Ponedeljak, 26.12.2016.

09:21

Janković: Biću kandidat građana za predsednika Srbije

Zaštitnik građana Saša Janković izjavio je da će se kandidovati za predsednika Srbije kada budu raspisani izbori, ali "nikako pre toga".

Izvor: Beta

Jankoviæ: Biæu kandidat graðana za predsednika Srbije IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

172 Komentari

Sortiraj po:

žuti karton

pre 7 godina

Najzad jedan kandidat koji se do sada nije kompromitovao. Dobro i časno radi svoj posao. Mislim da je pogrešno razmišljanje da je Jeremić bolji kandidat jer je obrazovan, ima iskustva u politici i slično, u pravcu razmišljanja - ko će više oduzeti glasova SNS-u.
Treba da postoji neki kandidat koji je čist, nekompromitovan (a Jeremić Vuk to nije), pa makar OVAJ put i izgubio. Dosta je kalkulisanja. Nekoliko puta je DS pobeđivao na kalkulisanje - ako ne glasate za nas pobediće gori od nas - i na kraju je ljudima dojadila takva ucena.
Sada se konačno pojavio neki kandidat iza koga ne stoje kalkulacije i ucene i treba ga podržati.
Niko nije večan pa ni SNS.

Marko

pre 7 godina

Ljudi SNS ce preko medija i zatucanih ljudi pobediti..mnogo ih je ...Ima odbore u svakom selu..A kog ima Jankovic..tako se dobijaju izbori na silu..

Idemooo

pre 7 godina

Lupajte minuse botovi. Postaćete tehnološki višak. Ovo je obećanje. Ja iz svoje zemlje neću bežati. Učili su me da je moj rad može učiniti boljom za sve. Jesu li vas učili išta?

Marko

pre 7 godina

Drag mi je jer je često na TV kritovao vlast, a još mi je draži što očigledno nervira Vučića. Ipak, ne verujem mu više nego drugim kandidatima, ne vidim da se bavio poslom za koji prima platu, a u državnoj službi je od '97. Više verujem Bošku. A najviše bih voleo da se opozicija ujedini i nađe jednog čestitog kandidata za koga se može glasati bez zapušenog nosa. I ne sviđa mi se razmišljanje "bolje i crni đavo nego favorit mog komšije". Ako bi izbor bio tako loš, onda bolje komšijin favorit.

Branislav

pre 7 godina

Ovo je velika greška. Ispada da se poslednjih 5 godina nalazio u kampanji. SNS mašina će ga pojesti. Sa nezavisne na političku funkciju ruši kredibilitet prve. I eto nama opet Tome. Pljuc.

Čivava

pre 7 godina

@ Neko moje mišljenje

Ma kakav crni Šešelj, kakav crni Dačić... Oni su završili sa građanima Srbije, iole normalnim ; za njih dvojicu, za Šešelja pogotovu, može da glasa samo šačica - zaostala iz '90 -etih.
Vuk Jeremić je, takođe loš izbor jer je puki karijerista ; njemu je svejedno da li će biti u UN, OEBS- u, SB ili predsednik Srbije - važno je da je "na funkiji".
Jedini pravi čovek za mesto predsednika Srbije je Sapa Janković !
Puna podrška Saši Jankoviću.

Lorber

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.
(Historia Magistrea Vitae Est, 26. decembar 2016 13:03)

Potpuno je netačno da ciljaju isto biračko telo, naprotiv!

Vuk Jeremić cilja deo SNS-ovaca koji sebe vide kao "nacionalno osvešćene" i intelektualno superiornije od prosečnog SNS-ovca. Celu svoju karijeru je gradio na podilaženju i dodvoravanju baš takvima (setimo se samo onog njegovog turbosrbovanja po Njujorku), kojima su Vučić, a naročito ekipica kojom se Vučić okružio (kao na primer, jedan Đuka, Gašić, Babić, Martinović ili Rističević, da ne nabrajam dalje, ima ih toliko!) ipak suviše sirovi i primitivni (a Šešelj tužan klovn čiej je vreme prošlo) jer sebe vide kao nekakvu gospodu i "nacionalno orijentisanu" elitu.

Ali naravno, u nedostatku boljeg svi listom podržavaju Vučića i ne bi ni u ludilu glasali za nekoga kao Janković. Tako da bi Jeremić odvukao deo glasova od SNS-ovog kandidata, ali svakako ne od Jankovića. Zato sam vrlo sklon da verujem onim teorijama da je Jeremić u stvari radi za Vučića i da je Vučićev trojanac, samo zasad to krije da bi održao nekakav privid Vučićevog protivnika i pokupio koji glas i na toj strani!

insane

pre 7 godina

iskreno se nadam da ce pristojna, gradjanska srbija, koju pamtim iz protesta 90-ih i kojoj sam tada kao student setnjom davao podrsku (iako nisam gradanin srbije), masovno izaci na izbore i dati podrsku ovom gospodinu. svi smo svjedoci kako je na balkanu sve uvezano i kako se nacionalizam, ksenofobija i nekultura uzajamno hrane na ovim prostorima. izborom gospodina jankovica za predsjednika srbije, poceli bi da duvaju neki novi vjetrovi, sto bi pozitivno uticalo ne samo na srbiju, vec i na cio region.

Boki Fra

pre 7 godina

Jedni botovi lupaju minuse drugi pluseve. Nije bitno, bitno je da su siti i jedni i drugi a sto se Jankovica tice mislim da je korisniji bio kao zastitnik gradjana,na izborima tesko da ce pobediti SNS masineriju a i malo se degradirao odlukom ispade da su Naprednjaci sve vreme bili u pravu.

Kalča

pre 7 godina

Očajno je što nema više kandidata poput Saše Jankovića pa da imamo sreću, kakvu nikada do sada nismo imali, da među dobrima glasamo za najboljeg. Ovako - glas za Sašu Jankovića je glas za to da u budućnosti imamo poštene, kvalifikovane, nekorumpirane kandidate. To je glas za odbacivanje četvrtvekovne smrtonosne ideologije. Ideologije u kojoj su esenesovci (neošešeljevci) logična konsekvenca. Ideologije u kojoj esenesovci imaju istorijsku privilegiju - da zakucaju poslednji ekser u mrtvački kovčeg države čiji je narod na prvim višestranačkim izborima načinio katastrofalnu grešku, glasajući za rat, zločine, kriminal, otimanje i krađu ("privatizaciju") narodne imovine, partijsku torturu, vladavinu najgorih... Seća li se još ko Ivana Đurića? Ovakve prilike, kao ova sadašnja, su vrlo retke. Budimo ozbiljni i odgovorni - povedimo računa o tome da neko kroz četvrt veka ne postavi pitanje: Seća li se još ko Saše Jankovića?

Pre četvrt veka su na crti bili Ivan Đurić i Slobodan Milošević. Jesmo li zaboravili da su na crti na izborima za poslanike 1991. u Rakovici bili Borislav Pekić i Vojislav Šešelj? Izgubio je Pekić, koga danas svojataju neošešeljevci, dižući mu spomenik u sred Beograda. Jesmo li naučili nešto vrlo važno iz ovakvih i sličnih morbidnih činjenica?

Strelac

pre 7 godina

"Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.
(Dalibor, 26. decembar 2016 14:13)"

Eto, sad si priznao sta neces. Hajde onda daj glas Jankovicu da postoji bar deo vlasti koji je ne iritira svojim izjavama (on to dosad nije radio, za razliku od Nikolica) pa cemo onda videti kako da se menjamo.

novosadjanka

pre 7 godina

Imate nas glas gospodine Jankovicu!Sve sto ste do sada uradili i rekli je bas onako kako treba.Kompetentno i kulturno!Dosta nam je naprednjackog prostakluka,neukosti i lazi.

diktator

pre 7 godina

...
Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?
...
(Bubuleja, 26. decembar 2016 13:12)

Koji je stav svih politicara do sada u vezi EU? Mi smo za EU, ali bilo bi bolje da ne udjemo. A u vezi clanstva u NATO? Mi smo protiv ulaska u NATO, i vojno smo neutralni, a kupujemo vojnu tehniku samo od Rusa, i potpisujemo razne sporazume sa NATO-om iza ledja gradjana. A Kosovo? Kosovo je sastavni deo Srbije, ali potpisujemo sve sto nam EU postavi na sto................

Dr. Evil

pre 7 godina

Lično bih voleo da Saša Janković bude predsednik Srbije, ali mislim da su mu šanse dosta manje nego Jeremiću. Glas ću dati ovom drugom, da se slučajno ne desi da pored njih dvojice u drugi krug ode Šešelj...

petar

pre 7 godina

Bravo Saša, vraćate nam veru da ima nade za Srbiju da izadje iz ovog SNS blata. Naoružajte se strpljenjem, sad kreće medijski linč. Ceo deo misleće Srbije je uz vas.3

darko

pre 7 godina

podrska za kulturnu,obrazovanu,prosperitetnu,nenasilnu,razumnu,drustveno odgovornu,hrabru,stalozenu osobu...podrska i iz moje kuce za Sašu Jankovica i za Sašu Radulovica

Dalibor

pre 7 godina

Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.

pozz iz RH

pre 7 godina

Čitajući članak zaključujem da ovaj gospodin ima suvremene stavove i pravilan način razmišljanja...treba nam više ovakvih ljudi na vlasti, a ne kao Nikolić ili Kolinda :( podrška građanima Srbije da dobiju pravog predsjednika, jer ako bude dobro susjedu biti će i nama

aleksander

pre 7 godina

Neka je Don Kihot , neka je poslednji Mohikanac, ali sada Srbija može da bira. U pravu su svi koji kažu da su mu male šanse u ovoj nepismenih Srbiji! Ali koliko god bili nepismeni nismo još izgubili dušu, nismo još prestali da osećamo, zato ima šanse, ako ni zbog čega drugog izabraće ga srpski inat. Mnogo smo se zainatili!

crni domino

pre 7 godina

Konacno da izaberemo skolovanog, mudrog, lepo vaspitanog i kulturnog predsednika Koga ce svi uvazavati jer je nestranacka lixcnost. Dosta smo se stideli, sramili i nabijali kese na glavu kada Tomislav iz Bajcetine predstavlja naciju ili se obraca naciji...

Web Design

pre 7 godina

Toliko o zajednickom kandidatu opozicije. Koliko ih vec ima? Obradovic-Dveri, Jovanovic-DSS, verovatno jos neki lideri stranaka, Jeremic i mozda jos neki nezavisni kandidat. Odose glasovi u vetar. Ovde nije vazno biti drugi ili dobiti 30% glasova.

