Djindjic bio zlatan, niti bez putera na glavi, ali je drzavnik bio za sve prošle i ove sadasnje.

Saka Jada

pre 6 godina

Medjunarodna zajednica ne postoji. Postoje samo grupe drzava sa suprotstavljenim interesima. Sustina politike je prosto receno u sledecem: treba da vidimo s kojom se grupom nasi interesi najvise poklapaju i da idemo na njihovu stranu a da drugu grupu lazemo kako cemo verovatno s njima. Koliko si uspesan u tome odredjuje kolko ces uspesan biti kao politicar

ииии

pre 6 godina

много ће требати времена да се појави неко бар сличан Ђинђићу.Покој му души.

Ne da je stala, nego juri u rikverc

pre 6 godina

Mislim da je zbog Kosova i stradao. Mnogo je "talasao".
(sladoledsmesom, 12. mart 2018 18:28

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.

Ili su ga ubili baš zato što je uporno vukao tu nedotupavnu Srbiju na zapad, među civilizovane zemlje,i polako osvajao jednu po jednu polugu vlasti uprkos saplitanjima gorenavedenih "patriota", nakon čega, gle čuda, dolazi do višegodišnjeg uspešnog ispiranja mozga i totalne, ponižavajuće, putinizacije naroda?

Kosovu je pristupao kao odgovoran političar koji je razumeo da bi najveća tragedija bila da se na tom pitanju i 2018-te i dalje u Srbiji osvajaju glasovi.

Tzar bomba

pre 6 godina

Kako je Djindjic govorio Vucic nece nikad. Ni tako jasno ni otvoreno. Verovatno ne jer ne moze nego jer nece, nije mu u interesu. Ni kod njegovog glasackog tela ni u spoljnoj politici. Ne znam da li je zbog toga bolji politicar ali mu je verovatno zbog toga dpzvoljeno da bude tu gde jeste.

Dott

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...

Патријота

pre 6 godina

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BeKo, 12. mart 2018 19:32)

1999 + погром 2004 + уништење Јужног тока + подршка Вучићу = наши западни пријатељи.

Налогодавац Ђинђићевог убиства = Руси, а? Еееее, боранијо која шрафиш у пеленама за Кореанце и Американце, када се Руси негде умешају онда то изгледа као на Криму, Осетији, Абхазији и Сирији. Због вас бих волео да овде Руси тако улете, да видите како изгледа руска чизма.

Објавите коментар, побогу, није страшно

pre 6 godina

Ђинђић је нудио сва могућа решења од којих ни једно није одговарало Албанцима. Погледајте број убијених сведока за било који случај против Албанаца и све ће вам бити јасно. Из истог разлога је убијен и Оливер Ивановић.
Пре проглашења независности "Косова", грам хероина је коштао 1.000 динара, а калашњиков из Албаније 150 марака. Данас је грам хероина на српским улицама 500 динара, а калаш може да се заврши за 50 евра. Албанци су одрадили сјајан посао и ту нема дискусије.
Све што су Амери запланирали са Косовом, лично је Ђинђић обесмислио. Једино је Ђинђићева идеја могла да прође, а то није било пожљено код Западњака. Док су га једном руком тапшали по рамену, другом су му тражили место где да забоду нож. Није ни чудо што је само 1 годину после убиства Ђинђића албанска руља кренула са погромом Срба на Косову. Дакле, и детету је јасно коме је цела ситуација одговарала.
Да, Русима, јер су они дежурни кривци за све, после Срба.

VIZIONAR

pre 6 godina

Svi kritizeri i politički protivnici dr Đinđića ,
neka DVA puta pročitaju njegove predloge za rešavanje problema oko Kosova ,
pa će shvatiti koliki je on bio veliki Srbin i VIZIONAR !!

Minion

pre 6 godina

Djindjic je bio nadprosecan drzavnik, ali nije jedini, niti neponovljiv. Sadasnji vlastodrsci guse svakoga ko im se protivi, i nedozvoljavaju talentovanim ljudima da se angazuju.
Ako se ikada ponovo uspostavi parlamentarna demokratija, a prestane ova utakmica od politike, ljudi poput djindjica moci ce zajedno da odlucuju kako ce se voditi drzava.

Muka mi je od prokletih autokrata i predizbornih plakata. Pogledajte finsku, predsednicki izbori i jedan bilbord po orstini sa svim kandidatima na njemu - skupstina im blista.

marija

pre 6 godina

Sve je video i sve je predvideo.
Za Kosmet se borio kao lav.
Ponudjenim rešenjima za KiM nema se šta oduzeti ni dodati i niko tu više ne može ništa novo da izmisli, a da ga ne kopira.
Samo ga treba čitati.
I ne odustajati od njegovih rešenja.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.


(Ne da je stala, nego juri u rikverc, 12. mart 2018 19:43)\

Samo neko ko je funkcionalno nepismen moze posle citanja Djindjicevih izjava da kaze da se njegov pristup Kosovu poklapao sa Kostunicinim ili Legijinim pristupom. Ili neko ko nije uopste procitao ovu vest. Djindic je bio spreman i na podelu Kosova, samo da se problem sto pre resi sa sto manjom stetom po nas. Tako nesto Kostunica nikada ne bi bio spreman da prihvati. Ako nesto nema smisla onda je to tvoj komentar. Nagradno pitanje za sve vas eksperte - u kojoj stranoj drzavi su se krile ubice Zorana Djindjica sve dok nisu zapucali jedan na drugog? Sa sve pasosima te drzave i pod zastitom sluzbe bezbednosti doticne drzave? Da vam odma olaksam, ne nije Rusija. Djindjic kao covek od integriteta, "zapadni" covek i demokrata nije bio neko koga je zapad mogao tek tako da ucenjuje i uslovljava. Nakon njega sledi namerno unistavanje nase vojske i otcepljenje "srpske Sparte" sto je bio poslednji korak u pripremi proglasenja nezavisnosti Kosova.

