1. Косово је изгубљено давно давно, још 1945. када су комунисти дошли на власт и када је ваш велики Ћопави Загорац дао аутономију српској територији.
    (За ове који причају да је Косово изгубљено 19, 9. januar 2018 21:29)

    # Link komentara

  2. Našla krpa zakrpu.

    Amfilohiju ne zaboravljam govor na Đinđićevoj sahrani, a gospodi iz dijaloga neću da pamtim ništa. Bezvredni su i jedni i drugi.

    Nismo Srbi zbog Kosova i nećemo prestati da to budemo i da meteor udari o njega. Došli smo u 7 veku a na Kosovu su već bili nečiji grobovi, što nas nije sprečilo da ga prisvojimo.

    Ima vrednijih reči za citiranje u novinama:

    ' Srbi smo, braćo i sestre, onda kad živimo dostojno, kad se Bogu molimo, kad imamo srce koje oseća drugoga.

    Kad imamo sposobnost da ćutimo kad treba da ćutimo.

    Kad znamo da govorimo kad treba da govorimo.

    Da imamo osećanje i saosećanje za drugoga – to smo izgubili a to naši sveti preci nikad nisu bili.'

    Vladika Grigorije
    (Je*eš Kosovo, izgubili smo NAS!, 8. januar 2018 23:41)

    # Link komentara

  3. Niti je Amfilohije dobro odabrao trenutak i temu dobro sročio,niti su ovi istupi odbrane Vucica korisni i uputni.Sve se dogadja kao posledica nereda i nerada na utvrdjivanju jadne gradjanske i nacionalne strategije.Drugacije mišljenje je bogatstvo i treba diskutovati,a nikako anatemisati.Ne stvarajmo mit od bili koga.Ne činimo nikoga nedodirljivim.Ostavimo prostor za dijalog i borbu mišljenja.Sta postižu ovi sto su zalegli u busije?Po meni,samo pokazuju da nedovoljno shvataju i nedovoljno dobro rade ono za šta su izabrani ili zasta su zaduženi i postavljeni.
    Amfilohije misli to.Iznesi,argumentovano šta ti misliš.
    Pobogu,dozovimo se pameti.
    (Djed Gavrilo, 8. januar 2018 23:26)

    # Link komentara

  4. I da huće, Vučić ne može izdati Kosovo - Kosovo je iz/dato onog dana kada je u 1999. u Kumanovu potpisan mirovni sporazum a potvrđeno 2008., kada je Kosovo proglasilo nezavisnost i nedugo posle toga pa do danas je tu nezavisnost priznalo više od 100 država.
    (Samosvesna gradjanka, 08. januar 2018 19:18)

    А шта је резолуција УН 1244.?
    Ако је њихово, зашто траже да им га дамо?
    Ако је њихово, зашто га отимају?
     (Ђенерал, 8. januar 2018 23:24)

    # Link komentara

  5. Vi koji ne zivite na KiM barem u zadnjih 18 godina, da se uzdrzite komentara na Amfilohijeve reci jer mi vidimo sta se ovde sa nama zbiva i sta se oko nas desava. Koja to pokrajna u nekoj drzavi ima svoj pasos, svoju licnu kartu, svoj izvod, svoje vozacke dozvole, svoju vladu, svoju carinu, svoj ustav ... I cije je onda Kosovo kada jedan predsednik Srbije ne sme da dodje bez prethodne najave.
    (Metohijanac, 8. januar 2018 23:04)

    # Link komentara

  6. a koliko znam posao mitropolita nije politika!
    (Milos75, 8. januar 2018 15:55)

    Politika je posao za neke, a dužnost za sve ostale.
    (Nebojša, 8. januar 2018 23:00)

    # Link komentara

  7. ја више верујем амфилохију
     (ИБАРСКА ЗУМЗАРА, 8. januar 2018 22:53)

    # Link komentara

  8. Аааа, значи то је тај дијалог о Косову...
     (sempervivum, 8. januar 2018 22:08)

    # Link komentara

  9. HAHAHAHAHA, ovo je ludo. Amfilohije bacio udicu a somovi se upecali.
    A svi znaju, i Amfilohije i somovi, da je sve ovo prazna prica, jer Kosovo je odavno nezavisno, svoja drzava, i Srbija tamo nema nikakvog uticaja, osim malo na severu.
    Kosovo ima svoju policiju, brani ga vojska, srpska vojska i policija tamo ne smeju da privire.
    Bio sam na Kosovu 2 puta, postoji drzavna granica, i iz pravca Srbije i iz pravca Crne Gore, prava granica, sa policajcima, carinom, kosovskom zastavom, pregledaju pasose i licne karte.
    Cemu onda ova galama?
    Ovde nije pitanje da li ce Srbija priznati Kosovo, nego je pitanje samo KADA CE priznati Kosovo.
    To je realnost, tako da ove prica Amfilohija i politicara su samo mlacenje prazne slame.
    (Zivkovic, 8. januar 2018 22:08)

    # Link komentara

  10. Ovo je super potez. Podbodes i cekas reakciju. A branioci lika i dela velikog vodje se upecali ko somovi. Nema tu niko neki plan. Vec se pitanje KiM koristi u dnevno politicke svrhe.
    (Milutin, 8. januar 2018 20:18)

    # Link komentara

  11. ... Videcete Vucic ce izdati Kosovo!
    (Makavejev, 8. januar 2018 15:51)

    I da huće, Vučić ne može izdati Kosovo - Kosovo je iz/dato onog dana kada je u 1999. u Kumanovu potpisan mirovni sporazum a potvrđeno 2008., kada je Kosovo proglasilo nezavisnost i nedugo posle toga pa do danas je tu nezavisnost priznalo više od 100 država.
    (Samosvesna gradjanka, 8. januar 2018 19:18)

    # Link komentara

  12.  Zar nije upravo predsednik pozvao na "unutrašnji dijalog" o Kosmetu? Kakav je to dijalog ako se protiv sagovornika pokreće kompletna pro-vladina propagandna mašinerija i na svakom koraku čujemo kritike Vučićevih dušebrižnika.na izneseno mišljenje.
    (Dragan, 08. januar 2018 17:05)
    Dijalog da, ali civilizovan. A to znači da Amfilohije netreba da lepi etikete ko je izdajnik ili a ko ne.
    Znam da je i sam Vučić komunicirao na sličan način do pre 5-6 godina.
     (Ložač, 8. januar 2018 18:31)

    # Link komentara

  13. Kako to misliš da plaća PDV? Da uvedu kase i fiskalne račune?
    (only fools and horses, 8. januar 2018 16:38)

    Upravo tako. Hocu da mi pop da fiskalni racun kad mi naplati krstenje 100e. Hvala. Bog vam pomogao.
    (Sad se pravis blesav kume, 8. januar 2018 17:19)

    # Link komentara

  14. Reci ti pope tvojim pajtasima mantijasima da rasprodaju Audije, Mercedese i BMW-e i od tih para pomognu srpski narod na Kosovu, umesto sto vec 3 decenije huskas naivni srpski narod da ide iz poraza u poraz...
    (Trampe Srbine, 08. januar 2018 16:50)

    Амфилохије је учинио јако много за КиМ, а што се тиче твог текста, био би ефектнији уз мале промене, да нпр.овако звучи:
    Reci ti predsednice tvojim partijasima politikantima da rasprodaju Audije, Mercedese i BMW-e i od tih para pomognu srpski narod na Kosovu, umesto sto vec 3 decenije huskas naivni srpski narod da ide iz poraza u poraz...
     (Тата спалио Ђенку, 8. januar 2018 17:11)

    # Link komentara

  15. Ovo više nije samo političko, već i sudbinsko pitanje čitavog naroda, pa i države ako hoćete. Zato svi, pa i SPC (naročito), mogu i treba da iznesu svoje viđenje situacije u državi. Zar nije upravo predsednik pozvao na "unutrašnji dijalog" o Kosmetu? Kakav je to dijalog ako se protiv sagovornika pokreće kompletna pro-vladina propagandna mašinerija i na svakom koraku čujemo kritike Vučićevih dušebrižnika na izneseno mišljenje, dok na odgovor onoga kome su izneti stavovi upućeni treba da čekamo nedelju dana? Napadi na neistomišljenike režima će se nastaviti dok predsdednik ne izađe pred kamere da "smiri situaciju", po običaju.
    (Dragan, 8. januar 2018 17:05)

