Nedelja, 13.08.2017.

08:00

Težak lančani sudar kod Vrčina, ima mrtvih i povređenih

Jedna osoba je poginula, a pet je povređeno u teškoj saobraćajnoj nesreći rano jutros na autoputu Niš-Beograd, kod naplatne rampe Vrčin.

Izvor: Beta

Težak lanèani sudar kod Vrèina, ima mrtvih i povreðenih IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

69 Komentari

Sortiraj po:

zvezdarac

pre 6 godina

@toyota
Autoput na delu koji prolazi kroz grad se tretira kao gradska saobraćajnica i traka za preticanje van grada je u gradskom području traka za vožnju! Po ZOBS-u. Bilo kom u poslednjih 60 godina. Preticajna postaje van naseljenog mesta i tu se vozi desnom a pretiče levom.

Toyota

pre 6 godina

@35 godina za volanom
Slažem se, nisam mislio da bukvalno 90% vremena vozim desnom trakom. Ovo se odnosilo na ulicu kao što je npr. Kumodraška koja neko vreme ide samo pravo i nema skretanja ni levo ni desno. Nikad do sada nisam imao problema sa ovakvom vožnjom. Što se prestrojavanja tiče, doda se gas kad je potrebno i problem se reši. Ipak je to vožnja po Beogradu. :)

35 godina za volanom

pre 6 godina

"Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili..."

Pogrešno su te učili, momče. U naselju ne važe ista pravila prestorojavanja i preticanja kao na putevima van naselja. Jer, "kroz grad", neko ko vozi levom trakom skreće levo na sledećoj raskrsnici, dok na autoputu to ne važi. Pravilo dobre vožnje gradskim ulicama podrazumeva što ređe prestrojavanje, tačnije, prestrojiš se jednom u skladu sa planiranom maršrutom i dosledno se držiš toga. Možda je to nekome nelogično ili presporo, ali je zato ekonomično i bezbedno.

prosta statistika

pre 6 godina

Najgore države u USA, po vozačima, ako te uhvate u prekoračenju brzine su New York, Massachusetts i New Jersey zbog velikog broja radara i strogog kažnjavanja. U njima je godišnje 5.7, 4.5, i 6,3 poginulih na 100.000 stanovnika u saobraćajnim nesrećama. Najbolje, takođe po vozačima su North Dakota sa 17.3 poginula, Montana sa 21.7 i Tennessee sa 14.5. Dakle, vozači ne treba ništa da se pitaju pri donošenju saobraćajnih propisa. Oštrije kažnjavanje i nulta tolerancija daju manje poginulih. Nema tu prostora za raspravu.

Car

pre 6 godina

Koliko neznanja u komentarima. Nema brze i spore trake. Ta koju nazivate brzom je preticajna. Znači kada preteknete nekog, vratite se u srednju. Nema vožnje tom takozvanom brzom. Ko sve ima dozvolu i vozi danas...

Batalaka

pre 6 godina

Sudeći po komentarima, ovde ima bar 90 odsto „komentatora“ , koji ne znaju dobro da voze! Gledam instruktore po Bg koji kroz Kneza Miloša levom trakom „uče“ kandidata sa 40 na sat. I taj kad položi izaći će na auto put i za njega je 100 na sat svemirska brzina! Pre mnogo godina bio sam instruktor i učio sam ih da ne smeju da koče saobraćaj , jer to je isto tako opasno kao i jurcanje. Ti što se plaše i koče saobraćaj , prave kolonu iza, izazivaju nervizu kod drugih koji potom pretiču i kad je to rizično. A što ovde neko pomenu pucanje gume...e pa batice menjaj gume na vreme, kontroliši pritisak , ne kupuj polovne , ne vozi ćelave , ni rasparne, pa ti ni na 250 neće pući guma.

vasilj

pre 6 godina

postoji brze i sporije trake, a to nema kod nas posto su tu autoputevi samo sa dve trake i zaustavna, kojom se ne vozi. vozio sam po auto putevima sa 3, 4 trake, kazu mi da na prilazima velikim gradovima kao Milano ima 6 traka, maksimalna dozvoljena brzina vazi za sve trake, preticanje uvek sa leve strane - i nema sudara. prosto tako.

Dejo

pre 6 godina

Imao sam priliku da vozim autoputem Minhen-Berlin. Ta kultura u saobracaju polazi od opste kulture i kucnog vaspitanja. Tamo imate zaustavnu i tri trake za voznju. Mene preticu sa ozbiljnim automobilima tipa Porse itd sa preko 200km/h i onda se vrate u krajnju desnu i nastavljaju da voze njom ukoliko nema nikog. U kolonama voze brzinama preko 150-160 ali sa odstojanjem da niko nikog ne ugrozava.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Kakvo bre, "ulaženje u branik", jesi li ti pri sebi čoveče?!!!

Ti si izgleda jedan od onih krembila što blicaju, "ulaze u branik" i trpaju se da pretiču iako sam žmigavcem jasno pokazao da ja hoću da pretičem?!

Lančane sudare najviše izazivaju baš takvi kao ti! Tačno je da se neki uspaniče kad im "uđeš u branik". I mene čini nervoznim kad na pola metra od mog gepaka vidim kretena u vozilu koje je skoro dvaput teže od mog! I još priča mobilnim!

A sad uključi ono malo mozga što ti je preostalo pa pokušaj da razmišliš: šta će biti ako onome kome si ti "ušao u branik" pukne guma? Šta ako mora da naglo zakoči jer mu je nešto iskrslo ispred (životinja, udarna rupa, veći kamen, nešto što je otpalo od nekog ranijeg vozila itd.).

Ti NE MOŽEŠ da vidiš šta on ima ispred sebe i UVEK računaj na to da će on možda MORATI da naglo koči!

Ako se to desi, ti ćeš se zakucati u njega i možda ga čak i ubiti! Samo zbog tvog idiotskog "ulaženja u branik"!!!

HM

pre 6 godina

Juče sam se vraćao iz Bg za NS, lik je u matorom Fordu Fokusu prelazio iz leve u srednju i obrnuto, pri tome ulazeći u makazice. Mi smo se u kolima uhvatili za glavu kada smo videli koliko je nedostajalo da potkači nekoga pri prelazu iz trake u traku. Nažalost nismo mu videli tablice da ga prijavimo. Bahat u šerpi od auta.

Lola

pre 6 godina

Kod nas ne postoje adekvatne kazne, kao i auto skole, zato se ovo desava. Neznanje ima uvek svoj danak, a cesto se desi i u krvi... Nazalost.

Toyota

pre 6 godina

DESNOM SE VOZI, levom se obilazi, brzina ne igra ulogu. Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili i to skoro, imam 22 godine i 4 godine vozim. Na autoputu su najgori oni što voze 115 pa krenu da pretiču onog što vozi 110, ali po svaku cenu izlete ispred mene da ga preteknu iako u retrovizoru jasno mogu da vide da nema nikoga iza mene. Šta je tim ljudima u glavi, stvarno ne znam. Vožnja je jedna zdravorazumska radnja. Razumem da nije svako talentovan ali mogli bi ljudi da uključe malo mozak. Da napomenem da dok sam se vraćao iz Grčke, nisam imao nijedan problem da neko zadržava levu traku tako da bravo ljudi, napokon ste naučili. :-)

Mesar

pre 6 godina

@Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.
(T, 13. avgust 2017 10:24)

Ima ljudi, koji zbog svoje bezbednosti i pravila, drze odstojanje i voze brzinom kao i oni ispred njih. Steta sto oni koji ne vode racuna o bezbednosti misle da je to prostor za njih da te iseku i ubace se ispred

ja

pre 6 godina

Mislim da je vrlo pametna stvar to što MUP sprovodi program sa NAVAK-om da klinci koji su tek stekli dozvolu prođu NAVAK-ov osnovni program. Imao sam prilike da prođem isti i zaprepašćujuće je koliko ljudi ne kapiraju da nemaju pojma ni o saobraćaju, ni o fizici. Kakve su nam samo tamo stvari pokazali... Što reče jedan moj kolega - vozim već 20 godina i mislio sam da znam da vozim. 90% vozačkih navika sam promenio nakon ovog treninga. Najupečatljiviji deo mi je bio kad su nas stavili u simulator čeonog sudara - ljudi, čeoni sudar sa samo 5 km/h vam preuredi raspored unutrašnjih organa! Osećate se kao da će mozak da vam prsne i oči da vam izlete! Mogu samo da zamislim kako bi to izgledalo sa 100-150 na sat... Jezivo!

opet ja

pre 6 godina

Nema to veze sa brzinom nego sa pospanošću. Brzinom od 120km/h se brzo uspavate, izuzetno je monotono voziti po ravnom tom brzinom, a mnogi vozači to ne mogu da prepoznaju na vreme.

ovo-ono

pre 6 godina

Največa opasnost su likovi koji se uključuju na auto-put, pa izleću u srednju traku brzinom od 4o na sat umesto da voze zaustavnom dok ne ubrzaju bar na 100. Uvek me jeza prođe dok vozim pored uključenja, nebitno da li je sa sporednog puta ili sa benzinske pumpe.
Ili likovi koji izleću iz srednje u levu traku vozeći 100 km/h, negledajući da li neko iza ide.
Saobraćaj se mora pratiti i razmišljati se o tome šta radiš, kad obilaziš i kad se uključuješ. Brzine su velike i vreme zaustavljanja je veliko.

DS

pre 6 godina

Za ove koji apeluju da se uvode vinjete: do tog trenutka niko vam ne zabranjuje da koristite TAG, ima ga na više prodajnih mesta, funkcioniše kao postpejd.

Davor

pre 6 godina

Vozim baš dugo Kamion.Više puta mi se desilo pa i na autoputu da me neko pretekne u mojoj konstantnoj brzini i tik to kada uradi legne na kočnicu žestoko.
Jedva sam uspevao da ih omašim,a roba u kamionu.....
Ili kada se neko vuče a ja krenem da ga pretičem tada se trzne i počne fa dodaje gas i naravno ja ulećem u makazice.Ma neznaju mnogi da voze još kad im dodaš i mobilni....

