Ponedeljak, 05.03.2018.

14:41

Smrt stranaka ili "važno je imati prezime od pet slova"

Odbornike u Starom dvoru nakon izbora u prestonici Srbije imaće četiri liste, a tri povezuje ista stvar - jaki lideri i odsustvo stranačke ikonografije.

Izvor: B92

Smrt stranaka ili "važno je imati prezime od pet slova" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

Vladica

pre 6 godina

Nema tu sta da se raspravlja. Svi iz opozicije ste bili na vlasti i znamo kako ste vladali. Uveli ste anarhiju umesto demokratije. Lenjost, foloranje, lazi, nezainteresovanost i hiljadu drugih gluposti vas odlikuju. Sutanovac kaze, zvao ga neko da se vide da pricaju a taj je obican covek, pa necu valkda ja da pricam sa nekim ispod njega..dakle upravo to je problem svih njih, misle da su gore negde, da treba da nas gaze,da kradu a nas da je sramota sto smo ih pitali na tu temu. Za nista nisu bili nadlezni, unistili sudstvo, policiju, vojsku. Ja vise ne idem da glasam sa parolom "za manje zlo" sano kada dodje neko novi kome bih poverovao, da radi i sluzi narodu. Do tada, ja koji ne mogu jos uvek da zamislim da mi je Vucic predsednik kazem "nema boljeg od bjega"!!! I nema, nazalost. A sve nam je u kur... I ne valja. Ali nema ozbiljnijeg.

sempervivum

pre 6 godina

Nikako da shvate da prevare ne pobedjuju.
(Nada, 6. mart 2018 13:32) # Link komentara


-----
Апсолутно нетачно.
Управо ови избори показују да само преваре побеђују...
Не побеђују програми, не побеђују квалитетни људи, већ пропаганда. И то је скоро свуда у свету. Само што је то код нас додатно усавршено јер немамо независне медије и независно судство. Овде побеђује најјача пропаганда прилагођена уху просечног (необразованог) бирача. Побеђују они који најубедљивије лажу и који за своје лажи обезбеде јаку медијску подршку. То је АВ схватио и он је интензивно радио на томе. Већ 6 година он је у непрекидној кампањи. Он је невероватне поразе на Косову приказao као победе ("5:0", сећате се?). Невероватан пад стандарда грађана приказује као успех. Најслабији раст БДП-а приказује као сјајне реформе...
Владајућа странка се нон-стоп бави критиком опозиције, уместо обрнуто (као што је у нормалним земљама). Успели су да изокрену све наглавачке.
Треба АВ честитати на перфидности. Човек је краљ драме, махер извртања чињеница, човек који ужива у изборима и за њих живи! А народ и Србија... - чемер и јад! Без перспективе!

Veseli

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.
(Samo sloga srbina spasava, 06. mart 2018

Problem je sto Slobo nije izgubio poslednje izbore kad je srušen, srušila ga je "ulica" !
Ulica se tada mogla napuniti jer je narod želeo promene u zemlji U KOJOJ ŽELI DA ŽIVI, danas to nije moguće jer narod ne želi da živi više u Srbiji, što se može primetiti iz godine u godinu, jer svake godine ode 50 000 ljudi između 20-40 godina.
Nikad ovde neće biti bolje, može samo gore, odlaze oni koji bi je mogli popraviti, a ostaje š*am koji dobro pliva, i normalan svet koji je izgubljen u ovom cirkusu.

bgd

pre 6 godina

Đilas, Jeremić i Janković treba da naprave jednu stranku koju će da urede onako kako bi zemlju uredili. Ne treba nam novi DOS i ne treba na novi Vučić, Tadić, Koštunica, Tito... Nek se bore za institucije i nek nađu način da spreče kršenje zakona i ustava koji se od 2012 svake godine dešava na izborima. Ljudi iz koalicije oko DS su pokazali šta umeju, a zahvaljujući godinama urušavanoj strukturi od strane DBa, ostao je samo trulež. Znači bez njih, sa novim ljudima (možda i Šapićem) oni mogu da skinu predsednika, premijera i gradonačelnika.

BeKo

pre 6 godina

Član 5

Odbornici se biraju na osnovu lista političkih stranaka, njihovih koalicija, i lista koje predlože grupe građana (u daljem tekstu: izborna lista).

Dakle stranke ne mogu umreti jer one po zakonu, uz grupu građana, jedine mogu podneti listu za izbore.

Samo sloga srbina spasava

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.

Gruja

pre 6 godina

Dve pogresne postavke oko izbora: da je baceno 170 000 glasova ovih ispod cenzusa, a ko garantuje da bi ti ljudi glasali za Djilasa? I drugo: ko garantuje da bi onih 50% ( ako ih realno ima uopšte toliko jer očigledno da se masa ljudi samo vodi u BG a žive u inostranstvu ili van Beograda) koji nisu izašli opet glasali za Djilasa, a ne za AV? Ko dobije izbore, treba mu čestitati, idemo dalje.

tupko tupadzija

pre 6 godina

negde je neko rekao da pred prve visestranacke izbore u srbiji(90.)ne postoji stranka koja je nije osnovana od strane d.b.-a svi tadasnji predsednici stranaka radnici sluzbe!?

Smurf

pre 6 godina

Ajde budimo realni, nije DS dobila 2,1% glasova, već koalicija DS, SDS, NS je dobila 2,1% glasova. Ne treba zaboraviti da su predsednici tih stranaka bivši ministar odbrane Srbije, bivši predsednik Srbije i bivši premijer Srbije, a svaki od njih je bio predsednik DS-a. E sad, ne mogu a da se ne zapitam, koliko bi onda dobili glasova da su izašli sami...Da ih podelimo sa tri? Šutanovac 0.66% + Tadić 0,66% + Živković 0,66% = 2%...ili bi možda prošli još gore da su izašli sami (?)

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari

(konfucije, 06. mart 2018 14:03)

Ostaje da pogađam:
- rođen si 2000. godine ili malo pre ili posle?
- nešto si pobrkao?
- namerno pišeš neistine?
U bivšoj SFRJ postojalo je nekoliko TV studija koji su bili raspoređeni u "glavnim" gradovima socijalističkih republika i pokrajina. Emitovali su uglavnom dve informativne emisije formata "dnevnik". Svaka informativna emisija na bilo kojem mediju sve do devedesetih godina dvadesetog veka, počinjala je sa:
" Dobar dan/veče, dragi gledaoci/slušaoci! Danas je drug Tito..." , i to je morala biti prva vest koja se emituje. Pa i kad bi se izveštavalo o nekoj iznenadnoj katastrofi, nepogodi, nesreći..., krenulo bi sa vestima šta je drug Tito izjavio povodom vesti o tom događaju.
Izvini, ali još uvek ima živih nas metuzalema koji se sećaju tih vremena.

Salimo te

pre 6 godina

"Kada se ti procenti prevedu u ljude, lista oko tog i tog osvojila je..."
Ne prevode se procenti u ljude,već obrnuto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv, 6. mart 2018 12:34)

Ja mislim da je suprotno.

konfucije

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari..vucic je slab ..sa slabim ljudima oko njega i zato permanentno mora se javlja u svim medijima ..od zore do kasne noci ..njegov pad ce biti zestok..onog momenta kad isporuci ono sto je obecao Delivery unit-u bit ce bacen niz vodu!!

Debil za DS

pre 6 godina

@kontroverzni penzioner A zamisli tek ko je glasao za SNS zbog paketica ili za Djilasa koji je smislio Bus+ i fontanu na Slaviji a njegovi drugari Mali i Vesic je realizovali ili za Jankovica, ko mu dade telefon i nauci ga da tweetuje ili za ... Ustvari Marjane Risticevicu ti li si?

Vlada

pre 6 godina

@Sarplaninac Eto, ja sam kao klinac glasao protiv Miloševića, išao na demonstracije itd. Sve zarad ideala i one "biće bolje samo da on ode.".
I bi tako, Sloba je otišao u istoriju a ovima koji se od tada razvlače po skupštini i jeste defakto bolje.

Cvetaroš

pre 6 godina

1240931? Milutine, nije problem što oni nisu glasali za Vučića nego što nisu glasali ni za koga. Ja na izborima tražim onog za koga ću da glasam, a ne za koga neću.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!
(Komša, 06. mart 2018 11:26)

U pravu ste. Zamislite samo koliko bi trebalo da budu debili glasači koji bi izašli i glasali za Dragana Šutanovca, Zorana Živkovića, Borisa Tadića, Vuka Jeremića, Nenada Čanka, Vuka Draškovića i "najperspektivnijeg mladog srpskog političara" Čedu Jovanovića? Ova politička pošast je gore poharala Srbiju nego ratovi i sankcije, a najgore je to što su eto ostali na slobodi i kiselo se i licemerno kese Srbiji u lice. Kada njih Srbija spakuje na sigurno, u neke tamne prostorije iz kojih neće moći da se rugaju nevolji srpskog građanina, tad će moći da se priča o perspektivi nove srpske političke ideologije i elite. Do tada, možemo mi "prepakivati" i "raspakivati" glasove, boljitka biti neće.

Xobotnica

pre 6 godina

Сећа се једног рођендана, пред 5.октобар, закрвило друштво, око 20-25 год., против Слобе али и за њега. Девојке најгласније. Негде у децембру ти СПС-овци убеђују нас, е ајде у Демократску, има пропусница за базен и сауну на Бањици...А пљували Ђинђића два месеца пре тога. Шта после тога коментарисати, тада сам закључио шта су странке у Србији.

mamlaz

pre 6 godina

@Hrvatko

Sve tačno, ali ovo sa golubovima prvi put čujem.
Doduše, postoji vic na tu temu, pa je neko izgleda svrstao radnju tog vica u stvarnost. Činjenica je da '90 nije bilo osnovnih životnih namirnica, česte restrikcije struje, finansijski sistem u potpunosti obesmišljen i da je narod živeo u teeeškoj bedi, ali nikad ni za koga nisam čuo da je jeo golubove.

Stranac u sopstvenoj državi

pre 6 godina

@Remontovana limenka
A šta ako se i ovde osećam kao stranac? Govorimo istim jezikom, ali ne razumem ljude koji se žale da loše žive pa onda ne izađu na glasanje ili glasaju za iste one zbog kojih loše žive. Koji se žale na korupciju, a prvi nude mito i traže veze i kada nema potrebe za tim.
Moja rođena država me tretira kao građanina drugog reda jer nisam vaspitan da se laktam i da "se snalazim", a nisam ni dete političara ili bar vlasnika medijske kuće. I onda se pitaš zašto bi neko otišao da bude stranac u uređenoj državi u kojoj će moći da radi i da od svog rada pristojno živi pa makar on bio negovatelj, vozač, doktor ili inženjer.

