Ponedeljak, 19.02.2018.

22:17

Vučić: I šta ja sada, Zigmare, da pričam Srbima?

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je da je sa nemačkim šefom diplomatije Zigmarom Gabrijelom imao iskren razgovor.

Izvor: B92

Vuèiæ: I šta ja sada, Zigmare, da prièam Srbima? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

113 Komentari

Sortiraj po:

Mirko

pre 6 godina

Ovaj put se Vucic preigrao. Lose je procenio svoju moc da prevede Srbe zedne preko vode i proda im ulazak Kosova u UN za eventualno ZSO i maglovitu EU buducnost. Jedan od komentatora je pomenuo da bi trebalo da ode u prevremenu politicku penziju, jer ako nastavi ovako nazalost donece najvecu nesrecu koja moze da zadesi jedan narod - gradjanski rat.

Agron

pre 6 godina

Kako sta da kazete Srbima,pa recite kao sto je isto i Drecun ‘99 vojska YU je pobedila NATO agresorske snage,ali nije rekao da Milosevic potpisao bezuslovnu kapitulaciju vojske i policije,i svih paramilitara od 48 casova, to im recite srbima.

sram te bilo

pre 6 godina

Srbima si rekao sve sto si imao / ne znam sa koje si ti planete / a Zigmaru reci da tamo neki Srbi ne daju Kosovo, niti ti imas prava da ga das u njihovo ime.

duh sa sekirom

pre 6 godina

ovu predstavu ON vodi njegovim glasačima jer njegovo glasačko telo veruje da ON nikad neće izdati KiM, a njemu nezgodno što mora pa se snebiva i....

Viktor

pre 6 godina

@Čudno je sto govori o Srbima u trecem licu!?
(Mirek Griba, 20. februar 2018 16:31)

Sta je tu cudno, kad i o sebi vrlo cesto prica u trecem licu.

Бата Стојковић

pre 6 godina

.. za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?
(zemunian, 20. februar 2018 12:44)
Сјајна порука нашем Вођи кога је Радоје Домановић давних дана описао. Јест да је он на Ти са министром иностраних послова СРН али се јасно види ко ту коси а ко воду носи.

zemunian

pre 6 godina

"Šta da im kažem, Zigmare ?" ... Pa kaži im da će i dalje moći da beskrajno uživaju u ulozi lagano kuvanih žaba, dok ih mediji i armija zombi-botova svakodnevno uveravaju koliko je za njih dobro da se dive tvojoj neperevaziđenoj pameti, sposobnosti, iskrenosti i moralnosti. Kaži im da priznavanje nezavisnosti Kosmeta jeste samoamputacija, ali samouvereno dodaj da kao iskusan lekar iz Alisine zemlje čuda znaš da je mnogo bolje odseći sebi deo tela nego ga sačuvati, jer to snažno podstiče volju, energiju, motivaciju i samopregnuće. I na istom fonu im kaži da je crkavica od 200 ili 250 evra, koliko velika većina njih realno zarađuje, jedna više nego zdrava i dobročiniteljska stvar jer ti kao iskusan doktor iz Wonderlanda znaš kolike su blagodeti posta po fizičko i duhovno zdravlje. I, oh da, ponosno im prenesi da planiraš nove, još bučnije sezone "Farmi" i "Parova", odnosno informerskih specijala pod nazivom "Kako-je sprečen-još-jedan-državni-udar" ... za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?

Anton S.

pre 6 godina

@DragiVodjo
...neću se kandidovati za predsednika, bolji život za 2, najviše 3 godine, fabrika čipova, fabrika aviodelova, stanovi od 300e po m2, srpski mercedes, BG H20 završen do 2020...

milan

pre 6 godina

Nemci su bili među prvima koji su Kosovo priznali i "putuj Gabeijele" je popularno u Srbiji ali može biti veoma štetno za Srbiju. Malo više diplomatske kulture Dačić da svi ne šize kada ti pevaš i takav jezik nas vraća natrag.

pocepao si nas sve

pre 6 godina

Vucic Predsednik se ne razlikuje od Vucica Ministra za Informisanje i Vucica iz Gline ni za kamicak. Samo je postao jos vise bahat i promenio je sadrzaj price. Na nesrecu Srbije. Kamo srece da se stvarno promenio. Jer kad Vucic nesto obeca sigurno nece biti ispunjeno.

mladen

pre 6 godina

Koja crna prosecna placa 480 evra???? Minimalac 11 odsto...Ko koga zavitlava...Vecina ljudi bre radi za bedu nevidjenu od 25 do 30 hiljada...Koja je svrha povecati za 1500 dinara.Koga ce da spase tih 1500 dinara?????I to ce da razgovara....Bezite ljudi iz drzave spasavaj se ko mozhe.Samo tolko.

Pametnjaković

pre 6 godina

Nijedna država sveta nije dozvolila cepanje, ako Srbija to uradi, onda će svašta da cepaju u budućnosti. Ne može grupa ljudi koja se množi kao zečevi da cepa teritoriju države.

danica

pre 6 godina

Nije novost da medjunarodna zajednica nije zainteresovana za interes Srbije, kako kod referenduma na Krimu treba postovati ustav i teritorijalni integritet, a ovde ne? Medjutim, ni sve zemlje EU nemaju tu jedinstven stav, sto Srbija treba da iskoristi

asik-baja

pre 6 godina

A ja kažem njemu... a on onda kaže meni.A ja onda namignem levim .. a on desnim okom.Pa ja bi ovog čoveka u dramaturge bez problema. - Reci brate da je suština da priznamo gubitak teritorije i gotovo.Jedino što možemo je da se pobrinemo za one mučenike dole da žive iole normalno.

Sanja

pre 6 godina

“Kaže on meni ’nema više razgovora i da je sve završeno oko teritorije Kosova, da je Kosovo nezavisno’.
Ako je tako, zasto onda od nas traze da im to potvrdimo?

samo da kazem...

pre 6 godina

@ u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.). Ustav nije nikakva garancija. Menja se lako, čim zatreba...

neko

pre 6 godina

Ne treba narodu ništa novo da kažeš, treba javno da priznaš ono što narod već zna (i ne samo Srbima već građanima Srbije). I nije "Ćirilica" na TV HAPPY pravo mesto za tako nešto.

Saša

pre 6 godina

Jadan onaj čovek u studiju sa njim... ako smem da primetim, predsednik nam je na domaćem terenu u fazonu “svađam se i šta hoćeš, šta je bilo?!”. Nisam dugo izdržao da slušam i gledam sve ono. Prebacio sam program kada su Vučić i Marić konstatovali da je za rijaliti program kriv Đilas?! Marić, dobro ste čuli... pa reko’ - ipak menjam kanal, opasno je ovo za mozak jbt.

Sislo

pre 6 godina

Hah...vi mislite da se Srbije nesto pita? Kakvo priznanje, kakva nezavisnost? Ovo je zamrznuti konflikt koji ce trajati godinama i godinama. Svi koji citate ovo znajte - necete docekati nikakvo rjesenje za Kosovo... mozda ce vasa djeca (sa naglaskom na mozda).

Nedo

pre 6 godina

Mi Srbi iz Bosne i Hercegovine,Hrvatske,Kosova bi lijepo zamolili Beograd da nas ostave da zivimo gdje se i nalazimo i da nam ne daju podrsku niti bilo kakvu zastitu.Takvu podrsku ne trebamo,okrenite se zastiti vase bijede u gradu pa i u citavoj Srbiji samo nas ostavite na miru.

Torrente

pre 6 godina

Znači, ako sam dobro razumeo, ako Srbi budu imali pravo da zadrže svoje prezime, mi ćemo im zauzvrat dati stolicu u UN.

Ući ćemo u udžbenike istorije kao najveći beskičmenjaci, tj. kao jedina država ikada koja je potpisala ovakvu vrstu poniženja i kapitulacije, i to zarad - ničega.
...
Ovo što nam se dešava me podseća na klasično šibicarenje: dajte deo države, a mi vas pustimo da (eventualno nekada) uđete u EU - ako nađete kuglicu.

Kako prolaze oni koji pristanu na ovakvu vrstu igre svi znamo.

118-77

pre 6 godina

Kada je 2001 pokojni premijer Djindjic govorio o podeli Kosova nas napredni vodja (tada radikal) je urlao o izdaji i uporedjivao ga sa Vukom Brankovicem,sada bih voleo da ga cujem sta misli o tome...
Jel to znaci da demokrate gledaju 20 godina u buducnost ili naprednjaci maaalo zaostaju???

