Ponedeljak, 06.03.2017.

22:46

"Način rušenja u Savamali je sitnica, seo bih u bager..."

Premijer i predsednički kandidat Aleksandar Vučić negirao je da je otkazao koncert Vlade Georgijeva u Smederevu, kao i da je način rušenja u Savamali "sitnica".

Izvor: Beta

"Naèin rušenja u Savamali je sitnica, seo bih u bager..." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

122 Komentari

Sortiraj po:

aaa

pre 7 godina

Da li ga iko pita konkretno " Ko je uzurpirao policiju i naredio da ne odgovaraju na pozive gradjana ?" To je apsolutno krucijalno pitanje na koje nema odgovora vec godinu dana a sve ove price o nelegalnim ,bespravnim , trosnim, zlim udzericama koje su na radost svih uklonjene da bi ustupile mesto velelepnom , belom , Beogradu na vodi.....,su nista manje nego degutantno spinovanje koje nemaju nameru da prekinu.

Beogradjanin

pre 7 godina

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?
(Bucko razmisljam, 7. mart 2017 10:30)

Podrzvao je ovaj narod i 10 godina Slobodana Milosevica od kojih je barem 5 Srbija bila u ratnom stanju. I danas Milosevica
mnogi brane. Tek kad se cela opozicija ujedinila protiv njega tada je pao. I danas kao treba da nas čudi ovo od gradjana Srbije?

I slazem se da bi ekonomija trebala da bude tema broj jedan, izgleda ipak gradjani vise vole neke iluzije i demagoge nego
da zive pristojno od svojih plata, kako drugačije objasniti '90?

Milosav

pre 7 godina

Ne zamajavajte Velikog Gospodara bezveznim pitanjima o Savamali kad vidite da covek ne moze da digne glavu od gorucih problema u Srbiji, regionu pa i sire. Treba neko da otvara te silne fabrike, tunele, Prokope, semafore i polaze kamen temeljce, barem jedan nedeljno. Imajte sve ovo u vidu kad izadjete da glasate.

Dalibor

pre 7 godina

Ako mu je do rusenja nek sedne u bager pa pravac vikendice na Savi.Voleo bih da javno kaže koliki je prosek plata u tih 55 fabrika.Ako teče med i mleko što u te fabrike ne zaposljava stranacke kolege da rade za 22000 din,a ne u javna i komunalna preduzeća za 70000-80000 dinara???

gradinar

pre 7 godina

Највећи успех ове власти је уштеда од смањења плата и пензија.
Алал вам вера!
Тако би и моја баба знала да уштеди.

бт

pre 7 godina

Развијеност демократије неке земље мери се управо по степену заштите права малих и безначајних а не великих и значајних (ови други су заштићени у свим земљама). Због тога случај Савамале показује да доласком Вучића демократија у Србији није нимало узнапредовала.

sempervivum

pre 7 godina

Него да ми чујемо колико се задужила ова земља за последњих 5 година ваше власти. М?
Јел нешто НОВО изграђено за те паре (а да већ од раније није било започето)?
Колико ће наши унуци да отплаћују СНС-овску бахатост, пропаганду, партијско запошљавање, разне агенције за испирање мозга...

Petar

pre 7 godina

Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?
(pekapele, 7. mart 2017 11:16)

Odakle ta naivnost da poverujete u bilo sta sto kazu? Kada su govorili istinu? NE razumem? Zato izadjite na izbore

Janko

pre 7 godina

Covek koji je umro u bolnici ubrzo nakon rusenja, cuvar, Slobodan Tanaskovic, je pred kamerama svedocio da su ga vezivali za stolicu. Video sam svojim ocima, davao je izjavu za jednu televiziju, dva dana nakon rusenja. A kasnije su javili da njegov iskaz koji je dao policiji, nece biti uracunat kao svedocenje jer je dat i predistraznom a ne u istraznom postupku, ili tako nesto. Ajde na izborima da pokazemo da ovaj covek nije podneo zrtvu ni za sta.

Bata

pre 7 godina

(Dribling u levo pa finta telom, 7. mart 2017 11:37)

Nista nije bilo. Prosli izbori puj pike ne vazi. Kakav Ikarbus? kakav Mercedes? Ugasili smo preko 500 fabrika u restruktuiranju ugasicemo i nju. Narod nas obozava.

dejcha

pre 7 godina

necu da komentarisem savamalu, iskreno se nadam da ce u ovoj zemlji kad-tad doci vreme da svako odgovara za svoje postupke.

voleo bih da vidim spisak tih 55 fabrika koje je on otvorio.
i sta to uopste znaci "on ih otvorio"? da li su te fabrike otvorene iskljucivo njegovom zaslugom? ili to znaci da je on presekao vrpcu? ako su otvorene uz pomoc subvencija, da li te subvencije placa on licno iz sopstvenog dzepa?

bojan

pre 7 godina

Digresija, demagogija pa da li on misli da svi mi imamo IQ u minusu on se tako obraca svima nama, jedan samo TV duel da prihvati, ali ne sme . Strasno.

mrmlj

pre 7 godina

Nema potrebe da se pravda Vucic. I da jeste ucestvovao, ako! Tamo je bilo dno dna! Odvratan deo Beograd. A sad vec mnogo lepsi!
(gaksi, 7. mart 2017 09:52)

ajde, dodjem ja kod tebe u kraj, porusim sve i kazem na kraju: "ionako je bilo dno dna. odvratan deo beograda (ili nekog drugog grada). a sad je vec mnogo lepse.".

живи били па видели

pre 7 godina

Како је почео да негира чињенице, не би ме зачудило да једнога дана каже да се "Савамали" није ни десила, већ је то измишљотина опозиције.
Или да је Тони Блер српски посланик а не Британац...

pekapele

pre 7 godina

Dobro.Ako to sve nije istina i da svi lazu osim vas,odgovorite na ovo pitanje.Zasto lazete nas poljoprivrednike oko subvencija?Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?

Posmatrač

pre 7 godina

Neko je dao nalog ED da isključi struju u Savamaloj pre rušenja.
Polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Komunalna polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Jednini nepristrasni svedok je iznenada preminuo par nedelja posle slučaja Savamala;
Stanari Savamale tj vlasnici legalnih objekata su nezakonito zatvarani u magacin dok im je rušena imovina;
U aprilu će biti godinu dana kako policija I tužilaštvo ne mogu da reše slučaj Savamala;
Imamo izjavu bivše sugruge gradonačelnika da je njoj priznao da je on naredio rušenje u Savamaloj.
Šta ovde nije jasno AV-u???

Dribling u levo pa finta telom

pre 7 godina

Kao i većinu ljudi srednjih godina meni je ekonomija na prvom mestu. Zato me zanima sta bi od one fantastične saradnje Ikarbusa i svetskog giganta Mercedesa? Radnici moraju da budu odgovorni i u redu je što premijer to traži od njih. Isto tako i on treba da bude odgovoran. Zato molim da nas obavesti šta bi?

mirko

pre 7 godina

Ja taj Pink ne gledam, pa i ne znam šta je pričao, ali na osnovu ovog teksta mogu zaključiti, ništa novo.
On neprekidno plaši narod pričama da Srbiji preti nestabilnost, od nekih opozicionara, ali dok je njega hrabrog i neustrašivog , sve će biti u redu.
On i njegove stranke faktično žive od te priče o strašnim pretnjama, neredima, uličnim sukobima, a koliko se sećam poslednjih dvadesetak godina glavni protagonisti takvih događanja bili su on i njegovi koalicioni partneri.
Kada priča o Savamali , uvek izbegava glavni odgovor: Da li je zakonito to rušenje, ili nije? A ta priča o uđericama, o višem interesu je neozbiljna.

bily piton

pre 7 godina

pitaju se mnogi u komentarima sta bi bilo da se Savamala desila u EU.Nista se nebi desilo jer u EU nemozes ni u svom dvoristu nesto napravit(izgradit)bez potrebne dokumentacije.

dzara

pre 7 godina

I? Ko je rušio? Ko je naredio policiji da ne reaguje? Ko je vezivao? Zašto su nosili fantomke? Zašto su rušili usred noći? Zar "tri udžerice" ne mogu da se sruše rukama i čekićima? Čiji je bager? Zašto su odmah sutradan raskrčeni svi dokazi? Zašto do sada ne znamo ko je odgovoran?

Kinaski

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!! 
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!
(Uros, 07. mart 2017 00:15)

Sve si u svom komentaru lepo objasnio. Bravo!

Sole

pre 7 godina

Naravno da niko nije pitao za ubijanja kada niko o tome i ne razmislja. I zasto bismo? Klasicna digresija da se pojedini, vazni dogadjaji zatrpaju u javnosti, kao sto je Savamala, helikopter, specijalci. O raznim laznim obecanjima takodje treba pricati, a istih ima i previse.

institucije a ne diktator

pre 7 godina

nije sporan ni nacin rusenja ni ispitivanje nadleznih organa slucaja Savamala, vec je sporno sto policija nije izasla da reaguje na poziv gradjana po necijem nalogu - policija je institucija koju placaju svi gradjani da bi te iste gradjane stitila, a ona ovde nije reagovala - e to je sporno - a ljudi sa fantomkama koji ruse neciju imovinu nisu sporni, oni su kriminalci

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 6. mart 2017 23:23)

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?

Sitnica?

pre 7 godina

Strašno, premijeru demokratske zemlje je sitnica to što je neko iz njegove vlasti unajmio batinaše da ruše imovinu gradjana u sred noći i još je isti taj naredio policiji da ne radi svoj posao a sudstvo kasnije time očigledno neće da se bavi.

Nije to sitnica to su suštinska pitanja demokratskog društva!

Prvnik Krivic

pre 7 godina

Zanimljiv je taj koncept sitnica, pogotovu za nekoga ko bese najbolji u istoriji Pravnog fakulteta...

