Subota, 24.02.2018.

16:27

Vozio u suprotnom smeru na Brankovom mostu

Muškarac star 46 godina iz Beograda uhapšen je zato što je u petak na Brankovom mostu vozio u suprotnom smeru, saopštila je policija.

Izvor: B92

Vozio u suprotnom smeru na Brankovom mostu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

A nekad..

pre 6 godina

Stara Jugoslavija, Beograd, Kneza Miloša. Svi voze pod konac i jedan pametan, u 'tristaću', kreće da obilazi kolonu sa desne strane kroz proširenje za autobusku stanicu, preko puta 'Londona', pritom popevši desne točkove na ivičnjak.
Brka policajac izleće sa onog ostrva između traka, prolazi pored našeg auta mašući sa stop 'lilihipom' i istrčava ispred izgrednika zviždeći pištaljkom.
Udario mu je auto rukom po haubi (skoro da sam spreman da se kladim da mu je napravio udubljenje u limu), otvorio vrata i zatražio dokumenta. Za ovo (lična karta) ćeš da mi se javiš sutra u stanici, a ovo (reče cepajući mu vozačku dozvolu) ti više ni ne treba.

Nikako nije politički korektno, ali mogu da se kladim da ni on (a ni nijedan drugi od 20ak vozača koji su ovo videli) nisu ni razmišljali o saobraćajnim prekršajima posle toga..

zex1

pre 6 godina

paule, u pravu ste obojica... gazela je predvidjena za 4x redji saobracaj , tako da su i naknadno postavljani znakovi... nije klasican autoput, ali nije ni saobracajnica sa dve trake... termin ' brza traka ' nije prikladan ali je tacan...

Bojan

pre 6 godina

Pre par dana kretao sam se autom niz bulevar Jna ka Slaviji oko 30 kmh na sat (sa zenom i decom unutra) pokusavajuci da sa moje desne strane ugledam prazno mesto za parking (zelena zona)...Iza poce da mi neki majmun sa crnim zatamnjenim staklima trubi a potom me je odmah pretekao i namerno me ispred ometao i kocio narednih 70-80m......Gde je policija tada, da zastiti saobracaj i nauci siledzije, ubice i ostale vucibatine pameti za sva vremena..???!!! Vazno je da zaskace iza grmlja zbog neupaljenih svetla...

atomicfreak

pre 6 godina

Ljudi se ovdje stalno necemu cude, u zemlji sa najvise excentricnog ponasanja, ponasanja koje granici sa ludjackim. 70 % ljudi se ponasaju kao psihicki bolesnici a ostalih 30 % se sa time pomirilo. Pljuvanje po cesti, bacanje smeca, trovanje cigaretama, gradilista po gradu kao svinjci, isaran svaki pedalj fasada, ljudi nesnosno smrde po busevima, divljastvo i izivljavanje nad ovim gradom koji unatoc svemu odbija da postane arapska prcija. Zasto je to tako bas ovdje ja ne znam. Ako je to uvezeno sa istoka treba se boriti zakonima sa zapada. Zasto nikome nije stalo, zasto tolika anarhija i ne kultura..ja nemam pojma. Volim bg ali svaki put se pitam.

Banderaš

pre 6 godina

Da je normalan to ne bi uradio. Švajcarci bi mu oduzeli dozvolu,platio bi rad policije,platio bi policiji debelu kaznu,kaznu sudu,kaznu komitetu za saobraćaj koji bi ga poslao redovno 2 puta sedmično kod psihijatra oko 2 godine naravno o njegovom trošku.
Ako neko misli da su Švajcarci bolji ili pažljiviji vozači od Srpskih-greši-samo je strah od kazne veći a korupcije nema kao u ovoj truleži gde ne rade ni tužilaštvo ni policija svoj posao.

Mitke Nis

pre 6 godina

U Nisu je pre dve godine,videlo se da covek nije odavde,tablice Jagodine izasao iz ulice kojoj je uslovno skretanje u desnu stranu.Skrenuo je levo prema centru i zaustavio se na semaforu u suprotnoj traci valjda je cekao zeleno kao i vozila na regularnoj strani.Nevolja je sto se to sve desilo na jedinom semaforu koji snima pade covek kao jedan i dva :)

ivan bg

pre 6 godina

saobracajna signalizacija u bg je ocajna. mislim da ce se izvuci bez kazne jer ce objasniti da je prosao putem bez znaka da ulazi u zabranjen smer i to je to. tesko je za snalazenje i novijim beogradjanima, a tek strancima da ne pricam. druga je prica sto u polovini bitnijih gradskih ulica ne mozes razaznati semafore od svetlecih reklama apoteka, kladionica... izuzetak je novi bgd.

Paul Kersey

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... (zex1, 24. februar 2018 20:42)

Bolje ti gledaj znakove, jer Gazela jeste autoput. Ima znak i na samom uključenju neposredno pre mosta. I još si dobio hrpu pluseva... sve vozač do vozača.

nnn

pre 6 godina

Ja sam se jednom tako zeznuo u Solun, kad sam išao prvi put u GR, i na petlju sa auto puta promasim pa u suprotni smer ali je znak bio polomljen. I uopšte nije bila naivna situacija bilo baš gusto ali sreća da policija nije bila nigde i nije videla i polako pod sva 4 pa se okrenem pa nazad...

Gumbi bumbi

pre 6 godina

Pre oko dva meseca, beli furgon ide preko beščanskog mosta, iz Bačke u Srem, suprotnim smerom. Ne znam kako mu je to uspelo, jer je sledeći izlaz tamo kod Kovilja mislim. Vozio je nekoliko km do mosta pa je prešao most i nastavio ko zna dokle. Katastrofa. Sve ovo oko 17h, radni dan. Bila zima pa se već i malo smrklo... da se slediš od užasa, koja je to bahatost. Za takve stvari, kao i za konkretni slučaj, nema nikakvog opravdanja. Neko reče izvući će se sa par hiljada. Jok, more! Krivična odgovornost, ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju!

dusan

pre 6 godina

U Beogradu je generalno slaba signalizacija, sto je problem za one koji nisu iz Bg-a. Ko ide prvi put niz Kneza Milosa, pa treba da se ukljuci ka Nisu ispod Gazele, lako mozese desi da ce da nastavi pravo ka sajmistu, pa kad skonta da je promasio skretanje, koje je ispod mosta, i samo mala strelica pise za Nis, morace da vozi par km pravo da bi mogao da okrene nazad...Na takvim mestima u Evropi, kada se priblizava skretanje, i na asfaltu , na toj traci gde treba da se bude, pise pravac za koji vodi ta traka...

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016.
(Skyfall, 24. februar 2018 20:44)

Takođe. Pre dve godine, nedelja popodne, vraćao sam se iz Pančeva za Beograd novim putem, ima 4 trake, bez zaustavne. Približavao sam se mestu gde se spajaju stari i novi put (dalje se nastavlja sa 6 traka) i vidim Pasata kako sa starog puta pravi puni levi i cepa pravo meni u susret. Legnem na sirenu uz ablendovanje, i mimoiđosmo se nekako, ali baja ode u kontra smeru. Moguće je da nije u pitanju divljanje nego se čovek pogubio (čini mi se da su bile bosanske tablice), ama opet.. znaci, dupla puna linija.. da bog sačuva.