Ljuba

pre 6 godina

Imao sam udes pre 15 dana na auto putu skoro na istom mestu vracajuci se iz Grcke. Prosao sam 1100 km i udari me pijana budala sa Audijem u levoj traci od pozadi direktno, srecom nije u cosak inace bi se okrenuo. Ja sam isao 110 kmh a on po proceni policajca 160. Kad smo stali sa strane, iz kola su izasli otac i sin pijani kao letve, sa neke svadbe se vracaju, pokusali su da nas hvataju za gusu, unose u facu ali kad su videli da ce dobiti batine odustali su. Policija je dosla brzo, i nakon krace price sa njima dali su Dreger da duva devojci koja je bila sa njima, a sedela je na zadnjem sedistu, kao ona je vozila. Nije pomoglo ubedjivanje da je vozio decko koji je pijan, i da su se u medjuvremenu zamenili.Na moju opasku da cak i da je tako, suvozac mora da duva jer po zobsu ni on ne sme da bude pijan, policajac kaze "ajde bre pusti ih vidim i ja da su pijani, vazno je da ste vi zivi, osiguranje ce platiti stetu". Srbijo otvori se. Posle sam imao problem sa osiguranjem jer je steta 1200 eura a policajac je insistirao na razmeni evropske polise bez uvidjaja jer ga je mrzelo da pise.

imao srecu

pre 6 godina

Prvo da se povredjeni sto pre oporave i da nemaju trajnih posledica.
Drugo, neko je ranije napisao da je 120km/h odredjeno u vreme fiča i sličnih sporih vozila, dakle, treba podići brzinu do, npr. 130 koliko je u Grčkoj ili 140km/h. Sada su mašine brže ali i sigurnije, samo vozači nisu svi sasvim vični. a naplata na vreme je notorna glupost.
Jednom sam na FB video da ruska policija koristi i dron, super, a ljudi da ostani bez posla, mislim na policajce, to nije dobro. Više patrola, znači i za nas vozače više pažnje, a ja poštujem plavo.

Алекса

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Ти си пријатељу за одузимање дозволе и за лудницу као потенцијални убица.

Nikola

pre 6 godina

@Batalaka
E vama "pravim" vozacima koji ulazite u branik, ne drzite propisno rastojanje i vozite preko ogranicenja bih oduzeo dozvolu - dozivotno. Zbog takvih se i desavaju saobracajne nesrece.

Dži Pi Es

pre 6 godina

@ zvezdarac,
Na autoputu ti niko ne dolazi u susret... Nemaš naseljena mesta, pešake i sve ono što prati naše magistrale.
Jedna nesreća na autoputu ti je kao deset na magistralnim.

alex

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)
A zašto bi mu ulazio u branik???! Vozi najvišom dozvoljenom brzinom u najbržoj traci... Naprotiv, najgori vozači su baš kao ti! Bahati, primitivni, sa ubeđenjem da sve znaju i mogu... lažno sigurni u svoje polovnjake, željni da nekome nešto dokažu...

Realno...

pre 6 godina

Sve se ovo brzo rešava uspostavljanjem sistema kamera, koje bi bile uvezane sa bazom podataka MUP-a i granicnim prelazima. Fotografija vozila u prekrsaju, našima na kucnu adresu sa uplatnicom a strancima kada pokušaju da izadju iz zemlje. Plati pa nastavi dalje.

Nikola

pre 6 godina

Po nekim komentarima se da zakljuciti da ogranicenje za preticajnu traku ne postoji. Tu ni slucajno ne smes da se kreces maksimalno ogranicenom brzinom od 120, zato sto ce neki "pravi" vozac da te skuca sa minimum 160. Niko vama ne brani da vozite preko ogranicenja, cak i ja veci deo autoputa vozim 130km/h, ali ne mozete da krivite nekog ko vozi i obilazi sa 110-120km/h, da mu se lepite na branik i da se posle cudite sto se desio lancani sudar.

Miki

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Skolski primer nepoznavanja propisa i nerazumevanja saobracaja. Voznja 120 km/h levom trakom nije isterivanje pravde vec normalno preticanje posto na autoputu ima kamiona, autobusa pa i automobila koji idu dosta sporije od navedene brzine. Nabijanje u branik nije nista drugo nego lecenje kompleksa a sto se tice drzanja volana sa obe ruke, ne daj Boze da ti pukne guma na vecoj brzini ne znam kako bi cak i pokusao da iskontrolises auto sa jednom rukom na volanu.

Вања

pre 6 godina

Зато Бугари имају вињете. Фино лепо платиш за недељу дана и нит путарине нит застоја. Тераш без стајања и сви задовољни. А путеви су им модерни и у одличном стању. Овде ем платиш скупу путарину ем возиш по лошем путу.

Zoran

pre 6 godina

Pretpostavljam da je lokacija preuzeta iz policijske informacije.

Naplatna rampa, Begaljičko brdo, skretanje za Mali Požarevac je ruta od 10 kilometara.

Gde je bio sudar?

E takvi vrše kontrolu saobraćaja.

Neko iz mase

pre 6 godina

I na ibarskoj i na autoputu svaki put kad prođem se začudim da nema više nesreća.
svi su neki šmekeri, svi žure, svi se lepe za branike, trube, koče, ubrzavaju, voze suprotnim smerom... kao da se trkaju a ne da putuju.
i na kraju posle mnogo rizika uštede pola sata, ako prežive put.

Slobodan

pre 6 godina

Jezim se autoputa leti a sve zbog Turaka sa Svajcarskim i Nemackim tablicama, pa se pojavi onda nasa Srbenda sa BMW 3 starim 15 godina i kaze e sad ces da vidis kako se vozi. Pa bre ne sme covek u sporu traku da se ukljuci dok u zaustavnoj ne razvije 120km/h. Da je pravbe drzave uzela bi im policija sve pare pre nego stignu kuci na odmor! Ovako bezi, sklanjaj se i cuvaj decu u kolima.

Batalaka

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.

Smuleco

pre 6 godina

Tu, kod Begaljičkog brda, je veliko uspon sa krivinama, a onda sledi nizbrdica, gde se posle uspona mnogi opuste, i jurcaju 200 na sat, iako je potrebno oboriti brzinu, pogotovu, što se na kraju nizbrdice nalazi, prilično velika i nezgodno projektovana krivina, gde većina ne spusti brzinu. Nezgodna deonica, svakako, i lično, nikada ne idem ni uzbrdo, ni nizbrdo kod Begaljice, trakom za preticanje, već srednjom trakom, iako imam dovoljno snažan auto.

kvazimodo

pre 6 godina

Pre nedelju dana, dete odluci da uspori u srednjoj traci na 30 Km/h u krivini na autoputu BG-NS. Cudom je kamion u istoj traci uspeo da uspori sa nekih 110/sat. Kreten. Mogao je da ubije sebe, i sve drugare u svom autu i nekog sa strane. Uozbiljite se bahati, tata ne moze da vam kupi novi zivot, koliko god para ukrao ovde.

Dijasporac

pre 6 godina

Redovno na naplatnoj rampi usporavam 80, 60, 40km/h dok mangupi jedva čekaju da obiđu na tom mestu. Sam prilaz rampi je redovno klizaviji od ostalog dela autoputa.
Kvalitet naših auto puteva, pogotovo onaj deo od Batrovaca do Šimanovaca ne zavređuje ni 100 km/h ograničenje.

Porodici poginulih iskreno saučešće, nastradalima brzo ozdravljenje.

Jovan J.

pre 6 godina

Pre tri dana isao poslovno za Nis i vratio se uvece.Od policije ni traga ni glasa,ne mislim na presretace nego obicne patrole.Na putu jurnjava,na usponu "mecka" sleper iz desne polazi u srednju traku bez razloga i skoro se sudara sa drugim sleperom koji ga pretice-verovatno vozac zaspao od
umora.Gasarbajteri ali i ovi nasi sa snaznim autima lete,nigde radara, a onda cekamo na rampi 45 minuta i tu se topi njihovo prekoracenje i uklapaju se u 120km/h.Za uvodjenje nekoga reda jedino kamere i radari ali mobilni koji bi stalno menjali pozicije i dranje obesnih vozaca a budzet bi bio prepun od kazni.

zvezdarac

pre 6 godina

@bg
Ove godine, na autoputu nekoliko poginulih (za 7 meseci) a na magistralnim putevima nekoliko puta više. Na autoputu se vozi prosečno bar 30km/h brže.

Smuleco

pre 6 godina

@lslsls...: Strašno, ali je često tako, znam iz iskustva. Uvek se nađu "heroji", koji jurcaju 200 na sat..:(
Nego, moje pitanje je, gde su "presretači"? Ne rade noću, šta li?

zoran

pre 6 godina

Na autoputu udese prave dve kategorije vozača: umorni, koji pridremaju, i oni neiskusni. Neiskusni u voznji autoputem, i neiskusni po stažu. Naglo menjaju traku kao da se ubacuju levo desno po nekom bg bulevaru. Daju zmigavac u gotovo istom trenutku kada i započnu skretanje itd...

zex1

pre 6 godina

bg, verovatno se kombi i bus kretali po 160... a ti si car dok pretices 10 minuta vozeci 120, vozilo koje se krece 116 i pritom i ne gledas da l neko vozi 160 i vec pretice... treba ti dati orden jer ti kaznjavas ljude umesto policije tako sto im zaprecis prolaz i pravis potencijalne nezgode ili nesrece... ti si sudija dal neko ima razloga za zurbom ili nema... vozi i ne ugrozavaj drugog a ne ugrozavaj ni sebe izlazuci se ljudima koji ugrozavaju i sebe i druge...

Kako drugacije

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор....... 
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?
(без приговора савести, 13. avgust 2017 08:16)

Pa bitno je.
Prvo zbog informisanja javnosti, zatim onih koji mozda krecu na put, a i zbog onih koji mozda cekaju nekog, pa "kasni" - a taj neko vozi auto sa stranim tablama, recimo!?
Vest mora da bude potpuna i za svakog pojedinca!

Realno

pre 6 godina

@Bg - a kako si ti došao do zaključka da je uzrok ove nesreće brzina od 150-160? Javilo ti se dok si spavao? Na žalost, gine se i pri mnogo manjim brzinama. Izraz "neprilagođena brzina uslovima puta" ne znači da neko juri 150-160, već da u datom momentu ne prilagodi brzinu situaciji. Vlažan kolovoz, umorni vozači koji voze celu noć umesto da spavaju - kada jedan napravi grešku lančani sudar je vrlo verovatan. Tu najviše pomaže držanje pravilnog rastojanja. Možda su svi vozili 250 na sat, a možda i 80 - nema načina da to znaš na osnovu ovog novinskog članka.

pox

pre 6 godina

Vozim dvaput sedmično na relaciji Beograd - Niš. Jedno od glavnih zapažanja je da od Smedereva, i još više od skretanja za Mladenovac (to je upravo Mali Požarevac) kreće "jurnjava" ka Beogradu. Em je tu najveća gužva, em se divlja - valjda bi svi da stignu što pre do Beograda i naplatne. Begaljičko brdo (koje nema veze sa ovom nezgodom) je kao tobogan za ludake. Rešenje je prosto - radarska kontrola od Smedereva i policija na toj deonici, 100kmč kod Begaljičkog brda i na neuslovnim krivinama u Vrčinu, neposredno pre rampe. Od izgradnje autoputa, više stotina ljudi je stradalo na potesu oko Begaljičkog brda.

lslslscdfvnfj

pre 6 godina

Bas sam se zatekao 500 m od saobracajne nezgode u koloni...
Pre toga mozda 10 km obilazi nas Pezo 407 i tako nas je isekao samo sto nas nije udario, zato sto se iza njega u brzoj traci zaleteo crni Audi A5 otprilike 200 km/h... Posle nailazimo na zastoj tj. tu saobracajnu nezgodu koju sam naveo... Kad u tom sudaru taj Audi A5, Mercedes razvaljen (prepostavljam da je u tom auto lice smrtno nastradalo), Dzip van autoputa, autobus...
2 i po sata samo bili u koloni...
Evo prilike da se napuni budzet sa strancima koji divljaju po autoputu!

almeida

pre 6 godina

Nama nema pomoći. Koreni ovog ponašanja u vožnji nalaze se u bezobraznom ponašanju u maloj osnovnoj školi kada su i učitelji bili nemoćni.