Zamislite odbranu za ubistvo, ceo zivot je optuzeni bio ok, hranio macke, deci delio bombone, bio miran. I samo odjednom, u trenutku dohvatio pistolj i pobio ljude - sitnica.

I milicajac kad ti pise kaznu za brzinu, sitnica, pa vozio sam 100.000 km po propisima i eto bas sad kroz to glupo selo koje bih srusio u po bela dana vozio sam 80 umesto 50. Eh, nepravda...

Tako da, da, zaista me ne zanimaju fabrike. Niste ih vi/Vi otvorili nego neko sa privatnim kapitalom. Broj fabrika mi nije relevantan ni za sta jer ne znam koliko fabrika treba da se otvori da bi broj bio mali/srednji/veliki. Sta znaci 55 fabrika - ja ne znam. Mozda je trebalo 105, a mozda 5, pa su subvencije ulupane ili trziste poremeceno.

Nauci, covece, da odgovaras na pitanja. Ne treba da te bude briga sto nekoga to zanima, ne treba da se cudis, nego da odgovoris.

Opal

pre 7 godina

Мене видиш занима како и зашто редовна полиција и комунална полиција не реагују на пријаве грађана и не излазе на терен, и ко им је то наредио? А занима ме из једне битне ствари, питање принципа и система, јер тако сутра неко може да сруши било шта, било где или да полиција одлучује о томе јел ће неком пружити помоћ и заштиту или неће, јер јој је неко тако рекао.
Узгред у Македонији, хвала Богу, нико не пуца и није убијен, то ваљда треба да зна неко на твом месту. А ти поклони, продај и обесмисли све што је преостало, па неће бити разлога ни да било ко брани више било шта; боље роб...

Boki2211

pre 7 godina

E moj premijeru. Kao sto si sigurno video. Ni za EK to nije sitnica i lepo su ti rekli da to resis i da je to u EU nedopustivo. Pa ti vidi sta ces i kako ces.

cvarci i kavurma

pre 7 godina

Za premijera je to 'sitnica', pa ovo je blagi uzas...

Kad bi na predstojecim izborima odlucivale sitnice u glasanju i ti ostao bez predsednickog mandata mnoge bi obradovao...

Najveci 'spin majstor' na ovim prostorima, u sred bela dana ubedivao bi narod da je noc...

Б

pre 7 godina

Те ноћи је неко окупирао део територије и суспендовао устав и законе Републике Србије.Неко је био јачи од полиције.Мора да одговара дежурни или онај кому је наредио да полиција не реагује на позиве грађана,хвала богу већина дојава о постављеним бомбама је била лажна али полиција увек проверава и евакуише грађане.Како то да се А.В.не меша у истраге а има изјаве сведока?

balkanski imigranti

pre 7 godina

,,Mladi su ključ za rešavanje problema"? Tačno! ...Ključ za ,,otvaranje" EU-vrata, a zatvaranje vlastitih balkanskih. Odlaze i odlaze...

Milan Nis

pre 7 godina

Mene ustvari najvise brine (ne)reakcija zvanicnika EU,koji tako bedno cute na flagrantno krsenje ljudskih prava u srcu Evrope i zemlji koja zeli da postane punopravni clan EU.Kakva bi reakcija bila da se "SAVA MALA" desila u bilo kojoj clanici EU.

Nebitno

pre 7 godina

11 svedoka je videlo da niko nije vezivan?? Ovo me podseti na onaj vic gde policajac kaze Muji: imamo dva svedoka koji su Vas videli dok kradete, a on mu odgovara imam i ja gospodine policajac 10 svedoka što me nisu videli.

On tacno zna sta se znilo u Smederevu

pre 7 godina

Ako je sitnica a oni te toliko smaraju, sto to ne resis?
To se trebalo resiti u roku od mesec dana, za vlast koja je efikasna.
Vlast je prekrsila zakon i to nije sitnica. Nije Vucic tu da procenjuje sta je vazno a sta ne, po licnom nahodjenju. Za to postoji zakon.
Toliko nelogicnosti a puno drame da se to prikrije.

Neo

pre 7 godina

Metodologija laži je av-ova izmišljotina i ponovo se koriti njome.
Najveći problem nije to što je banda rušila u Savamali, od njih bolje i nemože, nego to što policija štiteći tu njihovu metodologiju nije htela da radi svoj posao i izadje da zaštiti gradjane, što sudstvo neće da završi svoj posao.
Njihova metodologija laži je suspendovanje legalnih organa vlasti da bi na banditski i kriminalan način obavili svoj posao. To nije moguće u demokrtskoj zemlji, kao što nije moguće ni da demokratski premijer ovako izvrće činjenice.

Ivan

pre 7 godina

Kakav demagog. Pitaju ga za Savamalu a on okrece vodu na svoju vodenicu i prica o nekakvoj pucnjavi u Makedoniji. Cim ga pitaju neko nezgodno pitanje na koje nema odgovor on kaze: "a ne interesuje vas ovo drugo" ili " zasto me ne pitate ono trece". Njemu je sitnica rusiti deo grada u sred noci bagerima sa fantomkama.

Equilibrium

pre 7 godina

A mi smo veverice. Neće biti. JA sam običan građanin. MENE ne zanima Makedonija. MENE ZANIMA Savamala. I...da. Nema veze što nećete da objavite komentar.

doktor Neša

pre 7 godina

Gledao sam ga malo sinoć. Čovek definitivno ne zna šta priča i gde udara. U Savamaloj se ne radi o par udžerica već o nečem mnogo opasnijem. To je vladavina prava i činjenica da policija nije reagovala na silne pozive gradjana te noći.

Pufne za frezenkovanje

pre 7 godina

Bravo. Bravo Svaka cast. Lazna elita? Ko je to? Ljudi koji su zavrsili skole bez laznih diploma i doktorata? Ljudi koji su uspesni u svom poslu? Inzenjeri, matematicari, lekari, glumci, pravnici, profesori, umetnici, sportisti? Niko je prica o otvaranju 5 fabrika, a ON ne silazi sa malih ekrana dok ih otvara? Samo juce je njihov miting u Mladenovcu prenosilo 5 televizija. Studio b, pink, pink info, rts je dao predug izvestaj, neka televizija iz unutrasnjosti itd. Jel neko video na tv-u neki skup drugih kandidata? Prica o savamaloj je degutantna. Jedan ljudski zivot je ugasen. Svedok koji je tvrdio da je vezivan je preminuo nekoliko dana kasnije. Prvo se nije nista desilo, a onda je ipak to lose i resice tuzilastvo? Pa sta ima da resava kada znamo ko je odgovoran. Znamo da su kompletni idioti za to odgovorni. Mene interesuje zasto policija nije radila svoj posao? Zasto ga sada tuzilastvo ne radi? To je ono sto plasi narod. Mogucnost da za nekoga zakon i odgovornost ne vazi...

3 protivpravne udžerice i naprasno umrli glavni svedok

pre 7 godina

Mene zabrinjava kako narod ne kapira ove tehnike skretanja pažnje, a uporno mu se serviraju. Zar me sada pitate za Savamalu, a Hilandar gori???

Nenad

pre 7 godina

Dokle god je Savamala glavna tema, Vucic moze da bude spokojan. Nasa javnost (ustvari "elita" i mediji) su se uhvatili te teme, iako obican svet jedva sastavlja kraj s krajem i briga ga za tu pricu. Jos je Tito govorio "Necemo se drzati zakona kao pijani plota" pa nikome to nije smetalo dok su primali solidne plate i isli svake godine na more. O tome bi trebalo da se prica ne o nekakvom buducem stambeno-poslovnom kompleksu za odabrane i njihovim nerasciscenim racunima. I o tome kako da se oslobodimo lanaca globalne elite, mmf, dugova, kamata...I u pravu je za Makedoniju, vaznija je to tema trenutno, kao i poruka sefice EU diplomatije koja nam je porucila da smo sahovska tabla na kojoj se nadmudruju veliki...

VASO VASICv

pre 7 godina

Ne zivim u Srbiji, imam srpski pasos........meni stvarno zao ljudi u Srbiji kad vidim ko vlada njome. Da nije opasno, bilo bi smesno, al jako smosno.

ATG

pre 7 godina

Rusenje u Savamali je sve samo ne sitnica. Od rusenja u sred noci, fantomki, vezivanja ljudi, pa do toga da lolicija nije izasla. Za svaku stvar od ovih stvari neko je morao dati ostavku, bar u normalnim drzavama.

john mcclane

pre 7 godina

njemu je sitnica da se ljudi vezuju i pod okriljem noci i sa fantomkama ruse legalalni objekti a da policija ne dolazi na pozive gradjana. Nama (ljudima sa legalnim objektima i koji ne nosimo fantomke niti su nam kriminalci prijatelji) sustina je da zivimo u zemlji u kojoj policija dodje da ti pomogne kad ih zoves. E zato se ne razumemo i zato treba da odes!

Anarhista

pre 7 godina

Nije sitnica kad vlast krši ypzakone. Za to se u normalnoj zemlji leti sa vlasti! Milom, ako može, ali se leti svakako. Prvi leti premijer, a za njim cela njegova klika. Pa ako ga neko primi za bageristu, da bar radi nešto korisno!

Soldier

pre 7 godina

Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 06. mart 2017 23:23)

Nije on odvojen od realnosti uopste. On samo pokusava nas da odvoji od realnosti i, sto je najgore, kod 50% nas je uspeo.

Ono

pre 7 godina

Za njega je rusenje sitnica jer eto imamo i drugih problema. Rusenje je velika stvar jer pokazuje svu bahatost države i nepoštovanje sopstvenih zakona bez mogucnosti da odgovarate! I helikopter je bitan, a gurnuo ga je pod tepih! I tuneli su bitni i to je gurnuo pod tepih! Sva ubistva su bitna, ali je i to gurnuo pod tepih! Tako svaki problem samo cusne ispod tepiha i izvuče ga kao keca iz rukava kada treba da opravda nešto drugo. Mali i 24 stana, ofsor kompanije i otimanje dece? Kada ga budu to pitali ima da kaže kako je bitniji problem neke bolnice naprimer. On zlocine pravda drugim zlocinima koji su bitniji! Sto je najgore ovo prolazi kod naroda jer ne bi ovoliko cantrao o tome da nije tako.