    # Link komentara

  16. Како изгледа тај унутрашњи дијалог о Косову и Метохији који води Влада Републике Србије?
    Могу да кажу шта имају на тему Косова спортски савези, удружења, невладине организације...
    Међутим, када о томе проговори неко ко је тамо провео мало више времена а долази из институцији која је на тим просторима присутна 800 година и захваљујући којој смо опстали, "Напредне шапе" показују своје право лице.
    Држава и црква су одвојене. Тачно. Нити један црквени великодостојник не учествује у процесу доношења државних одлука и не бира народну власт, а са друге стране ни државни органи не бирају црквене великодостојнике. Дакле нема ни "папоцезаризма" нити "цезаропапизма".
    Али какве то има везе са људским правом на слободно изражавање свога мишљења? То није мешање цркве када неки владика каже свој став. Па, Србија је демократска земља.
    Никоме не смета што суверена Република Србија шаље нацрт промена Устава РС Венецијанској комисији. Никоме не смета што предлози закона чији је предлагач Влада РС пре уласка у скупштинску процедуру иду у "Брисел" на потврду? То није мешање?
    Косово и Метохија је било отето и 1389 године, али га се нисмо одрекли, него смо га вратили након пет векова. Јевреји такође након 1000 година враћају Јерусалим, јер га се нису одрекли. Косово и Метохија је поново отето, па ће можда за 200 година једном опет бити наше, ако ми сами не потпишемо "правно обавезујући споразум са Косовом" и "не омогућимо пријем Косова у УН".
    Изгледа да је Апел погодио право у центар.
    (Stevan, 8. januar 2018 16:55)

    # Link komentara

  17. Reci ti pope tvojim pajtasima mantijasima da rasprodaju Audije, Mercedese i BMW-e i od tih para pomognu srpski narod na Kosovu, umesto sto vec 3 decenije huskas naivni srpski narod da ide iz poraza u poraz...
     (Trampe Srbine, 8. januar 2018 16:50)

    # Link komentara

  18. Ako i neka, to je njihov drugar. Zato crkva treba da plaća pdv i da članovi svake crkve odgovaraju za svoje postupke.
    (Goran, 08. januar 2018 13:21)

    Kako to misliš da plaća PDV? Da uvedu kase i fiskalne račune? Ako misliš na poreze na zaradu, to da. Treba da plaćaju, svi, i crkve i advokati, i taksisti, i svi koji rade na crno i oni koji su lažno na minimalcu.
    A što se odgovornosti tiče, pa odgovaraju isto koliko i svaki drugi građani, kao i svi pred zakonom. Ne razumem poentu. Možda ste mislili na političku odgovornost, ili odgovornost za izrečeno mišljenje. Pre bih rekao da mislite na udbašku odgovornost, da hapsite za javno izrečen stav i kritiku vlasti.
     (only fools and horses, 8. januar 2018 16:38)

    # Link komentara

  19. "Predsednik Srbije Aleksandar Vučić neće komentarisati izjavu mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija do 14. januara

    Pa zamislite šta bi on radio u direktnom sučeljavanju na nekoj TV, kada mu treba šest dana da smisli šta da odgovori mitropolitu.
    (zluradi, 8. januar 2018 15:33)"

    Ti si bac vickast! Ajde probaj da se setis kad je Vucic negde ucestvovao u direktnom tv duelu otkad je dosao na vlast?
    (Zmaj, 8. januar 2018 16:34)

    # Link komentara

  20. Amfilohije Radovic nek prvo izadje iz audija ili ga proda i npr. da te pare narodu na KiM. Pa onda neka prica o necemu.
    (stevan NS, 8. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  21. Dokle smo mi stigli, da čovek mora da bira između Amfilohija i Vučića?
    I da još pritom izabere Amfilohija, jer je uspeo da iznervira Đurića, Vulina i Selakovića.
    (Aki, 8. januar 2018 12:37)

    Najbolji komentar na ovu temu!
    (Ja sam takođe Aki, 8. januar 2018 16:10)

    # Link komentara

  22. СПЦ никада није ”изместила” седиште Патријаршије из Пећи. Пећка Патријаршија је и даље престоница српског Патријарха у почасном смислу. Ако си хтео да кажеш да је СПЦ напустила и издала Косово и Метохију, то просто није тачно. Распитај се о бројном стању монаштва у српским манастирима, па ћеш видети да је у косовским манастирима главнина српских монаха и монахиња, а они су увек најважнији и најјачи део цркве, много важнији него владике. Монаси и монахиње СПЦ који живе на Косову и Метохији у нашим манастирима увек су уз српски народ, помажу старима, болеснима и сиромашнима и одлазе тамо где нико други не сме.
    (Владе, 8. januar 2018 14:12)

    Samo se ti teši, ubeđuj samog sebe i živi u iluziji. Dobra strana života u iluzuji je to da je sve moguće i sve želje se ispunjavaju. Na primer, da Srbija pobedi NATO.

    A stvarno mi se dopada ovo tvoje "Пећка Патријаршија је и даље престоница српског Патријарха у почасном смислу", svaka čast!

    Danas sam naućio nešto novo: postoje stvarne i počasne prestonice! Ma, čovek se uči dok je živ!
    (Fidelio, 8. januar 2018 15:56)

    # Link komentara

  23. Ja koliko znam posao mitropolita nije politika!
    (Milos75, 8. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  24. Zanimljivo da na političkoj sceni Srbije danas, niko ne zna da da odmjerenu politički korektnu izjavu koja će izraziti stav, sa kojim ne moramo da budemo saglasni ali poštovati zbog načina na koji je saopštena. Kod nas odmah "oštro i na prvu" i to ljudi koji imaju najmanje moralno pravo (Selaković) na takvo nešto. Pogledajte samo ko su perjanice tj kritičari. Selaković, Vulin , Mihajlović, Nešo... Svi udomljeni, a prije članstva u sekti kokuzi.
     (anfakbls, 8. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  25. Neka vode racuna malo o Crnoj Gori.
    (Milos, 8. januar 2018 15:54)

    # Link komentara

  26. Referendum oko Kosova i tacka. Neka narod odluci.
     (Veverica, 8. januar 2018 15:53)

    # Link komentara

  27. Đe su bili ovi dušebrižnici, zajedno sa Vučićem, dok su Albanci ubijali Srbe po Kosmetu ? Mitropolit je masakrirane sahranjivao, dok su dotični arlaukali po Beogradu.
    (Pg, 8. januar 2018 15:53)

    # Link komentara

  28. Anfilohije izneo sumnju i brigu što je normalno za čoveka njegovog ptofila. Vučić bi iz nepotrebne reakcije, fol brižnika, mogao da zaključi koga ima u koaliciji i oko sebe.
     (poltronizam, 8. januar 2018 15:53)

    # Link komentara

  29. Steta je sto se svestenici bave politikom i nekim stvarima koje im ne prilice, umesto da se bave produhovljavanjem naroda i da ga uce Bozijim zapvestima.
    (Anica, 8. januar 2018 15:52)

    # Link komentara

  30. Kome je do Kosova neka ide dole da ga brani. Ja hoću u EU i NATO
    Na Kosovu nikad nisam bio niti ću ići i ne zanima me
    (lajavi krelac, 8. januar 2018 11:38)
    Zato postoji referendum...zamisli da ja na primer hocu da se pripojimo Bugarskoj i da mi Bugarin bude predsednik...svako ima svoje misljenje,ali ako tebi ne treba ima kome treba...ako sutra sandzak kaze hocemo drzavu,opet se neko pojavi i kaze meni sandzak ne treba i tako do zadnjeg parceta zemlje....onda je moj predlog bolji da se pripojimo Bugarskoj.
    (zloba, 8. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  31. Videcete Vucic ce izdati Kosovo!
     (Makavejev, 8. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  32. Митрополит Амфилохије на најбољи начин показао да СНС у ствари није до унутрашњег дијалога већ до наметања једног мишљења, које заправо то и није. Иначе ово је дивна прилика да се НВО активисти удруже са СНС ботовима против једног слободно израженог става.
     (Бата Стојковић, 8. januar 2018 15:51)