A takvi kao ti su Zorana za zivota vredjali i nazivali nacionalistom.

Dan

pre 6 godina

Kosovo je izgubljeno u ratu protiv učk i njihovih zapadnih saveznika. Teritorije se osvajaju ili gube jedino ratom. Sve drugo je prazna priča za neobrazovane mase.
Možda je i tako bolje jer bi nam u suprotnom Tači bio predsednik a albanski drugi obavezni jezik.

komnen barjaktar

pre 6 godina

15 godina kasnije zahvaljujuci Vojislavu Kostunici koji je odbio da potpise Zakon o lustraciji imamo situaciju da su oni koji bi dosli pod udar tog Zakona bivsi i sadasnji predsednik Srbije, aktuelni ministar inostranih poslova, jedan poznati opozicioni poslanik, uzgred receno javno se radovao ubistvu Z.DJ. i mnogi drugi. Ovako zemlja je postala najobicniji - stan (Srbistan) bez realnih izgleda da u skoroj buducnosti postane normalno drustvo. Molio bi da mi se komentar objavi, jer nikoga ne vredja a navedeno u tekstu je nepobitna istina!

Nenad

pre 6 godina

Zbog Kosova je i stradao, na zalost. To je bilo jasni odmah.
Ne pkstoji nikakva "medjunarodna zajednica", vec samo interes mocnika. Mi smo, sto rece onaj nemac pre neki dan, narod na pogresnom mestu i u pogresnom vremenu i zato smo sada u g....nima do guse.
Sta god da uradimo nece valjati. Pred nama je jos uvek samo izbor izmedju dva zla. Nevolja je sto je tesko proceniti koje je zlo manje.
Njegos bi imao sto sta da kaze vezano za sitvaxiju u kojoj se nalazimo.

miša

pre 6 godina

Pogledajte datume ovih izjava...
Neposredno pred... Oduvek tvrdim da je ubijen zbog Kosova. Znam iz prve ruke da je zbog ovih njegovih izjava u Pristini zavladala panika.
Ostalo je istorija.

jad i beda

pre 6 godina

kad je ubijen ubili su i srbiju. takav covek se vise nikad nece roditi ovde, a i ako se rodi nece biti u prilici kao sto je zoran bio da mozda povede ovu ne drzavu u bolje sutra.

Vladimir

pre 6 godina

Zašto Srbija tog čoveka ne obeleži kako zaslužuje. Zaslužuje najviše počasti, a pre svega da nam deca nauče da su postojali ljudi koji su želeli dobro svojoj zemlji, bez obzira kako će se takav stav odraziti na njegovu stranku ili njegovu popularnost.

PP

pre 6 godina

(Oko, 12. mart 2018 18:24)

Ako protiv sebe imas korumpiranu drzavu, vojsku i policiju, ako ti ratni zlocinci prisluskuju svaki korak i imaju svoje ljude na svim bitnim pozicijama.
Koga bi uzeo za zastitu?
Secas li se mozda ko je branio tadasnjeg premijera drzave kad je Legija izveo pobunu?

BeKo

pre 6 godina

Srbske patrijote nisu mogle da ne primete da Zoran ne spominje mogućnost vraćanja suvereniteta Kosova Srbiji a Moskva da bi posle brzog rešavanja pitanja Kosova Srbija nepovratno "otišla" na zapad.

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac

deobe, deobe, deobe

pre 6 godina

Neverovatno je da jos ima ljudi ciji stav o odnosu Djindjica i Kostunice nije evoluirao za ovih 15 godina (ako im vec nije bilo jasno vec tada). Razdvajanje Kostunice i Djindjica me iz nekog razloga potseca na razdvajanje Tesle i Pupina. I sam sam decenijama (kao elektro-inzenjer) nazalost verovao da je Pupin zaista stao na stranu Markonija u sukobu sa Teslom i da su zbog toga bili u zavadi. A onda je pre par godina zahvaljujuci naporima Aleksandre Ninkovic Tasic isplivao stenograf sa sudjenja gde je Pupin jasno stao na stranu Tesle. Cela prica o njihovom sukobu je bila inicirana od novinara (Srbina) za koga se kasnije ispostavilo da je radio za neke sluzbe.
Slicno je i ovde. Ova dvojica ljudi su zajedno srusili Milosevica i njihovi karakteri su bili potpuno kompatibilni, zajedno su mogli SRbiju da izvuku na pravi put. Medjutim, tu su se umesali i lokalne i svetske pijavice i poceli da ih vuku na razlicite strane. Ipak, iz ovih izjava Djindjica se vidi da u tome nisu dovoljno uspeli, bilo je potrebno da Djindjic nestane da bi mit o njihovoj podeljenosti bio cementiran i "ponavljam do imbecilnosti" evo vec 15 godina. DA li neko zaista veruje da je jedan od te dvojice vrhunskih intelektualaca i visedecenijskih opozicionih saradnika mogao da povuce obarac i ukloni onog drugog!??
Kada se nesto takvo desi, bilo kod na ili u svetu, uvek sam govorio sledece: sacekacu godinu dana da vidim ko je od toga imao najvise koristi. I ovde je u pitanju bilo skoro tacno godinu dana.

mige

pre 6 godina

Na prvoj slici u atlet majci pokojni opacic bio jedan od vecih kriminalaca u NS ! Svi su oni povezani debelo sa kriminalom bas svi i bivsi i sadasnji . Jadna si Srbijo !

