1. Ova Srbija koja je na internetu nema veze sa ostatkom Srbije koja ovde ne komentariše. Da sam podatke uzimao iz komentara, pomislio bih da će Beli osvojiti 60%, Janković 30%, Vučić 5% i ostali 5% zajedno (dobro, ovo zadnje je bilo blizu istini). Ako hoćemo promenu, moramo shvatiti one što su glasali za ovog sa 55%: zašto? Ne mogu da verujem da je sve "strah" i pretnja da se izgube poslovi u lokalnim samoupravama, mada sigurno ima i toga. Šta je njih nagnalo da daju glas jednom jeftinom demagogu? Otkud je njima lepo a nama svima tako loše? Nešto slično se može reći za SAD i Trampa: nije dovoljno proklinjati njega, već treba i shvatiti stvari kod drugih. U suprotnom, eto nama još 10 godina Vučića i Dačića...
    (Ivan M, 5. april 2017 08:52)

    # Link komentara

  2. Veci gubitnik od ove petorice je Jeremic. Sa toliko ulozenog novca, nadanja i truda Beli je mogao da ima vishe glasova nego Jankovic. Jeremic je i ogromno razocaranje za strane donatore, pa ni u buduce nece imati bolju priliku. A Jankovic, ako se stopi u DS gotov je, i ako DS povuce glasace sa njegove liste gotov je. Ovaj put je imao DS glasace, deo glasaca ostalih zutih opcija, pa je skupio dva puta vishe nego DS na parlamentarnim izborima. Ako DS povuce svoje glasace, spasce ispod 10%.
    (pera, 4. april 2017 23:46)

    # Link komentara

  3. Evo ja nikako ne bih želela Šešelja za predsednika i nikada nisam glasala za takvu politiku. Čanak isto ima javne ispade kojih se ja stidim jer on ne može.
    Ja hoću normalnu državu u kojoj zakon važi i za političara.
    U kojoj političar ne prima 6-7 plata po sto hiljada dinara a ostali gladuju.
    Ovde srećice moje, pravila pišete vi lično kako vam se hoće a zakon postoji samo za sirotinju i to je veoma traumatično iskustvo.
    (Maja, 4. april 2017 23:26)

    # Link komentara

  4. Na prošlim parlamentarnim sam glasao za Radulovića, verovatno ću i na sledećim, ali to pre svega zavisi od njega i njegovog pokreta/stranke. Glas mu svakako nije siguran, ako bude pevao u skupštini ili šta ti ja znam... nije mi problem da glasam za nekog drugog.

    Na ovim izborima sam glasao za kandidata za kojeg sam procenio da ima više šanse u potencijalnom drugom krugu, a to nije bio Radulović. Siguran sam da postoji mnogo ljudi koji su razmišljali ovako.
    Pa, i sam Radulović je više puta u kampanji između redova rekao da zna da nema šanse i da se i ne kandiduje "ozbiljno" već da pokuša da navuče još koji procenat izlaznosti, zvao je da se glasa ne za njega već za bilo koga osim Vučića.
    Na stranu to što mislim da on definitivno nije za funkciju predsednika već za ministra ili čak premijera i sve i da je imao ne znam kakve šanse na ovim izborima verovatno bih glasao za nekog drugog.

    Kod DJB je situacija ipak malo drugačija i ne mislim da cela poenta članka može da se primeni na njih.
    (Powerslave, 4. april 2017 23:15)

    # Link komentara

  5. MARS U POLITIČKU ISTORIJI AKO IMALO IMATE SRAMA .Čovek koga je podržao "Miki Maus" od njih zajedno ima vise glasova ......Šta reći a ne zaplakati ako toliko nemaju stida da se i dalje bave politikom !!!!!
    (Dart Veder, 4. april 2017 22:59)