VilsonLima

pre 6 godina

Vracao sam se iz Nisa sinoc izmedju 20 i 22 . Uslovi za voznju su bili katastrofalni, a put usled kise pun vode koje na momente vuce auto iz pravca. Svajcarske table koje se pojavljuju niodkuda , blicaju nabijeni u gepek, jako neprijatan osecaj, ostao sam tada i jos par puta sa tom mislju da nisam naglo prelazio u srednju traku dq bi me udarili. To su brzine od sigurno nekih 170+km/h, a zakoni fizike govore da ljudsko telo.kada se tolike sile razloze ne moze da prezivi. Kad sam stigao i Bg vikao sam kuco, kuco, kuco.

T

pre 6 godina

Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.

Bg

pre 6 godina

Gde su sad oni koji se busaju da je 150 , 160km/h sasvim normalna brzina?
Mogu da se kladim da u nesreći nije učestvovao ni jedan jugo. Nego svi automobili sa ne znam kakvim sistemima za bezbednost. Da li oni bolidi koji jure znaju da sistemi su bezbedni, bezvedni samo do 130km/h? Da se kreš testovi sudara testiraju do 60km/h?
Pretpostavljam da je u pitanju brzina i rastojanje.
Koliko se puta meni zalepe za branik kad nekog pretičem sa 120km/h.
Do pre neki dan su ovde pojedinci postavljali pitanje i koliko je ljudi poginulo na auto put zbog velike brzine. Samo ove godine smo već imali nekoliko smrtnih ishoda na auto putu zbog brzine.

P.S Ukoliko su kola napredovala u razvoju u odnosu na pre 40 godina, refleksi kod čoveka nisu.
Pustite vi Nemačku i njihova ograničenja. Kad je reč o autoindustriju njima ne verujem ništa. Drže više od pola evrope u šaci. Toliko su puta bili uhvaćeni u laži, da im samo naivan čovek veruje. Skoro sve auto magazine po evropi drže nemci. Kako samo plju jaoance, omalovažavaju Fiat, Pežo- Citrien, Reno.

Sreten

pre 6 godina

Juče sam došao tim putem.90% vozača vozi brže od 120km/h.Nema kamera,a ne znam šta je sa prosečnim vremenom koje se kao gleda na naplatnoj rampi?Policije nigde nema.Zašto?Na putu od Zaječara do Paraćina gde je ograničenje 80km/h,koliko sam i vozio,pretiče me bugarski šleper-cisterna.Hteo sam da ga prijavim,ali kome?Džaba povremene kontrole.Trebaju stalne kontrole.Ili kamere, kao u celoj Evropi.

mozaks

pre 6 godina

mi nemamo saobracajnu policiju koja radi.imamo pojedince koji bi i hteli da kaznjavaju za prebrzu voznju ali im ne dozvoljavaju pojedinci,sefovi,direktori,ministri..
prvo policija da pohapsi,sve ,,jake,,ljude iz vlasti,pa neka pocne sa strogom primenom zakona.po gradu se juri sa 100 kmh a na autoputu,tek..

Neko iz mase

pre 6 godina

Juce sam se vracao iz CG ,sa mora. Do Bg uobicajena guzva za subotu i ovo doba godine. Ulaskom na auto put,dosta auta sa stranim tablicama,svi voze oko 150km/h. Na naplatnoj rampi posle NS..Haos,kakav doziveo nisam ,cekao tacno 2h. Znaci ljudi voze citav dan i onda na 45 min od granice,gde treba da cekaju jos 3-4 sata,dva sata izgube na na naplatnoj rampi. Nalon toga opet onako iscrpljeni,umorni i besni opet 150km/h. Poruka za ljude na vlasti,uvedite vinjete!!!

Zoki kaže

pre 6 godina

Kultura vožnje ravna nuli, pa eto naslova u novinama. Kakva god da je greška u pitanju odstojanje i primerena brzina nisu bili po propisima... saučešće porodicama, vozačima lekcija.

real

pre 6 godina

nocas prosao po najvecem nevremenu. prava je sreca da nema vise ovakvih nesreca obzirom kako ljudi jure po najvecem pljusku a na autoputu reka. ugrozavaju i sebe i druge.

Avanturista

pre 6 godina

@
Smanjite ogranicenje na 110 km i poostrite kontrole brzine. Stop divljacima!
(Tuga, 13. avgust 2017 09:26)

Cekajte, da se smanji ogranicenje brzine na auto putu, radi povecanja bezbednosti? Implicirate da bismo problem resili kao sa alfatoksinom, smanjimo na papiru, i voila, problema nema! Pa ne ide to tako, 'ajde onda da spustimo na 80 km/h, nego, je l' to onda auto put? Ima jedna anegdota s prugama, kad su ih gradili ovde, seljaci su se bunili jer su bile prebrze, ubijale im stoku. Posle brojnih zalbi, vlasti resile da se vozovi uspore, e onda tek krenu seljaci da se zale, posto putnici iskacu iz vozova i muzu im krave. Valjda znate sta hocu da kazem.

gradjanin X

pre 6 godina

Zar uvodjenje merenja prosecne brzine nije sprecilo ovu nesrecu? I to blizu naplatne rampe. Kojom prosecnom brzinom su vozili, ako odbijemo ispijanje kafe na pumpi? Zalosno je da je cilj naplata kazne, a ne sprecavanje tragedija.
Mozda treba uvesti kacenje tagova na vozila koja bi belezila kao tahometar brzinu kretanja vozila, a na naplatnoj rampi bi se kaznjavali oni koji su divljali a zatim ispijali kafe da bi smanjili prosecne brzina.

Judge

pre 6 godina

Pre neki dan sam vozio tuda 500km do NS, po danu, tri situacije sam imao zbog nerazmisljanja i neracionalnih poteza drugih vozaca. Uvek poljubim svoj auto u krov kad stignem, zahvalim mu se sto sam ziv.

без приговора савести

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор.......
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?

Neko iz mase

pre 6 godina

Juce sam se vracao iz CG ,sa mora. Do Bg uobicajena guzva za subotu i ovo doba godine. Ulaskom na auto put,dosta auta sa stranim tablicama,svi voze oko 150km/h. Na naplatnoj rampi posle NS..Haos,kakav doziveo nisam ,cekao tacno 2h. Znaci ljudi voze citav dan i onda na 45 min od granice,gde treba da cekaju jos 3-4 sata,dva sata izgube na na naplatnoj rampi. Nalon toga opet onako iscrpljeni,umorni i besni opet 150km/h. Poruka za ljude na vlasti,uvedite vinjete!!!

Sreten

pre 6 godina

Juče sam došao tim putem.90% vozača vozi brže od 120km/h.Nema kamera,a ne znam šta je sa prosečnim vremenom koje se kao gleda na naplatnoj rampi?Policije nigde nema.Zašto?Na putu od Zaječara do Paraćina gde je ograničenje 80km/h,koliko sam i vozio,pretiče me bugarski šleper-cisterna.Hteo sam da ga prijavim,ali kome?Džaba povremene kontrole.Trebaju stalne kontrole.Ili kamere, kao u celoj Evropi.

Judge

pre 6 godina

Pre neki dan sam vozio tuda 500km do NS, po danu, tri situacije sam imao zbog nerazmisljanja i neracionalnih poteza drugih vozaca. Uvek poljubim svoj auto u krov kad stignem, zahvalim mu se sto sam ziv.

real

pre 6 godina

nocas prosao po najvecem nevremenu. prava je sreca da nema vise ovakvih nesreca obzirom kako ljudi jure po najvecem pljusku a na autoputu reka. ugrozavaju i sebe i druge.

Avanturista

pre 6 godina

@
Smanjite ogranicenje na 110 km i poostrite kontrole brzine. Stop divljacima!
(Tuga, 13. avgust 2017 09:26)

Cekajte, da se smanji ogranicenje brzine na auto putu, radi povecanja bezbednosti? Implicirate da bismo problem resili kao sa alfatoksinom, smanjimo na papiru, i voila, problema nema! Pa ne ide to tako, 'ajde onda da spustimo na 80 km/h, nego, je l' to onda auto put? Ima jedna anegdota s prugama, kad su ih gradili ovde, seljaci su se bunili jer su bile prebrze, ubijale im stoku. Posle brojnih zalbi, vlasti resile da se vozovi uspore, e onda tek krenu seljaci da se zale, posto putnici iskacu iz vozova i muzu im krave. Valjda znate sta hocu da kazem.

Zoki kaže

pre 6 godina

Kultura vožnje ravna nuli, pa eto naslova u novinama. Kakva god da je greška u pitanju odstojanje i primerena brzina nisu bili po propisima... saučešće porodicama, vozačima lekcija.

Алекса

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Ти си пријатељу за одузимање дозволе и за лудницу као потенцијални убица.

