Subota, 19.08.2017.

12:34

Umro 19-godišnjak ranjen u sukobu navijača

Preminuo je navijač Partizana Demir Jukić (19), teško ranjen u sukobu sa navijačima Crvene zvezde početkom juna, saznaje B92.

Izvor: B92

Umro 19-godišnjak ranjen u sukobu navijaèa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

108 Komentari

Sortiraj po:

Globtroter

pre 6 godina

Ne vidim zašto se poredi slučaj Ace Radovića sa ovim ubistvom. Ubice Ace Radovića su bile u zatvoru (izvršitelji bar, saučesnici iz uprave nisu). Ubice Tatona su takođe u zatvoru. Vođe Juga su prilično rasturene. Čak je poslat uljez sa Severa da vodi Jug, a to je, više nego jasno, UDBA-ško maslo. Uostalom predsednik, tada premijer, i ministar policije su se baš potresli kada je ubijen dotični. Objavljen je rat kriminalu iako je bilo ubistava na sve strane i pre i posle tog ubistva.

Dakle Jug je prilično osakaćen od strane države, apsolutno zasluženo po mom mišljenju i drago mi je zbog toga.

Ali na drugoj strani, nijedan vođa sa Severa nije taknut iako većina njih ima nebrojena krivična dela. Paralelno sa tim se na Severu otvaraju građevinske firme koje odmah dobijaju unosne poslove od državnih preduzeća. Da li primećujete da je ceo Beograd obojen u crveno i belo? Jel' shvatate koje su to količine boje i koliko to košta?

Prilično je jasno šta se dešava i nekako je očigledno da ubice u ovom slučaju neće biti pronađene.

20 kinte

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gradjanin pokojni, 19. avgust 2017 15:49)
Izgleda da nisi pročitao komentar pa si me svrstao u grobare. Ciganin sam. Namerno nisam pomenuo Acu Radovića. To je bilo ubistvo sa umišljajem i govori o ovima preko puta koji su to i uradili.
Namerno sam izostavio Aleksandrovu smrt jer sam čoveku replicirao o opasnosti dolaska sa malom decom, gde se uvek preteruje "kako niko ne može da vodi dete na stadion" a svaku utakmicu vidim buljuk dece.
Izvinjavam se svima koje sam povredio izostavljanjem Ace Radovića, ali imao sam poentu druge vrste.
O dobroj nameri i naivnosti grupa kojoj je i pokojni mladić iz ove vesti pripadao (Vandali ili Vandal Boysi) upravo govori ta raketa ispaljena da ubije bilo koga, da ne pričamo o njihovom međusobnom pucanju u kojem je nastradalo troje mladih momaka, kao i o desetinama ranjavanja navijača Zvezde u periodu od par godina, nisu smeli sa decom da se sukobe, na klince su pucali.
Još jednom saučešće porodici i neka mu je laka zemlja.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Ako su zakazali tucu zasto je "Delija" koristio vatreno oruzije? O cemu vi pisete ovo je brutalno kukavicko ubistvo.Stavljate na tribine zastave tipa "Bodu samo pi#*e" a ovamo pucate iz pistolja.Ovim ste pokazali da niste nista bolji od onih navijaca Galatasaraja.Dzaba pune tribine i sjajne koreografije kada od tih klinaca pravite ubice I nece se zavrsiti na ovom decku,zapitajte se da li ste vi mozda sledeca zrtva ili potencijalni ubica.Ovo se odnosi na sve navijacke frakcije u Srbiji.Malo ljudskosti nije na odmet.Iz iste ulicne skole poticete vreme je da se ova bolest zaustavi.Jer vise nije u pitanju igra vec su u pitanju zivoti.

+41

pre 6 godina

Zašto se beži od činjenice da je ovde navijač C. Zvezde ubio navijača Partizana ?
Kad strada francuz, grobari su huligani, ubice...
Ovde su fakat, delije ubice i huligani
Čast pravim, normalnim navijačima !

B. Markovic

pre 6 godina

Na ovaj komentar:
Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...
- je stavljeno 14 minusa.... pitam se Koji su to ljudi Koji na ovkvo nesto mogu da stave minus... mozda je to zato sto imaju mozak na pogresnom mesto ili pate od nedostatka istog. Ajde sad, lupajte ih i ovde....

Against modern football

pre 6 godina

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!
(analiticar_amater, 19. avgust 2017 17:07)

Da tumacis recenice kako treba razumeo bi sta je pisac hteo da kaze. "Ukinuti kriminal" je samo adekvatan odgovor na "ukinuti fudbal". Ukinuti se moze samo nesto sto je legalno i legitimno, fudbal to jeste, kriminal i huliganizam nisu. Mogao sam da napisem zabraniti fudbal jer je u pitanju legalna igra. Huliganizam je zakonom zabranjen i kada napisem da ga treba ukinuti imam na umu svesti ga na statisticku gresku. Za vecinu si u pravu, recept postoji, samo ga treba primeniti. Medjutim, sumnjam da ce ovaj nemili dogadjaj da prodrma kulu od karata.

неко

pre 6 godina

замислите парадокс : убица и саучесници вичу, носе транспаренте,..." јагода живиш" !!!! ооооооо ..... Србијо ...

Vuk

pre 6 godina

Kad sam sa 19 godina otišao na studije u inostranstvo, mislio sam da ja imam problem sa nervima, u Beogradu, jer mi se stezao stomak kad na 100 metara ispred sebe vidim i najmanju grupu tipova kako mi ide u susret. Pritom sam sportski orijentisan, ali mislio sam da nisam normalan. Onda sam otišao i shvatio da sam napustio jednu džunglu punu životinja. Tamo odavno više ne može da se živi. Mali je stradao, a da život nije okusio. Strašno.
Ali moram da dodam da mnogima u Srbiji očigledno to ništa ne smeta, mnogi su se nekako uklopili, poslovi, tezge, završavanje, nasilje. Tužno i bez budućnosti. Toliku količinu ispranih mozgova nisam video ni u jednom glavnom gradu neke države. To su klinci koji će vas pokidati u tren oka, samo da ste na pogrešnom mestu.
Saučešće porodici. Drugi: šaljite decu vanka.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Porodici saucesce.Jedan ce pod zemlju a drugi ce ostatak zivot da provede kao bednik.Od nosenja tudjeg zivota na dusi nema vece kazne.

analiticar_amater

pre 6 godina

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Against modern football, 19. avgust 2017 14:42)

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!

analiticar_amater

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

Potukli su se daleko od bilo kakve utakmice i skupljali bi se i tukli bi se po nekom drugom osnovu sve i da nema fudbala. Huligani su huligani, ulicne bande su ulicne bande. Debelo masite sustinu i to nerazumevanje problema je glavni razlog zasto se Srbija nikada nece izboriti sa problemom nasilja. Ko je siledzija i huligan, bice to sa ili bez fudbalksih klubova, samo ce naci drugo opravdanje i povod za svoje nasilje.

analiticar_amater

pre 6 godina

neko je pucao na nekoga jer navija za drugi fudbalski klub. da li je to vrhunac debilizma ili ja nisam normalan?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milutin stojkov, 19. avgust 2017 13:54)

Moram da te ispravim zato sto masis sustinu. Nije niko ni na koga pucao "zato sto navija za drugi fudbalski klub", nego su to bile dve organizovane i naoruzane grupe huligana koje su zakazale tucu. Da decko nije isao da se bije, ne bi niko ni pucao na njega. Poenta je da i on sam snosi odgovornost jer je svojim postupcima doveo sebe u opasnost. Ubice su ubice, tu nema govora, ali obe strane su krive i odgovorne u odredjenoj meri.

Against modern football

pre 6 godina

@Against modern football 
Iz jednostavnog razloga druze, zato sto mi nismo Engleska.
(Sudac, 19. avgust 2017 15:48)

Bez komentara. Tuzno, ali istinito, zaista.

ceva

pre 6 godina

Svi vi koii idete na stadion na posredan ili neposredan nacin dajete podrsku ovim idiotima koji ubijaju, prebijaju, lome kosti ako ih neko popreko pogleda ili prekreci njihov grafit. Nemojte da se krijete iza floskule "to nisu navijaci to su huligani", platili ste kartu, kupili sal, zastavu i eto novaca za delije i grobare. Sefovi tih grupa diluju drogu onako uzgred a glavni biznis im raznirazne firme gradjevinske. Vlast da sredi taj olos ne zeli jer im obavlja prljav posao (kao nezna se ko je zapalio ambasade i dtamiju).

Kontras

pre 6 godina

Neka mu Bog primi dusu. Samo ostre kazne za ocakve huligane jer to nisu navijaci. Ej, nozem na decka samo zato sto navija za drugi klub, bez teksta sam. Zalosno.

Brenki

pre 6 godina

Ako ste pratili snimke izbornih štabova tokom zadnjih godina, jasno je što je tako. Navijači(mafijaši) su sastavni deo vladajuće mašinerije. Oni su, nažalost, bogati faktor ove države i društva i shodno tome, usko su povezani sa vlastima. Saradjuju na svim nivoima(ja tebi - ti meni), sposobni su i spremni da plate za protekciju, što im omogućava operisanje na svim nivoima kriminala(narko tržište, oružije, podvodjenje, auto mafija, pranje novca) uz "žmurenje" države. Tolika nerasvetljena ubistva tokom poslednjih godina govore u prilog tome da se ispod medijskog blagostanja vodi jedan drugi život i da tu niko ne strahuje od sankcije jer je država odsutna. To nije ništa novo u zadnjih 30 godina, ali se čini da je sad došlo vreme "povoljne klime" za ljude tog miljea. Izjava Vućića "da nema snage i društvenog konsenzusa za borbu sa navijačima" govori u prilog tome. Što se tiče društvenog angažmana države - Šund i kič mediji su u zadnje vreme stvorili i emitovali toliko opasnog materijala u vidu rijeliti programa sa marginalnim ličnostima, socipatama, mediokritetima, pa i osudjenih i lica sa poternice da je jeziva pomisao na duševno stanje adolescenata koji bi kroz par godina trebalo da prihvate odgovornost. Partokratija je takodje rak rana ovog društva, koja je značajno doprinela odlivu mozgova u desetinama hiljada i ostavila posledice zbog nestručnog delovanja. Vučićev krater će se teško i dugo zatrpavati.

