Ponedeljak, 18.12.2017.

11:38

Pretukao sina zbog loših ocena, nastavnik reagovao

Protiv S. Ž. (37) iz Velikog Gradišta određen je jednomesečni pritvor, jer je pretukao svog maloletnog sina N .Ž. (13), učenika sedmog razreda osnovne škole.

Izvor: Veèernje novosti

Pretukao sina zbog loših ocena, nastavnik reagovao IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

60 Komentari

Sortiraj po:

Tatko

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)

Te generacije su uradile sve nenormalno i naopako, samo su podigle i ispravno vaspitale ove sada normalne.
Nešto tu nije logično.
Sve mi se čini da se stvari posmatraju previše uprošćeno.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...
(Vlada, 18. decembar 2017 12:52)

I jos kazu "i nas su, pa sta nam fali?"! Znaci da i ne primecuju da im nesto fali! U redu, to i nije tako cudno i nije interesantno. Interesantno je da im nije ni u primisli, ni tracak ideje da se barem na trenutak zapitaju nece li, mozda, ipak biti da im fali makar nesto. Takva sigurnost u sebe i u svoju "normalnost"... koja se onda *normalno* namece kao standard, pod pretnjiom batina. A o ovom konkretnom slucaju... ne, ipak ne mislim da je coveku trebalo uzeti decu i poslati ih u hraniteljsku porodicu, ako mu je samo jednom pukao film, pa makar da se posluzio i drskom od metle. Ali, mislim da mi, u najmanju ruku, nemamo dovoljno informacija da bismo mogli prosudjivati. Ne znamo, na primer, sta se tacno desilo s majkom. Je li i njoj *oduzeto* starateljstvo, ili su deca samo dodeljena ocu. Ili je, jednostavno, nestala? Zna li se gde je? Ne znamo nista o ranijem ponasanju ovog coveka. Je li ovo izolovan slucaj? Moze lako biti da su socijalni radnici samo birokratski otaljali posao. Ali, sve i da jeste tako, niko od nas ovde, na nevidjeno, ne moze znati bolje od njih, a ponajmanje oni kojima "nista ne fali".

Arhivator

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci?
(milos, 18. decembar 2017 18:50)

Nigde ne piše da je ovaj tip tukao dete jer ne uči, već zato što ima loše ocene.
Nije nužno jedno povezano sa drugim. Ako ne učiš, naravno da ćeš imati loše ocene. Ali ne znači da ćeš uvek kad učiš imati dobre.
Neko je prirodno nadaren i inteligentan pa uz malo učenja može da bude izuzetan đak. Kod nekoga, sa druge strane, situacija može da bude obrnuta - ma koliko učio, ne ide mu u glavu.
Osim toga, "loše ocene" su subjektivna kategorija - loše ocene jesu jedinice i dvojke, ali za nekog to mogu biti i trojke, pa i četvorke

Drugo, je l' čitate vi uopšte šta ovde piše? Nije ga "udario", nije ga "ćušnuo", nije ga "ošamario". Nego ga je pretukao drškom od metle. I to toliko da su ostale modrice. Toliko da je nastavnik fizičkog morao da pita dete otkud mu modrice.

chemistry

pre 6 godina

Jedno je vaspitna mera a drugo je tuci decu... Cesto batinjanje ostavlja traume, to svakako nije dobro za dete i pocinioc tog dela mora da odgovara. Verujem da taj covek ne zeli lose svojoj deci, ali ako deca sa modricama dolaze u skolu, to nije normalno i mora se naci nacin da se tako nesto zaustavi.

milos

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci? I kada ga bijes, i prebijes - onda ce kao da uci?!? Kako nekoga batinama naterati da se bavi intelektualnim aktivnostima kao sto je ucenje?!? Ja ne mogu da "dobacim" kako bi to u praksi trebalo da funkcionise, pomozite mi...

John

pre 6 godina

(stomatolog, 18. decembar 2017 13:46)

To nije teorija, nego praksa.
Narod se ovde većinski loži na nasilje, obožava "čvrstu ruku" na vlasti, pali se na Putina, Gadafija, Kima, Trampa...
Opsednut je kaznama (pročitaj komentare na vesti iz crne hronike - 90% priziva doživotnu robiju ili smrtnu kaznu)
Srbija je jedina država u Evropi gde roditelji uporno tvrde da oni imaju PRAVO da biju decu i da im to pravo niko ne može oduzeti.

To što ćeš naći jednog, deset ili sto njih koji se ne uklapaju u ovo što sam naveo, neće izbrisati postojanje hiljadu puta više ljudi za koje važi ovo od reči do reči.

Kad taj isti roditelj koji se kune u batine ode na taj truli Zapad koji nam želi samo zlo i koji nas tera da prestanemo da bijemo decu, gde se za batine ide u zatvor, da vidiš kako odjednom ume da vaspita decu bez batina... Dakle, nije u batinama. U ljudima je.

A za tebe, šta da kažem... Ako se ponosiš time što biješ decu mlađu od 4 godine, onda je džabe objašnjavati ti bilo šta...

mima

pre 6 godina

Pre svega, svaka cast nastavniku jer je postupio kao Čovek, danas je to retko. Njegovi ucenici verujem da imaju pravog pedagoga kome je stalo do svojih djaka, nazalost i to mislim da je retko... A sad bih se osvrnula ka jos jednoj rasturenoj porodici, molila bih vas da se suzdrzite komentara ako niste u stanju da im pomognete i zahtevate da se problemi nasilja u porodici u Srbiji temeljnije resi. Imam predlog koji mozda pomogne. Nasilje se ne javlja tek tako, postoje predznaci. Strah, buntovnost, svadljivost...kod dece pogotovo...svaki postupak treba odmeriti, razgovarati sa roditeljima i predociti im probleme njihove dece, bez osude, i traziti zajednicko resenje. Ako se nastavi i pogorsa problem, potrebno je da psiholozi i pedagozi rade sa detetom, a ako se ustanovi da je roditelj taj koji je nasilan mora imati terapije sa psiholozima koji ce mu pomoci da sagleda svoje ponasanje i pomoci da kontrolise sebe. Poslednja stvar mora biti razbijanje vec tako ranjene porodice u Srbiji. Iako osudjujem svako nasilje pogotovo nad decom, imam utisak da je ovaj covek pokusao da na POGRESAN nacin od svoje dece stvori uspesne ljude. Mogao je i on da ih ostavi kao i njihova majka i krene dalje. Verujem da je i drzava uspesnija sto je jaca podrska porodici, bez ljudi nema ni drzave...Ljubav i podrska su uvek najbolji pokretaci i najbolji lek...Zelim vam puno osmeha i ljubavi u duhu praznika koji dolaze

Pera

pre 6 godina

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!
(bio sam tucen i nisam kukao, 18. decembar 2017 15:22)

Zato sto na trulom zapadu ne biju svoju decu, tj. oni koji imaju porodicnih problema imaju prvo podrsku drustva (socijalnu pomoc, savetovanja i sl.), a ako biju decu budu liseni starateljstva i zavrse u zatvoru, pa posto imaju zdravo drustvo sa zdravim vrednostima gde recimo nasilje nije vrednost i gde se kukolj odvaja od zita, onda su sposobni da naprave i uzorno skolstvo i zdravstvo. Tamo gde je zito kukolj, a kukolj vrednost, tamo je - Srbija.

Jao nama!

pre 6 godina

Ovde koliko sam shvatio niko ne odobrava nasilje nego pricaju o drugim vremenima odrastanja,nismo mi jos kao narod zreli da napredujemo bez cvrste ruke. Primecuje se,zar ne!

bio sam tucen i nisam kukao

pre 6 godina

Ja svoju decu ne tucem (mislim da gresim zbog toga), ali mene su navostili kada sam zasluzio i zahvalan sam im na tome, jer sam posle nekog vremena shvatio zasto sam dobio batine i bilo je napretka. A ovom ocu ce zbog batina oduzeti decu?!? Ne mogu da zamislim da su me zbog "pedagoskih" batina razdvojili od roditelja! To nije normalno. TO smo videli od "razvijenog zapada".

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!

