Petak, 31.03.2017.

17:11

DW: Arkanovac šutira telo mrtve žene, to je fotografija...

Do zuba naoružani vojnici pored tela civila, a pripadnik Arkanove Srpske dobrovoljačke garde šutira telo mrtve žene…

Izvor: Dojèe vele

DW: Arkanovac šutira telo mrtve žene, to je fotografija... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

only fools and horses

pre 7 godina

@Darth Shone

Malo, ali bar malo pročitati, razumeti istoriju, pa onda ostavljati takve komentare. I pokušati da čujete i ljude koji su u svemu učestvovali, živeli to. Zar stvarno mislite da su Srbi krivi i za Maspok, i za bunt albanaca sedamdestih. I za dešavanja ‘41, i za dešavanja '14.
I za povampirenje ustaštva u Hrvatskoj. Igrom slučaja živeo sam tih godina u Zagrebu. Šta mislite, kako su se osećali Srbi pri onakvom veličanju ustaštva, pretnje na sve strane, mržnja u očima običnih ljudi. I onda se prisetite priča vaših dedova i genocida koji su preživeli i zaključite da je opet na pomolu. Da ne pričam o onom jezivom zločinu nad porodicom Zec i zatim oslobađanju i veličanje zločinaca.
Ne, Srbi u Hrvatskoj nisu mogli da mirno prelaze preko svega, nije trebala nikakva propaganda niti podsticaj iz Beograda. Slično važi i za Srbe u BiH. Zat stvarno neko misli da su Srbi mogli mirno ćute i da pristanu na ukidanje svih mogućih prava. I to posle svega što su prošli i žrtve pre samo 45 godina?

Zvekan

pre 7 godina

@ Darth Shone - kapa dolje! Svu istinu ste sazeli u svega nekoliko redaka, to je prava istina, a ne ona alternativna koju Srbi biraju, svjesno ili iz navike, o urotama zapada, Vatikana, o zlim Hrvatima i Slovencima koji su ubili Jugoslaviju, izbacili Srbe iz ustava s namjerom da stvari dovedu do Oluje uz podrsku Njemacke. O zapadu koji je razbijao jaku Jugoslaviju jer mu je bila smetnja. Smetnja? Politicki i ekonomski patuljak nakon titove smrti da je nekome smetao? Ne bih rekao. Prije ce biti da im je jedinstvena Jugoslavija bila u interesu, a interes je bio izbjeci rat, primati izbjeglice i muciti se s politicarima ciji je mentalni sklop jos u 19 stoljecu. Pa Amerika je medju zadnjim zemljama koje su priznale Hrvatsku! Zasto Srbi i danas biraju vjerovati u ovaj mit, kao i u ostale mitove kao sto su Vucic, Rusi, pravoslavlje, Kina, Kuba, Sjeverna Koreja, stvarno mi nije jasno.

John

pre 7 godina

Kakva Ulica srpske (arkanove) dobrovoljačke garde???…?? !
(marija, 31. mart 2017 21:30)

Evo ovakva: https://www.google.com/maps/place/%D0%A1%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%99%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B5+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B5,+%D0%91%D0%B8%D1%98%D0%B5%D1%99%D0%B8%D0%BD%D0%B0+76300,+%D0%91%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0+%D0%B8+%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0/@44.7627103,19.2276937,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x475be904ee5f6003:0xd5070648b1ad7cb5!8m2!3d44.7627065!4d19.2298824?hl=sr

vesna

pre 7 godina

Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!
(Huligan, 31. mart 2017 21:38)

za tebe, batice, samo jedna reč - AHMIĆI.

i da imaš dovoljno osećaja srama da nakon nje ućutiš.

Radule

pre 7 godina

Taj necovek koji udara mrtvu zenu,sa belim naocarama,je Srdjan Golubovic,sadasnji DJ Max.Objavite,ako ste nezavisni!Bas zbog Srba koji ne stoje iza njega!

tan tan tarantan

pre 7 godina

Jel' nas ovo polako pripremaju za novo krvoprolice. Malo, malo pa neki tekst slicne sadrzine. Zasto DW ne pise o zlocinima koje su oni ponicinili u prvom i drugom svetskom ratu?
Bili sta ne bilo ne moze se vratiti nazad. Nnadam se da se narod opametio i da nikada vise nece biti to sto je bilo. Da nicije dete, sin, majka, otac, baba, deda na ovom prostoru nece biti ubijen od strane drugog.
A DW kad toliko brine neka istrazuje koliko je miliona ljudi poubijano od strane njih pa tek neka se brine za nas, a sada neka nas ostavi na miru.

Linux

pre 7 godina

Kod Srba u Bosni vlada kolektivna zavjera ćutanja jer svi znaju šta se desilo 1992. i svi ,ili ogromna većina snose kolektivnu odgovornost jer su prećutno odobravali ono što se dešavalo njihovim komšijama, prethodno indoktrinirani velikosrpskom ideologijom iz Beograda i kosovskom mitomanijom. Dešavalo se ono što se desilo u nacističkoj Njemačkoj: tiha većina je odobravala zločine. Zato ponavljam:postoji kolektivna odgovornost, ali individualna krivica. Ne treba bježati od ove teme jer dok ne bude kolektivnog pročiœćenja, neće biti ni napretka Srbije i srpskog društva.

iz Banja Luke..opet

pre 7 godina

Zanimljivo...znate li vi u opste sta se ovdje desavalo kada sebi dajete za pravo tako pisati? Clanak je jednostran i tendenciozan,i taj svjedok u njemu jednostavno skrece sa prave istine.

bljak

pre 7 godina

(Pavle, 31. mart 2017 18:18)

Da, Arkanovci "Tigrovi" su bili najobicnije jajare. U stvari, ne najobicnije, jer su bili podrzane od drzave Srbije. Kada su tokom "Oluje" moji Krajisnici bezali, rekli su im "Za 15 minuta Hrvati ce udariti s boka na kolonu minobacackom vatrom, bacajte sve sa sebe i trcite preko onog polja u sumu, trcite za zivot!!!" Narod kukajuci i vristeci ostavi stvari i trk u sumu, a Arkanovci lepo na miru pretres i pljacka... Zivotinje ne biraju kad i na svoje nasrcu. Kako ocekivati bolje prema Bosnjacima? Treba to sve reci da se uklone i najmanji tragovi lazne slike o "herojima" i "patriotama". Jajare najnize klase, bahate se na slabijima.

dr NS

pre 7 godina

Voleo bih da ovi sto tuku minuse argumentuju svoje mišljenje. Kako opravdavaju onakvo krvništvo? Čime i kojim to ciljem? Ljudi koji su činili takva zlodela ne zaslužuju da im se ime spomene, a ne da ulice po njima dobijaju ime. Zaslužuju da im se seme zatre.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

I jos jedno, za one koji ističu loš odnos prema Bošnjacima u Bijeljini od gradske vlasti, o kom ne znam mnogo, ali ne zato što takvog odnosa nema, nego zato što se nisam informisao - zašto moji sugrađani glasaju za takvu vlast, ponavljam, istu onu koja je bila perjanik, vođstvo Srba u Bijeljini za vrijeme rata, SDS dakle, a u koaliciji su s Šešeljevim radikalima. Zašto? Zašto za dželate iz rata, koji su njeljudski odnos sačuvali i u miru? Oni koji su ih spasavali nisu na tim adresama i oni to znaju.

Darth Shone

pre 7 godina

Čudimo se i pronalazimo opravdanje za postupke onih koji su sva ova nedela učinili u naše ime. Kao po običaju ne želimo da priznamo barem osećaj sramote. Zaboravljajući ono najvažnije: Rat je zlo, a najgori od svih ratova je građanski rat. Na prostoru onoga što se nekada, ne tako davno zvalo Jugoslavija vođen je građanski rat. Zašto je do toga došlo? Zašto je nekome uopšte palo na pamet da uopšte poželi da stvara nezavisnu državu, veliko je pitanje. Kome je uopšte trebala smrt tolikih ljudi? Znam, sada će graknuti da je to delo zapada, da smo mi budale. Ne gospodo, rat koji je otvoreno započeo 1991 nije delo zapada, on je delo nas, svih nas sa ovih nesrećnih prostora. A proces je započet rešavanjem pitanja koje je već bilo rešeno, ali nama nije to bilo dovoljno, i onda smo dobili rat. Ko se svađao sa Slovencima i tako omogućio Hrvatima da probude svoje ideje o „neovisnosti“? Ko? Amerikanci? Nemci? Ko je govorio da će braniti Jugoslaviju, ali ne po svaku cenu? Ko? Koja je to cena koju ti nisu bili spremni da plate? Ko je snimao filmove i mobilisao „narod“? Ko? Srbi. U ime odbrane imaginarnog srpstva, u ime inata, u ime laži Srbi su ubili svoje čedo, ubili su Jugoslaviju, i u tom masakru počinili i ovakve stvari.

Orwell Vegan

pre 7 godina

Religije su podelile narode na Balkanu. Popovi ne idu u rat, a podrzavaju versku podelu i propagiraju razlicita ucenja o Bogu. Sve dok se ne vrate Bogumili i ne ujedine sve narode u jednu veru u jedinog Boga, veganskog Hrista, nema napred, samo nazad.

Huligan

pre 7 godina

Svi ste se jaki u kucanju komentara i kukate nad nekažnjenim ubijanjem nevinih Srba od strane ustaša i balija fino sklepajte tužbe sa svim dokazima i dokumentacijom i pravac Haag.
Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!

bob dylan

pre 7 godina

Realno posle klanja Srba za vreme NDH od strane muslimana i Hrvata i četničke osvete pogotovo u istočnoj Bosni i istočnoj Hercegovini, uvek se pitam kako je iko mogao očekivati da već prvom sledećom prilikom (samo 45 godina kasnije) neće biti ubijanja ponovo. Duboke su to rane bile

Nele

pre 7 godina

Bilo bi zanimljivo cuti sta kaze srpska majka na plemenita dela svog pokojnog muza, zbog kojih ce Srbi trajno ostati zapamceni kao neandertalci i ubice.