MILOS SA ZVEZDARE

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće. 
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19) 
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.

uskok

pre 7 godina

I ja, i ćaća, mater, žena, malodobna djeca, kumovi, tazbina,SVI ćemo glasati za gdina Jankovića!
Do sada, bez mrlje pri obavljanju svoje funkcije, bez ''lapsusa'', glupih izjava, insinuacija...dovoljna kvalifikacija za predsednika neke zemlje!

Realista

pre 7 godina

Moj izbor je Danijela Sremac, koja će u prvom krugu dobiti preko 70% glasova. Saša je odličan kandidat, ali će samo Danijeli odneti nekoliko procvenata. Zato treba da odustane od kandidature i da podrži Danijelu.

onako

pre 7 godina

"Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)"

Posao zaštitnika građana je da ne iznosi svoje političke stavove. Vlast ga stalno kritikuje da to radi, a ti si odlično primetio da nije tako - svaka čast za pohvalu!

nexus

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće.
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19)
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILOS SA ZVEZDARE, 26. decembar 2016 13:18)

I jedan iz moje. Zivim sam :)

svetlana

pre 7 godina

bravo. prva cu glasati za tebe mada ne izlazim na izbore. zelim ti svu srecu ovog sveta. jos nikada nisam cula ni jednog obicnog gradjanina da se zali na tebe. srecno.

Bubuleja

pre 7 godina

Za pocetak, kada sam video "pismo podrske" i potpisnike, iz mesta mi je bilo jasno da se nastavlja "bezalternativni" put u ... nista.

Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?

Hocemo li umesto Vucica dobiti Cedu i Sutanovca? Umesto "diplomca" doticnog?

U cemu se sustinski njegova politika razlikuje od politike kojom nas vladajuca garnitura sada mamuza?

Generalno, moze li neko da mi objasni sustinsku razliku izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SDS, SPO itd, itd u smislu drzavne strategije?

Sta je alternativa? EU s ukusom droge ili EU s ukusom luka? Jel za to glasamo? Mislim, cisto da znam...

pa ono

pre 7 godina

mislim da ovde preovladjujuci stav,da je greska da se kandiduju Jeremic i Jankovic pogresan.Jer upravo je to jedini nacin da se spreci pobeda Vucica ili koga god u prvom krugu.Ovako ce jedan uzeti glasove obrazovanog i levog centra,a to je Jankovic,dok Jeremic zbog svog delovanja ima sansu da uzme i solidan procenat glasova nacionalne struje.A u drugom krugu ce podrzati onog koji bude imao vise glasova,i to je to..Znaci najbitnije je spreciti pobedu SNS u prvom krugu,posle je sve moguce,naravno ukoliko ne bude izdaja u redovima opozicije kao za vreme Milosevica.Sto se tice programa i generalne politike,ona je kod svih ista,i nazalost nijednoj narod nije na prvom mestu.Pitanje je samo kulture i pristojnosti,i ove hardcore demagogije od koje se normalnim ljudima povraca.
Pozdrav

Historia Magistrea Vitae Est

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.

Ursa Minor

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova...
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09)

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji.

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića!

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene!

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti!

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!

Samo Kazem

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Druže pročitaj ustav prvo i vidi koje su nadležnosti predsednika. Druga stvar, kakve veze imaju politički stavovi? Evo uzmi na primer tvog kandidata A.Vučića.. Dok je bio radikal pričao je protiv NATO I EU a sad evrofanatik.. Kaze ukinuce pretplate, nece smanjiti penzije i sta se desilo??
Saša Janković je spas za malo zdravog razuma sto je ostao u ljudima.. Dovoljno

Gari

pre 7 godina

Imas moj glas Jankovicu, ne interesuje me ko ce kako glasati u mojoj porodici, meni licno je vazno da postoji kandidat koji se bori za Ustav Srbije koji ovi trenutni srozavaju zajedno sa samom drzavom.

vladebb

pre 7 godina

Ja glasam za Sasu, i garantujem bar jos 10 glasova za njega cu obezbediti. Ponosan bih bio kada bi on postao predsednik jer bi se nada vratila za nas koji smo van Srbije da ce ipak biti bolje.

Felix Krull

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.
(sasvimh, 26. decembar 2016 10:19)

Janković bi trebao predstavljarti sve ono što ti nisi. Nikakve razlike između ljudi poput tebe i SNS-jastrebova nema, ponajmanje u moći samostalnog razmišlajnja. Ne mogu mu dati glas, jer ćeš mu ga dati ti, a ja s totalitarnim načinom rezonovanja, 'ili si sa mnom ili protiv mene', ne mogu u isto kolo. Isključivost je put ka propasti, što će ni kriv ni dužan, samo zbog ljudi poput tebe, iskusiti i sam Janković. Srećom, to će biti politička propast, a ne lična, jer on vredi više od toga.

Iridenta

pre 7 godina

Mudar čin! Sad će on okupiti opoziciju, a ne da oni delegiraju njega. Izuzetno pametno. Dok se ta grupa sujetnih politikanata dogovori, kumovi odoše u drugi krug. Sada- hoćete ili nećete. Nema više ni kalkulisanja sa Jeremićem, Čeda i ostali vučićevci sada mogu da se ne priključe, a ne mogu da miniraju! Dobro je kad se vidi da neko ko želi da nas vodi zna taktički da razmišlja, zna da povede...

Levi lakat

pre 7 godina

Ko kaze da doticni nije Vucicev covek?Kako ste sigurni? Sve je ovo jedna igrica..
(miki..., 26. decembar 2016 10:19)
a ti kažeš da jeste?!
slabo igraš igricu!

Šule

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/
(Bgd, 26. decembar 2016 10:00)

Nek prođe. Ja ni za kakvog Jermića neću da glasam jer ne zaboravljam ništa a ne kao neki. SNS ga podmeđe kao nekog kvazikandidata ali neće im uspeti. Ako je ovaj narod lud toliko i hoće Šešelja u drugom krugu onda ništa bolje i ne zaslužuje. Glasam za poštenog i normalnog kandidata pa makar imao i samo moj jedan glas i tačka.

Woody

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Bote, ovim si potvrdio da Sasin dosadasnji rad nema veze sa politikom. Tvoj vodja je tvrdio da Sasa zloupotrebljava funkciju u politicke svrhe. Raskrinkao si vodju, za tebe nema sokic i sendvic.

Perun

pre 7 godina

Ukoliko se kandiduju i Jankovic i Jeremic onda je to vise nego li neozbiljno,i dokaz da kod opozicije ne postoji nikakva strategija da se porazi SNS-ov kandidat vec borba licnih sujeta.Ukoliko zaista bude tako,onda Vucic moze da odahne,ne raspise i paramentarne izbore i komotno da podrsku Nikolicu.

mozaks

pre 7 godina

sve one price i komentari o njegovom ,,ne ,,ucestvovanju u izboru za predsednika sam citao pazljivo.ostavljao mi utisak veoma ozbiljne osobe i smatrao sam da takva osoba bi mnogo viae doprinela gradjanima na takvoj ili nekoj slicnoj funkciji,ili u policiji pravdi..sve osim kao predsednik.medjutim pokazao se kao zaista vest manipulator u govoru i moje licno misljenje se posle ovoga njegovog istupa izmenilo za 100% jer do juce je pricao sve u korist gradjana,osporavao napade vlasti da misli samo na vlast i funckciju ali je svojim priznanjem da ce se ipak kandidovati pogazio svoju rec.bolje da je odmah priznao i rekao..da verovatno hocu se kandidovati..
zato licno mu vise nista ne verujem jer je izuzetno vest manipulator na recima..

Neko moje mišljenje

pre 7 godina

Što se tiče obrazovanja, iskustva, ugleda i kvalifikacija, Vuk Jeremić je daleko ispred. Problem je što će opet opozicija imati više kandidata i samim tim nikakve šanse. Kako sada stoje stvari, prvi krug će izgledati ovako: 1- Nikolić, 2- Šešelj, 3- Ili Dačić ili Jeremić, 4- Dačić/Jeremić, 5- Saša Janković. Opoziciji treba jak kandidat koji može da pobedi Šešelja jer u drugom krugu se glasa protiv. Janković van malih internet krugova nije poznat, Jeremić bi mogao ali dok se oni (opozicija) dogovore, proćiće voz.

unutrasnjost

pre 7 godina

ko kaze da samo krug dvojke glasa za g. Jankovica?
On je do sada bio zastitnik SVIH gradjana Srbije, tako da glas moje porodice (iako van Beograda) ide upravo njemu!

Objavite komentar da nisam kucao dzabe

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova... 
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09) 

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji. 

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića! 

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene! 

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti! 

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!
(Ursa Minor, 26. decembar 2016 12:25)
Licno sam skeptican za tih 30-35 %,meni posle visegodisnjeg "botovanja" nema nade da 20-tak pregura..

Saletov imenjak

pre 7 godina

Rekao bih da prvi put u zivotu (imam 32 godine) imam za koga da glasam na predsednickim izborima..Eventualno je Tadic bio nada, ali na kratko.. Nova nada je Jankovic.. Neko ce reci da ta funkcija nije vazna, ali za pocetak demontiranja ovakve drzave i sistema vrednosti, mozda je i najvaznija. Ovo ce da bude zanimljiv test za drustvo.. Koliko glasova u njemu moze da osvoji pristojan, obrazovan covek, bez repova proslosti iza sebe.

Kvaliteti ili pragmatizam

pre 7 godina

Sve navedeno za Jankovića stoji ali problem je u tome što je on ljudima van kruga dvojke potpuno nepoznat. A u onim delovima Srbije gde nisu čuli za njega, Pink i Informer će da odrade posao...

Zemun

pre 7 godina

Nisam ovako LEPU VEST vezano za politiku u Srbiji , procitao dugo dugo , nekih 4 godine.
Siguran sam da ce pobediti , ne znam ni sam zasto sam toliko siguran , verovatno iz zelje da se resimo trenutnog mulja,dna gde su nas ovi poslednji doveli(a i oni prethodni).
Doci cu na dan glasanja iz inostranstva (nemam bas poverenje u ambasadu )
koliko god to kostalo...

Branko

pre 7 godina

Jankovic je politicki potpuno nepoznata licnost. Niko ne zna kakvi su njegovo politicki stavovi sto je veoma bitno za predsednika jedne drzave. Sem toga on nema harizmu koja je ipak potrebna da bi se privukli glasaci. A sto se tice one peticije "gradjanske Srbije" kojom predlazu Jankovica za predsednika, proslo je ono vreme DOS-a kada je Gradjanski savez sa 2% podrske gradjana Srbije vladao kao da je imao vise od 50% podrske. To se vise nikad nece ponoviti. Treba pronaci kandidata koji ce imati realne sanse i meni pada na pamet jedan covek koji bi imao veoma velike sanse da pobedi (a to nije Jeremic) ali on se ne oglasava mada ima jos vremena. Videcemo. Kada bi se taj kandidovao imao bi zaista velike sanse da pobedi.

