Petak, 12.01.2018.

19:09

Ako komšijama zasmeta vaše dete – kazna 8.000 RSD / VIDEO

Ako imate decu koja su malo bučnija i uz to živite u zgradi u Zaječaru, zbog galame možete platiti kaznu od 8.000 dinara.

Izvor: Prva

Ako komšijama zasmeta vaše dete – kazna 8.000 RSD / VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

na tarabi svasta pise

pre 6 godina

(Ja, 13. januar 2018 09:26)

Ja pomislim na starije, bebe, bolesne, i zakljucujem da nemas pojma koliko su odmor i uredan zivot potrebni zdravom coveku. Onima sa posebnom hemijom u glavi i besposlenima najvaznije je da izive svoje hirove, bilo kada i bilo gde, ne mareci ni za koga. Idite u sumu, na 15km od ljudi, pa se praznite.

ostoja

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.
(Mare, 12. januar 2018 22:11)

Naravno, ali zato ces platiti kaznu, i jos jednu i jos jednu... Zar zaista neko moze da misli da mzoe da bude vekovima iznad zakona i postuje svoje zakone? Mi Srbi smo zaista primer kakav covek ne treba da bude. Ako cela EU ogranicava svoju decu, a uslov je da i mi to sprovodimo, ne vidim problem. Bice veca sloga u samim ulazima kada budemo jedni druge postovali. Ja stanujem u Beogradu i komsijama ispod su vec pisali dve prijave, ne znam koliko su ih odrapili, medjutim stanje se promenilo. Zar je moralo da dodje do prijava, zar je moguce da neko ne moze da razume da su red i mir osnova samog zakona i da se to striktno mora postovati?

Ja

pre 6 godina

Kad bist vi znali koliko je igra znacajna za razvoj deteta u svakom smislu i kad ne biste bili ljubomorna, zaludna i ozlojedjena matora dzangrizala, nikada vam ne bi palo na pamet da deci uskracujete i zabranujete igru. I tu ne mislim na kompjutersku igru, nego na igru u pravom smislu reci, pojam koji je jedan od centralnih pojmova u predskolskoj pedagogiji. Mislim da se najvise na sve i svasta, decu, pse, muziku... zale ljudi koji po ceo dan ne znaju sta ce sa sobom.

Stana

pre 6 godina

Kako se deca u Srbiji vaspitavaju, najbolje se vidi kada odete na more. Dok se sva druga deca igraju bez buke i znaju za meru (jer ih je neko naucio), nasa deca se cuju u krugu od 100 metara. Plaza je prilika da mi roditelji vidimo da su mali stranci drugacije vaspitavani i da se spremaju za postovanje sredine u kojoj ce ziveti. Mi nasu decu vaspitavamo da vole samo sebe, da niko nije kao oni. Zasto je to tako? Valjda pocinje danom rodjenja, kada odemo u porodiliste i medju 30 beba nepogresivo prepoznamo svoju, tako sto su se sve druge bebe us*ale, a samo nasa se ukakila.

evo i mene

pre 6 godina

Istina je da su deca zaista po prirodi bučna (čitaj zdrava). Ali, nije baš po decu dobro da ih stalno sputavaju u potrebama za kretanjem i govorom. I meni smeta što moje dete ustaje u 6-6:30h, ali to je normalno ako je uredno zaspalo u 20h. Ćutim i trpim, promeniće se i to. Samo onaj ko ima decu može da toleriše i razume ovakvu vrstu buke. Ja se neću ljutiti kad komšije iznad mene dobiju decu, i sve što ide uz njih. Uzdravlje!

Mare

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.

грађевинска мафија

pre 6 godina

Имати мир у кући је императив, није нормално да чујете комшију, па самим тим ни његову жену или децу. АЛИ, то је зато што се НЕ ПОШТУЈУ СТАНДАРДИ ГРАДЊЕ, а не зато што су деца "бучна", то је сасвим нормално стање... Законом су предвиђени тачни нормативи које морају да задовоље грађевински материјали како код спољних, тако и код преградних зидова. Погађате, инвеститори "штеде", а на техн. пријему им се "гледа" кроз прсте. И онда на крају следи накарадна одлука која санкционише последицу, а не узрок.

"Ако морам да слушам своју жену, не морам и туђу"

Berlinerin

pre 6 godina

Kao prvo odgovor Berliner-u da u Nemackoj komsija moze odmah da se iseli ako mu smeta buka. To apsolutno nije tacno i prestanite molim Vas da sirite dezinformacije. U periodu kada je ovde takozvani "kucni mir" tj. izmedju 12h-15h i 22h-07h imate pravo na apsolutni mir. Pre jedno mesec dana su kod komsinice dosli unuci i to je bio stampedo i vristanje bez prestanka. U principu sam tolerantna i ne skacem na svaku buku ali oni su bas preterali. Ok., rekoh kod nje je uvek mir pa ne moram odmah da se zalim. Ali kako je to postalo nepodnosljivo u 22h sam otisla da se ljubazno pozalim na buku. Komsinica se je izvinila zbog neprijatnosti i ta deca se od tog trena vise nisu cula. I sto je najbitnije nije mi uzela za zlo vec i dan danas normalno komuniciramo. Nevezano za period "kucnog mira" imate pravo da se zalite i za remecenje mira i preko dana. Moram da priznam da ovde deca generalno prave manju buku nego kod nas. U zgradi imamo i bebe i malu decu ali ja ih skoro nikad ne cujem. Raduje me da se uvodi ovaj zakon u Srbiji. Ne bi trebalo da se preteruje jer je normalno da se deca i cuju ali s druge strane trebalo bi da se ljudi koji imaju bas probleme sa komsijskom decom malo odmore. Naravno prvo uz par opomena pa tek onda kazna.

Ivan

pre 6 godina

Za sve one koji se trude da objasne decije ponasanje pada u vodu. Dokaz vam je EU gde se tacno zna ko se kako ,gde i kad sme ponasati. Bio sam u Parizu, Bazelu, Cirihu, Dizeldorfu, Becu,Kopenhagenu... deca imaju svoja prava, imaju decije dodatke da vam se zavrti u glavi, medjutim red i mir je nesto sto se izgleda samo u srbiji smisljeno krsi pod izgovorom svi smo bili mali. To su glupave i primitivne fraze, a onaj ko zeli da ima dete neka mu se posveti 300% a ne da jurcas i radis po ceo dan, budes nervozan i ne zainteresovan za dete i racunas bas me briga neka malo skace komsijama po glavi. srbin mora da shvati da je vreme toga prosla i bravo, bravo i bravo za opstinu koja se trudi da obezbedi kucni red i mir. A oni kvazi majstori sto renovarijau stanove i njih bi trebalo dobro kontrolisati, da ne rade na crno, da dobiju rok za obavljanje radova a ne rade mesec dana. Trebaju raditi timovi po 20 ljudi po stanu, neka se udrtuze i podele, svakome po malo i odrade za par dana, a ne hoce njih 3oje da rade mesec i uzmu sve pare. Mislim ljudi dokle cemo da budemo budale i to tolerisemo, a vlasti poruka kontrolisite radnike koji rade na crno, pogotovo te sto prave buku.