Balkan Balkancima

pre 7 godina

Sve kosture na teritoriji svih Jugoslavija pod hitno izvaditi iz ormana i otkriti sve istine. Bolje da mi to uradimo, Srbi, Bosnjaci, Hrvati, nego da te kosture vadi po potrebi DW ili neka druga medijska za ko zna ciji racun, sa upaljenim upaljacem iznad naseg bureta baruta. Ova teritorija pripada nama i uvek ce pripadati. Ako neko hoce opet da nam zavrti ringispil, pokazimo mu da mu ovde nije mesto i neka nadje neki drugi luna park i tamo zaigra neki svoj Dance Macabre.

hronicar

pre 7 godina

A Arkanova supruga podrzava AV i to nam je dato do znanja na 2oj i 3oj strani

Politike neki dan.

Mislim da su joj skinuli nanogicu.

Saucesce porodicama bosnjackih zrtava i srpskih zrtava.

Podrska i Srbima i Bosnjacima u BiH da nadju sebe i dobar medjusobni balans.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Da je to bilo samo u Bijeljini, već je bilo na prostoru cele sadašnje ... tvorevine - poznate po zvaničnom nazivu Republika Srpska. Nadam se da svet a i mi kao narod nikada nećemo zaboravi tu zasluženu sramotu sa kojom ćemo živeti dokle kao narod postojimo. ,,Kakvi smo, i đavo bi se nas postideo...'' - rekao je patrijarh Pavle.

analiticar_amater

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.
(Borivoje, 31. mart 2017 18:20)

Sa tvojim komentarom mogu da se slozim u potpunosti, ali opet su mi podjednako odvratni i oni koji kao ovaj Dragan BL koriste nase zlocine da tvrde da zlocina nad Srbima nije bilo. Kao sto se ne moze prihvatiti nikakvo pravdanje ili relativizovanje nasih zlocina, ne moze se prihvatiti nikakvo pravdanje i relativizovanje i nasih zrtava.

samo pitam...

pre 7 godina

Iskreno saucesce porodicama ubijenih, nadam se da ce pravda kad-tad stici zlocince.

Ali DW ostaje nepromjenjen... Zasto ne napisase redak ili dva i o Sijekovcu, opstina B. Brod? I tamo se dogodio vrlo slican zlocin, nesto prije Bijeljine, i poznati su pocinioci i komandanti (Ante Prkacin, hercegovacki ustasa i njegovi koljaci) samo sto su zrtve bili Srbi. A nikad nisu odgovarali... Ili se srpske nevine zrtve ne broje u ljude?..

tuga

pre 7 godina

Ubijeno je preko 1000 Bošnjaka u opštini Bijeljini a protjerano je preko 30 000 Bošnjaka, od toga se vratilo oko 2700 Bošnjaka koji su imali problem dobivanja lične karte i priključenja telefona, što je diskriminacija i zlostavljanje žrtava nakon rata. Koliko je uhapšenih i osuđenih i sa koliko godina od zločina? Zastrašujuće je da ljudsko biće može biti toliko besćutno, šutirati mrtvu ženu koja mu nije bila ništa kriva ni živa ni mrtva i nakon svega vratiti se u normalan život kao da ništa nije bilo.

mario marko del tintoreto

pre 7 godina

A zasto niko nije procesuirao te zlocine? Sta radi sud za ratne zlocine u BiH? Nemojte sada podmetati ovde da je nemoguce procesuirati ljude koji su pocinili zlocine posle tolikog broja njih koji su uhapseni i osudjeni.

antibot

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
(Curbrigen, 31. mart 2017 17:45)

Mnogi misle tako i danas. Narocito uz podrsku Majcice Rusije.

Dovoljno je reći Dojče Vele i odmah mi je sve jasno

pre 7 godina

A čije je bilo oružje po podrumima u Bukrešu i Zairu uskladišteno tamo još u oktobru '91. A čije je bilo snajpersko gnezdo na silosu i vodotornju? Čija su imena bila na spiskovima "donatora" za oružje, vlasnika kafića i lokala po gradu? Pucalo se pet dana, zar samo sa jedne strane? Kako je zaista sve počelo, g. Trbiću? Ko je na konju krenuo naoružan i na koga da baci bombu? Zločina je bilo, ali 300 ljudi... dajte ne preterujte. Na broj stanovnika Bijeljine, broj civila koji su ubijeni (i Srba i Mulimana zajedno) je na nivou statističke greške i uglavnom su ubijeni od strane ljudi koji nisu iz Bijeljine, i vaših i naših. Ali slažem se da ih treba pronaći i kazniti, ali SVE, i jedne i druge.

spomenko gospić heroj

pre 7 godina

Gospoda Trbic i ostali bi trebali prvo svoje dvorište da pociste. Govorim kao čovjek koji je protjeran iz Tuzle u Maju 1992.g. kada sam došao u Bijeljinu. Srbi su se suočili sa svojim zločinima i priznali ih ali sa druge strane je to izostalo. Iskoristili su to da do kraja isteraju svoju "istinu". Lično poznajem muslimane koji su tada bili na barikadama u Bn. Muslimani su prvi bacili bombu i pucali na Srbe u srpskom kaficu u Bn. Borbe su se vodile oko gradskog parka i bolnice. Tako da ta priča o muslimanima koji su samo mirisali cvijece i zlim Srbima "ne pije vode". Neka se gospoda sada malo pozabave Tuzlom i neka kažu kako to da su jedinice TO Tuzla preko noći postale muslimanska vojska i kako je Patriotska liga osnovana u Tz u martu 1991.g., a sukobi su počeli tek u maju 1992.g. Ipak nisu samo mirisali cvijece. Istina je jedna i nedvosmislena. O golgoti nas iz Tz u maju 1992.g. nekom ću drugom prilikom.

Veronika

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota. (Curbrigen, 31. mart 2017 17:45) Није срамота. Аркан је херојски убијао жене, нико га у Србији није чак ни оптужио, а славе га онолико! Ни у Хагу није био, убијен је као скроз-наскроз "невин", попови су му читали опела и благосиљали оружје његових зликоваца који су у БиХ ширили православље и љубав према човеку и туђим женама и женској деци.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

Rijetko ćete naći čovjeka kojem je taj izopačeni nacionalizam mrzak kao meni, starome, relativno mladom bijeljincu. Ne podnosim ga, ,,naš" posebno.
Pišem ovaj komentar zbog mrzitelja po struci, onih iza čije ljudskosti stoji znak pitanja.
G. Trbić, koji potpisuje članak, koji je mnogo pisao o ratu u Bijeljini i okolini, prošao je torturu od pojedinih sugrađana u tadašnjim paravojnim strukturama. Razumljivo je, ne mogu svi razdvojiti grupu od pojedinaca, pa je ostao kao novinar do danas dan vrlo oštar prema stanovnicima Bijeljine tog vremena. Međutim, često pretjeruje, ističu se svi incidenti, što nije nepošteno, ali preuveličavaju, istovremeno zanemaruje ono što je u tom ratu, zlu po sebi, bilo dobro, plemenito, a u našem gradu, ako nije drugdje, sigurno je bilo. Dakle, čini se to ne bi li se održala tenzija, bez ikakve potrebe, kod naših komšija Bošnjaka, kod kojih srećom nema naročit autoritet. Možda i zbog toga, a to ujedno govori o kakvom je čovjeku riječ, što je godinama u vlasti s SDS-om i RSR-om, onjim ljudima koji su nad njim ,,pokušali genocid".
Dakle, ili ono što se dogodilo njemu nije toliko veliko kako predstavlja, pa dželatima prašta, sjedi s njima vladajući gradom, a ,,obične" ljude obostrano zavađaju, ili je to pak čovjek nečastan, jer kako bi drugačiji, koji drži do sebe, dijelio vlast s onima koji bi mu došli glave da nije pobjegao.
Bilo je ovdje zla, ali ono nije pobjedilo, nadvladalo, kao u mnogim drugim mjestima po jadnoj, napaćenoj nam Bosni.

i ja sam iz Banja Luke...

pre 7 godina

Dragan BL@ Dragane bez osporavanja zlocina nad drugim narodima ali meni se cini da smo mi zivjeli u razlicitim dimenzijama. Ustase,Handzar divizije,beretke svakakvih boja,kojekakve lige i zborovi gardi pune patriota su postojale prije svakog zlocina;ne opravdavam zlocine vec samo kazem da je bila realna opasnost po nas...opet ti kazem ne oprovdavam zlocin ali ne odobravam tvoje tvrdnje.

Milan Indjija

pre 7 godina

Dva puta sam bio na ratisu (morao radi mobilizacije) kao rezervista. Treci put nisam zeleo i utisao sam u izostranstvo. Kada se setim svega sta su pojedinci radili, gadi mi se. A najvise mi se gadi, to sto Srbi me priznaju da su cinili ogromne zlocine. Treba da nas je sramota kao narod. Ovo je istina, koju znaju svi koji su bili i videli, pa vase neobjavljivanje komentara, samo je zataskavanje zlocina.

Neko

pre 7 godina

Bio sam u Bijeljini tih dana sa timom novinara iz Srbije; prisustvovao pregovorima između Arkana, lokalnog SDS, Biljane Plavšić, Fikreta Abdića, i oficira JNA. Ko je hteo da vidi šta se događa, video je. Bijeljinci su svakako znali, dosta njih je učestvovalo, što kao lokalni paramilitarci, što kao milicija, što kao organizovane jedinice, kasnije "Panteri" Ljubiše Mauzera. Tužno je, jadno, što se Srbi u Bijeljini i dan-danas prave ludi, a sugrađani su im bili hotimice ubijani, prebijani, pljačkani, a žene silovane. Nazvati ulicu po Arkanovoj jedinici je vrhunsko licemerje. Na žalost, očigledno malo ljudi se toga stidi.

tuzlak

pre 7 godina

U Bijeljini i danas zivi i slobodno sece Velimir Popovic Vela, koji je sa Ratkom Mladicem usao u Srebrenicu, obucen u crnu uniformu specijalaca....i dan danas sece i zivi Vojkan koji je iselio na stotine porodica, a koje su mu prepisale svu imovinu i platile da odu za Tuzlu...iz Bijeljine je moj otac, Srbin, spasio skolskog prijatelja Muhameda od Arkanovog noza...ko nas to, bre, zavadi....samo nastavite mantrati....

Borivoje

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
@Curbrigen
Kakve veze ima Arkan i njegovi kriminalci sa srpstvom? Sve te nazovi "dobrovoljacke" vojske su isle sa jednim ciljem, da pljackaju. Njih nije bilo bas mnogo briga da li je kuca srpska, bosanska ili htrvatska. Ako je bas bogata, poubijaju sve na koje naidju i posle pricaju da je druga strana to uradila. A imali su i bosanci i hrvati svoje Arkane.
Jedino je strasno sto se najobicniji kriminalac velica kao neki heroj ...

