1. Od srca zelim da se svi hercegovci, bosanci, crnogorci i svi ostali veliki Srbi vrate tamo odakle su i dosli. Svanulo bi Srbiji istog casa.
    (Leskovcanin, 9. januar 2018 15:57)

    Koliko ja znam, u Leskovcu nema nikakvih Hercegovaca i Bosanaca, pa ne vidim da vam nešto sviće...
    Ako nisi znao, u Vojvodini, tačnije u Bačkoj su najrazvijenija ona sela u koja su kolonizovani Srbi iz Hercegovine nakon 2-og svjetskog rata, a u Sremu su danas najbogatija sela u koja su se naselili prognani Srbi iz Hrvatske, poput Kukujevaca pored Šida. Ljudi nisu čekali da im država nešto da, nego su radili i zaradili, otvarali privatna (porodična) preduzeća, napravili sebi pristojne kuće, dok starosjedioci i dalje žive u folksdojčerskim kućicama. Plus su i demografski popravili krvnu sliku Vojvodine, znajući da je ista imala najmanji prirodni priraštaj još u bivšoj Jugoslaviji.
    (Derventa RS, 9. januar 2018 22:30)

    # Link komentara

  2. Nezavisnost mozda, pripajanje Srbiji NIKAKO. Ni pod tackom razno. NE.(besna glista, 9. januar 2018 12:55)

    Budi siguran da dobar dio Srba iz RS-a i ne bi bio za pripajanje Srbiji, prvenstveno iz ekonomskih razloga...
    Osim Beograda i Vojvodine (mada i u istoj ima full siromašnih mjesta), ostatak Srbije živi otprilike isto ili čak i gore nego mi u Srpskoj. Prije par godina sam bio na svadbi u jednom gradiću u istočnoj Srbiji, i da budem iskren, iznenadio sam se u kakvoj nemaštini ljudi tamo žive... A taj kraj je prelijep, pogotovo idući uz Dunav, ima toliko turističkog potencijala koji nije ni 1% iskorišten, a od koga bi mogao dobar dio populacije da živi.
    Inače, iz grada sam koji je u prethodnom ratu dosta stradao, kao i okolna sela, pa je opet moja Posavina življa i bolji je standard nego u većem dijelu Srbije.
    Hvala svima koji nam žele dobro, a i onima koji ne žele!
    (Derventa RS, 9. januar 2018 21:45)

    # Link komentara

  3. Sad i on malo da prima oredenje, a ne samo, da ga daje!!
     (Smuleco, 9. januar 2018 21:04)

    # Link komentara

  4. I Ja....i da dozivim dan da budemo jedna zemlja !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (darko, 9. januar 2018 15:50)

    Ok. I šta onda?
    (123, 9. januar 2018 16:47)

    Ništa, ali će mu srBsko srce biti puno, za razliku od srBskog novčanika. Prazan bio, prazan ostao...
    (Pilot lovac vazduhoplovac, 9. januar 2018 17:42)

    # Link komentara

  5. Pa i ja im od srce zelim nezavisnost ali ne Dodiku nego nasem narodu tamo!
    (Petar, 9. januar 2018 12:25)

    Od čega nezavisnost? Od kredita? Strane pomoći? Nezavisnost ne postoji. Uostalom, "naš" narod tamo živi bolje od nas ovde.
    (MiM, 9. januar 2018 16:49)

    # Link komentara

  6. I Ja....i da dozivim dan da budemo jedna zemlja !
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (darko, 9. januar 2018 15:50)

    Ok. I šta onda?
    (123, 9. januar 2018 16:47)

    # Link komentara

  7. Samo da podsjetim... Srbija i Srbi su potpisali Dejtonski sporazum po kojem nezavisnost RS-a nije moguća i zakonita.
    (Alan Ford, 9. januar 2018 16:37)