Ljuba

pre 6 godina

Imao sam udes pre 15 dana na auto putu skoro na istom mestu vracajuci se iz Grcke. Prosao sam 1100 km i udari me pijana budala sa Audijem u levoj traci od pozadi direktno, srecom nije u cosak inace bi se okrenuo. Ja sam isao 110 kmh a on po proceni policajca 160. Kad smo stali sa strane, iz kola su izasli otac i sin pijani kao letve, sa neke svadbe se vracaju, pokusali su da nas hvataju za gusu, unose u facu ali kad su videli da ce dobiti batine odustali su. Policija je dosla brzo, i nakon krace price sa njima dali su Dreger da duva devojci koja je bila sa njima, a sedela je na zadnjem sedistu, kao ona je vozila. Nije pomoglo ubedjivanje da je vozio decko koji je pijan, i da su se u medjuvremenu zamenili.Na moju opasku da cak i da je tako, suvozac mora da duva jer po zobsu ni on ne sme da bude pijan, policajac kaze "ajde bre pusti ih vidim i ja da su pijani, vazno je da ste vi zivi, osiguranje ce platiti stetu". Srbijo otvori se. Posle sam imao problem sa osiguranjem jer je steta 1200 eura a policajac je insistirao na razmeni evropske polise bez uvidjaja jer ga je mrzelo da pise.

lslslscdfvnfj

pre 6 godina

Bas sam se zatekao 500 m od saobracajne nezgode u koloni...
Pre toga mozda 10 km obilazi nas Pezo 407 i tako nas je isekao samo sto nas nije udario, zato sto se iza njega u brzoj traci zaleteo crni Audi A5 otprilike 200 km/h... Posle nailazimo na zastoj tj. tu saobracajnu nezgodu koju sam naveo... Kad u tom sudaru taj Audi A5, Mercedes razvaljen (prepostavljam da je u tom auto lice smrtno nastradalo), Dzip van autoputa, autobus...
2 i po sata samo bili u koloni...
Evo prilike da se napuni budzet sa strancima koji divljaju po autoputu!

без приговора савести

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор.......
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?

alex

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)
A zašto bi mu ulazio u branik???! Vozi najvišom dozvoljenom brzinom u najbržoj traci... Naprotiv, najgori vozači su baš kao ti! Bahati, primitivni, sa ubeđenjem da sve znaju i mogu... lažno sigurni u svoje polovnjake, željni da nekome nešto dokažu...

Neko iz mase

pre 6 godina

I na ibarskoj i na autoputu svaki put kad prođem se začudim da nema više nesreća.
svi su neki šmekeri, svi žure, svi se lepe za branike, trube, koče, ubrzavaju, voze suprotnim smerom... kao da se trkaju a ne da putuju.
i na kraju posle mnogo rizika uštede pola sata, ako prežive put.

Car

pre 6 godina

Koliko neznanja u komentarima. Nema brze i spore trake. Ta koju nazivate brzom je preticajna. Znači kada preteknete nekog, vratite se u srednju. Nema vožnje tom takozvanom brzom. Ko sve ima dozvolu i vozi danas...

Bg

pre 6 godina

Gde su sad oni koji se busaju da je 150 , 160km/h sasvim normalna brzina?
Mogu da se kladim da u nesreći nije učestvovao ni jedan jugo. Nego svi automobili sa ne znam kakvim sistemima za bezbednost. Da li oni bolidi koji jure znaju da sistemi su bezbedni, bezvedni samo do 130km/h? Da se kreš testovi sudara testiraju do 60km/h?
Pretpostavljam da je u pitanju brzina i rastojanje.
Koliko se puta meni zalepe za branik kad nekog pretičem sa 120km/h.
Do pre neki dan su ovde pojedinci postavljali pitanje i koliko je ljudi poginulo na auto put zbog velike brzine. Samo ove godine smo već imali nekoliko smrtnih ishoda na auto putu zbog brzine.

P.S Ukoliko su kola napredovala u razvoju u odnosu na pre 40 godina, refleksi kod čoveka nisu.
Pustite vi Nemačku i njihova ograničenja. Kad je reč o autoindustriju njima ne verujem ništa. Drže više od pola evrope u šaci. Toliko su puta bili uhvaćeni u laži, da im samo naivan čovek veruje. Skoro sve auto magazine po evropi drže nemci. Kako samo plju jaoance, omalovažavaju Fiat, Pežo- Citrien, Reno.

kvazimodo

pre 6 godina

Pre nedelju dana, dete odluci da uspori u srednjoj traci na 30 Km/h u krivini na autoputu BG-NS. Cudom je kamion u istoj traci uspeo da uspori sa nekih 110/sat. Kreten. Mogao je da ubije sebe, i sve drugare u svom autu i nekog sa strane. Uozbiljite se bahati, tata ne moze da vam kupi novi zivot, koliko god para ukrao ovde.

Nikola

pre 6 godina

@Batalaka
E vama "pravim" vozacima koji ulazite u branik, ne drzite propisno rastojanje i vozite preko ogranicenja bih oduzeo dozvolu - dozivotno. Zbog takvih se i desavaju saobracajne nesrece.

VilsonLima

pre 6 godina

Vracao sam se iz Nisa sinoc izmedju 20 i 22 . Uslovi za voznju su bili katastrofalni, a put usled kise pun vode koje na momente vuce auto iz pravca. Svajcarske table koje se pojavljuju niodkuda , blicaju nabijeni u gepek, jako neprijatan osecaj, ostao sam tada i jos par puta sa tom mislju da nisam naglo prelazio u srednju traku dq bi me udarili. To su brzine od sigurno nekih 170+km/h, a zakoni fizike govore da ljudsko telo.kada se tolike sile razloze ne moze da prezivi. Kad sam stigao i Bg vikao sam kuco, kuco, kuco.

Miki

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Skolski primer nepoznavanja propisa i nerazumevanja saobracaja. Voznja 120 km/h levom trakom nije isterivanje pravde vec normalno preticanje posto na autoputu ima kamiona, autobusa pa i automobila koji idu dosta sporije od navedene brzine. Nabijanje u branik nije nista drugo nego lecenje kompleksa a sto se tice drzanja volana sa obe ruke, ne daj Boze da ti pukne guma na vecoj brzini ne znam kako bi cak i pokusao da iskontrolises auto sa jednom rukom na volanu.

T

pre 6 godina

Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.

Slobodan

pre 6 godina

Jezim se autoputa leti a sve zbog Turaka sa Svajcarskim i Nemackim tablicama, pa se pojavi onda nasa Srbenda sa BMW 3 starim 15 godina i kaze e sad ces da vidis kako se vozi. Pa bre ne sme covek u sporu traku da se ukljuci dok u zaustavnoj ne razvije 120km/h. Da je pravbe drzave uzela bi im policija sve pare pre nego stignu kuci na odmor! Ovako bezi, sklanjaj se i cuvaj decu u kolima.

mozaks

pre 6 godina

mi nemamo saobracajnu policiju koja radi.imamo pojedince koji bi i hteli da kaznjavaju za prebrzu voznju ali im ne dozvoljavaju pojedinci,sefovi,direktori,ministri..
prvo policija da pohapsi,sve ,,jake,,ljude iz vlasti,pa neka pocne sa strogom primenom zakona.po gradu se juri sa 100 kmh a na autoputu,tek..

almeida

pre 6 godina

Nama nema pomoći. Koreni ovog ponašanja u vožnji nalaze se u bezobraznom ponašanju u maloj osnovnoj školi kada su i učitelji bili nemoćni.

Davor

pre 6 godina

Vozim baš dugo Kamion.Više puta mi se desilo pa i na autoputu da me neko pretekne u mojoj konstantnoj brzini i tik to kada uradi legne na kočnicu žestoko.
Jedva sam uspevao da ih omašim,a roba u kamionu.....
Ili kada se neko vuče a ja krenem da ga pretičem tada se trzne i počne fa dodaje gas i naravno ja ulećem u makazice.Ma neznaju mnogi da voze još kad im dodaš i mobilni....

pox

pre 6 godina

Vozim dvaput sedmično na relaciji Beograd - Niš. Jedno od glavnih zapažanja je da od Smedereva, i još više od skretanja za Mladenovac (to je upravo Mali Požarevac) kreće "jurnjava" ka Beogradu. Em je tu najveća gužva, em se divlja - valjda bi svi da stignu što pre do Beograda i naplatne. Begaljičko brdo (koje nema veze sa ovom nezgodom) je kao tobogan za ludake. Rešenje je prosto - radarska kontrola od Smedereva i policija na toj deonici, 100kmč kod Begaljičkog brda i na neuslovnim krivinama u Vrčinu, neposredno pre rampe. Od izgradnje autoputa, više stotina ljudi je stradalo na potesu oko Begaljičkog brda.

Realno

pre 6 godina

@Bg - a kako si ti došao do zaključka da je uzrok ove nesreće brzina od 150-160? Javilo ti se dok si spavao? Na žalost, gine se i pri mnogo manjim brzinama. Izraz "neprilagođena brzina uslovima puta" ne znači da neko juri 150-160, već da u datom momentu ne prilagodi brzinu situaciji. Vlažan kolovoz, umorni vozači koji voze celu noć umesto da spavaju - kada jedan napravi grešku lančani sudar je vrlo verovatan. Tu najviše pomaže držanje pravilnog rastojanja. Možda su svi vozili 250 na sat, a možda i 80 - nema načina da to znaš na osnovu ovog novinskog članka.

Dijasporac

pre 6 godina

Redovno na naplatnoj rampi usporavam 80, 60, 40km/h dok mangupi jedva čekaju da obiđu na tom mestu. Sam prilaz rampi je redovno klizaviji od ostalog dela autoputa.
Kvalitet naših auto puteva, pogotovo onaj deo od Batrovaca do Šimanovaca ne zavređuje ni 100 km/h ograničenje.

Porodici poginulih iskreno saučešće, nastradalima brzo ozdravljenje.

Zoran

pre 6 godina

Pretpostavljam da je lokacija preuzeta iz policijske informacije.

Naplatna rampa, Begaljičko brdo, skretanje za Mali Požarevac je ruta od 10 kilometara.

Gde je bio sudar?

E takvi vrše kontrolu saobraćaja.

Smuleco

pre 6 godina

Tu, kod Begaljičkog brda, je veliko uspon sa krivinama, a onda sledi nizbrdica, gde se posle uspona mnogi opuste, i jurcaju 200 na sat, iako je potrebno oboriti brzinu, pogotovu, što se na kraju nizbrdice nalazi, prilično velika i nezgodno projektovana krivina, gde većina ne spusti brzinu. Nezgodna deonica, svakako, i lično, nikada ne idem ni uzbrdo, ni nizbrdo kod Begaljice, trakom za preticanje, već srednjom trakom, iako imam dovoljno snažan auto.

Nikola

pre 6 godina

Po nekim komentarima se da zakljuciti da ogranicenje za preticajnu traku ne postoji. Tu ni slucajno ne smes da se kreces maksimalno ogranicenom brzinom od 120, zato sto ce neki "pravi" vozac da te skuca sa minimum 160. Niko vama ne brani da vozite preko ogranicenja, cak i ja veci deo autoputa vozim 130km/h, ali ne mozete da krivite nekog ko vozi i obilazi sa 110-120km/h, da mu se lepite na branik i da se posle cudite sto se desio lancani sudar.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Kakvo bre, "ulaženje u branik", jesi li ti pri sebi čoveče?!!!

