Petak, 19.01.2018.

00:33

Bura u Austriji zbog RS: "Ko poznaje Balkan, zna da..."

Austrijski vicekancelar Hajnc-Kristijan Štrahe izjavio je da poštuje suverenitet Bosne i Hercegovine, ali i pravo na samoopredeljenje naroda.

Izvor: Tanjug

Bura u Austriji zbog RS: "Ko poznaje Balkan, zna da..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Hansenula

pre 6 godina

Ne komentarišem često na portalima. Recicu samo ovo živim već par godina. Strache je jedan ultra desničar. Ovo je klacisan način prikupljana glasova od strane Srba koji im ovde (njima FPÖ) služe samo da bi im radili najteže poslove. I Hitleru su prvo smetali Jevreji, a onda svi ostali. Ovde ne gledamo ko se kako zove družimo se nije bitno da li si Hrvat, Bosanac ili Srbin. Jer je prvenstveno bitno ko je čovek. Otišli smo iz naših zemalja jer želimo da nam deca jednog dana žive normalno i da imaju normalno detinjstvo. Okanite se ćorava posla i ugledajte se na nas. Ne dozvolite da vas treća strana posvadja i ode a vi se posle mislite. Lep pozdrav svim normalnim ljudima

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Ne znam u cemu je problem. I teritorijalni integritet i pravo na samoopredeljenje su kameni-temeljci povelje Ujedinjenih Nacija. Ocigledno, teritorijalni integritet postoji SAMO u onoj meri u kojem mu to dozvoljava pravo na samoopredeljenje. Sa time se slozio i MSP u Hagu 2008. godine.

Mozda bi povelju UN trebalo Fedeoxom poslati austrijskoj vladi?

banjaluka

pre 6 godina

Iz RS je nakon rata a najvise u posljednjih deset godi a otislo, šokazuje popis kojeg Dodikova vlast ne priznaje, oko 300000 ljidi. O cemu mi pricamo o kakvoj nezavisnosti...

VladoBL

pre 6 godina

BiH je preživjela i veće budale od ovog klovna, preživjet će i njega i ostat cjelovita, nezavisna, suverena... kako i piše u Dejtonu...

Macva

pre 6 godina

Ja gotivim Srbe iz Rs i bilo bi kul da svi budemo jedna drzava... Ali bi vam od srca preporucio da o tome i ne razmisljate, jad i beda je ovde rodjaci... Kad bi vam Beogradski pasaluk nametnuo harac plakali bi za muslimanskom bracom! Zivi bili ;)

Невен

pre 6 godina

Чуј овог историчара... "неписмени сељак у босни радо примао ислам"... Геније, по доласку аутро-угарске ти сељаци су чинили преко седамдесет посто становништва босне упркос петсогодишњем ропству, репресији, потлачивању и обесправљењу... Знаш ли можда народ који би више издржао?

Bruder Jakob

pre 6 godina

I šta sad ovaj misli, imaju li Mađari i Hrvati pravo da se udruže i otkinu mu pola Burgenlanda, ili Slovenci da komad Koruške pripoje Sloveniji?!

Nadar

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)


Hercegovina je srpska tvrđava.

Stara kuka

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)

Sta se nama ovde sad zalis.

Pipo

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....

banjaluka

pre 6 godina

Opcija 1 opstanak bih ovakve kakva jeste
Opcija 2 sampstalna RS
opcija 3 pripajanje RS Srbiji.
1. Po meni najmanje losa opcija jer je RS zagarantovana i neupitna.
2. Ne bi izdrzali godinu dana jer nema privrede.
3. Utopili bi se u Beograd a politicki bi odgovarali i zvanicno vlasti u Srbiji koja Srbe pola vijeka gura u propast.
U sve tri opcije nestajemo kao narod.

Novi Sad

pre 6 godina

Čovek i jeste u pravu.
U BiH jedino RS normalno funkcioniše.
Federacija je sasvim politički blokirana zbog hrvatsko-bošnjačkih suprotnosti, negiranja i nerazumevanja. Pa Federacija nema čak ni usvojen budžet. Generalno, ta država se veštački održava na aparatima. Ne vidim joj svetlu budućnost.
Bolno jeste tako nešto napisati, ali to je suština pred kojom međunarodna zajednica zatvara oči.

Srbija pravna drzava ali malo morgen

pre 6 godina

(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Pad njihovog carstva najvise ima veze sa Engleskom i Francuskom koje su nasle jednog obicnog balavca sa ispranim mozgom iz Bosne da izvrsi atentat. Jako je interesantno da su bas bosanski Srbi ziveli lose a vojvodjanski Srbi kao gospoda u istom carstvu. U Bosni je non stop bila neka potreba za pucem na ulici a u Vojvodini se znao i postovao red. To nema nikakve veze sa Srbima vec sa mozgom jednih i drugih.