Velika Jugoslavija

pre 6 godina

‘Srbija ne zeli veliku Srbiju’! Postovani predsednice republike, pa zasto tako niste govorili 90-ih godina? Zasto sad kad je sve manje-vise izgubljeno? Zbog cega sve te propacene godine i unistene generacije?

Xman

pre 6 godina

Istinu. Da je losom politikom 90-ih ciji si deo i ti bio, Srbija sprecila miran razlaz republika clanica SFRJ koji su sve druge republike zelele i da smo u ratovima koje je ta vasa politika izrodila izgubili cak i deo teritorije koji bi ostao nas sastavni deo. Da nam je Rusija lazni saveznik i da nas samo huska protiv najrazvijenijih drzava Evrope i sveta da bi imala makar jednog piuna u sred Evrope, kad je vec okupacijom svojih komsija uspela da od celog sveta napravi neprijatelje.

Ivana

pre 6 godina

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Јабучило, 19. februar 2018 23:54)

Ne. Rekao je u emisiji da sve predloge o podeli cepa jer su neoubiljni. Dakle, prizanće ga i to je to.

Hans von Schumadien

pre 6 godina

"Osim toga, Vučić je naveo da je više puta pocepao papire zapadnih zvaničnika o nezavisnom Kosovu."

Smatraju nas budalama, koliko covek treba da bude ogranicen i da poveruje u ovo?

samo da dodam

pre 6 godina

@zzz
"Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?"

Koliko sam shvatio, taj Sk?ne je bio Danski, pa sad Švedski?
Kolika je površina i broj stanovnika?
Koji narod tamo živi?
Da li je to duhovna kolevka Žvedske?
Da li imaju manastire?
Da li imaju ogromna rudna bogatstva?
Da ne pitam dalje...

Goran

pre 6 godina

Ovo sad već postaje mučno. Trebalo bi definitivno da se odlučimo, istok ili zapad. Odričemo li se Kosova ili ne. Svako plivanje negde izmedju će samo da nas čereči sve više. U svakom slučaju ćemo da krenemo na neku stranu, ovako samo cupkamo u mestu i nemamo definitivnu podršku ni jednih ni drugih, a vreme prolazi pored nas.
Menjaju se na vlasti malo jedni, malo drugi, i svako uzima svoj deo dok narod u Srbiji sve to plaća i pati, što materijalno, što duhovno,ali i psihički. I tome nema kraja.
Prosto, mali smo i treba da se priklonimo i (koliko god to loše zvuči) poklonimo jednoj strani, i da napokon sklonimo pritisak na nama i da se okrenemo ekonomiji i normalnim, malim problemima jedne male države na centru Balkana.

bee

pre 6 godina

gospodine presednice reci iskreno narodu da moras da potpises nezavisnost kosova, nemoj vise toliko da dramis zbog toga. uostalom ti si bio deo vlasti pre 20 godina koja je do svega ovoga i dovela

Petar_Veliki

pre 6 godina

Jos jedno vece cirkuske predstave na Happy televiziji. Ovaj put su pozvali i dvojicu urednika novina, da kao "vodju" resetaju pitanjima. Vecina tih pitanja nije u njegovoj nadleznosti kao Predsednika Republike, ali nije bitno. Covek je zeleo da pokaze kako on drzi sve konce u rukama, van vlade, ministarstava, institucija, sistema. Cinicno, arogantno, manipulatorski, demagoski.
Covek prica kako je cepao papire koje su mi stavljali da potpise, kako je hrabro svuda branio Srbiju. Strucnjak za sve, od ekonomije do zaposljavanja, od poljoprivrede do svetske politike, itd, itd...bla, bla, bla...
Vazno je mnogo pricti, a nista ne reci. Pobiti svaku cinjenicu i ucutkati Culibrka iz NIN-a.
Trebalo je dovesti i podmladak SNS-a, te "divne" mlade ljude koji su kao dobili batine od "uzasnog" oficira. Uzas, uzas, uzas...Nije pricao sta njegovi batinasi rade po Srbiji.
Onda sloj patetike, pa cinizma, pa demagogije, pa opet u krug. To je sumorna slika ove zemlje gde jedan covek sve polako uzima pod svoju kontrolu, a ocajni narod u grcu egzistencijalnih problema mora da slusa, aminuje i bude njegova glasacka masina. Covek tezi ka 95% vlasti na svim nivoima.

Pedja

pre 6 godina

Gospodine predsednice, a zasto cete izaci sa predlogom u drugoj polovini marta ili pocetkom aprila? Zasto ne sada? Da ne cekate mozda da prodju prvo izbori u BG-u?

Aleksandar

pre 6 godina

Pa pricaces sto pricas ovih 6 godina koliko si na vlasti najkasnije za dve godine zivece se bolje,obracunaces se sa kriminalom izgradices puteve i pruge etc,etc....a zaglupljeni narod ce ti dati jos neki mandat da zakucas i poslednji ekser u mrtvacki sanduk zvani Srbija.Sto se Kosova tice samo slep ne vidi a glup ne shvata da je ono odavno van domasaja Srbije a kada se malo vratimo unazad slucajno naletimo na onog Vucica iz 90-tih koji je sa svojim ideologom Seseljem i Milosevicem i doveo do toga da Kosovo i ne bude u Srbiji.

zimzeleni

pre 6 godina

Zigmar: Dragi Aco, evo sta da im kazes. Na vlasti si od 2012. sada je 2018. godina, a problemi su isti: ekonomija je na ivici, BDP nizak, proizvodnja je nikakva a slepas se na to sto si uzeo penzionerima i radnicima u javnom sektoru, odnosi sa susednima nikakvi, nijednu granicno pitanje nisi resio, ne mozes da zauzdas Dodika, tvoji mediji i tvoji ministri svakodnevno crtaju mete nama i ljudima koji su prozapadno orijentisani, deo tvoje stranke se bahati i zaklanja iza Putina, skolstvo, zdravstvo i sudstvo su isto zapusteni i partijski ustrojeni, ubijen Oliver Ivanovic... Eto, mozes tako da pocnes, a posle cemo jos konkretnije ako nesto treba.

Alan Ford

pre 6 godina

Kad se spomene "najšira autonomija" za Kosovo, šta to tačno podrazumijeva? Je li to status koji je RSK mogla imati planom Z4? Je li to status koji RS ima u sastavu BiH? Ili nešto treće, četvrto?

Mirta

pre 6 godina

Kaže :" Ne želim Veliku Srbiju, nego da Srbi budu bezbedni..." Čak i da veruje u to, greši u postavci : Kosovo i Metohija su deo Srbije ( jadne, bedne,ponižene...) i to bi morala da bude prva i poslednja tačka u svakom razgovoru i potonjem "rešenju". Što se tiče bezbednosti Srba - ona ne postoji nigde na ovom prostoru : deca nam se bese ili stradaju u školskom dvorištu, gaze ih po ulicama, bolesnici bez adekvatnog lečenja ( nisu krivi lekari), mito i korupcija od sendviča do nameštenih tendera, stara lica bespomoćna, zemlja, voda, rudnici - sve se prodaje itd itd. KO JE BEZBEDAN U SRBIJI ( osim .... zna se koga)?

BU

pre 6 godina

I šta ja sad Vučiću da pričam sinu? Šta da mu kažem, kad ćeš nam sjašiti sa leđa više, kada će Vučiću u ovoj državi moći išta da se uradi a da se ne spomene tvoje ime, kada će Vučiću moći da se gleda televizija bez tebe, da se prošeta a da nas ne pratiš sa bilborda kao gavran.... kada će sve to Vučiću moći ako za Boga znaš? Pa ako je i od Boga pa previše je bre!

krajisnik

pre 6 godina

Culibrk ga raskrinkao sa ekonomijom!
Bravo M. Culibrk.
Koprcao se vodja, ali osim spina i beskonacnih monologa nije uspio u namjeri, pošto se novinar evidentno razumije.
To je pravi novinar
Vule propo

Hudini

pre 6 godina

Mislim da bi zamrznuti konflikt neminovno doveo do jačanja uticaja Rusije i do rasta antievropskog raspoloženja. Ko zna ... Možda nam uvale i neku rusku vojnu bazu... Mišta me ne bi čudilo. Svet je poludeo u svojoj gramzivosti i pohlepi. Nadam se da to neće (opet) nama da se obije o glavu...

kutuzov

pre 6 godina

Za Nemačku je Kosovo nezavisno i kraj. Isto tako za Srbiju je Kosovo deo Srbije i kraj. Ako je za njih prva solucija zavrsena prica, zasto nasa nije? Oni su nama oteli silom i ubijanjem zemlju. Da li je pred Bogom ispravno priznavati nasilje? Neka ti je Srbijo Bog na pomoci....

domacin

pre 6 godina

Ovako Mali Djokoica umisljen da je neko vazan objasnjava sirem pucanstvu bitne stvari. Nema u ovim vodjinim naglabanjima nista drzavnicko niti promisljeno na duze staze.
Ko kaze da se ne moze sedeti na dve stolice i voditi racuna o svojim interesima. Moze itekako samo treba imati malo mozga i razmisljati trezveno. Ucenjuju oni tebe, ucenjuj i ti njih. Uvek ima i drugo resenje......