Mitko

pre 6 godina

Ljudi da se ne lazemo, batina sama po sebi ponekad nema alternativu. Mozes da crknes pricajuci oni teraju posvom. Kazna bez batina nekad moze da prodje ako nije hitna situacija, ali ako nesto hitno moraju da poslusaju a nece, mora batina da radi. E sad, nikako ne treba to da bude drska od metle, za to i treba da odgovara. Ja licno koristim sundjerasto-gumeni mač igracku. Napravljen je tako da deca ne mogu da se povrede kad se mačuju, ali kad odrasla osoba zamane sa njim zna i te kako da zasvrbi zadnjica. Mada u zadnje vreme ga i retko koristim, čim pitam gde mi je mač oni kažu: Evo, evo idem, ne treba.

ivan

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 18. decembar 2017 13:28)

Ovakvi stavovi su u najmanju ruku teski poremecaji, da ne kazem psiho obojelje, a i siguran sam da postoji strucan naziv na ovo.
Sram ih bilo, ti ih izdrzavas a oni nece da uce, ejj bre psiho!!!
Tebi, ako ih imas, treba oduzeti decu! Ti poima nemas sta znaci biti roditelj i sta je zapravo vaspitanje. Deca ne treba da uce, nego da budu nauceni

kaja

pre 6 godina

@pera
Niste u pravu, mene je mama lemala 24/7 kad god je trebalo i kad nije, ja mog sina nisam nikada udarila. Niti sam nasilna niti imam potrebe za tim, ali mislim da nije u redu decu slati u hraniteljsku porodicu samo zbog batina. Postoji psiholog, neki terapeut koji ce im pomoci.Ovo nikako nemoze biti dobro za njih, mislim da je ovo potpuno pogresna poruka za svu decu. Ispada da oni mogu sve i da im niko nista nemoze! Jedno je biti stabilna i samosvesna osoba a drugo je nepostovanje i arogancija.

Pera

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.
(Milojica, 18. decembar 2017 12:25)

Fali vam to sto ste usavrsili tehniku zlostavljanja naucenu od vasih roditelja i smatrate da je agresija, nasilje i pritivizam dobro i potrebno. Kada se kriticna masa vas kojima nista ne fali jer ste dobijali batine od svojih roditelja sakupi, onda se to agregirano manifestuje na celo drustvo, ono postaje nasilno i primitivno. Dokaza da smo postali ekstremno nasilno i primitivno drustvo, nastalo iz nasilja i primitivizma, imate na sve strane.

Eto, to vam "fali", u sustini ste vi razorili Srbiju, jer nasilje i primitivizam i nesto sto ne bi smelo da postoji prihvatate kao vrednost. Niste sposobni za empatiju, pa ono sto ste doziveli na vlastitoj kozi kao strahotu zelite i drugima, makar oni bili vasi najmiliji. Ako tako tretirate svoje najmilije, mogu samo da zamislim kako se ophodite prema ljudima van kruga vasih "najmilijih".

Postoji drugi nacin kako vaspitavati decu, fizicko nasilje je zlo, odvratno, primitivno i treba ga iskoreniti.

Svaka cast nastavniku i direktoru skole.

Tuzno je ovo, najpre zbog dece, ali i zbog oca, tuzno i za nase drustvo. Drustvo treba da pomogne tom ocu i njegovim sinovima, da im da podrsku da prebrode teska vremena kroz koja prolaze, da ipak sacuvaju svoju porodicu koje ce biti bez nasilja.

han

pre 6 godina

@Nale - Koliko je ovo strasna izjava: "Mene su isto tukli, i ZAHVALAN sam im na tome." I onda imamo na desetine ubijenih zena godisnje od strane muzeva, da ne kazem koliko drugih ubistava gde su pocinioci rodbina, komsije, prijatelji, nepoznati ljudi itd koji nisu svoj bes mogli da kanalisu u konstruktivan razgovor ili neki drugi nacin razresenja problema. A sve to vuce koren iz ovakvog modela koji se usvaja u detinjstvu kao normalan obrazac ponasanja.

stomatolog

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)
Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)
roditelji su me mlatili ko vola, pogotovu majka...danas sam dr.stomatologije, realno vredan sam, gajim postovanje prema starijim, uvazavam misljenje mladjih, nisam glasao za slobu, niti podrzavao beznadje, sad sam apolitican i sns me ne zanima, imam dvoje dece mladje od 4 god, i trudim se recima i gestovima da ima objasnim stvari, ali batina nekad ne gine!
cela teorija ti je pala u vodu!batine nekad imaju smisla samo treba izabrati pravi trenutak i pravi razlog.

Suke

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.
(Pimbe, 18. decembar 2017 12:05) # Link komentara

Eto vidis, ti mislis da je sa tobom sve u redu, a zapravo opravdavas lika koji je motkom od metle tukao decu, verovatno besan na sebe i svoj neuspeh u zivotu. Vidis gde je problem i tebe i tvoje majke. Nisu deca za svakog i zato ih ovakvim monstrumima treba oduzimati.

Birokratski apsurdi

pre 6 godina

Mislite li da je rešenje oduzimanje starateljstva ocu i smeštanje dečaka u hraniteljsku porodicu? Gde je centar za socijalni rad bio pre nego što se prebijanje dogodilo? Kakvu je pomoć centar pružio tom samohranom ocu? Reči će, najverovatnije, da nemaju resursa. A sada će imati, jer će se mesečno izdvajati naknada za hraniteljstvo za dvojicu dečaka od 13 i 15 godina!

Nale

pre 6 godina

Sramno i zalosno koliko ljudi opravdava nasilje!Decu treba vaspitati,a ne tuci. Nikada me roditelji nisu tukli,bila sam vukovac i u roku zavrsila fakultet. Nikada nisam tukla svoje dete,bila je Vukovac i odlican je student. Zato sto odobravate nasilje,svaki dan imamo po dvoje,troje mrtvih.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.

drug_stari

pre 6 godina

Samohrani otac, koga je ostavila zena. Pa bolje da ste ocu dali pomoc da izdrzava decu, manje radi vise vremena sa decom. Bolje da ga otac oplavi, nego za godinu dana policija ili neko sa ulice !

Aleks

pre 6 godina

Ne kazem da sam za batine, da se odmah ogradim od toga, ali...
Predpostavljam da ga zena nije ostavila zbog nasilja, cim je ostavila dvoje dece kuci. Pod dva covek je 7 godina samohrani otac, sve je dao za tu decu, opet nagadjanje neko. A sta ti momci rade? Umesto da zapnu, ziive sami sa ocem koji radi samo za njih, oni ne uce.
Ja sam za jednu dvojku dobijao takve batine da ih se i dan danas secam. I tvrdim da je na tim batinama, zasnovan uspeh u mom zivotu.
Opet ponavljam nisam za batine, ali...

Midnajt ekspres

pre 6 godina

Bez obzira na metlu i sve ostalo ponekad se MORAJU uzeti u obzir i okolnosti. Stalna borba za opstankom, samohrani roditelj, otac, sredina iz koje potiče, sve bi to trebalo imati u vidu kod donošenja ovakve odluke. Hraniteljska porodica? Da li je baš to rešenje za ovu dvojicu dečaka? Dečak od 15 godina bi mogao i sam da se izjasni, čini mi se da je dozvoljeno izjašnjavanje deteta preko 14 godina... Možda je i majka otišla zbog nasilja ali to je već nagađanje, prošlo je 7 godina od tada a ona nije došla po svoju decu kroz odluku neke instance, trebalo bi dobro razmisliti pre ovakve odluke. Možda se upravo sada donose odluke koje će odrediti budućnost te porodice. Naravno, sve je ovo napisano bez želje da se relativizuje nasilje... U Srbiji je jako komplikovano glumiti neko uređeno društvo a znati da je posledica ovakve odluke - DECA NA ULICI!

Njam Njam

pre 6 godina

Ne branim oca taman posla gde nadje drsku od metle??Al necu da branim ni klinca cemu lose ocene tesko sesti na stolicu sat vrmena dnevno? Covek je samohrani otac dvoje dece podstanar koji verovatno ceo dan provede na poslu...A klinac bi barem mogao da se oduzi da je dobar djak....

LJUBICA

pre 6 godina

A sta da radi jadni covek kada dete nece da uci.? Sutra ili prekosutra kada taj isti ili neki slican deran zapali staricu ili ko zna sta uradi drugarici bice opet taj otac kriv.

boris

pre 6 godina

Ovo je vrlo triki.
Naravno da je nasilje loše i da ga treba ne samo osuđivati nego, pre svega, sprečavati!
Jedino pozitivno je što otac želi da deca uče. Da je želeo samo ocene verovatno bi bilo nasilja nad nastavnim kadrom.

John

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...

Oslo

pre 6 godina

Ljudi ne radite ovo. Tom coveku treba pomoc a ne kazna. Jeste preterao, ali oni boljeg roditelja od njega nemaju niti ce imati. Ovi klinci ce biti bolji ljudi nego gomila razmazenih lezilebovica koji misle da ih sve na svetu sleduje i da se kroz sve u zivotu mogu provuci nekaznjeno.

bane sine

pre 6 godina

tuga jedna, duša da vas zaboli kada pročitate da ih je majka ostavila. ovaj otac je potreban svojim sinovima, daj bože da shvati da mora i može da im pomogne na ljudskiji način. za samo koju godinu ta drška od metle, koja kao i svaka batina ima dve strane, može se naći u ruci nekog od sinova.