Uostalom sledbenici balavca Principa sada vode i RS i Srbiju pa vidite kako nam je. Srbi masovno beze u tu "zlu" Austriju koja je toliko "protiv dobrocudnih" Srba.

lebovitz

pre 6 godina

@(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Naivno ti je razmišljanje ako misliš da su se I i II s.rat vodili zbog Srba, a pogotovo zbog tih prebogatih bosanskih gudura koje nikako nisu smjele dospjeti u Srbiju, jer šta bi onda svijet? I nisu Germani donijeli Islam u Bosnu, ni posredno ni neposredno. Čak štaviše, više su Srbi tome doprinijeli, prvo amaterskim porazom na Marici, pa autogolom na Kosovu, a onda i zahvaljujući nepismenom srbljanskom seljaku iz Bosne, koji je rado primio Islam jer je htio zadržati zemlju, a i zato jer je njegov gospodar isto to uradio, zbog titula i privilegija.

markedjani

pre 6 godina

pitanje da li srbija hoce spajanje sa RS?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (profesor u penziji, 19. januar 2018 09:18)

Pitanje da li bi RS htela spajanje sa Srbijom. Ja kao Srbin iz RS to ne želim i sve više Srba ima takvo mišljenje. To dovoljno govori o državi Srbiji i o Srbima kao narodu.

Nikola

pre 6 godina

@Sandzak
Sta je Sandzak ? Ono sto vi zamisljate ? Nije. Sandzak su samo 3 opstine u kojima ste vi vecina. Znas koliko je to povrsinski ? Nista. Mozda 100 hiljada stanovnika. Pa kad bi se pocele odvajati tako male teritorijice gdje bi onda bio kraj.

nisam ja, živ mi ti!

pre 6 godina

A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??
(SRBIN, 19. januar 2018 04:17)
Verovatno Finci, a po Informeru sumnjivi su i Singapurćani...

počinje, kao nekada kao i uvek

pre 6 godina

EU se raspada, pa onda, ajde da potpalimo balkan i da se ujedinimo u zgražavanju, otimanju mogućnosti i pljački.

Sandzak

pre 6 godina

Buducnost takozvane rs je u rukama Bosnjaka Srebenice Foce Prijedora Zvornika Doboja. Samostalnost moze samo da bude fini snovi kao i ovih 30 godina do sada. Da narod jos to nije shavtio.

Goran

pre 6 godina

Vazili to i za Sandzak?
(Sandzak, 19. januar 2018 07:10)

Vazi kralju, ali samo za N.Pazar, Sjenicu i Tutin.Tu ste u vecini i da se ja pitam dao bih vam i solicu u UN, pa od one zabiti napravite drzavu ako vam basta. A na Priboj, Prijepolje i N.Varos zaboravi, jer ste u manjini.A za crnogorski deo "sandzaka" vidite sa Milom, cini mi se da vam je duzan nesto jos od 2006. Pozdrav iz Polimlja!

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

Filip

pre 6 godina

Austrijski ekstremni desničar, poznat po negiranu holokasuta i tvrdnjama da je Hitler radio dobre stvari, podržava Republiku Srpsku!
Pa da su Srbi u Bosni pametni odmah bi se odrekli takve podrške.

Simpatizer

pre 6 godina

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!
(rlerfgwer, 19. januar 2018 09:55)

Da se tekst pročita pažljivije, sa razumevanjem, ne bi dolazilo do ovakvih potpuno, ali potpuno promašenih reakcija. Ako je Bavarac narod, slažem se, ali nije. Sve o čemu se u tekstu govori, bio ovaj političar ispravno citiran ili ne, svodi se na samoopredeljenje naroda, ne regija, naroda. Kuda bi sve to vodilo, drugo je pitanje, ali u tekstu se, kako god da je prenesen, cepkanje država na državice po regionalnom, geografskom principu, uopšte ne pominje

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

Zurkolomac

pre 6 godina

Cim se pojavi jedan covek koji na bilo koji nacin podrzava Srbe, zavlada panika i to se proglasi huskanjem na rat. A podrzavanje nacionalista drugih naroda je ok i dobronamerni cin.
I onda se neko cudi sto su se Srbi okrenuli prema Rusiji...

rog

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.

rlerfgwer

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.
(rog, 19. januar 2018 09:26)

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!

Frere Jacques

pre 6 godina

Zvanicnik OVP iz Beca Muamer Becirovic hm...
(Hari Haler, 19. januar 2018 08:41)

Puno logičnije i normalnije nego Nemanja Damnjanović u FPÖ!

poznavalac

pre 6 godina

Srba nema nigde u austrijskoj politici. Bosanski muslimani su u svim strankama i lepo guraju. Da je Strache rekao da podržava suverenitet BiH ne bi se javljali ni Bećirović ni ova iz Liste Pilz.

Gale

pre 6 godina

Pa i ja se pitam? Tri naroda nisu mogla zajedno u onolikoj SFRJ, a sad ih terate da zive zajedno na manjem prostoru. Po zakonu verovatnoce, Hajzenbergovog principa neodredjenosti, entropije itd...zna se sta sledi.

