1. Aktivisti krše zakon time što sa biračkim spiskovima idu od vrata do vrata, a nagrađivani vojnik bude uhapšen. Toliko o "normalnoj" zemlji
    (Samo u zemlji smrdiji, 15. februar 2018 08:00)

    # Link komentara

  2. Za pretprosle izbore su bili kod mene. Momak i devojka, bili su kulturni, i ja sam ih lepo zamolio da vise ne dolaze. Par dana kasnije su bila dva momka. Lepo sam ih zamolio da odu, a oni su postali agresivni i poceli da vredjaju i prete. Verovatno je slicno bilo i ovde.
     (jasdf, 14. februar 2018 11:42)

    # Link komentara

  3. Zar pitanje glasanja vojske Vulin nije već regulisao?
     (Ujka Vasa, 14. februar 2018 11:27)

    # Link komentara

  4. Ne postoji ni jedan razlog zbog koga neko treba da napada bilo koga. Ako neces da se izjasnis, ne moras ili ne otvaraj vrata.
    (Meda, 14. februar 2018 08:37)

    # Link komentara

  5. Ovde je pitanje sta se desilo zapravo, jer po jednoj prici, sindikata radi se samo o verbalnom sukobu, po drugoj, sns bratije o fizickom sukobu. Posto sindikat poziva svedoke da se jave ocigledno je da smatraju da su u pravu i da bi svedoci potvrdili pricu da nije bilo fizickog sukobu, vec medjusobnog vredjanja,a onda po nekom logicnom sledu, posto su oni dosli na njegova vrata uhapseni bi trebalo da budu ako ne samo oni onda pored njega i oni definitivno za isto delo. Za ove sto pricaju da je dozvoljeno da ljudi idu tako od vrata do vrata i maltretiraju gradjane, da nemamo zakon ili uredbu koja tako nesto zabranjuje, medjutim to ipak ne znaci da je to normalna stvar, nemamo zakone za mnogo toga pa se vodime nekom logikom. Jedan primer kako je recimo u zvanicno najvecoj demokratskoj zemlji na svetu to reseno u par drzava, Amerika, je da vi kao apsolutni vlasnik svog stana, kuce, na svom posedu imate prave da upotrebite oruzje protiv nepozvanog gosta ukoliko smatrate da vas ugrozava i to je validna odbrana na sudu, znace ne mora ukoliko vas je napao, nego samo ukoliko smatrate da vas ugrozava. Moja kuca je moja kuca, pogotovo u doba kapitalizma i kod nas, ako si mi dosao na vrata i nepozeljan si idi dalje, nemoj da provociras i nastavljas raspravu, ne zvoni, ne kucaj, ne postavljaj pitanja, za to mozda nemamo zakon, ali logika je jasna, jos ako krenes sa licnom podacima moje porodice, to je ocigledan napad na slobodu i prava svih ukucana, koji moze da se protumaci i kao vid ucene, pretnje kada nekom iznosite sta znate o njima u cilju da ih ubedite da glasaju za nekog, da se desilo u nekoj od pomenutih saveznih drzava u Usa domacin bi ladno mogao da ih izreseta bez da odgovara.
     (viking, 14. februar 2018 08:12)

    # Link komentara

  6. To je sve opozicijsko maslo. Ali ni vojnik nije trebao tako reagovati.
    (Lana, 14. februar 2018 08:06)

    # Link komentara

  7. Marko:Taj vojnik koji prima platu od građana Srbije, trebao bi da ih poštuje a ne da ih vređa. Niko njega nije pitao za koga će da glasa, nego da li je zadovoljan sa rezultatima koje je postigla ova vlast. Može da kaže šta god hoće a ne da vređa tu decu.
    (Radomir N, 14. februar 2018 07:57)

    # Link komentara

  8. Ja spremim papir i olovku i trazim im licnu kartu! Najefikasniji nacin, ispare dok si rek'o keks!!!
    (hohstapleri, 14. februar 2018 07:30)