Komša

pre 6 godina

@DS=SNS
Netačno.DS je u dva trenutka postao populistička stranka slična SNS (SPS i DSS svojevremeno.
Pevi put je to bilo kada je Djindjić bukvalno napravio puč u DS i smenio Mićunovića.Koliko god nepopularno bilo sada tako pričati o Djindjiću to je istina- noje se poneo demoktatski jer je Mićunović ne samo smenjen nego mu je ukinuta i kolumna u stranačkom glasilu i bukvalno je nateran da napustu stranku.To je bila cena približavanja "nacionalnom"glasačkom telu (odlazak na Pale ,pateiotska retorika). DS je tada napravio dobar rezultat.
Drugi skok je napravio Tadić ,jednim velikim delom zbog čišćenja stranke - otišli Živković,Vesić,Čeda a drugim delom zbog približavanja nacionalnom kursu.
Kada se DS vrati programski osnovnim demokratskim načelima,kada se time isključivo bude bavila imaće svojih stabilnih 7-10% glasača jer ti glasači postoje.
Pravo na istinito,nepristrasno i blagovremeno informisanje,pravo na kritiku i kontrolu vlasti,pravo na slobodne izbore - to je ono čime DS isključivo mora da se bavi.Većina ljudi koji figuriraju kao vodeći bi morala da se skloni (Šutanovac prvi - još davno).

Mia

pre 6 godina

Salu na stranu,miaslim da nije vazno prezime lidera stranke,vec kompletan utisak koji ostavlja kod gradana i da li vodi realnu politiku ili ne.Gradani traze rezultate rada.

sale

pre 6 godina

"Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic."

Ne sećate se dobro. DS je žrtva svojih prvih uspeha i ambicija jakih ličnosti u njoj, odnosno sektaštva i cepanja.

To je počelo sa Koštuničinim izlaskom iz DS još davno pre 2000. Od tada pa do danas, svaka i najmanja mrva kredibiliteta je bila isisana i upotrebljena za nečiju ličnu promociju.

Ideja postojanja jedne takve stranke je vrlo snažna i privlačna, ali je privlačila ljude koji nisu bili sposobni za, ili nisu voleli kompromise i integrativni rad na jačanju zdrave kohezivne i kooperativne atmosfere unutar stranke. Đinđić tu nije različit od drugih lidera, samo što slučajno on nije bio taj koji je ispao, nego je izgurao Mićunovića (koji se posle jednog perioda uvređenog soliranja vratio) i postao lice DS-a. Da nije tragično prekinut njegov život, danas ne bi bilo nikakvog magičnog oreola oko njegove ličnosti, bio bi omražen od većine, a danas bi verovatno bio to što je Čeda Jovanović ili Zoran Živković, jer bi posle Bodruma verovatno opet Tadić preuzeo DS, a Đinđić bi najverovatnije uradio ono što su svi "neshvaćeni" lideri DS-a oduvek radili: spakovao kofere i osnovao svoju stranku.

DS je jedina stranka u Srbiji koja poseduje unutrašnje demokratske procedure, ali one izgleda ili nisu bile dovoljne da je održe živom, ili možda Srbi nisu sposobni da se bave demokratijom, nego se svako neslaganje mora završiti razlazom.

Перица

pre 6 godina

,,Doktorand na Fakultetu političkih nauka Boban Stojanović za B92.net kaže da te četiri liste imaju dosta ličnosti - sve su izrazito liderske, a čak i svi lideri imaju prezime od pet slova (Vučić, Đilas, Šapić, Dačić, Antić)."

Која анализа... можда сви носе исти број ципела... И они нам, укључујући и овог докторанта, кроје капу??

Стварно смо пали веома нисмо.

Sarplaninacc

pre 6 godina

Pa ljudi to je demokratija!
Ljudi su glasali vučič je pobedio i kraj!
To je realnost današnje srbije i njenih gradjana.
Evo priča mi moj prijatelj da je negov otac "opet"glaso za vučica,a prošle godine osto bez posla posle 28 g staža a žena mu izgubila poso u administraciji zbog dolaska novih sns kadrova,ćerka sa završenim fakultetom na birou, a sin došo u francusku s porodicom da živi i radi!
I takvi ljudi daju glas sns i vučicu,a kukaju kako je loše,da gore nije bilo!
Šta to dokazuje,da nije kriv sns i vučić nego naš mentalitet i to će se teško promeniti!!!!,

Consules

pre 6 godina

Verovatno je za ovaj narod najbolji sistem starog Rimskog konzulata - 1. dva funkcionera sa jakim izvrsno-upravnim ovlascenjima i pravom veta na odluke svoga kolege 2. zabranom ponovnog reizbora na tu funkciju 3. i da traje funkcija max godinu dana.

Ah, da zaboravio sam; treba prvo doci na vlast pa promeniti sistem. hehehe kako sam tupav.

sarajevo.ba

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !
(Remontovana limenka !, 06. mart 2018 11:45)

Tako sam i ja volio jednu djevojku a ona me varala iz dana u dan, a ja je volio.
Znas ono kako kazu gdje zivi budala a gdje pametan.

Jovana

pre 6 godina

Opoziciji nije bitno ko ce da pobedi, bitno je samo bilo da se Vucic skine sa vlasti i u tome nisu uspeli. To im je bio jedini cilj, a ne da pomognu drzavi i narodu kako su predstavljali svoje kampanje.

ds = sns

pre 6 godina

Dada
DS se urusio zato sto je imao mnogo satelitskih stranaka oko sebe ipogibijom djindjica posle toga nije imao harizmaticnog kao i sada vucic da ode iz sns-a partija bi nestala zbog sujete clanstva ko ce biti vodja drugo nema potrebe za dve demokratske partije sa istim programom jer je sns naslednik ds-ve politike i tu politiku je podigao na visi nivo i komotno moze da nosi ime srpska demokratska napredna partija sdnp sto mozete videti ako procitate programe obadve partije sa nekim kozmetickim razlikama sve je isto kao sedimo na dve stolice samo to je prica za narod rusija je na marginama i za sve se pita eu i nemacka i tamo ide po misljenje ostale razlike cu da ostavim vama da otkrijete i necete naci ni jednu ogromnu razliku tako da mi ustvari nemamo opoziciju jer sve partije koje su presle cenzus i neke koje nisu presle cenzus duvaju u istu tikvo

Dj

pre 6 godina

Predsednicki izbori su se ponovili, samo sa jos gorim ishodom za opoziciju. Svi koji nisu presli cenzus, trebalo bi da se se ugase kao politicke stranke.

Komsa

pre 6 godina

Opozicija ima direktivu i nagradjena je da se tako ponasa, da glumi i sl. Vucic opstaje jer ima zadatak, svi znamo koji, da ne pisem zbog cenzure jer nece da objave... nema razlike izmedju Vucica i npr Djilasa. Obojica imaju istog poslodavca. Izborna statistika je jos poraznija ako se to uzme u obzir.

EU Citizen

pre 6 godina

Nije to "građanski" beograd, već "pseudograđanski", osilrdnji ostaci lažne brozovske "građanske klase". U normalnom svetu, za status sresnje klase koji ti ljudi sebi prisvajaju, mora da se dobro pomuči. Oni su ga dobili po direktivi razbojnika i nije ni čudo da ga nisu sačuvalu, što pre to nestane, olke za ovaj narod i zemlju.

kladzom do bola

pre 6 godina

zanimljivo da mi kao drustvo ocekujemo boljitak samo zato sto bi umesto jedne partije dosla druga a ne svojim radom , zalaganjem . ljudima koji imaju izgradjenu licnost i radne navike , sve jedno je da li je na vlasti mika , zika , i to je populacija od skoro 40 % koja skoro nikad i ne glasa . koga stvarno briga sto se neke partije gase , druge prave ako nisi clan i ne zavisis od toga . pozz

ha ha

pre 6 godina

Smrt stranaka, ali kakvih? Vucicu vise ne trebaju kvazipatriotske stranke tipa radikali i zavetnici, a Briselu i Berlinu ne trebaju vise DS i LDP.

Branislav

pre 6 godina

Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic. Malo jos posle toga oni su imali stabilnu stranku ali sa dolaskom sumnjivih ljudi kakvi su Djilas, Tadic, Sutanovac itd. rejting je naglo opao. Zamislite nekada je u stranci bio Djindjic a sada Balsa Bozovic? Ko normalan moze da glasa za Balsu? Pored toga steta koju su Djilas i Tadic naneli zemlji (unistavanjem privrede, sumnjivim privatizacijama, pljackama, kradjama, velikom stopom kriminala itd) uticala je i na pad rejtinga te stranke tako da su oni toliko nisko pali da je bolje plasiran od njih cak i Beli.

stručnjak fotelja

pre 6 godina

biračko telo ds-a se priklonilo grupaciji oko đilasa i jankovića. posle dolaska vučića imamo prvo formiranje novog bloka u opoziciji i novih stranaka. sad se može ući u konkretne koalicije sa ispitanom jačinom među biračima. oni koji su ostali ispod cenzusa će se ili zvanično priključiti nekoj koaliciji ili će nestati. za opoziciju je glasalo u ukupnom zbiru oko 340.000 a za sns 370.000, i pored zatvorenih medija i poluga moći koje ima vlast građani su jasno rekli da su za promene. dolaze opštinski izbori koji su ustvari jako bitni za stranke jer mogu osvojiti realnu vlast u bogatim centralnim opštinama. dogodio se prvi korak ka konkretizaciji delovanja opozicije koja se konstantno urušavala spolja ali i iznutra od dolaska sns-a.

Marko (Dorcol)

pre 6 godina

Svi pricaju o losim strankama, a niko ne pominje katastrofalno biracko telo, koje se prodaje za dve litre ulja, ili besplatne pljeskavice. Pri tome, biracko telo nece biti bolje, nego samo gore jer sve sto je obrazovano i pismeno, gledace kako da pobegne u inostranstvo. Nije to samo pitanje finansijske situacije, nego i zivota u drustvu u kome jedna trecina stanovnistva pljuje na ulci, jedna cetvrtina urinira na javnom mestu, a jedna trecina trese nos bez maramice (ove grupe se medjusobno ne iskljucuju). Pogadjajte, kakve sanse Ne davimo Beograd ima u ovakvoj sredini.

psiholog

pre 6 godina

Visepartijski sistem od 1990g, politicari i njihove stranke su ojadili Srbiju i njen narod. Pokazalo se da su politicke partije iznad prava i zakona- a ona partija ili koalicija koja je na vlasti, samo gleda da sebi puni dzepove.

Stari ribar iz Zemuna

pre 6 godina

Ne pet slova nego je važno da nikad ništa niste radili van politike. Zato ni za fabriku koja pravi mercedes ne mogu da nađu kupca.