Bato

pre 7 godina

Covek se sam kandidovao!Bez ikakve podrske ostalih!Umislio da samo on moze da bude predsednik a ostali da su ispod njega!Ko visoko leti nisko pada a on je previse sebe precenio!Licemer!!!

beogradjanin

pre 7 godina

Ja čekam Jeremića da se kandiduje,on ima kakve-takve šanse. G. Janković nema šanse da udje u drugi krug! Srbija je ovo, a ne krug dvojke.

Bojan

pre 7 godina

Sasa, postani predsednik a onda donesi zakon o poreklu imovine za sve politicare i tajkune, u periodu od 1990g pa naovamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapredReforme, 26. decembar 2016 09:49)

Ne precenjujte ovlašćenja predsednika države.

Ono što on može je simboličko..a nema veće simbolike od pravne države. Da bude kritičar, predsednik može biti itekako glasan kritičar koji ima najviši legitimitet.
De fakto ovlašćenja nema..

Filip

pre 7 godina

Gle kako botovi vec lupaju minuse. Mirne duse cu da glasam za Jankovica, mada verujem da ce industrija sendvica ozbiljno da se upregne u narednih par meseci.

sn

pre 7 godina

sada ce veliki vodja da odrzi tri,cetiri vanredne konferencije za zutu stampu i da se nahvali koliko bolje zivi nego pre pet goduna,dok je bio opzicija,ali da je to zasluzeno,jer uglavnom radi 25 sati dnevno,ponekad i vise,da non-stop uci ekonomiju i da to sve sprovodi u praksi ,i bez obzira sta narod govorio i Srbija ce jednog dana ziveti bolje,samo da se on jos malo pouci i ispraksuje....

Diktat

pre 7 godina

Iako smo videli mnogo šarenih laža do sada , prevara i obmana moramo i dalje da verujemo da nismo najgora rupa u Evropi u svakom pogledu.Lično verujem ovom čoveku , ne više od prethodnih koji su me dubogo razočarali , jer verujem da ipak nismo najgori u svemu.

покушај објективне анализе

pre 7 godina

Мислим да ово није најрадоснија вест за свакога ко је против актуелне власти, у шта убрајам и себе. Зашто? Па сада ће се опозиција поделити на 2 дела, једно умерено лево, што би био Јанковић и једно умерено десно крило, на чијем ће челу готово извесно бити Вук Јеремић.

Ближи сам Јеремићу као кандидату. Далеко од тога да је савршен, али је вероватно најбољи спој образованог, дипломатски повезаног и не-толико-компромитованог кандидата. Јанковић је изузетно обављао свој посао, али он је човек техничар а не политичар. Технократе тог типа више ни на Западу у овим чудним временима не могу ништа да ураде, а камоли у Србији, где један Шешељ по правилу увек осваја више од било које технократске опције (рани Г17, Доста је било итд). Притом, мислим да Јанковић нема харизму да приволи било ког Србина који живи ван Круга двојке и Дунавске у НС. Јеремић, са друге стране, има ту шансу. Волео бих да видим координисану акцију ове двојице, али ето, тако је испало.

Нажалост, мислим да ће Вучић сада мирне душе моћи и Николића да подржи и ето нама тог неспособњаковића још 5 година на челу државе. након чега ће толико да дигне нос, да ће сврставати себе у вечни пантеон српства, иако му је једино достигнуће што је на једвите јаде победио у народу већ омраженог Тадића 2012.

hiavata

pre 7 godina

Ovi sto su suzdrzani ako ne glasaju neka cute i da se vise nikad ne pozale na situaciju u zemlji. Sad je prilika da pokusamo da napravimo makar neke promene.

sasvimh

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.

Bgd

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/

NemanjaBB

pre 7 godina

Gledajte sada negodovanja ovih sa vlasti..iz dana u dan.
Sad moze postojati problem ukoliko se kandiduje i Vuk Jeremic, da se ne razdele previse glasovi opozicije. Ja sam za to da jedan od njih dvojice bude predsednik, a da Radulovic bude premijer.

Hanibal

pre 7 godina

Svaka cast, ima moj glas, normalan covek, obrazovan, ima znanje, za razliku od mnogih sumnjivog znanja i skola i sa iskustvom politicar ceo zivot, ovaj covek je radio ceo svoj zivot van politike, to su ljudi koji treba da se ukljuce u aktivan zivot Srbije, jer od ovih sto im je zanimanje politicar ceo zivot nemamo hleba vec 16 godina.

Cane onaj Lepi

pre 7 godina

Да се разумемо, за ове на власти сигурно нећу гласати.
Е сад за Јанковића нисам баш сигуран док непружи неке гаранције, сви лепо и слатко причају а ми све дубље и дубље и нико до сада није одговарао.
Најбоље се живи на дневнику већ 25 година.
Да ли ко има снаге и енергије а богами и м... да ово промени???
Видећемо а и за таквог би радо гласао.
Поздрав

Milan

pre 7 godina

Evo ja kao neko kome se svidja veliki deo onoga sto radi & govori premijer mogu da kazem sledece:
Sve ovo sto je Jankovic kao neki buduci kandidat rekao je tacno i ok i sve je super. Kao neko ko podrzava Vucica mogu da kazem da bi ja i glasao za g. Jankovica. Ali postoji samo jedan krucijalni problem.
A to je da svi oni lepo i tacno pricaju pred izbore ali kad zasednu u meku fotelju pocinju da rade suprotno od onoga sto su pricali!Znam da je takva situacija i s g. Jankovicem i svima ovde u nasoj zemlji &okruzenju.
P. S. Ne! Necu glasati za Tomu i zenu mu Dragicu!

vek

pre 7 godina

Onda nemamo šanse..mora biti kandidat opozicije... ovako radi za vučića, odvuce nekoliko procenata ,skinuti opoziciji i produžiti vladavinu haosa...

zrenjaninac

pre 7 godina

Ja glasam samo za kandidata koji bude za punu autonomiju Vojvodine. Prevario sam se i sa Kostunicom i sa Tadice, ali vise necu. Samo za Vojvodjanina!!!

maksimilijan

pre 7 godina

Еее, сада ће да буде интересантно. Почиње журка. Да видимо како ће калиф да реагује.

maksimilijan

pre 7 godina

Еее, сада ће да буде интересантно. Почиње журка. Да видимо како ће калиф да реагује.

Bato

pre 7 godina

Covek se sam kandidovao!Bez ikakve podrske ostalih!Umislio da samo on moze da bude predsednik a ostali da su ispod njega!Ko visoko leti nisko pada a on je previse sebe precenio!Licemer!!!

Historia Magistrea Vitae Est

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.

mozaks

pre 7 godina

sve one price i komentari o njegovom ,,ne ,,ucestvovanju u izboru za predsednika sam citao pazljivo.ostavljao mi utisak veoma ozbiljne osobe i smatrao sam da takva osoba bi mnogo viae doprinela gradjanima na takvoj ili nekoj slicnoj funkciji,ili u policiji pravdi..sve osim kao predsednik.medjutim pokazao se kao zaista vest manipulator u govoru i moje licno misljenje se posle ovoga njegovog istupa izmenilo za 100% jer do juce je pricao sve u korist gradjana,osporavao napade vlasti da misli samo na vlast i funckciju ali je svojim priznanjem da ce se ipak kandidovati pogazio svoju rec.bolje da je odmah priznao i rekao..da verovatno hocu se kandidovati..
zato licno mu vise nista ne verujem jer je izuzetno vest manipulator na recima..

Branko

pre 7 godina

Jankovic je politicki potpuno nepoznata licnost. Niko ne zna kakvi su njegovo politicki stavovi sto je veoma bitno za predsednika jedne drzave. Sem toga on nema harizmu koja je ipak potrebna da bi se privukli glasaci. A sto se tice one peticije "gradjanske Srbije" kojom predlazu Jankovica za predsednika, proslo je ono vreme DOS-a kada je Gradjanski savez sa 2% podrske gradjana Srbije vladao kao da je imao vise od 50% podrske. To se vise nikad nece ponoviti. Treba pronaci kandidata koji ce imati realne sanse i meni pada na pamet jedan covek koji bi imao veoma velike sanse da pobedi (a to nije Jeremic) ali on se ne oglasava mada ima jos vremena. Videcemo. Kada bi se taj kandidovao imao bi zaista velike sanse da pobedi.

Bubuleja

pre 7 godina

Za pocetak, kada sam video "pismo podrske" i potpisnike, iz mesta mi je bilo jasno da se nastavlja "bezalternativni" put u ... nista.

Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?

Hocemo li umesto Vucica dobiti Cedu i Sutanovca? Umesto "diplomca" doticnog?

U cemu se sustinski njegova politika razlikuje od politike kojom nas vladajuca garnitura sada mamuza?

Generalno, moze li neko da mi objasni sustinsku razliku izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SDS, SPO itd, itd u smislu drzavne strategije?

Sta je alternativa? EU s ukusom droge ili EU s ukusom luka? Jel za to glasamo? Mislim, cisto da znam...

Web Design

pre 7 godina

Toliko o zajednickom kandidatu opozicije. Koliko ih vec ima? Obradovic-Dveri, Jovanovic-DSS, verovatno jos neki lideri stranaka, Jeremic i mozda jos neki nezavisni kandidat. Odose glasovi u vetar. Ovde nije vazno biti drugi ili dobiti 30% glasova.

Boki Fra

pre 7 godina

Jedni botovi lupaju minuse drugi pluseve. Nije bitno, bitno je da su siti i jedni i drugi a sto se Jankovica tice mislim da je korisniji bio kao zastitnik gradjana,na izborima tesko da ce pobediti SNS masineriju a i malo se degradirao odlukom ispade da su Naprednjaci sve vreme bili u pravu.

Filip

pre 7 godina

Gle kako botovi vec lupaju minuse. Mirne duse cu da glasam za Jankovica, mada verujem da ce industrija sendvica ozbiljno da se upregne u narednih par meseci.

hiavata

pre 7 godina

Ovi sto su suzdrzani ako ne glasaju neka cute i da se vise nikad ne pozale na situaciju u zemlji. Sad je prilika da pokusamo da napravimo makar neke promene.

sn

pre 7 godina

sada ce veliki vodja da odrzi tri,cetiri vanredne konferencije za zutu stampu i da se nahvali koliko bolje zivi nego pre pet goduna,dok je bio opzicija,ali da je to zasluzeno,jer uglavnom radi 25 sati dnevno,ponekad i vise,da non-stop uci ekonomiju i da to sve sprovodi u praksi ,i bez obzira sta narod govorio i Srbija ce jednog dana ziveti bolje,samo da se on jos malo pouci i ispraksuje....