Bane

pre 6 godina

BiH je zajednica 3 naroda koji ne mogu da žive zajedno. To je isto kao da pokušavate da spasite od raspada nefunkcionalni brak. Koliko god se trudili, bez želje svih učesnika nemoguće je ostati u toj priči. To je moje viđenje, možda drugi to ne vide tako.

Sandzak

pre 6 godina

A taj Strahe koji je protiv islama zagovara jednu cisto muslimansku zemlju u srcu Evrope i na pragu njegove kuce?!
Ta muslimanska drzava bi bila velicine dva Kosova, skoro dv Crne Gore, skoro jedne Slovenije..

SRBIN

pre 6 godina

dajte prvo mogucnost tirolu da se samoopredeli. oni nisu pocinili genocid.
(salemm, 19. januar 2018 00:


A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??

Dusan

pre 6 godina

Austrijska politika je principijelno imala takav stav od

polovine XIX veka.

I na zalost ta politika je prosla u mnogo istorijskih situacija

u kojima su se i izgradili danasnji "odnosi" medju Jugoslovenima.

Danas to zvuci kao greh ali 91 su horski pevali ovakvu pesmu

Jugoslaviji svi evropljani sem ovih sto ne priznaju Kosovo i

Metohiju.

BiH je mala Jugoslavija to valjda znamo ...

Милош

pre 6 godina

Из разлога што кад Аустријанац прича немачки тај исти језик се не зове аустријски . Други доказ је што американац не говори амерички а Мексиканац мексички . Кад неко прича бошњачки и треба да не разуме

BiH

pre 6 godina

Ma jok, svako na svoju stranu i nema rata! To je najbolje rešenje! Bolje dobre komšije nego lažno bratstvo-jedinstvo koje je u stvari ubistvo! Na kraju krajeva budimo iskreni pa da kažemo možda i najvažnije da su BiH Muslimani (veliko M) podržali "razdruživanje" (Stjepan Mesić-SFRJ) tako da razdruživanje će se desiti po ISTOM principu ma koliko oni plaćali strane diplomate umesto da im građani imaju veće plate i penzije!

Seyss Inquart

pre 6 godina

Austrijska vlada se ogradila od Strahea!? Posto je imenovani vicekancelar, to otprilike znaci da se vlada ogradila od same sebe. Koja shizofrenija.

Deks

pre 6 godina

"Voleo bih da znam zašto međunarodna zajednica insistira na multietničkoj Bosni i Hercegovini" - možda iz istog razloga zašto je Austrija multietnička ili zašto je Austrija država a ne deo Nemačke, zašto su sve normalne države multietničke...

ha ha

pre 6 godina

"Ekološka grupacija Piz"

To su valjda naslednici partije Zelenih poznate srbofobicarke Ulrike Lunacek, koji su ostali van austrijskog parlamenta posle poslednjih izbora.

ha ha

pre 6 godina

"Ekološka grupacija Piz"

To su valjda naslednici partije Zelenih poznate srbofobicarke Ulrike Lunacek, koji su ostali van austrijskog parlamenta posle poslednjih izbora.

Zurkolomac

pre 6 godina

Cim se pojavi jedan covek koji na bilo koji nacin podrzava Srbe, zavlada panika i to se proglasi huskanjem na rat. A podrzavanje nacionalista drugih naroda je ok i dobronamerni cin.
I onda se neko cudi sto su se Srbi okrenuli prema Rusiji...

Bane

pre 6 godina

BiH je zajednica 3 naroda koji ne mogu da žive zajedno. To je isto kao da pokušavate da spasite od raspada nefunkcionalni brak. Koliko god se trudili, bez želje svih učesnika nemoguće je ostati u toj priči. To je moje viđenje, možda drugi to ne vide tako.

Gale

pre 6 godina

Pa i ja se pitam? Tri naroda nisu mogla zajedno u onolikoj SFRJ, a sad ih terate da zive zajedno na manjem prostoru. Po zakonu verovatnoce, Hajzenbergovog principa neodredjenosti, entropije itd...zna se sta sledi.

SRBIN

pre 6 godina

dajte prvo mogucnost tirolu da se samoopredeli. oni nisu pocinili genocid.
(salemm, 19. januar 2018 00:


A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??

poznavalac

pre 6 godina

Srba nema nigde u austrijskoj politici. Bosanski muslimani su u svim strankama i lepo guraju. Da je Strache rekao da podržava suverenitet BiH ne bi se javljali ni Bećirović ni ova iz Liste Pilz.

Goran

pre 6 godina

Vazili to i za Sandzak?
(Sandzak, 19. januar 2018 07:10)

Vazi kralju, ali samo za N.Pazar, Sjenicu i Tutin.Tu ste u vecini i da se ja pitam dao bih vam i solicu u UN, pa od one zabiti napravite drzavu ako vam basta. A na Priboj, Prijepolje i N.Varos zaboravi, jer ste u manjini.A za crnogorski deo "sandzaka" vidite sa Milom, cini mi se da vam je duzan nesto jos od 2006. Pozdrav iz Polimlja!

