Sreda, 03.05.2017.

09:55

Britanci nemaju pojma o Bregzitu, biće gore nego što misle

Bregzit se čini kao gotova stvar, "pobeda slobodnih Britanaca nad kvarnom Evropskom unijom", koja ne može ništa da uradi kako bi sačuvala svoju poziciju.

Izvor: B92

Britanci nemaju pojma o Bregzitu, biæe gore nego što misle IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

21 Komentari

Sortiraj po:

netko

pre 6 godina

mozda britanci kao narod nemaju pojma sta su uradili.

ali verujem da mejeva tacno zna sta radi. znajuci anglosaksonce, oni su svaku rec u ugovorima sa EU triput premerili, i tacno znaju sta mogu da traze a sta ne. Mozda je bregzit losa stvar, ali on se dogodio, i englezi ce gledati da se izvuku iz svega sa najmanje stete.

razumem i junkera i njegov bes, ipak nije engleska tamo neka madjarska, rumunija, grcka, i ostala eu beda sto mogu da ucenjuju i da isteraju svoje za saku evra.
sa englezima nece moci tako. Ipak nije eu jedina drzava na svetu sto ima para i sa kojima se moze trgovati. sad bez brisela za vratom, englezi mogu da rade sta im se prohte. mogu sad da iskamce mnogo bolje ugovore sa mnogim zemljama nego sto su mogli dok su bili u eu.

ekstra

pre 6 godina

VB neće ispunjavati svoje finansijske obaveze, oduševljen am pregovorima i što su ih naterali da to kažu, jer obično se podrazumeva da ne moraju. I šta na ovo kažu Grci, mislim što je prema velikoj britaniji ok da se ne ipunjavaju finansijske obaveze, ladno mogu da otpišu deo koji duguju VB.

Mašan

pre 6 godina

Velika Briranija zavadice sve clanice EU, sklapajuci ekonomske ugovore pojedinacno sa drzavama.Po tom receptu razorili su mnoge drzave sveta.Zivi bili pa videli.......E... da je Eu ujedinjena i da im zavrnu sve slavine ....inace Britanci su za izolaciju radi bezbednost sveta.

trazili ste, gledajte

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju (Josip, 3. maj 2017 11:15)

Da, naravno. I sta je tu pogresno? Necemo je vojno napasti (ako ne budemo bas morali).

Domaćin

pre 6 godina

@Mašan: ni VB ni bilo koja druga zemlja ne mogu da sklapaju pojedinačne trgovinske ugovore sa zemljama članicama EU, već to mogu da čine isključivo sa EU. Ako bi neka zemlja članica EU htela da sklapa sporazume sa VB, USA, Kinom, Srbijom... nebitno, prvo bi morala da izađe iz EU.

Bane

pre 6 godina

Pa Faraz se povukao iz politike, on nece odgovarati nizasta. Dzonson je nagradjen funkcijom ministra spoljnih poslova, a Britanci ce polako postajati svesni toga sta su izglasali. Doduse nastradace plebs kao i obicno. Tako i biva kad se veruje u populisticku demagogiju.

Druga stvar je da ovo nije hladnoratovsko vreme Margaret Tacer i da je Britanija protiv sebe okrenula celu EU. Dugo ce ovo da traje.

jole wimbledon

pre 6 godina

Mare Nemas pojma
Prvo svi ce biti na gubitku. Britanci posle Nemaca najvise daju u kasu Evrope.
Drugo EU vise izvozi u UK nego obratno. Trece pa ne trguju Britanci samo sa EU nego sa celim svetom. E sa ti svetom oni trguju sa WTO tarifama pa cak i sa svojim bivsim kolonijama moraju da obavljaju trgovinu preko EU regulacija. Dakle sad mogu da se dogovore sa kim hoce da trguju bez ili sa tarifama. Cetvrto. Ako im uvedu WTO tarife onda ce Nemci i Francuzi i ostali manje da im prodaju kola sireve vina i ostalo.
Da sad ne razglabam svi ce biti losiji ako se ne dogovore nesto.
Pozdrav

Josip

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju zbog Brexita. Nekorektno je da državu koja je u svemu vrh eu standarda (zakona, pravne prakse, sloboda, ljudskih prava) tretirati kao zemlju trećeg svijeta samo zato što se odlučila napustiti puno članstvo. EU treba sa Britanijom nastaviti punu suradnju na svim područjima kao što surađuje sa Norveškom i Švicarskom. Gadljivo je slušati pretnje čak i ako te pretnje imaju za cilj zaplašiti Britance i prisiliti ih na promjenu odluke i novi referendum i ostanak u EU. Ako je to onda je to reket. EU je postala disfunkcionalna i iracionalna a to je početak raspada. Podrska Britancima i svakom narodu koji cijeni svoju slobodu.