    # Link komentara

  8. To je isto kao da Srbima unutar Bosne i nama na granici želi neko novi rat. Tragajte sa platama od 1500 evra za svojom idealnom državom u kojoj će živeti jedna trećina gradjana Hrvatske jedna polovina gradjana Bosne i tragajte za rešenjima i stavovima da jedna desetina Srba na Kosovu i Metohiji živi u granicama Srbije. Ako će da vas teši da nisu samo problem Muslimani Hrvati i Albanci i ja sam u sporu sa Srbijom.Niko nadležan nije želeo da spreči moj spor sa matičnom zemljom. Za mene nema plata,za mene nije politička pozicija ni u selu a da nepričamo o ozbiljnijim pozicijama u društvu. Za mene nema novca da radim privatno? Kako onda da i ja sa sebi sličnima konačno da ne poželim nezavisnost od ovakve Srbije. Milan Vlajković Srbin po nacionalnosti.
    (Vlajković Milan, 9. januar 2018 16:31)

    # Link komentara

  9. Ovo će ući u The best of Nikolic
    (pera, 9. januar 2018 16:29)

    # Link komentara

  10. I posle proglasenja nezavisnosti na pricest u novoizgradjenoj crkvi u Bajcetini kod Kragujevca od milion eura.
    (Samo bezati odavde, 9. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  11. Ma, lepo je sve to i prepametno zboriš domaćine Tomo.

    (Mada, ponekad se pitam šta ti sve to treba i što lepo ne ćutiš i krckaš debelu penzijicu u besplatnoj državnoj rezidenciji na Dedinju i u svojoj bespravnoj vikendici na Savi.)

    Nego, kad si već tamo blizu, aj' svrni do granice Karlobag-Karlovac-Virovitica, koju si nekad tako požrtvovano branio (pa čak i junački odbranio), pa nam referiši kakvo je stanje. U poslednje vreme dobijamo malo abrova odande, pa sam se nešto zabrinuo šta se tamo događa...
    (Aldebaran, 9. januar 2018 16:25)

    # Link komentara

  12. 25 godina ista prica a od nezavisnosti ni a.
     (Goran, 9. januar 2018 16:25)

    # Link komentara

  13. Srbija priznaje sve bivse republike u njihovim granicama, a da li je tako i obrnuto?? Ne priznaju Srbiju u granicama po UN? Kad neko zeli da menja granice Srbije onda moze zasto da ne , e ali ako neko dirne njihove granice e onda sledi "oganj i bes" sto bi reko Tramp. Kako da ne.
    (Stefan, 9. januar 2018 16:17)

    # Link komentara

  14. Ko je prisustvovao od evropskih lidera... sta se bre zanosite... samo balavite i zaglupljujete ovaj narod... narod vam bezi u inostranstvo, jer je svima pun k. od vaseg j.benog srpstva.... ajd zdravo
     (Stanimir Ceperkovic Caco, 9. januar 2018 16:16)

    # Link komentara

  15. Mi jesmo Srbi, svi, i mi i Srbi u Republici Srpskoj, volim taj narod tamo preko Drine, ali neka njih tamo a nas ovam gde jesmo. Ne bi nama bilo dobro da smo jedna drzava. Pre svega zato sto nasljudi iz Republike Srpske pljuju, govere Srbijanci su ovakvi - onakvi a ti isti Srbijanci su ih branili i ginuli za njih. Samo zbog toga ne ujedinjenju.
     (e ovako, 9. januar 2018 16:15)

    # Link komentara

  16. @miro split...Šjor Miro , da te nema trebalo bi te izmisliti .. na stranu zezancija , ali ovo što si napisao u desetak reči je vrlo ozbiljna reč. Čini mi se da svi tražimo polaznu tačku normalizacije života na Balkanu..ali nikako. Eto ti reče..ne treba tražiti..najbolji prijatelj je čoveku upravo onaj prvi koji živi do njega. Dosta više deljenja , parada, oruzja...bombardujte nas jagnjetinom , vinom , pesmom i smehom.
     (VUK, 9. januar 2018 16:15)

    # Link komentara

  17. Tomislave, hoces ti tvoje sinove da saljes u borbu za nezavisnost? Neces Tomo, uzivace u svojim dvorcima i vikendicama. Pusti taj narod tamo neka se pomire, neka zive u miru, neka rade..... Ne palite vise vatru! Tako ste nekada vikali Karlovac-Karlobag-Ogulin-Virovitica, pogibe silan narod zbog vas, a srbi iz Hrvatske prodjose najgore.
     (Rogi Obrenovac, 9. januar 2018 16:11)