Hrvatko

pre 6 godina

Meni kao outsideru nisu jasni argumenti koje tu ostavljaju vjerojatno uglavnom (ojađeni) Beograđani, a i inače nakon svake Vučićeve maestralne izborne pobjede.
Uglavnom se svodi, opozicija loša, krali, tajkuni, nećemo se vraćati u prošlost, zla "bivša vlast", blablabla...
A šta je Vučić, povratak u budućnost?!
Pa on je bio jedan od glavnih aktera jednog od najgorih perioda srpske istorije, ratovanja, bijeda, sankcije, nije bilo ničega, radili za par maraka, pričaju mi ljudi da ste jeli golubove.
Ovi koji su došli na vlast 2000. kakvi god da su bili oni su oživili mrtvaca, napravili ekonomsku revoluciju dostojnu Nobela za ekonomiju, proguglatje parametre 2000, 2012 i 2017, ovaj je sva 4 jahača apokalipse u jednom, a oni mesije i apostoli!

ljubomir

pre 6 godina

Ovo je vreme jakih lidera a ne stranaka , programi , ideologija , politička korektnost , su trenutno prevaziđene kategorije , tako da je ubedljivu pobedu odnela formalna koalicija , koja nije ni predložila..gradonačelnika !!

Remontovana limenka !

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !

Komša

pre 6 godina

U velikoj meri je došlo do prepakivanja glasova samo.Znatnih pomeranja nije bilo u odnosu na predsedničke izbore.
SNS + SPS 421K u odnosu ma Vučićevih 403K na predsedničkim.To je 18000 više - deo SPS glasača je ovaj put ozašao,deo glasača je SNS pridobio.
Ako pogledamo Janković + Jeremić rezultat sa predsedničkih 278K i uporedimo sa listama koje su tada podržale njih dvojcu vidimo - 156K Djilasovih + 18K DS + 29K Patkica (podržali SJ) i dobijemo 203 K - 75000 manje nego na predsedničkim.Šapić je osvojio 74000.To je od prilike isti odnos -421K prema 277.
Dveri/DJB su osvojili 3000 manje.

Kampanja ovaj put nije imala referendumski karakter kao na predsedničkim i nije bila izlaznost kao tada.Ništa se dramatično nije dogodilo ,jedino opozicija nije uspela da lepo upakuje glasove pa je tri liste otišlo ispod cenzusa - DS,NDBGD,DJB/Dveri.
Realno,najveći gubitnici su DS i DJB/Dveri.Prvi zbog insistiranja na samostalnim nastupu a drugi zbog preoštre kritike Šapića i Djilasa.
Za ostale se očekivalo da padnu SRS,DSS ili da nestanu (LDP).
Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!

FILO

pre 6 godina

Sto bi Marcelo rekao - Čestitam ubediljivu pobedu pokretu "Ja tu ništa ne mogu da promenim, a i briga me", koji je ponovo razvalio sa skoro 49% bez ikakve muke, za razliku od drugoplasiranog Vučića, koji se svim sredstvima borio za svaki glas. On, izgleda, misli da se glasovi važe, pih. Treba to ležernije, kao pobednici "Ja tu ništa", koalicija onih kojih se ne tiče i onih koji će i 2038. godine da pričaju kako su se iscimali dvehiljadite. Njihov će program zato dosledno biti sproveden u delo.

Mihailo

pre 6 godina

Sve je prošlo po planu. Podela novca penzionerima pred izbore, podela novca, robe i dovoženje na glasanje socijalno ugroženih, Roma, bolesnih, starih lica. Više glasača nego stanovnika. Srećno, mene više ne dotiče, radim van Srbije, uskoro će i moja deca otići. Ali to je deo plana, gašenje Srbije da bi neki drugi mogli da se nasele. Botovi i svi vi koji uporno glasate za one koji uništavaju Srbiju zarad sitnih interesa, kada budete manjina u Srbiji i robovska snaga za druge ne krivite nikoga osim samih sebe.

Ljilja

pre 6 godina

Izbori bili i prosli,analize ce trajati danima, kao i do sada. Kao i do sada, za sve ce biti kriv samo jedan covek, kao i ranije. Sada Vucic, ranije Milosevic. Nekada Draza markovic. Ta cinjenica govori o nasoj sve vecoj nezrelosti, kao naroda. Sudbinu nacije vezijemo za jednog coveka. Greh je pred Bogom svu krivicu za sve nase promasaje i zablude pripisati samo Vucicu. Generalno, nas kao narod ne zanima nista osim "u se, na se i poda se". Veoma mali procenta ljudi, na zalost, je ostao na cistim nacionalnim pozcijama, na moralnoj ravni Rajsa. Prema tome, Vucic i danasnja vlast, kao i sve "proevropske" vlasti od 05.10. do danas su samo personifikacija drustva kao celine. Mi, ovakvi kakvi smo danas, u ovom trenutku u istoriji, zivimo taman onako kako i zasluzujemo, mozda cak i bolje. ne zavaravajmo se, da se okupe ti i ti i da smene tog i te, pa onda ce da nam svane. A sta ce ti novi koji smenjuju ovog ili ove nude kao alternativu, kao kvalitativni boljitak? jedno veliko NISTA. Tuga.

Zoro

pre 6 godina

Veci deo mog okruzenja, ukljucujuci i mene samog smo dali glas Inicijativi Ne(davi)mo Beograd. Nekada smo glasali za DS, prosle godine za Jankovica . Eto tu je otisao deo glasova.

ro

pre 6 godina

Opozicija se sama ugasila. Dosta njih su trojanski konji. Objasnite neprirodnu kolaiciju DJB-Dveri?
Ovi prvi su neki liberali, pro EU i NATO, slobodno tržište...Dveri nacionalisti, anti-EU i rosofili. Pa kako su mislili da uspeju? I zašto žuti patkari nisu prišli Djilasu a ovaki su to bačeni glasovi..klasični trojanski konji. Onda zašto DSS-Dveri-SRS-Zavetnici...nisu u kolaiciji isti su im glasači? Milica radi za BIA.
Sve je ovo isplanirano.

Verica

pre 6 godina

A sta mislite da su ovih 366.000 glasaca dali glas Vucicu sto ga vole? Toliko vam je glasaca zaposleno u javnom sektoru 366.000 i sta ljudi da rade da glasaju za druge plase se dobice svi otkaz jel ovo nije zemlja sa vladavinom prava vec anarhijom i prostatlukom i bezobrazlukom.

Gewordener Wiener

pre 6 godina

Baš si kontam šta vam sve ovaj radi, Tuđman se to nikad ne bi usudio, pa Ustavni sud je protiv njegovog režima u korist penzionera donio presudu tešku silne milijarde koja je bila ispoštovana, on je za ovog neka kombinacija Konrada Adenauera i Gandhija!

ankona

pre 6 godina

Srbi kao narod su ogrezli u paternalizmu i prosto se gnušaju slobodne misli. Ne žele da preuzmu odgovornost, već stvarno i iskreno uživaju da im neko drugi kroji sudbinu, samo dok ih drži site. Definitivno polu-feudalno društvo

Trotters Independent Traders

pre 6 godina

Ja imam prezime od 5 slova.
Kandidujem se.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 6. mart 2018 11:06)

A sta da radimo mi sa 6 slova? U prevremenu penziju?

Njofra

pre 6 godina

To kad odu Titove generacije pa dodju na scenu ljudi koji znaju samo za Srbiju i siromastvo od devedesetih a ne za velike privilegije prethodne generacije?

Marko (Dorcol)

pre 6 godina

Svi pricaju o losim strankama, a niko ne pominje katastrofalno biracko telo, koje se prodaje za dve litre ulja, ili besplatne pljeskavice. Pri tome, biracko telo nece biti bolje, nego samo gore jer sve sto je obrazovano i pismeno, gledace kako da pobegne u inostranstvo. Nije to samo pitanje finansijske situacije, nego i zivota u drustvu u kome jedna trecina stanovnistva pljuje na ulci, jedna cetvrtina urinira na javnom mestu, a jedna trecina trese nos bez maramice (ove grupe se medjusobno ne iskljucuju). Pogadjajte, kakve sanse Ne davimo Beograd ima u ovakvoj sredini.

Mihailo

pre 6 godina

Sve je prošlo po planu. Podela novca penzionerima pred izbore, podela novca, robe i dovoženje na glasanje socijalno ugroženih, Roma, bolesnih, starih lica. Više glasača nego stanovnika. Srećno, mene više ne dotiče, radim van Srbije, uskoro će i moja deca otići. Ali to je deo plana, gašenje Srbije da bi neki drugi mogli da se nasele. Botovi i svi vi koji uporno glasate za one koji uništavaju Srbiju zarad sitnih interesa, kada budete manjina u Srbiji i robovska snaga za druge ne krivite nikoga osim samih sebe.

FILO

pre 6 godina

Sto bi Marcelo rekao - Čestitam ubediljivu pobedu pokretu "Ja tu ništa ne mogu da promenim, a i briga me", koji je ponovo razvalio sa skoro 49% bez ikakve muke, za razliku od drugoplasiranog Vučića, koji se svim sredstvima borio za svaki glas. On, izgleda, misli da se glasovi važe, pih. Treba to ležernije, kao pobednici "Ja tu ništa", koalicija onih kojih se ne tiče i onih koji će i 2038. godine da pričaju kako su se iscimali dvehiljadite. Njihov će program zato dosledno biti sproveden u delo.

ankona

pre 6 godina

Srbi kao narod su ogrezli u paternalizmu i prosto se gnušaju slobodne misli. Ne žele da preuzmu odgovornost, već stvarno i iskreno uživaju da im neko drugi kroji sudbinu, samo dok ih drži site. Definitivno polu-feudalno društvo

psiholog

pre 6 godina

Visepartijski sistem od 1990g, politicari i njihove stranke su ojadili Srbiju i njen narod. Pokazalo se da su politicke partije iznad prava i zakona- a ona partija ili koalicija koja je na vlasti, samo gleda da sebi puni dzepove.

ljubomir

pre 6 godina

Ovo je vreme jakih lidera a ne stranaka , programi , ideologija , politička korektnost , su trenutno prevaziđene kategorije , tako da je ubedljivu pobedu odnela formalna koalicija , koja nije ni predložila..gradonačelnika !!

Remontovana limenka !

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !

Ljilja

pre 6 godina

Izbori bili i prosli,analize ce trajati danima, kao i do sada. Kao i do sada, za sve ce biti kriv samo jedan covek, kao i ranije. Sada Vucic, ranije Milosevic. Nekada Draza markovic. Ta cinjenica govori o nasoj sve vecoj nezrelosti, kao naroda. Sudbinu nacije vezijemo za jednog coveka. Greh je pred Bogom svu krivicu za sve nase promasaje i zablude pripisati samo Vucicu. Generalno, nas kao narod ne zanima nista osim "u se, na se i poda se". Veoma mali procenta ljudi, na zalost, je ostao na cistim nacionalnim pozcijama, na moralnoj ravni Rajsa. Prema tome, Vucic i danasnja vlast, kao i sve "proevropske" vlasti od 05.10. do danas su samo personifikacija drustva kao celine. Mi, ovakvi kakvi smo danas, u ovom trenutku u istoriji, zivimo taman onako kako i zasluzujemo, mozda cak i bolje. ne zavaravajmo se, da se okupe ti i ti i da smene tog i te, pa onda ce da nam svane. A sta ce ti novi koji smenjuju ovog ili ove nude kao alternativu, kao kvalitativni boljitak? jedno veliko NISTA. Tuga.