    # Link komentara

  9. nista nije sigurno a kamoli glas
     (avav, 14. februar 2018 07:21)

    # Link komentara

  10. E to je država. snsovcima je dozvoljeno sve. Sramota. pod hitno treba vratiti ugled ove drzave. Bahatost veća od ove nije postojala
     (Tica, 14. februar 2018 07:15)

    # Link komentara

  11. obicni aktivisti imaju spiskove sa imenima naših oficira vojske, brojeve njihovih telefona i njihovih porodica...
     (komunista u srcu, 14. februar 2018 07:12)

    # Link komentara

  12. Odakle vi gospodo iz sindikata znate šta se desilo? Sumnjam da su ga zbog psovke hapsili i odredili pritvor. 
    Profesionalni vojnik branio je porodicu od momka i devojke koji ga pitaju za koga glasa?
    (Divlja kruška, 13. februar 2018 21:06)

    Idi žvaći onaj bajati naprednjački sendvič, ne uznemiravaj ovde narod. Uopšte me ne bi začudilo sa si ti jedan od tih što idu od vrata do vrata. Ne dao vam Bog da zakucate na moja vrata.
     (mile rizik, 14. februar 2018 06:49)

    # Link komentara

  13. Ideja za biznis : pravis majice sa natipsom "Sigurni glasac" pa nek broje
     (Aleksandar, 14. februar 2018 06:48)

    # Link komentara

  14. U Srbiji ne moze da se dopusti nasilnicko ponasanje.
    (provincijalka, 14. februar 2018 06:47)

    # Link komentara

  15. Samo cekam da mi usetaju u dvoriste. Nista ih ne moze spasiti.
     (mile rizik, 14. februar 2018 06:43)

    # Link komentara

  16. Sad je stvarno previse. Aman bre vi i vasi sigurni glasovi i rejting. Zar ne vidite da sami sebi kopate rupu s tim pritiscima. Sve se vidi. Ako mislite da ne prodjete ko demokrate smanjite malo dozivljaj
     (Aleksandar, 14. februar 2018 06:33)

    # Link komentara

  17. Kad vam takvi pozvone na vrata treba svući gaće i otvoriti. Pa neka sami procene za koga ćete glasati ali sam ubeđen da će pobeći. Napomena: nije nemoral, u svojem ste stanu i imate pravo da budete goli, to se zove privatnost.
     (4. mart, 14. februar 2018 06:05)

    # Link komentara

  18. Pre svega bode u oci sam naslov da castan vojnik uhapsen, da li time se zeli reci da aktivisti SNS-a nisu casni gradjani Srbije. Pa kao to da niko nece da kaze da su prvi u Srbiji kampanju ove vrste radio DS. Ako je fizicki nasrnuo na aktiviste postoji zakon koji to resava.Zakon vazi za sve. Kampanja od vrata do vrata je zakonom dozvoljena. Malo civilizovanosti nam ne bi skodilo.
    (Kristina, 14. februar 2018 05:44)

    # Link komentara

  19. kakvo nasilje...verbalni sukob je u pitanju...nek doju kod mene kad spavam...videli bi kako izgleda nasilje...
     (alx, 14. februar 2018 04:35)

    # Link komentara

  20. Fašizam! U svom izvornom i najbrutalnijem obliku kao u trećem rajhu 30 ih godina prošlog veka
     (Goran, 14. februar 2018 03:14)

    # Link komentara

  21. U situaciji kada Srbija NEMA SKUPŠTINU,VLADA u blokadi,PREDSEDNIK države nije u Srbiji,retko se pojavljuje,predsednica Skupštine je nestala,ako nije uhapšena,gde je,dakle u takvoj amorfnoj,maglovitoj,neodređenoj situaciji SVE JE MOGUĆE,A ZAKONA NEMA,JEDNOSTAVNO UKINUT JE!!!!Naj umnije glave Srbije,iz SANU,ĆUTE,opozicioni lideri,ĆUTE,Srbijom vlada samrtna tišina,čak,ako obratite pažnju,ni ptice se ne oglašavaju,psi zamukli!!!TIŠINA!!!!????
     (pedja, 14. februar 2018 03:14)