    # Link komentara

  18. Hoce Toma da ponovo smanji Srbiju
     (Neintelegentan covek, 9. januar 2018 16:09)

    # Link komentara

  19. Gospodine Nikolicu, imali ste 5 godina predsednickog mandata da to kazete. Sad možete da pričate šta hocete, niko vas ne ferma ni 2%.
     (Sto se ni ja nesto ne setjam, 9. januar 2018 16:09)

    # Link komentara

  20. Čovek sam priznaje da govori u Putunovo ime. Sta tu ima da se priča dalje. Ostaje pitanje zašto bi Republika Srbija finansirala nekakvu Kancelariju za saradnju Kinom i Rusijom na čijem je čelu lobista strane države i otvoreni promoter njenih interesa .

    Ova vlast i Vučić moraju da se odluče : ili će kod Putina i time rizikovati sukobe sa jako neizvesnim ishodom po interese Srbije ili će u Evropu i da pokušamo svi zajedno da napravimo jedno normalo okruženje prijateljskih država koje se međusobno podržavaju. To naravno ne zavisi samo od Srbije , ali ona mora bar da pokuša da napravi iskrene korale u tom pravcu.
    (Vuk, 9. januar 2018 16:02)

    # Link komentara

  21. Pitanje za "pojedince iz Srbije", čime to Srbija hrani RS,pogledajte spoljno-trgovinsku razmjenu? Ko ono bijaše stavi onakvu tvrdu granici na Drini (da li mislite da je između Hercegovine i Hrvatske tako tvrda bila ili jeste i danas)? Ko je bio u svim dijelovima BIH zna o čemu govorim. Kao Srbin iz RS sam za otcjepljenje ili jaču samostalnost u okviru BiH,ali pripajanje Srbiji je nepotrebno, šta bi RS imala od toga. Hrvate iz BiH razumijem,dobiju pasoš Hrvatske i odoše,a šta mi i Srbija? Glavno je da su Srbiji Srbi iz RS krivi,njima uvijek neko kriv,a npr. de facto ode Kosovo! Naglašavam pojedincima, uglavnom sebičnim. Srbi iz RS samo ne žele da im Sarajevo uzima sve i naređuje,jer to više nije staro Sarajevo,pitajte stare sarajlije koji nisu Srbi šta imaju za reći.BIH je prekomplikovana i za nas koji u njoj živimo, pri tome pametni i vrijedni ljudi odoše vani,jedino se tu vodi zajedništvo. Nema nama sreće.
     (vpop, 9. januar 2018 16:01)

    # Link komentara

  22. Od srca zelim da se svi hercegovci, bosanci, crnogorci i svi ostali veliki Srbi vrate tamo odakle su i dosli. Svanulo bi Srbiji istog casa.
     (Leskovcanin, 9. januar 2018 15:57)

    # Link komentara

  23. Ja tebi vojvodo, ti meni serdare, a obojica znamo...
     (dusandrugi, 9. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  24. Srbija je garant Dejtona, Tomo, ex predsedniče Srbije.
    Idi kući, čuvaj unuke.
    (marija, 9. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  25. Sta rade ovoj Bosni... Ali ona opstaje evo stotinama godina i u težim okolnostima i uslovima.
     (071, 9. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  26. I Ja....i da dozivim dan da budemo jedna zemlja !
     (darko, 9. januar 2018 15:50)

    # Link komentara

  27. Već treći put ovaj nepismeni fašist vodi srbe u propast. Zapamtite jedno srbija nikad nije imala, a niti ce imati državu zapadno od Drine.Stvarno pasaluk vam se smesi, mada ni to niste zaslužili.
    (Ivica Zemunac, 9. januar 2018 15:47)

    # Link komentara

  28. Ma rat opet, ko ga j... krečićemo opet.
    (BosanacNO1, 9. januar 2018 15:36)

    # Link komentara

  29. Pa zar to i nije problem uvek i bio. Mi nikada nismo bili pošteni od raspada SFRJ. Prvo smo hteli da odvojimo tkz RSK od Hrvatske, onda smo hteli da scepamo parče BiH kao RS i od svega toga nama Kosovo ode.Ja sam sasvim siguran da tkz Kosovo nikad ne bi bilo nezavisno danas da nije bilo naših pokušaja da se igramo sa teritorijama.