Шљива

pre 6 godina

Синоћ на рампи на изласку са аутопута у Прељини, ЕНП пролаз не функционише како треба, запослени ручно подиже рампу, двоја кола у реду, наилази џип са суботичким таблама и мимо њих покушава да се провуче, умало да огребе једна кола, заглави се, виче, неки старији човек возач, не пада му на памет да стане, да се запита шта је, он хоће на силу да прође. Недостатак мозга и културе где год се окренеш.

Čukileta

pre 6 godina

Pre dve godine ulazim u kružni tok Topčiderska zvezda i dolazi mi lik u suprotnom smeru sav prestravljen i sluđen. Zeznuo se čovek :-)

charlie perez

pre 6 godina

Meni je covek vozio na sred gazele u susret pre oko 6 meseci u 11- pola 12 uvece najlaganije... kad tad nisam poginuo nikad necu... kad sam se sastavio i pozvao saobracajnu da ih pitam da li su obavesteni da covek vozi autoputem u suprotnom smeru rekli su da je zaustavljen,nista strasno, covek se “zbunio”...

drmr

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Druze ovo je Srbija, nek je volan i na krovu ovde se ne vozi kao u Britaniji. Sta pises ti? Jel realno da postoje ljudi kao ti?

Uobičajeno?

pre 6 godina

Nekidan, u povratku iz Ikee, u silaznoj traci za uključenje na autoput prema Bg, tip se isključuje sa autoputa i kreće u suprotnom smeru ka Ikei. Da bi to uradio, morao je da okrene za180 stepeni sa autoputa. Sviram mu šokiran, a on mi uzvraća, verovatno me pozdravlja! Tip je, očigledno, promašio izlaz iz pravca Niša, i normalno, nije produžio do sledećeg isključenja da okrene, nego, ladno, nastavio u suprotnom smeru. Ne znam šta bih uradio ovako bahatim vozačima. Oni ne izazivaju nesreće, to su ubistva sa predumišljajem!

Svasta

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata
(Aleks, 24. februar 2018 19:22)

Brate ovaj nije usao "4 metra u jednosmernu ulicu", nego je opusteno jurcao preko mosta u suprotnom smeru, i to po svoj prilici svesno i namerno!

Skyfall

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016. oko 23h ugledao sam automobil u suprotnom smeru koji ide prema meni nakon sto se auto ispred mene sklonilo desno i ja sam samo skrenuo u traku desno bukvalno bez gledanja. Sve je trajalo mozda sekund sreca pa je bila nedelja vece pa nije bilo velikog saobracaja. Gledao sam u retrovizor nastavio je da vozi levom trakom i dalje...

dovla86

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

tako je. ne postoji brza traka na gazeli. ogranicenje je 80km/h. svako prekoracenje, kazna. kada bi te zaustavila policija zbog prekoracenja brzine, sta bi im rekao? brza traka :D haha

zex1

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... to sto ti ne postujes ogranicenja, a vrv ne vozis hitnu pomoc, i izguravas ljude ubedjen da ti koce saobracaj... a ima i takvih, samo nisu svi kako ti mislis... a ovaj lik sigurno se nije nadao da ce ici brze trakom u suprotnom smeru... za kaznu jeste, jer je kao Aleksandar vozac po inerciji i samo po gasu, a znakovi - koji znakovi?!

Aleks

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata

Anak1n

pre 6 godina

Dva puta do sada, na iskljucenju kod laste pravac ka nisu, su mi uletali ljudi koji su isli u suprotnom smeru, samo ne znam gde su krenuli :/ i kako se to zavrsilo kad na iskljucenju izadjes na autoput o.O

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...  
(Phill, 24. februar 2018 17:27)  

Meni se to dva put desilo. Bila neka starija gospoda, pogresno se ukljucili kod Steca, pretpostavljam. Vozli su polako uz svoju levu ivicu i bili ocigledno prestravljeni situacijom.

Aleksandar

pre 6 godina

@Aca: Sine, ako si u advokaturi, ne nadaj se uspehu. Ovde, čak, ima elemenata krivičnog dela. Ovo, po meni, nije nasilnička vožnja, već bahatost bez granica (ima u zakonu, siguran sam, neko od krivičnih dela vezanih za bezbednost u saobraćaju). Ako nije bio pod uticajem alkohola ili opijata, psihijatrijsko veštačenje, pošto ovo normalan čovek, pri zdravoj pameti ne može da uradi, a u svakom slučaju, da nadležni imaju petlju, ovo je za trajno oduzimanje dozvole i zabranu upravljanja m/v doveka. No, pošto će se ispostaviti da je u pitanju neko ko poznaje nekog, a kome se nekud jako žurilo, vuk će, verovatno, pojesti magarca.

Ivan

pre 6 godina

Nije isto ali eto malopre, lik sa PŽ tablicama na semaforu Trgovačke i Vodovodske je ladno iz krajnje desne trake bez ikakvog migavca skrenuo levo i otišao u pravcu Čukaričke padine, opušteno presekao sve nas koji idemo pravo ka Banovom brdu.

rog

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.
(Milan, 24. februar 2018 18:25)

Pa nije on promasio slucajno stranu mosta nego nije hteo da se gura u guzvi. Vidis da vozi kamion velicine tamica a ne automobil, kompleksi su to teski.

cvele

pre 6 godina

@Phill

Radim isporuku robe po radnjama i vozio sam preko Gazele u pravcu ka Novom Beogradu i nigde nikoga kad odjednom na 20m od mene primetim u skroz desnoj traci nekog biciklistu bez svetala kako ide ka meni (znaci suprotan smer) tako da sam isprepadano naglo skrenuo u srednju traku bez proveravanja da li nekoga tamo vec ima. Da je nekog bilo pored mene ili bi on izginuo ili ludi biciklista. To mi je jedna od najvecih trauma u voznji.

Gazda Dojkan

pre 6 godina

(Aca, 24. februar 2018 18:07)

Svesno i agresivno je vozio u suprotnom smeru na mostu! Ako to nije nasičnicka voznja onda sta je?

Aлександар

pre 6 godina

@ Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem

Ја возим Октавију и исто тако увек укључујем мигавац ни мало нисам алергичан ни на шта а ни промаја ми не смета. Када год прелазим из траке у траку имам компјутерску прегледност да ме не изненади неко ко је у исто време кренуо у исту траку као ја, тако да, није до шведске производње аутомобила већ до онога за воланом.

Aca

pre 6 godina

Ne branim pocinioca prekrsaja, ali ovde ce dobiti vise osude zbog toga sto vozi dzip nego sto je napravio prekrsaj. Nasilnicka voznja prema nasem zakonu ima potpuno drugaciju definiciju i to moze da obori na sudu i bez advokata. Posto nije bilo saobracajne nesrece jedino za sta moze odgovarati je voznja jednosmernom ulicom u zabranjenom smeru i dobiti 2 kaznena poena uz novcanu kaznu koja se krece od 6000 do 20000 dinara. Sad pazite na ovo! Ako dolazite iz bulevara nikole tesle imate obavezan smer levo i desno. Desno put vas vodi u bulevar mihajla pupina, a levo na brankov most. Kada se prestrojite u krajnju levu traku, duzni ste da skrenete u vama najblizu levu traku u drugoj ulici. Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru. Nemojte misliti da je on neki baja sto vozi dzipa i da ima debele veze, ali 99% su sanse da nece ni dinara kazne platiti.