Homo Politicus

pre 6 godina

Milutine Stojkov treba da znate da niko ne puca u drugog zbog boje dresa, već zbog kriminaliteta koji se krije iza fudbalskog kluba a koji dnevno obrće hiljade evra na ulicama BG.

analiticar_amater

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tool, 19. avgust 2017 12:53)

Nek je decku laka zemlja ali sta su ovi partizanovi huligani koji su tu takodje organizovano dosli da se biju? Oni su primer pozitivne i prosperitetne omladine koja Srbiju vuce napred? Ili cete osuditi kriminalce i huligane u celini, ili cete pravdati nasilje koristeci ovakve tragedije za navijacka prepucavanja i sirenje neke propagande. I grobari su pucali, boli nozevima i bacali ljude sa visine u rupu, tako da nas postedite laznom moralizma. Obe grupe koje su ucestvovale u ovoj organizovanoj tuci zasluzuju samo osudu i nista vise.

20 kinte

pre 6 godina

@realno
prvo pokoj duši dečku i neka mu je laka zemlja.
Kakve veze ima stadion sa ovime? Idem na stadion od 83' i ne videh nikada da je dete povređeno. Poslednji slučaj smrti malog deteta je mislim 79' na JNA, kada je do nesreće došlo tokom stampeda u onim odvratnim hodnicima.
Svaki derbi ili utakmicu bilo koju, kada počne prenos, zumira kamera brdo dece u dresovoma. Ja sam što na severu što na zapadu video verovatno stotine male dece koja uživaju u atmosferi. Ne vidim razlog da se brineš za njihovu bezbednost na stadionu ako pravilno izabereš tribinu i mesto gde ćeš sa decom biti. Tako da nemoj te priče, ovo veze sa fudbalom i stadionom nema.

mare

pre 6 godina

"kraj pripada huliganima"? Ja znam da je Veliki Trnovac pripadao narkodilerima i da policija tu nije smela da ulazi. Izgleda da postoje takvi delovi Beograda. Obicni zitelji, koji tu zive ni krivi ni duzni, mogu samo da budu kolateralna steta obracuna bandi. A gde su pozornici, a gde su patrole? Gde je uopste normalna i sredjena drzava? Da, na skandinavskom poluostrvu je...

Paquito

pre 6 godina

@Faruk
Ne znam te ali mi je zao zbog tvog brata!Na veliku zalost ovakve stvari ce se desavati ali u kom broju to ce vreme pokazati.Takva smo drzava,zasto ne donose zakone o surovom kaznjavanju ostaje "misterija" ...Taj sto ga je ubio,verovatno je postao "cenjen" u drustvu njemu slicnim.Nije bolest sve sto boli...

milica

pre 6 godina

Kad god se prica o sukobima navijaca, podseti me na organizovane tuce kad smo bili u osnovnoj skoli. Secam se na Tasmajdanu je bilo. E, pa navijaci su mi tu negde mentalno na tom nivou.

BeKo

pre 6 godina

"Izgledi ljudske rase za preživljavanje su bili značajno bolji kada smo bili bespomoćni protiv tigrova, nego danas kada smo bespomoćni protiv nas samih".

Arnold Toynbee

Bgd vrabac

pre 6 godina

@ozon. Slazem se. Fasade zgrada su nam postale mesto prepucavanja navijaca. Na tek sredjene fasade oni ostavljaju poruke jedni drugima, od grobara i delija ne mozemo vise da zivimo. Vlasti treba da naplate od klubova troskove za skidanje grafita sa zgrada sirom grada, i ne samo Bgda nego i ostalih gradova po zemlji. A ti koji bi trebalo da uklanjaju grafite su delikventninnavijaci. A o ludosti izgubljenog mladog zivota, sta reci?

Beki

pre 6 godina

Strasno. Joj ljudi sta je vama vise. Dosta nam je bolesne dece, a ne jos da se ubijate. Saucesce porodici i pokoj dusi ovom detetu. Tuga

Gde ja živim

pre 6 godina

Neka mu je laka zemlja, saučešće porodici.

A sada par pitanja za nadležne. Čujem da se neki bune što su ljudi rekli da Srbija nije normalna zemlja. Da li je ovo vama normalno? Da li planirate da počnete da radite svoj posao? Ako ne znate kako, pitajte po Evropi one koji znaju. Ne zanima me i većinu nas ko je kriv, da li vi sad ili oni pre, samo počnite da rešavate problem. Ova zemlja je postala gori Divlji zapad od originala. Ako treba da se uzme kredit za kamere, nove zatvore i slično, uzimajte, samo rešite. Ove najgore na dugogodišnju robiju, one sitne delikvente na popravke puteva, mostova, čišćenje lišća i sl. Mlad život je izgubljen, batalite glasove, demagogiju, populizam, opoziciju i ostale gluposti i dovedite malo u red ove stvari.

Gradjanin pokojni

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.

Mfz

pre 6 godina

I verovatno cela severna tribina zna ko je ovaj heroj koji je junački pucao golorukom momku u stomak a policija i dalje nije nikog uhapsila!Bravo za naprednu Srbiju,bravo za naprednu policiju!

realno

pre 6 godina

@Darko
Potpuno si u pravu! I ja sam navijac ali sada ispred televizora. Odavno sam prestao ici na stadion....i ja bih vodio decu na sever, kao sto je mene moj otac vodio.... Ali sada se plasim za bezbednost mene i dece ako odem na taj "severni front"...

ozon

pre 6 godina

Tragedija, saucesce porodici. Zabraniti za pocetak ruzenje zgrada grafitima, kakve su to gluposti da nekome pripada 'kraj'. Od tog dela 'Ivana Ribara' je napravljeno ruglo nevidjeno. Stradao je taj mladic, a sustina je, da nije on, neko drugi bi. A zgrade su nam pretvorene u 'znakove pored puta' i spomenike.

zbinjek

pre 6 godina

Ni 2 meseca posle dogadjaja ,
uprkos desetinama svedoka ,
uprkos svim dousnicima po navijackim grupama ,
uprkos mobilnim mrezama koje imaju u evidenciji svaki poziv, poruku , broj i uredjaj sa navedene adrese u trazeno vreme ,
uprkos video nadzoru sa ulaza , kafica i obliznje benzinske pumpe koje se zabelezile registraciju svakih kola koje se pobegle,
nasa policija nije uhapsila nijednog pripadnika zasticene grupe koja je izvrsila ubistvo ?

nekoizmase

pre 6 godina

Mi smo kao društvo davno potonuli! Evo me sa porodicom u Berlinu, danas utakmicu ozmedju Herte i Stuttgarta. Navijači Stuttgarta šetaju Berlinom, cijele porodice .... imali su i oni probleme kao i Englezi, riješili na državnom nivou a kod nas - DRŽAVA NE POSTOJI!!!

Iskreno saučešče porodici nastradalog mladoča!

hmm

pre 6 godina

To nije bio sukob navijaca, navijaci su ljudi koji vole svoj klub, idu na utakmice da ga podrze, da pevaju svom klubu i kako samo ime kaze da navijaju za taj klub. Ovo nisu ni huligani, huligani ne nose pistolje, ovo su obicni kriminalci koji na stadione idu iz nekog licnog interesa. Takve treba zatvoriti do kraja zivota. Mene kao navijaca je sramota kada procitam u vestima da je "navijac" tog i tog kluba ubio drugog navijaca, samo zato sto voli drugi klub.

Baba Kurana

pre 6 godina

@ Dušan
Nije on dao život za državu.
Ubijen je, jer državni organi ne rade svoj posao.
Ubijen je, jer je verovao u glupu ideju da su navijači jednog kluba moćniji od navijača drugog.
Ubijen je, jer se umesto osude tražila i dobila "pravda" za Uroša i njemu slične.
A kako je njegovim roditeljima to znaju samo oni i Bog. Najiskrenije saučešće.

Against modern football

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
(Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept

Obi Van Kenobi

pre 6 godina

Mozemo.. svi ti huligani su i nasi drugari zar ne? I ovaj mali je bio drugar nekome ko nije huligan. Ne branim drzavu, ali ne vidim sta je ona mogla ovde da uradi? Organizovana tuca dve grupe.. to mogu da budu i dve razlicite skole. Drzava mora da se pobrine oko vodja i oko onih koji prave incidente na utakmicama a ne da vaspitava tudju decu.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Tako je to kad "nema društvenog konsenzusa" za obračun s huliganima, "navijačima" i slično bagrom. Tako su nam barem objasnili. A mi to 'ladno progutali, kao i sve ostalo...

Ali kad ne bi bilo "navijača", ko bi onda davio nepodobne ljude na političkim skupovima?

Milan

pre 6 godina

Nazalost mora se i ovo prokomentarisati u ovom trenutku. Decko nema ni 19 godinaa, a u trenutku ranjavanja bio je maloletan a i tad su ga mediji potpisivali kao D.J.(19) izgleda da nekom tako vise odgovara. Decko je iz mog kraja nisam mnogo stariji od njega, poznavao sam gaa i ovo je neverovatna tregedijaa a jos veca zal mi je sto se tacno zna sta se desilo i ko je to bio ali neko to zataskavaa vec puna dva meseca. Posle ovoga sramno bi bilo DRZAVO nastaviti sa zataskavanjem.

samo da kazem...

pre 6 godina

(@ navijači postoje zbog sporta, zašto se ovo dešava? Urazumite se bre!) Ovo nema veze ni sa sportom, ni sa navijanjem. U pitanju su kriminalne grupe, hteli vi to da priznate ili ne...