Toni

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.
(Nenad, 3. maj 2017 10:40

Jedna od osnovnih ideja EU je jedinstveno tržište, bez ograničenja. Svaki britanski proizvod će biti ocarinjen što će opteretiti njihovu ekonomiju. Prosto-jednostavno, za njih to samo može da bude minus. Osim toga, svi britanski radnici u EU će biti opterećeni obavezom radnih viza (nije ih malo, a pokrivaju dobra mjesta). Sve u svemu, za sada više minusa. Iako EU uzima dio suvereniteta, u surovom svijetu koji počiva samo na ekonomskom rastu i rezultatima profita i nije tako loša ideja. EU ksenofobi se uglavnom vode iracionalnim/nacionalnim razlozima, što nije dugoročno pametno.

Lacerta

pre 6 godina

Tako je to kad slušaš populiste koji te lože "ma, samo da se mi otkačimo od 'onih' pa ćemo namah procvetati!"

Budalama i nedgovornim moronima kao Noel Faraž nije padalo na pamet da ljudima otvoreno kažu da će to imati svoju cenu jer najčešće ni sami nisu uopšte razmišljali koja će biti cena i kako će ceo postupak praktično izgledati.

Nije ni čudo jer nijedan populista, pa ni britanski, nije se nikad u istoriji istakao po nekom odgovornom, dubinskom i dugoročnom razmišljanju, kod takvih je sve na prvu loptu. Nažalost, tako je i kod onih skromnih u mozak koji slede takve "spasioce nacije".

Za sve probleme oni imaju jednostavne recepte i rešenja, tipa "uđeš, izađeš - i gotovo!" Da, i za***š se do kraja života!

Jovan

pre 6 godina

Da je Nemacka prva izasla iz Eu pa Britanci bi im uzeli i gace.....Nemacka treba da nauci Britance da nema popusta.Ako budu popustljivi prema Uk i drugice tako bahato.....A ako Uk ne zeli da plati svoj odlazak neka daju Fonklandsko ostrvo inace su ga oteli...

neprocenjivo

pre 6 godina

"Mejova je rekla Junkeru da Britanija neće da plati nijedan od računa niti da izvrši nijednu od finansijskih obaveza."
"Tim Evropske unije je napustio Dauning strit u stanju šoka."

jack the lad

pre 6 godina

"Britanija je svjetska sila i imperija"??!
U kojoj godini ti živiš, 1914.?
Osobno mi je svejedno, ali mislim da će se ubrzo mnogi od tih imperijalista lupati po glavi, naravno ne oni bogati..uvijek ista priča.

Bojan

pre 6 godina

Ti sto zivis u Uk ili si slep ili komuniciras samo sa arapima....Ja zivim vec 25 g...I vec osecamo polako krizu...Kazes imperija ????Nekad bili ali ostatak sveta shvata da Britanija je eksplatatorska zemlja koja samo uzima a daje ratove i bedu drugim drzavama..Meni je lepo ovde moja firma koristi indiske radnike koji rade za bedu.Svestan sam da nece moci doveka.....nije Eu glupa......