Dj

pre 6 godina

Predsednicki izbori su se ponovili, samo sa jos gorim ishodom za opoziciju. Svi koji nisu presli cenzus, trebalo bi da se se ugase kao politicke stranke.

Verica

pre 6 godina

A sta mislite da su ovih 366.000 glasaca dali glas Vucicu sto ga vole? Toliko vam je glasaca zaposleno u javnom sektoru 366.000 i sta ljudi da rade da glasaju za druge plase se dobice svi otkaz jel ovo nije zemlja sa vladavinom prava vec anarhijom i prostatlukom i bezobrazlukom.

Sarplaninacc

pre 6 godina

Pa ljudi to je demokratija!
Ljudi su glasali vučič je pobedio i kraj!
To je realnost današnje srbije i njenih gradjana.
Evo priča mi moj prijatelj da je negov otac "opet"glaso za vučica,a prošle godine osto bez posla posle 28 g staža a žena mu izgubila poso u administraciji zbog dolaska novih sns kadrova,ćerka sa završenim fakultetom na birou, a sin došo u francusku s porodicom da živi i radi!
I takvi ljudi daju glas sns i vučicu,a kukaju kako je loše,da gore nije bilo!
Šta to dokazuje,da nije kriv sns i vučić nego naš mentalitet i to će se teško promeniti!!!!,

Komša

pre 6 godina

U velikoj meri je došlo do prepakivanja glasova samo.Znatnih pomeranja nije bilo u odnosu na predsedničke izbore.
SNS + SPS 421K u odnosu ma Vučićevih 403K na predsedničkim.To je 18000 više - deo SPS glasača je ovaj put ozašao,deo glasača je SNS pridobio.
Ako pogledamo Janković + Jeremić rezultat sa predsedničkih 278K i uporedimo sa listama koje su tada podržale njih dvojcu vidimo - 156K Djilasovih + 18K DS + 29K Patkica (podržali SJ) i dobijemo 203 K - 75000 manje nego na predsedničkim.Šapić je osvojio 74000.To je od prilike isti odnos -421K prema 277.
Dveri/DJB su osvojili 3000 manje.

Kampanja ovaj put nije imala referendumski karakter kao na predsedničkim i nije bila izlaznost kao tada.Ništa se dramatično nije dogodilo ,jedino opozicija nije uspela da lepo upakuje glasove pa je tri liste otišlo ispod cenzusa - DS,NDBGD,DJB/Dveri.
Realno,najveći gubitnici su DS i DJB/Dveri.Prvi zbog insistiranja na samostalnim nastupu a drugi zbog preoštre kritike Šapića i Djilasa.
Za ostale se očekivalo da padnu SRS,DSS ili da nestanu (LDP).
Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!

Перица

pre 6 godina

,,Doktorand na Fakultetu političkih nauka Boban Stojanović za B92.net kaže da te četiri liste imaju dosta ličnosti - sve su izrazito liderske, a čak i svi lideri imaju prezime od pet slova (Vučić, Đilas, Šapić, Dačić, Antić)."

Која анализа... можда сви носе исти број ципела... И они нам, укључујући и овог докторанта, кроје капу??

Стварно смо пали веома нисмо.

Stranac u sopstvenoj državi

pre 6 godina

@Remontovana limenka
A šta ako se i ovde osećam kao stranac? Govorimo istim jezikom, ali ne razumem ljude koji se žale da loše žive pa onda ne izađu na glasanje ili glasaju za iste one zbog kojih loše žive. Koji se žale na korupciju, a prvi nude mito i traže veze i kada nema potrebe za tim.
Moja rođena država me tretira kao građanina drugog reda jer nisam vaspitan da se laktam i da "se snalazim", a nisam ni dete političara ili bar vlasnika medijske kuće. I onda se pitaš zašto bi neko otišao da bude stranac u uređenoj državi u kojoj će moći da radi i da od svog rada pristojno živi pa makar on bio negovatelj, vozač, doktor ili inženjer.

Consules

pre 6 godina

Verovatno je za ovaj narod najbolji sistem starog Rimskog konzulata - 1. dva funkcionera sa jakim izvrsno-upravnim ovlascenjima i pravom veta na odluke svoga kolege 2. zabranom ponovnog reizbora na tu funkciju 3. i da traje funkcija max godinu dana.

Ah, da zaboravio sam; treba prvo doci na vlast pa promeniti sistem. hehehe kako sam tupav.

Smurf

pre 6 godina

Ajde budimo realni, nije DS dobila 2,1% glasova, već koalicija DS, SDS, NS je dobila 2,1% glasova. Ne treba zaboraviti da su predsednici tih stranaka bivši ministar odbrane Srbije, bivši predsednik Srbije i bivši premijer Srbije, a svaki od njih je bio predsednik DS-a. E sad, ne mogu a da se ne zapitam, koliko bi onda dobili glasova da su izašli sami...Da ih podelimo sa tri? Šutanovac 0.66% + Tadić 0,66% + Živković 0,66% = 2%...ili bi možda prošli još gore da su izašli sami (?)

Gruja

pre 6 godina

Dve pogresne postavke oko izbora: da je baceno 170 000 glasova ovih ispod cenzusa, a ko garantuje da bi ti ljudi glasali za Djilasa? I drugo: ko garantuje da bi onih 50% ( ako ih realno ima uopšte toliko jer očigledno da se masa ljudi samo vodi u BG a žive u inostranstvu ili van Beograda) koji nisu izašli opet glasali za Djilasa, a ne za AV? Ko dobije izbore, treba mu čestitati, idemo dalje.

Mia

pre 6 godina

Salu na stranu,miaslim da nije vazno prezime lidera stranke,vec kompletan utisak koji ostavlja kod gradana i da li vodi realnu politiku ili ne.Gradani traze rezultate rada.

Branislav

pre 6 godina

Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic. Malo jos posle toga oni su imali stabilnu stranku ali sa dolaskom sumnjivih ljudi kakvi su Djilas, Tadic, Sutanovac itd. rejting je naglo opao. Zamislite nekada je u stranci bio Djindjic a sada Balsa Bozovic? Ko normalan moze da glasa za Balsu? Pored toga steta koju su Djilas i Tadic naneli zemlji (unistavanjem privrede, sumnjivim privatizacijama, pljackama, kradjama, velikom stopom kriminala itd) uticala je i na pad rejtinga te stranke tako da su oni toliko nisko pali da je bolje plasiran od njih cak i Beli.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari

(konfucije, 06. mart 2018 14:03)

Ostaje da pogađam:
- rođen si 2000. godine ili malo pre ili posle?
- nešto si pobrkao?
- namerno pišeš neistine?
U bivšoj SFRJ postojalo je nekoliko TV studija koji su bili raspoređeni u "glavnim" gradovima socijalističkih republika i pokrajina. Emitovali su uglavnom dve informativne emisije formata "dnevnik". Svaka informativna emisija na bilo kojem mediju sve do devedesetih godina dvadesetog veka, počinjala je sa:
" Dobar dan/veče, dragi gledaoci/slušaoci! Danas je drug Tito..." , i to je morala biti prva vest koja se emituje. Pa i kad bi se izveštavalo o nekoj iznenadnoj katastrofi, nepogodi, nesreći..., krenulo bi sa vestima šta je drug Tito izjavio povodom vesti o tom događaju.
Izvini, ali još uvek ima živih nas metuzalema koji se sećaju tih vremena.

Hrvatko

pre 6 godina

Meni kao outsideru nisu jasni argumenti koje tu ostavljaju vjerojatno uglavnom (ojađeni) Beograđani, a i inače nakon svake Vučićeve maestralne izborne pobjede.
Uglavnom se svodi, opozicija loša, krali, tajkuni, nećemo se vraćati u prošlost, zla "bivša vlast", blablabla...
A šta je Vučić, povratak u budućnost?!
Pa on je bio jedan od glavnih aktera jednog od najgorih perioda srpske istorije, ratovanja, bijeda, sankcije, nije bilo ničega, radili za par maraka, pričaju mi ljudi da ste jeli golubove.
Ovi koji su došli na vlast 2000. kakvi god da su bili oni su oživili mrtvaca, napravili ekonomsku revoluciju dostojnu Nobela za ekonomiju, proguglatje parametre 2000, 2012 i 2017, ovaj je sva 4 jahača apokalipse u jednom, a oni mesije i apostoli!

Xobotnica

pre 6 godina

Сећа се једног рођендана, пред 5.октобар, закрвило друштво, око 20-25 год., против Слобе али и за њега. Девојке најгласније. Негде у децембру ти СПС-овци убеђују нас, е ајде у Демократску, има пропусница за базен и сауну на Бањици...А пљували Ђинђића два месеца пре тога. Шта после тога коментарисати, тада сам закључио шта су странке у Србији.

sale

pre 6 godina

"Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic."

Ne sećate se dobro. DS je žrtva svojih prvih uspeha i ambicija jakih ličnosti u njoj, odnosno sektaštva i cepanja.

To je počelo sa Koštuničinim izlaskom iz DS još davno pre 2000. Od tada pa do danas, svaka i najmanja mrva kredibiliteta je bila isisana i upotrebljena za nečiju ličnu promociju.

Ideja postojanja jedne takve stranke je vrlo snažna i privlačna, ali je privlačila ljude koji nisu bili sposobni za, ili nisu voleli kompromise i integrativni rad na jačanju zdrave kohezivne i kooperativne atmosfere unutar stranke. Đinđić tu nije različit od drugih lidera, samo što slučajno on nije bio taj koji je ispao, nego je izgurao Mićunovića (koji se posle jednog perioda uvređenog soliranja vratio) i postao lice DS-a. Da nije tragično prekinut njegov život, danas ne bi bilo nikakvog magičnog oreola oko njegove ličnosti, bio bi omražen od većine, a danas bi verovatno bio to što je Čeda Jovanović ili Zoran Živković, jer bi posle Bodruma verovatno opet Tadić preuzeo DS, a Đinđić bi najverovatnije uradio ono što su svi "neshvaćeni" lideri DS-a oduvek radili: spakovao kofere i osnovao svoju stranku.

DS je jedina stranka u Srbiji koja poseduje unutrašnje demokratske procedure, ali one izgleda ili nisu bile dovoljne da je održe živom, ili možda Srbi nisu sposobni da se bave demokratijom, nego se svako neslaganje mora završiti razlazom.