Darko

pre 6 godina

Nije navijač isto što i siledžija, narkoman, huligan, ubica. Osobe koje su u problemu sa zakonom. Osobe koje dolaze na utakmicu kao na front, osećaju se kao vojnici koji uzimaju stimulanse i kojima je teren i dešavanje na terenu samo smetnja i prepreka za vandalizam. To nije i ne može biti navijač. Takvima svi znamo gde bi trebalo da bude mesto. Većina pravih navijača zbog takvih ni ne posećuje stadione. Formulišite lepo stvari. Počnimo odatle.

St3fan KG

pre 6 godina

Učestvovanje u tuči - 5 godina zatvora

Nanošenje lakih telesnih povreda - 15 godina zatvora

Nanošenje teških telesnih povreda - 30 godina zatvora

Smrtni ishod u tuči - Doživotna

Ali naravno mi ne smemo pooštriti kazne jer onda ispadamo Severna Koreja. Zato će i dalje biti kriminala i naselja i novih smrti mladih ljudi

Saša

pre 6 godina

Devetnaest godina... ej bre. Da li imate neku ideju kako ovo divljaštvo, progresivan rast agresivnosti i totalno raspušten primitivizam smiriti? Vas iz vlasti pitam? Oni se ubijaju na raskrsnicama u masovnim tučama noževima i vatrenim oružjem. Stvari su otišle predaleko u Srbiji, ne osećam se bezbedno.

aleksandar

pre 6 godina

nema snage da se obracuna sa sportskim klubovima, cije su kriminalne firme u prostorijama stadiona,a direktori i zaposleni u tim firmama su vodje navijaca koje se medjusobno ubijaju,a ima snage i obraza da otvara fabrike u kojima ce radnike tretirati kao robove.

Srbin iz Hercegovine

pre 6 godina

Preminuo je decko od 19 godina.
Za koga je navijao ili sta je voleo da jede je sada manje bitno.

Omladino ne ubijajte se medjusobno i to zbog koga ili cega...

Hocu napisati, da se toliko zivota ugasilo zbog Zvezde ili Partizana, da li kada odete sa prijateljima na pice/ hranu, ubijete ili povredite onoga ko drugacije naruci od vas?

sasa

pre 6 godina

Zvezdas sam ali ponavljam, danasnji sever je zlo koje od Zvezde pravi fasisticki klub. Svi pravi zvezdasi se stide danasnjeg severa i nestrpljivo cekamo kraj njihovog ludila.
Saucesce porodici

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

19 godina!? Ubio Srbina hrabri cetnik sa severa, zbog grafita???
Nadam se da ce policija otkriti ime ubice...ako su uopste i radili svoj posao to vece.

Milos

pre 6 godina

Prvo, saučešće familiji.
Drugo, kao Zvezdaš od malih nogu kažem da ubice treba naći i osuditi za ubistvo sa otegotnim okolnostima. Ubijen je mladić od 19 godina!
Treće, svako nasilje povezano sa sportom treba drakonski kažnjavati. Tek kada će se na stadion usuditi dolaziti roditelji i deke sa malom decom, kad redari neće imati posla, tek tada će i fudbal biti sport za ljude.

Avaks

pre 6 godina

Strašno,još jedan mladi život ode niz vodu zbog toga što mu je u ovom slučaju draža boja bila crno bele. Uništiše i iskvariše nam omladinu,DRŽAVA I NARKO DILERI. Mladi su izgubili svest o realnom životu,ljubavi,porodici... Sve je otišlo u ku..c. Iskreno sačešće porodici nastralog dečka i poruka celoj SRBIJI da se uzme u pamet jer sloge nema vise ni u porodici,familiji,komsiluku a kamo li medju naVijacima i verskih neistomisljenika. Neka ti je vecna slava momce a ti se Srbijo stidi kad vec neznas da cuvas svoju decu!!!

bwa

pre 6 godina

Kako je moguce da se policija ne oglasava? Ko ce da odgovara za ovo ubistvo? Ili u ovoj drzavi pojedinci mogu da ubijaju po svom nahodjenju?

Pocivaj u miru brate!

Faruk Hadžibegić

pre 6 godina

Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...

Flying Dutchman

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slučaja nije oglasila."

Sa' će, samo da nađu žrtvenog jarca.

Saučešće porodici preminulog mladića.

dr NS

pre 6 godina

Pa kad predsednik/premijer/baba sera nema ono što se pravi da ima i ne pokrene rešavanje problema. Ali kad bolje razmislim, ko bi tad novinarima pravio kragne i probijao ljude po nalogu ako bi se rešili navijači

misha....

pre 6 godina

Hej klinci,da li ste vi normalni?
Koja je ovo zrtva po redu?

(Lepo je Sekspir rekao:"Ima nesto trulo u drzavi Danskoj....."
Ih,da je samo u Danskoj,lako bi mi u Srbiji....)

Ns

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slucaja nije oglasila" - ko je kriv za ovo no sama vlast na čelu sa presvetlim, on je taj koji štiti i ne da da se pojedinci hapse i procesuiraju

Vasa

pre 6 godina

Saucesce porodici. A huliganima koji se predstavljaju kao navijaci Zvezde/Partizana, zelim mesto u Mitrovici I Padinskoj skeli. Stanite na kraj zivotinjama

Bg

pre 6 godina

Policijska patrola 45 min nije dosla na lice mesta iako u bloku 45 postoji i ispostava interventne jedinice. Decka su nakon ranjavanja isutirali a decka koji ga je odneo do ulaza su rasekli po nozi. Navodno nije pronađen počinilac a da je ubijen francuz sve bi se znalo. Dokle više? Mali počivaj u miru i saučešće porodici i prijateljima!

tool

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...

“navijaci“

pre 6 godina

Bravo Srbi, neprijatelj nam nije potreban.
I prije nego sad svi pocnu da osudjuju preko interneta, kad cemo izaci na ulice, sta to treba da se dogodi da izadjemo na ulice?

Kako drugacije

pre 6 godina

Mlad zivot ode zbog "junaka" sa pistoljem u ruci!?
Policija naravno pojma nema ni jednu od tih 20 registarskih oznaka sa vozila - a samo jedna je dovoljna da otkriju revolverasa sa severa!

Vasa

pre 6 godina

Saucesce porodici. A huliganima koji se predstavljaju kao navijaci Zvezde/Partizana, zelim mesto u Mitrovici I Padinskoj skeli. Stanite na kraj zivotinjama

sasa

pre 6 godina

Zvezdas sam ali ponavljam, danasnji sever je zlo koje od Zvezde pravi fasisticki klub. Svi pravi zvezdasi se stide danasnjeg severa i nestrpljivo cekamo kraj njihovog ludila.
Saucesce porodici

Bg

pre 6 godina

Policijska patrola 45 min nije dosla na lice mesta iako u bloku 45 postoji i ispostava interventne jedinice. Decka su nakon ranjavanja isutirali a decka koji ga je odneo do ulaza su rasekli po nozi. Navodno nije pronađen počinilac a da je ubijen francuz sve bi se znalo. Dokle više? Mali počivaj u miru i saučešće porodici i prijateljima!

zbinjek

pre 6 godina

Ni 2 meseca posle dogadjaja ,
uprkos desetinama svedoka ,
uprkos svim dousnicima po navijackim grupama ,
uprkos mobilnim mrezama koje imaju u evidenciji svaki poziv, poruku , broj i uredjaj sa navedene adrese u trazeno vreme ,
uprkos video nadzoru sa ulaza , kafica i obliznje benzinske pumpe koje se zabelezile registraciju svakih kola koje se pobegle,
nasa policija nije uhapsila nijednog pripadnika zasticene grupe koja je izvrsila ubistvo ?

tool

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...

Faruk Hadžibegić

pre 6 godina

Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...

Milan

pre 6 godina

Nazalost mora se i ovo prokomentarisati u ovom trenutku. Decko nema ni 19 godinaa, a u trenutku ranjavanja bio je maloletan a i tad su ga mediji potpisivali kao D.J.(19) izgleda da nekom tako vise odgovara. Decko je iz mog kraja nisam mnogo stariji od njega, poznavao sam gaa i ovo je neverovatna tregedijaa a jos veca zal mi je sto se tacno zna sta se desilo i ko je to bio ali neko to zataskavaa vec puna dva meseca. Posle ovoga sramno bi bilo DRZAVO nastaviti sa zataskavanjem.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Tako je to kad "nema društvenog konsenzusa" za obračun s huliganima, "navijačima" i slično bagrom. Tako su nam barem objasnili. A mi to 'ladno progutali, kao i sve ostalo...

Ali kad ne bi bilo "navijača", ko bi onda davio nepodobne ljude na političkim skupovima?

Kako drugacije

pre 6 godina

Mlad zivot ode zbog "junaka" sa pistoljem u ruci!?
Policija naravno pojma nema ni jednu od tih 20 registarskih oznaka sa vozila - a samo jedna je dovoljna da otkriju revolverasa sa severa!

Mfz

pre 6 godina

I verovatno cela severna tribina zna ko je ovaj heroj koji je junački pucao golorukom momku u stomak a policija i dalje nije nikog uhapsila!Bravo za naprednu Srbiju,bravo za naprednu policiju!

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

19 godina!? Ubio Srbina hrabri cetnik sa severa, zbog grafita???
Nadam se da ce policija otkriti ime ubice...ako su uopste i radili svoj posao to vece.

aleksandar

pre 6 godina

nema snage da se obracuna sa sportskim klubovima, cije su kriminalne firme u prostorijama stadiona,a direktori i zaposleni u tim firmama su vodje navijaca koje se medjusobno ubijaju,a ima snage i obraza da otvara fabrike u kojima ce radnike tretirati kao robove.