Swedenonline

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!

dusan

pre 6 godina

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Schone, 24. februar 2018 17:42)

Garant je uzeo auto projektovan za zemlje Komonvelta i Japana...

Igor

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.

Beti

pre 6 godina

Ja sam juce to videla uzivo na Brankovom mostu i bilo je strasno.On je toliko divljacki vozio,udarao po volanu,drao se,i sve vreme naravno vozio u suprotnom smeru.Vozila koja su nailazila su se sklanjala kako su znali a on je cak u jednom trenutku i izasao iz kola kada nije mogao da se mimoidje sa taksistom.
Strasno je bilo za gledanje.
Bas me zanima ko je,i da li ce vise pisati o ovome,tj.da li ce biti osudjen.
Aha..... nesto uslovno naravno

Aлександар

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... 
(Phill, 24. februar 2018 17:27) 

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

Gde su sad kamere?

pre 6 godina

@ Aca
"Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru."

Verovatnoća da neko iz Bulevara Nikole Tesle skrene levo na Brankov most, a da u suprotnom smeru na semaforu ne bude ni jednog vozila, gotovo da je ravna nuli. Stoga, najverovatnije je da je vozač prešao preko travnatog ostrva u suprotan smer pre početka same mostovske konstrukcije, jer tu postoji visoka bankina koja deli smerove. Ne verujem da se ovde radi o nenamernoj grešci, nego o svojevrsnom ludilu, najtežem mogućem obliku bahatosti i bezobzirnosti. Ne bi takvome trebalo nikad više dati pravo da vozi ni bicikl.

Jova

pre 6 godina

Pre neki dan sam na Bg obilaznici video desetak vozila a medju njima i nekoliko kamiona kako okreću na sred auto puta i voze u suprotnom pravcu ka Surčinu.
Uzrok je bila teška saobraćajka i višesatno čekanje u koloni od 7-8 km.I nikom ništa jer od policije ni traga.Opasno i suludo ponašanje.

Milan

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.

Goran

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....

Schone

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli

tiger lilly...

pre 6 godina

Kao onaj vic:
Krenuo Mujo u Nemacku svojim novim kolima, pa stigao na autoput....
Zna malo nemacki,pa na radiju cuje upozorenje:"Paznja, paznja:jedan ludak vozi u suprotnim smeru....!"
A Mujo ce:"Cuj, jedan? Na stotine ih je!!!"

Desava se

pre 6 godina

Na ne bas preterano komplikovanoj raskrsnici (za SAD uslove), dan, ispred mene tip u OK autu, tablice lokalne. Upali se zelemo za skretanje levo, crtice na putu te vode, samo jedna traka, znak NO ENTER na ulazu u traku za vozila iz suprotnog smera. I on iz cista mira skrene u tu traku, ne znam ni kako je uspeo da to uradi. Posto se vozilim iz suprotnos smera isto upalilo zeleno, samo puka sreca i prosebnost tih vozaca sprecila je udes.Iskobeljao se on nekako nazad i valjda je potrefio pravu traku...

Phill

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... Krenuo sam da preticem vozilo ispred mene, da mu on nije blicao kao lud ne bih ni primetio, prosto covek ne razmislja da tako nesto moze da se desi.
To je za zatvor i dozivotno oduzimanje dozvole, nista manje.

mile rizik

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....
(Goran, 24. februar 2018 17:31)

Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem, čak i kad oko mene nigde nema nikoga, a prelazim na primer iz srednje u levu traku. To je do vozačke kulture. Ali zato vozači VW, audija, škode, fijata, alfa romea imaju opasnu alergiju na migavac. Posle se štrecaju kad ih isprepadam. Srbin je alergičan na promaju i na migavac, definitivno.

tiger lilly...

pre 6 godina

Kao onaj vic:
Krenuo Mujo u Nemacku svojim novim kolima, pa stigao na autoput....
Zna malo nemacki,pa na radiju cuje upozorenje:"Paznja, paznja:jedan ludak vozi u suprotnim smeru....!"
A Mujo ce:"Cuj, jedan? Na stotine ih je!!!"

Beti

pre 6 godina

Ja sam juce to videla uzivo na Brankovom mostu i bilo je strasno.On je toliko divljacki vozio,udarao po volanu,drao se,i sve vreme naravno vozio u suprotnom smeru.Vozila koja su nailazila su se sklanjala kako su znali a on je cak u jednom trenutku i izasao iz kola kada nije mogao da se mimoidje sa taksistom.
Strasno je bilo za gledanje.
Bas me zanima ko je,i da li ce vise pisati o ovome,tj.da li ce biti osudjen.
Aha..... nesto uslovno naravno

Goran

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....

Phill

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... Krenuo sam da preticem vozilo ispred mene, da mu on nije blicao kao lud ne bih ni primetio, prosto covek ne razmislja da tako nesto moze da se desi.
To je za zatvor i dozivotno oduzimanje dozvole, nista manje.

mile rizik

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....
(Goran, 24. februar 2018 17:31)

Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem, čak i kad oko mene nigde nema nikoga, a prelazim na primer iz srednje u levu traku. To je do vozačke kulture. Ali zato vozači VW, audija, škode, fijata, alfa romea imaju opasnu alergiju na migavac. Posle se štrecaju kad ih isprepadam. Srbin je alergičan na promaju i na migavac, definitivno.

Aлександар

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... 
(Phill, 24. februar 2018 17:27) 

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

Milan

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.

atomicfreak

pre 6 godina

Ljudi se ovdje stalno necemu cude, u zemlji sa najvise excentricnog ponasanja, ponasanja koje granici sa ludjackim. 70 % ljudi se ponasaju kao psihicki bolesnici a ostalih 30 % se sa time pomirilo. Pljuvanje po cesti, bacanje smeca, trovanje cigaretama, gradilista po gradu kao svinjci, isaran svaki pedalj fasada, ljudi nesnosno smrde po busevima, divljastvo i izivljavanje nad ovim gradom koji unatoc svemu odbija da postane arapska prcija. Zasto je to tako bas ovdje ja ne znam. Ako je to uvezeno sa istoka treba se boriti zakonima sa zapada. Zasto nikome nije stalo, zasto tolika anarhija i ne kultura..ja nemam pojma. Volim bg ali svaki put se pitam.

Banderaš

pre 6 godina

Da je normalan to ne bi uradio. Švajcarci bi mu oduzeli dozvolu,platio bi rad policije,platio bi policiji debelu kaznu,kaznu sudu,kaznu komitetu za saobraćaj koji bi ga poslao redovno 2 puta sedmično kod psihijatra oko 2 godine naravno o njegovom trošku.
Ako neko misli da su Švajcarci bolji ili pažljiviji vozači od Srpskih-greši-samo je strah od kazne veći a korupcije nema kao u ovoj truleži gde ne rade ni tužilaštvo ni policija svoj posao.

Swedenonline

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!

