Nedelja, 15.01.2017.

13:21

Jeremić: Kandidujem se za predsednika Srbije

Bivši šef srpske diplomatije Vuk Jeremić objavio je svoju kandidaturu za predsednika Srbije na izborima koji će biti održani ove godine.

Izvor: B92

Jeremiæ: Kandidujem se za predsednika Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

131 Komentari

Sortiraj po:

Neko iz Banata

pre 7 godina

Jedini pravi predstavnik Trece Srbije(ne partije,vec http://www.nspm.rs/politicki-zivot/prva-druga-i-treca-srbija.html?alphabet=l)i zato cu glasati za njega,jer ce " otvoriti" prostor i za druge ljude i partije u slucaju pobede tj. vandrednih parlamentarnih izbora("Dosta je bilo"-primer jedne takve,ali svejedno koje su orijentacije,samo da neke posalju u politicku proslost).Jankovic taj kapacitet nema,iako je dobar kandidat,stanje ce ostati nepromenjeno tj. i dalje ce ista garnitura iz 90' i "zutih" smenjivati na vlasti sa istim izlizanim forama.

Ja, genije

pre 7 godina

Vidim da SNS botovi rade i vikendom. Preko 1000 minusa za kratko vreme. Ma sta mislili o ovom mladom coveku, nesto se ipak talasa na politickoj sceni. Videcemo...

hmmm

pre 7 godina

Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek.
(Koma, 15. januar 2017 16:49)
Kako mu se samo omace ono pogresno formulisano pitanje Medjunarodnom sudu pravde? Svi oni rade za istog gazdu

kiza

pre 7 godina

@Bubuleja

Aha, ako sam te dobro razumeo ti bi alternativno u evroazijsku uniju, protiv zapada, i to ce nam podici standard i zagarantovati opstanak?

Mora da si prespavao 90-te kad smo bili protiv USA, NATO, i cele zapadne evrope, pa su nam zagarantovani bili rad za 5 maraka, ratovi, ubistva, benzin u kantama, policijski batinasi, 1000000 izbeglica iz krajine, bosne i kosmeta.

I naravno - suluda obecanja o skoroj pomoci rusa i raspadu nato pakta i EU (koje evo cujem i danas neko prica, sve zacinjeno sa Trampom koji menja sve :)).

Felix Krull

pre 7 godina

Vučićev kandidat u borbi protiv Saše Jankovića...
(gvozzda, 15. januar 2017 13:29)

Na žalost, ljudi poput tebe su me u startu odvratili od glasanja za Sašu jankovića. Ne zbog njega, već zbog vas, drugosrbijanskih ekstrema koji za mene ne predstavlajju nikakav civilizacijski iskorak u poređenju s SNS-brigadom. Ne dajem ni pišljiva boba za ekipu 'ako nisi s namaprotiv nas si' i ne želim ništa zajedničko, pa ni trag olovke ispred broja kandidiata, što će reći - Jeremić.

Србија

pre 7 godina

Досадни сте. Нећу да гласам ни за Вучића, ни за Јеремића, ни за Јанковића.

Charlie Harrper

pre 7 godina

Daj Boze da gresim, ovo je klasicno uzimanje glasova Jankovicu. Gospodin koji se ponosi na odluku da zaustavi voz je lepo smislio, svaka mu cast. Stvarno je car u tome sto radi. Ima Seselja, evo sad i Jeremica, Dacic verovatno nece smeti da se kandiduje, ne sekira se za rezultat u drugom krugu. Sad moze i Nikolic da se ponovo u trku, dobice drugi krug, a ON moze lagano premijer da ostane.. I to bez vanrednih parlamentarnih

Sladjana

pre 7 godina

Boris Tadić ne podnosi tako lako što njega nema u kandidaturi.Demokratska stranka ga ne bi podržala više nikad a vidim ni Jeremića.Ohladila se lhjubav,ostale samo uspomene.

MARRIJA

pre 7 godina

Biće ovo veoma interesantna izborna kampanja.Od 2004.godine pa sve do 2012. glavni akteri su bili Boris Tadić nekadašnji predsednik i Tomislav Nikolić aktuelni predsednik i uvek su oni ulazili u drugi krug i bili rivali,dakle 2004,čini mi se 2007 i 2012.Danas Tadića nema u kombinaciji a ne zna se dal će Nikolić biti kandidat.

starac Foca

pre 7 godina

Evo malo nesto gledam nase politicare, kao su isli iz partije u partiju

i odakle su, sta sa sobom nose ...

KPJ – SPO, Vuk Draskovic, Slivlje, Gacko, Hercegovina
KPJ – SPO, Radikalna stranka, Vojislav Seselj, Popovo polje, Hercegovina
Radikalna stranka – SNS, Aleksandar Vucic, Cipuljic, Bugojno, Bosna
Otpor – Demokratska stranka, Vuk Jeremic, Beograd – Cazin, Srbija – Bosna
Demokratska stranka – LDP, Cedomir Jovanovic, Pirot – Bosanska Dubica, Bosna
Dosta je bilo, Sasa Radulovic, Bihac, Bosna

i mislim nesto

Beli, SAMO JAKO

Heh

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!
(Bora, 15. januar 2017 15:29)

Pa ima jer se rasipaju glasovi opozicije, a glasovi za Seselja ostaju isti. Tako da raste sansa da Seselj bude taj koji ce ici u drugi krug sa kandidatom SNS-a.
A onda cu da te pitam za tvoje cenjeno prepametno misljenje o broju kandidata i koliko to mi ne znamo a ti znas :)))

Bubuleja

pre 7 godina

Kao i za Jankovica. Zelim da znam stavove o nekoliko kljucnih pitanja:

1) Stav o EU
2) Stav o NATO
3) Stav o MMF
4) Stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"
5) Stav o subvencijama stranim firmama

To minimum. Za sada se (pod 5) izjasnio pozitivno u smislu da treba preispitati.

Moj glas dobice samo onaj ko promeni celokupnu srpsku paradigmu. Ne treba mi jos jedan EU "bezalternativac".

Svako ko SUSTINSKI razume politiku shvata da izmedju Jankovica i Vucica nema nikakve razlike. Na isti nacin kao sto ne postoji sustinska razlika izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SPO, LSDV i njihovih derivata po svim kljucnim drzavnim pitanjima, jer nam je sa svima njima projektovan rad za 300EUR, nasoj deci za 400 a unucima za 500... Izbor izmedju svih njih je izbor - EU sa mirisom droge ili EU sa mirisom luka.

Da li ce me sa EU mamuzati polusvet ili "graDZani" potpuno je svejedno.

Promeniti paradigmu...ili nestati

Koma

pre 7 godina

Ljudi procitajte ovaj clanak polako jos jednom. Sazet opis stanja i problema ovog drustva i drzave.
Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek. Ujedno demokrata i patriota, i kao takav moze okupiti siroku podrsku u narodu i imati dobre sanse i protiv samog Vucica u drugom krugu.
Najveca zamerka mu je sto je uspesan covek, vidim.
Jankovic je OK kao covek, ali po strucnosti iskustvu i ugledu za f-ju predsednika je daleko iza Jeremica.
Vise mi je za mesto nekog ministra, ne vidim da bi se direktno iz kancelarije snasao dobro na mestu predsednika koje zahteva veliko diplomatsko, upravljacko i politicko iskustvo. Videli smo Tomu...
Zato pamet u glavu!

Jovana

pre 7 godina

"Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
(Powerslave, 15. januar 2017 15:24)"
Molim vas da ne vredjate nas sa juga Srbije, nismo toliki majmuni. Mnogi od nas ce glasati za g Jankovica.

Halsey's

pre 7 godina

Svaka cast Vuku,ali ipak glas ide Sasi.On bi u idealnim uslovima,kad bismo mi bilo svesno i odgovorno drustvo(koje evidentno nismo),odneo ubedljivu pobedu.Ovako ostaje nada da ce nas biti dovoljno da se izbori za drugi krug.

LoveEU

pre 7 godina

@iz prikrajka
ama covece opameti se vec jednom i prestani da se lozis na patriote.Sto su vece patriote na vlasti to ces vise ratovati a imaces sve manju i manju platu.

dejan

pre 7 godina

Jeremic je ugledna licnost u svetu.I lepo bilo da imamo tako uglednog predsednika.Sa druge strane,njegova obecanja da ce biti bolje ako on postane predsednik to mozemo samo macki da okacimo o rep.Svi uvek obecavaju isto i svaki put narod ostane razocaran.Srbija nema naftu i gas da bi preko noci postala ekonomska sila,i da bi gradjanima obezbedila minimalne plate od hiljadu evra.Tako da se situacija na ekonomskom planu nece promeniti ni u narednih 50 godina pa cak i Tito da vaskrsne.Ova vlada na celu sa Vucicem je opet mnogo vise uradila od svih predhodnih.I cisto sumnjam da ce Jeremic ili bilo ko drugi vise doprineti od njih.Sve je to samo IGRA PRESTOLA i svako se bori za gvozdenu fotelju.Tako kod nas tako i u celom svetu

Djordje NS

pre 7 godina

Jedan jedini pravi opozicioni kandidat je Saša Janković...a nikad više moj glas neće dobiti ovi kojima se lepi prefiks "patriota", kao što su mnogi ovde naveli kad su ocenjivali Jeremića. Svaki prethodni predsednik, bilo države ili stranke, sa etiketom patriote nas je još više ubogaljio i unazadio. Još kad vidim ko mu iz prvih redova daje podršku (Dijana Vukomanović, Sanda Rašković Ivić...) meni je jasan znak svih tih kvalifikacija "patriota", onda sledi "nacionalista", pa "rusofil" i onda fali još samo ono "domaćin" i gotovi smo.

Bane

pre 7 godina

Bravo, imas moj glas i glasove mojih ukucana a ima nas 8. I Jankovic je ok covek ali na mene Jeremic ostavlja jaci utisak kao politicar, drzavnik, diplomata i mislim da ce se bolje snaci na poziciji predsednika od Jankovica i da za razliku od njega ima jacu diplomatsku podlogu jer vec ima kontakte u svetu i prilicno iskustva u medjunarodnim odnosima. Ejjj ljudi bio je drugi u trci za GS UN i izgubio je iz ciste politicke obesti inace je u ovom regionu koji je trebao da da GS-a, da je bilo pravde, bio prvi oduvavsi konkurenciju.

Vučićev bot

pre 7 godina

Ajmo sada komentari tipa Vuče imaš glasove cele moje porodice i sl. Presmešni ste, pa isto to govorite i Jankoviću. Koliko to porodica ima u Srbiji?! Ko li će glasati za Vučića ako ova dvojica podele glasove svih porodica. A oduvaće ih Vučić sve zajedno, a što je posebno porazno za ovu dvojicu i Šešelj će imati više glasova od njih. Evo, moj i glas cele moje šire i uže familije ide Vučiću ili njegovom kandidatu, a vi me zovite botom ili kako god hoćete. Bot ili ne, moj glas se jednako računa kao i glas vas nebotova. To se zove demokratija. I na vašu žalost Vučić će vladati još dugo, a vama ostaje samo da plačete i kukate.