Komša

pre 6 godina

@posthumne igtarije
Kao prvo,nisu ove izjave Zorana Djindjića istgnute iz konteksta.Ako ispratite njegovo političko delovanje od kada je stao na čelo DS ,izjave iz tog perioda (klip -"Zoran nije bio izdajnik" idnosi se na taj period) ,njegov premijerski ekspoze u kojem ove poteze nagoveštava (pogledajte klip) videćete da Djindjić nije bio nacionaalista kao patriJote koje su ga tada napadale ali ni anacionalan čovek kakvim su ga predstavljali liberali (takodje kritikovan i sa te strane - da koketira sa nacionalizmom).
Čovek je bio i te kako nacionalan,imao je osećaj i za nacionalno i za gradjansko i shvatao je da je samo tako izbalansiran stav ispravan.Centar politički,realista.
Posle njegove smrti pseudopstriote su naszavile sa blaćenjem,DS je izbegavao da pominje ove "sitnice" u vezi nacionalnog pitanja jer su od njegove politike odustale a LDP i slične anacionalne grupacije su ga predstavljale sličnim sebi - potpuno neistinito.
U pravu ste samo u tome - posthumnih igrarija je bilo i pokojnika je svako prikazivao onako kako mu je odgovaralo.
Gde su u ovim izjavama našli "izdaju nacionalnih interesa" ?Gde u ovim izjavama Čeda Jovanović pronašao priznavanje realnosti na terenu i odricanje od Kosova kao visokoumni čin?
Laž.Sve tri političke grupacije su lažno tumačile stavove ovog čoveka u cilju opravdavanka svog ponašanja.

posthumne igrarije

pre 6 godina

Smesno.
Istrgnuto iz konteksta, i prilagodjeno za danasnju upotrebu.
jos ce ispasti da je Djindjic hteo da zarati oko Kosova, kako ste se zalaufali sa ovim tumacenjima. Pa jos ovi "slucajni" likovi sto komentarisu, ubise ga strani centri moci (citaj zapad), zbog Kosova.
To je taj trend primetan danas kod nacionalista (i slicnih njegovih mrzitelja iz onog vremena), kako se otimaju o Djindjica (i to vise od njegovih saobraca) i pokusavaju njegovu politiku prisvojiti za sebe, a lazno je prikazujuci kao da je bila bliska njihovoj.
Prvo, treba imati na umu da je Djindjic bio politicar, i da je nekada slao poruke, koje narod voli da cuje, ne bi li se ogrebao za koji glas. A nekih od ovih poruka se uopste i ne secam (sto budi sumnju).
Drugo, zasto ne ubaciste neku izjavu, gde Djindjic optuzuje Milosevica, da je izgubio Kosovo? Ponavljam IZGUBIO. Na mitingu 5. oktobra, Kostunica optuzuje Milosevica da je izgubio Kosovo. I hiljadu puta je to ponovljeno. Al danas tih izjava nema nigde.
Iako je bio nas najsposobniji politicar, Djindjic nije bio svemocan, niti bi vam on vratio Kosovo. Kritikovao je on medjunarodnu zajednicu za mnogo sta, al sanse su jednake nuli, da bi on zrtvovao veci deo Srbije zbog Kosova, ili se okrenuo zbog toga ka Rusiji.
Djindjic je poredio Kosovo sa tankerom, koji mi mozemo samo malo da skrenemo sa puta na nasu stranu. Toga se ja secam.

Komša

pre 6 godina

Dodao bih nešto - sva naknadna tumačenja Djindjićeve politike su zapravo pokušaji da se taj čovek (i što je mnogo bitnije - ta ideja) uklopi u priču o prvoj i drugoj Srbiji.
Ta ,nakaradna i neprirodna podela Srba na drugosrbijance i prvosrbijance je pokušaj ideološke podele Srbije pre uspostavljanja pravog gradjanskok,političkog društva.
Ako pažljivo slušate Djindjićev ekspoze iz 2001. godine videćete da je ideja bila da Srbija nastavi tamo gde je stala 1944. godine,da se napravi otklon od perioda 1944-2000, saniraju posledice totaltarizma i stvore uslovi za rad stranaka ma pravi način - da se onda delimo na levičare,desničare i centar u gradjanskom smislu a ultra nacionalni i anacionalni pokreti bi u tom slučaju verovatno zauzimali same krajeve političkog spektra i gotovo sigurno bili statistička greška što se tiče podrške gradjana.
On je već od 1994 prezentirao takve stavove i tu podelu na gradjansku i nacionalnu opoziciju koju je Milošević podstrekivao je odbacio.
Nema gradjanske Srbije koja nije nacionalna ni prave nacionalne Srbije koja nije gradjanska.
Samo totalitaristi idu iz jedne u drugu krajnost - ili su "gradjani sveta" ili " prsvi Srbi".Samo kod njih drugog nema.Svaka ideološka isključivost vodi u totalitarizam a ponekad se totalitarci bukvalno poigravaju ideologojama - Milošević je bio komunista , "nacionalista" a na kraju,pred Hag i u Hagu čak "antiglobalista"... Po potrebi.

Negativni

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...
(Dott, 13. mart 2018 07:07)

Mi više ne postojimo. O tome se radi. Preživamo u sopstvenoj zatucanosti i mitologiji beznadežno oboleli od autizma i samodopadljivosti. Više nemamo nikakve oblike ni države ni nacije. Ni fizičke ni duhovne. Polako odbacujemo sve obrise savremenog homo sapiensa i palimo sve dokaze da smo dugo bili deo civilizovanog sveta. Kraj priče.

Bob Rock

pre 6 godina

Molio bih vas da objavite sljedeći komentar:

Srbija je s Kosovom jednostavno uvijek kasnila. Vlada pravo jačeg, to je nesporno, ali teško je tražiti prava ako prava niste spremni davati.

Da je Srbija bila spremna dati Albancima prava/autonomiju kakvu danas npr. imaju Srbi u BiH ili kakva je Srbima nuđena planom Z4 u Hrvatskoj, niko ne bi imao argument za nezavisnost Kosova.

S druge strane, današnji stepen autonomije u BiH onemogućava Srbe da se odvoje od BiH (iako su svakako potpisali da je odvajanje nemoguće) jer naprosto ne mogu dokazati ni teoretski, ni praktično da su im kolektivna prava ugrožena.

