Četvrtak, 20.07.2017.

10:57

Svi naši Zakintosi: "Dobre duše" koje ubijaju

Izvor: Nedeljnik, Filip Èoloviæ, brat Fedora Frimermana

Svi naši Zakintosi: "Dobre duše" koje ubijaju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Neverovatno je kako ljudi rezonuju, bez grama logike i savesti

pre 6 godina

sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

Prijatelju, ti ako tako razmisljes i tako gledas na takve dogadjaje onda ti i nije mesto na vrhu i na dnu si sa kog ne mozes da se iscupas. Znaci, ne osudjuje se ovde citav narod, vec ubice koje su pripadnici tog naroda. I za takve nema opravdanja, samo zato sto su Srbi. Problem je sto ih ima i previse u ovom malom narodu, a sto drzava i drustvo gaje i potpomazu takvo devijantno ponasanje. Na primer stavovima koji su poput tvog, pravdanjem neceg loseg koristeci vrline naroda, vere, ili bilo cega drugog. Znaci ko je ubica, ubica je i nikakva olaksavajuca okolnost za njega ne sme da postoji da bi se u buducnosti smanjio potencijalni broj istih. Sve dok to sto urade nema adekvatnih sankcija i osuda broj ljudi koji ce se odluciti na to da nekog mlate dok ne izdahne ce biti sve veci. Ko moze da ti garantuje da i sam neces tako proci. Samo me zanima da li bi tada rekao ma umlatili me, ali mi smo narod voljan da pomaze drugima, pa i ako su me izgazili nije to greh toliki...

Kibo

pre 6 godina

Nedostaje srpskom narodu svest o mnogim stvarima koje se desavaju u drustvu. Lako smo potkupljivi i ne volimo svoju zemlju. Jednostavno je to sustina svega sto nam se desava. Samo bih dodao jedan primer. Roditelji usmeravaju svoju decu da upisu srednje skole kako bi im to bila odskocna daska da odu u inostranstvo. Znaci od 15 godine spremamo decu da odu odavde. Ovim je sve teceno.

Vladan Rovcanin

pre 6 godina

Sve ovo sto ste naveli je gorka surova istina!!!
Politicari su glavni i jedini krivci!!! Sve su oni doveli do ovoga!!!
Od Milosevica, pa na ovamo u Srbiji je sve normalno nenormalno!!!

Komša

pre 6 godina

Nije se dogodilo preko noći.Ništa se ne dešava preko noći.Kao što je Hitler u Nemačkoj uzeo vlast podilazeći narodu tako su horde nasilnika našle način da njihovo ponašanje postane sve prihvativije.Reakcija društva je bitna.
Pomenuo sam u komentarima slučaj iz 1986. god - prvi medijski ispraćen slučaj grupnog nasilja.Grupa klinaca bije vršnjaka na sred školskog dvorišta zbog lopte.Naravno,lopta je izgovor- biju ga oz zabave.Dečko(sportista,vaterpolista ostaje bez slezine).Birna reakcija javnosti,rasprave na teritoriji cele SFRJ i za teške telesne povrede dobijaju 3 do 5 godina.Svi učesnici.
To je bilo vreme kada su gledali "Paklenu pomorandžu" i oduševljavali se,kada su navijačke grupe imale tek par takvih ekipica koje su bile više huliganska pojava nego organizovana sekta kao sad.
I šta se vremenom dešava.Počinjemo da okrećemo glavu,neki počinju da tolerišu jer su se sukobili sa Hrvatima npr. pa su kao naši (nekome korisni) ,onda je polovini Srbije prihvatljivo kad navijači jednog kluba ubiju ili osakate navijača drugog (jer su "naši) ,onda obrnuto (jer , "kako su oni onda"). E,onda su došli po nas - svuda možeš da budeš prebijen.U saobraćaju,školi,na utakmici,u provodu...na putu iz škole ili sa posla...odneo djavo šalu.Nije Miloševićevo vreme izmislilo horde - dalo im je poentu postojanja.Dozvolilo om da postanu korisni.Da postanu "naši". A njima je samo to trebalo - priznanje,status,objašnjenje zašto to rade...

D

pre 6 godina

Tuca ispred stadiona Partizana, covek lezi nepomican na zemlju, skacu mu po lobanji, apsolutno cela zemlja vidi taj snimak, a premijer izadje mrtav ladan i kaze ovaj nikog nije pipnuo, sto da ga privodimo? 3 dana nakon tuce svi pusteni iz pritvora, na internetu se pojavljuju novi snimci prebijanja istih rih ljudi. E to ti je taj sistem. Kad premijer izadje na pink i prica kako su ti momci nevinu. Samo primer, nije to do tih momaka, ima ih milion, a ovo je samo medijski ispraceno bilo. Mrzim zemlju u kojoj sam rodjen. Mrzim iz dna duse.

Svedok s'lica mesta

pre 6 godina

na Happy televiziji je Marić narednog dana napravio emisiju sa 3 huligana o tome kako nas Ameri mrze i da su ovi momci nevini...dovoljno

James

pre 6 godina

@ Goran
Gorane bez namere da vredjam ali vecu kolicinu gluposti i totalno pogresnog razmisljanja ja u zivotu nisam procitao ! U vasem komentaru SVE je pogresno ali bas SVE ! Ako ti neko bude izgazio sina na smrt, ili brata, ili silovao sestru, ili tebe nalupao, kada posle sudjenja izadju na uslovnu ili setaju sa nanogicom i smeju ti se u lice, vrati se ovde i pricaj kako smo nebeski narod i slicne baljezgarije ! Srbija je nista manje nego pakao za dobre i normalne ljude, ovde ne valja NISTA ! Ovde se bedno zivi, medjuljudski odnosi su na nikad manjem nivou, korupcija i kriminal su od dna do vrha u svim segmentima drustva , bahati i bezobrazni, prevaranti na sve strane, dobri ljudi beze ili su se povukli skroz !

since94

pre 6 godina

Generacije koje sada imaju 17-21 godinu, imao sam prilike da vidim u Grckoj. Sirenje nacionalizma, mrki pogledi, bez kulture, ne znaju kako da se opuste na odmoru. Umesto da se zezaju, jure devojke oni samo sebi prave probleme. To su isprani mozgovi svakakvim nacinalistickim smecem koje im svakodnevno pune u glave, drzava, huligani.

GRIFON

pre 6 godina

Gospodine Čoloviću, iskreno me je dirnuo Vaš tekst i slažem se u potpunosti sa Vašim stavom. Žao mi je Vašeg brata i svih ljudi koji na ovakav način izgube život, tj. kada im ga rulja "divnih" mladića uzme! Siguran sam da niste imali zadnjih namera jer praktično dirate u srž problema svih, pa i ovog našeg srpskog društva. Nije slučajno da se ovakav vid nasilja toleriše od strane vlasti, jer je bitna poluga upravljanja srednjim slojem građana, pogotovo onim koji uvek jeste kritičan prema životu i vlastodršcima. Rascepkali su naše glasove na pojedinačne krike, boli, muke i jad...

parx

pre 6 godina

Problem je jos veci, jel kada posten covek uzme stvar u svoje ruke (ne znam ime coveka, kojem je lopov usao kroz prozor, on u strahu uzeo noz i izbo ga, braneci dete i zenu), ekspresno zavrsio u zatvoru, bez prava da se brani sa slobode. Pritisak okoline da ga puste, bio je veliki, ali ne znam da li su uspeli. Znaci zakoni vaze samo za postene. Kada bi objavili iskaz, da nema sudstva i policije, i da se sami branimo, malo bi se bahati zamislili pre nego sto krenu. Ovako, placamo sudstvo da se izivaljava nad postenima, jer drzava prakticno ne postoji i ne sme da dirne nikog ko moze da krene na nju.

ko jel ja

pre 6 godina

Neka svako u Srbiji sam proba da bude malo bolji. Sudija neka zabiberi najvise kazne nasilnicima, doktor neka bude ljubazniji i savesniji, sluzbenik nasmejaniji i predusretljiviji, policajac usluzniji i efikasniji, ucitelj posveceniji deci. Sve sto se radi u zivotu treba raditi maksimalno moguce dobro i ne biti pokvaren, bez obzira na zaradu. Kada veci deo Srbije bude radio tako, zivece u drzavi koje se nece stideti. Ko otaljava posao vecno ce biti u čabru.

JPR24

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

A da malo pogledas broj nasilja po glavi stanovnika ? Normalno da ce biti manje, ukupno, llad nas ima saka jada naspram neki po 50, 200 i vise miliona... E kad to pogledas, neke stvari ce ti biti jasnije. I nije ovde pitanje blacenje naseg naroda, vec auto kritika naseg drustva ! Koje moze da bude plemenito, kao i odbratno, kao i vecina drustava na ovoj planeti !
Ali za razliku od nekih drugih, nas sistem je u totalnom autu ! Prebijes nekog na smrt i setas se jos po gradu !! Ameri, sta god neko mislio o njima, ipak kad uhvate nasilnika ima da leti u zatvor direktno ! Da ne pricamo o osudama. Nije ni kod njih sve sjajno, naravno, ali ipak bolje reaguje sistem na takve stvari ! A sve dok mi budemo imali takve, koji misle da je kritika upucena od nasih ljudi ka nasem drustvu, narodu, ili pak drzavi, neka vrsta mrznje, nema nam spasa. Ko voli svoje, zna i da bude kritican !

Sale

pre 6 godina

Sve što je napisano je istina. U zemlji Srbiji su agresija, bahatost i primitivizam odavno postali obrasci ponašanja velike većine, što je i razumljivo, jer se Srbija već dve decenije pretvara u klasičnu idiokratiju. Obrazovani, pametni i normalni odlaze i što neko reče ovo i jeste neka realnost polupismene i primitivne sredine. To je jedan problem, a odgovor na pitanje zašto država toleriše, odnosno zašto kriminalci ne leže u zatvorima, već šetaju po ulicama, odgovor je veoma jednostavan. Shvatite da nema više mesta u srpskim zatvorima, koliko god to smešno zvučalo. Kapaciteti su jednostavno prebukirani i to odavno, tako da sudovi na robiju šalju samo učinioce najtežih krivičnih dela. Na žalost tim delima se često ne smatraju razbojništva, teške telesne povrede, nasilnička ponašanja, pa čak ni sva ubistva. Suština je dakle u tome što se sa osuđenima nema gde, pa ih moraju puštati na slobodu, jer je u svakom srpskom zatvoru bar 50 % više zatvorenika nego što je predviđeno. Srbiji realno fali 2-3 nova zatvora i kada to bude, tek onda možemo pričati o nekoj ozbiljnijoj borbi protiv kriminala. Ovako kako je sada potrebno je da silujete maloletnicu (poželjno ispod 13 godina), a nakon toga da je zapalite, pa da izvesno završite u zatvoru. Svi ostali se možda i izvuku.

Malteska Pudla

pre 6 godina

(goran, 20. jul 2017 13:37)

Vecu kolicinu gluposti na jednom mestu odavno nisam procitao. SVE plemenito, pametno i vredno iz ovog naroda odavno je van granica ove zemlje. Ostao je uglavnom sljam i korov, i naravno manji deo onih koji se nisu snasli da odu ali vrebaju priliku za to.
A vladtodrzce i foteljase bas briga za to. Puna su im usta nataliteta, bele kuge, kako zadrzati mlade. A u praksi rade bas sve ono sto tera mlade ljude odavde: srozavaju standard, unistavaju prosvetu, kao kulturu nude najveci kic i sund (farma, parovi..)...
Ova zemlja polako ali sigurno ide ka nestanku. Ali zasto bi njih to zanimalo?! Njihovi potomci ionako nece da budu Srbi. Sa opljackanim parama koji su im ocevi obezbedili, bice Svedjani srpskog porekla, Amerikanci srpskog porekla, Scajcarci...

Ajte molim Vas

pre 6 godina

Da uspemo za pocetak da odvojimo medije na informativne i tabloidno/zabavne. Primereno tome treba da slede kazne, ako se izjasnjavate kao informativni mediji a pisete neistinite ili propagandne tekstove, kazna je minimalno 20 000€ ili tiraz puta 5€, pa sta ispadne vise. Mislim da je to osnova od koje mozemo poceti sa kulturom izrazavanja, a posle toga redom. Ali dzabe pricam, mi ne mozemo da uvedemo imovinske karte punoletnih gradjana vec 17 godina! Tako pevaljke, politicari i kriminalci lagano trose svoj ilegalno steceni novac a nama ostalima se broje krvna zrnca!

Simon le Bon

pre 6 godina

Da li nam je društvo u celini, poimanje ljudskosti, viteštva i plemenitosti kompletno devastirano, razbijeno i uništeno? Jeste, apsolutno. Da li smo kao nacija potpuno propali u domenu čestitosti, poštenja i empatije? Jesmo, apsolutno. Da li nam državu, pravosudne funkcije, najviše državne institucije vode nedorasli, nemoralni, bahati i nepismeni, po principu negativne selekcije ? Da, apsolutno. Da li nam decu vaspitavaju emisije na tv-u koje propagiraju i idealizuju kriminalce, pevaljke, starlete-prostitutke? Da, apsolutno. Da li nam deca više ne odrastaju uz deke i bake, uz Branka kockicu i Belamija, uz puno ljubavi, razumevanja i tolerancije za drugog i drugačijeg ? Da, apsolutno. Da li ne možemo finansijski da doguramo do 10-tog u mesecu, da li toj našoj deci ne možemo da priuštimo ni najosnovnije kako bi postali časni i pošteni ljudi, jer su nam primanja jadna i bedna? Da, apsolutno. Da li smo svakodnevno isfrustrirani i nervozni jer smo svesni da sami ne možemo ništa da promenimo, da li nas taj osećaj celodnevno izjeda iznutra i ne možemo da ga se oslobodimo? Da, apsolutno. Da li smo kao nacija bili u izolaciji od ostatka sveta celu jednu deceniju, da li smo imali i doživeli više ratnih dešavanja, smrti, razaranja, bombi i klanica? Da, apsolutno. Rezultat je stao u ovih 20 sekundi brutalnog gašenja jednog mladog života... To je rezultat svih nas i treba da se konačno zapitamo ko smo...

realno

pre 6 godina

nije to samo srbija. u pravu je neko kad kaze kapitalizam. to je sistem koji pravi zvijeri od ljudi. nije toga bilo u socijalizmu.
slazem se da kaznena politika treba biti znatno strozija, ali ni to ne bi puno promjenilo.
u sad je sistem kaznjavanja brutalan pa kriminal samo raste. gdje imate smrtnu kaznu tu ubistva samo rastu.
sto je drzava nemilosrdnija to su i ljudi.
toliko je nasilja i na medijima da ljudi gube senzibilnost.
kako mozete u sistemu gdje je normalno da drzava okupira drugu zemlju i ubija civile, ocekivati da ljudi budu humani.
to je isto da otac koji prebija zenu i djecu svako vece kad se napije, ocekuje od djeteta da bude graciozni pijanista..

