Nedelja, 30.07.2017.

09:58

“Arkan je Hrvatskoj prodao 12 šlepera oružja i snimak”

Bivši hrvatski premijer i šef obaveštajnih službi u svojim memoarima “Politika i domovina” piše i o Željku Ražnatoviću Arkanu, prenosi hrvatski “Telegram”.

Izvor: Telegram.hr

“Arkan je Hrvatskoj prodao 12 šlepera oružja i snimak” IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

Milica

pre 6 godina

Procitala sam sve komentare da vidim da li ce se narod (na svim 'suprotstavljenim' stranama) konacno dozvati pameti.. optimista sam. Ziveo internet.

Nikodije IV

pre 6 godina

Neki pominju da je Arkan skoro na svim fotografijama pokazivao tri prsta. Znate li sta se dobija kada se ta tri prsta saviju u odredjenom redosledu - shipak. E to smo i dobili, ne samo od Arkana nego i od mnogih drugih. No mi smo vec oguglali u vezi toga.

Stari cinik

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu
(ska, 30. jul 2017 17:26)

Znam sve to jer sam savremenik i još se odlično sećam tih, nažalost sve samo ne starih dobrih vremena. Naprotiv, krajnje odvratnih!

Možda baš zato ni do danas nikako ne uspevam da shvatim kako i zašto, posle svega, praktično isti likovi, i što je još gore, isti mentalitet i sistem vrednosti i danas određuju naše živote? Kao da nismo ama baš ništa naučili!

Ajde što lako napale ove mlađe što ništa nisu videli i ništa ne znaju, to mogu da razumem. Kad neko ništa ne zna i nije ništa video, nema problema da ga ubediš u svašta.

Ali veterane kao ja koji ni posle 30 godina nisu ama baš ništa shvatili i još uvek padaju na priče "mi smo dobri, ali mrze nas dušmani sa Zapada", "a šta su oni nama radili?" i "sve je bilo u redu, dok nas nisu posvađali s komšijama?"

Zaciorski

pre 6 godina

Nije Arkan bio usamljeni patriota, na sarajevskom ratistu najvece patriote su, u stvari, bili okoreli kriminalci, ciji se rat za odbranu srpstva ,svodio na trgovinu oruzjem, izvoz sumske gradje Za Srb , sverc automobila, itd. Narod glup I naivan, sve im je verovao!

ska

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu

kondure

pre 6 godina

Normalno, dok ljudi ratuju politicari tih naroda prave biznis medjusobno. Ratni profiteri su najgori ljudi sto postoje
(groBARI pamtite li?!, 30. jul 2017 10:49)

I povrh svega toga Arkan je ostavio pelcer u stranci JS Palmi koji je sada poslanik... S pravom kaze narod NEKOM METAK A NEKOM IMETAK.

Aster Blistok

pre 6 godina

Svojevremeno je o svemu ovome u Dugi pisala Dada Vujasinovic.
Veljko
(veljko, 30. jul 2017 15:07)

Vlasti ni dan-danas ne zeli da otkrije pozadinu ubistva Dade Vujasinovic, sta mislis zasto?

Otadzbino

pre 6 godina

"Patriotizam" devedesetih glavom i bradom. Nista nije okaljalo istoriju Srbiju vise nego ratovi usled raspada Jugoslavije. A vodili su ih ovakvi velikosrpski nacionalisti i patrijote! Svaki gradjanin Srbije bi trebao ovo da zna. Dosijei bi trebali da se otvore, a narod edukuje. Uzasna prica.

Zou

pre 6 godina

Gde bre on kriminalac. Pa najglasniji je bio u kategoriji "najveći Srbin". Na svakoj njegovoj slici ili tri prsta ili srpska zastava ili patriotska poruka ili oružije i uniforma. Savršen patriota!

Rare

pre 6 godina

Kad nas je lako naložiti pa ti nije važno što neko "usput" pljačka, ne kapiraš da usput ratuje, usput viče "Srbija!" ili "Hrvatska!", sve je to usput a pljačka jedino nije usput, ona je cilj. Ali, tada nije bilo intetneta pa se o tome samo pričalo. Što reče neko da je postojao internet možda ne bi bilo rata, lepo je u to poverovati. Aj videćemo.

kuba libre

pre 6 godina

u sred osijeka u sred rata dodje sleper niških registeacija, rat staje na dva sata, sleper se istovari, cigare ostanu u osijeku, kamion se vrati za niš... a sirotinja jadna gubi glavu za koga i za cega

Stari cinik

pre 6 godina

A radničku klasu i sirotinju ste slali u klanicu, da jedni drugima oči vade.
(Labud, 30. jul 2017 12:52)

Moram da cinično pitam: ko je kriv radničkoj klasi i sirotinji što je bila (i još uvek jeste) naivna i slepa kod očiju?

Žao mi je, ali život je surov i za pogrešne odluke obično nema popravnog ispita. Ka sebe čuva i bog ga čuva.

Priznajem, u vreme događaja u Vukovaru RTS je uspeo i meni da ispere mozak i počeo sam da ozbiljno razmišljam da li bi bila ispravna stvar da se i ja prijavim u dobrovoljce. Mislio sam da je ono što se događa u Hrvatskoj veliko zlo i da to treba što pre zaustaviti da se ne prelije kod nas.

To me je držalo čitavih mesec dana, otprilike dok nisu počele da se po Beogradu motaju bradate i našubarene spodobe nalik Bulajićevim četnicima. Ovi sam pomislio: ovi su "naši"??? Ja treba da ratujem u njihovom društvu??? Da budem kao oni???!

A još kad sam porazgovarao sa prvim povratnicima iz Vukovara šta se tamo dešava, bilo mi je sasvim jasno. Jedan ortak, koga su među prvima mobilizirali, rekao mi je otrilke ovo: njih 100 roka artiljerijom po gradu, dok njih 5000 pijančuje okolo. Onda sam rekao neka hvala, ali bez mene. Možda neki drugi put, ali ovog puta ne.

Drugi su pali na prvu loptu i prošli su kako su prošli. Ko je od samog starta shvatio da je sve to jedno ogromno vaćarenje, taj sada sebi zahvaljuje. Ko nije, taj sada vidi magareće uši u ogledalu.

veljo gegelj

pre 6 godina

najgore je kad napisu ratni komandant. koje su to akcije koje je taj komandant vodio i gde? osim pljkackanja po Republici Srpskoj gde je na tapetu pored "neprijateljske" robe cesto bila i srpska.jbg frizider nema nacionalnost. a o maltretiranju stanovnika Prijedora gde su se bahatili i sisali koga god su stigli pod izgovorom" nije na ratistu" a oni isti su na ratiste isli samo kad je sve uveliko bilo gotovo i da pokradu ono malo sto nije unisteno. stoka lopovska

BAKI

pre 6 godina

Ovo je prilično bajata informacija.Nije novost da je naš srpski "patriota,junak,novi Obilić" prodavao (trgovao) sa Hrvatima i Albancima na Kosovu.Svedoci su ili "uklonjeni" ili su naprasno dobili amneziju.Naše tužilaštvo,najverovatnije iz straha, nikada se nije ozbiljno pozabavilo Arkanom.Tribunal u Hagu je nešto pretio ali posle ubistava sve se smirilo.Zanimljivo je da su sve "ratne" vođe na Balkanu (kod Srba.Hrvata,Bošnjaka,Albanaca)postale biznismeni sa ili bez upliva u politiku.A još je zanimljivije da ih svaki od naroda slavi kao svoje heroje,patriote,junake...Balkansko ludilo na duge staze

sad malo ja

pre 6 godina

dogovor Milosevica i Tudjmana, logistika nase i hrvatske sluzbe i onaj jadnik sto ga je ubio da kupi svoju slobodu...jos samo da Frenki Simatovic ovako otvori dusu jer Rade nece i mnogo cemo lakse svi prihvatiti cinjenice ratova 91-95...najvise mi zao Bosanaca cija je sluzba radila za sve osim za njih....novac je uvek bio veci motiv od patriotizma

Deki

pre 6 godina

Moji školski, koji su bili pripadnici izviđačkih jedinica i Gardijske brigade koji su bili na Vukovaru su mi pričali da je Arkanu u Slavoniji više bilo stalo do čišćenja terena od "pokretnosti" nego Srpstva, ja sam opet bio malo zapadnije pa ga nisam sreo, ali sam imao prilike videti njegove buduće poslovne partnere u akciji ...
Posle u Bosni je samo došao da brutalnošću isprovocira i zagužva stvari i otišao ...
To da li je nekom spasao kuću ili život ... Sve je rađeno namenski u službi rata i DB-a, spašavanja života i teritorija smatram više slučajnošću dogovora Tuđmana i Miloševića nego njegovima patriotizmom ... Osim toga ceo posleratni kriminalni milje je proizašao iz njegove škole tako da ...
Dosta hvalospeva o Arkanu, Ceci i crvenim beretkama

slavonac

pre 6 godina

Ovaj dio price vezan uz Osijek,tj pojedince iz Osijeka je potpuno tocan jer su oni suradjivali i prije tog rata.Tko je iz Osijeka i okolice,a malo je upucen znat ce o cemu pricam.Kriminal ne poznaje granice i nacionalnost vec samo profit.

crush

pre 6 godina

Možda ćemo jednom shvatiti da se moderni ratovi vode zbog interesa određenih pojedinaca koji zavade narode. Sramota je što su napravili od cijele naše regije. Da se razumijemo ne patim za Jugoslavijom i mislim da je bolje da svako ima svoje, ali opet sam svjestan da ako si međusobno ne pomažemo nećemo daleko... no kako očekivat dobre odnose između nacija kad je danas teško naići na dobrosusjedske odnose u jednoj zgradi...

Max

pre 6 godina

Josip Manolić ima 99 godina (1918. godište) i najluđi CV valjda od svih živih još. Sudjelovao je u ljeto 1941. kao student u napadu bombama iz Botaničkog vrta na ustašku kolonu koja je prolazila. (2 preživjela studenta od njih 8), u ratu postao načelnik KNOJa, pa OZNAe Bjelovar, pa do 1948. lovio ustaše i četnike po Papuku i sjev.Bosni, pa postao Ministar SUPa Hrvatske, pa jedan od načelnika UDBAe Hrvatske, pa načelnik SDBa Hrvatske, pa 1990. Ministar policije(MUP) u Hr. Prošle godine oženio svoju sekretaricu iz UDBAe (zaposlio ju 1970.) koja je 36 godina mlađa, a svadbu je imao na Krku gdje se lično odvezao kolima (matori još vozi). Mislim da neko ko ima 100 godina nema više razloga da bilo šta laže (osim u Maratoncima :))

drgonzo

pre 6 godina

kap koja je prelila casu u (m)arkanovom opusu je bilo sto bio u sukobu oko posla sa markom milosevicem i kljucno intervju na zgradi studia b sa Jackie Rowland za BBC ..gdje se pozicionirao kao svedok protiv rezima..to je bio okidac !