Nole

pre 7 godina

Ma to nije istina, Arkan je bio fini kriminalac i reketaš, a posle još finiji ubica. A srpska majka, patrijotska udovica i istaknuta prijateljica zemunskog klana danas se ponosno nalazi na spisku nove srpske elite. Bravo Srbijo.

Taja

pre 7 godina

Zlikovac koji šutira leš jadne žene je krajnje opušten - na glavi su mu beli cvikeri za sunce, a u levoj ruci cigareta. U desnoj ruci kalašnjikov, na leđima zolja. Ko je jednom video tu fotku ne može je zaboraviti.

analiticar_amater

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.
(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Ovo sramota jeste i opravdanja nema, ali "handzar divizija" i "ustasa" je na zalost bilo. Gde si bio da prokomentarises vest o godisnjici masakra u Sijekovcu? 80 srpskih civila izmasakrirano je za nekoliko dana marta meseca u opstini Brod. Prvi ratni zlocin koji se desio u Bosni. Eto gde su ti koje smo mi "prizivali" bili, pa ti pisi kako niko drugi osim Srba nije cinio zlocine i kako smo mi sve izmislili. Taj zlocin nisam sad spomenuo da bih opravdao ovu gadost pocinjenu nad Muslimanima u Bijeljini, jer za to ne postoji opravdanje, nego da bi odgovorio na tvoju zlonamernu insinuaciju koja jednostrano prikazuje dogadjaje iz tog prljavog rata. Ne mogu se osudjivati srpski zlocini tako sto ce se negirati tudji. Ali ti ocigledno nisi cuo za zenge, Pakracku poljanu, Osijek, Gospic, Sisak i druga mesta u kojima su se 91. dogodili masovni zlocini nad Srbima, kad kazes da smo prizivali neke kojih nije bilo. Ti civili su se sami ubili i sami pokopali pod zemlju.

kmeco

pre 7 godina

Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.
(Aleksandar, 31. mart 2017 17:49)

u cemu je problem? muslimani(52%) su za razliku od Srba(28%) cinili vecinu u samom gradu prije rata, svi do zadnjeg su protjerani il pobijeni, cestitam vam oslobodjenje

Pavle

pre 7 godina

Malo neobicno za Arkanove ljude. Obicno su proterivali, ubijali i pljackali Srbe, koji nisu nasedali na njihove lazne "vikend" uzbune, kada se skupe "tigrovi" da idu da pljackaju po Hrvatskoj i Bosni. Oni i nisu smeli da idu tamo gde su balije i ustase, vec udju u srpsko selo, kayu "Evo stizu da vas kolju, evakuacija!", a svi su znali sta to znaci. ko nije zeleo da ode i dopusti "tigrovima" da mu natovare sve iz kuce na kamione i traktorske prikolice, bivao je ubijen odmah na licu mesta.
E, zena glavnog "tigra" (a u stvari obicne jajare), danas podrzava Vucica, a on se rado, uz onaj njegov namesteni osmeh slika sa njom.

matori

pre 7 godina

"...Usledilo je zlo koje je iz temelja potreslo moju Bijeljinu, Semberiju, moju Bosnu i Hercegovinu..."

Dodao bih samo još: "i moju Jugoslaviju"...
Izuzetan tekst!
Veliko hvala za hrabrost da se objave ovakve činjenice i svedočenja.

Vozdovac

pre 7 godina

Ovakve price o delima predrdatnog dzeparosa, a za vreme i posle rata kriminalca, siledzije i ubice Zeljka Raznatovica , uspesno lece od svakog nacionalizma. Barem one uracunljive. Mi se na ovim prostorima nikad necemo ocistiti od zivotinjske mrznje dok istina ne postane glavna stvar.

I svaki put kada Vucic pozove takodje osudjenog kriminalca , suprugu Zeljka Raznatovica , na miting svoje stranke ili se ona pojavi na TV , deo normalnosti umre u ovoj zemlji..

.

pre 7 godina

90 te su sramota za srpski narod za vek vekova. Naš narod teško prihvata tu istinu, a onoga ko je propagira odma etiketira kao stranog plaćenika izdajicu itd. Ja Srbin jesam ali da lažem sebe u vezi toga neću, na stranu to šta su radile druge strane u ratu... to ne opravdava ovakve događaje kakav je opisan u tekstu.

ante

pre 7 godina

(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Sramota je i šta smo radili civilima na Pakračkoj poljani prozivajući ih "četnicima" pa niko osudjen čak su odlikovani od vrha HR države...na žalost običnog čoveka gde vojnička čizma nagazi tu nema ni ljudskosti, ni morala a ponajmanje pravde...

из угла

pre 7 godina

Kriminalci su posebna etnička i religiozna grupa. Fantastične maskirne mogućnosti i beskrupolozan stav prema životu. Dok se dobri ljudi ne ujedine protiv njih, uvek će ih praviti budalama. Etničkim, religioznim, navijačkim...Budalama.

Tanja

pre 7 godina

Istina je samo jedna i ona nema niti nacionalnost niti vjeroispovjet, jedino je važno da li si čovjek ili nećovjek. Ako smo spremni spoznati je, treba se riješiti predrasuda i otvoriti suce i dušu. Jedino tako možemo formirati stav prema prošlosti i donositi ispravne odluke za buduće generacije. Pogotovo da se ovakvi zločini nikad više ne ponove.

veseli

pre 7 godina

Bez da ikog prozivam, sami smo krivi kao narod za nedace koje su nam se desavale zadnjih 100 godina. Los kralj, los tiranin, lose vodje. Prebrojte mrtve na sve strane pa lamentirajte kako vam drago.pametnom dosta

Aleksandar

pre 7 godina

Iskreno, zlocina je u Bijeljini bilo i nije dovoljno uradjeno na tome da otkriju pocinioci. Ali takodje je istina da su "ljiljani" iliti "patriotska liga" bili naoruzani do zuba. Kako znam? Bliska rodbina su bili komsije jedne od grupa. Nikada im nisu prijetili, bili su ok kao komsije, ali su bili spremni za rat. E sad, Srpske paravojne formacije su odreagovale disproporcionalno i sigurno je da su ubijali civile. Vecina ti zlocinaca je dosla van Bijeljine, tesko da ce biti ikada identifikovani. Na zalost.
Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.

Dragan BL

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.

Dragan BL

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.

Vozdovac

pre 7 godina

Ovakve price o delima predrdatnog dzeparosa, a za vreme i posle rata kriminalca, siledzije i ubice Zeljka Raznatovica , uspesno lece od svakog nacionalizma. Barem one uracunljive. Mi se na ovim prostorima nikad necemo ocistiti od zivotinjske mrznje dok istina ne postane glavna stvar.

I svaki put kada Vucic pozove takodje osudjenog kriminalca , suprugu Zeljka Raznatovica , na miting svoje stranke ili se ona pojavi na TV , deo normalnosti umre u ovoj zemlji..

Pavle

pre 7 godina

Malo neobicno za Arkanove ljude. Obicno su proterivali, ubijali i pljackali Srbe, koji nisu nasedali na njihove lazne "vikend" uzbune, kada se skupe "tigrovi" da idu da pljackaju po Hrvatskoj i Bosni. Oni i nisu smeli da idu tamo gde su balije i ustase, vec udju u srpsko selo, kayu "Evo stizu da vas kolju, evakuacija!", a svi su znali sta to znaci. ko nije zeleo da ode i dopusti "tigrovima" da mu natovare sve iz kuce na kamione i traktorske prikolice, bivao je ubijen odmah na licu mesta.
E, zena glavnog "tigra" (a u stvari obicne jajare), danas podrzava Vucica, a on se rado, uz onaj njegov namesteni osmeh slika sa njom.

Neko

pre 7 godina

Bio sam u Bijeljini tih dana sa timom novinara iz Srbije; prisustvovao pregovorima između Arkana, lokalnog SDS, Biljane Plavšić, Fikreta Abdića, i oficira JNA. Ko je hteo da vidi šta se događa, video je. Bijeljinci su svakako znali, dosta njih je učestvovalo, što kao lokalni paramilitarci, što kao milicija, što kao organizovane jedinice, kasnije "Panteri" Ljubiše Mauzera. Tužno je, jadno, što se Srbi u Bijeljini i dan-danas prave ludi, a sugrađani su im bili hotimice ubijani, prebijani, pljačkani, a žene silovane. Nazvati ulicu po Arkanovoj jedinici je vrhunsko licemerje. Na žalost, očigledno malo ljudi se toga stidi.

Nele

pre 7 godina

Bilo bi zanimljivo cuti sta kaze srpska majka na plemenita dela svog pokojnog muza, zbog kojih ce Srbi trajno ostati zapamceni kao neandertalci i ubice.

Nole

pre 7 godina

Ma to nije istina, Arkan je bio fini kriminalac i reketaš, a posle još finiji ubica. A srpska majka, patrijotska udovica i istaknuta prijateljica zemunskog klana danas se ponosno nalazi na spisku nove srpske elite. Bravo Srbijo.

Aleksandar

pre 7 godina

Iskreno, zlocina je u Bijeljini bilo i nije dovoljno uradjeno na tome da otkriju pocinioci. Ali takodje je istina da su "ljiljani" iliti "patriotska liga" bili naoruzani do zuba. Kako znam? Bliska rodbina su bili komsije jedne od grupa. Nikada im nisu prijetili, bili su ok kao komsije, ali su bili spremni za rat. E sad, Srpske paravojne formacije su odreagovale disproporcionalno i sigurno je da su ubijali civile. Vecina ti zlocinaca je dosla van Bijeljine, tesko da ce biti ikada identifikovani. Na zalost.
Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.

Borivoje

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.

bljak

pre 7 godina

(Pavle, 31. mart 2017 18:18)

Da, Arkanovci "Tigrovi" su bili najobicnije jajare. U stvari, ne najobicnije, jer su bili podrzane od drzave Srbije. Kada su tokom "Oluje" moji Krajisnici bezali, rekli su im "Za 15 minuta Hrvati ce udariti s boka na kolonu minobacackom vatrom, bacajte sve sa sebe i trcite preko onog polja u sumu, trcite za zivot!!!" Narod kukajuci i vristeci ostavi stvari i trk u sumu, a Arkanovci lepo na miru pretres i pljacka... Zivotinje ne biraju kad i na svoje nasrcu. Kako ocekivati bolje prema Bosnjacima? Treba to sve reci da se uklone i najmanji tragovi lazne slike o "herojima" i "patriotama". Jajare najnize klase, bahate se na slabijima.

hronicar

pre 7 godina

A Arkanova supruga podrzava AV i to nam je dato do znanja na 2oj i 3oj strani

Politike neki dan.