Aлександар

pre 6 godina

@ Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem

Ја возим Октавију и исто тако увек укључујем мигавац ни мало нисам алергичан ни на шта а ни промаја ми не смета. Када год прелазим из траке у траку имам компјутерску прегледност да ме не изненади неко ко је у исто време кренуо у исту траку као ја, тако да, није до шведске производње аутомобила већ до онога за воланом.

drmr

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Druze ovo je Srbija, nek je volan i na krovu ovde se ne vozi kao u Britaniji. Sta pises ti? Jel realno da postoje ljudi kao ti?

Svasta

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata
(Aleks, 24. februar 2018 19:22)

Brate ovaj nije usao "4 metra u jednosmernu ulicu", nego je opusteno jurcao preko mosta u suprotnom smeru, i to po svoj prilici svesno i namerno!

Aleksandar

pre 6 godina

@Aca: Sine, ako si u advokaturi, ne nadaj se uspehu. Ovde, čak, ima elemenata krivičnog dela. Ovo, po meni, nije nasilnička vožnja, već bahatost bez granica (ima u zakonu, siguran sam, neko od krivičnih dela vezanih za bezbednost u saobraćaju). Ako nije bio pod uticajem alkohola ili opijata, psihijatrijsko veštačenje, pošto ovo normalan čovek, pri zdravoj pameti ne može da uradi, a u svakom slučaju, da nadležni imaju petlju, ovo je za trajno oduzimanje dozvole i zabranu upravljanja m/v doveka. No, pošto će se ispostaviti da je u pitanju neko ko poznaje nekog, a kome se nekud jako žurilo, vuk će, verovatno, pojesti magarca.

Шљива

pre 6 godina

Синоћ на рампи на изласку са аутопута у Прељини, ЕНП пролаз не функционише како треба, запослени ручно подиже рампу, двоја кола у реду, наилази џип са суботичким таблама и мимо њих покушава да се провуче, умало да огребе једна кола, заглави се, виче, неки старији човек возач, не пада му на памет да стане, да се запита шта је, он хоће на силу да прође. Недостатак мозга и културе где год се окренеш.

Gde su sad kamere?

pre 6 godina

@ Aca
"Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru."

Verovatnoća da neko iz Bulevara Nikole Tesle skrene levo na Brankov most, a da u suprotnom smeru na semaforu ne bude ni jednog vozila, gotovo da je ravna nuli. Stoga, najverovatnije je da je vozač prešao preko travnatog ostrva u suprotan smer pre početka same mostovske konstrukcije, jer tu postoji visoka bankina koja deli smerove. Ne verujem da se ovde radi o nenamernoj grešci, nego o svojevrsnom ludilu, najtežem mogućem obliku bahatosti i bezobzirnosti. Ne bi takvome trebalo nikad više dati pravo da vozi ni bicikl.

rog

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.
(Milan, 24. februar 2018 18:25)

Pa nije on promasio slucajno stranu mosta nego nije hteo da se gura u guzvi. Vidis da vozi kamion velicine tamica a ne automobil, kompleksi su to teski.

cvele

pre 6 godina

@Phill

Radim isporuku robe po radnjama i vozio sam preko Gazele u pravcu ka Novom Beogradu i nigde nikoga kad odjednom na 20m od mene primetim u skroz desnoj traci nekog biciklistu bez svetala kako ide ka meni (znaci suprotan smer) tako da sam isprepadano naglo skrenuo u srednju traku bez proveravanja da li nekoga tamo vec ima. Da je nekog bilo pored mene ili bi on izginuo ili ludi biciklista. To mi je jedna od najvecih trauma u voznji.

Uobičajeno?

pre 6 godina

Nekidan, u povratku iz Ikee, u silaznoj traci za uključenje na autoput prema Bg, tip se isključuje sa autoputa i kreće u suprotnom smeru ka Ikei. Da bi to uradio, morao je da okrene za180 stepeni sa autoputa. Sviram mu šokiran, a on mi uzvraća, verovatno me pozdravlja! Tip je, očigledno, promašio izlaz iz pravca Niša, i normalno, nije produžio do sledećeg isključenja da okrene, nego, ladno, nastavio u suprotnom smeru. Ne znam šta bih uradio ovako bahatim vozačima. Oni ne izazivaju nesreće, to su ubistva sa predumišljajem!

dusan

pre 6 godina

U Beogradu je generalno slaba signalizacija, sto je problem za one koji nisu iz Bg-a. Ko ide prvi put niz Kneza Milosa, pa treba da se ukljuci ka Nisu ispod Gazele, lako mozese desi da ce da nastavi pravo ka sajmistu, pa kad skonta da je promasio skretanje, koje je ispod mosta, i samo mala strelica pise za Nis, morace da vozi par km pravo da bi mogao da okrene nazad...Na takvim mestima u Evropi, kada se priblizava skretanje, i na asfaltu , na toj traci gde treba da se bude, pise pravac za koji vodi ta traka...

Gazda Dojkan

pre 6 godina

(Aca, 24. februar 2018 18:07)

Svesno i agresivno je vozio u suprotnom smeru na mostu! Ako to nije nasičnicka voznja onda sta je?

Paul Kersey

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... (zex1, 24. februar 2018 20:42)

Bolje ti gledaj znakove, jer Gazela jeste autoput. Ima znak i na samom uključenju neposredno pre mosta. I još si dobio hrpu pluseva... sve vozač do vozača.

Desava se

pre 6 godina

Na ne bas preterano komplikovanoj raskrsnici (za SAD uslove), dan, ispred mene tip u OK autu, tablice lokalne. Upali se zelemo za skretanje levo, crtice na putu te vode, samo jedna traka, znak NO ENTER na ulazu u traku za vozila iz suprotnog smera. I on iz cista mira skrene u tu traku, ne znam ni kako je uspeo da to uradi. Posto se vozilim iz suprotnos smera isto upalilo zeleno, samo puka sreca i prosebnost tih vozaca sprecila je udes.Iskobeljao se on nekako nazad i valjda je potrefio pravu traku...

charlie perez

pre 6 godina

Meni je covek vozio na sred gazele u susret pre oko 6 meseci u 11- pola 12 uvece najlaganije... kad tad nisam poginuo nikad necu... kad sam se sastavio i pozvao saobracajnu da ih pitam da li su obavesteni da covek vozi autoputem u suprotnom smeru rekli su da je zaustavljen,nista strasno, covek se “zbunio”...

Schone

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli

Skyfall

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016. oko 23h ugledao sam automobil u suprotnom smeru koji ide prema meni nakon sto se auto ispred mene sklonilo desno i ja sam samo skrenuo u traku desno bukvalno bez gledanja. Sve je trajalo mozda sekund sreca pa je bila nedelja vece pa nije bilo velikog saobracaja. Gledao sam u retrovizor nastavio je da vozi levom trakom i dalje...

Ivan

pre 6 godina

Nije isto ali eto malopre, lik sa PŽ tablicama na semaforu Trgovačke i Vodovodske je ladno iz krajnje desne trake bez ikakvog migavca skrenuo levo i otišao u pravcu Čukaričke padine, opušteno presekao sve nas koji idemo pravo ka Banovom brdu.