TecHiFi

pre 7 godina

Zbog ovakvih izjava će i da padne. Prostački evroradikalski performans, ponovo. Toliko je bezobrazan i bahat, da je to prosto neverovatno. A o tome što negira činjenicu da je u glavnom gradu bespravno rušeno, bez susdkog naloga, u pola noći, i da je policija odbijala da izađe uprkos pozivima građana, je rušenje pravnog i ustavnog poretka i nadam se da će za to i odgovarati onog momenta kad padne. A pada uskoro, ovakvim bahatim vođenjem kampanje samo podmazuje.

Zora

pre 7 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo Pajtic radio?

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Bože me sačuvaj šta čovek sve izreče...sedi u bager pa sruši kuću u Jajincima...katastrofa!!!
(Ludi Milojko, 06. mart 2017 22:47)

Tako je! I Zukorlićeve nelegalno sagrađene objekte!!
Prilikom rušanja u Savamali preminuo je i čovek, ali to je sitnica! Ko ga je terao da bude na radnom mestu..

Milun

pre 7 godina

Ljudi, ne gledamo domaće televizije već par godina. Ipak nekako je ostala uključena jedna gradska televizija sinoć, kada su počele vesti. Ljudi, evo kunem vam se gore je nego u Slobino vreme, opasno i mnooogo gore, samo niste svesni! Molim vas sve, evo molim, da izađete na izbore i glasate za koga vi mislite da treba. Samo izađite dok ne bude kasno!

Ljig

pre 7 godina

Ako je sitnica rušenje objekata od preko 1000m2, od čega su većina bili legalni, a i za nelegalne postoji zakonska procedura onda ok. zašto se ne reši to pitanje?! Kako vučiću da neko veruje da će da reši stvari za koje on kaže da su mnogo bitnije i krupnije od ove sitnice.

note

pre 7 godina

Mnogo je nervozan.
Sve je nervozniji u ovim "intervjuima" koje sam zakazuje, sam vodi, sam se zakopava. Više se ne kontroliše. Uopšte.

Gotov je.
SVI NA IZBORE!!!

John

pre 7 godina

"ali niko da li će u Srbiji biti pucnjave i ubijanja kao, kako je rekao, u Makedoniji. "

Zašto bi ga bilo ko to pitao kad on odlična pitanja postavlja samom sebi. I onda 50 puta priča kako ga niko ne pita o tome i svaki put o tome melje k'o vodenica.
I onda, kao, niko ne priča o tome. Pa što bi i pričao, kad on sam priča za 10.

"važnije su im tri srušene protivpravne udžerice"
Već utvrđeno - niti ih je bilo 3, niti su bile "udžerice", niti su bile protivpravne. Ali koga briga za istinu.

"55 ih je otvorio"
Može li spisak?

"nijednu zatvorio"
Zatvaraju se same od sebe.

"Lažnu elitu"
A dao bi 4 vinska podruma da ga podrže, recimo, Saša Đorđević ili Vanja Grbić.

99% da ovo neće biti objavljeno, ali nema veze.

Maja

pre 7 godina

Relativizujete bitnu stvar, da neko rusi u centru grada i policija ne reaguje na poziv gradjana! A sa druge strane ako je sitnica kao sto kaze zasto nadlezni organi godinu dana ne mogu da rese slucaj?!

Sanja

pre 7 godina

Jedan gospodin je ipak vezivan, postoji njegova izjava.

Na žalost, preminuo je 20 ak dana kasnije na Vma, tako da živih svedoka koji su smeli da kažu šta se desilo više nema.

Radio je kao čuvar u jednoj od firmi u Savamali... Da, bila je i po neka firma tamo, pored straćara o kojima vučić uporno govori.

Ja bih ćutala, makar zbog dece tog nesrećnog čoveka.

Sneža

pre 7 godina

Haha, i dalje se svaki put nasmejem kad Vučić priča o Savamali. "Tri srušene protivpravne udžerice"... su, znači, porušene zato što su bile protivpravne, pa prema tome sve lepo ima u knjigama tačno ko je, kad i kako izvršio rušenje. Ali, cvrc, već godinu dana niko da nađe te knjige...

Hmmm

pre 7 godina

Prvo dize tenzije zajedno sa kolegama iz susednih zemalja, pa se pojavljuje kao spasilac insistirajuci da on bedem izmedju stabilne Srbije i haosa kao u Makedoniji. Dakle, izmisljen problem on resava, a realni problem, poput pada nase drzave u Savamali, stavlja pod tepih. Uostalom, protivpravne su i Nikoliceve (i ko zna jos cije) vikendice, pa se ne ruse.

Srbija nije na ivici propasti, ali sasvim fino trasira put ka njoj. I niko za to nije kriv osim nas samih.

kraja

pre 7 godina

...cudi me da nije preuzeo odgovornost na sebe...
...jer kad on preuzme odgovornost, sankcije ne postoje...
...nevidjen demagog...
...ali, ako, dobro je to...

piter

pre 7 godina

hahahaha, kako sam znao da će imati ovakvo neko originalno objašnjenje za georgijeva! pa zar bi se skupilo 20.000 ljudi, da mu loše ide prodaja karata?
wtf, ubijanje dece??? btw, on i dalje fura priču o "tri protivpravne udžerice", pri tom vešto spinujući glavni problem - da se policija u toj noći nije odazivala na pozive građana. žešće njega peče savamala, a evo i sad afera georgijev, jer u suprotnom ne bi toliko o tome trubio na sav glas!

Uros

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!!
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!

Ranko

pre 7 godina

Ako je za premijera BILO KOJI kriminalni čin sitnica, a pritvaranje građana realnost, makar i "na samo 15 minuta", pa i ako ih nisu vezivali, onda je jedini zaključak da Srbijom danas upravlja organizovana kriminalna banda. Ne postoji ništa tačnije od te tvrdnje.

A vi nemojte da objavite komentar, jer "vređa" premijera. Toliko.

Ranko

pre 7 godina

Ako je za premijera BILO KOJI kriminalni čin sitnica, a pritvaranje građana realnost, makar i "na samo 15 minuta", pa i ako ih nisu vezivali, onda je jedini zaključak da Srbijom danas upravlja organizovana kriminalna banda. Ne postoji ništa tačnije od te tvrdnje.

A vi nemojte da objavite komentar, jer "vređa" premijera. Toliko.

Milan Nis

pre 7 godina

Mene ustvari najvise brine (ne)reakcija zvanicnika EU,koji tako bedno cute na flagrantno krsenje ljudskih prava u srcu Evrope i zemlji koja zeli da postane punopravni clan EU.Kakva bi reakcija bila da se "SAVA MALA" desila u bilo kojoj clanici EU.

piter

pre 7 godina

hahahaha, kako sam znao da će imati ovakvo neko originalno objašnjenje za georgijeva! pa zar bi se skupilo 20.000 ljudi, da mu loše ide prodaja karata?
wtf, ubijanje dece??? btw, on i dalje fura priču o "tri protivpravne udžerice", pri tom vešto spinujući glavni problem - da se policija u toj noći nije odazivala na pozive građana. žešće njega peče savamala, a evo i sad afera georgijev, jer u suprotnom ne bi toliko o tome trubio na sav glas!

Boki2211

pre 7 godina

E moj premijeru. Kao sto si sigurno video. Ni za EK to nije sitnica i lepo su ti rekli da to resis i da je to u EU nedopustivo. Pa ti vidi sta ces i kako ces.

mrmlj

pre 7 godina

Nema potrebe da se pravda Vucic. I da jeste ucestvovao, ako! Tamo je bilo dno dna! Odvratan deo Beograd. A sad vec mnogo lepsi!
(gaksi, 7. mart 2017 09:52)

ajde, dodjem ja kod tebe u kraj, porusim sve i kazem na kraju: "ionako je bilo dno dna. odvratan deo beograda (ili nekog drugog grada). a sad je vec mnogo lepse.".

balkanski imigranti

pre 7 godina

,,Mladi su ključ za rešavanje problema"? Tačno! ...Ključ za ,,otvaranje" EU-vrata, a zatvaranje vlastitih balkanskih. Odlaze i odlaze...

Posmatrač

pre 7 godina

Neko je dao nalog ED da isključi struju u Savamaloj pre rušenja.
Polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Komunalna polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Jednini nepristrasni svedok je iznenada preminuo par nedelja posle slučaja Savamala;
Stanari Savamale tj vlasnici legalnih objekata su nezakonito zatvarani u magacin dok im je rušena imovina;
U aprilu će biti godinu dana kako policija I tužilaštvo ne mogu da reše slučaj Savamala;
Imamo izjavu bivše sugruge gradonačelnika da je njoj priznao da je on naredio rušenje u Savamaloj.
Šta ovde nije jasno AV-u???

Uros

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!!
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!

note

pre 7 godina

Mnogo je nervozan.
Sve je nervozniji u ovim "intervjuima" koje sam zakazuje, sam vodi, sam se zakopava. Više se ne kontroliše. Uopšte.

Gotov je.
SVI NA IZBORE!!!

Sanja

pre 7 godina

Jedan gospodin je ipak vezivan, postoji njegova izjava.

Na žalost, preminuo je 20 ak dana kasnije na Vma, tako da živih svedoka koji su smeli da kažu šta se desilo više nema.

Radio je kao čuvar u jednoj od firmi u Savamali... Da, bila je i po neka firma tamo, pored straćara o kojima vučić uporno govori.

Ja bih ćutala, makar zbog dece tog nesrećnog čoveka.

живи били па видели

pre 7 godina

Како је почео да негира чињенице, не би ме зачудило да једнога дана каже да се "Савамали" није ни десила, већ је то измишљотина опозиције.
Или да је Тони Блер српски посланик а не Британац...

