Sreda, 07.02.2018.

15:19

Vučić: Došlo vreme da platimo cene iz prošlosti

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić sastao se u Beogradu sa evropskim komesarom za proširenje Johanesom Hanom i naveo da je "Mont Everest" pred Srbijom.

Izvor: B92

Vuèiæ: Došlo vreme da platimo cene iz prošlosti IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Pera

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.
(Slobodan, 7. februar 2018 21:21)

Narod UVEK gresi. U vreme II Sv. Rata kada se nije borio, pa su ga Hrvati golorukog i naivnog klali, bez predrasuda i zene i starce i decu, u poslednjem ratu kada su radili balvani pa je pogresno ratovao, glup, lenj, nesvestan trenutka u kojem zivi, verujuci Jezdi i Dafini, na Kosovu sa referendumom... Sa parolom Kosovo je srce Srbije, a Kosovo je daleko otputovalo da dalje od nas biti ne moze, izgubismo ga svojim parolama, svojom gluposcu.

Treba biti mudar i nikako ne praviti ni izbore niti referendum, vec promeniti Ustav - izbaciti Kosovo iz istog, obavezati se pravno da necemo blokirati Kosovo u UN i medjunarodnim organizacijama, resiti pitanje granica sa svim susedima, nastaviti put ka EU i time spasiti sta nam je ostalo. Ovde vec nema buducnosti, spasavaj ovo malo sto se spasti jos moze.

Ovo je postalo pitanje opstanka i za dobrobit naseg naroda je da ne odlucuje o svojoj sudbini, jer je prosto receno - izuzetno glup i nesposoban, o cemu svedoci istorija od kraja I Sv. Rata i trenutno stanje u kojem se nalazimo.

Coco Bill

pre 6 godina

Tačno, došlo je vreme da se plati !!! Tačno je i da je on sudelovao u svemu tome, ali je tačno i to, da smo ga mi, narod, uvek, ponavljam uvek, birali tako da je bio, ili u vlasti, ili pri vrhu vlasti. Sve druge koji su pozivali na racionalnost ili realnost, proglašavali smo izdajnicima, stranim plaćenicima, ili drogirantima. Toga ima i danas i zato se ne pomeramo smesta, nego se stalno vrtimo u nekom začaranom krugu mitova i legendi. Narod smo koji ne ume samokritički da pogleda sebe u ogledalo, a ako nam neko na to ukaže, spremni smo da ga popljujemo ili linčujemo. E sad da li ćemo se konačno dozvati pameti, pa čak i sa "njim" ostaje da se vidi.

Bgbgbg

pre 6 godina

Doterali cara do duvara! Onomad si rekao kako tebe niko ne može da ucenjuje, ti sve njima u brk... Sve što izgovoris je laž. Danas si konačno to i priznao. Što se plaćanja tiče - račun si napravio ti sa bandom iz SRS i SPS, pa da imaš morala bar bi se izvinio, a onda dao ostavku.

Boris

pre 6 godina

Ja sam prijatelju platio i preplatio tu politiku 90-ih u kojoj si i ti imao veliku ulogu. Ja sam je platio jos 88. kad su me umlatili jer sam bio proistog. Moj otac jos nakon prvih visestranackih izbora jer sam u "coravu kutiju" glasao protiv Slobe pa su ga na poslu pitali da me prevaspita. I jos uvek placam! I ja, i moja deca, i jos milioni nas. Lepo sto si se opametio, ali ajd sad, sta je tu je. Barem je lepo videti da se i to desilo.

zarko

pre 6 godina

Kao juce da je bilo, Dacic, Vucic,Vulin i jos sijaset iskusnih prvaka na televiziji. Obelezili su mi najlepse trenutke u zivotu i mladosti.I sad daleko van Srbije samo mogu da zavidim mojim dragim sunarodnicima za svo vizionarstvo i mudrost koju su iskazali birajuci dokazane iskusne i mudre politicare koji su Srbiji pruzili najvece i najponosnije uspehe 90tih.

Znao sam da nece omanuti taj vec oprobani tim i rezultati se vec vide, nakon brilijantnih rezultata u RSK i malo manje dobrih u RS (heh, ti sa Pala nikad nisu slusali ko onaj policajac Martic) doslo je vreme da se pozabave Kosmetom. Pa bravo! Resenje ce se naci i rezultati ce brzo da se vide u rangu ranijih blistavih dostignuca. Da nasi mudri lideri imaju CVjeve, pa to bi prstalo od fenomenalnih dostignuca i rezultata, samo me kopka da li ce Kosmet da bude kruna? Ili samo uvertira za nova resenja. Madjarska se pribojava kao nekad Hrvatska i danas Albanija da ako se ovaj izuzetan tim iz 90tih uhvati u kostac sa Vojvodinom, Srbija ce ponovo biti pobednik!

Ja vise nisam u Srbiji ali gledajuci odsvde mogu samo da vam zavidim jer sa takvim predstavnicima Evropo cuvaj se, Srbija je nezaustavljiva lokomotiva koja rusi sve barijere. Bravo predsednice, Srbija Vas zasluzuje!

NZZ

pre 6 godina

Kakvo cudo od covjeka ovaj AV. Ne rece nista a isprepada cio svoj narod. A da, reci ce „nesto“ za dva mjeseca, a vi cete Narode reci je li to „nesto“ sto ON misli fer ili ne. „FER“???

Ivana

pre 6 godina

Uništena nam celokupna infrastruktura 99, cela indrustrija sankcijama tokom devedestih, otet deo teritorije, mnogo ljudi je poginulo a ostali i dalje umiru zbog toga... Ako već nismo platili cenu onda još jedino da izvršimo kolektivno samoubistvo.

Srbin

pre 6 godina

Izvinite,gospodine predsedniče,ali kao otac dvoje maloletne dece,moram nešto da kažem,a to je da mi je zaista dosta više stabilizacija,teškoća,planina koje treba preći i sličnih floskula.Od kada živim u ovoj zemlji,a to je od rodjenja,pre tačno 48 god,mogu reći da ovde,kad sve sagledam do sada,NIKAD NIJE BILO KAKO TREBA,a najverovatnije ,i po svemu sudeći,nikad neće ni biti.Tako je to ovde, za običan narod govorim,ne za lovatore,koji su se "snašli",pa žive na grbači radnika koji rade za platu koja je sada medju najnižim platama sveta,ako se uopšte tako može i nazvati.Dakle,narodu je jasno gde smo-na samom dnu..i što je najjadnije i najcrnje u svemu tome,ne vidi se ni gde je kraj tome,ljudi odlaze da rade na crno kod inostranih bogatuna,da bi imali čime da prehrane porodice,cene hrane ovde veće nego u evropskim zemljama,izvinite,realnost je veoma bolna,tako da ni jedna priča ne igra dovoljno jaku ulogu za mnoge ,pa i za mene

Uros

pre 6 godina

Ti si taj koji je odgovoran za tu proslost.Taj si koji je mojoj deci unistio buducnost.Izigravas junaka kad vices na novinare ,a nesto ne videh 90-ih da si se pokazao osim u govoru mrznje.Sad kada treba donositi odluke prebacujes odgovornost na naro .Ako nisi sposoban(a nisi)da vodis drzavu podnesi ostavku ,jer ima toliko pametnih ljudi koji ce nas voditi, a cije su ruke i obraz cisti za razliku od vase bulumente.

Savamala

pre 6 godina

Najveca planina prepreka je vladavina prava i Vucicevo sistematsko unistavanje institucija. On je u sebi objedinio zakonodavnu, izvrsnu i sudsku vlast a funkcija koju obavlja je samo protokolarna. On je autokrata i apsolutista, ponasa se kao da je car i ne postoji nikakva kontrola nad njegovim radom. Radi sta hoce i kada hoce, stavlja svoje uvlakace i primitivce na funkcije i preko njih sve kontroluse. Svaku kritiku dozivljava kao najgoru izdaju nacionalnih interesa... umislio je da je mesija i spaditelj a sve zarad pukog i ogoljenog ostanka na vlasti. To ga jedino zanima u zivotu i za to zivi. Ponizava nas gradjane, fingira drzavu i jako je opadan jer nas vuce u blato!!
Ali i on ce pasti a za njim ce ostati pustos, cemer i tuga gradjana Srbije!!
Kosovo? Pa potpisao je Briselski sporazum, treba samo jos i de iure da zavrsi posao!! Zato i Evropa cuti i tolerise sve ove gadosti i koje radi nama gradjanima, kao i lazi i manipulacije koje su okosnica njegove vlasti!!

dr

pre 6 godina

@katarina i ostale botine
Vaš vlasnik je upravo ta "prethodna vlast" pa lik je ministar od '97, sa malim prekidom od kojih par godina, znači 20 godina je na vlasti, a za sve su mu krivi oni što su bili na vlasti pre njega. Narod koji može da proguta ovako gnusnu demagogiju i ne zaslužuje bolju sudbinu.

kk

pre 6 godina

Nešto se ne sećam ko beše preko table "Bulevar Zorana Đinđića" lepio nalepnicu "Bulevar Ratka Mladića".
Mora da su to bili neki huligani.
(Brka, 7. februar 2018 19:31)

Jesu a vođa tih huligana je bio AV!

Slobodan

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.

milan

pre 6 godina

Neki problemi iz prošlosti za koje danas ispaštamo su se događale dok ste vi u drugom ruhu bili na vlasti. Iskreni moramo biti ne samo prema sebi nego i prema drugima. Naša prošlost nije uvek taka kako je drugi predstavljaju ali nije ni onakva kako je mi vidimo i to je najteža prepreka preko koje ćemo morati preći kad tad. Što se tiče odluke građana na nju će delovati najviše ekonomsko stanje pojedinca a ne zdravi razum, znači isti uslovi kao i na izborima.

jerkovic

pre 6 godina

(Savamala, 7. februar 2018 21:17)
Istina...
Jos da dodam, covk je miljama daleko od istine i pravog puta. Niti ima iskustva, niti obrazovanja. Debelo se u proslosti moralo baviti ozbiljnim stvarima da bi ti bi taj koji to moze resiti, ali nisi ni video, a ni cuo. I jos sa kakvim saradnicima bi resavao probleme? Zidarima, propalim studentima, preletacima, laznim doktorima i dezerterima? Sa njima?????

Dragan

pre 6 godina

Ka sam za EU integracije, NATO i zapadni sistem vrednosti. A to znači Kosovo napolje iz Srbije i srpskog novčanika, nek sami zarađuju za sebe a ne ja da finansiram neprijatelje Srbije kao sada.