    # Link komentara

  22. Hm... ako sam zadovoljan stanjem u Srbiji onda bi trebalo da se zapitam "Otkud to da policija intervenise za verbalni sukob?" A da ne napominjem kako je vojska (i vojnici generalno) poznata po verbalnim sposobnostima. hehe verbalni sukob :-)

    Ali zato ako nisam zadovoljan... Eeee onda vec, to je sasvim nesto drugo. "Ovo je represija... sta vi meni zvonite na vrata. Ja sam vama samo lepo rekao da nisam zainteresovan a vi pozvali policiju..." :-) hehehe

    Ovo je zrelo za Kesica i onaj glumacki par, da se odigra :) Koliko gluposti na jednom mestu...
    (Stanje u RS, 14. februar 2018 02:58)

    # Link komentara

  23. joooj botovi i stranacki vojnici , lustracija i svi ko normalan svet , na trziste i kom opanci kom obojci
     (cypress, 14. februar 2018 02:29)

    # Link komentara

  24. Aktivisti su dosadni, sta vas bre briga za koga cu da glasam. Puna podrska za vojnika
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 13. februar 2018 22:46)



    Ako ti vec zaista smetaju,nema potrebe napadati ih ili im pretiti. Pogledaj na spijunku i ne otvaraj, niko nije duzan da trpi istresanje nervoze pojedinaca zato sto im neko kuca na vrata.
    (Jana, 14. februar 2018 01:10)

    # Link komentara

  25. Sa njima samo kao sa Jehovinim svedocima - otvorite vrata goli i pozovite ih unutra. Više vam neće dolaziti...
    (Aleksandar, 14. februar 2018 00:23)

    # Link komentara

  26. Naravno da je častan vojnik...
    Da nije, verovatno bi bio ministar odbrane...
     (Može biti samo je*an, 14. februar 2018 00:04)

    # Link komentara

  27. Мени су у последњих 10 дана били већ 4 пута на кућном прагу и то увек 2 девојке. Кад су ми били први пут, оставио сам коментар овде у вези тога. 2 пута им отворио мој отац, по једном ја и мајка. Да им је којим случајем сва 4 пута отворио мој отац, и ми би завршили у вестима због вербалног напада :Д И не, није дозвољено са списковима грађана ићи од врата до врата. И не, НИЈЕ дозвољено ићи од врата до врата и питати за кога ће укућани гласати. Да јесте све то дозвољено, не би онда постојали они панои иза којих гласаш, савијеш папир и убациш у запечаћену провидну кутију. 90их су тако по Жаркову ишли радикали и тражили да се људи учлане у странку. вучић и клика су били у странци тада. То од ДС и осталих партија нисам доживео и мислим да људи који овде кажу да им данас опозиција долази на врата једноставно лажу и измишљају.
     (Живчан_неки_лик, 13. februar 2018 23:38)

    # Link komentara

  28. Aktivisti su dosadni, sta vas bre briga za koga cu da glasam. Puna podrska za vojnika
     (Marko, 13. februar 2018 22:46)

    # Link komentara

  29. Ja to rešavam tako što im kažem da ću im sve reći ali da mi prvo oni daju svoje podatke i da će moje dete ceo razgovor snimiti telefonom. Brzo odustaju, a od 2014 niko me više nije uznemiravao.
     (proleter, 13. februar 2018 22:44)

    # Link komentara

  30. Svugde u svetu postoji kampanja "od vrata do vrata". Prvi u Srbiji je tu kampanju radio DS. Ako je fizički nasrnuo na aktiviste postoji zakon koji to rešava. Povredjeni se javi u Urgentni centar, lekar obavi pregled, pozove se policija i nakon uvidjaja sledi prijava i sudjenje. Ako ih je udario papreno će da prodje. Koga briga da li je oficir ili pekar. Zakon važi za sve. Kampanja od vrata do vrata je zakonom dozvoljena. Malo civilizovanosti nam ne bi škodilo.
     (Boot, 13. februar 2018 22:40)

    # Link komentara

  31. 'odakle im podaci o njegovoj porodici...'