Sneža

pre 7 godina

Haha, i dalje se svaki put nasmejem kad Vučić priča o Savamali. "Tri srušene protivpravne udžerice"... su, znači, porušene zato što su bile protivpravne, pa prema tome sve lepo ima u knjigama tačno ko je, kad i kako izvršio rušenje. Ali, cvrc, već godinu dana niko da nađe te knjige...

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 6. mart 2017 23:23)

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?

dzara

pre 7 godina

I? Ko je rušio? Ko je naredio policiji da ne reaguje? Ko je vezivao? Zašto su nosili fantomke? Zašto su rušili usred noći? Zar "tri udžerice" ne mogu da se sruše rukama i čekićima? Čiji je bager? Zašto su odmah sutradan raskrčeni svi dokazi? Zašto do sada ne znamo ko je odgovoran?

Hmmm

pre 7 godina

Prvo dize tenzije zajedno sa kolegama iz susednih zemalja, pa se pojavljuje kao spasilac insistirajuci da on bedem izmedju stabilne Srbije i haosa kao u Makedoniji. Dakle, izmisljen problem on resava, a realni problem, poput pada nase drzave u Savamali, stavlja pod tepih. Uostalom, protivpravne su i Nikoliceve (i ko zna jos cije) vikendice, pa se ne ruse.

Srbija nije na ivici propasti, ali sasvim fino trasira put ka njoj. I niko za to nije kriv osim nas samih.

mirko

pre 7 godina

Ja taj Pink ne gledam, pa i ne znam šta je pričao, ali na osnovu ovog teksta mogu zaključiti, ništa novo.
On neprekidno plaši narod pričama da Srbiji preti nestabilnost, od nekih opozicionara, ali dok je njega hrabrog i neustrašivog , sve će biti u redu.
On i njegove stranke faktično žive od te priče o strašnim pretnjama, neredima, uličnim sukobima, a koliko se sećam poslednjih dvadesetak godina glavni protagonisti takvih događanja bili su on i njegovi koalicioni partneri.
Kada priča o Savamali , uvek izbegava glavni odgovor: Da li je zakonito to rušenje, ili nije? A ta priča o uđericama, o višem interesu je neozbiljna.

Janko

pre 7 godina

Covek koji je umro u bolnici ubrzo nakon rusenja, cuvar, Slobodan Tanaskovic, je pred kamerama svedocio da su ga vezivali za stolicu. Video sam svojim ocima, davao je izjavu za jednu televiziju, dva dana nakon rusenja. A kasnije su javili da njegov iskaz koji je dao policiji, nece biti uracunat kao svedocenje jer je dat i predistraznom a ne u istraznom postupku, ili tako nesto. Ajde na izborima da pokazemo da ovaj covek nije podneo zrtvu ni za sta.

Bata

pre 7 godina

(Dribling u levo pa finta telom, 7. mart 2017 11:37)

Nista nije bilo. Prosli izbori puj pike ne vazi. Kakav Ikarbus? kakav Mercedes? Ugasili smo preko 500 fabrika u restruktuiranju ugasicemo i nju. Narod nas obozava.

Dribling u levo pa finta telom

pre 7 godina

Kao i većinu ljudi srednjih godina meni je ekonomija na prvom mestu. Zato me zanima sta bi od one fantastične saradnje Ikarbusa i svetskog giganta Mercedesa? Radnici moraju da budu odgovorni i u redu je što premijer to traži od njih. Isto tako i on treba da bude odgovoran. Zato molim da nas obavesti šta bi?

pekapele

pre 7 godina

Dobro.Ako to sve nije istina i da svi lazu osim vas,odgovorite na ovo pitanje.Zasto lazete nas poljoprivrednike oko subvencija?Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Bože me sačuvaj šta čovek sve izreče...sedi u bager pa sruši kuću u Jajincima...katastrofa!!!
(Ludi Milojko, 06. mart 2017 22:47)

Tako je! I Zukorlićeve nelegalno sagrađene objekte!!
Prilikom rušanja u Savamali preminuo je i čovek, ali to je sitnica! Ko ga je terao da bude na radnom mestu..

Milun

pre 7 godina

Ljudi, ne gledamo domaće televizije već par godina. Ipak nekako je ostala uključena jedna gradska televizija sinoć, kada su počele vesti. Ljudi, evo kunem vam se gore je nego u Slobino vreme, opasno i mnooogo gore, samo niste svesni! Molim vas sve, evo molim, da izađete na izbore i glasate za koga vi mislite da treba. Samo izađite dok ne bude kasno!

dejcha

pre 7 godina

necu da komentarisem savamalu, iskreno se nadam da ce u ovoj zemlji kad-tad doci vreme da svako odgovara za svoje postupke.

voleo bih da vidim spisak tih 55 fabrika koje je on otvorio.
i sta to uopste znaci "on ih otvorio"? da li su te fabrike otvorene iskljucivo njegovom zaslugom? ili to znaci da je on presekao vrpcu? ako su otvorene uz pomoc subvencija, da li te subvencije placa on licno iz sopstvenog dzepa?

institucije a ne diktator

pre 7 godina

nije sporan ni nacin rusenja ni ispitivanje nadleznih organa slucaja Savamala, vec je sporno sto policija nije izasla da reaguje na poziv gradjana po necijem nalogu - policija je institucija koju placaju svi gradjani da bi te iste gradjane stitila, a ona ovde nije reagovala - e to je sporno - a ljudi sa fantomkama koji ruse neciju imovinu nisu sporni, oni su kriminalci

kraja

pre 7 godina

...cudi me da nije preuzeo odgovornost na sebe...
...jer kad on preuzme odgovornost, sankcije ne postoje...
...nevidjen demagog...
...ali, ako, dobro je to...

John

pre 7 godina

"ali niko da li će u Srbiji biti pucnjave i ubijanja kao, kako je rekao, u Makedoniji. "

Zašto bi ga bilo ko to pitao kad on odlična pitanja postavlja samom sebi. I onda 50 puta priča kako ga niko ne pita o tome i svaki put o tome melje k'o vodenica.
I onda, kao, niko ne priča o tome. Pa što bi i pričao, kad on sam priča za 10.

"važnije su im tri srušene protivpravne udžerice"
Već utvrđeno - niti ih je bilo 3, niti su bile "udžerice", niti su bile protivpravne. Ali koga briga za istinu.

"55 ih je otvorio"
Može li spisak?

"nijednu zatvorio"
Zatvaraju se same od sebe.

"Lažnu elitu"
A dao bi 4 vinska podruma da ga podrže, recimo, Saša Đorđević ili Vanja Grbić.

99% da ovo neće biti objavljeno, ali nema veze.

doktor Neša

pre 7 godina

Gledao sam ga malo sinoć. Čovek definitivno ne zna šta priča i gde udara. U Savamaloj se ne radi o par udžerica već o nečem mnogo opasnijem. To je vladavina prava i činjenica da policija nije reagovala na silne pozive gradjana te noći.

Petar

pre 7 godina

Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?
(pekapele, 7. mart 2017 11:16)

Odakle ta naivnost da poverujete u bilo sta sto kazu? Kada su govorili istinu? NE razumem? Zato izadjite na izbore

Sole

pre 7 godina

Naravno da niko nije pitao za ubijanja kada niko o tome i ne razmislja. I zasto bismo? Klasicna digresija da se pojedini, vazni dogadjaji zatrpaju u javnosti, kao sto je Savamala, helikopter, specijalci. O raznim laznim obecanjima takodje treba pricati, a istih ima i previse.

Kinaski

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!! 
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!
(Uros, 07. mart 2017 00:15)

Sve si u svom komentaru lepo objasnio. Bravo!

Sitnica?

pre 7 godina

Strašno, premijeru demokratske zemlje je sitnica to što je neko iz njegove vlasti unajmio batinaše da ruše imovinu gradjana u sred noći i još je isti taj naredio policiji da ne radi svoj posao a sudstvo kasnije time očigledno neće da se bavi.

Nije to sitnica to su suštinska pitanja demokratskog društva!

gradinar

pre 7 godina

Највећи успех ове власти је уштеда од смањења плата и пензија.
Алал вам вера!
Тако би и моја баба знала да уштеди.

Pufne za frezenkovanje

pre 7 godina

Bravo. Bravo Svaka cast. Lazna elita? Ko je to? Ljudi koji su zavrsili skole bez laznih diploma i doktorata? Ljudi koji su uspesni u svom poslu? Inzenjeri, matematicari, lekari, glumci, pravnici, profesori, umetnici, sportisti? Niko je prica o otvaranju 5 fabrika, a ON ne silazi sa malih ekrana dok ih otvara? Samo juce je njihov miting u Mladenovcu prenosilo 5 televizija. Studio b, pink, pink info, rts je dao predug izvestaj, neka televizija iz unutrasnjosti itd. Jel neko video na tv-u neki skup drugih kandidata? Prica o savamaloj je degutantna. Jedan ljudski zivot je ugasen. Svedok koji je tvrdio da je vezivan je preminuo nekoliko dana kasnije. Prvo se nije nista desilo, a onda je ipak to lose i resice tuzilastvo? Pa sta ima da resava kada znamo ko je odgovoran. Znamo da su kompletni idioti za to odgovorni. Mene interesuje zasto policija nije radila svoj posao? Zasto ga sada tuzilastvo ne radi? To je ono sto plasi narod. Mogucnost da za nekoga zakon i odgovornost ne vazi...

Maja

pre 7 godina

Relativizujete bitnu stvar, da neko rusi u centru grada i policija ne reaguje na poziv gradjana! A sa druge strane ako je sitnica kao sto kaze zasto nadlezni organi godinu dana ne mogu da rese slucaj?!

бт

pre 7 godina

Развијеност демократије неке земље мери се управо по степену заштите права малих и безначајних а не великих и значајних (ови други су заштићени у свим земљама). Због тога случај Савамале показује да доласком Вучића демократија у Србији није нимало узнапредовала.