    I još na svu našu muku mi sebi guramo prst u oko i priznajemo Krim kao deo Rusije.
    (Max, 9. januar 2018 14:56)
    POTPISUJEM. Ko hoce vece, izgubi iz vrece! I nisam bas siguran da li je Kosovo nas zadnji gubitak
    (otisao odavno, 9. januar 2018 15:29)

    # Link komentara

  30. Dok Bosna postoji makar I u ovom nedefiniranom obliku sve novonastale drzave iz bivse Jugoslavije u njoj mogu naci neki ostatak zajednicke proslosti a mozda I zacetak bolje buducnosti. To bi trebali uzeti u obzir svi politicari u regiji koji ocito I nisu najpametniji.
    Njezino rusenje bi konacno postavilo zidove medju nesretnim narodima koji ove krajeve naseljavaju.
    Koliko bi to bilo krvavo nije se tesko sjetiti iz nedavne proslosti.
    Trebalo bi to uzeti u obzir kada politicari iz komsiluka I susjedstva kreiraju nove ideje I granice.
    Vrijeme je da postanemo vise ljudi a manje Hrvati, Srbi ili Bosnjaci.
    (Dubrovacki pogled, 9. januar 2018 15:28)

    # Link komentara

  31. @AmarDoboj
    Nikolic vise nije bitan predstavnik Srbije. Bakir i dalje jeste za Bosnu. U tome je velika razlika.
     (aco, 9. januar 2018 15:21)

    # Link komentara

  32. Nikolic nije vise nikakav zvanicnik. Tako da sad moze da prica sta hoce, dok to nije slucaj sa Bakirom. Bakir sam prica u ime sta 3 naroda, sto nikako nema pravo.Nikolic prica u svoje ime.
     (Dare, 9. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  33. Od srca bosanskim Srbima želim da se pomire sa tim da žive u Bosni i Hercegovini
    i da druge rodne grude nemaju, da in je susid Bošnjak ili Hrvat bliži od najvećeg Srbina iz Šumadije
    Zbog toga neće bit manji Srbi, ali će bit veći ljudi.
    Ovo bi tribalo važit za sve na Balkanu.
    Meni se više ne ratuje.
    (miro split, 9. januar 2018 12:47)

    Dragi Miro, potpisujem svako slovo. Ovo isto pričam mojim rođacima iz Dalmacije zadnjih 28 godina, jer je jedino to živa istina. Pozdrav iz Beograda svim ljudima dobre volje.
    (Nenad, 9. januar 2018 14:57)

    # Link komentara

  34. Nije u pitanju inat nego zdrav razum.
    Politika je prljav posao.
    Mi treba da budemo jedine poštenjačine, a svi drugi igraju mutno?
    (Kole, 9. januar 2018 14:04)

    Pa zar to i nije problem uvek i bio. Mi nikada nismo bili pošteni od raspada SFRJ. Prvo smo hteli da odvojimo tkz RSK od Hrvatske, onda smo hteli da scepamo parče BiH kao RS i od svega toga nama Kosovo ode.

    Ja sam sasvim siguran da tkz Kosovo nikad ne bi bilo nezavisno danas da nije bilo naših pokušaja da se igramo sa teritorijama.