    E, to je pravo pitanje!

    Ovde ne važe zakoni, ovo je tamni vilajet, mutna voda koju oni drže takvom od 90ih da bi u njoj lakše lovili!

    Nije njima ni do EU ni do NATO zbog tih zakona, zbog poštovanja ljudskih prava, a ne zbog Kosova ili nedaobog principa!

    More, bagro, ostavljaj čoveka na miru!
    (I vaše će proći, 13. februar 2018 22:32)

    # Link komentara

  32. Čemu nasilje. Mogao je jednostavno da kaze da ne želi da razgovara sa njima.
    (fani, 13. februar 2018 22:31)

    # Link komentara

  33. Ako je to vec toliki problem, zar ne bi zakonski mogli to nekako da resimo? U slobodnoj demokratskoj zemlji ne mozes da zabranis nekome da ide od vrata do vrata i pita za koga cete da glasate. Slicno je i sa putujucim trgovcima. A to odakle podaci, pa na netu mogu da nadjem sve ako hocu.
    (Irena, 13. februar 2018 22:27)

    # Link komentara

  34. Slažem se da nije prijatno kada te na pragu pitaju za koga ćeš da glasaš. Isto sam i sam doživeo. Ružna i kontrapriduktivna priča za koju imaš 4 opcije:
    1.ne želim da kažem
    2.kažeš za koga
    3.ne otvoriš vrata
    4.ne zanima me politika ili šta god traže.
    Ni jedna opcija normalnih ljudi ne uključuje lomljenje nosa i šamaranje žena. I tačka!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Divlja kruška, 13. februar 2018 21:53)

    Vazi. Kazi onda ovako javno adresu gde zivis pa kada krenu da ti banjavaju i zvone sa pitanjima, mozes da kombinujes strpljivo svoja cetiri resenja. Naravno, neces imati pravo da se ljutis zato sto si adresu dao dobrovoljno pa otpada peto pitanje "5. Odakle vam moji podaci i podaci o clanovima moje porodice i pravo da me uznemiravate?"
    (mnogo se pravis naivan, 13. februar 2018 22:26)

    # Link komentara

  35. (Divlja kruška, 13. februar 2018 21:53)

    To za te povrede si pročitao u saopštenje stranke. Znači tu vest su izbacili oni. Baš se pitam zašto.
    (Bane, 13. februar 2018 22:13)

    # Link komentara

  36. @Divlja kruška
    Evo ja sve verujem u tu pricu o nosu i samaranju, isto koliko verujem i o fabrici Mercedesa, fabrici cipova, fabrici aviona, fabrici ... da ne nabrajam dalje, besmisleno je?
    (Aksa, 13. februar 2018 22:07)

    # Link komentara

  37. Nema šanse da policija privede kapetana vojske i zadrži bez poziva vojne policije da preuzme slučaj. To je nemoguće. Ne kapetana nego i običnog vojnika na službi ili rezervistu koji je aktiviran, u bilo kom činu ili bez čina. Vojna policija preuzima dokumentaciju i osumnjičenog i postupa dalje po pravilu službe i tu se posao MUP završava. To je uvek tako bilo ako sada nešto nije promenjeno...
    (Saša, 13. februar 2018 21:54)

    # Link komentara

  38. Slažem se da nije prijatno kada te na pragu pitaju za koga ćeš da glasaš. Isto sam i sam doživeo. Ružna i kontrapriduktivna priča za koju imaš 4 opcije:
    1.ne želim da kažem
    2.kažeš za koga
    3.ne otvoriš vrata
    4.ne zanima me politika ili šta god traže.
    Ni jedna opcija normalnih ljudi ne uključuje lomljenje nosa i šamaranje žena. I tačka!
     (Divlja kruška, 13. februar 2018 21:53)

