CATAPA
pre 7 godina
Znam da Janković nema šanse protivu mafije, ali bar ja dobijam motiv da izađem na izbore.
Petak, 25.11.2016.
13:03
Sto javnih ličnosti, među kojima su književnici, novinari, glumci i profesori, apelovalo je na zaštitnika građana Sašu Jankovića da se kandiduje za predsednika.
Izvor: Beta
pre 7 godina
Znam da Janković nema šanse protivu mafije, ali bar ja dobijam motiv da izađem na izbore.
pre 7 godina
Skoro deset godina podržavam rad gospodina Jankovića kao ombudsmana. Stručno i odgovorno radi taj posao i postiže odlične rezultate uprkos sve lošijoj situaciji u svim segmentima društva. Vidim ga kao obrazovanog, poštenog, vrednog čoveka.
Ne smem ni da zamislim šta bi sve doživljavao ako bi se kandidovao za predsednika Srbije.
Jer, SNS zna da je lošije prošla na parlamentarnim izborima 2016. (iako stalno pričaju drukčije) i da NE SME da izgubi svog čoveka na funkciji predsednika Srbije. I zato će kampanja biti ... Mislim da će prevazići i ovogodišnju američku.
pre 7 godina
Osetili botovi da su gotovi. Pa sada udarnički lupaju minuse.
pre 7 godina
Dajte peticiju hocu i ja da potpisem!
pre 7 godina
Ja bih pre da je on ministar pravosudja.
pre 7 godina
Ja mislim da je vrlo moguće da će Vučić raspisati parlamentarne izbore zajedno sa predsedničkim. Tako bi mogao i da ostane premijer (ako pobedi) i da lakše progura svog kandidata tokom kampanje.
pre 7 godina
Ljudi, kakav vi crni drugi krug pominjete. Ako SNS, SPS, stranke oko njih i SVM izadju sa jednim kandidatom (ko god to bio) drugog kruga nece biti. Pobedice njihov kandidat u prvom krugu i to najverovatnije sa 55% do 60% podrske. To je jednostavno realnost. Tako ste ove godine i za parlamentarne izbore vikali da je Vucic gotov kad ono on dobi vise glasova nego 2014 godine. Istina je da je dobio manje mandata ali to je samo zato sto je vise drugih opozicionih stranaka preslo cenzus nego sto je to bio slucaj 2014 ali je, kad se zbroje glasovi dobio je vise: 2014 je dobio 1 736 920 glasova a ove godine 1 823 147 glasova. To je jednostavno realnost i ne ocekujte da ce SNS pasti jos minimum jedan mandat jer ovde svi otprilike ostaju na vlasti po u proseku po 13 godina. SPS od 1987 do 2000, DOS (u raznim agregatnim stanjima od 2000 do 2012 i od 2012 je SNS, dakle, oni imaju otprilike do 2024 ili 2025 godine da vladaju, nazalost).
pre 7 godina
Pristojan čovek. Mislim da ima dobre šanse, ako prihvati kandidaturu.
pre 7 godina
Podrzavam! Jedini pravi kandidat! Jeremic je karijerista, a o Nikolicu, Sutanovcu, Seselju ne zelim ni da govorim. Raduje me da jos uvek ima ovakvih ljudi u Srbiji koji mogu da prepoznaju pravog kandidata.
pre 7 godina
Novak DJokovic za Predsednika!
pre 7 godina
Svi smo uz njega .. Jankovic ce biti novi predsednik Srbije !
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
(dragan davidovic, 25. novembar 2016 15:19)
Dok je Toma diplomatski genije u sta smo imali vise puta prilike da se uverimo kada nas je blamirao pred svetskim zvanicnicima. I dok Jeremic moze da povampiri zute iz bunara, je li tako?
pre 7 godina
Sale Srbija je uz tebe ( cak i botovi .Valjda im dosadili sendvici)Napred Sasa
pre 7 godina
Bolje da se kandiduje za gradonacelnika Beograda tu ima vece sanse.
pre 7 godina
Ako bi se on kandidovao za predsednika, naterao bi me da po prvi put odem do nase ambasade na glasanje (ako moze da se ovde glasa za Predsednika Srbije?)
pre 7 godina
@(..., 25. novembar 2016 15:55)
Ljubljenje 3 puta dolazi sa bliskog istoka a kod nas je doslo preko Turaka.
Podrska za Jankovica.
pre 7 godina
Samo hrabro Jankoviću!
pre 7 godina
Ne vredi. U Srbiji ima 850.000 ljudi bez osnovne skole, 165.000 sa nepotpunom osnovnom skolom. To su vam sigurni glasaci bivse Radikalne stranke a sad SNS-a. Idite i na to koliko ih je zaposleno u javnom sektoru. Tim gradjanima je stalo da ostanu na svojim radnim mestima a za neodlucne, njih ce privlaciti Zvonko Veselinovic i botovi. Svaki onaj ko gram mozga u glavi nema, taj nece glasati za Sasu Jankovica. Ja bih licno volela da Srbija napokon dobije pravog predsednika a ne onog koji ce tokom svog mandata svaki ubogi dan groblja obilaziti i deliti odlikovanja.
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
Ono kad si bot pa ni ne znas da po srpskom Ustavu pozicija predsednika nije izvrsna vec ceremonijalna, tj. bukvalno razlog zbog kog se Toma Diploma ne bavi trenutno reformom zdravstva i poreskog sistema vec predstavlja zemlju u Srbiji i svetu kao nesto najdostojanstvenije sto Srbija (nazalost) ima da ponudi
Jedina realna briga oko Janukoviceve kandidature je sto bi se u slucaju kandidovanja i Jeremica duboko pocepala demokratska strana Srbije i to omogucilo jos 5 godina vlasti ljudi sa pokradenim diplomama i "kontraverznom" prosloscu
pre 7 godina
Nisam javna ličnost, ali apelujem na Sašu Jankovića da se ne kandiduje za predsednika Srbije. Prvo, nestranačka ličnost ima veoma male šanse da bude izabrana na direktinim predsedničkim izborima, štaviše, nema dovoljno šanse ni da uđe u drugi izborni krug. Drugo, Saša janković, osim obavljanja funkcije ombudsmana, nema nikakavog iskustva u obavljanju bilo kakve političke ili diplomatske funkcije. Treće, kako potencijalni kandidat grupe intelektualaca i javnih ličnosti građanske provinijencije, "gađao" bi samo jedan uzak segment populacije birača, što je apsolutno nedovoljno. Setite se neslavne sudbine Građanskog saveza Srbije, Vesne Pešić.
Opoziciono nastrojenom delu Srbije možda bi najbolje bilo da u tišini sačeka drugi krug predsedničkih izbora, i da onda glasa za protivkakndidata SNS, makar to bio i Vojislav Šešelj, posle čega bi mogao da sledi brzi rasplet u vidu još jednih vanrednih izbora, uz nadu u drugačiju podelu karata nauštrb SNS i njenih zvaničnih i nezvaničnih satelita.
pre 7 godina
Zrtvovanje jednog dobrog zastitnika gradjana zarad predsednickih izbora nije dobar izbor. Zamislite samo ako izgubi izbore - osim neodgovarajuceg predsednika dobicemo i neodgovarajuceg (novog) zastitnika gradjana. Dakle - dupli poraz i totalni sunovrat.
Bolje je, po meni, predloziti za izbor nekog drugog, pametnog coveka i intelektualca koji se do sada nije kompromitovao. A takvih u Srbiji i te kako ima. Malo strpljenja i promisljanja. Akcija za predlog mora biti utemeljena i kod relevantnih opozicionih pokreta i stranaka. Treba i sa njima razgovarati. Ovako se samo postizu autogolovi. Ne dovodim u pitanje dobru nameru i kredibilitet predlagaca, ali ne ovako ....
pre 7 godina
Zajednicki kandidat pre svega treba da bude neko ko moze da pobedi Vucica na sledecim izborima. Nije dovoljno osvojiti 10-15%. Sasa Jankovic jeste osoba od integriteta, al nisam optimistican da moze da pridobije dovoljan broj glasova, a veoma je bitno da se glasovi ne raspu na vise kandidata na opozicionoj strani. Mislim da je u ovom trenutku jedino Vuk Jeremic ima realnu sansu za pobedu protiv ovakvog sns-a i da mora biti zajednicki podrzan kako bismo imali sansu da izadjemo iz ovog crnila.
pre 7 godina
Evo obecavam da ako Sale Jankovic bude predsednik ili premijer jednog dana daj Boze necu nista pokusati da izvrdam drzavi niti da se bunim donosenja nekog zakona
pre 7 godina
Da li je moguce da se non stop izbacuju stare face? Jermic a sada i Jankovic... Mislim da bi se casa prelila kada bi neko predlozio Radulovica. Narode,opozocijo, da li je moguce da se ovo desava? Nama treba neko ne okaljan, bez i jedne mrlje u zivotu i poslovnoj karijeri, neko ko je smiren, neko ko nije nikada nikoga uvredio, neko pozitivan da ga mazemo na hleb. Da li je moguce da opozicija nema takvog? Oni sto su vecina imaju Vucica i slepo mu veruju jer veruju da nema mrlje, da ne krade itd...Kome mi da verujemo kada bilo koga da predlozite ima nesto da mu se pronadje i BIA odmah vadi pred izbore citavu biografiju za svakoga od njih? Isto tako i Sutanovac sto je postao predsednik DS, katastrofa :( Pozdrav za Jumka, sta se radi, nema te nesto?
pre 7 godina
Probudi se, Srbijo, da i tebi svane. Hitno mobilisati ljude, nabaviti ulja, secera konzervi, brasna, higijenskih namirnica i deliti neobrazovanim. Ne verujte vise Vucicu na njegove reci ,,moja Srbija, moji gradjani". Ne misli on na gradjane jer da misli, ne bi davao ogromne pare botovima. Glas za Jankovica.
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
(sn, 25. novembar 2016 16:26)
Ne slazem se, ti koje opisujes su najvise 30% populacije, jedan veliki deo nije vise izlazio na izbore jer su kandidati vec prosli kroz politiku!
Svi u ovoj zemlji mogu da vide postenje i kompetenciju Jankovica, zato stvarno verujem da bi ocas posla oduvao sve cirkusante koje spremaju za kandidate!
pre 7 godina
Za Sašu!!
pre 7 godina
Ovu opciju - da Jankovic bude kandidat - je poceo prvi da forsira veliki strateg opozicije Zivkovic. A opcija je KA_TA_STRO_FA i opozicija ce da propadne najslavnije do sada. Pa daj bre ljudi da li ste stvarno normalni? Pa ko je jos cuo za njega izvan kruga dvojke??? Pa ja da kazem mojim strinama i ujacima po Srbiji, koji svi redom ne mogu da vide Vucica, da je Jankovic zastitnik gradjana rekli bi mi : ko??? Pa ja ne verujem da ce posle svega da izadju sa ovim kandidatom.