Ti si izgleda jedan od onih krembila što blicaju, "ulaze u branik" i trpaju se da pretiču iako sam žmigavcem jasno pokazao da ja hoću da pretičem?!

Lančane sudare najviše izazivaju baš takvi kao ti! Tačno je da se neki uspaniče kad im "uđeš u branik". I mene čini nervoznim kad na pola metra od mog gepaka vidim kretena u vozilu koje je skoro dvaput teže od mog! I još priča mobilnim!

A sad uključi ono malo mozga što ti je preostalo pa pokušaj da razmišliš: šta će biti ako onome kome si ti "ušao u branik" pukne guma? Šta ako mora da naglo zakoči jer mu je nešto iskrslo ispred (životinja, udarna rupa, veći kamen, nešto što je otpalo od nekog ranijeg vozila itd.).

Ti NE MOŽEŠ da vidiš šta on ima ispred sebe i UVEK računaj na to da će on možda MORATI da naglo koči!

Ako se to desi, ti ćeš se zakucati u njega i možda ga čak i ubiti! Samo zbog tvog idiotskog "ulaženja u branik"!!!

zoran

pre 6 godina

Na autoputu udese prave dve kategorije vozača: umorni, koji pridremaju, i oni neiskusni. Neiskusni u voznji autoputem, i neiskusni po stažu. Naglo menjaju traku kao da se ubacuju levo desno po nekom bg bulevaru. Daju zmigavac u gotovo istom trenutku kada i započnu skretanje itd...

Jovan J.

pre 6 godina

Pre tri dana isao poslovno za Nis i vratio se uvece.Od policije ni traga ni glasa,ne mislim na presretace nego obicne patrole.Na putu jurnjava,na usponu "mecka" sleper iz desne polazi u srednju traku bez razloga i skoro se sudara sa drugim sleperom koji ga pretice-verovatno vozac zaspao od
umora.Gasarbajteri ali i ovi nasi sa snaznim autima lete,nigde radara, a onda cekamo na rampi 45 minuta i tu se topi njihovo prekoracenje i uklapaju se u 120km/h.Za uvodjenje nekoga reda jedino kamere i radari ali mobilni koji bi stalno menjali pozicije i dranje obesnih vozaca a budzet bi bio prepun od kazni.

Mesar

pre 6 godina

@Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.
(T, 13. avgust 2017 10:24)

Ima ljudi, koji zbog svoje bezbednosti i pravila, drze odstojanje i voze brzinom kao i oni ispred njih. Steta sto oni koji ne vode racuna o bezbednosti misle da je to prostor za njih da te iseku i ubace se ispred

ovo-ono

pre 6 godina

Največa opasnost su likovi koji se uključuju na auto-put, pa izleću u srednju traku brzinom od 4o na sat umesto da voze zaustavnom dok ne ubrzaju bar na 100. Uvek me jeza prođe dok vozim pored uključenja, nebitno da li je sa sporednog puta ili sa benzinske pumpe.
Ili likovi koji izleću iz srednje u levu traku vozeći 100 km/h, negledajući da li neko iza ide.
Saobraćaj se mora pratiti i razmišljati se o tome šta radiš, kad obilaziš i kad se uključuješ. Brzine su velike i vreme zaustavljanja je veliko.

Batalaka

pre 6 godina

Sudeći po komentarima, ovde ima bar 90 odsto „komentatora“ , koji ne znaju dobro da voze! Gledam instruktore po Bg koji kroz Kneza Miloša levom trakom „uče“ kandidata sa 40 na sat. I taj kad položi izaći će na auto put i za njega je 100 na sat svemirska brzina! Pre mnogo godina bio sam instruktor i učio sam ih da ne smeju da koče saobraćaj , jer to je isto tako opasno kao i jurcanje. Ti što se plaše i koče saobraćaj , prave kolonu iza, izazivaju nervizu kod drugih koji potom pretiču i kad je to rizično. A što ovde neko pomenu pucanje gume...e pa batice menjaj gume na vreme, kontroliši pritisak , ne kupuj polovne , ne vozi ćelave , ni rasparne, pa ti ni na 250 neće pući guma.

Kako drugacije

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор....... 
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?
(без приговора савести, 13. avgust 2017 08:16)

Pa bitno je.
Prvo zbog informisanja javnosti, zatim onih koji mozda krecu na put, a i zbog onih koji mozda cekaju nekog, pa "kasni" - a taj neko vozi auto sa stranim tablama, recimo!?
Vest mora da bude potpuna i za svakog pojedinca!

ja

pre 6 godina

Mislim da je vrlo pametna stvar to što MUP sprovodi program sa NAVAK-om da klinci koji su tek stekli dozvolu prođu NAVAK-ov osnovni program. Imao sam prilike da prođem isti i zaprepašćujuće je koliko ljudi ne kapiraju da nemaju pojma ni o saobraćaju, ni o fizici. Kakve su nam samo tamo stvari pokazali... Što reče jedan moj kolega - vozim već 20 godina i mislio sam da znam da vozim. 90% vozačkih navika sam promenio nakon ovog treninga. Najupečatljiviji deo mi je bio kad su nas stavili u simulator čeonog sudara - ljudi, čeoni sudar sa samo 5 km/h vam preuredi raspored unutrašnjih organa! Osećate se kao da će mozak da vam prsne i oči da vam izlete! Mogu samo da zamislim kako bi to izgledalo sa 100-150 na sat... Jezivo!

zex1

pre 6 godina

bg, verovatno se kombi i bus kretali po 160... a ti si car dok pretices 10 minuta vozeci 120, vozilo koje se krece 116 i pritom i ne gledas da l neko vozi 160 i vec pretice... treba ti dati orden jer ti kaznjavas ljude umesto policije tako sto im zaprecis prolaz i pravis potencijalne nezgode ili nesrece... ti si sudija dal neko ima razloga za zurbom ili nema... vozi i ne ugrozavaj drugog a ne ugrozavaj ni sebe izlazuci se ljudima koji ugrozavaju i sebe i druge...

Smuleco

pre 6 godina

@lslsls...: Strašno, ali je često tako, znam iz iskustva. Uvek se nađu "heroji", koji jurcaju 200 na sat..:(
Nego, moje pitanje je, gde su "presretači"? Ne rade noću, šta li?

DS

pre 6 godina

Za ove koji apeluju da se uvode vinjete: do tog trenutka niko vam ne zabranjuje da koristite TAG, ima ga na više prodajnih mesta, funkcioniše kao postpejd.

Вања

pre 6 godina

Зато Бугари имају вињете. Фино лепо платиш за недељу дана и нит путарине нит застоја. Тераш без стајања и сви задовољни. А путеви су им модерни и у одличном стању. Овде ем платиш скупу путарину ем возиш по лошем путу.

Dejo

pre 6 godina

Imao sam priliku da vozim autoputem Minhen-Berlin. Ta kultura u saobracaju polazi od opste kulture i kucnog vaspitanja. Tamo imate zaustavnu i tri trake za voznju. Mene preticu sa ozbiljnim automobilima tipa Porse itd sa preko 200km/h i onda se vrate u krajnju desnu i nastavljaju da voze njom ukoliko nema nikog. U kolonama voze brzinama preko 150-160 ali sa odstojanjem da niko nikog ne ugrozava.

opet ja

pre 6 godina

Nema to veze sa brzinom nego sa pospanošću. Brzinom od 120km/h se brzo uspavate, izuzetno je monotono voziti po ravnom tom brzinom, a mnogi vozači to ne mogu da prepoznaju na vreme.

Batalaka

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.

HM

pre 6 godina

Juče sam se vraćao iz Bg za NS, lik je u matorom Fordu Fokusu prelazio iz leve u srednju i obrnuto, pri tome ulazeći u makazice. Mi smo se u kolima uhvatili za glavu kada smo videli koliko je nedostajalo da potkači nekoga pri prelazu iz trake u traku. Nažalost nismo mu videli tablice da ga prijavimo. Bahat u šerpi od auta.

gradjanin X

pre 6 godina

Zar uvodjenje merenja prosecne brzine nije sprecilo ovu nesrecu? I to blizu naplatne rampe. Kojom prosecnom brzinom su vozili, ako odbijemo ispijanje kafe na pumpi? Zalosno je da je cilj naplata kazne, a ne sprecavanje tragedija.
Mozda treba uvesti kacenje tagova na vozila koja bi belezila kao tahometar brzinu kretanja vozila, a na naplatnoj rampi bi se kaznjavali oni koji su divljali a zatim ispijali kafe da bi smanjili prosecne brzina.

Realno...

pre 6 godina

Sve se ovo brzo rešava uspostavljanjem sistema kamera, koje bi bile uvezane sa bazom podataka MUP-a i granicnim prelazima. Fotografija vozila u prekrsaju, našima na kucnu adresu sa uplatnicom a strancima kada pokušaju da izadju iz zemlje. Plati pa nastavi dalje.

Dži Pi Es

pre 6 godina

@ zvezdarac,
Na autoputu ti niko ne dolazi u susret... Nemaš naseljena mesta, pešake i sve ono što prati naše magistrale.
Jedna nesreća na autoputu ti je kao deset na magistralnim.

prosta statistika

pre 6 godina

Najgore države u USA, po vozačima, ako te uhvate u prekoračenju brzine su New York, Massachusetts i New Jersey zbog velikog broja radara i strogog kažnjavanja. U njima je godišnje 5.7, 4.5, i 6,3 poginulih na 100.000 stanovnika u saobraćajnim nesrećama. Najbolje, takođe po vozačima su North Dakota sa 17.3 poginula, Montana sa 21.7 i Tennessee sa 14.5. Dakle, vozači ne treba ništa da se pitaju pri donošenju saobraćajnih propisa. Oštrije kažnjavanje i nulta tolerancija daju manje poginulih. Nema tu prostora za raspravu.

Toyota

pre 6 godina

DESNOM SE VOZI, levom se obilazi, brzina ne igra ulogu. Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili i to skoro, imam 22 godine i 4 godine vozim. Na autoputu su najgori oni što voze 115 pa krenu da pretiču onog što vozi 110, ali po svaku cenu izlete ispred mene da ga preteknu iako u retrovizoru jasno mogu da vide da nema nikoga iza mene. Šta je tim ljudima u glavi, stvarno ne znam. Vožnja je jedna zdravorazumska radnja. Razumem da nije svako talentovan ali mogli bi ljudi da uključe malo mozak. Da napomenem da dok sam se vraćao iz Grčke, nisam imao nijedan problem da neko zadržava levu traku tako da bravo ljudi, napokon ste naučili. :-)

zvezdarac

pre 6 godina

@bg
Ove godine, na autoputu nekoliko poginulih (za 7 meseci) a na magistralnim putevima nekoliko puta više. Na autoputu se vozi prosečno bar 30km/h brže.