Bane

pre 6 godina

Pa dokle su miloševićevi i šešeljevi restvlovi mislili da je dovoljno da
promene košulje i da postanu opcija za uvažavanje.
Držali su ih tu gde su ne zato što nešto vrede već upravo suprotno, jer ništa ne vrede imaju putera na glavi i pogodni su da bi zarad podrške izvršavali izdiktirane domaće zadatke.
Samo to njihovo igranje politike će nas skupo koštati!

koki

pre 6 godina

“U odnosu na četiri zemlje i jednu teritoriju, najteži zadaci su pred Srbijom. Došlo je vreme da donosimo odluke, da platimo određene cene iz prošlosti, da donosimo odluke i rešavamo probleme koje niko nije rešavao decenijama pre nas“, dodao je Vučić.

Strasno. Pa ovaj Vucic je bio deo problema kao ekstremni radikal decenijama, a sada se pravi blesav. Kao to su bili neki drugi. On ce sada kao da resava probleme koje je sam pravio.

Jefimija

pre 6 godina

@Ante: Ne mozes ti, prijatelju, nas da razumes... Imali ste i vi svoje stradanje, ali mi smo oni koji su promaseni u bombardovanju, koji su preziveli sankcije, koji su anatemisani od citavog sveta kao zlocinci, od 7 do 77 godina, koji su pljuvani i vredjani od sopstvene vlasti... Ni mi sami ne znamo kako sve to i kako nas jos ima, potpuno smo iracionalni. Ali, ima nesto sto dobijemo u gene kad se radjamo- Kosovo! Nama to nije samo teritorija, to je nasa sustina. Tako, sve istrpimo, ismevamo svoju muku i glupost cesto, ali nad Kosovom zadrhtimo, kletve se plasimo. To je to, i dobro je sto je to.

Pantelic dejan

pre 6 godina

Kad se dele zasluge onda tvoji pekinezeri se razlete po tv.emisijama i hvale predsednika,a sad da delis odgovornost sa nama za karlovce karlobag ogulin pa ne ide to tako....i da sve ispunimo evropa nam nista negarantuje.

barka

pre 6 godina

Od ulaska u politiku,Vucic je sve svoje resurse,zajedno sa SRS i SNS bratijom,ulozio u podmetanje nogu onima koji su davno hteli (i mogli) da rese probleme o kojima sad govori. Direktno je odgovoran,zajedno sa ostalim "saborcima",sto danas imamo situaciju da zapravo nemamo izbora. A cenu za to treba da platimo mi gradjani,a kroz neki referendum i da skinemo svu odgovornost sa njega. Odlazak Vucica iz politike je prvi korak ka boljitku Srbije,tako bi i on platio tu cenu o kojoj prica.

Goran G

pre 6 godina

Gde li su bili Vučić i Dačić u vreme kada su se pravili probleme koji danas dolaze na naplatu? Mislite o tome kada glasamo. Sva opozicija je možda i najkilavija ikada. Ali nikada nisu izazvali ratove, tugu i nemaštinu kao ova dvojica, zbog kojih i dan danas deca pametnija od nas napuštaju Srbiju.

Dragan

pre 6 godina

Ne razumijem Vucica uopste sa ovom izjavom.Ne moze se sjediti na dve stolice, a Srbija upravo to radi.Srbija se mora odreci Kosova, i partnerstva sa Rusijom, to je cilj EU. Sada je na Vucicu istorijska odluka, a narod treba da kaze svoje.

Sasa

pre 6 godina

Ko je odgovoran? Imenom i prezimenom! Da odogovara! Citaoci, trazite odgovornost, pojedinacnu, individualnu, politicku, krivicnu, materijalnu a ne dam nam prica neke bajke...Dosta je bilo lazi, dokle vise? Da li ce da cekamo 500 godina na odgovore i odgovornost?

Branko Von Beca

pre 6 godina

A jesi pitao prijatelja hana koju je cenu patila hrvatska za Prebilovce, Jadovno, Jasenovac, Bljesak, Oluju... Za klanje, pokrštavanje, proterivanje .... Koliki su njihovi dugovi iz prošlosti, ili je i nato stavljen moratorijum ?

Katarina

pre 6 godina

Vučić je jedini koji se uhvatio u koštac sa svim problemima i preprekama na koje je nailazio, nije ih stavljao pod tepih kao njegovi prethodnici, koji su bili na vlasti samo da bi krali, zato sam sigurna da će se izboriti i sa ovim koji dolaze.

Breja

pre 6 godina

1. Ko si ti da krijes od gradjana svoje zemlje njene granice?
2. Ko si ti da placas u ime naroda, cenu onoga sto si sam zagovarao?
3. Ko si ti da predlazes bilo sta kad manipulises i kad nijedna nacionalna tv ne sme nijednu rec protiv tebe
4. Jedan Aleksandar je bio vizionar jugoslavije ti si vizionar beovradskog pasaluka.

predrag

pre 6 godina

Plaćajte vi, koji ste do ovog stanja i doveli. Svi redom od 90-tih do danas. Pa vi ste se busali u grudi da se nećrmo saginjati, da KiM nećemo dati. Gde ste sada, patriote? Nema vas, ili vam je konačno došlo iz du**ta u te vaše prazne, isfrustrirane glave. A za sve to vreme, ovaj narod je patio, ginuo, iseljavao se, pa mu došlo vreme i da plaća, jer, stigao mu je Mont everest! A vi, puni ko brodovi!

Тата спалио Ђенку

pre 6 godina

Мићо, цехове у прошлости направили сте ви који сте сада на власти, а плаћамо их ми који никада нисмо били за вас?

Hmhm

pre 6 godina

Ko je pravio greske u prošlosti? Može li Vučić prvo to da nam kaže? Može li nam reci ko je pevao od sreće kada je ubijen Djindjic isti onaj koji je hteo da započne razgovor o Kosovu još te 2003. godine? Zamislite da to teško pitanje bilo tada pokrenuto kada smo čak i bili u povoljnijem položaju umesto deceniju kasnije. Da li bi onda pričali o 2025 ili možda 2015? Može reci Vučić o tome ko je činio vlast od današnjih političara tih 90ih i čije se ideje iz tih 90ih idalje zastupaju. Ovako nama Vučić kaže da se moraju doneti teške odluke, priča o kompromisu i ne znam čemu, ali nam nije dao uvida u briselski sporazum pa ne znamo ni na šta smo se odavno već obavezali.

ne treba bas svi da placamo

pre 6 godina

Mislim da ne treba da placam za vase greske iz proslosti. Za Slobu nisam bio. Za Djindjica jesam, ali vlast ga je ubila. Za vas nikad nisam navijao, ni za vasu prevrtljivu politiku sa 1000 lica prema potrebi. Pokusavate da nas sve umesate u placanje dugova koje je vlast pocinila od Milosevica do vas, sa izuzetkom pokojnog Djindjica. To tako nece ici. Ti, vodjo bi najbolje uradio kad bi se povukao iz politike. Svima bi bilo lakse. U medjuvremenu ne razmazuj krivicu po narodu.

DonnieDarko

pre 6 godina

E dok su Sps i Srs tupili politiku velikosrpstva 90ih i umesto da tada racionalno pristupe problemu kosova i ostalim everestima, i da rese te probleme mnogo bolje po nas, nabacili su nam X ratova i sankcija i ratnih sudova i svega.
Sada je doslo vreme da ceo narod pored svih tih beskorisnih zrtava plati jos jednu cenu, ili vise?

Sine ratio

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU.
(Miloš, 7. februar 2018 17:14)

Realno, Kosovo je najmanji problem, ne znam gdje da počnem, nema dovoljno mjesta...

alban

pre 6 godina

Vucicu, resenja nisu komplikovana kako ti kazes, resenja su veoma jednostavna, ali ti i vasa vlada ih komplikujete. Priznajte Kosovo i eto resenja i buducnost Srbije ce biti garantovana. Nepriznanjem Kosova, zna se sta ceka Srbiju, sigurno da NECE imati nikakvog prosperiteta. Svaki gradjanin u Srbiji treba biti svestan da na Kosovu zive 95% albanaca, i da sa nepriznavanjem Kosova, situacija na Kosovu se nemoze izmeniti, jedino Srbija gubi u odnosu na region i Evropu. Dok sa Priznavanjem Kosova, Srbija dobija mnogo, a sto je najvaznije ekonomsku sigurnost a i vise od toga. Vi ste priznali Crnogorce i makedonce i bosance (muslimane), koji su manji po broju stanovnistva od albanaca na Kosovu, a nekim cudom jedino Kosovo nepriznajete. Nema tu nikakve logike. Zato priznajte Kosovo da bude svima bolje.

Ante

pre 6 godina

Moze li mi netko od komentatora reci, ali onako iskreno, a ne navijacki, zar zaista Srbija na referendumu ne bi izglasala DA za ulazak u EU?
Mislim, tesko mi je povjerovati u to.. to bi znacilo prekid pristupnog procesa i svih povlastica koje sad imate u vidu carina, fondova, da ne govorim o investicijama.. itekako bi drzava osjetila to. To bi dovelo do drasticnog udara na budjet i na radikalizaciju drustva.. s druge strane, shvacam i revolt "ucjenjivanja", i u Hrvatskoj je zbog ucjena Slovenije i podrzavanje iste od EU, dovelo do 40% negativnog glasa, ali nikad nije bilo sumnje da ce narod glasati ZA u vecini.
E sad, u Srbiji po komentarima ispada da bi 89% glasalo NE, a istovremeno glasaju za Vucica koji jasno kaze da zeli u EU, pa mi nije jasno.. Valjda je svima jasno da odpocetka EU nece primiti Srbiju ako se ne dogovori s Kosovom, a svima je jasno kakav dogovor ide..
Zar ovaj zaista pregovara ulazak u EU a zna da ce na referendumu narid odbiti??!

Nikki

pre 6 godina

A ne razumem kako je priznavanje Kosova ili normalizacija odnosa sta god to znacilo cena koju treba da plate gradjani. Sta mene kao nazalost gradjanina ove zemlje briga za Kosovo? Kako ce to da utice na kvalitet mog zivota? Mada mislim da nama niko nece da trazi da priznamo Kosovo jer postoje u zemlje EU koje ga nisu priznale.

Miloš

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU. Da bi taj problem rešili, prvo moramo znati šta mi to u stvari hoćemo. Da li EU, da li Kosmet?! Zato mislim da bi raspisivanje tog referenduma bila prava odluka, pa kako narod kaže.

Razocarani

pre 6 godina

Gospodine Predsednice, ja sam jedan od vise miliona obmanutih gradjana i nazalost i clan SNS od prvog dana.Verovao sam u vas i da ste boji deo stranke koju ste napustili ali ovo sto pokusavate da uradite sa Srbijom i Kosovom i Metohijom nije ono sto ste nam obecavali i u mandatu koji smo vam poverili pa vas najlepse molim da podnesete ostavku jer bi to bilo najbolje i za Vas i za Srbiju.

Bager

pre 6 godina

“Po prvi put neću da krijem od građana Srbije..."