Da se mi razumemo, ja licno Jeremica ne mogu da svarim, za Jankovica mislim da ok odradjuje svoj posao, ali brate mili...Dajmo budimo realni i stanite iza nekoga ko ima ikakve sanse. Pa ovo je najgluplja ideja jos od belih listica. Znaci bicemo pod radikalima jos nekoliko decenija. Vucic sigurno gleda ovo i trlja ruke.
Daj bre kandidujte nekog ko ima trun harizme, ima takvih ljudi, evo na primer Sanda. Ja nisam za DSS, ali zena ima iskustvo, kulturna je, obrazovana, pa i lepa na kraju krajeva, zalaze se za vladavinu prava, i za protokolarno mesto je SAVRSENA. Ima integritet i svakako nece potpisati lose zakone. Dajte barem nekoga iole prepoznatljivog. Pa ovo sa Jankovicem je takav trainwreck u najavi, da Vucic sigurno negde sada sedi i otvara sampanjac.
Sve se nadam da je ovo finta i da se pravi kandidat cuva u tajnosti...nemoguce da je opozicija bas ovoliko glupa. Ili jeste? :(
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
pre 7 godina
Bio bi dobar Predsednik, ali ako se kandiduje,neka bude spreman na linc rezima preko svojih medija.
pre 7 godina
I ja!
pre 7 godina
@ darko soldo
Predsednik drzave ne predlaze ni jedne od ovih stvari koje si naveo.
Prvo se informisi koji je posao predsednika pa onda pisi komentare.
Predsednik moze da podrzi ili obori zakone koje usvoji skupstina a skupstinsku vecinu drzi znamo ko. Ostale duznosti predsednika su uglavnom protokolerne sem mozda cinjenice da on komanduje vojskom.
A inace podrzavam Jankovica kao kandidata za predsednika, bilo bi to nebo i zemlja u odnosu na ovog sadasnjeg.
pre 7 godina
Imam utisak da nam je ovo poslednja prilika na duze vreme da nesto u drzavi pocne da se menja na bolje.. Jeremic je bolji kandidat od Nikolica, ali on je kontinuitet trulih kompromisa , garant da se drzava nece bitno menjati u vrednosnom smislu, a da ce spoljna politika i dalje biti sizofrena i na 5 stolica..
Pored toga upadljivo se forsira strasilo u vidu Seselja, da bi se glasalo za Vucicevog kandidata. Ovde se anketama kreira javno mnjenje, a u njima se Jankovic planski stavlja u treci plan.
pre 7 godina
Jankoviću, molim te da se kandiduješ. Moja cela porodica bi konačno posle toliko godina mogla da glasa za nekoga a ne da stalno biramo manje zlo!
pre 7 godina
Boje se, boje se. Podrska Jankovicu samo hrabro, ipak su oni samo glasni diletanti.
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
pre 7 godina
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
(The, 25. novembar 2016 15:37)
Da, i ne pipa se princ Čarls po leđima, kad su ti već rekli da se ne pipaš. Šta izigravaš ti uopšte, ne Toma nego generalno? Elementarna pristojnost je da se poštuju drugi i da se ne rade stvari koje drugome smetaju, i ako tri je rečeno da nekoga ne pipaš, drapač, grliš, ljubiš ili bilo šta drugo, onda nemoj to da radiš. Ako se tako ponašaš i ne poštuješ druge iako ti je rečeno da im nešto smeta, onda je to krajnja nekultura. Onda je to anticivilizacija. Nego ovde ništa novo, još se svojom nekulturom i ponose. Kaže oni su to samo srdačni. Možda bre ja ne volim da sa mnom neko bude srdačan, možda volim da budem otuđen i distanciran kao što i volim.
A i to sa ljubljenjem tri puta nije ni srpski običaj nego ruski koji su rusofili uveli devedesetih. Ranije se ovde ljubilo dva puta, kao svuda. Ko ne veruje, neka gleda film Jagode u grlu, kad se Miki Rubiroza vrati iz Nemačke na neku godišnjicu, pa mu Bane Bumbar kaže "sad se ovde ljubi tri puta" eto ima snimljen dokaz.
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
(Tale, 25. novembar 2016 13:17)
Upravo tako! Samo bih jos dodala da bi bilo bolje, s obzirom na to da mu uskoro istice mandat, da obavlja neku drugu funkciju gde ce biti mnogo korisniji nego kao predsednik.
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
Ukratko, neko ko shvata da je predsednik institucija i posebna cast koja ne sluzi za licnu promociju, nego je prilika da se na najbolji nacin predstavlja vlastita drzava.
pre 7 godina
Bravo. Moramo da se setimo da u posrnuloj Srbiji ima još časnih i pristojnih ljudi.
pre 7 godina
Svakako da bi glasao za gospodina Jankovica ako oduci da se kandiduje.
Ali ako gledamo objektivno Jankovic nece ni u prvom ni u drugom krugu dobiti podrsku tri desno orjentisane partije.
Isto to vredi i za glasace koji permanentno i po automatizmu daju glas po preporuci politickih lidera SPS-a. A vec je jasno da SPS nece imati svog kandidata, kako bi ostao na vlasti, vec ce podrsku dati kandidatu SNS-a , ko god to bio.
Sa druge strane je pitanje kakvu ce Radulovic i demokratksa opozicija odluku doneti.
Kakva god ona bila i to umanjuje glasove Jankovica.
Ostaju oni glasaci koji su apscinirali, a njih je preko polovine kao glasovi koji ce najverovatnije dati glas Jankovicu.
A da li ce oni biti animirani da glasaju je jako vazno pitanje.
Desno orjentisane straneke u dve kolone izlaze, demokrate - cini se isto u dve kolone.
Sa druge strane dve stranke na vlasti u jednoj koloni sa jednim kandidatom.
Desne stranke ako ne prodju u drugi krug nece nikome dati podrsku. Ovo isto vredi i za Jankoviceve glasace i glasace podrzane od strane demokrata.
Dakle, po meni, samo beli listici mogu da nesto urade.
pre 7 godina
HOPE-bas tako,nikada neradnici,koji vasceli dan cede pivo i bistre sveCku politiku ispred prodavnice u mom selu,nece glasati za Sasu J. ,za koga ne verejem i da su culi...uostalom ,on i nije bas omiljeni lik na Pinku ili Informeru...
pre 7 godina
@ darko soldo
Jankovic je jedini covek u Srbiji (uz Šabića) koji razume šta znači pravna država. To je sasvim dovoljan razlog da ga ljudi vide kao kandidata. Kakav ekonomski program. Kakav program za sikorenjivanje siromaštva. osnovni problem Srbije je što ne postoji pravna država. Izuzev ova dva svetla primera.
E, sad da li on želi da zavrne nogavice i rukave i siđe u kanalizaciju da očisti razne grozote kojih je naša država puna to je druga stvar. Potpuno bih ga razumeo i kad bi rekao: Ljudi, hvala vam što imate tako lepo mišnjenje o meni, ali odoh ja u OEBS, UN, Savet Evrope, ili takvu neku finu organizaciju gde ću raditi sa finim ljudima.
pre 7 godina
Osvežavajuće! Podržavam!
pre 7 godina
ništa to ne vredi dok ne pozovu razni bizMismeni i razne pevaljke....
pre 7 godina
(darko soldo, 25. novembar 2016 13:24)
Meni je dovoljno to sto se striktno drzi prava i zakona. To ga takodje i cini drugacijim od svih ostalih predsednika koji su jahali Srbijom. A ti, posto si mudar i zelis da promenis Srbiju, veruj nekom drugom ko ce da ti da neki fol "program" koji nikada nece postovati. Evo, ti nam reci da li je postojao jedan koji je postovao svoj "program"? Ali ta kontradiktornost, nema program, pa nebi glasao za njega, a covek od integriteta je. OK, neka te onda neko drugi zavlaci jer fol ima program. I zato nemoj mnogo da pricas o tome da li ce od toga nesto biti ili ne, to je tvoje misljenje, a kakvo je zaista to misljenje - pa ogleda se u kontradiktornosti i kao takvo je za mene smesno.
pre 7 godina
...a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
Naravno da ćemo izaći! To bi bile slatke muke za mene, slatka dilema za koga od njih dvojice da glasam! Zamisli da ti je opcija u drugom krugu Vučić i Dačić...
pre 7 godina
Moj glas oberučke ide gospodinu Saši Jankoviću. Želimo pristojnu i obrazovanu Srbiju.
pre 7 godina
Подршка за Сашу Јанковића! Ово више није ствар опозиције, него народног бунта на свакодневну демагогију, срозан животни стандард, недозреле и некомпетентне људе на јавним и државним функцијама. Дајте да покушамо да прекинемо ову меланхолију, која је цело друштво захватила, са особом која нема лични интерес (нити партијски, нити родбински). Не треба нам вођа, треба нам поштен, стручан и одговоран човек за промене. Ни опозиција, ни власт немају кредита за то, а ови други ни образа.
pre 7 godina
Jedini ozbiljni kandidat je Vuk Jeremic
pre 7 godina
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
zna Beograd a to je trecina Srbije a u tom slucaju gube i Beg
To sto ce Vucic da napravi sotonu od njega, na nama je da se borimo protiv onih njegovih drumskih razbojnika.
pre 7 godina
Ima moj glas, jer svi ostali nisu ni za presednika kucnog saveta a ne drzave!
pre 7 godina
Tako je! Samo napred!
pre 7 godina
nije sporno da je sasa jankovic prostojan kandidat! sporna je njegova zelja, kao i ovaj nacin. jer, ovo je prititsak i to ne na vucica kojeg toliko zele da obore, vec na jeremica da se ne kandiduje, tj. da vidi ko ga sve od ovih javnih licnosti nwece podrzati. ovi, uglavnom nekadasnji beli listici nisu svesni da se ne glasa samo na sajtu b 92 i da je jankovic apsolutno bez sansi, a jeremic mozda i ima sansu protiv nekog ko nije vucic ili nikolic.
pre 7 godina
Napomena za ove koji mu kazu da vise moze da uradi kao ombudsman nego predsednik, Jankovicu pocetkom godine istice drugi mandat na poziciji zastitinika gradjana i po zakonu nema pravo da se kandiduje za tu poziciju opet tako da nije ili/ili.
Tuzno je sto se da zakljuciti da je Jeremic najpopularniji opozicioni kandidat a sa druge strane svi kukamo kako nema novih ljudi u politici.
pre 7 godina
Podrska za Jankovica, vreme je da Srbija dobije ne stranacku licnost, nekoga ko nikada do sada nije bio u fotelji i napravio splet veza i vezica kao dosadasnji politicari, neko ko nije zadojen mrznjom i stranackim lopovlukom, neko ko trezveno i racionalno razmislja, neko ko nije 20 i vise godina povezan sa kriminalom i kradjom... Moj glas za Jankovica.
pre 7 godina
Postoje dobre i lose podrske i ponude...