Jovana

pre 6 godina

Opoziciji nije bitno ko ce da pobedi, bitno je samo bilo da se Vucic skine sa vlasti i u tome nisu uspeli. To im je bio jedini cilj, a ne da pomognu drzavi i narodu kako su predstavljali svoje kampanje.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!
(Komša, 06. mart 2018 11:26)

U pravu ste. Zamislite samo koliko bi trebalo da budu debili glasači koji bi izašli i glasali za Dragana Šutanovca, Zorana Živkovića, Borisa Tadića, Vuka Jeremića, Nenada Čanka, Vuka Draškovića i "najperspektivnijeg mladog srpskog političara" Čedu Jovanovića? Ova politička pošast je gore poharala Srbiju nego ratovi i sankcije, a najgore je to što su eto ostali na slobodi i kiselo se i licemerno kese Srbiji u lice. Kada njih Srbija spakuje na sigurno, u neke tamne prostorije iz kojih neće moći da se rugaju nevolji srpskog građanina, tad će moći da se priča o perspektivi nove srpske političke ideologije i elite. Do tada, možemo mi "prepakivati" i "raspakivati" glasove, boljitka biti neće.

Njofra

pre 6 godina

To kad odu Titove generacije pa dodju na scenu ljudi koji znaju samo za Srbiju i siromastvo od devedesetih a ne za velike privilegije prethodne generacije?

Komša

pre 6 godina

@DS=SNS
Netačno.DS je u dva trenutka postao populistička stranka slična SNS (SPS i DSS svojevremeno.
Pevi put je to bilo kada je Djindjić bukvalno napravio puč u DS i smenio Mićunovića.Koliko god nepopularno bilo sada tako pričati o Djindjiću to je istina- noje se poneo demoktatski jer je Mićunović ne samo smenjen nego mu je ukinuta i kolumna u stranačkom glasilu i bukvalno je nateran da napustu stranku.To je bila cena približavanja "nacionalnom"glasačkom telu (odlazak na Pale ,pateiotska retorika). DS je tada napravio dobar rezultat.
Drugi skok je napravio Tadić ,jednim velikim delom zbog čišćenja stranke - otišli Živković,Vesić,Čeda a drugim delom zbog približavanja nacionalnom kursu.
Kada se DS vrati programski osnovnim demokratskim načelima,kada se time isključivo bude bavila imaće svojih stabilnih 7-10% glasača jer ti glasači postoje.
Pravo na istinito,nepristrasno i blagovremeno informisanje,pravo na kritiku i kontrolu vlasti,pravo na slobodne izbore - to je ono čime DS isključivo mora da se bavi.Većina ljudi koji figuriraju kao vodeći bi morala da se skloni (Šutanovac prvi - još davno).

Vlada

pre 6 godina

@Sarplaninac Eto, ja sam kao klinac glasao protiv Miloševića, išao na demonstracije itd. Sve zarad ideala i one "biće bolje samo da on ode.".
I bi tako, Sloba je otišao u istoriju a ovima koji se od tada razvlače po skupštini i jeste defakto bolje.

Stari ribar iz Zemuna

pre 6 godina

Ne pet slova nego je važno da nikad ništa niste radili van politike. Zato ni za fabriku koja pravi mercedes ne mogu da nađu kupca.

sarajevo.ba

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !
(Remontovana limenka !, 06. mart 2018 11:45)

Tako sam i ja volio jednu djevojku a ona me varala iz dana u dan, a ja je volio.
Znas ono kako kazu gdje zivi budala a gdje pametan.

Cvetaroš

pre 6 godina

1240931? Milutine, nije problem što oni nisu glasali za Vučića nego što nisu glasali ni za koga. Ja na izborima tražim onog za koga ću da glasam, a ne za koga neću.

konfucije

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari..vucic je slab ..sa slabim ljudima oko njega i zato permanentno mora se javlja u svim medijima ..od zore do kasne noci ..njegov pad ce biti zestok..onog momenta kad isporuci ono sto je obecao Delivery unit-u bit ce bacen niz vodu!!

Trotters Independent Traders

pre 6 godina

Ja imam prezime od 5 slova.
Kandidujem se.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 6. mart 2018 11:06)

A sta da radimo mi sa 6 slova? U prevremenu penziju?

stručnjak fotelja

pre 6 godina

biračko telo ds-a se priklonilo grupaciji oko đilasa i jankovića. posle dolaska vučića imamo prvo formiranje novog bloka u opoziciji i novih stranaka. sad se može ući u konkretne koalicije sa ispitanom jačinom među biračima. oni koji su ostali ispod cenzusa će se ili zvanično priključiti nekoj koaliciji ili će nestati. za opoziciju je glasalo u ukupnom zbiru oko 340.000 a za sns 370.000, i pored zatvorenih medija i poluga moći koje ima vlast građani su jasno rekli da su za promene. dolaze opštinski izbori koji su ustvari jako bitni za stranke jer mogu osvojiti realnu vlast u bogatim centralnim opštinama. dogodio se prvi korak ka konkretizaciji delovanja opozicije koja se konstantno urušavala spolja ali i iznutra od dolaska sns-a.

ro

pre 6 godina

Opozicija se sama ugasila. Dosta njih su trojanski konji. Objasnite neprirodnu kolaiciju DJB-Dveri?
Ovi prvi su neki liberali, pro EU i NATO, slobodno tržište...Dveri nacionalisti, anti-EU i rosofili. Pa kako su mislili da uspeju? I zašto žuti patkari nisu prišli Djilasu a ovaki su to bačeni glasovi..klasični trojanski konji. Onda zašto DSS-Dveri-SRS-Zavetnici...nisu u kolaiciji isti su im glasači? Milica radi za BIA.
Sve je ovo isplanirano.

Gewordener Wiener

pre 6 godina

Baš si kontam šta vam sve ovaj radi, Tuđman se to nikad ne bi usudio, pa Ustavni sud je protiv njegovog režima u korist penzionera donio presudu tešku silne milijarde koja je bila ispoštovana, on je za ovog neka kombinacija Konrada Adenauera i Gandhija!

Zoro

pre 6 godina

Veci deo mog okruzenja, ukljucujuci i mene samog smo dali glas Inicijativi Ne(davi)mo Beograd. Nekada smo glasali za DS, prosle godine za Jankovica . Eto tu je otisao deo glasova.

mamlaz

pre 6 godina

@Hrvatko

Sve tačno, ali ovo sa golubovima prvi put čujem.
Doduše, postoji vic na tu temu, pa je neko izgleda svrstao radnju tog vica u stvarnost. Činjenica je da '90 nije bilo osnovnih životnih namirnica, česte restrikcije struje, finansijski sistem u potpunosti obesmišljen i da je narod živeo u teeeškoj bedi, ali nikad ni za koga nisam čuo da je jeo golubove.

Samo sloga srbina spasava

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.

BeKo

pre 6 godina

Član 5

Odbornici se biraju na osnovu lista političkih stranaka, njihovih koalicija, i lista koje predlože grupe građana (u daljem tekstu: izborna lista).

Dakle stranke ne mogu umreti jer one po zakonu, uz grupu građana, jedine mogu podneti listu za izbore.

tupko tupadzija

pre 6 godina

negde je neko rekao da pred prve visestranacke izbore u srbiji(90.)ne postoji stranka koja je nije osnovana od strane d.b.-a svi tadasnji predsednici stranaka radnici sluzbe!?

EU Citizen

pre 6 godina

Nije to "građanski" beograd, već "pseudograđanski", osilrdnji ostaci lažne brozovske "građanske klase". U normalnom svetu, za status sresnje klase koji ti ljudi sebi prisvajaju, mora da se dobro pomuči. Oni su ga dobili po direktivi razbojnika i nije ni čudo da ga nisu sačuvalu, što pre to nestane, olke za ovaj narod i zemlju.

ha ha

pre 6 godina

Smrt stranaka, ali kakvih? Vucicu vise ne trebaju kvazipatriotske stranke tipa radikali i zavetnici, a Briselu i Berlinu ne trebaju vise DS i LDP.

Komsa

pre 6 godina

Opozicija ima direktivu i nagradjena je da se tako ponasa, da glumi i sl. Vucic opstaje jer ima zadatak, svi znamo koji, da ne pisem zbog cenzure jer nece da objave... nema razlike izmedju Vucica i npr Djilasa. Obojica imaju istog poslodavca. Izborna statistika je jos poraznija ako se to uzme u obzir.

Debil za DS

pre 6 godina

@kontroverzni penzioner A zamisli tek ko je glasao za SNS zbog paketica ili za Djilasa koji je smislio Bus+ i fontanu na Slaviji a njegovi drugari Mali i Vesic je realizovali ili za Jankovica, ko mu dade telefon i nauci ga da tweetuje ili za ... Ustvari Marjane Risticevicu ti li si?

bgd

pre 6 godina

Đilas, Jeremić i Janković treba da naprave jednu stranku koju će da urede onako kako bi zemlju uredili. Ne treba nam novi DOS i ne treba na novi Vučić, Tadić, Koštunica, Tito... Nek se bore za institucije i nek nađu način da spreče kršenje zakona i ustava koji se od 2012 svake godine dešava na izborima. Ljudi iz koalicije oko DS su pokazali šta umeju, a zahvaljujući godinama urušavanoj strukturi od strane DBa, ostao je samo trulež. Znači bez njih, sa novim ljudima (možda i Šapićem) oni mogu da skinu predsednika, premijera i gradonačelnika.

ds = sns

pre 6 godina

Dada
DS se urusio zato sto je imao mnogo satelitskih stranaka oko sebe ipogibijom djindjica posle toga nije imao harizmaticnog kao i sada vucic da ode iz sns-a partija bi nestala zbog sujete clanstva ko ce biti vodja drugo nema potrebe za dve demokratske partije sa istim programom jer je sns naslednik ds-ve politike i tu politiku je podigao na visi nivo i komotno moze da nosi ime srpska demokratska napredna partija sdnp sto mozete videti ako procitate programe obadve partije sa nekim kozmetickim razlikama sve je isto kao sedimo na dve stolice samo to je prica za narod rusija je na marginama i za sve se pita eu i nemacka i tamo ide po misljenje ostale razlike cu da ostavim vama da otkrijete i necete naci ni jednu ogromnu razliku tako da mi ustvari nemamo opoziciju jer sve partije koje su presle cenzus i neke koje nisu presle cenzus duvaju u istu tikvo

Veseli

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.
(Samo sloga srbina spasava, 06. mart 2018

Problem je sto Slobo nije izgubio poslednje izbore kad je srušen, srušila ga je "ulica" !
Ulica se tada mogla napuniti jer je narod želeo promene u zemlji U KOJOJ ŽELI DA ŽIVI, danas to nije moguće jer narod ne želi da živi više u Srbiji, što se može primetiti iz godine u godinu, jer svake godine ode 50 000 ljudi između 20-40 godina.
Nikad ovde neće biti bolje, može samo gore, odlaze oni koji bi je mogli popraviti, a ostaje š*am koji dobro pliva, i normalan svet koji je izgubljen u ovom cirkusu.