Aki

pre 6 godina

Kakvi su to vitezovi bili, na svim zaracenim stranama. Gotovina, Oric, Raznatovic, Haradinaj... I posle se covek pita kako se ti vitezovi nisu sukobili direktno na nekom bojnom polju, vec su samo trgovali ukradenom robom, otetom od bespomocne sirotinje.

Aaa

pre 6 godina

Procitam clanak i krenem medju komentare,sa ciljem da ljutito kazem i ja koju..kad ono sve normalni,razumni ljudi u komentarima..mozda ima nade i za nas(samo se nadam da to sve nisu ljudi koji su davno napustili ove prostore)

megatronman

pre 6 godina

Ne ulazim u točnost ali Telegram je na granici žute štampe. Treba uzeti s rezervom. Inače, Arkan je dolazio u diskoteku gdje smo zalazili ili radili. Tropicana u okviru hotela Intercontinental. Stariji Zagrepčani će se sjetiti.

Maslačak

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.
(slavija, 30. jul 2017 11:50)

Nije taj bio nikakav profesionalni operativac DB, ni nekakav srpski agent 007. To je bio samo kriminalac koji je regrutovan da na zapoved obavlja prljave poslove za DB, kao što je ubijanje ljudi na koje mu DB pokaže prstom. Zauzvrat je imao odrešene ruke da se bavi svojim oblikom kriminala.

Sve Službe u svetu koriste tu vrstu ljudi jer su potrošni materijal. Nemaju nikakvih zadrški i vešti su sa oružjem. Ako zabrljaju na zadatku i budu otkriveni, oni će ćutati i podneti posledice, a bez problema su zamenjivi drugim istim takvim koji jedva čekaju da rade za Službu.

Izvorno značenje reči "fukara" je "sirotinja", ali se U Srbiji koristi najviše u smislu "nije ni za šta" (pa je zato i sirotinja).

Slažem se da je pogrešno reći da Arkan nije bio ni za šta jer je sasvim lepo dokazao koliko je to pogrešno mišljenje. Jedini problem je u tome što je sve svoje kvalitete ispoljavao na Tamnoj strani.

Ali činjenica je da je deo Arkanove bigrafije do rata vrlo maglovit i neodređen, ali se svakako nije isticao po nekom materijalnom bogatstvu. Dakle, tada jeste bio "fukara" jer sve materijalno što je stekao, stekao je u ratu.

asomacum

pre 6 godina

dokle god se ne otvore dosijei bivseg SDB-a, saveznog i republickog, dotle cemo o ovim stvarima saznavati iz raznoraznih memoara... a po svemu sudeci, nece se nikad otvoriti, jer likovi iz tih sluzbi i njihovi naslednici, iz senke drmaju i danas Srbijom i okolnim ex-yu pasalucima. PS. Objavite komentar!

TESLA9

pre 6 godina

Zivio sam na Grbavici jedini stvarni gradski dio Sarajeva koji je bio pod
nasom srpskom kontrolom sve vrijeme rata .
Komsija nam je pricao kasnije da je par dana posto smo izasli(bio sam klinac 13 godina tada) dosao kamion i bukvalno ispraznio citav stan sa nasim stvarima i to je zavrsilo negdje na palama....
Naravno ove kamiondzije su bili nasi Srbi pripadnici paravojne formacije sa milion orlova i glasom velikih patriota slicno kao novopeceni "Bizmismeni"
Jedan od mnogih toliko o nasem patriotizmu i srpstvu

U pitanju su stvari namjestaj bijela tehnika sve se to nadoknadi ali isti princip je bio ovako i sa ljudskim zivota e to je prava tuga.


Najgore su prosli mladi vojnici nasi iz sirotinjskih porodica koji su bili topovsko meso da bi ovakvi kao Arkan udarali dobar maerketing da su heroji dok su punili skladista pokradenim stvarima.

Baron Samedi

pre 6 godina

Lažu Hrvati, Arkan je bio veliki patriota kome je Srbija bila na prvom mestu. Posle bele tehnike.
(KaleBrdo, 30. jul 2017 11:15)

A video je nešto (pa i nešto više!) i u slavonskoj nafti i hrastovini. I muljavini sa srpskim fudbalerima. I još mnogo toga, previše bi se moglo nabrojati u 1500 znakova.

Osim, kako se onda govorilo "veliki Srbin, patriota i ratni komandant, bla,bla,bla", bio je, danas bismo rekli, "veoma sposoban i vešt biznismen" (mada pomalo "kontroverzan"), koji je svakako umeo da vidi mnoge poslovne prilike i šanse gde drugi nisu.

Jedino što nije umeo da vidi je da je postao previše nezgodan svedok i da mu zato neumitno ističe rok trajanja...

Dex Dejvid

pre 6 godina

Grčka mitologija i mitologija na ovim prostorima u mnogome se razlikuju. U Grčkoj mitologiji postojao je podzemni svijet Had i istoimeni Bog podzemlja, dok je onaj svijet iznad, za ljude, nebo i munje mnogo složeniji i bogatiji svijet. Na ovim prostorima najviše ima mitova o svijetu podzemlja, od Gorile, Ljube Zemunca, o čijoj je sahrani kultni Start napisao četiri stranice, Arkan i Knele, manje poznat u Hrvatskoj, ali film Rane još uvijek ima kultni status. O hrvatskim državnim tajnama i polutajnama ne želim da komentarišem, ali jako mi je dobro poznat jedan detalj vezan za Arkana i Hrvatsku. Dotični drug koji je kasnije postao gospodin je dolazio u Split za vrijeme rata i sa lokalnim močnicima podzemlja igrao karte, o čemu i danas među "finim" svijetom postoje legende.

Panac

pre 6 godina

Ocigledno su Tudjman, Milosevic, CIA, Glavas, Arkan i ostali bili na istoj strani, a mi ostali na drugoj.
(Tiro, 30. jul 2017 10:45)

Ha ha ha
Ovo što si napisao je najbliže istini !!!
Dok se narod ubijao... oni su se sve više bogatili !!!
Pogledajte što političari imaju od imovine danas ... a što su imali do 1990!!!

Minhenas

pre 6 godina

Imam u Minhenu drugara Albanca iz Preseva, koji ima dosta kriminogene proslosti, ali je sad ozenjen Nemicom i ima decu i vodi miran zivot. Po njegovim recima (ako su lagali mene i ja lazem vas), on je sa Arkanovim jedinicama obezbedjivao put droge Sofija-Beograd. Izlazak iz tog kruga je platio velikim novcem i odlezanim zatvorima gde je cutao o nalogodavcima i time mu je dozvoljeno da napusti taj pakao. Spominje se doticni u knjigama Marka Lopusine.

Saša

pre 6 godina

To je onaj poslovni deo Arkanove patriotske priče... i taj se ženio posle odeven kao vojvoda Živojin Mišić?! Ma, kad vratim film, koliko smo glupi mi smo super prošli...

Sv Ilija Gromoviti

pre 6 godina

Sve bi bilo u redu da ne bi onog srebra,pa dve aktovke srebra ne moze kupiti 10 kalasnjikova,to je skoro pa bezvredan metal :(
Mozda za vreme Nemanjica ?

Maslačak

pre 6 godina

Sigurno ste čuli za onaj već toliko puta navođeni Andrićev citat:

"Dođu tako čudna vremena kad pametni zaćute, budale progovore, a fukara se obogati."

E, ako niste znali, Arkan vam je onaj deo "fukara se obogati". A vi ste jedna od prve dve kategrije, sami vidite koja.

Naravno, nije Arkan jedini takav, hvala lepo. Imali smo i još imamo takvih na kamare. Mnogi nam još i dan danas uspešno sole pamet sa državnih i političkih funkcija.

Za njih se jedino ne zna da li su pre rata bili samo obična fukara i ljudi(?) sa dna kace, a kriminalni šljam i ološ su postali tek za vreme rata. Ili su još i pre rata ispoljavali taj svoj rakošni talenat, a rat im je samo pružio priliku da se razmahnu u punoj meri. I obogate.

rango

pre 6 godina

Ovo svi znamo koji smo bili tih godina involvirani u zbivanima rata....svaki puta kada bi se Arkan nasao u okruzenju HR snaga otvaran mu je koridor za izvlačenje i to od Tuđmana lično ...toliko o patrioti i junaku....da zaboravih covek koji place i moli za milost u Zagrebackom Remetincu nije ni mogao da radi samo za jednu stranu.

ArtuDitu

pre 6 godina

Lepo je kada covek procita da su razni tigrovi i tigrici a pre svega srpske patriote ustvari najvise radile protiv stvarnih interesa Srbije i Srpskog naroda. Ali, dugogodisnji spinovi pretvorili su ih u nezamenljive i jedinstvene heroje ratnih sukoba 90-ih. U jednom dokumentarcu, prikazanom bas na b92, Atif Dudakovic pricao je kako su municiju kupovali od Srba. Znala se i cena. Kada nije bilo akcija protiv Srba metak je kostao jednu marku a kada se spremala ofanziva dve. U Srbiji su ljudi proglasavani za izdajnike ukoliko bi u to vreme zucnuli jednu protiv rata. Najzesci od tih huckaca danas pozivaju na unutrasnji dijalog kao da su sve komplikovane situacije u kojima se nasla Srbija dosle same od sebe i da niko sa politicke scene za to ne snosi nikakvu odgovornost kao i za, na prvom mestu, unazadjivanje Srbije u svakom pogledu. Ali, dokle god zatvaramo oci pred cinjenicama, dokle god ne postoji adekvatna odgovornost za one koji su vodili Srbiju i njene gradjane u najvece nacionalne poraze u istoriji, dokle god se razne hulje i protuve predstavljaju kao heroji dotle cemo biti ovakvo drustvo kakvo danas jesmo. Siromasno i bedno u svakom pogledu.

Beqa

pre 6 godina

Svi su bili isti, svi su profitirali, a mi narod stoka ratovali i ginuli za interese bolesnih ljudi kao sto su bili Milosevic, Tudjman i ostali. Bili smo stoka a nazalost mnogo od nas ostali takvi i nastavljamo da njih vidimo kao heroje.

Che Gevara

pre 6 godina

Ajmo redom .... kao prvo ... odakle nekom 12 ili 20 slepera oruzija!?Mozda je Arkan bio posrednik u trgovini ... izmedju Sluzbi Srbije i Hrvatske.
Drugo, opste poznato, da je Arkan pre ubistva saradjivao sa Hagom za uslov da ne bude gonjenen za ratne zlocine.Prica se, da je on bio kljucni covek Haskog trbinula o finasiranju paravojnih formicja.Neko je tu informaciju dostavio Milosevicu i Arkan je pusten niz vodu.

Sve ali on nikako nije srpski heroj, nego jedan obican kriminalac ... i najvise je upravo pljacka Srbe u tom ratu ... koliko je samo sveta izreketirao iz Srbije ... po najmanje je to covek koga treba nazvati herojom nego najobicniji policijski coveka sa prefiksom kriminalac!

AA

pre 6 godina

Rat se sastoji u tome da se ljudi, mada jedni druge ne poznaju, međusobno ubijaju na zapovijed ljudi koji se vrlo dobro poznaju, a uzajamno se ne ubijaju.

