1. Na kraju krajeva, zakoni trzista bi trebalo i u ovakvim slucajevima da funkcionisu.
    U Svajcarskoj, gdje zivim, oni koji imaju diplomu privatnog fakulteta ne uspijevaju da dobiju drzavni posao, a tesko im ide i u privatnom sektoru. Oni uglavnom rade poslije u porodicnim firmama - kod bogatih tata i mama - koji su im i platili skolovanje.
    (Ana, 6. decembar 2017 13:42)

    # Link komentara

  2. Zasto ne moze retroaktivno? U SLO su ljudi leteli iz parlamenta, sa direktorskih stolica..., kad se videlo da je falsifikat diploma. I to posle mesec dana, nise se cekalo godinama da se to nesto kao proveri. Kompjuter izpise rezultat koliki % je u radu falsifikat i komisija samo potrvrdi rezultat. JEr taj rezultat ne mozes oboriti ni pod razno nikako.
    (Slovenac, 6. decembar 2017 10:31)

    # Link komentara

  3. Imam prijatelja koji je ekspresno zavrsio jedan privatni, otvoreno, smejuci se, kaze da knjigu nije otvorio, ima prosek preko 9!

    Koliko je takvih danas na vodecim mestima u drzavi???
    (Oliva, 6. decembar 2017 09:20)

    # Link komentara

  4. Ljudi akreditacija znaci da posedujete prostor, opremu i kadar da skolujete ljude. Kako i sta ce oni da uce je nebitno. Mozete da im date da igraju karte i da ih ocenjujete. Akreditacija apsolutno ne znaci da posedujete neki prag znanja koji cete da prenesete studentima. Slazem se da su privatni smesni u odnosu na BU ali ne i u odnosu na 80% ostalih drzavnih skola. I reci cu samo da svake godine kvalitet na privatnim raste a na drzavnim opada. Studenti danas fakultet dozivljavaju kao srednju skolu, bahati su i ravnodusni. Njihovo ponasanje je odraz kucnog vaspitanja ali i laganog prolaza u srednjim i osnovnim skolama, u kojima predaju cesto losi djaci sa drzavnih a ne privatnih fakseva. Sve u svemu propadamo i to brzo.
     (hm, 6. decembar 2017 07:56)

    # Link komentara

  5. Diplome su se kupovale i za vreme SFRJ kupuju se i sada i to i na drzavnim i na privatnim fakultetima, oni koji nesto vrede pobeci ce na zapad a ostali ostace u Srbiji da vode nam politiku, sudstvo, zdravstvo,
    privredu, ko je bio sposoban da kupi diplomu jos lakse ce kupiti radno mesto.
    (MK, 6. decembar 2017 07:36)

    # Link komentara

  6. U Srbiji je lakse nabaviti diplomu na nekom takvom fljamurtarskom nazovi fakultetom iako su to sve samo ne fakulteti nego licnu kartu to svi znaju.
    (Ranko, 6. decembar 2017 07:24)

    # Link komentara

  7. Sporne "fejk" diplome? Sto bi rekli mladi. Pa mi zivimo u "fejk" drzavi, vodimo "fejk" zivot, vode nas "fejk" lideri... Zasto bi diplome bile drugacije?
     (Kavric, 6. decembar 2017 06:53)

    # Link komentara

  8. Ministar udara kontru. "Ljudi imaju zvanje i porodicu...", šta to znači? SVAKO ko je tražio i našao stranputicu mora da odgovara. I KRIVIČNO. A ministar bi trebalo da prvo brine o tzv. učiteljskim fakultetima koji su već nekoliko decenija najgori primeri takve prakse.
     (radojko, 6. decembar 2017 05:10)

    # Link komentara

  9. Sto bi manje-vise, bio sav "strucan" kadar na privatnim fakultetima...
    (Pera, 6. decembar 2017 01:06)

    # Link komentara

  10. Najbolje prolaze oni koji imaju novac, liberalni kapitalizam voli menadzere i ekonomiste koji zive na racun sirotinje i radnika, zato dobro i prolaze ovi sa privatnih , tako su i nauceni da ne gledaju na sirotinju vec da otimaju za druge, za to im i ne treba preveliko znanje, a ni predugo skolovanje, pre 7 godina se nije cenio privatan fakultet koliko se ceni danas, jer se danas ceni samo novac, znanje i obraz i zasluge nikako, a ovi koji i dalje posle 7 godina jure visi stepen obrazovanja kako bi promenili upravo ove lose osobine naseg drustva, ostaju po strani ili zauvek odlaze...
    (M, 6. decembar 2017 00:39)

    # Link komentara

  11. ne može se jedan doktorat osporiti, jer je reč o ljudima koji su stekli zvanja, imaju svoje porodice, a neko se sada igra njihovom sudbinom i ugledom", rekao je Šarčević

    "Niko ne mora da brine za svoje diplome, osim nekih koji su ih stekli na 'sumnjiv način'", rekao je ministar.

    ---…--

    Pa cekaj, jel' onda ima osporavanja doktorata, ili nema. Ministar je prilicno kontradiktoran.

    Inace, sto se tice komentara da se neko igra sudbinom i ugledom, tu je jasan odgovor - igraju se diletanti i nekompetentni cinovnici u raznoraznim ministarstvima (bez obzira o kojoj srpskoj vladi je rec).
    (al ste strucni, 6. decembar 2017 00:33)

    # Link komentara

  12. (Bisa, 5. decembar 2017 19:00)

    Svašta, svaki poslodavac će ti reći da su kadrovi sa državnog Ekonomskog u Beogradu mnogo bolji nego sa privatnih. Verujem da isto važi i za ostale koje si prozvala.
    (red john, 6. decembar 2017 00:29)

    # Link komentara

  13. Drzavni pravni je bubanje bez ikakvog razmisljanha, zastareo bez i malo prakse. Privatni je jos gori.
     (zone, 6. decembar 2017 00:19)

    # Link komentara

  14. Večito će ovi sa državnih fakulteta smatrati da ljudi sa privatnih fakulteta nisu u njihovom rangu znanja“, kaže jedan student sa Megatrenda. 