Ako nam je vazan-a trebalo bi da jeste-g.Jankovic kao zastitnik gradjana i ako realno znamo da on na ovim izborima ne moze pobediti,radimo li dobro g.Jankovicu i gradjanima Srbije?
Ocekivano los rezultat(setimo se Borislava Pekica)ce ga izbaciti iz igre:drzavi ne treba propali politicar na mestu ombudsmana a u opoziciji nema mesta za jos jednog lidera...Mislite i o tome.
pre 7 godina
Mislim da Jankovic nije podesan kandidat. Sutanovac je pravi izbor, sa mesta pr4edsednika DS ima kapacitet da ujedini opoziciju i pobedi na predsednickim izborima.
pre 7 godina
Zamislite da se bira izmedju njega i Jeremica npr, da to bude izbor i zemlja u kojoj bi ziveli, da izbori po prvi put u mom slucaju budu za, a ne protiv nekoga...
pre 7 godina
a sa druge strane stefanovic, gasic, risticevic, martinovic, vulini, babic, ivica, mrka imaju svog kandidata. mislim da nije tesko odabrati. napred Jankovic!
pre 7 godina
tako je bre!
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
pre 7 godina
Saša Janković ima i moju podršku.Samo se nadam da će opozicija shvatiti značaj ovih izbora i da neće propustiti priliku da se polako ovi bahati i bezobrazni počiste sa vlasti.Na predsedničkim izborima nam treba obrazovan, kulturan i pošten kandidat, čovek koji je svojim radom dokazao da može svakog u oči da pogleda.Mislim da on može da počisti na izborima bilo kojeg kandidata koji Vučić može da izvuče iz šešira.
pre 7 godina
Bravo. Konacno da neko pametan isturi glavu iz ovog crnila.
pre 7 godina
podrzavam !
pre 7 godina
Jeste da nisam javna ličnost ali se pridružujem apelu. Saša, spasi nas normalne a lude što smo ostali ovde.
pre 7 godina
Podrzavam. Olicenje postenja i hrabrosti u ovim teskim i opasnim vremenima.
pre 7 godina
Ok, ja nisam javna ličnost, i moj glas kao obične građanke ne znači puno, ali bih se pridružila ovom apelu. Ovo bi bio prvi put da glasam za nekog sa namerom i željom, a ne da glasam za jednog da ne bih glasala za drugog tj. biram manje zlo.
Ovaj čovek je dobio moje ogromno poštovanje najviše u poslednjih par godina, jer nije dozvolio da bude uvučen u blato u koje su pokušali da ga uvuku preko stranačkih saopštenja i medija. I dalje to pokušavaju, što će se videti prema broju minusa na komentar.
Ako odluči da se kandiduje, ima moj glas.
pre 7 godina
Vucica Borkovic i Goncic a Sasu jedna Branka Katic i Ejdus.
pre 7 godina
Mozda je jos bolje da ostane na istoj funkciji, a da nam predsednik bude Vuk Jeremic. Imali bi i odlicnog predsednika i odlicnog zastitnika gradjana. I da gospodin Sabic zadrzi svoju funkciju.
Naprednjaci u medijima mogu lakse da oblate Sasu Jankovica od Vuka Jeremica...sto i rade vec nedeljama.
pre 7 godina
I javne ličnosti praktikuju sarkazam ovaj put. To je onaj trenutak kada je on toliko jak da niko ne skonta i ne nasmeje se sem retkih umova.
pre 7 godina
U Srbiji se neće ništa promeniti na bolje posebno kada čujemo kako premijer preti ako njegov kandidat ne postane predsednik da će podneti ostavku. Kako to može da kaže jedan čovek koji navodno želi za svoj narod sve najbolje. Svako ko malo zna svoj mozak da uključi brzo će doći do jednog drugog zaključka a to da iza toga ultimatuma stoji želja za sve obuhvatnom moći u Srbiji što se ne poklapa sa uveravanjima da se radi za narod i za Srbiju.
pre 7 godina
Jankovic je jedina nada za buducnost ove napacene zemlje, stanacki lideri da savladaju sujete i podrze Jankovica ali infrastrukturalno i logisticki a da ne idu u kampanju sa njim da ne bude kontra-efekta, smatram da Jeremic nije opozicioni kandidat i da ce sns ustvari imati nekoliko kandidata na izborima Vucica, Ljajica, Jeremica...
pre 7 godina
Podržavam !
pre 7 godina
Baš zato Saša Janković neće dobiti izbore, jer je uz njega građanska elita. Ne može pristojan, obrazovan, odmeren i savestan čovek biti predsednik Srbije, jer to nije Srbija.
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
pre 7 godina
zasto zelite da unistite coveku zivot ? niko sa gramom razuma ne bi prihvatio tu poziciju kada ispod sebe ima gordijev cvor glomazne birokratije , godina stranackog zaposljavanja ... ja mu zelim vikendicu pored reke ili kucu na rajcu , sto zelim i svim drugim normalnim ljudima
pre 7 godina
Podrska!
pre 7 godina
Jankovic nema nikakvih sansi protiv Vucicevih kandidata. Niti je poznat gradjanima Srbije van novinarsko-intelektualnih krugova niti moze da zahvati desno i levo u biracko telo, a bez toga nema pobede. Ne razumem odakle ovim ljudima ideja da on to moze. Dobre zelje nisu dovoljne. Sve ankete govore da on vredi nekoliko procenata, ne vise od toga. Samo Vuk Jeremic ima sansu da udje u drugi krug od opozionih politicara. Bas zato sto ima birace i na levici i na desnici. I moze da izvede 60 odsto biraca na glasanje u drugom krugu. Jankovica velika vecina gradanja niti zna niti ima o njemu bilo kakav stav. Ponovo glumci i intelektualci iz kruga Demokratske stranke i Građanskog saveza kandiduju nekoga ko ce samo otkinuti par procenata drugom kandidatu. Besmisleno.
pre 7 godina
Apsolutna podrska!!!!
pre 7 godina
Podrska!!! Citava moja porodica za Sasu!
pre 7 godina
Sta to vredi kada trecina Srbije nikada nije ni cula za njega, jos manje za pojam "ombudsman", druga trecina ce za njega pricati da je lopov koji uzima 3000 evra mesecno i da je ubica koji je ubio svpg najboljeg druga, a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
pre 7 godina
a sa druge strane stefanovic, gasic, risticevic, martinovic, vulini, babic, ivica, mrka imaju svog kandidata. mislim da nije tesko odabrati. napred Jankovic!
pre 7 godina
Baš zato Saša Janković neće dobiti izbore, jer je uz njega građanska elita. Ne može pristojan, obrazovan, odmeren i savestan čovek biti predsednik Srbije, jer to nije Srbija.
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
pre 7 godina
Podrska!!! Citava moja porodica za Sasu!
pre 7 godina
Ljudi, kakav vi crni drugi krug pominjete. Ako SNS, SPS, stranke oko njih i SVM izadju sa jednim kandidatom (ko god to bio) drugog kruga nece biti. Pobedice njihov kandidat u prvom krugu i to najverovatnije sa 55% do 60% podrske. To je jednostavno realnost. Tako ste ove godine i za parlamentarne izbore vikali da je Vucic gotov kad ono on dobi vise glasova nego 2014 godine. Istina je da je dobio manje mandata ali to je samo zato sto je vise drugih opozicionih stranaka preslo cenzus nego sto je to bio slucaj 2014 ali je, kad se zbroje glasovi dobio je vise: 2014 je dobio 1 736 920 glasova a ove godine 1 823 147 glasova. To je jednostavno realnost i ne ocekujte da ce SNS pasti jos minimum jedan mandat jer ovde svi otprilike ostaju na vlasti po u proseku po 13 godina. SPS od 1987 do 2000, DOS (u raznim agregatnim stanjima od 2000 do 2012 i od 2012 je SNS, dakle, oni imaju otprilike do 2024 ili 2025 godine da vladaju, nazalost).
pre 7 godina
Podrzavam. Olicenje postenja i hrabrosti u ovim teskim i opasnim vremenima.
pre 7 godina
Apsolutna podrska!!!!
pre 7 godina
Ok, ja nisam javna ličnost, i moj glas kao obične građanke ne znači puno, ali bih se pridružila ovom apelu. Ovo bi bio prvi put da glasam za nekog sa namerom i željom, a ne da glasam za jednog da ne bih glasala za drugog tj. biram manje zlo.
Ovaj čovek je dobio moje ogromno poštovanje najviše u poslednjih par godina, jer nije dozvolio da bude uvučen u blato u koje su pokušali da ga uvuku preko stranačkih saopštenja i medija. I dalje to pokušavaju, što će se videti prema broju minusa na komentar.
Ako odluči da se kandiduje, ima moj glas.
pre 7 godina
Podržavam !
pre 7 godina
podrzavam !
pre 7 godina
Postoje dobre i lose podrske i ponude...
Ako nam je vazan-a trebalo bi da jeste-g.Jankovic kao zastitnik gradjana i ako realno znamo da on na ovim izborima ne moze pobediti,radimo li dobro g.Jankovicu i gradjanima Srbije?
Ocekivano los rezultat(setimo se Borislava Pekica)ce ga izbaciti iz igre:drzavi ne treba propali politicar na mestu ombudsmana a u opoziciji nema mesta za jos jednog lidera...Mislite i o tome.
pre 7 godina
tako je bre!
pre 7 godina
Jeste da nisam javna ličnost ali se pridružujem apelu. Saša, spasi nas normalne a lude što smo ostali ovde.
pre 7 godina
U Srbiji se neće ništa promeniti na bolje posebno kada čujemo kako premijer preti ako njegov kandidat ne postane predsednik da će podneti ostavku. Kako to može da kaže jedan čovek koji navodno želi za svoj narod sve najbolje. Svako ko malo zna svoj mozak da uključi brzo će doći do jednog drugog zaključka a to da iza toga ultimatuma stoji želja za sve obuhvatnom moći u Srbiji što se ne poklapa sa uveravanjima da se radi za narod i za Srbiju.
pre 7 godina
Bravo. Konacno da neko pametan isturi glavu iz ovog crnila.
pre 7 godina
Zamislite da se bira izmedju njega i Jeremica npr, da to bude izbor i zemlja u kojoj bi ziveli, da izbori po prvi put u mom slucaju budu za, a ne protiv nekoga...
pre 7 godina
Ima moj glas, jer svi ostali nisu ni za presednika kucnog saveta a ne drzave!
pre 7 godina
Podrska!
pre 7 godina
Moj glas oberučke ide gospodinu Saši Jankoviću. Želimo pristojnu i obrazovanu Srbiju.
pre 7 godina
Saša Janković ima i moju podršku.Samo se nadam da će opozicija shvatiti značaj ovih izbora i da neće propustiti priliku da se polako ovi bahati i bezobrazni počiste sa vlasti.Na predsedničkim izborima nam treba obrazovan, kulturan i pošten kandidat, čovek koji je svojim radom dokazao da može svakog u oči da pogleda.Mislim da on može da počisti na izborima bilo kojeg kandidata koji Vučić može da izvuče iz šešira.
pre 7 godina
Vucica Borkovic i Goncic a Sasu jedna Branka Katic i Ejdus.
pre 7 godina
Jankovic je jedina nada za buducnost ove napacene zemlje, stanacki lideri da savladaju sujete i podrze Jankovica ali infrastrukturalno i logisticki a da ne idu u kampanju sa njim da ne bude kontra-efekta, smatram da Jeremic nije opozicioni kandidat i da ce sns ustvari imati nekoliko kandidata na izborima Vucica, Ljajica, Jeremica...
pre 7 godina
Osetili botovi da su gotovi. Pa sada udarnički lupaju minuse.
pre 7 godina
Sale Srbija je uz tebe ( cak i botovi .Valjda im dosadili sendvici)Napred Sasa
pre 7 godina
Skoro deset godina podržavam rad gospodina Jankovića kao ombudsmana. Stručno i odgovorno radi taj posao i postiže odlične rezultate uprkos sve lošijoj situaciji u svim segmentima društva. Vidim ga kao obrazovanog, poštenog, vrednog čoveka.