Zemun

pre 7 godina

Nisam ovako LEPU VEST vezano za politiku u Srbiji , procitao dugo dugo , nekih 4 godine.
Siguran sam da ce pobediti , ne znam ni sam zasto sam toliko siguran , verovatno iz zelje da se resimo trenutnog mulja,dna gde su nas ovi poslednji doveli(a i oni prethodni).
Doci cu na dan glasanja iz inostranstva (nemam bas poverenje u ambasadu )
koliko god to kostalo...

uskok

pre 7 godina

I ja, i ćaća, mater, žena, malodobna djeca, kumovi, tazbina,SVI ćemo glasati za gdina Jankovića!
Do sada, bez mrlje pri obavljanju svoje funkcije, bez ''lapsusa'', glupih izjava, insinuacija...dovoljna kvalifikacija za predsednika neke zemlje!

Woody

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Bote, ovim si potvrdio da Sasin dosadasnji rad nema veze sa politikom. Tvoj vodja je tvrdio da Sasa zloupotrebljava funkciju u politicke svrhe. Raskrinkao si vodju, za tebe nema sokic i sendvic.

MILOS SA ZVEZDARE

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće. 
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19) 
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.

nexus

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće.
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19)
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILOS SA ZVEZDARE, 26. decembar 2016 13:18)

I jedan iz moje. Zivim sam :)

unutrasnjost

pre 7 godina

ko kaze da samo krug dvojke glasa za g. Jankovica?
On je do sada bio zastitnik SVIH gradjana Srbije, tako da glas moje porodice (iako van Beograda) ide upravo njemu!

Bojan

pre 7 godina

Sasa, postani predsednik a onda donesi zakon o poreklu imovine za sve politicare i tajkune, u periodu od 1990g pa naovamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapredReforme, 26. decembar 2016 09:49)

Ne precenjujte ovlašćenja predsednika države.

Ono što on može je simboličko..a nema veće simbolike od pravne države. Da bude kritičar, predsednik može biti itekako glasan kritičar koji ima najviši legitimitet.
De fakto ovlašćenja nema..

Šule

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/
(Bgd, 26. decembar 2016 10:00)

Nek prođe. Ja ni za kakvog Jermića neću da glasam jer ne zaboravljam ništa a ne kao neki. SNS ga podmeđe kao nekog kvazikandidata ali neće im uspeti. Ako je ovaj narod lud toliko i hoće Šešelja u drugom krugu onda ništa bolje i ne zaslužuje. Glasam za poštenog i normalnog kandidata pa makar imao i samo moj jedan glas i tačka.

crni domino

pre 7 godina

Konacno da izaberemo skolovanog, mudrog, lepo vaspitanog i kulturnog predsednika Koga ce svi uvazavati jer je nestranacka lixcnost. Dosta smo se stideli, sramili i nabijali kese na glavu kada Tomislav iz Bajcetine predstavlja naciju ili se obraca naciji...

NemanjaBB

pre 7 godina

Gledajte sada negodovanja ovih sa vlasti..iz dana u dan.
Sad moze postojati problem ukoliko se kandiduje i Vuk Jeremic, da se ne razdele previse glasovi opozicije. Ja sam za to da jedan od njih dvojice bude predsednik, a da Radulovic bude premijer.

petar

pre 7 godina

Bravo Saša, vraćate nam veru da ima nade za Srbiju da izadje iz ovog SNS blata. Naoružajte se strpljenjem, sad kreće medijski linč. Ceo deo misleće Srbije je uz vas.3

aleksander

pre 7 godina

Neka je Don Kihot , neka je poslednji Mohikanac, ali sada Srbija može da bira. U pravu su svi koji kažu da su mu male šanse u ovoj nepismenih Srbiji! Ali koliko god bili nepismeni nismo još izgubili dušu, nismo još prestali da osećamo, zato ima šanse, ako ni zbog čega drugog izabraće ga srpski inat. Mnogo smo se zainatili!

onako

pre 7 godina

"Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)"

Posao zaštitnika građana je da ne iznosi svoje političke stavove. Vlast ga stalno kritikuje da to radi, a ti si odlično primetio da nije tako - svaka čast za pohvalu!

Čivava

pre 7 godina

@ Neko moje mišljenje

Ma kakav crni Šešelj, kakav crni Dačić... Oni su završili sa građanima Srbije, iole normalnim ; za njih dvojicu, za Šešelja pogotovu, može da glasa samo šačica - zaostala iz '90 -etih.
Vuk Jeremić je, takođe loš izbor jer je puki karijerista ; njemu je svejedno da li će biti u UN, OEBS- u, SB ili predsednik Srbije - važno je da je "na funkiji".
Jedini pravi čovek za mesto predsednika Srbije je Sapa Janković !
Puna podrška Saši Jankoviću.

Samo Kazem

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Druže pročitaj ustav prvo i vidi koje su nadležnosti predsednika. Druga stvar, kakve veze imaju politički stavovi? Evo uzmi na primer tvog kandidata A.Vučića.. Dok je bio radikal pričao je protiv NATO I EU a sad evrofanatik.. Kaze ukinuce pretplate, nece smanjiti penzije i sta se desilo??
Saša Janković je spas za malo zdravog razuma sto je ostao u ljudima.. Dovoljno

Saletov imenjak

pre 7 godina

Rekao bih da prvi put u zivotu (imam 32 godine) imam za koga da glasam na predsednickim izborima..Eventualno je Tadic bio nada, ali na kratko.. Nova nada je Jankovic.. Neko ce reci da ta funkcija nije vazna, ali za pocetak demontiranja ovakve drzave i sistema vrednosti, mozda je i najvaznija. Ovo ce da bude zanimljiv test za drustvo.. Koliko glasova u njemu moze da osvoji pristojan, obrazovan covek, bez repova proslosti iza sebe.

Hanibal

pre 7 godina

Svaka cast, ima moj glas, normalan covek, obrazovan, ima znanje, za razliku od mnogih sumnjivog znanja i skola i sa iskustvom politicar ceo zivot, ovaj covek je radio ceo svoj zivot van politike, to su ljudi koji treba da se ukljuce u aktivan zivot Srbije, jer od ovih sto im je zanimanje politicar ceo zivot nemamo hleba vec 16 godina.

sasvimh

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.

vladebb

pre 7 godina

Ja glasam za Sasu, i garantujem bar jos 10 glasova za njega cu obezbediti. Ponosan bih bio kada bi on postao predsednik jer bi se nada vratila za nas koji smo van Srbije da ce ipak biti bolje.

Ursa Minor

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova...
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09)

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji.

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića!

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene!

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti!

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!

novosadjanka

pre 7 godina

Imate nas glas gospodine Jankovicu!Sve sto ste do sada uradili i rekli je bas onako kako treba.Kompetentno i kulturno!Dosta nam je naprednjackog prostakluka,neukosti i lazi.

Idemooo

pre 7 godina

Lupajte minuse botovi. Postaćete tehnološki višak. Ovo je obećanje. Ja iz svoje zemlje neću bežati. Učili su me da je moj rad može učiniti boljom za sve. Jesu li vas učili išta?

pozz iz RH

pre 7 godina

Čitajući članak zaključujem da ovaj gospodin ima suvremene stavove i pravilan način razmišljanja...treba nam više ovakvih ljudi na vlasti, a ne kao Nikolić ili Kolinda :( podrška građanima Srbije da dobiju pravog predsjednika, jer ako bude dobro susjedu biti će i nama

Gari

pre 7 godina

Imas moj glas Jankovicu, ne interesuje me ko ce kako glasati u mojoj porodici, meni licno je vazno da postoji kandidat koji se bori za Ustav Srbije koji ovi trenutni srozavaju zajedno sa samom drzavom.

Kalča

pre 7 godina

Očajno je što nema više kandidata poput Saše Jankovića pa da imamo sreću, kakvu nikada do sada nismo imali, da među dobrima glasamo za najboljeg. Ovako - glas za Sašu Jankovića je glas za to da u budućnosti imamo poštene, kvalifikovane, nekorumpirane kandidate. To je glas za odbacivanje četvrtvekovne smrtonosne ideologije. Ideologije u kojoj su esenesovci (neošešeljevci) logična konsekvenca. Ideologije u kojoj esenesovci imaju istorijsku privilegiju - da zakucaju poslednji ekser u mrtvački kovčeg države čiji je narod na prvim višestranačkim izborima načinio katastrofalnu grešku, glasajući za rat, zločine, kriminal, otimanje i krađu ("privatizaciju") narodne imovine, partijsku torturu, vladavinu najgorih... Seća li se još ko Ivana Đurića? Ovakve prilike, kao ova sadašnja, su vrlo retke. Budimo ozbiljni i odgovorni - povedimo računa o tome da neko kroz četvrt veka ne postavi pitanje: Seća li se još ko Saše Jankovića?

Pre četvrt veka su na crti bili Ivan Đurić i Slobodan Milošević. Jesmo li zaboravili da su na crti na izborima za poslanike 1991. u Rakovici bili Borislav Pekić i Vojislav Šešelj? Izgubio je Pekić, koga danas svojataju neošešeljevci, dižući mu spomenik u sred Beograda. Jesmo li naučili nešto vrlo važno iz ovakvih i sličnih morbidnih činjenica?

darko

pre 7 godina

podrska za kulturnu,obrazovanu,prosperitetnu,nenasilnu,razumnu,drustveno odgovornu,hrabru,stalozenu osobu...podrska i iz moje kuce za Sašu Jankovica i za Sašu Radulovica

svetlana

pre 7 godina

bravo. prva cu glasati za tebe mada ne izlazim na izbore. zelim ti svu srecu ovog sveta. jos nikada nisam cula ni jednog obicnog gradjanina da se zali na tebe. srecno.

Iridenta

pre 7 godina

Mudar čin! Sad će on okupiti opoziciju, a ne da oni delegiraju njega. Izuzetno pametno. Dok se ta grupa sujetnih politikanata dogovori, kumovi odoše u drugi krug. Sada- hoćete ili nećete. Nema više ni kalkulisanja sa Jeremićem, Čeda i ostali vučićevci sada mogu da se ne priključe, a ne mogu da miniraju! Dobro je kad se vidi da neko ko želi da nas vodi zna taktički da razmišlja, zna da povede...

insane

pre 7 godina

iskreno se nadam da ce pristojna, gradjanska srbija, koju pamtim iz protesta 90-ih i kojoj sam tada kao student setnjom davao podrsku (iako nisam gradanin srbije), masovno izaci na izbore i dati podrsku ovom gospodinu. svi smo svjedoci kako je na balkanu sve uvezano i kako se nacionalizam, ksenofobija i nekultura uzajamno hrane na ovim prostorima. izborom gospodina jankovica za predsjednika srbije, poceli bi da duvaju neki novi vjetrovi, sto bi pozitivno uticalo ne samo na srbiju, vec i na cio region.