U pogrešno vreme...

pre 6 godina

Sve češće čujem rečenicu: "našao se na pogrešnom mestu u pogrešno vreme". I mislim da je tu problem. I da je problem u svima nama koji je izgovaramo... moje dete je, nažalost, pre izvesnog vremena ni krivo ni dužno bilo žrtva nasilja privilegovanog krimosa - radnika obezbeđenja - policajca, jednom rečju čoveka po principu 3 u 1. I dobilo je od već gorepomenutog izvinjenje upravo ovom rečenicom/konstatacijom. Šta to izvinjenje znači? Znači da: nisam žrtva krimosa i psihopate (ili grupe istih) već sam se našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme (što u neku ruku opravdava i relativizuje njihovo nasilje i bahatost). Na nedužne ljude se stavlja neka vrsta krivice: što su se uopšte TAMO našli, šta ima da traže TAMO, što se nisu lepo sklonili kad su videli da je lud/pijan/nervozan?
E, fora je u tome da prestanemo da se sklanjamo, da se čujemo mi obični, normalni ljudi ili da bežimo koliko nas noge nose u neku uređeniju i izvesniju budućnost, bez nasilja prebildovanih patriota očupanih obrva, lakih ženski, turbo-folk kulture i otvorenih pisama.

Marija

pre 6 godina

najgore u nasoj drzavi je sudstvo. ali najgore. dok se to ne resi nista ne moze da krene na bolje. vidi se to po strancima koji dodju da rade kod nas. prvo su zgrozeni, onda im se svidi, a onda postanu 10x gori muljatori od nasih. a kad dodje vreme za premestaj-nece da idu. znaci nije u pitanju mentalitet, nego sto taj neki nemac ili svajcarac zna sta ce mu se desiti ako prekrsi zakon i zato to i ne radi tamo. a kad vidi da ovde maltene nista nije zakonski kaznjivo ili bar ne u nekoj adekvatnoj meri, relativno brzo se adaptira, narocito ako je on taj koji krsi zakon.

bre

pre 6 godina

Sećam se tih likova ispred splava. Sve vreme su čekali nervozno da nekog prebiju. Kad prolaziš pored moraš da skloniš pogled a oni sve vreme drže stegnute šake u pesnice i gledaju ko će da bude malo arogantniji od gledanja u zemlju da ga srede.

ssss

pre 6 godina

@warriorsi
Ajde da prelistamo. U većini slučajeva to je slučaj tzv gangova (na NYC mislim). Kriminal svuda postoji, ali se ne kažnjava svuda. Kod nas pogotovo ne. Pa u USA je jedan Michael Phelps bio u pritvoru jer je vozio pijan, i još je morao javno da se pokaje i izvini jer je dao loš primer mladima. Ne lupaj gluposti molim te, ovde zakon već predugo ne postoji i štiti sve te siledzije, "splavarose", Ostrog istetovirane srbende itd itd..

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Televizija i ostala propaganda snose sa politicarima najviše krivice za ovakvo stanje. Naravni da pravosudje ima veliku odgovornost. Naša se nacija puno puta obrukala pred svetom sa lošim ponašanjem pojedinaca ili grupa . Zasto se na tv i radiju svaki dan ne daju primeri poštenih i dobrih ljudi ( hvala bogu ima takvih dosta ). Dosta je bilo da se kriminalci hvale i da se pokazuju kao primeri. DOSTA. Dosta je divljaka na stadionima i sportskim manifestacijama gde mladi gledaju loše primere i identifikuju se ! Ima posla puno da se to resi!!

Miro

pre 6 godina

Vrlo lijepo napisano po mom mišljenju; saosjećam sa tvojim bolom i dijelim tvoje mišljenje o razlozima ovih problema. Dodao bih da su razlozi agresivnosti takodje u nekritičnom i neprincipijelnom prihvaćanju Zapadnih trendova: tetovaže, opsjednutost fizičkim izgledom, celebriti kultura (silikoni) narkomanija, i generalna agresivnost koja je na Zapadu prouzrokovana otudjenošću i za koju sam se uvijek nadao da se neće pojaviti u našim krajevima! Takodje sam primjetio trend u srpskim medijima ovih dana da se piše protiv Grčke! Kao: "Mi smo kolijevka demokratije za Grčku" i slični sramni i neodgovorni napisi. Sa ovakvim stavom ne mislim da ćemo steći mnogo simpatija!

stanislav

pre 6 godina

Nema tu nikakvog čuda. Srbiju su potpuno preuzeli primitivci, sileđije i ludaci. Jedino što je važno je da se u teretani nabace mišici a za žene da se botoksom naduje sve što može.
Pa i tako naduvani napadaju u čoporima kao psi. Nikada jedan sam.
A našem društvu ovakav sastav (obično uz to i neobrazovan) društva savršeno odgovara. Njima se lako manipuliše kao svim primitivcima, lako ih je napujdati na bilo koga i to svi koriste - političari, lopovi "biznismeni", nacionalisti...
Dokle god nam je ovakva država biće ovako. Nije važno što je čopor mučki ubio čoveka - oni su "naši". A ko ste to vi pa su "vaši". Moji nisu i ne bih želeo ni da ih imam igde u blizini.
Oni su kukavičke ubice. I ako to priznamo - mozda ćemo krenuti pravim putem.

tt

pre 6 godina

To su modeli ponasanja koje propalo drustvo tolerise, cak i propagira. Podsetimo se da se i nas predsednik javno hvali da se kao pripadnik navijaca tukao.

Geometar

pre 6 godina

NEMA KO DA KAZE STANI! 92' sam bio jednom gradu u Bosni. Grupa od 20ak mladih pretpostavljm Hrvata. Resila da doprinese borbi tako sto ce nalupati nekog Srbina. Okruzili su me , branio sam se ali posle par udaraca zavrsio sam na podu, Pocelo je sutiranje, pokusavam , ne ide, ne mogu da pobegnem. Pomislio sam da mi je jedini spas ako se pretvaram da sam gotov. To sam uradio , posle nekoliko udaraca neko je uzviknuo, "Stanite j.b.te ubismo ga" To mi je bio spas, zastali su ,video sam "rupu" i poceo da bezim. Zamislite u ratu pored verske, nacionalne , politicke i ostalih nertpeljivosti, bilo je ljudi sa savešću da kazu STANI, vise nema ili ih je premalo.HVALA COVEKU SA SAVEŠĆU

asmir

pre 6 godina

Ako je javnost stalno na strani ubica a protiv žrtava jasno je koje će biti posljedice i kakvo će biti društvo. Šta siješ to žanješ.

ivan damjanovic

pre 6 godina

Prvo hvala Marku M sto mi je skratio tekst:) Samo da dodam da sam pobegao tek ove godine iz Srbije i jedva da sam shvatio sta sam izbegao. Jos uvek ne shvatam da sam slobodan, da mogu da zivim bez stega koje sam osecao u Srbiji. Vecina ljudi u zemlji koja sebe naziva Srbija je u svom zatvorenom svetu koji je otrovan tokom 90ih i nece se izleciti skoro. To nema veze sa sudovima , advokatima, lekarima... to ima veze sa svima zivima tamo. Instant je sve u Srbiji postalo. Nista ne vredi i niko nikog ne ceni vishe. Ko to ne vidi, nece da vidi jer se boji. Ko to vidi, ne znam sta ceka!

Al se nekad dobro

pre 6 godina

Pravdu morate uzeti u svoje ruke. Od sistema i drzave ocekujte samo namete.
Ja sam to shvatio sa 15 a sad imam 40 godina.
Kad tako postavite stvari da od drzave imate samo namete i poreze, onda ce vas i besplatne akcije obradovati jer ih niste ocekivali.
Od politicara i ljudi na vlasti zelim samo da ne zapicinju rat, zato mi i nije bitno ko je na vlasti.
Ako ga zapocnu prvo idem u njihovu kucu da se "objasnimo" a vec dam pikirao 4 NS politicara, znam sve o njima i gde zive i ko su im deca.

Prema tome:

Ne diram nikog.
Ne interesuje me niko.
Ako me budu zvali i dirali bolje im je da se odreknu drzavljanstva i napuste zemlju.
Sve dazbine placam redovno.

goran

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.

Ja

pre 6 godina

Dragi nas Filipe,naravno da moze neko da promeni a svi mi znamo i ko.Dok ubice tvog brata prolaze sa nanogicom, cela jedinica Niske policije je uveliko na sudjenju i cenim da ce popiti po par godina za ogrebotinicu nanetu Njegovom bratu jer kao i sve ostalo ovde, ne postoji pravilo jednakosti.Tvoj brat nazalost ne vredi ni blizu njegovog a bol tvoje porodice nije ni priblizan bolu koji je Njegov brat trpeo nakon dve cuske verovatno posteno zasluzene.
Zato ja zivim u inostranstvu od skoro i kunem svaki dan sto ne mogu da se vratim a zelim i te kako and ali se bojim za svoga maloletnog sina da kojim slucajem ne prodje kao tvoj cenjeni brat.To je tuga danasnje Srbije

LIR

pre 6 godina

RAJNA, bez uvrede ali komentar vam je povrsan. Donekle tacan ali zanemarivati 90te u stanju nacije je ignirisati jednu epohu iskrivljenih vrednosti koja jos traje i trajace jer se niko i ne trudi da je raskrinka...od drustva do roditelja...taj nacin misljenja koji je izrodio razne "heroje" iz 90tih i dans ih isti nacin razmisljanja i dalje nedri, uz sve ostalo sto ste pomenuli naravno. Nikada ovo drustvo nije rascistilo kvalitetno sa duhom 90tih i dalje se revitalizuje pravda negira objasnjava...taj duh se prenosi na mlade...opet uz sve ostalo.

Matematicar

pre 6 godina

Sudovi, tuzioci i svakodnevno promovisanje nasilja u medijma (tabloidima i nazovi televizijama) snose najvecu odgovornost. Zeludac nam se prevrce od kolicine sunda i nasilja u medjima! Dosta vise skaradnih likova zarad nekog tiraza! Ljudi gledaju i upijaju to kao sasvim nirmalan model ponasanja, a sudovi i institucije to ne kaznjavaju!

kolateralna šteta

pre 6 godina

Filipe, strašno je izgubiti brata, pogotovo na takav način. Čovek je samo zver u odeći ako nema morala. Za one bez morala postoji zakon i strah od kazne. Strože kazne za maloletničku delinkvenciju su prvo što bi država morala da uvede, i to za oba roditelja, još od nižih razreda. Agresivce na stub srama. Neka nauče da se kontrolišu. Neka šutiraju loptu umesto druge dece. A ne, dečja prava, a obaveza nigde.

Sreten

pre 6 godina

Treba imati i razumevanja. Drzava uci mlade ljude da je nasilje tradicionalna srpska vrednost, a "igraonice" oko Sarajeva i Srebrenice su odavno zatvorene. Pa moraju deca do 36 godina negde da se istutnje.

Andreja

pre 6 godina

Zalosno je to sto je pojedinac nemocan pred korumpiranim sistemom.Ne mogu da shvatim sudije koje ovako postupaju.4 god.je proslo od veoma jasnog slucaja.Sto vise vremena prodje manje su sanse za vecu kaznu.Izgubice se dokazi,nestace svedoci i sl.Nekom ce prekipeti,pojavice se osvetnici svih zrtava.Ponekad pomislim da je to jedini izlaz,neko ko ce stihijski tamaniti sve ovakve ubice koji dobiju samo nanogicu ili izadju na slobodu poale god.dana zatvora.

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija: Tuga, Beznadje, Propast, Robovlasnički radnički sistem, Sudstvo u službi teškog i organizovanog kriminala, Tajkunsko - Plačkaška ekonomija, Policija koja se plaši sopstvene senke... Bežite dok ste mladi i imate i snage i vremena da negde na boljem i civilizovanijem mestu izgradite svoj život i da ga proživite na dostojanstven način! Ja sam "pobegao" u svojim 40tim i evo me već petu godinu u Švajcarskim Alpima i gledam da ostanem ovde do kraja svog života a i nakon njega a na povratak u Srbiju gledam kao na neki Horor film. Srbija je ne zemlja i država nego " nedefinisana" divlja teritorija gde žive skoro pa robovi koje izrabljuju polu-ljudi, neo-divljaci i neo-fažisti! Policija+Sustvo+Tužilaštvo+Političari+Tajkuni+Strani Investitpri+Domaći Investitori+Sportske Organizacije+Elektronski i Pisani Mediji = Teroristička Organizacija koja ima za cilj uništenje i ono malo života koji je ostao u Srpskom narodu!

Cobra

pre 6 godina

I kako sad sačuvati svoju decu od ovakvih stvari. Da se ne nađu na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Pa svi kao i oni su željni izlazaka i provoda, a ne sedenja kod kuće. Pa i mi smo izlazili, kako im zabraniti, a sa čuvat ih. Život je pred njima, a treba ga žoveti.