kladzom do bola

pre 6 godina

zanimljivo da mi kao drustvo ocekujemo boljitak samo zato sto bi umesto jedne partije dosla druga a ne svojim radom , zalaganjem . ljudima koji imaju izgradjenu licnost i radne navike , sve jedno je da li je na vlasti mika , zika , i to je populacija od skoro 40 % koja skoro nikad i ne glasa . koga stvarno briga sto se neke partije gase , druge prave ako nisi clan i ne zavisis od toga . pozz

Salimo te

pre 6 godina

"Kada se ti procenti prevedu u ljude, lista oko tog i tog osvojila je..."
Ne prevode se procenti u ljude,već obrnuto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv, 6. mart 2018 12:34)

Ja mislim da je suprotno.

sempervivum

pre 6 godina

Nikako da shvate da prevare ne pobedjuju.
(Nada, 6. mart 2018 13:32) # Link komentara


-----
Апсолутно нетачно.
Управо ови избори показују да само преваре побеђују...
Не побеђују програми, не побеђују квалитетни људи, већ пропаганда. И то је скоро свуда у свету. Само што је то код нас додатно усавршено јер немамо независне медије и независно судство. Овде побеђује најјача пропаганда прилагођена уху просечног (необразованог) бирача. Побеђују они који најубедљивије лажу и који за своје лажи обезбеде јаку медијску подршку. То је АВ схватио и он је интензивно радио на томе. Већ 6 година он је у непрекидној кампањи. Он је невероватне поразе на Косову приказao као победе ("5:0", сећате се?). Невероватан пад стандарда грађана приказује као успех. Најслабији раст БДП-а приказује као сјајне реформе...
Владајућа странка се нон-стоп бави критиком опозиције, уместо обрнуто (као што је у нормалним земљама). Успели су да изокрену све наглавачке.
Треба АВ честитати на перфидности. Човек је краљ драме, махер извртања чињеница, човек који ужива у изборима и за њих живи! А народ и Србија... - чемер и јад! Без перспективе!

Vladica

pre 6 godina

Nema tu sta da se raspravlja. Svi iz opozicije ste bili na vlasti i znamo kako ste vladali. Uveli ste anarhiju umesto demokratije. Lenjost, foloranje, lazi, nezainteresovanost i hiljadu drugih gluposti vas odlikuju. Sutanovac kaze, zvao ga neko da se vide da pricaju a taj je obican covek, pa necu valkda ja da pricam sa nekim ispod njega..dakle upravo to je problem svih njih, misle da su gore negde, da treba da nas gaze,da kradu a nas da je sramota sto smo ih pitali na tu temu. Za nista nisu bili nadlezni, unistili sudstvo, policiju, vojsku. Ja vise ne idem da glasam sa parolom "za manje zlo" sano kada dodje neko novi kome bih poverovao, da radi i sluzi narodu. Do tada, ja koji ne mogu jos uvek da zamislim da mi je Vucic predsednik kazem "nema boljeg od bjega"!!! I nema, nazalost. A sve nam je u kur... I ne valja. Ali nema ozbiljnijeg.

Marko (Dorcol)

pre 6 godina

Svi pricaju o losim strankama, a niko ne pominje katastrofalno biracko telo, koje se prodaje za dve litre ulja, ili besplatne pljeskavice. Pri tome, biracko telo nece biti bolje, nego samo gore jer sve sto je obrazovano i pismeno, gledace kako da pobegne u inostranstvo. Nije to samo pitanje finansijske situacije, nego i zivota u drustvu u kome jedna trecina stanovnistva pljuje na ulci, jedna cetvrtina urinira na javnom mestu, a jedna trecina trese nos bez maramice (ove grupe se medjusobno ne iskljucuju). Pogadjajte, kakve sanse Ne davimo Beograd ima u ovakvoj sredini.

ha ha

pre 6 godina

Smrt stranaka, ali kakvih? Vucicu vise ne trebaju kvazipatriotske stranke tipa radikali i zavetnici, a Briselu i Berlinu ne trebaju vise DS i LDP.

Njofra

pre 6 godina

To kad odu Titove generacije pa dodju na scenu ljudi koji znaju samo za Srbiju i siromastvo od devedesetih a ne za velike privilegije prethodne generacije?

FILO

pre 6 godina

Sto bi Marcelo rekao - Čestitam ubediljivu pobedu pokretu "Ja tu ništa ne mogu da promenim, a i briga me", koji je ponovo razvalio sa skoro 49% bez ikakve muke, za razliku od drugoplasiranog Vučića, koji se svim sredstvima borio za svaki glas. On, izgleda, misli da se glasovi važe, pih. Treba to ležernije, kao pobednici "Ja tu ništa", koalicija onih kojih se ne tiče i onih koji će i 2038. godine da pričaju kako su se iscimali dvehiljadite. Njihov će program zato dosledno biti sproveden u delo.

ds = sns

pre 6 godina

Dada
DS se urusio zato sto je imao mnogo satelitskih stranaka oko sebe ipogibijom djindjica posle toga nije imao harizmaticnog kao i sada vucic da ode iz sns-a partija bi nestala zbog sujete clanstva ko ce biti vodja drugo nema potrebe za dve demokratske partije sa istim programom jer je sns naslednik ds-ve politike i tu politiku je podigao na visi nivo i komotno moze da nosi ime srpska demokratska napredna partija sdnp sto mozete videti ako procitate programe obadve partije sa nekim kozmetickim razlikama sve je isto kao sedimo na dve stolice samo to je prica za narod rusija je na marginama i za sve se pita eu i nemacka i tamo ide po misljenje ostale razlike cu da ostavim vama da otkrijete i necete naci ni jednu ogromnu razliku tako da mi ustvari nemamo opoziciju jer sve partije koje su presle cenzus i neke koje nisu presle cenzus duvaju u istu tikvo

Samo sloga srbina spasava

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.

psiholog

pre 6 godina

Visepartijski sistem od 1990g, politicari i njihove stranke su ojadili Srbiju i njen narod. Pokazalo se da su politicke partije iznad prava i zakona- a ona partija ili koalicija koja je na vlasti, samo gleda da sebi puni dzepove.

Hrvatko

pre 6 godina

Meni kao outsideru nisu jasni argumenti koje tu ostavljaju vjerojatno uglavnom (ojađeni) Beograđani, a i inače nakon svake Vučićeve maestralne izborne pobjede.
Uglavnom se svodi, opozicija loša, krali, tajkuni, nećemo se vraćati u prošlost, zla "bivša vlast", blablabla...
A šta je Vučić, povratak u budućnost?!
Pa on je bio jedan od glavnih aktera jednog od najgorih perioda srpske istorije, ratovanja, bijeda, sankcije, nije bilo ničega, radili za par maraka, pričaju mi ljudi da ste jeli golubove.
Ovi koji su došli na vlast 2000. kakvi god da su bili oni su oživili mrtvaca, napravili ekonomsku revoluciju dostojnu Nobela za ekonomiju, proguglatje parametre 2000, 2012 i 2017, ovaj je sva 4 jahača apokalipse u jednom, a oni mesije i apostoli!

stručnjak fotelja

pre 6 godina

biračko telo ds-a se priklonilo grupaciji oko đilasa i jankovića. posle dolaska vučića imamo prvo formiranje novog bloka u opoziciji i novih stranaka. sad se može ući u konkretne koalicije sa ispitanom jačinom među biračima. oni koji su ostali ispod cenzusa će se ili zvanično priključiti nekoj koaliciji ili će nestati. za opoziciju je glasalo u ukupnom zbiru oko 340.000 a za sns 370.000, i pored zatvorenih medija i poluga moći koje ima vlast građani su jasno rekli da su za promene. dolaze opštinski izbori koji su ustvari jako bitni za stranke jer mogu osvojiti realnu vlast u bogatim centralnim opštinama. dogodio se prvi korak ka konkretizaciji delovanja opozicije koja se konstantno urušavala spolja ali i iznutra od dolaska sns-a.

Gewordener Wiener

pre 6 godina

Baš si kontam šta vam sve ovaj radi, Tuđman se to nikad ne bi usudio, pa Ustavni sud je protiv njegovog režima u korist penzionera donio presudu tešku silne milijarde koja je bila ispoštovana, on je za ovog neka kombinacija Konrada Adenauera i Gandhija!

ro

pre 6 godina

Opozicija se sama ugasila. Dosta njih su trojanski konji. Objasnite neprirodnu kolaiciju DJB-Dveri?
Ovi prvi su neki liberali, pro EU i NATO, slobodno tržište...Dveri nacionalisti, anti-EU i rosofili. Pa kako su mislili da uspeju? I zašto žuti patkari nisu prišli Djilasu a ovaki su to bačeni glasovi..klasični trojanski konji. Onda zašto DSS-Dveri-SRS-Zavetnici...nisu u kolaiciji isti su im glasači? Milica radi za BIA.
Sve je ovo isplanirano.

Zoro

pre 6 godina

Veci deo mog okruzenja, ukljucujuci i mene samog smo dali glas Inicijativi Ne(davi)mo Beograd. Nekada smo glasali za DS, prosle godine za Jankovica . Eto tu je otisao deo glasova.

Перица

pre 6 godina

,,Doktorand na Fakultetu političkih nauka Boban Stojanović za B92.net kaže da te četiri liste imaju dosta ličnosti - sve su izrazito liderske, a čak i svi lideri imaju prezime od pet slova (Vučić, Đilas, Šapić, Dačić, Antić)."

Која анализа... можда сви носе исти број ципела... И они нам, укључујући и овог докторанта, кроје капу??

Стварно смо пали веома нисмо.

Mihailo

pre 6 godina

Sve je prošlo po planu. Podela novca penzionerima pred izbore, podela novca, robe i dovoženje na glasanje socijalno ugroženih, Roma, bolesnih, starih lica. Više glasača nego stanovnika. Srećno, mene više ne dotiče, radim van Srbije, uskoro će i moja deca otići. Ali to je deo plana, gašenje Srbije da bi neki drugi mogli da se nasele. Botovi i svi vi koji uporno glasate za one koji uništavaju Srbiju zarad sitnih interesa, kada budete manjina u Srbiji i robovska snaga za druge ne krivite nikoga osim samih sebe.

Remontovana limenka !

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !

sarajevo.ba

pre 6 godina

Muka mi je vise od ovih koji non stop ponavljaju "idem ja iz Srbije"!?Pa idite ko vam brani !? Mislite da je med i mleko preko !? Vecito ces biti stranac i to se nikad nece promeniti,da cistim nemackim babama d...,nikada ! Ovde se nikada nije dobro zivelo,niti ce se ziveti za 100 godina.Takav smo narod i to se ne moze promeniti ! Ali kakva god da je ova raspala Srbija ja je volim i umrecu u njoj,ne treba mi ni Evropa ni Amerika !
(Remontovana limenka !, 06. mart 2018 11:45)

Tako sam i ja volio jednu djevojku a ona me varala iz dana u dan, a ja je volio.
Znas ono kako kazu gdje zivi budala a gdje pametan.

ljubomir

pre 6 godina

Ovo je vreme jakih lidera a ne stranaka , programi , ideologija , politička korektnost , su trenutno prevaziđene kategorije , tako da je ubedljivu pobedu odnela formalna koalicija , koja nije ni predložila..gradonačelnika !!