Markiša

pre 5 godina

Kosovo može da nas spasava od EU integracija neko vreme,ali zar mislite da bi nam zapadna oligarhija dala šansu da dugo ostanemo nezavisni.Dobro je dok ograđuju Kosovo,kada padnu granice a albanci,kao građani EU dobiju pravo kupovanja zemlje u Srbiji, to će biti kraj priče za Srbiju.Većina srba će postati stanovnici ostalih zemalja EU i Zapada,a albanci će poslati vlasnici srpske zemlje.Vi mislite da je "kosovizacija" planirana samo za Kosovo!? E,pa prevarili ste se planirana je za celu Srbiju, i hvala bogu na Kosovskom problemu,on nam odlaže kompletnu propast dok traje,ali neće dugo, sudbina nam je već zapečaćena tamo gde treba!

A,šta ako..

pre 6 godina

Zar jadni i naivni mislite da će nam "podariti" to blagostanje iz te bogate E.U.ukoliko protivustavno otpišemo deo svoje teritorije?Posle predaje kosova na redu će biti Sandžak,Jug Srbije,pa Vojvodina.A,na kraju će ostati beogradski pašalik u koji ćemo svi preostali srbi morati da se zbijemo ili ćemo morati da asimiliramo u one kojimo smo poklonili teritorije.

toma

pre 6 godina

e moj Zorane ...da li si u u najcrnjim snovima mogao sanjati da ce 15 godina posle tvoje smrti ili skoro 18 od petog oktobra ovaj glup narod glasati 70% za sps radikale i bivse radikale !!?!?!?!
ne zasluzuje moj Zorane ovaj narod nista bolje nego sto ima to je tuzna istina.....mota kablove u sred evrope za 200€ i glasa za sps .....
hvala tebi sto si nesto pokusao ali sa ovakvim narodom niie bilo realno da ce se ista uspeti ....
vecna ti slava

Патријота

pre 6 godina

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BeKo, 12. mart 2018 19:32)

1999 + погром 2004 + уништење Јужног тока + подршка Вучићу = наши западни пријатељи.

Налогодавац Ђинђићевог убиства = Руси, а? Еееее, боранијо која шрафиш у пеленама за Кореанце и Американце, када се Руси негде умешају онда то изгледа као на Криму, Осетији, Абхазији и Сирији. Због вас бих волео да овде Руси тако улете, да видите како изгледа руска чизма.

komnen barjaktar

pre 6 godina

15 godina kasnije zahvaljujuci Vojislavu Kostunici koji je odbio da potpise Zakon o lustraciji imamo situaciju da su oni koji bi dosli pod udar tog Zakona bivsi i sadasnji predsednik Srbije, aktuelni ministar inostranih poslova, jedan poznati opozicioni poslanik, uzgred receno javno se radovao ubistvu Z.DJ. i mnogi drugi. Ovako zemlja je postala najobicniji - stan (Srbistan) bez realnih izgleda da u skoroj buducnosti postane normalno drustvo. Molio bi da mi se komentar objavi, jer nikoga ne vredja a navedeno u tekstu je nepobitna istina!

Објавите коментар, побогу, није страшно

pre 6 godina

Ђинђић је нудио сва могућа решења од којих ни једно није одговарало Албанцима. Погледајте број убијених сведока за било који случај против Албанаца и све ће вам бити јасно. Из истог разлога је убијен и Оливер Ивановић.
Пре проглашења независности "Косова", грам хероина је коштао 1.000 динара, а калашњиков из Албаније 150 марака. Данас је грам хероина на српским улицама 500 динара, а калаш може да се заврши за 50 евра. Албанци су одрадили сјајан посао и ту нема дискусије.
Све што су Амери запланирали са Косовом, лично је Ђинђић обесмислио. Једино је Ђинђићева идеја могла да прође, а то није било пожљено код Западњака. Док су га једном руком тапшали по рамену, другом су му тражили место где да забоду нож. Није ни чудо што је само 1 годину после убиства Ђинђића албанска руља кренула са погромом Срба на Косову. Дакле, и детету је јасно коме је цела ситуација одговарала.
Да, Русима, јер су они дежурни кривци за све, после Срба.

Samo kažem

pre 6 godina

Djindjic “izdajica” video i razumeo suštinu problema. Pokušao da resi to najpovoljnije za Srbe iako je znao da bi ga narod skinuo sa vlasti u rekordnom roku. Vučić “patriota” daje sve! Bukvalno poklanja i ono sto možemo dobiti na neki način. Na kraju će uviti KiM u zlatnu masnicu i dati ga Albancima na tacni, a Srbe ostaviti na milost i nemilost tamo dole. Djindjica ubili i još se veselili neki nad njegovom smrću, a Vučić steže li steže narod i osvaja mandat za mandatom. Nekog na ulici? Ma joooook. Zapad nam je podvalio vrhunski još jednog svog agenta pa nakon Slobe možemo reci da se tradicija stranih agenata na celu države nastavlja. Nije Djindjic bio zlatan, niti bez putera na glavi, ali je drzavnik bio za sve prošle i ove sadasnje.

jad i beda

pre 6 godina

kad je ubijen ubili su i srbiju. takav covek se vise nikad nece roditi ovde, a i ako se rodi nece biti u prilici kao sto je zoran bio da mozda povede ovu ne drzavu u bolje sutra.

Hunter

pre 6 godina

Bio je najveći.Okružen lošim,površnim ljudima nije uspeo.Srbija ga ne zaslužuje jer ga nije razumela.Zbog toga danas imamo ove a ne njega.Ako vam je dobro onda ok.

BeKo

pre 6 godina

Srbske patrijote nisu mogle da ne primete da Zoran ne spominje mogućnost vraćanja suvereniteta Kosova Srbiji a Moskva da bi posle brzog rešavanja pitanja Kosova Srbija nepovratno "otišla" na zapad.