Sreten

pre 6 godina

Drzava koja brani ovakve likove,koji su u stanju da cine takve stvari,treba da zba da to vodi u haos i da ce ljudi pre ili kasnije uzeti pravdu u svoje ruke.A to je tek zacarani krug i vracanje u plemensko drustvo.

rade

pre 6 godina

Sve je izvrnuto naopako u zemlji Srbiji i sve ružno predstavlja se kićenim imenima.

Tako su polugole prostitutke vrlo tražene "starlete", huligani i besprizorni drogeraši su "navijači", kriminalci i dileri droge, predvodnici divljih čopora su "vođe navijača" , nabildovani batinaši pilećeg mozga su "obezbeđenje" pitaj-boga-koga-ili-čega, razulareni ksenofobi i homofobi su "tatini-i-mamini-sinovi-ne-znam-šta-im-bi-nisu-oni-krivi", borci za napredno demokratsko društvo su "strani plaćenici", turbo dizel rialiti divljanje po našim čulima je "umetnost-po-ukusu-naroda", i... duga bi to lista bila kada bih nastavio... da sada ne razglabam još i javne medije koji nas upetljavaju ko pile u kučine, i njihovo poltronstvo i podilaženje "volji narodnih masa"...

Nema nikoga da uzvikne "CAR JE GO!" - da bar počnemo stvari nazivati pravim imenima, bio bi to jedan mali iskorak za nas, a veeeeliki za buđenje naše svesti i savesti.

Srbijo na brdovitom Balkanu - šta je tebi, dođi sebi!

VOSTANI SERBIE, DUGO SI SPAVALA...

London

pre 6 godina

Ima jedno objašnjenje za sve što se dešava u Srbiji i što njeni građani rade van nje, i ono je vrlo jednostavno: Srbi, kao nacija, ili građani Srbije kao grupa ljudi koja živi u istoj državi, ne mogu bolje od ovoga. Ovo što danas imamo je intelektualni, nacionalni i državotvorni plafon ove grupe od sedam miliona ljudi.

MarkoM

pre 6 godina

Drzava je propala onog trenutka kad su sve devojke htele da budu Ceca a decaci Arkan.....odrastao sam u tom okruzenju, ovi mladji su samo nastavak toga ....stari nisu uspeli da sacuvaju normalan kurs Srbije i da krenemo za Cesima, Slovacima, Madjarima....ne, nas je DB zarobio i napravio je konc logor u sred Evrope. Poticem iz patrijarhalne patriotske, tradicionalne i religiozne srpske porodice. Sve nase vrednosti su izvrgnuli ruglu i sprdacini zadnjih 30 godina, iskarikirali su nas u nase ime i namerni nam ogadili svaku pomisao na nase svetinje i cast. Nismo bili svesni toga dok su to radili, nismo sprecili, oni su uzeli sve stranke i skj i "opoziciju" uvaljali nas u blato, i ispiraju mozak i mladima. Ja sam zavrsio s tim, moji su bili naivni, a mene su oterali u gradjane sveta, i nista mi vise ne znaci drzava ni nacija. Cao zdravo braco, mi smo izgubili dusu kad smo dozvolili da nam najbolje sve izgine u 2 svetska rata. Nema oporavka od toga. Ostala je nacija cergara, secikesa i razbojnika pod slavnim imenom i prosloscu.

dr

pre 6 godina

Problem je ocigledno pravosudje- korumpirano, zavisno od uticaja politicara- stranackih licnosti. Kako inace objasniti ovoliki kriminal i bahatost primitivaca?

Bravo care

pre 6 godina

Uvek za ovakve balvane imamo opravdanja, jao jadni oni, pa nisu hteli, pa kuku njihovim roditeljima..u zatvor i to na tešku robiju...pa da drugi dva put razmisle kad će, kako će i zbog čega će se naći na pogrešnom mestu u pogrešno vreme....

RAJNA

pre 6 godina

Neko reče posledica devedesetih,nije baš tako ,ovi se nisu ni rodili tada ili su bili deca.Ovo je posledica parova,farmi i velike braće,veličanja kriminalaca i starleta,svakodnevnog agresivnog nastupa predsednika,koji se stalno verbalno obračunava sa nekim,najgoreg primitivizma u Skupštini.Ovo je danak nekažnjavanja huligana svake vrste,ovde možete ubiti Tatona i dokazivati da je sam odgovoran za svoju smrt,možete zgaziti dete na pešačkom ,nju proglasiti ludom a ubicu žrtvom.Ovde je nasilje ne samo dozvoljeno i nekažnjeno nego legalno.A onda kad se ovako nešto desi u tuđoj zemlji mi prosto zbunjeni.

TT001

pre 6 godina

Sta se to desava u Srbiji?!?
(LondonCalling, 20. jul 2017 11:37)
Negiranje svega onog sto se radilo u susedstvu devedeseth, nesuceljavanje sa zlocinima i zlocincima iz svojih redova, pravljenje od isih nekakve heroje i uzore za mlade narastaje... I sve to kombinovano s bedom i jadom u kom zivimo, kriminalom od najvisih drzavnih instanci pa sve do najsitnijih ulicara... Bolje je biti huligan i diler u Srbiji danas, nego dobar ucenik u skoli.
Uzori su zlocinci i koljaci raznorazni Mladici, Karadzici, Draze, Seselji i sl. a Tesle, Pupini, Nusici su budale.
Eto to se desilo i jos se desava.

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Srbija je dno, ali hajde da prelistamo crne hronike Pariza, Milana, Moskve, New Yorka, Madrida... Ovo nije iskljucivo posledica socijalno/drustvenog kolapsa ove zemlje, vec sistema u koje se ucaurio svet. Kapitalizam i beskropuloznost njegovih hodnika stvarnosti je ugusilo solidarnost, empatiju, zdravorazumsku postavku stvari, a donelo oportunizam, demagogiju, pragmaticnu manipulaciju, nasilje na svim nivoima.
Najgore od svega je to sto je ta odluka svesno donesena, jer, zapravo, to je u biti coveka.

Petar

pre 6 godina

Jel se neko pitao zasto Vucic "nema snage" da se bori protiv huligana, kao sto je sam rekao? Pa istrazite malo koje firme su odjednom pocele da prave ozbiljne poslove sa drzavom pa cete brzo doci i do firmi u vlastnistvu raznih vodja navijaca. B92 je uvek bio stub te vrste novinarstva, dajte opet insajder pa da narod vidi zasto ubice i kriminalci slobodno setaju i kakva je to jaka sprega sa politicarima.

b

pre 6 godina

Srbija je napredno propala. Ne postoji kaznena politika, a uz to sve je napredno korumpirano i izrazita je negativna selekcija.

Svi normalni odlaze. Bežite zbog dece svoje, ne treba nam rat.

Alan Ford

pre 6 godina

Bravo! I nisi sam! Važno je da se o ovom problemu govori. Posledice devedesetih koje su izgleda tek sad na vrhuncu uz moralnu, etičku i socijalnu devastaciju našeg, na žalost, izopačenog društva gde je vrlina zapravo mana!

d

pre 6 godina

Nema se šta dodati nego samo potvrditi reči iz članka. Svih nas se to tiče, svako može biti žrtva i treba svi kolektivno da se osećamo odgovornim. Tužno je da i pored svega ljudi koji žele uređenu državu su izgleda u manjini i ne mogu da utiču na kreiranje politike. Šta nam onda preostaje... Ostaću ipak uporan u mojim nastojanjima i ubeđenjima, ostanite i vi, možda se ipak stvori kritična masa.

Milan

pre 6 godina

Na zalost svih nas generacije nevaspitanih siledzija su dosle na scenu.U nasoj zemlji ne postoji vise nikakav moral i postenje.Sve se svodi na prevaru,izivljavanje nad slabijim od sebe i totalni raspad svih zakona .Svakodnevni zivot je pun neshvatljivih popustanja i uzmicanja pred siledzijskim ponasanjem na ulici,na poslu pred dzulovima koji su dosli u poziciju da maltretiraju kulturan svet.

online

pre 6 godina

Dragi covece,na moju veliku srecu ne mogu da kazem da mi je poznata bol i tuga kada izgubis rodjenog brata ili sestru, .. ali zelim da znas da ja osecam veliki bes,razocaranje,nemoc, i sramotu sto sam drzavljanin ove zemlje! Zemlje u kojoj presuda
zavise od toga ko ti je tata , gde se "kradu" licne karte, i gde mozes
da ubijes coveka a da ti 3-4 godine setas gradom i "cekas" presudu.. gde se diplome kupuju,gde su minstri ljudi koji nisu iz struke, gde dva "mladja" brata haraju Beogradom i za sve se pitaju, gde bivsi predsednik ima diplomu nekog menadzera,gde ljudi naprave novi bulevar a na njemu putokaz za slepe
vodi pravo u banderu, gde voditeljka pregazi coveka na pesackom ali eto bio je star pa svejedno bi skoro umro, gde mafijasi sa poternica vode sportske klubove, Gde je gospodin inostranih poslova na vlasti vec 30 godina,gde au bivsi radikali demokrate, gde postoji novina kao sto je "informer" i televizija kao sto je "pink"..objavite mi komentar ako smete, jer ste i vi sa B92 bili nesto a vise niste!

Ничим изазван

pre 6 godina

Моје саучешће за Федора. Свака подршка за текст. Потписујем сваки ред. Доста је више насилника и релативизације.

Ничим изазван

pre 6 godina

Моје саучешће за Федора. Свака подршка за текст. Потписујем сваки ред. Доста је више насилника и релативизације.

Milan

pre 6 godina

Na zalost svih nas generacije nevaspitanih siledzija su dosle na scenu.U nasoj zemlji ne postoji vise nikakav moral i postenje.Sve se svodi na prevaru,izivljavanje nad slabijim od sebe i totalni raspad svih zakona .Svakodnevni zivot je pun neshvatljivih popustanja i uzmicanja pred siledzijskim ponasanjem na ulici,na poslu pred dzulovima koji su dosli u poziciju da maltretiraju kulturan svet.

MarkoM

pre 6 godina

Drzava je propala onog trenutka kad su sve devojke htele da budu Ceca a decaci Arkan.....odrastao sam u tom okruzenju, ovi mladji su samo nastavak toga ....stari nisu uspeli da sacuvaju normalan kurs Srbije i da krenemo za Cesima, Slovacima, Madjarima....ne, nas je DB zarobio i napravio je konc logor u sred Evrope. Poticem iz patrijarhalne patriotske, tradicionalne i religiozne srpske porodice. Sve nase vrednosti su izvrgnuli ruglu i sprdacini zadnjih 30 godina, iskarikirali su nas u nase ime i namerni nam ogadili svaku pomisao na nase svetinje i cast. Nismo bili svesni toga dok su to radili, nismo sprecili, oni su uzeli sve stranke i skj i "opoziciju" uvaljali nas u blato, i ispiraju mozak i mladima. Ja sam zavrsio s tim, moji su bili naivni, a mene su oterali u gradjane sveta, i nista mi vise ne znaci drzava ni nacija. Cao zdravo braco, mi smo izgubili dusu kad smo dozvolili da nam najbolje sve izgine u 2 svetska rata. Nema oporavka od toga. Ostala je nacija cergara, secikesa i razbojnika pod slavnim imenom i prosloscu.

Alan Ford

pre 6 godina

Bravo! I nisi sam! Važno je da se o ovom problemu govori. Posledice devedesetih koje su izgleda tek sad na vrhuncu uz moralnu, etičku i socijalnu devastaciju našeg, na žalost, izopačenog društva gde je vrlina zapravo mana!

online

pre 6 godina

Dragi covece,na moju veliku srecu ne mogu da kazem da mi je poznata bol i tuga kada izgubis rodjenog brata ili sestru, .. ali zelim da znas da ja osecam veliki bes,razocaranje,nemoc, i sramotu sto sam drzavljanin ove zemlje! Zemlje u kojoj presuda
zavise od toga ko ti je tata , gde se "kradu" licne karte, i gde mozes
da ubijes coveka a da ti 3-4 godine setas gradom i "cekas" presudu.. gde se diplome kupuju,gde su minstri ljudi koji nisu iz struke, gde dva "mladja" brata haraju Beogradom i za sve se pitaju, gde bivsi predsednik ima diplomu nekog menadzera,gde ljudi naprave novi bulevar a na njemu putokaz za slepe
vodi pravo u banderu, gde voditeljka pregazi coveka na pesackom ali eto bio je star pa svejedno bi skoro umro, gde mafijasi sa poternica vode sportske klubove, Gde je gospodin inostranih poslova na vlasti vec 30 godina,gde au bivsi radikali demokrate, gde postoji novina kao sto je "informer" i televizija kao sto je "pink"..objavite mi komentar ako smete, jer ste i vi sa B92 bili nesto a vise niste!

London

pre 6 godina

Ima jedno objašnjenje za sve što se dešava u Srbiji i što njeni građani rade van nje, i ono je vrlo jednostavno: Srbi, kao nacija, ili građani Srbije kao grupa ljudi koja živi u istoj državi, ne mogu bolje od ovoga. Ovo što danas imamo je intelektualni, nacionalni i državotvorni plafon ove grupe od sedam miliona ljudi.

RAJNA

pre 6 godina

Neko reče posledica devedesetih,nije baš tako ,ovi se nisu ni rodili tada ili su bili deca.Ovo je posledica parova,farmi i velike braće,veličanja kriminalaca i starleta,svakodnevnog agresivnog nastupa predsednika,koji se stalno verbalno obračunava sa nekim,najgoreg primitivizma u Skupštini.Ovo je danak nekažnjavanja huligana svake vrste,ovde možete ubiti Tatona i dokazivati da je sam odgovoran za svoju smrt,možete zgaziti dete na pešačkom ,nju proglasiti ludom a ubicu žrtvom.Ovde je nasilje ne samo dozvoljeno i nekažnjeno nego legalno.A onda kad se ovako nešto desi u tuđoj zemlji mi prosto zbunjeni.