    # Link komentara

  33. A pahomije bavi li se vradzbinama??
    (Vladica, 8. januar 2018 15:50)

    # Link komentara

  34. Ljudi, dajte više da vidimo taj Apel za Kosovo i Metohiju. Napadaju se potpisnici apela, ali niko da kaže šta tamo piše. To vlasti očigledno znaju, ali nam ne kažu, već napadaju ličnost Amfilohija.
    (Dejan, 8. januar 2018 14:51)

    Tako je! Prihefajte tom apelu i Tominu platformu za Kosovo. Kad već čitamo, da obe stvari odradimo o istom trošku...
    (Maslačak, 8. januar 2018 15:40)

    # Link komentara

  35. Ovoga puta je Vučić u pravu 100%.
    (poštar, 08. januar 2018 11:37)

    Naravno, kad nista nije rekao.
    (Bugarski grafolog, 8. januar 2018 15:04)

    Samo je potpisao. A Amfi se pravi kao da to ne zna...
    (Bugarski astrolog, 8. januar 2018 15:36)

    # Link komentara

  36. Predsednik Srbije Aleksandar Vučić neće komentarisati izjavu mitropolita crnogorsko-primorskog Amfilohija do 14. januara

    Pa zamislite šta bi on radio u direktnom sučeljavanju na nekoj TV, kada mu treba šest dana da smisli šta da odgovori mitropolitu.
     (zluradi, 8. januar 2018 15:33)

    # Link komentara

  37. Cekaj bre zar ovi nisu drugari? I jedni i drugi sluze da zamajavaju narod i bahate se na nasim grbacama...
    (Sabre, 8. januar 2018 15:20)

    # Link komentara

  38. Izrazis malu sumnju u vodju i od Mitropolita postanes vracara!!!
    (Monarhista, 8. januar 2018 15:18)

    # Link komentara

  39. Подршка митрополиту.
     (munze srb, 8. januar 2018 15:12)

    # Link komentara

  40. Ova priča me podseća na jedan vic u kome sedi jedna Romska porodica i zamišlja pitu od sira. Najstariji kaže : Kad bi imali pitu ja bi uzeo onaj najveći krug. Njegova žena kaže : Ja bi onaj drugi najveći. Malac kaže: Ja bi ono iz sredine. Na to ga najstariji lupi po ruci i kaže: Jedi redom.
    Tako i ovi. Šta da radimo s Kosovom o kome se više ništa ne pitamo. Neko bi sve neko deo pa dele jedni drugima packe. A niko ih ne pita o tome ništa. Samo lepo kaže da dok postoji taj problem ništa od EU. A jedni bi u EU a drugi ka Rusiji. Neko bi u NATO neko na istok. I tako zadnjih 100 godina. Niko ne nudi način rešavanja. Samo krupne reči upućene biračkom telu. Jad i beda.
    (Milan, 8. januar 2018 15:10)

    # Link komentara

  41. Ukoliko razne nevladine organizacije, medijski moguli, novinari, udruženja građana, ambasadori mogu da iznose svoje stavove o raznoraznim temama , može to i Amfilohije i kao građanin i kao crkveni velikodostojnik. Što ne znači da ćemo mi kao društvo a priori usvojiti njegove stavove . Demokratija nije jednoumlje liberala kao ni bilo kog političkog pravca .
     (Maka@, 8. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  42. Podrska Amfilohoju!
    (Srba, 8. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  43. Ovoga puta je Vučić u pravu 100%.
    (poštar, 08. januar 2018 11:37)

    Naravno, kad nista nije rekao.
     (Bugarski grafolog, 8. januar 2018 15:04)

    # Link komentara

  44. Srpska Napredna Stranka protiv Srpske Pravoslavne Crkve
    (lamanca, 8. januar 2018 12:42)


    Amfilohije ne cini SPC....Ovde se uopste ne vodi nikakva borba izmedju crkve i drzave, vec je ovde iskazano misljenje pojedinca. Veliko je pitanje da li je ovo uopste licno misljenje Amfilohija...
    (Marija, 8. januar 2018 14:30)
    Srpska Napredna Stranka ne cini Srbiju i nikako nije SRBIJA. Srbije je bilo i bice sa ili bez SNS-a. Svi znamo cije se misljenje protura kroz pojednice SNS-a. Probaj da razmisljas bez sendvica.
    (lamanca, 8. januar 2018 15:03)

    # Link komentara

  45. Ljudi, dajte više da vidimo taj Apel za Kosovo i Metohiju. Napadaju se potpisnici apela, ali niko da kaže šta tamo piše. To vlasti očigledno znaju, ali nam ne kažu, već napadaju ličnost Amfilohija.
    (Dejan, 8. januar 2018 14:51)

    # Link komentara

  46. Vrlo smelo sa njegove strane! Dal ima činjenice da to dokažu?
    (Maja, 8. januar 2018 11:24)


    Ima li druga strana cinjenice da dokaze svoje tvrdnje? Sve se svodi na "mislim", ali ipak formulisano kao cist napad.
    (Ina, 8. januar 2018 14:42)

    # Link komentara

  47. Srpska Napredna Stranka protiv Srpske Pravoslavne Crkve
    (lamanca, 8. januar 2018 12:42)


    Amfilohije ne cini SPC....Ovde se uopste ne vodi nikakva borba izmedju crkve i drzave, vec je ovde iskazano misljenje pojedinca. Veliko je pitanje da li je ovo uopste licno misljenje Amfilohija...
    (Marija, 8. januar 2018 14:30)

    # Link komentara

  48. Frka momci ... frka ...
     (Aleksandar Veliki, 8. januar 2018 14:27)

    # Link komentara

  49. Dal' je moguce da pojedini ovde ne vide sustinu, nije sustina da je kosovo vec otislo, vec priznavanje kosovo od strane srbije, sto bi bio presedan i prvi slucaj u svetu, da jedna drzava prizna deo teritorije, koji je od njenog postanka u njenom sastavu, kao nezavistan, o tome se radi a ne o tome dal je tamo neki janko, stanko ili branko priznao nesto s cim nema veze, srbija je ovde u pitanju i taj njen gradjanin koji bira onog ko ce ga predstavljati. Amfilohije je samo rekao ono sto vidi svako iole svestan i nezaslepljen kojekakvim obecanjima , onih koji hoce da otmu deo srbske terotorije.
     (ernesto che, 8. januar 2018 14:23)

    # Link komentara

  50. Подршка митрополиту! Кад се склони магла коју бацају ботовима, види се суштина: Србија протерана са Ким, гранични прелази, укинуто судство, Срби да би имали мобилни број морају узети косовска документа и још много тога. Све то под Вучићем.
    (Лаки, 8. januar 2018 14:21)

    # Link komentara

  51. Amerika se zaledila.
    Evropa utopila u poplavama.
    U CG zemljotresi.
    A u Srbiji Božić na plus 18°C!
    I još vam ne valja Vučić!
    Vučić se iskreno bori za Kosovo: Srbi znaju a Albanci ne priznaju.
    Čovek iskreno odrađuje zadatak zbog koga je Srbiji nametnut: da Ameri ne izdržavaju na KiM 40.000 vojnika, po 600-700 miliona $ mesečno, već samo neophodnih par stotina zbog baze Bonstil.
    Ne obećava se vojsci i policiji zalud brda i doline zadnjih nedelja, dezerter obučen u crninu vrši smotre... Sve je otišlo u - Honduras!
    Napredni koalicioni partneri Haradinaj i Tači.
    Vojska je na potezu, ako se ne opamete brzo, posle raspustiti vojsku i ukinuti vojne penzije, oduzeti stanove, rasturiti "cvećaru"...
    Živio Amfilohije!
     (Kvazimodo Sorabius, 8. januar 2018 14:18)

    # Link komentara

  52. Do sada vam je odgovarao?!?Ista ste vi ekipa,ne verujem u dobre namere ni njegove niti vase.
    (Kin, 8. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  53. Rekla bih da je Amfilohije pod velikim uticajem opozicije!
    (Goca, 08. januar 2018 10:40)A ja bih rekao da si ti bot.
    (kkdldh, 8. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  54. @DSH011:

    СПЦ никада није ”изместила” седиште Патријаршије из Пећи. Пећка Патријаршија је и даље престоница српског Патријарха у почасном смислу. Ако си хтео да кажеш да је СПЦ напустила и издала Косово и Метохију, то просто није тачно. Распитај се о бројном стању монаштва у српским манастирима, па ћеш видети да је у косовским манастирима главнина српских монаха и монахиња, а они су увек најважнији и најјачи део цркве, много важнији него владике. Монаси и монахиње СПЦ који живе на Косову и Метохији у нашим манастирима увек су уз српски народ, помажу старима, болеснима и сиромашнима и одлазе тамо где нико други не сме.
    (Владе, 8. januar 2018 14:12)

    # Link komentara

  55. Dok uziva u komforu velike kuce i premijum nemacke limuzine govori o braci i sestri na Kosovu. Pa nisu se popovi borili dole, nego su sedeli ususkani u Beogradu. Sada popuju ovima koji rade nesto na poboljsanju zivota.
    (Camaro, 8. januar 2018 14:12)

    # Link komentara

  56. Do sada je Amfilohije bio jedina prava opozicija diktatorsko-mafijaško-marionetskom režimu u C.G,a sada to postaje i srpskom.Realno srpski režim sve više liči na crnogorski.Interesantno sa koliko mržnje nastupaju naprednjaci prema svakom ko se ne slaže sa politikom njihovog gospodara.Prošle godine su napali i patrijarha Irineja,koji je tražio jasan stav režima po pitanju pregovora o Kosovu.Povodom famoznog predsednikovog poziva na pregovore o Kosovu,mediji su mnogo pažnje poklanjali onoj drugoj strani,Vuku,Čedi,Čanku i sl,koja Kosovo smatra teretom,kojeg se treba što pre osloboditi.Međutim niko iz SNS-a njih nije prozivao i kritikovao.Iz toga se može zaključiti kakav stav ima režim i da Amfikohije govori istinu,a to će naravno boleti,jer do juče su to bili nacionalisti,koji zahtevali od Đinđića i Koštunice da vrati vojsku i policiju na Kosovo.Mislim da većina građana to prepoznaje,jer nisu slepi vernici režimskih medija.
     (bolna istina, 8. januar 2018 14:11)

    # Link komentara

  57. Da ustao protiv ratova i da nisi osvetavao tenkove i blagoslovio ratne zlocince,sad bismo imali i Kosovo i normalno drustvo.
     (Haler, 8. januar 2018 14:11)

    # Link komentara

  58. Rezultati rada mitropolita Amfilohija u CG mu nikako ne idu u prilog, mitropolija koja obuhvata tri najstarije, najuticajnije i najbogatije srpske episkopije zetsku, hercegovacku i budimljansku je u okvirima CG gde on stoluje i upravlja svedena na 29% Srba, dok se CG otcepila od Srbije, usla u NATO i priznala Kosovo. Amfilohije je svojom podrskom Milu protiv Momira, zadrtim antikomunizmom koji je podrazumevao i velicanje raznih cetnika i monarhista sumnjivih biografija, ucescem u rusenju Slobodana Milosevica kao i brojnim nehumanim izjavama i porukama o manjinama skoro ponistio visevekovni rad Svetog Save i Nemanjica, Jovana Vladimira, Svetog Vasilija i Njegosa koji su uspevali i Albance i katolike da prevedu u Srbe, a njemu ne uspeva ni Srbe da sacuva Srbima.
    (Oxi, 8. januar 2018 14:11)

    # Link komentara

  59. Definitivno je zapalio javnost Amfilohije svojim sramotnim nastupom.
    (GajbexG, 8. januar 2018 14:09)

    # Link komentara

  60. Ma raspišite referendum pa neka narod kaže šta misli.
    (Branko, 8. januar 2018 14:09)

    # Link komentara

  61. A sad ne valja crkva, a? Pa izbacite je iz skole onda ako smete.
     (riko, 8. januar 2018 14:08)

    # Link komentara

  62. Pogodila ih istina,Amfilohije je apsolutno u pravu.Svaka cast gospodine Radovicu,pun pogodak.Puna podrska vama i SPC.
     (Dzeger, 8. januar 2018 14:06)

    # Link komentara

  63. Ne u Srbiji, nego medju pripadnicima jedne partije. Nije SNS Srbija.
     (milan perovic, 8. januar 2018 14:06)

    # Link komentara

  64. Srbija je sekularna drzava i to jasno stoji u Ustavu Srbije. Mitropolit bi trebalo na Bozic da nam propoveda duhovne stvari, a ne siri mrznju i bistri politiku.
    (Blagoje, 8. januar 2018 14:05)

    # Link komentara

  65. Kod nas su odavno odvojene crkva i drzava! Bolje da se on bavi crkvom nego politikom.
    (Andjelija Komic, 8. januar 2018 14:05)

    # Link komentara

  66. Браво Амфилохије! Треба храбрости за то, живи под огромним притиском од стране власти у ЦГ а усуђује се да брани Косово! Што се тиче издаје, Вучић је већ у интервјуу у Новостима најавио да ће Косову дати столицу у УН, према томе издаја се спрема. Ми по резолуцији 1244 имамо право на 1000 полицајаца и 1000 војника на Косову, зашто власт не инсистира на томе? Зашто су ступили у коалицију са терористом харадинајем? Зашто преговарају у Бриселу кад он није надлежан за Косово. Као што рече председник Путин, свако решење у оквиру резолуције 1244 је прихватљиво...
    (Чова, 8. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  67. a boli vas istina?
     (perun, 8. januar 2018 14:04)

    # Link komentara

  68. Čovek rekao istinu, koju svako sa dva grama mozga vidi...
     (Brade, 8. januar 2018 14:00)

    # Link komentara

  69. Za neobavestene i zaostale u titoistickom uredjenju, Srbi se vise ne plase i ne stide da kazu da su vernici i da im je potrebna crkva koja ce biti duhovni cuvar i vodic ovog naroda kao celine, kao i svakog pojedinca u okviru te celine, koji je izabrao duhvnost umesto ispraznosti. Ono sto vi svestenicma hocete da zabranite, zapravo je njihov posao. Ono sto vi banalno nazivate politkom, zapravo su zivotne svari i problemi ovog drustva. Ne, treba da izadje crkveno lice pred narod i da prica kako se sade rotkve, a ne kako se razara Srbija i taj isti narod.
    (Ja, 8. januar 2018 13:59)

    # Link komentara

  70. A Kosovo odavno prodao ili ti izgubio Sloba a ovi sad mlate praznu slamu.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Andrej, 8. januar 2018 13:04)
    Bravo za komentar. Mene samo zanima da li postoji iko u ovoj zemlji ko ovo može da ospori i da li iko ima realan i razuman način kako bi mi vratili Kosovo i Metohiju.
    (Branko, 8. januar 2018 13:59)

    # Link komentara

  71. Amfiliohije treba da se stidi svoje odore jer on predstavlja crkvu i Boga a pravoslavlje treba da siri ljubav i veru a ne da se bavi politikom zarad licne materijalne dobiti ....Sramota.
    (Iva, 8. januar 2018 13:58)

    # Link komentara

  72. Амфилохије ми генерално није симпатичан, многи ставови су му средњовековни, али Вучић је тај који је позвао на "унутрашњи дијалог" о Космету. Па ето и ово је неко легитимно мишљење. Дијалог је аргументована размена ставова тако да - изволите Председниче, разговарајте. Али за промену нормално и цивилизовано, ако је икако могуће, без ангажовања страначке пропагандне машинерије и личним нападом на све који имају другачије мишљење. Што иначе увек ради.
    (Станко, 8. januar 2018 13:57)

    # Link komentara

  73. Znaci ovako izgleda taj unutrasnji dijalog o Kosovu? Neko izjavi svoj stav a na njega se onda baci drvlje i kamenje?
    (Proka, 8. januar 2018 13:25)

    # Link komentara

  74. Круг се полагано затвара и сви они који су годинама пљували митрополита Амфилохија, сада морају да признају да је доследан и да увек говори истину, без длаке на језику. Не морате га волети али га морате поштовати. Све три гарнитуре власти у Србији - Милошевићева, демократска и СНС сматрале су и сматрају Амфилохија за свог противника, јер је свакој рекао истину у лице ко су и какви су. Камо среће да Вучић након ових речи стави прст на чело и да размисли шта ради, уместо што он и његове марионете нападају митрополита Амфилохија.
    (Владе, 8. januar 2018 13:24)