    # Link komentara

  6. U ovom trenutku nepoznanica je kako ce se odsustvo predsednickog kandidata reflektovati na neke buduce rezultate DS-a i SPS-a. Iskreno, ne bih imao nista protiv da se DS ugasi. Oni su imali istorijsku priliku da postave temelje za izgradnju institucija ove drzave, dobrih zakona, jednostavnih procedura. A nisu uradili nista. Imali su ljude, potencijal, ali su se odlucili da drzavu posmatraju kao resurs za licno bogacenje. I da se ne zavaramo ni sa Djindjicem ne bi bilo drugacije. S druge strane SPS je odavno trebalo da ne predstavlja nista na politickoj sceni. Istorijsko pomirenje, dva bola i ostale gluposti obezbedili su im da budu u vlasti od 2008. do danas. Ukupno devet godina, skoro deceniju kao i tokom 90-ih. I o tome niko ne govori.
    Nova lica na politickoj sceni sigurno su Jankovic i Jeremic. Obojica bi trebalo da dobro proanaliziraju kampanje jer su bile pune promasaja. Jankovicu bi bilo dobro da u politicku pricu udje sam, bez DS-a, i da sa novim ljudima polako gradi stranacku infrastrukturu. Ako bi zeleo da ostvari neki rezultat morao bi da se resi prepotentnog elitistickog pristupa jer Srbija tako ne izgleda a i takav pristup stvara polarizaciju u samom drustvu.
    Radulovic, Obradovic bice i dalje u igri. Cini mi se da Radulovic podjednako smeta i vlasti i opoziciji. Jer su svi nekako povezani u svojim interesima a on nastupa protiv toga.
    Beli je pokazao obicnim gradjanima da se, ako hoce nesto da menjaju, sami organizuju i krenu od lokala. Bitne su ideje i nekompromitovani ljudi a ne novac. Greska bi bila da se kopira njegov pristup a videcemo da li su gradjani spremni da se organizuju i pocnu aktivno da ucestvuju u politickom zivotu.
    Pojava novih lica na politickoj sceni zasigurno je najveci dobitak ovih predsednickih izbora.
    (Silver Surfer, 4. april 2017 22:01)

    # Link komentara

  7. Ajmo malo matematikom i logikom da se bavimo...
    Naš veliki vođa je rekao da je ON osvojio 12% više glasova nego SVI ostali zajedno!
    Drugi neki kažu, da je Beli osvojio kao njih 5..
    Ko je glasao, mogao je da vidi da je "tekst" nakon imena našeg vođe pod rednim brojem 6 zauzeo skoro pola glasačkog listića, a u njemu su nabrojani svi koji su mu dali podršku (sps, krkobabići i ostali..). Znači, nije ON SAM pobedio!!!
    Da je svako bio sam, čika Beli bi i vođu ostavio iza sebe..
    (Tata spalio Đenku, 4. april 2017 21:13)

    # Link komentara

  8. @
    (bucko lazmisljam, 4. april 2017 19:12)

    Naš narod zreo i mudar, a američki glup. I onda naši tako zreli i mudri beže u USA. Daj čoveče, spusti se sa neba na Zemlju.
    (CarloNS, 4. april 2017 21:10)

    # Link komentara

  9. Niste u pravu, evo ove izbore sam glasao za Jankovića, a na parlamentarnim ću opet za DJB. Radulović gadja probleme ove države u srce, a za Jankovića sam glaso zato sto sam bio siguran da ima najveće šanse protiv AV. Siguran sam da ima još dosta ljudi koji slično razmišljaju.
    (Hm, 4. april 2017 21:00)

    # Link komentara

  10. Glasao sam za Jankovica, kao i moja porodica (ukupno 4 glasa). Ne zbog programa (Jankovic malte ne ga nije ni ponudio) vec zato sto je trenutno najpopularniji "opozicioni" politicar. Ali na eventualnim parlamentarnim izborima glasacemo za Radulovica. Radulovic nije materijal za predsednika, ali jeste za premijera, znam puno ljudi koji dele moje misljenje. Uostalom on je bio za jedinstvenog kandidata opozicije ali nije bilo volje kod ostalih.
    (Glasao, 4. april 2017 20:53)

    # Link komentara

  11. Beli je čistač bacača prašine u oči. Ko ima manje glasova od njega, da vrati državne pare što je uzeo za izbore i da se vrati profesiji za koju se školovao.
    (VUK, 04. april 2017 17:03)