Soldier

pre 7 godina

Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 06. mart 2017 23:23)

Nije on odvojen od realnosti uopste. On samo pokusava nas da odvoji od realnosti i, sto je najgore, kod 50% nas je uspeo.

Prvnik Krivic

pre 7 godina

Zanimljiv je taj koncept sitnica, pogotovu za nekoga ko bese najbolji u istoriji Pravnog fakulteta...

Zamislite odbranu za ubistvo, ceo zivot je optuzeni bio ok, hranio macke, deci delio bombone, bio miran. I samo odjednom, u trenutku dohvatio pistolj i pobio ljude - sitnica.

I milicajac kad ti pise kaznu za brzinu, sitnica, pa vozio sam 100.000 km po propisima i eto bas sad kroz to glupo selo koje bih srusio u po bela dana vozio sam 80 umesto 50. Eh, nepravda...

Tako da, da, zaista me ne zanimaju fabrike. Niste ih vi/Vi otvorili nego neko sa privatnim kapitalom. Broj fabrika mi nije relevantan ni za sta jer ne znam koliko fabrika treba da se otvori da bi broj bio mali/srednji/veliki. Sta znaci 55 fabrika - ja ne znam. Mozda je trebalo 105, a mozda 5, pa su subvencije ulupane ili trziste poremeceno.

Nauci, covece, da odgovaras na pitanja. Ne treba da te bude briga sto nekoga to zanima, ne treba da se cudis, nego da odgovoris.

Ivan

pre 7 godina

Kakav demagog. Pitaju ga za Savamalu a on okrece vodu na svoju vodenicu i prica o nekakvoj pucnjavi u Makedoniji. Cim ga pitaju neko nezgodno pitanje na koje nema odgovor on kaze: "a ne interesuje vas ovo drugo" ili " zasto me ne pitate ono trece". Njemu je sitnica rusiti deo grada u sred noci bagerima sa fantomkama.

TecHiFi

pre 7 godina

Zbog ovakvih izjava će i da padne. Prostački evroradikalski performans, ponovo. Toliko je bezobrazan i bahat, da je to prosto neverovatno. A o tome što negira činjenicu da je u glavnom gradu bespravno rušeno, bez susdkog naloga, u pola noći, i da je policija odbijala da izađe uprkos pozivima građana, je rušenje pravnog i ustavnog poretka i nadam se da će za to i odgovarati onog momenta kad padne. A pada uskoro, ovakvim bahatim vođenjem kampanje samo podmazuje.

Ljig

pre 7 godina

Ako je sitnica rušenje objekata od preko 1000m2, od čega su većina bili legalni, a i za nelegalne postoji zakonska procedura onda ok. zašto se ne reši to pitanje?! Kako vučiću da neko veruje da će da reši stvari za koje on kaže da su mnogo bitnije i krupnije od ove sitnice.

3 protivpravne udžerice i naprasno umrli glavni svedok

pre 7 godina

Mene zabrinjava kako narod ne kapira ove tehnike skretanja pažnje, a uporno mu se serviraju. Zar me sada pitate za Savamalu, a Hilandar gori???

Equilibrium

pre 7 godina

A mi smo veverice. Neće biti. JA sam običan građanin. MENE ne zanima Makedonija. MENE ZANIMA Savamala. I...da. Nema veze što nećete da objavite komentar.

Zora

pre 7 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo Pajtic radio?

Nebitno

pre 7 godina

11 svedoka je videlo da niko nije vezivan?? Ovo me podseti na onaj vic gde policajac kaze Muji: imamo dva svedoka koji su Vas videli dok kradete, a on mu odgovara imam i ja gospodine policajac 10 svedoka što me nisu videli.

VASO VASICv

pre 7 godina

Ne zivim u Srbiji, imam srpski pasos........meni stvarno zao ljudi u Srbiji kad vidim ko vlada njome. Da nije opasno, bilo bi smesno, al jako smosno.

Opal

pre 7 godina

Мене видиш занима како и зашто редовна полиција и комунална полиција не реагују на пријаве грађана и не излазе на терен, и ко им је то наредио? А занима ме из једне битне ствари, питање принципа и система, јер тако сутра неко може да сруши било шта, било где или да полиција одлучује о томе јел ће неком пружити помоћ и заштиту или неће, јер јој је неко тако рекао.
Узгред у Македонији, хвала Богу, нико не пуца и није убијен, то ваљда треба да зна неко на твом месту. А ти поклони, продај и обесмисли све што је преостало, па неће бити разлога ни да било ко брани више било шта; боље роб...

cvarci i kavurma

pre 7 godina

Za premijera je to 'sitnica', pa ovo je blagi uzas...

Kad bi na predstojecim izborima odlucivale sitnice u glasanju i ti ostao bez predsednickog mandata mnoge bi obradovao...

Najveci 'spin majstor' na ovim prostorima, u sred bela dana ubedivao bi narod da je noc...

sempervivum

pre 7 godina

Него да ми чујемо колико се задужила ова земља за последњих 5 година ваше власти. М?
Јел нешто НОВО изграђено за те паре (а да већ од раније није било започето)?
Колико ће наши унуци да отплаћују СНС-овску бахатост, пропаганду, партијско запошљавање, разне агенције за испирање мозга...

ATG

pre 7 godina

Rusenje u Savamali je sve samo ne sitnica. Od rusenja u sred noci, fantomki, vezivanja ljudi, pa do toga da lolicija nije izasla. Za svaku stvar od ovih stvari neko je morao dati ostavku, bar u normalnim drzavama.

Anarhista

pre 7 godina

Nije sitnica kad vlast krši ypzakone. Za to se u normalnoj zemlji leti sa vlasti! Milom, ako može, ali se leti svakako. Prvi leti premijer, a za njim cela njegova klika. Pa ako ga neko primi za bageristu, da bar radi nešto korisno!

john mcclane

pre 7 godina

njemu je sitnica da se ljudi vezuju i pod okriljem noci i sa fantomkama ruse legalalni objekti a da policija ne dolazi na pozive gradjana. Nama (ljudima sa legalnim objektima i koji ne nosimo fantomke niti su nam kriminalci prijatelji) sustina je da zivimo u zemlji u kojoj policija dodje da ti pomogne kad ih zoves. E zato se ne razumemo i zato treba da odes!

On tacno zna sta se znilo u Smederevu

pre 7 godina

Ako je sitnica a oni te toliko smaraju, sto to ne resis?
To se trebalo resiti u roku od mesec dana, za vlast koja je efikasna.
Vlast je prekrsila zakon i to nije sitnica. Nije Vucic tu da procenjuje sta je vazno a sta ne, po licnom nahodjenju. Za to postoji zakon.
Toliko nelogicnosti a puno drame da se to prikrije.

Ono

pre 7 godina

Za njega je rusenje sitnica jer eto imamo i drugih problema. Rusenje je velika stvar jer pokazuje svu bahatost države i nepoštovanje sopstvenih zakona bez mogucnosti da odgovarate! I helikopter je bitan, a gurnuo ga je pod tepih! I tuneli su bitni i to je gurnuo pod tepih! Sva ubistva su bitna, ali je i to gurnuo pod tepih! Tako svaki problem samo cusne ispod tepiha i izvuče ga kao keca iz rukava kada treba da opravda nešto drugo. Mali i 24 stana, ofsor kompanije i otimanje dece? Kada ga budu to pitali ima da kaže kako je bitniji problem neke bolnice naprimer. On zlocine pravda drugim zlocinima koji su bitniji! Sto je najgore ovo prolazi kod naroda jer ne bi ovoliko cantrao o tome da nije tako.

Neo

pre 7 godina

Metodologija laži je av-ova izmišljotina i ponovo se koriti njome.
Najveći problem nije to što je banda rušila u Savamali, od njih bolje i nemože, nego to što policija štiteći tu njihovu metodologiju nije htela da radi svoj posao i izadje da zaštiti gradjane, što sudstvo neće da završi svoj posao.
Njihova metodologija laži je suspendovanje legalnih organa vlasti da bi na banditski i kriminalan način obavili svoj posao. To nije moguće u demokrtskoj zemlji, kao što nije moguće ni da demokratski premijer ovako izvrće činjenice.

bily piton

pre 7 godina

pitaju se mnogi u komentarima sta bi bilo da se Savamala desila u EU.Nista se nebi desilo jer u EU nemozes ni u svom dvoristu nesto napravit(izgradit)bez potrebne dokumentacije.

Dalibor

pre 7 godina

Ako mu je do rusenja nek sedne u bager pa pravac vikendice na Savi.Voleo bih da javno kaže koliki je prosek plata u tih 55 fabrika.Ako teče med i mleko što u te fabrike ne zaposljava stranacke kolege da rade za 22000 din,a ne u javna i komunalna preduzeća za 70000-80000 dinara???

Milosav

pre 7 godina

Ne zamajavajte Velikog Gospodara bezveznim pitanjima o Savamali kad vidite da covek ne moze da digne glavu od gorucih problema u Srbiji, regionu pa i sire. Treba neko da otvara te silne fabrike, tunele, Prokope, semafore i polaze kamen temeljce, barem jedan nedeljno. Imajte sve ovo u vidu kad izadjete da glasate.