Krimov

pre 6 godina

@dr NS
Nije izvorno Selenic, vec Dr. Dzonson, engleski pisac. (Patriotism is the last refuge of a scoundrel)
Ali, savim tacno - ko god da je rekao.

Panac

pre 6 godina

Vatra ( požar ) se lako zapali !!! ...
...a 90% naroda je naivno i lako se zavede.

Znate li vi da su rođena braća pucala jedan na drugog !!! ( otac srbin,majka hrvatica ) ...
ali da je 1991 bilo interneta ne bi bilo rata jer TV propaganda ne bi prošla !!!
Btw. 1987 sam bio u JNA ( u Makedoniji ) ... i već tada se znalo da se nešto mora promijeniti u SFRJ.

slavija

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.

Već vidjeno

pre 6 godina

Dogovore se po njih 10tak sa sve tri strane (Srpske,Hrvatske,Muslimanske) da upadnu negde i pobiju par meštana, naprave medijski hajp, krv traži osvetu.. i igranka može da počne a pare samo kaplju dok biznis cveta na sve tri strane odabranim "braniocima", "oslobodiocima", "patriotama"...

"nekom rat, nekom brat"....a ovce su uvek bile za šišanje dok blejanjem opravdavaju "bizMismene" i njihovu "borbu" za svoje stado...

amnezija

pre 6 godina

sve istina...odlican clanak.
nasi kriminalci su opet vama iz Siska prodavali vlakove goriva u tada okupiranu Petrinju,a o generalima Hvo Tuti Naletilicu i ostalima u Hercegovini se premalo govori. olos je isplivao na sve tri strane i sad su to sve respektabilni biznismeni.
tuga....

Tasic BG

pre 6 godina

A narod u Srbiji 1991-e godine e umesto da se vrati u fabrike i da nastavi da radi za ondasnjih 1000 maraka ekvivalent sadasnjih 1000 eura plate,skida radnicka odela stavlja kalasnjikov na ramenu i umesto da lepo sedi u Srbiji i radi za ondasnjih 1000 maraka plate narod u Srbiji odlazi u Hrvatsku da "brani sprstvo" u prevodu da pljacka i dovozi slepere ukradene robe u Srbiji,bivsi magacioner iz Vukovarskog "Vuteks"-a postaje "vodja srpskog zivlja za slobodu", dok bivsi bankarski sluzbenik iz Pozarevca iz istocne Srbije koji je jako dobar za mikrofonom u ono vreme i pred kamerama sa ondasnjom zenom sadasnjom udovicom koja je dobila azil u Moskvi da ne bi lezala zatvor u Srbiji inace bivsom profesoricom marksizma u Beogradu stampa novcanicu od 500 milijardi dinara nakon dve godine po dolasku na vlast kada je najveca novcanica u ono vreme bila 5000 dinara za dve godine covek stampa novcanicu od 500 milijardi dinara.

U roku od dve godine 1991-1993 godine plate u Srbiji su sa 800-1000 maraka dosle na 50-60 maraka.Narod 1994-e godine sa 94% pozitivnih glasova glasa opet iste koji su mu dali 50 maraka plate i gradjanske ratove,oni sa dva grama mozga beze iz rupetine od drzave i donose najpametniju odluku u svom zivotu.

Ostaje to sto ostaje.Ovo kazem kao rodjeni Srbin od oca Srbina i majke Srpkinje sa svojih 47 godina.Nema ali nema goreg naroda u celoj Evropi od nas Srba.U svemu.

bucko lazmisljam

pre 6 godina

Arkan je u ovoj prici, ako je istina ovo sto pise Manolic, bio samo kurir ili ti prenosilac. Svako ko barem malo nesto zna o vojsci ratovanju i sluzbama bezbednosti zna da oni vode sve igre. Ko ce biti "kurir" kao i kod sverca droge i eventalno uhvacen prljavih ruku pitanje je izbora sluzbe. Zlocin na Ovcari ukazuje na rad sluzbe i sa jedne i sa druge strane. Da bi zastitio sebe, Arkan je verovatno prodao kasetu. Mislite da je slucajno upucan u Interkontinentalu? Naravno da nije i nikako da istraze ko je bio covek koji se spustio liftom pucao i ponovo se vratio liftom u hotelsku sobu. Advokati uporno to traze od suda, ali neko to ne da. Zasto? Vreme ce pokazati.

zvornicanin

pre 6 godina

Sve navedeno je istina,Arkan je bio posrednik u relaciji Tudjman_Milosevic u razbijanju Yugoslavije.Arkana nije zanimala srpska stvar jer on je dosta zivota proveo vani i radio kao kriminalac i pljackas i nije imao pojma o yugoslovenstvu.Bio je placeni ubica i poslusni i pokusni kunic.Kad je ojacao i hteo da se primiiri i progovori smaknut je za dobrobit svih.Kao borac nikakav ,Kukavica i slabic.Kad su hrabri /pod znakom navoda/ isli i ubijali nejac on je isao po kucama /Podrinje / i kupio zlato. Skinite jednom tu tezu o nekom srpskom junaku.

mile t

pre 6 godina

I u Bosni je bilo poznato da su nasi sunarodnici jako lepo saradjivali i sa hrvatskim i sa muslimanskim gospodarima rata, tako da nema sumnje u bilo sta od navedenog. Politicke vodje i vodje paravojnih formacija su bile na iniji i dogovarale se, dok je glupi narod ratovao za njihov profit i kasniju podelu moci. Tragicno je sto retorikom lazne mrznje i dalje uspevaju da dobijaju politicke poene kod onih koji od te mrznje samo losije zive.

dr NS

pre 6 godina

Srbski junak. PROPALICA I KRIMINALAC KAO I VEĆINA TZV PATRIOTA.
Kod njega u potpunosti dolazi do izražaja rečenica Selenića da je patriotizam poslednje pribežište nitkova.

Sasa

pre 6 godina

Arkan nije bio vojnik, vec kriminalac. Arkan nije bio heroj, vec ratni profiter. Arkan nije bio Srbin, vec izdajnik. Arkan nije bio vodja navijaca, vec ubica.
Kraj.

NeZaboraviteGillotin

pre 6 godina

Piiiih ispade i izdajnik i kriminalac, a toliko se busao u grudi na TV ekranima svojom hrabrošću i rodoljubljem.
MOLIM da se izvrši upit porekla novca koji njegovi naslednici (žena i deca) troše, INAČE pljujete Srbiji u oči...

Istinu na videlo

pre 6 godina

"Arkan, srpski junak" - koliko se bagre i ološa krilo i još uvek krije ispod plašta "patriotizma i rodoljublja", muka mi je od svega!

una...

pre 6 godina

Auuuu....Sta ce sad da kazu,a sta tek da misle nase "patriote"?!?!? (Obraz,Dveri,Zavetnici,Nasi 1389, SRS,DSS,SPS,JUL,..... ima jos... i svi koji se tako osecaju....)

hmm

pre 6 godina

pa sta je to novo to je pisano odavno. kao i to da je da bi spasao svoje dupe radio kao placeni ubica za komunjare. njegov sin se hvalio kako su dok smo mi radil iza 2 marke on sa ocem isoa prema slaviji i smejao se kako anrod ide peske jer nismo imali pare za gorivo ni za hranu a oni su isli kako on kaze u hotel salviju da kupe kraden umetnicke slike, sve su novine to bjavljivale i umesto da vlast pohapsi i osudi takve oni im dopzvoljavaj uda tim krvavim novcem zidaju vilu na dedinju gde i danas uzivaju,
lep primer kako se od kriminala najbolje zivi

Sasa

pre 6 godina

Arkan nije bio vojnik, vec kriminalac. Arkan nije bio heroj, vec ratni profiter. Arkan nije bio Srbin, vec izdajnik. Arkan nije bio vodja navijaca, vec ubica.
Kraj.

dr NS

pre 6 godina

Srbski junak. PROPALICA I KRIMINALAC KAO I VEĆINA TZV PATRIOTA.
Kod njega u potpunosti dolazi do izražaja rečenica Selenića da je patriotizam poslednje pribežište nitkova.

Saša

pre 6 godina

To je onaj poslovni deo Arkanove patriotske priče... i taj se ženio posle odeven kao vojvoda Živojin Mišić?! Ma, kad vratim film, koliko smo glupi mi smo super prošli...

zvornicanin

pre 6 godina

Sve navedeno je istina,Arkan je bio posrednik u relaciji Tudjman_Milosevic u razbijanju Yugoslavije.Arkana nije zanimala srpska stvar jer on je dosta zivota proveo vani i radio kao kriminalac i pljackas i nije imao pojma o yugoslovenstvu.Bio je placeni ubica i poslusni i pokusni kunic.Kad je ojacao i hteo da se primiiri i progovori smaknut je za dobrobit svih.Kao borac nikakav ,Kukavica i slabic.Kad su hrabri /pod znakom navoda/ isli i ubijali nejac on je isao po kucama /Podrinje / i kupio zlato. Skinite jednom tu tezu o nekom srpskom junaku.

Tasic BG

pre 6 godina

A narod u Srbiji 1991-e godine e umesto da se vrati u fabrike i da nastavi da radi za ondasnjih 1000 maraka ekvivalent sadasnjih 1000 eura plate,skida radnicka odela stavlja kalasnjikov na ramenu i umesto da lepo sedi u Srbiji i radi za ondasnjih 1000 maraka plate narod u Srbiji odlazi u Hrvatsku da "brani sprstvo" u prevodu da pljacka i dovozi slepere ukradene robe u Srbiji,bivsi magacioner iz Vukovarskog "Vuteks"-a postaje "vodja srpskog zivlja za slobodu", dok bivsi bankarski sluzbenik iz Pozarevca iz istocne Srbije koji je jako dobar za mikrofonom u ono vreme i pred kamerama sa ondasnjom zenom sadasnjom udovicom koja je dobila azil u Moskvi da ne bi lezala zatvor u Srbiji inace bivsom profesoricom marksizma u Beogradu stampa novcanicu od 500 milijardi dinara nakon dve godine po dolasku na vlast kada je najveca novcanica u ono vreme bila 5000 dinara za dve godine covek stampa novcanicu od 500 milijardi dinara.

U roku od dve godine 1991-1993 godine plate u Srbiji su sa 800-1000 maraka dosle na 50-60 maraka.Narod 1994-e godine sa 94% pozitivnih glasova glasa opet iste koji su mu dali 50 maraka plate i gradjanske ratove,oni sa dva grama mozga beze iz rupetine od drzave i donose najpametniju odluku u svom zivotu.

Ostaje to sto ostaje.Ovo kazem kao rodjeni Srbin od oca Srbina i majke Srpkinje sa svojih 47 godina.Nema ali nema goreg naroda u celoj Evropi od nas Srba.U svemu.

NeZaboraviteGillotin

pre 6 godina

Piiiih ispade i izdajnik i kriminalac, a toliko se busao u grudi na TV ekranima svojom hrabrošću i rodoljubljem.
MOLIM da se izvrši upit porekla novca koji njegovi naslednici (žena i deca) troše, INAČE pljujete Srbiji u oči...