Mislim da su joj skinuli nanogicu.

Saucesce porodicama bosnjackih zrtava i srpskih zrtava.

Podrska i Srbima i Bosnjacima u BiH da nadju sebe i dobar medjusobni balans.

Milan Indjija

pre 7 godina

Dva puta sam bio na ratisu (morao radi mobilizacije) kao rezervista. Treci put nisam zeleo i utisao sam u izostranstvo. Kada se setim svega sta su pojedinci radili, gadi mi se. A najvise mi se gadi, to sto Srbi me priznaju da su cinili ogromne zlocine. Treba da nas je sramota kao narod. Ovo je istina, koju znaju svi koji su bili i videli, pa vase neobjavljivanje komentara, samo je zataskavanje zlocina.

tuzlak

pre 7 godina

U Bijeljini i danas zivi i slobodno sece Velimir Popovic Vela, koji je sa Ratkom Mladicem usao u Srebrenicu, obucen u crnu uniformu specijalaca....i dan danas sece i zivi Vojkan koji je iselio na stotine porodica, a koje su mu prepisale svu imovinu i platile da odu za Tuzlu...iz Bijeljine je moj otac, Srbin, spasio skolskog prijatelja Muhameda od Arkanovog noza...ko nas to, bre, zavadi....samo nastavite mantrati....

.

pre 7 godina

90 te su sramota za srpski narod za vek vekova. Naš narod teško prihvata tu istinu, a onoga ko je propagira odma etiketira kao stranog plaćenika izdajicu itd. Ja Srbin jesam ali da lažem sebe u vezi toga neću, na stranu to šta su radile druge strane u ratu... to ne opravdava ovakve događaje kakav je opisan u tekstu.

Radule

pre 7 godina

Taj necovek koji udara mrtvu zenu,sa belim naocarama,je Srdjan Golubovic,sadasnji DJ Max.Objavite,ako ste nezavisni!Bas zbog Srba koji ne stoje iza njega!

Dovoljno je reći Dojče Vele i odmah mi je sve jasno

pre 7 godina

A čije je bilo oružje po podrumima u Bukrešu i Zairu uskladišteno tamo još u oktobru '91. A čije je bilo snajpersko gnezdo na silosu i vodotornju? Čija su imena bila na spiskovima "donatora" za oružje, vlasnika kafića i lokala po gradu? Pucalo se pet dana, zar samo sa jedne strane? Kako je zaista sve počelo, g. Trbiću? Ko je na konju krenuo naoružan i na koga da baci bombu? Zločina je bilo, ali 300 ljudi... dajte ne preterujte. Na broj stanovnika Bijeljine, broj civila koji su ubijeni (i Srba i Mulimana zajedno) je na nivou statističke greške i uglavnom su ubijeni od strane ljudi koji nisu iz Bijeljine, i vaših i naših. Ali slažem se da ih treba pronaći i kazniti, ali SVE, i jedne i druge.

Veronika

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota. (Curbrigen, 31. mart 2017 17:45) Није срамота. Аркан је херојски убијао жене, нико га у Србији није чак ни оптужио, а славе га онолико! Ни у Хагу није био, убијен је као скроз-наскроз "невин", попови су му читали опела и благосиљали оружје његових зликоваца који су у БиХ ширили православље и љубав према човеку и туђим женама и женској деци.

samo pitam...

pre 7 godina

Iskreno saucesce porodicama ubijenih, nadam se da ce pravda kad-tad stici zlocince.

Ali DW ostaje nepromjenjen... Zasto ne napisase redak ili dva i o Sijekovcu, opstina B. Brod? I tamo se dogodio vrlo slican zlocin, nesto prije Bijeljine, i poznati su pocinioci i komandanti (Ante Prkacin, hercegovacki ustasa i njegovi koljaci) samo sto su zrtve bili Srbi. A nikad nisu odgovarali... Ili se srpske nevine zrtve ne broje u ljude?..

antibot

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
(Curbrigen, 31. mart 2017 17:45)

Mnogi misle tako i danas. Narocito uz podrsku Majcice Rusije.

kmeco

pre 7 godina

Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.
(Aleksandar, 31. mart 2017 17:49)

u cemu je problem? muslimani(52%) su za razliku od Srba(28%) cinili vecinu u samom gradu prije rata, svi do zadnjeg su protjerani il pobijeni, cestitam vam oslobodjenje

tuga

pre 7 godina

Ubijeno je preko 1000 Bošnjaka u opštini Bijeljini a protjerano je preko 30 000 Bošnjaka, od toga se vratilo oko 2700 Bošnjaka koji su imali problem dobivanja lične karte i priključenja telefona, što je diskriminacija i zlostavljanje žrtava nakon rata. Koliko je uhapšenih i osuđenih i sa koliko godina od zločina? Zastrašujuće je da ljudsko biće može biti toliko besćutno, šutirati mrtvu ženu koja mu nije bila ništa kriva ni živa ni mrtva i nakon svega vratiti se u normalan život kao da ništa nije bilo.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
@Curbrigen
Kakve veze ima Arkan i njegovi kriminalci sa srpstvom? Sve te nazovi "dobrovoljacke" vojske su isle sa jednim ciljem, da pljackaju. Njih nije bilo bas mnogo briga da li je kuca srpska, bosanska ili htrvatska. Ako je bas bogata, poubijaju sve na koje naidju i posle pricaju da je druga strana to uradila. A imali su i bosanci i hrvati svoje Arkane.
Jedino je strasno sto se najobicniji kriminalac velica kao neki heroj ...

spomenko gospić heroj

pre 7 godina

Gospoda Trbic i ostali bi trebali prvo svoje dvorište da pociste. Govorim kao čovjek koji je protjeran iz Tuzle u Maju 1992.g. kada sam došao u Bijeljinu. Srbi su se suočili sa svojim zločinima i priznali ih ali sa druge strane je to izostalo. Iskoristili su to da do kraja isteraju svoju "istinu". Lično poznajem muslimane koji su tada bili na barikadama u Bn. Muslimani su prvi bacili bombu i pucali na Srbe u srpskom kaficu u Bn. Borbe su se vodile oko gradskog parka i bolnice. Tako da ta priča o muslimanima koji su samo mirisali cvijece i zlim Srbima "ne pije vode". Neka se gospoda sada malo pozabave Tuzlom i neka kažu kako to da su jedinice TO Tuzla preko noći postale muslimanska vojska i kako je Patriotska liga osnovana u Tz u martu 1991.g., a sukobi su počeli tek u maju 1992.g. Ipak nisu samo mirisali cvijece. Istina je jedna i nedvosmislena. O golgoti nas iz Tz u maju 1992.g. nekom ću drugom prilikom.

Balkan Balkancima

pre 7 godina

Sve kosture na teritoriji svih Jugoslavija pod hitno izvaditi iz ormana i otkriti sve istine. Bolje da mi to uradimo, Srbi, Bosnjaci, Hrvati, nego da te kosture vadi po potrebi DW ili neka druga medijska za ko zna ciji racun, sa upaljenim upaljacem iznad naseg bureta baruta. Ova teritorija pripada nama i uvek ce pripadati. Ako neko hoce opet da nam zavrti ringispil, pokazimo mu da mu ovde nije mesto i neka nadje neki drugi luna park i tamo zaigra neki svoj Dance Macabre.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Da je to bilo samo u Bijeljini, već je bilo na prostoru cele sadašnje ... tvorevine - poznate po zvaničnom nazivu Republika Srpska. Nadam se da svet a i mi kao narod nikada nećemo zaboravi tu zasluženu sramotu sa kojom ćemo živeti dokle kao narod postojimo. ,,Kakvi smo, i đavo bi se nas postideo...'' - rekao je patrijarh Pavle.

Taja

pre 7 godina

Zlikovac koji šutira leš jadne žene je krajnje opušten - na glavi su mu beli cvikeri za sunce, a u levoj ruci cigareta. U desnoj ruci kalašnjikov, na leđima zolja. Ko je jednom video tu fotku ne može je zaboraviti.

Linux

pre 7 godina

Kod Srba u Bosni vlada kolektivna zavjera ćutanja jer svi znaju šta se desilo 1992. i svi ,ili ogromna većina snose kolektivnu odgovornost jer su prećutno odobravali ono što se dešavalo njihovim komšijama, prethodno indoktrinirani velikosrpskom ideologijom iz Beograda i kosovskom mitomanijom. Dešavalo se ono što se desilo u nacističkoj Njemačkoj: tiha većina je odobravala zločine. Zato ponavljam:postoji kolektivna odgovornost, ali individualna krivica. Ne treba bježati od ove teme jer dok ne bude kolektivnog pročiœćenja, neće biti ni napretka Srbije i srpskog društva.

vesna

pre 7 godina

Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!
(Huligan, 31. mart 2017 21:38)

za tebe, batice, samo jedna reč - AHMIĆI.

i da imaš dovoljno osećaja srama da nakon nje ućutiš.

analiticar_amater

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.
(Borivoje, 31. mart 2017 18:20)

Sa tvojim komentarom mogu da se slozim u potpunosti, ali opet su mi podjednako odvratni i oni koji kao ovaj Dragan BL koriste nase zlocine da tvrde da zlocina nad Srbima nije bilo. Kao sto se ne moze prihvatiti nikakvo pravdanje ili relativizovanje nasih zlocina, ne moze se prihvatiti nikakvo pravdanje i relativizovanje i nasih zrtava.

dr NS

pre 7 godina

Voleo bih da ovi sto tuku minuse argumentuju svoje mišljenje. Kako opravdavaju onakvo krvništvo? Čime i kojim to ciljem? Ljudi koji su činili takva zlodela ne zaslužuju da im se ime spomene, a ne da ulice po njima dobijaju ime. Zaslužuju da im se seme zatre.