    I još na svu našu muku mi sebi guramo prst u oko i priznajemo Krim kao deo Rusije.
    (Max, 9. januar 2018 14:56)

    # Link komentara

  35. @Fočo, jel mislis da Federacija koja ima 50% nezaposlenih pomaze RS ? Jel mislis da Srbija sa 4 puta manje nezaposlenih i 50% vecim BDP po glavi stanovnika ima manje novca od Federacije ?
    (istoricar, 9. januar 2018 13:45)

    Ti si verovatno spreman da se odreknes svoje plate, penzije ili cega god da bi se RS domogla nezavisnosti? Takodje bi svoje radno mesto (ako ga imas) ili buduca radna mesta tvoje dece ustupio nokom iz "nezavisne" RS? Ja bo'me nisam! To sto Srbija ima (mozda) vise novca, ne znaci da ga treba poslati u RS. Zar nemamo i mi velikih gorucih problema?
    (ma idi bre!, 9. januar 2018 14:46)

    # Link komentara

  36. Neka budu nezavisni šta me briga ali niti će se pripajati Srbiji niti će nas uvlačiti u bilo kakve sukobe. Dosta je bilo!
    Bosna je Bosna, Srbija je Srbija.
    Laku noć i prijatno.
    (Pedja, 9. januar 2018 14:42)

    # Link komentara

  37. Niti nam je potrebno otcepljenje od Bosne,niti pripajanje Srbiji. Potrebnije nam je da imamo radna mjesta,dobre plate,dobar standard,da imamo obrazovanu djecu,da prihvatimo jedni druge bez obzira na nacionalnost ili religiju,da manje obiljezavamo proslost i stradanja,a vise se okrenemo buducnosti i boljem zivotu.Da gledamo jedni na druge sa respektom i postovanjem,prihvatajuci svoje a i tudje greske iz proslosti. Ne dozvolimo da drugi manipulisu nama,a pogotovo ne dozvolimo da mrznja i netrpeljivost koja dolazi od tih istih"manipulatora"utice na nas. Svi smo mi isti,svi smo mi obicni smrtnici bez obzira na religiju,obrazovanje,polozaj u drustvu,i trebali bi vise da se okrenemo jedni drugima u pozitivnom smislu,a ne da citavog zivota trazimo izgovor ,na racun drugih iz naseg okruzenja,zbog nasih problema u koje smo sami sebe doveli. Ipak,morate priznati,zivjeli smo svi zajedno u BiH,a danas se,nazalost,nasi politicari ponasaju kao da smo svi mi stranci,i kao da nikada nismo zajedno zivjeli jedni pored drugih. Pozdrav svim ljudima bivse nam Jugoslavije i svima nama Srecna Nova Godina i sve najbolje ,bez obzira sta nam kojekakva"elita"servira u nastojanju da izlijece svoje komplekse preko nasih ledja.
    (Slavko, 9. januar 2018 14:32)

    # Link komentara

  38. "Tada sam odlučio da se obratim našoj majci Rusiji i velikom predsedniku Putinu."

    Verovatno se oglasio sa: "Mama, molim te."
    (Pateticno do tacke povracanja., 9. januar 2018 14:30)

    # Link komentara

  39. @huligan. Da, apsolutno si u pravu. Tadasnja SRJ, odnosno Srbija koja je potpisnica Dejtonskog spirazuma je ujedno i GARANT da ce Republika Srpska u svemu postovati i sprovoditi svpje obaveze po osnovu DPS. Takodje, i Hrvatska je garant da ce hrvatska zajednica u BiH postovati DPS. Na ovo treba stalno pidsecati i Dacica, Vulina and company
    (garant, 9. januar 2018 14:28)

    # Link komentara

  40. Kako god. Ovo je prva izjava ovakvog tipa od nekog naseg bivseg politicara. Sta je sve Mesic npr govorio zadnjih deset i vise godina ili neki drugi. Mi smo jos i dobri. Ja licno zelim sve najbolje nasem narodu tamo!
     (Ivan S., 9. januar 2018 14:18)

    # Link komentara

  41. Dosta bre više dolivanja ulja na vatru. Dosta sukoba i podela. Gospodine Nikoliću prestanite da nam pravite probleme i ostavite ovu jadnu državu na miru i ne uvlačite nas u sukobe.
     (Жељко, 9. januar 2018 14:13)

    # Link komentara

  42. ZAr ovo nije malo komšije ...Kad Bakir kaze da se nada priznanju Kosova cijela Srbija se digne i mediji 5 dana samo bruje o tome ...Raatno stanje...
    A kad Srbijanski zvanicnik kaze da podrzava nezavinost RS to je ok ,jel?
    Ovo vase licemjerje vas je i koštalo Kosova ,Crne Gore...
    (amarDoboj, 9. januar 2018 12:45)