Baba Kurana

pre 6 godina

@ Dušan
Nije on dao život za državu.
Ubijen je, jer državni organi ne rade svoj posao.
Ubijen je, jer je verovao u glupu ideju da su navijači jednog kluba moćniji od navijača drugog.
Ubijen je, jer se umesto osude tražila i dobila "pravda" za Uroša i njemu slične.
A kako je njegovim roditeljima to znaju samo oni i Bog. Najiskrenije saučešće.

dr NS

pre 6 godina

Pa kad predsednik/premijer/baba sera nema ono što se pravi da ima i ne pokrene rešavanje problema. Ali kad bolje razmislim, ko bi tad novinarima pravio kragne i probijao ljude po nalogu ako bi se rešili navijači

nekoizmase

pre 6 godina

Mi smo kao društvo davno potonuli! Evo me sa porodicom u Berlinu, danas utakmicu ozmedju Herte i Stuttgarta. Navijači Stuttgarta šetaju Berlinom, cijele porodice .... imali su i oni probleme kao i Englezi, riješili na državnom nivou a kod nas - DRŽAVA NE POSTOJI!!!

Iskreno saučešče porodici nastradalog mladoča!

Darko

pre 6 godina

Nije navijač isto što i siledžija, narkoman, huligan, ubica. Osobe koje su u problemu sa zakonom. Osobe koje dolaze na utakmicu kao na front, osećaju se kao vojnici koji uzimaju stimulanse i kojima je teren i dešavanje na terenu samo smetnja i prepreka za vandalizam. To nije i ne može biti navijač. Takvima svi znamo gde bi trebalo da bude mesto. Većina pravih navijača zbog takvih ni ne posećuje stadione. Formulišite lepo stvari. Počnimo odatle.

St3fan KG

pre 6 godina

Učestvovanje u tuči - 5 godina zatvora

Nanošenje lakih telesnih povreda - 15 godina zatvora

Nanošenje teških telesnih povreda - 30 godina zatvora

Smrtni ishod u tuči - Doživotna

Ali naravno mi ne smemo pooštriti kazne jer onda ispadamo Severna Koreja. Zato će i dalje biti kriminala i naselja i novih smrti mladih ljudi

Ns

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slucaja nije oglasila" - ko je kriv za ovo no sama vlast na čelu sa presvetlim, on je taj koji štiti i ne da da se pojedinci hapse i procesuiraju

Srbin iz Hercegovine

pre 6 godina

Preminuo je decko od 19 godina.
Za koga je navijao ili sta je voleo da jede je sada manje bitno.

Omladino ne ubijajte se medjusobno i to zbog koga ili cega...

Hocu napisati, da se toliko zivota ugasilo zbog Zvezde ili Partizana, da li kada odete sa prijateljima na pice/ hranu, ubijete ili povredite onoga ko drugacije naruci od vas?

samo da kazem...

pre 6 godina

(@ navijači postoje zbog sporta, zašto se ovo dešava? Urazumite se bre!) Ovo nema veze ni sa sportom, ni sa navijanjem. U pitanju su kriminalne grupe, hteli vi to da priznate ili ne...

Flying Dutchman

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slučaja nije oglasila."

Sa' će, samo da nađu žrtvenog jarca.

Saučešće porodici preminulog mladića.

Milos

pre 6 godina

Prvo, saučešće familiji.
Drugo, kao Zvezdaš od malih nogu kažem da ubice treba naći i osuditi za ubistvo sa otegotnim okolnostima. Ubijen je mladić od 19 godina!
Treće, svako nasilje povezano sa sportom treba drakonski kažnjavati. Tek kada će se na stadion usuditi dolaziti roditelji i deke sa malom decom, kad redari neće imati posla, tek tada će i fudbal biti sport za ljude.

“navijaci“

pre 6 godina

Bravo Srbi, neprijatelj nam nije potreban.
I prije nego sad svi pocnu da osudjuju preko interneta, kad cemo izaci na ulice, sta to treba da se dogodi da izadjemo na ulice?

Against modern football

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
(Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept

mare

pre 6 godina

"kraj pripada huliganima"? Ja znam da je Veliki Trnovac pripadao narkodilerima i da policija tu nije smela da ulazi. Izgleda da postoje takvi delovi Beograda. Obicni zitelji, koji tu zive ni krivi ni duzni, mogu samo da budu kolateralna steta obracuna bandi. A gde su pozornici, a gde su patrole? Gde je uopste normalna i sredjena drzava? Da, na skandinavskom poluostrvu je...

hmm

pre 6 godina

To nije bio sukob navijaca, navijaci su ljudi koji vole svoj klub, idu na utakmice da ga podrze, da pevaju svom klubu i kako samo ime kaze da navijaju za taj klub. Ovo nisu ni huligani, huligani ne nose pistolje, ovo su obicni kriminalci koji na stadione idu iz nekog licnog interesa. Takve treba zatvoriti do kraja zivota. Mene kao navijaca je sramota kada procitam u vestima da je "navijac" tog i tog kluba ubio drugog navijaca, samo zato sto voli drugi klub.

bwa

pre 6 godina

Kako je moguce da se policija ne oglasava? Ko ce da odgovara za ovo ubistvo? Ili u ovoj drzavi pojedinci mogu da ubijaju po svom nahodjenju?

Pocivaj u miru brate!

Saša

pre 6 godina

Devetnaest godina... ej bre. Da li imate neku ideju kako ovo divljaštvo, progresivan rast agresivnosti i totalno raspušten primitivizam smiriti? Vas iz vlasti pitam? Oni se ubijaju na raskrsnicama u masovnim tučama noževima i vatrenim oružjem. Stvari su otišle predaleko u Srbiji, ne osećam se bezbedno.

Avaks

pre 6 godina

Strašno,još jedan mladi život ode niz vodu zbog toga što mu je u ovom slučaju draža boja bila crno bele. Uništiše i iskvariše nam omladinu,DRŽAVA I NARKO DILERI. Mladi su izgubili svest o realnom životu,ljubavi,porodici... Sve je otišlo u ku..c. Iskreno sačešće porodici nastralog dečka i poruka celoj SRBIJI da se uzme u pamet jer sloge nema vise ni u porodici,familiji,komsiluku a kamo li medju naVijacima i verskih neistomisljenika. Neka ti je vecna slava momce a ti se Srbijo stidi kad vec neznas da cuvas svoju decu!!!

analiticar_amater

pre 6 godina

neko je pucao na nekoga jer navija za drugi fudbalski klub. da li je to vrhunac debilizma ili ja nisam normalan?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milutin stojkov, 19. avgust 2017 13:54)

Moram da te ispravim zato sto masis sustinu. Nije niko ni na koga pucao "zato sto navija za drugi fudbalski klub", nego su to bile dve organizovane i naoruzane grupe huligana koje su zakazale tucu. Da decko nije isao da se bije, ne bi niko ni pucao na njega. Poenta je da i on sam snosi odgovornost jer je svojim postupcima doveo sebe u opasnost. Ubice su ubice, tu nema govora, ali obe strane su krive i odgovorne u odredjenoj meri.

realno

pre 6 godina

@Darko
Potpuno si u pravu! I ja sam navijac ali sada ispred televizora. Odavno sam prestao ici na stadion....i ja bih vodio decu na sever, kao sto je mene moj otac vodio.... Ali sada se plasim za bezbednost mene i dece ako odem na taj "severni front"...

misha....

pre 6 godina

Hej klinci,da li ste vi normalni?
Koja je ovo zrtva po redu?

(Lepo je Sekspir rekao:"Ima nesto trulo u drzavi Danskoj....."
Ih,da je samo u Danskoj,lako bi mi u Srbiji....)

Gde ja živim

pre 6 godina

Neka mu je laka zemlja, saučešće porodici.

A sada par pitanja za nadležne. Čujem da se neki bune što su ljudi rekli da Srbija nije normalna zemlja. Da li je ovo vama normalno? Da li planirate da počnete da radite svoj posao? Ako ne znate kako, pitajte po Evropi one koji znaju. Ne zanima me i većinu nas ko je kriv, da li vi sad ili oni pre, samo počnite da rešavate problem. Ova zemlja je postala gori Divlji zapad od originala. Ako treba da se uzme kredit za kamere, nove zatvore i slično, uzimajte, samo rešite. Ove najgore na dugogodišnju robiju, one sitne delikvente na popravke puteva, mostova, čišćenje lišća i sl. Mlad život je izgubljen, batalite glasove, demagogiju, populizam, opoziciju i ostale gluposti i dovedite malo u red ove stvari.

Obi Van Kenobi

pre 6 godina

Mozemo.. svi ti huligani su i nasi drugari zar ne? I ovaj mali je bio drugar nekome ko nije huligan. Ne branim drzavu, ali ne vidim sta je ona mogla ovde da uradi? Organizovana tuca dve grupe.. to mogu da budu i dve razlicite skole. Drzava mora da se pobrine oko vodja i oko onih koji prave incidente na utakmicama a ne da vaspitava tudju decu.

Bgd vrabac

pre 6 godina

@ozon. Slazem se. Fasade zgrada su nam postale mesto prepucavanja navijaca. Na tek sredjene fasade oni ostavljaju poruke jedni drugima, od grobara i delija ne mozemo vise da zivimo. Vlasti treba da naplate od klubova troskove za skidanje grafita sa zgrada sirom grada, i ne samo Bgda nego i ostalih gradova po zemlji. A ti koji bi trebalo da uklanjaju grafite su delikventninnavijaci. A o ludosti izgubljenog mladog zivota, sta reci?

analiticar_amater

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tool, 19. avgust 2017 12:53)

Nek je decku laka zemlja ali sta su ovi partizanovi huligani koji su tu takodje organizovano dosli da se biju? Oni su primer pozitivne i prosperitetne omladine koja Srbiju vuce napred? Ili cete osuditi kriminalce i huligane u celini, ili cete pravdati nasilje koristeci ovakve tragedije za navijacka prepucavanja i sirenje neke propagande. I grobari su pucali, boli nozevima i bacali ljude sa visine u rupu, tako da nas postedite laznom moralizma. Obe grupe koje su ucestvovale u ovoj organizovanoj tuci zasluzuju samo osudu i nista vise.

BeKo

pre 6 godina

"Izgledi ljudske rase za preživljavanje su bili značajno bolji kada smo bili bespomoćni protiv tigrova, nego danas kada smo bespomoćni protiv nas samih".

Arnold Toynbee

Gradjanin pokojni

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.