Zvekan

pre 7 godina

@ Darth Shone - kapa dolje! Svu istinu ste sazeli u svega nekoliko redaka, to je prava istina, a ne ona alternativna koju Srbi biraju, svjesno ili iz navike, o urotama zapada, Vatikana, o zlim Hrvatima i Slovencima koji su ubili Jugoslaviju, izbacili Srbe iz ustava s namjerom da stvari dovedu do Oluje uz podrsku Njemacke. O zapadu koji je razbijao jaku Jugoslaviju jer mu je bila smetnja. Smetnja? Politicki i ekonomski patuljak nakon titove smrti da je nekome smetao? Ne bih rekao. Prije ce biti da im je jedinstvena Jugoslavija bila u interesu, a interes je bio izbjeci rat, primati izbjeglice i muciti se s politicarima ciji je mentalni sklop jos u 19 stoljecu. Pa Amerika je medju zadnjim zemljama koje su priznale Hrvatsku! Zasto Srbi i danas biraju vjerovati u ovaj mit, kao i u ostale mitove kao sto su Vucic, Rusi, pravoslavlje, Kina, Kuba, Sjeverna Koreja, stvarno mi nije jasno.

ante

pre 7 godina

(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Sramota je i šta smo radili civilima na Pakračkoj poljani prozivajući ih "četnicima" pa niko osudjen čak su odlikovani od vrha HR države...na žalost običnog čoveka gde vojnička čizma nagazi tu nema ni ljudskosti, ni morala a ponajmanje pravde...

Darth Shone

pre 7 godina

Čudimo se i pronalazimo opravdanje za postupke onih koji su sva ova nedela učinili u naše ime. Kao po običaju ne želimo da priznamo barem osećaj sramote. Zaboravljajući ono najvažnije: Rat je zlo, a najgori od svih ratova je građanski rat. Na prostoru onoga što se nekada, ne tako davno zvalo Jugoslavija vođen je građanski rat. Zašto je do toga došlo? Zašto je nekome uopšte palo na pamet da uopšte poželi da stvara nezavisnu državu, veliko je pitanje. Kome je uopšte trebala smrt tolikih ljudi? Znam, sada će graknuti da je to delo zapada, da smo mi budale. Ne gospodo, rat koji je otvoreno započeo 1991 nije delo zapada, on je delo nas, svih nas sa ovih nesrećnih prostora. A proces je započet rešavanjem pitanja koje je već bilo rešeno, ali nama nije to bilo dovoljno, i onda smo dobili rat. Ko se svađao sa Slovencima i tako omogućio Hrvatima da probude svoje ideje o „neovisnosti“? Ko? Amerikanci? Nemci? Ko je govorio da će braniti Jugoslaviju, ali ne po svaku cenu? Ko? Koja je to cena koju ti nisu bili spremni da plate? Ko je snimao filmove i mobilisao „narod“? Ko? Srbi. U ime odbrane imaginarnog srpstva, u ime inata, u ime laži Srbi su ubili svoje čedo, ubili su Jugoslaviju, i u tom masakru počinili i ovakve stvari.

analiticar_amater

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.
(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Ovo sramota jeste i opravdanja nema, ali "handzar divizija" i "ustasa" je na zalost bilo. Gde si bio da prokomentarises vest o godisnjici masakra u Sijekovcu? 80 srpskih civila izmasakrirano je za nekoliko dana marta meseca u opstini Brod. Prvi ratni zlocin koji se desio u Bosni. Eto gde su ti koje smo mi "prizivali" bili, pa ti pisi kako niko drugi osim Srba nije cinio zlocine i kako smo mi sve izmislili. Taj zlocin nisam sad spomenuo da bih opravdao ovu gadost pocinjenu nad Muslimanima u Bijeljini, jer za to ne postoji opravdanje, nego da bi odgovorio na tvoju zlonamernu insinuaciju koja jednostrano prikazuje dogadjaje iz tog prljavog rata. Ne mogu se osudjivati srpski zlocini tako sto ce se negirati tudji. Ali ti ocigledno nisi cuo za zenge, Pakracku poljanu, Osijek, Gospic, Sisak i druga mesta u kojima su se 91. dogodili masovni zlocini nad Srbima, kad kazes da smo prizivali neke kojih nije bilo. Ti civili su se sami ubili i sami pokopali pod zemlju.

matori

pre 7 godina

"...Usledilo je zlo koje je iz temelja potreslo moju Bijeljinu, Semberiju, moju Bosnu i Hercegovinu..."

Dodao bih samo još: "i moju Jugoslaviju"...
Izuzetan tekst!
Veliko hvala za hrabrost da se objave ovakve činjenice i svedočenja.

bob dylan

pre 7 godina

Realno posle klanja Srba za vreme NDH od strane muslimana i Hrvata i četničke osvete pogotovo u istočnoj Bosni i istočnoj Hercegovini, uvek se pitam kako je iko mogao očekivati da već prvom sledećom prilikom (samo 45 godina kasnije) neće biti ubijanja ponovo. Duboke su to rane bile

veseli

pre 7 godina

Bez da ikog prozivam, sami smo krivi kao narod za nedace koje su nam se desavale zadnjih 100 godina. Los kralj, los tiranin, lose vodje. Prebrojte mrtve na sve strane pa lamentirajte kako vam drago.pametnom dosta

из угла

pre 7 godina

Kriminalci su posebna etnička i religiozna grupa. Fantastične maskirne mogućnosti i beskrupolozan stav prema životu. Dok se dobri ljudi ne ujedine protiv njih, uvek će ih praviti budalama. Etničkim, religioznim, navijačkim...Budalama.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

Rijetko ćete naći čovjeka kojem je taj izopačeni nacionalizam mrzak kao meni, starome, relativno mladom bijeljincu. Ne podnosim ga, ,,naš" posebno.
Pišem ovaj komentar zbog mrzitelja po struci, onih iza čije ljudskosti stoji znak pitanja.
G. Trbić, koji potpisuje članak, koji je mnogo pisao o ratu u Bijeljini i okolini, prošao je torturu od pojedinih sugrađana u tadašnjim paravojnim strukturama. Razumljivo je, ne mogu svi razdvojiti grupu od pojedinaca, pa je ostao kao novinar do danas dan vrlo oštar prema stanovnicima Bijeljine tog vremena. Međutim, često pretjeruje, ističu se svi incidenti, što nije nepošteno, ali preuveličavaju, istovremeno zanemaruje ono što je u tom ratu, zlu po sebi, bilo dobro, plemenito, a u našem gradu, ako nije drugdje, sigurno je bilo. Dakle, čini se to ne bi li se održala tenzija, bez ikakve potrebe, kod naših komšija Bošnjaka, kod kojih srećom nema naročit autoritet. Možda i zbog toga, a to ujedno govori o kakvom je čovjeku riječ, što je godinama u vlasti s SDS-om i RSR-om, onjim ljudima koji su nad njim ,,pokušali genocid".
Dakle, ili ono što se dogodilo njemu nije toliko veliko kako predstavlja, pa dželatima prašta, sjedi s njima vladajući gradom, a ,,obične" ljude obostrano zavađaju, ili je to pak čovjek nečastan, jer kako bi drugačiji, koji drži do sebe, dijelio vlast s onima koji bi mu došli glave da nije pobjegao.
Bilo je ovdje zla, ali ono nije pobjedilo, nadvladalo, kao u mnogim drugim mjestima po jadnoj, napaćenoj nam Bosni.

tan tan tarantan

pre 7 godina

Jel' nas ovo polako pripremaju za novo krvoprolice. Malo, malo pa neki tekst slicne sadrzine. Zasto DW ne pise o zlocinima koje su oni ponicinili u prvom i drugom svetskom ratu?
Bili sta ne bilo ne moze se vratiti nazad. Nnadam se da se narod opametio i da nikada vise nece biti to sto je bilo. Da nicije dete, sin, majka, otac, baba, deda na ovom prostoru nece biti ubijen od strane drugog.
A DW kad toliko brine neka istrazuje koliko je miliona ljudi poubijano od strane njih pa tek neka se brine za nas, a sada neka nas ostavi na miru.

Tanja

pre 7 godina

Istina je samo jedna i ona nema niti nacionalnost niti vjeroispovjet, jedino je važno da li si čovjek ili nećovjek. Ako smo spremni spoznati je, treba se riješiti predrasuda i otvoriti suce i dušu. Jedino tako možemo formirati stav prema prošlosti i donositi ispravne odluke za buduće generacije. Pogotovo da se ovakvi zločini nikad više ne ponove.

iz Banja Luke..opet

pre 7 godina

Zanimljivo...znate li vi u opste sta se ovdje desavalo kada sebi dajete za pravo tako pisati? Clanak je jednostran i tendenciozan,i taj svjedok u njemu jednostavno skrece sa prave istine.

mario marko del tintoreto

pre 7 godina

A zasto niko nije procesuirao te zlocine? Sta radi sud za ratne zlocine u BiH? Nemojte sada podmetati ovde da je nemoguce procesuirati ljude koji su pocinili zlocine posle tolikog broja njih koji su uhapseni i osudjeni.

Huligan

pre 7 godina

Svi ste se jaki u kucanju komentara i kukate nad nekažnjenim ubijanjem nevinih Srba od strane ustaša i balija fino sklepajte tužbe sa svim dokazima i dokumentacijom i pravac Haag.
Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!

i ja sam iz Banja Luke...

pre 7 godina

Dragan BL@ Dragane bez osporavanja zlocina nad drugim narodima ali meni se cini da smo mi zivjeli u razlicitim dimenzijama. Ustase,Handzar divizije,beretke svakakvih boja,kojekakve lige i zborovi gardi pune patriota su postojale prije svakog zlocina;ne opravdavam zlocine vec samo kazem da je bila realna opasnost po nas...opet ti kazem ne oprovdavam zlocin ali ne odobravam tvoje tvrdnje.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

I jos jedno, za one koji ističu loš odnos prema Bošnjacima u Bijeljini od gradske vlasti, o kom ne znam mnogo, ali ne zato što takvog odnosa nema, nego zato što se nisam informisao - zašto moji sugrađani glasaju za takvu vlast, ponavljam, istu onu koja je bila perjanik, vođstvo Srba u Bijeljini za vrijeme rata, SDS dakle, a u koaliciji su s Šešeljevim radikalima. Zašto? Zašto za dželate iz rata, koji su njeljudski odnos sačuvali i u miru? Oni koji su ih spasavali nisu na tim adresama i oni to znaju.