Srbin sa Severa

pre 7 godina

Dilema izmedju njega i Jankovica. Ipak za njega, jer on ima sanse da udje u drugi krug. Jankovic je prava gradjanska opozicija ali ima jako malo sanse da udje u drugi krug jer prosto Srbija nije jos uvek gradjansko drustvo.
Sa druge strane, Vučić se raduje kandidaturi sujetnoj gospodi iz Dveri i DSS. Što više kandidata, njemu lepše.

Takođe, želeo bih da iskoristim priliku i zahvalim se naprednjacima što sa onim diskriminatornim kič vozom huškaju na nas na severu. Očigledno provociraju krizu, i hoće opet na leđima nas Srba sa Kosova da dobiju ove izbore. Samo vi gazite preko ljudi, malo nam je ovih iz Prištine, još vi ste nam trebali.

dr.H

pre 7 godina

Мали Вук = Вучић! Идеалан кандидат да све упропасти и помогне СНС-у. Све што је иначе урадио, урадио је у сопствену корист, а на нашу штету! Биће следећи Вучићев министар.

Tarabicka

pre 7 godina

Fascinantno je kako ga napadate da covek SNS-a, a njega Informer i Pink pljuju vise nego bilo koga drugog.
(Dario, 15. januar 2017 14:16)

Ne, najvise pljuju Jankovica, jer je on ZAISTA protivnik ovakvog haosa i bezakonja!

Naprednjaci znaju da njega nece moci da slome i priklone na svoju stranu, dok mi je mnogo lakse da zamislim da se to desi sa Jeremicem!

Drugo, ovih pet godina nisam nijednom cula Jeremica da se brine o Srbiji i onom sto se u njoj desava, bio je u belom svetu da juri sto visu fotelju, dok je Jankovic stoicki trpeo konstantne napade, ali zbog toga nije ustuknuo ni za milimetar!

Stoga JANKOVIC JE PRAVI KANDIDAT ZA ONE KOJI HOCE SRBIJU KAO UREDJENU DRZAVU, GDE CE MESETARI BITI KAZNJAVANI ZA SVOJA ZLODELA!

Slutim...

pre 7 godina

Ovo može vrlo opasno da bude. Neko je već primetio da od ovoga može jedino da profitira Šešelj. I to je sasvim realno, jer podelom glasova između Jankovića i Jeremića, Šešelj dobija šansu da prođe u drugi krug. Svi mi koji se dobro sećamo onog pakla od '98. do 2000. dok je Šešelj bio u vlasti znamo kolika bi katastrofa za Srbiju bila da dotični pobedi, a mnogi koji inače nikad ne bi podržali SNS daće glas za manje zlo, tj. za naprednjačkog kandidata.

Powerslave

pre 7 godina

I ajd sad ti budi pametan pa znaj za koga da glasaš.
Sa jedne strane, Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
Sa druge strane, Jeremić ima kao neke kvalifikacije, jake škole iza sebe, na neki način je možda čak i prerastao našu političku scenu... ali mi je baš to i sumnjivo. Ne bih smeo da se kladim da nije u dilu sa Vučićem

amarko

pre 7 godina

Za demokratiju je dobro sto ima vise kandidata, a za drugi krug je po meni potrebno makar 20% osvojenih glasova, sto je tesko dostizna brojka za Sasu J. i Vuka J. jer im je glasacko telo slicno(ne sns, srs, sps).Mislim da je 20 % minimum za drugi krug jer Ivica D. i Seselj lako mogu da predju 15%. U svakom slucaju od sada Jeremic ima stranku koja moze da osvoji 5% za ulazak u parlament

Nepristojko

pre 7 godina

Opa, to znači da je Tomislav Nikolić završio karijeru. U ovakvoj konkurenciji (opozicione opcije i za levicu i za desnicu a to znači velika izlaznost), pitanje je da li bi Toma uopšte ušao u drugi krug - dakle definitivno će Vučić morati da se kandiduje lično.
Možda sam zloban ali bih voleo da vidim i rascep u naprednoj stranci jer sam ubeđen da Toma neće tako lako da odustane.

hm

pre 7 godina

Zasto lupate, za pobedu u prvom krugu treba 50% glasova, kakve ima veze sti su se i Jankovic i Jeremic kandidovali, ako SNS dobije 50%, a Jankovic 15 i Jeremic 15%, isto bi bilo i da je jedan dobio svih 30%. Sa drugs strane u drugi krug prolaze samo 2 kandidata, nikako 3 da prave jedan drugom konkurenciju. Tako da glasas za jednog u prvom krugu, a za onog sto prodje u drugom i eto.

Web Design

pre 7 godina

(hm, 15. januar 2017 15:15)
I da slozim sa tobom, gde se dadose 20% glasova. SRS??? Pa kako onda neko od njih dvojice u drugi krug. Matematika nam je izgleda uvek bila losa strana. Gde li smo se sve preracunali i izvukli deblji kraj?!

Komša

pre 7 godina

Mislim da će ovo naterati Vučića da se kandiduje i neće mu prijati čak i da pobedi jer će imati Tomu u stranci i opoziciju koja će ga trati da se ponaša kao engleska kraljica.Na mestu predsednika gubi realnu moć (podršku režimlija).Ako kandiduje Nikolića unapred je pukao- ima Šešelja protiv sebe (umesto za) ,možda Dačića kao kandidata i dva jaka kandidata opozicije.U drugom krugu je veliko pitanje koliko socijalista bi glasali za SNS posle svega čemu su od njih bili izloženi a i Šešeljevci ne bi svi podržali SNS kandidata (setite se ponovljenih izbora na NBGD kada mnogi Šešeljevci nisu izašli).
Možda raspiše na svim nivoima da bi mobilizovao mašineriju...
Biće zanimljivo.
Poranio je Jeremić.

Bora

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!

Stefan M

pre 7 godina

"Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković, opet opozicija nije ujedinjena.(igor, 15. januar 2017 13:31)
Preporučujem (+245)
Ne preporučujem (-232)"

232 naprdnjaka procitalo tvoj komentar, Igore :D

Djordjije

pre 7 godina

Ljudi, da li je moguće da smatrate da Saša Janković ima iole šansi da pobedi? Ne mislim ništa loše o njemu, ali čovek je nažalost previše iskompromitovan prljavom kampanjom režima, a nema dovoljno ličnog kredibiliteta i prepoznatljivosti da se odupre tome.

Sa druge strane, dajem punu podršku Vuku Jeremiću. Obrazovan kandidat, iako mlad - velika politička karijera je iza njega. Ozbiljan (za naše uslove) igrač na međunarodnoj sceni,u stanju da prikupi finansije za kampanju - nadam se njegovoj pobedi.

Ljubisa livac

pre 7 godina

Ljudi pa ovo je sjajna vest! Kao neko upucen u te krugove, mogu vam reci da on jedini ima sansi da pobedi SNS kandidata. Ozbiljan drzavnik, obrazovan, priznat u svetu, sve u svemu covek na mestu. Boje ga se, zato mu pakuju afere od kada je nastala mogucnost da se kandiduje. Price da je "Vucicev" su presmesne, to pisu botovi. Ostaje samo zal i opasnost sto opozicija nije ujedinjena. Rasparcace se oko Jankovica i Jeremica i podeliti na pola glasove opozicije i neopredeljenih. Da se razumemo Sasa Jankovic je po meni takodje odlican kandidat, pametan covek i posten, ali van Beograda ljudi nisu upoznati sa njim niti njegovim radom. Prosecan stanovnik juzne Srbije recimo o njemu ne zna puno. Stoga je Jeremic mnogo podobniji za pobedu i skidanje sa vlasti vladajuce garniture. Neka ovo bude Srpsko prolece, neka dodju novi ljudi.

Nemanja

pre 7 godina

Glasao sam iskljucivo za demokrate i posramljen sam kada se sve otkrilo ali sam i sada opozicija ali protiv ovih dramaturga i laznih diploma... Moje pitanje za vas je sledece kandidate za predsednika... Hocete vratiti staru Vladu ?? Onu za koju sam glasao i koja je ,,pozajmicama,, ugasila citavu jednu banku ?? Ili cete ostaviti ovu sramotu sto potpiruje sukobe, potapa gradove ?? Ili moxda imate neku trecu opciju, sram vas bilo sve zajedno....

Vuk

pre 7 godina

Rekose vec neki-Vucic Jeremic... Ovo je potez koji ima dve komponente :

1) Jeremicevu ogromnu , neutazivu ambiciju i karijerizam zbog koga je spreman da bude i cetnik i partizan, i evropejac i patriJota, i amerikanofil i putinofil .

2) Sprecavanje Jankovica , kao coveka zakona i procedura i gradjanskog kandidata da udje u drugi krug .

Cestitke na (vec) uspesno obavljenom zadatku.. Najbitnije je da se u Srbijici nista ne promeni. Za ostalo cemo lako..

Sale

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Kako ce se to glasovi podeliti? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da dolazi do raspianja glasova pa da SNS profitira kao sto je bio slucaj 2014. godine. Naravno, osim ako zaista verujete da je Jankovic toliko jak kandidat da bi mogao da odnese pobedu u prvom krugu (sto je smesno), pa da ga Vuk sabotira u tome. Potpuno je nebitno da li ce Jankovic imati npr 40% u prvom krugu, ili ce on i Vuk imati po 20%. Niko im ne brani da jedan drugog podrze u drugom krugu u zavisnosti ko bi od njih prosao u drugi krug.

Srdjan

pre 7 godina

Odlican kandidat, kao i Sasa Jankovic. Ja cu u prvom krugu sigurno glasati za Jeremica. Medjutim ako u drugom krugu protiv Tome bude bio Jankovic, podrzacu i njega. Svakako, svi oni koji su opoziciono orjentisani ne treba da se prepiru ko je bolji kandidat, svakako su obojica bolji od Tome. I Vuk i Sasa su svakako budci ozbiljni drzavnici, i vrlo kvalitetni ljudi cije vreme dolazi.

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković,opet opozicija nije ujedinjena.
(igor, 15. januar 2017 13:31)

Nije šteta već slatke muke za koga glasati! Ja ću ipak za Vuka, jer kao što je rekao - ima veze i poznanstva u svetu koje može da iskoristi kao predsednik da pomogne državi i narodu.