Diktat

pre 7 godina

Iako smo videli mnogo šarenih laža do sada , prevara i obmana moramo i dalje da verujemo da nismo najgora rupa u Evropi u svakom pogledu.Lično verujem ovom čoveku , ne više od prethodnih koji su me dubogo razočarali , jer verujem da ipak nismo najgori u svemu.

diktator

pre 7 godina

...
Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?
...
(Bubuleja, 26. decembar 2016 13:12)

Koji je stav svih politicara do sada u vezi EU? Mi smo za EU, ali bilo bi bolje da ne udjemo. A u vezi clanstva u NATO? Mi smo protiv ulaska u NATO, i vojno smo neutralni, a kupujemo vojnu tehniku samo od Rusa, i potpisujemo razne sporazume sa NATO-om iza ledja gradjana. A Kosovo? Kosovo je sastavni deo Srbije, ali potpisujemo sve sto nam EU postavi na sto................

Levi lakat

pre 7 godina

Ko kaze da doticni nije Vucicev covek?Kako ste sigurni? Sve je ovo jedna igrica..
(miki..., 26. decembar 2016 10:19)
a ti kažeš da jeste?!
slabo igraš igricu!

pa ono

pre 7 godina

mislim da ovde preovladjujuci stav,da je greska da se kandiduju Jeremic i Jankovic pogresan.Jer upravo je to jedini nacin da se spreci pobeda Vucica ili koga god u prvom krugu.Ovako ce jedan uzeti glasove obrazovanog i levog centra,a to je Jankovic,dok Jeremic zbog svog delovanja ima sansu da uzme i solidan procenat glasova nacionalne struje.A u drugom krugu ce podrzati onog koji bude imao vise glasova,i to je to..Znaci najbitnije je spreciti pobedu SNS u prvom krugu,posle je sve moguce,naravno ukoliko ne bude izdaja u redovima opozicije kao za vreme Milosevica.Sto se tice programa i generalne politike,ona je kod svih ista,i nazalost nijednoj narod nije na prvom mestu.Pitanje je samo kulture i pristojnosti,i ove hardcore demagogije od koje se normalnim ljudima povraca.
Pozdrav

Objavite komentar da nisam kucao dzabe

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova... 
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09) 

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji. 

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića! 

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene! 

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti! 

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!
(Ursa Minor, 26. decembar 2016 12:25)
Licno sam skeptican za tih 30-35 %,meni posle visegodisnjeg "botovanja" nema nade da 20-tak pregura..

Strelac

pre 7 godina

"Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.
(Dalibor, 26. decembar 2016 14:13)"

Eto, sad si priznao sta neces. Hajde onda daj glas Jankovicu da postoji bar deo vlasti koji je ne iritira svojim izjavama (on to dosad nije radio, za razliku od Nikolica) pa cemo onda videti kako da se menjamo.

покушај објективне анализе

pre 7 godina

Мислим да ово није најрадоснија вест за свакога ко је против актуелне власти, у шта убрајам и себе. Зашто? Па сада ће се опозиција поделити на 2 дела, једно умерено лево, што би био Јанковић и једно умерено десно крило, на чијем ће челу готово извесно бити Вук Јеремић.

Ближи сам Јеремићу као кандидату. Далеко од тога да је савршен, али је вероватно најбољи спој образованог, дипломатски повезаног и не-толико-компромитованог кандидата. Јанковић је изузетно обављао свој посао, али он је човек техничар а не политичар. Технократе тог типа више ни на Западу у овим чудним временима не могу ништа да ураде, а камоли у Србији, где један Шешељ по правилу увек осваја више од било које технократске опције (рани Г17, Доста је било итд). Притом, мислим да Јанковић нема харизму да приволи било ког Србина који живи ван Круга двојке и Дунавске у НС. Јеремић, са друге стране, има ту шансу. Волео бих да видим координисану акцију ове двојице, али ето, тако је испало.

Нажалост, мислим да ће Вучић сада мирне душе моћи и Николића да подржи и ето нама тог неспособњаковића још 5 година на челу државе. након чега ће толико да дигне нос, да ће сврставати себе у вечни пантеон српства, иако му је једино достигнуће што је на једвите јаде победио у народу већ омраженог Тадића 2012.

Lorber

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.
(Historia Magistrea Vitae Est, 26. decembar 2016 13:03)

Potpuno je netačno da ciljaju isto biračko telo, naprotiv!

Vuk Jeremić cilja deo SNS-ovaca koji sebe vide kao "nacionalno osvešćene" i intelektualno superiornije od prosečnog SNS-ovca. Celu svoju karijeru je gradio na podilaženju i dodvoravanju baš takvima (setimo se samo onog njegovog turbosrbovanja po Njujorku), kojima su Vučić, a naročito ekipica kojom se Vučić okružio (kao na primer, jedan Đuka, Gašić, Babić, Martinović ili Rističević, da ne nabrajam dalje, ima ih toliko!) ipak suviše sirovi i primitivni (a Šešelj tužan klovn čiej je vreme prošlo) jer sebe vide kao nekakvu gospodu i "nacionalno orijentisanu" elitu.

Ali naravno, u nedostatku boljeg svi listom podržavaju Vučića i ne bi ni u ludilu glasali za nekoga kao Janković. Tako da bi Jeremić odvukao deo glasova od SNS-ovog kandidata, ali svakako ne od Jankovića. Zato sam vrlo sklon da verujem onim teorijama da je Jeremić u stvari radi za Vučića i da je Vučićev trojanac, samo zasad to krije da bi održao nekakav privid Vučićevog protivnika i pokupio koji glas i na toj strani!

Kvaliteti ili pragmatizam

pre 7 godina

Sve navedeno za Jankovića stoji ali problem je u tome što je on ljudima van kruga dvojke potpuno nepoznat. A u onim delovima Srbije gde nisu čuli za njega, Pink i Informer će da odrade posao...

Perun

pre 7 godina

Ukoliko se kandiduju i Jankovic i Jeremic onda je to vise nego li neozbiljno,i dokaz da kod opozicije ne postoji nikakva strategija da se porazi SNS-ov kandidat vec borba licnih sujeta.Ukoliko zaista bude tako,onda Vucic moze da odahne,ne raspise i paramentarne izbore i komotno da podrsku Nikolicu.

Dalibor

pre 7 godina

Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.

Cane onaj Lepi

pre 7 godina

Да се разумемо, за ове на власти сигурно нећу гласати.
Е сад за Јанковића нисам баш сигуран док непружи неке гаранције, сви лепо и слатко причају а ми све дубље и дубље и нико до сада није одговарао.
Најбоље се живи на дневнику већ 25 година.
Да ли ко има снаге и енергије а богами и м... да ово промени???
Видећемо а и за таквог би радо гласао.
Поздрав

zrenjaninac

pre 7 godina

Ja glasam samo za kandidata koji bude za punu autonomiju Vojvodine. Prevario sam se i sa Kostunicom i sa Tadice, ali vise necu. Samo za Vojvodjanina!!!

žuti karton

pre 7 godina

Najzad jedan kandidat koji se do sada nije kompromitovao. Dobro i časno radi svoj posao. Mislim da je pogrešno razmišljanje da je Jeremić bolji kandidat jer je obrazovan, ima iskustva u politici i slično, u pravcu razmišljanja - ko će više oduzeti glasova SNS-u.
Treba da postoji neki kandidat koji je čist, nekompromitovan (a Jeremić Vuk to nije), pa makar OVAJ put i izgubio. Dosta je kalkulisanja. Nekoliko puta je DS pobeđivao na kalkulisanje - ako ne glasate za nas pobediće gori od nas - i na kraju je ljudima dojadila takva ucena.
Sada se konačno pojavio neki kandidat iza koga ne stoje kalkulacije i ucene i treba ga podržati.
Niko nije večan pa ni SNS.

Marko

pre 7 godina

Ljudi SNS ce preko medija i zatucanih ljudi pobediti..mnogo ih je ...Ima odbore u svakom selu..A kog ima Jankovic..tako se dobijaju izbori na silu..

vek

pre 7 godina

Onda nemamo šanse..mora biti kandidat opozicije... ovako radi za vučića, odvuce nekoliko procenata ,skinuti opoziciji i produžiti vladavinu haosa...

Bgd

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/

Neko moje mišljenje

pre 7 godina

Što se tiče obrazovanja, iskustva, ugleda i kvalifikacija, Vuk Jeremić je daleko ispred. Problem je što će opet opozicija imati više kandidata i samim tim nikakve šanse. Kako sada stoje stvari, prvi krug će izgledati ovako: 1- Nikolić, 2- Šešelj, 3- Ili Dačić ili Jeremić, 4- Dačić/Jeremić, 5- Saša Janković. Opoziciji treba jak kandidat koji može da pobedi Šešelja jer u drugom krugu se glasa protiv. Janković van malih internet krugova nije poznat, Jeremić bi mogao ali dok se oni (opozicija) dogovore, proćiće voz.

Marko

pre 7 godina

Drag mi je jer je često na TV kritovao vlast, a još mi je draži što očigledno nervira Vučića. Ipak, ne verujem mu više nego drugim kandidatima, ne vidim da se bavio poslom za koji prima platu, a u državnoj službi je od '97. Više verujem Bošku. A najviše bih voleo da se opozicija ujedini i nađe jednog čestitog kandidata za koga se može glasati bez zapušenog nosa. I ne sviđa mi se razmišljanje "bolje i crni đavo nego favorit mog komšije". Ako bi izbor bio tako loš, onda bolje komšijin favorit.

Dr. Evil

pre 7 godina

Lično bih voleo da Saša Janković bude predsednik Srbije, ali mislim da su mu šanse dosta manje nego Jeremiću. Glas ću dati ovom drugom, da se slučajno ne desi da pored njih dvojice u drugi krug ode Šešelj...

beogradjanin

pre 7 godina

Ja čekam Jeremića da se kandiduje,on ima kakve-takve šanse. G. Janković nema šanse da udje u drugi krug! Srbija je ovo, a ne krug dvojke.

Branislav

pre 7 godina

Ovo je velika greška. Ispada da se poslednjih 5 godina nalazio u kampanji. SNS mašina će ga pojesti. Sa nezavisne na političku funkciju ruši kredibilitet prve. I eto nama opet Tome. Pljuc.