    # Link komentara

  75. Najjace mi je sto se crkva buni a prvi su izmestili patrijarsiju iz Peci.... toliko o tome....
    (DSH011, 8. januar 2018 13:21)

    # Link komentara

  76. Ako i neka, to je njihov drugar. Zato crkva treba da plaća pdv i da članovi svake crkve odgovaraju za svoje postupke.
     (Goran, 8. januar 2018 13:21)

    # Link komentara

  77. A Kosovo odavno prodao ili ti izgubio Sloba a ovi sad mlate praznu slamu.
     (Andrej, 8. januar 2018 13:04)

    # Link komentara

  78. A sta je Vuciceva izjava da je spreman da pod odredjenim uslovima dozvoli uclanjenje Kosova u UN, ako ne veleizdaja? Koliko znam u ustavu Republike Srbije, na koji se on zakleo da ce ga cuvati i braniti i dalje pise da je Kosmet neodvojivi deo Srbije.
    (Kir Stefan Srbin, 8. januar 2018 13:04)

    # Link komentara

  79. Najaci su ovi iz SPO kritikuju politiku protiv zapada pa protiv nato pa na vlasti zajedno sa SNS koja napada mitropolita i optuzuje ga da je americki covek i da ga podrzavaju ovi sa N1. Vrh vrhova.
     (Kaznjeni crv, 8. januar 2018 13:02)

    # Link komentara

  80. i ja vise verujem crkvi nego vladi...
     (ica, 8. januar 2018 12:57)

    # Link komentara

  81. Amfilohiju treba objasniti da je odavno proslo vreme srednjeg veka kada je crkva cesto poistovecivana sa drzavom.Srbija je sekularna drzava i neka svako radi svoj posao.
    (Ivica, 8. januar 2018 12:47)

    # Link komentara

  82. Problemi u crveno- crnom , klerikalno- kvazipolitičkom raju ? Ko je veći rusofil , ko je više antizapadnjak i " patriota"..

    Ruku na srce, ovo se i očekivalo. Vučić je u duši radikal , on nema hrabrosti ni preterane želje da sprovede ono šta je obećao nekima i što na kraju i treba da se uradi da bi ova zemlja išla dalje. Risto ga samo podseća na njegove " obaveze" kao radikala , a on se ljuti.

    Ova tragikomedija treba da se završi na izborima. Treba menjati ljude koji nisu u stanju da rešavaju probleme, zbog kojih zemlja stoji i koji bi da uživaju privilegije statusa quo. Da EU i SAD žmure na to što rade ovde ( sve što im padne na pamet) , a da se obaveze ne ispunjavaju. To neće moći.
    (Vozdovac, 8. januar 2018 12:46)

    # Link komentara

  83. Amfilochije je rekao ono što drugi ne smeju da kazu.
     (Banderaš, 8. januar 2018 12:45)

    # Link komentara

  84. Niste vi dostojni da komentarisete mitropolita! Sram vas bilo
    (jedan od 84%, 8. januar 2018 12:44)

    # Link komentara

  85. Aco Srbine, Aco srbine...
    (lerr, 8. januar 2018 12:43)

    # Link komentara

  86. Bilo bi veoma interesantno cuti sta o Amfilohiju i njegovim stavovima ima da kaze Srpska pravoslavna crkva i Partijah.
    Zasto se istrcavaju Vulin, Selakovic,Djuric i njima slicni braniovi lika idela A.Vucica.
    (mico, 8. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  87. Srpska Napredna Stranka protiv Srpske Pravoslavne Crkve
    (lamanca, 8. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  88. Istina boli ? Necista savest
    (Pera, 8. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  89. Ne bih bio decidiran kao Amfilohije,ali ceo tok Briselskog dijaloga( izvučen od strane drugih političkih opcija iz UN) plaši da se nešto može dogoditi. Uostalom, i Patrijarh je u Poslanici govorio o KiM ...Podrška apelu,a ne bilo kojoj političkoj opciji,ili srnaci.
    (dragiša, 8. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  90. "Patriota - osoba koja se može najjače derati bez znanja o onome o čemu se dernja".

    Mark Twain

    Sukobi patriota su baš zanimljivi,a još su zanimljiviji kada je u pitanju teritorija koja već 20 godina nije pod kontrolom patriota koji su je izgubili.
     (BeKo, 8. januar 2018 12:41)

    # Link komentara

  91. Amfilohije je rekao ono što misli većina u Srbiji,
    samo što su neke Vučić i kompanija već ubedili da je prodaja KiM nešto sasvim normalno.

    Zato su i dovedeni.
    Vrhunac bezčašća je glasanje za Haradinaja, nezabeleženo u srpskoj istoriji.
    Ako to nekome nije jasno taj je u velikom problemu.

    Podrška potpisnicima apela protiv prodaje KiM!!!
    (marija, 8. januar 2018 12:41)

    # Link komentara

  92. Istina boli ? Necista savest
    (Pera, 8. januar 2018 12:40)

    # Link komentara

  93. @Zemun grad SPO

    "Kosovski sukob, poraz, a kao rezultat toga, kapitulaciju uz gubitak teritorije nisu skrivili Kostunica, Djindjic, Tadic i Vucic, ni njihovi rezimi, vec vlast crveno-crne koalicije sa Slobom. Mirom i Seseljem na celu."

    Zemunac, a jel u toj Slobinoj vladi 99' bio kojim slučajem i Vuk Drašković?
    (res non verba, 8. januar 2018 12:40)

    # Link komentara

  94. KiM je de facto i de iure priznata i nezavisna drzava. Niti ko pita Vucica, a pogotovo popa Amfilohija za misljenje. Dok to ne objasnite narodu, jos uvek deca nece znati gde su granice Srbije.
    (M. Radosavljevic, 8. januar 2018 12:40)

    # Link komentara

  95. Sve je u pravu
     (jgku, 8. januar 2018 12:39)

    # Link komentara

  96. Вртим малопре канале на ТВ-у и наилазим на Пинк где гостује дежурни СНС политички аналитичар и прича неке приче о Амфилохију, његовој великој и тајној љубави са Ђукановићем... Одмах сам помислио како је дотични вероватно нешто рекао о Вучићу, јер овакве небулозе и специјални аналитичари се на Пинк не доводе због неких огавних изјава Амфилохија, већ због дирања "свеца". И ето, сада читам ову вест.
    (Иван-Ниш, 8. januar 2018 12:38)

    # Link komentara

  97. Kakva je ovo rezirana predstava za naord, pa ni Šekspir im nije ravan! Toma rekao jos 2012 kako nikada nece vise biti predsednik u Pristini, pa je dosao Briselski sporazum, pa onda najava stolice u UN ... Onda se budi Dart Vejder, da bi Luk Skajvoker izasao kao pobednik pred narod i objasnio 14. januara kako je to jedina opcija. Uz armiju R2D2 botova koji ce mu pisati komentare u stilu: "Iskrenim zalaganjem predsednika Vucica spasli smo sto se spasti moze, sto je odgovorna i mudra politika ..." i tako dalje.