Objavite

pre 7 godina

Ako Vučić ne bi pobedio u prvom krugu sa jednim kandidatom opozicije, neće pobediti ni sa dva, ni sa deset kandidata opozicije.
Zašto?
Zato što onaj koji je planirao da glasa za kandidata opozicije, sigurno se neće predomisliti (glasati za Vučića ili ne glasati uopšte) samo zato što njegov kandidat nije JEDINI kandidat opozicije.
Od viška kandidata opozicije može da profitira jedino Šešelj, ako osvoji više glasova od Jankovića i Jeremića pojedinačno, i prođe u drugi krug.
S druge strane, ako bi Vučić osvojio 50% glasova u prvom krugu, osvojiće ih bez obzira na broj kandidata opozicije, jer, opet, niko ko glasa za Vučića neće reći: "Da, hteo sam da glasam za Vučića, ali sam se predomislio zato što opozicija ima samo jednog kandidata".

NikolaBG

pre 7 godina

Ne bih se slozio sa nekim komentarima ovde. Mislim da je dobro sto su se kandidovali i Jeremic i Jankovic. Tako ce u prvom krugu dosta glasova otici na njih dvojicu, a u drugom krugu ce proci onaj sa vise (nadam se Jankovic) i onda cela opozicija podrzava njega u ipak bitnijem drugom, odlucujucem krugu. Bitno je u drugom krugu da svi stanu na jednu stranu, da krene lagan pad SNS ratnohusacke, manipulativne i demagogijske vladavine.

b.

pre 7 godina

Veoma postujem gospodina Jankovica ali ne znam kako neko moze da veruje da jedan takav covek moze da pobedi na pretsednickim izborima u zemlji Srbiji. Ne znam ko ga je uopste ubedio da se kandiduje, ali taj mu sigurno nije prijatelj, jer je tako samo uspeo da ga dodatno kompromituje kod malog dela javnosti koja uopste zna ko je on. Trebao je da nastavi da se bavi onim u cemu je uspesan, a to je zastita nasih prava. Sa druge strane iskusan politicar Jeremic, covek koji ima uporiste i medju gradjanskom Srbijom a i medju nacionalistima. Verovatno jedini covek koji bi u duelu sa Nikolicem imao sansu da ga dobije na izborima. E sad, Vucic bi verovatno mogao sa njim u kohabitaciju, ali to nije toliko bitno jer bi to svejedno dovelo do polarizacije moci u Srbiji i bio bi pocetak kraja SNSa.

Banat

pre 7 godina

Kakve ima veze da li ima jedan kandidat ili dva. Cak i da savrseno podele glasove opozicije to ne utice na Tomine glasove. Cak je bolje da ima dva kandidata zato sto ce vise ljudi da izadje. Levicari ne vole Jeremica, desnicari Jankovica koga vide kao NVO predstavnika. Tako da ovo po Tomu moze biti samo gore

Marko

pre 7 godina

Napred Vuče! Mislim na Vuka Jeremića.Jedan od retkih koje cenim u politici.I čovek koji se nadam..ce nas mnogo bolje predstavljati u svetu.Nadam se da ne gresim.

BRM

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno ko ce biti predsednik u ovoj lutkarskoj predstavi ali makar mozemo izgledati normalno sa perspektive predsednika sa covekom koji zaista ima diplomu.

Petar

pre 7 godina

Sto se mene tic,e potpuno je irelevantno ko je kandidat. To moze biti i Riza Haljimi, sustina je u rusneju i kraju autokratskog rezima. Ovo im je pocetak raspada, bas kako je Radulovic lepo i prognozirao.

Goran

pre 7 godina

Od kada te Vučić podržao oko izbora za generalnog sekretara, tvoja politička karijera je, što se mene tiče gotova. Je***a, šanse da si Vučićev trojanski konj su suviše velike, a i Saša je bolji kandidat. Nema veze, uvek možeš da budeš drugi, ako me razumeš.

Komša

pre 7 godina

@Suke
Kako misliš da će se glasovi preliti i da neće biti drugog kruga?
Zašto misliš da bi svako ko neće Jankovića glasao za SNS kandidata i zašto ti ljudivda ostanu kod kuće - nek izsdju i neka glasaju za Jeremića.Podićiće se broj izašlih a samim tim i broj glasova potrebnih za pobedu u prvom krugu.
Ja bih glasao za Djindjića pre nego za Koštunicu onda ali da je on bio kandidat nikad Slobu ne bi oborili.

Blaza

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Ne razumes kako funkcionise izborni sistem.

postaje zanimljivo

pre 7 godina

Saša Janković nema nikakvo uporište van kruga dvojke, dok bi Jeremić mogao da pokupi i dodatne glasače. Prva ozbiljna sondaža će utvrditi ko od njih dvojice ima veću podršku i oćekujem da će se Saša Janković povući iz trke u korist Jeremića posebno ukoliko SNS kandiduje Nikolića, jer tada postoje realne šanse za pobedu.

U slučaju da se Vučić kandiduje šanse za pobedu su minimalne i tada će verovatno obojica ići do kraja čisto da testiraju svoj rejting za neke sledeće izbore

Да се не заваравамо

pre 7 godina

Једини који има реалне шансе да можда добије Николића. Све друго су бачени гласови!

lala

pre 7 godina

Da li imamo čoveka koji je obrazovan na vrhunskom svetskom univerzitetu, koji ima kontakte sa svim relevantnim svetskim političarima, koji je patriota i koji je ume da vodi debatu koristeći argumente a ne kafansko prepucavanje? Imamo. Zato nema dileme, Jeremić je trenutno jedino rešenje.

Suke

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.

Neutralni

pre 7 godina

Gospodine Jeremicu, gde ste bili do sada?! U Srbiji je zadnjih nekoliko godina bilo izuzetno tesko, borili smo se sa izazovima oko nas, sa inflacijom, pretnjom bankrotom... Vas nigde nije bilo, barem ne u Srbiji. Pokusavali ste da se uglavite u sto meksu fotelju negde po belom svetu. Kada Vam to nije uspelo, Vi bi sada u Srbiju. Zbog cega bi Vam neko dao glas? Zbog cega bih Vam JA dao glas?

marija

pre 7 godina

Moja porodica će glasati za Jankovića, ali ako ne bude moglo, onda za Jeremića. Nadam se samo da nije pao neki dil sa Vučićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 15. januar 2017 13:40)

Saša Janković nam treba kao Zaštitnik gradjana više nego ikad.
To radi sjajno.
Više može da uradi za Srbiju na tom mestu nego na mestu predsednika.
Drugo, njega slabo poznaju po Srbiji van Beograda.
Jedino ako nema neke matematike koju ja ne znam.
Verujem Tadiću da je potreban jedan kandidat.

Zemunac

pre 7 godina

Ipak pre Janković. Jeremić je mnogo blizak SNS i prilično desno orijentisan za moj ukus. Nadam se da će samo ostala opozicija podržati Jankovića.

Srbin

pre 7 godina

Idiotska opozicija!Pa,zar nemate malo mozga u glavi da se ujedinite oko JEDNOG kandidata!Jeremić ili Janković,okupljajmo se oko jednog!Ovako,sumnja postoji,koji je od ove dvojice Vučićev trojanac za odvlačenje glasova?

jelena

pre 7 godina

Nikad nisam glasala ni na jednim izborima jer su svi kandidati bili isto loši
. Sada prvi put ima za koga da se glasa i sad cu prvi put glasati. Napred Vuče!

Neutralni

pre 7 godina

Gospodine Jeremicu, gde ste bili do sada?! U Srbiji je zadnjih nekoliko godina bilo izuzetno tesko, borili smo se sa izazovima oko nas, sa inflacijom, pretnjom bankrotom... Vas nigde nije bilo, barem ne u Srbiji. Pokusavali ste da se uglavite u sto meksu fotelju negde po belom svetu. Kada Vam to nije uspelo, Vi bi sada u Srbiju. Zbog cega bi Vam neko dao glas? Zbog cega bih Vam JA dao glas?

Suke

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.

Djordje NS

pre 7 godina

Jedan jedini pravi opozicioni kandidat je Saša Janković...a nikad više moj glas neće dobiti ovi kojima se lepi prefiks "patriota", kao što su mnogi ovde naveli kad su ocenjivali Jeremića. Svaki prethodni predsednik, bilo države ili stranke, sa etiketom patriote nas je još više ubogaljio i unazadio. Još kad vidim ko mu iz prvih redova daje podršku (Dijana Vukomanović, Sanda Rašković Ivić...) meni je jasan znak svih tih kvalifikacija "patriota", onda sledi "nacionalista", pa "rusofil" i onda fali još samo ono "domaćin" i gotovi smo.

Jovana

pre 7 godina

"Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
(Powerslave, 15. januar 2017 15:24)"
Molim vas da ne vredjate nas sa juga Srbije, nismo toliki majmuni. Mnogi od nas ce glasati za g Jankovica.

starac Foca

pre 7 godina

Evo malo nesto gledam nase politicare, kao su isli iz partije u partiju

i odakle su, sta sa sobom nose ...

KPJ – SPO, Vuk Draskovic, Slivlje, Gacko, Hercegovina
KPJ – SPO, Radikalna stranka, Vojislav Seselj, Popovo polje, Hercegovina
Radikalna stranka – SNS, Aleksandar Vucic, Cipuljic, Bugojno, Bosna
Otpor – Demokratska stranka, Vuk Jeremic, Beograd – Cazin, Srbija – Bosna
Demokratska stranka – LDP, Cedomir Jovanovic, Pirot – Bosanska Dubica, Bosna
Dosta je bilo, Sasa Radulovic, Bihac, Bosna

i mislim nesto

Beli, SAMO JAKO

Tarabicka

pre 7 godina

Fascinantno je kako ga napadate da covek SNS-a, a njega Informer i Pink pljuju vise nego bilo koga drugog.
(Dario, 15. januar 2017 14:16)

Ne, najvise pljuju Jankovica, jer je on ZAISTA protivnik ovakvog haosa i bezakonja!

Naprednjaci znaju da njega nece moci da slome i priklone na svoju stranu, dok mi je mnogo lakse da zamislim da se to desi sa Jeremicem!

Drugo, ovih pet godina nisam nijednom cula Jeremica da se brine o Srbiji i onom sto se u njoj desava, bio je u belom svetu da juri sto visu fotelju, dok je Jankovic stoicki trpeo konstantne napade, ali zbog toga nije ustuknuo ni za milimetar!

Stoga JANKOVIC JE PRAVI KANDIDAT ZA ONE KOJI HOCE SRBIJU KAO UREDJENU DRZAVU, GDE CE MESETARI BITI KAZNJAVANI ZA SVOJA ZLODELA!

Goran

pre 7 godina

Od kada te Vučić podržao oko izbora za generalnog sekretara, tvoja politička karijera je, što se mene tiče gotova. Je***a, šanse da si Vučićev trojanski konj su suviše velike, a i Saša je bolji kandidat. Nema veze, uvek možeš da budeš drugi, ako me razumeš.

Srbin sa Severa

pre 7 godina

Dilema izmedju njega i Jankovica. Ipak za njega, jer on ima sanse da udje u drugi krug. Jankovic je prava gradjanska opozicija ali ima jako malo sanse da udje u drugi krug jer prosto Srbija nije jos uvek gradjansko drustvo.
Sa druge strane, Vučić se raduje kandidaturi sujetnoj gospodi iz Dveri i DSS. Što više kandidata, njemu lepše.