Милош

pre 6 godina

Из разлога што кад Аустријанац прича немачки тај исти језик се не зове аустријски . Други доказ је што американац не говори амерички а Мексиканац мексички . Кад неко прича бошњачки и треба да не разуме

BiH

pre 6 godina

Ma jok, svako na svoju stranu i nema rata! To je najbolje rešenje! Bolje dobre komšije nego lažno bratstvo-jedinstvo koje je u stvari ubistvo! Na kraju krajeva budimo iskreni pa da kažemo možda i najvažnije da su BiH Muslimani (veliko M) podržali "razdruživanje" (Stjepan Mesić-SFRJ) tako da razdruživanje će se desiti po ISTOM principu ma koliko oni plaćali strane diplomate umesto da im građani imaju veće plate i penzije!

Nikola

pre 6 godina

@Sandzak
Sta je Sandzak ? Ono sto vi zamisljate ? Nije. Sandzak su samo 3 opstine u kojima ste vi vecina. Znas koliko je to povrsinski ? Nista. Mozda 100 hiljada stanovnika. Pa kad bi se pocele odvajati tako male teritorijice gdje bi onda bio kraj.

Seyss Inquart

pre 6 godina

Austrijska vlada se ogradila od Strahea!? Posto je imenovani vicekancelar, to otprilike znaci da se vlada ogradila od same sebe. Koja shizofrenija.

Deks

pre 6 godina

"Voleo bih da znam zašto međunarodna zajednica insistira na multietničkoj Bosni i Hercegovini" - možda iz istog razloga zašto je Austrija multietnička ili zašto je Austrija država a ne deo Nemačke, zašto su sve normalne države multietničke...

Stara kuka

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)

Sta se nama ovde sad zalis.

Filip

pre 6 godina

Austrijski ekstremni desničar, poznat po negiranu holokasuta i tvrdnjama da je Hitler radio dobre stvari, podržava Republiku Srpsku!
Pa da su Srbi u Bosni pametni odmah bi se odrekli takve podrške.

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

markedjani

pre 6 godina

pitanje da li srbija hoce spajanje sa RS?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (profesor u penziji, 19. januar 2018 09:18)

Pitanje da li bi RS htela spajanje sa Srbijom. Ja kao Srbin iz RS to ne želim i sve više Srba ima takvo mišljenje. To dovoljno govori o državi Srbiji i o Srbima kao narodu.

rlerfgwer

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.
(rog, 19. januar 2018 09:26)

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!

Pipo

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....

Nadar

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)


Hercegovina je srpska tvrđava.

rog

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.

Macva

pre 6 godina

Ja gotivim Srbe iz Rs i bilo bi kul da svi budemo jedna drzava... Ali bi vam od srca preporucio da o tome i ne razmisljate, jad i beda je ovde rodjaci... Kad bi vam Beogradski pasaluk nametnuo harac plakali bi za muslimanskom bracom! Zivi bili ;)

Novi Sad

pre 6 godina

Čovek i jeste u pravu.
U BiH jedino RS normalno funkcioniše.
Federacija je sasvim politički blokirana zbog hrvatsko-bošnjačkih suprotnosti, negiranja i nerazumevanja. Pa Federacija nema čak ni usvojen budžet. Generalno, ta država se veštački održava na aparatima. Ne vidim joj svetlu budućnost.
Bolno jeste tako nešto napisati, ali to je suština pred kojom međunarodna zajednica zatvara oči.

Frere Jacques

pre 6 godina

Zvanicnik OVP iz Beca Muamer Becirovic hm...
(Hari Haler, 19. januar 2018 08:41)

Puno logičnije i normalnije nego Nemanja Damnjanović u FPÖ!

lebovitz

pre 6 godina

@(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Naivno ti je razmišljanje ako misliš da su se I i II s.rat vodili zbog Srba, a pogotovo zbog tih prebogatih bosanskih gudura koje nikako nisu smjele dospjeti u Srbiju, jer šta bi onda svijet? I nisu Germani donijeli Islam u Bosnu, ni posredno ni neposredno. Čak štaviše, više su Srbi tome doprinijeli, prvo amaterskim porazom na Marici, pa autogolom na Kosovu, a onda i zahvaljujući nepismenom srbljanskom seljaku iz Bosne, koji je rado primio Islam jer je htio zadržati zemlju, a i zato jer je njegov gospodar isto to uradio, zbog titula i privilegija.

Srbija pravna drzava ali malo morgen

pre 6 godina

(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Pad njihovog carstva najvise ima veze sa Engleskom i Francuskom koje su nasle jednog obicnog balavca sa ispranim mozgom iz Bosne da izvrsi atentat. Jako je interesantno da su bas bosanski Srbi ziveli lose a vojvodjanski Srbi kao gospoda u istom carstvu. U Bosni je non stop bila neka potreba za pucem na ulici a u Vojvodini se znao i postovao red. To nema nikakve veze sa Srbima vec sa mozgom jednih i drugih.