Lola

pre 6 godina

Kod nas ne postoje adekvatne kazne, kao i auto skole, zato se ovo desava. Neznanje ima uvek svoj danak, a cesto se desi i u krvi... Nazalost.

vasilj

pre 6 godina

postoji brze i sporije trake, a to nema kod nas posto su tu autoputevi samo sa dve trake i zaustavna, kojom se ne vozi. vozio sam po auto putevima sa 3, 4 trake, kazu mi da na prilazima velikim gradovima kao Milano ima 6 traka, maksimalna dozvoljena brzina vazi za sve trake, preticanje uvek sa leve strane - i nema sudara. prosto tako.

imao srecu

pre 6 godina

Prvo da se povredjeni sto pre oporave i da nemaju trajnih posledica.
Drugo, neko je ranije napisao da je 120km/h odredjeno u vreme fiča i sličnih sporih vozila, dakle, treba podići brzinu do, npr. 130 koliko je u Grčkoj ili 140km/h. Sada su mašine brže ali i sigurnije, samo vozači nisu svi sasvim vični. a naplata na vreme je notorna glupost.
Jednom sam na FB video da ruska policija koristi i dron, super, a ljudi da ostani bez posla, mislim na policajce, to nije dobro. Više patrola, znači i za nas vozače više pažnje, a ja poštujem plavo.

35 godina za volanom

pre 6 godina

"Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili..."

Pogrešno su te učili, momče. U naselju ne važe ista pravila prestorojavanja i preticanja kao na putevima van naselja. Jer, "kroz grad", neko ko vozi levom trakom skreće levo na sledećoj raskrsnici, dok na autoputu to ne važi. Pravilo dobre vožnje gradskim ulicama podrazumeva što ređe prestrojavanje, tačnije, prestrojiš se jednom u skladu sa planiranom maršrutom i dosledno se držiš toga. Možda je to nekome nelogično ili presporo, ali je zato ekonomično i bezbedno.

zvezdarac

pre 6 godina

@toyota
Autoput na delu koji prolazi kroz grad se tretira kao gradska saobraćajnica i traka za preticanje van grada je u gradskom području traka za vožnju! Po ZOBS-u. Bilo kom u poslednjih 60 godina. Preticajna postaje van naseljenog mesta i tu se vozi desnom a pretiče levom.

Toyota

pre 6 godina

@35 godina za volanom
Slažem se, nisam mislio da bukvalno 90% vremena vozim desnom trakom. Ovo se odnosilo na ulicu kao što je npr. Kumodraška koja neko vreme ide samo pravo i nema skretanja ni levo ni desno. Nikad do sada nisam imao problema sa ovakvom vožnjom. Što se prestrojavanja tiče, doda se gas kad je potrebno i problem se reši. Ipak je to vožnja po Beogradu. :)

Batalaka

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.

zex1

pre 6 godina

bg, verovatno se kombi i bus kretali po 160... a ti si car dok pretices 10 minuta vozeci 120, vozilo koje se krece 116 i pritom i ne gledas da l neko vozi 160 i vec pretice... treba ti dati orden jer ti kaznjavas ljude umesto policije tako sto im zaprecis prolaz i pravis potencijalne nezgode ili nesrece... ti si sudija dal neko ima razloga za zurbom ili nema... vozi i ne ugrozavaj drugog a ne ugrozavaj ni sebe izlazuci se ljudima koji ugrozavaju i sebe i druge...

Bg

pre 6 godina

Gde su sad oni koji se busaju da je 150 , 160km/h sasvim normalna brzina?
Mogu da se kladim da u nesreći nije učestvovao ni jedan jugo. Nego svi automobili sa ne znam kakvim sistemima za bezbednost. Da li oni bolidi koji jure znaju da sistemi su bezbedni, bezvedni samo do 130km/h? Da se kreš testovi sudara testiraju do 60km/h?
Pretpostavljam da je u pitanju brzina i rastojanje.
Koliko se puta meni zalepe za branik kad nekog pretičem sa 120km/h.
Do pre neki dan su ovde pojedinci postavljali pitanje i koliko je ljudi poginulo na auto put zbog velike brzine. Samo ove godine smo već imali nekoliko smrtnih ishoda na auto putu zbog brzine.

P.S Ukoliko su kola napredovala u razvoju u odnosu na pre 40 godina, refleksi kod čoveka nisu.
Pustite vi Nemačku i njihova ograničenja. Kad je reč o autoindustriju njima ne verujem ništa. Drže više od pola evrope u šaci. Toliko su puta bili uhvaćeni u laži, da im samo naivan čovek veruje. Skoro sve auto magazine po evropi drže nemci. Kako samo plju jaoance, omalovažavaju Fiat, Pežo- Citrien, Reno.

Алекса

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Ти си пријатељу за одузимање дозволе и за лудницу као потенцијални убица.

imao srecu

pre 6 godina

Prvo da se povredjeni sto pre oporave i da nemaju trajnih posledica.
Drugo, neko je ranije napisao da je 120km/h odredjeno u vreme fiča i sličnih sporih vozila, dakle, treba podići brzinu do, npr. 130 koliko je u Grčkoj ili 140km/h. Sada su mašine brže ali i sigurnije, samo vozači nisu svi sasvim vični. a naplata na vreme je notorna glupost.
Jednom sam na FB video da ruska policija koristi i dron, super, a ljudi da ostani bez posla, mislim na policajce, to nije dobro. Više patrola, znači i za nas vozače više pažnje, a ja poštujem plavo.

Batalaka

pre 6 godina

Sudeći po komentarima, ovde ima bar 90 odsto „komentatora“ , koji ne znaju dobro da voze! Gledam instruktore po Bg koji kroz Kneza Miloša levom trakom „uče“ kandidata sa 40 na sat. I taj kad položi izaći će na auto put i za njega je 100 na sat svemirska brzina! Pre mnogo godina bio sam instruktor i učio sam ih da ne smeju da koče saobraćaj , jer to je isto tako opasno kao i jurcanje. Ti što se plaše i koče saobraćaj , prave kolonu iza, izazivaju nervizu kod drugih koji potom pretiču i kad je to rizično. A što ovde neko pomenu pucanje gume...e pa batice menjaj gume na vreme, kontroliši pritisak , ne kupuj polovne , ne vozi ćelave , ni rasparne, pa ti ni na 250 neće pući guma.

Sreten

pre 6 godina

Juče sam došao tim putem.90% vozača vozi brže od 120km/h.Nema kamera,a ne znam šta je sa prosečnim vremenom koje se kao gleda na naplatnoj rampi?Policije nigde nema.Zašto?Na putu od Zaječara do Paraćina gde je ograničenje 80km/h,koliko sam i vozio,pretiče me bugarski šleper-cisterna.Hteo sam da ga prijavim,ali kome?Džaba povremene kontrole.Trebaju stalne kontrole.Ili kamere, kao u celoj Evropi.

gradjanin X

pre 6 godina

Zar uvodjenje merenja prosecne brzine nije sprecilo ovu nesrecu? I to blizu naplatne rampe. Kojom prosecnom brzinom su vozili, ako odbijemo ispijanje kafe na pumpi? Zalosno je da je cilj naplata kazne, a ne sprecavanje tragedija.
Mozda treba uvesti kacenje tagova na vozila koja bi belezila kao tahometar brzinu kretanja vozila, a na naplatnoj rampi bi se kaznjavali oni koji su divljali a zatim ispijali kafe da bi smanjili prosecne brzina.

alex

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)
A zašto bi mu ulazio u branik???! Vozi najvišom dozvoljenom brzinom u najbržoj traci... Naprotiv, najgori vozači su baš kao ti! Bahati, primitivni, sa ubeđenjem da sve znaju i mogu... lažno sigurni u svoje polovnjake, željni da nekome nešto dokažu...

Neko iz mase

pre 6 godina

Juce sam se vracao iz CG ,sa mora. Do Bg uobicajena guzva za subotu i ovo doba godine. Ulaskom na auto put,dosta auta sa stranim tablicama,svi voze oko 150km/h. Na naplatnoj rampi posle NS..Haos,kakav doziveo nisam ,cekao tacno 2h. Znaci ljudi voze citav dan i onda na 45 min od granice,gde treba da cekaju jos 3-4 sata,dva sata izgube na na naplatnoj rampi. Nalon toga opet onako iscrpljeni,umorni i besni opet 150km/h. Poruka za ljude na vlasti,uvedite vinjete!!!

DS

pre 6 godina

Za ove koji apeluju da se uvode vinjete: do tog trenutka niko vam ne zabranjuje da koristite TAG, ima ga na više prodajnih mesta, funkcioniše kao postpejd.

Avanturista

pre 6 godina

@
Smanjite ogranicenje na 110 km i poostrite kontrole brzine. Stop divljacima!
(Tuga, 13. avgust 2017 09:26)

Cekajte, da se smanji ogranicenje brzine na auto putu, radi povecanja bezbednosti? Implicirate da bismo problem resili kao sa alfatoksinom, smanjimo na papiru, i voila, problema nema! Pa ne ide to tako, 'ajde onda da spustimo na 80 km/h, nego, je l' to onda auto put? Ima jedna anegdota s prugama, kad su ih gradili ovde, seljaci su se bunili jer su bile prebrze, ubijale im stoku. Posle brojnih zalbi, vlasti resile da se vozovi uspore, e onda tek krenu seljaci da se zale, posto putnici iskacu iz vozova i muzu im krave. Valjda znate sta hocu da kazem.

Вања

pre 6 godina

Зато Бугари имају вињете. Фино лепо платиш за недељу дана и нит путарине нит застоја. Тераш без стајања и сви задовољни. А путеви су им модерни и у одличном стању. Овде ем платиш скупу путарину ем возиш по лошем путу.

Kako drugacije

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор....... 
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?
(без приговора савести, 13. avgust 2017 08:16)

Pa bitno je.
Prvo zbog informisanja javnosti, zatim onih koji mozda krecu na put, a i zbog onih koji mozda cekaju nekog, pa "kasni" - a taj neko vozi auto sa stranim tablama, recimo!?
Vest mora da bude potpuna i za svakog pojedinca!

Miki

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Skolski primer nepoznavanja propisa i nerazumevanja saobracaja. Voznja 120 km/h levom trakom nije isterivanje pravde vec normalno preticanje posto na autoputu ima kamiona, autobusa pa i automobila koji idu dosta sporije od navedene brzine. Nabijanje u branik nije nista drugo nego lecenje kompleksa a sto se tice drzanja volana sa obe ruke, ne daj Boze da ti pukne guma na vecoj brzini ne znam kako bi cak i pokusao da iskontrolises auto sa jednom rukom na volanu.