Takođe, želeo bih da iskoristim priliku i zahvalim se naprednjacima što sa onim diskriminatornim kič vozom huškaju na nas na severu. Očigledno provociraju krizu, i hoće opet na leđima nas Srba sa Kosova da dobiju ove izbore. Samo vi gazite preko ljudi, malo nam je ovih iz Prištine, još vi ste nam trebali.

Vuk

pre 7 godina

Rekose vec neki-Vucic Jeremic... Ovo je potez koji ima dve komponente :

1) Jeremicevu ogromnu , neutazivu ambiciju i karijerizam zbog koga je spreman da bude i cetnik i partizan, i evropejac i patriJota, i amerikanofil i putinofil .

2) Sprecavanje Jankovica , kao coveka zakona i procedura i gradjanskog kandidata da udje u drugi krug .

Cestitke na (vec) uspesno obavljenom zadatku.. Najbitnije je da se u Srbijici nista ne promeni. Za ostalo cemo lako..

Koma

pre 7 godina

Ljudi procitajte ovaj clanak polako jos jednom. Sazet opis stanja i problema ovog drustva i drzave.
Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek. Ujedno demokrata i patriota, i kao takav moze okupiti siroku podrsku u narodu i imati dobre sanse i protiv samog Vucica u drugom krugu.
Najveca zamerka mu je sto je uspesan covek, vidim.
Jankovic je OK kao covek, ali po strucnosti iskustvu i ugledu za f-ju predsednika je daleko iza Jeremica.
Vise mi je za mesto nekog ministra, ne vidim da bi se direktno iz kancelarije snasao dobro na mestu predsednika koje zahteva veliko diplomatsko, upravljacko i politicko iskustvo. Videli smo Tomu...
Zato pamet u glavu!

Petar

pre 7 godina

Sto se mene tic,e potpuno je irelevantno ko je kandidat. To moze biti i Riza Haljimi, sustina je u rusneju i kraju autokratskog rezima. Ovo im je pocetak raspada, bas kako je Radulovic lepo i prognozirao.

Bubuleja

pre 7 godina

Kao i za Jankovica. Zelim da znam stavove o nekoliko kljucnih pitanja:

1) Stav o EU
2) Stav o NATO
3) Stav o MMF
4) Stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"
5) Stav o subvencijama stranim firmama

To minimum. Za sada se (pod 5) izjasnio pozitivno u smislu da treba preispitati.

Moj glas dobice samo onaj ko promeni celokupnu srpsku paradigmu. Ne treba mi jos jedan EU "bezalternativac".

Svako ko SUSTINSKI razume politiku shvata da izmedju Jankovica i Vucica nema nikakve razlike. Na isti nacin kao sto ne postoji sustinska razlika izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SPO, LSDV i njihovih derivata po svim kljucnim drzavnim pitanjima, jer nam je sa svima njima projektovan rad za 300EUR, nasoj deci za 400 a unucima za 500... Izbor izmedju svih njih je izbor - EU sa mirisom droge ili EU sa mirisom luka.

Da li ce me sa EU mamuzati polusvet ili "graDZani" potpuno je svejedno.

Promeniti paradigmu...ili nestati

Srdjan

pre 7 godina

Odlican kandidat, kao i Sasa Jankovic. Ja cu u prvom krugu sigurno glasati za Jeremica. Medjutim ako u drugom krugu protiv Tome bude bio Jankovic, podrzacu i njega. Svakako, svi oni koji su opoziciono orjentisani ne treba da se prepiru ko je bolji kandidat, svakako su obojica bolji od Tome. I Vuk i Sasa su svakako budci ozbiljni drzavnici, i vrlo kvalitetni ljudi cije vreme dolazi.

Heh

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!
(Bora, 15. januar 2017 15:29)

Pa ima jer se rasipaju glasovi opozicije, a glasovi za Seselja ostaju isti. Tako da raste sansa da Seselj bude taj koji ce ici u drugi krug sa kandidatom SNS-a.
A onda cu da te pitam za tvoje cenjeno prepametno misljenje o broju kandidata i koliko to mi ne znamo a ti znas :)))

Slutim...

pre 7 godina

Ovo može vrlo opasno da bude. Neko je već primetio da od ovoga može jedino da profitira Šešelj. I to je sasvim realno, jer podelom glasova između Jankovića i Jeremića, Šešelj dobija šansu da prođe u drugi krug. Svi mi koji se dobro sećamo onog pakla od '98. do 2000. dok je Šešelj bio u vlasti znamo kolika bi katastrofa za Srbiju bila da dotični pobedi, a mnogi koji inače nikad ne bi podržali SNS daće glas za manje zlo, tj. za naprednjačkog kandidata.

Halsey's

pre 7 godina

Svaka cast Vuku,ali ipak glas ide Sasi.On bi u idealnim uslovima,kad bismo mi bilo svesno i odgovorno drustvo(koje evidentno nismo),odneo ubedljivu pobedu.Ovako ostaje nada da ce nas biti dovoljno da se izbori za drugi krug.

NikolaBG

pre 7 godina

Ne bih se slozio sa nekim komentarima ovde. Mislim da je dobro sto su se kandidovali i Jeremic i Jankovic. Tako ce u prvom krugu dosta glasova otici na njih dvojicu, a u drugom krugu ce proci onaj sa vise (nadam se Jankovic) i onda cela opozicija podrzava njega u ipak bitnijem drugom, odlucujucem krugu. Bitno je u drugom krugu da svi stanu na jednu stranu, da krene lagan pad SNS ratnohusacke, manipulativne i demagogijske vladavine.

Zemunac

pre 7 godina

Ipak pre Janković. Jeremić je mnogo blizak SNS i prilično desno orijentisan za moj ukus. Nadam se da će samo ostala opozicija podržati Jankovića.

Nepristojko

pre 7 godina

Opa, to znači da je Tomislav Nikolić završio karijeru. U ovakvoj konkurenciji (opozicione opcije i za levicu i za desnicu a to znači velika izlaznost), pitanje je da li bi Toma uopšte ušao u drugi krug - dakle definitivno će Vučić morati da se kandiduje lično.
Možda sam zloban ali bih voleo da vidim i rascep u naprednoj stranci jer sam ubeđen da Toma neće tako lako da odustane.

jelena

pre 7 godina

Nikad nisam glasala ni na jednim izborima jer su svi kandidati bili isto loši
. Sada prvi put ima za koga da se glasa i sad cu prvi put glasati. Napred Vuče!

Ljubisa livac

pre 7 godina

Ljudi pa ovo je sjajna vest! Kao neko upucen u te krugove, mogu vam reci da on jedini ima sansi da pobedi SNS kandidata. Ozbiljan drzavnik, obrazovan, priznat u svetu, sve u svemu covek na mestu. Boje ga se, zato mu pakuju afere od kada je nastala mogucnost da se kandiduje. Price da je "Vucicev" su presmesne, to pisu botovi. Ostaje samo zal i opasnost sto opozicija nije ujedinjena. Rasparcace se oko Jankovica i Jeremica i podeliti na pola glasove opozicije i neopredeljenih. Da se razumemo Sasa Jankovic je po meni takodje odlican kandidat, pametan covek i posten, ali van Beograda ljudi nisu upoznati sa njim niti njegovim radom. Prosecan stanovnik juzne Srbije recimo o njemu ne zna puno. Stoga je Jeremic mnogo podobniji za pobedu i skidanje sa vlasti vladajuce garniture. Neka ovo bude Srpsko prolece, neka dodju novi ljudi.

Marko

pre 7 godina

Napred Vuče! Mislim na Vuka Jeremića.Jedan od retkih koje cenim u politici.I čovek koji se nadam..ce nas mnogo bolje predstavljati u svetu.Nadam se da ne gresim.

Vučićev bot

pre 7 godina

Ajmo sada komentari tipa Vuče imaš glasove cele moje porodice i sl. Presmešni ste, pa isto to govorite i Jankoviću. Koliko to porodica ima u Srbiji?! Ko li će glasati za Vučića ako ova dvojica podele glasove svih porodica. A oduvaće ih Vučić sve zajedno, a što je posebno porazno za ovu dvojicu i Šešelj će imati više glasova od njih. Evo, moj i glas cele moje šire i uže familije ide Vučiću ili njegovom kandidatu, a vi me zovite botom ili kako god hoćete. Bot ili ne, moj glas se jednako računa kao i glas vas nebotova. To se zove demokratija. I na vašu žalost Vučić će vladati još dugo, a vama ostaje samo da plačete i kukate.

Djordjije

pre 7 godina

Ljudi, da li je moguće da smatrate da Saša Janković ima iole šansi da pobedi? Ne mislim ništa loše o njemu, ali čovek je nažalost previše iskompromitovan prljavom kampanjom režima, a nema dovoljno ličnog kredibiliteta i prepoznatljivosti da se odupre tome.

Sa druge strane, dajem punu podršku Vuku Jeremiću. Obrazovan kandidat, iako mlad - velika politička karijera je iza njega. Ozbiljan (za naše uslove) igrač na međunarodnoj sceni,u stanju da prikupi finansije za kampanju - nadam se njegovoj pobedi.

Stefan M

pre 7 godina

"Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković, opet opozicija nije ujedinjena.(igor, 15. januar 2017 13:31)
Preporučujem (+245)
Ne preporučujem (-232)"

232 naprdnjaka procitalo tvoj komentar, Igore :D

Sale

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Kako ce se to glasovi podeliti? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da dolazi do raspianja glasova pa da SNS profitira kao sto je bio slucaj 2014. godine. Naravno, osim ako zaista verujete da je Jankovic toliko jak kandidat da bi mogao da odnese pobedu u prvom krugu (sto je smesno), pa da ga Vuk sabotira u tome. Potpuno je nebitno da li ce Jankovic imati npr 40% u prvom krugu, ili ce on i Vuk imati po 20%. Niko im ne brani da jedan drugog podrze u drugom krugu u zavisnosti ko bi od njih prosao u drugi krug.

dr.H

pre 7 godina

Мали Вук = Вучић! Идеалан кандидат да све упропасти и помогне СНС-у. Све што је иначе урадио, урадио је у сопствену корист, а на нашу штету! Биће следећи Вучићев министар.

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković,opet opozicija nije ujedinjena.
(igor, 15. januar 2017 13:31)

Nije šteta već slatke muke za koga glasati! Ja ću ipak za Vuka, jer kao što je rekao - ima veze i poznanstva u svetu koje može da iskoristi kao predsednik da pomogne državi i narodu.

Bora

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!