Bozza

pre 6 godina

Činjenica je da su ga pritisli! Doveli su ga jer je jedini pristao na to da im završi! Dali su mu odrešene ruke po pitanju medija u Srbiji, sve u svrhu pripreme terena za priznavanje! Imao je njihovu podršku na sva kršenja zakona i vladavine prava, Miloševića su za mnogo manje napadali!
Vreme je prolazilo, on je sebi i bratiji završavao kombinacije i medijski sebi obezbedio totalnu kontrolu, sve mu je dozvoljeno! Više se bavio svojom pozicijom i kombinacijama nego onim zbog čega su ga doveli!
Sad kad je dogorelo i kad su ga stisli...frka...kod njih ne prolazi...za dve godine!!!

Bojan

pre 6 godina

Kao i do sad.
Šta ti p.dne na pamet.
Mi ti ni do sada ništa nismo verovali, ovce su ti slepo verovale i održavale te na vlasti, isto će biti i sada dok im ne dozlogrdi da trpe.

A ti se kao nešto brineš?

Jevrem

pre 6 godina

Realnost je da necemo nikako biti zadovoljni resenjem, samo se pitam koliko smo svesni toga. Nije ovo pitanje od juce , vec 30 godina unazad. Oni su tacno znali sta hoce , tada , kao i sada, a mi treba da se zapitamo sta smo radili svo to vreme , kao narod prvo, a posle kao vrh drzave. Ne podrzavam ja nikoga , ali treba realan biti samo.

Pedja

pre 6 godina

"krajem (neki termin), najkasnije početkom (neki termin)"
Zvuči li i vama poznato ili sam nešto sanjao? Činimi se da se ova fraza pominje xxx puta u novijoj istoriji Srbije

Dare

pre 6 godina

Ljudima koji gledaju realno na problem, nema sta da se prica, Usijanim glavama takodje ne vredi pricati. Ostaje da se bori za ono sto moze, kada su skoro svi protiv vas , a ono sto je najgore , izgubljeno vreme , bar sa strane Srba.

django

pre 6 godina

Dragi predsedniče,
Kada se pomene Velika Alabanija, nikada se ne pomene da je u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.A šta da kažem na one demagogije da Srbija želi da sačuva srbe na Kosovu, bre Srbija ne može da sačuva ni srbe u Srbiji, a kamoli na Kosovu.

Јабучило

pre 6 godina

Ovo se zove priprema terena za priznanje, da narod lakše proguta tu pilulu!
(Za sve je kriv brat Grim!, 19. februar 2018 23:47)

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Pricaj istinu. Kosovo je izgubio rezim SPS-a, SRS-a i JUL-a. Deset godina su zarad politicke koristi gurali pod tepih resavanje kosovskog problema. Pre dvadesetak dana gospodin Vujovic koji je bio savetnik Slobodana Milosevica na pregovorima u Dejtonu u zimu 1995. posvedocio je da su Amerikanci preko njega predali Milosevicu predlog za politicku autonomiju Albanaca u okviru Srbije.Prema Vujovicevim recima, Milosevic je zguzvao papire i gadjao ga njima. Tako je propustena prilika da se spreci najgore i Kosovo ostane trajno u granicama Srbije uz garanciju SAD, Rusije i EU.
U Rambujeu je pre konacne verzije predloga sporazuma ponudjena i predhodna, gde nije pominjana ,,volja naroda Kosova" o konacnom statusu. Milosevic je i tu verziju odbio, sa izgovorom da ne zeli stranu cizmu na KiM.Da je prihvatio, NATO bi dobio mandat da razoruza OVK, dok bi Kosovo ostalo u granicama Srbije uz siroku autonomiju. Recite istinu predsednice, da nas je Milosevic lagao kada je nakon bezuslovne kapitulacije proglasio da je pobedio NATO i sacuvao Kosovo. Recite istinu da nas sve vlasti od 1999. obmanjuju pogresno tumaceci rezoluciju 1244, koja je u sustini utrla put kosovskoj nezavisnosti.

ZZZ

pre 6 godina

Kosovo je već odavno izgubljeno.
Gledaj da što pre Srbija ulazi u EU i da se korupcija i kriminal svodi na minimum.
Gledaj da ljudi imaju bolji život i bolje plate.

Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?
Dali bi ste se vi borili za teritoriju Švedske?

A oni meni odgovaraju:
Zašto da se borimo!
Ako oni hoće neka se pripoje Danskoj, manje problema za Švedsku.

Ostao sam u šoku jer nisam razmišljao tako, uvek smo učeni da budemo patrioti.

Ali sada shvatam zašto Švedska deca imaju svoju budućnost i svoje snove a naša su zavisna od svake budale u Srbiji.

Hvala.

DragiVodjo

pre 6 godina

Ma znas vec..pricaj im - Uhapsicu Dinkica, ukinucu tv pretplatu, Karic moze samo u zatvor kad se vrati, resicemo pljackaske privatizacije, donecemo zakon o poreklu imovine, necemo smanjivati plate i penzije...

DragiVodjo

pre 6 godina

Ma znas vec..pricaj im - Uhapsicu Dinkica, ukinucu tv pretplatu, Karic moze samo u zatvor kad se vrati, resicemo pljackaske privatizacije, donecemo zakon o poreklu imovine, necemo smanjivati plate i penzije...

Pedja

pre 6 godina

"krajem (neki termin), najkasnije početkom (neki termin)"
Zvuči li i vama poznato ili sam nešto sanjao? Činimi se da se ova fraza pominje xxx puta u novijoj istoriji Srbije

ZZZ

pre 6 godina

Kosovo je već odavno izgubljeno.
Gledaj da što pre Srbija ulazi u EU i da se korupcija i kriminal svodi na minimum.
Gledaj da ljudi imaju bolji život i bolje plate.

Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?
Dali bi ste se vi borili za teritoriju Švedske?

A oni meni odgovaraju:
Zašto da se borimo!
Ako oni hoće neka se pripoje Danskoj, manje problema za Švedsku.

Ostao sam u šoku jer nisam razmišljao tako, uvek smo učeni da budemo patrioti.

Ali sada shvatam zašto Švedska deca imaju svoju budućnost i svoje snove a naša su zavisna od svake budale u Srbiji.

Hvala.

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Pricaj istinu. Kosovo je izgubio rezim SPS-a, SRS-a i JUL-a. Deset godina su zarad politicke koristi gurali pod tepih resavanje kosovskog problema. Pre dvadesetak dana gospodin Vujovic koji je bio savetnik Slobodana Milosevica na pregovorima u Dejtonu u zimu 1995. posvedocio je da su Amerikanci preko njega predali Milosevicu predlog za politicku autonomiju Albanaca u okviru Srbije.Prema Vujovicevim recima, Milosevic je zguzvao papire i gadjao ga njima. Tako je propustena prilika da se spreci najgore i Kosovo ostane trajno u granicama Srbije uz garanciju SAD, Rusije i EU.
U Rambujeu je pre konacne verzije predloga sporazuma ponudjena i predhodna, gde nije pominjana ,,volja naroda Kosova" o konacnom statusu. Milosevic je i tu verziju odbio, sa izgovorom da ne zeli stranu cizmu na KiM.Da je prihvatio, NATO bi dobio mandat da razoruza OVK, dok bi Kosovo ostalo u granicama Srbije uz siroku autonomiju. Recite istinu predsednice, da nas je Milosevic lagao kada je nakon bezuslovne kapitulacije proglasio da je pobedio NATO i sacuvao Kosovo. Recite istinu da nas sve vlasti od 1999. obmanjuju pogresno tumaceci rezoluciju 1244, koja je u sustini utrla put kosovskoj nezavisnosti.

django

pre 6 godina

Dragi predsedniče,
Kada se pomene Velika Alabanija, nikada se ne pomene da je u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.A šta da kažem na one demagogije da Srbija želi da sačuva srbe na Kosovu, bre Srbija ne može da sačuva ni srbe u Srbiji, a kamoli na Kosovu.