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!
(Komša, 06. mart 2018 11:26)

U pravu ste. Zamislite samo koliko bi trebalo da budu debili glasači koji bi izašli i glasali za Dragana Šutanovca, Zorana Živkovića, Borisa Tadića, Vuka Jeremića, Nenada Čanka, Vuka Draškovića i "najperspektivnijeg mladog srpskog političara" Čedu Jovanovića? Ova politička pošast je gore poharala Srbiju nego ratovi i sankcije, a najgore je to što su eto ostali na slobodi i kiselo se i licemerno kese Srbiji u lice. Kada njih Srbija spakuje na sigurno, u neke tamne prostorije iz kojih neće moći da se rugaju nevolji srpskog građanina, tad će moći da se priča o perspektivi nove srpske političke ideologije i elite. Do tada, možemo mi "prepakivati" i "raspakivati" glasove, boljitka biti neće.

EU Citizen

pre 6 godina

Nije to "građanski" beograd, već "pseudograđanski", osilrdnji ostaci lažne brozovske "građanske klase". U normalnom svetu, za status sresnje klase koji ti ljudi sebi prisvajaju, mora da se dobro pomuči. Oni su ga dobili po direktivi razbojnika i nije ni čudo da ga nisu sačuvalu, što pre to nestane, olke za ovaj narod i zemlju.

Xobotnica

pre 6 godina

Сећа се једног рођендана, пред 5.октобар, закрвило друштво, око 20-25 год., против Слобе али и за њега. Девојке најгласније. Негде у децембру ти СПС-овци убеђују нас, е ајде у Демократску, има пропусница за базен и сауну на Бањици...А пљували Ђинђића два месеца пре тога. Шта после тога коментарисати, тада сам закључио шта су странке у Србији.

konfucije

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari..vucic je slab ..sa slabim ljudima oko njega i zato permanentno mora se javlja u svim medijima ..od zore do kasne noci ..njegov pad ce biti zestok..onog momenta kad isporuci ono sto je obecao Delivery unit-u bit ce bacen niz vodu!!

Verica

pre 6 godina

A sta mislite da su ovih 366.000 glasaca dali glas Vucicu sto ga vole? Toliko vam je glasaca zaposleno u javnom sektoru 366.000 i sta ljudi da rade da glasaju za druge plase se dobice svi otkaz jel ovo nije zemlja sa vladavinom prava vec anarhijom i prostatlukom i bezobrazlukom.

Stranac u sopstvenoj državi

pre 6 godina

@Remontovana limenka
A šta ako se i ovde osećam kao stranac? Govorimo istim jezikom, ali ne razumem ljude koji se žale da loše žive pa onda ne izađu na glasanje ili glasaju za iste one zbog kojih loše žive. Koji se žale na korupciju, a prvi nude mito i traže veze i kada nema potrebe za tim.
Moja rođena država me tretira kao građanina drugog reda jer nisam vaspitan da se laktam i da "se snalazim", a nisam ni dete političara ili bar vlasnika medijske kuće. I onda se pitaš zašto bi neko otišao da bude stranac u uređenoj državi u kojoj će moći da radi i da od svog rada pristojno živi pa makar on bio negovatelj, vozač, doktor ili inženjer.

ankona

pre 6 godina

Srbi kao narod su ogrezli u paternalizmu i prosto se gnušaju slobodne misli. Ne žele da preuzmu odgovornost, već stvarno i iskreno uživaju da im neko drugi kroji sudbinu, samo dok ih drži site. Definitivno polu-feudalno društvo

Cvetaroš

pre 6 godina

1240931? Milutine, nije problem što oni nisu glasali za Vučića nego što nisu glasali ni za koga. Ja na izborima tražim onog za koga ću da glasam, a ne za koga neću.

tupko tupadzija

pre 6 godina

negde je neko rekao da pred prve visestranacke izbore u srbiji(90.)ne postoji stranka koja je nije osnovana od strane d.b.-a svi tadasnji predsednici stranaka radnici sluzbe!?

kladzom do bola

pre 6 godina

zanimljivo da mi kao drustvo ocekujemo boljitak samo zato sto bi umesto jedne partije dosla druga a ne svojim radom , zalaganjem . ljudima koji imaju izgradjenu licnost i radne navike , sve jedno je da li je na vlasti mika , zika , i to je populacija od skoro 40 % koja skoro nikad i ne glasa . koga stvarno briga sto se neke partije gase , druge prave ako nisi clan i ne zavisis od toga . pozz

Komsa

pre 6 godina

Opozicija ima direktivu i nagradjena je da se tako ponasa, da glumi i sl. Vucic opstaje jer ima zadatak, svi znamo koji, da ne pisem zbog cenzure jer nece da objave... nema razlike izmedju Vucica i npr Djilasa. Obojica imaju istog poslodavca. Izborna statistika je jos poraznija ako se to uzme u obzir.

Trotters Independent Traders

pre 6 godina

Ja imam prezime od 5 slova.
Kandidujem se.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Che, 6. mart 2018 11:06)

A sta da radimo mi sa 6 slova? U prevremenu penziju?

Komša

pre 6 godina

U velikoj meri je došlo do prepakivanja glasova samo.Znatnih pomeranja nije bilo u odnosu na predsedničke izbore.
SNS + SPS 421K u odnosu ma Vučićevih 403K na predsedničkim.To je 18000 više - deo SPS glasača je ovaj put ozašao,deo glasača je SNS pridobio.
Ako pogledamo Janković + Jeremić rezultat sa predsedničkih 278K i uporedimo sa listama koje su tada podržale njih dvojcu vidimo - 156K Djilasovih + 18K DS + 29K Patkica (podržali SJ) i dobijemo 203 K - 75000 manje nego na predsedničkim.Šapić je osvojio 74000.To je od prilike isti odnos -421K prema 277.
Dveri/DJB su osvojili 3000 manje.

Kampanja ovaj put nije imala referendumski karakter kao na predsedničkim i nije bila izlaznost kao tada.Ništa se dramatično nije dogodilo ,jedino opozicija nije uspela da lepo upakuje glasove pa je tri liste otišlo ispod cenzusa - DS,NDBGD,DJB/Dveri.
Realno,najveći gubitnici su DS i DJB/Dveri.Prvi zbog insistiranja na samostalnim nastupu a drugi zbog preoštre kritike Šapića i Djilasa.
Za ostale se očekivalo da padnu SRS,DSS ili da nestanu (LDP).
Nisu stranke problem ,ni dužine prezimena već ista galeroja likova koji ne odustaju uprkos jasnim porukama na izborima - penzija!

Sarplaninacc

pre 6 godina

Pa ljudi to je demokratija!
Ljudi su glasali vučič je pobedio i kraj!
To je realnost današnje srbije i njenih gradjana.
Evo priča mi moj prijatelj da je negov otac "opet"glaso za vučica,a prošle godine osto bez posla posle 28 g staža a žena mu izgubila poso u administraciji zbog dolaska novih sns kadrova,ćerka sa završenim fakultetom na birou, a sin došo u francusku s porodicom da živi i radi!
I takvi ljudi daju glas sns i vučicu,a kukaju kako je loše,da gore nije bilo!
Šta to dokazuje,da nije kriv sns i vučić nego naš mentalitet i to će se teško promeniti!!!!,

Stari ribar iz Zemuna

pre 6 godina

Ne pet slova nego je važno da nikad ništa niste radili van politike. Zato ni za fabriku koja pravi mercedes ne mogu da nađu kupca.

kontroverzni penzioner

pre 6 godina

tito i slobo se gotovo nikad nisu pojavljivali u javnosti a bili su jaki drzavnici i politicari

(konfucije, 06. mart 2018 14:03)

Ostaje da pogađam:
- rođen si 2000. godine ili malo pre ili posle?
- nešto si pobrkao?
- namerno pišeš neistine?
U bivšoj SFRJ postojalo je nekoliko TV studija koji su bili raspoređeni u "glavnim" gradovima socijalističkih republika i pokrajina. Emitovali su uglavnom dve informativne emisije formata "dnevnik". Svaka informativna emisija na bilo kojem mediju sve do devedesetih godina dvadesetog veka, počinjala je sa:
" Dobar dan/veče, dragi gledaoci/slušaoci! Danas je drug Tito..." , i to je morala biti prva vest koja se emituje. Pa i kad bi se izveštavalo o nekoj iznenadnoj katastrofi, nepogodi, nesreći..., krenulo bi sa vestima šta je drug Tito izjavio povodom vesti o tom događaju.
Izvini, ali još uvek ima živih nas metuzalema koji se sećaju tih vremena.

bgd

pre 6 godina

Đilas, Jeremić i Janković treba da naprave jednu stranku koju će da urede onako kako bi zemlju uredili. Ne treba nam novi DOS i ne treba na novi Vučić, Tadić, Koštunica, Tito... Nek se bore za institucije i nek nađu način da spreče kršenje zakona i ustava koji se od 2012 svake godine dešava na izborima. Ljudi iz koalicije oko DS su pokazali šta umeju, a zahvaljujući godinama urušavanoj strukturi od strane DBa, ostao je samo trulež. Znači bez njih, sa novim ljudima (možda i Šapićem) oni mogu da skinu predsednika, premijera i gradonačelnika.

Debil za DS

pre 6 godina

@kontroverzni penzioner A zamisli tek ko je glasao za SNS zbog paketica ili za Djilasa koji je smislio Bus+ i fontanu na Slaviji a njegovi drugari Mali i Vesic je realizovali ili za Jankovica, ko mu dade telefon i nauci ga da tweetuje ili za ... Ustvari Marjane Risticevicu ti li si?

Salimo te

pre 6 godina

"Kada se ti procenti prevedu u ljude, lista oko tog i tog osvojila je..."
Ne prevode se procenti u ljude,već obrnuto!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (iv, 6. mart 2018 12:34)

Ja mislim da je suprotno.

Vlada

pre 6 godina

@Sarplaninac Eto, ja sam kao klinac glasao protiv Miloševića, išao na demonstracije itd. Sve zarad ideala i one "biće bolje samo da on ode.".
I bi tako, Sloba je otišao u istoriju a ovima koji se od tada razvlače po skupštini i jeste defakto bolje.