Powerslave

pre 7 godina

I ajd sad ti budi pametan pa znaj za koga da glasaš.
Sa jedne strane, Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
Sa druge strane, Jeremić ima kao neke kvalifikacije, jake škole iza sebe, na neki način je možda čak i prerastao našu političku scenu... ali mi je baš to i sumnjivo. Ne bih smeo da se kladim da nije u dilu sa Vučićem

Banat

pre 7 godina

Kakve ima veze da li ima jedan kandidat ili dva. Cak i da savrseno podele glasove opozicije to ne utice na Tomine glasove. Cak je bolje da ima dva kandidata zato sto ce vise ljudi da izadje. Levicari ne vole Jeremica, desnicari Jankovica koga vide kao NVO predstavnika. Tako da ovo po Tomu moze biti samo gore

hm

pre 7 godina

Zasto lupate, za pobedu u prvom krugu treba 50% glasova, kakve ima veze sti su se i Jankovic i Jeremic kandidovali, ako SNS dobije 50%, a Jankovic 15 i Jeremic 15%, isto bi bilo i da je jedan dobio svih 30%. Sa drugs strane u drugi krug prolaze samo 2 kandidata, nikako 3 da prave jedan drugom konkurenciju. Tako da glasas za jednog u prvom krugu, a za onog sto prodje u drugom i eto.

BRM

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno ko ce biti predsednik u ovoj lutkarskoj predstavi ali makar mozemo izgledati normalno sa perspektive predsednika sa covekom koji zaista ima diplomu.

Komša

pre 7 godina

@Suke
Kako misliš da će se glasovi preliti i da neće biti drugog kruga?
Zašto misliš da bi svako ko neće Jankovića glasao za SNS kandidata i zašto ti ljudivda ostanu kod kuće - nek izsdju i neka glasaju za Jeremića.Podićiće se broj izašlih a samim tim i broj glasova potrebnih za pobedu u prvom krugu.
Ja bih glasao za Djindjića pre nego za Koštunicu onda ali da je on bio kandidat nikad Slobu ne bi oborili.

b.

pre 7 godina

Veoma postujem gospodina Jankovica ali ne znam kako neko moze da veruje da jedan takav covek moze da pobedi na pretsednickim izborima u zemlji Srbiji. Ne znam ko ga je uopste ubedio da se kandiduje, ali taj mu sigurno nije prijatelj, jer je tako samo uspeo da ga dodatno kompromituje kod malog dela javnosti koja uopste zna ko je on. Trebao je da nastavi da se bavi onim u cemu je uspesan, a to je zastita nasih prava. Sa druge strane iskusan politicar Jeremic, covek koji ima uporiste i medju gradjanskom Srbijom a i medju nacionalistima. Verovatno jedini covek koji bi u duelu sa Nikolicem imao sansu da ga dobije na izborima. E sad, Vucic bi verovatno mogao sa njim u kohabitaciju, ali to nije toliko bitno jer bi to svejedno dovelo do polarizacije moci u Srbiji i bio bi pocetak kraja SNSa.

Bane

pre 7 godina

Bravo, imas moj glas i glasove mojih ukucana a ima nas 8. I Jankovic je ok covek ali na mene Jeremic ostavlja jaci utisak kao politicar, drzavnik, diplomata i mislim da ce se bolje snaci na poziciji predsednika od Jankovica i da za razliku od njega ima jacu diplomatsku podlogu jer vec ima kontakte u svetu i prilicno iskustva u medjunarodnim odnosima. Ejjj ljudi bio je drugi u trci za GS UN i izgubio je iz ciste politicke obesti inace je u ovom regionu koji je trebao da da GS-a, da je bilo pravde, bio prvi oduvavsi konkurenciju.

LoveEU

pre 7 godina

@iz prikrajka
ama covece opameti se vec jednom i prestani da se lozis na patriote.Sto su vece patriote na vlasti to ces vise ratovati a imaces sve manju i manju platu.

Да се не заваравамо

pre 7 godina

Једини који има реалне шансе да можда добије Николића. Све друго су бачени гласови!

lala

pre 7 godina

Da li imamo čoveka koji je obrazovan na vrhunskom svetskom univerzitetu, koji ima kontakte sa svim relevantnim svetskim političarima, koji je patriota i koji je ume da vodi debatu koristeći argumente a ne kafansko prepucavanje? Imamo. Zato nema dileme, Jeremić je trenutno jedino rešenje.

Objavite

pre 7 godina

Ako Vučić ne bi pobedio u prvom krugu sa jednim kandidatom opozicije, neće pobediti ni sa dva, ni sa deset kandidata opozicije.
Zašto?
Zato što onaj koji je planirao da glasa za kandidata opozicije, sigurno se neće predomisliti (glasati za Vučića ili ne glasati uopšte) samo zato što njegov kandidat nije JEDINI kandidat opozicije.
Od viška kandidata opozicije može da profitira jedino Šešelj, ako osvoji više glasova od Jankovića i Jeremića pojedinačno, i prođe u drugi krug.
S druge strane, ako bi Vučić osvojio 50% glasova u prvom krugu, osvojiće ih bez obzira na broj kandidata opozicije, jer, opet, niko ko glasa za Vučića neće reći: "Da, hteo sam da glasam za Vučića, ali sam se predomislio zato što opozicija ima samo jednog kandidata".

Komša

pre 7 godina

Mislim da će ovo naterati Vučića da se kandiduje i neće mu prijati čak i da pobedi jer će imati Tomu u stranci i opoziciju koja će ga trati da se ponaša kao engleska kraljica.Na mestu predsednika gubi realnu moć (podršku režimlija).Ako kandiduje Nikolića unapred je pukao- ima Šešelja protiv sebe (umesto za) ,možda Dačića kao kandidata i dva jaka kandidata opozicije.U drugom krugu je veliko pitanje koliko socijalista bi glasali za SNS posle svega čemu su od njih bili izloženi a i Šešeljevci ne bi svi podržali SNS kandidata (setite se ponovljenih izbora na NBGD kada mnogi Šešeljevci nisu izašli).
Možda raspiše na svim nivoima da bi mobilizovao mašineriju...
Biće zanimljivo.
Poranio je Jeremić.

Nemanja

pre 7 godina

Glasao sam iskljucivo za demokrate i posramljen sam kada se sve otkrilo ali sam i sada opozicija ali protiv ovih dramaturga i laznih diploma... Moje pitanje za vas je sledece kandidate za predsednika... Hocete vratiti staru Vladu ?? Onu za koju sam glasao i koja je ,,pozajmicama,, ugasila citavu jednu banku ?? Ili cete ostaviti ovu sramotu sto potpiruje sukobe, potapa gradove ?? Ili moxda imate neku trecu opciju, sram vas bilo sve zajedno....

Blaza

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Ne razumes kako funkcionise izborni sistem.

Srbin

pre 7 godina

Idiotska opozicija!Pa,zar nemate malo mozga u glavi da se ujedinite oko JEDNOG kandidata!Jeremić ili Janković,okupljajmo se oko jednog!Ovako,sumnja postoji,koji je od ove dvojice Vučićev trojanac za odvlačenje glasova?

marija

pre 7 godina

Moja porodica će glasati za Jankovića, ali ako ne bude moglo, onda za Jeremića. Nadam se samo da nije pao neki dil sa Vučićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 15. januar 2017 13:40)

Saša Janković nam treba kao Zaštitnik gradjana više nego ikad.
To radi sjajno.
Više može da uradi za Srbiju na tom mestu nego na mestu predsednika.
Drugo, njega slabo poznaju po Srbiji van Beograda.
Jedino ako nema neke matematike koju ja ne znam.
Verujem Tadiću da je potreban jedan kandidat.

dejan

pre 7 godina

Jeremic je ugledna licnost u svetu.I lepo bilo da imamo tako uglednog predsednika.Sa druge strane,njegova obecanja da ce biti bolje ako on postane predsednik to mozemo samo macki da okacimo o rep.Svi uvek obecavaju isto i svaki put narod ostane razocaran.Srbija nema naftu i gas da bi preko noci postala ekonomska sila,i da bi gradjanima obezbedila minimalne plate od hiljadu evra.Tako da se situacija na ekonomskom planu nece promeniti ni u narednih 50 godina pa cak i Tito da vaskrsne.Ova vlada na celu sa Vucicem je opet mnogo vise uradila od svih predhodnih.I cisto sumnjam da ce Jeremic ili bilo ko drugi vise doprineti od njih.Sve je to samo IGRA PRESTOLA i svako se bori za gvozdenu fotelju.Tako kod nas tako i u celom svetu

postaje zanimljivo

pre 7 godina

Saša Janković nema nikakvo uporište van kruga dvojke, dok bi Jeremić mogao da pokupi i dodatne glasače. Prva ozbiljna sondaža će utvrditi ko od njih dvojice ima veću podršku i oćekujem da će se Saša Janković povući iz trke u korist Jeremića posebno ukoliko SNS kandiduje Nikolića, jer tada postoje realne šanse za pobedu.

U slučaju da se Vučić kandiduje šanse za pobedu su minimalne i tada će verovatno obojica ići do kraja čisto da testiraju svoj rejting za neke sledeće izbore

Web Design

pre 7 godina

(hm, 15. januar 2017 15:15)
I da slozim sa tobom, gde se dadose 20% glasova. SRS??? Pa kako onda neko od njih dvojice u drugi krug. Matematika nam je izgleda uvek bila losa strana. Gde li smo se sve preracunali i izvukli deblji kraj?!

Ja, genije

pre 7 godina

Vidim da SNS botovi rade i vikendom. Preko 1000 minusa za kratko vreme. Ma sta mislili o ovom mladom coveku, nesto se ipak talasa na politickoj sceni. Videcemo...

Charlie Harrper

pre 7 godina

Daj Boze da gresim, ovo je klasicno uzimanje glasova Jankovicu. Gospodin koji se ponosi na odluku da zaustavi voz je lepo smislio, svaka mu cast. Stvarno je car u tome sto radi. Ima Seselja, evo sad i Jeremica, Dacic verovatno nece smeti da se kandiduje, ne sekira se za rezultat u drugom krugu. Sad moze i Nikolic da se ponovo u trku, dobice drugi krug, a ON moze lagano premijer da ostane.. I to bez vanrednih parlamentarnih

amarko

pre 7 godina

Za demokratiju je dobro sto ima vise kandidata, a za drugi krug je po meni potrebno makar 20% osvojenih glasova, sto je tesko dostizna brojka za Sasu J. i Vuka J. jer im je glasacko telo slicno(ne sns, srs, sps).Mislim da je 20 % minimum za drugi krug jer Ivica D. i Seselj lako mogu da predju 15%. U svakom slucaju od sada Jeremic ima stranku koja moze da osvoji 5% za ulazak u parlament

hmmm

pre 7 godina

Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek.
(Koma, 15. januar 2017 16:49)
Kako mu se samo omace ono pogresno formulisano pitanje Medjunarodnom sudu pravde? Svi oni rade za istog gazdu

kiza

pre 7 godina

@Bubuleja

Aha, ako sam te dobro razumeo ti bi alternativno u evroazijsku uniju, protiv zapada, i to ce nam podici standard i zagarantovati opstanak?