mare 34

pre 6 godina

Tipično - prvo populisti drobe narodu kako im Evropaska Unija uzima pare, mi ćemo ovo, mi ćemo ono, dati te pare na bolnice i škole, bla bla bla, a ustvari pojma nemaju ni o benifitima EU ni o posledicama izlaska. Onda kada dođe otrežnjenje, kada shvate da se granice oko njih zatvaraju kako za njihove ljude tako i za robu, hoće (tipično Britanski) da oni budu van, a da zadrže sve pogodnosti, jer su tobože oni Englezi i bitniji od ostatka Evrope... Tek će Britance da boli glava zbog ovog, a gospodin Faraž, lažovčina, verovatno nikad neće odgovarati za štetu koju je napravio i gluposti u koje je ubeđivao narod i lažna obećanja koja je davao.
Za Evropu ovo može da bude pozitivno, pored toga što odlazi članica koja je bila glavni protivnik intergracije EU, od izlaska VB iz EU će se napraviti takav primer, da će sve ostale članice da se podsete šta znači EU i koje ekonomske i političke benifite donosi.

seljadin

pre 6 godina

ja bih uvek da onaj ko dodje koristeci prevarne radnje na vlast (lazna obecanja) mora da odgovara i ide u zatvor.
Ako novac date nekome ko obeca da ce ga uloziti u zdravstvo, a potom potrosi na oruzje, da li treba da ide u zatvor ?

scotsman

pre 6 godina

zivim u britaniji preciznije u skotskoj i koliko mogu da primetim ovde ljude u generalnom smislu bas briga sta ce biti sa EU , britanija je svetska sila i imperija koja moze sama bez problema, ovde jedino EU moze biti na gubitku.

besna glista

pre 6 godina

Naravno da nemaju pojma kada su odluku doneli na osnovu ksenofobije i mrznje. Bogata vrhuska ce, naravno, na svemu profitirati, a obican narod ce ostati da se pita sta ga je snaslo, i da opet trazi krivca u nekom drugom. Tako to biva kad se forsiraju "nacionalne" ideje.

Nenad

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.

mare 34

pre 6 godina

Tipično - prvo populisti drobe narodu kako im Evropaska Unija uzima pare, mi ćemo ovo, mi ćemo ono, dati te pare na bolnice i škole, bla bla bla, a ustvari pojma nemaju ni o benifitima EU ni o posledicama izlaska. Onda kada dođe otrežnjenje, kada shvate da se granice oko njih zatvaraju kako za njihove ljude tako i za robu, hoće (tipično Britanski) da oni budu van, a da zadrže sve pogodnosti, jer su tobože oni Englezi i bitniji od ostatka Evrope... Tek će Britance da boli glava zbog ovog, a gospodin Faraž, lažovčina, verovatno nikad neće odgovarati za štetu koju je napravio i gluposti u koje je ubeđivao narod i lažna obećanja koja je davao.
Za Evropu ovo može da bude pozitivno, pored toga što odlazi članica koja je bila glavni protivnik intergracije EU, od izlaska VB iz EU će se napraviti takav primer, da će sve ostale članice da se podsete šta znači EU i koje ekonomske i političke benifite donosi.

besna glista

pre 6 godina

Naravno da nemaju pojma kada su odluku doneli na osnovu ksenofobije i mrznje. Bogata vrhuska ce, naravno, na svemu profitirati, a obican narod ce ostati da se pita sta ga je snaslo, i da opet trazi krivca u nekom drugom. Tako to biva kad se forsiraju "nacionalne" ideje.

seljadin

pre 6 godina

ja bih uvek da onaj ko dodje koristeci prevarne radnje na vlast (lazna obecanja) mora da odgovara i ide u zatvor.
Ako novac date nekome ko obeca da ce ga uloziti u zdravstvo, a potom potrosi na oruzje, da li treba da ide u zatvor ?

Bane

pre 6 godina

Pa Faraz se povukao iz politike, on nece odgovarati nizasta. Dzonson je nagradjen funkcijom ministra spoljnih poslova, a Britanci ce polako postajati svesni toga sta su izglasali. Doduse nastradace plebs kao i obicno. Tako i biva kad se veruje u populisticku demagogiju.

Druga stvar je da ovo nije hladnoratovsko vreme Margaret Tacer i da je Britanija protiv sebe okrenula celu EU. Dugo ce ovo da traje.

neprocenjivo

pre 6 godina

"Mejova je rekla Junkeru da Britanija neće da plati nijedan od računa niti da izvrši nijednu od finansijskih obaveza."
"Tim Evropske unije je napustio Dauning strit u stanju šoka."