KrK

pre 6 godina

E bas ce se leba najesti u ``hraniteljskoj`` porodici. Imam jednu u komsiluku koja ima troje dece na hrani. Koliko vidim o njima niko ne vodi racuna. Normalno je da je otac besan zbog ocena i da ih je vaspitno izudarao. Jel bolje sto ih je Centar poslao kod ``hranitelja`` pa da sutra budu kriminalci, ili otac koji hoce od njih da napravi postene i vredne ljude, a?

Konza

pre 6 godina

Neka država objasni samohranom ocu kako da decu izvede na pravi put, tako što će ih tapšati po ramenu i govoriti kako škola nije ni važna i da ne moraju da budu dobri đaci. Država je deci objasnila da ne moraju da budu dobri đaci, jer se više isplati biti ološ. Ako si ološ, zaštićen si, niko ti ništa ne može, pa ni rođeni otac. Čovek je samo kolateralna šteta novog sistema vrednosti.

Sofija

pre 6 godina

Siroti otac,muči se za decu,a oni neće da rade ono jedino što treba ,a to je da uče i da sutra postanu ljudi!Pustite čoveka,bolje je deci sa biološkim roditeljima ,nego sa tudjincima.

Pimbe

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.

Veseli

pre 6 godina

Kajaće se deca kad malo porastu, pre svega zbog skole, a posle i zbog oca!
Trebao ih je i on napustiti, a ne toliko brinuti zbog njih, pa kad bi završili u domu ili hraniteljskoj porodici, "verovatno bi im bilo bolje" , a ovako....
Naravno batine tog tipa, drska od metle,...nije opravdano, da ne kažem zlo... Pohvala za školu

Zox

pre 6 godina

Nije lepo to sto je otac uradio, ali mozda malo i deca treba da imaju odgovornost, bar malo da im se nekako predoci, diskretno, kao usput, da se ne naljute, da se i od njih nesto ocekuje, a ne samo da jedu i spavaju i "tesko i naporno uce"...

E, tek sad ce deca da imaju pravu negu i garanciju uspeha u zivotu...

JPR24

pre 6 godina

Klasično istresanje frustracije zbog ličnog neuspeha... nad decom, naravno, lakse. Nisu ta deca jedina koja « imaju lose ocene », pa roditelji ne uzimaju parce drveta da biju. Postoje drugih nacini, efikasniji. Ali dzaba, ovo je « tradicija » u nasim plemenima... Srecom pa imamo i ljude koji nisu takvi, ali ovakvih ima jos previse.

Milojica

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.

Saša

pre 6 godina

Za svaku POHVALU reakcija nastavnika i direktora. Ljudi ne plašite se nikada da ovakve stvari prijavljujete. Psa da neko tako mlati je odvratno a kamoli dete. Nije to nikakva vaspitna mera, nisam protiv neke blage fizičke kazne, ali ovo je divljaštvo za prijavu!

Mare

pre 6 godina

I mene su tako i nidta mi ne fali. Mora bre da se zna disciplina a ne kao ovo danas javasluk. Ne smeju da udare decu a ulice nam pune klinaca dilera i klinaca koji duvaju

Slox

pre 6 godina

Pa ovaj zakon i onaj koji ga je doneo nije normalan!Pa nas su tukli i ucitelji i nastavnici pa nam nista nije falilo,i to su jos imali veliku podrsku nasih roditelja.Ova bre danasnja deca kao da su od plisa pravljena pa nesme niko ni prst na njih da digne.A tek zakon...smesan je.

liks

pre 6 godina

'Samohrani otac, brine o deci kao podstanar, majka ih napustila pre 7 godina' ova prica bi mogla sasvim drugacije da zvuci da profesor nije ispravno reagovao. Ovako, covek kome je mozda jednom u sedam godina 'prekipelo' ide u zatvor, izgubice posao, a najverovatnije i porodicu, kao i decaci. Centar za socijalni rad je reagovao u skladu sa propisima, kao i policija.

Vlada

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...

Rosonero

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...

Jahac magle

pre 6 godina

Kakav Zakon, svaka cast!
Kakav profesor, nema sta, pametno je postupio, na ovaj nacin ce deca mnogo bolje da odrastaju i bice bolji ucenici i ljudi, jer niko nece moci da vice na njih niti da ih udara jer roditelje nece imati. Imace svu slobodu da rade sta god hoce i da uce koliko hoce, jer su oni mali ljudi i sami treba da odlucuju o svojim postupcima. Nema sta, ovo je pravi nacin da se deca izvedu na pravi put.

Ko nije shvatio, a nadam se da je malo takvih, ovo je bila ironija puna gorcine.

Kome

pre 6 godina

Sad ce im biti super u Domu ili nekoj hraniteljskoj porodici, mozda ih cak neko i usvoji, u Norveskoj ili Svedskoj recimo, a da ih i ne razdvoje. Mocice i verovatno do mile volje da bleje na drustvenim mrezama, da coskare na ulici, pa sitan kriminal,pa Sivi Dom, al' mozda ne stignu u zatvor? Skola, pisi propalo, i sta ce im, a nece ni morati da uce, divota.

Jahac magle

pre 6 godina

Kakav Zakon, svaka cast!
Kakav profesor, nema sta, pametno je postupio, na ovaj nacin ce deca mnogo bolje da odrastaju i bice bolji ucenici i ljudi, jer niko nece moci da vice na njih niti da ih udara jer roditelje nece imati. Imace svu slobodu da rade sta god hoce i da uce koliko hoce, jer su oni mali ljudi i sami treba da odlucuju o svojim postupcima. Nema sta, ovo je pravi nacin da se deca izvedu na pravi put.

Ko nije shvatio, a nadam se da je malo takvih, ovo je bila ironija puna gorcine.

Kome

pre 6 godina

Sad ce im biti super u Domu ili nekoj hraniteljskoj porodici, mozda ih cak neko i usvoji, u Norveskoj ili Svedskoj recimo, a da ih i ne razdvoje. Mocice i verovatno do mile volje da bleje na drustvenim mrezama, da coskare na ulici, pa sitan kriminal,pa Sivi Dom, al' mozda ne stignu u zatvor? Skola, pisi propalo, i sta ce im, a nece ni morati da uce, divota.

Pimbe

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.

Aleks

pre 6 godina

Ne kazem da sam za batine, da se odmah ogradim od toga, ali...
Predpostavljam da ga zena nije ostavila zbog nasilja, cim je ostavila dvoje dece kuci. Pod dva covek je 7 godina samohrani otac, sve je dao za tu decu, opet nagadjanje neko. A sta ti momci rade? Umesto da zapnu, ziive sami sa ocem koji radi samo za njih, oni ne uce.
Ja sam za jednu dvojku dobijao takve batine da ih se i dan danas secam. I tvrdim da je na tim batinama, zasnovan uspeh u mom zivotu.
Opet ponavljam nisam za batine, ali...

Oslo

pre 6 godina

Ljudi ne radite ovo. Tom coveku treba pomoc a ne kazna. Jeste preterao, ali oni boljeg roditelja od njega nemaju niti ce imati. Ovi klinci ce biti bolji ljudi nego gomila razmazenih lezilebovica koji misle da ih sve na svetu sleduje i da se kroz sve u zivotu mogu provuci nekaznjeno.

Konza

pre 6 godina

Neka država objasni samohranom ocu kako da decu izvede na pravi put, tako što će ih tapšati po ramenu i govoriti kako škola nije ni važna i da ne moraju da budu dobri đaci. Država je deci objasnila da ne moraju da budu dobri đaci, jer se više isplati biti ološ. Ako si ološ, zaštićen si, niko ti ništa ne može, pa ni rođeni otac. Čovek je samo kolateralna šteta novog sistema vrednosti.

drug_stari

pre 6 godina

Samohrani otac, koga je ostavila zena. Pa bolje da ste ocu dali pomoc da izdrzava decu, manje radi vise vremena sa decom. Bolje da ga otac oplavi, nego za godinu dana policija ili neko sa ulice !

Njam Njam

pre 6 godina

Ne branim oca taman posla gde nadje drsku od metle??Al necu da branim ni klinca cemu lose ocene tesko sesti na stolicu sat vrmena dnevno? Covek je samohrani otac dvoje dece podstanar koji verovatno ceo dan provede na poslu...A klinac bi barem mogao da se oduzi da je dobar djak....

Rosonero

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...