Jevrem

pre 6 godina

Realnost je da necemo nikako biti zadovoljni resenjem, samo se pitam koliko smo svesni toga. Nije ovo pitanje od juce , vec 30 godina unazad. Oni su tacno znali sta hoce , tada , kao i sada, a mi treba da se zapitamo sta smo radili svo to vreme , kao narod prvo, a posle kao vrh drzave. Ne podrzavam ja nikoga , ali treba realan biti samo.

Dare

pre 6 godina

Ljudima koji gledaju realno na problem, nema sta da se prica, Usijanim glavama takodje ne vredi pricati. Ostaje da se bori za ono sto moze, kada su skoro svi protiv vas , a ono sto je najgore , izgubljeno vreme , bar sa strane Srba.

Anton S.

pre 6 godina

@DragiVodjo
...neću se kandidovati za predsednika, bolji život za 2, najviše 3 godine, fabrika čipova, fabrika aviodelova, stanovi od 300e po m2, srpski mercedes, BG H20 završen do 2020...

zemunian

pre 6 godina

"Šta da im kažem, Zigmare ?" ... Pa kaži im da će i dalje moći da beskrajno uživaju u ulozi lagano kuvanih žaba, dok ih mediji i armija zombi-botova svakodnevno uveravaju koliko je za njih dobro da se dive tvojoj neperevaziđenoj pameti, sposobnosti, iskrenosti i moralnosti. Kaži im da priznavanje nezavisnosti Kosmeta jeste samoamputacija, ali samouvereno dodaj da kao iskusan lekar iz Alisine zemlje čuda znaš da je mnogo bolje odseći sebi deo tela nego ga sačuvati, jer to snažno podstiče volju, energiju, motivaciju i samopregnuće. I na istom fonu im kaži da je crkavica od 200 ili 250 evra, koliko velika većina njih realno zarađuje, jedna više nego zdrava i dobročiniteljska stvar jer ti kao iskusan doktor iz Wonderlanda znaš kolike su blagodeti posta po fizičko i duhovno zdravlje. I, oh da, ponosno im prenesi da planiraš nove, još bučnije sezone "Farmi" i "Parova", odnosno informerskih specijala pod nazivom "Kako-je sprečen-još-jedan-državni-udar" ... za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?

krajisnik

pre 6 godina

Culibrk ga raskrinkao sa ekonomijom!
Bravo M. Culibrk.
Koprcao se vodja, ali osim spina i beskonacnih monologa nije uspio u namjeri, pošto se novinar evidentno razumije.
To je pravi novinar
Vule propo

Јабучило

pre 6 godina

Ovo se zove priprema terena za priznanje, da narod lakše proguta tu pilulu!
(Za sve je kriv brat Grim!, 19. februar 2018 23:47)

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.

milan

pre 6 godina

Nemci su bili među prvima koji su Kosovo priznali i "putuj Gabeijele" je popularno u Srbiji ali može biti veoma štetno za Srbiju. Malo više diplomatske kulture Dačić da svi ne šize kada ti pevaš i takav jezik nas vraća natrag.

pocepao si nas sve

pre 6 godina

Vucic Predsednik se ne razlikuje od Vucica Ministra za Informisanje i Vucica iz Gline ni za kamicak. Samo je postao jos vise bahat i promenio je sadrzaj price. Na nesrecu Srbije. Kamo srece da se stvarno promenio. Jer kad Vucic nesto obeca sigurno nece biti ispunjeno.

mladen

pre 6 godina

Koja crna prosecna placa 480 evra???? Minimalac 11 odsto...Ko koga zavitlava...Vecina ljudi bre radi za bedu nevidjenu od 25 do 30 hiljada...Koja je svrha povecati za 1500 dinara.Koga ce da spase tih 1500 dinara?????I to ce da razgovara....Bezite ljudi iz drzave spasavaj se ko mozhe.Samo tolko.

Pametnjaković

pre 6 godina

Nijedna država sveta nije dozvolila cepanje, ako Srbija to uradi, onda će svašta da cepaju u budućnosti. Ne može grupa ljudi koja se množi kao zečevi da cepa teritoriju države.

Sanja

pre 6 godina

“Kaže on meni ’nema više razgovora i da je sve završeno oko teritorije Kosova, da je Kosovo nezavisno’.
Ako je tako, zasto onda od nas traze da im to potvrdimo?

118-77

pre 6 godina

Kada je 2001 pokojni premijer Djindjic govorio o podeli Kosova nas napredni vodja (tada radikal) je urlao o izdaji i uporedjivao ga sa Vukom Brankovicem,sada bih voleo da ga cujem sta misli o tome...
Jel to znaci da demokrate gledaju 20 godina u buducnost ili naprednjaci maaalo zaostaju???

Nedo

pre 6 godina

Mi Srbi iz Bosne i Hercegovine,Hrvatske,Kosova bi lijepo zamolili Beograd da nas ostave da zivimo gdje se i nalazimo i da nam ne daju podrsku niti bilo kakvu zastitu.Takvu podrsku ne trebamo,okrenite se zastiti vase bijede u gradu pa i u citavoj Srbiji samo nas ostavite na miru.

Saša

pre 6 godina

Jadan onaj čovek u studiju sa njim... ako smem da primetim, predsednik nam je na domaćem terenu u fazonu “svađam se i šta hoćeš, šta je bilo?!”. Nisam dugo izdržao da slušam i gledam sve ono. Prebacio sam program kada su Vučić i Marić konstatovali da je za rijaliti program kriv Đilas?! Marić, dobro ste čuli... pa reko’ - ipak menjam kanal, opasno je ovo za mozak jbt.

BU

pre 6 godina

I šta ja sad Vučiću da pričam sinu? Šta da mu kažem, kad ćeš nam sjašiti sa leđa više, kada će Vučiću u ovoj državi moći išta da se uradi a da se ne spomene tvoje ime, kada će Vučiću moći da se gleda televizija bez tebe, da se prošeta a da nas ne pratiš sa bilborda kao gavran.... kada će sve to Vučiću moći ako za Boga znaš? Pa ako je i od Boga pa previše je bre!

danica

pre 6 godina

Nije novost da medjunarodna zajednica nije zainteresovana za interes Srbije, kako kod referenduma na Krimu treba postovati ustav i teritorijalni integritet, a ovde ne? Medjutim, ni sve zemlje EU nemaju tu jedinstven stav, sto Srbija treba da iskoristi

asik-baja

pre 6 godina

A ja kažem njemu... a on onda kaže meni.A ja onda namignem levim .. a on desnim okom.Pa ja bi ovog čoveka u dramaturge bez problema. - Reci brate da je suština da priznamo gubitak teritorije i gotovo.Jedino što možemo je da se pobrinemo za one mučenike dole da žive iole normalno.

Velika Jugoslavija

pre 6 godina

‘Srbija ne zeli veliku Srbiju’! Postovani predsednice republike, pa zasto tako niste govorili 90-ih godina? Zasto sad kad je sve manje-vise izgubljeno? Zbog cega sve te propacene godine i unistene generacije?

Petar_Veliki

pre 6 godina

Jos jedno vece cirkuske predstave na Happy televiziji. Ovaj put su pozvali i dvojicu urednika novina, da kao "vodju" resetaju pitanjima. Vecina tih pitanja nije u njegovoj nadleznosti kao Predsednika Republike, ali nije bitno. Covek je zeleo da pokaze kako on drzi sve konce u rukama, van vlade, ministarstava, institucija, sistema. Cinicno, arogantno, manipulatorski, demagoski.
Covek prica kako je cepao papire koje su mi stavljali da potpise, kako je hrabro svuda branio Srbiju. Strucnjak za sve, od ekonomije do zaposljavanja, od poljoprivrede do svetske politike, itd, itd...bla, bla, bla...
Vazno je mnogo pricti, a nista ne reci. Pobiti svaku cinjenicu i ucutkati Culibrka iz NIN-a.
Trebalo je dovesti i podmladak SNS-a, te "divne" mlade ljude koji su kao dobili batine od "uzasnog" oficira. Uzas, uzas, uzas...Nije pricao sta njegovi batinasi rade po Srbiji.
Onda sloj patetike, pa cinizma, pa demagogije, pa opet u krug. To je sumorna slika ove zemlje gde jedan covek sve polako uzima pod svoju kontrolu, a ocajni narod u grcu egzistencijalnih problema mora da slusa, aminuje i bude njegova glasacka masina. Covek tezi ka 95% vlasti na svim nivoima.