"Osveta" patrijota+dobitak za Moskvu=nalogodavac

Dott

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...

Tzar bomba

pre 6 godina

Kako je Djindjic govorio Vucic nece nikad. Ni tako jasno ni otvoreno. Verovatno ne jer ne moze nego jer nece, nije mu u interesu. Ni kod njegovog glasackog tela ni u spoljnoj politici. Ne znam da li je zbog toga bolji politicar ali mu je verovatno zbog toga dpzvoljeno da bude tu gde jeste.

Dan

pre 6 godina

Kosovo je izgubljeno u ratu protiv učk i njihovih zapadnih saveznika. Teritorije se osvajaju ili gube jedino ratom. Sve drugo je prazna priča za neobrazovane mase.
Možda je i tako bolje jer bi nam u suprotnom Tači bio predsednik a albanski drugi obavezni jezik.

posthumne igrarije

pre 6 godina

Smesno.
Istrgnuto iz konteksta, i prilagodjeno za danasnju upotrebu.
jos ce ispasti da je Djindjic hteo da zarati oko Kosova, kako ste se zalaufali sa ovim tumacenjima. Pa jos ovi "slucajni" likovi sto komentarisu, ubise ga strani centri moci (citaj zapad), zbog Kosova.
To je taj trend primetan danas kod nacionalista (i slicnih njegovih mrzitelja iz onog vremena), kako se otimaju o Djindjica (i to vise od njegovih saobraca) i pokusavaju njegovu politiku prisvojiti za sebe, a lazno je prikazujuci kao da je bila bliska njihovoj.
Prvo, treba imati na umu da je Djindjic bio politicar, i da je nekada slao poruke, koje narod voli da cuje, ne bi li se ogrebao za koji glas. A nekih od ovih poruka se uopste i ne secam (sto budi sumnju).
Drugo, zasto ne ubaciste neku izjavu, gde Djindjic optuzuje Milosevica, da je izgubio Kosovo? Ponavljam IZGUBIO. Na mitingu 5. oktobra, Kostunica optuzuje Milosevica da je izgubio Kosovo. I hiljadu puta je to ponovljeno. Al danas tih izjava nema nigde.
Iako je bio nas najsposobniji politicar, Djindjic nije bio svemocan, niti bi vam on vratio Kosovo. Kritikovao je on medjunarodnu zajednicu za mnogo sta, al sanse su jednake nuli, da bi on zrtvovao veci deo Srbije zbog Kosova, ili se okrenuo zbog toga ka Rusiji.
Djindjic je poredio Kosovo sa tankerom, koji mi mozemo samo malo da skrenemo sa puta na nasu stranu. Toga se ja secam.

Radio FM4 Wien

pre 6 godina

"Bela smrt", kakav fantastican primer! Nazalost, ne samo primer nego se to i obistinilo. Voleli Djindjica ili ne, morate priznati da je sve predvideo, pa i to da se pitanje Kosova mora odmah resiti. Jer, sada vidimo da smo tada imali daleko bolju poziciju nego sada. Vreme radi protiv Srbije!

Ne da je stala, nego juri u rikverc

pre 6 godina

Mislim da je zbog Kosova i stradao. Mnogo je "talasao".
(sladoledsmesom, 12. mart 2018 18:28

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.

Ili su ga ubili baš zato što je uporno vukao tu nedotupavnu Srbiju na zapad, među civilizovane zemlje,i polako osvajao jednu po jednu polugu vlasti uprkos saplitanjima gorenavedenih "patriota", nakon čega, gle čuda, dolazi do višegodišnjeg uspešnog ispiranja mozga i totalne, ponižavajuće, putinizacije naroda?

Kosovu je pristupao kao odgovoran političar koji je razumeo da bi najveća tragedija bila da se na tom pitanju i 2018-te i dalje u Srbiji osvajaju glasovi.

opopoopop

pre 6 godina

Ja ne znam za vas ostale ali ja kad god citam ili gledam Zorana uvek sam zadivljen njegovim razmisljanjem. Za svaki problem on ima barem 3 potencijalna resenja. Briljantan um.

mige

pre 6 godina

Na prvoj slici u atlet majci pokojni opacic bio jedan od vecih kriminalaca u NS ! Svi su oni povezani debelo sa kriminalom bas svi i bivsi i sadasnji . Jadna si Srbijo !

Oko

pre 6 godina

Na prvoj fotografiji u atlet majici do Djindjica stoji Nenad Opacic,glavni covek klana za Vojvodinu,osudjen u specijalnom sudu nakon ubistva Djindjica, u sudnici izbo zasiljenom cetkicom za zube zasticenog svedoka i na kraju izresetan u obracunu oko distribucije droge. U medjuvremenu je uspeo da se okumi sa politicarem iz NS-a ( iz DOS-a ) i da dobije gradsko zemljiste preko puta GRAS-a za izgradnju pumpe.
Glasao sam za DS jos od prvih visestranackih izbora ali nikada im necu oprostiti sto su usli u kolo sa djavolom i izdali sav pristojan svet

vlada kg

pre 6 godina

Js bih voleo da neko od onih koji samo gledaju ruzicastu televiziju procitaju malo i nesto na ovom sajtu.Kad bi to uradili,na primer sa ovim clankom,videli bi da je Djindjic bio najveci Srbin kog je majka rodila.A ne da ga pljuju mrtvog kako je govorio da nas bombarduju i da nam uzmu Kosovo.Ali ima pametnijih stvari,farma,parovi...