Znači do sada si krio...
Ima pravde, njega su izabrali da pop*uje po svemu što je nekada radio, od A do DŽ.

Fiškal

pre 6 godina

Gospodo, referendum, glasanje, najviši oblik izražavanja volje naroda......
(alpinista, 7. februar 2018 15:43)

Ne, to su izbori, referendum je pravno neobavezujuć!

Zemun79

pre 6 godina

Zašto se ne raspiše odmah referendum?! Čemu pentranje na Mont Everest, da bi na kraju puta narod rekao da to uopšte ne želi?! Valjda prvo pitaš sa li želim da se penjem uopšte...

od vas nema nista

pre 6 godina

Samo se vi penjite slobodno, ja odoh i pre toga. Nemam druga posla nego da tu sa vama docekam 2025 godinu slusajuci iste te price. Nisam bre na teme pao.

pečalba je za srbiju keva

pre 6 godina

kakva demagogija. Najveće prepreke za ulazak u EU su jasno skoro pa nepostojanje nezavisnih medija i nezavisnog sudstva u Srbiji, problem koji vi nikad nećete rešiti jer to znači da praktično treba sami sebe da uhapsite...

3Smena

pre 6 godina

Cedomir Jovanovic je pre nekih 15 godina govorio da je Kosovo nezavisno i svi su ga mrzeli. Aleksandar Vucic danas isto to poredi sa osvajanjem Mont Everesta i za njega glasa 50%. U politici je izgleda sve u tajmingu.

Mare

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cukce, 7. februar 2018 15:37

A oni su dosli na vlast ukazom velikog vezira?? Ljudi su glasali za njih, bili zaludjeni glupostima. I sada cemo platiti greske svojih roditelja. Budite jednom odgovorni.

pera

pre 6 godina

Prvo smo pustili RSK, kao nije nase nema veze. Onda se odrekli dela u Bosni ni to nema veze. Onda su nam obecali ako padne Milosevic sledi blagostanje. Pa samo jos Karadzic jer je zlocinac i bolji zivot je iza coska. Pa onda samo jos Mladic i tu smo. Sad jos samo da poklonimo priznanje KiM i na raketi smo koja leti u bolji zivot. A situacija sve gora, para sve manje, ljudi sve manje, teritorija sve manja. Mozda ni ne zasluzujemo bolje, mozda je prorocanstvo o jednom drvetu tacno...

Lina Lena

pre 6 godina

Kao što reče komentator "alpinista" - referendum. Samo što će pitanje biti drugo: "Hoćemo li da priznamo Kosovo kao nezavisnu državu ili nećemo?" A ovo će biti uslov za ulazak u EU.

Zivko

pre 6 godina

"Decenijama pre nas." G. Vučiću, ne postoji država Srbija otkako ste vi i SNS na vlasti a drugo, tu "cenu iz prošlosti" treba vi i vaši ortaci iz 90-ih da platite a ne svi građani Srbije. Dosta je prebacivanja odgovornosti i "peglanja" vaše prošlosti. Znamo šta ste radili a sada tražite od svih nas da platimo. Jel' tako il' nije?

Mubanac

pre 6 godina

Naravno da se sve plaća. Problem je samo što najveći krivci naše propasti žive u blagostanju, a mnogi se i danas bave politikom, kao izabranici naroda. I treba da prođemo najgore od svih. Zaslužili smo.

dex

pre 6 godina

Da platimo cene iz proslosti... A ko je ono bio na vlasti u toj "proslosti"? Da nisu "dosmanlije"? Neeee, nisu... a da, Vucic, Dacic, Seselj, Toma, Sloba... Pa majstore, valjda ima neke tvoje odgovornosti u svemu tome?

John

pre 6 godina

A što "mi" da plaćamo račun koji ste "vi" (može i "ti") napravili?
"Vi" pojeli i popili sve šta je bilo u ponudi, onda se potukli sa gostima i porazbijali pola kafane, a onda utekli bez plaćanja.
A "mi" sedeli u ćošku, pili kafu i čitali novine i sad "mi" da plaćamo račun za sve? E, pa neće da može!

Državni neprijatelj

pre 6 godina

Da rešavamo probleme koje nije rešavao niko decenijama pre nas...ok. Evo nekih sitnica o predsedniku:
- 1999. ministar informisanja
- 2003. zahvalnica čoveku koji mu je izazvao najveće pijanstvo ubivši jedinog čoveka sposobnog da reši problem Kosmeta.
- Nikad u EU i zemlje koje su izvršile agresiju na Srbiju.
- Toni Bler pije kafu u društvu premijera.
- Haradinaj za spas Srba.
- Ulica Ratka Mladića više nije u trendu.

I šta bi on to da rešava? Pa sve u svoju korist, naravno.

dub

pre 6 godina

Prvo referendum da vidimo koliki procenat naroda želi u EU. Priznati Kosovo zarad EU koju niko neće sem političara. Da je Srbija stabilna i bogata država, da nije ookradena i uništena nikad ni ne bi imali ovakav izbor.

opopopopopop

pre 6 godina

.."i to jeste cena dame i gospodo, to jeste cena sto je ovaj narod zaludjeno 89-te godine rekao - taj covek ce nas odvesti u buducnost, taj covek je najveci medju nama... Ne moze to besplatno, ne moze jedan narod da izabere pogresnu politiku i da ga nista ne kosta! Meni je jako zao sto je sirotinja stradala, a sto su oni oko tog jednog coveka pokupili kajmak. Ali hajde da kazemo - nikada vise, hajde da kazemo - nikada vise se to nece desiti, i onda smo naucili, iz te istorije povukli smo pouku"

Zoran Đinđić, pre 15 godina

mirko

pre 6 godina

Rešavati ćeš probleme koje si i sam sa svojom družinom stvarao, nisi jedini, ali poslednjih dvadesetak godina doprineo si prilično.
Zar po Ustavu Vlada ne vodi politiku, gde je premijerka šta ona predlaže?

Zlatno Runo

pre 6 godina

Lepo zvuči , ali ne verujemo dok ne vidim svojim očima ....da se situacija sa kosovom rešila....
....da je sudovi bolje rad....
....da je medijska scena bolja i slobodna....

Vezite se, padamo

pre 6 godina

Granica sa Hrvatskom? Sa drzavom koja je vec u EU?
Pa kako je to problem samo za nas?
Gde je ta sporna granica, da je prolazimo kad nije utvrdjena?

nikola

pre 6 godina

ko da plati cenu?.Pa od 90- te samo narod placa cenu,zbog gluposti,lopovluka i zavadjanja sa celim svetom od strane vas političara. A vi sve bahatiji,deblji i bogatiji.

cukce

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.

Boki BG

pre 6 godina

Neverovatno je neznanje i nesposobnost onih koje smo izabrali da nas vode. Nekad sam u nedoumici da li toliko ne shvataju šta rade i kakvu štetu prave, ili to rade namerno i prave se da ne razumeju.
U svakom slučaju, sramota me je što nas ovakvi ljudi predstavljaju i odlučuju o nama!

den

pre 6 godina

Makar kaže kako je stvarno ,od mitologije se ne živi. Nisam nikad glasao za njega ali i oni za koje sam glasao nisu ništa uradili pritom su lepo živeli tako da je stvarno vreme da se nešto uradi.

Boki BG

pre 6 godina

Neverovatno je neznanje i nesposobnost onih koje smo izabrali da nas vode. Nekad sam u nedoumici da li toliko ne shvataju šta rade i kakvu štetu prave, ili to rade namerno i prave se da ne razumeju.
U svakom slučaju, sramota me je što nas ovakvi ljudi predstavljaju i odlučuju o nama!

dex

pre 6 godina

Da platimo cene iz proslosti... A ko je ono bio na vlasti u toj "proslosti"? Da nisu "dosmanlije"? Neeee, nisu... a da, Vucic, Dacic, Seselj, Toma, Sloba... Pa majstore, valjda ima neke tvoje odgovornosti u svemu tome?

cukce

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.

John

pre 6 godina

A što "mi" da plaćamo račun koji ste "vi" (može i "ti") napravili?
"Vi" pojeli i popili sve šta je bilo u ponudi, onda se potukli sa gostima i porazbijali pola kafane, a onda utekli bez plaćanja.
A "mi" sedeli u ćošku, pili kafu i čitali novine i sad "mi" da plaćamo račun za sve? E, pa neće da može!

3Smena

pre 6 godina

Cedomir Jovanovic je pre nekih 15 godina govorio da je Kosovo nezavisno i svi su ga mrzeli. Aleksandar Vucic danas isto to poredi sa osvajanjem Mont Everesta i za njega glasa 50%. U politici je izgleda sve u tajmingu.

opopopopopop

pre 6 godina

.."i to jeste cena dame i gospodo, to jeste cena sto je ovaj narod zaludjeno 89-te godine rekao - taj covek ce nas odvesti u buducnost, taj covek je najveci medju nama... Ne moze to besplatno, ne moze jedan narod da izabere pogresnu politiku i da ga nista ne kosta! Meni je jako zao sto je sirotinja stradala, a sto su oni oko tog jednog coveka pokupili kajmak. Ali hajde da kazemo - nikada vise, hajde da kazemo - nikada vise se to nece desiti, i onda smo naucili, iz te istorije povukli smo pouku"

Zoran Đinđić, pre 15 godina

Zivko

pre 6 godina

"Decenijama pre nas." G. Vučiću, ne postoji država Srbija otkako ste vi i SNS na vlasti a drugo, tu "cenu iz prošlosti" treba vi i vaši ortaci iz 90-ih da platite a ne svi građani Srbije. Dosta je prebacivanja odgovornosti i "peglanja" vaše prošlosti. Znamo šta ste radili a sada tražite od svih nas da platimo. Jel' tako il' nije?

Razocarani

pre 6 godina

Gospodine Predsednice, ja sam jedan od vise miliona obmanutih gradjana i nazalost i clan SNS od prvog dana.Verovao sam u vas i da ste boji deo stranke koju ste napustili ali ovo sto pokusavate da uradite sa Srbijom i Kosovom i Metohijom nije ono sto ste nam obecavali i u mandatu koji smo vam poverili pa vas najlepse molim da podnesete ostavku jer bi to bilo najbolje i za Vas i za Srbiju.

Bager

pre 6 godina

“Po prvi put neću da krijem od građana Srbije..."

Znači do sada si krio...
Ima pravde, njega su izabrali da pop*uje po svemu što je nekada radio, od A do DŽ.

ne treba bas svi da placamo

pre 6 godina

Mislim da ne treba da placam za vase greske iz proslosti. Za Slobu nisam bio. Za Djindjica jesam, ali vlast ga je ubila. Za vas nikad nisam navijao, ni za vasu prevrtljivu politiku sa 1000 lica prema potrebi. Pokusavate da nas sve umesate u placanje dugova koje je vlast pocinila od Milosevica do vas, sa izuzetkom pokojnog Djindjica. To tako nece ici. Ti, vodjo bi najbolje uradio kad bi se povukao iz politike. Svima bi bilo lakse. U medjuvremenu ne razmazuj krivicu po narodu.

nikola

pre 6 godina

ko da plati cenu?.Pa od 90- te samo narod placa cenu,zbog gluposti,lopovluka i zavadjanja sa celim svetom od strane vas političara. A vi sve bahatiji,deblji i bogatiji.