Hans von Schumadien

pre 6 godina

"Osim toga, Vučić je naveo da je više puta pocepao papire zapadnih zvaničnika o nezavisnom Kosovu."

Smatraju nas budalama, koliko covek treba da bude ogranicen i da poveruje u ovo?

Viktor

pre 6 godina

@Čudno je sto govori o Srbima u trecem licu!?
(Mirek Griba, 20. februar 2018 16:31)

Sta je tu cudno, kad i o sebi vrlo cesto prica u trecem licu.

samo da dodam

pre 6 godina

@zzz
"Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?"

Koliko sam shvatio, taj Sk?ne je bio Danski, pa sad Švedski?
Kolika je površina i broj stanovnika?
Koji narod tamo živi?
Da li je to duhovna kolevka Žvedske?
Da li imaju manastire?
Da li imaju ogromna rudna bogatstva?
Da ne pitam dalje...

zimzeleni

pre 6 godina

Zigmar: Dragi Aco, evo sta da im kazes. Na vlasti si od 2012. sada je 2018. godina, a problemi su isti: ekonomija je na ivici, BDP nizak, proizvodnja je nikakva a slepas se na to sto si uzeo penzionerima i radnicima u javnom sektoru, odnosi sa susednima nikakvi, nijednu granicno pitanje nisi resio, ne mozes da zauzdas Dodika, tvoji mediji i tvoji ministri svakodnevno crtaju mete nama i ljudima koji su prozapadno orijentisani, deo tvoje stranke se bahati i zaklanja iza Putina, skolstvo, zdravstvo i sudstvo su isto zapusteni i partijski ustrojeni, ubijen Oliver Ivanovic... Eto, mozes tako da pocnes, a posle cemo jos konkretnije ako nesto treba.

neko

pre 6 godina

Ne treba narodu ništa novo da kažeš, treba javno da priznaš ono što narod već zna (i ne samo Srbima već građanima Srbije). I nije "Ćirilica" na TV HAPPY pravo mesto za tako nešto.

Xman

pre 6 godina

Istinu. Da je losom politikom 90-ih ciji si deo i ti bio, Srbija sprecila miran razlaz republika clanica SFRJ koji su sve druge republike zelele i da smo u ratovima koje je ta vasa politika izrodila izgubili cak i deo teritorije koji bi ostao nas sastavni deo. Da nam je Rusija lazni saveznik i da nas samo huska protiv najrazvijenijih drzava Evrope i sveta da bi imala makar jednog piuna u sred Evrope, kad je vec okupacijom svojih komsija uspela da od celog sveta napravi neprijatelje.

duh sa sekirom

pre 6 godina

ovu predstavu ON vodi njegovim glasačima jer njegovo glasačko telo veruje da ON nikad neće izdati KiM, a njemu nezgodno što mora pa se snebiva i....

Bozza

pre 6 godina

Činjenica je da su ga pritisli! Doveli su ga jer je jedini pristao na to da im završi! Dali su mu odrešene ruke po pitanju medija u Srbiji, sve u svrhu pripreme terena za priznavanje! Imao je njihovu podršku na sva kršenja zakona i vladavine prava, Miloševića su za mnogo manje napadali!
Vreme je prolazilo, on je sebi i bratiji završavao kombinacije i medijski sebi obezbedio totalnu kontrolu, sve mu je dozvoljeno! Više se bavio svojom pozicijom i kombinacijama nego onim zbog čega su ga doveli!
Sad kad je dogorelo i kad su ga stisli...frka...kod njih ne prolazi...za dve godine!!!

Aleksandar

pre 6 godina

Pa pricaces sto pricas ovih 6 godina koliko si na vlasti najkasnije za dve godine zivece se bolje,obracunaces se sa kriminalom izgradices puteve i pruge etc,etc....a zaglupljeni narod ce ti dati jos neki mandat da zakucas i poslednji ekser u mrtvacki sanduk zvani Srbija.Sto se Kosova tice samo slep ne vidi a glup ne shvata da je ono odavno van domasaja Srbije a kada se malo vratimo unazad slucajno naletimo na onog Vucica iz 90-tih koji je sa svojim ideologom Seseljem i Milosevicem i doveo do toga da Kosovo i ne bude u Srbiji.

Ivana

pre 6 godina

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Јабучило, 19. februar 2018 23:54)

Ne. Rekao je u emisiji da sve predloge o podeli cepa jer su neoubiljni. Dakle, prizanće ga i to je to.

Pedja

pre 6 godina

Gospodine predsednice, a zasto cete izaci sa predlogom u drugoj polovini marta ili pocetkom aprila? Zasto ne sada? Da ne cekate mozda da prodju prvo izbori u BG-u?

bee

pre 6 godina

gospodine presednice reci iskreno narodu da moras da potpises nezavisnost kosova, nemoj vise toliko da dramis zbog toga. uostalom ti si bio deo vlasti pre 20 godina koja je do svega ovoga i dovela

Бата Стојковић

pre 6 godina

.. za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?
(zemunian, 20. februar 2018 12:44)
Сјајна порука нашем Вођи кога је Радоје Домановић давних дана описао. Јест да је он на Ти са министром иностраних послова СРН али се јасно види ко ту коси а ко воду носи.

sram te bilo

pre 6 godina

Srbima si rekao sve sto si imao / ne znam sa koje si ti planete / a Zigmaru reci da tamo neki Srbi ne daju Kosovo, niti ti imas prava da ga das u njihovo ime.

Torrente

pre 6 godina

Znači, ako sam dobro razumeo, ako Srbi budu imali pravo da zadrže svoje prezime, mi ćemo im zauzvrat dati stolicu u UN.

Ući ćemo u udžbenike istorije kao najveći beskičmenjaci, tj. kao jedina država ikada koja je potpisala ovakvu vrstu poniženja i kapitulacije, i to zarad - ničega.
...
Ovo što nam se dešava me podseća na klasično šibicarenje: dajte deo države, a mi vas pustimo da (eventualno nekada) uđete u EU - ako nađete kuglicu.

Kako prolaze oni koji pristanu na ovakvu vrstu igre svi znamo.

Bojan

pre 6 godina

Kao i do sad.
Šta ti p.dne na pamet.
Mi ti ni do sada ništa nismo verovali, ovce su ti slepo verovale i održavale te na vlasti, isto će biti i sada dok im ne dozlogrdi da trpe.

A ti se kao nešto brineš?

samo da kazem...

pre 6 godina

@ u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.). Ustav nije nikakva garancija. Menja se lako, čim zatreba...

Mirta

pre 6 godina

Kaže :" Ne želim Veliku Srbiju, nego da Srbi budu bezbedni..." Čak i da veruje u to, greši u postavci : Kosovo i Metohija su deo Srbije ( jadne, bedne,ponižene...) i to bi morala da bude prva i poslednja tačka u svakom razgovoru i potonjem "rešenju". Što se tiče bezbednosti Srba - ona ne postoji nigde na ovom prostoru : deca nam se bese ili stradaju u školskom dvorištu, gaze ih po ulicama, bolesnici bez adekvatnog lečenja ( nisu krivi lekari), mito i korupcija od sendviča do nameštenih tendera, stara lica bespomoćna, zemlja, voda, rudnici - sve se prodaje itd itd. KO JE BEZBEDAN U SRBIJI ( osim .... zna se koga)?

Sislo

pre 6 godina

Hah...vi mislite da se Srbije nesto pita? Kakvo priznanje, kakva nezavisnost? Ovo je zamrznuti konflikt koji ce trajati godinama i godinama. Svi koji citate ovo znajte - necete docekati nikakvo rjesenje za Kosovo... mozda ce vasa djeca (sa naglaskom na mozda).

domacin

pre 6 godina

Ovako Mali Djokoica umisljen da je neko vazan objasnjava sirem pucanstvu bitne stvari. Nema u ovim vodjinim naglabanjima nista drzavnicko niti promisljeno na duze staze.
Ko kaze da se ne moze sedeti na dve stolice i voditi racuna o svojim interesima. Moze itekako samo treba imati malo mozga i razmisljati trezveno. Ucenjuju oni tebe, ucenjuj i ti njih. Uvek ima i drugo resenje......

kutuzov

pre 6 godina

Za Nemačku je Kosovo nezavisno i kraj. Isto tako za Srbiju je Kosovo deo Srbije i kraj. Ako je za njih prva solucija zavrsena prica, zasto nasa nije? Oni su nama oteli silom i ubijanjem zemlju. Da li je pred Bogom ispravno priznavati nasilje? Neka ti je Srbijo Bog na pomoci....