Toni

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.
(Nenad, 3. maj 2017 10:40

Jedna od osnovnih ideja EU je jedinstveno tržište, bez ograničenja. Svaki britanski proizvod će biti ocarinjen što će opteretiti njihovu ekonomiju. Prosto-jednostavno, za njih to samo može da bude minus. Osim toga, svi britanski radnici u EU će biti opterećeni obavezom radnih viza (nije ih malo, a pokrivaju dobra mjesta). Sve u svemu, za sada više minusa. Iako EU uzima dio suvereniteta, u surovom svijetu koji počiva samo na ekonomskom rastu i rezultatima profita i nije tako loša ideja. EU ksenofobi se uglavnom vode iracionalnim/nacionalnim razlozima, što nije dugoročno pametno.

Bojan

pre 6 godina

Ti sto zivis u Uk ili si slep ili komuniciras samo sa arapima....Ja zivim vec 25 g...I vec osecamo polako krizu...Kazes imperija ????Nekad bili ali ostatak sveta shvata da Britanija je eksplatatorska zemlja koja samo uzima a daje ratove i bedu drugim drzavama..Meni je lepo ovde moja firma koristi indiske radnike koji rade za bedu.Svestan sam da nece moci doveka.....nije Eu glupa......

Lacerta

pre 6 godina

Tako je to kad slušaš populiste koji te lože "ma, samo da se mi otkačimo od 'onih' pa ćemo namah procvetati!"

Budalama i nedgovornim moronima kao Noel Faraž nije padalo na pamet da ljudima otvoreno kažu da će to imati svoju cenu jer najčešće ni sami nisu uopšte razmišljali koja će biti cena i kako će ceo postupak praktično izgledati.

Nije ni čudo jer nijedan populista, pa ni britanski, nije se nikad u istoriji istakao po nekom odgovornom, dubinskom i dugoročnom razmišljanju, kod takvih je sve na prvu loptu. Nažalost, tako je i kod onih skromnih u mozak koji slede takve "spasioce nacije".

Za sve probleme oni imaju jednostavne recepte i rešenja, tipa "uđeš, izađeš - i gotovo!" Da, i za***š se do kraja života!

Domaćin

pre 6 godina

@Mašan: ni VB ni bilo koja druga zemlja ne mogu da sklapaju pojedinačne trgovinske ugovore sa zemljama članicama EU, već to mogu da čine isključivo sa EU. Ako bi neka zemlja članica EU htela da sklapa sporazume sa VB, USA, Kinom, Srbijom... nebitno, prvo bi morala da izađe iz EU.

Nenad

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.

scotsman

pre 6 godina

zivim u britaniji preciznije u skotskoj i koliko mogu da primetim ovde ljude u generalnom smislu bas briga sta ce biti sa EU , britanija je svetska sila i imperija koja moze sama bez problema, ovde jedino EU moze biti na gubitku.

Mašan

pre 6 godina

Velika Briranija zavadice sve clanice EU, sklapajuci ekonomske ugovore pojedinacno sa drzavama.Po tom receptu razorili su mnoge drzave sveta.Zivi bili pa videli.......E... da je Eu ujedinjena i da im zavrnu sve slavine ....inace Britanci su za izolaciju radi bezbednost sveta.

jole wimbledon

pre 6 godina

Mare Nemas pojma
Prvo svi ce biti na gubitku. Britanci posle Nemaca najvise daju u kasu Evrope.
Drugo EU vise izvozi u UK nego obratno. Trece pa ne trguju Britanci samo sa EU nego sa celim svetom. E sa ti svetom oni trguju sa WTO tarifama pa cak i sa svojim bivsim kolonijama moraju da obavljaju trgovinu preko EU regulacija. Dakle sad mogu da se dogovore sa kim hoce da trguju bez ili sa tarifama. Cetvrto. Ako im uvedu WTO tarife onda ce Nemci i Francuzi i ostali manje da im prodaju kola sireve vina i ostalo.
Da sad ne razglabam svi ce biti losiji ako se ne dogovore nesto.
Pozdrav

ekstra

pre 6 godina

VB neće ispunjavati svoje finansijske obaveze, oduševljen am pregovorima i što su ih naterali da to kažu, jer obično se podrazumeva da ne moraju. I šta na ovo kažu Grci, mislim što je prema velikoj britaniji ok da se ne ipunjavaju finansijske obaveze, ladno mogu da otpišu deo koji duguju VB.