Petar

pre 6 godina

Jel se neko pitao zasto Vucic "nema snage" da se bori protiv huligana, kao sto je sam rekao? Pa istrazite malo koje firme su odjednom pocele da prave ozbiljne poslove sa drzavom pa cete brzo doci i do firmi u vlastnistvu raznih vodja navijaca. B92 je uvek bio stub te vrste novinarstva, dajte opet insajder pa da narod vidi zasto ubice i kriminalci slobodno setaju i kakva je to jaka sprega sa politicarima.

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija: Tuga, Beznadje, Propast, Robovlasnički radnički sistem, Sudstvo u službi teškog i organizovanog kriminala, Tajkunsko - Plačkaška ekonomija, Policija koja se plaši sopstvene senke... Bežite dok ste mladi i imate i snage i vremena da negde na boljem i civilizovanijem mestu izgradite svoj život i da ga proživite na dostojanstven način! Ja sam "pobegao" u svojim 40tim i evo me već petu godinu u Švajcarskim Alpima i gledam da ostanem ovde do kraja svog života a i nakon njega a na povratak u Srbiju gledam kao na neki Horor film. Srbija je ne zemlja i država nego " nedefinisana" divlja teritorija gde žive skoro pa robovi koje izrabljuju polu-ljudi, neo-divljaci i neo-fažisti! Policija+Sustvo+Tužilaštvo+Političari+Tajkuni+Strani Investitpri+Domaći Investitori+Sportske Organizacije+Elektronski i Pisani Mediji = Teroristička Organizacija koja ima za cilj uništenje i ono malo života koji je ostao u Srpskom narodu!

d

pre 6 godina

Nema se šta dodati nego samo potvrditi reči iz članka. Svih nas se to tiče, svako može biti žrtva i treba svi kolektivno da se osećamo odgovornim. Tužno je da i pored svega ljudi koji žele uređenu državu su izgleda u manjini i ne mogu da utiču na kreiranje politike. Šta nam onda preostaje... Ostaću ipak uporan u mojim nastojanjima i ubeđenjima, ostanite i vi, možda se ipak stvori kritična masa.

U pogrešno vreme...

pre 6 godina

Sve češće čujem rečenicu: "našao se na pogrešnom mestu u pogrešno vreme". I mislim da je tu problem. I da je problem u svima nama koji je izgovaramo... moje dete je, nažalost, pre izvesnog vremena ni krivo ni dužno bilo žrtva nasilja privilegovanog krimosa - radnika obezbeđenja - policajca, jednom rečju čoveka po principu 3 u 1. I dobilo je od već gorepomenutog izvinjenje upravo ovom rečenicom/konstatacijom. Šta to izvinjenje znači? Znači da: nisam žrtva krimosa i psihopate (ili grupe istih) već sam se našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme (što u neku ruku opravdava i relativizuje njihovo nasilje i bahatost). Na nedužne ljude se stavlja neka vrsta krivice: što su se uopšte TAMO našli, šta ima da traže TAMO, što se nisu lepo sklonili kad su videli da je lud/pijan/nervozan?
E, fora je u tome da prestanemo da se sklanjamo, da se čujemo mi obični, normalni ljudi ili da bežimo koliko nas noge nose u neku uređeniju i izvesniju budućnost, bez nasilja prebildovanih patriota očupanih obrva, lakih ženski, turbo-folk kulture i otvorenih pisama.

parx

pre 6 godina

Problem je jos veci, jel kada posten covek uzme stvar u svoje ruke (ne znam ime coveka, kojem je lopov usao kroz prozor, on u strahu uzeo noz i izbo ga, braneci dete i zenu), ekspresno zavrsio u zatvoru, bez prava da se brani sa slobode. Pritisak okoline da ga puste, bio je veliki, ali ne znam da li su uspeli. Znaci zakoni vaze samo za postene. Kada bi objavili iskaz, da nema sudstva i policije, i da se sami branimo, malo bi se bahati zamislili pre nego sto krenu. Ovako, placamo sudstvo da se izivaljava nad postenima, jer drzava prakticno ne postoji i ne sme da dirne nikog ko moze da krene na nju.

bre

pre 6 godina

Sećam se tih likova ispred splava. Sve vreme su čekali nervozno da nekog prebiju. Kad prolaziš pored moraš da skloniš pogled a oni sve vreme drže stegnute šake u pesnice i gledaju ko će da bude malo arogantniji od gledanja u zemlju da ga srede.

D

pre 6 godina

Tuca ispred stadiona Partizana, covek lezi nepomican na zemlju, skacu mu po lobanji, apsolutno cela zemlja vidi taj snimak, a premijer izadje mrtav ladan i kaze ovaj nikog nije pipnuo, sto da ga privodimo? 3 dana nakon tuce svi pusteni iz pritvora, na internetu se pojavljuju novi snimci prebijanja istih rih ljudi. E to ti je taj sistem. Kad premijer izadje na pink i prica kako su ti momci nevinu. Samo primer, nije to do tih momaka, ima ih milion, a ovo je samo medijski ispraceno bilo. Mrzim zemlju u kojoj sam rodjen. Mrzim iz dna duse.

JPR24

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

A da malo pogledas broj nasilja po glavi stanovnika ? Normalno da ce biti manje, ukupno, llad nas ima saka jada naspram neki po 50, 200 i vise miliona... E kad to pogledas, neke stvari ce ti biti jasnije. I nije ovde pitanje blacenje naseg naroda, vec auto kritika naseg drustva ! Koje moze da bude plemenito, kao i odbratno, kao i vecina drustava na ovoj planeti !
Ali za razliku od nekih drugih, nas sistem je u totalnom autu ! Prebijes nekog na smrt i setas se jos po gradu !! Ameri, sta god neko mislio o njima, ipak kad uhvate nasilnika ima da leti u zatvor direktno ! Da ne pricamo o osudama. Nije ni kod njih sve sjajno, naravno, ali ipak bolje reaguje sistem na takve stvari ! A sve dok mi budemo imali takve, koji misle da je kritika upucena od nasih ljudi ka nasem drustvu, narodu, ili pak drzavi, neka vrsta mrznje, nema nam spasa. Ko voli svoje, zna i da bude kritican !

rade

pre 6 godina

Sve je izvrnuto naopako u zemlji Srbiji i sve ružno predstavlja se kićenim imenima.

Tako su polugole prostitutke vrlo tražene "starlete", huligani i besprizorni drogeraši su "navijači", kriminalci i dileri droge, predvodnici divljih čopora su "vođe navijača" , nabildovani batinaši pilećeg mozga su "obezbeđenje" pitaj-boga-koga-ili-čega, razulareni ksenofobi i homofobi su "tatini-i-mamini-sinovi-ne-znam-šta-im-bi-nisu-oni-krivi", borci za napredno demokratsko društvo su "strani plaćenici", turbo dizel rialiti divljanje po našim čulima je "umetnost-po-ukusu-naroda", i... duga bi to lista bila kada bih nastavio... da sada ne razglabam još i javne medije koji nas upetljavaju ko pile u kučine, i njihovo poltronstvo i podilaženje "volji narodnih masa"...

Nema nikoga da uzvikne "CAR JE GO!" - da bar počnemo stvari nazivati pravim imenima, bio bi to jedan mali iskorak za nas, a veeeeliki za buđenje naše svesti i savesti.

Srbijo na brdovitom Balkanu - šta je tebi, dođi sebi!

VOSTANI SERBIE, DUGO SI SPAVALA...

Ja

pre 6 godina

Dragi nas Filipe,naravno da moze neko da promeni a svi mi znamo i ko.Dok ubice tvog brata prolaze sa nanogicom, cela jedinica Niske policije je uveliko na sudjenju i cenim da ce popiti po par godina za ogrebotinicu nanetu Njegovom bratu jer kao i sve ostalo ovde, ne postoji pravilo jednakosti.Tvoj brat nazalost ne vredi ni blizu njegovog a bol tvoje porodice nije ni priblizan bolu koji je Njegov brat trpeo nakon dve cuske verovatno posteno zasluzene.
Zato ja zivim u inostranstvu od skoro i kunem svaki dan sto ne mogu da se vratim a zelim i te kako and ali se bojim za svoga maloletnog sina da kojim slucajem ne prodje kao tvoj cenjeni brat.To je tuga danasnje Srbije

Komša

pre 6 godina

Nije se dogodilo preko noći.Ništa se ne dešava preko noći.Kao što je Hitler u Nemačkoj uzeo vlast podilazeći narodu tako su horde nasilnika našle način da njihovo ponašanje postane sve prihvativije.Reakcija društva je bitna.
Pomenuo sam u komentarima slučaj iz 1986. god - prvi medijski ispraćen slučaj grupnog nasilja.Grupa klinaca bije vršnjaka na sred školskog dvorišta zbog lopte.Naravno,lopta je izgovor- biju ga oz zabave.Dečko(sportista,vaterpolista ostaje bez slezine).Birna reakcija javnosti,rasprave na teritoriji cele SFRJ i za teške telesne povrede dobijaju 3 do 5 godina.Svi učesnici.
To je bilo vreme kada su gledali "Paklenu pomorandžu" i oduševljavali se,kada su navijačke grupe imale tek par takvih ekipica koje su bile više huliganska pojava nego organizovana sekta kao sad.
I šta se vremenom dešava.Počinjemo da okrećemo glavu,neki počinju da tolerišu jer su se sukobili sa Hrvatima npr. pa su kao naši (nekome korisni) ,onda je polovini Srbije prihvatljivo kad navijači jednog kluba ubiju ili osakate navijača drugog (jer su "naši) ,onda obrnuto (jer , "kako su oni onda"). E,onda su došli po nas - svuda možeš da budeš prebijen.U saobraćaju,školi,na utakmici,u provodu...na putu iz škole ili sa posla...odneo djavo šalu.Nije Miloševićevo vreme izmislilo horde - dalo im je poentu postojanja.Dozvolilo om da postanu korisni.Da postanu "naši". A njima je samo to trebalo - priznanje,status,objašnjenje zašto to rade...

Sreten

pre 6 godina

Treba imati i razumevanja. Drzava uci mlade ljude da je nasilje tradicionalna srpska vrednost, a "igraonice" oko Sarajeva i Srebrenice su odavno zatvorene. Pa moraju deca do 36 godina negde da se istutnje.

James

pre 6 godina

@ Goran
Gorane bez namere da vredjam ali vecu kolicinu gluposti i totalno pogresnog razmisljanja ja u zivotu nisam procitao ! U vasem komentaru SVE je pogresno ali bas SVE ! Ako ti neko bude izgazio sina na smrt, ili brata, ili silovao sestru, ili tebe nalupao, kada posle sudjenja izadju na uslovnu ili setaju sa nanogicom i smeju ti se u lice, vrati se ovde i pricaj kako smo nebeski narod i slicne baljezgarije ! Srbija je nista manje nego pakao za dobre i normalne ljude, ovde ne valja NISTA ! Ovde se bedno zivi, medjuljudski odnosi su na nikad manjem nivou, korupcija i kriminal su od dna do vrha u svim segmentima drustva , bahati i bezobrazni, prevaranti na sve strane, dobri ljudi beze ili su se povukli skroz !

Geometar

pre 6 godina

NEMA KO DA KAZE STANI! 92' sam bio jednom gradu u Bosni. Grupa od 20ak mladih pretpostavljm Hrvata. Resila da doprinese borbi tako sto ce nalupati nekog Srbina. Okruzili su me , branio sam se ali posle par udaraca zavrsio sam na podu, Pocelo je sutiranje, pokusavam , ne ide, ne mogu da pobegnem. Pomislio sam da mi je jedini spas ako se pretvaram da sam gotov. To sam uradio , posle nekoliko udaraca neko je uzviknuo, "Stanite j.b.te ubismo ga" To mi je bio spas, zastali su ,video sam "rupu" i poceo da bezim. Zamislite u ratu pored verske, nacionalne , politicke i ostalih nertpeljivosti, bilo je ljudi sa savešću da kazu STANI, vise nema ili ih je premalo.HVALA COVEKU SA SAVEŠĆU

Matematicar

pre 6 godina

Sudovi, tuzioci i svakodnevno promovisanje nasilja u medijma (tabloidima i nazovi televizijama) snose najvecu odgovornost. Zeludac nam se prevrce od kolicine sunda i nasilja u medjima! Dosta vise skaradnih likova zarad nekog tiraza! Ljudi gledaju i upijaju to kao sasvim nirmalan model ponasanja, a sudovi i institucije to ne kaznjavaju!

Malteska Pudla

pre 6 godina

(goran, 20. jul 2017 13:37)

Vecu kolicinu gluposti na jednom mestu odavno nisam procitao. SVE plemenito, pametno i vredno iz ovog naroda odavno je van granica ove zemlje. Ostao je uglavnom sljam i korov, i naravno manji deo onih koji se nisu snasli da odu ali vrebaju priliku za to.
A vladtodrzce i foteljase bas briga za to. Puna su im usta nataliteta, bele kuge, kako zadrzati mlade. A u praksi rade bas sve ono sto tera mlade ljude odavde: srozavaju standard, unistavaju prosvetu, kao kulturu nude najveci kic i sund (farma, parovi..)...
Ova zemlja polako ali sigurno ide ka nestanku. Ali zasto bi njih to zanimalo?! Njihovi potomci ionako nece da budu Srbi. Sa opljackanim parama koji su im ocevi obezbedili, bice Svedjani srpskog porekla, Amerikanci srpskog porekla, Scajcarci...

Svedok s'lica mesta

pre 6 godina

na Happy televiziji je Marić narednog dana napravio emisiju sa 3 huligana o tome kako nas Ameri mrze i da su ovi momci nevini...dovoljno

GRIFON

pre 6 godina

Gospodine Čoloviću, iskreno me je dirnuo Vaš tekst i slažem se u potpunosti sa Vašim stavom. Žao mi je Vašeg brata i svih ljudi koji na ovakav način izgube život, tj. kada im ga rulja "divnih" mladića uzme! Siguran sam da niste imali zadnjih namera jer praktično dirate u srž problema svih, pa i ovog našeg srpskog društva. Nije slučajno da se ovakav vid nasilja toleriše od strane vlasti, jer je bitna poluga upravljanja srednjim slojem građana, pogotovo onim koji uvek jeste kritičan prema životu i vlastodršcima. Rascepkali su naše glasove na pojedinačne krike, boli, muke i jad...