Uostalom sledbenici balavca Principa sada vode i RS i Srbiju pa vidite kako nam je. Srbi masovno beze u tu "zlu" Austriju koja je toliko "protiv dobrocudnih" Srba.

banjaluka

pre 6 godina

Opcija 1 opstanak bih ovakve kakva jeste
Opcija 2 sampstalna RS
opcija 3 pripajanje RS Srbiji.
1. Po meni najmanje losa opcija jer je RS zagarantovana i neupitna.
2. Ne bi izdrzali godinu dana jer nema privrede.
3. Utopili bi se u Beograd a politicki bi odgovarali i zvanicno vlasti u Srbiji koja Srbe pola vijeka gura u propast.
U sve tri opcije nestajemo kao narod.

Sandzak

pre 6 godina

Buducnost takozvane rs je u rukama Bosnjaka Srebenice Foce Prijedora Zvornika Doboja. Samostalnost moze samo da bude fini snovi kao i ovih 30 godina do sada. Da narod jos to nije shavtio.

Dusan

pre 6 godina

Austrijska politika je principijelno imala takav stav od

polovine XIX veka.

I na zalost ta politika je prosla u mnogo istorijskih situacija

u kojima su se i izgradili danasnji "odnosi" medju Jugoslovenima.

Danas to zvuci kao greh ali 91 su horski pevali ovakvu pesmu

Jugoslaviji svi evropljani sem ovih sto ne priznaju Kosovo i

Metohiju.

BiH je mala Jugoslavija to valjda znamo ...

nisam ja, živ mi ti!

pre 6 godina

A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??
(SRBIN, 19. januar 2018 04:17)
Verovatno Finci, a po Informeru sumnjivi su i Singapurćani...

počinje, kao nekada kao i uvek

pre 6 godina

EU se raspada, pa onda, ajde da potpalimo balkan i da se ujedinimo u zgražavanju, otimanju mogućnosti i pljački.

Sandzak

pre 6 godina

A taj Strahe koji je protiv islama zagovara jednu cisto muslimansku zemlju u srcu Evrope i na pragu njegove kuce?!
Ta muslimanska drzava bi bila velicine dva Kosova, skoro dv Crne Gore, skoro jedne Slovenije..

banjaluka

pre 6 godina

Iz RS je nakon rata a najvise u posljednjih deset godi a otislo, šokazuje popis kojeg Dodikova vlast ne priznaje, oko 300000 ljidi. O cemu mi pricamo o kakvoj nezavisnosti...

Невен

pre 6 godina

Чуј овог историчара... "неписмени сељак у босни радо примао ислам"... Геније, по доласку аутро-угарске ти сељаци су чинили преко седамдесет посто становништва босне упркос петсогодишњем ропству, репресији, потлачивању и обесправљењу... Знаш ли можда народ који би више издржао?

VladoBL

pre 6 godina

BiH je preživjela i veće budale od ovog klovna, preživjet će i njega i ostat cjelovita, nezavisna, suverena... kako i piše u Dejtonu...

Simpatizer

pre 6 godina

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!
(rlerfgwer, 19. januar 2018 09:55)

Da se tekst pročita pažljivije, sa razumevanjem, ne bi dolazilo do ovakvih potpuno, ali potpuno promašenih reakcija. Ako je Bavarac narod, slažem se, ali nije. Sve o čemu se u tekstu govori, bio ovaj političar ispravno citiran ili ne, svodi se na samoopredeljenje naroda, ne regija, naroda. Kuda bi sve to vodilo, drugo je pitanje, ali u tekstu se, kako god da je prenesen, cepkanje država na državice po regionalnom, geografskom principu, uopšte ne pominje

Bruder Jakob

pre 6 godina

I šta sad ovaj misli, imaju li Mađari i Hrvati pravo da se udruže i otkinu mu pola Burgenlanda, ili Slovenci da komad Koruške pripoje Sloveniji?!

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Ne znam u cemu je problem. I teritorijalni integritet i pravo na samoopredeljenje su kameni-temeljci povelje Ujedinjenih Nacija. Ocigledno, teritorijalni integritet postoji SAMO u onoj meri u kojem mu to dozvoljava pravo na samoopredeljenje. Sa time se slozio i MSP u Hagu 2008. godine.

Mozda bi povelju UN trebalo Fedeoxom poslati austrijskoj vladi?

Hansenula

pre 6 godina

Ne komentarišem često na portalima. Recicu samo ovo živim već par godina. Strache je jedan ultra desničar. Ovo je klacisan način prikupljana glasova od strane Srba koji im ovde (njima FPÖ) služe samo da bi im radili najteže poslove. I Hitleru su prvo smetali Jevreji, a onda svi ostali. Ovde ne gledamo ko se kako zove družimo se nije bitno da li si Hrvat, Bosanac ili Srbin. Jer je prvenstveno bitno ko je čovek. Otišli smo iz naših zemalja jer želimo da nam deca jednog dana žive normalno i da imaju normalno detinjstvo. Okanite se ćorava posla i ugledajte se na nas. Ne dozvolite da vas treća strana posvadja i ode a vi se posle mislite. Lep pozdrav svim normalnim ljudima

Deks

pre 6 godina

"Voleo bih da znam zašto međunarodna zajednica insistira na multietničkoj Bosni i Hercegovini" - možda iz istog razloga zašto je Austrija multietnička ili zašto je Austrija država a ne deo Nemačke, zašto su sve normalne države multietničke...