Mora da si prespavao 90-te kad smo bili protiv USA, NATO, i cele zapadne evrope, pa su nam zagarantovani bili rad za 5 maraka, ratovi, ubistva, benzin u kantama, policijski batinasi, 1000000 izbeglica iz krajine, bosne i kosmeta.

I naravno - suluda obecanja o skoroj pomoci rusa i raspadu nato pakta i EU (koje evo cujem i danas neko prica, sve zacinjeno sa Trampom koji menja sve :)).

Felix Krull

pre 7 godina

Vučićev kandidat u borbi protiv Saše Jankovića...
(gvozzda, 15. januar 2017 13:29)

Na žalost, ljudi poput tebe su me u startu odvratili od glasanja za Sašu jankovića. Ne zbog njega, već zbog vas, drugosrbijanskih ekstrema koji za mene ne predstavlajju nikakav civilizacijski iskorak u poređenju s SNS-brigadom. Ne dajem ni pišljiva boba za ekipu 'ako nisi s namaprotiv nas si' i ne želim ništa zajedničko, pa ni trag olovke ispred broja kandidiata, što će reći - Jeremić.

Neko iz Banata

pre 7 godina

Jedini pravi predstavnik Trece Srbije(ne partije,vec http://www.nspm.rs/politicki-zivot/prva-druga-i-treca-srbija.html?alphabet=l)i zato cu glasati za njega,jer ce " otvoriti" prostor i za druge ljude i partije u slucaju pobede tj. vandrednih parlamentarnih izbora("Dosta je bilo"-primer jedne takve,ali svejedno koje su orijentacije,samo da neke posalju u politicku proslost).Jankovic taj kapacitet nema,iako je dobar kandidat,stanje ce ostati nepromenjeno tj. i dalje ce ista garnitura iz 90' i "zutih" smenjivati na vlasti sa istim izlizanim forama.

Србија

pre 7 godina

Досадни сте. Нећу да гласам ни за Вучића, ни за Јеремића, ни за Јанковића.

MARRIJA

pre 7 godina

Biće ovo veoma interesantna izborna kampanja.Od 2004.godine pa sve do 2012. glavni akteri su bili Boris Tadić nekadašnji predsednik i Tomislav Nikolić aktuelni predsednik i uvek su oni ulazili u drugi krug i bili rivali,dakle 2004,čini mi se 2007 i 2012.Danas Tadića nema u kombinaciji a ne zna se dal će Nikolić biti kandidat.

Sladjana

pre 7 godina

Boris Tadić ne podnosi tako lako što njega nema u kandidaturi.Demokratska stranka ga ne bi podržala više nikad a vidim ni Jeremića.Ohladila se lhjubav,ostale samo uspomene.

Suke

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.

Tarabicka

pre 7 godina

Fascinantno je kako ga napadate da covek SNS-a, a njega Informer i Pink pljuju vise nego bilo koga drugog.
(Dario, 15. januar 2017 14:16)

Ne, najvise pljuju Jankovica, jer je on ZAISTA protivnik ovakvog haosa i bezakonja!

Naprednjaci znaju da njega nece moci da slome i priklone na svoju stranu, dok mi je mnogo lakse da zamislim da se to desi sa Jeremicem!

Drugo, ovih pet godina nisam nijednom cula Jeremica da se brine o Srbiji i onom sto se u njoj desava, bio je u belom svetu da juri sto visu fotelju, dok je Jankovic stoicki trpeo konstantne napade, ali zbog toga nije ustuknuo ni za milimetar!

Stoga JANKOVIC JE PRAVI KANDIDAT ZA ONE KOJI HOCE SRBIJU KAO UREDJENU DRZAVU, GDE CE MESETARI BITI KAZNJAVANI ZA SVOJA ZLODELA!

Vučićev bot

pre 7 godina

Ajmo sada komentari tipa Vuče imaš glasove cele moje porodice i sl. Presmešni ste, pa isto to govorite i Jankoviću. Koliko to porodica ima u Srbiji?! Ko li će glasati za Vučića ako ova dvojica podele glasove svih porodica. A oduvaće ih Vučić sve zajedno, a što je posebno porazno za ovu dvojicu i Šešelj će imati više glasova od njih. Evo, moj i glas cele moje šire i uže familije ide Vučiću ili njegovom kandidatu, a vi me zovite botom ili kako god hoćete. Bot ili ne, moj glas se jednako računa kao i glas vas nebotova. To se zove demokratija. I na vašu žalost Vučić će vladati još dugo, a vama ostaje samo da plačete i kukate.

Slutim...

pre 7 godina

Ovo može vrlo opasno da bude. Neko je već primetio da od ovoga može jedino da profitira Šešelj. I to je sasvim realno, jer podelom glasova između Jankovića i Jeremića, Šešelj dobija šansu da prođe u drugi krug. Svi mi koji se dobro sećamo onog pakla od '98. do 2000. dok je Šešelj bio u vlasti znamo kolika bi katastrofa za Srbiju bila da dotični pobedi, a mnogi koji inače nikad ne bi podržali SNS daće glas za manje zlo, tj. za naprednjačkog kandidata.

Djordje NS

pre 7 godina

Jedan jedini pravi opozicioni kandidat je Saša Janković...a nikad više moj glas neće dobiti ovi kojima se lepi prefiks "patriota", kao što su mnogi ovde naveli kad su ocenjivali Jeremića. Svaki prethodni predsednik, bilo države ili stranke, sa etiketom patriote nas je još više ubogaljio i unazadio. Još kad vidim ko mu iz prvih redova daje podršku (Dijana Vukomanović, Sanda Rašković Ivić...) meni je jasan znak svih tih kvalifikacija "patriota", onda sledi "nacionalista", pa "rusofil" i onda fali još samo ono "domaćin" i gotovi smo.

Srbin sa Severa

pre 7 godina

Dilema izmedju njega i Jankovica. Ipak za njega, jer on ima sanse da udje u drugi krug. Jankovic je prava gradjanska opozicija ali ima jako malo sanse da udje u drugi krug jer prosto Srbija nije jos uvek gradjansko drustvo.
Sa druge strane, Vučić se raduje kandidaturi sujetnoj gospodi iz Dveri i DSS. Što više kandidata, njemu lepše.

Takođe, želeo bih da iskoristim priliku i zahvalim se naprednjacima što sa onim diskriminatornim kič vozom huškaju na nas na severu. Očigledno provociraju krizu, i hoće opet na leđima nas Srba sa Kosova da dobiju ove izbore. Samo vi gazite preko ljudi, malo nam je ovih iz Prištine, još vi ste nam trebali.

Bubuleja

pre 7 godina

Kao i za Jankovica. Zelim da znam stavove o nekoliko kljucnih pitanja:

1) Stav o EU
2) Stav o NATO
3) Stav o MMF
4) Stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"
5) Stav o subvencijama stranim firmama

To minimum. Za sada se (pod 5) izjasnio pozitivno u smislu da treba preispitati.

Moj glas dobice samo onaj ko promeni celokupnu srpsku paradigmu. Ne treba mi jos jedan EU "bezalternativac".

Svako ko SUSTINSKI razume politiku shvata da izmedju Jankovica i Vucica nema nikakve razlike. Na isti nacin kao sto ne postoji sustinska razlika izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SPO, LSDV i njihovih derivata po svim kljucnim drzavnim pitanjima, jer nam je sa svima njima projektovan rad za 300EUR, nasoj deci za 400 a unucima za 500... Izbor izmedju svih njih je izbor - EU sa mirisom droge ili EU sa mirisom luka.

Da li ce me sa EU mamuzati polusvet ili "graDZani" potpuno je svejedno.

Promeniti paradigmu...ili nestati

starac Foca

pre 7 godina

Evo malo nesto gledam nase politicare, kao su isli iz partije u partiju

i odakle su, sta sa sobom nose ...

KPJ – SPO, Vuk Draskovic, Slivlje, Gacko, Hercegovina
KPJ – SPO, Radikalna stranka, Vojislav Seselj, Popovo polje, Hercegovina
Radikalna stranka – SNS, Aleksandar Vucic, Cipuljic, Bugojno, Bosna
Otpor – Demokratska stranka, Vuk Jeremic, Beograd – Cazin, Srbija – Bosna
Demokratska stranka – LDP, Cedomir Jovanovic, Pirot – Bosanska Dubica, Bosna
Dosta je bilo, Sasa Radulovic, Bihac, Bosna

i mislim nesto

Beli, SAMO JAKO

Powerslave

pre 7 godina

I ajd sad ti budi pametan pa znaj za koga da glasaš.
Sa jedne strane, Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
Sa druge strane, Jeremić ima kao neke kvalifikacije, jake škole iza sebe, na neki način je možda čak i prerastao našu političku scenu... ali mi je baš to i sumnjivo. Ne bih smeo da se kladim da nije u dilu sa Vučićem

Vuk

pre 7 godina

Rekose vec neki-Vucic Jeremic... Ovo je potez koji ima dve komponente :

1) Jeremicevu ogromnu , neutazivu ambiciju i karijerizam zbog koga je spreman da bude i cetnik i partizan, i evropejac i patriJota, i amerikanofil i putinofil .

2) Sprecavanje Jankovica , kao coveka zakona i procedura i gradjanskog kandidata da udje u drugi krug .

Cestitke na (vec) uspesno obavljenom zadatku.. Najbitnije je da se u Srbijici nista ne promeni. Za ostalo cemo lako..

Goran

pre 7 godina

Od kada te Vučić podržao oko izbora za generalnog sekretara, tvoja politička karijera je, što se mene tiče gotova. Je***a, šanse da si Vučićev trojanski konj su suviše velike, a i Saša je bolji kandidat. Nema veze, uvek možeš da budeš drugi, ako me razumeš.

Koma

pre 7 godina

Ljudi procitajte ovaj clanak polako jos jednom. Sazet opis stanja i problema ovog drustva i drzave.
Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek. Ujedno demokrata i patriota, i kao takav moze okupiti siroku podrsku u narodu i imati dobre sanse i protiv samog Vucica u drugom krugu.
Najveca zamerka mu je sto je uspesan covek, vidim.
Jankovic je OK kao covek, ali po strucnosti iskustvu i ugledu za f-ju predsednika je daleko iza Jeremica.
Vise mi je za mesto nekog ministra, ne vidim da bi se direktno iz kancelarije snasao dobro na mestu predsednika koje zahteva veliko diplomatsko, upravljacko i politicko iskustvo. Videli smo Tomu...
Zato pamet u glavu!

Bora

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!