Marija

pre 6 godina

najgore u nasoj drzavi je sudstvo. ali najgore. dok se to ne resi nista ne moze da krene na bolje. vidi se to po strancima koji dodju da rade kod nas. prvo su zgrozeni, onda im se svidi, a onda postanu 10x gori muljatori od nasih. a kad dodje vreme za premestaj-nece da idu. znaci nije u pitanju mentalitet, nego sto taj neki nemac ili svajcarac zna sta ce mu se desiti ako prekrsi zakon i zato to i ne radi tamo. a kad vidi da ovde maltene nista nije zakonski kaznjivo ili bar ne u nekoj adekvatnoj meri, relativno brzo se adaptira, narocito ako je on taj koji krsi zakon.

since94

pre 6 godina

Generacije koje sada imaju 17-21 godinu, imao sam prilike da vidim u Grckoj. Sirenje nacionalizma, mrki pogledi, bez kulture, ne znaju kako da se opuste na odmoru. Umesto da se zezaju, jure devojke oni samo sebi prave probleme. To su isprani mozgovi svakakvim nacinalistickim smecem koje im svakodnevno pune u glave, drzava, huligani.

Andreja

pre 6 godina

Zalosno je to sto je pojedinac nemocan pred korumpiranim sistemom.Ne mogu da shvatim sudije koje ovako postupaju.4 god.je proslo od veoma jasnog slucaja.Sto vise vremena prodje manje su sanse za vecu kaznu.Izgubice se dokazi,nestace svedoci i sl.Nekom ce prekipeti,pojavice se osvetnici svih zrtava.Ponekad pomislim da je to jedini izlaz,neko ko ce stihijski tamaniti sve ovakve ubice koji dobiju samo nanogicu ili izadju na slobodu poale god.dana zatvora.

kolateralna šteta

pre 6 godina

Filipe, strašno je izgubiti brata, pogotovo na takav način. Čovek je samo zver u odeći ako nema morala. Za one bez morala postoji zakon i strah od kazne. Strože kazne za maloletničku delinkvenciju su prvo što bi država morala da uvede, i to za oba roditelja, još od nižih razreda. Agresivce na stub srama. Neka nauče da se kontrolišu. Neka šutiraju loptu umesto druge dece. A ne, dečja prava, a obaveza nigde.

b

pre 6 godina

Srbija je napredno propala. Ne postoji kaznena politika, a uz to sve je napredno korumpirano i izrazita je negativna selekcija.

Svi normalni odlaze. Bežite zbog dece svoje, ne treba nam rat.

dr

pre 6 godina

Problem je ocigledno pravosudje- korumpirano, zavisno od uticaja politicara- stranackih licnosti. Kako inace objasniti ovoliki kriminal i bahatost primitivaca?

ko jel ja

pre 6 godina

Neka svako u Srbiji sam proba da bude malo bolji. Sudija neka zabiberi najvise kazne nasilnicima, doktor neka bude ljubazniji i savesniji, sluzbenik nasmejaniji i predusretljiviji, policajac usluzniji i efikasniji, ucitelj posveceniji deci. Sve sto se radi u zivotu treba raditi maksimalno moguce dobro i ne biti pokvaren, bez obzira na zaradu. Kada veci deo Srbije bude radio tako, zivece u drzavi koje se nece stideti. Ko otaljava posao vecno ce biti u čabru.

stanislav

pre 6 godina

Nema tu nikakvog čuda. Srbiju su potpuno preuzeli primitivci, sileđije i ludaci. Jedino što je važno je da se u teretani nabace mišici a za žene da se botoksom naduje sve što može.
Pa i tako naduvani napadaju u čoporima kao psi. Nikada jedan sam.
A našem društvu ovakav sastav (obično uz to i neobrazovan) društva savršeno odgovara. Njima se lako manipuliše kao svim primitivcima, lako ih je napujdati na bilo koga i to svi koriste - političari, lopovi "biznismeni", nacionalisti...
Dokle god nam je ovakva država biće ovako. Nije važno što je čopor mučki ubio čoveka - oni su "naši". A ko ste to vi pa su "vaši". Moji nisu i ne bih želeo ni da ih imam igde u blizini.
Oni su kukavičke ubice. I ako to priznamo - mozda ćemo krenuti pravim putem.

Al se nekad dobro

pre 6 godina

Pravdu morate uzeti u svoje ruke. Od sistema i drzave ocekujte samo namete.
Ja sam to shvatio sa 15 a sad imam 40 godina.
Kad tako postavite stvari da od drzave imate samo namete i poreze, onda ce vas i besplatne akcije obradovati jer ih niste ocekivali.
Od politicara i ljudi na vlasti zelim samo da ne zapicinju rat, zato mi i nije bitno ko je na vlasti.
Ako ga zapocnu prvo idem u njihovu kucu da se "objasnimo" a vec dam pikirao 4 NS politicara, znam sve o njima i gde zive i ko su im deca.

Prema tome:

Ne diram nikog.
Ne interesuje me niko.
Ako me budu zvali i dirali bolje im je da se odreknu drzavljanstva i napuste zemlju.
Sve dazbine placam redovno.

ssss

pre 6 godina

@warriorsi
Ajde da prelistamo. U većini slučajeva to je slučaj tzv gangova (na NYC mislim). Kriminal svuda postoji, ali se ne kažnjava svuda. Kod nas pogotovo ne. Pa u USA je jedan Michael Phelps bio u pritvoru jer je vozio pijan, i još je morao javno da se pokaje i izvini jer je dao loš primer mladima. Ne lupaj gluposti molim te, ovde zakon već predugo ne postoji i štiti sve te siledzije, "splavarose", Ostrog istetovirane srbende itd itd..

TT001

pre 6 godina

Sta se to desava u Srbiji?!?
(LondonCalling, 20. jul 2017 11:37)
Negiranje svega onog sto se radilo u susedstvu devedeseth, nesuceljavanje sa zlocinima i zlocincima iz svojih redova, pravljenje od isih nekakve heroje i uzore za mlade narastaje... I sve to kombinovano s bedom i jadom u kom zivimo, kriminalom od najvisih drzavnih instanci pa sve do najsitnijih ulicara... Bolje je biti huligan i diler u Srbiji danas, nego dobar ucenik u skoli.
Uzori su zlocinci i koljaci raznorazni Mladici, Karadzici, Draze, Seselji i sl. a Tesle, Pupini, Nusici su budale.
Eto to se desilo i jos se desava.

Cobra

pre 6 godina

I kako sad sačuvati svoju decu od ovakvih stvari. Da se ne nađu na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Pa svi kao i oni su željni izlazaka i provoda, a ne sedenja kod kuće. Pa i mi smo izlazili, kako im zabraniti, a sa čuvat ih. Život je pred njima, a treba ga žoveti.

ivan damjanovic

pre 6 godina

Prvo hvala Marku M sto mi je skratio tekst:) Samo da dodam da sam pobegao tek ove godine iz Srbije i jedva da sam shvatio sta sam izbegao. Jos uvek ne shvatam da sam slobodan, da mogu da zivim bez stega koje sam osecao u Srbiji. Vecina ljudi u zemlji koja sebe naziva Srbija je u svom zatvorenom svetu koji je otrovan tokom 90ih i nece se izleciti skoro. To nema veze sa sudovima , advokatima, lekarima... to ima veze sa svima zivima tamo. Instant je sve u Srbiji postalo. Nista ne vredi i niko nikog ne ceni vishe. Ko to ne vidi, nece da vidi jer se boji. Ko to vidi, ne znam sta ceka!

Simon le Bon

pre 6 godina

Da li nam je društvo u celini, poimanje ljudskosti, viteštva i plemenitosti kompletno devastirano, razbijeno i uništeno? Jeste, apsolutno. Da li smo kao nacija potpuno propali u domenu čestitosti, poštenja i empatije? Jesmo, apsolutno. Da li nam državu, pravosudne funkcije, najviše državne institucije vode nedorasli, nemoralni, bahati i nepismeni, po principu negativne selekcije ? Da, apsolutno. Da li nam decu vaspitavaju emisije na tv-u koje propagiraju i idealizuju kriminalce, pevaljke, starlete-prostitutke? Da, apsolutno. Da li nam deca više ne odrastaju uz deke i bake, uz Branka kockicu i Belamija, uz puno ljubavi, razumevanja i tolerancije za drugog i drugačijeg ? Da, apsolutno. Da li ne možemo finansijski da doguramo do 10-tog u mesecu, da li toj našoj deci ne možemo da priuštimo ni najosnovnije kako bi postali časni i pošteni ljudi, jer su nam primanja jadna i bedna? Da, apsolutno. Da li smo svakodnevno isfrustrirani i nervozni jer smo svesni da sami ne možemo ništa da promenimo, da li nas taj osećaj celodnevno izjeda iznutra i ne možemo da ga se oslobodimo? Da, apsolutno. Da li smo kao nacija bili u izolaciji od ostatka sveta celu jednu deceniju, da li smo imali i doživeli više ratnih dešavanja, smrti, razaranja, bombi i klanica? Da, apsolutno. Rezultat je stao u ovih 20 sekundi brutalnog gašenja jednog mladog života... To je rezultat svih nas i treba da se konačno zapitamo ko smo...

asmir

pre 6 godina

Ako je javnost stalno na strani ubica a protiv žrtava jasno je koje će biti posljedice i kakvo će biti društvo. Šta siješ to žanješ.

Sale

pre 6 godina

Sve što je napisano je istina. U zemlji Srbiji su agresija, bahatost i primitivizam odavno postali obrasci ponašanja velike većine, što je i razumljivo, jer se Srbija već dve decenije pretvara u klasičnu idiokratiju. Obrazovani, pametni i normalni odlaze i što neko reče ovo i jeste neka realnost polupismene i primitivne sredine. To je jedan problem, a odgovor na pitanje zašto država toleriše, odnosno zašto kriminalci ne leže u zatvorima, već šetaju po ulicama, odgovor je veoma jednostavan. Shvatite da nema više mesta u srpskim zatvorima, koliko god to smešno zvučalo. Kapaciteti su jednostavno prebukirani i to odavno, tako da sudovi na robiju šalju samo učinioce najtežih krivičnih dela. Na žalost tim delima se često ne smatraju razbojništva, teške telesne povrede, nasilnička ponašanja, pa čak ni sva ubistva. Suština je dakle u tome što se sa osuđenima nema gde, pa ih moraju puštati na slobodu, jer je u svakom srpskom zatvoru bar 50 % više zatvorenika nego što je predviđeno. Srbiji realno fali 2-3 nova zatvora i kada to bude, tek onda možemo pričati o nekoj ozbiljnijoj borbi protiv kriminala. Ovako kako je sada potrebno je da silujete maloletnicu (poželjno ispod 13 godina), a nakon toga da je zapalite, pa da izvesno završite u zatvoru. Svi ostali se možda i izvuku.

tt

pre 6 godina

To su modeli ponasanja koje propalo drustvo tolerise, cak i propagira. Podsetimo se da se i nas predsednik javno hvali da se kao pripadnik navijaca tukao.

Miro

pre 6 godina

Vrlo lijepo napisano po mom mišljenju; saosjećam sa tvojim bolom i dijelim tvoje mišljenje o razlozima ovih problema. Dodao bih da su razlozi agresivnosti takodje u nekritičnom i neprincipijelnom prihvaćanju Zapadnih trendova: tetovaže, opsjednutost fizičkim izgledom, celebriti kultura (silikoni) narkomanija, i generalna agresivnost koja je na Zapadu prouzrokovana otudjenošću i za koju sam se uvijek nadao da se neće pojaviti u našim krajevima! Takodje sam primjetio trend u srpskim medijima ovih dana da se piše protiv Grčke! Kao: "Mi smo kolijevka demokratije za Grčku" i slični sramni i neodgovorni napisi. Sa ovakvim stavom ne mislim da ćemo steći mnogo simpatija!

Bravo care

pre 6 godina

Uvek za ovakve balvane imamo opravdanja, jao jadni oni, pa nisu hteli, pa kuku njihovim roditeljima..u zatvor i to na tešku robiju...pa da drugi dva put razmisle kad će, kako će i zbog čega će se naći na pogrešnom mestu u pogrešno vreme....

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Televizija i ostala propaganda snose sa politicarima najviše krivice za ovakvo stanje. Naravni da pravosudje ima veliku odgovornost. Naša se nacija puno puta obrukala pred svetom sa lošim ponašanjem pojedinaca ili grupa . Zasto se na tv i radiju svaki dan ne daju primeri poštenih i dobrih ljudi ( hvala bogu ima takvih dosta ). Dosta je bilo da se kriminalci hvale i da se pokazuju kao primeri. DOSTA. Dosta je divljaka na stadionima i sportskim manifestacijama gde mladi gledaju loše primere i identifikuju se ! Ima posla puno da se to resi!!

Ajte molim Vas

pre 6 godina

Da uspemo za pocetak da odvojimo medije na informativne i tabloidno/zabavne. Primereno tome treba da slede kazne, ako se izjasnjavate kao informativni mediji a pisete neistinite ili propagandne tekstove, kazna je minimalno 20 000€ ili tiraz puta 5€, pa sta ispadne vise. Mislim da je to osnova od koje mozemo poceti sa kulturom izrazavanja, a posle toga redom. Ali dzabe pricam, mi ne mozemo da uvedemo imovinske karte punoletnih gradjana vec 17 godina! Tako pevaljke, politicari i kriminalci lagano trose svoj ilegalno steceni novac a nama ostalima se broje krvna zrnca!