Orwell Vegan

pre 7 godina

Religije su podelile narode na Balkanu. Popovi ne idu u rat, a podrzavaju versku podelu i propagiraju razlicita ucenja o Bogu. Sve dok se ne vrate Bogumili i ne ujedine sve narode u jednu veru u jedinog Boga, veganskog Hrista, nema napred, samo nazad.

John

pre 7 godina

Kakva Ulica srpske (arkanove) dobrovoljačke garde???…?? !
(marija, 31. mart 2017 21:30)

Evo ovakva: https://www.google.com/maps/place/%D0%A1%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%99%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B5+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B5,+%D0%91%D0%B8%D1%98%D0%B5%D1%99%D0%B8%D0%BD%D0%B0+76300,+%D0%91%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0+%D0%B8+%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0/@44.7627103,19.2276937,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x475be904ee5f6003:0xd5070648b1ad7cb5!8m2!3d44.7627065!4d19.2298824?hl=sr

only fools and horses

pre 7 godina

@Darth Shone

Malo, ali bar malo pročitati, razumeti istoriju, pa onda ostavljati takve komentare. I pokušati da čujete i ljude koji su u svemu učestvovali, živeli to. Zar stvarno mislite da su Srbi krivi i za Maspok, i za bunt albanaca sedamdestih. I za dešavanja ‘41, i za dešavanja '14.
I za povampirenje ustaštva u Hrvatskoj. Igrom slučaja živeo sam tih godina u Zagrebu. Šta mislite, kako su se osećali Srbi pri onakvom veličanju ustaštva, pretnje na sve strane, mržnja u očima običnih ljudi. I onda se prisetite priča vaših dedova i genocida koji su preživeli i zaključite da je opet na pomolu. Da ne pričam o onom jezivom zločinu nad porodicom Zec i zatim oslobađanju i veličanje zločinaca.
Ne, Srbi u Hrvatskoj nisu mogli da mirno prelaze preko svega, nije trebala nikakva propaganda niti podsticaj iz Beograda. Slično važi i za Srbe u BiH. Zat stvarno neko misli da su Srbi mogli mirno ćute i da pristanu na ukidanje svih mogućih prava. I to posle svega što su prošli i žrtve pre samo 45 godina?

Dragan BL

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.

Aleksandar

pre 7 godina

Iskreno, zlocina je u Bijeljini bilo i nije dovoljno uradjeno na tome da otkriju pocinioci. Ali takodje je istina da su "ljiljani" iliti "patriotska liga" bili naoruzani do zuba. Kako znam? Bliska rodbina su bili komsije jedne od grupa. Nikada im nisu prijetili, bili su ok kao komsije, ali su bili spremni za rat. E sad, Srpske paravojne formacije su odreagovale disproporcionalno i sigurno je da su ubijali civile. Vecina ti zlocinaca je dosla van Bijeljine, tesko da ce biti ikada identifikovani. Na zalost.
Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.

iz Banja Luke..opet

pre 7 godina

Zanimljivo...znate li vi u opste sta se ovdje desavalo kada sebi dajete za pravo tako pisati? Clanak je jednostran i tendenciozan,i taj svjedok u njemu jednostavno skrece sa prave istine.

Samosvesna gradjanka

pre 7 godina

Da je to bilo samo u Bijeljini, već je bilo na prostoru cele sadašnje ... tvorevine - poznate po zvaničnom nazivu Republika Srpska. Nadam se da svet a i mi kao narod nikada nećemo zaboravi tu zasluženu sramotu sa kojom ćemo živeti dokle kao narod postojimo. ,,Kakvi smo, i đavo bi se nas postideo...'' - rekao je patrijarh Pavle.

Huligan

pre 7 godina

Svi ste se jaki u kucanju komentara i kukate nad nekažnjenim ubijanjem nevinih Srba od strane ustaša i balija fino sklepajte tužbe sa svim dokazima i dokumentacijom i pravac Haag.
Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!

Dovoljno je reći Dojče Vele i odmah mi je sve jasno

pre 7 godina

A čije je bilo oružje po podrumima u Bukrešu i Zairu uskladišteno tamo još u oktobru '91. A čije je bilo snajpersko gnezdo na silosu i vodotornju? Čija su imena bila na spiskovima "donatora" za oružje, vlasnika kafića i lokala po gradu? Pucalo se pet dana, zar samo sa jedne strane? Kako je zaista sve počelo, g. Trbiću? Ko je na konju krenuo naoružan i na koga da baci bombu? Zločina je bilo, ali 300 ljudi... dajte ne preterujte. Na broj stanovnika Bijeljine, broj civila koji su ubijeni (i Srba i Mulimana zajedno) je na nivou statističke greške i uglavnom su ubijeni od strane ljudi koji nisu iz Bijeljine, i vaših i naših. Ali slažem se da ih treba pronaći i kazniti, ali SVE, i jedne i druge.

spomenko gospić heroj

pre 7 godina

Gospoda Trbic i ostali bi trebali prvo svoje dvorište da pociste. Govorim kao čovjek koji je protjeran iz Tuzle u Maju 1992.g. kada sam došao u Bijeljinu. Srbi su se suočili sa svojim zločinima i priznali ih ali sa druge strane je to izostalo. Iskoristili su to da do kraja isteraju svoju "istinu". Lično poznajem muslimane koji su tada bili na barikadama u Bn. Muslimani su prvi bacili bombu i pucali na Srbe u srpskom kaficu u Bn. Borbe su se vodile oko gradskog parka i bolnice. Tako da ta priča o muslimanima koji su samo mirisali cvijece i zlim Srbima "ne pije vode". Neka se gospoda sada malo pozabave Tuzlom i neka kažu kako to da su jedinice TO Tuzla preko noći postale muslimanska vojska i kako je Patriotska liga osnovana u Tz u martu 1991.g., a sukobi su počeli tek u maju 1992.g. Ipak nisu samo mirisali cvijece. Istina je jedna i nedvosmislena. O golgoti nas iz Tz u maju 1992.g. nekom ću drugom prilikom.

tan tan tarantan

pre 7 godina

Jel' nas ovo polako pripremaju za novo krvoprolice. Malo, malo pa neki tekst slicne sadrzine. Zasto DW ne pise o zlocinima koje su oni ponicinili u prvom i drugom svetskom ratu?
Bili sta ne bilo ne moze se vratiti nazad. Nnadam se da se narod opametio i da nikada vise nece biti to sto je bilo. Da nicije dete, sin, majka, otac, baba, deda na ovom prostoru nece biti ubijen od strane drugog.
A DW kad toliko brine neka istrazuje koliko je miliona ljudi poubijano od strane njih pa tek neka se brine za nas, a sada neka nas ostavi na miru.

Linux

pre 7 godina

Kod Srba u Bosni vlada kolektivna zavjera ćutanja jer svi znaju šta se desilo 1992. i svi ,ili ogromna većina snose kolektivnu odgovornost jer su prećutno odobravali ono što se dešavalo njihovim komšijama, prethodno indoktrinirani velikosrpskom ideologijom iz Beograda i kosovskom mitomanijom. Dešavalo se ono što se desilo u nacističkoj Njemačkoj: tiha većina je odobravala zločine. Zato ponavljam:postoji kolektivna odgovornost, ali individualna krivica. Ne treba bježati od ove teme jer dok ne bude kolektivnog pročiœćenja, neće biti ni napretka Srbije i srpskog društva.

bob dylan

pre 7 godina

Realno posle klanja Srba za vreme NDH od strane muslimana i Hrvata i četničke osvete pogotovo u istočnoj Bosni i istočnoj Hercegovini, uvek se pitam kako je iko mogao očekivati da već prvom sledećom prilikom (samo 45 godina kasnije) neće biti ubijanja ponovo. Duboke su to rane bile

Zvekan

pre 7 godina

@ Darth Shone - kapa dolje! Svu istinu ste sazeli u svega nekoliko redaka, to je prava istina, a ne ona alternativna koju Srbi biraju, svjesno ili iz navike, o urotama zapada, Vatikana, o zlim Hrvatima i Slovencima koji su ubili Jugoslaviju, izbacili Srbe iz ustava s namjerom da stvari dovedu do Oluje uz podrsku Njemacke. O zapadu koji je razbijao jaku Jugoslaviju jer mu je bila smetnja. Smetnja? Politicki i ekonomski patuljak nakon titove smrti da je nekome smetao? Ne bih rekao. Prije ce biti da im je jedinstvena Jugoslavija bila u interesu, a interes je bio izbjeci rat, primati izbjeglice i muciti se s politicarima ciji je mentalni sklop jos u 19 stoljecu. Pa Amerika je medju zadnjim zemljama koje su priznale Hrvatsku! Zasto Srbi i danas biraju vjerovati u ovaj mit, kao i u ostale mitove kao sto su Vucic, Rusi, pravoslavlje, Kina, Kuba, Sjeverna Koreja, stvarno mi nije jasno.

kmeco

pre 7 godina

Samo napominjem ovo da se zna: Bijeljina je lako mogla pripasti Bosnjacima, bilo je tu svega i svacega.
(Aleksandar, 31. mart 2017 17:49)

u cemu je problem? muslimani(52%) su za razliku od Srba(28%) cinili vecinu u samom gradu prije rata, svi do zadnjeg su protjerani il pobijeni, cestitam vam oslobodjenje

vesna

pre 7 godina

Navedite mi jedan zločin koji su počinili Hrvati kao što je napravio onaj monstrum i osuđeni ratni zločinac Šljivančanin, danas Vučićev najbolji drug koji kao počasni gost sudjeluje na SNS svečanim tribinama, lik je poubijao 300 bespomoćnih bolesnika iz jedne bolnice, ili da su Bošnjaci poubijali sve Srbe muškog roda u cijelom jednom gradu, ajde molim vas!
(Huligan, 31. mart 2017 21:38)

za tebe, batice, samo jedna reč - AHMIĆI.

i da imaš dovoljno osećaja srama da nakon nje ućutiš.

antibot

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
(Curbrigen, 31. mart 2017 17:45)

Mnogi misle tako i danas. Narocito uz podrsku Majcice Rusije.