KrK

pre 6 godina

E bas ce se leba najesti u ``hraniteljskoj`` porodici. Imam jednu u komsiluku koja ima troje dece na hrani. Koliko vidim o njima niko ne vodi racuna. Normalno je da je otac besan zbog ocena i da ih je vaspitno izudarao. Jel bolje sto ih je Centar poslao kod ``hranitelja`` pa da sutra budu kriminalci, ili otac koji hoce od njih da napravi postene i vredne ljude, a?

Birokratski apsurdi

pre 6 godina

Mislite li da je rešenje oduzimanje starateljstva ocu i smeštanje dečaka u hraniteljsku porodicu? Gde je centar za socijalni rad bio pre nego što se prebijanje dogodilo? Kakvu je pomoć centar pružio tom samohranom ocu? Reči će, najverovatnije, da nemaju resursa. A sada će imati, jer će se mesečno izdvajati naknada za hraniteljstvo za dvojicu dečaka od 13 i 15 godina!

stomatolog

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)
Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)
roditelji su me mlatili ko vola, pogotovu majka...danas sam dr.stomatologije, realno vredan sam, gajim postovanje prema starijim, uvazavam misljenje mladjih, nisam glasao za slobu, niti podrzavao beznadje, sad sam apolitican i sns me ne zanima, imam dvoje dece mladje od 4 god, i trudim se recima i gestovima da ima objasnim stvari, ali batina nekad ne gine!
cela teorija ti je pala u vodu!batine nekad imaju smisla samo treba izabrati pravi trenutak i pravi razlog.

LJUBICA

pre 6 godina

A sta da radi jadni covek kada dete nece da uci.? Sutra ili prekosutra kada taj isti ili neki slican deran zapali staricu ili ko zna sta uradi drugarici bice opet taj otac kriv.

John

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...

Sofija

pre 6 godina

Siroti otac,muči se za decu,a oni neće da rade ono jedino što treba ,a to je da uče i da sutra postanu ljudi!Pustite čoveka,bolje je deci sa biološkim roditeljima ,nego sa tudjincima.

Slox

pre 6 godina

Pa ovaj zakon i onaj koji ga je doneo nije normalan!Pa nas su tukli i ucitelji i nastavnici pa nam nista nije falilo,i to su jos imali veliku podrsku nasih roditelja.Ova bre danasnja deca kao da su od plisa pravljena pa nesme niko ni prst na njih da digne.A tek zakon...smesan je.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.

Midnajt ekspres

pre 6 godina

Bez obzira na metlu i sve ostalo ponekad se MORAJU uzeti u obzir i okolnosti. Stalna borba za opstankom, samohrani roditelj, otac, sredina iz koje potiče, sve bi to trebalo imati u vidu kod donošenja ovakve odluke. Hraniteljska porodica? Da li je baš to rešenje za ovu dvojicu dečaka? Dečak od 15 godina bi mogao i sam da se izjasni, čini mi se da je dozvoljeno izjašnjavanje deteta preko 14 godina... Možda je i majka otišla zbog nasilja ali to je već nagađanje, prošlo je 7 godina od tada a ona nije došla po svoju decu kroz odluku neke instance, trebalo bi dobro razmisliti pre ovakve odluke. Možda se upravo sada donose odluke koje će odrediti budućnost te porodice. Naravno, sve je ovo napisano bez želje da se relativizuje nasilje... U Srbiji je jako komplikovano glumiti neko uređeno društvo a znati da je posledica ovakve odluke - DECA NA ULICI!

boris

pre 6 godina

Ovo je vrlo triki.
Naravno da je nasilje loše i da ga treba ne samo osuđivati nego, pre svega, sprečavati!
Jedino pozitivno je što otac želi da deca uče. Da je želeo samo ocene verovatno bi bilo nasilja nad nastavnim kadrom.

Vlada

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...

bane sine

pre 6 godina

tuga jedna, duša da vas zaboli kada pročitate da ih je majka ostavila. ovaj otac je potreban svojim sinovima, daj bože da shvati da mora i može da im pomogne na ljudskiji način. za samo koju godinu ta drška od metle, koja kao i svaka batina ima dve strane, može se naći u ruci nekog od sinova.

liks

pre 6 godina

'Samohrani otac, brine o deci kao podstanar, majka ih napustila pre 7 godina' ova prica bi mogla sasvim drugacije da zvuci da profesor nije ispravno reagovao. Ovako, covek kome je mozda jednom u sedam godina 'prekipelo' ide u zatvor, izgubice posao, a najverovatnije i porodicu, kao i decaci. Centar za socijalni rad je reagovao u skladu sa propisima, kao i policija.

Milojica

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.

Mare

pre 6 godina

I mene su tako i nidta mi ne fali. Mora bre da se zna disciplina a ne kao ovo danas javasluk. Ne smeju da udare decu a ulice nam pune klinaca dilera i klinaca koji duvaju

Suke

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.
(Pimbe, 18. decembar 2017 12:05) # Link komentara

Eto vidis, ti mislis da je sa tobom sve u redu, a zapravo opravdavas lika koji je motkom od metle tukao decu, verovatno besan na sebe i svoj neuspeh u zivotu. Vidis gde je problem i tebe i tvoje majke. Nisu deca za svakog i zato ih ovakvim monstrumima treba oduzimati.

Saša

pre 6 godina

Za svaku POHVALU reakcija nastavnika i direktora. Ljudi ne plašite se nikada da ovakve stvari prijavljujete. Psa da neko tako mlati je odvratno a kamoli dete. Nije to nikakva vaspitna mera, nisam protiv neke blage fizičke kazne, ali ovo je divljaštvo za prijavu!

Zox

pre 6 godina

Nije lepo to sto je otac uradio, ali mozda malo i deca treba da imaju odgovornost, bar malo da im se nekako predoci, diskretno, kao usput, da se ne naljute, da se i od njih nesto ocekuje, a ne samo da jedu i spavaju i "tesko i naporno uce"...

E, tek sad ce deca da imaju pravu negu i garanciju uspeha u zivotu...

JPR24

pre 6 godina

Klasično istresanje frustracije zbog ličnog neuspeha... nad decom, naravno, lakse. Nisu ta deca jedina koja « imaju lose ocene », pa roditelji ne uzimaju parce drveta da biju. Postoje drugih nacini, efikasniji. Ali dzaba, ovo je « tradicija » u nasim plemenima... Srecom pa imamo i ljude koji nisu takvi, ali ovakvih ima jos previse.

Veseli

pre 6 godina

Kajaće se deca kad malo porastu, pre svega zbog skole, a posle i zbog oca!
Trebao ih je i on napustiti, a ne toliko brinuti zbog njih, pa kad bi završili u domu ili hraniteljskoj porodici, "verovatno bi im bilo bolje" , a ovako....
Naravno batine tog tipa, drska od metle,...nije opravdano, da ne kažem zlo... Pohvala za školu

Nale

pre 6 godina

Sramno i zalosno koliko ljudi opravdava nasilje!Decu treba vaspitati,a ne tuci. Nikada me roditelji nisu tukli,bila sam vukovac i u roku zavrsila fakultet. Nikada nisam tukla svoje dete,bila je Vukovac i odlican je student. Zato sto odobravate nasilje,svaki dan imamo po dvoje,troje mrtvih.

Mitko

pre 6 godina

Ljudi da se ne lazemo, batina sama po sebi ponekad nema alternativu. Mozes da crknes pricajuci oni teraju posvom. Kazna bez batina nekad moze da prodje ako nije hitna situacija, ali ako nesto hitno moraju da poslusaju a nece, mora batina da radi. E sad, nikako ne treba to da bude drska od metle, za to i treba da odgovara. Ja licno koristim sundjerasto-gumeni mač igracku. Napravljen je tako da deca ne mogu da se povrede kad se mačuju, ali kad odrasla osoba zamane sa njim zna i te kako da zasvrbi zadnjica. Mada u zadnje vreme ga i retko koristim, čim pitam gde mi je mač oni kažu: Evo, evo idem, ne treba.

Pera

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.
(Milojica, 18. decembar 2017 12:25)

Fali vam to sto ste usavrsili tehniku zlostavljanja naucenu od vasih roditelja i smatrate da je agresija, nasilje i pritivizam dobro i potrebno. Kada se kriticna masa vas kojima nista ne fali jer ste dobijali batine od svojih roditelja sakupi, onda se to agregirano manifestuje na celo drustvo, ono postaje nasilno i primitivno. Dokaza da smo postali ekstremno nasilno i primitivno drustvo, nastalo iz nasilja i primitivizma, imate na sve strane.