Ne smem ni da zamislim šta bi sve doživljavao ako bi se kandidovao za predsednika Srbije.
Jer, SNS zna da je lošije prošla na parlamentarnim izborima 2016. (iako stalno pričaju drukčije) i da NE SME da izgubi svog čoveka na funkciji predsednika Srbije. I zato će kampanja biti ... Mislim da će prevazići i ovogodišnju američku.
pre 7 godina
Sta to vredi kada trecina Srbije nikada nije ni cula za njega, jos manje za pojam "ombudsman", druga trecina ce za njega pricati da je lopov koji uzima 3000 evra mesecno i da je ubica koji je ubio svpg najboljeg druga, a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
pre 7 godina
zasto zelite da unistite coveku zivot ? niko sa gramom razuma ne bi prihvatio tu poziciju kada ispod sebe ima gordijev cvor glomazne birokratije , godina stranackog zaposljavanja ... ja mu zelim vikendicu pored reke ili kucu na rajcu , sto zelim i svim drugim normalnim ljudima
pre 7 godina
Подршка за Сашу Јанковића! Ово више није ствар опозиције, него народног бунта на свакодневну демагогију, срозан животни стандард, недозреле и некомпетентне људе на јавним и државним функцијама. Дајте да покушамо да прекинемо ову меланхолију, која је цело друштво захватила, са особом која нема лични интерес (нити партијски, нити родбински). Не треба нам вођа, треба нам поштен, стручан и одговоран човек за промене. Ни опозиција, ни власт немају кредита за то, а ови други ни образа.
pre 7 godina
Podrska za Jankovica, vreme je da Srbija dobije ne stranacku licnost, nekoga ko nikada do sada nije bio u fotelji i napravio splet veza i vezica kao dosadasnji politicari, neko ko nije zadojen mrznjom i stranackim lopovlukom, neko ko trezveno i racionalno razmislja, neko ko nije 20 i vise godina povezan sa kriminalom i kradjom... Moj glas za Jankovica.
pre 7 godina
Dajte peticiju hocu i ja da potpisem!
pre 7 godina
Za Sašu!!
pre 7 godina
Jankovic nema nikakvih sansi protiv Vucicevih kandidata. Niti je poznat gradjanima Srbije van novinarsko-intelektualnih krugova niti moze da zahvati desno i levo u biracko telo, a bez toga nema pobede. Ne razumem odakle ovim ljudima ideja da on to moze. Dobre zelje nisu dovoljne. Sve ankete govore da on vredi nekoliko procenata, ne vise od toga. Samo Vuk Jeremic ima sansu da udje u drugi krug od opozionih politicara. Bas zato sto ima birace i na levici i na desnici. I moze da izvede 60 odsto biraca na glasanje u drugom krugu. Jankovica velika vecina gradanja niti zna niti ima o njemu bilo kakav stav. Ponovo glumci i intelektualci iz kruga Demokratske stranke i Građanskog saveza kandiduju nekoga ko ce samo otkinuti par procenata drugom kandidatu. Besmisleno.
pre 7 godina
Svi smo uz njega .. Jankovic ce biti novi predsednik Srbije !
pre 7 godina
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
zna Beograd a to je trecina Srbije a u tom slucaju gube i Beg
To sto ce Vucic da napravi sotonu od njega, na nama je da se borimo protiv onih njegovih drumskih razbojnika.
pre 7 godina
Ako bi se on kandidovao za predsednika, naterao bi me da po prvi put odem do nase ambasade na glasanje (ako moze da se ovde glasa za Predsednika Srbije?)
pre 7 godina
Jankoviću, molim te da se kandiduješ. Moja cela porodica bi konačno posle toliko godina mogla da glasa za nekoga a ne da stalno biramo manje zlo!
pre 7 godina
Osvežavajuće! Podržavam!
pre 7 godina
Probudi se, Srbijo, da i tebi svane. Hitno mobilisati ljude, nabaviti ulja, secera konzervi, brasna, higijenskih namirnica i deliti neobrazovanim. Ne verujte vise Vucicu na njegove reci ,,moja Srbija, moji gradjani". Ne misli on na gradjane jer da misli, ne bi davao ogromne pare botovima. Glas za Jankovica.
pre 7 godina
Ne vredi. U Srbiji ima 850.000 ljudi bez osnovne skole, 165.000 sa nepotpunom osnovnom skolom. To su vam sigurni glasaci bivse Radikalne stranke a sad SNS-a. Idite i na to koliko ih je zaposleno u javnom sektoru. Tim gradjanima je stalo da ostanu na svojim radnim mestima a za neodlucne, njih ce privlaciti Zvonko Veselinovic i botovi. Svaki onaj ko gram mozga u glavi nema, taj nece glasati za Sasu Jankovica. Ja bih licno volela da Srbija napokon dobije pravog predsednika a ne onog koji ce tokom svog mandata svaki ubogi dan groblja obilaziti i deliti odlikovanja.
pre 7 godina
Pristojan čovek. Mislim da ima dobre šanse, ako prihvati kandidaturu.
pre 7 godina
Bio bi dobar Predsednik, ali ako se kandiduje,neka bude spreman na linc rezima preko svojih medija.
pre 7 godina
Boje se, boje se. Podrska Jankovicu samo hrabro, ipak su oni samo glasni diletanti.
pre 7 godina
Mozda je jos bolje da ostane na istoj funkciji, a da nam predsednik bude Vuk Jeremic. Imali bi i odlicnog predsednika i odlicnog zastitnika gradjana. I da gospodin Sabic zadrzi svoju funkciju.
Naprednjaci u medijima mogu lakse da oblate Sasu Jankovica od Vuka Jeremica...sto i rade vec nedeljama.
pre 7 godina
@ darko soldo
Jankovic je jedini covek u Srbiji (uz Šabića) koji razume šta znači pravna država. To je sasvim dovoljan razlog da ga ljudi vide kao kandidata. Kakav ekonomski program. Kakav program za sikorenjivanje siromaštva. osnovni problem Srbije je što ne postoji pravna država. Izuzev ova dva svetla primera.
E, sad da li on želi da zavrne nogavice i rukave i siđe u kanalizaciju da očisti razne grozote kojih je naša država puna to je druga stvar. Potpuno bih ga razumeo i kad bi rekao: Ljudi, hvala vam što imate tako lepo mišnjenje o meni, ali odoh ja u OEBS, UN, Savet Evrope, ili takvu neku finu organizaciju gde ću raditi sa finim ljudima.
pre 7 godina
Napomena za ove koji mu kazu da vise moze da uradi kao ombudsman nego predsednik, Jankovicu pocetkom godine istice drugi mandat na poziciji zastitinika gradjana i po zakonu nema pravo da se kandiduje za tu poziciju opet tako da nije ili/ili.
Tuzno je sto se da zakljuciti da je Jeremic najpopularniji opozicioni kandidat a sa druge strane svi kukamo kako nema novih ljudi u politici.
pre 7 godina
Samo hrabro Jankoviću!
pre 7 godina
Podrzavam! Jedini pravi kandidat! Jeremic je karijerista, a o Nikolicu, Sutanovcu, Seselju ne zelim ni da govorim. Raduje me da jos uvek ima ovakvih ljudi u Srbiji koji mogu da prepoznaju pravog kandidata.
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
(sn, 25. novembar 2016 16:26)
Ne slazem se, ti koje opisujes su najvise 30% populacije, jedan veliki deo nije vise izlazio na izbore jer su kandidati vec prosli kroz politiku!
Svi u ovoj zemlji mogu da vide postenje i kompetenciju Jankovica, zato stvarno verujem da bi ocas posla oduvao sve cirkusante koje spremaju za kandidate!
pre 7 godina
...a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
Naravno da ćemo izaći! To bi bile slatke muke za mene, slatka dilema za koga od njih dvojice da glasam! Zamisli da ti je opcija u drugom krugu Vučić i Dačić...
pre 7 godina
Evo obecavam da ako Sale Jankovic bude predsednik ili premijer jednog dana daj Boze necu nista pokusati da izvrdam drzavi niti da se bunim donosenja nekog zakona
pre 7 godina
Bravo. Moramo da se setimo da u posrnuloj Srbiji ima još časnih i pristojnih ljudi.
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
Ono kad si bot pa ni ne znas da po srpskom Ustavu pozicija predsednika nije izvrsna vec ceremonijalna, tj. bukvalno razlog zbog kog se Toma Diploma ne bavi trenutno reformom zdravstva i poreskog sistema vec predstavlja zemlju u Srbiji i svetu kao nesto najdostojanstvenije sto Srbija (nazalost) ima da ponudi
Jedina realna briga oko Janukoviceve kandidature je sto bi se u slucaju kandidovanja i Jeremica duboko pocepala demokratska strana Srbije i to omogucilo jos 5 godina vlasti ljudi sa pokradenim diplomama i "kontraverznom" prosloscu
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
(dragan davidovic, 25. novembar 2016 15:19)
Dok je Toma diplomatski genije u sta smo imali vise puta prilike da se uverimo kada nas je blamirao pred svetskim zvanicnicima. I dok Jeremic moze da povampiri zute iz bunara, je li tako?
pre 7 godina
Tako je! Samo napred!
pre 7 godina
(darko soldo, 25. novembar 2016 13:24)
Meni je dovoljno to sto se striktno drzi prava i zakona. To ga takodje i cini drugacijim od svih ostalih predsednika koji su jahali Srbijom. A ti, posto si mudar i zelis da promenis Srbiju, veruj nekom drugom ko ce da ti da neki fol "program" koji nikada nece postovati. Evo, ti nam reci da li je postojao jedan koji je postovao svoj "program"? Ali ta kontradiktornost, nema program, pa nebi glasao za njega, a covek od integriteta je. OK, neka te onda neko drugi zavlaci jer fol ima program. I zato nemoj mnogo da pricas o tome da li ce od toga nesto biti ili ne, to je tvoje misljenje, a kakvo je zaista to misljenje - pa ogleda se u kontradiktornosti i kao takvo je za mene smesno.
pre 7 godina
@(..., 25. novembar 2016 15:55)
Ljubljenje 3 puta dolazi sa bliskog istoka a kod nas je doslo preko Turaka.