LIR

pre 6 godina

RAJNA, bez uvrede ali komentar vam je povrsan. Donekle tacan ali zanemarivati 90te u stanju nacije je ignirisati jednu epohu iskrivljenih vrednosti koja jos traje i trajace jer se niko i ne trudi da je raskrinka...od drustva do roditelja...taj nacin misljenja koji je izrodio razne "heroje" iz 90tih i dans ih isti nacin razmisljanja i dalje nedri, uz sve ostalo sto ste pomenuli naravno. Nikada ovo drustvo nije rascistilo kvalitetno sa duhom 90tih i dalje se revitalizuje pravda negira objasnjava...taj duh se prenosi na mlade...opet uz sve ostalo.

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Srbija je dno, ali hajde da prelistamo crne hronike Pariza, Milana, Moskve, New Yorka, Madrida... Ovo nije iskljucivo posledica socijalno/drustvenog kolapsa ove zemlje, vec sistema u koje se ucaurio svet. Kapitalizam i beskropuloznost njegovih hodnika stvarnosti je ugusilo solidarnost, empatiju, zdravorazumsku postavku stvari, a donelo oportunizam, demagogiju, pragmaticnu manipulaciju, nasilje na svim nivoima.
Najgore od svega je to sto je ta odluka svesno donesena, jer, zapravo, to je u biti coveka.

Sreten

pre 6 godina

Drzava koja brani ovakve likove,koji su u stanju da cine takve stvari,treba da zba da to vodi u haos i da ce ljudi pre ili kasnije uzeti pravdu u svoje ruke.A to je tek zacarani krug i vracanje u plemensko drustvo.

goran

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.

Vladan Rovcanin

pre 6 godina

Sve ovo sto ste naveli je gorka surova istina!!!
Politicari su glavni i jedini krivci!!! Sve su oni doveli do ovoga!!!
Od Milosevica, pa na ovamo u Srbiji je sve normalno nenormalno!!!

realno

pre 6 godina

nije to samo srbija. u pravu je neko kad kaze kapitalizam. to je sistem koji pravi zvijeri od ljudi. nije toga bilo u socijalizmu.
slazem se da kaznena politika treba biti znatno strozija, ali ni to ne bi puno promjenilo.
u sad je sistem kaznjavanja brutalan pa kriminal samo raste. gdje imate smrtnu kaznu tu ubistva samo rastu.
sto je drzava nemilosrdnija to su i ljudi.
toliko je nasilja i na medijima da ljudi gube senzibilnost.
kako mozete u sistemu gdje je normalno da drzava okupira drugu zemlju i ubija civile, ocekivati da ljudi budu humani.
to je isto da otac koji prebija zenu i djecu svako vece kad se napije, ocekuje od djeteta da bude graciozni pijanista..

Kibo

pre 6 godina

Nedostaje srpskom narodu svest o mnogim stvarima koje se desavaju u drustvu. Lako smo potkupljivi i ne volimo svoju zemlju. Jednostavno je to sustina svega sto nam se desava. Samo bih dodao jedan primer. Roditelji usmeravaju svoju decu da upisu srednje skole kako bi im to bila odskocna daska da odu u inostranstvo. Znaci od 15 godine spremamo decu da odu odavde. Ovim je sve teceno.

Neverovatno je kako ljudi rezonuju, bez grama logike i savesti

pre 6 godina

sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

Prijatelju, ti ako tako razmisljes i tako gledas na takve dogadjaje onda ti i nije mesto na vrhu i na dnu si sa kog ne mozes da se iscupas. Znaci, ne osudjuje se ovde citav narod, vec ubice koje su pripadnici tog naroda. I za takve nema opravdanja, samo zato sto su Srbi. Problem je sto ih ima i previse u ovom malom narodu, a sto drzava i drustvo gaje i potpomazu takvo devijantno ponasanje. Na primer stavovima koji su poput tvog, pravdanjem neceg loseg koristeci vrline naroda, vere, ili bilo cega drugog. Znaci ko je ubica, ubica je i nikakva olaksavajuca okolnost za njega ne sme da postoji da bi se u buducnosti smanjio potencijalni broj istih. Sve dok to sto urade nema adekvatnih sankcija i osuda broj ljudi koji ce se odluciti na to da nekog mlate dok ne izdahne ce biti sve veci. Ko moze da ti garantuje da i sam neces tako proci. Samo me zanima da li bi tada rekao ma umlatili me, ali mi smo narod voljan da pomaze drugima, pa i ako su me izgazili nije to greh toliki...

goran

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.

warriorsi jos od marculjonisa

pre 6 godina

Srbija je dno, ali hajde da prelistamo crne hronike Pariza, Milana, Moskve, New Yorka, Madrida... Ovo nije iskljucivo posledica socijalno/drustvenog kolapsa ove zemlje, vec sistema u koje se ucaurio svet. Kapitalizam i beskropuloznost njegovih hodnika stvarnosti je ugusilo solidarnost, empatiju, zdravorazumsku postavku stvari, a donelo oportunizam, demagogiju, pragmaticnu manipulaciju, nasilje na svim nivoima.
Najgore od svega je to sto je ta odluka svesno donesena, jer, zapravo, to je u biti coveka.

realno

pre 6 godina

nije to samo srbija. u pravu je neko kad kaze kapitalizam. to je sistem koji pravi zvijeri od ljudi. nije toga bilo u socijalizmu.
slazem se da kaznena politika treba biti znatno strozija, ali ni to ne bi puno promjenilo.
u sad je sistem kaznjavanja brutalan pa kriminal samo raste. gdje imate smrtnu kaznu tu ubistva samo rastu.
sto je drzava nemilosrdnija to su i ljudi.
toliko je nasilja i na medijima da ljudi gube senzibilnost.
kako mozete u sistemu gdje je normalno da drzava okupira drugu zemlju i ubija civile, ocekivati da ljudi budu humani.
to je isto da otac koji prebija zenu i djecu svako vece kad se napije, ocekuje od djeteta da bude graciozni pijanista..

London

pre 6 godina

Ima jedno objašnjenje za sve što se dešava u Srbiji i što njeni građani rade van nje, i ono je vrlo jednostavno: Srbi, kao nacija, ili građani Srbije kao grupa ljudi koja živi u istoj državi, ne mogu bolje od ovoga. Ovo što danas imamo je intelektualni, nacionalni i državotvorni plafon ove grupe od sedam miliona ljudi.

Sreten

pre 6 godina

Treba imati i razumevanja. Drzava uci mlade ljude da je nasilje tradicionalna srpska vrednost, a "igraonice" oko Sarajeva i Srebrenice su odavno zatvorene. Pa moraju deca do 36 godina negde da se istutnje.

MarkoM

pre 6 godina

Drzava je propala onog trenutka kad su sve devojke htele da budu Ceca a decaci Arkan.....odrastao sam u tom okruzenju, ovi mladji su samo nastavak toga ....stari nisu uspeli da sacuvaju normalan kurs Srbije i da krenemo za Cesima, Slovacima, Madjarima....ne, nas je DB zarobio i napravio je konc logor u sred Evrope. Poticem iz patrijarhalne patriotske, tradicionalne i religiozne srpske porodice. Sve nase vrednosti su izvrgnuli ruglu i sprdacini zadnjih 30 godina, iskarikirali su nas u nase ime i namerni nam ogadili svaku pomisao na nase svetinje i cast. Nismo bili svesni toga dok su to radili, nismo sprecili, oni su uzeli sve stranke i skj i "opoziciju" uvaljali nas u blato, i ispiraju mozak i mladima. Ja sam zavrsio s tim, moji su bili naivni, a mene su oterali u gradjane sveta, i nista mi vise ne znaci drzava ni nacija. Cao zdravo braco, mi smo izgubili dusu kad smo dozvolili da nam najbolje sve izgine u 2 svetska rata. Nema oporavka od toga. Ostala je nacija cergara, secikesa i razbojnika pod slavnim imenom i prosloscu.

RAJNA

pre 6 godina

Neko reče posledica devedesetih,nije baš tako ,ovi se nisu ni rodili tada ili su bili deca.Ovo je posledica parova,farmi i velike braće,veličanja kriminalaca i starleta,svakodnevnog agresivnog nastupa predsednika,koji se stalno verbalno obračunava sa nekim,najgoreg primitivizma u Skupštini.Ovo je danak nekažnjavanja huligana svake vrste,ovde možete ubiti Tatona i dokazivati da je sam odgovoran za svoju smrt,možete zgaziti dete na pešačkom ,nju proglasiti ludom a ubicu žrtvom.Ovde je nasilje ne samo dozvoljeno i nekažnjeno nego legalno.A onda kad se ovako nešto desi u tuđoj zemlji mi prosto zbunjeni.

TT001

pre 6 godina

Sta se to desava u Srbiji?!?
(LondonCalling, 20. jul 2017 11:37)
Negiranje svega onog sto se radilo u susedstvu devedeseth, nesuceljavanje sa zlocinima i zlocincima iz svojih redova, pravljenje od isih nekakve heroje i uzore za mlade narastaje... I sve to kombinovano s bedom i jadom u kom zivimo, kriminalom od najvisih drzavnih instanci pa sve do najsitnijih ulicara... Bolje je biti huligan i diler u Srbiji danas, nego dobar ucenik u skoli.
Uzori su zlocinci i koljaci raznorazni Mladici, Karadzici, Draze, Seselji i sl. a Tesle, Pupini, Nusici su budale.
Eto to se desilo i jos se desava.

Malteska Pudla

pre 6 godina

(goran, 20. jul 2017 13:37)

Vecu kolicinu gluposti na jednom mestu odavno nisam procitao. SVE plemenito, pametno i vredno iz ovog naroda odavno je van granica ove zemlje. Ostao je uglavnom sljam i korov, i naravno manji deo onih koji se nisu snasli da odu ali vrebaju priliku za to.
A vladtodrzce i foteljase bas briga za to. Puna su im usta nataliteta, bele kuge, kako zadrzati mlade. A u praksi rade bas sve ono sto tera mlade ljude odavde: srozavaju standard, unistavaju prosvetu, kao kulturu nude najveci kic i sund (farma, parovi..)...
Ova zemlja polako ali sigurno ide ka nestanku. Ali zasto bi njih to zanimalo?! Njihovi potomci ionako nece da budu Srbi. Sa opljackanim parama koji su im ocevi obezbedili, bice Svedjani srpskog porekla, Amerikanci srpskog porekla, Scajcarci...

Ничим изазван

pre 6 godina

Моје саучешће за Федора. Свака подршка за текст. Потписујем сваки ред. Доста је више насилника и релативизације.

Al se nekad dobro

pre 6 godina

Pravdu morate uzeti u svoje ruke. Od sistema i drzave ocekujte samo namete.
Ja sam to shvatio sa 15 a sad imam 40 godina.
Kad tako postavite stvari da od drzave imate samo namete i poreze, onda ce vas i besplatne akcije obradovati jer ih niste ocekivali.
Od politicara i ljudi na vlasti zelim samo da ne zapicinju rat, zato mi i nije bitno ko je na vlasti.
Ako ga zapocnu prvo idem u njihovu kucu da se "objasnimo" a vec dam pikirao 4 NS politicara, znam sve o njima i gde zive i ko su im deca.

Prema tome:

Ne diram nikog.
Ne interesuje me niko.
Ako me budu zvali i dirali bolje im je da se odreknu drzavljanstva i napuste zemlju.
Sve dazbine placam redovno.

Sale

pre 6 godina

Sve što je napisano je istina. U zemlji Srbiji su agresija, bahatost i primitivizam odavno postali obrasci ponašanja velike većine, što je i razumljivo, jer se Srbija već dve decenije pretvara u klasičnu idiokratiju. Obrazovani, pametni i normalni odlaze i što neko reče ovo i jeste neka realnost polupismene i primitivne sredine. To je jedan problem, a odgovor na pitanje zašto država toleriše, odnosno zašto kriminalci ne leže u zatvorima, već šetaju po ulicama, odgovor je veoma jednostavan. Shvatite da nema više mesta u srpskim zatvorima, koliko god to smešno zvučalo. Kapaciteti su jednostavno prebukirani i to odavno, tako da sudovi na robiju šalju samo učinioce najtežih krivičnih dela. Na žalost tim delima se često ne smatraju razbojništva, teške telesne povrede, nasilnička ponašanja, pa čak ni sva ubistva. Suština je dakle u tome što se sa osuđenima nema gde, pa ih moraju puštati na slobodu, jer je u svakom srpskom zatvoru bar 50 % više zatvorenika nego što je predviđeno. Srbiji realno fali 2-3 nova zatvora i kada to bude, tek onda možemo pričati o nekoj ozbiljnijoj borbi protiv kriminala. Ovako kako je sada potrebno je da silujete maloletnicu (poželjno ispod 13 godina), a nakon toga da je zapalite, pa da izvesno završite u zatvoru. Svi ostali se možda i izvuku.

Miro

pre 6 godina

Vrlo lijepo napisano po mom mišljenju; saosjećam sa tvojim bolom i dijelim tvoje mišljenje o razlozima ovih problema. Dodao bih da su razlozi agresivnosti takodje u nekritičnom i neprincipijelnom prihvaćanju Zapadnih trendova: tetovaže, opsjednutost fizičkim izgledom, celebriti kultura (silikoni) narkomanija, i generalna agresivnost koja je na Zapadu prouzrokovana otudjenošću i za koju sam se uvijek nadao da se neće pojaviti u našim krajevima! Takodje sam primjetio trend u srpskim medijima ovih dana da se piše protiv Grčke! Kao: "Mi smo kolijevka demokratije za Grčku" i slični sramni i neodgovorni napisi. Sa ovakvim stavom ne mislim da ćemo steći mnogo simpatija!