Nenad

pre 7 godina

Dokle god je Savamala glavna tema, Vucic moze da bude spokojan. Nasa javnost (ustvari "elita" i mediji) su se uhvatili te teme, iako obican svet jedva sastavlja kraj s krajem i briga ga za tu pricu. Jos je Tito govorio "Necemo se drzati zakona kao pijani plota" pa nikome to nije smetalo dok su primali solidne plate i isli svake godine na more. O tome bi trebalo da se prica ne o nekakvom buducem stambeno-poslovnom kompleksu za odabrane i njihovim nerasciscenim racunima. I o tome kako da se oslobodimo lanaca globalne elite, mmf, dugova, kamata...I u pravu je za Makedoniju, vaznija je to tema trenutno, kao i poruka sefice EU diplomatije koja nam je porucila da smo sahovska tabla na kojoj se nadmudruju veliki...

bojan

pre 7 godina

Digresija, demagogija pa da li on misli da svi mi imamo IQ u minusu on se tako obraca svima nama, jedan samo TV duel da prihvati, ali ne sme . Strasno.

aaa

pre 7 godina

Da li ga iko pita konkretno " Ko je uzurpirao policiju i naredio da ne odgovaraju na pozive gradjana ?" To je apsolutno krucijalno pitanje na koje nema odgovora vec godinu dana a sve ove price o nelegalnim ,bespravnim , trosnim, zlim udzericama koje su na radost svih uklonjene da bi ustupile mesto velelepnom , belom , Beogradu na vodi.....,su nista manje nego degutantno spinovanje koje nemaju nameru da prekinu.

Beogradjanin

pre 7 godina

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?
(Bucko razmisljam, 7. mart 2017 10:30)

Podrzvao je ovaj narod i 10 godina Slobodana Milosevica od kojih je barem 5 Srbija bila u ratnom stanju. I danas Milosevica
mnogi brane. Tek kad se cela opozicija ujedinila protiv njega tada je pao. I danas kao treba da nas čudi ovo od gradjana Srbije?

I slazem se da bi ekonomija trebala da bude tema broj jedan, izgleda ipak gradjani vise vole neke iluzije i demagoge nego
da zive pristojno od svojih plata, kako drugačije objasniti '90?

Б

pre 7 godina

Те ноћи је неко окупирао део територије и суспендовао устав и законе Републике Србије.Неко је био јачи од полиције.Мора да одговара дежурни или онај кому је наредио да полиција не реагује на позиве грађана,хвала богу већина дојава о постављеним бомбама је била лажна али полиција увек проверава и евакуише грађане.Како то да се А.В.не меша у истраге а има изјаве сведока?

Ranko

pre 7 godina

Ako je za premijera BILO KOJI kriminalni čin sitnica, a pritvaranje građana realnost, makar i "na samo 15 minuta", pa i ako ih nisu vezivali, onda je jedini zaključak da Srbijom danas upravlja organizovana kriminalna banda. Ne postoji ništa tačnije od te tvrdnje.

A vi nemojte da objavite komentar, jer "vređa" premijera. Toliko.

piter

pre 7 godina

hahahaha, kako sam znao da će imati ovakvo neko originalno objašnjenje za georgijeva! pa zar bi se skupilo 20.000 ljudi, da mu loše ide prodaja karata?
wtf, ubijanje dece??? btw, on i dalje fura priču o "tri protivpravne udžerice", pri tom vešto spinujući glavni problem - da se policija u toj noći nije odazivala na pozive građana. žešće njega peče savamala, a evo i sad afera georgijev, jer u suprotnom ne bi toliko o tome trubio na sav glas!

Uros

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!!
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!

balkanski imigranti

pre 7 godina

,,Mladi su ključ za rešavanje problema"? Tačno! ...Ključ za ,,otvaranje" EU-vrata, a zatvaranje vlastitih balkanskih. Odlaze i odlaze...

Milan Nis

pre 7 godina

Mene ustvari najvise brine (ne)reakcija zvanicnika EU,koji tako bedno cute na flagrantno krsenje ljudskih prava u srcu Evrope i zemlji koja zeli da postane punopravni clan EU.Kakva bi reakcija bila da se "SAVA MALA" desila u bilo kojoj clanici EU.

Boki2211

pre 7 godina

E moj premijeru. Kao sto si sigurno video. Ni za EK to nije sitnica i lepo su ti rekli da to resis i da je to u EU nedopustivo. Pa ti vidi sta ces i kako ces.

Sneža

pre 7 godina

Haha, i dalje se svaki put nasmejem kad Vučić priča o Savamali. "Tri srušene protivpravne udžerice"... su, znači, porušene zato što su bile protivpravne, pa prema tome sve lepo ima u knjigama tačno ko je, kad i kako izvršio rušenje. Ali, cvrc, već godinu dana niko da nađe te knjige...

Hmmm

pre 7 godina

Prvo dize tenzije zajedno sa kolegama iz susednih zemalja, pa se pojavljuje kao spasilac insistirajuci da on bedem izmedju stabilne Srbije i haosa kao u Makedoniji. Dakle, izmisljen problem on resava, a realni problem, poput pada nase drzave u Savamali, stavlja pod tepih. Uostalom, protivpravne su i Nikoliceve (i ko zna jos cije) vikendice, pa se ne ruse.

Srbija nije na ivici propasti, ali sasvim fino trasira put ka njoj. I niko za to nije kriv osim nas samih.

note

pre 7 godina

Mnogo je nervozan.
Sve je nervozniji u ovim "intervjuima" koje sam zakazuje, sam vodi, sam se zakopava. Više se ne kontroliše. Uopšte.

Gotov je.
SVI NA IZBORE!!!

Sanja

pre 7 godina

Jedan gospodin je ipak vezivan, postoji njegova izjava.

Na žalost, preminuo je 20 ak dana kasnije na Vma, tako da živih svedoka koji su smeli da kažu šta se desilo više nema.

Radio je kao čuvar u jednoj od firmi u Savamali... Da, bila je i po neka firma tamo, pored straćara o kojima vučić uporno govori.

Ja bih ćutala, makar zbog dece tog nesrećnog čoveka.

John

pre 7 godina

"ali niko da li će u Srbiji biti pucnjave i ubijanja kao, kako je rekao, u Makedoniji. "

Zašto bi ga bilo ko to pitao kad on odlična pitanja postavlja samom sebi. I onda 50 puta priča kako ga niko ne pita o tome i svaki put o tome melje k'o vodenica.
I onda, kao, niko ne priča o tome. Pa što bi i pričao, kad on sam priča za 10.

"važnije su im tri srušene protivpravne udžerice"
Već utvrđeno - niti ih je bilo 3, niti su bile "udžerice", niti su bile protivpravne. Ali koga briga za istinu.

"55 ih je otvorio"
Može li spisak?

"nijednu zatvorio"
Zatvaraju se same od sebe.

"Lažnu elitu"
A dao bi 4 vinska podruma da ga podrže, recimo, Saša Đorđević ili Vanja Grbić.

99% da ovo neće biti objavljeno, ali nema veze.

kraja

pre 7 godina

...cudi me da nije preuzeo odgovornost na sebe...
...jer kad on preuzme odgovornost, sankcije ne postoje...
...nevidjen demagog...
...ali, ako, dobro je to...

Milun

pre 7 godina

Ljudi, ne gledamo domaće televizije već par godina. Ipak nekako je ostala uključena jedna gradska televizija sinoć, kada su počele vesti. Ljudi, evo kunem vam se gore je nego u Slobino vreme, opasno i mnooogo gore, samo niste svesni! Molim vas sve, evo molim, da izađete na izbore i glasate za koga vi mislite da treba. Samo izađite dok ne bude kasno!

Maja

pre 7 godina

Relativizujete bitnu stvar, da neko rusi u centru grada i policija ne reaguje na poziv gradjana! A sa druge strane ako je sitnica kao sto kaze zasto nadlezni organi godinu dana ne mogu da rese slucaj?!

mrmlj

pre 7 godina

Nema potrebe da se pravda Vucic. I da jeste ucestvovao, ako! Tamo je bilo dno dna! Odvratan deo Beograd. A sad vec mnogo lepsi!
(gaksi, 7. mart 2017 09:52)

ajde, dodjem ja kod tebe u kraj, porusim sve i kazem na kraju: "ionako je bilo dno dna. odvratan deo beograda (ili nekog drugog grada). a sad je vec mnogo lepse.".

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

Bože me sačuvaj šta čovek sve izreče...sedi u bager pa sruši kuću u Jajincima...katastrofa!!!
(Ludi Milojko, 06. mart 2017 22:47)

Tako je! I Zukorlićeve nelegalno sagrađene objekte!!
Prilikom rušanja u Savamali preminuo je i čovek, ali to je sitnica! Ko ga je terao da bude na radnom mestu..

Posmatrač

pre 7 godina

Neko je dao nalog ED da isključi struju u Savamaloj pre rušenja.
Polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Komunalna polija se nije odazvala na pozive građana iz Savamale.
Jednini nepristrasni svedok je iznenada preminuo par nedelja posle slučaja Savamala;
Stanari Savamale tj vlasnici legalnih objekata su nezakonito zatvarani u magacin dok im je rušena imovina;
U aprilu će biti godinu dana kako policija I tužilaštvo ne mogu da reše slučaj Savamala;
Imamo izjavu bivše sugruge gradonačelnika da je njoj priznao da je on naredio rušenje u Savamaloj.
Šta ovde nije jasno AV-u???

Bucko razmisljam

pre 7 godina

@ Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 6. mart 2017 23:23)

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?

Ljig

pre 7 godina

Ako je sitnica rušenje objekata od preko 1000m2, od čega su većina bili legalni, a i za nelegalne postoji zakonska procedura onda ok. zašto se ne reši to pitanje?! Kako vučiću da neko veruje da će da reši stvari za koje on kaže da su mnogo bitnije i krupnije od ove sitnice.

Zora

pre 7 godina

Da zaboravimo prazne prodavnice, redove za hleb i mleko, benzin u kantama, restrikcije struje, cetiri petine nafte i duvana u sivim tokovima, kiparske milijarde, ratove, zrtve, izbeglice, 18 meseci kasnjenja penzija plus veliki dug, dug za deciji dodatak 2 godine, prosecna plata 25 maraka a 2012. je bila skoro 400 evra. U NB je bilo 500 miliona dolara devizne rezerve a 2012. je bilo preko 11 milijardi. Da zaboravimo Jezdu i Dafinu, rekordnu inflaciju, 800.000 radnika ostalo bez posla a ostali na dugogodisnjim odmorima, veliki giganti propali 90-ih, opustosen penzioni fond, bahatost rezima, bombardovanje. Zar je ovo sve malo? Na kakav republicki budzet je dosao Djindjic kao premijer? Sram vas bilo, da li je ovo Pajtic radio?

cvarci i kavurma

pre 7 godina

Za premijera je to 'sitnica', pa ovo je blagi uzas...