    I SFRJ ako cemo pravo...
    (jokejunior, 9. januar 2018 14:12)

    # Link komentara

  43. Sta je ovo cudno?
    Toma je u jednom trenutku zagovarao da nas Rusija nekako uzme pod svoje....

    Ne znam kako, ali valjda kao s v o j u isturenu teritoriju na Balkanu....
     (spring in january...., 9. januar 2018 14:10)

    # Link komentara

  44. Nista mi vise nije jasno, evo ja kao bosnjak, prihvatio sam RS, prihvatio sam i Dodika kao legitimno izabranog predstavnika srba, prihvatio sam je RS skoro pa ne zavisna s izuzetno sirokim ovlastima i ingerencijama. Ja samo zelim da zajedno napokon krenemo naprijed. Zemlja puna bogatsva i pametnog i vrijednog naroda bez uplitanja medjunarodnih faktora pogotovo Srbije i Hrvatske. Zelim da zivimo mirno u suzivotu ( kao sto jesmo stotinama godina).
    Ali opet se priziva rat, organizuju se vojne parade i daju se izjave da je RS republika to jest drzava. Kao ne moze RS u BIH pa sto ne bi pokusali? Je li iko ikad pokusao da radi na tim? Jedno nek je jasno, Banja Luka je moj grad kao sto je Sarajevo, i nadam se da isto vrijedi za Banja Lucane da je Sarajevo njihov grad. Ja ne mogu prihvatiti da mi se kaze da Banja Luka nije nasa nego Srbijanska i ko god to kaze igra se zivotima previse je propatila ova drzava da se opet rat desi. Ali izgleda da to Dodiku nije jasno a narod srpske kao da ne zna sta se desava.
    (Bosanac, 9. januar 2018 14:05)

    # Link komentara

  45. Ima logike.
    Zove se politika dvostrukih arsina.
    Ovi u Briselu su na tome doktorirali.
    Sto se i mi ne bi sluzili njihovim izumom?
    (Kole, 9. januar 2018 13:06)
    A tako znaci , ako su oni ludi ili naopaki hajde i mi ? Ako oni skoce sa mosta hoces li i ti ? Samo se inatimo , tu nas je ovo dovelo.
    (321, 9. januar 2018 13:33)

    Nije u pitanju inat nego zdrav razum.
    Politika je prljav posao.
    Mi treba da budemo jedine poštenjačine, a svi drugi igraju mutno?
    (Kole, 9. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  46. Od srca bosanskim Srbima želim da se pomire sa tim da žive u Bosni i Hercegovini
    i da druge rodne grude nemaju, da in je susid Bošnjak ili Hrvat bliži od najvećeg Srbina iz Šumadije
    Zbog toga neće bit manji Srbi, ali će bit veći ljudi.
    Ovo bi tribalo važit za sve na Balkanu.
    Meni se više ne ratuje.
    (miro split, 9. januar 2018 12:47) # Link komentara
    Nemam ništa da dodam.
    (nemanja.s, 9. januar 2018 14:03)

    # Link komentara

  47. @
    ..."Samo nemoj se ti više boriti za nas .Jedno jutro ću osvanuti u Mađarskoj.
    (VUK, 9. januar 2018 13:11)"...

    I...? Šta bi ti falilo??
    Živeo bi mnoooogo bolje - GARANTOVANO!
    (Abrakadabra, 9. januar 2018 14:01)

    # Link komentara

  48. Priznali mi ili ne, ali ovo sto im Nikolic zeli, zeli i bar 80% Srba.
     (mln, 9. januar 2018 13:49)

    # Link komentara

  49. @Fočo, jel mislis da Federacija koja ima 50% nezaposlenih pomaze RS ? Jel mislis da Srbija sa 4 puta manje nezaposlenih i 50% vecim BDP po glavi stanovnika ima manje novca od Federacije ?
    (istoricar, 9. januar 2018 13:45)