    Samo da napomenem fanovima Belog, a i ostalima sa fix idejama: da nije bilo Radulovica (i nekih njegovih glasaca) kojeg sada (izmedju ostalih) pozivate da prestane da se bavi politikom, Beli verovatno ne bi bio kandidat za predsednika.
    (Glasac DJB i potpisnik kandidature Belog, 4. april 2017 20:38)

    # Link komentara

  12. Glasači DJB su uglavnom ljudi koji su se interesovali za politiku ranije ,simpatizeri raznih grsdkanskih opcija.Prateći njihove rasprave na stranici uočava se da su politički pismeni i da su se ujedinili oko najmanjeg mogućeg zajedničkog cilja -20 tačaka.Idejno su blizu i Saši Jankoviću i Belom (mahom su razočarani u stranke).
    Rukovodstvo malo deluje nefleksibilno,za razliku od simpatizera,pravi neke početničke greške u komunikaciji sa ostatkom opozicije ali opozicioni karakter im se ne može osporiti.
    Što se tiče izbora Radulović je odradjivao "prljav" posao za opoziciju jer ni jedan kandidat ne bi sebi dozvolio luksuz da kaže- glasajte bilo koga osim Vučoića a Radulović je špartao Srbijom i ta parola mu je bila glavna- terao je glasače ostatku opozicije.Zato ga ne treba svrstavati u "zrele za penziju" - DJB će se vratiti brzo na 7-8 %.
    (Komša, 4. april 2017 19:57)

    # Link komentara

  13. Gluposti i to ih pricaju oni koji treba da poduce ljude o sustini problema. Kakvo remodeliranje? Cega ili koga? Ova situacija i ovi "politicari" su napravili ovaj sistem, a ne on njih. Tacnije, on je kao prva pomoc napravljen posle pada komunizma, kao prelazno resenje, ali, na Balkanu, ne samo da nije napustio tu fazu, vec je takav i doradjivan za potrebe politicara bez kapaciteta, a sa nezajazljivom zedju za makar malo vlasti. I ubuduce, kakvi god da budu izbori, u ovakvom politickom sistemu, uvek ce biti ovakvi rezultati, samo ce se menjati imena pobednika i gubitnika.
    (razum, 4. april 2017 19:36)

    # Link komentara

  14. (Njevra) Neko se sprda sa demokratskim načelima. Beli je parodija našeg društva. Mnogo smo nazadovali. Ovo nije čak ni XIX vek; vraćamo se u mračni srednji vek...
    (Bane, 4. april 2017 19:22)

    # Link komentara

  15. Hajde ovako. Za ove što pitaju „Zašto da podnesu ostavku“. Ne moraju, niko ih ne tera, ali makar izađi i kaži „Bilo je dobro, nije bilo najbolje, grešili smo, videćemo gde je problem pa ćemo da popravimo“. Ali ne. Oni izašli i krenuli da napadaju dečka. Te nije podigao izlaznost koliko su oni mislili (valjda još jedno 10 miliona glasača bi odgovaralo). Otkud znate da bi svi koji nisu izašli glasali baš za vas. Možda bi još neko glasao za Vučka. Pa onda što nije podržao nekog. A da li mislite da tako ne bi izneverio neke svoje birače, koji onda ne bi ni izašli. Nego je išao do kraja i to je ok. A i da su svi glasali za Jankovića imao bi 26%, a to je jelte veće od 55%. Ja sam glasao za Tadića 2012-te. On čovek dobio amneziju, ničega se ne seća, sad sve zna, ali tad nije mogao da izvede. Za Radulovića 2014-te i 2016-te. Reklo bi se pametan, ozbiljan, a i na ružan način su ga isterali, ne volim nepravdu. On uđe u Skupštinu i počne da peva, igra rebuse i šokira se što je kafa 7 dinara (to svi znamo). Ti si ozbiljan čovek, ne priliči ti takvo zamlaćivanje kao Luki koji se postavio tako od početka. Ove godine hteo za Jankovića, fin čovek, ima podršku od nekih vrlo dobrih ljudi, ali kada sam video i neke stare mlatišume nisam hteo. Glasao sam za Belog, nisam revolucionar, ali sam hteo neki bunt da iskažem. Međutim nakon nekih tvitova i komentara koje sam pročitao, glasao bih opet i to sa apetitom. Izvinjavam se na dužini, ali sam morao.
    (Nisam član partije i nikada neću biti, 4. april 2017 19:22)