    Niste u rangu. Ne mozete biti u rangu ljudi koji su se prvo "udarnicki" potrudili da upisu drzavni a onda i dobro grejali stolicu da ga zavrse. Navrh svega, smatram velikom sramotom sto je omoguceno pranje vasih smesnih diploma na drzavnim menadzment masterima i bilo kakav pokusaj izjednacavanja. Prosto, niste ista liga.
     (Terenac, 6. decembar 2017 00:16)

    # Link komentara

  15. Радио сам на државном факултету. Сећам се да се негде 2003-2004 појавила крилатица "знање је роба". Тада је почео суноврат.
    Суноврат се десио и на државним факултетима:
    - држава плаћа државне факултете по броју укупно уписаних студената на свим годинама (ако хоћеш да примиш целу плату, ти пустиш студенте да упишу наредну годину...), према томе - срозај критеријуме!
    - смањио се број деце, а број места на универзитетима се драстично повећао (за сваког има места), па је квалитет кандидата драматично пао! Државни факултети се боре за студенте.
    - некад си могао да докторираш тек после завршених магистарских студија, а генерације које су завршиле "пре Болоње" (отприлике до 2012) директно су после основних студија уписивале докторат! То је узроковало данашњу хиперпродукцију доктората.
    (sempervivum, 6. decembar 2017 00:04)

    # Link komentara

  16. Završio sam državni fakultet kad privatni nisu postojali. Sećam se kad sam diplomirao da sam mislio gotovo, nema više bubanja, rokova, kolokvijuma, vežbi ... Emigriram. Shvatim da nemam pojma u odnosu na zapadnjake. I, Jovo na novo sa učenjem. I dan danas učim da bih bio u korak sa savremenim znanjima. Mislim i kad se penzioniše da ću morati da učim.
     (Бојан Илић - Mladen Mladenović, 5. decembar 2017 23:53)

    # Link komentara

  17. Beogradski univerzitet pa deset praznih mesta pa Novi Sad pa hiljadu praznih mesta pa ostali.
     (Zanbezi, 5. decembar 2017 23:49)

    # Link komentara

  18. @CENTURION
    Sestra mi je išla na stomatološki fakultet u Beogradu. Posle dve godine je prešla na privatni u Pančevu i završila ga. Pre dve godine je otišla u Švajcarsku. Kada je pokazala diplomu samo su se nasmejali. Ove godine su joj dali ponudu: priznajemo ti dve godine koje su zavrsene na SF u Beogradu ali moraš da studiras jos tri godine kako bi bila diplomirani stomatolog. Eno je.ponovo na studijama. Toliko o našim privatnim fakultetima.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (eh, 5. decembar 2017 19:39)


    A moj brat sa diplomom Građevinskog fakulteta sa BU, u Austriji primljen samo da stažira i da pokaže da nešto zna (6 meseci). Tek posle dobio posao. Bole njih gde si završio, ako znaš da radiš dobijaš posao ako ne znaš ćao.
    jesu kriterijumi na privatnim fakultetima niski ali u principu mladi ljudi treba da nauče to što uče i da mnogo rade na sebi da bi bili konkurentni na tržištu rada. Ko je bio napolju sve je video.
    (dosta domaće demagogije, 5. decembar 2017 23:41)

    # Link komentara

  19. Jel ovo onaj gospodin, vaspitač svih vaspitača i dece, koji je izjavio onu rečenicu za mučenje dece? pozdrav!
     (kile46, 5. decembar 2017 23:30)

    # Link komentara

  20. To što izgovara ministar prosvete u vezi "retroaktiive primene zakona za fakultete koji su nezakonito izdavali doktorske diplome" je skandal. U civilizovanoj zemlji posle ovakve izjave bi morao da vrati mandat. Ovde - ništavilo ...
    (Lale, 5. decembar 2017 23:26)

    # Link komentara

  21. U Proviciji Kvebek (Kanada) gde zivim, evo, vec 21 god., tzv. privatne skole (srednje i koledzi) primaju samo one koji su bili ODLICNI u prethodnom skolovanju i ako poloze prijemni koji je stroziji nego u tzv. javnim (drzavnim) skolama.
    (Pa, eto, ako nesto znaci, 5. decembar 2017 22:40)

    # Link komentara

  22. Kandidati sa privatnih fakulteta iz oblasti marketinga, menadžmenta i srodnih disciplina su uglavnom imali znatno savremeniji nastavni plan i umeju da se razbacuju terminologijom i citatima, ali kad se malo zagrebe povrsina, masa njih niti je shvatila sustinu niti je u stanju da uradi makar neke bazicne stvari iz struke. Idealni kandidati za "pretnaprednu" i "naprednu" drzavnu sluzbu, posebno za razne Agencije za istrazivanje ruda i gubljenje vremena, ali u privatnoj privredi cesto neupotrebljivi.

    Pojedinci sa diplomama privatnih fakulteta makar su veoma sposobni i snalazljivi u disciplini trckaroskih poslova ili poslova, gde pojava i foliranje, prodornost i/ili kontakti omogucavaju uspesnost, ali dalje od toga nisu upotrebljivi i mogu samo stetu da nanesu. Na kraju postoji veoma mali broj kandidata sa privatnih fakulteta, koji su iskoristili priliku boljeg nastavnog plana i vise fleksibilnosti da sebe izgrade, ali to je, na zalost, najmanji broj. Vecina su provukovci sa limitiranom (ili nikakvom) upotrebljivoscu.

    Ocigledno da je problem u znatno olaksanoj prolaznosti na privatnim fakultetima. Uz uvazavanje svih mana drzavnih fakulteta (sistem ucenja napamet umesto razumevanja, zastarelih nastavnih planova i metodologija, prolaznosti preko veze, para ili kreveta,...), ipak daju bolje i upotrebljivije saradnike.

    I pojedini drzavni fakulteti, na primer kadrovski smer FON-a, danas menadzment, nisu nista bolji (za razliku od informatickog smera, koji jeste odlican).
    (Putnik, 5. decembar 2017 22:37)

    # Link komentara

  23. Poznajem nekolicinu mladih ljudi koji su zavrsili privatne fakultete,nazalost,prinudjen sam da poslovno saradjujem sa njima. Njihovo usko strucno (ne)znanje mi nije tesko da amortizujem ali nivo opsteg znanja i kulture mi je neprihvatljiv pa mi je apsolutno nejasno kako su zavrsili i osnovnu skolu. Formu su zadovoljili ali su zapravo vrlo neobrazovani. Tu je mozda i sustina problema jer uz pomoc novca mozete upisati fakultet i steci diplomu a zapravo ne znati vise od dva padeza...
    (D&L, 05. decembar 2017 21:57)

    Nema to veze sa fakultetom vec sa osobom.Znam mnogo ljudi koji nisu zavrsili niti isli na fakultete pa su mnogo pametniji, elokventniji i pismeniji od mnogih.
    Isto tako znam mnogo onih koji su zavrsili, doktorirali, postali "eksperti" a nivo znanja i obrazovanja 0.
    A znam i one koji su i obrazovani i pametni i elokventni sa zavrsenim i drzavnim i privatnim skolama i fakultetima.

    Sve je do osobe.
     (Che, 5. decembar 2017 22:23)

    # Link komentara

  24. Prvatnim fakultetima odgovara da njihovi profesori i ostalo osoblje imaju zvanje doktor, jer ima to dize ugled na trzistu pri osvajanju novih studenata pri upisu. Tako da nemaju problem da svakome ko plati za doktorat taj i postane doktor i kasnije bude njihov predavac jer ima ono doktor u imenu.
    (mikii, 5. decembar 2017 22:10)

    # Link komentara

  25. To zavisi od fakulteta do fakulteta. Elektrotehnika, gradjevina, medicina, veterina, masinski, FON...ni jedan privatni, ne moze im prici. Ostali, tipa ti menadzmenti, ekonomija, prava, jezici...nikakav kvalitet nije na drzavnim. Tu privatni nista ne zaostaju. Ne svi, ali pojedini su i bolji. Zavisi da li je neko dosao da nauci, ili da se pro uce sa 6cama.
    (Bisa, 05. decembar 2017 19:00)
    Svi studenti iz moje generacije koji nisu za 3 godine na pravnom mogli da poloze ukupno 2 ispita su nakon prebacivanja na privatni pravni zavrsili faks u rekordnom roku. Procvetali ljudi. Toliko o tome da nema razlike.
     (Crna vrana, 5. decembar 2017 22:05)

    # Link komentara

  26. (znanje pre sega a ne diploma, 05. decembar 2017 19:36) imam i ja drugara sa diplomom BK akademije za bankarstvo. Direktor je u banci. Drzavnoj naravno.
     (Crna vrana, 5. decembar 2017 22:00)

    # Link komentara

  27. EUR 1,200 plata, zavrsio privatni, nisam kompjuteras.
    Treba ici u korak s vremenom a ne slusati babske price.
    (Milos, 5. decembar 2017 21:14)

    i šta kažeš, baš baBske? super što te neko tako nepismenog plaća soma i dvesta evrića. mora da te plaća iz budžeta...
    (vesna, 5. decembar 2017 21:58)

    # Link komentara

  28. Poznajem nekolicinu mladih ljudi koji su zavrsili privatne fakultete,nazalost,prinudjen sam da poslovno saradjujem sa njima. Njihovo usko strucno (ne)znanje mi nije tesko da amortizujem ali nivo opsteg znanja i kulture mi je neprihvatljiv pa mi je apsolutno nejasno kako su zavrsili i osnovnu skolu. Formu su zadovoljili ali su zapravo vrlo neobrazovani. Tu je mozda i sustina problema jer uz pomoc novca mozete upisati fakultet i steci diplomu a zapravo ne znati vise od dva padeza...
     (D&L, 5. decembar 2017 21:57)

    # Link komentara

  29. EUR 1,200 plata, zavrsio privatni, nisam kompjuteras. 
    Treba ici u korak s vremenom a ne slusati babske price.
    (Milos, 05. decembar 2017 21:14)
    Mora da su ti nasli posao preko veze u Telekomu, Dunavu, Srbijagasu ili nekoj drugoj sirotoj firmi u vlasnistvu drzave.
     (Crna vrana, 5. decembar 2017 21:57)

    # Link komentara

  30. Nema nikakve sumnje da državni fakulteti proizvode bolje kadrove i pre svega to je zbog kriterijuma koji je na privatnim fakultetima malen. Apsolutno je isto i na postdiplomskim studijama koje su tema. Znači meni kao poslodavcu je manji rizik kada zaposlim nekoga sa državnog fakulteta.
    MEĐUTIM, nagledao sam se svačega a uglavnom svršenih studenata koji pojma nemaju iz struke za koju su se školovali. Druga krajnost su stari inženjeri koji su zarobljeni u vremenu i prostoru jednostavno pregaženi sa vremenom i ne shvataju da im je znanje na nivou dece tehničara.
    Sve se u principu svodi na to ko koliko hoće posle da se usavršava i ko može da napravi rezultat...
    (zaboravite komunizam, 5. decembar 2017 21:42)

    # Link komentara

  31. Da se ne lažemo,
    privatni fakulteti su izmišljeni u Srbiji za loše djake.

    Sve to treba, ne preispitati, nego zatvoriti!
    (marija, 5. decembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  32. EUR 1,200 plata, zavrsio privatni, nisam kompjuteras.
    Treba ici u korak s vremenom a ne slusati babske price.
     (Milos, 5. decembar 2017 21:14)

    # Link komentara

  33. Braća Bajraktari su školovaniji od cele naše vlade....
     (neko vamo, 5. decembar 2017 21:02)

    # Link komentara

  34. @CENTURION
    Sestra mi je išla na stomatološki fakultet u Beogradu. Posle dve godine je prešla na privatni u Pančevu i završila ga. Pre dve godine je otišla u Švajcarsku. Kada je pokazala diplomu samo su se nasmejali. Ove godine su joj dali ponudu: priznajemo ti dve godine koje su zavrsene na SF u Beogradu ali moraš da studiras jos tri godine kako bi bila diplomirani stomatolog. Eno je.ponovo na studijama. Toliko o našim privatnim fakultetima.
     (eh, 5. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  35. Da se ne lazemo, nivo znanja koji potencijalno mozete da steknete na privatnom fakultetu je potpuno jednaka bilo kojem drzavnom. A da ne govorim da se i dalje na nekim drzavnim fakultetima uce parametri i doktrina koja je skraja 80' i 90'. Neki profesori se nisu udostojili da edituju svoje knjige koje su pisali na pocetku karijera pogotovo sada kada se studijski programi stalno menjaju. E sad, problem kod privatnih je to sto je manje potrebno za prolaz na ispitima i kriterijum ocenjivanja se svakodnevno dovodi u pitanje. I to treba resiti. 6. na drzavnom nema istu tezinu kao 6. na privatnom.
     (Samo kazem..., 5. decembar 2017 19:39)

    # Link komentara

  36. @(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Blackbeard, 5. decembar 2017 16:31)

    Dovoljno je procitati ovaj komentar i shvatiti da ste ignorant upravo vi. Fakultet se zavrsava zbog sebe, a ne zbog fakulteta i diplome. Ja sam recimo zavrsio privatan fakultet i iza sebe vec imam desetak godina radnog iskustva u nekoliko banaka i u jos nekoliko firmi. I ja sam ulozio vreme u svoje znanje a ne u zavrsavanje svog fakulteta, i meni je privatan fakultet dao mogucnost da pored znanja steknem i tonu prakse i na terenu i na samom fakultetu, sto je na drzavnom misaona imenica. Sama polemika oko drzavnog i privatnog fakulteta je poredjenja baba i zaba. Dok se na drzavnom besvesno uci nepotrebno i gotovo uvek vec zastarelo znanje, na privatnom fakultetu postoji sansa da se nesto nauci. Po uslovom da te to stvarno zanima.
    (znanje pre sega a ne diploma, 5. decembar 2017 19:36)

    # Link komentara

  37. Nece biti primenjeno retroaktivno??? Znači ekipa je odugovlačila donošenje zakona da bi stigla da diplomira i doktorira pre donošenja i primene ovog zakona. Bravo. Majstorski odradjeno.
     (eh, 5. decembar 2017 19:34)

    # Link komentara

  38. Drzavni fakulteti su mnogo tezi od privatnih, tu nema dileme. Medjutim, glavno pitanje nije koji je fakultet tezi, nego da li te nesto nauci i da li te pripremi za posao. Na zalost, mislim da su veoma retke skole koje ovo rade.
    (Srdjan, 5. decembar 2017 19:33)

    # Link komentara

  39. Ja na poslu imam diplomirane inženjere ne znaju šta je Pi ili ne daj Bože da ih neko pita obim kruga ili površina.
     (Aboliran, 5. decembar 2017 19:26)

    # Link komentara

  40. To zavisi od fakulteta do fakulteta. Elektrotehnika, gradjevina, medicina, veterina, masinski, FON...ni jedan privatni, ne moze im prici. Ostali, tipa ti menadzmenti, ekonomija, prava, jezici...nikakav kvalitet nije na drzavnim. Tu privatni nista ne zaostaju. Ne svi, ali pojedini su i bolji. Zavisi da li je neko dosao da nauci, ili da se pro uce sa 6cama.
     (Bisa, 5. decembar 2017 19:00)

    # Link komentara

  41. Najsnažnija podrška!
    (marija, 5. decembar 2017 18:45)

    # Link komentara

  42. Zašto bi neko, ko ima znanje i radne navike, davao pare za studiranje na nepriznatim fakultetima u Evropi i svetu, a priznatim u Srbiji?! Valjda zato što su stranački opredeljeni i stranački zbrinuti, čim završe isti...
    (mandić, 5. decembar 2017 18:21)

    # Link komentara

  43. Vi se prepirete ko je bolji, a istina je sledeca - ko vise voli onog glavnog, on ce imati i bolju poziciju u zivotu, platu, i na kraju, penziju. Ali prepirite se vi jos, zna vodja na sta se ovaj glup narod lozi, pa ne vidi sve ostalo oko sebe jer se fokusirao na glupost.
    (Neske bez greske, 5. decembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  44. Ovako, ukratko. Razlika između državnih i privatnih postoji samo u jednom - ako ne znaš, na privatnom će ti možda progledati kroz prste i pustiti da položiš, dok na državnom neće. Za 9 ili 10, treba da se ozbiljno potrudiš. Sada o stručnosti. Ako student ŽELI da postane vrhunski kadar; npr. iz ekonomije, lakše će to postići na privatnom, a evo i zašto (govorim kao svršeni student državnog - Master privatni). Na privatnom će učiti šta mu treba u praksi, posvetiće se maksimalno tome, usavršiti engleski u nemački, imati vremena za dodatne časove kako bi stekao napredno znanje iz Excela, itd...ali NEĆE pasti ispit jer je profesor nervozan, zaboravio je treći pasus na 45. strani, itd...Uostalom, koncept obrazovanja gde se vuku 3 kvitice sa 3 ispitna pitanja i ti prikazuješ čistu reprodukciju je prevaziđen, pa je tom logikom teže reprodukovati na državnom jer će ti možda tražiti treći pasus na 45. str...A da, da ne dotičem decu povlašćenih, koja i državne završavaju OVAKO i ONAKO. Pozdrav
    (Vuk, 5. decembar 2017 18:19)

    # Link komentara

  45. Jeste i sad smo mi svi kreteni i neznalice sa privatnih fakulteta znaci bacio sam i pare i 4 godine studiranja a samo vi sa drzavnih ste najpametniji. Ja sam na privatnom bas naucio dosta nisam gledao da se provlacim vec da naucim kad vec tolike pare placam i bilo mi je dosta profesora sa drzavnih fakulteta koji su honorarno predavali predmete. Problem privatnih fakulteta je spusten kriterijum lakse je 6-ticu dobiti nego na drzavnom zato sto im je svaki student jako bitan bukvalno nas zaustavljaju na hodniku asistenti i profesori i razgovaraju sta je problem sto ne izlazim na ispit i nisam predao seminarski. Oni se svake godine tresu hoce li biti dovoljno novih upisanih studenata i zadrzanih postojecih da bi imali finansije za funkcionisanje a odustajanje cak i jednog studenta je udarac. Ako mislite da nema kupljenih i drzavnih diploma, doktorata grdno se varate to je posao za policiju i nek ih sve pohapse.
     (srb, 5. decembar 2017 18:14)

    # Link komentara

  46. Citajuci naslov,tekst a jos vise komentare,zakljucih da su ministri,gradonacelnici,dzabe(svracali na te,nazovi,fakultete,placali koliko kosta da kosta)gubili vreme i pare.
    (Stepa, 5. decembar 2017 17:55)

    # Link komentara

  47. Sta,kao na drzavnom ne moze da se kupi diploma?
     (Yo, 5. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  48. Nema od toga nista. pa da im nije tih fakulteta pola njih sad ne bi bili na funkcijama jer za funkciju treba papir a ne znanje. Sami sebi da kopaju jamu, nema od toga nista
     (pedja, 5. decembar 2017 17:51)

    # Link komentara

  49. Smesno. Situacija na drzavnim fakultetima je deset puta gora.
    (besna glista, 5. decembar 2017 17:37)

    # Link komentara

  50. "Ministar prosvete Srbije Mladen Šarčević izjavio je da se o priznavanju zvanja na fakultetima u Srbiji zakon ne može tumačiti retroaktivno"

    A za studente po starom programu može!?
     (Hehe, 5. decembar 2017 17:35)

    # Link komentara

  51. Zavrsio sam privatni fakultet, malovsam imao problem da se zaposlim zbog predrasuda... Sada sam na trecem radnom mestu i zaradjujem 1700e u jednoj privatnoj kompaniji. Moze se reci da nemam pojma...
    (Bgd77, 5. decembar 2017 17:33)

    # Link komentara

  52. Verujte,jedan moj kolega nije znao ili nije mogao da se seti naziva doktorske teme (desertacije)
     (Mehmed,Sandzak- beg, 5. decembar 2017 17:32)

    # Link komentara

  53. Privatni fax je pijaca,da se ne lazemo..
     (C i n i k, 5. decembar 2017 17:32)

    # Link komentara

  54. Ali ako je R. Srbija već akreditovala sve te fakultete, onda bi trebalo da su oni jednaki i da se isti kriterijumi sprovode na svima njima.
    (privatni fakultet, 5. decembar 2017 16:45)

    Fakulteti i univerziteti nigde (bar u razvijenom svetu) nisu jednaki. U U.S.A. ima oko 3000 visokoškolskih institucija, od najboljih na svetu pa do community koledža za koje su i naši privatni fakulteti akademski Olimp. Upravo zbog toga su tamo univerziteti svake godine vrlo precizno rangirani na osnovu niza parametara; ako tražite posao kao sveže diplomirani stručnjak, jedno od ključnih pitanja će biti KOJI univerzitet ste pohađali. Ako je u pitanju Harvard, Princeton, Stanford, MIT ili neki iz te kategorije, sva vrata su vam otvorena, uglavnom. Verovatno zato kod nas svi beže i od pokušaja rangiranja univerziteta kao đavo od krsta. Kada bi se to koliko-toliko objektivno sprovelo u delo, mnogima bi bilo štetno za biznis.
    (Victorinox, 5. decembar 2017 17:30)

    # Link komentara

  55. U jednom komentaru je postavljeno pitanje:"Zbog čega postoje privatni" fakulteti? Zbog studenata koji nisu mogli upisati državni, a imaju para! Za mene je logično da student upiše državni fakultet na svoj budžet,a ako je dobar i vredan, već posle prve godine prelazi na budžet!Ali ne, sve parajlije trče na Megatrend!Pametnom dosta!
    (Profesor, 5. decembar 2017 17:29)

    # Link komentara

  56. Nije bitna vlasnicka struktura istanove nego kvalitet koji ona pruza. Osnovne studije sam zavrsio na drzavnom fakultetu, kasnije nisam zalazio u vlasnicku strukturu tako da ne znam ko je vlasnik univerziteta na kojima sam se usavrsavao.
     (jasdf, 5. decembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  57. Gospodine ministre, ne može to biti samo pravno pitanje. To je i etički pitanje. Dok to ne rešimo nema nam spasa!
    (prigrevica, 5. decembar 2017 17:28)

    # Link komentara

  58. Sale, mogu ja da dodjem na razgovor? Eto cisto da ti zagolicam mastu. Ni na nebu, ni na zemlji, mada opet tako visoko, a prizemno. Inace u Srbiji postoji i privatni stomatoloski fakultet, eto da razbijemo i taj tabu.
     (CENTURION, 5. decembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  59. Od kada je pocela privatizacija
    Balkana od strane politicara,
    osakatili Balkanski narod na sva moguci nacin, nema veze koji jezik prica. Analfabetizam dostigao 80% stanovnistva balkana...samo jos koje godina drze nas stari lekari i ostalo.
    Balkan postao kasapnica.
     (Cika Ramadan, 5. decembar 2017 17:26)

    # Link komentara

  60. Opasna se hajka diže.
    Sreća naša pa nam je sudstvo fenomenalno, pola Bg a nema kanalizaciju, deca polupismena, pijemo 7 puta više antibiotika od EU, proizvodnja skoro ne postoji i da ne nabrajam zahvaljujući kadrovima sa državnih fakulteta. Hvala.
     (Naki Tompson iz Atlantik sitija, 5. decembar 2017 17:24)

    # Link komentara

  61. A ko kontroliše kredibilitet i kompetentnost državnih fakulteta? Evo imao sam prilike da imam u mojoj firmi na praksi studente sa državnih i privatnih fakulteta i mogu da kažem da au ovi sa privatnih generalno mnogo više u materiji i da su više motivisani i da nauče, volontiraju i rade kada im ponudimo. Isto, profesori mnogo lakše pristaju na saradnju i rade konkretne stvari sa njima kod privatnih - istakao bih Singidunum kao vrlo ozbiljan faks sa jako profesionalnim kadrom i angažovanim studentima. Od državnih, stvarno strašno - sve je problem i nigde suštine. Daju studentima da prevode umesto da nešto pametno rade...
     (infidel, 5. decembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  62. A da okačimo cenovnik sa Medicniskog fakulteta u Beogradu? A šta je sa diplomama Pravnog iz Kragujevca gde ima video snimak profesora kako primaju pare? U Beogardu studentkinje ne mora ni da plate, malo se druže sa asistentom ili profom. Leposavić je državni fakultet pa se osim na upis ocene ne mora ni pojalvljivati. Hahaha, da pričamo o programu na fukltetima? Kako ste jadni, tolke škole završili a nemate ni malo objektivnosti, ložite se na oni protiv nas i najjadnije fore.
    (Nikola, 5. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  63. U Parovima na Hepiju sve i jedna starleta se hvali da je zavrsila fakultet.To je bruka i sramota da veca biti ne moze.Ponizenje za talentovane i ozbiljne studente kada tako nesto i cuju.
     (Stana, 5. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  64. A neki od tih nekadasnjih studenata su sada nastavnici u skolama .... spirala nevolja ...
    (set, 5. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  65. Moja sestra završila jedan od tih privatnih "fakulteta" pa htjela na državnu ekonomiju na doktorat, pretpostavljam da su se tamo dobro nasmijali!
    (Bruder Jakob, 5. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  66. Privatni fakultet imaju svrhu samo u drzavama gde je posao u privatnom sektoru dosta atraktivniji od drzavnog posla. Dok je drzava najbolji poslodavac, privatni fakulteti su od velike stete.
     (aco, 5. decembar 2017 17:07)

    # Link komentara

  67. Uvece prelistas - ujutru zablistas.
    Moto privatnih tzv fakulteta.
     (Megableja & co, 5. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  68. Па ако ћемо "правно" у чему је разлика између пљачкаша банке и "доктора"? Први у мардељ и одузимање плена а другом ће се опростити ако је на нелегалан начин стекао титулу, јер боже мој у овом случају не може "неки закон" (који?) да се примењује ретроактивно. И било би интересантно видети каква је међународна пракса у том случају.
    (desislava, 5. decembar 2017 17:05)

    # Link komentara

  69. Nazalost, tacno je da privatni fakulteti fabrikuju diplome. Kandidati sa privatnih fakulteta, koje sam imao na konkursima, znacajno zaostaju za onim sa drzavnih fakulteta. Vecina nema elementarno znanje iz oblasti u kojoj su diplomirali. To, naravno, ne znaci da su drzavni fakulteti savrseni ali razlika izmedju jednih i drugih je vise nego ocihledna.
     (poslodavac, 5. decembar 2017 17:03)

    # Link komentara

  70. Neko namerno zamenjuje teze. Nisu sporne diplome i doktorati stečeni na privatnim fakultetima jer su ti fakulteti, u trenutku izdavanja diplome imali urednu akreditaciju tj. bili su od države Srbije prepoznati kao jednako dobri, ponekad i bolji od državnih fakulteta. Pa, ko je onda kriv što studenti sa privatnih fakulteta evidentno imaju niži nivo znanja i opšte kulture?