    # Link komentara

  50. Čemu to Nikoliću,RS i njezino stanovništvo treba da budu u sastavu Bih.,kao dio Bih.Šta vredi nihova samostalnost kad ne mogu da prežive sami,šta će Srbija da ih snabdeva i pomaže a ne može ni sebe sama,pa mi u Beogradu,Čačku,Nišu,Kragujevcu mi smo bre gladni.
     (Fočo, 9. januar 2018 13:34)

    # Link komentara

  51. Ima logike.
    Zove se politika dvostrukih arsina.
    Ovi u Briselu su na tome doktorirali.
    Sto se i mi ne bi sluzili njihovim izumom?
    (Kole, 9. januar 2018 13:06)
    A tako znaci , ako su oni ludi ili naopaki hajde i mi ? Ako oni skoce sa mosta hoces li i ti ? Samo se inatimo , tu nas je ovo dovelo.
    (321, 9. januar 2018 13:33)

    # Link komentara

  52. Kakav licemer,ostavi taj narod na miru!
     (dragan, 9. januar 2018 13:32)

    # Link komentara

  53. Vuk menja dlaku, ali ćud nikad!
     (čekić, 9. januar 2018 13:22)

    # Link komentara

  54. Jbt, nama je Toma ladno bio predsednik. Wow. Jos samo Palma....
     (Tetka imas 200 soma na zajam, 9. januar 2018 13:19)

    # Link komentara

  55. Neka neko obavijesti precednika Društva srpsko-kinesko-ruskog bratstva i jedinstva da je Srbija garant cjelovitosti BiH kao jedne države!
    (Huligan, 9. januar 2018 13:16)

    # Link komentara

  56. Samo nemoj se ti više boriti za nas .Jedno jutro ću osvanuti u Mađarskoj.
     (VUK, 9. januar 2018 13:11)

    # Link komentara

  57. Samo se ti nadaj! Ništa od toga, moj Nikoliću
     (Samo istina, 9. januar 2018 13:10)

    # Link komentara

  58. Ne damo Kosovo, a podrzavamo otcepljenje drugih drzava kao sto su BiH, Spanija ili Turska. Meni ovo nema nikakve logike.
    (Bree, 9. januar 2018 12:12)

    Ima logike.
    Zove se politika dvostrukih arsina.
    Ovi u Briselu su na tome doktorirali.
    Sto se i mi ne bi sluzili njihovim izumom?
    (Kole, 9. januar 2018 13:06)

    # Link komentara

  59. "Tako je. Bravo Nikolicu!"
    Evo samo da "propadnu" Amerika i NATO..
    (most, 9. januar 2018 13:03)

    # Link komentara

  60. Nezavisnost mozda, pripajanje Srbiji NIKAKO. Ni pod tackom razno. NE.
    (besna glista, 9. januar 2018 12:55)

    # Link komentara

  61. Ja tebi vojvodo ti meni serdare.
     (Stefan, 9. januar 2018 12:55)

    # Link komentara

  62. Bizarnost ove izjave u trenutku kada ne damo Kosovo prevazilazi sva ocekivanja od ovog politicara iz proslosti koja ce biti ubelezena crnim slovima u slavnu knjigu slavne istorije srpskog naroda. Ne moze se dobiti i pare i janje , ne moze se u jednoj polovini licnosti zalagati za jedno a u drugoj polovini iste licnosti za drugo. Ali Toma to moze.
    (hehe, 9. januar 2018 12:52)

    # Link komentara

  63. Blago nama s ovakvim "odlikašima"!
    (Tetak iz Kanade, 9. januar 2018 12:51)

    # Link komentara

  64. "Ne damo Kosovo, a podrzavamo otcepljenje drugih drzava kao sto su BiH, Spanija ili Turska. Meni ovo nema nikakve logike.
    (Bree, 09. januar 2018 12:12)"

    A, zato ima logike kada zapadne zemlje ne daju odcepljenje svojih teritorija i Republike Srpske, ali zato dozvoljavaju, podržavaju i na sve moguće načine podpomažu nesavisnost tzv. Republike Kosovo???
     (Muškarac 36, 9. januar 2018 12:51)