Filip

pre 6 godina

Austrijski ekstremni desničar, poznat po negiranu holokasuta i tvrdnjama da je Hitler radio dobre stvari, podržava Republiku Srpsku!
Pa da su Srbi u Bosni pametni odmah bi se odrekli takve podrške.

Sandzak

pre 6 godina

Buducnost takozvane rs je u rukama Bosnjaka Srebenice Foce Prijedora Zvornika Doboja. Samostalnost moze samo da bude fini snovi kao i ovih 30 godina do sada. Da narod jos to nije shavtio.

rog

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.

Sandzak

pre 6 godina

A taj Strahe koji je protiv islama zagovara jednu cisto muslimansku zemlju u srcu Evrope i na pragu njegove kuce?!
Ta muslimanska drzava bi bila velicine dva Kosova, skoro dv Crne Gore, skoro jedne Slovenije..

Frere Jacques

pre 6 godina

Zvanicnik OVP iz Beca Muamer Becirovic hm...
(Hari Haler, 19. januar 2018 08:41)

Puno logičnije i normalnije nego Nemanja Damnjanović u FPÖ!

nisam ja, živ mi ti!

pre 6 godina

A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??
(SRBIN, 19. januar 2018 04:17)
Verovatno Finci, a po Informeru sumnjivi su i Singapurćani...

VladoBL

pre 6 godina

BiH je preživjela i veće budale od ovog klovna, preživjet će i njega i ostat cjelovita, nezavisna, suverena... kako i piše u Dejtonu...

Zurkolomac

pre 6 godina

Cim se pojavi jedan covek koji na bilo koji nacin podrzava Srbe, zavlada panika i to se proglasi huskanjem na rat. A podrzavanje nacionalista drugih naroda je ok i dobronamerni cin.
I onda se neko cudi sto su se Srbi okrenuli prema Rusiji...

Srbija pravna drzava ali malo morgen

pre 6 godina

(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Pad njihovog carstva najvise ima veze sa Engleskom i Francuskom koje su nasle jednog obicnog balavca sa ispranim mozgom iz Bosne da izvrsi atentat. Jako je interesantno da su bas bosanski Srbi ziveli lose a vojvodjanski Srbi kao gospoda u istom carstvu. U Bosni je non stop bila neka potreba za pucem na ulici a u Vojvodini se znao i postovao red. To nema nikakve veze sa Srbima vec sa mozgom jednih i drugih.

Uostalom sledbenici balavca Principa sada vode i RS i Srbiju pa vidite kako nam je. Srbi masovno beze u tu "zlu" Austriju koja je toliko "protiv dobrocudnih" Srba.

SRBIN

pre 6 godina

dajte prvo mogucnost tirolu da se samoopredeli. oni nisu pocinili genocid.
(salemm, 19. januar 2018 00:


A ko je to po tebi pocinio GENOCID, pametnjakovicu??

Pipo

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....

Bane

pre 6 godina

BiH je zajednica 3 naroda koji ne mogu da žive zajedno. To je isto kao da pokušavate da spasite od raspada nefunkcionalni brak. Koliko god se trudili, bez želje svih učesnika nemoguće je ostati u toj priči. To je moje viđenje, možda drugi to ne vide tako.

rlerfgwer

pre 6 godina

A da malo spustite loptu ... istina ponekad može da boli. Herr Strache je u pravu.
(Mile, 19. januar 2018 00:46)

Jos kad bi shvatio da taj stav moze da se primeni na skoro sve drzave danas. Znas koliko delova Nemacke, Francuske, Austrije pa i Srbije moze sutra da trazi otcepljenje po istom osnovu. Ali dobro i lose kod krezubog zivlja u nas se svodi na "dobro je kad mi opljackamo susedno selo, a lose je kad oni opljackaju nas". E zato nece skoro biti bolje a vi gosn Mile uzivajte u plati od 30.000 dinara.
(rog, 19. januar 2018 09:26)

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!

markedjani

pre 6 godina

pitanje da li srbija hoce spajanje sa RS?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (profesor u penziji, 19. januar 2018 09:18)

Pitanje da li bi RS htela spajanje sa Srbijom. Ja kao Srbin iz RS to ne želim i sve više Srba ima takvo mišljenje. To dovoljno govori o državi Srbiji i o Srbima kao narodu.

lebovitz

pre 6 godina

@(Oxi, 19. januar 2018 10:29)

Naivno ti je razmišljanje ako misliš da su se I i II s.rat vodili zbog Srba, a pogotovo zbog tih prebogatih bosanskih gudura koje nikako nisu smjele dospjeti u Srbiju, jer šta bi onda svijet? I nisu Germani donijeli Islam u Bosnu, ni posredno ni neposredno. Čak štaviše, više su Srbi tome doprinijeli, prvo amaterskim porazom na Marici, pa autogolom na Kosovu, a onda i zahvaljujući nepismenom srbljanskom seljaku iz Bosne, koji je rado primio Islam jer je htio zadržati zemlju, a i zato jer je njegov gospodar isto to uradio, zbog titula i privilegija.