Milan

pre 7 godina

Evo ja kao neko kome se svidja veliki deo onoga sto radi & govori premijer mogu da kazem sledece:
Sve ovo sto je Jankovic kao neki buduci kandidat rekao je tacno i ok i sve je super. Kao neko ko podrzava Vucica mogu da kazem da bi ja i glasao za g. Jankovica. Ali postoji samo jedan krucijalni problem.
A to je da svi oni lepo i tacno pricaju pred izbore ali kad zasednu u meku fotelju pocinju da rade suprotno od onoga sto su pricali!Znam da je takva situacija i s g. Jankovicem i svima ovde u nasoj zemlji &okruzenju.
P. S. Ne! Necu glasati za Tomu i zenu mu Dragicu!

Felix Krull

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.
(sasvimh, 26. decembar 2016 10:19)

Janković bi trebao predstavljarti sve ono što ti nisi. Nikakve razlike između ljudi poput tebe i SNS-jastrebova nema, ponajmanje u moći samostalnog razmišlajnja. Ne mogu mu dati glas, jer ćeš mu ga dati ti, a ja s totalitarnim načinom rezonovanja, 'ili si sa mnom ili protiv mene', ne mogu u isto kolo. Isključivost je put ka propasti, što će ni kriv ni dužan, samo zbog ljudi poput tebe, iskusiti i sam Janković. Srećom, to će biti politička propast, a ne lična, jer on vredi više od toga.

Realista

pre 7 godina

Moj izbor je Danijela Sremac, koja će u prvom krugu dobiti preko 70% glasova. Saša je odličan kandidat, ali će samo Danijeli odneti nekoliko procvenata. Zato treba da odustane od kandidature i da podrži Danijelu.

maksimilijan

pre 7 godina

Еее, сада ће да буде интересантно. Почиње журка. Да видимо како ће калиф да реагује.

Bgd

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/

Filip

pre 7 godina

Gle kako botovi vec lupaju minuse. Mirne duse cu da glasam za Jankovica, mada verujem da ce industrija sendvica ozbiljno da se upregne u narednih par meseci.

NemanjaBB

pre 7 godina

Gledajte sada negodovanja ovih sa vlasti..iz dana u dan.
Sad moze postojati problem ukoliko se kandiduje i Vuk Jeremic, da se ne razdele previse glasovi opozicije. Ja sam za to da jedan od njih dvojice bude predsednik, a da Radulovic bude premijer.

hiavata

pre 7 godina

Ovi sto su suzdrzani ako ne glasaju neka cute i da se vise nikad ne pozale na situaciju u zemlji. Sad je prilika da pokusamo da napravimo makar neke promene.

zrenjaninac

pre 7 godina

Ja glasam samo za kandidata koji bude za punu autonomiju Vojvodine. Prevario sam se i sa Kostunicom i sa Tadice, ali vise necu. Samo za Vojvodjanina!!!

sn

pre 7 godina

sada ce veliki vodja da odrzi tri,cetiri vanredne konferencije za zutu stampu i da se nahvali koliko bolje zivi nego pre pet goduna,dok je bio opzicija,ali da je to zasluzeno,jer uglavnom radi 25 sati dnevno,ponekad i vise,da non-stop uci ekonomiju i da to sve sprovodi u praksi ,i bez obzira sta narod govorio i Srbija ce jednog dana ziveti bolje,samo da se on jos malo pouci i ispraksuje....

vek

pre 7 godina

Onda nemamo šanse..mora biti kandidat opozicije... ovako radi za vučića, odvuce nekoliko procenata ,skinuti opoziciji i produžiti vladavinu haosa...

unutrasnjost

pre 7 godina

ko kaze da samo krug dvojke glasa za g. Jankovica?
On je do sada bio zastitnik SVIH gradjana Srbije, tako da glas moje porodice (iako van Beograda) ide upravo njemu!

Branislav

pre 7 godina

Ovo je velika greška. Ispada da se poslednjih 5 godina nalazio u kampanji. SNS mašina će ga pojesti. Sa nezavisne na političku funkciju ruši kredibilitet prve. I eto nama opet Tome. Pljuc.

vladebb

pre 7 godina

Ja glasam za Sasu, i garantujem bar jos 10 glasova za njega cu obezbediti. Ponosan bih bio kada bi on postao predsednik jer bi se nada vratila za nas koji smo van Srbije da ce ipak biti bolje.

nexus

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće.
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19)
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MILOS SA ZVEZDARE, 26. decembar 2016 13:18)

I jedan iz moje. Zivim sam :)

Zemun

pre 7 godina

Nisam ovako LEPU VEST vezano za politiku u Srbiji , procitao dugo dugo , nekih 4 godine.
Siguran sam da ce pobediti , ne znam ni sam zasto sam toliko siguran , verovatno iz zelje da se resimo trenutnog mulja,dna gde su nas ovi poslednji doveli(a i oni prethodni).
Doci cu na dan glasanja iz inostranstva (nemam bas poverenje u ambasadu )
koliko god to kostalo...

покушај објективне анализе

pre 7 godina

Мислим да ово није најрадоснија вест за свакога ко је против актуелне власти, у шта убрајам и себе. Зашто? Па сада ће се опозиција поделити на 2 дела, једно умерено лево, што би био Јанковић и једно умерено десно крило, на чијем ће челу готово извесно бити Вук Јеремић.

Ближи сам Јеремићу као кандидату. Далеко од тога да је савршен, али је вероватно најбољи спој образованог, дипломатски повезаног и не-толико-компромитованог кандидата. Јанковић је изузетно обављао свој посао, али он је човек техничар а не политичар. Технократе тог типа више ни на Западу у овим чудним временима не могу ништа да ураде, а камоли у Србији, где један Шешељ по правилу увек осваја више од било које технократске опције (рани Г17, Доста је било итд). Притом, мислим да Јанковић нема харизму да приволи било ког Србина који живи ван Круга двојке и Дунавске у НС. Јеремић, са друге стране, има ту шансу. Волео бих да видим координисану акцију ове двојице, али ето, тако је испало.

Нажалост, мислим да ће Вучић сада мирне душе моћи и Николића да подржи и ето нама тог неспособњаковића још 5 година на челу државе. након чега ће толико да дигне нос, да ће сврставати себе у вечни пантеон српства, иако му је једино достигнуће што је на једвите јаде победио у народу већ омраженог Тадића 2012.

Strelac

pre 7 godina

"Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.
(Dalibor, 26. decembar 2016 14:13)"

Eto, sad si priznao sta neces. Hajde onda daj glas Jankovicu da postoji bar deo vlasti koji je ne iritira svojim izjavama (on to dosad nije radio, za razliku od Nikolica) pa cemo onda videti kako da se menjamo.

Saletov imenjak

pre 7 godina

Rekao bih da prvi put u zivotu (imam 32 godine) imam za koga da glasam na predsednickim izborima..Eventualno je Tadic bio nada, ali na kratko.. Nova nada je Jankovic.. Neko ce reci da ta funkcija nije vazna, ali za pocetak demontiranja ovakve drzave i sistema vrednosti, mozda je i najvaznija. Ovo ce da bude zanimljiv test za drustvo.. Koliko glasova u njemu moze da osvoji pristojan, obrazovan covek, bez repova proslosti iza sebe.

Perun

pre 7 godina

Ukoliko se kandiduju i Jankovic i Jeremic onda je to vise nego li neozbiljno,i dokaz da kod opozicije ne postoji nikakva strategija da se porazi SNS-ov kandidat vec borba licnih sujeta.Ukoliko zaista bude tako,onda Vucic moze da odahne,ne raspise i paramentarne izbore i komotno da podrsku Nikolicu.

MILOS SA ZVEZDARE

pre 7 godina

Hvala g-dine Jankoviću. Tri glasa iz moje kuće. 
(Konačno pravi, 26. decembar 2016 10:19) 
i dva iz moje!
(Levi lakat, 26. decembar 2016 12:56)

jos cetiri iz moje kuce.

beogradjanin

pre 7 godina

Ja čekam Jeremića da se kandiduje,on ima kakve-takve šanse. G. Janković nema šanse da udje u drugi krug! Srbija je ovo, a ne krug dvojke.

Ursa Minor

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova...
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09)

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji.

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića!

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene!

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti!

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!

Kalča

pre 7 godina

Očajno je što nema više kandidata poput Saše Jankovića pa da imamo sreću, kakvu nikada do sada nismo imali, da među dobrima glasamo za najboljeg. Ovako - glas za Sašu Jankovića je glas za to da u budućnosti imamo poštene, kvalifikovane, nekorumpirane kandidate. To je glas za odbacivanje četvrtvekovne smrtonosne ideologije. Ideologije u kojoj su esenesovci (neošešeljevci) logična konsekvenca. Ideologije u kojoj esenesovci imaju istorijsku privilegiju - da zakucaju poslednji ekser u mrtvački kovčeg države čiji je narod na prvim višestranačkim izborima načinio katastrofalnu grešku, glasajući za rat, zločine, kriminal, otimanje i krađu ("privatizaciju") narodne imovine, partijsku torturu, vladavinu najgorih... Seća li se još ko Ivana Đurića? Ovakve prilike, kao ova sadašnja, su vrlo retke. Budimo ozbiljni i odgovorni - povedimo računa o tome da neko kroz četvrt veka ne postavi pitanje: Seća li se još ko Saše Jankovića?

Pre četvrt veka su na crti bili Ivan Đurić i Slobodan Milošević. Jesmo li zaboravili da su na crti na izborima za poslanike 1991. u Rakovici bili Borislav Pekić i Vojislav Šešelj? Izgubio je Pekić, koga danas svojataju neošešeljevci, dižući mu spomenik u sred Beograda. Jesmo li naučili nešto vrlo važno iz ovakvih i sličnih morbidnih činjenica?

Iridenta

pre 7 godina

Mudar čin! Sad će on okupiti opoziciju, a ne da oni delegiraju njega. Izuzetno pametno. Dok se ta grupa sujetnih politikanata dogovori, kumovi odoše u drugi krug. Sada- hoćete ili nećete. Nema više ni kalkulisanja sa Jeremićem, Čeda i ostali vučićevci sada mogu da se ne priključe, a ne mogu da miniraju! Dobro je kad se vidi da neko ko želi da nas vodi zna taktički da razmišlja, zna da povede...

Bojan

pre 7 godina

Sasa, postani predsednik a onda donesi zakon o poreklu imovine za sve politicare i tajkune, u periodu od 1990g pa naovamo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (NapredReforme, 26. decembar 2016 09:49)

Ne precenjujte ovlašćenja predsednika države.

Ono što on može je simboličko..a nema veće simbolike od pravne države. Da bude kritičar, predsednik može biti itekako glasan kritičar koji ima najviši legitimitet.
De fakto ovlašćenja nema..