    Nego, kapirate li vi vec jednom da je PISMENIM ljudima u Srbiji jos 1999 bilo jasno da je Kosovo izgubljeno. Ovi sto misle suprotno su ocigledno ili totalno nepismeni ili su prespavali poslednjih 30 godina.
    (kokos, 8. januar 2018 12:38)

    # Link komentara

  98. Dokle smo mi stigli, da čovek mora da bira između Amfilohija i Vučića?
    I da još pritom izabere Amfilohija, jer je uspeo da iznervira Đurića, Vulina i Selakovića.
    (Aki, 8. januar 2018 12:37)

    # Link komentara

  99. zašto na crkvu ne gledate kao na najstariju (srpsku) nevladinu organizaciju (a zapravo instituciju) čiji je osnovni zadatak briga za srbe.
    to onako kao ateista kažem.
    (biće nam lakše, 8. januar 2018 12:35)

    # Link komentara

  100. Уместо што оркестрирано нападају Митрополита, боље би било да пажљиво сагледају сва своја дела и речи и на време исправе ако је нешто погрешно. Митрополит само искрено и храбро изговори оно што већина народа мисли.
    (Ана, 8. januar 2018 12:35)

    # Link komentara

  101. Ne zna se ko je gori!
    (dragan, 8. januar 2018 12:29)

    # Link komentara

  102. Nekako, ipak, više verujem Amfilohiju, nego li ovima...
    (Vlada, 8. januar 2018 12:26)

    # Link komentara

  103. Prvi put ne znam dal da dam + ili - na komentare, jer ni jednu ni drugu ekipu ne gotivim.
     (gannicus, 8. januar 2018 12:24)

    # Link komentara

  104. Amfilohije je potpuno u pravu. Pogledajte samo, otkad je AV na vlasti Kosovo dobija sve više elemenata nezavisne države,posle svake Vučićeve inicijative po potanju KiM, posle svake njegove inicijative Kosovsk nelegalna vlast donese neki zakonski akt koji učvršćuje Tačijeve i Haradinajeve pozicije na Kosovu. Samo glup i naivan (bot) čovjek to ne vidi i neće da prizna
    (Stefan, 8. januar 2018 12:23)

    # Link komentara

  105. "Napredne šape mu priskaču u pomoć,
    kad neko vređa gazdu, il kad je dosadan,
    Vulin je sa svojim timom tu da spasi dan..."

    Kesiću proroče.
    (Braindead, 8. januar 2018 12:19)

    # Link komentara

  106. Čovek kaže šta misli, a oni polude... Tolko o unutrašnjem dijalogu...
     (Toma, 8. januar 2018 12:18)

    # Link komentara

  107. "Selaković je rekao da se mitropolit Amfilohije "bavi vradžbinama","
    ... e ako je to rekao Selakovic, onda to sigurno mora biti tako!
    (vidoje, 8. januar 2018 12:17)

    # Link komentara

  108. Frka aa?
     (manituami, 8. januar 2018 12:16)

    # Link komentara

  109. Amfilohije je rekao istinu.Samo što će AV to da umota u oblandu tipa"To je zbog naše dece i naše budućnosti".
     (milan, 8. januar 2018 12:07)

    # Link komentara

  110. hn, da li više verujem Vučiću i Vulinu ili Amfilohiju? Ja dileme nemam, ipak nas je crkva održala.
     (djuc, 8. januar 2018 12:02)

    # Link komentara

  111. Toma Nikolic je rekao u predizbornoj kampanji 2012 na severu KiM: tako mi Boga kada dodjem na vlast sve cu pocepati sto je potpisao Boris Tadic za KiM.
     (Bora, 8. januar 2018 11:58)

    # Link komentara

  112. Šteta što nemam kokice :) Zanimljivo - vladika crnogorski pomene predsednika Srbije, a pola ministara iz vlade se oseća prozvano da mu odgovori, tačnije svi osim osobe koju je pomenuo.
     (Mandrak, 8. januar 2018 11:56)

    # Link komentara

  113. Bacaju 'kosku' da ne ispadne da se niko bas uopste nije bunio. Na istoj su strani svi, do sada je vec kristalno jasno.
     (Milica, 8. januar 2018 11:56)

    # Link komentara

  114. MA moze covek da pria sta hoce, ipak je u godinama. Ko zna, mozda mu je neko od nasih suseda platio da tako nesto kaze, crnogorci, siptari ili neko treci.
    (Jale, 8. januar 2018 11:56)

    # Link komentara

  115. Vaaauuu. Lavina uvreda. Jednom sumnjom Amfilohije zatalasao. Pogodio u sridu...
    (rade, 8. januar 2018 11:55)

    # Link komentara

  116. Svako ima pravo na svoje misljenje , a veliki broj ljudi dozivljava trenutno stanje u zemlji kao doba velike izdaje i unistenja Srba .Ovakva politika predsednika i vlade definitivno vodi ka priznmanju Kosova od strane nase zemlje. Sama reakcija politicara na izjavu amfilohija pokazuje da je sve sto je rekao tacno ....
    (Njegon, 8. januar 2018 11:55)

    # Link komentara

  117. @Zemun grad SPO
    Prosto je neverovatno kako ti u svojim komentarima zaboravljas Vuka i Danu Draskovic koji su po tebi "Nevini" , pa nisu svi Lobotomirani da ne znaju sta su ovi komunisti "nacionalisti" radili s'kraja osamdesetih i pocetka devedestih gde su na svojim mitinzima sejali strah i trepet svima koji nisu Srbi, a tek kad je V. Drsksvic prozivao Mesica da crtju geografske karet ...jos pre sukoba u ex YU ..., i sad ste u kolaciji sa kim, ali da ne pricam kako ste Zorana Dj. smenil sa mesta gradonačelnika BG i nakong toga Vasu pljacku..., ima toga jos puno kao i kod AV, Slobe i Šešelja, ja nabroja ono cega se vecina seca.
     (Rajko, 8. januar 2018 11:55)

    # Link komentara

  118. Леле...колико смо ми пропали, кад ја хватам себе да држим страну Амфилохију....
    (Aleksa, 8. januar 2018 10:58)

    Isto. Da se čovek zaplače ko vodi našu državu.
    (korto, 8. januar 2018 11:24)

    Kako možete da mu držite stranu? Taj čovek nema šta da traži u politici. Svi imamo pravo da nam se nečija politika ne sviđa, ali ne može da se ospori da je Vučić dosad političar koji najviše radi na odbrani Kosova i na sprečavanju njegovog bespovratnog gubitka.
    (Zoran, 8. januar 2018 11:53)

    # Link komentara

  119. Aha boli vas istina a znali ste nazadnjaci praviti ne mire po Srbiji nazivajuci Borisa Tadica Ustasom i izdajnikom Kosova i ako nista potpisivao nije.
     (Goran, 8. januar 2018 11:52)

    # Link komentara

  120. Sa ovakvim govorom mrznje, stvarno je preterao.
    (Lidija, 8. januar 2018 11:52)

    # Link komentara

  121. Zašto se crkva meša??
    (REX, 8. januar 2018 11:52)

    # Link komentara

  122. Ovaj covek je stvarno uzasan covek koji izjavljuje strasne stvari.
    (lo, 8. januar 2018 11:52)

    # Link komentara

  123. Ovo što radi +Amfilohije bilo bi isto kao kada bi Vulin optužio sveštenoslužitelje da: bogosluženja obavljaju na maternjem a ne na crkvenoslovenskom jeziku, skraćuju liturgije, tolerišu žene u crkvi koje ne pokrivaju glavu ...
    (d76, 8. januar 2018 11:48)

    # Link komentara

  124. Kakav god da je Amfilohije njegova logika i pranje ruku mi je upečatljivije od salve napada aparačika koji ralativizuju izdaju drzavnih interesa kroz napad na ovog čoveka.
    (Branko Potezica, 8. januar 2018 11:46)

    # Link komentara

  125. Амфилохије Радовић је својим рукама , без икакве пратње КФОР-а сахрањивао убијене Србе у Метохији јуна 1999.-е, за то време министар информисања Вучић је седео у Београду.
     (теразијски, 8. januar 2018 11:45)

    # Link komentara

  126. Amfilohije je pokazao da nije više neki vernik, čim se bavi vradžbinama i proricanjem sudbine pa zna ko je izdajnik a ko ne.
    (Nikola, 8. januar 2018 11:43)

    # Link komentara

  127. Svakim danom, u svakom pogledu, tonemo sve dublje.
    (Supernaut, 8. januar 2018 11:42)

    # Link komentara

  128. Preko Amfilohija, Jankoviceve i Djilasove patriJote narucili su ovaku izjavu zarad izazivanja nestabilnosti. Lepo, uvek ce im drugi biti kriv kako bi opravdali sopstvene namere. Gospodo iz opozicije, prestanite da prizivate devedesete.
    (milica, 8. januar 2018 11:41)

    # Link komentara

  129. A sta kaze A.V licno.Ili on nece da se bavi tamo nekim trivijalnostima jednog popa.Genijalno,kada ne bi da se zamera jednom delu javnosti koji podrzava sve gluposti SPC,onda pusta marionete da govore umesto njega.
    (mix, 8. januar 2018 11:41)