Darth Shone

pre 7 godina

Čudimo se i pronalazimo opravdanje za postupke onih koji su sva ova nedela učinili u naše ime. Kao po običaju ne želimo da priznamo barem osećaj sramote. Zaboravljajući ono najvažnije: Rat je zlo, a najgori od svih ratova je građanski rat. Na prostoru onoga što se nekada, ne tako davno zvalo Jugoslavija vođen je građanski rat. Zašto je do toga došlo? Zašto je nekome uopšte palo na pamet da uopšte poželi da stvara nezavisnu državu, veliko je pitanje. Kome je uopšte trebala smrt tolikih ljudi? Znam, sada će graknuti da je to delo zapada, da smo mi budale. Ne gospodo, rat koji je otvoreno započeo 1991 nije delo zapada, on je delo nas, svih nas sa ovih nesrećnih prostora. A proces je započet rešavanjem pitanja koje je već bilo rešeno, ali nama nije to bilo dovoljno, i onda smo dobili rat. Ko se svađao sa Slovencima i tako omogućio Hrvatima da probude svoje ideje o „neovisnosti“? Ko? Amerikanci? Nemci? Ko je govorio da će braniti Jugoslaviju, ali ne po svaku cenu? Ko? Koja je to cena koju ti nisu bili spremni da plate? Ko je snimao filmove i mobilisao „narod“? Ko? Srbi. U ime odbrane imaginarnog srpstva, u ime inata, u ime laži Srbi su ubili svoje čedo, ubili su Jugoslaviju, i u tom masakru počinili i ovakve stvari.

analiticar_amater

pre 7 godina

Zacudujuce nema niti jednog komentara? Ili se sendvicari danas ne okupljaju da ostavljaju svoje kontra i nazadne komentare da pokazu najnizu razinu svoje inteligencije. Sramota za Brcko sta uradismo sa nevinim ljudima i tamo smo prizivali "Handzar divizije" i u Hrvatskoj "Ustase" kojih nigde nije bilo ali u glavnom da smo mi bili u pravu i da smo se osramotili za sledecih nekoliko generacija.
(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Ovo sramota jeste i opravdanja nema, ali "handzar divizija" i "ustasa" je na zalost bilo. Gde si bio da prokomentarises vest o godisnjici masakra u Sijekovcu? 80 srpskih civila izmasakrirano je za nekoliko dana marta meseca u opstini Brod. Prvi ratni zlocin koji se desio u Bosni. Eto gde su ti koje smo mi "prizivali" bili, pa ti pisi kako niko drugi osim Srba nije cinio zlocine i kako smo mi sve izmislili. Taj zlocin nisam sad spomenuo da bih opravdao ovu gadost pocinjenu nad Muslimanima u Bijeljini, jer za to ne postoji opravdanje, nego da bi odgovorio na tvoju zlonamernu insinuaciju koja jednostrano prikazuje dogadjaje iz tog prljavog rata. Ne mogu se osudjivati srpski zlocini tako sto ce se negirati tudji. Ali ti ocigledno nisi cuo za zenge, Pakracku poljanu, Osijek, Gospic, Sisak i druga mesta u kojima su se 91. dogodili masovni zlocini nad Srbima, kad kazes da smo prizivali neke kojih nije bilo. Ti civili su se sami ubili i sami pokopali pod zemlju.

tuga

pre 7 godina

Ubijeno je preko 1000 Bošnjaka u opštini Bijeljini a protjerano je preko 30 000 Bošnjaka, od toga se vratilo oko 2700 Bošnjaka koji su imali problem dobivanja lične karte i priključenja telefona, što je diskriminacija i zlostavljanje žrtava nakon rata. Koliko je uhapšenih i osuđenih i sa koliko godina od zločina? Zastrašujuće je da ljudsko biće može biti toliko besćutno, šutirati mrtvu ženu koja mu nije bila ništa kriva ni živa ni mrtva i nakon svega vratiti se u normalan život kao da ništa nije bilo.

i ja sam iz Banja Luke...

pre 7 godina

Dragan BL@ Dragane bez osporavanja zlocina nad drugim narodima ali meni se cini da smo mi zivjeli u razlicitim dimenzijama. Ustase,Handzar divizije,beretke svakakvih boja,kojekakve lige i zborovi gardi pune patriota su postojale prije svakog zlocina;ne opravdavam zlocine vec samo kazem da je bila realna opasnost po nas...opet ti kazem ne oprovdavam zlocin ali ne odobravam tvoje tvrdnje.

samo pitam...

pre 7 godina

Iskreno saucesce porodicama ubijenih, nadam se da ce pravda kad-tad stici zlocince.

Ali DW ostaje nepromjenjen... Zasto ne napisase redak ili dva i o Sijekovcu, opstina B. Brod? I tamo se dogodio vrlo slican zlocin, nesto prije Bijeljine, i poznati su pocinioci i komandanti (Ante Prkacin, hercegovacki ustasa i njegovi koljaci) samo sto su zrtve bili Srbi. A nikad nisu odgovarali... Ili se srpske nevine zrtve ne broje u ljude?..

Milan Indjija

pre 7 godina

Dva puta sam bio na ratisu (morao radi mobilizacije) kao rezervista. Treci put nisam zeleo i utisao sam u izostranstvo. Kada se setim svega sta su pojedinci radili, gadi mi se. A najvise mi se gadi, to sto Srbi me priznaju da su cinili ogromne zlocine. Treba da nas je sramota kao narod. Ovo je istina, koju znaju svi koji su bili i videli, pa vase neobjavljivanje komentara, samo je zataskavanje zlocina.

Orwell Vegan

pre 7 godina

Religije su podelile narode na Balkanu. Popovi ne idu u rat, a podrzavaju versku podelu i propagiraju razlicita ucenja o Bogu. Sve dok se ne vrate Bogumili i ne ujedine sve narode u jednu veru u jedinog Boga, veganskog Hrista, nema napred, samo nazad.

Nele

pre 7 godina

Bilo bi zanimljivo cuti sta kaze srpska majka na plemenita dela svog pokojnog muza, zbog kojih ce Srbi trajno ostati zapamceni kao neandertalci i ubice.

.

pre 7 godina

90 te su sramota za srpski narod za vek vekova. Naš narod teško prihvata tu istinu, a onoga ko je propagira odma etiketira kao stranog plaćenika izdajicu itd. Ja Srbin jesam ali da lažem sebe u vezi toga neću, na stranu to šta su radile druge strane u ratu... to ne opravdava ovakve događaje kakav je opisan u tekstu.

tuzlak

pre 7 godina

U Bijeljini i danas zivi i slobodno sece Velimir Popovic Vela, koji je sa Ratkom Mladicem usao u Srebrenicu, obucen u crnu uniformu specijalaca....i dan danas sece i zivi Vojkan koji je iselio na stotine porodica, a koje su mu prepisale svu imovinu i platile da odu za Tuzlu...iz Bijeljine je moj otac, Srbin, spasio skolskog prijatelja Muhameda od Arkanovog noza...ko nas to, bre, zavadi....samo nastavite mantrati....

ante

pre 7 godina

(Dragan BL, 31. mart 2017 17:52)

Sramota je i šta smo radili civilima na Pakračkoj poljani prozivajući ih "četnicima" pa niko osudjen čak su odlikovani od vrha HR države...na žalost običnog čoveka gde vojnička čizma nagazi tu nema ni ljudskosti, ni morala a ponajmanje pravde...

matori

pre 7 godina

"...Usledilo je zlo koje je iz temelja potreslo moju Bijeljinu, Semberiju, moju Bosnu i Hercegovinu..."

Dodao bih samo još: "i moju Jugoslaviju"...
Izuzetan tekst!
Veliko hvala za hrabrost da se objave ovakve činjenice i svedočenja.

Neko

pre 7 godina

Bio sam u Bijeljini tih dana sa timom novinara iz Srbije; prisustvovao pregovorima između Arkana, lokalnog SDS, Biljane Plavšić, Fikreta Abdića, i oficira JNA. Ko je hteo da vidi šta se događa, video je. Bijeljinci su svakako znali, dosta njih je učestvovalo, što kao lokalni paramilitarci, što kao milicija, što kao organizovane jedinice, kasnije "Panteri" Ljubiše Mauzera. Tužno je, jadno, što se Srbi u Bijeljini i dan-danas prave ludi, a sugrađani su im bili hotimice ubijani, prebijani, pljačkani, a žene silovane. Nazvati ulicu po Arkanovoj jedinici je vrhunsko licemerje. Na žalost, očigledno malo ljudi se toga stidi.

analiticar_amater

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.
(Borivoje, 31. mart 2017 18:20)

Sa tvojim komentarom mogu da se slozim u potpunosti, ali opet su mi podjednako odvratni i oni koji kao ovaj Dragan BL koriste nase zlocine da tvrde da zlocina nad Srbima nije bilo. Kao sto se ne moze prihvatiti nikakvo pravdanje ili relativizovanje nasih zlocina, ne moze se prihvatiti nikakvo pravdanje i relativizovanje i nasih zrtava.

Borivoje

pre 7 godina

I opet će da se jave oni "a šta su oni nama radili". Nedužna žena je ubijena, psihopata se iživljavao nad njenim telom i opet se svaki put pojave ti "a šta su oni nama radili". Isti takvi bi sutra bili novi Arkani, koji bi ubili neku novu ženu, sa opravdanjem mimo svakog konteksta i razuma: "a šta su oni nama radili". Ova žena sigurno nije ništa "nama radila", posebno nakon što je već ubijena.

Takvi primitivci i dan danas odlučuju o životima u Srbiji, ali mi i dalje ponavljamo kako smo tu gde smo zato što smo najpametniji, pa nas svet mrzi.

a koje su boje te kantice i lopatice?

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota.
@Curbrigen
Kakve veze ima Arkan i njegovi kriminalci sa srpstvom? Sve te nazovi "dobrovoljacke" vojske su isle sa jednim ciljem, da pljackaju. Njih nije bilo bas mnogo briga da li je kuca srpska, bosanska ili htrvatska. Ako je bas bogata, poubijaju sve na koje naidju i posle pricaju da je druga strana to uradila. A imali su i bosanci i hrvati svoje Arkane.
Jedino je strasno sto se najobicniji kriminalac velica kao neki heroj ...

Veronika

pre 7 godina

E upravo tako su mnogi mislili da se brani SrBstvo. Naša velika sramota. (Curbrigen, 31. mart 2017 17:45) Није срамота. Аркан је херојски убијао жене, нико га у Србији није чак ни оптужио, а славе га онолико! Ни у Хагу није био, убијен је као скроз-наскроз "невин", попови су му читали опела и благосиљали оружје његових зликоваца који су у БиХ ширили православље и љубав према човеку и туђим женама и женској деци.

hronicar

pre 7 godina

A Arkanova supruga podrzava AV i to nam je dato do znanja na 2oj i 3oj strani

Politike neki dan.