Eto, to vam "fali", u sustini ste vi razorili Srbiju, jer nasilje i primitivizam i nesto sto ne bi smelo da postoji prihvatate kao vrednost. Niste sposobni za empatiju, pa ono sto ste doziveli na vlastitoj kozi kao strahotu zelite i drugima, makar oni bili vasi najmiliji. Ako tako tretirate svoje najmilije, mogu samo da zamislim kako se ophodite prema ljudima van kruga vasih "najmilijih".

Postoji drugi nacin kako vaspitavati decu, fizicko nasilje je zlo, odvratno, primitivno i treba ga iskoreniti.

Svaka cast nastavniku i direktoru skole.

Tuzno je ovo, najpre zbog dece, ali i zbog oca, tuzno i za nase drustvo. Drustvo treba da pomogne tom ocu i njegovim sinovima, da im da podrsku da prebrode teska vremena kroz koja prolaze, da ipak sacuvaju svoju porodicu koje ce biti bez nasilja.

John

pre 6 godina

(stomatolog, 18. decembar 2017 13:46)

To nije teorija, nego praksa.
Narod se ovde većinski loži na nasilje, obožava "čvrstu ruku" na vlasti, pali se na Putina, Gadafija, Kima, Trampa...
Opsednut je kaznama (pročitaj komentare na vesti iz crne hronike - 90% priziva doživotnu robiju ili smrtnu kaznu)
Srbija je jedina država u Evropi gde roditelji uporno tvrde da oni imaju PRAVO da biju decu i da im to pravo niko ne može oduzeti.

To što ćeš naći jednog, deset ili sto njih koji se ne uklapaju u ovo što sam naveo, neće izbrisati postojanje hiljadu puta više ljudi za koje važi ovo od reči do reči.

Kad taj isti roditelj koji se kune u batine ode na taj truli Zapad koji nam želi samo zlo i koji nas tera da prestanemo da bijemo decu, gde se za batine ide u zatvor, da vidiš kako odjednom ume da vaspita decu bez batina... Dakle, nije u batinama. U ljudima je.

A za tebe, šta da kažem... Ako se ponosiš time što biješ decu mlađu od 4 godine, onda je džabe objašnjavati ti bilo šta...

ivan

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 18. decembar 2017 13:28)

Ovakvi stavovi su u najmanju ruku teski poremecaji, da ne kazem psiho obojelje, a i siguran sam da postoji strucan naziv na ovo.
Sram ih bilo, ti ih izdrzavas a oni nece da uce, ejj bre psiho!!!
Tebi, ako ih imas, treba oduzeti decu! Ti poima nemas sta znaci biti roditelj i sta je zapravo vaspitanje. Deca ne treba da uce, nego da budu nauceni

kaja

pre 6 godina

@pera
Niste u pravu, mene je mama lemala 24/7 kad god je trebalo i kad nije, ja mog sina nisam nikada udarila. Niti sam nasilna niti imam potrebe za tim, ali mislim da nije u redu decu slati u hraniteljsku porodicu samo zbog batina. Postoji psiholog, neki terapeut koji ce im pomoci.Ovo nikako nemoze biti dobro za njih, mislim da je ovo potpuno pogresna poruka za svu decu. Ispada da oni mogu sve i da im niko nista nemoze! Jedno je biti stabilna i samosvesna osoba a drugo je nepostovanje i arogancija.

han

pre 6 godina

@Nale - Koliko je ovo strasna izjava: "Mene su isto tukli, i ZAHVALAN sam im na tome." I onda imamo na desetine ubijenih zena godisnje od strane muzeva, da ne kazem koliko drugih ubistava gde su pocinioci rodbina, komsije, prijatelji, nepoznati ljudi itd koji nisu svoj bes mogli da kanalisu u konstruktivan razgovor ili neki drugi nacin razresenja problema. A sve to vuce koren iz ovakvog modela koji se usvaja u detinjstvu kao normalan obrazac ponasanja.

mima

pre 6 godina

Pre svega, svaka cast nastavniku jer je postupio kao Čovek, danas je to retko. Njegovi ucenici verujem da imaju pravog pedagoga kome je stalo do svojih djaka, nazalost i to mislim da je retko... A sad bih se osvrnula ka jos jednoj rasturenoj porodici, molila bih vas da se suzdrzite komentara ako niste u stanju da im pomognete i zahtevate da se problemi nasilja u porodici u Srbiji temeljnije resi. Imam predlog koji mozda pomogne. Nasilje se ne javlja tek tako, postoje predznaci. Strah, buntovnost, svadljivost...kod dece pogotovo...svaki postupak treba odmeriti, razgovarati sa roditeljima i predociti im probleme njihove dece, bez osude, i traziti zajednicko resenje. Ako se nastavi i pogorsa problem, potrebno je da psiholozi i pedagozi rade sa detetom, a ako se ustanovi da je roditelj taj koji je nasilan mora imati terapije sa psiholozima koji ce mu pomoci da sagleda svoje ponasanje i pomoci da kontrolise sebe. Poslednja stvar mora biti razbijanje vec tako ranjene porodice u Srbiji. Iako osudjujem svako nasilje pogotovo nad decom, imam utisak da je ovaj covek pokusao da na POGRESAN nacin od svoje dece stvori uspesne ljude. Mogao je i on da ih ostavi kao i njihova majka i krene dalje. Verujem da je i drzava uspesnija sto je jaca podrska porodici, bez ljudi nema ni drzave...Ljubav i podrska su uvek najbolji pokretaci i najbolji lek...Zelim vam puno osmeha i ljubavi u duhu praznika koji dolaze

bio sam tucen i nisam kukao

pre 6 godina

Ja svoju decu ne tucem (mislim da gresim zbog toga), ali mene su navostili kada sam zasluzio i zahvalan sam im na tome, jer sam posle nekog vremena shvatio zasto sam dobio batine i bilo je napretka. A ovom ocu ce zbog batina oduzeti decu?!? Ne mogu da zamislim da su me zbog "pedagoskih" batina razdvojili od roditelja! To nije normalno. TO smo videli od "razvijenog zapada".

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!

chemistry

pre 6 godina

Jedno je vaspitna mera a drugo je tuci decu... Cesto batinjanje ostavlja traume, to svakako nije dobro za dete i pocinioc tog dela mora da odgovara. Verujem da taj covek ne zeli lose svojoj deci, ali ako deca sa modricama dolaze u skolu, to nije normalno i mora se naci nacin da se tako nesto zaustavi.

Arhivator

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci?
(milos, 18. decembar 2017 18:50)

Nigde ne piše da je ovaj tip tukao dete jer ne uči, već zato što ima loše ocene.
Nije nužno jedno povezano sa drugim. Ako ne učiš, naravno da ćeš imati loše ocene. Ali ne znači da ćeš uvek kad učiš imati dobre.
Neko je prirodno nadaren i inteligentan pa uz malo učenja može da bude izuzetan đak. Kod nekoga, sa druge strane, situacija može da bude obrnuta - ma koliko učio, ne ide mu u glavu.
Osim toga, "loše ocene" su subjektivna kategorija - loše ocene jesu jedinice i dvojke, ali za nekog to mogu biti i trojke, pa i četvorke

Drugo, je l' čitate vi uopšte šta ovde piše? Nije ga "udario", nije ga "ćušnuo", nije ga "ošamario". Nego ga je pretukao drškom od metle. I to toliko da su ostale modrice. Toliko da je nastavnik fizičkog morao da pita dete otkud mu modrice.

Pera

pre 6 godina

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!
(bio sam tucen i nisam kukao, 18. decembar 2017 15:22)

Zato sto na trulom zapadu ne biju svoju decu, tj. oni koji imaju porodicnih problema imaju prvo podrsku drustva (socijalnu pomoc, savetovanja i sl.), a ako biju decu budu liseni starateljstva i zavrse u zatvoru, pa posto imaju zdravo drustvo sa zdravim vrednostima gde recimo nasilje nije vrednost i gde se kukolj odvaja od zita, onda su sposobni da naprave i uzorno skolstvo i zdravstvo. Tamo gde je zito kukolj, a kukolj vrednost, tamo je - Srbija.

milos

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci? I kada ga bijes, i prebijes - onda ce kao da uci?!? Kako nekoga batinama naterati da se bavi intelektualnim aktivnostima kao sto je ucenje?!? Ja ne mogu da "dobacim" kako bi to u praksi trebalo da funkcionise, pomozite mi...