Trajko

pre 6 godina

Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...
(od sitnica nastaju velike stvari, 12. januar 2018 20:00)

Ako nesto trpim u zivotu, to su ta deca ujutru i ova vlast koja je dobra samo za kazne, namete i produbljivanje dna na kom se nalazimo. To sto sam slab na decu ne znaci da trpim i cutim na svasta, generalizujes i skaces u zakljucke. Deca ce porasti i prestati, samo neka su zdrava, srecna i pametna. A za ove da sklonimo na svakim izborima pokusavam da doprinesem, ali nazalost to nece skoro ako se ne osvestimo...

kultura se uči, ne stiče se rodjenjem

pre 6 godina

Apsolutno glupo i nepotrebno ,pa imamo kućni red koji lepo kaže kada mora biti mir o tišina!
(Siniša, 12. januar 2018 19:45)

Jeste samo nema ko da pročita a ako i pročita ne pridržava se uputstava....tako se ponašaju roditelji pa kako onda da nauče decu...vaspitanje i red kreće iz porodice i onda se preslikava na društvo i državu...a mnogi se pitaju što nam je država ovakva a ona je samo slika i prilika "nas" bahatih i sebičnih...

Nisu svi za život u zgradama!

pre 6 godina

Ja sam lično ubeđen da su najnetolerantniji prema deci upravo oni koji nemaju decu. Imam komšije stan do moga u kome je upravo stigla mala beba. Beba plače celu noć sa prekidima, što je normalno. Iznad mene deca od nekoliko godina i često se čuju koraci i trčanje, što je opet normalno. Nikada u životu mi ne bi palo na pamet da im se žalim jer znam da su to deca. Međutim, ispod mene živi par od oko 40-ak godina bez dece koji su se već nekoliko puta žalili na moju decu od 2 i 3,5 godine. Da tu ima i malo razuma i razumevanja, znali bi da tako maloj deci ispadne igračka, da potrče, da pevaju i viču bez razloga, itd. Uhvatim sebe da vičem na sopstvenu decu u svom stanu što su se razigrala u toku dana (pritom strogo vodim računa o kućnom redu). Zgrada nosi i prednosti i mane, i nisu svi za život u zgradama jer iziskuje tolerantnost i suživot.

Живчан_неки_лик

pre 6 godina

У стану изнад мог живи брачни пар са три мале девојчице (4,3 и скоро 2 године) које су хаос, али се не буним јер те бубице које их нападну понекад компензују баш културним понашањем. Пар пута су ми се њихови родитељи извињавали због буке - "нека их, порашће" само кажем. И ми смо били деца. И ми смо скакали по стану. И ми смо по цео дан шутирали лопту о зид зграде. Ја задрт једноставно не могу да будем.

Zeleni zmaj

pre 6 godina

u Nemačkoj buka koju prave deca se na sudu ne smatra bukom. Dakle kao da ne postoji. Odštampao sam par primeraka paragrafa zajedno sa praksom (nekoliko presuda), i već podelio nekolicini komšija koji su zvonili na vrata da se bune. Više ne dolaze.

blablabla

pre 6 godina

Letovanje, porodicni hotel. Malo dete zavija i place najveci deo dana. Slusas, mislis valjda su tu roditelji, alintontraje danima, pa pogledas malo sa svoje terase na tu drugu i ustanovis da jedan dan place od ujutru jer se probudio, verovatno i gladan i mokar, da su ga smestili na terasu na kojoj place jos sat i po dok ga majka ne uzme. Drugi put vidis da sedi ocajan u kolicima koja su na suncu, vreme 1 po podne i ludi. Sledeci put vidis da svi oko njega jedu on cvili ali njemu daju kada se oni najedu. Starije dete od jedno 5 godina ne place, ali gleda po ceo dan u neki ekran.
Srbi najcesce vole decu samo na recima. Zato i ima ovoliko propalih ljudi. Udrite minuse, ali se bar setite da izvedete decu napolje da se tako izduvaju nego da se valjaju po kuci ili da vriste po hodniku zgrade.

Vapitanje vaspitanje i samo vaspitanje ...a ne pusti decu da bleje ceo dan napolju dok majke kafenisu

pre 6 godina

(sarma, 12. januar 2018 20:10)

Naravno da su deca nase najvece blago i buducnost ali ako ih mi uputimo bilo namerno ili svojim ne delovanjem na pogresan put ,nasa budnocnost nece biti svetla a ni buducnost nase dece nazalost.

od sitnica nastaju velike stvari

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.
(Trajko, 12. januar 2018 19:34)


Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...

Diplomirani iženjer i Dr prirodnih nauka

pre 6 godina

Kazna je i vise nego simbolicna... Ja sam ocekivao da ukoliko bi komsinka jos neki put pozvala policiju u slucaju da joj zasmeta moje dete, dobijem bar 25-30 godina...
Porodica je svetinja... Ne igrajte se najdubljim ljudskim emocijama... Baba koja zivi ispod nas je konstantno zvala policiju, zato "sto nema svoj mir". Policajci koji su izlazili na uvidjaj su uvek krajnje korektno odreagovali, narocito kada bi videli preplaseno dete od 5 godina. Svakodnevno se iz petnih zila trudimo da umirimo i musicu u stanu, vikendima nismo tu, ali zato mi dete vec ima tikove, zbog cega smo prinudjeni da menjamo stan u kojem zivimo... Razumem da ima onih koji prave buku i probleme u zgradma, ali sve vas molim da shvatite da ima i onih koji "trazeci svoj mir" unose pakao u nečije živote...

Jo

pre 6 godina

A jel' moze na kredit? Posto bih morao da se zaduzujem za ovo moje dvoje "umiljate" dece... Neki dan su mi zabranili da ih vodim u zooloski vrt, kazu "kvare i uznemiravaju majmune"...

Inace, ovo je super sve dok neki lokalni mafijas ne dobije dete... Onda cete njemu nositi pare...

BoltonBastard

pre 6 godina

Mi smo zemlja bankrot, finansije na staklenim nogama održavamo samo uz pomoć nameta, dažbina, harača, poreza vidite da i penzije ubrajaju kao "luksuz" industriju, privredu, poljoprivredu nemamo ništa pod Bogom milim što bi zemlji osiguralo prosperitet, napredak i iz čega bi radni narod izvlačio korist od kojeg bi živeo život dostojan čoveka! Samo se zadužujemo i vlast narodu stavlja omču oko vrata nekim fantomskim plaćanjem, kaznama, prinudama! A i mi kao narod imamo taj neki robovski mentalitet, koji je idealan da se nad njim sprovodi ovako nešto.

sarma

pre 6 godina

Ovima što uvode te kazne odma zabraniti da voze kola najmanje godinu dana kao prvi prekršaj. Deca su blago i na njima je budućnost, a oni kojima smetaju deca nek idu u prirodu gde će ogromna većina barem još malo produžiti sebi život. Kod mene je bučno i eto odoh u prirodu.

ali stoka smo, bolje ne zasluzujemo

pre 6 godina

"samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina"

Ne bitno je koliko dete ima godina, bitno je da su roditelji tog deteta odrasle i odgovorne osobe, i NJIHOVA je odgovornost da smire svoju decu jer SIGURNO ne bi hteli da neko njima pravi buku kada oni hoce mir i tisinu. Ali mi smo takav narod da ne tretiramo ostale kako mi hocemo da budemo tretirani nego cemo da radimo sta nam se (pravno) moze. zato se i uvode kazne.