    # Link komentara

  16. Ovaj narod je veoma politicki zreo i mudar. Nismo mi Amerikanci da blejimo za Trampom ili Klintonovom. To je tamo biznis, a kod nas svakodnevnica. Narodu je pun kofer lovackih prica i prica rekla kazala dok "otmeno" propada. Oni se svadjaju i nadmudruju o nasem trosku. Obradovicu je ocigledno malo 300.000 evra pa bi da ponovi izbore da uzme jos 300. Dosta vise propakih politicara. Hajde uhvatite se za motiku ili lopatu pa povedite ovaj narod da radi, ako uopste znate sta to znaci raditi? Svi ispod 5% treba da se sklone iz politije. Narod im je rekao sta misli o njima. Da imaju trunku morala to bi sami ucinili.
    (bucko lazmisljam, 4. april 2017 19:12)

    # Link komentara

  17. Opozocija je bila 2012 u fazonu, e pobedio nas Vucic aj malo cemo sad da se odmorimo jedno 4,5 god primacemo poslanicke plate i juricemo privatne biznise koje smo napravili za vreme vlasti i Vucic je jednostavno to iskoristio... Nikakv otpor nije video i poceo da dominira svugde po Srbiji... I sad opozicija kuka i place kako je medijski mrak, a ustvari nista nisu uradili da se to spreci...
    (., 4. april 2017 19:10)

    # Link komentara

  18. @ivan s
    Onda ti ama bas nista nisi razumeo od onog sto je Beli govorio/radio.
    Uostalom, eno sam je sazeo u svom poslednjem FB postu.
    (genije, 4. april 2017 19:01)

    # Link komentara

  19. Dali je i jedan jedini politicar podneo ostavku to ne pamtim.
    (Darko, 4. april 2017 17:14)

    Kostunica, Labus - mozda ima jos neki, ne mogu da se setim. Ali vecina je u politici od punoletstva do smrti, bez dana staza u necem drugom. Kao i nas premijer/pretsednik AV.
    (Q, 4. april 2017 18:58)

    # Link komentara

  20. SNS, PS, PSS, SNP, SS, PUPS, JS, SVM, SDPS, SPO, SPS, PRS i jos 11 udruzenja.Vucic je trebao da izmeri snagu sam da izadje na listi a ne DOS jos je dobio ojacanje SPS-a
    (Zoran, 4. april 2017 18:43)

    # Link komentara

  21. Posle parlamentarnih izbora Radulovic je stavio loptu na belu tacku. A posle predsednickih izbora on je loptu sutnuo visoko preko gola. Sujeta mu nije dala da podrzi Sasu ili Vuka i onda je izasao sa tom ne inteligentnom pricom o zrtvi. Sada moze da stavi Katanac na DJB...
    (Milutin, 4. april 2017 18:40)

    # Link komentara

  22. I još momak kaže da nema veze sa politikom i da nema nikakav program
    (smajli, 4. april 2017 18:39)

    # Link komentara

  23. Najgore što Srbiji može da se desi je formiranje novih stranaka sa po jednim članom i pretpostavka koju je nemoguće otkliniti - na hiljade preletačevića a što je osnov uspeha pokreta Dosta je bilo na prethodnim izborima jer je digao glas protiv partokratije i partijskog zapošljavanja. Mnoge javne ličnosti i novinari upravo to priželjkuju pa nije najjasnije gde se dala pamet u tih ljudi!?
    Uredu je da ti se sviđa Janković ili Jeremić ali partija bez jasnog programa, cilja, principa kojih će da se drži kao pijan plota, standarda i promena na bolje u političkom životu Srbije je već viđeno i potencijalna nesreća.. Prema tome, živeće pokret Dosta je bilo još dugo jer je jedini dunuo u nova jedra za razliku od svih ostalih koji bi da otimaju vlast i moć.
    (Nenad, 4. april 2017 18:38)