Nadar

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)


Hercegovina je srpska tvrđava.

ha ha

pre 6 godina

"Ekološka grupacija Piz"

To su valjda naslednici partije Zelenih poznate srbofobicarke Ulrike Lunacek, koji su ostali van austrijskog parlamenta posle poslednjih izbora.

Gale

pre 6 godina

Pa i ja se pitam? Tri naroda nisu mogla zajedno u onolikoj SFRJ, a sad ih terate da zive zajedno na manjem prostoru. Po zakonu verovatnoce, Hajzenbergovog principa neodredjenosti, entropije itd...zna se sta sledi.

Bruder Jakob

pre 6 godina

I šta sad ovaj misli, imaju li Mađari i Hrvati pravo da se udruže i otkinu mu pola Burgenlanda, ili Slovenci da komad Koruške pripoje Sloveniji?!

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

Novi Sad

pre 6 godina

Čovek i jeste u pravu.
U BiH jedino RS normalno funkcioniše.
Federacija je sasvim politički blokirana zbog hrvatsko-bošnjačkih suprotnosti, negiranja i nerazumevanja. Pa Federacija nema čak ni usvojen budžet. Generalno, ta država se veštački održava na aparatima. Ne vidim joj svetlu budućnost.
Bolno jeste tako nešto napisati, ali to je suština pred kojom međunarodna zajednica zatvara oči.

Oxi

pre 6 godina

U 20 veku je poginulo 10 miliona Nemaca i Austrijanaca, a Austrija izgubila i citavo carstvo, samo zato sto je germanska imperijalna politika smatrala da Srbe u Bosanskom pasaluku i Hercegovackom sandzaku treba po svaku cenu spreciti da se ujedine sa Srbijom. I kad se najzad pojavi covek koji nacionalno odgovorno priznaje austrijske greske i pogubne posledice nekadasnje germanske imperijalne i rusofobne politike, sva austrijska politika se sruci na njega, a u cemu su najcudnije ove reakcije levicara koji bi po prirodi trebalo da su antiimperijalisti i anikolonijalisti. I ne samo da su Austrijanci izgubili carstvo svojim upadom u Bosnu, vec su umesto da dobiju mirnog suseda pravoslavnu Srbiju na svojim granicama za sva vremena, doveli do situacije da BiH postane islamska i siri taj isti islam do duboko u samu Austriju...

Stara kuka

pre 6 godina

Hrvat sam iz Hrvatske.Ne dao bog da spoje Hercegovinu sa Hrvatskom.I onako nam je dosta janjevaca i hercegovaca, nemaju oni veze sa našom kulturom i tradicijama.Ista vjera, i ništa više....
(Pipo, 19. januar 2018 14:02)

Sta se nama ovde sad zalis.

Goran

pre 6 godina

Vazili to i za Sandzak?
(Sandzak, 19. januar 2018 07:10)

Vazi kralju, ali samo za N.Pazar, Sjenicu i Tutin.Tu ste u vecini i da se ja pitam dao bih vam i solicu u UN, pa od one zabiti napravite drzavu ako vam basta. A na Priboj, Prijepolje i N.Varos zaboravi, jer ste u manjini.A za crnogorski deo "sandzaka" vidite sa Milom, cini mi se da vam je duzan nesto jos od 2006. Pozdrav iz Polimlja!

banjaluka

pre 6 godina

Opcija 1 opstanak bih ovakve kakva jeste
Opcija 2 sampstalna RS
opcija 3 pripajanje RS Srbiji.
1. Po meni najmanje losa opcija jer je RS zagarantovana i neupitna.
2. Ne bi izdrzali godinu dana jer nema privrede.
3. Utopili bi se u Beograd a politicki bi odgovarali i zvanicno vlasti u Srbiji koja Srbe pola vijeka gura u propast.
U sve tri opcije nestajemo kao narod.

počinje, kao nekada kao i uvek

pre 6 godina

EU se raspada, pa onda, ajde da potpalimo balkan i da se ujedinimo u zgražavanju, otimanju mogućnosti i pljački.

BiH

pre 6 godina

Ma jok, svako na svoju stranu i nema rata! To je najbolje rešenje! Bolje dobre komšije nego lažno bratstvo-jedinstvo koje je u stvari ubistvo! Na kraju krajeva budimo iskreni pa da kažemo možda i najvažnije da su BiH Muslimani (veliko M) podržali "razdruživanje" (Stjepan Mesić-SFRJ) tako da razdruživanje će se desiti po ISTOM principu ma koliko oni plaćali strane diplomate umesto da im građani imaju veće plate i penzije!

banjaluka

pre 6 godina

Iz RS je nakon rata a najvise u posljednjih deset godi a otislo, šokazuje popis kojeg Dodikova vlast ne priznaje, oko 300000 ljidi. O cemu mi pricamo o kakvoj nezavisnosti...