Sale

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Kako ce se to glasovi podeliti? Nisu ovo parlamentarni izbori pa da dolazi do raspianja glasova pa da SNS profitira kao sto je bio slucaj 2014. godine. Naravno, osim ako zaista verujete da je Jankovic toliko jak kandidat da bi mogao da odnese pobedu u prvom krugu (sto je smesno), pa da ga Vuk sabotira u tome. Potpuno je nebitno da li ce Jankovic imati npr 40% u prvom krugu, ili ce on i Vuk imati po 20%. Niko im ne brani da jedan drugog podrze u drugom krugu u zavisnosti ko bi od njih prosao u drugi krug.

b.

pre 7 godina

Veoma postujem gospodina Jankovica ali ne znam kako neko moze da veruje da jedan takav covek moze da pobedi na pretsednickim izborima u zemlji Srbiji. Ne znam ko ga je uopste ubedio da se kandiduje, ali taj mu sigurno nije prijatelj, jer je tako samo uspeo da ga dodatno kompromituje kod malog dela javnosti koja uopste zna ko je on. Trebao je da nastavi da se bavi onim u cemu je uspesan, a to je zastita nasih prava. Sa druge strane iskusan politicar Jeremic, covek koji ima uporiste i medju gradjanskom Srbijom a i medju nacionalistima. Verovatno jedini covek koji bi u duelu sa Nikolicem imao sansu da ga dobije na izborima. E sad, Vucic bi verovatno mogao sa njim u kohabitaciju, ali to nije toliko bitno jer bi to svejedno dovelo do polarizacije moci u Srbiji i bio bi pocetak kraja SNSa.

Srdjan

pre 7 godina

Odlican kandidat, kao i Sasa Jankovic. Ja cu u prvom krugu sigurno glasati za Jeremica. Medjutim ako u drugom krugu protiv Tome bude bio Jankovic, podrzacu i njega. Svakako, svi oni koji su opoziciono orjentisani ne treba da se prepiru ko je bolji kandidat, svakako su obojica bolji od Tome. I Vuk i Sasa su svakako budci ozbiljni drzavnici, i vrlo kvalitetni ljudi cije vreme dolazi.

Web Design

pre 7 godina

(hm, 15. januar 2017 15:15)
I da slozim sa tobom, gde se dadose 20% glasova. SRS??? Pa kako onda neko od njih dvojice u drugi krug. Matematika nam je izgleda uvek bila losa strana. Gde li smo se sve preracunali i izvukli deblji kraj?!

Marko

pre 7 godina

Napred Vuče! Mislim na Vuka Jeremića.Jedan od retkih koje cenim u politici.I čovek koji se nadam..ce nas mnogo bolje predstavljati u svetu.Nadam se da ne gresim.

Nepristojko

pre 7 godina

Opa, to znači da je Tomislav Nikolić završio karijeru. U ovakvoj konkurenciji (opozicione opcije i za levicu i za desnicu a to znači velika izlaznost), pitanje je da li bi Toma uopšte ušao u drugi krug - dakle definitivno će Vučić morati da se kandiduje lično.
Možda sam zloban ali bih voleo da vidim i rascep u naprednoj stranci jer sam ubeđen da Toma neće tako lako da odustane.

Komša

pre 7 godina

Mislim da će ovo naterati Vučića da se kandiduje i neće mu prijati čak i da pobedi jer će imati Tomu u stranci i opoziciju koja će ga trati da se ponaša kao engleska kraljica.Na mestu predsednika gubi realnu moć (podršku režimlija).Ako kandiduje Nikolića unapred je pukao- ima Šešelja protiv sebe (umesto za) ,možda Dačića kao kandidata i dva jaka kandidata opozicije.U drugom krugu je veliko pitanje koliko socijalista bi glasali za SNS posle svega čemu su od njih bili izloženi a i Šešeljevci ne bi svi podržali SNS kandidata (setite se ponovljenih izbora na NBGD kada mnogi Šešeljevci nisu izašli).
Možda raspiše na svim nivoima da bi mobilizovao mašineriju...
Biće zanimljivo.
Poranio je Jeremić.

Petar

pre 7 godina

Sto se mene tic,e potpuno je irelevantno ko je kandidat. To moze biti i Riza Haljimi, sustina je u rusneju i kraju autokratskog rezima. Ovo im je pocetak raspada, bas kako je Radulovic lepo i prognozirao.

Ljubisa livac

pre 7 godina

Ljudi pa ovo je sjajna vest! Kao neko upucen u te krugove, mogu vam reci da on jedini ima sansi da pobedi SNS kandidata. Ozbiljan drzavnik, obrazovan, priznat u svetu, sve u svemu covek na mestu. Boje ga se, zato mu pakuju afere od kada je nastala mogucnost da se kandiduje. Price da je "Vucicev" su presmesne, to pisu botovi. Ostaje samo zal i opasnost sto opozicija nije ujedinjena. Rasparcace se oko Jankovica i Jeremica i podeliti na pola glasove opozicije i neopredeljenih. Da se razumemo Sasa Jankovic je po meni takodje odlican kandidat, pametan covek i posten, ali van Beograda ljudi nisu upoznati sa njim niti njegovim radom. Prosecan stanovnik juzne Srbije recimo o njemu ne zna puno. Stoga je Jeremic mnogo podobniji za pobedu i skidanje sa vlasti vladajuce garniture. Neka ovo bude Srpsko prolece, neka dodju novi ljudi.

Halsey's

pre 7 godina

Svaka cast Vuku,ali ipak glas ide Sasi.On bi u idealnim uslovima,kad bismo mi bilo svesno i odgovorno drustvo(koje evidentno nismo),odneo ubedljivu pobedu.Ovako ostaje nada da ce nas biti dovoljno da se izbori za drugi krug.

Jovana

pre 7 godina

"Janković mi ne deluje kao neko ko ima šanse da pobedi, ne mislim da je poznat (ili popularan) južno od Save i Dunava, štaviše, uveren sam da će ga, mahom starija populacija, na jugu više povezivati sa nekim napakovanim aferama (slučaj revolver) nego po nečemu dobrom.
(Powerslave, 15. januar 2017 15:24)"
Molim vas da ne vredjate nas sa juga Srbije, nismo toliki majmuni. Mnogi od nas ce glasati za g Jankovica.

Djordjije

pre 7 godina

Ljudi, da li je moguće da smatrate da Saša Janković ima iole šansi da pobedi? Ne mislim ništa loše o njemu, ali čovek je nažalost previše iskompromitovan prljavom kampanjom režima, a nema dovoljno ličnog kredibiliteta i prepoznatljivosti da se odupre tome.

Sa druge strane, dajem punu podršku Vuku Jeremiću. Obrazovan kandidat, iako mlad - velika politička karijera je iza njega. Ozbiljan (za naše uslove) igrač na međunarodnoj sceni,u stanju da prikupi finansije za kampanju - nadam se njegovoj pobedi.

živčan_neki_lik

pre 7 godina

Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković,opet opozicija nije ujedinjena.
(igor, 15. januar 2017 13:31)

Nije šteta već slatke muke za koga glasati! Ja ću ipak za Vuka, jer kao što je rekao - ima veze i poznanstva u svetu koje može da iskoristi kao predsednik da pomogne državi i narodu.

dejan

pre 7 godina

Jeremic je ugledna licnost u svetu.I lepo bilo da imamo tako uglednog predsednika.Sa druge strane,njegova obecanja da ce biti bolje ako on postane predsednik to mozemo samo macki da okacimo o rep.Svi uvek obecavaju isto i svaki put narod ostane razocaran.Srbija nema naftu i gas da bi preko noci postala ekonomska sila,i da bi gradjanima obezbedila minimalne plate od hiljadu evra.Tako da se situacija na ekonomskom planu nece promeniti ni u narednih 50 godina pa cak i Tito da vaskrsne.Ova vlada na celu sa Vucicem je opet mnogo vise uradila od svih predhodnih.I cisto sumnjam da ce Jeremic ili bilo ko drugi vise doprineti od njih.Sve je to samo IGRA PRESTOLA i svako se bori za gvozdenu fotelju.Tako kod nas tako i u celom svetu

Stefan M

pre 7 godina

"Šteta što su se kandidovali i on i Saša Janković, opet opozicija nije ujedinjena.(igor, 15. januar 2017 13:31)
Preporučujem (+245)
Ne preporučujem (-232)"

232 naprdnjaka procitalo tvoj komentar, Igore :D

NikolaBG

pre 7 godina

Ne bih se slozio sa nekim komentarima ovde. Mislim da je dobro sto su se kandidovali i Jeremic i Jankovic. Tako ce u prvom krugu dosta glasova otici na njih dvojicu, a u drugom krugu ce proci onaj sa vise (nadam se Jankovic) i onda cela opozicija podrzava njega u ipak bitnijem drugom, odlucujucem krugu. Bitno je u drugom krugu da svi stanu na jednu stranu, da krene lagan pad SNS ratnohusacke, manipulativne i demagogijske vladavine.

Bane

pre 7 godina

Bravo, imas moj glas i glasove mojih ukucana a ima nas 8. I Jankovic je ok covek ali na mene Jeremic ostavlja jaci utisak kao politicar, drzavnik, diplomata i mislim da ce se bolje snaci na poziciji predsednika od Jankovica i da za razliku od njega ima jacu diplomatsku podlogu jer vec ima kontakte u svetu i prilicno iskustva u medjunarodnim odnosima. Ejjj ljudi bio je drugi u trci za GS UN i izgubio je iz ciste politicke obesti inace je u ovom regionu koji je trebao da da GS-a, da je bilo pravde, bio prvi oduvavsi konkurenciju.

dr.H

pre 7 godina

Мали Вук = Вучић! Идеалан кандидат да све упропасти и помогне СНС-у. Све што је иначе урадио, урадио је у сопствену корист, а на нашу штету! Биће следећи Вучићев министар.

Objavite

pre 7 godina

Ako Vučić ne bi pobedio u prvom krugu sa jednim kandidatom opozicije, neće pobediti ni sa dva, ni sa deset kandidata opozicije.
Zašto?
Zato što onaj koji je planirao da glasa za kandidata opozicije, sigurno se neće predomisliti (glasati za Vučića ili ne glasati uopšte) samo zato što njegov kandidat nije JEDINI kandidat opozicije.
Od viška kandidata opozicije može da profitira jedino Šešelj, ako osvoji više glasova od Jankovića i Jeremića pojedinačno, i prođe u drugi krug.
S druge strane, ako bi Vučić osvojio 50% glasova u prvom krugu, osvojiće ih bez obzira na broj kandidata opozicije, jer, opet, niko ko glasa za Vučića neće reći: "Da, hteo sam da glasam za Vučića, ali sam se predomislio zato što opozicija ima samo jednog kandidata".

jelena

pre 7 godina

Nikad nisam glasala ni na jednim izborima jer su svi kandidati bili isto loši
. Sada prvi put ima za koga da se glasa i sad cu prvi put glasati. Napred Vuče!

Zemunac

pre 7 godina

Ipak pre Janković. Jeremić je mnogo blizak SNS i prilično desno orijentisan za moj ukus. Nadam se da će samo ostala opozicija podržati Jankovića.