Samo Kazem

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Druže pročitaj ustav prvo i vidi koje su nadležnosti predsednika. Druga stvar, kakve veze imaju politički stavovi? Evo uzmi na primer tvog kandidata A.Vučića.. Dok je bio radikal pričao je protiv NATO I EU a sad evrofanatik.. Kaze ukinuce pretplate, nece smanjiti penzije i sta se desilo??
Saša Janković je spas za malo zdravog razuma sto je ostao u ljudima.. Dovoljno

crni domino

pre 7 godina

Konacno da izaberemo skolovanog, mudrog, lepo vaspitanog i kulturnog predsednika Koga ce svi uvazavati jer je nestranacka lixcnost. Dosta smo se stideli, sramili i nabijali kese na glavu kada Tomislav iz Bajcetine predstavlja naciju ili se obraca naciji...

Milan

pre 7 godina

Evo ja kao neko kome se svidja veliki deo onoga sto radi & govori premijer mogu da kazem sledece:
Sve ovo sto je Jankovic kao neki buduci kandidat rekao je tacno i ok i sve je super. Kao neko ko podrzava Vucica mogu da kazem da bi ja i glasao za g. Jankovica. Ali postoji samo jedan krucijalni problem.
A to je da svi oni lepo i tacno pricaju pred izbore ali kad zasednu u meku fotelju pocinju da rade suprotno od onoga sto su pricali!Znam da je takva situacija i s g. Jankovicem i svima ovde u nasoj zemlji &okruzenju.
P. S. Ne! Necu glasati za Tomu i zenu mu Dragicu!

novosadjanka

pre 7 godina

Imate nas glas gospodine Jankovicu!Sve sto ste do sada uradili i rekli je bas onako kako treba.Kompetentno i kulturno!Dosta nam je naprednjackog prostakluka,neukosti i lazi.

insane

pre 7 godina

iskreno se nadam da ce pristojna, gradjanska srbija, koju pamtim iz protesta 90-ih i kojoj sam tada kao student setnjom davao podrsku (iako nisam gradanin srbije), masovno izaci na izbore i dati podrsku ovom gospodinu. svi smo svjedoci kako je na balkanu sve uvezano i kako se nacionalizam, ksenofobija i nekultura uzajamno hrane na ovim prostorima. izborom gospodina jankovica za predsjednika srbije, poceli bi da duvaju neki novi vjetrovi, sto bi pozitivno uticalo ne samo na srbiju, vec i na cio region.

Šule

pre 7 godina

Greska. Nije poznat van Beograda, i nece uci u drugi krug nazalost. Bolje da se sa Vukom dogovorio da Vuk ide na predsednicke, a Jankovic za gradonacelnika. Ovako ce Seselj proci u drugi krug :/
(Bgd, 26. decembar 2016 10:00)

Nek prođe. Ja ni za kakvog Jermića neću da glasam jer ne zaboravljam ništa a ne kao neki. SNS ga podmeđe kao nekog kvazikandidata ali neće im uspeti. Ako je ovaj narod lud toliko i hoće Šešelja u drugom krugu onda ništa bolje i ne zaslužuje. Glasam za poštenog i normalnog kandidata pa makar imao i samo moj jedan glas i tačka.

Cane onaj Lepi

pre 7 godina

Да се разумемо, за ове на власти сигурно нећу гласати.
Е сад за Јанковића нисам баш сигуран док непружи неке гаранције, сви лепо и слатко причају а ми све дубље и дубље и нико до сада није одговарао.
Најбоље се живи на дневнику већ 25 година.
Да ли ко има снаге и енергије а богами и м... да ово промени???
Видећемо а и за таквог би радо гласао.
Поздрав

Kvaliteti ili pragmatizam

pre 7 godina

Sve navedeno za Jankovića stoji ali problem je u tome što je on ljudima van kruga dvojke potpuno nepoznat. A u onim delovima Srbije gde nisu čuli za njega, Pink i Informer će da odrade posao...

Dalibor

pre 7 godina

Ljudi,nece nam biti bolje ni sa Jankovicem,ni sa Kurtom ni Murtom dok mi sami sebe ne promenimo,ali da napomenem da me ova vlast od svih najvise iritira svojim izjavama i uverenjima,a posebno se istice u tome vodja.

pa ono

pre 7 godina

mislim da ovde preovladjujuci stav,da je greska da se kandiduju Jeremic i Jankovic pogresan.Jer upravo je to jedini nacin da se spreci pobeda Vucica ili koga god u prvom krugu.Ovako ce jedan uzeti glasove obrazovanog i levog centra,a to je Jankovic,dok Jeremic zbog svog delovanja ima sansu da uzme i solidan procenat glasova nacionalne struje.A u drugom krugu ce podrzati onog koji bude imao vise glasova,i to je to..Znaci najbitnije je spreciti pobedu SNS u prvom krugu,posle je sve moguce,naravno ukoliko ne bude izdaja u redovima opozicije kao za vreme Milosevica.Sto se tice programa i generalne politike,ona je kod svih ista,i nazalost nijednoj narod nije na prvom mestu.Pitanje je samo kulture i pristojnosti,i ove hardcore demagogije od koje se normalnim ljudima povraca.
Pozdrav

Hanibal

pre 7 godina

Svaka cast, ima moj glas, normalan covek, obrazovan, ima znanje, za razliku od mnogih sumnjivog znanja i skola i sa iskustvom politicar ceo zivot, ovaj covek je radio ceo svoj zivot van politike, to su ljudi koji treba da se ukljuce u aktivan zivot Srbije, jer od ovih sto im je zanimanje politicar ceo zivot nemamo hleba vec 16 godina.

Neko moje mišljenje

pre 7 godina

Što se tiče obrazovanja, iskustva, ugleda i kvalifikacija, Vuk Jeremić je daleko ispred. Problem je što će opet opozicija imati više kandidata i samim tim nikakve šanse. Kako sada stoje stvari, prvi krug će izgledati ovako: 1- Nikolić, 2- Šešelj, 3- Ili Dačić ili Jeremić, 4- Dačić/Jeremić, 5- Saša Janković. Opoziciji treba jak kandidat koji može da pobedi Šešelja jer u drugom krugu se glasa protiv. Janković van malih internet krugova nije poznat, Jeremić bi mogao ali dok se oni (opozicija) dogovore, proćiće voz.

Lorber

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.
(Historia Magistrea Vitae Est, 26. decembar 2016 13:03)

Potpuno je netačno da ciljaju isto biračko telo, naprotiv!

Vuk Jeremić cilja deo SNS-ovaca koji sebe vide kao "nacionalno osvešćene" i intelektualno superiornije od prosečnog SNS-ovca. Celu svoju karijeru je gradio na podilaženju i dodvoravanju baš takvima (setimo se samo onog njegovog turbosrbovanja po Njujorku), kojima su Vučić, a naročito ekipica kojom se Vučić okružio (kao na primer, jedan Đuka, Gašić, Babić, Martinović ili Rističević, da ne nabrajam dalje, ima ih toliko!) ipak suviše sirovi i primitivni (a Šešelj tužan klovn čiej je vreme prošlo) jer sebe vide kao nekakvu gospodu i "nacionalno orijentisanu" elitu.

Ali naravno, u nedostatku boljeg svi listom podržavaju Vučića i ne bi ni u ludilu glasali za nekoga kao Janković. Tako da bi Jeremić odvukao deo glasova od SNS-ovog kandidata, ali svakako ne od Jankovića. Zato sam vrlo sklon da verujem onim teorijama da je Jeremić u stvari radi za Vučića i da je Vučićev trojanac, samo zasad to krije da bi održao nekakav privid Vučićevog protivnika i pokupio koji glas i na toj strani!

Dr. Evil

pre 7 godina

Lično bih voleo da Saša Janković bude predsednik Srbije, ali mislim da su mu šanse dosta manje nego Jeremiću. Glas ću dati ovom drugom, da se slučajno ne desi da pored njih dvojice u drugi krug ode Šešelj...

onako

pre 7 godina

"Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)"

Posao zaštitnika građana je da ne iznosi svoje političke stavove. Vlast ga stalno kritikuje da to radi, a ti si odlično primetio da nije tako - svaka čast za pohvalu!

Čivava

pre 7 godina

@ Neko moje mišljenje

Ma kakav crni Šešelj, kakav crni Dačić... Oni su završili sa građanima Srbije, iole normalnim ; za njih dvojicu, za Šešelja pogotovu, može da glasa samo šačica - zaostala iz '90 -etih.
Vuk Jeremić je, takođe loš izbor jer je puki karijerista ; njemu je svejedno da li će biti u UN, OEBS- u, SB ili predsednik Srbije - važno je da je "na funkiji".
Jedini pravi čovek za mesto predsednika Srbije je Sapa Janković !
Puna podrška Saši Jankoviću.

Woody

pre 7 godina

Za pocetak, jel moze neko da mi da jedan, ne vise, jedan konkretan politicki stav ovog kandidata po bilo kom pitanju. Jedan, ne mora vise.
(DL, 26. decembar 2016 12:14)

Bote, ovim si potvrdio da Sasin dosadasnji rad nema veze sa politikom. Tvoj vodja je tvrdio da Sasa zloupotrebljava funkciju u politicke svrhe. Raskrinkao si vodju, za tebe nema sokic i sendvic.

uskok

pre 7 godina

I ja, i ćaća, mater, žena, malodobna djeca, kumovi, tazbina,SVI ćemo glasati za gdina Jankovića!
Do sada, bez mrlje pri obavljanju svoje funkcije, bez ''lapsusa'', glupih izjava, insinuacija...dovoljna kvalifikacija za predsednika neke zemlje!

darko

pre 7 godina

podrska za kulturnu,obrazovanu,prosperitetnu,nenasilnu,razumnu,drustveno odgovornu,hrabru,stalozenu osobu...podrska i iz moje kuce za Sašu Jankovica i za Sašu Radulovica

sasvimh

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.

petar

pre 7 godina

Bravo Saša, vraćate nam veru da ima nade za Srbiju da izadje iz ovog SNS blata. Naoružajte se strpljenjem, sad kreće medijski linč. Ceo deo misleće Srbije je uz vas.3

Objavite komentar da nisam kucao dzabe

pre 7 godina

Toliki komentari podrske a na kraju ce Jankovic da zavrsi sa 5-6% glasova... 
(Weekend_Warrior, 26. decembar 2016 11:09) 

Ne, dobiće mnogo više od 5-6%, ali nažalost, ne i dovoljno za pobedu. Ja mu prognoziram nekih 30, najviše 35%, što je otprilike procenat pismenih i mislećih ljudi u Srbiji. 

Ostalima je odavno iscureo mozak na uši i celu pamet crpu iz jedne ružičaste televizije i smeća što se prodaje na trafici, ali nisu novine. Odatle će sad na račun Jankovića krenuti lavina najodvratnijih pomija, najprizemnijih uvreda i najdebilnijih izmišljotina od kojih se normalnom čoveku može samo povraćati i pobuditi kod njega inat da baš zato glasa za Jankovića! 