Jovan

pre 6 godina

Da je Nemacka prva izasla iz Eu pa Britanci bi im uzeli i gace.....Nemacka treba da nauci Britance da nema popusta.Ako budu popustljivi prema Uk i drugice tako bahato.....A ako Uk ne zeli da plati svoj odlazak neka daju Fonklandsko ostrvo inace su ga oteli...

trazili ste, gledajte

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju (Josip, 3. maj 2017 11:15)

Da, naravno. I sta je tu pogresno? Necemo je vojno napasti (ako ne budemo bas morali).

jack the lad

pre 6 godina

"Britanija je svjetska sila i imperija"??!
U kojoj godini ti živiš, 1914.?
Osobno mi je svejedno, ali mislim da će se ubrzo mnogi od tih imperijalista lupati po glavi, naravno ne oni bogati..uvijek ista priča.

netko

pre 6 godina

mozda britanci kao narod nemaju pojma sta su uradili.

ali verujem da mejeva tacno zna sta radi. znajuci anglosaksonce, oni su svaku rec u ugovorima sa EU triput premerili, i tacno znaju sta mogu da traze a sta ne. Mozda je bregzit losa stvar, ali on se dogodio, i englezi ce gledati da se izvuku iz svega sa najmanje stete.

razumem i junkera i njegov bes, ipak nije engleska tamo neka madjarska, rumunija, grcka, i ostala eu beda sto mogu da ucenjuju i da isteraju svoje za saku evra.
sa englezima nece moci tako. Ipak nije eu jedina drzava na svetu sto ima para i sa kojima se moze trgovati. sad bez brisela za vratom, englezi mogu da rade sta im se prohte. mogu sad da iskamce mnogo bolje ugovore sa mnogim zemljama nego sto su mogli dok su bili u eu.

Josip

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju zbog Brexita. Nekorektno je da državu koja je u svemu vrh eu standarda (zakona, pravne prakse, sloboda, ljudskih prava) tretirati kao zemlju trećeg svijeta samo zato što se odlučila napustiti puno članstvo. EU treba sa Britanijom nastaviti punu suradnju na svim područjima kao što surađuje sa Norveškom i Švicarskom. Gadljivo je slušati pretnje čak i ako te pretnje imaju za cilj zaplašiti Britance i prisiliti ih na promjenu odluke i novi referendum i ostanak u EU. Ako je to onda je to reket. EU je postala disfunkcionalna i iracionalna a to je početak raspada. Podrska Britancima i svakom narodu koji cijeni svoju slobodu.

Nenad

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.

scotsman

pre 6 godina

zivim u britaniji preciznije u skotskoj i koliko mogu da primetim ovde ljude u generalnom smislu bas briga sta ce biti sa EU , britanija je svetska sila i imperija koja moze sama bez problema, ovde jedino EU moze biti na gubitku.

Josip

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju zbog Brexita. Nekorektno je da državu koja je u svemu vrh eu standarda (zakona, pravne prakse, sloboda, ljudskih prava) tretirati kao zemlju trećeg svijeta samo zato što se odlučila napustiti puno članstvo. EU treba sa Britanijom nastaviti punu suradnju na svim područjima kao što surađuje sa Norveškom i Švicarskom. Gadljivo je slušati pretnje čak i ako te pretnje imaju za cilj zaplašiti Britance i prisiliti ih na promjenu odluke i novi referendum i ostanak u EU. Ako je to onda je to reket. EU je postala disfunkcionalna i iracionalna a to je početak raspada. Podrska Britancima i svakom narodu koji cijeni svoju slobodu.