Istinu na videlo

pre 6 godina

"Arkan, srpski junak" - koliko se bagre i ološa krilo i još uvek krije ispod plašta "patriotizma i rodoljublja", muka mi je od svega!

Aki

pre 6 godina

Kakvi su to vitezovi bili, na svim zaracenim stranama. Gotovina, Oric, Raznatovic, Haradinaj... I posle se covek pita kako se ti vitezovi nisu sukobili direktno na nekom bojnom polju, vec su samo trgovali ukradenom robom, otetom od bespomocne sirotinje.

Max

pre 6 godina

Josip Manolić ima 99 godina (1918. godište) i najluđi CV valjda od svih živih još. Sudjelovao je u ljeto 1941. kao student u napadu bombama iz Botaničkog vrta na ustašku kolonu koja je prolazila. (2 preživjela studenta od njih 8), u ratu postao načelnik KNOJa, pa OZNAe Bjelovar, pa do 1948. lovio ustaše i četnike po Papuku i sjev.Bosni, pa postao Ministar SUPa Hrvatske, pa jedan od načelnika UDBAe Hrvatske, pa načelnik SDBa Hrvatske, pa 1990. Ministar policije(MUP) u Hr. Prošle godine oženio svoju sekretaricu iz UDBAe (zaposlio ju 1970.) koja je 36 godina mlađa, a svadbu je imao na Krku gdje se lično odvezao kolima (matori još vozi). Mislim da neko ko ima 100 godina nema više razloga da bilo šta laže (osim u Maratoncima :))

una...

pre 6 godina

Auuuu....Sta ce sad da kazu,a sta tek da misle nase "patriote"?!?!? (Obraz,Dveri,Zavetnici,Nasi 1389, SRS,DSS,SPS,JUL,..... ima jos... i svi koji se tako osecaju....)

hmm

pre 6 godina

pa sta je to novo to je pisano odavno. kao i to da je da bi spasao svoje dupe radio kao placeni ubica za komunjare. njegov sin se hvalio kako su dok smo mi radil iza 2 marke on sa ocem isoa prema slaviji i smejao se kako anrod ide peske jer nismo imali pare za gorivo ni za hranu a oni su isli kako on kaze u hotel salviju da kupe kraden umetnicke slike, sve su novine to bjavljivale i umesto da vlast pohapsi i osudi takve oni im dopzvoljavaj uda tim krvavim novcem zidaju vilu na dedinju gde i danas uzivaju,
lep primer kako se od kriminala najbolje zivi

AA

pre 6 godina

Rat se sastoji u tome da se ljudi, mada jedni druge ne poznaju, međusobno ubijaju na zapovijed ljudi koji se vrlo dobro poznaju, a uzajamno se ne ubijaju.

Deki

pre 6 godina

Moji školski, koji su bili pripadnici izviđačkih jedinica i Gardijske brigade koji su bili na Vukovaru su mi pričali da je Arkanu u Slavoniji više bilo stalo do čišćenja terena od "pokretnosti" nego Srpstva, ja sam opet bio malo zapadnije pa ga nisam sreo, ali sam imao prilike videti njegove buduće poslovne partnere u akciji ...
Posle u Bosni je samo došao da brutalnošću isprovocira i zagužva stvari i otišao ...
To da li je nekom spasao kuću ili život ... Sve je rađeno namenski u službi rata i DB-a, spašavanja života i teritorija smatram više slučajnošću dogovora Tuđmana i Miloševića nego njegovima patriotizmom ... Osim toga ceo posleratni kriminalni milje je proizašao iz njegove škole tako da ...
Dosta hvalospeva o Arkanu, Ceci i crvenim beretkama

amnezija

pre 6 godina

sve istina...odlican clanak.
nasi kriminalci su opet vama iz Siska prodavali vlakove goriva u tada okupiranu Petrinju,a o generalima Hvo Tuti Naletilicu i ostalima u Hercegovini se premalo govori. olos je isplivao na sve tri strane i sad su to sve respektabilni biznismeni.
tuga....

BAKI

pre 6 godina

Ovo je prilično bajata informacija.Nije novost da je naš srpski "patriota,junak,novi Obilić" prodavao (trgovao) sa Hrvatima i Albancima na Kosovu.Svedoci su ili "uklonjeni" ili su naprasno dobili amneziju.Naše tužilaštvo,najverovatnije iz straha, nikada se nije ozbiljno pozabavilo Arkanom.Tribunal u Hagu je nešto pretio ali posle ubistava sve se smirilo.Zanimljivo je da su sve "ratne" vođe na Balkanu (kod Srba.Hrvata,Bošnjaka,Albanaca)postale biznismeni sa ili bez upliva u politiku.A još je zanimljivije da ih svaki od naroda slavi kao svoje heroje,patriote,junake...Balkansko ludilo na duge staze

Aaa

pre 6 godina

Procitam clanak i krenem medju komentare,sa ciljem da ljutito kazem i ja koju..kad ono sve normalni,razumni ljudi u komentarima..mozda ima nade i za nas(samo se nadam da to sve nisu ljudi koji su davno napustili ove prostore)

kuba libre

pre 6 godina

u sred osijeka u sred rata dodje sleper niških registeacija, rat staje na dva sata, sleper se istovari, cigare ostanu u osijeku, kamion se vrati za niš... a sirotinja jadna gubi glavu za koga i za cega

slavonac

pre 6 godina

Ovaj dio price vezan uz Osijek,tj pojedince iz Osijeka je potpuno tocan jer su oni suradjivali i prije tog rata.Tko je iz Osijeka i okolice,a malo je upucen znat ce o cemu pricam.Kriminal ne poznaje granice i nacionalnost vec samo profit.

Che Gevara

pre 6 godina

Ajmo redom .... kao prvo ... odakle nekom 12 ili 20 slepera oruzija!?Mozda je Arkan bio posrednik u trgovini ... izmedju Sluzbi Srbije i Hrvatske.
Drugo, opste poznato, da je Arkan pre ubistva saradjivao sa Hagom za uslov da ne bude gonjenen za ratne zlocine.Prica se, da je on bio kljucni covek Haskog trbinula o finasiranju paravojnih formicja.Neko je tu informaciju dostavio Milosevicu i Arkan je pusten niz vodu.

Sve ali on nikako nije srpski heroj, nego jedan obican kriminalac ... i najvise je upravo pljacka Srbe u tom ratu ... koliko je samo sveta izreketirao iz Srbije ... po najmanje je to covek koga treba nazvati herojom nego najobicniji policijski coveka sa prefiksom kriminalac!

Panac

pre 6 godina

Ocigledno su Tudjman, Milosevic, CIA, Glavas, Arkan i ostali bili na istoj strani, a mi ostali na drugoj.
(Tiro, 30. jul 2017 10:45)

Ha ha ha
Ovo što si napisao je najbliže istini !!!
Dok se narod ubijao... oni su se sve više bogatili !!!
Pogledajte što političari imaju od imovine danas ... a što su imali do 1990!!!

TESLA9

pre 6 godina

Zivio sam na Grbavici jedini stvarni gradski dio Sarajeva koji je bio pod
nasom srpskom kontrolom sve vrijeme rata .
Komsija nam je pricao kasnije da je par dana posto smo izasli(bio sam klinac 13 godina tada) dosao kamion i bukvalno ispraznio citav stan sa nasim stvarima i to je zavrsilo negdje na palama....
Naravno ove kamiondzije su bili nasi Srbi pripadnici paravojne formacije sa milion orlova i glasom velikih patriota slicno kao novopeceni "Bizmismeni"
Jedan od mnogih toliko o nasem patriotizmu i srpstvu

U pitanju su stvari namjestaj bijela tehnika sve se to nadoknadi ali isti princip je bio ovako i sa ljudskim zivota e to je prava tuga.


Najgore su prosli mladi vojnici nasi iz sirotinjskih porodica koji su bili topovsko meso da bi ovakvi kao Arkan udarali dobar maerketing da su heroji dok su punili skladista pokradenim stvarima.

veljo gegelj

pre 6 godina

najgore je kad napisu ratni komandant. koje su to akcije koje je taj komandant vodio i gde? osim pljkackanja po Republici Srpskoj gde je na tapetu pored "neprijateljske" robe cesto bila i srpska.jbg frizider nema nacionalnost. a o maltretiranju stanovnika Prijedora gde su se bahatili i sisali koga god su stigli pod izgovorom" nije na ratistu" a oni isti su na ratiste isli samo kad je sve uveliko bilo gotovo i da pokradu ono malo sto nije unisteno. stoka lopovska

mile t

pre 6 godina

I u Bosni je bilo poznato da su nasi sunarodnici jako lepo saradjivali i sa hrvatskim i sa muslimanskim gospodarima rata, tako da nema sumnje u bilo sta od navedenog. Politicke vodje i vodje paravojnih formacija su bile na iniji i dogovarale se, dok je glupi narod ratovao za njihov profit i kasniju podelu moci. Tragicno je sto retorikom lazne mrznje i dalje uspevaju da dobijaju politicke poene kod onih koji od te mrznje samo losije zive.

ArtuDitu

pre 6 godina

Lepo je kada covek procita da su razni tigrovi i tigrici a pre svega srpske patriote ustvari najvise radile protiv stvarnih interesa Srbije i Srpskog naroda. Ali, dugogodisnji spinovi pretvorili su ih u nezamenljive i jedinstvene heroje ratnih sukoba 90-ih. U jednom dokumentarcu, prikazanom bas na b92, Atif Dudakovic pricao je kako su municiju kupovali od Srba. Znala se i cena. Kada nije bilo akcija protiv Srba metak je kostao jednu marku a kada se spremala ofanziva dve. U Srbiji su ljudi proglasavani za izdajnike ukoliko bi u to vreme zucnuli jednu protiv rata. Najzesci od tih huckaca danas pozivaju na unutrasnji dijalog kao da su sve komplikovane situacije u kojima se nasla Srbija dosle same od sebe i da niko sa politicke scene za to ne snosi nikakvu odgovornost kao i za, na prvom mestu, unazadjivanje Srbije u svakom pogledu. Ali, dokle god zatvaramo oci pred cinjenicama, dokle god ne postoji adekvatna odgovornost za one koji su vodili Srbiju i njene gradjane u najvece nacionalne poraze u istoriji, dokle god se razne hulje i protuve predstavljaju kao heroji dotle cemo biti ovakvo drustvo kakvo danas jesmo. Siromasno i bedno u svakom pogledu.

Aster Blistok

pre 6 godina

Svojevremeno je o svemu ovome u Dugi pisala Dada Vujasinovic.
Veljko
(veljko, 30. jul 2017 15:07)

Vlasti ni dan-danas ne zeli da otkrije pozadinu ubistva Dade Vujasinovic, sta mislis zasto?

Minhenas

pre 6 godina

Imam u Minhenu drugara Albanca iz Preseva, koji ima dosta kriminogene proslosti, ali je sad ozenjen Nemicom i ima decu i vodi miran zivot. Po njegovim recima (ako su lagali mene i ja lazem vas), on je sa Arkanovim jedinicama obezbedjivao put droge Sofija-Beograd. Izlazak iz tog kruga je platio velikim novcem i odlezanim zatvorima gde je cutao o nalogodavcima i time mu je dozvoljeno da napusti taj pakao. Spominje se doticni u knjigama Marka Lopusine.