    To je državna komisija za akreditaciju! Veoma mali broj veoma korumpiranih ljudi (akademika, profesora) koji su deleći akreditacije kapom i šakom u proteklih dvadesetak godina učinili nemerljivu štetu.
    (Znalac, 5. decembar 2017 17:02)

    # Link komentara

  71. Dovoljno je pročitati izjave predstavnika privatnih fakulteta i steći uvid u njihovo obrazovanje.
    (Dragan, 5. decembar 2017 17:01)

    # Link komentara

  72. Sta da vam kazem kad u Vranju ima odeljenje nekog fakulteta iz Brcko. Sve im verujem da su diplome ispravne sve do jedna
    (sava, 5. decembar 2017 17:00)

    # Link komentara

  73. Ljudi moji,da je samo neko od vas prisustvovao odbrani doktorskog rada na Megatrendu,video bi koja je to smejurija.Ja sam prisustvovao jednom takvom dogadjaju prosle godine,jedva sam se suzdrzao da ne prasnem u smeh u onoj mucenoj sali,verujte mi,obican seminarski rad na bilo kom drzavnom fakultetu je ozbiljniji i tezi nego doktorski na Megatrendu.
     (Insajder, 5. decembar 2017 16:58)

    # Link komentara

  74. ko jos pa veruje u doktorat sa privatnog univerziteta...
    (JD, 5. decembar 2017 16:55)

    # Link komentara

  75. Ne moze se osporiti diploma ljudima koji su ucili svaki ispit i polozili. Mozete osporiti diplomski rad ali polozene ispite svakako ne
     (Veverica, 5. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  76. Do uvodjenja nakaradnog spageti Bolonjezea sistema ,cini mi se 2005, broj akademskih gradjana SCG je iznosio 6.8% da bi 2012 iznosio 30% ili ti za samo 7 godina se ucetvorostrucio.Nivo usvajanja znanja su sveli na nivo nekadasnjih gimnazija.Prosek ocena je oko 9.Da li znaju ova deca sta je taj prosek znacio pre 20 godina?Ja sam na grupi imao jednog kolegu sa tim prosekom i on je bio Ajnstajn a sada koga god da pitam nema prosek manji od 8.5,jos mi kazu da im nije jasno kako smo mi to tesko zavrsavali faks.O singi-dingi i mega-bleji nazovi fakultetima necu ni da trosim vreme
     (Ivar, 5. decembar 2017 16:53)

    # Link komentara

  77. Problem pre svega treba resavati zdravorazumski a onda i pravno. Sustina pa forma, koja treba da joj bude podredjena.
    Vlasnici odredjenih privatnih fakulteta su svojim ponasanjem sami diskreditovali fakultete koje vode. Davati diplome estradnim licnostima na osnovu njihove slave i imena koji sluzi kao marketinski trik je jezivo. Time to prestaje da bude obrazovna ustanova, i postaje prodajno mesto, trgovacka tezga, koja prodaje imidz, tj. sarenu lazu., umesto znanja.
    Drzavni fakulteti s druge strane, imaju problem negativne selekcije i partokratije.
    (#, 5. decembar 2017 16:50)

    # Link komentara

  78. Zivim u Rumi koja ima preko 30.000 stanovnika.Ja sam rodjen 1948 god.starija sam generacija.U narednim generacijama mozda je bilo njih troje da su zavrsili fakultet a sad koliko pratim a u toku sam nema ko ne studira.U moje vreme je gimnazija bila vrh sa kojom si se mogao zaposliti u svakoj javnoj instituciji.Secam se kada sam bio 6 razred da je nastavnik iz fizike predavao i matematiku jel nije bilo nastavnika.Sada nastavnika ima kao nekada bravara,pekara,automehanicara i drugih razni profila zanata.Kako se sad dobijaju diplome sta se trazi bilo od osnovca, gimnazijalca studenta ja stvarno ne znam.Po mom misljenju i babe mogu studirati.
     (Blagoja, 5. decembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  79. U svetu sve privatne skole i fakulteti su prestizni ...
    a kod nas naravno pedstavljaju nesto sasvim drugo ... tuga
     (luda, 5. decembar 2017 16:49)

    # Link komentara

  80. “Večito će ovi sa državnih fakulteta smatrati da ljudi sa privatnih fakulteta nisu u njihovom rangu znanja“, kaže jedan student sa Megatrenda.

    Dečko, radim godinama u stranoj kompaniji...dolaze nam često na praksu studenti sa privatnih fakulteta...Megatrend, Singidunum, FEFA, UNION...kompletno ste neupotrebljivi...bukvalno, najlošiji student sa državnog fakulteta je tri svetlosne godine iznad vas...i to ne samo po stručnom znanju već i po opštoj kulturi i informisanosti, radnoj etici, pismenosti...već posle dve rečenice mogu nepogrešivo da pogodim da li je neko završio državni ili privatni...i hvala Bogu da ne postoje privatni fakulteti medicine, stomatologije....građevine...
    (Sale, 5. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  81. Cuj ministra! Neko se igra ugledom profesora sa privatnih fakulteta. Hahahh! Kojim ugledom?
     (Miki Vujevic, 5. decembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  82. Inače ne komentarišem, ali ovo me je "dotaklo", pa ću morati. :)
    Radim kao asistent na jednom privatnom fakultetu. Završila sam državni i doktorat takođe radim na državnom, pa mislim da imam vrlo jasan uvid u odnos i kvalitet državnih i privatnih fakulteta, da bih mogla da pravim poređenje.
    Naime, mi se svojski trudimo da na našem fakultetu podignemo i održimo kvalitet, baš zato da bismo skinuli stigmu privatnih fakulteta i da bismo okrenuli priču sa one "platiš i dobiješ diplomu", na "platiš da bi dobio bolje i kvalitetnije znanje i iskustvo". Neću ni da spominjem koliko problema tu ima, počev od toga da sami studenti očekuju da ako su platili, ne moraju ništa da rade. Međutim, i na privatnim fakultetima, kao i na državnim, ima sjajne dece, vredne, radne, pametne, koji će sutra postati odlični stručnjaci bez obzira na to što su završili privatni Fakultet. Isto tako, na državnim ima onih za koje se pitam kako su uopšte uspeli da završe i od kojih me je sramota kad mi kažu da su mi kolege.
    Nije problem u fakultetima. Kupljenih diploma ima na svim nivoima, bez obzira na to da li su ustanove privatne ili državne. Ali ako je R. Srbija već akreditovala sve te fakultete, onda bi trebalo da su oni jednaki i da se isti kriterijumi sprovode na svima njima, pa da se tako ponište sve te lažne diplome i na privatnim i na državnim fakultetima. Nemojte srozavati visoko obrazovanje još više nego što je već srozano.
    (privatni fakultet, 5. decembar 2017 16:45)

    # Link komentara

  83. Bilo da dodju sa privatnih ili državnih fakulteta, novozaposleni imaju par dana/nedelja/meseci, da pokažu koliko vrede.
    I državne fakultete završavaju uporni i diploma državnog fakulteta nije merilo znanja. A još pogotovo kad uzmemo u obzir i ono što uče a nije u skladu sa potrebama privrede.
     (Mina, 5. decembar 2017 16:44)

    # Link komentara

  84. pa kada na kompletnom vpa testu uporedimo diplomce jasno je zasto su privatne studije znacajno manje cenjene.
     (marko, 5. decembar 2017 16:43)

    # Link komentara

  85. @Ironichna
    Ako nisi obaveštena postoje isključivo da bi se ti isti ljudi zapošljavali po državnim firmama i da ljudi iz državnih firmi imaju veće koeficijente i da samim tim više sede na grbači tebi, meni i svima ostalima....
    Pitaj bilo koga sa privatnog fakulteta da li je nešto uspeo sa svojom diplomom u inostrnstvu, sve će ti se lepo kazati.
    I državni su postali smejurija ali ovi provatni su comic tv 24h
    (neko tamo, 5. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  86. "Mega" otkriće!
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 5. decembar 2017 16:42)