Fiškal

pre 6 godina

Gospodo, referendum, glasanje, najviši oblik izražavanja volje naroda......
(alpinista, 7. februar 2018 15:43)

Ne, to su izbori, referendum je pravno neobavezujuć!

Breja

pre 6 godina

1. Ko si ti da krijes od gradjana svoje zemlje njene granice?
2. Ko si ti da placas u ime naroda, cenu onoga sto si sam zagovarao?
3. Ko si ti da predlazes bilo sta kad manipulises i kad nijedna nacionalna tv ne sme nijednu rec protiv tebe
4. Jedan Aleksandar je bio vizionar jugoslavije ti si vizionar beovradskog pasaluka.

Sine ratio

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU.
(Miloš, 7. februar 2018 17:14)

Realno, Kosovo je najmanji problem, ne znam gdje da počnem, nema dovoljno mjesta...

mirko

pre 6 godina

Rešavati ćeš probleme koje si i sam sa svojom družinom stvarao, nisi jedini, ali poslednjih dvadesetak godina doprineo si prilično.
Zar po Ustavu Vlada ne vodi politiku, gde je premijerka šta ona predlaže?

predrag

pre 6 godina

Plaćajte vi, koji ste do ovog stanja i doveli. Svi redom od 90-tih do danas. Pa vi ste se busali u grudi da se nećrmo saginjati, da KiM nećemo dati. Gde ste sada, patriote? Nema vas, ili vam je konačno došlo iz du**ta u te vaše prazne, isfrustrirane glave. A za sve to vreme, ovaj narod je patio, ginuo, iseljavao se, pa mu došlo vreme i da plaća, jer, stigao mu je Mont everest! A vi, puni ko brodovi!

Тата спалио Ђенку

pre 6 godina

Мићо, цехове у прошлости направили сте ви који сте сада на власти, а плаћамо их ми који никада нисмо били за вас?

Hmhm

pre 6 godina

Ko je pravio greske u prošlosti? Može li Vučić prvo to da nam kaže? Može li nam reci ko je pevao od sreće kada je ubijen Djindjic isti onaj koji je hteo da započne razgovor o Kosovu još te 2003. godine? Zamislite da to teško pitanje bilo tada pokrenuto kada smo čak i bili u povoljnijem položaju umesto deceniju kasnije. Da li bi onda pričali o 2025 ili možda 2015? Može reci Vučić o tome ko je činio vlast od današnjih političara tih 90ih i čije se ideje iz tih 90ih idalje zastupaju. Ovako nama Vučić kaže da se moraju doneti teške odluke, priča o kompromisu i ne znam čemu, ali nam nije dao uvida u briselski sporazum pa ne znamo ni na šta smo se odavno već obavezali.

Mubanac

pre 6 godina

Naravno da se sve plaća. Problem je samo što najveći krivci naše propasti žive u blagostanju, a mnogi se i danas bave politikom, kao izabranici naroda. I treba da prođemo najgore od svih. Zaslužili smo.

Uros

pre 6 godina

Ti si taj koji je odgovoran za tu proslost.Taj si koji je mojoj deci unistio buducnost.Izigravas junaka kad vices na novinare ,a nesto ne videh 90-ih da si se pokazao osim u govoru mrznje.Sad kada treba donositi odluke prebacujes odgovornost na naro .Ako nisi sposoban(a nisi)da vodis drzavu podnesi ostavku ,jer ima toliko pametnih ljudi koji ce nas voditi, a cije su ruke i obraz cisti za razliku od vase bulumente.

od vas nema nista

pre 6 godina

Samo se vi penjite slobodno, ja odoh i pre toga. Nemam druga posla nego da tu sa vama docekam 2025 godinu slusajuci iste te price. Nisam bre na teme pao.

Katarina

pre 6 godina

Vučić je jedini koji se uhvatio u koštac sa svim problemima i preprekama na koje je nailazio, nije ih stavljao pod tepih kao njegovi prethodnici, koji su bili na vlasti samo da bi krali, zato sam sigurna da će se izboriti i sa ovim koji dolaze.

Savamala

pre 6 godina

Najveca planina prepreka je vladavina prava i Vucicevo sistematsko unistavanje institucija. On je u sebi objedinio zakonodavnu, izvrsnu i sudsku vlast a funkcija koju obavlja je samo protokolarna. On je autokrata i apsolutista, ponasa se kao da je car i ne postoji nikakva kontrola nad njegovim radom. Radi sta hoce i kada hoce, stavlja svoje uvlakace i primitivce na funkcije i preko njih sve kontroluse. Svaku kritiku dozivljava kao najgoru izdaju nacionalnih interesa... umislio je da je mesija i spaditelj a sve zarad pukog i ogoljenog ostanka na vlasti. To ga jedino zanima u zivotu i za to zivi. Ponizava nas gradjane, fingira drzavu i jako je opadan jer nas vuce u blato!!
Ali i on ce pasti a za njim ce ostati pustos, cemer i tuga gradjana Srbije!!
Kosovo? Pa potpisao je Briselski sporazum, treba samo jos i de iure da zavrsi posao!! Zato i Evropa cuti i tolerise sve ove gadosti i koje radi nama gradjanima, kao i lazi i manipulacije koje su okosnica njegove vlasti!!

Vezite se, padamo

pre 6 godina

Granica sa Hrvatskom? Sa drzavom koja je vec u EU?
Pa kako je to problem samo za nas?
Gde je ta sporna granica, da je prolazimo kad nije utvrdjena?

Zemun79

pre 6 godina

Zašto se ne raspiše odmah referendum?! Čemu pentranje na Mont Everest, da bi na kraju puta narod rekao da to uopšte ne želi?! Valjda prvo pitaš sa li želim da se penjem uopšte...

pečalba je za srbiju keva

pre 6 godina

kakva demagogija. Najveće prepreke za ulazak u EU su jasno skoro pa nepostojanje nezavisnih medija i nezavisnog sudstva u Srbiji, problem koji vi nikad nećete rešiti jer to znači da praktično treba sami sebe da uhapsite...

Bgbgbg

pre 6 godina

Doterali cara do duvara! Onomad si rekao kako tebe niko ne može da ucenjuje, ti sve njima u brk... Sve što izgovoris je laž. Danas si konačno to i priznao. Što se plaćanja tiče - račun si napravio ti sa bandom iz SRS i SPS, pa da imaš morala bar bi se izvinio, a onda dao ostavku.

Mare

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cukce, 7. februar 2018 15:37

A oni su dosli na vlast ukazom velikog vezira?? Ljudi su glasali za njih, bili zaludjeni glupostima. I sada cemo platiti greske svojih roditelja. Budite jednom odgovorni.

Branko Von Beca

pre 6 godina

A jesi pitao prijatelja hana koju je cenu patila hrvatska za Prebilovce, Jadovno, Jasenovac, Bljesak, Oluju... Za klanje, pokrštavanje, proterivanje .... Koliki su njihovi dugovi iz prošlosti, ili je i nato stavljen moratorijum ?

DonnieDarko

pre 6 godina

E dok su Sps i Srs tupili politiku velikosrpstva 90ih i umesto da tada racionalno pristupe problemu kosova i ostalim everestima, i da rese te probleme mnogo bolje po nas, nabacili su nam X ratova i sankcija i ratnih sudova i svega.
Sada je doslo vreme da ceo narod pored svih tih beskorisnih zrtava plati jos jednu cenu, ili vise?

pera

pre 6 godina

Prvo smo pustili RSK, kao nije nase nema veze. Onda se odrekli dela u Bosni ni to nema veze. Onda su nam obecali ako padne Milosevic sledi blagostanje. Pa samo jos Karadzic jer je zlocinac i bolji zivot je iza coska. Pa onda samo jos Mladic i tu smo. Sad jos samo da poklonimo priznanje KiM i na raketi smo koja leti u bolji zivot. A situacija sve gora, para sve manje, ljudi sve manje, teritorija sve manja. Mozda ni ne zasluzujemo bolje, mozda je prorocanstvo o jednom drvetu tacno...

Srbin

pre 6 godina

Izvinite,gospodine predsedniče,ali kao otac dvoje maloletne dece,moram nešto da kažem,a to je da mi je zaista dosta više stabilizacija,teškoća,planina koje treba preći i sličnih floskula.Od kada živim u ovoj zemlji,a to je od rodjenja,pre tačno 48 god,mogu reći da ovde,kad sve sagledam do sada,NIKAD NIJE BILO KAKO TREBA,a najverovatnije ,i po svemu sudeći,nikad neće ni biti.Tako je to ovde, za običan narod govorim,ne za lovatore,koji su se "snašli",pa žive na grbači radnika koji rade za platu koja je sada medju najnižim platama sveta,ako se uopšte tako može i nazvati.Dakle,narodu je jasno gde smo-na samom dnu..i što je najjadnije i najcrnje u svemu tome,ne vidi se ni gde je kraj tome,ljudi odlaze da rade na crno kod inostranih bogatuna,da bi imali čime da prehrane porodice,cene hrane ovde veće nego u evropskim zemljama,izvinite,realnost je veoma bolna,tako da ni jedna priča ne igra dovoljno jaku ulogu za mnoge ,pa i za mene

dub

pre 6 godina

Prvo referendum da vidimo koliki procenat naroda želi u EU. Priznati Kosovo zarad EU koju niko neće sem političara. Da je Srbija stabilna i bogata država, da nije ookradena i uništena nikad ni ne bi imali ovakav izbor.

den

pre 6 godina

Makar kaže kako je stvarno ,od mitologije se ne živi. Nisam nikad glasao za njega ali i oni za koje sam glasao nisu ništa uradili pritom su lepo živeli tako da je stvarno vreme da se nešto uradi.

kk

pre 6 godina

Nešto se ne sećam ko beše preko table "Bulevar Zorana Đinđića" lepio nalepnicu "Bulevar Ratka Mladića".
Mora da su to bili neki huligani.
(Brka, 7. februar 2018 19:31)

Jesu a vođa tih huligana je bio AV!

Nikki

pre 6 godina

A ne razumem kako je priznavanje Kosova ili normalizacija odnosa sta god to znacilo cena koju treba da plate gradjani. Sta mene kao nazalost gradjanina ove zemlje briga za Kosovo? Kako ce to da utice na kvalitet mog zivota? Mada mislim da nama niko nece da trazi da priznamo Kosovo jer postoje u zemlje EU koje ga nisu priznale.