Podrska za Jankovica.
pre 7 godina
@ darko soldo
Predsednik drzave ne predlaze ni jedne od ovih stvari koje si naveo.
Prvo se informisi koji je posao predsednika pa onda pisi komentare.
Predsednik moze da podrzi ili obori zakone koje usvoji skupstina a skupstinsku vecinu drzi znamo ko. Ostale duznosti predsednika su uglavnom protokolerne sem mozda cinjenice da on komanduje vojskom.
A inace podrzavam Jankovica kao kandidata za predsednika, bilo bi to nebo i zemlja u odnosu na ovog sadasnjeg.
pre 7 godina
Imam utisak da nam je ovo poslednja prilika na duze vreme da nesto u drzavi pocne da se menja na bolje.. Jeremic je bolji kandidat od Nikolica, ali on je kontinuitet trulih kompromisa , garant da se drzava nece bitno menjati u vrednosnom smislu, a da ce spoljna politika i dalje biti sizofrena i na 5 stolica..
Pored toga upadljivo se forsira strasilo u vidu Seselja, da bi se glasalo za Vucicevog kandidata. Ovde se anketama kreira javno mnjenje, a u njima se Jankovic planski stavlja u treci plan.
pre 7 godina
ništa to ne vredi dok ne pozovu razni bizMismeni i razne pevaljke....
pre 7 godina
I ja!
pre 7 godina
Ja bih pre da je on ministar pravosudja.
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
pre 7 godina
Ja mislim da je vrlo moguće da će Vučić raspisati parlamentarne izbore zajedno sa predsedničkim. Tako bi mogao i da ostane premijer (ako pobedi) i da lakše progura svog kandidata tokom kampanje.
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
pre 7 godina
nije sporno da je sasa jankovic prostojan kandidat! sporna je njegova zelja, kao i ovaj nacin. jer, ovo je prititsak i to ne na vucica kojeg toliko zele da obore, vec na jeremica da se ne kandiduje, tj. da vidi ko ga sve od ovih javnih licnosti nwece podrzati. ovi, uglavnom nekadasnji beli listici nisu svesni da se ne glasa samo na sajtu b 92 i da je jankovic apsolutno bez sansi, a jeremic mozda i ima sansu protiv nekog ko nije vucic ili nikolic.
pre 7 godina
Znam da Janković nema šanse protivu mafije, ali bar ja dobijam motiv da izađem na izbore.
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
pre 7 godina
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
(The, 25. novembar 2016 15:37)
Da, i ne pipa se princ Čarls po leđima, kad su ti već rekli da se ne pipaš. Šta izigravaš ti uopšte, ne Toma nego generalno? Elementarna pristojnost je da se poštuju drugi i da se ne rade stvari koje drugome smetaju, i ako tri je rečeno da nekoga ne pipaš, drapač, grliš, ljubiš ili bilo šta drugo, onda nemoj to da radiš. Ako se tako ponašaš i ne poštuješ druge iako ti je rečeno da im nešto smeta, onda je to krajnja nekultura. Onda je to anticivilizacija. Nego ovde ništa novo, još se svojom nekulturom i ponose. Kaže oni su to samo srdačni. Možda bre ja ne volim da sa mnom neko bude srdačan, možda volim da budem otuđen i distanciran kao što i volim.
A i to sa ljubljenjem tri puta nije ni srpski običaj nego ruski koji su rusofili uveli devedesetih. Ranije se ovde ljubilo dva puta, kao svuda. Ko ne veruje, neka gleda film Jagode u grlu, kad se Miki Rubiroza vrati iz Nemačke na neku godišnjicu, pa mu Bane Bumbar kaže "sad se ovde ljubi tri puta" eto ima snimljen dokaz.
pre 7 godina
Ovu opciju - da Jankovic bude kandidat - je poceo prvi da forsira veliki strateg opozicije Zivkovic. A opcija je KA_TA_STRO_FA i opozicija ce da propadne najslavnije do sada. Pa daj bre ljudi da li ste stvarno normalni? Pa ko je jos cuo za njega izvan kruga dvojke??? Pa ja da kazem mojim strinama i ujacima po Srbiji, koji svi redom ne mogu da vide Vucica, da je Jankovic zastitnik gradjana rekli bi mi : ko??? Pa ja ne verujem da ce posle svega da izadju sa ovim kandidatom.
Da se mi razumemo, ja licno Jeremica ne mogu da svarim, za Jankovica mislim da ok odradjuje svoj posao, ali brate mili...Dajmo budimo realni i stanite iza nekoga ko ima ikakve sanse. Pa ovo je najgluplja ideja jos od belih listica. Znaci bicemo pod radikalima jos nekoliko decenija. Vucic sigurno gleda ovo i trlja ruke.
Daj bre kandidujte nekog ko ima trun harizme, ima takvih ljudi, evo na primer Sanda. Ja nisam za DSS, ali zena ima iskustvo, kulturna je, obrazovana, pa i lepa na kraju krajeva, zalaze se za vladavinu prava, i za protokolarno mesto je SAVRSENA. Ima integritet i svakako nece potpisati lose zakone. Dajte barem nekoga iole prepoznatljivog. Pa ovo sa Jankovicem je takav trainwreck u najavi, da Vucic sigurno negde sada sedi i otvara sampanjac.
Sve se nadam da je ovo finta i da se pravi kandidat cuva u tajnosti...nemoguce da je opozicija bas ovoliko glupa. Ili jeste? :(
pre 7 godina
HOPE-bas tako,nikada neradnici,koji vasceli dan cede pivo i bistre sveCku politiku ispred prodavnice u mom selu,nece glasati za Sasu J. ,za koga ne verejem i da su culi...uostalom ,on i nije bas omiljeni lik na Pinku ili Informeru...
pre 7 godina
Da li je moguce da se non stop izbacuju stare face? Jermic a sada i Jankovic... Mislim da bi se casa prelila kada bi neko predlozio Radulovica. Narode,opozocijo, da li je moguce da se ovo desava? Nama treba neko ne okaljan, bez i jedne mrlje u zivotu i poslovnoj karijeri, neko ko je smiren, neko ko nije nikada nikoga uvredio, neko pozitivan da ga mazemo na hleb. Da li je moguce da opozicija nema takvog? Oni sto su vecina imaju Vucica i slepo mu veruju jer veruju da nema mrlje, da ne krade itd...Kome mi da verujemo kada bilo koga da predlozite ima nesto da mu se pronadje i BIA odmah vadi pred izbore citavu biografiju za svakoga od njih? Isto tako i Sutanovac sto je postao predsednik DS, katastrofa :( Pozdrav za Jumka, sta se radi, nema te nesto?
pre 7 godina
Bolje da se kandiduje za gradonacelnika Beograda tu ima vece sanse.
pre 7 godina
Jedini ozbiljni kandidat je Vuk Jeremic
pre 7 godina
Zajednicki kandidat pre svega treba da bude neko ko moze da pobedi Vucica na sledecim izborima. Nije dovoljno osvojiti 10-15%. Sasa Jankovic jeste osoba od integriteta, al nisam optimistican da moze da pridobije dovoljan broj glasova, a veoma je bitno da se glasovi ne raspu na vise kandidata na opozicionoj strani. Mislim da je u ovom trenutku jedino Vuk Jeremic ima realnu sansu za pobedu protiv ovakvog sns-a i da mora biti zajednicki podrzan kako bismo imali sansu da izadjemo iz ovog crnila.
pre 7 godina
Nisam javna ličnost, ali apelujem na Sašu Jankovića da se ne kandiduje za predsednika Srbije. Prvo, nestranačka ličnost ima veoma male šanse da bude izabrana na direktinim predsedničkim izborima, štaviše, nema dovoljno šanse ni da uđe u drugi izborni krug. Drugo, Saša janković, osim obavljanja funkcije ombudsmana, nema nikakavog iskustva u obavljanju bilo kakve političke ili diplomatske funkcije. Treće, kako potencijalni kandidat grupe intelektualaca i javnih ličnosti građanske provinijencije, "gađao" bi samo jedan uzak segment populacije birača, što je apsolutno nedovoljno. Setite se neslavne sudbine Građanskog saveza Srbije, Vesne Pešić.
Opoziciono nastrojenom delu Srbije možda bi najbolje bilo da u tišini sačeka drugi krug predsedničkih izbora, i da onda glasa za protivkakndidata SNS, makar to bio i Vojislav Šešelj, posle čega bi mogao da sledi brzi rasplet u vidu još jednih vanrednih izbora, uz nadu u drugačiju podelu karata nauštrb SNS i njenih zvaničnih i nezvaničnih satelita.
pre 7 godina
Novak DJokovic za Predsednika!
pre 7 godina
Svakako da bi glasao za gospodina Jankovica ako oduci da se kandiduje.
Ali ako gledamo objektivno Jankovic nece ni u prvom ni u drugom krugu dobiti podrsku tri desno orjentisane partije.
Isto to vredi i za glasace koji permanentno i po automatizmu daju glas po preporuci politickih lidera SPS-a. A vec je jasno da SPS nece imati svog kandidata, kako bi ostao na vlasti, vec ce podrsku dati kandidatu SNS-a , ko god to bio.
Sa druge strane je pitanje kakvu ce Radulovic i demokratksa opozicija odluku doneti.
Kakva god ona bila i to umanjuje glasove Jankovica.
Ostaju oni glasaci koji su apscinirali, a njih je preko polovine kao glasovi koji ce najverovatnije dati glas Jankovicu.
A da li ce oni biti animirani da glasaju je jako vazno pitanje.
Desno orjentisane straneke u dve kolone izlaze, demokrate - cini se isto u dve kolone.
Sa druge strane dve stranke na vlasti u jednoj koloni sa jednim kandidatom.
Desne stranke ako ne prodju u drugi krug nece nikome dati podrsku. Ovo isto vredi i za Jankoviceve glasace i glasace podrzane od strane demokrata.
Dakle, po meni, samo beli listici mogu da nesto urade.
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
(Tale, 25. novembar 2016 13:17)
Upravo tako! Samo bih jos dodala da bi bilo bolje, s obzirom na to da mu uskoro istice mandat, da obavlja neku drugu funkciju gde ce biti mnogo korisniji nego kao predsednik.