    # Link komentara

  24. Jedini čovek koji je imao pozitivnu promociju u medijima pored Vučića je taj Beli... slučajno ili ...? Samo pitam.
    Inače, lično ne bih voleo da moj predsednik nosi perčin po svetu i da od diplomatskog vokabulara ima isključivo slogan :Samo jako...!
    (Doktor Džekil, 4. april 2017 18:37)

    # Link komentara

  25. Nikako da shvate ocu omladinu koja je svesna da ne zeli da zivi u diktaturi.
    Koja diktatura je slomnjena olovkom??/
    (miki, 4. april 2017 17:33)

    O kakvom lomljenju pricas? Gde ti je podrska za to? Gde je novac za to? Gde su vecina gradjana Srbije za to? Da li zaista iko normalan misli da moze da uzme vlast a da ima manjinsku podrsku naroda, pa narod vecinski bi izasao na ulicu i 3x jace branio svog kandidata, a s obzirom da je vecinski u slucaju veceg sukoba bi izvojevao pobedu i ustolicio se narednih 100 godina. Ne palite se kao hepo kocke jer Vucic kakav je bi poput Erdogana proglasio puc protiv njega i ko zna sta bi se desilo demonstrantima kada raja izadje na ulice. Ne zaboravite da je Vuciceva raja opasnija, ludja i da manje cita knjige i raspolaze finim manirima. Jel neko lud da ce policija moci da ga zastiti od stotina hiljada patriota na ulici? Pa patriote na zalost nasu jedva cekaju da ih neko pozove na ulicu i onda papa intelektualci i cement vlasti. Naravno da je papir jedino moguce resenje.
    (Miro, 4. april 2017 18:30)

    # Link komentara

  26. Svi ispod Preletacevica treba odmah da se ostave politike. To i jeste poruka Belog!
    (Ivan S., 4. april 2017 16:40)

    Kad Beli ima nešto da poruči, on to uradi sam.
    (ovo je slobodna zemlja, 4. april 2017 18:29)

    # Link komentara

  27. 30 godina ste imali šansu, 90 % vas!!! Ništa iole vredno niste učinili, osim trpajući pare u svoje džepove i svaljivanje krivice na onog ko je bio pre vas na vlasti! Samo rotirate pozicije: sa vlasti u opoziciju i obrnuto! Gubite se svi u mišije rupe! Ne mogu da vas gledam!
    (Samuraj, 4. april 2017 18:21)

    # Link komentara

  28. A zasto da se povuku iz politike? Samo zato sto su dobili manje glasova od Belog? Pa eto vam onda onaj koji je osvojio 55% glasova a ne sme ni na TV duel da izadje da brani svoje odluke argumentima pred ostalim kandidatima. ONda je on za vas savrsen!

    Drugo, Beli se na B92 u pozitivnom svetlu vise vrtio nego Obradovic, Jeremic, Seselj, Canak i ostali.

    Gotivan mi je decko skroz i svaka mu cast za sve sto je ostvario ali ajde malo da oladimo sa takvim komentarima.

    Tako su isto mogli da kazu Novaku Djokovicu kad je bio 50ti teniser sveta, "decko mani se ti tenisa, pusti Rodju nek rastura, on je bolji od tebe trenutno i zauvek!"
    (Washington, 4. april 2017 18:21)

    # Link komentara

  29. Smatram da su glasaci DJB, odnosno Radulovica vrlo slicni sa onima koji su odabrali Belog i Sasu Jankovica. Ja licno sam mogao dati glas bilo kom od njih jer je sustina u pitanju. A to sto je Radulovic dobio mali broj glasova je pre zato sto su njegovi biraci shvatili njegovu poruku na pravi nacin nego sto su odustali od njega.
    Mislim da je doneo hrabru odluku za razliku od SPSa, JSa, PUPSa i drugih koji su iz straha podrzali Vucica. On je ciljao na vecu izlaznost, na sustinske promene. A da li ce ispuniti ocekivanja u buduce, ostaje da vidimo.
    (alex, 4. april 2017 18:13)

    # Link komentara

  30. Jedini odgovor.
    “Dugotrajno robovanje i rdjava uprava mogu toliko zbuniti i unakaziti shvatanje jednog naroda da zdrav razum i prav sud njemu otančaju i oslabe, da se potpuno izvitopere. Takav poremećen narod ne može više da razlikuje ne samo dobro od zla, nego i svoju sopstvenu korist od očigledne štete.”

    Ivo Andrić
    (Milosav Jovandić, 4. april 2017 18:00)

    # Link komentara

  31. Vučića su podržale veći broj stranaka i dale njemu glas. Da je npr. Dačić izašao, bilo bi drugog kruga.
    Sa druge strane, u opoziciji vlada jak egoizam, svako za sebe, i zato su prosli kako su prosli. A već vrapci na grani znaju da Samo Sloga Srbina Spasava.
    (NN, 4. april 2017 17:49)

    # Link komentara

  32. Najludje od svega je da je dobar deo opozicije odma` sve svalio na Belog. Uzeo drugima glasove, nije podigao izlaznost i sl. Sta reci. Sujeta i glupost nemaju granice. I dalje ne kapiraju njegovu sustinu pojave.
    Sto se mene tice Radule i Boskic imaju nekakvu sansu jer postoji cvrst program i delovanje, ostali sa sve Jankovicem kapija. Inace Beli ide na 20+% i zavrsava posao za sva vremena.
    (jako i do samog kraja, 4. april 2017 17:46)

    # Link komentara

  33. ...i ni jedan da podnese ostavku...!!!
    ...svi se vode cedinim geslom "mogu hiljadu puta da budem ispod cenzusa, ali ostavku necu dati nikada...
    (kraja, 4. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  34. Ne radi se o medijskom mraku, niti o kakvoj preteranoj diktaturi, ili cemu slicnom. Radi se o tome da ste svi vi nikakva opozicija, bez energije, poverenja, ideje, iskustva, plana i programa. Ko god da je iz opozicije pobedio, cenim da se nista ne bi promenilo.. Preostaje nam da slusamo "velikog vodju" jer za bolje i nismo.. Ko zna, mozda se i nesto promeni na bolje, jer tu je sad i Tramp u igri.. Svakako on ne vlada Srbijom sam... Surova teorija zavere..
    (Floyd, 4. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  35. Nije Vucic kriv sto je opozicija potpuno suntava. DS ne moze vec godinama da shvati da je izgubio izbore i da se sastavi. U trenutku kad Vucic ima jaku podrsku, 3 slicna kandidata (Jankovic, Jeremic, Radulovic) ne mogu da se dogovore da nastupe zajedno - to dosta govori o njima samima i kakve su nam zapravo opcije, i jedini program im je "Vucic je los". Uz to je Jankovic dobio ovoliko glasova jer je uspeo nekako da ubedi narod da nije DSov kandidat, iako mu je DS radio celu kampanju, kao sto su pre radili sa "potpuno nestranackim licnostima, verujte nam na rec" tipa Labus, Dinkic i Djelic (koji su naravno posle osnovali stranke i/ili usli u DS) - da su pricali istinu prosli bi jos gore. A da se nije kandidovao Beli, jos bi bio manji odziv = veca pobeda Vucica. I SNS je nesposoban jer veliki deo onih koji su glasali za Vucica ne bi glasali za nekog drugog iz te stranke, sto samo dodatno govori koliko je tek nesposobna opozicija - godinama ne mogu da pobede jednog jedinog coveka.
    (Neko123, 4. april 2017 17:45)

    # Link komentara

  36. Beli je pozvao omladinu da protestvuju mirno.Ovi drugi botovi kazu da su izbori zavrseni.Ovi treci kazu da treba se boriti olovkom na izborima.
    Nikako da shvate ocu omladinu koja je svesna da ne zeli da zivi u diktaturi.
    Koja diktatura je slomnjena olovkom??/
    (miki, 4. april 2017 17:33)

    # Link komentara

  37. Beli je glas razocaranih ljudi u sistem drzave.
    (Ivan, 4. april 2017 17:30)

    # Link komentara

  38. Vučić je dobio izbore jer je većini očigledno dobro. Kraj priče. Zbogom!
    (Rade, 4. april 2017 17:24)

    # Link komentara

  39. Ne slažem se sa ovom ocenom situacije, barem ne u slučaju pokreta (stranke) Dosta je bilo, tu je problematika nešto složenija nego u slučaju Dveri i DSS recimo.
    Npr, ja lično, da se sada organizuju parlamentarni izbori, glasala bih (opet) za DJB. I na ovim predsedničkim sam glasala za Radulovića mada se vrlo lako moglo desiti da glasam za Jankovića, ne zato što mislim da ima bolji program i plan za Srbiju (koliko god ingerencije predsednika bile male) već zato što, eto, "paše" za tu konkretnu poziciju. Pretpostavljam da je ovo bio rezon velike većine birača DJB koji su u nedelju glasali za SJ jer realno, njegovi glasači su mahom oni koji su prošle godine glasali za DJB i DS uz možda apstinente koji su se u DS razočarali a za DJB ili nisu čuli ili im nije toliko privukao pažnju.
    E sad, kako vreme prolazi možda će se otkriti neke pukotine u DJB, da nisu možda toliko transparentni i pošteni koliko sada izgledaju - mada je ovo samo pretpostavka naravno :) A ukoliko bi se desilo da SJ osnuje sopstvenu stranku mnogo će zavisiti od toga koji će ljudi biti u njoj - da li neki novi i čisti (poput DJB slučaja) ili će gro stranke činiti političari iz DS-a koji ga je i sada podržao. U ovom drugom slučaju, pitanje je da li bi se zadržao na ovih 15-16%, da li bi uopšte pridobio neke nove glasače, a kamoli da se DJB glasači okrenu ka njemu.
    (Dragana, 4. april 2017 17:24)

    # Link komentara

  40. Vucic 25 godina u politici i taj covek kaze kako neko hoce da se dokopa fotelje a on se ziv ubija za fotelju.Kada se mala beba rodi i dok ne navrsi 25 godina pa ljudi ovo sve govori. 25 godina se muvati kroz institucije to je strasno i sramno.
    (Dara, 4. april 2017 17:21)

    # Link komentara

  41. Beli nije politička figura nego čisto iz protesta tako da nema nikakvih posledica ali je dosta opomena za sve one koji se bave profesionalno politikom.
    (milan, 4. april 2017 17:16)

    # Link komentara

  42. Dali je i jedan jedini politicar podneo ostavku to ne pamtim.
    (Darko, 4. april 2017 17:14)

    # Link komentara

  43. Stranke desnice-patriotske oko 65%, levica-demokratske 35%!, sve ostalo je ikebana!
    (Vlada, 4. april 2017 17:13)

    # Link komentara

  44. (seljadin, 4. april 2017 16:50)

    Druže da marketing nije jedan od bitnijih stavki izbora zar bi ti svuda viđao silne plakate i bilborde na kojima osim slike kandidata nemaš ništa. Šta misliš zašto se to radi. Koji je to medijski mrak probio Beli sve je rađeno na internetu a to nije ni blizu glavni medij u Srbiji to su tv stanice.
    (Bane, 4. april 2017 17:13)

    # Link komentara

  45. Bas me briga meni je Beli vazan.Beli ce gurnuti odpozadi i Vucica u zagrljaj Seselju i Tomi.
    (Stana, 4. april 2017 17:12)

    # Link komentara

  46. Seselj je zavrsio ispod 5% jer mu je njegov NAJBOLJI DJAK (onaj koga je 1993. postavio na mesto generalnog sekretara svoje partije) odneo cak 55% glasova....

    Seselj treba da bude ponosan:djak vodi njegovu politiku, sluzi se njegovim recnikom,koristi njegovu strategiju,trudi se da ostane na vlasti isto kao sto bi i Seselj....