Alan Ford

pre 6 godina

Kad se spomene "najšira autonomija" za Kosovo, šta to tačno podrazumijeva? Je li to status koji je RSK mogla imati planom Z4? Je li to status koji RS ima u sastavu BiH? Ili nešto treće, četvrto?

Goran

pre 6 godina

Ovo sad već postaje mučno. Trebalo bi definitivno da se odlučimo, istok ili zapad. Odričemo li se Kosova ili ne. Svako plivanje negde izmedju će samo da nas čereči sve više. U svakom slučaju ćemo da krenemo na neku stranu, ovako samo cupkamo u mestu i nemamo definitivnu podršku ni jednih ni drugih, a vreme prolazi pored nas.
Menjaju se na vlasti malo jedni, malo drugi, i svako uzima svoj deo dok narod u Srbiji sve to plaća i pati, što materijalno, što duhovno,ali i psihički. I tome nema kraja.
Prosto, mali smo i treba da se priklonimo i (koliko god to loše zvuči) poklonimo jednoj strani, i da napokon sklonimo pritisak na nama i da se okrenemo ekonomiji i normalnim, malim problemima jedne male države na centru Balkana.

Agron

pre 6 godina

Kako sta da kazete Srbima,pa recite kao sto je isto i Drecun ‘99 vojska YU je pobedila NATO agresorske snage,ali nije rekao da Milosevic potpisao bezuslovnu kapitulaciju vojske i policije,i svih paramilitara od 48 casova, to im recite srbima.

Hudini

pre 6 godina

Mislim da bi zamrznuti konflikt neminovno doveo do jačanja uticaja Rusije i do rasta antievropskog raspoloženja. Ko zna ... Možda nam uvale i neku rusku vojnu bazu... Mišta me ne bi čudilo. Svet je poludeo u svojoj gramzivosti i pohlepi. Nadam se da to neće (opet) nama da se obije o glavu...

Mirko

pre 6 godina

Ovaj put se Vucic preigrao. Lose je procenio svoju moc da prevede Srbe zedne preko vode i proda im ulazak Kosova u UN za eventualno ZSO i maglovitu EU buducnost. Jedan od komentatora je pomenuo da bi trebalo da ode u prevremenu politicku penziju, jer ako nastavi ovako nazalost donece najvecu nesrecu koja moze da zadesi jedan narod - gradjanski rat.

ZZZ

pre 6 godina

Kosovo je već odavno izgubljeno.
Gledaj da što pre Srbija ulazi u EU i da se korupcija i kriminal svodi na minimum.
Gledaj da ljudi imaju bolji život i bolje plate.

Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?
Dali bi ste se vi borili za teritoriju Švedske?

A oni meni odgovaraju:
Zašto da se borimo!
Ako oni hoće neka se pripoje Danskoj, manje problema za Švedsku.

Ostao sam u šoku jer nisam razmišljao tako, uvek smo učeni da budemo patrioti.

Ali sada shvatam zašto Švedska deca imaju svoju budućnost i svoje snove a naša su zavisna od svake budale u Srbiji.

Hvala.

DragiVodjo

pre 6 godina

Ma znas vec..pricaj im - Uhapsicu Dinkica, ukinucu tv pretplatu, Karic moze samo u zatvor kad se vrati, resicemo pljackaske privatizacije, donecemo zakon o poreklu imovine, necemo smanjivati plate i penzije...

Zemun grad SPO

pre 6 godina

Pricaj istinu. Kosovo je izgubio rezim SPS-a, SRS-a i JUL-a. Deset godina su zarad politicke koristi gurali pod tepih resavanje kosovskog problema. Pre dvadesetak dana gospodin Vujovic koji je bio savetnik Slobodana Milosevica na pregovorima u Dejtonu u zimu 1995. posvedocio je da su Amerikanci preko njega predali Milosevicu predlog za politicku autonomiju Albanaca u okviru Srbije.Prema Vujovicevim recima, Milosevic je zguzvao papire i gadjao ga njima. Tako je propustena prilika da se spreci najgore i Kosovo ostane trajno u granicama Srbije uz garanciju SAD, Rusije i EU.
U Rambujeu je pre konacne verzije predloga sporazuma ponudjena i predhodna, gde nije pominjana ,,volja naroda Kosova" o konacnom statusu. Milosevic je i tu verziju odbio, sa izgovorom da ne zeli stranu cizmu na KiM.Da je prihvatio, NATO bi dobio mandat da razoruza OVK, dok bi Kosovo ostalo u granicama Srbije uz siroku autonomiju. Recite istinu predsednice, da nas je Milosevic lagao kada je nakon bezuslovne kapitulacije proglasio da je pobedio NATO i sacuvao Kosovo. Recite istinu da nas sve vlasti od 1999. obmanjuju pogresno tumaceci rezoluciju 1244, koja je u sustini utrla put kosovskoj nezavisnosti.

Јабучило

pre 6 godina

Ovo se zove priprema terena za priznanje, da narod lakše proguta tu pilulu!
(Za sve je kriv brat Grim!, 19. februar 2018 23:47)

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.

Pedja

pre 6 godina

"krajem (neki termin), najkasnije početkom (neki termin)"
Zvuči li i vama poznato ili sam nešto sanjao? Činimi se da se ova fraza pominje xxx puta u novijoj istoriji Srbije

django

pre 6 godina

Dragi predsedniče,
Kada se pomene Velika Alabanija, nikada se ne pomene da je u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.A šta da kažem na one demagogije da Srbija želi da sačuva srbe na Kosovu, bre Srbija ne može da sačuva ni srbe u Srbiji, a kamoli na Kosovu.

zemunian

pre 6 godina

"Šta da im kažem, Zigmare ?" ... Pa kaži im da će i dalje moći da beskrajno uživaju u ulozi lagano kuvanih žaba, dok ih mediji i armija zombi-botova svakodnevno uveravaju koliko je za njih dobro da se dive tvojoj neperevaziđenoj pameti, sposobnosti, iskrenosti i moralnosti. Kaži im da priznavanje nezavisnosti Kosmeta jeste samoamputacija, ali samouvereno dodaj da kao iskusan lekar iz Alisine zemlje čuda znaš da je mnogo bolje odseći sebi deo tela nego ga sačuvati, jer to snažno podstiče volju, energiju, motivaciju i samopregnuće. I na istom fonu im kaži da je crkavica od 200 ili 250 evra, koliko velika većina njih realno zarađuje, jedna više nego zdrava i dobročiniteljska stvar jer ti kao iskusan doktor iz Wonderlanda znaš kolike su blagodeti posta po fizičko i duhovno zdravlje. I, oh da, ponosno im prenesi da planiraš nove, još bučnije sezone "Farmi" i "Parova", odnosno informerskih specijala pod nazivom "Kako-je sprečen-još-jedan-državni-udar" ... za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?

Dare

pre 6 godina

Ljudima koji gledaju realno na problem, nema sta da se prica, Usijanim glavama takodje ne vredi pricati. Ostaje da se bori za ono sto moze, kada su skoro svi protiv vas , a ono sto je najgore , izgubljeno vreme , bar sa strane Srba.

Anton S.

pre 6 godina

@DragiVodjo
...neću se kandidovati za predsednika, bolji život za 2, najviše 3 godine, fabrika čipova, fabrika aviodelova, stanovi od 300e po m2, srpski mercedes, BG H20 završen do 2020...

Jevrem

pre 6 godina

Realnost je da necemo nikako biti zadovoljni resenjem, samo se pitam koliko smo svesni toga. Nije ovo pitanje od juce , vec 30 godina unazad. Oni su tacno znali sta hoce , tada , kao i sada, a mi treba da se zapitamo sta smo radili svo to vreme , kao narod prvo, a posle kao vrh drzave. Ne podrzavam ja nikoga , ali treba realan biti samo.