Kad bi na predstojecim izborima odlucivale sitnice u glasanju i ti ostao bez predsednickog mandata mnoge bi obradovao...

Najveci 'spin majstor' na ovim prostorima, u sred bela dana ubedivao bi narod da je noc...

Soldier

pre 7 godina

Ovaj covek je toliko odvojen od realnosti da je to neverovatno.
(Milan, 06. mart 2017 23:23)

Nije on odvojen od realnosti uopste. On samo pokusava nas da odvoji od realnosti i, sto je najgore, kod 50% nas je uspeo.

TecHiFi

pre 7 godina

Zbog ovakvih izjava će i da padne. Prostački evroradikalski performans, ponovo. Toliko je bezobrazan i bahat, da je to prosto neverovatno. A o tome što negira činjenicu da je u glavnom gradu bespravno rušeno, bez susdkog naloga, u pola noći, i da je policija odbijala da izađe uprkos pozivima građana, je rušenje pravnog i ustavnog poretka i nadam se da će za to i odgovarati onog momenta kad padne. A pada uskoro, ovakvim bahatim vođenjem kampanje samo podmazuje.

3 protivpravne udžerice i naprasno umrli glavni svedok

pre 7 godina

Mene zabrinjava kako narod ne kapira ove tehnike skretanja pažnje, a uporno mu se serviraju. Zar me sada pitate za Savamalu, a Hilandar gori???

Ivan

pre 7 godina

Kakav demagog. Pitaju ga za Savamalu a on okrece vodu na svoju vodenicu i prica o nekakvoj pucnjavi u Makedoniji. Cim ga pitaju neko nezgodno pitanje na koje nema odgovor on kaze: "a ne interesuje vas ovo drugo" ili " zasto me ne pitate ono trece". Njemu je sitnica rusiti deo grada u sred noci bagerima sa fantomkama.

john mcclane

pre 7 godina

njemu je sitnica da se ljudi vezuju i pod okriljem noci i sa fantomkama ruse legalalni objekti a da policija ne dolazi na pozive gradjana. Nama (ljudima sa legalnim objektima i koji ne nosimo fantomke niti su nam kriminalci prijatelji) sustina je da zivimo u zemlji u kojoj policija dodje da ti pomogne kad ih zoves. E zato se ne razumemo i zato treba da odes!

Anarhista

pre 7 godina

Nije sitnica kad vlast krši ypzakone. Za to se u normalnoj zemlji leti sa vlasti! Milom, ako može, ali se leti svakako. Prvi leti premijer, a za njim cela njegova klika. Pa ako ga neko primi za bageristu, da bar radi nešto korisno!

ATG

pre 7 godina

Rusenje u Savamali je sve samo ne sitnica. Od rusenja u sred noci, fantomki, vezivanja ljudi, pa do toga da lolicija nije izasla. Za svaku stvar od ovih stvari neko je morao dati ostavku, bar u normalnim drzavama.

Prvnik Krivic

pre 7 godina

Zanimljiv je taj koncept sitnica, pogotovu za nekoga ko bese najbolji u istoriji Pravnog fakulteta...

Zamislite odbranu za ubistvo, ceo zivot je optuzeni bio ok, hranio macke, deci delio bombone, bio miran. I samo odjednom, u trenutku dohvatio pistolj i pobio ljude - sitnica.

I milicajac kad ti pise kaznu za brzinu, sitnica, pa vozio sam 100.000 km po propisima i eto bas sad kroz to glupo selo koje bih srusio u po bela dana vozio sam 80 umesto 50. Eh, nepravda...

Tako da, da, zaista me ne zanimaju fabrike. Niste ih vi/Vi otvorili nego neko sa privatnim kapitalom. Broj fabrika mi nije relevantan ni za sta jer ne znam koliko fabrika treba da se otvori da bi broj bio mali/srednji/veliki. Sta znaci 55 fabrika - ja ne znam. Mozda je trebalo 105, a mozda 5, pa su subvencije ulupane ili trziste poremeceno.

Nauci, covece, da odgovaras na pitanja. Ne treba da te bude briga sto nekoga to zanima, ne treba da se cudis, nego da odgovoris.

Dribling u levo pa finta telom

pre 7 godina

Kao i većinu ljudi srednjih godina meni je ekonomija na prvom mestu. Zato me zanima sta bi od one fantastične saradnje Ikarbusa i svetskog giganta Mercedesa? Radnici moraju da budu odgovorni i u redu je što premijer to traži od njih. Isto tako i on treba da bude odgovoran. Zato molim da nas obavesti šta bi?

Nebitno

pre 7 godina

11 svedoka je videlo da niko nije vezivan?? Ovo me podseti na onaj vic gde policajac kaze Muji: imamo dva svedoka koji su Vas videli dok kradete, a on mu odgovara imam i ja gospodine policajac 10 svedoka što me nisu videli.

VASO VASICv

pre 7 godina

Ne zivim u Srbiji, imam srpski pasos........meni stvarno zao ljudi u Srbiji kad vidim ko vlada njome. Da nije opasno, bilo bi smesno, al jako smosno.

живи били па видели

pre 7 godina

Како је почео да негира чињенице, не би ме зачудило да једнога дана каже да се "Савамали" није ни десила, већ је то измишљотина опозиције.
Или да је Тони Блер српски посланик а не Британац...

Bata

pre 7 godina

(Dribling u levo pa finta telom, 7. mart 2017 11:37)

Nista nije bilo. Prosli izbori puj pike ne vazi. Kakav Ikarbus? kakav Mercedes? Ugasili smo preko 500 fabrika u restruktuiranju ugasicemo i nju. Narod nas obozava.

Equilibrium

pre 7 godina

A mi smo veverice. Neće biti. JA sam običan građanin. MENE ne zanima Makedonija. MENE ZANIMA Savamala. I...da. Nema veze što nećete da objavite komentar.

doktor Neša

pre 7 godina

Gledao sam ga malo sinoć. Čovek definitivno ne zna šta priča i gde udara. U Savamaloj se ne radi o par udžerica već o nečem mnogo opasnijem. To je vladavina prava i činjenica da policija nije reagovala na silne pozive gradjana te noći.

pekapele

pre 7 godina

Dobro.Ako to sve nije istina i da svi lazu osim vas,odgovorite na ovo pitanje.Zasto lazete nas poljoprivrednike oko subvencija?Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?

institucije a ne diktator

pre 7 godina

nije sporan ni nacin rusenja ni ispitivanje nadleznih organa slucaja Savamala, vec je sporno sto policija nije izasla da reaguje na poziv gradjana po necijem nalogu - policija je institucija koju placaju svi gradjani da bi te iste gradjane stitila, a ona ovde nije reagovala - e to je sporno - a ljudi sa fantomkama koji ruse neciju imovinu nisu sporni, oni su kriminalci

Sitnica?

pre 7 godina

Strašno, premijeru demokratske zemlje je sitnica to što je neko iz njegove vlasti unajmio batinaše da ruše imovinu gradjana u sred noći i još je isti taj naredio policiji da ne radi svoj posao a sudstvo kasnije time očigledno neće da se bavi.

Nije to sitnica to su suštinska pitanja demokratskog društva!

dzara

pre 7 godina

I? Ko je rušio? Ko je naredio policiji da ne reaguje? Ko je vezivao? Zašto su nosili fantomke? Zašto su rušili usred noći? Zar "tri udžerice" ne mogu da se sruše rukama i čekićima? Čiji je bager? Zašto su odmah sutradan raskrčeni svi dokazi? Zašto do sada ne znamo ko je odgovoran?

mirko

pre 7 godina

Ja taj Pink ne gledam, pa i ne znam šta je pričao, ali na osnovu ovog teksta mogu zaključiti, ništa novo.
On neprekidno plaši narod pričama da Srbiji preti nestabilnost, od nekih opozicionara, ali dok je njega hrabrog i neustrašivog , sve će biti u redu.
On i njegove stranke faktično žive od te priče o strašnim pretnjama, neredima, uličnim sukobima, a koliko se sećam poslednjih dvadesetak godina glavni protagonisti takvih događanja bili su on i njegovi koalicioni partneri.
Kada priča o Savamali , uvek izbegava glavni odgovor: Da li je zakonito to rušenje, ili nije? A ta priča o uđericama, o višem interesu je neozbiljna.

Pufne za frezenkovanje

pre 7 godina

Bravo. Bravo Svaka cast. Lazna elita? Ko je to? Ljudi koji su zavrsili skole bez laznih diploma i doktorata? Ljudi koji su uspesni u svom poslu? Inzenjeri, matematicari, lekari, glumci, pravnici, profesori, umetnici, sportisti? Niko je prica o otvaranju 5 fabrika, a ON ne silazi sa malih ekrana dok ih otvara? Samo juce je njihov miting u Mladenovcu prenosilo 5 televizija. Studio b, pink, pink info, rts je dao predug izvestaj, neka televizija iz unutrasnjosti itd. Jel neko video na tv-u neki skup drugih kandidata? Prica o savamaloj je degutantna. Jedan ljudski zivot je ugasen. Svedok koji je tvrdio da je vezivan je preminuo nekoliko dana kasnije. Prvo se nije nista desilo, a onda je ipak to lose i resice tuzilastvo? Pa sta ima da resava kada znamo ko je odgovoran. Znamo da su kompletni idioti za to odgovorni. Mene interesuje zasto policija nije radila svoj posao? Zasto ga sada tuzilastvo ne radi? To je ono sto plasi narod. Mogucnost da za nekoga zakon i odgovornost ne vazi...

sempervivum

pre 7 godina

Него да ми чујемо колико се задужила ова земља за последњих 5 година ваше власти. М?
Јел нешто НОВО изграђено за те паре (а да већ од раније није било започето)?
Колико ће наши унуци да отплаћују СНС-овску бахатост, пропаганду, партијско запошљавање, разне агенције за испирање мозга...