Državni neprijatelj

pre 6 godina

Da rešavamo probleme koje nije rešavao niko decenijama pre nas...ok. Evo nekih sitnica o predsedniku:
- 1999. ministar informisanja
- 2003. zahvalnica čoveku koji mu je izazvao najveće pijanstvo ubivši jedinog čoveka sposobnog da reši problem Kosmeta.
- Nikad u EU i zemlje koje su izvršile agresiju na Srbiju.
- Toni Bler pije kafu u društvu premijera.
- Haradinaj za spas Srba.
- Ulica Ratka Mladića više nije u trendu.

I šta bi on to da rešava? Pa sve u svoju korist, naravno.

jerkovic

pre 6 godina

(Savamala, 7. februar 2018 21:17)
Istina...
Jos da dodam, covk je miljama daleko od istine i pravog puta. Niti ima iskustva, niti obrazovanja. Debelo se u proslosti moralo baviti ozbiljnim stvarima da bi ti bi taj koji to moze resiti, ali nisi ni video, a ni cuo. I jos sa kakvim saradnicima bi resavao probleme? Zidarima, propalim studentima, preletacima, laznim doktorima i dezerterima? Sa njima?????

Miloš

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU. Da bi taj problem rešili, prvo moramo znati šta mi to u stvari hoćemo. Da li EU, da li Kosmet?! Zato mislim da bi raspisivanje tog referenduma bila prava odluka, pa kako narod kaže.

Ivana

pre 6 godina

Uništena nam celokupna infrastruktura 99, cela indrustrija sankcijama tokom devedestih, otet deo teritorije, mnogo ljudi je poginulo a ostali i dalje umiru zbog toga... Ako već nismo platili cenu onda još jedino da izvršimo kolektivno samoubistvo.

Sasa

pre 6 godina

Ko je odgovoran? Imenom i prezimenom! Da odogovara! Citaoci, trazite odgovornost, pojedinacnu, individualnu, politicku, krivicnu, materijalnu a ne dam nam prica neke bajke...Dosta je bilo lazi, dokle vise? Da li ce da cekamo 500 godina na odgovore i odgovornost?

dr

pre 6 godina

@katarina i ostale botine
Vaš vlasnik je upravo ta "prethodna vlast" pa lik je ministar od '97, sa malim prekidom od kojih par godina, znači 20 godina je na vlasti, a za sve su mu krivi oni što su bili na vlasti pre njega. Narod koji može da proguta ovako gnusnu demagogiju i ne zaslužuje bolju sudbinu.

Ante

pre 6 godina

Moze li mi netko od komentatora reci, ali onako iskreno, a ne navijacki, zar zaista Srbija na referendumu ne bi izglasala DA za ulazak u EU?
Mislim, tesko mi je povjerovati u to.. to bi znacilo prekid pristupnog procesa i svih povlastica koje sad imate u vidu carina, fondova, da ne govorim o investicijama.. itekako bi drzava osjetila to. To bi dovelo do drasticnog udara na budjet i na radikalizaciju drustva.. s druge strane, shvacam i revolt "ucjenjivanja", i u Hrvatskoj je zbog ucjena Slovenije i podrzavanje iste od EU, dovelo do 40% negativnog glasa, ali nikad nije bilo sumnje da ce narod glasati ZA u vecini.
E sad, u Srbiji po komentarima ispada da bi 89% glasalo NE, a istovremeno glasaju za Vucica koji jasno kaze da zeli u EU, pa mi nije jasno.. Valjda je svima jasno da odpocetka EU nece primiti Srbiju ako se ne dogovori s Kosovom, a svima je jasno kakav dogovor ide..
Zar ovaj zaista pregovara ulazak u EU a zna da ce na referendumu narid odbiti??!

zarko

pre 6 godina

Kao juce da je bilo, Dacic, Vucic,Vulin i jos sijaset iskusnih prvaka na televiziji. Obelezili su mi najlepse trenutke u zivotu i mladosti.I sad daleko van Srbije samo mogu da zavidim mojim dragim sunarodnicima za svo vizionarstvo i mudrost koju su iskazali birajuci dokazane iskusne i mudre politicare koji su Srbiji pruzili najvece i najponosnije uspehe 90tih.

Znao sam da nece omanuti taj vec oprobani tim i rezultati se vec vide, nakon brilijantnih rezultata u RSK i malo manje dobrih u RS (heh, ti sa Pala nikad nisu slusali ko onaj policajac Martic) doslo je vreme da se pozabave Kosmetom. Pa bravo! Resenje ce se naci i rezultati ce brzo da se vide u rangu ranijih blistavih dostignuca. Da nasi mudri lideri imaju CVjeve, pa to bi prstalo od fenomenalnih dostignuca i rezultata, samo me kopka da li ce Kosmet da bude kruna? Ili samo uvertira za nova resenja. Madjarska se pribojava kao nekad Hrvatska i danas Albanija da ako se ovaj izuzetan tim iz 90tih uhvati u kostac sa Vojvodinom, Srbija ce ponovo biti pobednik!

Ja vise nisam u Srbiji ali gledajuci odsvde mogu samo da vam zavidim jer sa takvim predstavnicima Evropo cuvaj se, Srbija je nezaustavljiva lokomotiva koja rusi sve barijere. Bravo predsednice, Srbija Vas zasluzuje!

Boris

pre 6 godina

Ja sam prijatelju platio i preplatio tu politiku 90-ih u kojoj si i ti imao veliku ulogu. Ja sam je platio jos 88. kad su me umlatili jer sam bio proistog. Moj otac jos nakon prvih visestranackih izbora jer sam u "coravu kutiju" glasao protiv Slobe pa su ga na poslu pitali da me prevaspita. I jos uvek placam! I ja, i moja deca, i jos milioni nas. Lepo sto si se opametio, ali ajd sad, sta je tu je. Barem je lepo videti da se i to desilo.

NZZ

pre 6 godina

Kakvo cudo od covjeka ovaj AV. Ne rece nista a isprepada cio svoj narod. A da, reci ce „nesto“ za dva mjeseca, a vi cete Narode reci je li to „nesto“ sto ON misli fer ili ne. „FER“???

Lina Lena

pre 6 godina

Kao što reče komentator "alpinista" - referendum. Samo što će pitanje biti drugo: "Hoćemo li da priznamo Kosovo kao nezavisnu državu ili nećemo?" A ovo će biti uslov za ulazak u EU.

alban

pre 6 godina

Vucicu, resenja nisu komplikovana kako ti kazes, resenja su veoma jednostavna, ali ti i vasa vlada ih komplikujete. Priznajte Kosovo i eto resenja i buducnost Srbije ce biti garantovana. Nepriznanjem Kosova, zna se sta ceka Srbiju, sigurno da NECE imati nikakvog prosperiteta. Svaki gradjanin u Srbiji treba biti svestan da na Kosovu zive 95% albanaca, i da sa nepriznavanjem Kosova, situacija na Kosovu se nemoze izmeniti, jedino Srbija gubi u odnosu na region i Evropu. Dok sa Priznavanjem Kosova, Srbija dobija mnogo, a sto je najvaznije ekonomsku sigurnost a i vise od toga. Vi ste priznali Crnogorce i makedonce i bosance (muslimane), koji su manji po broju stanovnistva od albanaca na Kosovu, a nekim cudom jedino Kosovo nepriznajete. Nema tu nikakve logike. Zato priznajte Kosovo da bude svima bolje.

koki

pre 6 godina

“U odnosu na četiri zemlje i jednu teritoriju, najteži zadaci su pred Srbijom. Došlo je vreme da donosimo odluke, da platimo određene cene iz prošlosti, da donosimo odluke i rešavamo probleme koje niko nije rešavao decenijama pre nas“, dodao je Vučić.

Strasno. Pa ovaj Vucic je bio deo problema kao ekstremni radikal decenijama, a sada se pravi blesav. Kao to su bili neki drugi. On ce sada kao da resava probleme koje je sam pravio.

barka

pre 6 godina

Od ulaska u politiku,Vucic je sve svoje resurse,zajedno sa SRS i SNS bratijom,ulozio u podmetanje nogu onima koji su davno hteli (i mogli) da rese probleme o kojima sad govori. Direktno je odgovoran,zajedno sa ostalim "saborcima",sto danas imamo situaciju da zapravo nemamo izbora. A cenu za to treba da platimo mi gradjani,a kroz neki referendum i da skinemo svu odgovornost sa njega. Odlazak Vucica iz politike je prvi korak ka boljitku Srbije,tako bi i on platio tu cenu o kojoj prica.

Slobodan

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.

Goran G

pre 6 godina

Gde li su bili Vučić i Dačić u vreme kada su se pravili probleme koji danas dolaze na naplatu? Mislite o tome kada glasamo. Sva opozicija je možda i najkilavija ikada. Ali nikada nisu izazvali ratove, tugu i nemaštinu kao ova dvojica, zbog kojih i dan danas deca pametnija od nas napuštaju Srbiju.

Pantelic dejan

pre 6 godina

Kad se dele zasluge onda tvoji pekinezeri se razlete po tv.emisijama i hvale predsednika,a sad da delis odgovornost sa nama za karlovce karlobag ogulin pa ne ide to tako....i da sve ispunimo evropa nam nista negarantuje.

milan

pre 6 godina

Neki problemi iz prošlosti za koje danas ispaštamo su se događale dok ste vi u drugom ruhu bili na vlasti. Iskreni moramo biti ne samo prema sebi nego i prema drugima. Naša prošlost nije uvek taka kako je drugi predstavljaju ali nije ni onakva kako je mi vidimo i to je najteža prepreka preko koje ćemo morati preći kad tad. Što se tiče odluke građana na nju će delovati najviše ekonomsko stanje pojedinca a ne zdravi razum, znači isti uslovi kao i na izborima.

Bane

pre 6 godina

Pa dokle su miloševićevi i šešeljevi restvlovi mislili da je dovoljno da
promene košulje i da postanu opcija za uvažavanje.
Držali su ih tu gde su ne zato što nešto vrede već upravo suprotno, jer ništa ne vrede imaju putera na glavi i pogodni su da bi zarad podrške izvršavali izdiktirane domaće zadatke.
Samo to njihovo igranje politike će nas skupo koštati!

Jefimija

pre 6 godina

@Ante: Ne mozes ti, prijatelju, nas da razumes... Imali ste i vi svoje stradanje, ali mi smo oni koji su promaseni u bombardovanju, koji su preziveli sankcije, koji su anatemisani od citavog sveta kao zlocinci, od 7 do 77 godina, koji su pljuvani i vredjani od sopstvene vlasti... Ni mi sami ne znamo kako sve to i kako nas jos ima, potpuno smo iracionalni. Ali, ima nesto sto dobijemo u gene kad se radjamo- Kosovo! Nama to nije samo teritorija, to je nasa sustina. Tako, sve istrpimo, ismevamo svoju muku i glupost cesto, ali nad Kosovom zadrhtimo, kletve se plasimo. To je to, i dobro je sto je to.