Ali jedini problem je u tome što je takvih u Srbiji, kao što rekoh, 30, maksimum 35%, tako da Janković nema šanse i zato mu se unapred divim što uopšte pokušava i izlaže sebe medijskom linču ulizičkih medija, gde ga neće nimalo štedeti, narotiv! Divim mu se, između ostalog i zato što cenim ovakve donkihotovske tipove koji se ne ustežu da biju bitke za koje znaju da su unapred izgubljene! 

A onih 60-65% decerebriranih ovaca i botova, neka mirno spavaju. Ni ovaj put Srbija neće dobiti normalnog, pismenog i pametnog čoveka za predsednika, nego tačno onakvog kakav njima odgovara i kakvog zaslužuju! Iz prostog razloga što su oni većina, uvek će biti većina i to se nikad neće promeniti! 

Ali, uprkos tome, ja izlazim i glasam! Da barem pokažem da postojim i da sam u onih 30-35%!
(Ursa Minor, 26. decembar 2016 12:25)
Licno sam skeptican za tih 30-35 %,meni posle visegodisnjeg "botovanja" nema nade da 20-tak pregura..

Gari

pre 7 godina

Imas moj glas Jankovicu, ne interesuje me ko ce kako glasati u mojoj porodici, meni licno je vazno da postoji kandidat koji se bori za Ustav Srbije koji ovi trenutni srozavaju zajedno sa samom drzavom.

Idemooo

pre 7 godina

Lupajte minuse botovi. Postaćete tehnološki višak. Ovo je obećanje. Ja iz svoje zemlje neću bežati. Učili su me da je moj rad može učiniti boljom za sve. Jesu li vas učili išta?

pozz iz RH

pre 7 godina

Čitajući članak zaključujem da ovaj gospodin ima suvremene stavove i pravilan način razmišljanja...treba nam više ovakvih ljudi na vlasti, a ne kao Nikolić ili Kolinda :( podrška građanima Srbije da dobiju pravog predsjednika, jer ako bude dobro susjedu biti će i nama

Marko

pre 7 godina

Drag mi je jer je često na TV kritovao vlast, a još mi je draži što očigledno nervira Vučića. Ipak, ne verujem mu više nego drugim kandidatima, ne vidim da se bavio poslom za koji prima platu, a u državnoj službi je od '97. Više verujem Bošku. A najviše bih voleo da se opozicija ujedini i nađe jednog čestitog kandidata za koga se može glasati bez zapušenog nosa. I ne sviđa mi se razmišljanje "bolje i crni đavo nego favorit mog komšije". Ako bi izbor bio tako loš, onda bolje komšijin favorit.

svetlana

pre 7 godina

bravo. prva cu glasati za tebe mada ne izlazim na izbore. zelim ti svu srecu ovog sveta. jos nikada nisam cula ni jednog obicnog gradjanina da se zali na tebe. srecno.

Realista

pre 7 godina

Moj izbor je Danijela Sremac, koja će u prvom krugu dobiti preko 70% glasova. Saša je odličan kandidat, ali će samo Danijeli odneti nekoliko procvenata. Zato treba da odustane od kandidature i da podrži Danijelu.

aleksander

pre 7 godina

Neka je Don Kihot , neka je poslednji Mohikanac, ali sada Srbija može da bira. U pravu su svi koji kažu da su mu male šanse u ovoj nepismenih Srbiji! Ali koliko god bili nepismeni nismo još izgubili dušu, nismo još prestali da osećamo, zato ima šanse, ako ni zbog čega drugog izabraće ga srpski inat. Mnogo smo se zainatili!

Diktat

pre 7 godina

Iako smo videli mnogo šarenih laža do sada , prevara i obmana moramo i dalje da verujemo da nismo najgora rupa u Evropi u svakom pogledu.Lično verujem ovom čoveku , ne više od prethodnih koji su me dubogo razočarali , jer verujem da ipak nismo najgori u svemu.

Levi lakat

pre 7 godina

Ko kaze da doticni nije Vucicev covek?Kako ste sigurni? Sve je ovo jedna igrica..
(miki..., 26. decembar 2016 10:19)
a ti kažeš da jeste?!
slabo igraš igricu!

Felix Krull

pre 7 godina

Moj glas imas kao i svakog iole razmisljajuces coveka koji zeli da ova drzava funkcionise po zakonu. Ovaj komentar pisem sam, ne po direktivi i svako talav ce vam sigurno dati glas, a ovi ostali... padaju kao kula od karata.
(sasvimh, 26. decembar 2016 10:19)

Janković bi trebao predstavljarti sve ono što ti nisi. Nikakve razlike između ljudi poput tebe i SNS-jastrebova nema, ponajmanje u moći samostalnog razmišlajnja. Ne mogu mu dati glas, jer ćeš mu ga dati ti, a ja s totalitarnim načinom rezonovanja, 'ili si sa mnom ili protiv mene', ne mogu u isto kolo. Isključivost je put ka propasti, što će ni kriv ni dužan, samo zbog ljudi poput tebe, iskusiti i sam Janković. Srećom, to će biti politička propast, a ne lična, jer on vredi više od toga.

diktator

pre 7 godina

...
Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?
...
(Bubuleja, 26. decembar 2016 13:12)

Koji je stav svih politicara do sada u vezi EU? Mi smo za EU, ali bilo bi bolje da ne udjemo. A u vezi clanstva u NATO? Mi smo protiv ulaska u NATO, i vojno smo neutralni, a kupujemo vojnu tehniku samo od Rusa, i potpisujemo razne sporazume sa NATO-om iza ledja gradjana. A Kosovo? Kosovo je sastavni deo Srbije, ali potpisujemo sve sto nam EU postavi na sto................

Bato

pre 7 godina

Covek se sam kandidovao!Bez ikakve podrske ostalih!Umislio da samo on moze da bude predsednik a ostali da su ispod njega!Ko visoko leti nisko pada a on je previse sebe precenio!Licemer!!!

Marko

pre 7 godina

Ljudi SNS ce preko medija i zatucanih ljudi pobediti..mnogo ih je ...Ima odbore u svakom selu..A kog ima Jankovic..tako se dobijaju izbori na silu..

žuti karton

pre 7 godina

Najzad jedan kandidat koji se do sada nije kompromitovao. Dobro i časno radi svoj posao. Mislim da je pogrešno razmišljanje da je Jeremić bolji kandidat jer je obrazovan, ima iskustva u politici i slično, u pravcu razmišljanja - ko će više oduzeti glasova SNS-u.
Treba da postoji neki kandidat koji je čist, nekompromitovan (a Jeremić Vuk to nije), pa makar OVAJ put i izgubio. Dosta je kalkulisanja. Nekoliko puta je DS pobeđivao na kalkulisanje - ako ne glasate za nas pobediće gori od nas - i na kraju je ljudima dojadila takva ucena.
Sada se konačno pojavio neki kandidat iza koga ne stoje kalkulacije i ucene i treba ga podržati.
Niko nije večan pa ni SNS.

mozaks

pre 7 godina

sve one price i komentari o njegovom ,,ne ,,ucestvovanju u izboru za predsednika sam citao pazljivo.ostavljao mi utisak veoma ozbiljne osobe i smatrao sam da takva osoba bi mnogo viae doprinela gradjanima na takvoj ili nekoj slicnoj funkciji,ili u policiji pravdi..sve osim kao predsednik.medjutim pokazao se kao zaista vest manipulator u govoru i moje licno misljenje se posle ovoga njegovog istupa izmenilo za 100% jer do juce je pricao sve u korist gradjana,osporavao napade vlasti da misli samo na vlast i funckciju ali je svojim priznanjem da ce se ipak kandidovati pogazio svoju rec.bolje da je odmah priznao i rekao..da verovatno hocu se kandidovati..
zato licno mu vise nista ne verujem jer je izuzetno vest manipulator na recima..

Branko

pre 7 godina

Jankovic je politicki potpuno nepoznata licnost. Niko ne zna kakvi su njegovo politicki stavovi sto je veoma bitno za predsednika jedne drzave. Sem toga on nema harizmu koja je ipak potrebna da bi se privukli glasaci. A sto se tice one peticije "gradjanske Srbije" kojom predlazu Jankovica za predsednika, proslo je ono vreme DOS-a kada je Gradjanski savez sa 2% podrske gradjana Srbije vladao kao da je imao vise od 50% podrske. To se vise nikad nece ponoviti. Treba pronaci kandidata koji ce imati realne sanse i meni pada na pamet jedan covek koji bi imao veoma velike sanse da pobedi (a to nije Jeremic) ali on se ne oglasava mada ima jos vremena. Videcemo. Kada bi se taj kandidovao imao bi zaista velike sanse da pobedi.

Bubuleja

pre 7 godina

Za pocetak, kada sam video "pismo podrske" i potpisnike, iz mesta mi je bilo jasno da se nastavlja "bezalternativni" put u ... nista.

Koji je stav doticnog o clanstvu u EU? Koji je stav doticnog o clanstvu u NATO? Koji je stav doticnog o MMF-u? Koji mu je stav o Kosovu i "Briselskom sporazumu"? Sta misli o subvencijama stranim kompanijama? Za sta, od bilo kog drzavnog pitanja, znamo koji su stavovi ovog coveka?

Hocemo li umesto Vucica dobiti Cedu i Sutanovca? Umesto "diplomca" doticnog?

U cemu se sustinski njegova politika razlikuje od politike kojom nas vladajuca garnitura sada mamuza?

Generalno, moze li neko da mi objasni sustinsku razliku izmedju SNS, SPS, DS, LDP, SDS, SPO itd, itd u smislu drzavne strategije?

Sta je alternativa? EU s ukusom droge ili EU s ukusom luka? Jel za to glasamo? Mislim, cisto da znam...

Boki Fra

pre 7 godina

Jedni botovi lupaju minuse drugi pluseve. Nije bitno, bitno je da su siti i jedni i drugi a sto se Jankovica tice mislim da je korisniji bio kao zastitnik gradjana,na izborima tesko da ce pobediti SNS masineriju a i malo se degradirao odlukom ispade da su Naprednjaci sve vreme bili u pravu.

Historia Magistrea Vitae Est

pre 7 godina

Steta bi bila da se i on i Vuk Jeremic kandiduju. Obojca ce imati po dvadesetak posto jer ciljaju isto biracko telo, mozda dovoljno da Vucicev kandidat pobedi i u prvom krugu.

Web Design

pre 7 godina

Toliko o zajednickom kandidatu opozicije. Koliko ih vec ima? Obradovic-Dveri, Jovanovic-DSS, verovatno jos neki lideri stranaka, Jeremic i mozda jos neki nezavisni kandidat. Odose glasovi u vetar. Ovde nije vazno biti drugi ili dobiti 30% glasova.