Brenki

pre 6 godina

Ako ste pratili snimke izbornih štabova tokom zadnjih godina, jasno je što je tako. Navijači(mafijaši) su sastavni deo vladajuće mašinerije. Oni su, nažalost, bogati faktor ove države i društva i shodno tome, usko su povezani sa vlastima. Saradjuju na svim nivoima(ja tebi - ti meni), sposobni su i spremni da plate za protekciju, što im omogućava operisanje na svim nivoima kriminala(narko tržište, oružije, podvodjenje, auto mafija, pranje novca) uz "žmurenje" države. Tolika nerasvetljena ubistva tokom poslednjih godina govore u prilog tome da se ispod medijskog blagostanja vodi jedan drugi život i da tu niko ne strahuje od sankcije jer je država odsutna. To nije ništa novo u zadnjih 30 godina, ali se čini da je sad došlo vreme "povoljne klime" za ljude tog miljea. Izjava Vućića "da nema snage i društvenog konsenzusa za borbu sa navijačima" govori u prilog tome. Što se tiče društvenog angažmana države - Šund i kič mediji su u zadnje vreme stvorili i emitovali toliko opasnog materijala u vidu rijeliti programa sa marginalnim ličnostima, socipatama, mediokritetima, pa i osudjenih i lica sa poternice da je jeziva pomisao na duševno stanje adolescenata koji bi kroz par godina trebalo da prihvate odgovornost. Partokratija je takodje rak rana ovog društva, koja je značajno doprinela odlivu mozgova u desetinama hiljada i ostavila posledice zbog nestručnog delovanja. Vučićev krater će se teško i dugo zatrpavati.

Globtroter

pre 6 godina

Ne vidim zašto se poredi slučaj Ace Radovića sa ovim ubistvom. Ubice Ace Radovića su bile u zatvoru (izvršitelji bar, saučesnici iz uprave nisu). Ubice Tatona su takođe u zatvoru. Vođe Juga su prilično rasturene. Čak je poslat uljez sa Severa da vodi Jug, a to je, više nego jasno, UDBA-ško maslo. Uostalom predsednik, tada premijer, i ministar policije su se baš potresli kada je ubijen dotični. Objavljen je rat kriminalu iako je bilo ubistava na sve strane i pre i posle tog ubistva.

Dakle Jug je prilično osakaćen od strane države, apsolutno zasluženo po mom mišljenju i drago mi je zbog toga.

Ali na drugoj strani, nijedan vođa sa Severa nije taknut iako većina njih ima nebrojena krivična dela. Paralelno sa tim se na Severu otvaraju građevinske firme koje odmah dobijaju unosne poslove od državnih preduzeća. Da li primećujete da je ceo Beograd obojen u crveno i belo? Jel' shvatate koje su to količine boje i koliko to košta?

Prilično je jasno šta se dešava i nekako je očigledno da ubice u ovom slučaju neće biti pronađene.

ozon

pre 6 godina

Tragedija, saucesce porodici. Zabraniti za pocetak ruzenje zgrada grafitima, kakve su to gluposti da nekome pripada 'kraj'. Od tog dela 'Ivana Ribara' je napravljeno ruglo nevidjeno. Stradao je taj mladic, a sustina je, da nije on, neko drugi bi. A zgrade su nam pretvorene u 'znakove pored puta' i spomenike.

Paquito

pre 6 godina

@Faruk
Ne znam te ali mi je zao zbog tvog brata!Na veliku zalost ovakve stvari ce se desavati ali u kom broju to ce vreme pokazati.Takva smo drzava,zasto ne donose zakone o surovom kaznjavanju ostaje "misterija" ...Taj sto ga je ubio,verovatno je postao "cenjen" u drustvu njemu slicnim.Nije bolest sve sto boli...

Vuk

pre 6 godina

Kad sam sa 19 godina otišao na studije u inostranstvo, mislio sam da ja imam problem sa nervima, u Beogradu, jer mi se stezao stomak kad na 100 metara ispred sebe vidim i najmanju grupu tipova kako mi ide u susret. Pritom sam sportski orijentisan, ali mislio sam da nisam normalan. Onda sam otišao i shvatio da sam napustio jednu džunglu punu životinja. Tamo odavno više ne može da se živi. Mali je stradao, a da život nije okusio. Strašno.
Ali moram da dodam da mnogima u Srbiji očigledno to ništa ne smeta, mnogi su se nekako uklopili, poslovi, tezge, završavanje, nasilje. Tužno i bez budućnosti. Toliku količinu ispranih mozgova nisam video ni u jednom glavnom gradu neke države. To su klinci koji će vas pokidati u tren oka, samo da ste na pogrešnom mestu.
Saučešće porodici. Drugi: šaljite decu vanka.

неко

pre 6 godina

замислите парадокс : убица и саучесници вичу, носе транспаренте,..." јагода живиш" !!!! ооооооо ..... Србијо ...

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Ako su zakazali tucu zasto je "Delija" koristio vatreno oruzije? O cemu vi pisete ovo je brutalno kukavicko ubistvo.Stavljate na tribine zastave tipa "Bodu samo pi#*e" a ovamo pucate iz pistolja.Ovim ste pokazali da niste nista bolji od onih navijaca Galatasaraja.Dzaba pune tribine i sjajne koreografije kada od tih klinaca pravite ubice I nece se zavrsiti na ovom decku,zapitajte se da li ste vi mozda sledeca zrtva ili potencijalni ubica.Ovo se odnosi na sve navijacke frakcije u Srbiji.Malo ljudskosti nije na odmet.Iz iste ulicne skole poticete vreme je da se ova bolest zaustavi.Jer vise nije u pitanju igra vec su u pitanju zivoti.

B. Markovic

pre 6 godina

Na ovaj komentar:
Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...
- je stavljeno 14 minusa.... pitam se Koji su to ljudi Koji na ovkvo nesto mogu da stave minus... mozda je to zato sto imaju mozak na pogresnom mesto ili pate od nedostatka istog. Ajde sad, lupajte ih i ovde....

analiticar_amater

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

Potukli su se daleko od bilo kakve utakmice i skupljali bi se i tukli bi se po nekom drugom osnovu sve i da nema fudbala. Huligani su huligani, ulicne bande su ulicne bande. Debelo masite sustinu i to nerazumevanje problema je glavni razlog zasto se Srbija nikada nece izboriti sa problemom nasilja. Ko je siledzija i huligan, bice to sa ili bez fudbalksih klubova, samo ce naci drugo opravdanje i povod za svoje nasilje.

analiticar_amater

pre 6 godina

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Against modern football, 19. avgust 2017 14:42)

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!

Homo Politicus

pre 6 godina

Milutine Stojkov treba da znate da niko ne puca u drugog zbog boje dresa, već zbog kriminaliteta koji se krije iza fudbalskog kluba a koji dnevno obrće hiljade evra na ulicama BG.

Beki

pre 6 godina

Strasno. Joj ljudi sta je vama vise. Dosta nam je bolesne dece, a ne jos da se ubijate. Saucesce porodici i pokoj dusi ovom detetu. Tuga

Against modern football

pre 6 godina

@Against modern football 
Iz jednostavnog razloga druze, zato sto mi nismo Engleska.
(Sudac, 19. avgust 2017 15:48)

Bez komentara. Tuzno, ali istinito, zaista.

milica

pre 6 godina

Kad god se prica o sukobima navijaca, podseti me na organizovane tuce kad smo bili u osnovnoj skoli. Secam se na Tasmajdanu je bilo. E, pa navijaci su mi tu negde mentalno na tom nivou.

+41

pre 6 godina

Zašto se beži od činjenice da je ovde navijač C. Zvezde ubio navijača Partizana ?
Kad strada francuz, grobari su huligani, ubice...
Ovde su fakat, delije ubice i huligani
Čast pravim, normalnim navijačima !

ceva

pre 6 godina

Svi vi koii idete na stadion na posredan ili neposredan nacin dajete podrsku ovim idiotima koji ubijaju, prebijaju, lome kosti ako ih neko popreko pogleda ili prekreci njihov grafit. Nemojte da se krijete iza floskule "to nisu navijaci to su huligani", platili ste kartu, kupili sal, zastavu i eto novaca za delije i grobare. Sefovi tih grupa diluju drogu onako uzgred a glavni biznis im raznirazne firme gradjevinske. Vlast da sredi taj olos ne zeli jer im obavlja prljav posao (kao nezna se ko je zapalio ambasade i dtamiju).

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Porodici saucesce.Jedan ce pod zemlju a drugi ce ostatak zivot da provede kao bednik.Od nosenja tudjeg zivota na dusi nema vece kazne.

Kontras

pre 6 godina

Neka mu Bog primi dusu. Samo ostre kazne za ocakve huligane jer to nisu navijaci. Ej, nozem na decka samo zato sto navija za drugi klub, bez teksta sam. Zalosno.

20 kinte

pre 6 godina

@realno
prvo pokoj duši dečku i neka mu je laka zemlja.
Kakve veze ima stadion sa ovime? Idem na stadion od 83' i ne videh nikada da je dete povređeno. Poslednji slučaj smrti malog deteta je mislim 79' na JNA, kada je do nesreće došlo tokom stampeda u onim odvratnim hodnicima.
Svaki derbi ili utakmicu bilo koju, kada počne prenos, zumira kamera brdo dece u dresovoma. Ja sam što na severu što na zapadu video verovatno stotine male dece koja uživaju u atmosferi. Ne vidim razlog da se brineš za njihovu bezbednost na stadionu ako pravilno izabereš tribinu i mesto gde ćeš sa decom biti. Tako da nemoj te priče, ovo veze sa fudbalom i stadionom nema.