Mašan

pre 6 godina

Velika Briranija zavadice sve clanice EU, sklapajuci ekonomske ugovore pojedinacno sa drzavama.Po tom receptu razorili su mnoge drzave sveta.Zivi bili pa videli.......E... da je Eu ujedinjena i da im zavrnu sve slavine ....inace Britanci su za izolaciju radi bezbednost sveta.

mare 34

pre 6 godina

Tipično - prvo populisti drobe narodu kako im Evropaska Unija uzima pare, mi ćemo ovo, mi ćemo ono, dati te pare na bolnice i škole, bla bla bla, a ustvari pojma nemaju ni o benifitima EU ni o posledicama izlaska. Onda kada dođe otrežnjenje, kada shvate da se granice oko njih zatvaraju kako za njihove ljude tako i za robu, hoće (tipično Britanski) da oni budu van, a da zadrže sve pogodnosti, jer su tobože oni Englezi i bitniji od ostatka Evrope... Tek će Britance da boli glava zbog ovog, a gospodin Faraž, lažovčina, verovatno nikad neće odgovarati za štetu koju je napravio i gluposti u koje je ubeđivao narod i lažna obećanja koja je davao.
Za Evropu ovo može da bude pozitivno, pored toga što odlazi članica koja je bila glavni protivnik intergracije EU, od izlaska VB iz EU će se napraviti takav primer, da će sve ostale članice da se podsete šta znači EU i koje ekonomske i političke benifite donosi.

besna glista

pre 6 godina

Naravno da nemaju pojma kada su odluku doneli na osnovu ksenofobije i mrznje. Bogata vrhuska ce, naravno, na svemu profitirati, a obican narod ce ostati da se pita sta ga je snaslo, i da opet trazi krivca u nekom drugom. Tako to biva kad se forsiraju "nacionalne" ideje.

jole wimbledon

pre 6 godina

Mare Nemas pojma
Prvo svi ce biti na gubitku. Britanci posle Nemaca najvise daju u kasu Evrope.
Drugo EU vise izvozi u UK nego obratno. Trece pa ne trguju Britanci samo sa EU nego sa celim svetom. E sa ti svetom oni trguju sa WTO tarifama pa cak i sa svojim bivsim kolonijama moraju da obavljaju trgovinu preko EU regulacija. Dakle sad mogu da se dogovore sa kim hoce da trguju bez ili sa tarifama. Cetvrto. Ako im uvedu WTO tarife onda ce Nemci i Francuzi i ostali manje da im prodaju kola sireve vina i ostalo.
Da sad ne razglabam svi ce biti losiji ako se ne dogovore nesto.
Pozdrav

netko

pre 6 godina

mozda britanci kao narod nemaju pojma sta su uradili.

ali verujem da mejeva tacno zna sta radi. znajuci anglosaksonce, oni su svaku rec u ugovorima sa EU triput premerili, i tacno znaju sta mogu da traze a sta ne. Mozda je bregzit losa stvar, ali on se dogodio, i englezi ce gledati da se izvuku iz svega sa najmanje stete.

razumem i junkera i njegov bes, ipak nije engleska tamo neka madjarska, rumunija, grcka, i ostala eu beda sto mogu da ucenjuju i da isteraju svoje za saku evra.
sa englezima nece moci tako. Ipak nije eu jedina drzava na svetu sto ima para i sa kojima se moze trgovati. sad bez brisela za vratom, englezi mogu da rade sta im se prohte. mogu sad da iskamce mnogo bolje ugovore sa mnogim zemljama nego sto su mogli dok su bili u eu.

Toni

pre 6 godina

Britanci polako vracaju svoju slobodu i suvrenitet a uskoro ce to i Francuska. Ostace od EU samo Nemacka sa svojim satelitima sa istoka i juga.
(Nenad, 3. maj 2017 10:40

Jedna od osnovnih ideja EU je jedinstveno tržište, bez ograničenja. Svaki britanski proizvod će biti ocarinjen što će opteretiti njihovu ekonomiju. Prosto-jednostavno, za njih to samo može da bude minus. Osim toga, svi britanski radnici u EU će biti opterećeni obavezom radnih viza (nije ih malo, a pokrivaju dobra mjesta). Sve u svemu, za sada više minusa. Iako EU uzima dio suvereniteta, u surovom svijetu koji počiva samo na ekonomskom rastu i rezultatima profita i nije tako loša ideja. EU ksenofobi se uglavnom vode iracionalnim/nacionalnim razlozima, što nije dugoročno pametno.