    # Link komentara

  87. Ko je sve zavrsio te privatne fakultete to je prosto neverovatno,drzava bi trebala dobro da proceslja sve te tkz.fakultete!
    (DeksaNS, 5. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  88. Da su drzavni fakulteti azurni u promeni i osavremenjavanju programa i profesori na istim voljni i u obavezi da prihvataju određene promene, a ne da zadovoljavaju svoj ego( po principu, ja sam se mnogo mucio, ajde i ti se muci sad, ili izmisljanje raznih drugih razloga, selektivan kriterijum za ocenjivanje ) nego da budu objektivni i razumni ljudi ( čast izuzecima ), da fakulteti budu u stanju da pametno ulazu svoja sredstva u stvaranje zdrave i tehnoloski i higijenski pristojne sredine za rad studenata. Da se o tome vodilo racuna, ne bi doslo do masovnog otvaranja privatnih fakulteta. Predavaci koji najvise imaju protiv privatnih ustanova, tamo najvise zarađuju tezgareći. A ministar, koliko ja znam je i sam osnivač privatne obrazovne ustanove, pa eto pitajte njega šta će nam privatno. U privatnim ustanovama se zna kako se radi, svi imaju ista prava i svi imaju iste obaveze i kriterijume ocenjivanja. Razmisljajte o tome da li zelite da upisete dete na drzavni fakultet i da uci izumrle stvari ili da uci savremena događa u svetu. Ukljucite mozak, iskljucite PINK, RTS, HAPPY i ostale televizije.
     (Gospodin čovek, 5. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  89. Pitanje za studente privatnih - zasto ste upisali privatni ako znate da svi imaju predrasude?

    Ja cu vam reci - niste uspeli da upadnete na drzavni.
     (turg, 5. decembar 2017 16:41)

    # Link komentara

  90. Ču, imaju svoje porodice i neko se sada igra sa njihovim ugledom!!??? Pa dakle i Šarić ima porodicu a strpali su ga u zatvor!? Ma nije valjda da neko ko se bavi falsifikovanjem i kriminalom treba da ima ugled jer "ima svoju porodicu"!!?? Pljačka se ne može retroaktivno sankcionisati je li!? A gde to piše?? Stimulišete lopove i bitange ako prođe pljačka onda im niko ništa posle toga ne može? Jbm ti državu takvu smrdljivu!
    (ns ja, 5. decembar 2017 16:40)

    # Link komentara

  91. To je zato sto ce uskoro privatni fakulteti zaradjivati vise para od drzavnihj i eto ovakvih nebuloznih naslova. Pitanje je novca ne kvalitet obrazovanja. Zna se da nemamo kvalitetan i moderan obrazovni sistem.
    (da delimo, 5. decembar 2017 16:39)

    # Link komentara

  92. O,bože pa gospodin predsednik..doduše bivši..nikad nije dokazao verodostojnost svoje diplome...a nije ni morao...baš i liči na intelektualca..tako... šta očekivati...a privatni fakulteti...pa takvi su ih i naparavili
     (vladimir cortan, 5. decembar 2017 16:38)

    # Link komentara

  93. Da li je sporna i diploma Tomislava Nikolica?
     (lister, 5. decembar 2017 16:36)

    # Link komentara

  94. Svasta, koji to jos poslodavac pita za diplomu? Pa jos da li je s privatnog ili drzavnog??? hahaha Pa posao se nalazi iskljucivo na vezu, kvalifikacije i diploma nemaju veze... Uvek ce prednost imati privatni faks ili kalemarski kurs nad drzavnim fakultetom u 90% slucajeva potpisujem...
    (Stanko, 5. decembar 2017 16:35)

    # Link komentara

  95. "On je rekao i da niko ne treba da brine za diplome koje su stečene u poslednjih 20 godina, osim, kako je rekao, nekih koji su ih stekli na sumnjiv način."

    Dakle, mogu da "odahnu" oni koji se "ne secaju" kako se zove fakultet na kojem su studirali, oni koji su "prepisali" 70% doktorata, kao i silni drugi "masteri" i "doktori" koji su ta zvanja naprasno stekli i to narocito u posledjih 5-6 godina... Oni koji se u ovome prepoznaju ... mogu i dalje da rade sta hoce jer im se moze :(
    (Amater, 5. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  96. U Srbiji ima 50% funkcionalno neobrazovani istovremeno ima 4000 godisnje doktorata za 10 godina 40000 hiljada mi smo svetski sampioni po broju doktorata.
     (Zora, 5. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  97. Kod privatnih fakulteta je prvenstveno motiv novac. I onda upisuj i ko vredi i ko ne vredi. Pa kad se samo pogleda ko su bili ili su dekani ili osnivaci privatnih fakulteta, sve je jasno. Stepen znanja koji se trazi i kako se dele ocene, i to je jasno. Tako da svako ko nije mogao na drzavni, ode na neki sega, mega fakultet koji zavrsi za 2 casa i veliki odmor.
    (Pedja, 5. decembar 2017 16:34)

    # Link komentara

  98. Samo nisu sporne diplome Maloga,Dr.Nebojše,Šapica..
     (Pjotr, 5. decembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  99. Нећемо ваљда сад да се вређамо - па и да су праве, чему би служиле у Србији? Шта је фалило Томи? Нема ни факултет, а постао прецедник, додуше, Србије. Ресимо, керамичарска диплома (али мора да буде урамљена) ти је довољна да вечито будеш неко г. Или, довољно је да си прошао поред касарне, и ти си стасао за министра одбране.
    И тако даље...
     (+SAVO, 5. decembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  100. Sve je pre bilo "drzavno" pa se pokazalo kako je funkcionisalo... Drzavni fakulteti su odavno privatizovani, odredjeni profesori, dekani i ostali zaposleni se ponasaju kao da im je to dedovina. Proverite privatne, ali i "drzavne". Jos nesto, ko hoce da uci, uci i bez fakulteta... Takodje, kada se studenti drzavnog fakulteta hvale ili mozda zale da je njihov fakultet tezi, treba im skrenuti paznju da to nisu tegovi... A ako misle da vise nauce, to je takodje upitno. Studiraju prava a na kraju ne znaju da napisu zalbu ili ovi sa ekonomije ne znaju uplatnicu da popune (sem za placanje ispita)... Svojevremeno sam imao kolegu sa FON-a koji je mislio da roba sama ulazi u prodavnicu tj. da su prodavci samo zaduzeni za prodaju... Sve je to danas isto, samo sto ovi sa drzavnih na kraju vise prolupaju...
     (Dorčolac, 5. decembar 2017 16:32)