ja

pre 6 godina

Kao što sam to govorio i tada i dan-danas sam ubeđen da je Đinđić ubijen samo zbog napadnog i beskompromisnog stava prema međunarodnoj zajednici da se pitanje Kosova mora što pre rešiti. To tada nije odgovaralo nekim centrima moći, jer je Srbija bila u poziciji da izgura daleko više nego danas (to je bilo pre Martovskog pogroma, kada je veliki broj Srba i dalje živeo na Kosovu), pa su našli (kao i uvek) neke domaće budale da obave prljav posao. Sve što se nakon toga desilo - prekid pregovora, odlaganje razgovora o statusu Kosova, masovni progon Srba 2004, osamostaljenje Crne Gore i, naposletku, jednostrano proglašenje nezavisnosti Kosova, bio je samo logičan sled događaja, koji je usledio kada je uklonjen jedini čovek koji je svemu tome stajao na putu - Zoran Đinđić...

andjeo 88

pre 6 godina

Imenjak mi je od starta bio bas antipatican, ali vremenom je poceo da otvara pitanja koja ni u snu nisam ocekivao od njega! I to ga je kostalo glave a zna se i ko stoji iza toga i ko je svesno zamutio istragu i stavio je ad akta ne doteravsi sve do kraja! Voleo bih da ga zalim, ali necu, jer on nije za zaljenje, naprotiv za divljenje jer je umro za svoje ideale hrabro, a ne nastavio da zivi bednim i ljigavim zivotom kao neki! Da se odmah razumemo po struci sam nezaposleni ratni vojni invalid i niti sam bio, niti sam sada, niti cu ikada biti clan ijedne politicke stranke jer nisam ljiga! Vucko je poslednji lik koji mi se dopadao, ali tek sad se vidi sta su "sledbenici" (izdali i njega i svoje "ideale"} Zorana DJindjica ostavili u amanet buducim pokoljenjima! Zoran je u svojim pricama o KIM sve rekao i predvideo kao pravi vizionar, jer sada se vidi da je imao zicu za politiku, za razliku od ovih sada koji se kunu u njega a njegovo bogato politicko nasledje su jeftino (naravno ne za njih) skrckali pa sad posle svakih izbora kmece i spominju ga samo kada nemaju argumente da sebe opravdaju! Tolike godine nisu se setili vec sad njihovi protivnici, mracni mu dizu spomenik! Da zuti imaju imalo morala DJindjicevo ime ne bi uzimali u usta! Z.DJ. mi tada nije bio simpatican ali sebi vec postavljam pitanje sta bi bilo da nije ubijen, dokle bi Srbija dogurala, verovatno mnogo vise nego sada i pored njegovih zutih kocnicara! Dragoceno vreme (15 god) je izgubljeno, a zna se ko je kriv!

brainfuck

pre 6 godina

Čim se dotakao Kosova i njegovog ubrzanog rešavanja vrlo kratko je poživeo posle toga. Sada nam je jasno i zašto. Moje lično razmišljanje. Hvala

deobe, deobe, deobe

pre 6 godina

Neverovatno je da jos ima ljudi ciji stav o odnosu Djindjica i Kostunice nije evoluirao za ovih 15 godina (ako im vec nije bilo jasno vec tada). Razdvajanje Kostunice i Djindjica me iz nekog razloga potseca na razdvajanje Tesle i Pupina. I sam sam decenijama (kao elektro-inzenjer) nazalost verovao da je Pupin zaista stao na stranu Markonija u sukobu sa Teslom i da su zbog toga bili u zavadi. A onda je pre par godina zahvaljujuci naporima Aleksandre Ninkovic Tasic isplivao stenograf sa sudjenja gde je Pupin jasno stao na stranu Tesle. Cela prica o njihovom sukobu je bila inicirana od novinara (Srbina) za koga se kasnije ispostavilo da je radio za neke sluzbe.
Slicno je i ovde. Ova dvojica ljudi su zajedno srusili Milosevica i njihovi karakteri su bili potpuno kompatibilni, zajedno su mogli SRbiju da izvuku na pravi put. Medjutim, tu su se umesali i lokalne i svetske pijavice i poceli da ih vuku na razlicite strane. Ipak, iz ovih izjava Djindjica se vidi da u tome nisu dovoljno uspeli, bilo je potrebno da Djindjic nestane da bi mit o njihovoj podeljenosti bio cementiran i "ponavljam do imbecilnosti" evo vec 15 godina. DA li neko zaista veruje da je jedan od te dvojice vrhunskih intelektualaca i visedecenijskih opozicionih saradnika mogao da povuce obarac i ukloni onog drugog!??
Kada se nesto takvo desi, bilo kod na ili u svetu, uvek sam govorio sledece: sacekacu godinu dana da vidim ko je od toga imao najvise koristi. I ovde je u pitanju bilo skoro tacno godinu dana.

xyz

pre 6 godina

Pre svega svaka cast i hvala autoru teksa Maričiću, ovo je pravo novinarstvo!

Djidjic je bio pravi drzavnik definitvno. Nemam reci za njegov bistar um. Divim mu se. Covek je sve lepo pricao i predvideo.

Ono sto je tacno to je da zapad jeste licemeran, jako puno! Studirao sam u Svajcarskoj, saradjivao sa profesorima, druzio se sa studentima kolegama uglavnom iz nemackog govornog podrucija(vecina studenata dolazila iz aus, ger i swiss) i iz mog iskustva oni su jako licemerni i to se (ne)pokazuje na vrlo sofisticiran nacin. Djindjic je to vrlo dobro znao i imao plan i znao kako treba igrati sa njima. U nekim od njegovih govora on jasno kaze da ne voli on njih tek tako, ali da mi sada moramo sa njima, pa kada ojacamo onda mozemo drugu pricu da pricamo sa EU licemerima.

Sve u svemu, tuga je velika kakv je covek ubijen. Nazalost, velicanjem njegovih neprijatelja i ubica pokazujemo koliko smo prosti i neobrazovani. Novac nije razlog zasto sam otisao iz zemlje, novca sam i ovde imao. Nekultura i nevaspitanje velikog broja populacije su glavni razlozi.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ovo je odvratan spin koji su, na žalost, mnogi prihvatili.