LoveEU

pre 7 godina

@iz prikrajka
ama covece opameti se vec jednom i prestani da se lozis na patriote.Sto su vece patriote na vlasti to ces vise ratovati a imaces sve manju i manju platu.

Blaza

pre 7 godina

Obaviće posao za SNS lep. Posto ce se glasovi podeliti nece biti drugog kruga uopste, hvala ti, mnogo ti hvala, i tebi i kvaziopozicionim strankama koje cete podrzati. Jedina sansa je da te podrzi Čeda onda bi propao.
(Suke, 15. januar 2017 13:33)

Ne razumes kako funkcionise izborni sistem.

Heh

pre 7 godina

Auuu, mako mila, čitam komentare i ne verujem.
Kakav uticaj ima broj kanditada opozicije na eventualnu pobedu kandidata vlasti u prvom krugu.

Da bi Vučić dobio u prvom krugu, mora imati 50% +1 glas, bez obzira na to koliko ima protivkandidata.
Može biti i 300 protivkandidata i jedan jedini, isto je. Sve i da ih 300 bude, u drugi krug će ići najbolje plasirani pa makar i 1% podrske imao pod uslovom da Vučić ne ostvari 50%.

Ljudi moji dragi, mnogo ne znamo, zato nam i ide ovako.
Sjajna vest svakako, slatke muke ko sto neko reče.
Imaš moj glas Vuče!!
(Bora, 15. januar 2017 15:29)

Pa ima jer se rasipaju glasovi opozicije, a glasovi za Seselja ostaju isti. Tako da raste sansa da Seselj bude taj koji ce ici u drugi krug sa kandidatom SNS-a.
A onda cu da te pitam za tvoje cenjeno prepametno misljenje o broju kandidata i koliko to mi ne znamo a ti znas :)))

amarko

pre 7 godina

Za demokratiju je dobro sto ima vise kandidata, a za drugi krug je po meni potrebno makar 20% osvojenih glasova, sto je tesko dostizna brojka za Sasu J. i Vuka J. jer im je glasacko telo slicno(ne sns, srs, sps).Mislim da je 20 % minimum za drugi krug jer Ivica D. i Seselj lako mogu da predju 15%. U svakom slucaju od sada Jeremic ima stranku koja moze da osvoji 5% za ulazak u parlament

Nemanja

pre 7 godina

Glasao sam iskljucivo za demokrate i posramljen sam kada se sve otkrilo ali sam i sada opozicija ali protiv ovih dramaturga i laznih diploma... Moje pitanje za vas je sledece kandidate za predsednika... Hocete vratiti staru Vladu ?? Onu za koju sam glasao i koja je ,,pozajmicama,, ugasila citavu jednu banku ?? Ili cete ostaviti ovu sramotu sto potpiruje sukobe, potapa gradove ?? Ili moxda imate neku trecu opciju, sram vas bilo sve zajedno....

Banat

pre 7 godina

Kakve ima veze da li ima jedan kandidat ili dva. Cak i da savrseno podele glasove opozicije to ne utice na Tomine glasove. Cak je bolje da ima dva kandidata zato sto ce vise ljudi da izadje. Levicari ne vole Jeremica, desnicari Jankovica koga vide kao NVO predstavnika. Tako da ovo po Tomu moze biti samo gore

Да се не заваравамо

pre 7 godina

Једини који има реалне шансе да можда добије Николића. Све друго су бачени гласови!

marija

pre 7 godina

Moja porodica će glasati za Jankovića, ali ako ne bude moglo, onda za Jeremića. Nadam se samo da nije pao neki dil sa Vučićem.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (dejan, 15. januar 2017 13:40)

Saša Janković nam treba kao Zaštitnik gradjana više nego ikad.
To radi sjajno.
Više može da uradi za Srbiju na tom mestu nego na mestu predsednika.
Drugo, njega slabo poznaju po Srbiji van Beograda.
Jedino ako nema neke matematike koju ja ne znam.
Verujem Tadiću da je potreban jedan kandidat.

hm

pre 7 godina

Zasto lupate, za pobedu u prvom krugu treba 50% glasova, kakve ima veze sti su se i Jankovic i Jeremic kandidovali, ako SNS dobije 50%, a Jankovic 15 i Jeremic 15%, isto bi bilo i da je jedan dobio svih 30%. Sa drugs strane u drugi krug prolaze samo 2 kandidata, nikako 3 da prave jedan drugom konkurenciju. Tako da glasas za jednog u prvom krugu, a za onog sto prodje u drugom i eto.

Komša

pre 7 godina

@Suke
Kako misliš da će se glasovi preliti i da neće biti drugog kruga?
Zašto misliš da bi svako ko neće Jankovića glasao za SNS kandidata i zašto ti ljudivda ostanu kod kuće - nek izsdju i neka glasaju za Jeremića.Podićiće se broj izašlih a samim tim i broj glasova potrebnih za pobedu u prvom krugu.
Ja bih glasao za Djindjića pre nego za Koštunicu onda ali da je on bio kandidat nikad Slobu ne bi oborili.

lala

pre 7 godina

Da li imamo čoveka koji je obrazovan na vrhunskom svetskom univerzitetu, koji ima kontakte sa svim relevantnim svetskim političarima, koji je patriota i koji je ume da vodi debatu koristeći argumente a ne kafansko prepucavanje? Imamo. Zato nema dileme, Jeremić je trenutno jedino rešenje.

BRM

pre 7 godina

Apsolutno je nebitno ko ce biti predsednik u ovoj lutkarskoj predstavi ali makar mozemo izgledati normalno sa perspektive predsednika sa covekom koji zaista ima diplomu.

Srbin

pre 7 godina

Idiotska opozicija!Pa,zar nemate malo mozga u glavi da se ujedinite oko JEDNOG kandidata!Jeremić ili Janković,okupljajmo se oko jednog!Ovako,sumnja postoji,koji je od ove dvojice Vučićev trojanac za odvlačenje glasova?

postaje zanimljivo

pre 7 godina

Saša Janković nema nikakvo uporište van kruga dvojke, dok bi Jeremić mogao da pokupi i dodatne glasače. Prva ozbiljna sondaža će utvrditi ko od njih dvojice ima veću podršku i oćekujem da će se Saša Janković povući iz trke u korist Jeremića posebno ukoliko SNS kandiduje Nikolića, jer tada postoje realne šanse za pobedu.

U slučaju da se Vučić kandiduje šanse za pobedu su minimalne i tada će verovatno obojica ići do kraja čisto da testiraju svoj rejting za neke sledeće izbore

Neutralni

pre 7 godina

Gospodine Jeremicu, gde ste bili do sada?! U Srbiji je zadnjih nekoliko godina bilo izuzetno tesko, borili smo se sa izazovima oko nas, sa inflacijom, pretnjom bankrotom... Vas nigde nije bilo, barem ne u Srbiji. Pokusavali ste da se uglavite u sto meksu fotelju negde po belom svetu. Kada Vam to nije uspelo, Vi bi sada u Srbiju. Zbog cega bi Vam neko dao glas? Zbog cega bih Vam JA dao glas?

Србија

pre 7 godina

Досадни сте. Нећу да гласам ни за Вучића, ни за Јеремића, ни за Јанковића.

Felix Krull

pre 7 godina

Vučićev kandidat u borbi protiv Saše Jankovića...
(gvozzda, 15. januar 2017 13:29)

Na žalost, ljudi poput tebe su me u startu odvratili od glasanja za Sašu jankovića. Ne zbog njega, već zbog vas, drugosrbijanskih ekstrema koji za mene ne predstavlajju nikakav civilizacijski iskorak u poređenju s SNS-brigadom. Ne dajem ni pišljiva boba za ekipu 'ako nisi s namaprotiv nas si' i ne želim ništa zajedničko, pa ni trag olovke ispred broja kandidiata, što će reći - Jeremić.

Neko iz Banata

pre 7 godina

Jedini pravi predstavnik Trece Srbije(ne partije,vec http://www.nspm.rs/politicki-zivot/prva-druga-i-treca-srbija.html?alphabet=l)i zato cu glasati za njega,jer ce " otvoriti" prostor i za druge ljude i partije u slucaju pobede tj. vandrednih parlamentarnih izbora("Dosta je bilo"-primer jedne takve,ali svejedno koje su orijentacije,samo da neke posalju u politicku proslost).Jankovic taj kapacitet nema,iako je dobar kandidat,stanje ce ostati nepromenjeno tj. i dalje ce ista garnitura iz 90' i "zutih" smenjivati na vlasti sa istim izlizanim forama.

Charlie Harrper

pre 7 godina

Daj Boze da gresim, ovo je klasicno uzimanje glasova Jankovicu. Gospodin koji se ponosi na odluku da zaustavi voz je lepo smislio, svaka mu cast. Stvarno je car u tome sto radi. Ima Seselja, evo sad i Jeremica, Dacic verovatno nece smeti da se kandiduje, ne sekira se za rezultat u drugom krugu. Sad moze i Nikolic da se ponovo u trku, dobice drugi krug, a ON moze lagano premijer da ostane.. I to bez vanrednih parlamentarnih

kiza

pre 7 godina

@Bubuleja

Aha, ako sam te dobro razumeo ti bi alternativno u evroazijsku uniju, protiv zapada, i to ce nam podici standard i zagarantovati opstanak?

Mora da si prespavao 90-te kad smo bili protiv USA, NATO, i cele zapadne evrope, pa su nam zagarantovani bili rad za 5 maraka, ratovi, ubistva, benzin u kantama, policijski batinasi, 1000000 izbeglica iz krajine, bosne i kosmeta.

I naravno - suluda obecanja o skoroj pomoci rusa i raspadu nato pakta i EU (koje evo cujem i danas neko prica, sve zacinjeno sa Trampom koji menja sve :)).

Sladjana

pre 7 godina

Boris Tadić ne podnosi tako lako što njega nema u kandidaturi.Demokratska stranka ga ne bi podržala više nikad a vidim ni Jeremića.Ohladila se lhjubav,ostale samo uspomene.

hmmm

pre 7 godina

Jeremic je iskusan i ugledan diplomata, politicar, ucen i posten covek.
(Koma, 15. januar 2017 16:49)
Kako mu se samo omace ono pogresno formulisano pitanje Medjunarodnom sudu pravde? Svi oni rade za istog gazdu

Ja, genije

pre 7 godina

Vidim da SNS botovi rade i vikendom. Preko 1000 minusa za kratko vreme. Ma sta mislili o ovom mladom coveku, nesto se ipak talasa na politickoj sceni. Videcemo...

MARRIJA

pre 7 godina

Biće ovo veoma interesantna izborna kampanja.Od 2004.godine pa sve do 2012. glavni akteri su bili Boris Tadić nekadašnji predsednik i Tomislav Nikolić aktuelni predsednik i uvek su oni ulazili u drugi krug i bili rivali,dakle 2004,čini mi se 2007 i 2012.Danas Tadića nema u kombinaciji a ne zna se dal će Nikolić biti kandidat.