Viktor

pre 6 godina

@Čudno je sto govori o Srbima u trecem licu!?
(Mirek Griba, 20. februar 2018 16:31)

Sta je tu cudno, kad i o sebi vrlo cesto prica u trecem licu.

krajisnik

pre 6 godina

Culibrk ga raskrinkao sa ekonomijom!
Bravo M. Culibrk.
Koprcao se vodja, ali osim spina i beskonacnih monologa nije uspio u namjeri, pošto se novinar evidentno razumije.
To je pravi novinar
Vule propo

samo da kazem...

pre 6 godina

@ u Kosovskom ustavu implementirana odredba da Kosovo NE MOŽE da se pripoji ni jednoj državi.). Ustav nije nikakva garancija. Menja se lako, čim zatreba...

duh sa sekirom

pre 6 godina

ovu predstavu ON vodi njegovim glasačima jer njegovo glasačko telo veruje da ON nikad neće izdati KiM, a njemu nezgodno što mora pa se snebiva i....

sram te bilo

pre 6 godina

Srbima si rekao sve sto si imao / ne znam sa koje si ti planete / a Zigmaru reci da tamo neki Srbi ne daju Kosovo, niti ti imas prava da ga das u njihovo ime.

asik-baja

pre 6 godina

A ja kažem njemu... a on onda kaže meni.A ja onda namignem levim .. a on desnim okom.Pa ja bi ovog čoveka u dramaturge bez problema. - Reci brate da je suština da priznamo gubitak teritorije i gotovo.Jedino što možemo je da se pobrinemo za one mučenike dole da žive iole normalno.

kutuzov

pre 6 godina

Za Nemačku je Kosovo nezavisno i kraj. Isto tako za Srbiju je Kosovo deo Srbije i kraj. Ako je za njih prva solucija zavrsena prica, zasto nasa nije? Oni su nama oteli silom i ubijanjem zemlju. Da li je pred Bogom ispravno priznavati nasilje? Neka ti je Srbijo Bog na pomoci....

Alan Ford

pre 6 godina

Kad se spomene "najšira autonomija" za Kosovo, šta to tačno podrazumijeva? Je li to status koji je RSK mogla imati planom Z4? Je li to status koji RS ima u sastavu BiH? Ili nešto treće, četvrto?

Mirta

pre 6 godina

Kaže :" Ne želim Veliku Srbiju, nego da Srbi budu bezbedni..." Čak i da veruje u to, greši u postavci : Kosovo i Metohija su deo Srbije ( jadne, bedne,ponižene...) i to bi morala da bude prva i poslednja tačka u svakom razgovoru i potonjem "rešenju". Što se tiče bezbednosti Srba - ona ne postoji nigde na ovom prostoru : deca nam se bese ili stradaju u školskom dvorištu, gaze ih po ulicama, bolesnici bez adekvatnog lečenja ( nisu krivi lekari), mito i korupcija od sendviča do nameštenih tendera, stara lica bespomoćna, zemlja, voda, rudnici - sve se prodaje itd itd. KO JE BEZBEDAN U SRBIJI ( osim .... zna se koga)?

Бата Стојковић

pre 6 godina

.. za svaki slučaj, jer ako se neka žaba slučajno probudi i počne da viče da je živu kuvaju, nema boljeg načina da je neutrališeš nego da pojačaš buku i ostalim žabama daš još zabave za dušu i telo. Uostalom, šta im fali što su već poluskuvane ?! Pa svi znaju kolika je blagodet saune, zar ne ?
(zemunian, 20. februar 2018 12:44)
Сјајна порука нашем Вођи кога је Радоје Домановић давних дана описао. Јест да је он на Ти са министром иностраних послова СРН али се јасно види ко ту коси а ко воду носи.

Goran

pre 6 godina

Ovo sad već postaje mučno. Trebalo bi definitivno da se odlučimo, istok ili zapad. Odričemo li se Kosova ili ne. Svako plivanje negde izmedju će samo da nas čereči sve više. U svakom slučaju ćemo da krenemo na neku stranu, ovako samo cupkamo u mestu i nemamo definitivnu podršku ni jednih ni drugih, a vreme prolazi pored nas.
Menjaju se na vlasti malo jedni, malo drugi, i svako uzima svoj deo dok narod u Srbiji sve to plaća i pati, što materijalno, što duhovno,ali i psihički. I tome nema kraja.
Prosto, mali smo i treba da se priklonimo i (koliko god to loše zvuči) poklonimo jednoj strani, i da napokon sklonimo pritisak na nama i da se okrenemo ekonomiji i normalnim, malim problemima jedne male države na centru Balkana.

Sislo

pre 6 godina

Hah...vi mislite da se Srbije nesto pita? Kakvo priznanje, kakva nezavisnost? Ovo je zamrznuti konflikt koji ce trajati godinama i godinama. Svi koji citate ovo znajte - necete docekati nikakvo rjesenje za Kosovo... mozda ce vasa djeca (sa naglaskom na mozda).

pocepao si nas sve

pre 6 godina

Vucic Predsednik se ne razlikuje od Vucica Ministra za Informisanje i Vucica iz Gline ni za kamicak. Samo je postao jos vise bahat i promenio je sadrzaj price. Na nesrecu Srbije. Kamo srece da se stvarno promenio. Jer kad Vucic nesto obeca sigurno nece biti ispunjeno.

Torrente

pre 6 godina

Znači, ako sam dobro razumeo, ako Srbi budu imali pravo da zadrže svoje prezime, mi ćemo im zauzvrat dati stolicu u UN.

Ući ćemo u udžbenike istorije kao najveći beskičmenjaci, tj. kao jedina država ikada koja je potpisala ovakvu vrstu poniženja i kapitulacije, i to zarad - ničega.
...
Ovo što nam se dešava me podseća na klasično šibicarenje: dajte deo države, a mi vas pustimo da (eventualno nekada) uđete u EU - ako nađete kuglicu.

Kako prolaze oni koji pristanu na ovakvu vrstu igre svi znamo.

domacin

pre 6 godina

Ovako Mali Djokoica umisljen da je neko vazan objasnjava sirem pucanstvu bitne stvari. Nema u ovim vodjinim naglabanjima nista drzavnicko niti promisljeno na duze staze.
Ko kaze da se ne moze sedeti na dve stolice i voditi racuna o svojim interesima. Moze itekako samo treba imati malo mozga i razmisljati trezveno. Ucenjuju oni tebe, ucenjuj i ti njih. Uvek ima i drugo resenje......

Hudini

pre 6 godina

Mislim da bi zamrznuti konflikt neminovno doveo do jačanja uticaja Rusije i do rasta antievropskog raspoloženja. Ko zna ... Možda nam uvale i neku rusku vojnu bazu... Mišta me ne bi čudilo. Svet je poludeo u svojoj gramzivosti i pohlepi. Nadam se da to neće (opet) nama da se obije o glavu...

zimzeleni

pre 6 godina

Zigmar: Dragi Aco, evo sta da im kazes. Na vlasti si od 2012. sada je 2018. godina, a problemi su isti: ekonomija je na ivici, BDP nizak, proizvodnja je nikakva a slepas se na to sto si uzeo penzionerima i radnicima u javnom sektoru, odnosi sa susednima nikakvi, nijednu granicno pitanje nisi resio, ne mozes da zauzdas Dodika, tvoji mediji i tvoji ministri svakodnevno crtaju mete nama i ljudima koji su prozapadno orijentisani, deo tvoje stranke se bahati i zaklanja iza Putina, skolstvo, zdravstvo i sudstvo su isto zapusteni i partijski ustrojeni, ubijen Oliver Ivanovic... Eto, mozes tako da pocnes, a posle cemo jos konkretnije ako nesto treba.

Agron

pre 6 godina

Kako sta da kazete Srbima,pa recite kao sto je isto i Drecun ‘99 vojska YU je pobedila NATO agresorske snage,ali nije rekao da Milosevic potpisao bezuslovnu kapitulaciju vojske i policije,i svih paramilitara od 48 casova, to im recite srbima.

Pedja

pre 6 godina

Gospodine predsednice, a zasto cete izaci sa predlogom u drugoj polovini marta ili pocetkom aprila? Zasto ne sada? Da ne cekate mozda da prodju prvo izbori u BG-u?

BU

pre 6 godina

I šta ja sad Vučiću da pričam sinu? Šta da mu kažem, kad ćeš nam sjašiti sa leđa više, kada će Vučiću u ovoj državi moći išta da se uradi a da se ne spomene tvoje ime, kada će Vučiću moći da se gleda televizija bez tebe, da se prošeta a da nas ne pratiš sa bilborda kao gavran.... kada će sve to Vučiću moći ako za Boga znaš? Pa ako je i od Boga pa previše je bre!

mladen

pre 6 godina

Koja crna prosecna placa 480 evra???? Minimalac 11 odsto...Ko koga zavitlava...Vecina ljudi bre radi za bedu nevidjenu od 25 do 30 hiljada...Koja je svrha povecati za 1500 dinara.Koga ce da spase tih 1500 dinara?????I to ce da razgovara....Bezite ljudi iz drzave spasavaj se ko mozhe.Samo tolko.