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
Ukratko, neko ko shvata da je predsednik institucija i posebna cast koja ne sluzi za licnu promociju, nego je prilika da se na najbolji nacin predstavlja vlastita drzava.
pre 7 godina
Zrtvovanje jednog dobrog zastitnika gradjana zarad predsednickih izbora nije dobar izbor. Zamislite samo ako izgubi izbore - osim neodgovarajuceg predsednika dobicemo i neodgovarajuceg (novog) zastitnika gradjana. Dakle - dupli poraz i totalni sunovrat.
Bolje je, po meni, predloziti za izbor nekog drugog, pametnog coveka i intelektualca koji se do sada nije kompromitovao. A takvih u Srbiji i te kako ima. Malo strpljenja i promisljanja. Akcija za predlog mora biti utemeljena i kod relevantnih opozicionih pokreta i stranaka. Treba i sa njima razgovarati. Ovako se samo postizu autogolovi. Ne dovodim u pitanje dobru nameru i kredibilitet predlagaca, ali ne ovako ....
pre 7 godina
I javne ličnosti praktikuju sarkazam ovaj put. To je onaj trenutak kada je on toliko jak da niko ne skonta i ne nasmeje se sem retkih umova.
pre 7 godina
Mislim da Jankovic nije podesan kandidat. Sutanovac je pravi izbor, sa mesta pr4edsednika DS ima kapacitet da ujedini opoziciju i pobedi na predsednickim izborima.
pre 7 godina
a sa druge strane stefanovic, gasic, risticevic, martinovic, vulini, babic, ivica, mrka imaju svog kandidata. mislim da nije tesko odabrati. napred Jankovic!
pre 7 godina
Baš zato Saša Janković neće dobiti izbore, jer je uz njega građanska elita. Ne može pristojan, obrazovan, odmeren i savestan čovek biti predsednik Srbije, jer to nije Srbija.
pre 7 godina
Zamislite da se bira izmedju njega i Jeremica npr, da to bude izbor i zemlja u kojoj bi ziveli, da izbori po prvi put u mom slucaju budu za, a ne protiv nekoga...
pre 7 godina
Podržavam !
pre 7 godina
Apsolutna podrska!!!!
pre 7 godina
Podrzavam. Olicenje postenja i hrabrosti u ovim teskim i opasnim vremenima.
pre 7 godina
Jankovic je jedina nada za buducnost ove napacene zemlje, stanacki lideri da savladaju sujete i podrze Jankovica ali infrastrukturalno i logisticki a da ne idu u kampanju sa njim da ne bude kontra-efekta, smatram da Jeremic nije opozicioni kandidat i da ce sns ustvari imati nekoliko kandidata na izborima Vucica, Ljajica, Jeremica...
pre 7 godina
zasto zelite da unistite coveku zivot ? niko sa gramom razuma ne bi prihvatio tu poziciju kada ispod sebe ima gordijev cvor glomazne birokratije , godina stranackog zaposljavanja ... ja mu zelim vikendicu pored reke ili kucu na rajcu , sto zelim i svim drugim normalnim ljudima
pre 7 godina
tako je bre!
pre 7 godina
Osetili botovi da su gotovi. Pa sada udarnički lupaju minuse.
pre 7 godina
Podrska!!! Citava moja porodica za Sasu!
pre 7 godina
Ok, ja nisam javna ličnost, i moj glas kao obične građanke ne znači puno, ali bih se pridružila ovom apelu. Ovo bi bio prvi put da glasam za nekog sa namerom i željom, a ne da glasam za jednog da ne bih glasala za drugog tj. biram manje zlo.
Ovaj čovek je dobio moje ogromno poštovanje najviše u poslednjih par godina, jer nije dozvolio da bude uvučen u blato u koje su pokušali da ga uvuku preko stranačkih saopštenja i medija. I dalje to pokušavaju, što će se videti prema broju minusa na komentar.
Ako odluči da se kandiduje, ima moj glas.
pre 7 godina
Dajte peticiju hocu i ja da potpisem!
pre 7 godina
Ja bih pre da je on ministar pravosudja.
pre 7 godina
Sta to vredi kada trecina Srbije nikada nije ni cula za njega, jos manje za pojam "ombudsman", druga trecina ce za njega pricati da je lopov koji uzima 3000 evra mesecno i da je ubica koji je ubio svpg najboljeg druga, a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
pre 7 godina
U Srbiji se neće ništa promeniti na bolje posebno kada čujemo kako premijer preti ako njegov kandidat ne postane predsednik da će podneti ostavku. Kako to može da kaže jedan čovek koji navodno želi za svoj narod sve najbolje. Svako ko malo zna svoj mozak da uključi brzo će doći do jednog drugog zaključka a to da iza toga ultimatuma stoji želja za sve obuhvatnom moći u Srbiji što se ne poklapa sa uveravanjima da se radi za narod i za Srbiju.
pre 7 godina
Jankovic nema nikakvih sansi protiv Vucicevih kandidata. Niti je poznat gradjanima Srbije van novinarsko-intelektualnih krugova niti moze da zahvati desno i levo u biracko telo, a bez toga nema pobede. Ne razumem odakle ovim ljudima ideja da on to moze. Dobre zelje nisu dovoljne. Sve ankete govore da on vredi nekoliko procenata, ne vise od toga. Samo Vuk Jeremic ima sansu da udje u drugi krug od opozionih politicara. Bas zato sto ima birace i na levici i na desnici. I moze da izvede 60 odsto biraca na glasanje u drugom krugu. Jankovica velika vecina gradanja niti zna niti ima o njemu bilo kakav stav. Ponovo glumci i intelektualci iz kruga Demokratske stranke i Građanskog saveza kandiduju nekoga ko ce samo otkinuti par procenata drugom kandidatu. Besmisleno.
pre 7 godina
podrzavam !
pre 7 godina
Sale Srbija je uz tebe ( cak i botovi .Valjda im dosadili sendvici)Napred Sasa
pre 7 godina
Vucica Borkovic i Goncic a Sasu jedna Branka Katic i Ejdus.
pre 7 godina
Jedini ozbiljni kandidat je Vuk Jeremic
pre 7 godina
Jeste da nisam javna ličnost ali se pridružujem apelu. Saša, spasi nas normalne a lude što smo ostali ovde.
pre 7 godina
Skoro deset godina podržavam rad gospodina Jankovića kao ombudsmana. Stručno i odgovorno radi taj posao i postiže odlične rezultate uprkos sve lošijoj situaciji u svim segmentima društva. Vidim ga kao obrazovanog, poštenog, vrednog čoveka.
Ne smem ni da zamislim šta bi sve doživljavao ako bi se kandidovao za predsednika Srbije.
Jer, SNS zna da je lošije prošla na parlamentarnim izborima 2016. (iako stalno pričaju drukčije) i da NE SME da izgubi svog čoveka na funkciji predsednika Srbije. I zato će kampanja biti ... Mislim da će prevazići i ovogodišnju američku.
pre 7 godina
Bravo. Konacno da neko pametan isturi glavu iz ovog crnila.
pre 7 godina
Podrska!
pre 7 godina
HOPE-bas tako,nikada neradnici,koji vasceli dan cede pivo i bistre sveCku politiku ispred prodavnice u mom selu,nece glasati za Sasu J. ,za koga ne verejem i da su culi...uostalom ,on i nije bas omiljeni lik na Pinku ili Informeru...
pre 7 godina
Saša Janković ima i moju podršku.Samo se nadam da će opozicija shvatiti značaj ovih izbora i da neće propustiti priliku da se polako ovi bahati i bezobrazni počiste sa vlasti.Na predsedničkim izborima nam treba obrazovan, kulturan i pošten kandidat, čovek koji je svojim radom dokazao da može svakog u oči da pogleda.Mislim da on može da počisti na izborima bilo kojeg kandidata koji Vučić može da izvuče iz šešira.
pre 7 godina
Mozda je jos bolje da ostane na istoj funkciji, a da nam predsednik bude Vuk Jeremic. Imali bi i odlicnog predsednika i odlicnog zastitnika gradjana. I da gospodin Sabic zadrzi svoju funkciju.
Naprednjaci u medijima mogu lakse da oblate Sasu Jankovica od Vuka Jeremica...sto i rade vec nedeljama.
pre 7 godina
Ovu opciju - da Jankovic bude kandidat - je poceo prvi da forsira veliki strateg opozicije Zivkovic. A opcija je KA_TA_STRO_FA i opozicija ce da propadne najslavnije do sada. Pa daj bre ljudi da li ste stvarno normalni? Pa ko je jos cuo za njega izvan kruga dvojke??? Pa ja da kazem mojim strinama i ujacima po Srbiji, koji svi redom ne mogu da vide Vucica, da je Jankovic zastitnik gradjana rekli bi mi : ko??? Pa ja ne verujem da ce posle svega da izadju sa ovim kandidatom.
Da se mi razumemo, ja licno Jeremica ne mogu da svarim, za Jankovica mislim da ok odradjuje svoj posao, ali brate mili...Dajmo budimo realni i stanite iza nekoga ko ima ikakve sanse. Pa ovo je najgluplja ideja jos od belih listica. Znaci bicemo pod radikalima jos nekoliko decenija. Vucic sigurno gleda ovo i trlja ruke.
Daj bre kandidujte nekog ko ima trun harizme, ima takvih ljudi, evo na primer Sanda. Ja nisam za DSS, ali zena ima iskustvo, kulturna je, obrazovana, pa i lepa na kraju krajeva, zalaze se za vladavinu prava, i za protokolarno mesto je SAVRSENA. Ima integritet i svakako nece potpisati lose zakone. Dajte barem nekoga iole prepoznatljivog. Pa ovo sa Jankovicem je takav trainwreck u najavi, da Vucic sigurno negde sada sedi i otvara sampanjac.
Sve se nadam da je ovo finta i da se pravi kandidat cuva u tajnosti...nemoguce da je opozicija bas ovoliko glupa. Ili jeste? :(
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
(sn, 25. novembar 2016 16:26)
Ne slazem se, ti koje opisujes su najvise 30% populacije, jedan veliki deo nije vise izlazio na izbore jer su kandidati vec prosli kroz politiku!
Svi u ovoj zemlji mogu da vide postenje i kompetenciju Jankovica, zato stvarno verujem da bi ocas posla oduvao sve cirkusante koje spremaju za kandidate!
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
pre 7 godina
Da li je moguce da se non stop izbacuju stare face? Jermic a sada i Jankovic... Mislim da bi se casa prelila kada bi neko predlozio Radulovica. Narode,opozocijo, da li je moguce da se ovo desava? Nama treba neko ne okaljan, bez i jedne mrlje u zivotu i poslovnoj karijeri, neko ko je smiren, neko ko nije nikada nikoga uvredio, neko pozitivan da ga mazemo na hleb. Da li je moguce da opozicija nema takvog? Oni sto su vecina imaju Vucica i slepo mu veruju jer veruju da nema mrlje, da ne krade itd...Kome mi da verujemo kada bilo koga da predlozite ima nesto da mu se pronadje i BIA odmah vadi pred izbore citavu biografiju za svakoga od njih? Isto tako i Sutanovac sto je postao predsednik DS, katastrofa :( Pozdrav za Jumka, sta se radi, nema te nesto?
pre 7 godina
Za Sašu!!
pre 7 godina
@(..., 25. novembar 2016 15:55)
Ljubljenje 3 puta dolazi sa bliskog istoka a kod nas je doslo preko Turaka.