без приговора савести

pre 6 godina

мокар коловоз, неприлагођена брзина, и умор.......
и зашто вам је битно што у киломезарској колони има аутомобила са страним таблама?

Nikola

pre 6 godina

@Batalaka
E vama "pravim" vozacima koji ulazite u branik, ne drzite propisno rastojanje i vozite preko ogranicenja bih oduzeo dozvolu - dozivotno. Zbog takvih se i desavaju saobracajne nesrece.

Judge

pre 6 godina

Pre neki dan sam vozio tuda 500km do NS, po danu, tri situacije sam imao zbog nerazmisljanja i neracionalnih poteza drugih vozaca. Uvek poljubim svoj auto u krov kad stignem, zahvalim mu se sto sam ziv.

opet ja

pre 6 godina

Nema to veze sa brzinom nego sa pospanošću. Brzinom od 120km/h se brzo uspavate, izuzetno je monotono voziti po ravnom tom brzinom, a mnogi vozači to ne mogu da prepoznaju na vreme.

ovo-ono

pre 6 godina

Največa opasnost su likovi koji se uključuju na auto-put, pa izleću u srednju traku brzinom od 4o na sat umesto da voze zaustavnom dok ne ubrzaju bar na 100. Uvek me jeza prođe dok vozim pored uključenja, nebitno da li je sa sporednog puta ili sa benzinske pumpe.
Ili likovi koji izleću iz srednje u levu traku vozeći 100 km/h, negledajući da li neko iza ide.
Saobraćaj se mora pratiti i razmišljati se o tome šta radiš, kad obilaziš i kad se uključuješ. Brzine su velike i vreme zaustavljanja je veliko.

zoran

pre 6 godina

Na autoputu udese prave dve kategorije vozača: umorni, koji pridremaju, i oni neiskusni. Neiskusni u voznji autoputem, i neiskusni po stažu. Naglo menjaju traku kao da se ubacuju levo desno po nekom bg bulevaru. Daju zmigavac u gotovo istom trenutku kada i započnu skretanje itd...

Realno

pre 6 godina

@Bg - a kako si ti došao do zaključka da je uzrok ove nesreće brzina od 150-160? Javilo ti se dok si spavao? Na žalost, gine se i pri mnogo manjim brzinama. Izraz "neprilagođena brzina uslovima puta" ne znači da neko juri 150-160, već da u datom momentu ne prilagodi brzinu situaciji. Vlažan kolovoz, umorni vozači koji voze celu noć umesto da spavaju - kada jedan napravi grešku lančani sudar je vrlo verovatan. Tu najviše pomaže držanje pravilnog rastojanja. Možda su svi vozili 250 na sat, a možda i 80 - nema načina da to znaš na osnovu ovog novinskog članka.

real

pre 6 godina

nocas prosao po najvecem nevremenu. prava je sreca da nema vise ovakvih nesreca obzirom kako ljudi jure po najvecem pljusku a na autoputu reka. ugrozavaju i sebe i druge.

Slobodan

pre 6 godina

Jezim se autoputa leti a sve zbog Turaka sa Svajcarskim i Nemackim tablicama, pa se pojavi onda nasa Srbenda sa BMW 3 starim 15 godina i kaze e sad ces da vidis kako se vozi. Pa bre ne sme covek u sporu traku da se ukljuci dok u zaustavnoj ne razvije 120km/h. Da je pravbe drzave uzela bi im policija sve pare pre nego stignu kuci na odmor! Ovako bezi, sklanjaj se i cuvaj decu u kolima.

Smuleco

pre 6 godina

@lslsls...: Strašno, ali je često tako, znam iz iskustva. Uvek se nađu "heroji", koji jurcaju 200 na sat..:(
Nego, moje pitanje je, gde su "presretači"? Ne rade noću, šta li?

Jovan J.

pre 6 godina

Pre tri dana isao poslovno za Nis i vratio se uvece.Od policije ni traga ni glasa,ne mislim na presretace nego obicne patrole.Na putu jurnjava,na usponu "mecka" sleper iz desne polazi u srednju traku bez razloga i skoro se sudara sa drugim sleperom koji ga pretice-verovatno vozac zaspao od
umora.Gasarbajteri ali i ovi nasi sa snaznim autima lete,nigde radara, a onda cekamo na rampi 45 minuta i tu se topi njihovo prekoracenje i uklapaju se u 120km/h.Za uvodjenje nekoga reda jedino kamere i radari ali mobilni koji bi stalno menjali pozicije i dranje obesnih vozaca a budzet bi bio prepun od kazni.

Toyota

pre 6 godina

DESNOM SE VOZI, levom se obilazi, brzina ne igra ulogu. Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili i to skoro, imam 22 godine i 4 godine vozim. Na autoputu su najgori oni što voze 115 pa krenu da pretiču onog što vozi 110, ali po svaku cenu izlete ispred mene da ga preteknu iako u retrovizoru jasno mogu da vide da nema nikoga iza mene. Šta je tim ljudima u glavi, stvarno ne znam. Vožnja je jedna zdravorazumska radnja. Razumem da nije svako talentovan ali mogli bi ljudi da uključe malo mozak. Da napomenem da dok sam se vraćao iz Grčke, nisam imao nijedan problem da neko zadržava levu traku tako da bravo ljudi, napokon ste naučili. :-)

kvazimodo

pre 6 godina

Pre nedelju dana, dete odluci da uspori u srednjoj traci na 30 Km/h u krivini na autoputu BG-NS. Cudom je kamion u istoj traci uspeo da uspori sa nekih 110/sat. Kreten. Mogao je da ubije sebe, i sve drugare u svom autu i nekog sa strane. Uozbiljite se bahati, tata ne moze da vam kupi novi zivot, koliko god para ukrao ovde.

pox

pre 6 godina

Vozim dvaput sedmično na relaciji Beograd - Niš. Jedno od glavnih zapažanja je da od Smedereva, i još više od skretanja za Mladenovac (to je upravo Mali Požarevac) kreće "jurnjava" ka Beogradu. Em je tu najveća gužva, em se divlja - valjda bi svi da stignu što pre do Beograda i naplatne. Begaljičko brdo (koje nema veze sa ovom nezgodom) je kao tobogan za ludake. Rešenje je prosto - radarska kontrola od Smedereva i policija na toj deonici, 100kmč kod Begaljičkog brda i na neuslovnim krivinama u Vrčinu, neposredno pre rampe. Od izgradnje autoputa, više stotina ljudi je stradalo na potesu oko Begaljičkog brda.

Smuleco

pre 6 godina

Tu, kod Begaljičkog brda, je veliko uspon sa krivinama, a onda sledi nizbrdica, gde se posle uspona mnogi opuste, i jurcaju 200 na sat, iako je potrebno oboriti brzinu, pogotovu, što se na kraju nizbrdice nalazi, prilično velika i nezgodno projektovana krivina, gde većina ne spusti brzinu. Nezgodna deonica, svakako, i lično, nikada ne idem ni uzbrdo, ni nizbrdo kod Begaljice, trakom za preticanje, već srednjom trakom, iako imam dovoljno snažan auto.

Dijasporac

pre 6 godina

Redovno na naplatnoj rampi usporavam 80, 60, 40km/h dok mangupi jedva čekaju da obiđu na tom mestu. Sam prilaz rampi je redovno klizaviji od ostalog dela autoputa.
Kvalitet naših auto puteva, pogotovo onaj deo od Batrovaca do Šimanovaca ne zavređuje ni 100 km/h ograničenje.

Porodici poginulih iskreno saučešće, nastradalima brzo ozdravljenje.

mozaks

pre 6 godina

mi nemamo saobracajnu policiju koja radi.imamo pojedince koji bi i hteli da kaznjavaju za prebrzu voznju ali im ne dozvoljavaju pojedinci,sefovi,direktori,ministri..
prvo policija da pohapsi,sve ,,jake,,ljude iz vlasti,pa neka pocne sa strogom primenom zakona.po gradu se juri sa 100 kmh a na autoputu,tek..

VilsonLima

pre 6 godina

Vracao sam se iz Nisa sinoc izmedju 20 i 22 . Uslovi za voznju su bili katastrofalni, a put usled kise pun vode koje na momente vuce auto iz pravca. Svajcarske table koje se pojavljuju niodkuda , blicaju nabijeni u gepek, jako neprijatan osecaj, ostao sam tada i jos par puta sa tom mislju da nisam naglo prelazio u srednju traku dq bi me udarili. To su brzine od sigurno nekih 170+km/h, a zakoni fizike govore da ljudsko telo.kada se tolike sile razloze ne moze da prezivi. Kad sam stigao i Bg vikao sam kuco, kuco, kuco.

almeida

pre 6 godina

Nama nema pomoći. Koreni ovog ponašanja u vožnji nalaze se u bezobraznom ponašanju u maloj osnovnoj školi kada su i učitelji bili nemoćni.

Zoki kaže

pre 6 godina

Kultura vožnje ravna nuli, pa eto naslova u novinama. Kakva god da je greška u pitanju odstojanje i primerena brzina nisu bili po propisima... saučešće porodicama, vozačima lekcija.

Nikola

pre 6 godina

Po nekim komentarima se da zakljuciti da ogranicenje za preticajnu traku ne postoji. Tu ni slucajno ne smes da se kreces maksimalno ogranicenom brzinom od 120, zato sto ce neki "pravi" vozac da te skuca sa minimum 160. Niko vama ne brani da vozite preko ogranicenja, cak i ja veci deo autoputa vozim 130km/h, ali ne mozete da krivite nekog ko vozi i obilazi sa 110-120km/h, da mu se lepite na branik i da se posle cudite sto se desio lancani sudar.

Realno...

pre 6 godina

Sve se ovo brzo rešava uspostavljanjem sistema kamera, koje bi bile uvezane sa bazom podataka MUP-a i granicnim prelazima. Fotografija vozila u prekrsaju, našima na kucnu adresu sa uplatnicom a strancima kada pokušaju da izadju iz zemlje. Plati pa nastavi dalje.

prosta statistika

pre 6 godina

Najgore države u USA, po vozačima, ako te uhvate u prekoračenju brzine su New York, Massachusetts i New Jersey zbog velikog broja radara i strogog kažnjavanja. U njima je godišnje 5.7, 4.5, i 6,3 poginulih na 100.000 stanovnika u saobraćajnim nesrećama. Najbolje, takođe po vozačima su North Dakota sa 17.3 poginula, Montana sa 21.7 i Tennessee sa 14.5. Dakle, vozači ne treba ništa da se pitaju pri donošenju saobraćajnih propisa. Oštrije kažnjavanje i nulta tolerancija daju manje poginulih. Nema tu prostora za raspravu.