Lacerta

pre 6 godina

Tako je to kad slušaš populiste koji te lože "ma, samo da se mi otkačimo od 'onih' pa ćemo namah procvetati!"

Budalama i nedgovornim moronima kao Noel Faraž nije padalo na pamet da ljudima otvoreno kažu da će to imati svoju cenu jer najčešće ni sami nisu uopšte razmišljali koja će biti cena i kako će ceo postupak praktično izgledati.

Nije ni čudo jer nijedan populista, pa ni britanski, nije se nikad u istoriji istakao po nekom odgovornom, dubinskom i dugoročnom razmišljanju, kod takvih je sve na prvu loptu. Nažalost, tako je i kod onih skromnih u mozak koji slede takve "spasioce nacije".

Za sve probleme oni imaju jednostavne recepte i rešenja, tipa "uđeš, izađeš - i gotovo!" Da, i za***š se do kraja života!

Bojan

pre 6 godina

Ti sto zivis u Uk ili si slep ili komuniciras samo sa arapima....Ja zivim vec 25 g...I vec osecamo polako krizu...Kazes imperija ????Nekad bili ali ostatak sveta shvata da Britanija je eksplatatorska zemlja koja samo uzima a daje ratove i bedu drugim drzavama..Meni je lepo ovde moja firma koristi indiske radnike koji rade za bedu.Svestan sam da nece moci doveka.....nije Eu glupa......

Jovan

pre 6 godina

Da je Nemacka prva izasla iz Eu pa Britanci bi im uzeli i gace.....Nemacka treba da nauci Britance da nema popusta.Ako budu popustljivi prema Uk i drugice tako bahato.....A ako Uk ne zeli da plati svoj odlazak neka daju Fonklandsko ostrvo inace su ga oteli...

Bane

pre 6 godina

Pa Faraz se povukao iz politike, on nece odgovarati nizasta. Dzonson je nagradjen funkcijom ministra spoljnih poslova, a Britanci ce polako postajati svesni toga sta su izglasali. Doduse nastradace plebs kao i obicno. Tako i biva kad se veruje u populisticku demagogiju.

Druga stvar je da ovo nije hladnoratovsko vreme Margaret Tacer i da je Britanija protiv sebe okrenula celu EU. Dugo ce ovo da traje.

neprocenjivo

pre 6 godina

"Mejova je rekla Junkeru da Britanija neće da plati nijedan od računa niti da izvrši nijednu od finansijskih obaveza."
"Tim Evropske unije je napustio Dauning strit u stanju šoka."

jack the lad

pre 6 godina

"Britanija je svjetska sila i imperija"??!
U kojoj godini ti živiš, 1914.?
Osobno mi je svejedno, ali mislim da će se ubrzo mnogi od tih imperijalista lupati po glavi, naravno ne oni bogati..uvijek ista priča.

seljadin

pre 6 godina

ja bih uvek da onaj ko dodje koristeci prevarne radnje na vlast (lazna obecanja) mora da odgovara i ide u zatvor.
Ako novac date nekome ko obeca da ce ga uloziti u zdravstvo, a potom potrosi na oruzje, da li treba da ide u zatvor ?

Domaćin

pre 6 godina

@Mašan: ni VB ni bilo koja druga zemlja ne mogu da sklapaju pojedinačne trgovinske ugovore sa zemljama članicama EU, već to mogu da čine isključivo sa EU. Ako bi neka zemlja članica EU htela da sklapa sporazume sa VB, USA, Kinom, Srbijom... nebitno, prvo bi morala da izađe iz EU.

trazili ste, gledajte

pre 6 godina

Vidi se koliko je Unija drska i bezobrazna. Vidi se da ima želju kazniti Britaniju (Josip, 3. maj 2017 11:15)

Da, naravno. I sta je tu pogresno? Necemo je vojno napasti (ako ne budemo bas morali).

ekstra

pre 6 godina

VB neće ispunjavati svoje finansijske obaveze, oduševljen am pregovorima i što su ih naterali da to kažu, jer obično se podrazumeva da ne moraju. I šta na ovo kažu Grci, mislim što je prema velikoj britaniji ok da se ne ipunjavaju finansijske obaveze, ladno mogu da otpišu deo koji duguju VB.