Otadzbino

pre 6 godina

"Patriotizam" devedesetih glavom i bradom. Nista nije okaljalo istoriju Srbiju vise nego ratovi usled raspada Jugoslavije. A vodili su ih ovakvi velikosrpski nacionalisti i patrijote! Svaki gradjanin Srbije bi trebao ovo da zna. Dosijei bi trebali da se otvore, a narod edukuje. Uzasna prica.

Maslačak

pre 6 godina

Sigurno ste čuli za onaj već toliko puta navođeni Andrićev citat:

"Dođu tako čudna vremena kad pametni zaćute, budale progovore, a fukara se obogati."

E, ako niste znali, Arkan vam je onaj deo "fukara se obogati". A vi ste jedna od prve dve kategrije, sami vidite koja.

Naravno, nije Arkan jedini takav, hvala lepo. Imali smo i još imamo takvih na kamare. Mnogi nam još i dan danas uspešno sole pamet sa državnih i političkih funkcija.

Za njih se jedino ne zna da li su pre rata bili samo obična fukara i ljudi(?) sa dna kace, a kriminalni šljam i ološ su postali tek za vreme rata. Ili su još i pre rata ispoljavali taj svoj rakošni talenat, a rat im je samo pružio priliku da se razmahnu u punoj meri. I obogate.

Zou

pre 6 godina

Gde bre on kriminalac. Pa najglasniji je bio u kategoriji "najveći Srbin". Na svakoj njegovoj slici ili tri prsta ili srpska zastava ili patriotska poruka ili oružije i uniforma. Savršen patriota!

Stari cinik

pre 6 godina

A radničku klasu i sirotinju ste slali u klanicu, da jedni drugima oči vade.
(Labud, 30. jul 2017 12:52)

Moram da cinično pitam: ko je kriv radničkoj klasi i sirotinji što je bila (i još uvek jeste) naivna i slepa kod očiju?

Žao mi je, ali život je surov i za pogrešne odluke obično nema popravnog ispita. Ka sebe čuva i bog ga čuva.

Priznajem, u vreme događaja u Vukovaru RTS je uspeo i meni da ispere mozak i počeo sam da ozbiljno razmišljam da li bi bila ispravna stvar da se i ja prijavim u dobrovoljce. Mislio sam da je ono što se događa u Hrvatskoj veliko zlo i da to treba što pre zaustaviti da se ne prelije kod nas.

To me je držalo čitavih mesec dana, otprilike dok nisu počele da se po Beogradu motaju bradate i našubarene spodobe nalik Bulajićevim četnicima. Ovi sam pomislio: ovi su "naši"??? Ja treba da ratujem u njihovom društvu??? Da budem kao oni???!

A još kad sam porazgovarao sa prvim povratnicima iz Vukovara šta se tamo dešava, bilo mi je sasvim jasno. Jedan ortak, koga su među prvima mobilizirali, rekao mi je otrilke ovo: njih 100 roka artiljerijom po gradu, dok njih 5000 pijančuje okolo. Onda sam rekao neka hvala, ali bez mene. Možda neki drugi put, ali ovog puta ne.

Drugi su pali na prvu loptu i prošli su kako su prošli. Ko je od samog starta shvatio da je sve to jedno ogromno vaćarenje, taj sada sebi zahvaljuje. Ko nije, taj sada vidi magareće uši u ogledalu.

crush

pre 6 godina

Možda ćemo jednom shvatiti da se moderni ratovi vode zbog interesa određenih pojedinaca koji zavade narode. Sramota je što su napravili od cijele naše regije. Da se razumijemo ne patim za Jugoslavijom i mislim da je bolje da svako ima svoje, ali opet sam svjestan da ako si međusobno ne pomažemo nećemo daleko... no kako očekivat dobre odnose između nacija kad je danas teško naići na dobrosusjedske odnose u jednoj zgradi...

Baron Samedi

pre 6 godina

Lažu Hrvati, Arkan je bio veliki patriota kome je Srbija bila na prvom mestu. Posle bele tehnike.
(KaleBrdo, 30. jul 2017 11:15)

A video je nešto (pa i nešto više!) i u slavonskoj nafti i hrastovini. I muljavini sa srpskim fudbalerima. I još mnogo toga, previše bi se moglo nabrojati u 1500 znakova.

Osim, kako se onda govorilo "veliki Srbin, patriota i ratni komandant, bla,bla,bla", bio je, danas bismo rekli, "veoma sposoban i vešt biznismen" (mada pomalo "kontroverzan"), koji je svakako umeo da vidi mnoge poslovne prilike i šanse gde drugi nisu.

Jedino što nije umeo da vidi je da je postao previše nezgodan svedok i da mu zato neumitno ističe rok trajanja...

Panac

pre 6 godina

Vatra ( požar ) se lako zapali !!! ...
...a 90% naroda je naivno i lako se zavede.

Znate li vi da su rođena braća pucala jedan na drugog !!! ( otac srbin,majka hrvatica ) ...
ali da je 1991 bilo interneta ne bi bilo rata jer TV propaganda ne bi prošla !!!
Btw. 1987 sam bio u JNA ( u Makedoniji ) ... i već tada se znalo da se nešto mora promijeniti u SFRJ.

rango

pre 6 godina

Ovo svi znamo koji smo bili tih godina involvirani u zbivanima rata....svaki puta kada bi se Arkan nasao u okruzenju HR snaga otvaran mu je koridor za izvlačenje i to od Tuđmana lično ...toliko o patrioti i junaku....da zaboravih covek koji place i moli za milost u Zagrebackom Remetincu nije ni mogao da radi samo za jednu stranu.

asomacum

pre 6 godina

dokle god se ne otvore dosijei bivseg SDB-a, saveznog i republickog, dotle cemo o ovim stvarima saznavati iz raznoraznih memoara... a po svemu sudeci, nece se nikad otvoriti, jer likovi iz tih sluzbi i njihovi naslednici, iz senke drmaju i danas Srbijom i okolnim ex-yu pasalucima. PS. Objavite komentar!

Maslačak

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.
(slavija, 30. jul 2017 11:50)

Nije taj bio nikakav profesionalni operativac DB, ni nekakav srpski agent 007. To je bio samo kriminalac koji je regrutovan da na zapoved obavlja prljave poslove za DB, kao što je ubijanje ljudi na koje mu DB pokaže prstom. Zauzvrat je imao odrešene ruke da se bavi svojim oblikom kriminala.

Sve Službe u svetu koriste tu vrstu ljudi jer su potrošni materijal. Nemaju nikakvih zadrški i vešti su sa oružjem. Ako zabrljaju na zadatku i budu otkriveni, oni će ćutati i podneti posledice, a bez problema su zamenjivi drugim istim takvim koji jedva čekaju da rade za Službu.

Izvorno značenje reči "fukara" je "sirotinja", ali se U Srbiji koristi najviše u smislu "nije ni za šta" (pa je zato i sirotinja).

Slažem se da je pogrešno reći da Arkan nije bio ni za šta jer je sasvim lepo dokazao koliko je to pogrešno mišljenje. Jedini problem je u tome što je sve svoje kvalitete ispoljavao na Tamnoj strani.

Ali činjenica je da je deo Arkanove bigrafije do rata vrlo maglovit i neodređen, ali se svakako nije isticao po nekom materijalnom bogatstvu. Dakle, tada jeste bio "fukara" jer sve materijalno što je stekao, stekao je u ratu.

Rare

pre 6 godina

Kad nas je lako naložiti pa ti nije važno što neko "usput" pljačka, ne kapiraš da usput ratuje, usput viče "Srbija!" ili "Hrvatska!", sve je to usput a pljačka jedino nije usput, ona je cilj. Ali, tada nije bilo intetneta pa se o tome samo pričalo. Što reče neko da je postojao internet možda ne bi bilo rata, lepo je u to poverovati. Aj videćemo.

sad malo ja

pre 6 godina

dogovor Milosevica i Tudjmana, logistika nase i hrvatske sluzbe i onaj jadnik sto ga je ubio da kupi svoju slobodu...jos samo da Frenki Simatovic ovako otvori dusu jer Rade nece i mnogo cemo lakse svi prihvatiti cinjenice ratova 91-95...najvise mi zao Bosanaca cija je sluzba radila za sve osim za njih....novac je uvek bio veci motiv od patriotizma

Već vidjeno

pre 6 godina

Dogovore se po njih 10tak sa sve tri strane (Srpske,Hrvatske,Muslimanske) da upadnu negde i pobiju par meštana, naprave medijski hajp, krv traži osvetu.. i igranka može da počne a pare samo kaplju dok biznis cveta na sve tri strane odabranim "braniocima", "oslobodiocima", "patriotama"...

"nekom rat, nekom brat"....a ovce su uvek bile za šišanje dok blejanjem opravdavaju "bizMismene" i njihovu "borbu" za svoje stado...

Beqa

pre 6 godina

Svi su bili isti, svi su profitirali, a mi narod stoka ratovali i ginuli za interese bolesnih ljudi kao sto su bili Milosevic, Tudjman i ostali. Bili smo stoka a nazalost mnogo od nas ostali takvi i nastavljamo da njih vidimo kao heroje.

bucko lazmisljam

pre 6 godina

Arkan je u ovoj prici, ako je istina ovo sto pise Manolic, bio samo kurir ili ti prenosilac. Svako ko barem malo nesto zna o vojsci ratovanju i sluzbama bezbednosti zna da oni vode sve igre. Ko ce biti "kurir" kao i kod sverca droge i eventalno uhvacen prljavih ruku pitanje je izbora sluzbe. Zlocin na Ovcari ukazuje na rad sluzbe i sa jedne i sa druge strane. Da bi zastitio sebe, Arkan je verovatno prodao kasetu. Mislite da je slucajno upucan u Interkontinentalu? Naravno da nije i nikako da istraze ko je bio covek koji se spustio liftom pucao i ponovo se vratio liftom u hotelsku sobu. Advokati uporno to traze od suda, ali neko to ne da. Zasto? Vreme ce pokazati.

Dex Dejvid

pre 6 godina

Grčka mitologija i mitologija na ovim prostorima u mnogome se razlikuju. U Grčkoj mitologiji postojao je podzemni svijet Had i istoimeni Bog podzemlja, dok je onaj svijet iznad, za ljude, nebo i munje mnogo složeniji i bogatiji svijet. Na ovim prostorima najviše ima mitova o svijetu podzemlja, od Gorile, Ljube Zemunca, o čijoj je sahrani kultni Start napisao četiri stranice, Arkan i Knele, manje poznat u Hrvatskoj, ali film Rane još uvijek ima kultni status. O hrvatskim državnim tajnama i polutajnama ne želim da komentarišem, ali jako mi je dobro poznat jedan detalj vezan za Arkana i Hrvatsku. Dotični drug koji je kasnije postao gospodin je dolazio u Split za vrijeme rata i sa lokalnim močnicima podzemlja igrao karte, o čemu i danas među "finim" svijetom postoje legende.