    # Link komentara

  39. @ divlja kruska A odakle njima pravo da se bilo kome pojave na vratima i pitaju za koga glasa?!?!
    (s, 13. februar 2018 21:42)

    # Link komentara

  40. Ja to lagano rešavam, već znaju lokalci pa mi više ne zvone na vrata. To njihovo haranje po zgradama u vreme popodnevnog odmora ili tokom vikenda je klasično nasilje. Ne želim nikoga koga prethodno nisam pozvao niti ko mi se nije najavio. Zdravo.
    (Vlajko, 13. februar 2018 21:42)

    # Link komentara

  41. @ Divlja kruška
    Vi kao da ste pali sa kruske? Divlje ili kutivisane sasvim svejedno. Ne vadite samo deo teksta koji se vama dopada. Srecom, nisam iz Beograda pa ne moram da trpim jos jedno maltretiranje ovih ili onih na svojim vratima. Za koga ce pojedinac da glasa je iskljucivo njegovo pravo zagarantovano Ustavom. Znate, zato postoje oni paravani na glasackim mestima. Ako je vama stalo da svi znaju za koga cete glasati to je apsolutno vasa volja potpomognuta sitnim interesima ili kvazi zadovoljstvom. Bilo kakvo uznemiravanje na vratima, telefonom ili postom bez saglasnosti osobe koja se maltretira je protivzakonito. Nadam se da ce taj covek imati dobrog advokata. Neka se samo pozove na dopunu Krivicnog zakonika koji je poceo da vazi od cetvrtka 1. juna 2017. godine.
    (Oni "samo" zele da znaju?!?!, 13. februar 2018 21:38)

    # Link komentara

  42. Озбиљније је него што вам се чини. Ја 12 година радим у Министарству одбране. На прошлим изборима се први пут десило да су активисти СНС-а звали на мој број мобилног телефона који им никада нисам дао и питали ме да ли могу да рачунају на мој глас. Сумњам да им је неко из екипе претходног министра Ђорђевића поделио бројеве свих нас. Пре седам дана су нам позвонили на врата. Отворила им жена. Кад је чула одакле су, помислила да је грешка, рекла "нисмо заинтересовани" и затворила врата. Прексиноћ опет неко звони. Отворим ја. Опет група клинаца "Ми смо из СНС-а". Одговорим "Момци, ја сам војни службеник. Мени је Законом о Војсци Србије забрањено да се страначки изјашњавам и ја нисам члан Српске напредне странке нити желим да се изјашњавам". На то ће они мени "Ми у списку имамо неког... (ту изговоре моје име " за кога) пише да је симпатизер". - Е, па нисам. Хвала и довиђења. Тако се завршило, за сада.
    (Vojni službenik, 13. februar 2018 21:37)

    # Link komentara

  43. @Divlja kruska,
    Nije poenta da li je ili ne bio nasilan ili nepristojan. Ako jeste nije trebao, ali sa punim pravom je pitao odakle ljudima podaci o njegovoj porodici, i zasto je ikoga briga za koga cu ja ili necu glasati!? Vrhunac je bezobrazluka to posecivanje na kucnu adresu. Cinjenica da je sve to pravljenje spisaka "sigurnih glasova" davno preslo sve granice!
     (bezobrazluk, 13. februar 2018 21:32)

    # Link komentara

  44. Sramota!!!
    (neko, 13. februar 2018 21:10)

    # Link komentara

  45. Odakle vi gospodo iz sindikata znate šta se desilo? Sumnjam da su ga zbog psovke hapsili i odredili pritvor.
    Profesionalni vojnik branio je porodicu od momka i devojke koji ga pitaju za koga glasa?
     (Divlja kruška, 13. februar 2018 21:06)

    # Link komentara

  46. Ako se vec narod plasi, vojska mora da odoli pritiscima!
     (zbrlj, 13. februar 2018 21:04)

    # Link komentara