Dakle Legija, Zveki, Bagzi i ostali iz te galerije likova koji su bili na uzici Koštunici, službi, Aci Tomiću i ostalim Miloševićevim satrapima i ruskim ulizicama su ubili premijera Srbije zbog njegovog novog pristupa Kosovu koji se kao poklapao sa njihovim, a po nalogu Amerikanaca i Zapada? Da, baš ima smisla.


(Ne da je stala, nego juri u rikverc, 12. mart 2018 19:43)\

Samo neko ko je funkcionalno nepismen moze posle citanja Djindjicevih izjava da kaze da se njegov pristup Kosovu poklapao sa Kostunicinim ili Legijinim pristupom. Ili neko ko nije uopste procitao ovu vest. Djindic je bio spreman i na podelu Kosova, samo da se problem sto pre resi sa sto manjom stetom po nas. Tako nesto Kostunica nikada ne bi bio spreman da prihvati. Ako nesto nema smisla onda je to tvoj komentar. Nagradno pitanje za sve vas eksperte - u kojoj stranoj drzavi su se krile ubice Zorana Djindjica sve dok nisu zapucali jedan na drugog? Sa sve pasosima te drzave i pod zastitom sluzbe bezbednosti doticne drzave? Da vam odma olaksam, ne nije Rusija. Djindjic kao covek od integriteta, "zapadni" covek i demokrata nije bio neko koga je zapad mogao tek tako da ucenjuje i uslovljava. Nakon njega sledi namerno unistavanje nase vojske i otcepljenje "srpske Sparte" sto je bio poslednji korak u pripremi proglasenja nezavisnosti Kosova.

A takvi kao ti su Zorana za zivota vredjali i nazivali nacionalistom.

Nenad

pre 6 godina

Zbog Kosova je i stradao, na zalost. To je bilo jasni odmah.
Ne pkstoji nikakva "medjunarodna zajednica", vec samo interes mocnika. Mi smo, sto rece onaj nemac pre neki dan, narod na pogresnom mestu i u pogresnom vremenu i zato smo sada u g....nima do guse.
Sta god da uradimo nece valjati. Pred nama je jos uvek samo izbor izmedju dva zla. Nevolja je sto je tesko proceniti koje je zlo manje.
Njegos bi imao sto sta da kaze vezano za sitvaxiju u kojoj se nalazimo.

marija

pre 6 godina

Sve je video i sve je predvideo.
Za Kosmet se borio kao lav.
Ponudjenim rešenjima za KiM nema se šta oduzeti ni dodati i niko tu više ne može ništa novo da izmisli, a da ga ne kopira.
Samo ga treba čitati.
I ne odustajati od njegovih rešenja.

sa lica mesta

pre 6 godina

Covek sa vizijom, idejama i sa STAVOM!!! Mnogi su mu pripisivali atribute izdajnika, ali se jasno vidi da za sve njih bio iznad svega borac za Srbiju i njene interese. O kulturi politickog dijaloga koji je vodio, je smesno uporedjivati ga sa sadasnjom politickom elitom. Neka mu je vecna slava, a mi nismo ni zasluzili bolje od ovoga sto imamo.

Saka Jada

pre 6 godina

Medjunarodna zajednica ne postoji. Postoje samo grupe drzava sa suprotstavljenim interesima. Sustina politike je prosto receno u sledecem: treba da vidimo s kojom se grupom nasi interesi najvise poklapaju i da idemo na njihovu stranu a da drugu grupu lazemo kako cemo verovatno s njima. Koliko si uspesan u tome odredjuje kolko ces uspesan biti kao politicar

ииии

pre 6 godina

много ће требати времена да се појави неко бар сличан Ђинђићу.Покој му души.

miša

pre 6 godina

Pogledajte datume ovih izjava...
Neposredno pred... Oduvek tvrdim da je ubijen zbog Kosova. Znam iz prve ruke da je zbog ovih njegovih izjava u Pristini zavladala panika.
Ostalo je istorija.

PP

pre 6 godina

(Oko, 12. mart 2018 18:24)

Ako protiv sebe imas korumpiranu drzavu, vojsku i policiju, ako ti ratni zlocinci prisluskuju svaki korak i imaju svoje ljude na svim bitnim pozicijama.
Koga bi uzeo za zastitu?
Secas li se mozda ko je branio tadasnjeg premijera drzave kad je Legija izveo pobunu?

VIZIONAR

pre 6 godina

Svi kritizeri i politički protivnici dr Đinđića ,
neka DVA puta pročitaju njegove predloge za rešavanje problema oko Kosova ,
pa će shvatiti koliki je on bio veliki Srbin i VIZIONAR !!

Minion

pre 6 godina

Djindjic je bio nadprosecan drzavnik, ali nije jedini, niti neponovljiv. Sadasnji vlastodrsci guse svakoga ko im se protivi, i nedozvoljavaju talentovanim ljudima da se angazuju.
Ako se ikada ponovo uspostavi parlamentarna demokratija, a prestane ova utakmica od politike, ljudi poput djindjica moci ce zajedno da odlucuju kako ce se voditi drzava.

Muka mi je od prokletih autokrata i predizbornih plakata. Pogledajte finsku, predsednicki izbori i jedan bilbord po orstini sa svim kandidatima na njemu - skupstina im blista.

Pokondirena tikvica

pre 6 godina

Niko od komentatora (bar ne dok ja saljem komentar) nije pomenuo cinjenicu da se za ovih 15 godina zahtevi tzv.medjunarosne zajednice nisu promenili ni pedalj.Djindjic je jedini politicar koji je o tome pricao,istale vodje posle njega su cutale i zavaravale nas da vreme radi za nas.