Zaciorski

pre 6 godina

Nije Arkan bio usamljeni patriota, na sarajevskom ratistu najvece patriote su, u stvari, bili okoreli kriminalci, ciji se rat za odbranu srpstva ,svodio na trgovinu oruzjem, izvoz sumske gradje Za Srb , sverc automobila, itd. Narod glup I naivan, sve im je verovao!

drgonzo

pre 6 godina

kap koja je prelila casu u (m)arkanovom opusu je bilo sto bio u sukobu oko posla sa markom milosevicem i kljucno intervju na zgradi studia b sa Jackie Rowland za BBC ..gdje se pozicionirao kao svedok protiv rezima..to je bio okidac !

Milica

pre 6 godina

Procitala sam sve komentare da vidim da li ce se narod (na svim 'suprotstavljenim' stranama) konacno dozvati pameti.. optimista sam. Ziveo internet.

Nikodije IV

pre 6 godina

Neki pominju da je Arkan skoro na svim fotografijama pokazivao tri prsta. Znate li sta se dobija kada se ta tri prsta saviju u odredjenom redosledu - shipak. E to smo i dobili, ne samo od Arkana nego i od mnogih drugih. No mi smo vec oguglali u vezi toga.

kondure

pre 6 godina

Normalno, dok ljudi ratuju politicari tih naroda prave biznis medjusobno. Ratni profiteri su najgori ljudi sto postoje
(groBARI pamtite li?!, 30. jul 2017 10:49)

I povrh svega toga Arkan je ostavio pelcer u stranci JS Palmi koji je sada poslanik... S pravom kaze narod NEKOM METAK A NEKOM IMETAK.

megatronman

pre 6 godina

Ne ulazim u točnost ali Telegram je na granici žute štampe. Treba uzeti s rezervom. Inače, Arkan je dolazio u diskoteku gdje smo zalazili ili radili. Tropicana u okviru hotela Intercontinental. Stariji Zagrepčani će se sjetiti.

ska

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu

Krimov

pre 6 godina

@dr NS
Nije izvorno Selenic, vec Dr. Dzonson, engleski pisac. (Patriotism is the last refuge of a scoundrel)
Ali, savim tacno - ko god da je rekao.

Stari cinik

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu
(ska, 30. jul 2017 17:26)

Znam sve to jer sam savremenik i još se odlično sećam tih, nažalost sve samo ne starih dobrih vremena. Naprotiv, krajnje odvratnih!

Možda baš zato ni do danas nikako ne uspevam da shvatim kako i zašto, posle svega, praktično isti likovi, i što je još gore, isti mentalitet i sistem vrednosti i danas određuju naše živote? Kao da nismo ama baš ništa naučili!

Ajde što lako napale ove mlađe što ništa nisu videli i ništa ne znaju, to mogu da razumem. Kad neko ništa ne zna i nije ništa video, nema problema da ga ubediš u svašta.

Ali veterane kao ja koji ni posle 30 godina nisu ama baš ništa shvatili i još uvek padaju na priče "mi smo dobri, ali mrze nas dušmani sa Zapada", "a šta su oni nama radili?" i "sve je bilo u redu, dok nas nisu posvađali s komšijama?"

Sv Ilija Gromoviti

pre 6 godina

Sve bi bilo u redu da ne bi onog srebra,pa dve aktovke srebra ne moze kupiti 10 kalasnjikova,to je skoro pa bezvredan metal :(
Mozda za vreme Nemanjica ?

slavija

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.

slavija

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.

Sv Ilija Gromoviti

pre 6 godina

Sve bi bilo u redu da ne bi onog srebra,pa dve aktovke srebra ne moze kupiti 10 kalasnjikova,to je skoro pa bezvredan metal :(
Mozda za vreme Nemanjica ?

Tasic BG

pre 6 godina

A narod u Srbiji 1991-e godine e umesto da se vrati u fabrike i da nastavi da radi za ondasnjih 1000 maraka ekvivalent sadasnjih 1000 eura plate,skida radnicka odela stavlja kalasnjikov na ramenu i umesto da lepo sedi u Srbiji i radi za ondasnjih 1000 maraka plate narod u Srbiji odlazi u Hrvatsku da "brani sprstvo" u prevodu da pljacka i dovozi slepere ukradene robe u Srbiji,bivsi magacioner iz Vukovarskog "Vuteks"-a postaje "vodja srpskog zivlja za slobodu", dok bivsi bankarski sluzbenik iz Pozarevca iz istocne Srbije koji je jako dobar za mikrofonom u ono vreme i pred kamerama sa ondasnjom zenom sadasnjom udovicom koja je dobila azil u Moskvi da ne bi lezala zatvor u Srbiji inace bivsom profesoricom marksizma u Beogradu stampa novcanicu od 500 milijardi dinara nakon dve godine po dolasku na vlast kada je najveca novcanica u ono vreme bila 5000 dinara za dve godine covek stampa novcanicu od 500 milijardi dinara.

U roku od dve godine 1991-1993 godine plate u Srbiji su sa 800-1000 maraka dosle na 50-60 maraka.Narod 1994-e godine sa 94% pozitivnih glasova glasa opet iste koji su mu dali 50 maraka plate i gradjanske ratove,oni sa dva grama mozga beze iz rupetine od drzave i donose najpametniju odluku u svom zivotu.

Ostaje to sto ostaje.Ovo kazem kao rodjeni Srbin od oca Srbina i majke Srpkinje sa svojih 47 godina.Nema ali nema goreg naroda u celoj Evropi od nas Srba.U svemu.

una...

pre 6 godina

Auuuu....Sta ce sad da kazu,a sta tek da misle nase "patriote"?!?!? (Obraz,Dveri,Zavetnici,Nasi 1389, SRS,DSS,SPS,JUL,..... ima jos... i svi koji se tako osecaju....)

dr NS

pre 6 godina

Srbski junak. PROPALICA I KRIMINALAC KAO I VEĆINA TZV PATRIOTA.
Kod njega u potpunosti dolazi do izražaja rečenica Selenića da je patriotizam poslednje pribežište nitkova.

Stari cinik

pre 6 godina

A radničku klasu i sirotinju ste slali u klanicu, da jedni drugima oči vade.
(Labud, 30. jul 2017 12:52)

Moram da cinično pitam: ko je kriv radničkoj klasi i sirotinji što je bila (i još uvek jeste) naivna i slepa kod očiju?

Žao mi je, ali život je surov i za pogrešne odluke obično nema popravnog ispita. Ka sebe čuva i bog ga čuva.

Priznajem, u vreme događaja u Vukovaru RTS je uspeo i meni da ispere mozak i počeo sam da ozbiljno razmišljam da li bi bila ispravna stvar da se i ja prijavim u dobrovoljce. Mislio sam da je ono što se događa u Hrvatskoj veliko zlo i da to treba što pre zaustaviti da se ne prelije kod nas.

To me je držalo čitavih mesec dana, otprilike dok nisu počele da se po Beogradu motaju bradate i našubarene spodobe nalik Bulajićevim četnicima. Ovi sam pomislio: ovi su "naši"??? Ja treba da ratujem u njihovom društvu??? Da budem kao oni???!

A još kad sam porazgovarao sa prvim povratnicima iz Vukovara šta se tamo dešava, bilo mi je sasvim jasno. Jedan ortak, koga su među prvima mobilizirali, rekao mi je otrilke ovo: njih 100 roka artiljerijom po gradu, dok njih 5000 pijančuje okolo. Onda sam rekao neka hvala, ali bez mene. Možda neki drugi put, ali ovog puta ne.

Drugi su pali na prvu loptu i prošli su kako su prošli. Ko je od samog starta shvatio da je sve to jedno ogromno vaćarenje, taj sada sebi zahvaljuje. Ko nije, taj sada vidi magareće uši u ogledalu.

zvornicanin

pre 6 godina

Sve navedeno je istina,Arkan je bio posrednik u relaciji Tudjman_Milosevic u razbijanju Yugoslavije.Arkana nije zanimala srpska stvar jer on je dosta zivota proveo vani i radio kao kriminalac i pljackas i nije imao pojma o yugoslovenstvu.Bio je placeni ubica i poslusni i pokusni kunic.Kad je ojacao i hteo da se primiiri i progovori smaknut je za dobrobit svih.Kao borac nikakav ,Kukavica i slabic.Kad su hrabri /pod znakom navoda/ isli i ubijali nejac on je isao po kucama /Podrinje / i kupio zlato. Skinite jednom tu tezu o nekom srpskom junaku.

Sasa

pre 6 godina

Arkan nije bio vojnik, vec kriminalac. Arkan nije bio heroj, vec ratni profiter. Arkan nije bio Srbin, vec izdajnik. Arkan nije bio vodja navijaca, vec ubica.
Kraj.

megatronman

pre 6 godina

Ne ulazim u točnost ali Telegram je na granici žute štampe. Treba uzeti s rezervom. Inače, Arkan je dolazio u diskoteku gdje smo zalazili ili radili. Tropicana u okviru hotela Intercontinental. Stariji Zagrepčani će se sjetiti.

Aki

pre 6 godina

Kakvi su to vitezovi bili, na svim zaracenim stranama. Gotovina, Oric, Raznatovic, Haradinaj... I posle se covek pita kako se ti vitezovi nisu sukobili direktno na nekom bojnom polju, vec su samo trgovali ukradenom robom, otetom od bespomocne sirotinje.

Panac

pre 6 godina

Vatra ( požar ) se lako zapali !!! ...
...a 90% naroda je naivno i lako se zavede.

Znate li vi da su rođena braća pucala jedan na drugog !!! ( otac srbin,majka hrvatica ) ...
ali da je 1991 bilo interneta ne bi bilo rata jer TV propaganda ne bi prošla !!!
Btw. 1987 sam bio u JNA ( u Makedoniji ) ... i već tada se znalo da se nešto mora promijeniti u SFRJ.

bucko lazmisljam

pre 6 godina

Arkan je u ovoj prici, ako je istina ovo sto pise Manolic, bio samo kurir ili ti prenosilac. Svako ko barem malo nesto zna o vojsci ratovanju i sluzbama bezbednosti zna da oni vode sve igre. Ko ce biti "kurir" kao i kod sverca droge i eventalno uhvacen prljavih ruku pitanje je izbora sluzbe. Zlocin na Ovcari ukazuje na rad sluzbe i sa jedne i sa druge strane. Da bi zastitio sebe, Arkan je verovatno prodao kasetu. Mislite da je slucajno upucan u Interkontinentalu? Naravno da nije i nikako da istraze ko je bio covek koji se spustio liftom pucao i ponovo se vratio liftom u hotelsku sobu. Advokati uporno to traze od suda, ali neko to ne da. Zasto? Vreme ce pokazati.

Zou

pre 6 godina

Gde bre on kriminalac. Pa najglasniji je bio u kategoriji "najveći Srbin". Na svakoj njegovoj slici ili tri prsta ili srpska zastava ili patriotska poruka ili oružije i uniforma. Savršen patriota!