Бабинџем

pre 6 godina

Просто ме некад срамота што удишем исти ваздух као идиоти којима падају на памет овакве идеје. Да ли им смета и плач бебе због грчева? Страшно какви људи постајемо. Сметају нам деца, а не сметају распали бусеви градског саобраћаја који уништавају бубне опне, сирене нервозних возача, не смета турбофолк који пичи из комшијиног звучника у пола ноћи, петарде за дочек једвачекане нове године...

mare

pre 6 godina

Sam predlog je apsurdan. Nikome ne smeta dete nego buka. Vuka je mnofo opsiran pojam. Buka deteta, odraslih pasa, kafica, automobila, gradjevinskih radova itd. Od celog spektra je izdvojeno samo dete

milan

pre 6 godina

Deca ne smetaju ali kosarkasko igraliste u naselju je vrh.Obicno leti oko 12 nocu krece svetsko prvenstvo 1 na 1 prenos uzivo za nas 300-400 (blizi centar Beograda).

idealno za punjenje budzeta

pre 6 godina

Nije to kazna za decu vec za buku tj. remecenje javnog reda i mira. Nije uopste bitno da li buku prave deca ili odrasli ili psi ili macke ili zvucnici ili lumpovanje - ako prelazi odredjeni broj decibela (u odredjenom delu dana, posto prag nije isti po danu, za vreme kucnog reda i kasno nocu) - sledi kazna.

Ja sam jednom platio zbog obicnog glasnog razgovora (niko nije vikao) oko 12/pola 1 nocu, jer je par komsija prijavilo da cuju glasove. Problem je sto su bahati policajci (tada komunalci nisu ni postojali) rekli da oni pisu kaznu po prijavi a zabole ih za merenje i ako hocu mogu da se zalim posle sudiji, ali dzaba posto ce vise verovati njima dvojici i komsijama koji su prijavili nego nama...

Pera

pre 6 godina

Sjajno....udri namet na sve koji imaju decu. I šta to znači bučna deca. Dete je po difoltu bučno. Eeeee Srbijo....a posle gde nam je natalitet....Ovo je samo još jedna od idiotskih odluka SNS vlasti.

DŽo Limunada

pre 6 godina

Kakvi roditelji, takva su i deca, imam jednu porodicu iznad glave, Bože sačucvaj kakvi su i još i prete, ako ih opomeneš, Nemoj da ti siđem dole...

Berliner

pre 6 godina

U Nemackoj, ako komsiji smeta buka koju pravi vase dete, moze samo da se odseli. Znate sta, uopste ne moramom da se pravimo pametni, samo treba da uzmemo sve nemacke zakone i da ih prevedemo. Neki mnogo pametniji ljudi od nas su vec sve uredili kako treba...

Dosta neodgovornosti

pre 6 godina

Ne zna Srbin sta je to vaspitanje dece, pusti ga da izraste, pa sta ispadne. Buka se u normalnom svetu smatra jednom vrstom zagadjenja, pa makar dolazila i od dece. Ovom drustvu treba da se objasnjavaju najjedostaviji pojmovi.

Trajko

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.

Sofronije

pre 6 godina

Dokle bre više? Svakodnevno se izmišlaju neke kazne, te za ovo, te za ono. Kao da nadležni imaju zadatak i kod kuće posle radnog vremena da smisle nove kazne i sutra prezentiraju ideju šefovima. Policijska država.

Ja svoje dete savetujem kako da se ponasa , i sta sam ja budala???

pre 6 godina

Galama dece po hodnicima koju roditelji ( a i uopsteno hodink nije mesto za to)koji dodju u goste puste da vise i prave buku po hodniku zgrade je za kaznu, i vecu od ove.

V

pre 6 godina

Nadam se da će komšije tu buku morati i da dokažu a i teško mi je da poverujem da deca mogu da budu toliko bučna da smetaju kroz zidove (ako nije pola noći naravno). Inače,samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina. Živo me zanima pod koji zakon ovo potpada ili koji će bizgov takav da donese. Pa treću smenu sam radio dok se komšijina mala drala kao nenormalna po ceo dan,ne bih oprostio sebi da sam ih opominjao a kamoli da prijavljujem dete. Umesto da nam to bude muzika mi ćemo da prijavljujemo,tuga.

Pera

pre 6 godina

Sjajno....udri namet na sve koji imaju decu. I šta to znači bučna deca. Dete je po difoltu bučno. Eeeee Srbijo....a posle gde nam je natalitet....Ovo je samo još jedna od idiotskih odluka SNS vlasti.

Sofronije

pre 6 godina

Dokle bre više? Svakodnevno se izmišlaju neke kazne, te za ovo, te za ono. Kao da nadležni imaju zadatak i kod kuće posle radnog vremena da smisle nove kazne i sutra prezentiraju ideju šefovima. Policijska država.

Trajko

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.

Dosta neodgovornosti

pre 6 godina

Ne zna Srbin sta je to vaspitanje dece, pusti ga da izraste, pa sta ispadne. Buka se u normalnom svetu smatra jednom vrstom zagadjenja, pa makar dolazila i od dece. Ovom drustvu treba da se objasnjavaju najjedostaviji pojmovi.

od sitnica nastaju velike stvari

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.
(Trajko, 12. januar 2018 19:34)


Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...

DŽo Limunada

pre 6 godina

Kakvi roditelji, takva su i deca, imam jednu porodicu iznad glave, Bože sačucvaj kakvi su i još i prete, ako ih opomeneš, Nemoj da ti siđem dole...

Живчан_неки_лик

pre 6 godina

У стану изнад мог живи брачни пар са три мале девојчице (4,3 и скоро 2 године) које су хаос, али се не буним јер те бубице које их нападну понекад компензују баш културним понашањем. Пар пута су ми се њихови родитељи извињавали због буке - "нека их, порашће" само кажем. И ми смо били деца. И ми смо скакали по стану. И ми смо по цео дан шутирали лопту о зид зграде. Ја задрт једноставно не могу да будем.

blablabla

pre 6 godina

Letovanje, porodicni hotel. Malo dete zavija i place najveci deo dana. Slusas, mislis valjda su tu roditelji, alintontraje danima, pa pogledas malo sa svoje terase na tu drugu i ustanovis da jedan dan place od ujutru jer se probudio, verovatno i gladan i mokar, da su ga smestili na terasu na kojoj place jos sat i po dok ga majka ne uzme. Drugi put vidis da sedi ocajan u kolicima koja su na suncu, vreme 1 po podne i ludi. Sledeci put vidis da svi oko njega jedu on cvili ali njemu daju kada se oni najedu. Starije dete od jedno 5 godina ne place, ali gleda po ceo dan u neki ekran.
Srbi najcesce vole decu samo na recima. Zato i ima ovoliko propalih ljudi. Udrite minuse, ali se bar setite da izvedete decu napolje da se tako izduvaju nego da se valjaju po kuci ili da vriste po hodniku zgrade.