Against modern football

pre 6 godina

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!
(analiticar_amater, 19. avgust 2017 17:07)

Da tumacis recenice kako treba razumeo bi sta je pisac hteo da kaze. "Ukinuti kriminal" je samo adekvatan odgovor na "ukinuti fudbal". Ukinuti se moze samo nesto sto je legalno i legitimno, fudbal to jeste, kriminal i huliganizam nisu. Mogao sam da napisem zabraniti fudbal jer je u pitanju legalna igra. Huliganizam je zakonom zabranjen i kada napisem da ga treba ukinuti imam na umu svesti ga na statisticku gresku. Za vecinu si u pravu, recept postoji, samo ga treba primeniti. Medjutim, sumnjam da ce ovaj nemili dogadjaj da prodrma kulu od karata.

20 kinte

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gradjanin pokojni, 19. avgust 2017 15:49)
Izgleda da nisi pročitao komentar pa si me svrstao u grobare. Ciganin sam. Namerno nisam pomenuo Acu Radovića. To je bilo ubistvo sa umišljajem i govori o ovima preko puta koji su to i uradili.
Namerno sam izostavio Aleksandrovu smrt jer sam čoveku replicirao o opasnosti dolaska sa malom decom, gde se uvek preteruje "kako niko ne može da vodi dete na stadion" a svaku utakmicu vidim buljuk dece.
Izvinjavam se svima koje sam povredio izostavljanjem Ace Radovića, ali imao sam poentu druge vrste.
O dobroj nameri i naivnosti grupa kojoj je i pokojni mladić iz ove vesti pripadao (Vandali ili Vandal Boysi) upravo govori ta raketa ispaljena da ubije bilo koga, da ne pričamo o njihovom međusobnom pucanju u kojem je nastradalo troje mladih momaka, kao i o desetinama ranjavanja navijača Zvezde u periodu od par godina, nisu smeli sa decom da se sukobe, na klince su pucali.
Još jednom saučešće porodici i neka mu je laka zemlja.

20 kinte

pre 6 godina

@realno
prvo pokoj duši dečku i neka mu je laka zemlja.
Kakve veze ima stadion sa ovime? Idem na stadion od 83' i ne videh nikada da je dete povređeno. Poslednji slučaj smrti malog deteta je mislim 79' na JNA, kada je do nesreće došlo tokom stampeda u onim odvratnim hodnicima.
Svaki derbi ili utakmicu bilo koju, kada počne prenos, zumira kamera brdo dece u dresovoma. Ja sam što na severu što na zapadu video verovatno stotine male dece koja uživaju u atmosferi. Ne vidim razlog da se brineš za njihovu bezbednost na stadionu ako pravilno izabereš tribinu i mesto gde ćeš sa decom biti. Tako da nemoj te priče, ovo veze sa fudbalom i stadionom nema.

tool

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...

Obi Van Kenobi

pre 6 godina

Mozemo.. svi ti huligani su i nasi drugari zar ne? I ovaj mali je bio drugar nekome ko nije huligan. Ne branim drzavu, ali ne vidim sta je ona mogla ovde da uradi? Organizovana tuca dve grupe.. to mogu da budu i dve razlicite skole. Drzava mora da se pobrine oko vodja i oko onih koji prave incidente na utakmicama a ne da vaspitava tudju decu.

Bg

pre 6 godina

Policijska patrola 45 min nije dosla na lice mesta iako u bloku 45 postoji i ispostava interventne jedinice. Decka su nakon ranjavanja isutirali a decka koji ga je odneo do ulaza su rasekli po nozi. Navodno nije pronađen počinilac a da je ubijen francuz sve bi se znalo. Dokle više? Mali počivaj u miru i saučešće porodici i prijateljima!

sasa

pre 6 godina

Zvezdas sam ali ponavljam, danasnji sever je zlo koje od Zvezde pravi fasisticki klub. Svi pravi zvezdasi se stide danasnjeg severa i nestrpljivo cekamo kraj njihovog ludila.
Saucesce porodici

Kako ko, pa ja

pre 6 godina

19 godina!? Ubio Srbina hrabri cetnik sa severa, zbog grafita???
Nadam se da ce policija otkriti ime ubice...ako su uopste i radili svoj posao to vece.

Mfz

pre 6 godina

I verovatno cela severna tribina zna ko je ovaj heroj koji je junački pucao golorukom momku u stomak a policija i dalje nije nikog uhapsila!Bravo za naprednu Srbiju,bravo za naprednu policiju!

analiticar_amater

pre 6 godina

neko je pucao na nekoga jer navija za drugi fudbalski klub. da li je to vrhunac debilizma ili ja nisam normalan?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (milutin stojkov, 19. avgust 2017 13:54)

Moram da te ispravim zato sto masis sustinu. Nije niko ni na koga pucao "zato sto navija za drugi fudbalski klub", nego su to bile dve organizovane i naoruzane grupe huligana koje su zakazale tucu. Da decko nije isao da se bije, ne bi niko ni pucao na njega. Poenta je da i on sam snosi odgovornost jer je svojim postupcima doveo sebe u opasnost. Ubice su ubice, tu nema govora, ali obe strane su krive i odgovorne u odredjenoj meri.

Kontras

pre 6 godina

Neka mu Bog primi dusu. Samo ostre kazne za ocakve huligane jer to nisu navijaci. Ej, nozem na decka samo zato sto navija za drugi klub, bez teksta sam. Zalosno.

Against modern football

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
(Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept

analiticar_amater

pre 6 godina

Dekadentna grupa narkića i obijača trafika koja sebe naziva (Arkanove) delije je pravo lice zla koje vuče ovo društvo u mulj. Kad se vadi štangla, nož, pištolj zbog grafita na zidu...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (tool, 19. avgust 2017 12:53)

Nek je decku laka zemlja ali sta su ovi partizanovi huligani koji su tu takodje organizovano dosli da se biju? Oni su primer pozitivne i prosperitetne omladine koja Srbiju vuce napred? Ili cete osuditi kriminalce i huligane u celini, ili cete pravdati nasilje koristeci ovakve tragedije za navijacka prepucavanja i sirenje neke propagande. I grobari su pucali, boli nozevima i bacali ljude sa visine u rupu, tako da nas postedite laznom moralizma. Obe grupe koje su ucestvovale u ovoj organizovanoj tuci zasluzuju samo osudu i nista vise.

Kako drugacije

pre 6 godina

Mlad zivot ode zbog "junaka" sa pistoljem u ruci!?
Policija naravno pojma nema ni jednu od tih 20 registarskih oznaka sa vozila - a samo jedna je dovoljna da otkriju revolverasa sa severa!

Milan

pre 6 godina

Nazalost mora se i ovo prokomentarisati u ovom trenutku. Decko nema ni 19 godinaa, a u trenutku ranjavanja bio je maloletan a i tad su ga mediji potpisivali kao D.J.(19) izgleda da nekom tako vise odgovara. Decko je iz mog kraja nisam mnogo stariji od njega, poznavao sam gaa i ovo je neverovatna tregedijaa a jos veca zal mi je sto se tacno zna sta se desilo i ko je to bio ali neko to zataskavaa vec puna dva meseca. Posle ovoga sramno bi bilo DRZAVO nastaviti sa zataskavanjem.

St3fan KG

pre 6 godina

Učestvovanje u tuči - 5 godina zatvora

Nanošenje lakih telesnih povreda - 15 godina zatvora

Nanošenje teških telesnih povreda - 30 godina zatvora

Smrtni ishod u tuči - Doživotna

Ali naravno mi ne smemo pooštriti kazne jer onda ispadamo Severna Koreja. Zato će i dalje biti kriminala i naselja i novih smrti mladih ljudi

realno

pre 6 godina

@Darko
Potpuno si u pravu! I ja sam navijac ali sada ispred televizora. Odavno sam prestao ici na stadion....i ja bih vodio decu na sever, kao sto je mene moj otac vodio.... Ali sada se plasim za bezbednost mene i dece ako odem na taj "severni front"...

zbinjek

pre 6 godina

Ni 2 meseca posle dogadjaja ,
uprkos desetinama svedoka ,
uprkos svim dousnicima po navijackim grupama ,
uprkos mobilnim mrezama koje imaju u evidenciji svaki poziv, poruku , broj i uredjaj sa navedene adrese u trazeno vreme ,
uprkos video nadzoru sa ulaza , kafica i obliznje benzinske pumpe koje se zabelezile registraciju svakih kola koje se pobegle,
nasa policija nije uhapsila nijednog pripadnika zasticene grupe koja je izvrsila ubistvo ?

hmm

pre 6 godina

To nije bio sukob navijaca, navijaci su ljudi koji vole svoj klub, idu na utakmice da ga podrze, da pevaju svom klubu i kako samo ime kaze da navijaju za taj klub. Ovo nisu ni huligani, huligani ne nose pistolje, ovo su obicni kriminalci koji na stadione idu iz nekog licnog interesa. Takve treba zatvoriti do kraja zivota. Mene kao navijaca je sramota kada procitam u vestima da je "navijac" tog i tog kluba ubio drugog navijaca, samo zato sto voli drugi klub.

Vasa

pre 6 godina

Saucesce porodici. A huliganima koji se predstavljaju kao navijaci Zvezde/Partizana, zelim mesto u Mitrovici I Padinskoj skeli. Stanite na kraj zivotinjama

Gradjanin pokojni

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.

nekoizmase

pre 6 godina

Mi smo kao društvo davno potonuli! Evo me sa porodicom u Berlinu, danas utakmicu ozmedju Herte i Stuttgarta. Navijači Stuttgarta šetaju Berlinom, cijele porodice .... imali su i oni probleme kao i Englezi, riješili na državnom nivou a kod nas - DRŽAVA NE POSTOJI!!!

Iskreno saučešče porodici nastradalog mladoča!

bwa

pre 6 godina

Kako je moguce da se policija ne oglasava? Ko ce da odgovara za ovo ubistvo? Ili u ovoj drzavi pojedinci mogu da ubijaju po svom nahodjenju?

Pocivaj u miru brate!

Darko

pre 6 godina

Nije navijač isto što i siledžija, narkoman, huligan, ubica. Osobe koje su u problemu sa zakonom. Osobe koje dolaze na utakmicu kao na front, osećaju se kao vojnici koji uzimaju stimulanse i kojima je teren i dešavanje na terenu samo smetnja i prepreka za vandalizam. To nije i ne može biti navijač. Takvima svi znamo gde bi trebalo da bude mesto. Većina pravih navijača zbog takvih ni ne posećuje stadione. Formulišite lepo stvari. Počnimo odatle.