Veseli

pre 6 godina

Djilas, Jankovic, Jeremic, DS imaju isto glasacko telo. Problem DS je sto su isli u dve kolone pa je DS izvisio. Kad ce vec jednom opozicija da se ujedini? Slobu nije srusio DS nego DOS, tj. svi zajedno.
(Samo sloga srbina spasava, 06. mart 2018

Problem je sto Slobo nije izgubio poslednje izbore kad je srušen, srušila ga je "ulica" !
Ulica se tada mogla napuniti jer je narod želeo promene u zemlji U KOJOJ ŽELI DA ŽIVI, danas to nije moguće jer narod ne želi da živi više u Srbiji, što se može primetiti iz godine u godinu, jer svake godine ode 50 000 ljudi između 20-40 godina.
Nikad ovde neće biti bolje, može samo gore, odlaze oni koji bi je mogli popraviti, a ostaje š*am koji dobro pliva, i normalan svet koji je izgubljen u ovom cirkusu.

Gruja

pre 6 godina

Dve pogresne postavke oko izbora: da je baceno 170 000 glasova ovih ispod cenzusa, a ko garantuje da bi ti ljudi glasali za Djilasa? I drugo: ko garantuje da bi onih 50% ( ako ih realno ima uopšte toliko jer očigledno da se masa ljudi samo vodi u BG a žive u inostranstvu ili van Beograda) koji nisu izašli opet glasali za Djilasa, a ne za AV? Ko dobije izbore, treba mu čestitati, idemo dalje.

sale

pre 6 godina

"Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic."

Ne sećate se dobro. DS je žrtva svojih prvih uspeha i ambicija jakih ličnosti u njoj, odnosno sektaštva i cepanja.

To je počelo sa Koštuničinim izlaskom iz DS još davno pre 2000. Od tada pa do danas, svaka i najmanja mrva kredibiliteta je bila isisana i upotrebljena za nečiju ličnu promociju.

Ideja postojanja jedne takve stranke je vrlo snažna i privlačna, ali je privlačila ljude koji nisu bili sposobni za, ili nisu voleli kompromise i integrativni rad na jačanju zdrave kohezivne i kooperativne atmosfere unutar stranke. Đinđić tu nije različit od drugih lidera, samo što slučajno on nije bio taj koji je ispao, nego je izgurao Mićunovića (koji se posle jednog perioda uvređenog soliranja vratio) i postao lice DS-a. Da nije tragično prekinut njegov život, danas ne bi bilo nikakvog magičnog oreola oko njegove ličnosti, bio bi omražen od većine, a danas bi verovatno bio to što je Čeda Jovanović ili Zoran Živković, jer bi posle Bodruma verovatno opet Tadić preuzeo DS, a Đinđić bi najverovatnije uradio ono što su svi "neshvaćeni" lideri DS-a oduvek radili: spakovao kofere i osnovao svoju stranku.

DS je jedina stranka u Srbiji koja poseduje unutrašnje demokratske procedure, ali one izgleda ili nisu bile dovoljne da je održe živom, ili možda Srbi nisu sposobni da se bave demokratijom, nego se svako neslaganje mora završiti razlazom.

Komša

pre 6 godina

@DS=SNS
Netačno.DS je u dva trenutka postao populistička stranka slična SNS (SPS i DSS svojevremeno.
Pevi put je to bilo kada je Djindjić bukvalno napravio puč u DS i smenio Mićunovića.Koliko god nepopularno bilo sada tako pričati o Djindjiću to je istina- noje se poneo demoktatski jer je Mićunović ne samo smenjen nego mu je ukinuta i kolumna u stranačkom glasilu i bukvalno je nateran da napustu stranku.To je bila cena približavanja "nacionalnom"glasačkom telu (odlazak na Pale ,pateiotska retorika). DS je tada napravio dobar rezultat.
Drugi skok je napravio Tadić ,jednim velikim delom zbog čišćenja stranke - otišli Živković,Vesić,Čeda a drugim delom zbog približavanja nacionalnom kursu.
Kada se DS vrati programski osnovnim demokratskim načelima,kada se time isključivo bude bavila imaće svojih stabilnih 7-10% glasača jer ti glasači postoje.
Pravo na istinito,nepristrasno i blagovremeno informisanje,pravo na kritiku i kontrolu vlasti,pravo na slobodne izbore - to je ono čime DS isključivo mora da se bavi.Većina ljudi koji figuriraju kao vodeći bi morala da se skloni (Šutanovac prvi - još davno).

Jovana

pre 6 godina

Opoziciji nije bitno ko ce da pobedi, bitno je samo bilo da se Vucic skine sa vlasti i u tome nisu uspeli. To im je bio jedini cilj, a ne da pomognu drzavi i narodu kako su predstavljali svoje kampanje.

Mia

pre 6 godina

Salu na stranu,miaslim da nije vazno prezime lidera stranke,vec kompletan utisak koji ostavlja kod gradana i da li vodi realnu politiku ili ne.Gradani traze rezultate rada.

Branislav

pre 6 godina

Slom DS je krenuo onoga trenutka kada je ubijen Zoran Djindjic. Malo jos posle toga oni su imali stabilnu stranku ali sa dolaskom sumnjivih ljudi kakvi su Djilas, Tadic, Sutanovac itd. rejting je naglo opao. Zamislite nekada je u stranci bio Djindjic a sada Balsa Bozovic? Ko normalan moze da glasa za Balsu? Pored toga steta koju su Djilas i Tadic naneli zemlji (unistavanjem privrede, sumnjivim privatizacijama, pljackama, kradjama, velikom stopom kriminala itd) uticala je i na pad rejtinga te stranke tako da su oni toliko nisko pali da je bolje plasiran od njih cak i Beli.

Dj

pre 6 godina

Predsednicki izbori su se ponovili, samo sa jos gorim ishodom za opoziciju. Svi koji nisu presli cenzus, trebalo bi da se se ugase kao politicke stranke.

Ljilja

pre 6 godina

Izbori bili i prosli,analize ce trajati danima, kao i do sada. Kao i do sada, za sve ce biti kriv samo jedan covek, kao i ranije. Sada Vucic, ranije Milosevic. Nekada Draza markovic. Ta cinjenica govori o nasoj sve vecoj nezrelosti, kao naroda. Sudbinu nacije vezijemo za jednog coveka. Greh je pred Bogom svu krivicu za sve nase promasaje i zablude pripisati samo Vucicu. Generalno, nas kao narod ne zanima nista osim "u se, na se i poda se". Veoma mali procenta ljudi, na zalost, je ostao na cistim nacionalnim pozcijama, na moralnoj ravni Rajsa. Prema tome, Vucic i danasnja vlast, kao i sve "proevropske" vlasti od 05.10. do danas su samo personifikacija drustva kao celine. Mi, ovakvi kakvi smo danas, u ovom trenutku u istoriji, zivimo taman onako kako i zasluzujemo, mozda cak i bolje. ne zavaravajmo se, da se okupe ti i ti i da smene tog i te, pa onda ce da nam svane. A sta ce ti novi koji smenjuju ovog ili ove nude kao alternativu, kao kvalitativni boljitak? jedno veliko NISTA. Tuga.

Smurf

pre 6 godina

Ajde budimo realni, nije DS dobila 2,1% glasova, već koalicija DS, SDS, NS je dobila 2,1% glasova. Ne treba zaboraviti da su predsednici tih stranaka bivši ministar odbrane Srbije, bivši predsednik Srbije i bivši premijer Srbije, a svaki od njih je bio predsednik DS-a. E sad, ne mogu a da se ne zapitam, koliko bi onda dobili glasova da su izašli sami...Da ih podelimo sa tri? Šutanovac 0.66% + Tadić 0,66% + Živković 0,66% = 2%...ili bi možda prošli još gore da su izašli sami (?)

mamlaz

pre 6 godina

@Hrvatko

Sve tačno, ali ovo sa golubovima prvi put čujem.
Doduše, postoji vic na tu temu, pa je neko izgleda svrstao radnju tog vica u stvarnost. Činjenica je da '90 nije bilo osnovnih životnih namirnica, česte restrikcije struje, finansijski sistem u potpunosti obesmišljen i da je narod živeo u teeeškoj bedi, ali nikad ni za koga nisam čuo da je jeo golubove.

BeKo

pre 6 godina

Član 5

Odbornici se biraju na osnovu lista političkih stranaka, njihovih koalicija, i lista koje predlože grupe građana (u daljem tekstu: izborna lista).

Dakle stranke ne mogu umreti jer one po zakonu, uz grupu građana, jedine mogu podneti listu za izbore.

Vladica

pre 6 godina

Nema tu sta da se raspravlja. Svi iz opozicije ste bili na vlasti i znamo kako ste vladali. Uveli ste anarhiju umesto demokratije. Lenjost, foloranje, lazi, nezainteresovanost i hiljadu drugih gluposti vas odlikuju. Sutanovac kaze, zvao ga neko da se vide da pricaju a taj je obican covek, pa necu valkda ja da pricam sa nekim ispod njega..dakle upravo to je problem svih njih, misle da su gore negde, da treba da nas gaze,da kradu a nas da je sramota sto smo ih pitali na tu temu. Za nista nisu bili nadlezni, unistili sudstvo, policiju, vojsku. Ja vise ne idem da glasam sa parolom "za manje zlo" sano kada dodje neko novi kome bih poverovao, da radi i sluzi narodu. Do tada, ja koji ne mogu jos uvek da zamislim da mi je Vucic predsednik kazem "nema boljeg od bjega"!!! I nema, nazalost. A sve nam je u kur... I ne valja. Ali nema ozbiljnijeg.

Consules

pre 6 godina

Verovatno je za ovaj narod najbolji sistem starog Rimskog konzulata - 1. dva funkcionera sa jakim izvrsno-upravnim ovlascenjima i pravom veta na odluke svoga kolege 2. zabranom ponovnog reizbora na tu funkciju 3. i da traje funkcija max godinu dana.

Ah, da zaboravio sam; treba prvo doci na vlast pa promeniti sistem. hehehe kako sam tupav.

sempervivum

pre 6 godina

Nikako da shvate da prevare ne pobedjuju.
(Nada, 6. mart 2018 13:32) # Link komentara


-----
Апсолутно нетачно.
Управо ови избори показују да само преваре побеђују...
Не побеђују програми, не побеђују квалитетни људи, већ пропаганда. И то је скоро свуда у свету. Само што је то код нас додатно усавршено јер немамо независне медије и независно судство. Овде побеђује најјача пропаганда прилагођена уху просечног (необразованог) бирача. Побеђују они који најубедљивије лажу и који за своје лажи обезбеде јаку медијску подршку. То је АВ схватио и он је интензивно радио на томе. Већ 6 година он је у непрекидној кампањи. Он је невероватне поразе на Косову приказao као победе ("5:0", сећате се?). Невероватан пад стандарда грађана приказује као успех. Најслабији раст БДП-а приказује као сјајне реформе...
Владајућа странка се нон-стоп бави критиком опозиције, уместо обрнуто (као што је у нормалним земљама). Успели су да изокрену све наглавачке.
Треба АВ честитати на перфидности. Човек је краљ драме, махер извртања чињеница, човек који ужива у изборима и за њих живи! А народ и Србија... - чемер и јад! Без перспективе!