Saša

pre 6 godina

To je onaj poslovni deo Arkanove patriotske priče... i taj se ženio posle odeven kao vojvoda Živojin Mišić?! Ma, kad vratim film, koliko smo glupi mi smo super prošli...

Max

pre 6 godina

Josip Manolić ima 99 godina (1918. godište) i najluđi CV valjda od svih živih još. Sudjelovao je u ljeto 1941. kao student u napadu bombama iz Botaničkog vrta na ustašku kolonu koja je prolazila. (2 preživjela studenta od njih 8), u ratu postao načelnik KNOJa, pa OZNAe Bjelovar, pa do 1948. lovio ustaše i četnike po Papuku i sjev.Bosni, pa postao Ministar SUPa Hrvatske, pa jedan od načelnika UDBAe Hrvatske, pa načelnik SDBa Hrvatske, pa 1990. Ministar policije(MUP) u Hr. Prošle godine oženio svoju sekretaricu iz UDBAe (zaposlio ju 1970.) koja je 36 godina mlađa, a svadbu je imao na Krku gdje se lično odvezao kolima (matori još vozi). Mislim da neko ko ima 100 godina nema više razloga da bilo šta laže (osim u Maratoncima :))

Otadzbino

pre 6 godina

"Patriotizam" devedesetih glavom i bradom. Nista nije okaljalo istoriju Srbiju vise nego ratovi usled raspada Jugoslavije. A vodili su ih ovakvi velikosrpski nacionalisti i patrijote! Svaki gradjanin Srbije bi trebao ovo da zna. Dosijei bi trebali da se otvore, a narod edukuje. Uzasna prica.

sad malo ja

pre 6 godina

dogovor Milosevica i Tudjmana, logistika nase i hrvatske sluzbe i onaj jadnik sto ga je ubio da kupi svoju slobodu...jos samo da Frenki Simatovic ovako otvori dusu jer Rade nece i mnogo cemo lakse svi prihvatiti cinjenice ratova 91-95...najvise mi zao Bosanaca cija je sluzba radila za sve osim za njih....novac je uvek bio veci motiv od patriotizma

veljo gegelj

pre 6 godina

najgore je kad napisu ratni komandant. koje su to akcije koje je taj komandant vodio i gde? osim pljkackanja po Republici Srpskoj gde je na tapetu pored "neprijateljske" robe cesto bila i srpska.jbg frizider nema nacionalnost. a o maltretiranju stanovnika Prijedora gde su se bahatili i sisali koga god su stigli pod izgovorom" nije na ratistu" a oni isti su na ratiste isli samo kad je sve uveliko bilo gotovo i da pokradu ono malo sto nije unisteno. stoka lopovska

NeZaboraviteGillotin

pre 6 godina

Piiiih ispade i izdajnik i kriminalac, a toliko se busao u grudi na TV ekranima svojom hrabrošću i rodoljubljem.
MOLIM da se izvrši upit porekla novca koji njegovi naslednici (žena i deca) troše, INAČE pljujete Srbiji u oči...

Istinu na videlo

pre 6 godina

"Arkan, srpski junak" - koliko se bagre i ološa krilo i još uvek krije ispod plašta "patriotizma i rodoljublja", muka mi je od svega!

hmm

pre 6 godina

pa sta je to novo to je pisano odavno. kao i to da je da bi spasao svoje dupe radio kao placeni ubica za komunjare. njegov sin se hvalio kako su dok smo mi radil iza 2 marke on sa ocem isoa prema slaviji i smejao se kako anrod ide peske jer nismo imali pare za gorivo ni za hranu a oni su isli kako on kaze u hotel salviju da kupe kraden umetnicke slike, sve su novine to bjavljivale i umesto da vlast pohapsi i osudi takve oni im dopzvoljavaj uda tim krvavim novcem zidaju vilu na dedinju gde i danas uzivaju,
lep primer kako se od kriminala najbolje zivi

Beqa

pre 6 godina

Svi su bili isti, svi su profitirali, a mi narod stoka ratovali i ginuli za interese bolesnih ljudi kao sto su bili Milosevic, Tudjman i ostali. Bili smo stoka a nazalost mnogo od nas ostali takvi i nastavljamo da njih vidimo kao heroje.

Panac

pre 6 godina

Ocigledno su Tudjman, Milosevic, CIA, Glavas, Arkan i ostali bili na istoj strani, a mi ostali na drugoj.
(Tiro, 30. jul 2017 10:45)

Ha ha ha
Ovo što si napisao je najbliže istini !!!
Dok se narod ubijao... oni su se sve više bogatili !!!
Pogledajte što političari imaju od imovine danas ... a što su imali do 1990!!!

Krimov

pre 6 godina

@dr NS
Nije izvorno Selenic, vec Dr. Dzonson, engleski pisac. (Patriotism is the last refuge of a scoundrel)
Ali, savim tacno - ko god da je rekao.

rango

pre 6 godina

Ovo svi znamo koji smo bili tih godina involvirani u zbivanima rata....svaki puta kada bi se Arkan nasao u okruzenju HR snaga otvaran mu je koridor za izvlačenje i to od Tuđmana lično ...toliko o patrioti i junaku....da zaboravih covek koji place i moli za milost u Zagrebackom Remetincu nije ni mogao da radi samo za jednu stranu.

Minhenas

pre 6 godina

Imam u Minhenu drugara Albanca iz Preseva, koji ima dosta kriminogene proslosti, ali je sad ozenjen Nemicom i ima decu i vodi miran zivot. Po njegovim recima (ako su lagali mene i ja lazem vas), on je sa Arkanovim jedinicama obezbedjivao put droge Sofija-Beograd. Izlazak iz tog kruga je platio velikim novcem i odlezanim zatvorima gde je cutao o nalogodavcima i time mu je dozvoljeno da napusti taj pakao. Spominje se doticni u knjigama Marka Lopusine.

amnezija

pre 6 godina

sve istina...odlican clanak.
nasi kriminalci su opet vama iz Siska prodavali vlakove goriva u tada okupiranu Petrinju,a o generalima Hvo Tuti Naletilicu i ostalima u Hercegovini se premalo govori. olos je isplivao na sve tri strane i sad su to sve respektabilni biznismeni.
tuga....

Baron Samedi

pre 6 godina

Lažu Hrvati, Arkan je bio veliki patriota kome je Srbija bila na prvom mestu. Posle bele tehnike.
(KaleBrdo, 30. jul 2017 11:15)

A video je nešto (pa i nešto više!) i u slavonskoj nafti i hrastovini. I muljavini sa srpskim fudbalerima. I još mnogo toga, previše bi se moglo nabrojati u 1500 znakova.

Osim, kako se onda govorilo "veliki Srbin, patriota i ratni komandant, bla,bla,bla", bio je, danas bismo rekli, "veoma sposoban i vešt biznismen" (mada pomalo "kontroverzan"), koji je svakako umeo da vidi mnoge poslovne prilike i šanse gde drugi nisu.

Jedino što nije umeo da vidi je da je postao previše nezgodan svedok i da mu zato neumitno ističe rok trajanja...

Maslačak

pre 6 godina

@Maslačak
Ne bih operativca DB zvao fukarom. Ne opravdavam njegova dela, ali taj izraz se nikako ne uklapa u značenje reči, a ni teksta. Čoveku su bile odrešene ruke, ali nikada nije gubio iz vida ko je šef i pratio je naređenja.
(slavija, 30. jul 2017 11:50)

Nije taj bio nikakav profesionalni operativac DB, ni nekakav srpski agent 007. To je bio samo kriminalac koji je regrutovan da na zapoved obavlja prljave poslove za DB, kao što je ubijanje ljudi na koje mu DB pokaže prstom. Zauzvrat je imao odrešene ruke da se bavi svojim oblikom kriminala.

Sve Službe u svetu koriste tu vrstu ljudi jer su potrošni materijal. Nemaju nikakvih zadrški i vešti su sa oružjem. Ako zabrljaju na zadatku i budu otkriveni, oni će ćutati i podneti posledice, a bez problema su zamenjivi drugim istim takvim koji jedva čekaju da rade za Službu.

Izvorno značenje reči "fukara" je "sirotinja", ali se U Srbiji koristi najviše u smislu "nije ni za šta" (pa je zato i sirotinja).

Slažem se da je pogrešno reći da Arkan nije bio ni za šta jer je sasvim lepo dokazao koliko je to pogrešno mišljenje. Jedini problem je u tome što je sve svoje kvalitete ispoljavao na Tamnoj strani.

Ali činjenica je da je deo Arkanove bigrafije do rata vrlo maglovit i neodređen, ali se svakako nije isticao po nekom materijalnom bogatstvu. Dakle, tada jeste bio "fukara" jer sve materijalno što je stekao, stekao je u ratu.

Deki

pre 6 godina

Moji školski, koji su bili pripadnici izviđačkih jedinica i Gardijske brigade koji su bili na Vukovaru su mi pričali da je Arkanu u Slavoniji više bilo stalo do čišćenja terena od "pokretnosti" nego Srpstva, ja sam opet bio malo zapadnije pa ga nisam sreo, ali sam imao prilike videti njegove buduće poslovne partnere u akciji ...
Posle u Bosni je samo došao da brutalnošću isprovocira i zagužva stvari i otišao ...
To da li je nekom spasao kuću ili život ... Sve je rađeno namenski u službi rata i DB-a, spašavanja života i teritorija smatram više slučajnošću dogovora Tuđmana i Miloševića nego njegovima patriotizmom ... Osim toga ceo posleratni kriminalni milje je proizašao iz njegove škole tako da ...
Dosta hvalospeva o Arkanu, Ceci i crvenim beretkama

Che Gevara

pre 6 godina

Ajmo redom .... kao prvo ... odakle nekom 12 ili 20 slepera oruzija!?Mozda je Arkan bio posrednik u trgovini ... izmedju Sluzbi Srbije i Hrvatske.
Drugo, opste poznato, da je Arkan pre ubistva saradjivao sa Hagom za uslov da ne bude gonjenen za ratne zlocine.Prica se, da je on bio kljucni covek Haskog trbinula o finasiranju paravojnih formicja.Neko je tu informaciju dostavio Milosevicu i Arkan je pusten niz vodu.

Sve ali on nikako nije srpski heroj, nego jedan obican kriminalac ... i najvise je upravo pljacka Srbe u tom ratu ... koliko je samo sveta izreketirao iz Srbije ... po najmanje je to covek koga treba nazvati herojom nego najobicniji policijski coveka sa prefiksom kriminalac!

AA

pre 6 godina

Rat se sastoji u tome da se ljudi, mada jedni druge ne poznaju, međusobno ubijaju na zapovijed ljudi koji se vrlo dobro poznaju, a uzajamno se ne ubijaju.

slavonac

pre 6 godina

Ovaj dio price vezan uz Osijek,tj pojedince iz Osijeka je potpuno tocan jer su oni suradjivali i prije tog rata.Tko je iz Osijeka i okolice,a malo je upucen znat ce o cemu pricam.Kriminal ne poznaje granice i nacionalnost vec samo profit.