Flying Dutchman

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slučaja nije oglasila."

Sa' će, samo da nađu žrtvenog jarca.

Saučešće porodici preminulog mladića.

ceva

pre 6 godina

Svi vi koii idete na stadion na posredan ili neposredan nacin dajete podrsku ovim idiotima koji ubijaju, prebijaju, lome kosti ako ih neko popreko pogleda ili prekreci njihov grafit. Nemojte da se krijete iza floskule "to nisu navijaci to su huligani", platili ste kartu, kupili sal, zastavu i eto novaca za delije i grobare. Sefovi tih grupa diluju drogu onako uzgred a glavni biznis im raznirazne firme gradjevinske. Vlast da sredi taj olos ne zeli jer im obavlja prljav posao (kao nezna se ko je zapalio ambasade i dtamiju).

Ns

pre 6 godina

"Policija se povodom ovog slucaja nije oglasila" - ko je kriv za ovo no sama vlast na čelu sa presvetlim, on je taj koji štiti i ne da da se pojedinci hapse i procesuiraju

Avaks

pre 6 godina

Strašno,još jedan mladi život ode niz vodu zbog toga što mu je u ovom slučaju draža boja bila crno bele. Uništiše i iskvariše nam omladinu,DRŽAVA I NARKO DILERI. Mladi su izgubili svest o realnom životu,ljubavi,porodici... Sve je otišlo u ku..c. Iskreno sačešće porodici nastralog dečka i poruka celoj SRBIJI da se uzme u pamet jer sloge nema vise ni u porodici,familiji,komsiluku a kamo li medju naVijacima i verskih neistomisljenika. Neka ti je vecna slava momce a ti se Srbijo stidi kad vec neznas da cuvas svoju decu!!!

Faruk Hadžibegić

pre 6 godina

Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...

Baba Kurana

pre 6 godina

@ Dušan
Nije on dao život za državu.
Ubijen je, jer državni organi ne rade svoj posao.
Ubijen je, jer je verovao u glupu ideju da su navijači jednog kluba moćniji od navijača drugog.
Ubijen je, jer se umesto osude tražila i dobila "pravda" za Uroša i njemu slične.
A kako je njegovim roditeljima to znaju samo oni i Bog. Najiskrenije saučešće.

samo da kazem...

pre 6 godina

(@ navijači postoje zbog sporta, zašto se ovo dešava? Urazumite se bre!) Ovo nema veze ni sa sportom, ni sa navijanjem. U pitanju su kriminalne grupe, hteli vi to da priznate ili ne...

analiticar_amater

pre 6 godina

A zasto fudbal ukinuti? Sta je fudbal tu kriv? Sto ne vices "ukinuti mafiju, huliganizam", nego ukinuti fudbal? Sto ga Englezi nisu ukinuli? Vaspitati ljude, ukinuti mafiju, huligane, kriminalce... To je recept
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Against modern football, 19. avgust 2017 14:42)

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!

20 kinte

pre 6 godina

@20 kinte
Ne tako davno momak je nastradao od ispaljene rakete sa suprotne tribine .... Toliko o tome da nije bilo smrti od '79-e.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Gradjanin pokojni, 19. avgust 2017 15:49)
Izgleda da nisi pročitao komentar pa si me svrstao u grobare. Ciganin sam. Namerno nisam pomenuo Acu Radovića. To je bilo ubistvo sa umišljajem i govori o ovima preko puta koji su to i uradili.
Namerno sam izostavio Aleksandrovu smrt jer sam čoveku replicirao o opasnosti dolaska sa malom decom, gde se uvek preteruje "kako niko ne može da vodi dete na stadion" a svaku utakmicu vidim buljuk dece.
Izvinjavam se svima koje sam povredio izostavljanjem Ace Radovića, ali imao sam poentu druge vrste.
O dobroj nameri i naivnosti grupa kojoj je i pokojni mladić iz ove vesti pripadao (Vandali ili Vandal Boysi) upravo govori ta raketa ispaljena da ubije bilo koga, da ne pričamo o njihovom međusobnom pucanju u kojem je nastradalo troje mladih momaka, kao i o desetinama ranjavanja navijača Zvezde u periodu od par godina, nisu smeli sa decom da se sukobe, na klince su pucali.
Još jednom saučešće porodici i neka mu je laka zemlja.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Tako je to kad "nema društvenog konsenzusa" za obračun s huliganima, "navijačima" i slično bagrom. Tako su nam barem objasnili. A mi to 'ladno progutali, kao i sve ostalo...

Ali kad ne bi bilo "navijača", ko bi onda davio nepodobne ljude na političkim skupovima?

Paquito

pre 6 godina

@Faruk
Ne znam te ali mi je zao zbog tvog brata!Na veliku zalost ovakve stvari ce se desavati ali u kom broju to ce vreme pokazati.Takva smo drzava,zasto ne donose zakone o surovom kaznjavanju ostaje "misterija" ...Taj sto ga je ubio,verovatno je postao "cenjen" u drustvu njemu slicnim.Nije bolest sve sto boli...

неко

pre 6 godina

замислите парадокс : убица и саучесници вичу, носе транспаренте,..." јагода живиш" !!!! ооооооо ..... Србијо ...

+41

pre 6 godina

Zašto se beži od činjenice da je ovde navijač C. Zvezde ubio navijača Partizana ?
Kad strada francuz, grobari su huligani, ubice...
Ovde su fakat, delije ubice i huligani
Čast pravim, normalnim navijačima !

aleksandar

pre 6 godina

nema snage da se obracuna sa sportskim klubovima, cije su kriminalne firme u prostorijama stadiona,a direktori i zaposleni u tim firmama su vodje navijaca koje se medjusobno ubijaju,a ima snage i obraza da otvara fabrike u kojima ce radnike tretirati kao robove.

misha....

pre 6 godina

Hej klinci,da li ste vi normalni?
Koja je ovo zrtva po redu?

(Lepo je Sekspir rekao:"Ima nesto trulo u drzavi Danskoj....."
Ih,da je samo u Danskoj,lako bi mi u Srbiji....)

dr NS

pre 6 godina

Pa kad predsednik/premijer/baba sera nema ono što se pravi da ima i ne pokrene rešavanje problema. Ali kad bolje razmislim, ko bi tad novinarima pravio kragne i probijao ljude po nalogu ako bi se rešili navijači

Gde ja živim

pre 6 godina

Neka mu je laka zemlja, saučešće porodici.

A sada par pitanja za nadležne. Čujem da se neki bune što su ljudi rekli da Srbija nije normalna zemlja. Da li je ovo vama normalno? Da li planirate da počnete da radite svoj posao? Ako ne znate kako, pitajte po Evropi one koji znaju. Ne zanima me i većinu nas ko je kriv, da li vi sad ili oni pre, samo počnite da rešavate problem. Ova zemlja je postala gori Divlji zapad od originala. Ako treba da se uzme kredit za kamere, nove zatvore i slično, uzimajte, samo rešite. Ove najgore na dugogodišnju robiju, one sitne delikvente na popravke puteva, mostova, čišćenje lišća i sl. Mlad život je izgubljen, batalite glasove, demagogiju, populizam, opoziciju i ostale gluposti i dovedite malo u red ove stvari.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Ako su zakazali tucu zasto je "Delija" koristio vatreno oruzije? O cemu vi pisete ovo je brutalno kukavicko ubistvo.Stavljate na tribine zastave tipa "Bodu samo pi#*e" a ovamo pucate iz pistolja.Ovim ste pokazali da niste nista bolji od onih navijaca Galatasaraja.Dzaba pune tribine i sjajne koreografije kada od tih klinaca pravite ubice I nece se zavrsiti na ovom decku,zapitajte se da li ste vi mozda sledeca zrtva ili potencijalni ubica.Ovo se odnosi na sve navijacke frakcije u Srbiji.Malo ljudskosti nije na odmet.Iz iste ulicne skole poticete vreme je da se ova bolest zaustavi.Jer vise nije u pitanju igra vec su u pitanju zivoti.

“navijaci“

pre 6 godina

Bravo Srbi, neprijatelj nam nije potreban.
I prije nego sad svi pocnu da osudjuju preko interneta, kad cemo izaci na ulice, sta to treba da se dogodi da izadjemo na ulice?

Homo Politicus

pre 6 godina

Milutine Stojkov treba da znate da niko ne puca u drugog zbog boje dresa, već zbog kriminaliteta koji se krije iza fudbalskog kluba a koji dnevno obrće hiljade evra na ulicama BG.

Globtroter

pre 6 godina

Ne vidim zašto se poredi slučaj Ace Radovića sa ovim ubistvom. Ubice Ace Radovića su bile u zatvoru (izvršitelji bar, saučesnici iz uprave nisu). Ubice Tatona su takođe u zatvoru. Vođe Juga su prilično rasturene. Čak je poslat uljez sa Severa da vodi Jug, a to je, više nego jasno, UDBA-ško maslo. Uostalom predsednik, tada premijer, i ministar policije su se baš potresli kada je ubijen dotični. Objavljen je rat kriminalu iako je bilo ubistava na sve strane i pre i posle tog ubistva.

Dakle Jug je prilično osakaćen od strane države, apsolutno zasluženo po mom mišljenju i drago mi je zbog toga.

Ali na drugoj strani, nijedan vođa sa Severa nije taknut iako većina njih ima nebrojena krivična dela. Paralelno sa tim se na Severu otvaraju građevinske firme koje odmah dobijaju unosne poslove od državnih preduzeća. Da li primećujete da je ceo Beograd obojen u crveno i belo? Jel' shvatate koje su to količine boje i koliko to košta?

Prilično je jasno šta se dešava i nekako je očigledno da ubice u ovom slučaju neće biti pronađene.