Igor

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.

ivan bg

pre 6 godina

saobracajna signalizacija u bg je ocajna. mislim da ce se izvuci bez kazne jer ce objasniti da je prosao putem bez znaka da ulazi u zabranjen smer i to je to. tesko je za snalazenje i novijim beogradjanima, a tek strancima da ne pricam. druga je prica sto u polovini bitnijih gradskih ulica ne mozes razaznati semafore od svetlecih reklama apoteka, kladionica... izuzetak je novi bgd.

Aleks

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata

Čukileta

pre 6 godina

Pre dve godine ulazim u kružni tok Topčiderska zvezda i dolazi mi lik u suprotnom smeru sav prestravljen i sluđen. Zeznuo se čovek :-)

dusan

pre 6 godina

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Schone, 24. februar 2018 17:42)

Garant je uzeo auto projektovan za zemlje Komonvelta i Japana...

Jova

pre 6 godina

Pre neki dan sam na Bg obilaznici video desetak vozila a medju njima i nekoliko kamiona kako okreću na sred auto puta i voze u suprotnom pravcu ka Surčinu.
Uzrok je bila teška saobraćajka i višesatno čekanje u koloni od 7-8 km.I nikom ništa jer od policije ni traga.Opasno i suludo ponašanje.

Anak1n

pre 6 godina

Dva puta do sada, na iskljucenju kod laste pravac ka nisu, su mi uletali ljudi koji su isli u suprotnom smeru, samo ne znam gde su krenuli :/ i kako se to zavrsilo kad na iskljucenju izadjes na autoput o.O

Gumbi bumbi

pre 6 godina

Pre oko dva meseca, beli furgon ide preko beščanskog mosta, iz Bačke u Srem, suprotnim smerom. Ne znam kako mu je to uspelo, jer je sledeći izlaz tamo kod Kovilja mislim. Vozio je nekoliko km do mosta pa je prešao most i nastavio ko zna dokle. Katastrofa. Sve ovo oko 17h, radni dan. Bila zima pa se već i malo smrklo... da se slediš od užasa, koja je to bahatost. Za takve stvari, kao i za konkretni slučaj, nema nikakvog opravdanja. Neko reče izvući će se sa par hiljada. Jok, more! Krivična odgovornost, ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju!

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...  
(Phill, 24. februar 2018 17:27)  

Meni se to dva put desilo. Bila neka starija gospoda, pogresno se ukljucili kod Steca, pretpostavljam. Vozli su polako uz svoju levu ivicu i bili ocigledno prestravljeni situacijom.

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016.
(Skyfall, 24. februar 2018 20:44)

Takođe. Pre dve godine, nedelja popodne, vraćao sam se iz Pančeva za Beograd novim putem, ima 4 trake, bez zaustavne. Približavao sam se mestu gde se spajaju stari i novi put (dalje se nastavlja sa 6 traka) i vidim Pasata kako sa starog puta pravi puni levi i cepa pravo meni u susret. Legnem na sirenu uz ablendovanje, i mimoiđosmo se nekako, ali baja ode u kontra smeru. Moguće je da nije u pitanju divljanje nego se čovek pogubio (čini mi se da su bile bosanske tablice), ama opet.. znaci, dupla puna linija.. da bog sačuva.

Aca

pre 6 godina

Ne branim pocinioca prekrsaja, ali ovde ce dobiti vise osude zbog toga sto vozi dzip nego sto je napravio prekrsaj. Nasilnicka voznja prema nasem zakonu ima potpuno drugaciju definiciju i to moze da obori na sudu i bez advokata. Posto nije bilo saobracajne nesrece jedino za sta moze odgovarati je voznja jednosmernom ulicom u zabranjenom smeru i dobiti 2 kaznena poena uz novcanu kaznu koja se krece od 6000 do 20000 dinara. Sad pazite na ovo! Ako dolazite iz bulevara nikole tesle imate obavezan smer levo i desno. Desno put vas vodi u bulevar mihajla pupina, a levo na brankov most. Kada se prestrojite u krajnju levu traku, duzni ste da skrenete u vama najblizu levu traku u drugoj ulici. Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru. Nemojte misliti da je on neki baja sto vozi dzipa i da ima debele veze, ali 99% su sanse da nece ni dinara kazne platiti.

dovla86

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

tako je. ne postoji brza traka na gazeli. ogranicenje je 80km/h. svako prekoracenje, kazna. kada bi te zaustavila policija zbog prekoracenja brzine, sta bi im rekao? brza traka :D haha

zex1

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... to sto ti ne postujes ogranicenja, a vrv ne vozis hitnu pomoc, i izguravas ljude ubedjen da ti koce saobracaj... a ima i takvih, samo nisu svi kako ti mislis... a ovaj lik sigurno se nije nadao da ce ici brze trakom u suprotnom smeru... za kaznu jeste, jer je kao Aleksandar vozac po inerciji i samo po gasu, a znakovi - koji znakovi?!

Mitke Nis

pre 6 godina

U Nisu je pre dve godine,videlo se da covek nije odavde,tablice Jagodine izasao iz ulice kojoj je uslovno skretanje u desnu stranu.Skrenuo je levo prema centru i zaustavio se na semaforu u suprotnoj traci valjda je cekao zeleno kao i vozila na regularnoj strani.Nevolja je sto se to sve desilo na jedinom semaforu koji snima pade covek kao jedan i dva :)

nnn

pre 6 godina

Ja sam se jednom tako zeznuo u Solun, kad sam išao prvi put u GR, i na petlju sa auto puta promasim pa u suprotni smer ali je znak bio polomljen. I uopšte nije bila naivna situacija bilo baš gusto ali sreća da policija nije bila nigde i nije videla i polako pod sva 4 pa se okrenem pa nazad...

Bojan

pre 6 godina

Pre par dana kretao sam se autom niz bulevar Jna ka Slaviji oko 30 kmh na sat (sa zenom i decom unutra) pokusavajuci da sa moje desne strane ugledam prazno mesto za parking (zelena zona)...Iza poce da mi neki majmun sa crnim zatamnjenim staklima trubi a potom me je odmah pretekao i namerno me ispred ometao i kocio narednih 70-80m......Gde je policija tada, da zastiti saobracaj i nauci siledzije, ubice i ostale vucibatine pameti za sva vremena..???!!! Vazno je da zaskace iza grmlja zbog neupaljenih svetla...

A nekad..

pre 6 godina

Stara Jugoslavija, Beograd, Kneza Miloša. Svi voze pod konac i jedan pametan, u 'tristaću', kreće da obilazi kolonu sa desne strane kroz proširenje za autobusku stanicu, preko puta 'Londona', pritom popevši desne točkove na ivičnjak.
Brka policajac izleće sa onog ostrva između traka, prolazi pored našeg auta mašući sa stop 'lilihipom' i istrčava ispred izgrednika zviždeći pištaljkom.
Udario mu je auto rukom po haubi (skoro da sam spreman da se kladim da mu je napravio udubljenje u limu), otvorio vrata i zatražio dokumenta. Za ovo (lična karta) ćeš da mi se javiš sutra u stanici, a ovo (reče cepajući mu vozačku dozvolu) ti više ni ne treba.

Nikako nije politički korektno, ali mogu da se kladim da ni on (a ni nijedan drugi od 20ak vozača koji su ovo videli) nisu ni razmišljali o saobraćajnim prekršajima posle toga..

zex1

pre 6 godina

paule, u pravu ste obojica... gazela je predvidjena za 4x redji saobracaj , tako da su i naknadno postavljani znakovi... nije klasican autoput, ali nije ni saobracajnica sa dve trake... termin ' brza traka ' nije prikladan ali je tacan...