Zoran

pre 6 godina

Pretpostavljam da je lokacija preuzeta iz policijske informacije.

Naplatna rampa, Begaljičko brdo, skretanje za Mali Požarevac je ruta od 10 kilometara.

Gde je bio sudar?

E takvi vrše kontrolu saobraćaja.

Car

pre 6 godina

Koliko neznanja u komentarima. Nema brze i spore trake. Ta koju nazivate brzom je preticajna. Znači kada preteknete nekog, vratite se u srednju. Nema vožnje tom takozvanom brzom. Ko sve ima dozvolu i vozi danas...

Lola

pre 6 godina

Kod nas ne postoje adekvatne kazne, kao i auto skole, zato se ovo desava. Neznanje ima uvek svoj danak, a cesto se desi i u krvi... Nazalost.

lslslscdfvnfj

pre 6 godina

Bas sam se zatekao 500 m od saobracajne nezgode u koloni...
Pre toga mozda 10 km obilazi nas Pezo 407 i tako nas je isekao samo sto nas nije udario, zato sto se iza njega u brzoj traci zaleteo crni Audi A5 otprilike 200 km/h... Posle nailazimo na zastoj tj. tu saobracajnu nezgodu koju sam naveo... Kad u tom sudaru taj Audi A5, Mercedes razvaljen (prepostavljam da je u tom auto lice smrtno nastradalo), Dzip van autoputa, autobus...
2 i po sata samo bili u koloni...
Evo prilike da se napuni budzet sa strancima koji divljaju po autoputu!

Neko iz mase

pre 6 godina

I na ibarskoj i na autoputu svaki put kad prođem se začudim da nema više nesreća.
svi su neki šmekeri, svi žure, svi se lepe za branike, trube, koče, ubrzavaju, voze suprotnim smerom... kao da se trkaju a ne da putuju.
i na kraju posle mnogo rizika uštede pola sata, ako prežive put.

T

pre 6 godina

Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.

Monsieur Alphonse

pre 6 godina

Znate li koliko ljudi ne zna da vozi auto putem. Voze 120 levom preticajnom trakom i isteruju neku svoju pravdu. Ne gledaju u retrovizor , tvrdoglavo neće da se sklone u desnu traku a kad im udješ u branik uspaničese, pa čak i koče! E takvi najčešće izazivaju lančani. To su oni koji već na 100 km drže volan sa obe ruke čvrsto da im ruke pobele, valjda da im volan ne iskoči iz ruke! A pogled ne smeju da skrenu ni levo ni desno. To su ovi koji zagovaraju ograničenje i to su najgori vozači.
(Batalaka, 13. avgust 2017 10:52)

Kakvo bre, "ulaženje u branik", jesi li ti pri sebi čoveče?!!!

Ti si izgleda jedan od onih krembila što blicaju, "ulaze u branik" i trpaju se da pretiču iako sam žmigavcem jasno pokazao da ja hoću da pretičem?!

Lančane sudare najviše izazivaju baš takvi kao ti! Tačno je da se neki uspaniče kad im "uđeš u branik". I mene čini nervoznim kad na pola metra od mog gepaka vidim kretena u vozilu koje je skoro dvaput teže od mog! I još priča mobilnim!

A sad uključi ono malo mozga što ti je preostalo pa pokušaj da razmišliš: šta će biti ako onome kome si ti "ušao u branik" pukne guma? Šta ako mora da naglo zakoči jer mu je nešto iskrslo ispred (životinja, udarna rupa, veći kamen, nešto što je otpalo od nekog ranijeg vozila itd.).

Ti NE MOŽEŠ da vidiš šta on ima ispred sebe i UVEK računaj na to da će on možda MORATI da naglo koči!

Ako se to desi, ti ćeš se zakucati u njega i možda ga čak i ubiti! Samo zbog tvog idiotskog "ulaženja u branik"!!!

HM

pre 6 godina

Juče sam se vraćao iz Bg za NS, lik je u matorom Fordu Fokusu prelazio iz leve u srednju i obrnuto, pri tome ulazeći u makazice. Mi smo se u kolima uhvatili za glavu kada smo videli koliko je nedostajalo da potkači nekoga pri prelazu iz trake u traku. Nažalost nismo mu videli tablice da ga prijavimo. Bahat u šerpi od auta.

Dejo

pre 6 godina

Imao sam priliku da vozim autoputem Minhen-Berlin. Ta kultura u saobracaju polazi od opste kulture i kucnog vaspitanja. Tamo imate zaustavnu i tri trake za voznju. Mene preticu sa ozbiljnim automobilima tipa Porse itd sa preko 200km/h i onda se vrate u krajnju desnu i nastavljaju da voze njom ukoliko nema nikog. U kolonama voze brzinama preko 150-160 ali sa odstojanjem da niko nikog ne ugrozava.

Toyota

pre 6 godina

@35 godina za volanom
Slažem se, nisam mislio da bukvalno 90% vremena vozim desnom trakom. Ovo se odnosilo na ulicu kao što je npr. Kumodraška koja neko vreme ide samo pravo i nema skretanja ni levo ni desno. Nikad do sada nisam imao problema sa ovakvom vožnjom. Što se prestrojavanja tiče, doda se gas kad je potrebno i problem se reši. Ipak je to vožnja po Beogradu. :)

35 godina za volanom

pre 6 godina

"Ja i kroz grad vozim desnom trakom, a pretičem levom. Tako su me u auto školi učili..."

Pogrešno su te učili, momče. U naselju ne važe ista pravila prestorojavanja i preticanja kao na putevima van naselja. Jer, "kroz grad", neko ko vozi levom trakom skreće levo na sledećoj raskrsnici, dok na autoputu to ne važi. Pravilo dobre vožnje gradskim ulicama podrazumeva što ređe prestrojavanje, tačnije, prestrojiš se jednom u skladu sa planiranom maršrutom i dosledno se držiš toga. Možda je to nekome nelogično ili presporo, ali je zato ekonomično i bezbedno.

zvezdarac

pre 6 godina

@bg
Ove godine, na autoputu nekoliko poginulih (za 7 meseci) a na magistralnim putevima nekoliko puta više. Na autoputu se vozi prosečno bar 30km/h brže.

Ljuba

pre 6 godina

Imao sam udes pre 15 dana na auto putu skoro na istom mestu vracajuci se iz Grcke. Prosao sam 1100 km i udari me pijana budala sa Audijem u levoj traci od pozadi direktno, srecom nije u cosak inace bi se okrenuo. Ja sam isao 110 kmh a on po proceni policajca 160. Kad smo stali sa strane, iz kola su izasli otac i sin pijani kao letve, sa neke svadbe se vracaju, pokusali su da nas hvataju za gusu, unose u facu ali kad su videli da ce dobiti batine odustali su. Policija je dosla brzo, i nakon krace price sa njima dali su Dreger da duva devojci koja je bila sa njima, a sedela je na zadnjem sedistu, kao ona je vozila. Nije pomoglo ubedjivanje da je vozio decko koji je pijan, i da su se u medjuvremenu zamenili.Na moju opasku da cak i da je tako, suvozac mora da duva jer po zobsu ni on ne sme da bude pijan, policajac kaze "ajde bre pusti ih vidim i ja da su pijani, vazno je da ste vi zivi, osiguranje ce platiti stetu". Srbijo otvori se. Posle sam imao problem sa osiguranjem jer je steta 1200 eura a policajac je insistirao na razmeni evropske polise bez uvidjaja jer ga je mrzelo da pise.

Dži Pi Es

pre 6 godina

@ zvezdarac,
Na autoputu ti niko ne dolazi u susret... Nemaš naseljena mesta, pešake i sve ono što prati naše magistrale.
Jedna nesreća na autoputu ti je kao deset na magistralnim.

Mesar

pre 6 godina

@Ko vozi brzo mora da drži rastojanje da bi imao vremena da reaguje ako nešto krene loše. Nemci te više kazne za neodržavanje rastojanja nego za prekoračenje brzine. Ne možeš da voziš na 120kmh branik u branik.
(T, 13. avgust 2017 10:24)

Ima ljudi, koji zbog svoje bezbednosti i pravila, drze odstojanje i voze brzinom kao i oni ispred njih. Steta sto oni koji ne vode racuna o bezbednosti misle da je to prostor za njih da te iseku i ubace se ispred

ja

pre 6 godina

Mislim da je vrlo pametna stvar to što MUP sprovodi program sa NAVAK-om da klinci koji su tek stekli dozvolu prođu NAVAK-ov osnovni program. Imao sam prilike da prođem isti i zaprepašćujuće je koliko ljudi ne kapiraju da nemaju pojma ni o saobraćaju, ni o fizici. Kakve su nam samo tamo stvari pokazali... Što reče jedan moj kolega - vozim već 20 godina i mislio sam da znam da vozim. 90% vozačkih navika sam promenio nakon ovog treninga. Najupečatljiviji deo mi je bio kad su nas stavili u simulator čeonog sudara - ljudi, čeoni sudar sa samo 5 km/h vam preuredi raspored unutrašnjih organa! Osećate se kao da će mozak da vam prsne i oči da vam izlete! Mogu samo da zamislim kako bi to izgledalo sa 100-150 na sat... Jezivo!

vasilj

pre 6 godina

postoji brze i sporije trake, a to nema kod nas posto su tu autoputevi samo sa dve trake i zaustavna, kojom se ne vozi. vozio sam po auto putevima sa 3, 4 trake, kazu mi da na prilazima velikim gradovima kao Milano ima 6 traka, maksimalna dozvoljena brzina vazi za sve trake, preticanje uvek sa leve strane - i nema sudara. prosto tako.

zvezdarac

pre 6 godina

@toyota
Autoput na delu koji prolazi kroz grad se tretira kao gradska saobraćajnica i traka za preticanje van grada je u gradskom području traka za vožnju! Po ZOBS-u. Bilo kom u poslednjih 60 godina. Preticajna postaje van naseljenog mesta i tu se vozi desnom a pretiče levom.

Davor

pre 6 godina

Vozim baš dugo Kamion.Više puta mi se desilo pa i na autoputu da me neko pretekne u mojoj konstantnoj brzini i tik to kada uradi legne na kočnicu žestoko.
Jedva sam uspevao da ih omašim,a roba u kamionu.....
Ili kada se neko vuče a ja krenem da ga pretičem tada se trzne i počne fa dodaje gas i naravno ja ulećem u makazice.Ma neznaju mnogi da voze još kad im dodaš i mobilni....