Ja

pre 6 godina

Dragi nas Filipe,naravno da moze neko da promeni a svi mi znamo i ko.Dok ubice tvog brata prolaze sa nanogicom, cela jedinica Niske policije je uveliko na sudjenju i cenim da ce popiti po par godina za ogrebotinicu nanetu Njegovom bratu jer kao i sve ostalo ovde, ne postoji pravilo jednakosti.Tvoj brat nazalost ne vredi ni blizu njegovog a bol tvoje porodice nije ni priblizan bolu koji je Njegov brat trpeo nakon dve cuske verovatno posteno zasluzene.
Zato ja zivim u inostranstvu od skoro i kunem svaki dan sto ne mogu da se vratim a zelim i te kako and ali se bojim za svoga maloletnog sina da kojim slucajem ne prodje kao tvoj cenjeni brat.To je tuga danasnje Srbije

JPR24

pre 6 godina

Mi smo jedan divan i plemenit narod na zalost svih vas koji pljujete,narod siroke duse koji ce pomoci svakome ko je u nevolji.Nas najveci problem je sto imamo usadjen gen za pravdu a ovim svetom vlada nepravda pa mi ispadamo krivi za sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

A da malo pogledas broj nasilja po glavi stanovnika ? Normalno da ce biti manje, ukupno, llad nas ima saka jada naspram neki po 50, 200 i vise miliona... E kad to pogledas, neke stvari ce ti biti jasnije. I nije ovde pitanje blacenje naseg naroda, vec auto kritika naseg drustva ! Koje moze da bude plemenito, kao i odbratno, kao i vecina drustava na ovoj planeti !
Ali za razliku od nekih drugih, nas sistem je u totalnom autu ! Prebijes nekog na smrt i setas se jos po gradu !! Ameri, sta god neko mislio o njima, ipak kad uhvate nasilnika ima da leti u zatvor direktno ! Da ne pricamo o osudama. Nije ni kod njih sve sjajno, naravno, ali ipak bolje reaguje sistem na takve stvari ! A sve dok mi budemo imali takve, koji misle da je kritika upucena od nasih ljudi ka nasem drustvu, narodu, ili pak drzavi, neka vrsta mrznje, nema nam spasa. Ko voli svoje, zna i da bude kritican !

Alan Ford

pre 6 godina

Bravo! I nisi sam! Važno je da se o ovom problemu govori. Posledice devedesetih koje su izgleda tek sad na vrhuncu uz moralnu, etičku i socijalnu devastaciju našeg, na žalost, izopačenog društva gde je vrlina zapravo mana!

Aleksandar

pre 6 godina

Srbija: Tuga, Beznadje, Propast, Robovlasnički radnički sistem, Sudstvo u službi teškog i organizovanog kriminala, Tajkunsko - Plačkaška ekonomija, Policija koja se plaši sopstvene senke... Bežite dok ste mladi i imate i snage i vremena da negde na boljem i civilizovanijem mestu izgradite svoj život i da ga proživite na dostojanstven način! Ja sam "pobegao" u svojim 40tim i evo me već petu godinu u Švajcarskim Alpima i gledam da ostanem ovde do kraja svog života a i nakon njega a na povratak u Srbiju gledam kao na neki Horor film. Srbija je ne zemlja i država nego " nedefinisana" divlja teritorija gde žive skoro pa robovi koje izrabljuju polu-ljudi, neo-divljaci i neo-fažisti! Policija+Sustvo+Tužilaštvo+Političari+Tajkuni+Strani Investitpri+Domaći Investitori+Sportske Organizacije+Elektronski i Pisani Mediji = Teroristička Organizacija koja ima za cilj uništenje i ono malo života koji je ostao u Srpskom narodu!

ivan damjanovic

pre 6 godina

Prvo hvala Marku M sto mi je skratio tekst:) Samo da dodam da sam pobegao tek ove godine iz Srbije i jedva da sam shvatio sta sam izbegao. Jos uvek ne shvatam da sam slobodan, da mogu da zivim bez stega koje sam osecao u Srbiji. Vecina ljudi u zemlji koja sebe naziva Srbija je u svom zatvorenom svetu koji je otrovan tokom 90ih i nece se izleciti skoro. To nema veze sa sudovima , advokatima, lekarima... to ima veze sa svima zivima tamo. Instant je sve u Srbiji postalo. Nista ne vredi i niko nikog ne ceni vishe. Ko to ne vidi, nece da vidi jer se boji. Ko to vidi, ne znam sta ceka!

Milan

pre 6 godina

Na zalost svih nas generacije nevaspitanih siledzija su dosle na scenu.U nasoj zemlji ne postoji vise nikakav moral i postenje.Sve se svodi na prevaru,izivljavanje nad slabijim od sebe i totalni raspad svih zakona .Svakodnevni zivot je pun neshvatljivih popustanja i uzmicanja pred siledzijskim ponasanjem na ulici,na poslu pred dzulovima koji su dosli u poziciju da maltretiraju kulturan svet.

rade

pre 6 godina

Sve je izvrnuto naopako u zemlji Srbiji i sve ružno predstavlja se kićenim imenima.

Tako su polugole prostitutke vrlo tražene "starlete", huligani i besprizorni drogeraši su "navijači", kriminalci i dileri droge, predvodnici divljih čopora su "vođe navijača" , nabildovani batinaši pilećeg mozga su "obezbeđenje" pitaj-boga-koga-ili-čega, razulareni ksenofobi i homofobi su "tatini-i-mamini-sinovi-ne-znam-šta-im-bi-nisu-oni-krivi", borci za napredno demokratsko društvo su "strani plaćenici", turbo dizel rialiti divljanje po našim čulima je "umetnost-po-ukusu-naroda", i... duga bi to lista bila kada bih nastavio... da sada ne razglabam još i javne medije koji nas upetljavaju ko pile u kučine, i njihovo poltronstvo i podilaženje "volji narodnih masa"...

Nema nikoga da uzvikne "CAR JE GO!" - da bar počnemo stvari nazivati pravim imenima, bio bi to jedan mali iskorak za nas, a veeeeliki za buđenje naše svesti i savesti.

Srbijo na brdovitom Balkanu - šta je tebi, dođi sebi!

VOSTANI SERBIE, DUGO SI SPAVALA...

LIR

pre 6 godina

RAJNA, bez uvrede ali komentar vam je povrsan. Donekle tacan ali zanemarivati 90te u stanju nacije je ignirisati jednu epohu iskrivljenih vrednosti koja jos traje i trajace jer se niko i ne trudi da je raskrinka...od drustva do roditelja...taj nacin misljenja koji je izrodio razne "heroje" iz 90tih i dans ih isti nacin razmisljanja i dalje nedri, uz sve ostalo sto ste pomenuli naravno. Nikada ovo drustvo nije rascistilo kvalitetno sa duhom 90tih i dalje se revitalizuje pravda negira objasnjava...taj duh se prenosi na mlade...opet uz sve ostalo.

Geometar

pre 6 godina

NEMA KO DA KAZE STANI! 92' sam bio jednom gradu u Bosni. Grupa od 20ak mladih pretpostavljm Hrvata. Resila da doprinese borbi tako sto ce nalupati nekog Srbina. Okruzili su me , branio sam se ali posle par udaraca zavrsio sam na podu, Pocelo je sutiranje, pokusavam , ne ide, ne mogu da pobegnem. Pomislio sam da mi je jedini spas ako se pretvaram da sam gotov. To sam uradio , posle nekoliko udaraca neko je uzviknuo, "Stanite j.b.te ubismo ga" To mi je bio spas, zastali su ,video sam "rupu" i poceo da bezim. Zamislite u ratu pored verske, nacionalne , politicke i ostalih nertpeljivosti, bilo je ljudi sa savešću da kazu STANI, vise nema ili ih je premalo.HVALA COVEKU SA SAVEŠĆU

ko jel ja

pre 6 godina

Neka svako u Srbiji sam proba da bude malo bolji. Sudija neka zabiberi najvise kazne nasilnicima, doktor neka bude ljubazniji i savesniji, sluzbenik nasmejaniji i predusretljiviji, policajac usluzniji i efikasniji, ucitelj posveceniji deci. Sve sto se radi u zivotu treba raditi maksimalno moguce dobro i ne biti pokvaren, bez obzira na zaradu. Kada veci deo Srbije bude radio tako, zivece u drzavi koje se nece stideti. Ko otaljava posao vecno ce biti u čabru.

Petar

pre 6 godina

Jel se neko pitao zasto Vucic "nema snage" da se bori protiv huligana, kao sto je sam rekao? Pa istrazite malo koje firme su odjednom pocele da prave ozbiljne poslove sa drzavom pa cete brzo doci i do firmi u vlastnistvu raznih vodja navijaca. B92 je uvek bio stub te vrste novinarstva, dajte opet insajder pa da narod vidi zasto ubice i kriminalci slobodno setaju i kakva je to jaka sprega sa politicarima.

Cobra

pre 6 godina

I kako sad sačuvati svoju decu od ovakvih stvari. Da se ne nađu na pogrešnom mestu u pogrešno vreme. Pa svi kao i oni su željni izlazaka i provoda, a ne sedenja kod kuće. Pa i mi smo izlazili, kako im zabraniti, a sa čuvat ih. Život je pred njima, a treba ga žoveti.

ssss

pre 6 godina

@warriorsi
Ajde da prelistamo. U većini slučajeva to je slučaj tzv gangova (na NYC mislim). Kriminal svuda postoji, ali se ne kažnjava svuda. Kod nas pogotovo ne. Pa u USA je jedan Michael Phelps bio u pritvoru jer je vozio pijan, i još je morao javno da se pokaje i izvini jer je dao loš primer mladima. Ne lupaj gluposti molim te, ovde zakon već predugo ne postoji i štiti sve te siledzije, "splavarose", Ostrog istetovirane srbende itd itd..

Marija

pre 6 godina

najgore u nasoj drzavi je sudstvo. ali najgore. dok se to ne resi nista ne moze da krene na bolje. vidi se to po strancima koji dodju da rade kod nas. prvo su zgrozeni, onda im se svidi, a onda postanu 10x gori muljatori od nasih. a kad dodje vreme za premestaj-nece da idu. znaci nije u pitanju mentalitet, nego sto taj neki nemac ili svajcarac zna sta ce mu se desiti ako prekrsi zakon i zato to i ne radi tamo. a kad vidi da ovde maltene nista nije zakonski kaznjivo ili bar ne u nekoj adekvatnoj meri, relativno brzo se adaptira, narocito ako je on taj koji krsi zakon.

Simon le Bon

pre 6 godina

Da li nam je društvo u celini, poimanje ljudskosti, viteštva i plemenitosti kompletno devastirano, razbijeno i uništeno? Jeste, apsolutno. Da li smo kao nacija potpuno propali u domenu čestitosti, poštenja i empatije? Jesmo, apsolutno. Da li nam državu, pravosudne funkcije, najviše državne institucije vode nedorasli, nemoralni, bahati i nepismeni, po principu negativne selekcije ? Da, apsolutno. Da li nam decu vaspitavaju emisije na tv-u koje propagiraju i idealizuju kriminalce, pevaljke, starlete-prostitutke? Da, apsolutno. Da li nam deca više ne odrastaju uz deke i bake, uz Branka kockicu i Belamija, uz puno ljubavi, razumevanja i tolerancije za drugog i drugačijeg ? Da, apsolutno. Da li ne možemo finansijski da doguramo do 10-tog u mesecu, da li toj našoj deci ne možemo da priuštimo ni najosnovnije kako bi postali časni i pošteni ljudi, jer su nam primanja jadna i bedna? Da, apsolutno. Da li smo svakodnevno isfrustrirani i nervozni jer smo svesni da sami ne možemo ništa da promenimo, da li nas taj osećaj celodnevno izjeda iznutra i ne možemo da ga se oslobodimo? Da, apsolutno. Da li smo kao nacija bili u izolaciji od ostatka sveta celu jednu deceniju, da li smo imali i doživeli više ratnih dešavanja, smrti, razaranja, bombi i klanica? Da, apsolutno. Rezultat je stao u ovih 20 sekundi brutalnog gašenja jednog mladog života... To je rezultat svih nas i treba da se konačno zapitamo ko smo...

Kibo

pre 6 godina

Nedostaje srpskom narodu svest o mnogim stvarima koje se desavaju u drustvu. Lako smo potkupljivi i ne volimo svoju zemlju. Jednostavno je to sustina svega sto nam se desava. Samo bih dodao jedan primer. Roditelji usmeravaju svoju decu da upisu srednje skole kako bi im to bila odskocna daska da odu u inostranstvo. Znaci od 15 godine spremamo decu da odu odavde. Ovim je sve teceno.

d

pre 6 godina

Nema se šta dodati nego samo potvrditi reči iz članka. Svih nas se to tiče, svako može biti žrtva i treba svi kolektivno da se osećamo odgovornim. Tužno je da i pored svega ljudi koji žele uređenu državu su izgleda u manjini i ne mogu da utiču na kreiranje politike. Šta nam onda preostaje... Ostaću ipak uporan u mojim nastojanjima i ubeđenjima, ostanite i vi, možda se ipak stvori kritična masa.

online

pre 6 godina

Dragi covece,na moju veliku srecu ne mogu da kazem da mi je poznata bol i tuga kada izgubis rodjenog brata ili sestru, .. ali zelim da znas da ja osecam veliki bes,razocaranje,nemoc, i sramotu sto sam drzavljanin ove zemlje! Zemlje u kojoj presuda
zavise od toga ko ti je tata , gde se "kradu" licne karte, i gde mozes
da ubijes coveka a da ti 3-4 godine setas gradom i "cekas" presudu.. gde se diplome kupuju,gde su minstri ljudi koji nisu iz struke, gde dva "mladja" brata haraju Beogradom i za sve se pitaju, gde bivsi predsednik ima diplomu nekog menadzera,gde ljudi naprave novi bulevar a na njemu putokaz za slepe
vodi pravo u banderu, gde voditeljka pregazi coveka na pesackom ali eto bio je star pa svejedno bi skoro umro, gde mafijasi sa poternica vode sportske klubove, Gde je gospodin inostranih poslova na vlasti vec 30 godina,gde au bivsi radikali demokrate, gde postoji novina kao sto je "informer" i televizija kao sto je "pink"..objavite mi komentar ako smete, jer ste i vi sa B92 bili nesto a vise niste!