Mislim da su joj skinuli nanogicu.

Saucesce porodicama bosnjackih zrtava i srpskih zrtava.

Podrska i Srbima i Bosnjacima u BiH da nadju sebe i dobar medjusobni balans.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

Rijetko ćete naći čovjeka kojem je taj izopačeni nacionalizam mrzak kao meni, starome, relativno mladom bijeljincu. Ne podnosim ga, ,,naš" posebno.
Pišem ovaj komentar zbog mrzitelja po struci, onih iza čije ljudskosti stoji znak pitanja.
G. Trbić, koji potpisuje članak, koji je mnogo pisao o ratu u Bijeljini i okolini, prošao je torturu od pojedinih sugrađana u tadašnjim paravojnim strukturama. Razumljivo je, ne mogu svi razdvojiti grupu od pojedinaca, pa je ostao kao novinar do danas dan vrlo oštar prema stanovnicima Bijeljine tog vremena. Međutim, često pretjeruje, ističu se svi incidenti, što nije nepošteno, ali preuveličavaju, istovremeno zanemaruje ono što je u tom ratu, zlu po sebi, bilo dobro, plemenito, a u našem gradu, ako nije drugdje, sigurno je bilo. Dakle, čini se to ne bi li se održala tenzija, bez ikakve potrebe, kod naših komšija Bošnjaka, kod kojih srećom nema naročit autoritet. Možda i zbog toga, a to ujedno govori o kakvom je čovjeku riječ, što je godinama u vlasti s SDS-om i RSR-om, onjim ljudima koji su nad njim ,,pokušali genocid".
Dakle, ili ono što se dogodilo njemu nije toliko veliko kako predstavlja, pa dželatima prašta, sjedi s njima vladajući gradom, a ,,obične" ljude obostrano zavađaju, ili je to pak čovjek nečastan, jer kako bi drugačiji, koji drži do sebe, dijelio vlast s onima koji bi mu došli glave da nije pobjegao.
Bilo je ovdje zla, ali ono nije pobjedilo, nadvladalo, kao u mnogim drugim mjestima po jadnoj, napaćenoj nam Bosni.

dr NS

pre 7 godina

Voleo bih da ovi sto tuku minuse argumentuju svoje mišljenje. Kako opravdavaju onakvo krvništvo? Čime i kojim to ciljem? Ljudi koji su činili takva zlodela ne zaslužuju da im se ime spomene, a ne da ulice po njima dobijaju ime. Zaslužuju da im se seme zatre.

Vozdovac

pre 7 godina

Ovakve price o delima predrdatnog dzeparosa, a za vreme i posle rata kriminalca, siledzije i ubice Zeljka Raznatovica , uspesno lece od svakog nacionalizma. Barem one uracunljive. Mi se na ovim prostorima nikad necemo ocistiti od zivotinjske mrznje dok istina ne postane glavna stvar.

I svaki put kada Vucic pozove takodje osudjenog kriminalca , suprugu Zeljka Raznatovica , na miting svoje stranke ili se ona pojavi na TV , deo normalnosti umre u ovoj zemlji..

only fools and horses

pre 7 godina

@Darth Shone

Malo, ali bar malo pročitati, razumeti istoriju, pa onda ostavljati takve komentare. I pokušati da čujete i ljude koji su u svemu učestvovali, živeli to. Zar stvarno mislite da su Srbi krivi i za Maspok, i za bunt albanaca sedamdestih. I za dešavanja ‘41, i za dešavanja '14.
I za povampirenje ustaštva u Hrvatskoj. Igrom slučaja živeo sam tih godina u Zagrebu. Šta mislite, kako su se osećali Srbi pri onakvom veličanju ustaštva, pretnje na sve strane, mržnja u očima običnih ljudi. I onda se prisetite priča vaših dedova i genocida koji su preživeli i zaključite da je opet na pomolu. Da ne pričam o onom jezivom zločinu nad porodicom Zec i zatim oslobađanju i veličanje zločinaca.
Ne, Srbi u Hrvatskoj nisu mogli da mirno prelaze preko svega, nije trebala nikakva propaganda niti podsticaj iz Beograda. Slično važi i za Srbe u BiH. Zat stvarno neko misli da su Srbi mogli mirno ćute i da pristanu na ukidanje svih mogućih prava. I to posle svega što su prošli i žrtve pre samo 45 godina?

Pavle

pre 7 godina

Malo neobicno za Arkanove ljude. Obicno su proterivali, ubijali i pljackali Srbe, koji nisu nasedali na njihove lazne "vikend" uzbune, kada se skupe "tigrovi" da idu da pljackaju po Hrvatskoj i Bosni. Oni i nisu smeli da idu tamo gde su balije i ustase, vec udju u srpsko selo, kayu "Evo stizu da vas kolju, evakuacija!", a svi su znali sta to znaci. ko nije zeleo da ode i dopusti "tigrovima" da mu natovare sve iz kuce na kamione i traktorske prikolice, bivao je ubijen odmah na licu mesta.
E, zena glavnog "tigra" (a u stvari obicne jajare), danas podrzava Vucica, a on se rado, uz onaj njegov namesteni osmeh slika sa njom.

bljak

pre 7 godina

(Pavle, 31. mart 2017 18:18)

Da, Arkanovci "Tigrovi" su bili najobicnije jajare. U stvari, ne najobicnije, jer su bili podrzane od drzave Srbije. Kada su tokom "Oluje" moji Krajisnici bezali, rekli su im "Za 15 minuta Hrvati ce udariti s boka na kolonu minobacackom vatrom, bacajte sve sa sebe i trcite preko onog polja u sumu, trcite za zivot!!!" Narod kukajuci i vristeci ostavi stvari i trk u sumu, a Arkanovci lepo na miru pretres i pljacka... Zivotinje ne biraju kad i na svoje nasrcu. Kako ocekivati bolje prema Bosnjacima? Treba to sve reci da se uklone i najmanji tragovi lazne slike o "herojima" i "patriotama". Jajare najnize klase, bahate se na slabijima.

veseli

pre 7 godina

Bez da ikog prozivam, sami smo krivi kao narod za nedace koje su nam se desavale zadnjih 100 godina. Los kralj, los tiranin, lose vodje. Prebrojte mrtve na sve strane pa lamentirajte kako vam drago.pametnom dosta

Radule

pre 7 godina

Taj necovek koji udara mrtvu zenu,sa belim naocarama,je Srdjan Golubovic,sadasnji DJ Max.Objavite,ako ste nezavisni!Bas zbog Srba koji ne stoje iza njega!

John

pre 7 godina

Kakva Ulica srpske (arkanove) dobrovoljačke garde???…?? !
(marija, 31. mart 2017 21:30)

Evo ovakva: https://www.google.com/maps/place/%D0%A1%D1%80%D0%BF%D1%81%D0%BA%D0%B5+%D0%B4%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%99%D0%B0%D1%87%D0%BA%D0%B5+%D0%B3%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B5,+%D0%91%D0%B8%D1%98%D0%B5%D1%99%D0%B8%D0%BD%D0%B0+76300,+%D0%91%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%B0+%D0%B8+%D0%A5%D0%B5%D1%80%D1%86%D0%B5%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B0/@44.7627103,19.2276937,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x475be904ee5f6003:0xd5070648b1ad7cb5!8m2!3d44.7627065!4d19.2298824?hl=sr

Nole

pre 7 godina

Ma to nije istina, Arkan je bio fini kriminalac i reketaš, a posle još finiji ubica. A srpska majka, patrijotska udovica i istaknuta prijateljica zemunskog klana danas se ponosno nalazi na spisku nove srpske elite. Bravo Srbijo.

Taja

pre 7 godina

Zlikovac koji šutira leš jadne žene je krajnje opušten - na glavi su mu beli cvikeri za sunce, a u levoj ruci cigareta. U desnoj ruci kalašnjikov, na leđima zolja. Ko je jednom video tu fotku ne može je zaboraviti.

Draža mi je istina.

pre 7 godina

I jos jedno, za one koji ističu loš odnos prema Bošnjacima u Bijeljini od gradske vlasti, o kom ne znam mnogo, ali ne zato što takvog odnosa nema, nego zato što se nisam informisao - zašto moji sugrađani glasaju za takvu vlast, ponavljam, istu onu koja je bila perjanik, vođstvo Srba u Bijeljini za vrijeme rata, SDS dakle, a u koaliciji su s Šešeljevim radikalima. Zašto? Zašto za dželate iz rata, koji su njeljudski odnos sačuvali i u miru? Oni koji su ih spasavali nisu na tim adresama i oni to znaju.

Balkan Balkancima

pre 7 godina

Sve kosture na teritoriji svih Jugoslavija pod hitno izvaditi iz ormana i otkriti sve istine. Bolje da mi to uradimo, Srbi, Bosnjaci, Hrvati, nego da te kosture vadi po potrebi DW ili neka druga medijska za ko zna ciji racun, sa upaljenim upaljacem iznad naseg bureta baruta. Ova teritorija pripada nama i uvek ce pripadati. Ako neko hoce opet da nam zavrti ringispil, pokazimo mu da mu ovde nije mesto i neka nadje neki drugi luna park i tamo zaigra neki svoj Dance Macabre.

mario marko del tintoreto

pre 7 godina

A zasto niko nije procesuirao te zlocine? Sta radi sud za ratne zlocine u BiH? Nemojte sada podmetati ovde da je nemoguce procesuirati ljude koji su pocinili zlocine posle tolikog broja njih koji su uhapseni i osudjeni.

Tanja

pre 7 godina

Istina je samo jedna i ona nema niti nacionalnost niti vjeroispovjet, jedino je važno da li si čovjek ili nećovjek. Ako smo spremni spoznati je, treba se riješiti predrasuda i otvoriti suce i dušu. Jedino tako možemo formirati stav prema prošlosti i donositi ispravne odluke za buduće generacije. Pogotovo da se ovakvi zločini nikad više ne ponove.

из угла

pre 7 godina

Kriminalci su posebna etnička i religiozna grupa. Fantastične maskirne mogućnosti i beskrupolozan stav prema životu. Dok se dobri ljudi ne ujedine protiv njih, uvek će ih praviti budalama. Etničkim, religioznim, navijačkim...Budalama.