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...
(Vlada, 18. decembar 2017 12:52)

I jos kazu "i nas su, pa sta nam fali?"! Znaci da i ne primecuju da im nesto fali! U redu, to i nije tako cudno i nije interesantno. Interesantno je da im nije ni u primisli, ni tracak ideje da se barem na trenutak zapitaju nece li, mozda, ipak biti da im fali makar nesto. Takva sigurnost u sebe i u svoju "normalnost"... koja se onda *normalno* namece kao standard, pod pretnjiom batina. A o ovom konkretnom slucaju... ne, ipak ne mislim da je coveku trebalo uzeti decu i poslati ih u hraniteljsku porodicu, ako mu je samo jednom pukao film, pa makar da se posluzio i drskom od metle. Ali, mislim da mi, u najmanju ruku, nemamo dovoljno informacija da bismo mogli prosudjivati. Ne znamo, na primer, sta se tacno desilo s majkom. Je li i njoj *oduzeto* starateljstvo, ili su deca samo dodeljena ocu. Ili je, jednostavno, nestala? Zna li se gde je? Ne znamo nista o ranijem ponasanju ovog coveka. Je li ovo izolovan slucaj? Moze lako biti da su socijalni radnici samo birokratski otaljali posao. Ali, sve i da jeste tako, niko od nas ovde, na nevidjeno, ne moze znati bolje od njih, a ponajmanje oni kojima "nista ne fali".

Jao nama!

pre 6 godina

Ovde koliko sam shvatio niko ne odobrava nasilje nego pricaju o drugim vremenima odrastanja,nismo mi jos kao narod zreli da napredujemo bez cvrste ruke. Primecuje se,zar ne!

Tatko

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)

Te generacije su uradile sve nenormalno i naopako, samo su podigle i ispravno vaspitale ove sada normalne.
Nešto tu nije logično.
Sve mi se čini da se stvari posmatraju previše uprošćeno.

Suke

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.
(Pimbe, 18. decembar 2017 12:05) # Link komentara

Eto vidis, ti mislis da je sa tobom sve u redu, a zapravo opravdavas lika koji je motkom od metle tukao decu, verovatno besan na sebe i svoj neuspeh u zivotu. Vidis gde je problem i tebe i tvoje majke. Nisu deca za svakog i zato ih ovakvim monstrumima treba oduzimati.

John

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...

JPR24

pre 6 godina

Klasično istresanje frustracije zbog ličnog neuspeha... nad decom, naravno, lakse. Nisu ta deca jedina koja « imaju lose ocene », pa roditelji ne uzimaju parce drveta da biju. Postoje drugih nacini, efikasniji. Ali dzaba, ovo je « tradicija » u nasim plemenima... Srecom pa imamo i ljude koji nisu takvi, ali ovakvih ima jos previse.

Jahac magle

pre 6 godina

Kakav Zakon, svaka cast!
Kakav profesor, nema sta, pametno je postupio, na ovaj nacin ce deca mnogo bolje da odrastaju i bice bolji ucenici i ljudi, jer niko nece moci da vice na njih niti da ih udara jer roditelje nece imati. Imace svu slobodu da rade sta god hoce i da uce koliko hoce, jer su oni mali ljudi i sami treba da odlucuju o svojim postupcima. Nema sta, ovo je pravi nacin da se deca izvedu na pravi put.

Ko nije shvatio, a nadam se da je malo takvih, ovo je bila ironija puna gorcine.

Nale

pre 6 godina

Sramno i zalosno koliko ljudi opravdava nasilje!Decu treba vaspitati,a ne tuci. Nikada me roditelji nisu tukli,bila sam vukovac i u roku zavrsila fakultet. Nikada nisam tukla svoje dete,bila je Vukovac i odlican je student. Zato sto odobravate nasilje,svaki dan imamo po dvoje,troje mrtvih.

Kome

pre 6 godina

Sad ce im biti super u Domu ili nekoj hraniteljskoj porodici, mozda ih cak neko i usvoji, u Norveskoj ili Svedskoj recimo, a da ih i ne razdvoje. Mocice i verovatno do mile volje da bleje na drustvenim mrezama, da coskare na ulici, pa sitan kriminal,pa Sivi Dom, al' mozda ne stignu u zatvor? Skola, pisi propalo, i sta ce im, a nece ni morati da uce, divota.

Rosonero

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...

Vlada

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...

Saša

pre 6 godina

Za svaku POHVALU reakcija nastavnika i direktora. Ljudi ne plašite se nikada da ovakve stvari prijavljujete. Psa da neko tako mlati je odvratno a kamoli dete. Nije to nikakva vaspitna mera, nisam protiv neke blage fizičke kazne, ali ovo je divljaštvo za prijavu!

stomatolog

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)
Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)
roditelji su me mlatili ko vola, pogotovu majka...danas sam dr.stomatologije, realno vredan sam, gajim postovanje prema starijim, uvazavam misljenje mladjih, nisam glasao za slobu, niti podrzavao beznadje, sad sam apolitican i sns me ne zanima, imam dvoje dece mladje od 4 god, i trudim se recima i gestovima da ima objasnim stvari, ali batina nekad ne gine!
cela teorija ti je pala u vodu!batine nekad imaju smisla samo treba izabrati pravi trenutak i pravi razlog.

Aleks

pre 6 godina

Ne kazem da sam za batine, da se odmah ogradim od toga, ali...
Predpostavljam da ga zena nije ostavila zbog nasilja, cim je ostavila dvoje dece kuci. Pod dva covek je 7 godina samohrani otac, sve je dao za tu decu, opet nagadjanje neko. A sta ti momci rade? Umesto da zapnu, ziive sami sa ocem koji radi samo za njih, oni ne uce.
Ja sam za jednu dvojku dobijao takve batine da ih se i dan danas secam. I tvrdim da je na tim batinama, zasnovan uspeh u mom zivotu.
Opet ponavljam nisam za batine, ali...

Slox

pre 6 godina

Pa ovaj zakon i onaj koji ga je doneo nije normalan!Pa nas su tukli i ucitelji i nastavnici pa nam nista nije falilo,i to su jos imali veliku podrsku nasih roditelja.Ova bre danasnja deca kao da su od plisa pravljena pa nesme niko ni prst na njih da digne.A tek zakon...smesan je.

Milojica

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.

drug_stari

pre 6 godina

Samohrani otac, koga je ostavila zena. Pa bolje da ste ocu dali pomoc da izdrzava decu, manje radi vise vremena sa decom. Bolje da ga otac oplavi, nego za godinu dana policija ili neko sa ulice !

ivan

pre 6 godina

Pa nego sta? Covek ih izdrzava, sve radi da bi njih izveo na pravi put a njih mrzi da uce? Nego sta nego da treba motkom. Mene su takodje tukli, i zahvalan sam im na tome.
(Jeri smo ta ko u mo gucnosti, 18. decembar 2017 13:28)

Ovakvi stavovi su u najmanju ruku teski poremecaji, da ne kazem psiho obojelje, a i siguran sam da postoji strucan naziv na ovo.
Sram ih bilo, ti ih izdrzavas a oni nece da uce, ejj bre psiho!!!
Tebi, ako ih imas, treba oduzeti decu! Ti poima nemas sta znaci biti roditelj i sta je zapravo vaspitanje. Deca ne treba da uce, nego da budu nauceni

bio sam tucen i nisam kukao

pre 6 godina

Ja svoju decu ne tucem (mislim da gresim zbog toga), ali mene su navostili kada sam zasluzio i zahvalan sam im na tome, jer sam posle nekog vremena shvatio zasto sam dobio batine i bilo je napretka. A ovom ocu ce zbog batina oduzeti decu?!? Ne mogu da zamislim da su me zbog "pedagoskih" batina razdvojili od roditelja! To nije normalno. TO smo videli od "razvijenog zapada".

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!

liks

pre 6 godina

'Samohrani otac, brine o deci kao podstanar, majka ih napustila pre 7 godina' ova prica bi mogla sasvim drugacije da zvuci da profesor nije ispravno reagovao. Ovako, covek kome je mozda jednom u sedam godina 'prekipelo' ide u zatvor, izgubice posao, a najverovatnije i porodicu, kao i decaci. Centar za socijalni rad je reagovao u skladu sa propisima, kao i policija.

Mare

pre 6 godina

I mene su tako i nidta mi ne fali. Mora bre da se zna disciplina a ne kao ovo danas javasluk. Ne smeju da udare decu a ulice nam pune klinaca dilera i klinaca koji duvaju

Sofija

pre 6 godina

Siroti otac,muči se za decu,a oni neće da rade ono jedino što treba ,a to je da uče i da sutra postanu ljudi!Pustite čoveka,bolje je deci sa biološkim roditeljima ,nego sa tudjincima.

Pimbe

pre 6 godina

Moju bi majku onda trebalo na doživotnu osudit’.
Koliko sam samo kaiša pojeo zbog ocena dok sam bio mali... :)
Tačno ću ovo da joj pročitam za vikend kad odem kod nje.