U pogrešno vreme...

pre 6 godina

Sve češće čujem rečenicu: "našao se na pogrešnom mestu u pogrešno vreme". I mislim da je tu problem. I da je problem u svima nama koji je izgovaramo... moje dete je, nažalost, pre izvesnog vremena ni krivo ni dužno bilo žrtva nasilja privilegovanog krimosa - radnika obezbeđenja - policajca, jednom rečju čoveka po principu 3 u 1. I dobilo je od već gorepomenutog izvinjenje upravo ovom rečenicom/konstatacijom. Šta to izvinjenje znači? Znači da: nisam žrtva krimosa i psihopate (ili grupe istih) već sam se našao na pogrešnom mestu u pogrešno vreme (što u neku ruku opravdava i relativizuje njihovo nasilje i bahatost). Na nedužne ljude se stavlja neka vrsta krivice: što su se uopšte TAMO našli, šta ima da traže TAMO, što se nisu lepo sklonili kad su videli da je lud/pijan/nervozan?
E, fora je u tome da prestanemo da se sklanjamo, da se čujemo mi obični, normalni ljudi ili da bežimo koliko nas noge nose u neku uređeniju i izvesniju budućnost, bez nasilja prebildovanih patriota očupanih obrva, lakih ženski, turbo-folk kulture i otvorenih pisama.

parx

pre 6 godina

Problem je jos veci, jel kada posten covek uzme stvar u svoje ruke (ne znam ime coveka, kojem je lopov usao kroz prozor, on u strahu uzeo noz i izbo ga, braneci dete i zenu), ekspresno zavrsio u zatvoru, bez prava da se brani sa slobode. Pritisak okoline da ga puste, bio je veliki, ali ne znam da li su uspeli. Znaci zakoni vaze samo za postene. Kada bi objavili iskaz, da nema sudstva i policije, i da se sami branimo, malo bi se bahati zamislili pre nego sto krenu. Ovako, placamo sudstvo da se izivaljava nad postenima, jer drzava prakticno ne postoji i ne sme da dirne nikog ko moze da krene na nju.

D

pre 6 godina

Tuca ispred stadiona Partizana, covek lezi nepomican na zemlju, skacu mu po lobanji, apsolutno cela zemlja vidi taj snimak, a premijer izadje mrtav ladan i kaze ovaj nikog nije pipnuo, sto da ga privodimo? 3 dana nakon tuce svi pusteni iz pritvora, na internetu se pojavljuju novi snimci prebijanja istih rih ljudi. E to ti je taj sistem. Kad premijer izadje na pink i prica kako su ti momci nevinu. Samo primer, nije to do tih momaka, ima ih milion, a ovo je samo medijski ispraceno bilo. Mrzim zemlju u kojoj sam rodjen. Mrzim iz dna duse.

b

pre 6 godina

Srbija je napredno propala. Ne postoji kaznena politika, a uz to sve je napredno korumpirano i izrazita je negativna selekcija.

Svi normalni odlaze. Bežite zbog dece svoje, ne treba nam rat.

Andreja

pre 6 godina

Zalosno je to sto je pojedinac nemocan pred korumpiranim sistemom.Ne mogu da shvatim sudije koje ovako postupaju.4 god.je proslo od veoma jasnog slucaja.Sto vise vremena prodje manje su sanse za vecu kaznu.Izgubice se dokazi,nestace svedoci i sl.Nekom ce prekipeti,pojavice se osvetnici svih zrtava.Ponekad pomislim da je to jedini izlaz,neko ko ce stihijski tamaniti sve ovakve ubice koji dobiju samo nanogicu ili izadju na slobodu poale god.dana zatvora.

tt

pre 6 godina

To su modeli ponasanja koje propalo drustvo tolerise, cak i propagira. Podsetimo se da se i nas predsednik javno hvali da se kao pripadnik navijaca tukao.

stanislav

pre 6 godina

Nema tu nikakvog čuda. Srbiju su potpuno preuzeli primitivci, sileđije i ludaci. Jedino što je važno je da se u teretani nabace mišici a za žene da se botoksom naduje sve što može.
Pa i tako naduvani napadaju u čoporima kao psi. Nikada jedan sam.
A našem društvu ovakav sastav (obično uz to i neobrazovan) društva savršeno odgovara. Njima se lako manipuliše kao svim primitivcima, lako ih je napujdati na bilo koga i to svi koriste - političari, lopovi "biznismeni", nacionalisti...
Dokle god nam je ovakva država biće ovako. Nije važno što je čopor mučki ubio čoveka - oni su "naši". A ko ste to vi pa su "vaši". Moji nisu i ne bih želeo ni da ih imam igde u blizini.
Oni su kukavičke ubice. I ako to priznamo - mozda ćemo krenuti pravim putem.

bre

pre 6 godina

Sećam se tih likova ispred splava. Sve vreme su čekali nervozno da nekog prebiju. Kad prolaziš pored moraš da skloniš pogled a oni sve vreme drže stegnute šake u pesnice i gledaju ko će da bude malo arogantniji od gledanja u zemlju da ga srede.

GRIFON

pre 6 godina

Gospodine Čoloviću, iskreno me je dirnuo Vaš tekst i slažem se u potpunosti sa Vašim stavom. Žao mi je Vašeg brata i svih ljudi koji na ovakav način izgube život, tj. kada im ga rulja "divnih" mladića uzme! Siguran sam da niste imali zadnjih namera jer praktično dirate u srž problema svih, pa i ovog našeg srpskog društva. Nije slučajno da se ovakav vid nasilja toleriše od strane vlasti, jer je bitna poluga upravljanja srednjim slojem građana, pogotovo onim koji uvek jeste kritičan prema životu i vlastodršcima. Rascepkali su naše glasove na pojedinačne krike, boli, muke i jad...

since94

pre 6 godina

Generacije koje sada imaju 17-21 godinu, imao sam prilike da vidim u Grckoj. Sirenje nacionalizma, mrki pogledi, bez kulture, ne znaju kako da se opuste na odmoru. Umesto da se zezaju, jure devojke oni samo sebi prave probleme. To su isprani mozgovi svakakvim nacinalistickim smecem koje im svakodnevno pune u glave, drzava, huligani.

Svedok s'lica mesta

pre 6 godina

na Happy televiziji je Marić narednog dana napravio emisiju sa 3 huligana o tome kako nas Ameri mrze i da su ovi momci nevini...dovoljno

kolateralna šteta

pre 6 godina

Filipe, strašno je izgubiti brata, pogotovo na takav način. Čovek je samo zver u odeći ako nema morala. Za one bez morala postoji zakon i strah od kazne. Strože kazne za maloletničku delinkvenciju su prvo što bi država morala da uvede, i to za oba roditelja, još od nižih razreda. Agresivce na stub srama. Neka nauče da se kontrolišu. Neka šutiraju loptu umesto druge dece. A ne, dečja prava, a obaveza nigde.

dr

pre 6 godina

Problem je ocigledno pravosudje- korumpirano, zavisno od uticaja politicara- stranackih licnosti. Kako inace objasniti ovoliki kriminal i bahatost primitivaca?

Matematicar

pre 6 godina

Sudovi, tuzioci i svakodnevno promovisanje nasilja u medijma (tabloidima i nazovi televizijama) snose najvecu odgovornost. Zeludac nam se prevrce od kolicine sunda i nasilja u medjima! Dosta vise skaradnih likova zarad nekog tiraza! Ljudi gledaju i upijaju to kao sasvim nirmalan model ponasanja, a sudovi i institucije to ne kaznjavaju!

Sreten

pre 6 godina

Drzava koja brani ovakve likove,koji su u stanju da cine takve stvari,treba da zba da to vodi u haos i da ce ljudi pre ili kasnije uzeti pravdu u svoje ruke.A to je tek zacarani krug i vracanje u plemensko drustvo.

Bravo care

pre 6 godina

Uvek za ovakve balvane imamo opravdanja, jao jadni oni, pa nisu hteli, pa kuku njihovim roditeljima..u zatvor i to na tešku robiju...pa da drugi dva put razmisle kad će, kako će i zbog čega će se naći na pogrešnom mestu u pogrešno vreme....

asmir

pre 6 godina

Ako je javnost stalno na strani ubica a protiv žrtava jasno je koje će biti posljedice i kakvo će biti društvo. Šta siješ to žanješ.

James

pre 6 godina

@ Goran
Gorane bez namere da vredjam ali vecu kolicinu gluposti i totalno pogresnog razmisljanja ja u zivotu nisam procitao ! U vasem komentaru SVE je pogresno ali bas SVE ! Ako ti neko bude izgazio sina na smrt, ili brata, ili silovao sestru, ili tebe nalupao, kada posle sudjenja izadju na uslovnu ili setaju sa nanogicom i smeju ti se u lice, vrati se ovde i pricaj kako smo nebeski narod i slicne baljezgarije ! Srbija je nista manje nego pakao za dobre i normalne ljude, ovde ne valja NISTA ! Ovde se bedno zivi, medjuljudski odnosi su na nikad manjem nivou, korupcija i kriminal su od dna do vrha u svim segmentima drustva , bahati i bezobrazni, prevaranti na sve strane, dobri ljudi beze ili su se povukli skroz !

Vladan Rovcanin

pre 6 godina

Sve ovo sto ste naveli je gorka surova istina!!!
Politicari su glavni i jedini krivci!!! Sve su oni doveli do ovoga!!!
Od Milosevica, pa na ovamo u Srbiji je sve normalno nenormalno!!!

Vlada djordjevic

pre 6 godina

Televizija i ostala propaganda snose sa politicarima najviše krivice za ovakvo stanje. Naravni da pravosudje ima veliku odgovornost. Naša se nacija puno puta obrukala pred svetom sa lošim ponašanjem pojedinaca ili grupa . Zasto se na tv i radiju svaki dan ne daju primeri poštenih i dobrih ljudi ( hvala bogu ima takvih dosta ). Dosta je bilo da se kriminalci hvale i da se pokazuju kao primeri. DOSTA. Dosta je divljaka na stadionima i sportskim manifestacijama gde mladi gledaju loše primere i identifikuju se ! Ima posla puno da se to resi!!

Ajte molim Vas

pre 6 godina

Da uspemo za pocetak da odvojimo medije na informativne i tabloidno/zabavne. Primereno tome treba da slede kazne, ako se izjasnjavate kao informativni mediji a pisete neistinite ili propagandne tekstove, kazna je minimalno 20 000€ ili tiraz puta 5€, pa sta ispadne vise. Mislim da je to osnova od koje mozemo poceti sa kulturom izrazavanja, a posle toga redom. Ali dzabe pricam, mi ne mozemo da uvedemo imovinske karte punoletnih gradjana vec 17 godina! Tako pevaljke, politicari i kriminalci lagano trose svoj ilegalno steceni novac a nama ostalima se broje krvna zrnca!

Komša

pre 6 godina

Nije se dogodilo preko noći.Ništa se ne dešava preko noći.Kao što je Hitler u Nemačkoj uzeo vlast podilazeći narodu tako su horde nasilnika našle način da njihovo ponašanje postane sve prihvativije.Reakcija društva je bitna.
Pomenuo sam u komentarima slučaj iz 1986. god - prvi medijski ispraćen slučaj grupnog nasilja.Grupa klinaca bije vršnjaka na sred školskog dvorišta zbog lopte.Naravno,lopta je izgovor- biju ga oz zabave.Dečko(sportista,vaterpolista ostaje bez slezine).Birna reakcija javnosti,rasprave na teritoriji cele SFRJ i za teške telesne povrede dobijaju 3 do 5 godina.Svi učesnici.
To je bilo vreme kada su gledali "Paklenu pomorandžu" i oduševljavali se,kada su navijačke grupe imale tek par takvih ekipica koje su bile više huliganska pojava nego organizovana sekta kao sad.
I šta se vremenom dešava.Počinjemo da okrećemo glavu,neki počinju da tolerišu jer su se sukobili sa Hrvatima npr. pa su kao naši (nekome korisni) ,onda je polovini Srbije prihvatljivo kad navijači jednog kluba ubiju ili osakate navijača drugog (jer su "naši) ,onda obrnuto (jer , "kako su oni onda"). E,onda su došli po nas - svuda možeš da budeš prebijen.U saobraćaju,školi,na utakmici,u provodu...na putu iz škole ili sa posla...odneo djavo šalu.Nije Miloševićevo vreme izmislilo horde - dalo im je poentu postojanja.Dozvolilo om da postanu korisni.Da postanu "naši". A njima je samo to trebalo - priznanje,status,objašnjenje zašto to rade...

Neverovatno je kako ljudi rezonuju, bez grama logike i savesti

pre 6 godina

sve,kod nas je nasilja manje nego u vecini zemalja ali ovim spinovanjem neko zeli da to izgleda drugacije.A vi sto mislite da ste realni samo ako blatite svoj narod zapravo vi ste ono najgore sto je srpski narod iznedrio.Naravno znam da ovaj komentar nece biti objavljen.Da sam pisao da smo najgori izleteo bi odmah na vrh strane.
(goran, 20. jul 2017 13:37)

Prijatelju, ti ako tako razmisljes i tako gledas na takve dogadjaje onda ti i nije mesto na vrhu i na dnu si sa kog ne mozes da se iscupas. Znaci, ne osudjuje se ovde citav narod, vec ubice koje su pripadnici tog naroda. I za takve nema opravdanja, samo zato sto su Srbi. Problem je sto ih ima i previse u ovom malom narodu, a sto drzava i drustvo gaje i potpomazu takvo devijantno ponasanje. Na primer stavovima koji su poput tvog, pravdanjem neceg loseg koristeci vrline naroda, vere, ili bilo cega drugog. Znaci ko je ubica, ubica je i nikakva olaksavajuca okolnost za njega ne sme da postoji da bi se u buducnosti smanjio potencijalni broj istih. Sve dok to sto urade nema adekvatnih sankcija i osuda broj ljudi koji ce se odluciti na to da nekog mlate dok ne izdahne ce biti sve veci. Ko moze da ti garantuje da i sam neces tako proci. Samo me zanima da li bi tada rekao ma umlatili me, ali mi smo narod voljan da pomaze drugima, pa i ako su me izgazili nije to greh toliki...