Srbin iz Hercegovine

pre 6 godina

Preminuo je decko od 19 godina.
Za koga je navijao ili sta je voleo da jede je sada manje bitno.

Omladino ne ubijajte se medjusobno i to zbog koga ili cega...

Hocu napisati, da se toliko zivota ugasilo zbog Zvezde ili Partizana, da li kada odete sa prijateljima na pice/ hranu, ubijete ili povredite onoga ko drugacije naruci od vas?

ozon

pre 6 godina

Tragedija, saucesce porodici. Zabraniti za pocetak ruzenje zgrada grafitima, kakve su to gluposti da nekome pripada 'kraj'. Od tog dela 'Ivana Ribara' je napravljeno ruglo nevidjeno. Stradao je taj mladic, a sustina je, da nije on, neko drugi bi. A zgrade su nam pretvorene u 'znakove pored puta' i spomenike.

mare

pre 6 godina

"kraj pripada huliganima"? Ja znam da je Veliki Trnovac pripadao narkodilerima i da policija tu nije smela da ulazi. Izgleda da postoje takvi delovi Beograda. Obicni zitelji, koji tu zive ni krivi ni duzni, mogu samo da budu kolateralna steta obracuna bandi. A gde su pozornici, a gde su patrole? Gde je uopste normalna i sredjena drzava? Da, na skandinavskom poluostrvu je...

Brenki

pre 6 godina

Ako ste pratili snimke izbornih štabova tokom zadnjih godina, jasno je što je tako. Navijači(mafijaši) su sastavni deo vladajuće mašinerije. Oni su, nažalost, bogati faktor ove države i društva i shodno tome, usko su povezani sa vlastima. Saradjuju na svim nivoima(ja tebi - ti meni), sposobni su i spremni da plate za protekciju, što im omogućava operisanje na svim nivoima kriminala(narko tržište, oružije, podvodjenje, auto mafija, pranje novca) uz "žmurenje" države. Tolika nerasvetljena ubistva tokom poslednjih godina govore u prilog tome da se ispod medijskog blagostanja vodi jedan drugi život i da tu niko ne strahuje od sankcije jer je država odsutna. To nije ništa novo u zadnjih 30 godina, ali se čini da je sad došlo vreme "povoljne klime" za ljude tog miljea. Izjava Vućića "da nema snage i društvenog konsenzusa za borbu sa navijačima" govori u prilog tome. Što se tiče društvenog angažmana države - Šund i kič mediji su u zadnje vreme stvorili i emitovali toliko opasnog materijala u vidu rijeliti programa sa marginalnim ličnostima, socipatama, mediokritetima, pa i osudjenih i lica sa poternice da je jeziva pomisao na duševno stanje adolescenata koji bi kroz par godina trebalo da prihvate odgovornost. Partokratija je takodje rak rana ovog društva, koja je značajno doprinela odlivu mozgova u desetinama hiljada i ostavila posledice zbog nestručnog delovanja. Vučićev krater će se teško i dugo zatrpavati.

analiticar_amater

pre 6 godina

Ukinuti fudbal u ovoj zemlji dok ne bude kasno, mada je za roditelje ovog i jos nekih mladica prekasno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sudac, 19. avgust 2017 14:08)

Potukli su se daleko od bilo kakve utakmice i skupljali bi se i tukli bi se po nekom drugom osnovu sve i da nema fudbala. Huligani su huligani, ulicne bande su ulicne bande. Debelo masite sustinu i to nerazumevanje problema je glavni razlog zasto se Srbija nikada nece izboriti sa problemom nasilja. Ko je siledzija i huligan, bice to sa ili bez fudbalksih klubova, samo ce naci drugo opravdanje i povod za svoje nasilje.

TucoBenedictoPacificoJuanM.R

pre 6 godina

Porodici saucesce.Jedan ce pod zemlju a drugi ce ostatak zivot da provede kao bednik.Od nosenja tudjeg zivota na dusi nema vece kazne.

B. Markovic

pre 6 godina

Na ovaj komentar:
Iz BL sam. 25 godina sam bio na Severu Marakane, kad god sam mogao. Sad sam na zapadu. Nikada u životu nisam uzeo kamen, letvu, granu, nož u svoje ruke, kada je utakmica bila u pitanju. Moj brat je stradao u 28 godini i sada, da mogu, rasturio bi vasionu da ga vratim, ali ne može. Njega više nikada biti neće. I sada je nestao još jedan premladi ljudski život. Lako ćemo mi opet napuniti stadion, pjevati koješta i kuresati se koječime, ali samo će njegova porodica i prijatelji znati i šta je i kako je. Ništa, ali ništa na svijetu ne vrijedi jedne ljudske suze, a kamoli života. Počivaj u miru, a ne dogodilo se više nikome...
- je stavljeno 14 minusa.... pitam se Koji su to ljudi Koji na ovkvo nesto mogu da stave minus... mozda je to zato sto imaju mozak na pogresnom mesto ili pate od nedostatka istog. Ajde sad, lupajte ih i ovde....

Saša

pre 6 godina

Devetnaest godina... ej bre. Da li imate neku ideju kako ovo divljaštvo, progresivan rast agresivnosti i totalno raspušten primitivizam smiriti? Vas iz vlasti pitam? Oni se ubijaju na raskrsnicama u masovnim tučama noževima i vatrenim oružjem. Stvari su otišle predaleko u Srbiji, ne osećam se bezbedno.

milica

pre 6 godina

Kad god se prica o sukobima navijaca, podseti me na organizovane tuce kad smo bili u osnovnoj skoli. Secam se na Tasmajdanu je bilo. E, pa navijaci su mi tu negde mentalno na tom nivou.

Bgd vrabac

pre 6 godina

@ozon. Slazem se. Fasade zgrada su nam postale mesto prepucavanja navijaca. Na tek sredjene fasade oni ostavljaju poruke jedni drugima, od grobara i delija ne mozemo vise da zivimo. Vlasti treba da naplate od klubova troskove za skidanje grafita sa zgrada sirom grada, i ne samo Bgda nego i ostalih gradova po zemlji. A ti koji bi trebalo da uklanjaju grafite su delikventninnavijaci. A o ludosti izgubljenog mladog zivota, sta reci?

Vuk

pre 6 godina

Kad sam sa 19 godina otišao na studije u inostranstvo, mislio sam da ja imam problem sa nervima, u Beogradu, jer mi se stezao stomak kad na 100 metara ispred sebe vidim i najmanju grupu tipova kako mi ide u susret. Pritom sam sportski orijentisan, ali mislio sam da nisam normalan. Onda sam otišao i shvatio da sam napustio jednu džunglu punu životinja. Tamo odavno više ne može da se živi. Mali je stradao, a da život nije okusio. Strašno.
Ali moram da dodam da mnogima u Srbiji očigledno to ništa ne smeta, mnogi su se nekako uklopili, poslovi, tezge, završavanje, nasilje. Tužno i bez budućnosti. Toliku količinu ispranih mozgova nisam video ni u jednom glavnom gradu neke države. To su klinci koji će vas pokidati u tren oka, samo da ste na pogrešnom mestu.
Saučešće porodici. Drugi: šaljite decu vanka.

Beki

pre 6 godina

Strasno. Joj ljudi sta je vama vise. Dosta nam je bolesne dece, a ne jos da se ubijate. Saucesce porodici i pokoj dusi ovom detetu. Tuga

Milos

pre 6 godina

Prvo, saučešće familiji.
Drugo, kao Zvezdaš od malih nogu kažem da ubice treba naći i osuditi za ubistvo sa otegotnim okolnostima. Ubijen je mladić od 19 godina!
Treće, svako nasilje povezano sa sportom treba drakonski kažnjavati. Tek kada će se na stadion usuditi dolaziti roditelji i deke sa malom decom, kad redari neće imati posla, tek tada će i fudbal biti sport za ljude.

BeKo

pre 6 godina

"Izgledi ljudske rase za preživljavanje su bili značajno bolji kada smo bili bespomoćni protiv tigrova, nego danas kada smo bespomoćni protiv nas samih".

Arnold Toynbee

Against modern football

pre 6 godina

@Against modern football 
Iz jednostavnog razloga druze, zato sto mi nismo Engleska.
(Sudac, 19. avgust 2017 15:48)

Bez komentara. Tuzno, ali istinito, zaista.

Against modern football

pre 6 godina

Mafija, kriminalci i huligani se ne mogu ukinuti nego se protiv njih moze samo boriti i pokusati taj problem svesti na najmanju mogucu meru. Englezi nisu resili ni problem huligana ni problem kriminala, samo su doveli navijace u red na stadionima. Van stadiona tamo i dalje ima tuca, nasilja pa cak i ubistava. Dakle nigde na svetu ne postoji recept za "uukidanje" nasilja i kriminala, a pogotovo ne u Engleskoj, gde se nasilje sa stadiona preselilo na ulice. Bilo bi korisno informisati se o nekim stvarima pre nego sto se bilo sta komentarise. A drzava Srbija kada bi stvarno bila drzava i kada bi postovala sopstvene zakone, ne bi do kraja unistila ni kriminal ni huligane ali bi ih svela na neuporedivo manji nivo koji bi odnosio manje zivota i manje zrtava. Repect za tako nesto je prost - ne stititi huligane i kriminalce nego ih na osnovu dokaza smestati tamo gde i pripadaju, a to je zatvor!
(analiticar_amater, 19. avgust 2017 17:07)

Da tumacis recenice kako treba razumeo bi sta je pisac hteo da kaze. "Ukinuti kriminal" je samo adekvatan odgovor na "ukinuti fudbal". Ukinuti se moze samo nesto sto je legalno i legitimno, fudbal to jeste, kriminal i huliganizam nisu. Mogao sam da napisem zabraniti fudbal jer je u pitanju legalna igra. Huliganizam je zakonom zabranjen i kada napisem da ga treba ukinuti imam na umu svesti ga na statisticku gresku. Za vecinu si u pravu, recept postoji, samo ga treba primeniti. Medjutim, sumnjam da ce ovaj nemili dogadjaj da prodrma kulu od karata.