KrK

pre 6 godina

E bas ce se leba najesti u ``hraniteljskoj`` porodici. Imam jednu u komsiluku koja ima troje dece na hrani. Koliko vidim o njima niko ne vodi racuna. Normalno je da je otac besan zbog ocena i da ih je vaspitno izudarao. Jel bolje sto ih je Centar poslao kod ``hranitelja`` pa da sutra budu kriminalci, ili otac koji hoce od njih da napravi postene i vredne ljude, a?

han

pre 6 godina

@Nale - Koliko je ovo strasna izjava: "Mene su isto tukli, i ZAHVALAN sam im na tome." I onda imamo na desetine ubijenih zena godisnje od strane muzeva, da ne kazem koliko drugih ubistava gde su pocinioci rodbina, komsije, prijatelji, nepoznati ljudi itd koji nisu svoj bes mogli da kanalisu u konstruktivan razgovor ili neki drugi nacin razresenja problema. A sve to vuce koren iz ovakvog modela koji se usvaja u detinjstvu kao normalan obrazac ponasanja.

LJUBICA

pre 6 godina

A sta da radi jadni covek kada dete nece da uci.? Sutra ili prekosutra kada taj isti ili neki slican deran zapali staricu ili ko zna sta uradi drugarici bice opet taj otac kriv.

Pera

pre 6 godina

Sta fali nama sto su nas lemali ko volove u kupusu jok ce da maltretiraju sve i nastavnike i roditelje a svi da cute posle, kad se ubijaju medjusobno pravite emisije.
(Milojica, 18. decembar 2017 12:25)

Fali vam to sto ste usavrsili tehniku zlostavljanja naucenu od vasih roditelja i smatrate da je agresija, nasilje i pritivizam dobro i potrebno. Kada se kriticna masa vas kojima nista ne fali jer ste dobijali batine od svojih roditelja sakupi, onda se to agregirano manifestuje na celo drustvo, ono postaje nasilno i primitivno. Dokaza da smo postali ekstremno nasilno i primitivno drustvo, nastalo iz nasilja i primitivizma, imate na sve strane.

Eto, to vam "fali", u sustini ste vi razorili Srbiju, jer nasilje i primitivizam i nesto sto ne bi smelo da postoji prihvatate kao vrednost. Niste sposobni za empatiju, pa ono sto ste doziveli na vlastitoj kozi kao strahotu zelite i drugima, makar oni bili vasi najmiliji. Ako tako tretirate svoje najmilije, mogu samo da zamislim kako se ophodite prema ljudima van kruga vasih "najmilijih".

Postoji drugi nacin kako vaspitavati decu, fizicko nasilje je zlo, odvratno, primitivno i treba ga iskoreniti.

Svaka cast nastavniku i direktoru skole.

Tuzno je ovo, najpre zbog dece, ali i zbog oca, tuzno i za nase drustvo. Drustvo treba da pomogne tom ocu i njegovim sinovima, da im da podrsku da prebrode teska vremena kroz koja prolaze, da ipak sacuvaju svoju porodicu koje ce biti bez nasilja.

Oslo

pre 6 godina

Ljudi ne radite ovo. Tom coveku treba pomoc a ne kazna. Jeste preterao, ali oni boljeg roditelja od njega nemaju niti ce imati. Ovi klinci ce biti bolji ljudi nego gomila razmazenih lezilebovica koji misle da ih sve na svetu sleduje i da se kroz sve u zivotu mogu provuci nekaznjeno.

John

pre 6 godina

(stomatolog, 18. decembar 2017 13:46)

To nije teorija, nego praksa.
Narod se ovde većinski loži na nasilje, obožava "čvrstu ruku" na vlasti, pali se na Putina, Gadafija, Kima, Trampa...
Opsednut je kaznama (pročitaj komentare na vesti iz crne hronike - 90% priziva doživotnu robiju ili smrtnu kaznu)
Srbija je jedina država u Evropi gde roditelji uporno tvrde da oni imaju PRAVO da biju decu i da im to pravo niko ne može oduzeti.

To što ćeš naći jednog, deset ili sto njih koji se ne uklapaju u ovo što sam naveo, neće izbrisati postojanje hiljadu puta više ljudi za koje važi ovo od reči do reči.

Kad taj isti roditelj koji se kune u batine ode na taj truli Zapad koji nam želi samo zlo i koji nas tera da prestanemo da bijemo decu, gde se za batine ide u zatvor, da vidiš kako odjednom ume da vaspita decu bez batina... Dakle, nije u batinama. U ljudima je.

A za tebe, šta da kažem... Ako se ponosiš time što biješ decu mlađu od 4 godine, onda je džabe objašnjavati ti bilo šta...

Mitko

pre 6 godina

Ljudi da se ne lazemo, batina sama po sebi ponekad nema alternativu. Mozes da crknes pricajuci oni teraju posvom. Kazna bez batina nekad moze da prodje ako nije hitna situacija, ali ako nesto hitno moraju da poslusaju a nece, mora batina da radi. E sad, nikako ne treba to da bude drska od metle, za to i treba da odgovara. Ja licno koristim sundjerasto-gumeni mač igracku. Napravljen je tako da deca ne mogu da se povrede kad se mačuju, ali kad odrasla osoba zamane sa njim zna i te kako da zasvrbi zadnjica. Mada u zadnje vreme ga i retko koristim, čim pitam gde mi je mač oni kažu: Evo, evo idem, ne treba.

Njam Njam

pre 6 godina

Ne branim oca taman posla gde nadje drsku od metle??Al necu da branim ni klinca cemu lose ocene tesko sesti na stolicu sat vrmena dnevno? Covek je samohrani otac dvoje dece podstanar koji verovatno ceo dan provede na poslu...A klinac bi barem mogao da se oduzi da je dobar djak....

Konza

pre 6 godina

Neka država objasni samohranom ocu kako da decu izvede na pravi put, tako što će ih tapšati po ramenu i govoriti kako škola nije ni važna i da ne moraju da budu dobri đaci. Država je deci objasnila da ne moraju da budu dobri đaci, jer se više isplati biti ološ. Ako si ološ, zaštićen si, niko ti ništa ne može, pa ni rođeni otac. Čovek je samo kolateralna šteta novog sistema vrednosti.

Veseli

pre 6 godina

Kajaće se deca kad malo porastu, pre svega zbog skole, a posle i zbog oca!
Trebao ih je i on napustiti, a ne toliko brinuti zbog njih, pa kad bi završili u domu ili hraniteljskoj porodici, "verovatno bi im bilo bolje" , a ovako....
Naravno batine tog tipa, drska od metle,...nije opravdano, da ne kažem zlo... Pohvala za školu

Zox

pre 6 godina

Nije lepo to sto je otac uradio, ali mozda malo i deca treba da imaju odgovornost, bar malo da im se nekako predoci, diskretno, kao usput, da se ne naljute, da se i od njih nesto ocekuje, a ne samo da jedu i spavaju i "tesko i naporno uce"...

E, tek sad ce deca da imaju pravu negu i garanciju uspeha u zivotu...

Pera

pre 6 godina

Medjutim, biramo pogresne stvari na koje cemo se ugledati na razvijen svet. Zasto se, na primer, nase skolstvo ne ugleda na ona u rezvijenom zapadu? Ili zdravstvo? Biramo samo pogresne stvari!
(bio sam tucen i nisam kukao, 18. decembar 2017 15:22)

Zato sto na trulom zapadu ne biju svoju decu, tj. oni koji imaju porodicnih problema imaju prvo podrsku drustva (socijalnu pomoc, savetovanja i sl.), a ako biju decu budu liseni starateljstva i zavrse u zatvoru, pa posto imaju zdravo drustvo sa zdravim vrednostima gde recimo nasilje nije vrednost i gde se kukolj odvaja od zita, onda su sposobni da naprave i uzorno skolstvo i zdravstvo. Tamo gde je zito kukolj, a kukolj vrednost, tamo je - Srbija.

kaja

pre 6 godina

@pera
Niste u pravu, mene je mama lemala 24/7 kad god je trebalo i kad nije, ja mog sina nisam nikada udarila. Niti sam nasilna niti imam potrebe za tim, ali mislim da nije u redu decu slati u hraniteljsku porodicu samo zbog batina. Postoji psiholog, neki terapeut koji ce im pomoci.Ovo nikako nemoze biti dobro za njih, mislim da je ovo potpuno pogresna poruka za svu decu. Ispada da oni mogu sve i da im niko nista nemoze! Jedno je biti stabilna i samosvesna osoba a drugo je nepostovanje i arogancija.

milos

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci? I kada ga bijes, i prebijes - onda ce kao da uci?!? Kako nekoga batinama naterati da se bavi intelektualnim aktivnostima kao sto je ucenje?!? Ja ne mogu da "dobacim" kako bi to u praksi trebalo da funkcionise, pomozite mi...