Igor

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.

Aca

pre 6 godina

Ne branim pocinioca prekrsaja, ali ovde ce dobiti vise osude zbog toga sto vozi dzip nego sto je napravio prekrsaj. Nasilnicka voznja prema nasem zakonu ima potpuno drugaciju definiciju i to moze da obori na sudu i bez advokata. Posto nije bilo saobracajne nesrece jedino za sta moze odgovarati je voznja jednosmernom ulicom u zabranjenom smeru i dobiti 2 kaznena poena uz novcanu kaznu koja se krece od 6000 do 20000 dinara. Sad pazite na ovo! Ako dolazite iz bulevara nikole tesle imate obavezan smer levo i desno. Desno put vas vodi u bulevar mihajla pupina, a levo na brankov most. Kada se prestrojite u krajnju levu traku, duzni ste da skrenete u vama najblizu levu traku u drugoj ulici. Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru. Nemojte misliti da je on neki baja sto vozi dzipa i da ima debele veze, ali 99% su sanse da nece ni dinara kazne platiti.

mile rizik

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....
(Goran, 24. februar 2018 17:31)

Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem, čak i kad oko mene nigde nema nikoga, a prelazim na primer iz srednje u levu traku. To je do vozačke kulture. Ali zato vozači VW, audija, škode, fijata, alfa romea imaju opasnu alergiju na migavac. Posle se štrecaju kad ih isprepadam. Srbin je alergičan na promaju i na migavac, definitivno.

zex1

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... to sto ti ne postujes ogranicenja, a vrv ne vozis hitnu pomoc, i izguravas ljude ubedjen da ti koce saobracaj... a ima i takvih, samo nisu svi kako ti mislis... a ovaj lik sigurno se nije nadao da ce ici brze trakom u suprotnom smeru... za kaznu jeste, jer je kao Aleksandar vozac po inerciji i samo po gasu, a znakovi - koji znakovi?!

Aлександар

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... 
(Phill, 24. februar 2018 17:27) 

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

dovla86

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...
(Phill, 24. februar 2018 17:27)

Ne postoji brza traka.
(Igor, 24. februar 2018 18:02)

И сад си ти као паметан? Газела, део ауто-пута, а дуж ауто-пута лева трака је за претицање, па је по логици бржа.

tako je. ne postoji brza traka na gazeli. ogranicenje je 80km/h. svako prekoracenje, kazna. kada bi te zaustavila policija zbog prekoracenja brzine, sta bi im rekao? brza traka :D haha

ivan bg

pre 6 godina

saobracajna signalizacija u bg je ocajna. mislim da ce se izvuci bez kazne jer ce objasniti da je prosao putem bez znaka da ulazi u zabranjen smer i to je to. tesko je za snalazenje i novijim beogradjanima, a tek strancima da ne pricam. druga je prica sto u polovini bitnijih gradskih ulica ne mozes razaznati semafore od svetlecih reklama apoteka, kladionica... izuzetak je novi bgd.

Goran

pre 6 godina

To je zbog fabričke greške u vozilu.Da li ste primetili da ni jednom luksuznijem SUV vozilu u Srbiji ne rade pokazivači pravca.Valjda ih tako prave za naše tržište.Ne zna se šta je levo a šta desno.....

tiger lilly...

pre 6 godina

Kao onaj vic:
Krenuo Mujo u Nemacku svojim novim kolima, pa stigao na autoput....
Zna malo nemacki,pa na radiju cuje upozorenje:"Paznja, paznja:jedan ludak vozi u suprotnim smeru....!"
A Mujo ce:"Cuj, jedan? Na stotine ih je!!!"

dusan

pre 6 godina

U Beogradu je generalno slaba signalizacija, sto je problem za one koji nisu iz Bg-a. Ko ide prvi put niz Kneza Milosa, pa treba da se ukljuci ka Nisu ispod Gazele, lako mozese desi da ce da nastavi pravo ka sajmistu, pa kad skonta da je promasio skretanje, koje je ispod mosta, i samo mala strelica pise za Nis, morace da vozi par km pravo da bi mogao da okrene nazad...Na takvim mestima u Evropi, kada se priblizava skretanje, i na asfaltu , na toj traci gde treba da se bude, pise pravac za koji vodi ta traka...

atomicfreak

pre 6 godina

Ljudi se ovdje stalno necemu cude, u zemlji sa najvise excentricnog ponasanja, ponasanja koje granici sa ludjackim. 70 % ljudi se ponasaju kao psihicki bolesnici a ostalih 30 % se sa time pomirilo. Pljuvanje po cesti, bacanje smeca, trovanje cigaretama, gradilista po gradu kao svinjci, isaran svaki pedalj fasada, ljudi nesnosno smrde po busevima, divljastvo i izivljavanje nad ovim gradom koji unatoc svemu odbija da postane arapska prcija. Zasto je to tako bas ovdje ja ne znam. Ako je to uvezeno sa istoka treba se boriti zakonima sa zapada. Zasto nikome nije stalo, zasto tolika anarhija i ne kultura..ja nemam pojma. Volim bg ali svaki put se pitam.

Schone

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli

Aлександар

pre 6 godina

@ Evo ja vozim SUV švedske proizvodnje i migavac uvek uključujem

Ја возим Октавију и исто тако увек укључујем мигавац ни мало нисам алергичан ни на шта а ни промаја ми не смета. Када год прелазим из траке у траку имам компјутерску прегледност да ме не изненади неко ко је у исто време кренуо у исту траку као ја, тако да, није до шведске производње аутомобила већ до онога за воланом.

Paul Kersey

pre 6 godina

Aleksandre, kad budes prolazio Gazelom, gledaj malo u znakove... ni Gazela ni posle nema" brze" trake, niti je autoput, niti ogranicenje kao auto put... leva traka je za one koji se ne iskljucuju a desna za ove druge... (zex1, 24. februar 2018 20:42)

Bolje ti gledaj znakove, jer Gazela jeste autoput. Ima znak i na samom uključenju neposredno pre mosta. I još si dobio hrpu pluseva... sve vozač do vozača.

Desava se

pre 6 godina

Na ne bas preterano komplikovanoj raskrsnici (za SAD uslove), dan, ispred mene tip u OK autu, tablice lokalne. Upali se zelemo za skretanje levo, crtice na putu te vode, samo jedna traka, znak NO ENTER na ulazu u traku za vozila iz suprotnog smera. I on iz cista mira skrene u tu traku, ne znam ni kako je uspeo da to uradi. Posto se vozilim iz suprotnos smera isto upalilo zeleno, samo puka sreca i prosebnost tih vozaca sprecila je udes.Iskobeljao se on nekako nazad i valjda je potrefio pravu traku...

Milan

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.

dusan

pre 6 godina

Razlika je izmedju lijeve i desne strane odnosno kolovozne trake i suprotnog smjera. Razmisli
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Schone, 24. februar 2018 17:42)

Garant je uzeo auto projektovan za zemlje Komonvelta i Japana...

Swedenonline

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!