Podrska za Jankovica.
pre 7 godina
Bio bi dobar Predsednik, ali ako se kandiduje,neka bude spreman na linc rezima preko svojih medija.
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
pre 7 godina
Ima moj glas, jer svi ostali nisu ni za presednika kucnog saveta a ne drzave!
pre 7 godina
Pristojan čovek. Mislim da ima dobre šanse, ako prihvati kandidaturu.
pre 7 godina
Svakako da bi glasao za gospodina Jankovica ako oduci da se kandiduje.
Ali ako gledamo objektivno Jankovic nece ni u prvom ni u drugom krugu dobiti podrsku tri desno orjentisane partije.
Isto to vredi i za glasace koji permanentno i po automatizmu daju glas po preporuci politickih lidera SPS-a. A vec je jasno da SPS nece imati svog kandidata, kako bi ostao na vlasti, vec ce podrsku dati kandidatu SNS-a , ko god to bio.
Sa druge strane je pitanje kakvu ce Radulovic i demokratksa opozicija odluku doneti.
Kakva god ona bila i to umanjuje glasove Jankovica.
Ostaju oni glasaci koji su apscinirali, a njih je preko polovine kao glasovi koji ce najverovatnije dati glas Jankovicu.
A da li ce oni biti animirani da glasaju je jako vazno pitanje.
Desno orjentisane straneke u dve kolone izlaze, demokrate - cini se isto u dve kolone.
Sa druge strane dve stranke na vlasti u jednoj koloni sa jednim kandidatom.
Desne stranke ako ne prodju u drugi krug nece nikome dati podrsku. Ovo isto vredi i za Jankoviceve glasace i glasace podrzane od strane demokrata.
Dakle, po meni, samo beli listici mogu da nesto urade.
pre 7 godina
Mislim da Jankovic nije podesan kandidat. Sutanovac je pravi izbor, sa mesta pr4edsednika DS ima kapacitet da ujedini opoziciju i pobedi na predsednickim izborima.
pre 7 godina
Samo hrabro Jankoviću!
pre 7 godina
Moj glas oberučke ide gospodinu Saši Jankoviću. Želimo pristojnu i obrazovanu Srbiju.
pre 7 godina
Ne vredi. U Srbiji ima 850.000 ljudi bez osnovne skole, 165.000 sa nepotpunom osnovnom skolom. To su vam sigurni glasaci bivse Radikalne stranke a sad SNS-a. Idite i na to koliko ih je zaposleno u javnom sektoru. Tim gradjanima je stalo da ostanu na svojim radnim mestima a za neodlucne, njih ce privlaciti Zvonko Veselinovic i botovi. Svaki onaj ko gram mozga u glavi nema, taj nece glasati za Sasu Jankovica. Ja bih licno volela da Srbija napokon dobije pravog predsednika a ne onog koji ce tokom svog mandata svaki ubogi dan groblja obilaziti i deliti odlikovanja.
pre 7 godina
Ja mislim da je vrlo moguće da će Vučić raspisati parlamentarne izbore zajedno sa predsedničkim. Tako bi mogao i da ostane premijer (ako pobedi) i da lakše progura svog kandidata tokom kampanje.
pre 7 godina
Zrtvovanje jednog dobrog zastitnika gradjana zarad predsednickih izbora nije dobar izbor. Zamislite samo ako izgubi izbore - osim neodgovarajuceg predsednika dobicemo i neodgovarajuceg (novog) zastitnika gradjana. Dakle - dupli poraz i totalni sunovrat.
Bolje je, po meni, predloziti za izbor nekog drugog, pametnog coveka i intelektualca koji se do sada nije kompromitovao. A takvih u Srbiji i te kako ima. Malo strpljenja i promisljanja. Akcija za predlog mora biti utemeljena i kod relevantnih opozicionih pokreta i stranaka. Treba i sa njima razgovarati. Ovako se samo postizu autogolovi. Ne dovodim u pitanje dobru nameru i kredibilitet predlagaca, ali ne ovako ....
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
Ono kad si bot pa ni ne znas da po srpskom Ustavu pozicija predsednika nije izvrsna vec ceremonijalna, tj. bukvalno razlog zbog kog se Toma Diploma ne bavi trenutno reformom zdravstva i poreskog sistema vec predstavlja zemlju u Srbiji i svetu kao nesto najdostojanstvenije sto Srbija (nazalost) ima da ponudi
Jedina realna briga oko Janukoviceve kandidature je sto bi se u slucaju kandidovanja i Jeremica duboko pocepala demokratska strana Srbije i to omogucilo jos 5 godina vlasti ljudi sa pokradenim diplomama i "kontraverznom" prosloscu
pre 7 godina
Svi smo uz njega .. Jankovic ce biti novi predsednik Srbije !
pre 7 godina
Nisam javna ličnost, ali apelujem na Sašu Jankovića da se ne kandiduje za predsednika Srbije. Prvo, nestranačka ličnost ima veoma male šanse da bude izabrana na direktinim predsedničkim izborima, štaviše, nema dovoljno šanse ni da uđe u drugi izborni krug. Drugo, Saša janković, osim obavljanja funkcije ombudsmana, nema nikakavog iskustva u obavljanju bilo kakve političke ili diplomatske funkcije. Treće, kako potencijalni kandidat grupe intelektualaca i javnih ličnosti građanske provinijencije, "gađao" bi samo jedan uzak segment populacije birača, što je apsolutno nedovoljno. Setite se neslavne sudbine Građanskog saveza Srbije, Vesne Pešić.
Opoziciono nastrojenom delu Srbije možda bi najbolje bilo da u tišini sačeka drugi krug predsedničkih izbora, i da onda glasa za protivkakndidata SNS, makar to bio i Vojislav Šešelj, posle čega bi mogao da sledi brzi rasplet u vidu još jednih vanrednih izbora, uz nadu u drugačiju podelu karata nauštrb SNS i njenih zvaničnih i nezvaničnih satelita.
pre 7 godina
ne zelim da ljudi misle da nisam za Jankovica ili Sutanovca,samo mora da se shvati da je ovde vecina ljudi primitivna i oni glasaju i biraju nekoga PO SEBI ILI NALIK SEBI.Ne biraju se intelektualci vec oni koji vise obecaju i koji ta obecanja,normalno nerealna i lazna,bolje upakuju i lakse prodaju.To narod zeli,naivan i prost,da mu obecavaju,makar i podsvesni znali da je to laz.Dakle,pobedice onaj sa debljim obrazom...
pre 7 godina
Ako bi se on kandidovao za predsednika, naterao bi me da po prvi put odem do nase ambasade na glasanje (ako moze da se ovde glasa za Predsednika Srbije?)
pre 7 godina
Probudi se, Srbijo, da i tebi svane. Hitno mobilisati ljude, nabaviti ulja, secera konzervi, brasna, higijenskih namirnica i deliti neobrazovanim. Ne verujte vise Vucicu na njegove reci ,,moja Srbija, moji gradjani". Ne misli on na gradjane jer da misli, ne bi davao ogromne pare botovima. Glas za Jankovica.
pre 7 godina
Kako ljudi ne razmišljaju, iako su "javne ličnosti". Predsednik je prosto protokolarna ličnost i nema toliko uticaja na odvijanje politike. Dok ovako kao zaštitnik građana ima više uticaja nadgledanjem i forsiranjem organa da poštuju ustav i zakon. Savršen je za ovo radno mesto, nemojte ko boga vas molim da ga gurate sad bilo gde gde fali stručnog kadra. A fali svuda.
(Tale, 25. novembar 2016 13:17)
Upravo tako! Samo bih jos dodala da bi bilo bolje, s obzirom na to da mu uskoro istice mandat, da obavlja neku drugu funkciju gde ce biti mnogo korisniji nego kao predsednik.
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
Ukratko, neko ko shvata da je predsednik institucija i posebna cast koja ne sluzi za licnu promociju, nego je prilika da se na najbolji nacin predstavlja vlastita drzava.
pre 7 godina
Bravo. Moramo da se setimo da u posrnuloj Srbiji ima još časnih i pristojnih ljudi.
pre 7 godina
Podrska za Jankovica, vreme je da Srbija dobije ne stranacku licnost, nekoga ko nikada do sada nije bio u fotelji i napravio splet veza i vezica kao dosadasnji politicari, neko ko nije zadojen mrznjom i stranackim lopovlukom, neko ko trezveno i racionalno razmislja, neko ko nije 20 i vise godina povezan sa kriminalom i kradjom... Moj glas za Jankovica.
pre 7 godina
Tako je! Samo napred!
pre 7 godina
Zajednicki kandidat pre svega treba da bude neko ko moze da pobedi Vucica na sledecim izborima. Nije dovoljno osvojiti 10-15%. Sasa Jankovic jeste osoba od integriteta, al nisam optimistican da moze da pridobije dovoljan broj glasova, a veoma je bitno da se glasovi ne raspu na vise kandidata na opozicionoj strani. Mislim da je u ovom trenutku jedino Vuk Jeremic ima realnu sansu za pobedu protiv ovakvog sns-a i da mora biti zajednicki podrzan kako bismo imali sansu da izadjemo iz ovog crnila.
pre 7 godina
Evo obecavam da ako Sale Jankovic bude predsednik ili premijer jednog dana daj Boze necu nista pokusati da izvrdam drzavi niti da se bunim donosenja nekog zakona
pre 7 godina
Imam utisak da nam je ovo poslednja prilika na duze vreme da nesto u drzavi pocne da se menja na bolje.. Jeremic je bolji kandidat od Nikolica, ali on je kontinuitet trulih kompromisa , garant da se drzava nece bitno menjati u vrednosnom smislu, a da ce spoljna politika i dalje biti sizofrena i na 5 stolica..