    # Link komentara

  130. Do nedavno svi Srbi su ziveli u jednoj drzavi, a Kosovo je bilo u sastavu Socijalisticke Republike Srbije. Ni Vucicu ni Amfilohiju ni to tada nije bilo po volji, a sada, eeeeeeeeee a sta sada?!
    (Yugocinik, 8. januar 2018 11:40)

    # Link komentara

  131. Mitropolit crnogorsko-primorski Amfilohije Radović oko pitanja Kosova ne treba da deli ljude na patriote i izdajnike, već je Kosovo tema oko koje treba svi da se okupimo kako bi se pronašlo najbolje rešenje.
    (Tihomir, 8. januar 2018 11:40)

    # Link komentara

  132. Ako svi ga napadaju, znaci da Amfilohije je u pravo.
    (Mamer N'goj, 8. januar 2018 11:39)

    # Link komentara

  133. Opa, okrenuli se njini, protiv njih. Koliko je sve trulo ovde. Samo nemisleći čovek može da proguta ovo što sadašnja vlast radi. Jedino ako bi svi bili kao zlatne ribice. Iako Amfilohija ne cenim, makar je ostao dosledan i pokazao jednu osobinu, da s njim znaš na čemu si, kao i sa Šešeljom. A naša sadašnja vlast, ne dao bog nikome. Jedini stav koji uporno slede jeste opstanak na krmi, savršeno ih nije briga kud vode ovaj brod.
    (Saša, 8. januar 2018 11:38)

    # Link komentara

  134. Vucic vs Amfilohije, kao borba dva supervillain-a :))))
     (Svaka cast, 8. januar 2018 11:38)

    # Link komentara

  135. Kome je do Kosova neka ide dole da ga brani. Ja hoću u EU i NATO
    Na Kosovu nikad nisam bio niti ću ići i ne zanima me
     (lajavi krelac, 8. januar 2018 11:38)

    # Link komentara

  136. Ovoga puta je Vučić u pravu 100%.
     (poštar, 8. januar 2018 11:37)

    # Link komentara

  137. Deco, slušajte sveštenika. Ne činite svetogrđe. Ako predsedniku treba toliko poslušnika da se brani, onda i nije neki predsednik.
     (Jovan M., 8. januar 2018 11:34)

    # Link komentara

  138. Ne znam samo zasto se trpa u posla koja nisu njegova, ima on dovoljno i svojih poslova, bar bi trebalo..
    (Jovan, 8. januar 2018 11:34)

    # Link komentara

  139. @ (Zemun grad SPO, 08. januar 2018 10:53)

    A gde je bio Vučić kad je Srbijom harala crveno-crna koalicija?
     (Sećam se, 8. januar 2018 11:34)

    # Link komentara

  140. Kako brane vodju ahahaha
     (NemanjaBB, 8. januar 2018 11:33)

    # Link komentara

  141. Vulin i Đurić u svakoj antivučić čorbi mirođija.
     (siniša, 8. januar 2018 11:33)

    # Link komentara

  142. Amfilohije nije neko čije izjave treba shvatati ozbiljno...
    (Jovana, 8. januar 2018 11:33)

    # Link komentara

  143. Pravo je vladike Amfilohija da misli šta hoće, ali činjenica da je stanje u njegovoj mitropoliji što se tiče Srba poražavajuće. Vučić tu nema nikakve ignerencije, već samo Amfilohije i njegovi parohijani.
    Vladika vidi trun u oku brata svojega, a brvno u svom oku ne vidi.
    (Milic, 8. januar 2018 11:17)

    Za tvoju INFORMACIJU od 1992 do danas, u Crnoj Gori je SPC obnovila i sagradila 592 crkve i manastira (petstodevedesdve), proveri koliko je Srbija, osim Tominih, Gasicevih i ostalih. Mitropolite Bog te na danasnji dan pogledao, i na pomoci ti bio vo veki vekova. Amin
    (ISTINA, 8. januar 2018 11:33)

    # Link komentara

  144. Funkcioneri SNS ne podnose istinu, pa kada se ona izrekne, svi pobesne.
    (Penzionerka, 8. januar 2018 11:32)

    # Link komentara

  145. Istina boli. Ovaj napad mi djeluje isti kao napad dosovaca poslije sahrane Djindjica na Vladiku. Vidi se da im je isti mentor Beba Popovic.
     (Ivan, 8. januar 2018 11:32)

    # Link komentara

  146. Amfilohije svaka ti cast otvorio si nam oci.
     (горанцрногорац, 8. januar 2018 11:32)

    # Link komentara

  147. Kaze Vulin da kosovska nezavisnost slabi od kada su Vucic i oni na vlasti....daj Bože da je tako al voleo bih da objasni u kojim sve oblastima on vidi da ta nezavisnost slabi? Amfilohije, sa druge strane, nastavlja da se mesa u drzavne poslove, razumem njegovu brigu kao vernika, al ima dosta vernika koji mozda dele iste brige kao on, i sta sad, treba svi da nagadjamo i optuzujemo drzavni vrh za izdaju?
    (Mirko, 8. januar 2018 11:29)

    # Link komentara

  148. Amfilohije je pričao svašta o ženama i o abortusima i niko se nije obazirao. Ali kada dirne Vučića onda se ceo državni vrh uključi. Strašno.
    (Luka, 8. januar 2018 11:29)

    # Link komentara

  149. Pocelo je. Udaraju jedni po drugima. Samo tako, samo tako...nastavite :)
     (Profesor, 8. januar 2018 11:28)

    # Link komentara

  150. Srbija - država u kojoj popovi uče političare o politici, političari uče popove o religiji, pevaljke brinu o javnom zdravlju, doktori o ekonomiji, dezerteri i keramičari o odbrani zemlje, poslastičari o kulturi...
     (serb_alien, 8. januar 2018 11:27)

    # Link komentara

  151. Uplitanje u politiku nekih važnih vladika SPC nije nikad bilo dobro, pa i iz najboljih namera davalo katastrofalne posledice. Od pre Drugog svetskog borba protiv konkordata, pa podržavanje (engleskog) prevrata 27 .marta što je dovelo do nacionalne katastofe, pa očijukanje vladike Nikolaja Velimirovića 30' sa fašizmom, sve do otvorene podrške Ljotiću i to pred pred kraj rata. Pa onda razbijanje crkve u Americi, jer je patrijarh navodno crveni i radi za službu ( sad, što su oni radili za američku službu, to sad kao nema veze), pa otvorene izjave Čikaškog vladike ( opet za račun američke službe) tih pedesetih, da je "Stepinac žrtva komunističkog terora"....Pa sumanute dernjave Atansija Jeftića po SPO kvazičetničkim mitinzima s početka 90-ih, koje su praktično još više povećavale podele i vukle ka gradjanskom ratu ( veoma "mudri" potezi, samo nam je još gradjsnki rat medju Srbima trebao), a kad smo kod samog Amfilohija, ima tu za omanju knjigu, ali recimo najpoznatije, krštenje Čede u Ostrogu , pa podržavanje Mila na sudbonostnim izborima 1997, pa i kasnije paktiranje za njegovom vlašću kad je trebalo oćutati, znao da je oćuti, kao na primer sad kad se Crna Gora okrenula protiv Rusije, a crkve u CG ne bi ni bilo da nije bilo iste te Rusije ( da ne pričam o parama koje su stizale na Cetinje iz St Peterburga, no čisto crkvenih stvari, kao rukopoloženja i blagoslova od Ruskog patrijarha, dok su u Srbiji u to vreme sveštenike postavljati Carigradski fanarioti...)
    (totalwar, 8. januar 2018 11:27)

    # Link komentara

  152. Djuric i ekipa kada su slali voz crkvu na Kosovo salali su iste poruke kao Anfilohije jer su mislili da je to u tom trenutku isplativa politka za njih. Svirali su u istu ratnu trubu kao i Anfilohije, a sada opet iz politickog pragmatizma i koristljublja po notama koje im je zadao Vucic udaraju po svom prijatelju i istomisljeniku Anfilohiju kao da je bubanj.
    (DAVOR, 8. januar 2018 11:27)

    # Link komentara

  153. toliko o uzajamnom postovanju Crkve i vlasti u Srbiji.Sad ce AV da da signal Milu da " Mirasovi" krenu u napad na SPC po CG i tako se osveti Amfilohiju za " dodir u nedodirlhivog"
     (milan, 8. januar 2018 11:26)