Zlatno Runo

pre 6 godina

Lepo zvuči , ali ne verujemo dok ne vidim svojim očima ....da se situacija sa kosovom rešila....
....da je sudovi bolje rad....
....da je medijska scena bolja i slobodna....

Dragan

pre 6 godina

Ka sam za EU integracije, NATO i zapadni sistem vrednosti. A to znači Kosovo napolje iz Srbije i srpskog novčanika, nek sami zarađuju za sebe a ne ja da finansiram neprijatelje Srbije kao sada.

Dragan

pre 6 godina

Ne razumijem Vucica uopste sa ovom izjavom.Ne moze se sjediti na dve stolice, a Srbija upravo to radi.Srbija se mora odreci Kosova, i partnerstva sa Rusijom, to je cilj EU. Sada je na Vucicu istorijska odluka, a narod treba da kaze svoje.

Coco Bill

pre 6 godina

Tačno, došlo je vreme da se plati !!! Tačno je i da je on sudelovao u svemu tome, ali je tačno i to, da smo ga mi, narod, uvek, ponavljam uvek, birali tako da je bio, ili u vlasti, ili pri vrhu vlasti. Sve druge koji su pozivali na racionalnost ili realnost, proglašavali smo izdajnicima, stranim plaćenicima, ili drogirantima. Toga ima i danas i zato se ne pomeramo smesta, nego se stalno vrtimo u nekom začaranom krugu mitova i legendi. Narod smo koji ne ume samokritički da pogleda sebe u ogledalo, a ako nam neko na to ukaže, spremni smo da ga popljujemo ili linčujemo. E sad da li ćemo se konačno dozvati pameti, pa čak i sa "njim" ostaje da se vidi.

Pera

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.
(Slobodan, 7. februar 2018 21:21)

Narod UVEK gresi. U vreme II Sv. Rata kada se nije borio, pa su ga Hrvati golorukog i naivnog klali, bez predrasuda i zene i starce i decu, u poslednjem ratu kada su radili balvani pa je pogresno ratovao, glup, lenj, nesvestan trenutka u kojem zivi, verujuci Jezdi i Dafini, na Kosovu sa referendumom... Sa parolom Kosovo je srce Srbije, a Kosovo je daleko otputovalo da dalje od nas biti ne moze, izgubismo ga svojim parolama, svojom gluposcu.

Treba biti mudar i nikako ne praviti ni izbore niti referendum, vec promeniti Ustav - izbaciti Kosovo iz istog, obavezati se pravno da necemo blokirati Kosovo u UN i medjunarodnim organizacijama, resiti pitanje granica sa svim susedima, nastaviti put ka EU i time spasiti sta nam je ostalo. Ovde vec nema buducnosti, spasavaj ovo malo sto se spasti jos moze.

Ovo je postalo pitanje opstanka i za dobrobit naseg naroda je da ne odlucuje o svojoj sudbini, jer je prosto receno - izuzetno glup i nesposoban, o cemu svedoci istorija od kraja I Sv. Rata i trenutno stanje u kojem se nalazimo.

Boki BG

pre 6 godina

Neverovatno je neznanje i nesposobnost onih koje smo izabrali da nas vode. Nekad sam u nedoumici da li toliko ne shvataju šta rade i kakvu štetu prave, ili to rade namerno i prave se da ne razumeju.
U svakom slučaju, sramota me je što nas ovakvi ljudi predstavljaju i odlučuju o nama!

Katarina

pre 6 godina

Vučić je jedini koji se uhvatio u koštac sa svim problemima i preprekama na koje je nailazio, nije ih stavljao pod tepih kao njegovi prethodnici, koji su bili na vlasti samo da bi krali, zato sam sigurna da će se izboriti i sa ovim koji dolaze.

alban

pre 6 godina

Vucicu, resenja nisu komplikovana kako ti kazes, resenja su veoma jednostavna, ali ti i vasa vlada ih komplikujete. Priznajte Kosovo i eto resenja i buducnost Srbije ce biti garantovana. Nepriznanjem Kosova, zna se sta ceka Srbiju, sigurno da NECE imati nikakvog prosperiteta. Svaki gradjanin u Srbiji treba biti svestan da na Kosovu zive 95% albanaca, i da sa nepriznavanjem Kosova, situacija na Kosovu se nemoze izmeniti, jedino Srbija gubi u odnosu na region i Evropu. Dok sa Priznavanjem Kosova, Srbija dobija mnogo, a sto je najvaznije ekonomsku sigurnost a i vise od toga. Vi ste priznali Crnogorce i makedonce i bosance (muslimane), koji su manji po broju stanovnistva od albanaca na Kosovu, a nekim cudom jedino Kosovo nepriznajete. Nema tu nikakve logike. Zato priznajte Kosovo da bude svima bolje.

Branko Von Beca

pre 6 godina

A jesi pitao prijatelja hana koju je cenu patila hrvatska za Prebilovce, Jadovno, Jasenovac, Bljesak, Oluju... Za klanje, pokrštavanje, proterivanje .... Koliki su njihovi dugovi iz prošlosti, ili je i nato stavljen moratorijum ?

opopopopopop

pre 6 godina

.."i to jeste cena dame i gospodo, to jeste cena sto je ovaj narod zaludjeno 89-te godine rekao - taj covek ce nas odvesti u buducnost, taj covek je najveci medju nama... Ne moze to besplatno, ne moze jedan narod da izabere pogresnu politiku i da ga nista ne kosta! Meni je jako zao sto je sirotinja stradala, a sto su oni oko tog jednog coveka pokupili kajmak. Ali hajde da kazemo - nikada vise, hajde da kazemo - nikada vise se to nece desiti, i onda smo naucili, iz te istorije povukli smo pouku"

Zoran Đinđić, pre 15 godina

Hmhm

pre 6 godina

Ko je pravio greske u prošlosti? Može li Vučić prvo to da nam kaže? Može li nam reci ko je pevao od sreće kada je ubijen Djindjic isti onaj koji je hteo da započne razgovor o Kosovu još te 2003. godine? Zamislite da to teško pitanje bilo tada pokrenuto kada smo čak i bili u povoljnijem položaju umesto deceniju kasnije. Da li bi onda pričali o 2025 ili možda 2015? Može reci Vučić o tome ko je činio vlast od današnjih političara tih 90ih i čije se ideje iz tih 90ih idalje zastupaju. Ovako nama Vučić kaže da se moraju doneti teške odluke, priča o kompromisu i ne znam čemu, ali nam nije dao uvida u briselski sporazum pa ne znamo ni na šta smo se odavno već obavezali.

pera

pre 6 godina

Prvo smo pustili RSK, kao nije nase nema veze. Onda se odrekli dela u Bosni ni to nema veze. Onda su nam obecali ako padne Milosevic sledi blagostanje. Pa samo jos Karadzic jer je zlocinac i bolji zivot je iza coska. Pa onda samo jos Mladic i tu smo. Sad jos samo da poklonimo priznanje KiM i na raketi smo koja leti u bolji zivot. A situacija sve gora, para sve manje, ljudi sve manje, teritorija sve manja. Mozda ni ne zasluzujemo bolje, mozda je prorocanstvo o jednom drvetu tacno...

predrag

pre 6 godina

Plaćajte vi, koji ste do ovog stanja i doveli. Svi redom od 90-tih do danas. Pa vi ste se busali u grudi da se nećrmo saginjati, da KiM nećemo dati. Gde ste sada, patriote? Nema vas, ili vam je konačno došlo iz du**ta u te vaše prazne, isfrustrirane glave. A za sve to vreme, ovaj narod je patio, ginuo, iseljavao se, pa mu došlo vreme i da plaća, jer, stigao mu je Mont everest! A vi, puni ko brodovi!

cukce

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.

Sasa

pre 6 godina

Ko je odgovoran? Imenom i prezimenom! Da odogovara! Citaoci, trazite odgovornost, pojedinacnu, individualnu, politicku, krivicnu, materijalnu a ne dam nam prica neke bajke...Dosta je bilo lazi, dokle vise? Da li ce da cekamo 500 godina na odgovore i odgovornost?

Vezite se, padamo

pre 6 godina

Granica sa Hrvatskom? Sa drzavom koja je vec u EU?
Pa kako je to problem samo za nas?
Gde je ta sporna granica, da je prolazimo kad nije utvrdjena?

den

pre 6 godina

Makar kaže kako je stvarno ,od mitologije se ne živi. Nisam nikad glasao za njega ali i oni za koje sam glasao nisu ništa uradili pritom su lepo živeli tako da je stvarno vreme da se nešto uradi.

John

pre 6 godina

A što "mi" da plaćamo račun koji ste "vi" (može i "ti") napravili?
"Vi" pojeli i popili sve šta je bilo u ponudi, onda se potukli sa gostima i porazbijali pola kafane, a onda utekli bez plaćanja.
A "mi" sedeli u ćošku, pili kafu i čitali novine i sad "mi" da plaćamo račun za sve? E, pa neće da može!

Breja

pre 6 godina

1. Ko si ti da krijes od gradjana svoje zemlje njene granice?
2. Ko si ti da placas u ime naroda, cenu onoga sto si sam zagovarao?
3. Ko si ti da predlazes bilo sta kad manipulises i kad nijedna nacionalna tv ne sme nijednu rec protiv tebe
4. Jedan Aleksandar je bio vizionar jugoslavije ti si vizionar beovradskog pasaluka.

Lina Lena

pre 6 godina

Kao što reče komentator "alpinista" - referendum. Samo što će pitanje biti drugo: "Hoćemo li da priznamo Kosovo kao nezavisnu državu ili nećemo?" A ovo će biti uslov za ulazak u EU.

dub

pre 6 godina

Prvo referendum da vidimo koliki procenat naroda želi u EU. Priznati Kosovo zarad EU koju niko neće sem političara. Da je Srbija stabilna i bogata država, da nije ookradena i uništena nikad ni ne bi imali ovakav izbor.

dex

pre 6 godina

Da platimo cene iz proslosti... A ko je ono bio na vlasti u toj "proslosti"? Da nisu "dosmanlije"? Neeee, nisu... a da, Vucic, Dacic, Seselj, Toma, Sloba... Pa majstore, valjda ima neke tvoje odgovornosti u svemu tome?

Zivko

pre 6 godina

"Decenijama pre nas." G. Vučiću, ne postoji država Srbija otkako ste vi i SNS na vlasti a drugo, tu "cenu iz prošlosti" treba vi i vaši ortaci iz 90-ih da platite a ne svi građani Srbije. Dosta je prebacivanja odgovornosti i "peglanja" vaše prošlosti. Znamo šta ste radili a sada tražite od svih nas da platimo. Jel' tako il' nije?