Ja svoje dete savetujem kako da se ponasa , i sta sam ja budala???

pre 6 godina

Galama dece po hodnicima koju roditelji ( a i uopsteno hodink nije mesto za to)koji dodju u goste puste da vise i prave buku po hodniku zgrade je za kaznu, i vecu od ove.

V

pre 6 godina

Nadam se da će komšije tu buku morati i da dokažu a i teško mi je da poverujem da deca mogu da budu toliko bučna da smetaju kroz zidove (ako nije pola noći naravno). Inače,samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina. Živo me zanima pod koji zakon ovo potpada ili koji će bizgov takav da donese. Pa treću smenu sam radio dok se komšijina mala drala kao nenormalna po ceo dan,ne bih oprostio sebi da sam ih opominjao a kamoli da prijavljujem dete. Umesto da nam to bude muzika mi ćemo da prijavljujemo,tuga.

milan

pre 6 godina

Deca ne smetaju ali kosarkasko igraliste u naselju je vrh.Obicno leti oko 12 nocu krece svetsko prvenstvo 1 na 1 prenos uzivo za nas 300-400 (blizi centar Beograda).

BoltonBastard

pre 6 godina

Mi smo zemlja bankrot, finansije na staklenim nogama održavamo samo uz pomoć nameta, dažbina, harača, poreza vidite da i penzije ubrajaju kao "luksuz" industriju, privredu, poljoprivredu nemamo ništa pod Bogom milim što bi zemlji osiguralo prosperitet, napredak i iz čega bi radni narod izvlačio korist od kojeg bi živeo život dostojan čoveka! Samo se zadužujemo i vlast narodu stavlja omču oko vrata nekim fantomskim plaćanjem, kaznama, prinudama! A i mi kao narod imamo taj neki robovski mentalitet, koji je idealan da se nad njim sprovodi ovako nešto.

ali stoka smo, bolje ne zasluzujemo

pre 6 godina

"samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina"

Ne bitno je koliko dete ima godina, bitno je da su roditelji tog deteta odrasle i odgovorne osobe, i NJIHOVA je odgovornost da smire svoju decu jer SIGURNO ne bi hteli da neko njima pravi buku kada oni hoce mir i tisinu. Ali mi smo takav narod da ne tretiramo ostale kako mi hocemo da budemo tretirani nego cemo da radimo sta nam se (pravno) moze. zato se i uvode kazne.

Berliner

pre 6 godina

U Nemackoj, ako komsiji smeta buka koju pravi vase dete, moze samo da se odseli. Znate sta, uopste ne moramom da se pravimo pametni, samo treba da uzmemo sve nemacke zakone i da ih prevedemo. Neki mnogo pametniji ljudi od nas su vec sve uredili kako treba...

грађевинска мафија

pre 6 godina

Имати мир у кући је императив, није нормално да чујете комшију, па самим тим ни његову жену или децу. АЛИ, то је зато што се НЕ ПОШТУЈУ СТАНДАРДИ ГРАДЊЕ, а не зато што су деца "бучна", то је сасвим нормално стање... Законом су предвиђени тачни нормативи које морају да задовоље грађевински материјали како код спољних, тако и код преградних зидова. Погађате, инвеститори "штеде", а на техн. пријему им се "гледа" кроз прсте. И онда на крају следи накарадна одлука која санкционише последицу, а не узрок.

"Ако морам да слушам своју жену, не морам и туђу"

Diplomirani iženjer i Dr prirodnih nauka

pre 6 godina

Kazna je i vise nego simbolicna... Ja sam ocekivao da ukoliko bi komsinka jos neki put pozvala policiju u slucaju da joj zasmeta moje dete, dobijem bar 25-30 godina...
Porodica je svetinja... Ne igrajte se najdubljim ljudskim emocijama... Baba koja zivi ispod nas je konstantno zvala policiju, zato "sto nema svoj mir". Policajci koji su izlazili na uvidjaj su uvek krajnje korektno odreagovali, narocito kada bi videli preplaseno dete od 5 godina. Svakodnevno se iz petnih zila trudimo da umirimo i musicu u stanu, vikendima nismo tu, ali zato mi dete vec ima tikove, zbog cega smo prinudjeni da menjamo stan u kojem zivimo... Razumem da ima onih koji prave buku i probleme u zgradma, ali sve vas molim da shvatite da ima i onih koji "trazeci svoj mir" unose pakao u nečije živote...

Бабинџем

pre 6 godina

Просто ме некад срамота што удишем исти ваздух као идиоти којима падају на памет овакве идеје. Да ли им смета и плач бебе због грчева? Страшно какви људи постајемо. Сметају нам деца, а не сметају распали бусеви градског саобраћаја који уништавају бубне опне, сирене нервозних возача, не смета турбофолк који пичи из комшијиног звучника у пола ноћи, петарде за дочек једвачекане нове године...

kultura se uči, ne stiče se rodjenjem

pre 6 godina

Apsolutno glupo i nepotrebno ,pa imamo kućni red koji lepo kaže kada mora biti mir o tišina!
(Siniša, 12. januar 2018 19:45)

Jeste samo nema ko da pročita a ako i pročita ne pridržava se uputstava....tako se ponašaju roditelji pa kako onda da nauče decu...vaspitanje i red kreće iz porodice i onda se preslikava na društvo i državu...a mnogi se pitaju što nam je država ovakva a ona je samo slika i prilika "nas" bahatih i sebičnih...

Jo

pre 6 godina

A jel' moze na kredit? Posto bih morao da se zaduzujem za ovo moje dvoje "umiljate" dece... Neki dan su mi zabranili da ih vodim u zooloski vrt, kazu "kvare i uznemiravaju majmune"...

Inace, ovo je super sve dok neki lokalni mafijas ne dobije dete... Onda cete njemu nositi pare...

Ivan

pre 6 godina

Za sve one koji se trude da objasne decije ponasanje pada u vodu. Dokaz vam je EU gde se tacno zna ko se kako ,gde i kad sme ponasati. Bio sam u Parizu, Bazelu, Cirihu, Dizeldorfu, Becu,Kopenhagenu... deca imaju svoja prava, imaju decije dodatke da vam se zavrti u glavi, medjutim red i mir je nesto sto se izgleda samo u srbiji smisljeno krsi pod izgovorom svi smo bili mali. To su glupave i primitivne fraze, a onaj ko zeli da ima dete neka mu se posveti 300% a ne da jurcas i radis po ceo dan, budes nervozan i ne zainteresovan za dete i racunas bas me briga neka malo skace komsijama po glavi. srbin mora da shvati da je vreme toga prosla i bravo, bravo i bravo za opstinu koja se trudi da obezbedi kucni red i mir. A oni kvazi majstori sto renovarijau stanove i njih bi trebalo dobro kontrolisati, da ne rade na crno, da dobiju rok za obavljanje radova a ne rade mesec dana. Trebaju raditi timovi po 20 ljudi po stanu, neka se udrtuze i podele, svakome po malo i odrade za par dana, a ne hoce njih 3oje da rade mesec i uzmu sve pare. Mislim ljudi dokle cemo da budemo budale i to tolerisemo, a vlasti poruka kontrolisite radnike koji rade na crno, pogotovo te sto prave buku.