    # Link komentara

  65. To za Kosovo ili .....
     (Mislim, 9. januar 2018 12:51)

    # Link komentara

  66. Od srca bosanskim Srbima želim da se pomire sa tim da žive u Bosni i Hercegovini
    i da druge rodne grude nemaju, da in je susid Bošnjak ili Hrvat bliži od najvećeg Srbina iz Šumadije
    Zbog toga neće bit manji Srbi, ali će bit veći ljudi.
    Ovo bi tribalo važit za sve na Balkanu.
    Meni se više ne ratuje.
    (miro split, 9. januar 2018 12:47)

    # Link komentara

  67. ZAr ovo nije malo komšije ...Kad Bakir kaze da se nada priznanju Kosova cijela Srbija se digne i mediji 5 dana samo bruje o tome ...Raatno stanje...
    A kad Srbijanski zvanicnik kaze da podrzava nezavinost RS to je ok ,jel?
    Ovo vase licemjerje vas je i koštalo Kosova ,Crne Gore...
    (amarDoboj, 9. januar 2018 12:45)

    # Link komentara

  68. Da li piše u Dejtonskom sporazumu da Srbija mora hraniti i graditi Republiku srpsku?
     (Đorđe, 9. januar 2018 12:44)

    # Link komentara

  69. Ajmo hitno sednica Vučić Vulin Dačić i ostali bedemi stabilnosti u regiji i šire.
    (Gej Al Najlepši, 9. januar 2018 12:37)

    # Link komentara

  70. Ово се зове дипломата. Еј, он је био председник.
     (Kyle and Peel, 9. januar 2018 12:37)

    # Link komentara

  71. Ne damo Kosovo, a podrzavamo otcepljenje drugih drzava kao sto su BiH, Spanija ili Turska. Meni ovo nema nikakve logike.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bree, 9. januar 2018 12:12) # Link komentara

    Ima logike. Treba da radimo isto kao i svi. Politika dvostrukih arsina. Sta nam se svidja to i da zagovaramo.
    (ucimo od najboljih, 9. januar 2018 12:32)

    # Link komentara

  72. Tako je. Bravo nikolicu!
     (Sta uradi to Nolane Smithe??!, 9. januar 2018 12:32)

    # Link komentara

  73. Ne damo Kosovo, a podrzavamo otcepljenje drugih drzava kao sto su BiH, Spanija ili Turska. Meni ovo nema nikakve logike.
    (Bree, 09. januar 2018 12:12)

    Ne mozes da poredis babe i zabe.
     (Stefan, 9. januar 2018 12:30)

    # Link komentara

  74. Jednom radikal uvek radikal!
    (slavko, 9. januar 2018 12:29)

    # Link komentara

  75. Pa i ja im od srce zelim nezavisnost ali ne Dodiku nego nasem narodu tamo!
    (Petar, 9. januar 2018 12:25)

    # Link komentara

  76. On je predstavnik vlade???
     (Vlado, 9. januar 2018 12:21)

    # Link komentara

  77. До јуче говорио како су сви који живе у БиХ Босанци, а сад жели независност РС. Желим и ја, да не буде забуне, само указујем на лицемерје наших политичара.
     (Душан Силни, 9. januar 2018 12:20)

    # Link komentara

  78. Auuu, jaka „nezavisnost“ koja zavisi od Nikolića !!! To im dođe kao napisano na ledu i okrenuto prema suncu.
    (Remington, 9. januar 2018 12:18)

    # Link komentara

  79. Zasto bi se ujedinili?... samo da imamo jos jedan teret na ledjima ka EU....
     (Vegetarijanac, 9. januar 2018 12:15)

    # Link komentara

  80. Ne damo Kosovo, a podrzavamo otcepljenje drugih drzava kao sto su BiH, Spanija ili Turska. Meni ovo nema nikakve logike.
     (Bree, 9. januar 2018 12:12)

    # Link komentara

  81. Срећан Дан Републике Српске из Новог Сада!
    (Петар, 9. januar 2018 12:10)

    # Link komentara

  82. Ovo je već davno prevazišlo Alana Forda.
     (billy_the_cat, 9. januar 2018 12:09)

    # Link komentara