Mubanac

pre 6 godina

Naravno da se sve plaća. Problem je samo što najveći krivci naše propasti žive u blagostanju, a mnogi se i danas bave politikom, kao izabranici naroda. I treba da prođemo najgore od svih. Zaslužili smo.

Razocarani

pre 6 godina

Gospodine Predsednice, ja sam jedan od vise miliona obmanutih gradjana i nazalost i clan SNS od prvog dana.Verovao sam u vas i da ste boji deo stranke koju ste napustili ali ovo sto pokusavate da uradite sa Srbijom i Kosovom i Metohijom nije ono sto ste nam obecavali i u mandatu koji smo vam poverili pa vas najlepse molim da podnesete ostavku jer bi to bilo najbolje i za Vas i za Srbiju.

pečalba je za srbiju keva

pre 6 godina

kakva demagogija. Najveće prepreke za ulazak u EU su jasno skoro pa nepostojanje nezavisnih medija i nezavisnog sudstva u Srbiji, problem koji vi nikad nećete rešiti jer to znači da praktično treba sami sebe da uhapsite...

3Smena

pre 6 godina

Cedomir Jovanovic je pre nekih 15 godina govorio da je Kosovo nezavisno i svi su ga mrzeli. Aleksandar Vucic danas isto to poredi sa osvajanjem Mont Everesta i za njega glasa 50%. U politici je izgleda sve u tajmingu.

Ante

pre 6 godina

Moze li mi netko od komentatora reci, ali onako iskreno, a ne navijacki, zar zaista Srbija na referendumu ne bi izglasala DA za ulazak u EU?
Mislim, tesko mi je povjerovati u to.. to bi znacilo prekid pristupnog procesa i svih povlastica koje sad imate u vidu carina, fondova, da ne govorim o investicijama.. itekako bi drzava osjetila to. To bi dovelo do drasticnog udara na budjet i na radikalizaciju drustva.. s druge strane, shvacam i revolt "ucjenjivanja", i u Hrvatskoj je zbog ucjena Slovenije i podrzavanje iste od EU, dovelo do 40% negativnog glasa, ali nikad nije bilo sumnje da ce narod glasati ZA u vecini.
E sad, u Srbiji po komentarima ispada da bi 89% glasalo NE, a istovremeno glasaju za Vucica koji jasno kaze da zeli u EU, pa mi nije jasno.. Valjda je svima jasno da odpocetka EU nece primiti Srbiju ako se ne dogovori s Kosovom, a svima je jasno kakav dogovor ide..
Zar ovaj zaista pregovara ulazak u EU a zna da ce na referendumu narid odbiti??!

Bager

pre 6 godina

“Po prvi put neću da krijem od građana Srbije..."

Znači do sada si krio...
Ima pravde, njega su izabrali da pop*uje po svemu što je nekada radio, od A do DŽ.

Sine ratio

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU.
(Miloš, 7. februar 2018 17:14)

Realno, Kosovo je najmanji problem, ne znam gdje da počnem, nema dovoljno mjesta...

Zemun79

pre 6 godina

Zašto se ne raspiše odmah referendum?! Čemu pentranje na Mont Everest, da bi na kraju puta narod rekao da to uopšte ne želi?! Valjda prvo pitaš sa li želim da se penjem uopšte...

nikola

pre 6 godina

ko da plati cenu?.Pa od 90- te samo narod placa cenu,zbog gluposti,lopovluka i zavadjanja sa celim svetom od strane vas političara. A vi sve bahatiji,deblji i bogatiji.

Mare

pre 6 godina

Cene iz prošlosti, pa te cene je napravio Dačićev SPS i tadašnji Vučićev i Nikolićev SRS, plaćate cene koji ste vi napravili, odnosno narod plaća ono što ste vi napravili.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (cukce, 7. februar 2018 15:37

A oni su dosli na vlast ukazom velikog vezira?? Ljudi su glasali za njih, bili zaludjeni glupostima. I sada cemo platiti greske svojih roditelja. Budite jednom odgovorni.

Slobodan

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.

od vas nema nista

pre 6 godina

Samo se vi penjite slobodno, ja odoh i pre toga. Nemam druga posla nego da tu sa vama docekam 2025 godinu slusajuci iste te price. Nisam bre na teme pao.

DonnieDarko

pre 6 godina

E dok su Sps i Srs tupili politiku velikosrpstva 90ih i umesto da tada racionalno pristupe problemu kosova i ostalim everestima, i da rese te probleme mnogo bolje po nas, nabacili su nam X ratova i sankcija i ratnih sudova i svega.
Sada je doslo vreme da ceo narod pored svih tih beskorisnih zrtava plati jos jednu cenu, ili vise?

Тата спалио Ђенку

pre 6 godina

Мићо, цехове у прошлости направили сте ви који сте сада на власти, а плаћамо их ми који никада нисмо били за вас?

ne treba bas svi da placamo

pre 6 godina

Mislim da ne treba da placam za vase greske iz proslosti. Za Slobu nisam bio. Za Djindjica jesam, ali vlast ga je ubila. Za vas nikad nisam navijao, ni za vasu prevrtljivu politiku sa 1000 lica prema potrebi. Pokusavate da nas sve umesate u placanje dugova koje je vlast pocinila od Milosevica do vas, sa izuzetkom pokojnog Djindjica. To tako nece ici. Ti, vodjo bi najbolje uradio kad bi se povukao iz politike. Svima bi bilo lakse. U medjuvremenu ne razmazuj krivicu po narodu.

mirko

pre 6 godina

Rešavati ćeš probleme koje si i sam sa svojom družinom stvarao, nisi jedini, ali poslednjih dvadesetak godina doprineo si prilično.
Zar po Ustavu Vlada ne vodi politiku, gde je premijerka šta ona predlaže?

Zlatno Runo

pre 6 godina

Lepo zvuči , ali ne verujemo dok ne vidim svojim očima ....da se situacija sa kosovom rešila....
....da je sudovi bolje rad....
....da je medijska scena bolja i slobodna....

Državni neprijatelj

pre 6 godina

Da rešavamo probleme koje nije rešavao niko decenijama pre nas...ok. Evo nekih sitnica o predsedniku:
- 1999. ministar informisanja
- 2003. zahvalnica čoveku koji mu je izazvao najveće pijanstvo ubivši jedinog čoveka sposobnog da reši problem Kosmeta.
- Nikad u EU i zemlje koje su izvršile agresiju na Srbiju.
- Toni Bler pije kafu u društvu premijera.
- Haradinaj za spas Srba.
- Ulica Ratka Mladića više nije u trendu.

I šta bi on to da rešava? Pa sve u svoju korist, naravno.

Savamala

pre 6 godina

Najveca planina prepreka je vladavina prava i Vucicevo sistematsko unistavanje institucija. On je u sebi objedinio zakonodavnu, izvrsnu i sudsku vlast a funkcija koju obavlja je samo protokolarna. On je autokrata i apsolutista, ponasa se kao da je car i ne postoji nikakva kontrola nad njegovim radom. Radi sta hoce i kada hoce, stavlja svoje uvlakace i primitivce na funkcije i preko njih sve kontroluse. Svaku kritiku dozivljava kao najgoru izdaju nacionalnih interesa... umislio je da je mesija i spaditelj a sve zarad pukog i ogoljenog ostanka na vlasti. To ga jedino zanima u zivotu i za to zivi. Ponizava nas gradjane, fingira drzavu i jako je opadan jer nas vuce u blato!!
Ali i on ce pasti a za njim ce ostati pustos, cemer i tuga gradjana Srbije!!
Kosovo? Pa potpisao je Briselski sporazum, treba samo jos i de iure da zavrsi posao!! Zato i Evropa cuti i tolerise sve ove gadosti i koje radi nama gradjanima, kao i lazi i manipulacije koje su okosnica njegove vlasti!!

Miloš

pre 6 godina

Realno, da nemamo taj problem sa Kosmetom, mi bi verovatno već ušli u EU. Da bi taj problem rešili, prvo moramo znati šta mi to u stvari hoćemo. Da li EU, da li Kosmet?! Zato mislim da bi raspisivanje tog referenduma bila prava odluka, pa kako narod kaže.

Dragan

pre 6 godina

Ka sam za EU integracije, NATO i zapadni sistem vrednosti. A to znači Kosovo napolje iz Srbije i srpskog novčanika, nek sami zarađuju za sebe a ne ja da finansiram neprijatelje Srbije kao sada.

jerkovic

pre 6 godina

(Savamala, 7. februar 2018 21:17)
Istina...
Jos da dodam, covk je miljama daleko od istine i pravog puta. Niti ima iskustva, niti obrazovanja. Debelo se u proslosti moralo baviti ozbiljnim stvarima da bi ti bi taj koji to moze resiti, ali nisi ni video, a ni cuo. I jos sa kakvim saradnicima bi resavao probleme? Zidarima, propalim studentima, preletacima, laznim doktorima i dezerterima? Sa njima?????

milan

pre 6 godina

Neki problemi iz prošlosti za koje danas ispaštamo su se događale dok ste vi u drugom ruhu bili na vlasti. Iskreni moramo biti ne samo prema sebi nego i prema drugima. Naša prošlost nije uvek taka kako je drugi predstavljaju ali nije ni onakva kako je mi vidimo i to je najteža prepreka preko koje ćemo morati preći kad tad. Što se tiče odluke građana na nju će delovati najviše ekonomsko stanje pojedinca a ne zdravi razum, znači isti uslovi kao i na izborima.

Jefimija

pre 6 godina

@Ante: Ne mozes ti, prijatelju, nas da razumes... Imali ste i vi svoje stradanje, ali mi smo oni koji su promaseni u bombardovanju, koji su preziveli sankcije, koji su anatemisani od citavog sveta kao zlocinci, od 7 do 77 godina, koji su pljuvani i vredjani od sopstvene vlasti... Ni mi sami ne znamo kako sve to i kako nas jos ima, potpuno smo iracionalni. Ali, ima nesto sto dobijemo u gene kad se radjamo- Kosovo! Nama to nije samo teritorija, to je nasa sustina. Tako, sve istrpimo, ismevamo svoju muku i glupost cesto, ali nad Kosovom zadrhtimo, kletve se plasimo. To je to, i dobro je sto je to.

Dragan

pre 6 godina

Ne razumijem Vucica uopste sa ovom izjavom.Ne moze se sjediti na dve stolice, a Srbija upravo to radi.Srbija se mora odreci Kosova, i partnerstva sa Rusijom, to je cilj EU. Sada je na Vucicu istorijska odluka, a narod treba da kaze svoje.