Aleksandar

pre 6 godina

@Aca: Sine, ako si u advokaturi, ne nadaj se uspehu. Ovde, čak, ima elemenata krivičnog dela. Ovo, po meni, nije nasilnička vožnja, već bahatost bez granica (ima u zakonu, siguran sam, neko od krivičnih dela vezanih za bezbednost u saobraćaju). Ako nije bio pod uticajem alkohola ili opijata, psihijatrijsko veštačenje, pošto ovo normalan čovek, pri zdravoj pameti ne može da uradi, a u svakom slučaju, da nadležni imaju petlju, ovo je za trajno oduzimanje dozvole i zabranu upravljanja m/v doveka. No, pošto će se ispostaviti da je u pitanju neko ko poznaje nekog, a kome se nekud jako žurilo, vuk će, verovatno, pojesti magarca.

nnn

pre 6 godina

Ja sam se jednom tako zeznuo u Solun, kad sam išao prvi put u GR, i na petlju sa auto puta promasim pa u suprotni smer ali je znak bio polomljen. I uopšte nije bila naivna situacija bilo baš gusto ali sreća da policija nije bila nigde i nije videla i polako pod sva 4 pa se okrenem pa nazad...

Beti

pre 6 godina

Ja sam juce to videla uzivo na Brankovom mostu i bilo je strasno.On je toliko divljacki vozio,udarao po volanu,drao se,i sve vreme naravno vozio u suprotnom smeru.Vozila koja su nailazila su se sklanjala kako su znali a on je cak u jednom trenutku i izasao iz kola kada nije mogao da se mimoidje sa taksistom.
Strasno je bilo za gledanje.
Bas me zanima ko je,i da li ce vise pisati o ovome,tj.da li ce biti osudjen.
Aha..... nesto uslovno naravno

Phill

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru... Krenuo sam da preticem vozilo ispred mene, da mu on nije blicao kao lud ne bih ni primetio, prosto covek ne razmislja da tako nesto moze da se desi.
To je za zatvor i dozivotno oduzimanje dozvole, nista manje.

Aleks

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata

drmr

pre 6 godina

Ako mu je volan na desnoj strani, on je logicno vozio...pa i u Britaniji se vozi suprotnim smerom zato sto imaju volan na desnoj strani...
(dusan, 24. februar 2018 17:18)

Druze ovo je Srbija, nek je volan i na krovu ovde se ne vozi kao u Britaniji. Sta pises ti? Jel realno da postoje ljudi kao ti?

Gde su sad kamere?

pre 6 godina

@ Aca
"Zbog lose i izbledele horizontalne siglanizacije vozac postupajuci po pravilima saobracaja umesto sa skrene pravilno on skrece u kontra smer (najblizu levu traku) i vozi brankovim mostom u suprotnom smeru."

Verovatnoća da neko iz Bulevara Nikole Tesle skrene levo na Brankov most, a da u suprotnom smeru na semaforu ne bude ni jednog vozila, gotovo da je ravna nuli. Stoga, najverovatnije je da je vozač prešao preko travnatog ostrva u suprotan smer pre početka same mostovske konstrukcije, jer tu postoji visoka bankina koja deli smerove. Ne verujem da se ovde radi o nenamernoj grešci, nego o svojevrsnom ludilu, najtežem mogućem obliku bahatosti i bezobzirnosti. Ne bi takvome trebalo nikad više dati pravo da vozi ni bicikl.

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016.
(Skyfall, 24. februar 2018 20:44)

Takođe. Pre dve godine, nedelja popodne, vraćao sam se iz Pančeva za Beograd novim putem, ima 4 trake, bez zaustavne. Približavao sam se mestu gde se spajaju stari i novi put (dalje se nastavlja sa 6 traka) i vidim Pasata kako sa starog puta pravi puni levi i cepa pravo meni u susret. Legnem na sirenu uz ablendovanje, i mimoiđosmo se nekako, ali baja ode u kontra smeru. Moguće je da nije u pitanju divljanje nego se čovek pogubio (čini mi se da su bile bosanske tablice), ama opet.. znaci, dupla puna linija.. da bog sačuva.

Uobičajeno?

pre 6 godina

Nekidan, u povratku iz Ikee, u silaznoj traci za uključenje na autoput prema Bg, tip se isključuje sa autoputa i kreće u suprotnom smeru ka Ikei. Da bi to uradio, morao je da okrene za180 stepeni sa autoputa. Sviram mu šokiran, a on mi uzvraća, verovatno me pozdravlja! Tip je, očigledno, promašio izlaz iz pravca Niša, i normalno, nije produžio do sledećeg isključenja da okrene, nego, ladno, nastavio u suprotnom smeru. Ne znam šta bih uradio ovako bahatim vozačima. Oni ne izazivaju nesreće, to su ubistva sa predumišljajem!

Jova

pre 6 godina

Pre neki dan sam na Bg obilaznici video desetak vozila a medju njima i nekoliko kamiona kako okreću na sred auto puta i voze u suprotnom pravcu ka Surčinu.
Uzrok je bila teška saobraćajka i višesatno čekanje u koloni od 7-8 km.I nikom ništa jer od policije ni traga.Opasno i suludo ponašanje.

cvele

pre 6 godina

@Phill

Radim isporuku robe po radnjama i vozio sam preko Gazele u pravcu ka Novom Beogradu i nigde nikoga kad odjednom na 20m od mene primetim u skroz desnoj traci nekog biciklistu bez svetala kako ide ka meni (znaci suprotan smer) tako da sam isprepadano naglo skrenuo u srednju traku bez proveravanja da li nekoga tamo vec ima. Da je nekog bilo pored mene ili bi on izginuo ili ludi biciklista. To mi je jedna od najvecih trauma u voznji.

Mitke Nis

pre 6 godina

U Nisu je pre dve godine,videlo se da covek nije odavde,tablice Jagodine izasao iz ulice kojoj je uslovno skretanje u desnu stranu.Skrenuo je levo prema centru i zaustavio se na semaforu u suprotnoj traci valjda je cekao zeleno kao i vozila na regularnoj strani.Nevolja je sto se to sve desilo na jedinom semaforu koji snima pade covek kao jedan i dva :)

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Licno sam ovo doziveo pre oko godinu dana na Gazeli, oko 11-12 uvece. Lik je vozio brzom trakom u suprotnom smeru...  
(Phill, 24. februar 2018 17:27)  

Meni se to dva put desilo. Bila neka starija gospoda, pogresno se ukljucili kod Steca, pretpostavljam. Vozli su polako uz svoju levu ivicu i bili ocigledno prestravljeni situacijom.