Nisu svi za život u zgradama!

pre 6 godina

Ja sam lično ubeđen da su najnetolerantniji prema deci upravo oni koji nemaju decu. Imam komšije stan do moga u kome je upravo stigla mala beba. Beba plače celu noć sa prekidima, što je normalno. Iznad mene deca od nekoliko godina i često se čuju koraci i trčanje, što je opet normalno. Nikada u životu mi ne bi palo na pamet da im se žalim jer znam da su to deca. Međutim, ispod mene živi par od oko 40-ak godina bez dece koji su se već nekoliko puta žalili na moju decu od 2 i 3,5 godine. Da tu ima i malo razuma i razumevanja, znali bi da tako maloj deci ispadne igračka, da potrče, da pevaju i viču bez razloga, itd. Uhvatim sebe da vičem na sopstvenu decu u svom stanu što su se razigrala u toku dana (pritom strogo vodim računa o kućnom redu). Zgrada nosi i prednosti i mane, i nisu svi za život u zgradama jer iziskuje tolerantnost i suživot.

Stana

pre 6 godina

Kako se deca u Srbiji vaspitavaju, najbolje se vidi kada odete na more. Dok se sva druga deca igraju bez buke i znaju za meru (jer ih je neko naucio), nasa deca se cuju u krugu od 100 metara. Plaza je prilika da mi roditelji vidimo da su mali stranci drugacije vaspitavani i da se spremaju za postovanje sredine u kojoj ce ziveti. Mi nasu decu vaspitavamo da vole samo sebe, da niko nije kao oni. Zasto je to tako? Valjda pocinje danom rodjenja, kada odemo u porodiliste i medju 30 beba nepogresivo prepoznamo svoju, tako sto su se sve druge bebe us*ale, a samo nasa se ukakila.

Zeleni zmaj

pre 6 godina

u Nemačkoj buka koju prave deca se na sudu ne smatra bukom. Dakle kao da ne postoji. Odštampao sam par primeraka paragrafa zajedno sa praksom (nekoliko presuda), i već podelio nekolicini komšija koji su zvonili na vrata da se bune. Više ne dolaze.

Berlinerin

pre 6 godina

Kao prvo odgovor Berliner-u da u Nemackoj komsija moze odmah da se iseli ako mu smeta buka. To apsolutno nije tacno i prestanite molim Vas da sirite dezinformacije. U periodu kada je ovde takozvani "kucni mir" tj. izmedju 12h-15h i 22h-07h imate pravo na apsolutni mir. Pre jedno mesec dana su kod komsinice dosli unuci i to je bio stampedo i vristanje bez prestanka. U principu sam tolerantna i ne skacem na svaku buku ali oni su bas preterali. Ok., rekoh kod nje je uvek mir pa ne moram odmah da se zalim. Ali kako je to postalo nepodnosljivo u 22h sam otisla da se ljubazno pozalim na buku. Komsinica se je izvinila zbog neprijatnosti i ta deca se od tog trena vise nisu cula. I sto je najbitnije nije mi uzela za zlo vec i dan danas normalno komuniciramo. Nevezano za period "kucnog mira" imate pravo da se zalite i za remecenje mira i preko dana. Moram da priznam da ovde deca generalno prave manju buku nego kod nas. U zgradi imamo i bebe i malu decu ali ja ih skoro nikad ne cujem. Raduje me da se uvodi ovaj zakon u Srbiji. Ne bi trebalo da se preteruje jer je normalno da se deca i cuju ali s druge strane trebalo bi da se ljudi koji imaju bas probleme sa komsijskom decom malo odmore. Naravno prvo uz par opomena pa tek onda kazna.

mare

pre 6 godina

Sam predlog je apsurdan. Nikome ne smeta dete nego buka. Vuka je mnofo opsiran pojam. Buka deteta, odraslih pasa, kafica, automobila, gradjevinskih radova itd. Od celog spektra je izdvojeno samo dete

sarma

pre 6 godina

Ovima što uvode te kazne odma zabraniti da voze kola najmanje godinu dana kao prvi prekršaj. Deca su blago i na njima je budućnost, a oni kojima smetaju deca nek idu u prirodu gde će ogromna većina barem još malo produžiti sebi život. Kod mene je bučno i eto odoh u prirodu.

Vapitanje vaspitanje i samo vaspitanje ...a ne pusti decu da bleje ceo dan napolju dok majke kafenisu

pre 6 godina

(sarma, 12. januar 2018 20:10)

Naravno da su deca nase najvece blago i buducnost ali ako ih mi uputimo bilo namerno ili svojim ne delovanjem na pogresan put ,nasa budnocnost nece biti svetla a ni buducnost nase dece nazalost.

idealno za punjenje budzeta

pre 6 godina

Nije to kazna za decu vec za buku tj. remecenje javnog reda i mira. Nije uopste bitno da li buku prave deca ili odrasli ili psi ili macke ili zvucnici ili lumpovanje - ako prelazi odredjeni broj decibela (u odredjenom delu dana, posto prag nije isti po danu, za vreme kucnog reda i kasno nocu) - sledi kazna.

Ja sam jednom platio zbog obicnog glasnog razgovora (niko nije vikao) oko 12/pola 1 nocu, jer je par komsija prijavilo da cuju glasove. Problem je sto su bahati policajci (tada komunalci nisu ni postojali) rekli da oni pisu kaznu po prijavi a zabole ih za merenje i ako hocu mogu da se zalim posle sudiji, ali dzaba posto ce vise verovati njima dvojici i komsijama koji su prijavili nego nama...

Mare

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.

Ja

pre 6 godina

Kad bist vi znali koliko je igra znacajna za razvoj deteta u svakom smislu i kad ne biste bili ljubomorna, zaludna i ozlojedjena matora dzangrizala, nikada vam ne bi palo na pamet da deci uskracujete i zabranujete igru. I tu ne mislim na kompjutersku igru, nego na igru u pravom smislu reci, pojam koji je jedan od centralnih pojmova u predskolskoj pedagogiji. Mislim da se najvise na sve i svasta, decu, pse, muziku... zale ljudi koji po ceo dan ne znaju sta ce sa sobom.