Bob Rock

pre 6 godina

Molio bih vas da objavite sljedeći komentar:

Srbija je s Kosovom jednostavno uvijek kasnila. Vlada pravo jačeg, to je nesporno, ali teško je tražiti prava ako prava niste spremni davati.

Da je Srbija bila spremna dati Albancima prava/autonomiju kakvu danas npr. imaju Srbi u BiH ili kakva je Srbima nuđena planom Z4 u Hrvatskoj, niko ne bi imao argument za nezavisnost Kosova.

S druge strane, današnji stepen autonomije u BiH onemogućava Srbe da se odvoje od BiH (iako su svakako potpisali da je odvajanje nemoguće) jer naprosto ne mogu dokazati ni teoretski, ni praktično da su im kolektivna prava ugrožena.

Vladimir

pre 6 godina

Zašto Srbija tog čoveka ne obeleži kako zaslužuje. Zaslužuje najviše počasti, a pre svega da nam deca nauče da su postojali ljudi koji su želeli dobro svojoj zemlji, bez obzira kako će se takav stav odraziti na njegovu stranku ili njegovu popularnost.

Komša

pre 6 godina

Dodao bih nešto - sva naknadna tumačenja Djindjićeve politike su zapravo pokušaji da se taj čovek (i što je mnogo bitnije - ta ideja) uklopi u priču o prvoj i drugoj Srbiji.
Ta ,nakaradna i neprirodna podela Srba na drugosrbijance i prvosrbijance je pokušaj ideološke podele Srbije pre uspostavljanja pravog gradjanskok,političkog društva.
Ako pažljivo slušate Djindjićev ekspoze iz 2001. godine videćete da je ideja bila da Srbija nastavi tamo gde je stala 1944. godine,da se napravi otklon od perioda 1944-2000, saniraju posledice totaltarizma i stvore uslovi za rad stranaka ma pravi način - da se onda delimo na levičare,desničare i centar u gradjanskom smislu a ultra nacionalni i anacionalni pokreti bi u tom slučaju verovatno zauzimali same krajeve političkog spektra i gotovo sigurno bili statistička greška što se tiče podrške gradjana.
On je već od 1994 prezentirao takve stavove i tu podelu na gradjansku i nacionalnu opoziciju koju je Milošević podstrekivao je odbacio.
Nema gradjanske Srbije koja nije nacionalna ni prave nacionalne Srbije koja nije gradjanska.
Samo totalitaristi idu iz jedne u drugu krajnost - ili su "gradjani sveta" ili " prsvi Srbi".Samo kod njih drugog nema.Svaka ideološka isključivost vodi u totalitarizam a ponekad se totalitarci bukvalno poigravaju ideologojama - Milošević je bio komunista , "nacionalista" a na kraju,pred Hag i u Hagu čak "antiglobalista"... Po potrebi.

Negativni

pre 6 godina

Nikad mi nece biti jasan narod zemlje kojoj i sam pripadam, Djindjicu nisu davali podrsku i koliko je Djindjicu nisu davali, toliko je Vucicu daju.
Koliko smo naopak narod, cudo je i da jos uvek postojimo...
(Dott, 13. mart 2018 07:07)

Mi više ne postojimo. O tome se radi. Preživamo u sopstvenoj zatucanosti i mitologiji beznadežno oboleli od autizma i samodopadljivosti. Više nemamo nikakve oblike ni države ni nacije. Ni fizičke ni duhovne. Polako odbacujemo sve obrise savremenog homo sapiensa i palimo sve dokaze da smo dugo bili deo civilizovanog sveta. Kraj priče.

Markiša

pre 5 godina

Kosovo može da nas spasava od EU integracija neko vreme,ali zar mislite da bi nam zapadna oligarhija dala šansu da dugo ostanemo nezavisni.Dobro je dok ograđuju Kosovo,kada padnu granice a albanci,kao građani EU dobiju pravo kupovanja zemlje u Srbiji, to će biti kraj priče za Srbiju.Većina srba će postati stanovnici ostalih zemalja EU i Zapada,a albanci će poslati vlasnici srpske zemlje.Vi mislite da je "kosovizacija" planirana samo za Kosovo!? E,pa prevarili ste se planirana je za celu Srbiju, i hvala bogu na Kosovskom problemu,on nam odlaže kompletnu propast dok traje,ali neće dugo, sudbina nam je već zapečaćena tamo gde treba!

Komša

pre 6 godina

@posthumne igtarije
Kao prvo,nisu ove izjave Zorana Djindjića istgnute iz konteksta.Ako ispratite njegovo političko delovanje od kada je stao na čelo DS ,izjave iz tog perioda (klip -"Zoran nije bio izdajnik" idnosi se na taj period) ,njegov premijerski ekspoze u kojem ove poteze nagoveštava (pogledajte klip) videćete da Djindjić nije bio nacionaalista kao patriJote koje su ga tada napadale ali ni anacionalan čovek kakvim su ga predstavljali liberali (takodje kritikovan i sa te strane - da koketira sa nacionalizmom).
Čovek je bio i te kako nacionalan,imao je osećaj i za nacionalno i za gradjansko i shvatao je da je samo tako izbalansiran stav ispravan.Centar politički,realista.
Posle njegove smrti pseudopstriote su naszavile sa blaćenjem,DS je izbegavao da pominje ove "sitnice" u vezi nacionalnog pitanja jer su od njegove politike odustale a LDP i slične anacionalne grupacije su ga predstavljale sličnim sebi - potpuno neistinito.
U pravu ste samo u tome - posthumnih igrarija je bilo i pokojnika je svako prikazivao onako kako mu je odgovaralo.
Gde su u ovim izjavama našli "izdaju nacionalnih interesa" ?Gde u ovim izjavama Čeda Jovanović pronašao priznavanje realnosti na terenu i odricanje od Kosova kao visokoumni čin?
Laž.Sve tri političke grupacije su lažno tumačile stavove ovog čoveka u cilju opravdavanka svog ponašanja.