Macva

pre 6 godina

Ja gotivim Srbe iz Rs i bilo bi kul da svi budemo jedna drzava... Ali bi vam od srca preporucio da o tome i ne razmisljate, jad i beda je ovde rodjaci... Kad bi vam Beogradski pasaluk nametnuo harac plakali bi za muslimanskom bracom! Zivi bili ;)

Nikola

pre 6 godina

@Sandzak
Sta je Sandzak ? Ono sto vi zamisljate ? Nije. Sandzak su samo 3 opstine u kojima ste vi vecina. Znas koliko je to povrsinski ? Nista. Mozda 100 hiljada stanovnika. Pa kad bi se pocele odvajati tako male teritorijice gdje bi onda bio kraj.

Милош

pre 6 godina

Из разлога што кад Аустријанац прича немачки тај исти језик се не зове аустријски . Други доказ је што американац не говори амерички а Мексиканац мексички . Кад неко прича бошњачки и треба да не разуме

Dusan

pre 6 godina

Austrijska politika je principijelno imala takav stav od

polovine XIX veka.

I na zalost ta politika je prosla u mnogo istorijskih situacija

u kojima su se i izgradili danasnji "odnosi" medju Jugoslovenima.

Danas to zvuci kao greh ali 91 su horski pevali ovakvu pesmu

Jugoslaviji svi evropljani sem ovih sto ne priznaju Kosovo i

Metohiju.

BiH je mala Jugoslavija to valjda znamo ...

poznavalac

pre 6 godina

Srba nema nigde u austrijskoj politici. Bosanski muslimani su u svim strankama i lepo guraju. Da je Strache rekao da podržava suverenitet BiH ne bi se javljali ni Bećirović ni ova iz Liste Pilz.

Seyss Inquart

pre 6 godina

Austrijska vlada se ogradila od Strahea!? Posto je imenovani vicekancelar, to otprilike znaci da se vlada ogradila od same sebe. Koja shizofrenija.

Simpatizer

pre 6 godina

Rog je u pravu, kud bi stigli da se npr. Njemačka ili Italija idu opet rascjepkati na 100 državica kako je bilo prije 100 i kusur godina.
Pa najbogatija Bavarska bi prva otišla, ionako već danas kad uđeš u Njemačku iz Salzburga piše na tabli Slobodna država Bavarska, i kad pravog Bavarca pitaš otkuda je reći će iz Bavarske, ne iz Njemačke!
(rlerfgwer, 19. januar 2018 09:55)

Da se tekst pročita pažljivije, sa razumevanjem, ne bi dolazilo do ovakvih potpuno, ali potpuno promašenih reakcija. Ako je Bavarac narod, slažem se, ali nije. Sve o čemu se u tekstu govori, bio ovaj političar ispravno citiran ili ne, svodi se na samoopredeljenje naroda, ne regija, naroda. Kuda bi sve to vodilo, drugo je pitanje, ali u tekstu se, kako god da je prenesen, cepkanje država na državice po regionalnom, geografskom principu, uopšte ne pominje

Невен

pre 6 godina

Чуј овог историчара... "неписмени сељак у босни радо примао ислам"... Геније, по доласку аутро-угарске ти сељаци су чинили преко седамдесет посто становништва босне упркос петсогодишњем ропству, репресији, потлачивању и обесправљењу... Знаш ли можда народ који би више издржао?

Hansenula

pre 6 godina

Ne komentarišem često na portalima. Recicu samo ovo živim već par godina. Strache je jedan ultra desničar. Ovo je klacisan način prikupljana glasova od strane Srba koji im ovde (njima FPÖ) služe samo da bi im radili najteže poslove. I Hitleru su prvo smetali Jevreji, a onda svi ostali. Ovde ne gledamo ko se kako zove družimo se nije bitno da li si Hrvat, Bosanac ili Srbin. Jer je prvenstveno bitno ko je čovek. Otišli smo iz naših zemalja jer želimo da nam deca jednog dana žive normalno i da imaju normalno detinjstvo. Okanite se ćorava posla i ugledajte se na nas. Ne dozvolite da vas treća strana posvadja i ode a vi se posle mislite. Lep pozdrav svim normalnim ljudima

DEDA CVETKO

pre 6 godina

Ne znam u cemu je problem. I teritorijalni integritet i pravo na samoopredeljenje su kameni-temeljci povelje Ujedinjenih Nacija. Ocigledno, teritorijalni integritet postoji SAMO u onoj meri u kojem mu to dozvoljava pravo na samoopredeljenje. Sa time se slozio i MSP u Hagu 2008. godine.

Mozda bi povelju UN trebalo Fedeoxom poslati austrijskoj vladi?