Svasta

pre 6 godina

Uhapšen zbog prekršaja zvuči suludo! Da je predat psihijatrijskom timu da utvrdi mentalno stanje pa da bude spakovan na hladjenje, to bi već bilo normalno, ovako, njegovo stanje nailazi na nerazuman akt sistema koji je parodija!!!
(Swedenonline, 24. februar 2018 18:33)

Tačno tako. Mogu da kažem samo kako se odvija procedura na zapadu prilikom takvog prekršaja. To znam jer je jedan moj poznanik uleteo u jednosmernu ulicu sa kontra strane :) Odnosno ušao je samo 4 metra jer nije mogao odmah da izađe, a na njegovu nesreću se tamo našla patrola.
Policija ti daje odmah platni nalog koji je prosečno od države do države drukčiji i taj prosek iznosi 1000€ i privremeno oduzimanje vozačke dozvole. Posle toga te čeka sudija za prekršaje i najmilija kazna koju možeš da dobiješ je 2500€ i obavezan lekarski pregled u ustanovi koju ti oni odrede. Znači NE možeš da odeš na lekarski u ustanovu koju ti odabereš.
Malo crnji scenario je minimalno 2500€ kazna, trajno oduzimanje dozvole sa klauzulom da možeš ponovo u autoškolu tek posle 12 ili čak 24 meseca što zavisi od težine prekršaja. Da li je zbog toga bio udes, povređeni.....
Privođenje, odnosno hapšenje je samo u slučaju ako si pijan i to najviše za 24 sata
(Aleks, 24. februar 2018 19:22)

Brate ovaj nije usao "4 metra u jednosmernu ulicu", nego je opusteno jurcao preko mosta u suprotnom smeru, i to po svoj prilici svesno i namerno!

Gazda Dojkan

pre 6 godina

(Aca, 24. februar 2018 18:07)

Svesno i agresivno je vozio u suprotnom smeru na mostu! Ako to nije nasičnicka voznja onda sta je?

Ivan

pre 6 godina

Nije isto ali eto malopre, lik sa PŽ tablicama na semaforu Trgovačke i Vodovodske je ladno iz krajnje desne trake bez ikakvog migavca skrenuo levo i otišao u pravcu Čukaričke padine, opušteno presekao sve nas koji idemo pravo ka Banovom brdu.

charlie perez

pre 6 godina

Meni je covek vozio na sred gazele u susret pre oko 6 meseci u 11- pola 12 uvece najlaganije... kad tad nisam poginuo nikad necu... kad sam se sastavio i pozvao saobracajnu da ih pitam da li su obavesteni da covek vozi autoputem u suprotnom smeru rekli su da je zaustavljen,nista strasno, covek se “zbunio”...

Anak1n

pre 6 godina

Dva puta do sada, na iskljucenju kod laste pravac ka nisu, su mi uletali ljudi koji su isli u suprotnom smeru, samo ne znam gde su krenuli :/ i kako se to zavrsilo kad na iskljucenju izadjes na autoput o.O

Gumbi bumbi

pre 6 godina

Pre oko dva meseca, beli furgon ide preko beščanskog mosta, iz Bačke u Srem, suprotnim smerom. Ne znam kako mu je to uspelo, jer je sledeći izlaz tamo kod Kovilja mislim. Vozio je nekoliko km do mosta pa je prešao most i nastavio ko zna dokle. Katastrofa. Sve ovo oko 17h, radni dan. Bila zima pa se već i malo smrklo... da se slediš od užasa, koja je to bahatost. Za takve stvari, kao i za konkretni slučaj, nema nikakvog opravdanja. Neko reče izvući će se sa par hiljada. Jok, more! Krivična odgovornost, ugrožavanje bezbednosti u saobraćaju!

Banderaš

pre 6 godina

Da je normalan to ne bi uradio. Švajcarci bi mu oduzeli dozvolu,platio bi rad policije,platio bi policiji debelu kaznu,kaznu sudu,kaznu komitetu za saobraćaj koji bi ga poslao redovno 2 puta sedmično kod psihijatra oko 2 godine naravno o njegovom trošku.
Ako neko misli da su Švajcarci bolji ili pažljiviji vozači od Srpskih-greši-samo je strah od kazne veći a korupcije nema kao u ovoj truleži gde ne rade ni tužilaštvo ni policija svoj posao.

Bojan

pre 6 godina

Pre par dana kretao sam se autom niz bulevar Jna ka Slaviji oko 30 kmh na sat (sa zenom i decom unutra) pokusavajuci da sa moje desne strane ugledam prazno mesto za parking (zelena zona)...Iza poce da mi neki majmun sa crnim zatamnjenim staklima trubi a potom me je odmah pretekao i namerno me ispred ometao i kocio narednih 70-80m......Gde je policija tada, da zastiti saobracaj i nauci siledzije, ubice i ostale vucibatine pameti za sva vremena..???!!! Vazno je da zaskace iza grmlja zbog neupaljenih svetla...

rog

pre 6 godina

Brate, koliko odsečen treba da budeš da na Brankov uđeš u suprotan smer? O vozačima u Beogradu je izlišno govoriti, bar 50% bi trebalo opet na polaganje, a o kulturi da ne govorim.
(Milan, 24. februar 2018 18:25)

Pa nije on promasio slucajno stranu mosta nego nije hteo da se gura u guzvi. Vidis da vozi kamion velicine tamica a ne automobil, kompleksi su to teski.

Skyfall

pre 6 godina

Doziveo sam slicnu stvar na autoputu kod Autokomande smer ka Novom Beogradu 13.11.2016. oko 23h ugledao sam automobil u suprotnom smeru koji ide prema meni nakon sto se auto ispred mene sklonilo desno i ja sam samo skrenuo u traku desno bukvalno bez gledanja. Sve je trajalo mozda sekund sreca pa je bila nedelja vece pa nije bilo velikog saobracaja. Gledao sam u retrovizor nastavio je da vozi levom trakom i dalje...

zex1

pre 6 godina

paule, u pravu ste obojica... gazela je predvidjena za 4x redji saobracaj , tako da su i naknadno postavljani znakovi... nije klasican autoput, ali nije ni saobracajnica sa dve trake... termin ' brza traka ' nije prikladan ali je tacan...

Шљива

pre 6 godina

Синоћ на рампи на изласку са аутопута у Прељини, ЕНП пролаз не функционише како треба, запослени ручно подиже рампу, двоја кола у реду, наилази џип са суботичким таблама и мимо њих покушава да се провуче, умало да огребе једна кола, заглави се, виче, неки старији човек возач, не пада му на памет да стане, да се запита шта је, он хоће на силу да прође. Недостатак мозга и културе где год се окренеш.

Čukileta

pre 6 godina

Pre dve godine ulazim u kružni tok Topčiderska zvezda i dolazi mi lik u suprotnom smeru sav prestravljen i sluđen. Zeznuo se čovek :-)

A nekad..

pre 6 godina

Stara Jugoslavija, Beograd, Kneza Miloša. Svi voze pod konac i jedan pametan, u 'tristaću', kreće da obilazi kolonu sa desne strane kroz proširenje za autobusku stanicu, preko puta 'Londona', pritom popevši desne točkove na ivičnjak.
Brka policajac izleće sa onog ostrva između traka, prolazi pored našeg auta mašući sa stop 'lilihipom' i istrčava ispred izgrednika zviždeći pištaljkom.
Udario mu je auto rukom po haubi (skoro da sam spreman da se kladim da mu je napravio udubljenje u limu), otvorio vrata i zatražio dokumenta. Za ovo (lična karta) ćeš da mi se javiš sutra u stanici, a ovo (reče cepajući mu vozačku dozvolu) ti više ni ne treba.

Nikako nije politički korektno, ali mogu da se kladim da ni on (a ni nijedan drugi od 20ak vozača koji su ovo videli) nisu ni razmišljali o saobraćajnim prekršajima posle toga..