Opal

pre 7 godina

Мене видиш занима како и зашто редовна полиција и комунална полиција не реагују на пријаве грађана и не излазе на терен, и ко им је то наредио? А занима ме из једне битне ствари, питање принципа и система, јер тако сутра неко може да сруши било шта, било где или да полиција одлучује о томе јел ће неком пружити помоћ и заштиту или неће, јер јој је неко тако рекао.
Узгред у Македонији, хвала Богу, нико не пуца и није убијен, то ваљда треба да зна неко на твом месту. А ти поклони, продај и обесмисли све што је преостало, па неће бити разлога ни да било ко брани више било шта; боље роб...

Kinaski

pre 7 godina

Poslednjih 25 godina politicari stvaraju atmosferu straha.Bombarduju nas informacijama o napetom stanju u drustvu,pretnjama drugih drzava.Recenica koju je Vucic izrekao......zanima ih Savamala a ne zanima ih situacija u Makedoniji??!!! 
Posten narod zanima upravo Savamala jer je to klasican cin samovolje i odsustva pravnog poretka.Svi koji su bili na vlasti u predhodnom periodu nisu uradili ono sto je najbitnije.....odvojili sudsku od zakonodavne vlasti.Srbiji je potreban sistem!
(Uros, 07. mart 2017 00:15)

Sve si u svom komentaru lepo objasnio. Bravo!

Sole

pre 7 godina

Naravno da niko nije pitao za ubijanja kada niko o tome i ne razmislja. I zasto bismo? Klasicna digresija da se pojedini, vazni dogadjaji zatrpaju u javnosti, kao sto je Savamala, helikopter, specijalci. O raznim laznim obecanjima takodje treba pricati, a istih ima i previse.

gradinar

pre 7 godina

Највећи успех ове власти је уштеда од смањења плата и пензија.
Алал вам вера!
Тако би и моја баба знала да уштеди.

Nenad

pre 7 godina

Dokle god je Savamala glavna tema, Vucic moze da bude spokojan. Nasa javnost (ustvari "elita" i mediji) su se uhvatili te teme, iako obican svet jedva sastavlja kraj s krajem i briga ga za tu pricu. Jos je Tito govorio "Necemo se drzati zakona kao pijani plota" pa nikome to nije smetalo dok su primali solidne plate i isli svake godine na more. O tome bi trebalo da se prica ne o nekakvom buducem stambeno-poslovnom kompleksu za odabrane i njihovim nerasciscenim racunima. I o tome kako da se oslobodimo lanaca globalne elite, mmf, dugova, kamata...I u pravu je za Makedoniju, vaznija je to tema trenutno, kao i poruka sefice EU diplomatije koja nam je porucila da smo sahovska tabla na kojoj se nadmudruju veliki...

On tacno zna sta se znilo u Smederevu

pre 7 godina

Ako je sitnica a oni te toliko smaraju, sto to ne resis?
To se trebalo resiti u roku od mesec dana, za vlast koja je efikasna.
Vlast je prekrsila zakon i to nije sitnica. Nije Vucic tu da procenjuje sta je vazno a sta ne, po licnom nahodjenju. Za to postoji zakon.
Toliko nelogicnosti a puno drame da se to prikrije.

Ono

pre 7 godina

Za njega je rusenje sitnica jer eto imamo i drugih problema. Rusenje je velika stvar jer pokazuje svu bahatost države i nepoštovanje sopstvenih zakona bez mogucnosti da odgovarate! I helikopter je bitan, a gurnuo ga je pod tepih! I tuneli su bitni i to je gurnuo pod tepih! Sva ubistva su bitna, ali je i to gurnuo pod tepih! Tako svaki problem samo cusne ispod tepiha i izvuče ga kao keca iz rukava kada treba da opravda nešto drugo. Mali i 24 stana, ofsor kompanije i otimanje dece? Kada ga budu to pitali ima da kaže kako je bitniji problem neke bolnice naprimer. On zlocine pravda drugim zlocinima koji su bitniji! Sto je najgore ovo prolazi kod naroda jer ne bi ovoliko cantrao o tome da nije tako.

Neo

pre 7 godina

Metodologija laži je av-ova izmišljotina i ponovo se koriti njome.
Najveći problem nije to što je banda rušila u Savamali, od njih bolje i nemože, nego to što policija štiteći tu njihovu metodologiju nije htela da radi svoj posao i izadje da zaštiti gradjane, što sudstvo neće da završi svoj posao.
Njihova metodologija laži je suspendovanje legalnih organa vlasti da bi na banditski i kriminalan način obavili svoj posao. To nije moguće u demokrtskoj zemlji, kao što nije moguće ni da demokratski premijer ovako izvrće činjenice.

bily piton

pre 7 godina

pitaju se mnogi u komentarima sta bi bilo da se Savamala desila u EU.Nista se nebi desilo jer u EU nemozes ni u svom dvoristu nesto napravit(izgradit)bez potrebne dokumentacije.

dejcha

pre 7 godina

necu da komentarisem savamalu, iskreno se nadam da ce u ovoj zemlji kad-tad doci vreme da svako odgovara za svoje postupke.

voleo bih da vidim spisak tih 55 fabrika koje je on otvorio.
i sta to uopste znaci "on ih otvorio"? da li su te fabrike otvorene iskljucivo njegovom zaslugom? ili to znaci da je on presekao vrpcu? ako su otvorene uz pomoc subvencija, da li te subvencije placa on licno iz sopstvenog dzepa?

Janko

pre 7 godina

Covek koji je umro u bolnici ubrzo nakon rusenja, cuvar, Slobodan Tanaskovic, je pred kamerama svedocio da su ga vezivali za stolicu. Video sam svojim ocima, davao je izjavu za jednu televiziju, dva dana nakon rusenja. A kasnije su javili da njegov iskaz koji je dao policiji, nece biti uracunat kao svedocenje jer je dat i predistraznom a ne u istraznom postupku, ili tako nesto. Ajde na izborima da pokazemo da ovaj covek nije podneo zrtvu ni za sta.

Petar

pre 7 godina

Prvo ste rekli i vi i vas ministar poljoprivrede i to pred kamerama da ce subvencije za traktore biti objavljene do 15-og februara.Posle toga kazete bice do 1 marta.Sada je 7 mart...Tri puta slagaste i stalno lazete.Za ovo ne mozete reci da nije istina jer je to zabelezeno na nacionalnoj tv.Da li meni traktor treba sada u prolece ili u zimu kada nema sta da se radi sa njim?
(pekapele, 7. mart 2017 11:16)

Odakle ta naivnost da poverujete u bilo sta sto kazu? Kada su govorili istinu? NE razumem? Zato izadjite na izbore

бт

pre 7 godina

Развијеност демократије неке земље мери се управо по степену заштите права малих и безначајних а не великих и значајних (ови други су заштићени у свим земљама). Због тога случај Савамале показује да доласком Вучића демократија у Србији није нимало узнапредовала.

bojan

pre 7 godina

Digresija, demagogija pa da li on misli da svi mi imamo IQ u minusu on se tako obraca svima nama, jedan samo TV duel da prihvati, ali ne sme . Strasno.

Dalibor

pre 7 godina

Ako mu je do rusenja nek sedne u bager pa pravac vikendice na Savi.Voleo bih da javno kaže koliki je prosek plata u tih 55 fabrika.Ako teče med i mleko što u te fabrike ne zaposljava stranacke kolege da rade za 22000 din,a ne u javna i komunalna preduzeća za 70000-80000 dinara???

Б

pre 7 godina

Те ноћи је неко окупирао део територије и суспендовао устав и законе Републике Србије.Неко је био јачи од полиције.Мора да одговара дежурни или онај кому је наредио да полиција не реагује на позиве грађана,хвала богу већина дојава о постављеним бомбама је била лажна али полиција увек проверава и евакуише грађане.Како то да се А.В.не меша у истраге а има изјаве сведока?

Milosav

pre 7 godina

Ne zamajavajte Velikog Gospodara bezveznim pitanjima o Savamali kad vidite da covek ne moze da digne glavu od gorucih problema u Srbiji, regionu pa i sire. Treba neko da otvara te silne fabrike, tunele, Prokope, semafore i polaze kamen temeljce, barem jedan nedeljno. Imajte sve ovo u vidu kad izadjete da glasate.

Beogradjanin

pre 7 godina

Ma to sto je on odvojen od realnosti i nebi bilo tako strasno da njemu nije poslo za rukom da vecinu gradjana Srbije koji glasaju za njega ODVOJI OD REALNOSTI e to je vec zaista NEVEROVATNO ?
(Bucko razmisljam, 7. mart 2017 10:30)

Podrzvao je ovaj narod i 10 godina Slobodana Milosevica od kojih je barem 5 Srbija bila u ratnom stanju. I danas Milosevica
mnogi brane. Tek kad se cela opozicija ujedinila protiv njega tada je pao. I danas kao treba da nas čudi ovo od gradjana Srbije?

I slazem se da bi ekonomija trebala da bude tema broj jedan, izgleda ipak gradjani vise vole neke iluzije i demagoge nego
da zive pristojno od svojih plata, kako drugačije objasniti '90?

aaa

pre 7 godina

Da li ga iko pita konkretno " Ko je uzurpirao policiju i naredio da ne odgovaraju na pozive gradjana ?" To je apsolutno krucijalno pitanje na koje nema odgovora vec godinu dana a sve ove price o nelegalnim ,bespravnim , trosnim, zlim udzericama koje su na radost svih uklonjene da bi ustupile mesto velelepnom , belom , Beogradu na vodi.....,su nista manje nego degutantno spinovanje koje nemaju nameru da prekinu.