Srbin

pre 6 godina

Izvinite,gospodine predsedniče,ali kao otac dvoje maloletne dece,moram nešto da kažem,a to je da mi je zaista dosta više stabilizacija,teškoća,planina koje treba preći i sličnih floskula.Od kada živim u ovoj zemlji,a to je od rodjenja,pre tačno 48 god,mogu reći da ovde,kad sve sagledam do sada,NIKAD NIJE BILO KAKO TREBA,a najverovatnije ,i po svemu sudeći,nikad neće ni biti.Tako je to ovde, za običan narod govorim,ne za lovatore,koji su se "snašli",pa žive na grbači radnika koji rade za platu koja je sada medju najnižim platama sveta,ako se uopšte tako može i nazvati.Dakle,narodu je jasno gde smo-na samom dnu..i što je najjadnije i najcrnje u svemu tome,ne vidi se ni gde je kraj tome,ljudi odlaze da rade na crno kod inostranih bogatuna,da bi imali čime da prehrane porodice,cene hrane ovde veće nego u evropskim zemljama,izvinite,realnost je veoma bolna,tako da ni jedna priča ne igra dovoljno jaku ulogu za mnoge ,pa i za mene

Fiškal

pre 6 godina

Gospodo, referendum, glasanje, najviši oblik izražavanja volje naroda......
(alpinista, 7. februar 2018 15:43)

Ne, to su izbori, referendum je pravno neobavezujuć!

Uros

pre 6 godina

Ti si taj koji je odgovoran za tu proslost.Taj si koji je mojoj deci unistio buducnost.Izigravas junaka kad vices na novinare ,a nesto ne videh 90-ih da si se pokazao osim u govoru mrznje.Sad kada treba donositi odluke prebacujes odgovornost na naro .Ako nisi sposoban(a nisi)da vodis drzavu podnesi ostavku ,jer ima toliko pametnih ljudi koji ce nas voditi, a cije su ruke i obraz cisti za razliku od vase bulumente.

koki

pre 6 godina

“U odnosu na četiri zemlje i jednu teritoriju, najteži zadaci su pred Srbijom. Došlo je vreme da donosimo odluke, da platimo određene cene iz prošlosti, da donosimo odluke i rešavamo probleme koje niko nije rešavao decenijama pre nas“, dodao je Vučić.

Strasno. Pa ovaj Vucic je bio deo problema kao ekstremni radikal decenijama, a sada se pravi blesav. Kao to su bili neki drugi. On ce sada kao da resava probleme koje je sam pravio.

Nikki

pre 6 godina

A ne razumem kako je priznavanje Kosova ili normalizacija odnosa sta god to znacilo cena koju treba da plate gradjani. Sta mene kao nazalost gradjanina ove zemlje briga za Kosovo? Kako ce to da utice na kvalitet mog zivota? Mada mislim da nama niko nece da trazi da priznamo Kosovo jer postoje u zemlje EU koje ga nisu priznale.

Goran G

pre 6 godina

Gde li su bili Vučić i Dačić u vreme kada su se pravili probleme koji danas dolaze na naplatu? Mislite o tome kada glasamo. Sva opozicija je možda i najkilavija ikada. Ali nikada nisu izazvali ratove, tugu i nemaštinu kao ova dvojica, zbog kojih i dan danas deca pametnija od nas napuštaju Srbiju.

barka

pre 6 godina

Od ulaska u politiku,Vucic je sve svoje resurse,zajedno sa SRS i SNS bratijom,ulozio u podmetanje nogu onima koji su davno hteli (i mogli) da rese probleme o kojima sad govori. Direktno je odgovoran,zajedno sa ostalim "saborcima",sto danas imamo situaciju da zapravo nemamo izbora. A cenu za to treba da platimo mi gradjani,a kroz neki referendum i da skinemo svu odgovornost sa njega. Odlazak Vucica iz politike je prvi korak ka boljitku Srbije,tako bi i on platio tu cenu o kojoj prica.

dr

pre 6 godina

@katarina i ostale botine
Vaš vlasnik je upravo ta "prethodna vlast" pa lik je ministar od '97, sa malim prekidom od kojih par godina, znači 20 godina je na vlasti, a za sve su mu krivi oni što su bili na vlasti pre njega. Narod koji može da proguta ovako gnusnu demagogiju i ne zaslužuje bolju sudbinu.

Bane

pre 6 godina

Pa dokle su miloševićevi i šešeljevi restvlovi mislili da je dovoljno da
promene košulje i da postanu opcija za uvažavanje.
Držali su ih tu gde su ne zato što nešto vrede već upravo suprotno, jer ništa ne vrede imaju putera na glavi i pogodni su da bi zarad podrške izvršavali izdiktirane domaće zadatke.
Samo to njihovo igranje politike će nas skupo koštati!

kk

pre 6 godina

Nešto se ne sećam ko beše preko table "Bulevar Zorana Đinđića" lepio nalepnicu "Bulevar Ratka Mladića".
Mora da su to bili neki huligani.
(Brka, 7. februar 2018 19:31)

Jesu a vođa tih huligana je bio AV!

Pantelic dejan

pre 6 godina

Kad se dele zasluge onda tvoji pekinezeri se razlete po tv.emisijama i hvale predsednika,a sad da delis odgovornost sa nama za karlovce karlobag ogulin pa ne ide to tako....i da sve ispunimo evropa nam nista negarantuje.

Pera

pre 6 godina

Kosovski gordijev čvor je nemoguće rešit bez vizije šta treba i šta može Srbija da bude za naredih 50 godina. Pred nama je izbor: ili ćemo napraviti bolne kompromise ili ćemo potonuti u samoizolaciju, propadanje i nestajanje sa ovih prostora. Izbor nije lak, ali narod nikada ne greši, pa neće ni sada.
(Slobodan, 7. februar 2018 21:21)

Narod UVEK gresi. U vreme II Sv. Rata kada se nije borio, pa su ga Hrvati golorukog i naivnog klali, bez predrasuda i zene i starce i decu, u poslednjem ratu kada su radili balvani pa je pogresno ratovao, glup, lenj, nesvestan trenutka u kojem zivi, verujuci Jezdi i Dafini, na Kosovu sa referendumom... Sa parolom Kosovo je srce Srbije, a Kosovo je daleko otputovalo da dalje od nas biti ne moze, izgubismo ga svojim parolama, svojom gluposcu.

Treba biti mudar i nikako ne praviti ni izbore niti referendum, vec promeniti Ustav - izbaciti Kosovo iz istog, obavezati se pravno da necemo blokirati Kosovo u UN i medjunarodnim organizacijama, resiti pitanje granica sa svim susedima, nastaviti put ka EU i time spasiti sta nam je ostalo. Ovde vec nema buducnosti, spasavaj ovo malo sto se spasti jos moze.

Ovo je postalo pitanje opstanka i za dobrobit naseg naroda je da ne odlucuje o svojoj sudbini, jer je prosto receno - izuzetno glup i nesposoban, o cemu svedoci istorija od kraja I Sv. Rata i trenutno stanje u kojem se nalazimo.

Boris

pre 6 godina

Ja sam prijatelju platio i preplatio tu politiku 90-ih u kojoj si i ti imao veliku ulogu. Ja sam je platio jos 88. kad su me umlatili jer sam bio proistog. Moj otac jos nakon prvih visestranackih izbora jer sam u "coravu kutiju" glasao protiv Slobe pa su ga na poslu pitali da me prevaspita. I jos uvek placam! I ja, i moja deca, i jos milioni nas. Lepo sto si se opametio, ali ajd sad, sta je tu je. Barem je lepo videti da se i to desilo.

Ivana

pre 6 godina

Uništena nam celokupna infrastruktura 99, cela indrustrija sankcijama tokom devedestih, otet deo teritorije, mnogo ljudi je poginulo a ostali i dalje umiru zbog toga... Ako već nismo platili cenu onda još jedino da izvršimo kolektivno samoubistvo.

zarko

pre 6 godina

Kao juce da je bilo, Dacic, Vucic,Vulin i jos sijaset iskusnih prvaka na televiziji. Obelezili su mi najlepse trenutke u zivotu i mladosti.I sad daleko van Srbije samo mogu da zavidim mojim dragim sunarodnicima za svo vizionarstvo i mudrost koju su iskazali birajuci dokazane iskusne i mudre politicare koji su Srbiji pruzili najvece i najponosnije uspehe 90tih.

Znao sam da nece omanuti taj vec oprobani tim i rezultati se vec vide, nakon brilijantnih rezultata u RSK i malo manje dobrih u RS (heh, ti sa Pala nikad nisu slusali ko onaj policajac Martic) doslo je vreme da se pozabave Kosmetom. Pa bravo! Resenje ce se naci i rezultati ce brzo da se vide u rangu ranijih blistavih dostignuca. Da nasi mudri lideri imaju CVjeve, pa to bi prstalo od fenomenalnih dostignuca i rezultata, samo me kopka da li ce Kosmet da bude kruna? Ili samo uvertira za nova resenja. Madjarska se pribojava kao nekad Hrvatska i danas Albanija da ako se ovaj izuzetan tim iz 90tih uhvati u kostac sa Vojvodinom, Srbija ce ponovo biti pobednik!

Ja vise nisam u Srbiji ali gledajuci odsvde mogu samo da vam zavidim jer sa takvim predstavnicima Evropo cuvaj se, Srbija je nezaustavljiva lokomotiva koja rusi sve barijere. Bravo predsednice, Srbija Vas zasluzuje!

Bgbgbg

pre 6 godina

Doterali cara do duvara! Onomad si rekao kako tebe niko ne može da ucenjuje, ti sve njima u brk... Sve što izgovoris je laž. Danas si konačno to i priznao. Što se plaćanja tiče - račun si napravio ti sa bandom iz SRS i SPS, pa da imaš morala bar bi se izvinio, a onda dao ostavku.

Coco Bill

pre 6 godina

Tačno, došlo je vreme da se plati !!! Tačno je i da je on sudelovao u svemu tome, ali je tačno i to, da smo ga mi, narod, uvek, ponavljam uvek, birali tako da je bio, ili u vlasti, ili pri vrhu vlasti. Sve druge koji su pozivali na racionalnost ili realnost, proglašavali smo izdajnicima, stranim plaćenicima, ili drogirantima. Toga ima i danas i zato se ne pomeramo smesta, nego se stalno vrtimo u nekom začaranom krugu mitova i legendi. Narod smo koji ne ume samokritički da pogleda sebe u ogledalo, a ako nam neko na to ukaže, spremni smo da ga popljujemo ili linčujemo. E sad da li ćemo se konačno dozvati pameti, pa čak i sa "njim" ostaje da se vidi.

NZZ

pre 6 godina

Kakvo cudo od covjeka ovaj AV. Ne rece nista a isprepada cio svoj narod. A da, reci ce „nesto“ za dva mjeseca, a vi cete Narode reci je li to „nesto“ sto ON misli fer ili ne. „FER“???