    # Link komentara

  101. Večito će ovi sa državnih fakulteta smatrati da ljudi sa privatnih fakulteta nisu u njihovom rangu znanja“, kaže jedan student sa Megatrenda.
    Ne radi se tu o znanju druže.Naši fakulteti, i privatni i državni, su tako koncipirani da ti kad diplomiraš veze blage nemaš o poslu za koji si se školovao već to učiš kroz praksu.Stvar je u tome što svako od nas ko je završio državni fakultet, uložio je u to veliki trud i vreme, pokazao upornost i posvećenost,za razliku od vas s privatnih fakulteta i kasnije mu, tako "istreniranom" nije bilo teško da i nešto konkretno nauči da bi znao da radi svoj posao kako valja.Meni je taj uloženi trud dovoljan razlog da vas gledam " s visine" i tvrdim da ste totalni ignoranti
     (Blackbeard, 5. decembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  102. Те фантомске школе су највеће зло код нас,нарочито због тога што сеју партијашке кадрове и дају легитимитет ликовима са дискутабилним знањем да се пореде са људима који се одраше на државном универзитету. Какви бре мега,гигатрендови и џон незбити;да се погаси све то прво,па онда да се испитује један по један.
    (rakic stevan, 5. decembar 2017 16:31)

    # Link komentara

  103. Lako je povezati ovu aferu sa stanjem u zemlji. Sve je klimavo.
    (BigZ, 5. decembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  104. "Kada neko ko dođe sa privatnih fakulteta dođu kod poslodavca, uvek imaju predrasude prema njima, misle da manje vrede“, dodaje student."
    Na ličnom iskustvu osetio da je mnogo poslodavaca radije primalo ljude sa privatnih nego sa državnih fakulteta.Izvisio sam mnogo puta za posao...Tako i završih u Nemačkoj..
     (Odliv mozga, 5. decembar 2017 16:29)

    # Link komentara

  105. Pola MUP je sa privatnim diplomama a fakultet nisu ni videli.
    Kako neko nemoze da zavrsi drzavni fakultet a ode na privatni i zavrsi u roku.
    Ovo je bruka sve te doktorate i diplome ponistiti
    (bogoljub, 5. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  106. Ne radi se o predrasudi,nego o faktičkom stanju (neznanju),studenata sa privatnih fakulteta!! Diplomu možeš kupiti,mogu ti je i pokloniti,ali znanje nažalos ne!!
    Ja sam 'poslodavac',(imam po potrebi 15-20 radnika) i svi koji konkurišu,moraju proći ozbiljan test.
    Odgovorno tvrdim,da je svaki maturant Gimnazije sa prosekom većim od 3,5 (takvi i ne idu na privatne fakultete), ako je realno ocenjivan,DUPLO obrazovaniji i spremniji za posao od bilo kog ko mi donese 'diplomu' privatnog fakulteta !!
     (Dušan, 5. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  107. Svaki neznanac i mulonja koi plati privatni fakultet pa naravno da ce dobiti diplomu.Daj pare evo ti diploma i tako imamo doktora punu Srbiju.
     (Petar, 5. decembar 2017 16:28)

    # Link komentara

  108. Pozdrav iz Frankfurta svim vrednim,iskrenim i posteno obrazovanim ljudima u Srbiji koji su jos uvek bez posla.
    (Dragana Frankfurt Nemacka, 5. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  109. Mislim da ljudima treba dati priliku da sami isprave gresku. Neverovatno je koliko se blagonaklono gledalo na plagiranje kod nas, vecina je to smatralo nekakvom odmazdom, ili posledicom interneta.
    (oprostaj, 5. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  110. lideri u regionu - kako to nas vodja voli da kaze.
    a i sire - rekao bih ja
     (kerefeke, 5. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  111. Ja sam završio ekonomiju na privatnom fakultetu. Učio sam čak i više od kolega sa državnog, išao na predavanja, davao ispite u roku i završio sa očekivanom devetkom. Gledaju me kao prase u Teheranu. Zašto? Zbog čega sam ja gori od ostalih?
    (Djura, 5. decembar 2017 16:26)

    # Link komentara

  112. Последњи део текста је укопао ове који су дали коментар са почетка текста. Доктори наука...
     (Живчан_неки_лик, 5. decembar 2017 16:22)

    # Link komentara

  113. Završio sam megatrend a sada privodim kraju fakultet na beogradskom univerzitetu koji neću imenovati(da hoću da lažem lako bih proguglao) jer sve u kontaktu sa Megatrendom se nekako kompromituje. Na državnom prolazim brže i bolje ali samo zato jer me studije zaista zanimaju te je to mnogo važniji faktor od "težine" fakulteta. Glavni nosioc te težine na državnom jeste česta neodređenost gradiva i samovolja profesora. Ni jedan fakultet vas neće osposobiti ako vas i privatno ne zanima a takođe ni jedan vas neće spremiti za konkretno radno mesto jer za to je pre potreban nekakav zanat a ne visoko obrazovanje a taj nivo "zanatskog" obrazovanja se nažalost sve više od školstva i očekuje. Razlog zašto se javljam je da skrenem pažnju da me zaista pogodi što me gledaju kao prevaranta kada pomenem megatrend i to često ljudi koji su jedva tri godine srednje završili.Sa druge strane kada pomenem da završavam državni gledaju me kao neviđenog stručnjaka a ja u tim momentima mislim samo na nepravdu koju moje kolege trpe.To je razlog zašto mnogi "peru" diplome,progon ih je oterao u to ali ni tad im očigledno ne uspeva jer će osnovne diplome sa tih fakulteta gledati na njihov master sa visine.Upozoravam vas,taj cinizam će uskoro pogoditi sve visoko obrazovane,električari će se podsmevati mašincima,medicinski tehničari doktorima a kafanski pevači teolozima.Molim sve da ne ismevaju nečije obrazovanje čak i ako je večernja škola.P.S. Nikada nisam ponizio obrazovanje ljudi sa trogodišnjom školom
    (V, 5. decembar 2017 16:21)

    # Link komentara

  114. Mene zanima zasto se poteze sad pitanje novih 2000, a nisu resena ni ona poznata dva, vrlo poznatih aktera, a za koje su nezavisni ljudi iz Komisija otvoreno rekli da su u pitanju plagijati ili su se iz tih Komisija povukli?
    (Kon, 5. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  115. Jedno je sigurno....Niko nece ceniti privatni fakultet jer svi znamo kako se prolazi i koliko se uci.Po svojim najboljim drugarima koji su zavrsili znam jer kazu da je gimnazija 5 puta teza od onoga sto su radili na tim fakultetima a drugo i oni sami ce imati problema jer ih poslodavci ne zele.Zato ima odlicno pitanje...Zasto idete na tim fakultetima i placate 2000 evra godinu i svaki ispit,sto bi bilo 10.000 evra ukupno a ne drzavni koji je besplan.
     (Dax, 5. decembar 2017 16:20)

    # Link komentara

  116. A zbog cega postoje privatni fakulteti ?
     (Ironichna, 5. decembar 2017 16:18)

    # Link komentara