Trajko

pre 6 godina

Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...
(od sitnica nastaju velike stvari, 12. januar 2018 20:00)

Ako nesto trpim u zivotu, to su ta deca ujutru i ova vlast koja je dobra samo za kazne, namete i produbljivanje dna na kom se nalazimo. To sto sam slab na decu ne znaci da trpim i cutim na svasta, generalizujes i skaces u zakljucke. Deca ce porasti i prestati, samo neka su zdrava, srecna i pametna. A za ove da sklonimo na svakim izborima pokusavam da doprinesem, ali nazalost to nece skoro ako se ne osvestimo...

evo i mene

pre 6 godina

Istina je da su deca zaista po prirodi bučna (čitaj zdrava). Ali, nije baš po decu dobro da ih stalno sputavaju u potrebama za kretanjem i govorom. I meni smeta što moje dete ustaje u 6-6:30h, ali to je normalno ako je uredno zaspalo u 20h. Ćutim i trpim, promeniće se i to. Samo onaj ko ima decu može da toleriše i razume ovakvu vrstu buke. Ja se neću ljutiti kad komšije iznad mene dobiju decu, i sve što ide uz njih. Uzdravlje!

ostoja

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.
(Mare, 12. januar 2018 22:11)

Naravno, ali zato ces platiti kaznu, i jos jednu i jos jednu... Zar zaista neko moze da misli da mzoe da bude vekovima iznad zakona i postuje svoje zakone? Mi Srbi smo zaista primer kakav covek ne treba da bude. Ako cela EU ogranicava svoju decu, a uslov je da i mi to sprovodimo, ne vidim problem. Bice veca sloga u samim ulazima kada budemo jedni druge postovali. Ja stanujem u Beogradu i komsijama ispod su vec pisali dve prijave, ne znam koliko su ih odrapili, medjutim stanje se promenilo. Zar je moralo da dodje do prijava, zar je moguce da neko ne moze da razume da su red i mir osnova samog zakona i da se to striktno mora postovati?

na tarabi svasta pise

pre 6 godina

(Ja, 13. januar 2018 09:26)

Ja pomislim na starije, bebe, bolesne, i zakljucujem da nemas pojma koliko su odmor i uredan zivot potrebni zdravom coveku. Onima sa posebnom hemijom u glavi i besposlenima najvaznije je da izive svoje hirove, bilo kada i bilo gde, ne mareci ni za koga. Idite u sumu, na 15km od ljudi, pa se praznite.

Pera

pre 6 godina

Sjajno....udri namet na sve koji imaju decu. I šta to znači bučna deca. Dete je po difoltu bučno. Eeeee Srbijo....a posle gde nam je natalitet....Ovo je samo još jedna od idiotskih odluka SNS vlasti.

sarma

pre 6 godina

Ovima što uvode te kazne odma zabraniti da voze kola najmanje godinu dana kao prvi prekršaj. Deca su blago i na njima je budućnost, a oni kojima smetaju deca nek idu u prirodu gde će ogromna većina barem još malo produžiti sebi život. Kod mene je bučno i eto odoh u prirodu.

V

pre 6 godina

Nadam se da će komšije tu buku morati i da dokažu a i teško mi je da poverujem da deca mogu da budu toliko bučna da smetaju kroz zidove (ako nije pola noći naravno). Inače,samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina. Živo me zanima pod koji zakon ovo potpada ili koji će bizgov takav da donese. Pa treću smenu sam radio dok se komšijina mala drala kao nenormalna po ceo dan,ne bih oprostio sebi da sam ih opominjao a kamoli da prijavljujem dete. Umesto da nam to bude muzika mi ćemo da prijavljujemo,tuga.

Berliner

pre 6 godina

U Nemackoj, ako komsiji smeta buka koju pravi vase dete, moze samo da se odseli. Znate sta, uopste ne moramom da se pravimo pametni, samo treba da uzmemo sve nemacke zakone i da ih prevedemo. Neki mnogo pametniji ljudi od nas su vec sve uredili kako treba...

Nisu svi za život u zgradama!

pre 6 godina

Ja sam lično ubeđen da su najnetolerantniji prema deci upravo oni koji nemaju decu. Imam komšije stan do moga u kome je upravo stigla mala beba. Beba plače celu noć sa prekidima, što je normalno. Iznad mene deca od nekoliko godina i često se čuju koraci i trčanje, što je opet normalno. Nikada u životu mi ne bi palo na pamet da im se žalim jer znam da su to deca. Međutim, ispod mene živi par od oko 40-ak godina bez dece koji su se već nekoliko puta žalili na moju decu od 2 i 3,5 godine. Da tu ima i malo razuma i razumevanja, znali bi da tako maloj deci ispadne igračka, da potrče, da pevaju i viču bez razloga, itd. Uhvatim sebe da vičem na sopstvenu decu u svom stanu što su se razigrala u toku dana (pritom strogo vodim računa o kućnom redu). Zgrada nosi i prednosti i mane, i nisu svi za život u zgradama jer iziskuje tolerantnost i suživot.

Mare

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.

Diplomirani iženjer i Dr prirodnih nauka

pre 6 godina

Kazna je i vise nego simbolicna... Ja sam ocekivao da ukoliko bi komsinka jos neki put pozvala policiju u slucaju da joj zasmeta moje dete, dobijem bar 25-30 godina...
Porodica je svetinja... Ne igrajte se najdubljim ljudskim emocijama... Baba koja zivi ispod nas je konstantno zvala policiju, zato "sto nema svoj mir". Policajci koji su izlazili na uvidjaj su uvek krajnje korektno odreagovali, narocito kada bi videli preplaseno dete od 5 godina. Svakodnevno se iz petnih zila trudimo da umirimo i musicu u stanu, vikendima nismo tu, ali zato mi dete vec ima tikove, zbog cega smo prinudjeni da menjamo stan u kojem zivimo... Razumem da ima onih koji prave buku i probleme u zgradma, ali sve vas molim da shvatite da ima i onih koji "trazeci svoj mir" unose pakao u nečije živote...

Zeleni zmaj

pre 6 godina

u Nemačkoj buka koju prave deca se na sudu ne smatra bukom. Dakle kao da ne postoji. Odštampao sam par primeraka paragrafa zajedno sa praksom (nekoliko presuda), i već podelio nekolicini komšija koji su zvonili na vrata da se bune. Više ne dolaze.

Sofronije

pre 6 godina

Dokle bre više? Svakodnevno se izmišlaju neke kazne, te za ovo, te za ono. Kao da nadležni imaju zadatak i kod kuće posle radnog vremena da smisle nove kazne i sutra prezentiraju ideju šefovima. Policijska država.

Ja

pre 6 godina

Kad bist vi znali koliko je igra znacajna za razvoj deteta u svakom smislu i kad ne biste bili ljubomorna, zaludna i ozlojedjena matora dzangrizala, nikada vam ne bi palo na pamet da deci uskracujete i zabranujete igru. I tu ne mislim na kompjutersku igru, nego na igru u pravom smislu reci, pojam koji je jedan od centralnih pojmova u predskolskoj pedagogiji. Mislim da se najvise na sve i svasta, decu, pse, muziku... zale ljudi koji po ceo dan ne znaju sta ce sa sobom.

Бабинџем

pre 6 godina

Просто ме некад срамота што удишем исти ваздух као идиоти којима падају на памет овакве идеје. Да ли им смета и плач бебе због грчева? Страшно какви људи постајемо. Сметају нам деца, а не сметају распали бусеви градског саобраћаја који уништавају бубне опне, сирене нервозних возача, не смета турбофолк који пичи из комшијиног звучника у пола ноћи, петарде за дочек једвачекане нове године...

Dosta neodgovornosti

pre 6 godina

Ne zna Srbin sta je to vaspitanje dece, pusti ga da izraste, pa sta ispadne. Buka se u normalnom svetu smatra jednom vrstom zagadjenja, pa makar dolazila i od dece. Ovom drustvu treba da se objasnjavaju najjedostaviji pojmovi.

Ivan

pre 6 godina

Za sve one koji se trude da objasne decije ponasanje pada u vodu. Dokaz vam je EU gde se tacno zna ko se kako ,gde i kad sme ponasati. Bio sam u Parizu, Bazelu, Cirihu, Dizeldorfu, Becu,Kopenhagenu... deca imaju svoja prava, imaju decije dodatke da vam se zavrti u glavi, medjutim red i mir je nesto sto se izgleda samo u srbiji smisljeno krsi pod izgovorom svi smo bili mali. To su glupave i primitivne fraze, a onaj ko zeli da ima dete neka mu se posveti 300% a ne da jurcas i radis po ceo dan, budes nervozan i ne zainteresovan za dete i racunas bas me briga neka malo skace komsijama po glavi. srbin mora da shvati da je vreme toga prosla i bravo, bravo i bravo za opstinu koja se trudi da obezbedi kucni red i mir. A oni kvazi majstori sto renovarijau stanove i njih bi trebalo dobro kontrolisati, da ne rade na crno, da dobiju rok za obavljanje radova a ne rade mesec dana. Trebaju raditi timovi po 20 ljudi po stanu, neka se udrtuze i podele, svakome po malo i odrade za par dana, a ne hoce njih 3oje da rade mesec i uzmu sve pare. Mislim ljudi dokle cemo da budemo budale i to tolerisemo, a vlasti poruka kontrolisite radnike koji rade na crno, pogotovo te sto prave buku.

Живчан_неки_лик

pre 6 godina

У стану изнад мог живи брачни пар са три мале девојчице (4,3 и скоро 2 године) које су хаос, али се не буним јер те бубице које их нападну понекад компензују баш културним понашањем. Пар пута су ми се њихови родитељи извињавали због буке - "нека их, порашће" само кажем. И ми смо били деца. И ми смо скакали по стану. И ми смо по цео дан шутирали лопту о зид зграде. Ја задрт једноставно не могу да будем.

evo i mene

pre 6 godina

Istina je da su deca zaista po prirodi bučna (čitaj zdrava). Ali, nije baš po decu dobro da ih stalno sputavaju u potrebama za kretanjem i govorom. I meni smeta što moje dete ustaje u 6-6:30h, ali to je normalno ako je uredno zaspalo u 20h. Ćutim i trpim, promeniće se i to. Samo onaj ko ima decu može da toleriše i razume ovakvu vrstu buke. Ja se neću ljutiti kad komšije iznad mene dobiju decu, i sve što ide uz njih. Uzdravlje!

ali stoka smo, bolje ne zasluzujemo

pre 6 godina

"samo mazga može i da pomisli da kažnjava ako je dete mlađe od 4-5 godina"

Ne bitno je koliko dete ima godina, bitno je da su roditelji tog deteta odrasle i odgovorne osobe, i NJIHOVA je odgovornost da smire svoju decu jer SIGURNO ne bi hteli da neko njima pravi buku kada oni hoce mir i tisinu. Ali mi smo takav narod da ne tretiramo ostale kako mi hocemo da budemo tretirani nego cemo da radimo sta nam se (pravno) moze. zato se i uvode kazne.

Ja svoje dete savetujem kako da se ponasa , i sta sam ja budala???

pre 6 godina

Galama dece po hodnicima koju roditelji ( a i uopsteno hodink nije mesto za to)koji dodju u goste puste da vise i prave buku po hodniku zgrade je za kaznu, i vecu od ove.

Trajko

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.

DŽo Limunada

pre 6 godina

Kakvi roditelji, takva su i deca, imam jednu porodicu iznad glave, Bože sačucvaj kakvi su i još i prete, ako ih opomeneš, Nemoj da ti siđem dole...

Trajko

pre 6 godina

Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...
(od sitnica nastaju velike stvari, 12. januar 2018 20:00)

Ako nesto trpim u zivotu, to su ta deca ujutru i ova vlast koja je dobra samo za kazne, namete i produbljivanje dna na kom se nalazimo. To sto sam slab na decu ne znaci da trpim i cutim na svasta, generalizujes i skaces u zakljucke. Deca ce porasti i prestati, samo neka su zdrava, srecna i pametna. A za ove da sklonimo na svakim izborima pokusavam da doprinesem, ali nazalost to nece skoro ako se ne osvestimo...

od sitnica nastaju velike stvari

pre 6 godina

Ja imam problem sa komsijinom decom u stanu iznad mog, u Novom Sadu. Ali mi nekako krivo da idem gore da im kazem da ih stisaju, ipak su to deca, i treba da se igraju... Nervira me samo u jednom slucaju, a to je kad su aktivni u 6 ujutru i trce bar jedno 20ak minuta non stop kao ludi. Kao da mi trce po glavi.
(Trajko, 12. januar 2018 19:34)


Naviknes da cuti,trpis prelazis preko svega i svacega i onda se pitamo zasto nam je ovako kako je.
Zar je nesto lose kad bi ti ili bilo ko drugi roditeljima te dece rekao pa dobro razumem decu ali ne moraju bas u 6 sati ujutru da skacu jbt...

BoltonBastard

pre 6 godina

Mi smo zemlja bankrot, finansije na staklenim nogama održavamo samo uz pomoć nameta, dažbina, harača, poreza vidite da i penzije ubrajaju kao "luksuz" industriju, privredu, poljoprivredu nemamo ništa pod Bogom milim što bi zemlji osiguralo prosperitet, napredak i iz čega bi radni narod izvlačio korist od kojeg bi živeo život dostojan čoveka! Samo se zadužujemo i vlast narodu stavlja omču oko vrata nekim fantomskim plaćanjem, kaznama, prinudama! A i mi kao narod imamo taj neki robovski mentalitet, koji je idealan da se nad njim sprovodi ovako nešto.

Jo

pre 6 godina

A jel' moze na kredit? Posto bih morao da se zaduzujem za ovo moje dvoje "umiljate" dece... Neki dan su mi zabranili da ih vodim u zooloski vrt, kazu "kvare i uznemiravaju majmune"...

Inace, ovo je super sve dok neki lokalni mafijas ne dobije dete... Onda cete njemu nositi pare...

Berlinerin

pre 6 godina

Kao prvo odgovor Berliner-u da u Nemackoj komsija moze odmah da se iseli ako mu smeta buka. To apsolutno nije tacno i prestanite molim Vas da sirite dezinformacije. U periodu kada je ovde takozvani "kucni mir" tj. izmedju 12h-15h i 22h-07h imate pravo na apsolutni mir. Pre jedno mesec dana su kod komsinice dosli unuci i to je bio stampedo i vristanje bez prestanka. U principu sam tolerantna i ne skacem na svaku buku ali oni su bas preterali. Ok., rekoh kod nje je uvek mir pa ne moram odmah da se zalim. Ali kako je to postalo nepodnosljivo u 22h sam otisla da se ljubazno pozalim na buku. Komsinica se je izvinila zbog neprijatnosti i ta deca se od tog trena vise nisu cula. I sto je najbitnije nije mi uzela za zlo vec i dan danas normalno komuniciramo. Nevezano za period "kucnog mira" imate pravo da se zalite i za remecenje mira i preko dana. Moram da priznam da ovde deca generalno prave manju buku nego kod nas. U zgradi imamo i bebe i malu decu ali ja ih skoro nikad ne cujem. Raduje me da se uvodi ovaj zakon u Srbiji. Ne bi trebalo da se preteruje jer je normalno da se deca i cuju ali s druge strane trebalo bi da se ljudi koji imaju bas probleme sa komsijskom decom malo odmore. Naravno prvo uz par opomena pa tek onda kazna.

Vapitanje vaspitanje i samo vaspitanje ...a ne pusti decu da bleje ceo dan napolju dok majke kafenisu

pre 6 godina

(sarma, 12. januar 2018 20:10)

Naravno da su deca nase najvece blago i buducnost ali ako ih mi uputimo bilo namerno ili svojim ne delovanjem na pogresan put ,nasa budnocnost nece biti svetla a ni buducnost nase dece nazalost.

blablabla

pre 6 godina

Letovanje, porodicni hotel. Malo dete zavija i place najveci deo dana. Slusas, mislis valjda su tu roditelji, alintontraje danima, pa pogledas malo sa svoje terase na tu drugu i ustanovis da jedan dan place od ujutru jer se probudio, verovatno i gladan i mokar, da su ga smestili na terasu na kojoj place jos sat i po dok ga majka ne uzme. Drugi put vidis da sedi ocajan u kolicima koja su na suncu, vreme 1 po podne i ludi. Sledeci put vidis da svi oko njega jedu on cvili ali njemu daju kada se oni najedu. Starije dete od jedno 5 godina ne place, ali gleda po ceo dan u neki ekran.
Srbi najcesce vole decu samo na recima. Zato i ima ovoliko propalih ljudi. Udrite minuse, ali se bar setite da izvedete decu napolje da se tako izduvaju nego da se valjaju po kuci ili da vriste po hodniku zgrade.

milan

pre 6 godina

Deca ne smetaju ali kosarkasko igraliste u naselju je vrh.Obicno leti oko 12 nocu krece svetsko prvenstvo 1 na 1 prenos uzivo za nas 300-400 (blizi centar Beograda).

mare

pre 6 godina

Sam predlog je apsurdan. Nikome ne smeta dete nego buka. Vuka je mnofo opsiran pojam. Buka deteta, odraslih pasa, kafica, automobila, gradjevinskih radova itd. Od celog spektra je izdvojeno samo dete

kultura se uči, ne stiče se rodjenjem

pre 6 godina

Apsolutno glupo i nepotrebno ,pa imamo kućni red koji lepo kaže kada mora biti mir o tišina!
(Siniša, 12. januar 2018 19:45)

Jeste samo nema ko da pročita a ako i pročita ne pridržava se uputstava....tako se ponašaju roditelji pa kako onda da nauče decu...vaspitanje i red kreće iz porodice i onda se preslikava na društvo i državu...a mnogi se pitaju što nam je država ovakva a ona je samo slika i prilika "nas" bahatih i sebičnih...

Stana

pre 6 godina

Kako se deca u Srbiji vaspitavaju, najbolje se vidi kada odete na more. Dok se sva druga deca igraju bez buke i znaju za meru (jer ih je neko naucio), nasa deca se cuju u krugu od 100 metara. Plaza je prilika da mi roditelji vidimo da su mali stranci drugacije vaspitavani i da se spremaju za postovanje sredine u kojoj ce ziveti. Mi nasu decu vaspitavamo da vole samo sebe, da niko nije kao oni. Zasto je to tako? Valjda pocinje danom rodjenja, kada odemo u porodiliste i medju 30 beba nepogresivo prepoznamo svoju, tako sto su se sve druge bebe us*ale, a samo nasa se ukakila.

ostoja

pre 6 godina

Ceo zivot nam prodje u nekim zabranima, ogranicavanjima, itd. Kako kaze stih "Pravila pravila, da bi me udavila"'. I sad ja treba svom detetu od 5 godina da, nakon sto je doslo iz vrtica, posle sa majkom ucilo brojanje i bilo predobro, da zabranim da u 8 uvece potrci par puta po stanu? Ne pada mi na pamet. Imace ceo zivot da trpi kazne i zabrane.
(Mare, 12. januar 2018 22:11)

Naravno, ali zato ces platiti kaznu, i jos jednu i jos jednu... Zar zaista neko moze da misli da mzoe da bude vekovima iznad zakona i postuje svoje zakone? Mi Srbi smo zaista primer kakav covek ne treba da bude. Ako cela EU ogranicava svoju decu, a uslov je da i mi to sprovodimo, ne vidim problem. Bice veca sloga u samim ulazima kada budemo jedni druge postovali. Ja stanujem u Beogradu i komsijama ispod su vec pisali dve prijave, ne znam koliko su ih odrapili, medjutim stanje se promenilo. Zar je moralo da dodje do prijava, zar je moguce da neko ne moze da razume da su red i mir osnova samog zakona i da se to striktno mora postovati?

idealno za punjenje budzeta

pre 6 godina

Nije to kazna za decu vec za buku tj. remecenje javnog reda i mira. Nije uopste bitno da li buku prave deca ili odrasli ili psi ili macke ili zvucnici ili lumpovanje - ako prelazi odredjeni broj decibela (u odredjenom delu dana, posto prag nije isti po danu, za vreme kucnog reda i kasno nocu) - sledi kazna.

Ja sam jednom platio zbog obicnog glasnog razgovora (niko nije vikao) oko 12/pola 1 nocu, jer je par komsija prijavilo da cuju glasove. Problem je sto su bahati policajci (tada komunalci nisu ni postojali) rekli da oni pisu kaznu po prijavi a zabole ih za merenje i ako hocu mogu da se zalim posle sudiji, ali dzaba posto ce vise verovati njima dvojici i komsijama koji su prijavili nego nama...

грађевинска мафија

pre 6 godina

Имати мир у кући је императив, није нормално да чујете комшију, па самим тим ни његову жену или децу. АЛИ, то је зато што се НЕ ПОШТУЈУ СТАНДАРДИ ГРАДЊЕ, а не зато што су деца "бучна", то је сасвим нормално стање... Законом су предвиђени тачни нормативи које морају да задовоље грађевински материјали како код спољних, тако и код преградних зидова. Погађате, инвеститори "штеде", а на техн. пријему им се "гледа" кроз прсте. И онда на крају следи накарадна одлука која санкционише последицу, а не узрок.

"Ако морам да слушам своју жену, не морам и туђу"

na tarabi svasta pise

pre 6 godina

(Ja, 13. januar 2018 09:26)

Ja pomislim na starije, bebe, bolesne, i zakljucujem da nemas pojma koliko su odmor i uredan zivot potrebni zdravom coveku. Onima sa posebnom hemijom u glavi i besposlenima najvaznije je da izive svoje hirove, bilo kada i bilo gde, ne mareci ni za koga. Idite u sumu, na 15km od ljudi, pa se praznite.