    Sta Seselju preostaje?Da ode u politicku penziju....
    (stasha, 4. april 2017 17:06)

    # Link komentara

  47. Beli je čistač bacača prašine u oči. Ko ima manje glasova od njega, da vrati državne pare što je uzeo za izbore i da se vrati profesiji za koju se školovao.
    (VUK, 4. april 2017 17:03)

    # Link komentara

  48. A kome je čudan rezultat Belog? Pa kod nas se uvek glasalo sa Spajdermena, Ivana Ivanovića (malim korakom), za "nijednu od navedenih opcija"...
    Dovoljno je bilo da bilo ko izađe sa nekom šalom i dobija 10%. Na to računajte svake sledeće izbore. Beli je u Mladenovcu rekao da ga ne interesuje stranka na državnom nivou, zato će morati neko drugi da napravi komediju i eto ga u skupštini na sledećim izborima.
    (Oggy, 4. april 2017 17:00)

    # Link komentara

  49. Je l' video neko Seselja od izbora? On je prvi rekao da bi svi koji se budu plasirali ispod Belog trebalo da prestanu da se bave politikom.
    (Trifke, 4. april 2017 16:59)

    # Link komentara

  50. Citiram "Kriv je medijski mrak, a ne politika koju zastupamo." Kako Vas je onda Beli razbio, ima više glasova nego svi vi zajedno, isključujući Sašu Jankovića. Nije više politika za vas, dosta! Nisam simpatizer Vučića, ni Belog, ni Jankovića...
    (Njevra, 4. april 2017 16:57)

    # Link komentara

  51. Nisu kandidati stranaka doziveli debakl, za njih nema brige. Narod je taj koji je u debaklu odavno, i koji tone u neizdrzivo siromastvo sve vise. Ovo zamajavanje cestim izborima i kultom slatkorecivog Vodje to nece zaustaviti.
    (Ispravka, 4. april 2017 16:56)

    # Link komentara

  52. Stvar je vrlo jasna. Pare iz budzeta dobijaju samo oni koji imaju vise od 3% podrske. Problem resen.
    (mlivan, 4. april 2017 16:56)

    # Link komentara

  53. Zašto činjenicu da samo 1% njih vidi Radulovića kao predsednika ekstrapolirati na budućnost - stranke, tj pokreta DJB? Minimalno je povezano jedno sa drugim. Radulović je i trčao tih mesec dana da podigne izlaznost, to je bio plan C. (Plan a je bio dogovor one dvojice da 1 trči. Plan b da se makar pred kraj dogovore kad i oni vide ko ima najbolje šanse. Plan c je bilo aj onda da pokušamo da izvučemo još kojeg birača na birališta.) Dakle, trapava argumentacija u članku. A vala i kod lepog broja analitičara. Šteta.
    (Igor Mitrović, 4. april 2017 16:55)

    # Link komentara

  54. Seselj je sam rekao da svako ko bude ispod Belog,trebalo bi da napusti politiku,pa da vidimo doslednost.Izuzetak je ipak Radulovic,jer ako cemo posteno on je vodio kampanju protiv Vucica,a ne za sebe i pokusavao je otvoreno samo da podigne izlaznost,mada nije mu bas poslo za rukom.
    (Mix, 4. april 2017 16:50)

    # Link komentara

  55. a kako Belom nije kriv medijski mrak ?

    Uostalom na izborima odlucuje marketing a ne samo program, odlucuje i licna harizma, ljudi treba da osete govornika, a ne samo kao roboti da proklamuju program u koji veruju i u koji ne veruju.
    Program ionako na kraju bude izmenjen, kad se dodje do vlasti, pa ostaje samo marketing.

    Po meni svi koji su bili ispod Belog, treba da traze neki drugi posao, sem naravno ako ne zavise od rezultata vec od novca koji se sliva sa ko zna kojih strana i ko zna iz kojih poznatih i nepoznatih fondova.

    Sto bi se reklo, ne zivi svako od ucinka, vec od raznih fondova, i kad ti fondovi odluce da je vreme da se neko povuce iz politike on ce se i povuci jer ce fondovi presusiti.
    (seljadin, 4. april 2017 16:50)

    # Link komentara

  56. Svi ispod Preletacevica treba odmah da se ostave politike. To i jeste poruka Belog!
    (Ivan S., 4. april 2017 16:40)

    # Link komentara

  57. Jednostavno opozicija je morala da jos od 2012 bude aktivna... Opozicija se probudila pre godinu ipo dana i ne moze odma sad da dobiju neki rezultat kolko god budu bili dobro.. Glavna opozocija DS se raspala i to je to...
    (., 4. april 2017 16:39)

    # Link komentara