Bojan

pre 6 godina

Kao i do sad.
Šta ti p.dne na pamet.
Mi ti ni do sada ništa nismo verovali, ovce su ti slepo verovale i održavale te na vlasti, isto će biti i sada dok im ne dozlogrdi da trpe.

A ti se kao nešto brineš?

Aleksandar

pre 6 godina

Pa pricaces sto pricas ovih 6 godina koliko si na vlasti najkasnije za dve godine zivece se bolje,obracunaces se sa kriminalom izgradices puteve i pruge etc,etc....a zaglupljeni narod ce ti dati jos neki mandat da zakucas i poslednji ekser u mrtvacki sanduk zvani Srbija.Sto se Kosova tice samo slep ne vidi a glup ne shvata da je ono odavno van domasaja Srbije a kada se malo vratimo unazad slucajno naletimo na onog Vucica iz 90-tih koji je sa svojim ideologom Seseljem i Milosevicem i doveo do toga da Kosovo i ne bude u Srbiji.

bee

pre 6 godina

gospodine presednice reci iskreno narodu da moras da potpises nezavisnost kosova, nemoj vise toliko da dramis zbog toga. uostalom ti si bio deo vlasti pre 20 godina koja je do svega ovoga i dovela

Nedo

pre 6 godina

Mi Srbi iz Bosne i Hercegovine,Hrvatske,Kosova bi lijepo zamolili Beograd da nas ostave da zivimo gdje se i nalazimo i da nam ne daju podrsku niti bilo kakvu zastitu.Takvu podrsku ne trebamo,okrenite se zastiti vase bijede u gradu pa i u citavoj Srbiji samo nas ostavite na miru.

Xman

pre 6 godina

Istinu. Da je losom politikom 90-ih ciji si deo i ti bio, Srbija sprecila miran razlaz republika clanica SFRJ koji su sve druge republike zelele i da smo u ratovima koje je ta vasa politika izrodila izgubili cak i deo teritorije koji bi ostao nas sastavni deo. Da nam je Rusija lazni saveznik i da nas samo huska protiv najrazvijenijih drzava Evrope i sveta da bi imala makar jednog piuna u sred Evrope, kad je vec okupacijom svojih komsija uspela da od celog sveta napravi neprijatelje.

Bozza

pre 6 godina

Činjenica je da su ga pritisli! Doveli su ga jer je jedini pristao na to da im završi! Dali su mu odrešene ruke po pitanju medija u Srbiji, sve u svrhu pripreme terena za priznavanje! Imao je njihovu podršku na sva kršenja zakona i vladavine prava, Miloševića su za mnogo manje napadali!
Vreme je prolazilo, on je sebi i bratiji završavao kombinacije i medijski sebi obezbedio totalnu kontrolu, sve mu je dozvoljeno! Više se bavio svojom pozicijom i kombinacijama nego onim zbog čega su ga doveli!
Sad kad je dogorelo i kad su ga stisli...frka...kod njih ne prolazi...za dve godine!!!

neko

pre 6 godina

Ne treba narodu ništa novo da kažeš, treba javno da priznaš ono što narod već zna (i ne samo Srbima već građanima Srbije). I nije "Ćirilica" na TV HAPPY pravo mesto za tako nešto.

Velika Jugoslavija

pre 6 godina

‘Srbija ne zeli veliku Srbiju’! Postovani predsednice republike, pa zasto tako niste govorili 90-ih godina? Zasto sad kad je sve manje-vise izgubljeno? Zbog cega sve te propacene godine i unistene generacije?

Saša

pre 6 godina

Jadan onaj čovek u studiju sa njim... ako smem da primetim, predsednik nam je na domaćem terenu u fazonu “svađam se i šta hoćeš, šta je bilo?!”. Nisam dugo izdržao da slušam i gledam sve ono. Prebacio sam program kada su Vučić i Marić konstatovali da je za rijaliti program kriv Đilas?! Marić, dobro ste čuli... pa reko’ - ipak menjam kanal, opasno je ovo za mozak jbt.

Petar_Veliki

pre 6 godina

Jos jedno vece cirkuske predstave na Happy televiziji. Ovaj put su pozvali i dvojicu urednika novina, da kao "vodju" resetaju pitanjima. Vecina tih pitanja nije u njegovoj nadleznosti kao Predsednika Republike, ali nije bitno. Covek je zeleo da pokaze kako on drzi sve konce u rukama, van vlade, ministarstava, institucija, sistema. Cinicno, arogantno, manipulatorski, demagoski.
Covek prica kako je cepao papire koje su mi stavljali da potpise, kako je hrabro svuda branio Srbiju. Strucnjak za sve, od ekonomije do zaposljavanja, od poljoprivrede do svetske politike, itd, itd...bla, bla, bla...
Vazno je mnogo pricti, a nista ne reci. Pobiti svaku cinjenicu i ucutkati Culibrka iz NIN-a.
Trebalo je dovesti i podmladak SNS-a, te "divne" mlade ljude koji su kao dobili batine od "uzasnog" oficira. Uzas, uzas, uzas...Nije pricao sta njegovi batinasi rade po Srbiji.
Onda sloj patetike, pa cinizma, pa demagogije, pa opet u krug. To je sumorna slika ove zemlje gde jedan covek sve polako uzima pod svoju kontrolu, a ocajni narod u grcu egzistencijalnih problema mora da slusa, aminuje i bude njegova glasacka masina. Covek tezi ka 95% vlasti na svim nivoima.

Pametnjaković

pre 6 godina

Nijedna država sveta nije dozvolila cepanje, ako Srbija to uradi, onda će svašta da cepaju u budućnosti. Ne može grupa ljudi koja se množi kao zečevi da cepa teritoriju države.

Hans von Schumadien

pre 6 godina

"Osim toga, Vučić je naveo da je više puta pocepao papire zapadnih zvaničnika o nezavisnom Kosovu."

Smatraju nas budalama, koliko covek treba da bude ogranicen i da poveruje u ovo?

Ivana

pre 6 godina

Мени више личи на поделу. Само се бојим да је то исхитрено.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(Јабучило, 19. februar 2018 23:54)

Ne. Rekao je u emisiji da sve predloge o podeli cepa jer su neoubiljni. Dakle, prizanće ga i to je to.

118-77

pre 6 godina

Kada je 2001 pokojni premijer Djindjic govorio o podeli Kosova nas napredni vodja (tada radikal) je urlao o izdaji i uporedjivao ga sa Vukom Brankovicem,sada bih voleo da ga cujem sta misli o tome...
Jel to znaci da demokrate gledaju 20 godina u buducnost ili naprednjaci maaalo zaostaju???

milan

pre 6 godina

Nemci su bili među prvima koji su Kosovo priznali i "putuj Gabeijele" je popularno u Srbiji ali može biti veoma štetno za Srbiju. Malo više diplomatske kulture Dačić da svi ne šize kada ti pevaš i takav jezik nas vraća natrag.

Sanja

pre 6 godina

“Kaže on meni ’nema više razgovora i da je sve završeno oko teritorije Kosova, da je Kosovo nezavisno’.
Ako je tako, zasto onda od nas traze da im to potvrdimo?

samo da dodam

pre 6 godina

@zzz
"Pitam ljude u Švedskoj kako biste vi reagovali ako bi se recimo Sk?ne otcepalo i možda pripalo Dancima ( kao nekada )?"

Koliko sam shvatio, taj Sk?ne je bio Danski, pa sad Švedski?
Kolika je površina i broj stanovnika?
Koji narod tamo živi?
Da li je to duhovna kolevka Žvedske?
Da li imaju manastire?
Da li imaju ogromna rudna bogatstva?
Da ne pitam dalje...

danica

pre 6 godina

Nije novost da medjunarodna zajednica nije zainteresovana za interes Srbije, kako kod referenduma na Krimu treba postovati ustav i teritorijalni integritet, a ovde ne? Medjutim, ni sve zemlje EU nemaju tu jedinstven stav, sto Srbija treba da iskoristi

Mirko

pre 6 godina

Ovaj put se Vucic preigrao. Lose je procenio svoju moc da prevede Srbe zedne preko vode i proda im ulazak Kosova u UN za eventualno ZSO i maglovitu EU buducnost. Jedan od komentatora je pomenuo da bi trebalo da ode u prevremenu politicku penziju, jer ako nastavi ovako nazalost donece najvecu nesrecu koja moze da zadesi jedan narod - gradjanski rat.