Jao nama!

pre 6 godina

Ovde koliko sam shvatio niko ne odobrava nasilje nego pricaju o drugim vremenima odrastanja,nismo mi jos kao narod zreli da napredujemo bez cvrste ruke. Primecuje se,zar ne!

Birokratski apsurdi

pre 6 godina

Mislite li da je rešenje oduzimanje starateljstva ocu i smeštanje dečaka u hraniteljsku porodicu? Gde je centar za socijalni rad bio pre nego što se prebijanje dogodilo? Kakvu je pomoć centar pružio tom samohranom ocu? Reči će, najverovatnije, da nemaju resursa. A sada će imati, jer će se mesečno izdvajati naknada za hraniteljstvo za dvojicu dečaka od 13 i 15 godina!

mima

pre 6 godina

Pre svega, svaka cast nastavniku jer je postupio kao Čovek, danas je to retko. Njegovi ucenici verujem da imaju pravog pedagoga kome je stalo do svojih djaka, nazalost i to mislim da je retko... A sad bih se osvrnula ka jos jednoj rasturenoj porodici, molila bih vas da se suzdrzite komentara ako niste u stanju da im pomognete i zahtevate da se problemi nasilja u porodici u Srbiji temeljnije resi. Imam predlog koji mozda pomogne. Nasilje se ne javlja tek tako, postoje predznaci. Strah, buntovnost, svadljivost...kod dece pogotovo...svaki postupak treba odmeriti, razgovarati sa roditeljima i predociti im probleme njihove dece, bez osude, i traziti zajednicko resenje. Ako se nastavi i pogorsa problem, potrebno je da psiholozi i pedagozi rade sa detetom, a ako se ustanovi da je roditelj taj koji je nasilan mora imati terapije sa psiholozima koji ce mu pomoci da sagleda svoje ponasanje i pomoci da kontrolise sebe. Poslednja stvar mora biti razbijanje vec tako ranjene porodice u Srbiji. Iako osudjujem svako nasilje pogotovo nad decom, imam utisak da je ovaj covek pokusao da na POGRESAN nacin od svoje dece stvori uspesne ljude. Mogao je i on da ih ostavi kao i njihova majka i krene dalje. Verujem da je i drzava uspesnija sto je jaca podrska porodici, bez ljudi nema ni drzave...Ljubav i podrska su uvek najbolji pokretaci i najbolji lek...Zelim vam puno osmeha i ljubavi u duhu praznika koji dolaze

Midnajt ekspres

pre 6 godina

Bez obzira na metlu i sve ostalo ponekad se MORAJU uzeti u obzir i okolnosti. Stalna borba za opstankom, samohrani roditelj, otac, sredina iz koje potiče, sve bi to trebalo imati u vidu kod donošenja ovakve odluke. Hraniteljska porodica? Da li je baš to rešenje za ovu dvojicu dečaka? Dečak od 15 godina bi mogao i sam da se izjasni, čini mi se da je dozvoljeno izjašnjavanje deteta preko 14 godina... Možda je i majka otišla zbog nasilja ali to je već nagađanje, prošlo je 7 godina od tada a ona nije došla po svoju decu kroz odluku neke instance, trebalo bi dobro razmisliti pre ovakve odluke. Možda se upravo sada donose odluke koje će odrediti budućnost te porodice. Naravno, sve je ovo napisano bez želje da se relativizuje nasilje... U Srbiji je jako komplikovano glumiti neko uređeno društvo a znati da je posledica ovakve odluke - DECA NA ULICI!

Arhivator

pre 6 godina

Ne kapiram sta je ideja - da bijes svoje dete zato sto ne uci?
(milos, 18. decembar 2017 18:50)

Nigde ne piše da je ovaj tip tukao dete jer ne uči, već zato što ima loše ocene.
Nije nužno jedno povezano sa drugim. Ako ne učiš, naravno da ćeš imati loše ocene. Ali ne znači da ćeš uvek kad učiš imati dobre.
Neko je prirodno nadaren i inteligentan pa uz malo učenja može da bude izuzetan đak. Kod nekoga, sa druge strane, situacija može da bude obrnuta - ma koliko učio, ne ide mu u glavu.
Osim toga, "loše ocene" su subjektivna kategorija - loše ocene jesu jedinice i dvojke, ali za nekog to mogu biti i trojke, pa i četvorke

Drugo, je l' čitate vi uopšte šta ovde piše? Nije ga "udario", nije ga "ćušnuo", nije ga "ošamario". Nego ga je pretukao drškom od metle. I to toliko da su ostale modrice. Toliko da je nastavnik fizičkog morao da pita dete otkud mu modrice.

nisam ja, ja je

pre 6 godina

Zastrašujuće je čitati komentare ljudi kojima je nenormalan potez nastavnika koji je reagovao nakon što je primetio zlostavljanje deteta i kojima je normalno zlostavljanje i premlaćivanje dece. Tužni li su vaši agresivni životi i životi vaše dece koja će takođe rešenje svakog problema tražiti u nasilju...
(Vlada, 18. decembar 2017 12:52)

I jos kazu "i nas su, pa sta nam fali?"! Znaci da i ne primecuju da im nesto fali! U redu, to i nije tako cudno i nije interesantno. Interesantno je da im nije ni u primisli, ni tracak ideje da se barem na trenutak zapitaju nece li, mozda, ipak biti da im fali makar nesto. Takva sigurnost u sebe i u svoju "normalnost"... koja se onda *normalno* namece kao standard, pod pretnjiom batina. A o ovom konkretnom slucaju... ne, ipak ne mislim da je coveku trebalo uzeti decu i poslati ih u hraniteljsku porodicu, ako mu je samo jednom pukao film, pa makar da se posluzio i drskom od metle. Ali, mislim da mi, u najmanju ruku, nemamo dovoljno informacija da bismo mogli prosudjivati. Ne znamo, na primer, sta se tacno desilo s majkom. Je li i njoj *oduzeto* starateljstvo, ili su deca samo dodeljena ocu. Ili je, jednostavno, nestala? Zna li se gde je? Ne znamo nista o ranijem ponasanju ovog coveka. Je li ovo izolovan slucaj? Moze lako biti da su socijalni radnici samo birokratski otaljali posao. Ali, sve i da jeste tako, niko od nas ovde, na nevidjeno, ne moze znati bolje od njih, a ponajmanje oni kojima "nista ne fali".

boris

pre 6 godina

Ovo je vrlo triki.
Naravno da je nasilje loše i da ga treba ne samo osuđivati nego, pre svega, sprečavati!
Jedino pozitivno je što otac želi da deca uče. Da je želeo samo ocene verovatno bi bilo nasilja nad nastavnim kadrom.

bane sine

pre 6 godina

tuga jedna, duša da vas zaboli kada pročitate da ih je majka ostavila. ovaj otac je potreban svojim sinovima, daj bože da shvati da mora i može da im pomogne na ljudskiji način. za samo koju godinu ta drška od metle, koja kao i svaka batina ima dve strane, može se naći u ruci nekog od sinova.

chemistry

pre 6 godina

Jedno je vaspitna mera a drugo je tuci decu... Cesto batinjanje ostavlja traume, to svakako nije dobro za dete i pocinioc tog dela mora da odgovara. Verujem da taj covek ne zeli lose svojoj deci, ali ako deca sa modricama dolaze u skolu, to nije normalno i mora se naci nacin da se tako nesto zaustavi.

Tatko

pre 6 godina

Kao da nikog od vas tata ili mama nisu tukli,pa sta nam je falilo.Danas dece mogu da rade sta hoce.Nekada je nastavnik bio za postovanke a danas...
(Rosonero, 18. decembar 2017 11:58)


Šta vam je falilo? Pa, eto, sve te generacije koje su roditelji mlatili k'o volove u kupusu, za njihovo dobro i kojima ništa ne fali su razbucale sopstvenu državu, glasale za Miloševića (i njegove kolege satrape po ostalim republikama), učestvovali u jezivim stvarima ili ih prećutno podržavali, sada glasaju za naprednjake i, generalno, doveli državu i društvo u stanje u kakvom se danas nalazi.
Dakle, ništa, ama baš ništa vam ne fali...
(John, 18. decembar 2017 12:55)

Te generacije su uradile sve nenormalno i naopako, samo su podigle i ispravno vaspitale ove sada normalne.
Nešto tu nije logično.
Sve mi se čini da se stvari posmatraju previše uprošćeno.