    # Link komentara

  154. A nije im smetao Amfi kada je anatemisao Đinđića, ponižavao žene, pričao svašta o "nevernicima". Da ne pominjem njegovu štetnu ulogu u samoj Crnoj Gori gde je bez potrebe dolivao ulje na vatru (iako mnogi kažu da je sve to u tajnom dilu sa Milom). Meni ne pada na pamet da ovog gospodina podržavam niti stavove većine popova koji se ponašaju kao da je 17. vek. A Vučić & Co će se sve više suočavati sa svojim "mrziteljima".
    (pajero, 8. januar 2018 11:26)

    # Link komentara

  155. Леле...колико смо ми пропали, кад ја хватам себе да држим страну Амфилохију....
    (Aleksa, 8. januar 2018 10:58)

    Isto. Da se čovek zaplače ko vodi našu državu.
    (korto, 8. januar 2018 11:24)

    # Link komentara

  156. Vrlo smelo sa njegove strane! Dal ima činjenice da to dokažu?
    (Maja, 8. januar 2018 11:24)

    # Link komentara

  157. Ipak Amfilohije ne sme sebi da dozvoli toliko bavljenje politikom i takve izjave i to baš u vovo doba godine kada treba da širi ljubav i mir!
    (mara, 8. januar 2018 11:24)

    # Link komentara

  158. Amfilohije je samo istinu reko. Svaka mu cast!
     (Marko, 8. januar 2018 11:24)

    # Link komentara

  159. sve mi diraj samo acu nemoj....
     (miki, 8. januar 2018 11:23)

    # Link komentara

  160. Bolje se bavite pametnijim stvarima.
    (ema, 8. januar 2018 11:22)

    # Link komentara

  161. Sramota za Crkvu. Do sada je vlada i država uvek korektno postupala i uključivala u svaku svoju odluku upravo Crkvu, dogovarali se i pomagali jedni drugima. Ovaj ispad u medijima je jadan jer ako imaš neki problem, sumnju onda ga reši u četiri zida, pokušaj, pa ako ne ide istupi javno. Ovako samo srozavaju sebe.
    (Dijana, 8. januar 2018 11:22)

    # Link komentara

  162. Anfilohije stalno dize tenziju a Nije ga Bilo briga kad je Cg Priznala Kosovo, tada se nije oglasavao.
    (hristina, 8. januar 2018 11:22)

    # Link komentara

  163. Čini mi se nekako suviše naivno poverovati da je Amfilohije bas na Božić i bas onako sam od sebe odlucio da da ovakav intervju. Previse slucajno!
    (hristina, 8. januar 2018 11:21)

    # Link komentara

  164. Ovi sto stoje iza njega su mi jasni, ali nije mi jasno sta njemu bi da ovako ukopa svoj ugled.
    (Veljko, 8. januar 2018 11:21)

    # Link komentara

  165. Amfilohije da brine o narodu na KiM ne bi vozio " mečku ", već bi novac dao deci na prostoru KiM.
    (Goran, 8. januar 2018 11:20)

    # Link komentara

  166. Kad ces ti da vratis tetki pare???
     (Boj, 8. januar 2018 11:20)

    # Link komentara

  167. Ali nigde ne kazu da Vucic nece to uraditi. Samo se napada Amfilohije ali nigde se ne kaze da Vucic nece priznati Kosovo.
     (Милош, 8. januar 2018 11:20)

    # Link komentara

  168. Pravo je vladike Amfilohija da misli šta hoće, ali činjenica da je stanje u njegovoj mitropoliji što se tiče Srba poražavajuće. Vučić tu nema nikakve ignerencije, već samo Amfilohije i njegovi parohijani.
    Vladika vidi trun u oku brata svojega, a brvno u svom oku ne vidi.
    (Milic, 8. januar 2018 11:17)

    # Link komentara

  169. Opet teorija zavere.Preko Amfilohija tamo neki ,a ne znamo ko, narucili su ovaku izjau zarad izazivanja nestabilnosti.Lepo,uek ce im drugi biti kriv kako bi opravdali sopstvene namere.Scenario vec vidjen 90tih,
    (biba, 8. januar 2018 11:17)

    # Link komentara

  170. Amfilohije je rekao ono što svi mislimo.
     (brza fotografija, 8. januar 2018 11:15)

    # Link komentara

  171. Mislim da ne bi trebalo da se Amfilohije meša u državne stvari.
    (Ana, 8. januar 2018 11:15)

    # Link komentara

  172. Da vidis belaja kad dirne Vucica,a sta je sve pricao taj Anfilohije pa ga vrhuska nije ni pomenula.
    (u sve diraj samo u AV ne, 8. januar 2018 11:09)

    # Link komentara

  173. Леле...колико смо ми пропали, кад ја хватам себе да држим страну Амфилохију....
    (Aleksa, 8. januar 2018 10:58)

    # Link komentara

  174. Anfilohije koji se mesa u politiku i oni koji se od njega brane napadajuci, vode virtuelnu kosovsku politiku. Kosovski sukob, poraz, a kao rezultat toga, kapitulaciju uz gubitak teritorije nisu skrivili Kostunica, Djindjic, Tadic i Vucic, ni njihovi rezimi, vec vlast crveno-crne koalicije sa Slobom. Mirom i Seseljem na celu. Ako destruktivna i mitoloska kampanja protiv najavljenih razumnih odluka sadasnje vlasti uspe, za to krivicu snose upravo njeni lideri jer su cetvrt veka zalivali seme koje danas na sve strane buja i daje otrovne plodove. Eto i danas privilegovani tabloidi i vecina ostale dnevne prorezimske stampe bljuje vatru mrznje prema susedima i Zapadu, sledeci tekovine propagande Milosevicevog rezima. Iz lazi da je tadasnji rezim sacuvao Kosovo, nicu sve optuzbe za izdaju necega sto onaj koga optuzuju za izdaju ni nema. Nije ni cudo sto nam obrazovani ljudi napustaju Srbiju, jer nece da gledaju kolektivnu lobotomiju drustva u kojoj politicari, verska i drustvena elita love u mutnom.
    (Zemun grad SPO, 8. januar 2018 10:53)

    # Link komentara

  175. Sa jedne strane mitropolit Amfilohije, a sa druge takve moralne i intelektualne gromade kao Vulin, Selaković i Đurić. Ja ipak više verujem mitropolitu.
    Ne sumnjam da ce krug dvojke biti na strani Vulina, Selakovića i Đurića.
    (kome poverovati, 8. januar 2018 10:47)

    # Link komentara

  176. Podrska velikom Amfilohiju

    Svi mi znamo ko je ko u Srbiji!
    (bre kako ste, 8. januar 2018 10:45)

    # Link komentara

  177. Ova izjava je podigla veliku prasinu
    (uuu, 8. januar 2018 10:42)

    # Link komentara

  178. umesto da da podršku on kritikuje...Ni ranije mi ovaj Amfilohije nije bio simpatičan, a sada posebno nije.
    (sara, 8. januar 2018 10:42)

    # Link komentara

  179. Ja ne vidim razlog za brigu Amfilohija. Ustav Srbije je jasan. Ova vlast poštuje ustav i nema namere da ga menja u delu koji se odnosi na Kosovo. Lažna uzbuna bez povoda!
    (Jelena, 8. januar 2018 10:42)

    # Link komentara

  180. Nestashni u nashim redovima...ili tako nekako.

    Najsurovije sto je doticni nedavno opet pomenuo je degradiranje zene u fabriku dece. Da postoji elementarna pristojnost, ova ekipa bi reagovala na to, ili na bezbroj izliva mrznje od iste osobe, tokom svih ovih godina. Totalno sumanuto- umesto da propagira mir, ljubav, toleranciju, ovaj podstice sve suprotno.

    Medjutim, ovo je samo sitna carka u istom klubu. Ako bas preteraju, reagovace sef strucnog staba- onaj dzudista, hokejas...
    (studentnijezapaliozito, 8. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  181. Rekla bih da je Amfilohije pod velikim uticajem opozicije!
    (Goca, 8. januar 2018 10:40)

    # Link komentara

  182. Амфилохије својим потезима не пропагира мир и тежњу ка том миру већ доприноси непотребним тензијама.
    (ana rodić, 8. januar 2018 10:40)

    # Link komentara