Rare

pre 6 godina

Kad nas je lako naložiti pa ti nije važno što neko "usput" pljačka, ne kapiraš da usput ratuje, usput viče "Srbija!" ili "Hrvatska!", sve je to usput a pljačka jedino nije usput, ona je cilj. Ali, tada nije bilo intetneta pa se o tome samo pričalo. Što reče neko da je postojao internet možda ne bi bilo rata, lepo je u to poverovati. Aj videćemo.

Milica

pre 6 godina

Procitala sam sve komentare da vidim da li ce se narod (na svim 'suprotstavljenim' stranama) konacno dozvati pameti.. optimista sam. Ziveo internet.

BAKI

pre 6 godina

Ovo je prilično bajata informacija.Nije novost da je naš srpski "patriota,junak,novi Obilić" prodavao (trgovao) sa Hrvatima i Albancima na Kosovu.Svedoci su ili "uklonjeni" ili su naprasno dobili amneziju.Naše tužilaštvo,najverovatnije iz straha, nikada se nije ozbiljno pozabavilo Arkanom.Tribunal u Hagu je nešto pretio ali posle ubistava sve se smirilo.Zanimljivo je da su sve "ratne" vođe na Balkanu (kod Srba.Hrvata,Bošnjaka,Albanaca)postale biznismeni sa ili bez upliva u politiku.A još je zanimljivije da ih svaki od naroda slavi kao svoje heroje,patriote,junake...Balkansko ludilo na duge staze

Već vidjeno

pre 6 godina

Dogovore se po njih 10tak sa sve tri strane (Srpske,Hrvatske,Muslimanske) da upadnu negde i pobiju par meštana, naprave medijski hajp, krv traži osvetu.. i igranka može da počne a pare samo kaplju dok biznis cveta na sve tri strane odabranim "braniocima", "oslobodiocima", "patriotama"...

"nekom rat, nekom brat"....a ovce su uvek bile za šišanje dok blejanjem opravdavaju "bizMismene" i njihovu "borbu" za svoje stado...

Maslačak

pre 6 godina

Sigurno ste čuli za onaj već toliko puta navođeni Andrićev citat:

"Dođu tako čudna vremena kad pametni zaćute, budale progovore, a fukara se obogati."

E, ako niste znali, Arkan vam je onaj deo "fukara se obogati". A vi ste jedna od prve dve kategrije, sami vidite koja.

Naravno, nije Arkan jedini takav, hvala lepo. Imali smo i još imamo takvih na kamare. Mnogi nam još i dan danas uspešno sole pamet sa državnih i političkih funkcija.

Za njih se jedino ne zna da li su pre rata bili samo obična fukara i ljudi(?) sa dna kace, a kriminalni šljam i ološ su postali tek za vreme rata. Ili su još i pre rata ispoljavali taj svoj rakošni talenat, a rat im je samo pružio priliku da se razmahnu u punoj meri. I obogate.

crush

pre 6 godina

Možda ćemo jednom shvatiti da se moderni ratovi vode zbog interesa određenih pojedinaca koji zavade narode. Sramota je što su napravili od cijele naše regije. Da se razumijemo ne patim za Jugoslavijom i mislim da je bolje da svako ima svoje, ali opet sam svjestan da ako si međusobno ne pomažemo nećemo daleko... no kako očekivat dobre odnose između nacija kad je danas teško naići na dobrosusjedske odnose u jednoj zgradi...

Zaciorski

pre 6 godina

Nije Arkan bio usamljeni patriota, na sarajevskom ratistu najvece patriote su, u stvari, bili okoreli kriminalci, ciji se rat za odbranu srpstva ,svodio na trgovinu oruzjem, izvoz sumske gradje Za Srb , sverc automobila, itd. Narod glup I naivan, sve im je verovao!

Aaa

pre 6 godina

Procitam clanak i krenem medju komentare,sa ciljem da ljutito kazem i ja koju..kad ono sve normalni,razumni ljudi u komentarima..mozda ima nade i za nas(samo se nadam da to sve nisu ljudi koji su davno napustili ove prostore)

drgonzo

pre 6 godina

kap koja je prelila casu u (m)arkanovom opusu je bilo sto bio u sukobu oko posla sa markom milosevicem i kljucno intervju na zgradi studia b sa Jackie Rowland za BBC ..gdje se pozicionirao kao svedok protiv rezima..to je bio okidac !

ArtuDitu

pre 6 godina

Lepo je kada covek procita da su razni tigrovi i tigrici a pre svega srpske patriote ustvari najvise radile protiv stvarnih interesa Srbije i Srpskog naroda. Ali, dugogodisnji spinovi pretvorili su ih u nezamenljive i jedinstvene heroje ratnih sukoba 90-ih. U jednom dokumentarcu, prikazanom bas na b92, Atif Dudakovic pricao je kako su municiju kupovali od Srba. Znala se i cena. Kada nije bilo akcija protiv Srba metak je kostao jednu marku a kada se spremala ofanziva dve. U Srbiji su ljudi proglasavani za izdajnike ukoliko bi u to vreme zucnuli jednu protiv rata. Najzesci od tih huckaca danas pozivaju na unutrasnji dijalog kao da su sve komplikovane situacije u kojima se nasla Srbija dosle same od sebe i da niko sa politicke scene za to ne snosi nikakvu odgovornost kao i za, na prvom mestu, unazadjivanje Srbije u svakom pogledu. Ali, dokle god zatvaramo oci pred cinjenicama, dokle god ne postoji adekvatna odgovornost za one koji su vodili Srbiju i njene gradjane u najvece nacionalne poraze u istoriji, dokle god se razne hulje i protuve predstavljaju kao heroji dotle cemo biti ovakvo drustvo kakvo danas jesmo. Siromasno i bedno u svakom pogledu.

Dex Dejvid

pre 6 godina

Grčka mitologija i mitologija na ovim prostorima u mnogome se razlikuju. U Grčkoj mitologiji postojao je podzemni svijet Had i istoimeni Bog podzemlja, dok je onaj svijet iznad, za ljude, nebo i munje mnogo složeniji i bogatiji svijet. Na ovim prostorima najviše ima mitova o svijetu podzemlja, od Gorile, Ljube Zemunca, o čijoj je sahrani kultni Start napisao četiri stranice, Arkan i Knele, manje poznat u Hrvatskoj, ali film Rane još uvijek ima kultni status. O hrvatskim državnim tajnama i polutajnama ne želim da komentarišem, ali jako mi je dobro poznat jedan detalj vezan za Arkana i Hrvatsku. Dotični drug koji je kasnije postao gospodin je dolazio u Split za vrijeme rata i sa lokalnim močnicima podzemlja igrao karte, o čemu i danas među "finim" svijetom postoje legende.

kuba libre

pre 6 godina

u sred osijeka u sred rata dodje sleper niških registeacija, rat staje na dva sata, sleper se istovari, cigare ostanu u osijeku, kamion se vrati za niš... a sirotinja jadna gubi glavu za koga i za cega

Nikodije IV

pre 6 godina

Neki pominju da je Arkan skoro na svim fotografijama pokazivao tri prsta. Znate li sta se dobija kada se ta tri prsta saviju u odredjenom redosledu - shipak. E to smo i dobili, ne samo od Arkana nego i od mnogih drugih. No mi smo vec oguglali u vezi toga.

Stari cinik

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu
(ska, 30. jul 2017 17:26)

Znam sve to jer sam savremenik i još se odlično sećam tih, nažalost sve samo ne starih dobrih vremena. Naprotiv, krajnje odvratnih!

Možda baš zato ni do danas nikako ne uspevam da shvatim kako i zašto, posle svega, praktično isti likovi, i što je još gore, isti mentalitet i sistem vrednosti i danas određuju naše živote? Kao da nismo ama baš ništa naučili!

Ajde što lako napale ove mlađe što ništa nisu videli i ništa ne znaju, to mogu da razumem. Kad neko ništa ne zna i nije ništa video, nema problema da ga ubediš u svašta.

Ali veterane kao ja koji ni posle 30 godina nisu ama baš ništa shvatili i još uvek padaju na priče "mi smo dobri, ali mrze nas dušmani sa Zapada", "a šta su oni nama radili?" i "sve je bilo u redu, dok nas nisu posvađali s komšijama?"

mile t

pre 6 godina

I u Bosni je bilo poznato da su nasi sunarodnici jako lepo saradjivali i sa hrvatskim i sa muslimanskim gospodarima rata, tako da nema sumnje u bilo sta od navedenog. Politicke vodje i vodje paravojnih formacija su bile na iniji i dogovarale se, dok je glupi narod ratovao za njihov profit i kasniju podelu moci. Tragicno je sto retorikom lazne mrznje i dalje uspevaju da dobijaju politicke poene kod onih koji od te mrznje samo losije zive.

TESLA9

pre 6 godina

Zivio sam na Grbavici jedini stvarni gradski dio Sarajeva koji je bio pod
nasom srpskom kontrolom sve vrijeme rata .
Komsija nam je pricao kasnije da je par dana posto smo izasli(bio sam klinac 13 godina tada) dosao kamion i bukvalno ispraznio citav stan sa nasim stvarima i to je zavrsilo negdje na palama....
Naravno ove kamiondzije su bili nasi Srbi pripadnici paravojne formacije sa milion orlova i glasom velikih patriota slicno kao novopeceni "Bizmismeni"
Jedan od mnogih toliko o nasem patriotizmu i srpstvu

U pitanju su stvari namjestaj bijela tehnika sve se to nadoknadi ali isti princip je bio ovako i sa ljudskim zivota e to je prava tuga.


Najgore su prosli mladi vojnici nasi iz sirotinjskih porodica koji su bili topovsko meso da bi ovakvi kao Arkan udarali dobar maerketing da su heroji dok su punili skladista pokradenim stvarima.

ska

pre 6 godina

@stari cinik sirotinju niko nije pitao, lovili ih po kucama i ulici, u sleper i ujutro se budis na ratistu...za to vreme je Slobin sin nosio gajbice, pa nije stigao da se odazove pozivu

asomacum

pre 6 godina

dokle god se ne otvore dosijei bivseg SDB-a, saveznog i republickog, dotle cemo o ovim stvarima saznavati iz raznoraznih memoara... a po svemu sudeci, nece se nikad otvoriti, jer likovi iz tih sluzbi i njihovi naslednici, iz senke drmaju i danas Srbijom i okolnim ex-yu pasalucima. PS. Objavite komentar!

kondure

pre 6 godina

Normalno, dok ljudi ratuju politicari tih naroda prave biznis medjusobno. Ratni profiteri su najgori ljudi sto postoje
(groBARI pamtite li?!, 30. jul 2017 10:49)

I povrh svega toga Arkan je ostavio pelcer u stranci JS Palmi koji je sada poslanik... S pravom kaze narod NEKOM METAK A NEKOM IMETAK.

Aster Blistok

pre 6 godina

Svojevremeno je o svemu ovome u Dugi pisala Dada Vujasinovic.
Veljko
(veljko, 30. jul 2017 15:07)

Vlasti ni dan-danas ne zeli da otkrije pozadinu ubistva Dade Vujasinovic, sta mislis zasto?