Pored toga upadljivo se forsira strasilo u vidu Seselja, da bi se glasalo za Vucicevog kandidata. Ovde se anketama kreira javno mnjenje, a u njima se Jankovic planski stavlja u treci plan.
pre 7 godina
Osvežavajuće! Podržavam!
pre 7 godina
Novak DJokovic za Predsednika!
pre 7 godina
Šta je tačno program ovog predsedničkog kandidata ? Šta misli o zdravstvenom sistemu - da li je za privatizaciju ? Da li školovanje treba biti besplatno ili je za jednačinu znanje = roba ? Kako smanjiti siromaštvo , da li dobrovoljnim prilozima ili je za mnogo veći porez bogatima ? Ništa od ovoga nema , već se govori o njemu kao čoveku od integriteta . lepo , ali ne biramo patrijarha nego predsednika koji treba da ima jasna uverenja , ali i predloge , razumne i okrenute koristi svih gradjana . Ne verujem više ni jednom glumcu , reditelju ili profesoru jer su oni uglavnom nemo gledali pljačku i uništavanje ovih 15 godina , pogotovu kada bi dobili nešto od političara na vlasti . Neka Janković predstavi svoj plan , svoja uverenja pa da onda odlučimo .
pre 7 godina
Подршка за Сашу Јанковића! Ово више није ствар опозиције, него народног бунта на свакодневну демагогију, срозан животни стандард, недозреле и некомпетентне људе на јавним и државним функцијама. Дајте да покушамо да прекинемо ову меланхолију, која је цело друштво захватила, са особом која нема лични интерес (нити партијски, нити родбински). Не треба нам вођа, треба нам поштен, стручан и одговоран човек за промене. Ни опозиција, ни власт немају кредита за то, а ови други ни образа.
pre 7 godina
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
zna Beograd a to je trecina Srbije a u tom slucaju gube i Beg
To sto ce Vucic da napravi sotonu od njega, na nama je da se borimo protiv onih njegovih drumskih razbojnika.
pre 7 godina
Jankoviću, molim te da se kandiduješ. Moja cela porodica bi konačno posle toliko godina mogla da glasa za nekoga a ne da stalno biramo manje zlo!
pre 7 godina
Boje se, boje se. Podrska Jankovicu samo hrabro, ipak su oni samo glasni diletanti.
pre 7 godina
@ darko soldo
Jankovic je jedini covek u Srbiji (uz Šabića) koji razume šta znači pravna država. To je sasvim dovoljan razlog da ga ljudi vide kao kandidata. Kakav ekonomski program. Kakav program za sikorenjivanje siromaštva. osnovni problem Srbije je što ne postoji pravna država. Izuzev ova dva svetla primera.
E, sad da li on želi da zavrne nogavice i rukave i siđe u kanalizaciju da očisti razne grozote kojih je naša država puna to je druga stvar. Potpuno bih ga razumeo i kad bi rekao: Ljudi, hvala vam što imate tako lepo mišnjenje o meni, ali odoh ja u OEBS, UN, Savet Evrope, ili takvu neku finu organizaciju gde ću raditi sa finim ljudima.
pre 7 godina
ništa to ne vredi dok ne pozovu razni bizMismeni i razne pevaljke....
pre 7 godina
Podrzavam! Jedini pravi kandidat! Jeremic je karijerista, a o Nikolicu, Sutanovcu, Seselju ne zelim ni da govorim. Raduje me da jos uvek ima ovakvih ljudi u Srbiji koji mogu da prepoznaju pravog kandidata.
pre 7 godina
(darko soldo, 25. novembar 2016 13:24)
Meni je dovoljno to sto se striktno drzi prava i zakona. To ga takodje i cini drugacijim od svih ostalih predsednika koji su jahali Srbijom. A ti, posto si mudar i zelis da promenis Srbiju, veruj nekom drugom ko ce da ti da neki fol "program" koji nikada nece postovati. Evo, ti nam reci da li je postojao jedan koji je postovao svoj "program"? Ali ta kontradiktornost, nema program, pa nebi glasao za njega, a covek od integriteta je. OK, neka te onda neko drugi zavlaci jer fol ima program. I zato nemoj mnogo da pricas o tome da li ce od toga nesto biti ili ne, to je tvoje misljenje, a kakvo je zaista to misljenje - pa ogleda se u kontradiktornosti i kao takvo je za mene smesno.
pre 7 godina
Napomena za ove koji mu kazu da vise moze da uradi kao ombudsman nego predsednik, Jankovicu pocetkom godine istice drugi mandat na poziciji zastitinika gradjana i po zakonu nema pravo da se kandiduje za tu poziciju opet tako da nije ili/ili.
Tuzno je sto se da zakljuciti da je Jeremic najpopularniji opozicioni kandidat a sa druge strane svi kukamo kako nema novih ljudi u politici.
pre 7 godina
nije sporno da je sasa jankovic prostojan kandidat! sporna je njegova zelja, kao i ovaj nacin. jer, ovo je prititsak i to ne na vucica kojeg toliko zele da obore, vec na jeremica da se ne kandiduje, tj. da vidi ko ga sve od ovih javnih licnosti nwece podrzati. ovi, uglavnom nekadasnji beli listici nisu svesni da se ne glasa samo na sajtu b 92 i da je jankovic apsolutno bez sansi, a jeremic mozda i ima sansu protiv nekog ko nije vucic ili nikolic.
pre 7 godina
I ja!
pre 7 godina
Bolje da se kandiduje za gradonacelnika Beograda tu ima vece sanse.
pre 7 godina
@ darko soldo
Predsednik drzave ne predlaze ni jedne od ovih stvari koje si naveo.
Prvo se informisi koji je posao predsednika pa onda pisi komentare.
Predsednik moze da podrzi ili obori zakone koje usvoji skupstina a skupstinsku vecinu drzi znamo ko. Ostale duznosti predsednika su uglavnom protokolerne sem mozda cinjenice da on komanduje vojskom.
A inace podrzavam Jankovica kao kandidata za predsednika, bilo bi to nebo i zemlja u odnosu na ovog sadasnjeg.
pre 7 godina
...a treca trecina nece ni izaci jer nece znati da li da glasaju za njega ili Jeremica.
(Mile, 25. novembar 2016 13:36)
Naravno da ćemo izaći! To bi bile slatke muke za mene, slatka dilema za koga od njih dvojice da glasam! Zamisli da ti je opcija u drugom krugu Vučić i Dačić...
pre 7 godina
Ajde da pitam one koji smatraju da Jankovica treba podrzati na izborima - sta ga to sem cinjenice da je intelektulac i da nije dobar sa Vucicem kaniduje za funkciju predsednika Srbije? Razume se u diplomatiju? Ima neko iskustvo u tome? Jer, po meni, dve najvaznije fukcije predsednika su da predstavlja zemlju vani i da ima tamo određena poznanstva te da iznutra deluje ujediniteljski. Ni jedan od ova dva kriterija Jankovic ne ispunjava. Ne ispunjava ni moj otac, a njega bih kao postenog coveka jos rađe video na tom mestu. Nije Srbija Beograd! Pitanje je jednostavno: Hocete nekoga ko moze da pobedi Nikolica (veoma izvesnog kandidata) ili hocete da imate zadovoljstvo sto se glasali po svojoj volji? Ako hocete pobedu - onda birajte nekoga ko moze da pobedi. Jeremic MOZE da pobedi Tomu. Bez ikakve dileme. Jankovic ne moze, jer ne moze do glasova nacionalno opredeljenih. Vucica moze da prepadne opet Jeremic, ako mu Vucic izasje na crtu, jer moze da izvede veliki broj glasaca u drugonm krugu. Ljudi ga vec znaju. Jankovic ne moze. Ne shvatam cemu neracionalno gomilanje kandidata koje samo ide na ruku Vucicu? Ako Jeremic nece, onda OK. Ali tada gledamo Tomu jos pet godina. Tako stoje stvari. Dajte malo racuionalnosti umesto igranja na "prvu loptu".
(dragan davidovic, 25. novembar 2016 15:19)
Dok je Toma diplomatski genije u sta smo imali vise puta prilike da se uverimo kada nas je blamirao pred svetskim zvanicnicima. I dok Jeremic moze da povampiri zute iz bunara, je li tako?
pre 7 godina
Ljudi, kakav vi crni drugi krug pominjete. Ako SNS, SPS, stranke oko njih i SVM izadju sa jednim kandidatom (ko god to bio) drugog kruga nece biti. Pobedice njihov kandidat u prvom krugu i to najverovatnije sa 55% do 60% podrske. To je jednostavno realnost. Tako ste ove godine i za parlamentarne izbore vikali da je Vucic gotov kad ono on dobi vise glasova nego 2014 godine. Istina je da je dobio manje mandata ali to je samo zato sto je vise drugih opozicionih stranaka preslo cenzus nego sto je to bio slucaj 2014 ali je, kad se zbroje glasovi dobio je vise: 2014 je dobio 1 736 920 glasova a ove godine 1 823 147 glasova. To je jednostavno realnost i ne ocekujte da ce SNS pasti jos minimum jedan mandat jer ovde svi otprilike ostaju na vlasti po u proseku po 13 godina. SPS od 1987 do 2000, DOS (u raznim agregatnim stanjima od 2000 do 2012 i od 2012 je SNS, dakle, oni imaju otprilike do 2024 ili 2025 godine da vladaju, nazalost).
pre 7 godina
Po Ustavu Srbije predsednik i nema neki veci uticaj na bilo koji oblik vlasti, njegovu ulogu treba da obavlja neko ko je obrazovan, harizmatican i pristojan, a pre svega neko ko npr. zna da se predsednica Hrvatske ne ljubi tri puta po srpskom obicaju.
(The, 25. novembar 2016 15:37)
Da, i ne pipa se princ Čarls po leđima, kad su ti već rekli da se ne pipaš. Šta izigravaš ti uopšte, ne Toma nego generalno? Elementarna pristojnost je da se poštuju drugi i da se ne rade stvari koje drugome smetaju, i ako tri je rečeno da nekoga ne pipaš, drapač, grliš, ljubiš ili bilo šta drugo, onda nemoj to da radiš. Ako se tako ponašaš i ne poštuješ druge iako ti je rečeno da im nešto smeta, onda je to krajnja nekultura. Onda je to anticivilizacija. Nego ovde ništa novo, još se svojom nekulturom i ponose. Kaže oni su to samo srdačni. Možda bre ja ne volim da sa mnom neko bude srdačan, možda volim da budem otuđen i distanciran kao što i volim.
A i to sa ljubljenjem tri puta nije ni srpski običaj nego ruski koji su rusofili uveli devedesetih. Ranije se ovde ljubilo dva puta, kao svuda. Ko ne veruje, neka gleda film Jagode u grlu, kad se Miki Rubiroza vrati iz Nemačke na neku godišnjicu, pa mu Bane Bumbar kaže "sad se ovde ljubi tri puta" eto ima snimljen dokaz.
pre 7 godina
I javne ličnosti praktikuju sarkazam ovaj put. To je onaj trenutak kada je on toliko jak da niko ne skonta i ne nasmeje se sem retkih umova.
pre 7 godina
Postoje dobre i lose podrske i ponude...
Ako nam je vazan-a trebalo bi da jeste-g.Jankovic kao zastitnik gradjana i ako realno znamo da on na ovim izborima ne moze pobediti,radimo li dobro g.Jankovicu i gradjanima Srbije?
Ocekivano los rezultat(setimo se Borislava Pekica)ce ga izbaciti iz igre:drzavi ne treba propali politicar na mestu ombudsmana a u opoziciji nema mesta za jos jednog lidera...Mislite i o tome.
pre 7 godina
Znam da Janković nema šanse protivu mafije, ali bar ja dobijam motiv da izađem na izbore.
81 Komentari
Sortiraj po: