Sreda, 23.11.2016.

12:24

Šef NATO-a: Žalim za nevinim žrtvama bombardovanja SRJ

Generalni sekretar NATO-a Jens Stoltenberg izjavio je, posle sastanka s premijerom Aleksandrom Vučićem, da je Srbija izvoznik stabilnosti u regionu.

Izvor: Tanjug

Šef NATO-a: Žalim za nevinim žrtvama bombardovanja SRJ IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

111 Komentari

Sortiraj po:

GAGERE

pre 7 godina

Hvala mu na tome, mora neko i da odgovara za agresiju, da se obeštete žrtve , stradali i imovina gradjana i države, Srbija je imala preko 1oo milijardi štete u imovini, zaostala je u razvoju jer je prvo morala da se oporavlja od agresije, zato nam NATO duguje tih 1oo i više milijardi odštete.

Swarog

pre 7 godina

"Takođe je podsetio da je svrha i cilj vazdušnih akcija NATO-a 1999. godine bila zaštita civila, u čemu se, kaže, uspelo"

Ono sto on oce da kaze je "zastita albanskih civila od srpske represije". Kako danas znamo, nije da represije nije bilo ali citav taj albanski ustanak je naravno izveden sa ciljem da se srpske snage isprovociraju da pocine zlocine sto se na kraju i desilo.

Milosevic je Albance ignorisao dobrih 10 godina. Od Srbije je trazeno nesto sto bi danas pevajuci prihvatili!

NATO se jeste brinuo da strada sto manje srpskih civilaI Ja znam da mnogi ovo ne zele da cuju ali bar u BG su bili veoma precizni i objektivno, cak je i stanovnistvo znalo da se gadja precizno i posle par dana jedva da se neko krio po podrumima. Secam se kad su pogodili trafo na u BG Bezanijskoj kosi, umesto da se svi ukenjaju od straha, ljudi su izasli odmah posle napada da vide sta se desilo. Napolju je zgledalo je kao na nekom pikniku. Coveku neki deo rakete (ili tog trafoa) prosao kroz balkon u dnevnu sobu ali u stanu srecom nije bilo nikoga. Onaj ko je bio u BG u to vreme zna o cemu pricam, ostali ce kapiram da daju minuse....

Vuk

pre 7 godina

Dobro neko dole napisa: Ne valja kada se ne izvine, ne valja kada se izvine. Zamerate sto Bosnjaci ne prihvataju nasa izvinjenja za zlocine, jer smatraju da su od Vucica neiskrena, a ponasate se potpuno isto.. Licemerje je jedna od glavnih odlika ovog naroda, a ni komsije tu ne zaostaju..

Svi koji ovde prosipaju pateticne postove treba da prihvate cinjenicu da je Milosevic vodio bezumnu politiku, da je zaratio sa mnogo jacima i da smo zbog toga trpeli posledice.. Razdvojite uzroke i posledice.

Kant

pre 7 godina

Treba pogledati fakte, dokumente iz Rambujea i analizirati celokupnu situaciju u tom trenutku.
Nazalost, neki nakon svega sto se dogodilo u Srbiji i Svetu jos uvek skloni da posmatraju dogadjaje vrlo kranje povrsno, i vrse zamenu teza. Milosevic je kriv, on ih je izazvao, bombe su Miloseiceve, mozak ne boli i svi (preziveli) srecni.
Bombardovanje je bilo od velike vaznosti za opstanak NATO-a i tu sta god smo prihvatili ne bi bilo dovoljno zato su u Rambujeu trazili nemoguce uslove, uslove koji su jednaki okupaciji. Isto Srbija se trebala svesti na mnogo slabiju silu kako bi se na Balkanu upravljalo mnogo lakse od strane Nemaca a pogotovu Engleza.
Drage Mire, Jasne ... da uprostim, zamislite dodju teroristi ispred necije porodicne kuce i kazu mu da je napusti i preda je njima (i plus im plati hranu i pice) jer eto oni smatraju da je njima potrebnija inace ce baciti bombe na tu kucu. Glava kuce izadje kaze da oni nemaju pravo da to od njega traze jer je kucu nasledio od svoga oca a on od svog oca i tako nekoliko generacija unazad. Teroristi bace bombe, pobiju dabar deo ukucana a ostale proteraju i otmu kucu a onda da bi bili "good guys" forsiraju pricu da je u stvari glava kuce kriv (bez obzira sto je pravo i moral bilo na njegovoj strani) i da je on pristao da mirno izadje (i plati im hranu i pice) ne bi bilo ubistava, s toga glava kuce je monstrum! Da li se slazete sa tvrdanjama terorista?

Jasna

pre 7 godina

@Mira 23.novembar 2016. 13:26

Potpisujem,da mogu,stotinu puta bih!!!

I da,da odgovorim na moguca pitanja: Srpkinja sam po ocu i po majci, Beogradjanka po rodjenju....
Svi moji bliski zive u Srbiji...ja isto tako....(Naglasavam,da mi neko ne bi zalepio etiketu izdajnika i stranog placenika....)

Mare

pre 7 godina

Baš lepo što su se izvinili. Sada neka lepo pređu sa reči na dela, pa da poprave sve zgrade i mostove koje su srušili, a ako smo ih mi u međuvremenu popravili, neka lepo nadoknade troškove radova, pa da se raziđemo ko ljudi.

Yugo nostalgik

pre 7 godina

"Kakva smo mi saka jada kad ne smemo ni ratnu odstetu da trazimo, jos im se slihtamo.. Izvinite vi sto ste nas bombardovali"
(ty6, 23. novembar 2016 13:02)

Prijatelju, ni ti ni mnogi koji ovako komentarisu, nemojte me pogresno shvatiti, ali nas kroz istoriju nije bombardovao samo onaj ko to nije hteo.

Nikada formalno-pravno nismo bili krivi, ni u WWI kada je Beograd dva puta bio razoren granatiranjem, ni u WWII kada ga je Hitler 41 bombardovao, kao i saveznici 44 ili 45 ne znam tacno. Sve smo to zaboravili isada "kukamo" samo na bombardovanje 99 godine, koje je u poredjenju sa gore navedim razaranjima neuporedivo, kako po obimu stete, tako i po broju zrtava.

Opet kazem, nemojte me pogresno shvatiti, ali bar za bombardovanje 99 godine ne mozemo reci da im nismo davali povoda, bar sa njihove tacke gledista. Ono sto Zapad vidi, a mi ne kostatujemo, to je da su Titu jos od 48 godine davali stotine milijardi dolara za razvoj Jugoslavije, a samo Srbija danas duguje tim istim NATO drzavama 25 milijardi dolara koje nikada necemo vratiti, plus one koje je potrosio Tito.

Na zalost prijatelju, politika "Izvinite sto ste nas bombardovali" sa sve slihtanjem nam je, bojim se, jedina opcija. Sve i da nam plate ratnu odstetu a da nam uskrate kredite, losije bismo prosli.

Dok smo bili Jugoslavija, bili smo neko i nesto, sada kao Srbija smo niko i nista u globalnoj politici. Sada smo samo efemeran narod kao i mnogi drugi i moramo da igramo kako velike sile sviraju-na zalost.

Nemanja

pre 7 godina

Koliko smo samo ostrašćeni kada se radi o bombardovanju "nas"... Ponašamo se kao da se samo to dogodilo... Kao da je bombardovanje jedini izolovani slučaj... I "naše" žrtve jedine nevine... A meni smo "mi" svi nevini ljudi koji su izginuli od Slovenije do Kosova tokom tih 9 godina raspada SFRJ... Uključujući i Sarajevo i Vukovar i Srebrenicu i bombardovanje... Da, zaista smo mislili i bili u zabludi da će se ubijanja i patnja dešavati samo "tamo negde" po Bosni i Hrvatskoj a da će samo Srbija ostati netaknuta... A to nije tamo negde, "tamo" smo takođe mi. I tako smo se i ponašali... I što je najgore i dalje toga kolektivno nismo svesni...
Ne može se bombardovanje Srbije posmatrati izdvojeno od cele Ex Yu patnje, već isključivo kao deo jedne tužne celine, deo za koji smo čvrsto uzaludno i zabludno verovali da će nas zaobići, iako smo jednako bili i krivi i nevini kao i svi ostali. A najtužnije je to što i dalje samoživo smatramo da je to ubedljivo najveća nepravda koja se dogodila na ovim prostorima, a verovatno i šire.

Jovan

pre 7 godina

Puno mi je srce kad vidim naseg premijera kako se zadovoljno smeska, iako je broj malignih tumora u nasoh zemlji nakon bombardovanja kod zena porastao 4 puta. Među tim zenama se nasla i moja majka.

Mozda mi to i ne bi bilo toliko cudno da to nije isti onaj koji je ceo zivot, do pre par godina, na pomen EU i Nato siktao, psovao i optuzivao ljude da su strani placenici i izdajnici. A da, ovo poslednje radi i dan danas, ali na unutrasnjem planu.

Sramota

banexo

pre 7 godina

Stoltenberg je ziveo u Beogradu i redovno dolazi u posetu Srbiji. Tako da sto se njega licno tice treba mu verovati a sad generalno NATO-U daleko bilo.

masak

pre 7 godina

Nije to bila tragedija vec zlocin...za koji ocigledno nikada niko nece odgovarati. Ako su hteli da skinu Milosevica i jos 10 ljudi mogli su da izvrse atentate i cao...a ne da poruse pola zemlje,pobiju ljude i zatruju sve.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pozdravljam izvinjenje NATO pakta, ovo je prvi korak ka priznavanju zločina koji je NATO počinio, ali i ratnoj reparaciji. Takođe, pozivam članice NATO pakta, koje su priznale jednostrano proglašenu nezavisnost Kosova, da povuku svoje priznanje i isprave istorijsku nepravdu. A kako sam sastavio saopštenje? Lepo zvuči...

Goran

pre 7 godina

A ko nije bio nevin medju zrtvama, oni sto si krivi sluze ili odsluzili svoje kazne i pre svaga oni su ZIVI!!!, tako da niste postigli svoj cilj. Mrtve, pogotovu vi ne morate da sazaljevate.

radio Luxembourg

pre 7 godina

Ja niti zaboravljam niti prastam. A usput da pitam-ako je Srbija izvoznik stabilnosti, ko je uvoznik? I koliko kosta kilo stabilnosti?

munz

pre 7 godina

Pogledajte biografiju Stoltenberga i njegovog oca, pa će vam možda njegove reči delovati iskrenije. Agresija Nata jeste prvenstveno imala politički cilj otkidanja Kosova od Srbije - uostalom, bombardovanje je počelo 24. marta, a NATO je skoro mesec dana kasnije izradio strategiju koja je uključivala i povratak izbeglica (koje su i izbegle/proterane nakon njihove agresije). KAKO GOD, mi znamo da je to bilo nelegalno i s namerom okupacije dela Srbije. Ali se na pitamo uopšte da li smo za nešto krivi, a da ne pominjem šta smo radili Albancima tokom samog rata. I ne pitamo se zašto skoro 18 godina kasnije i dalje podgrevamo tu priču kao da je smak sveta? 18 godina posle Drugog svetskog rata stotine hiljada Srba su već išle u Nemačku da rade. Da li se pitamo šta rade i šta potpisuju naši političari? Da li se pitamo kojem delu Evrope pripadamo, da li nam deca beže na zapad ili u Tomsk i Novosibirsk da žive i rade? Stoltenberg govori maksimalno pomirljivo iz ugla pobednika i predstavnika sistema s batinom. A šta priča naš premijer, to je već druga stvar... Mi kao narod imamo izbor. Koliko vidim, većina bi jela "korijenje" kao Banjo Kostić - i to je legitimno. Samo da posle ne kukamo.

Mile

pre 7 godina

Zalim..., to je samo formalno. vi znate tacno sto ste Srbiju bombordavali.
Koja Drzava u Svetu bi se odrekla svoje Teritorije i dozvolili Amerama da gradi svoju najvecu Bazu van Amerike? Nato Savez je tu da se brani a ne da napada neutralne i male Drzave zbog drugi Interesa. To je najveca Nepravda sto se desilo prosli Godina u Svetu i Srbija nesmije to nikad zaboraviti.

Милутин

pre 7 godina

Можемо ми да будемо љути на НАТО, али смо ту где смо - уништени, осиромашени, разоружани, војска нам је смех, држава још већи смех ... и управо зато морамо да погнуте главе ћутке слушамо ове бриселске бирократе којима и њихови већ полако окрећу леђа! И морамо да трпимо да се овај кисело извињава, а у суштини га је баш брига за нас, јер лузери боље и нису заслужили. Не каже наш народ за џабе - поштуј себе, па ће те и други поштовати! Али ми то не умемо, изгледа, јер да смо поштовали себе сопствене лопове бисмо одавно послали у букагије и руднике. Али ништа од тога, 5. октобра 2000. смо само једне лопове заменили другима, а потом на сваким изборима исто - сјаши Курта да узјаше Мурта. И није нама НАТО одузео Косово, већ смо га ми сами изгбили и то још 1945, што смо дозволили удбашима да нам одређују ко тамо сме да живи, а ко не! А дозволили су и косовски Срби, тиме што су од 1945 надаље продавали земљу Албанцима! Пун их је Београд! И сада је као само НАТО крив?! А уствари, они су само ставили ону трешњицу на врх торте. Ми сами смо већ одрадили посао до краја. А видим да нас неће ни Русија, јер ни њима нису потребни лузери! Једино ми сами гајимо некакве илузије у својим главама да смо богзна какав фактор у свету, тако нас је ваљда Тито учио, па нам је сада тешко да прихватимо да смо у рангу афричких банана-држава!

Baba Joka

pre 7 godina

A kako bi bilo da pored ovih krokodilskih suza članovi alijanse i svi oni koji su odlučivali o sramnom bombardovanju male siromašne zemlje,navodno zbog Miloševića,nadoknade ogromnu materijalnu štetu koju su napravili.Mogli bi i da finansiraju izgradnju par instituta po Srbiji gde bi se lečili nevini ljudi koji su oboleli od najtežih bolesti koju nam je posejao "milosrdni anđeo".

GRIFON

pre 7 godina

Najiskrenije bih voleo da pročitam razloge onih koji su na komentare ove vesti stavili minuse!
Svako ima pravo na mišljenje, ali i obavezu da pojasni svoj stav koji se kosi sa zdravom pameću. Minusi vređaju sve postradale i oni bar, ako mi već ne, zaslužuju objašnjenje. Ne brine me NATO, brineš me ti anonimni komšo...

Pentrit

pre 7 godina

Zalis za nevinim zrtvama??Koliko je svima poznato,ubice nevinih se izvedu pred lice pravde i kazne za zlocine koje su pocinili.Naravno podrazumva se da se kazne i oni koji su nalogodavci i po komandnoj odgovornosti.
Jeftina prica u koju,nadam se,niko razuman nece poverovati.

andrijano

pre 7 godina

nema sta da žalite? vi treba da srbiji platite 10 milijardi evra štete za infrastrukture objekte koje ste porusili,za ljude koje ste nevine ubili, da odgovarate za napad bez odobrenja ujedinjenih nacija a generali nato koji su tada komandovali bombardovanjem osiromasenim uranijumom i zabranjenim kasetnim bombama da se procesuiraju u hagu...tek tada vi o demokratiji možete da pričate

Nasi dani

pre 7 godina

Srbin@; Mira je dobila nagradu, za to zavijanje u crno citave nacije, u vidu vrlo lagodnog zivota, sa bogatim joj sinom Markom u Rusiji.
Kompletno ludilo na sve strane.

Filip

pre 7 godina

@Liberal Ta Bondsteel baza je odavno precrtana sa spiska NATO baza jer pravi ogromne gubitke i nema nikakvu svrhu. Po neki avion se ponekad nadje i nekoliko desetina vojnika je prisutno. Na internetu mozete naci javne konkurse za zaposljavanje u toj bazi koju posreduje Londonska cuvena firma za organizaciju koncerata, dogadjaja, bezbednost VIP licnosti itd... Ukratko, propao je projekat! Balkan je stabilan!

Bogoljub 1936

pre 7 godina

Prvi put cujem da je neko da bi zastitio civile morao da bombarduje i ubija druge civile. Bolje da si cutao jer ovom izjavom nisi nista ni kazao. Za mene ste i dalje zlocinci koji Su nas bombardovali bez ikakvog razloga.

Vukasin B.

pre 7 godina

Da je bilo proglaseno ratno stanje pa i da se nekako shvati to sramno bombardovanje.Ali ovako,mimo odluke UN da se NATO sila digne i udari po mostovima,vozovima,bolnicama,pijacama,civilima...ne da je sramno nego je kukavicki pa sve to jos nazvati misijom "Milosrdni andjeo ".Sada se kao izvinjavaju jer im ne odgovara da se Srbija priblizi Rusiji tj.da Rusi naprave jednu vojnu bazu koja bi zapadu bila trn u nozi i kvarila bi planove u okruzivanju i osvajanju Rusije.Neka hvala,ne prihvatamo lazna izvinjenja.

Psiholog

pre 7 godina

Dok se nisu izvinili, govorili ste, "nisu se ni izvinili". Sada kada su se izvinili, govorite kako su licemeri, i kako ne misle to sto govore. Sta vi ustvari hocete? Velikog i snaznog neprijatelja, jer vam njegova velicina daje osecaj vaznosti i licne velicine.

aha

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 23. novembar 2016 13:21)

Da, ima vece ironije! Negirati preko 12.000 ubijenih civila na Kosovu od strane srpske milicije, vojske, paramilitaraca, dobrovoljaca, itd. je veca ironija.

Upravo na to misle NATO zvanicnici kada govore o zastiti civila. Ko zna sta bi bilo da NATO nije intervenisao.

Smuleco

pre 7 godina

Prvi koji je izustio, za sve ove godine, da mu je žao zbog žrtava bombardovanja Srbije/SRJ, od strane NATO pakta. U tom smislu respekt, makar i da izjava nije iskrena, i imala političku pozadinu.

Bane

pre 7 godina

Ono uspešna zaštita civila a to što smo usput pobili boga pitaj koliko nedužnih ljudi koji se valjda takođe tretiraju kao civili nije važno ja sam se izvinio. E sad da sam ja bio tamo pitao bi ga kako se meri koji je civil podoban a koji nije.

usta

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ! 
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!
(daki, 23. novembar 2016 12:45)

uopste nije rekao da je bombardovanje greska

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Šef NATO-a: Žalim za nevinim žrtvama bombardovanja SRJ sto pokazuje visok stepen ljudskosti, svako normalan zali nevine zrtve !

A ovo je isto dobro: Generalni sekretar NATO-a Jens Stoltenberg izjavio je, posle sastanka sa premijerom Aleksandrom Vučićem, da je Srbija OD 1999-te godine od kada joj je NATO "slomio kicmu" i od kako Srbija vise nikoga ne NAPADA, samo jos "izvoznik stabilnosti u regionu" !

Mira

pre 7 godina

Bombardovanje nikako ne moze da se opravda, ali vas narode boli sta nam je uradio nato a to sto je neko ovde namerno vodio takvu politiku da dodje do bombardovanja to vas je bas briga. Vi koji ste glasali za Milosevica snosite odgovornost isto. Prema tome vise sam ljuta na vas. Od Nato alijanse nista bolje nisam ni ocekivala. Jedan te isti narod glasa za iste ljude koji mu samo govore ono sto mu se svidja, Milosevic, Nikolic Vucic, Seselj. A najgore prolaze normalni ljudi u ovoj drzavi. ..Samo se vi i dalje divite pojedinima do imbecilnosti, kao sto se divite vasem Vucicu

rema

pre 7 godina

Niko istinu ne moze da sakrije! Izaci ce na videlo sve, i sta je bila akcija Racak i da ocigledno nema tih masovnih grobnica o kojima se pricalo...
Tako da je Nato "intervencijom" sprecena humanitarana katastrofa, nikada nece moci da bude opravdanje... Mi to znamo dobro, a znace i ceo Svet!

Mitar

pre 7 godina

Da nije Rusija ojacala ne bi bi nikad ni pomenuli sta ste radili. Ovako vam bas i nije svejedno da u srcu regiona koji zelite da kontrolisete imate zemlju i narod koji cak ni formalno / nazalost samo formalno/ nije u istom savezu sa vama, nego gaji vece simpatije ka Rusiji. E morali ste znati da smo mi vrlo ponosan narod, koji je i u istoriji prezirao imperatore i njihova osvajanja i prekrajanja nasih granica na Balkanu. Tako ce i sa vama biti, Srbi ce ostati takvi sve dok nam ne vratite oteto i platite poruseno, i ne okrivite vase zlocince. Necemo da nasedamo na suvoparna izvinjenja iz politickih razloga, a premijer nek prica sta hoce ali u svoje ime samo.

goran

pre 7 godina

Hoće li ovaj uvek da žali kad se sretne s nekim iz Srbije? I prošli put je žalio. Nije mogao da spava prethodne noći od tuge i žalosti.

coki

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?

Demosten

pre 7 godina

Moja indiferentnost prema izvinjenima ili zaljenju ovog tipa ne poznaje za granice. Ne vidim ni svrhu za njima. Ubijes nekoga na krvnicki nacin, bombardujes jednu celu naciju nicim izazvano, otrujes im zemlju i posle 17 godina ti je kao zao. Prosto sve jedno mi je da je ostao i samo na tom "dobar dan", ovako jedino ne vidim svrhu.
Zna se kako se iskazuje iskreno zaljenje i kako se trazi oprostaj. Posto je NATO nista drugo do firme za rat sto u drugom smislu znaci da jedino gledaju profit lepo platite odstetu porodicama stradalih a koji su bili nevini. Platite za dekontaminaciju zemlje od osiromasenog uranijuna. Platite pa cemo onda stvarno znati da vam je zao. Ali svi dobro znamo da vi iskreno ne mislite tako.

Tirion

pre 7 godina

Ovi iz NATO-a su teski licemeri koliko vidim. Stvarno treba da ih bude sramota. Oni zale, sta mislis? Zasto su uopste i radili to sto su radili te crne 1999. godine. Strasno. Ali dobro, mislim da je Vucic tako nesto i ocekivao. Dobro on zna sa kakvim ljudima ima posla i zato mora da igra oprezno.

daki

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ!
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!

Liberal

pre 7 godina

Nije nas Sloba bombradovao, bombardovali ste nas vi i to ne zbog Milosevica, vec da bi oteli kosovo i napravili najvecu vojnu bazu u evropi! Cao zdravo!

marija

pre 7 godina

Srbija je izvoznik stabilnosti u regionu zato sto nije u NATO.
Da je srece da su sve zemlje ex YU vojno neutralne,
ne bi imale stalnu potrebu za konfliktima udvarajuci se NATO alijansi.

vuja

pre 7 godina

Ne treba nama žaljenje, već da platite sve što ste srušili i da odgovorni budu osuđeni zbog bespotrebne agresije na Srbiju. Ja lično žalim vas i vas licemerni stav.

kimi

pre 7 godina

Za civile zalite, mada vam ni to ne verujem. Ali zato su vojnici Srbije bili legitimna meta za vas, ta vojska je branila svoje gradjane gospodo iz nato.
Nikad u NATO nikada ni vojni savez sa Rusijom.

стеван лазарић

pre 7 godina

То није било нато бомбардовање,него нато агресија на независну државу..у срцу европе.

стеван лазарић

pre 7 godina

То није било нато бомбардовање,него нато агресија на независну државу..у срцу европе.

Tirion

pre 7 godina

Ovi iz NATO-a su teski licemeri koliko vidim. Stvarno treba da ih bude sramota. Oni zale, sta mislis? Zasto su uopste i radili to sto su radili te crne 1999. godine. Strasno. Ali dobro, mislim da je Vucic tako nesto i ocekivao. Dobro on zna sa kakvim ljudima ima posla i zato mora da igra oprezno.

Psiholog

pre 7 godina

Dok se nisu izvinili, govorili ste, "nisu se ni izvinili". Sada kada su se izvinili, govorite kako su licemeri, i kako ne misle to sto govore. Sta vi ustvari hocete? Velikog i snaznog neprijatelja, jer vam njegova velicina daje osecaj vaznosti i licne velicine.

vuja

pre 7 godina

Ne treba nama žaljenje, već da platite sve što ste srušili i da odgovorni budu osuđeni zbog bespotrebne agresije na Srbiju. Ja lično žalim vas i vas licemerni stav.

Smuleco

pre 7 godina

Prvi koji je izustio, za sve ove godine, da mu je žao zbog žrtava bombardovanja Srbije/SRJ, od strane NATO pakta. U tom smislu respekt, makar i da izjava nije iskrena, i imala političku pozadinu.

daki

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ!
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!

marija

pre 7 godina

Srbija je izvoznik stabilnosti u regionu zato sto nije u NATO.
Da je srece da su sve zemlje ex YU vojno neutralne,
ne bi imale stalnu potrebu za konfliktima udvarajuci se NATO alijansi.

banexo

pre 7 godina

Stoltenberg je ziveo u Beogradu i redovno dolazi u posetu Srbiji. Tako da sto se njega licno tice treba mu verovati a sad generalno NATO-U daleko bilo.

Bane

pre 7 godina

Ono uspešna zaštita civila a to što smo usput pobili boga pitaj koliko nedužnih ljudi koji se valjda takođe tretiraju kao civili nije važno ja sam se izvinio. E sad da sam ja bio tamo pitao bi ga kako se meri koji je civil podoban a koji nije.

kimi

pre 7 godina

Za civile zalite, mada vam ni to ne verujem. Ali zato su vojnici Srbije bili legitimna meta za vas, ta vojska je branila svoje gradjane gospodo iz nato.
Nikad u NATO nikada ni vojni savez sa Rusijom.

Mare

pre 7 godina

Baš lepo što su se izvinili. Sada neka lepo pređu sa reči na dela, pa da poprave sve zgrade i mostove koje su srušili, a ako smo ih mi u međuvremenu popravili, neka lepo nadoknade troškove radova, pa da se raziđemo ko ljudi.

Nasi dani

pre 7 godina

Srbin@; Mira je dobila nagradu, za to zavijanje u crno citave nacije, u vidu vrlo lagodnog zivota, sa bogatim joj sinom Markom u Rusiji.
Kompletno ludilo na sve strane.

Liberal

pre 7 godina

Nije nas Sloba bombradovao, bombardovali ste nas vi i to ne zbog Milosevica, vec da bi oteli kosovo i napravili najvecu vojnu bazu u evropi! Cao zdravo!

usta

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ! 
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!
(daki, 23. novembar 2016 12:45)

uopste nije rekao da je bombardovanje greska

andrijano

pre 7 godina

nema sta da žalite? vi treba da srbiji platite 10 milijardi evra štete za infrastrukture objekte koje ste porusili,za ljude koje ste nevine ubili, da odgovarate za napad bez odobrenja ujedinjenih nacija a generali nato koji su tada komandovali bombardovanjem osiromasenim uranijumom i zabranjenim kasetnim bombama da se procesuiraju u hagu...tek tada vi o demokratiji možete da pričate

Bogoljub 1936

pre 7 godina

Prvi put cujem da je neko da bi zastitio civile morao da bombarduje i ubija druge civile. Bolje da si cutao jer ovom izjavom nisi nista ni kazao. Za mene ste i dalje zlocinci koji Su nas bombardovali bez ikakvog razloga.

Baba Joka

pre 7 godina

A kako bi bilo da pored ovih krokodilskih suza članovi alijanse i svi oni koji su odlučivali o sramnom bombardovanju male siromašne zemlje,navodno zbog Miloševića,nadoknade ogromnu materijalnu štetu koju su napravili.Mogli bi i da finansiraju izgradnju par instituta po Srbiji gde bi se lečili nevini ljudi koji su oboleli od najtežih bolesti koju nam je posejao "milosrdni anđeo".

Pentrit

pre 7 godina

Zalis za nevinim zrtvama??Koliko je svima poznato,ubice nevinih se izvedu pred lice pravde i kazne za zlocine koje su pocinili.Naravno podrazumva se da se kazne i oni koji su nalogodavci i po komandnoj odgovornosti.
Jeftina prica u koju,nadam se,niko razuman nece poverovati.

Vukasin B.

pre 7 godina

Da je bilo proglaseno ratno stanje pa i da se nekako shvati to sramno bombardovanje.Ali ovako,mimo odluke UN da se NATO sila digne i udari po mostovima,vozovima,bolnicama,pijacama,civilima...ne da je sramno nego je kukavicki pa sve to jos nazvati misijom "Milosrdni andjeo ".Sada se kao izvinjavaju jer im ne odgovara da se Srbija priblizi Rusiji tj.da Rusi naprave jednu vojnu bazu koja bi zapadu bila trn u nozi i kvarila bi planove u okruzivanju i osvajanju Rusije.Neka hvala,ne prihvatamo lazna izvinjenja.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pozdravljam izvinjenje NATO pakta, ovo je prvi korak ka priznavanju zločina koji je NATO počinio, ali i ratnoj reparaciji. Takođe, pozivam članice NATO pakta, koje su priznale jednostrano proglašenu nezavisnost Kosova, da povuku svoje priznanje i isprave istorijsku nepravdu. A kako sam sastavio saopštenje? Lepo zvuči...

Mile

pre 7 godina

Zalim..., to je samo formalno. vi znate tacno sto ste Srbiju bombordavali.
Koja Drzava u Svetu bi se odrekla svoje Teritorije i dozvolili Amerama da gradi svoju najvecu Bazu van Amerike? Nato Savez je tu da se brani a ne da napada neutralne i male Drzave zbog drugi Interesa. To je najveca Nepravda sto se desilo prosli Godina u Svetu i Srbija nesmije to nikad zaboraviti.

Vuk

pre 7 godina

Dobro neko dole napisa: Ne valja kada se ne izvine, ne valja kada se izvine. Zamerate sto Bosnjaci ne prihvataju nasa izvinjenja za zlocine, jer smatraju da su od Vucica neiskrena, a ponasate se potpuno isto.. Licemerje je jedna od glavnih odlika ovog naroda, a ni komsije tu ne zaostaju..

Svi koji ovde prosipaju pateticne postove treba da prihvate cinjenicu da je Milosevic vodio bezumnu politiku, da je zaratio sa mnogo jacima i da smo zbog toga trpeli posledice.. Razdvojite uzroke i posledice.

Nemanja

pre 7 godina

Koliko smo samo ostrašćeni kada se radi o bombardovanju "nas"... Ponašamo se kao da se samo to dogodilo... Kao da je bombardovanje jedini izolovani slučaj... I "naše" žrtve jedine nevine... A meni smo "mi" svi nevini ljudi koji su izginuli od Slovenije do Kosova tokom tih 9 godina raspada SFRJ... Uključujući i Sarajevo i Vukovar i Srebrenicu i bombardovanje... Da, zaista smo mislili i bili u zabludi da će se ubijanja i patnja dešavati samo "tamo negde" po Bosni i Hrvatskoj a da će samo Srbija ostati netaknuta... A to nije tamo negde, "tamo" smo takođe mi. I tako smo se i ponašali... I što je najgore i dalje toga kolektivno nismo svesni...
Ne može se bombardovanje Srbije posmatrati izdvojeno od cele Ex Yu patnje, već isključivo kao deo jedne tužne celine, deo za koji smo čvrsto uzaludno i zabludno verovali da će nas zaobići, iako smo jednako bili i krivi i nevini kao i svi ostali. A najtužnije je to što i dalje samoživo smatramo da je to ubedljivo najveća nepravda koja se dogodila na ovim prostorima, a verovatno i šire.

Demosten

pre 7 godina

Moja indiferentnost prema izvinjenima ili zaljenju ovog tipa ne poznaje za granice. Ne vidim ni svrhu za njima. Ubijes nekoga na krvnicki nacin, bombardujes jednu celu naciju nicim izazvano, otrujes im zemlju i posle 17 godina ti je kao zao. Prosto sve jedno mi je da je ostao i samo na tom "dobar dan", ovako jedino ne vidim svrhu.
Zna se kako se iskazuje iskreno zaljenje i kako se trazi oprostaj. Posto je NATO nista drugo do firme za rat sto u drugom smislu znaci da jedino gledaju profit lepo platite odstetu porodicama stradalih a koji su bili nevini. Platite za dekontaminaciju zemlje od osiromasenog uranijuna. Platite pa cemo onda stvarno znati da vam je zao. Ali svi dobro znamo da vi iskreno ne mislite tako.

Filip

pre 7 godina

@Liberal Ta Bondsteel baza je odavno precrtana sa spiska NATO baza jer pravi ogromne gubitke i nema nikakvu svrhu. Po neki avion se ponekad nadje i nekoliko desetina vojnika je prisutno. Na internetu mozete naci javne konkurse za zaposljavanje u toj bazi koju posreduje Londonska cuvena firma za organizaciju koncerata, dogadjaja, bezbednost VIP licnosti itd... Ukratko, propao je projekat! Balkan je stabilan!

Милутин

pre 7 godina

Можемо ми да будемо љути на НАТО, али смо ту где смо - уништени, осиромашени, разоружани, војска нам је смех, држава још већи смех ... и управо зато морамо да погнуте главе ћутке слушамо ове бриселске бирократе којима и њихови већ полако окрећу леђа! И морамо да трпимо да се овај кисело извињава, а у суштини га је баш брига за нас, јер лузери боље и нису заслужили. Не каже наш народ за џабе - поштуј себе, па ће те и други поштовати! Али ми то не умемо, изгледа, јер да смо поштовали себе сопствене лопове бисмо одавно послали у букагије и руднике. Али ништа од тога, 5. октобра 2000. смо само једне лопове заменили другима, а потом на сваким изборима исто - сјаши Курта да узјаше Мурта. И није нама НАТО одузео Косово, већ смо га ми сами изгбили и то још 1945, што смо дозволили удбашима да нам одређују ко тамо сме да живи, а ко не! А дозволили су и косовски Срби, тиме што су од 1945 надаље продавали земљу Албанцима! Пун их је Београд! И сада је као само НАТО крив?! А уствари, они су само ставили ону трешњицу на врх торте. Ми сами смо већ одрадили посао до краја. А видим да нас неће ни Русија, јер ни њима нису потребни лузери! Једино ми сами гајимо некакве илузије у својим главама да смо богзна какав фактор у свету, тако нас је ваљда Тито учио, па нам је сада тешко да прихватимо да смо у рангу афричких банана-држава!

Yugo nostalgik

pre 7 godina

"Kakva smo mi saka jada kad ne smemo ni ratnu odstetu da trazimo, jos im se slihtamo.. Izvinite vi sto ste nas bombardovali"
(ty6, 23. novembar 2016 13:02)

Prijatelju, ni ti ni mnogi koji ovako komentarisu, nemojte me pogresno shvatiti, ali nas kroz istoriju nije bombardovao samo onaj ko to nije hteo.

Nikada formalno-pravno nismo bili krivi, ni u WWI kada je Beograd dva puta bio razoren granatiranjem, ni u WWII kada ga je Hitler 41 bombardovao, kao i saveznici 44 ili 45 ne znam tacno. Sve smo to zaboravili isada "kukamo" samo na bombardovanje 99 godine, koje je u poredjenju sa gore navedim razaranjima neuporedivo, kako po obimu stete, tako i po broju zrtava.

Opet kazem, nemojte me pogresno shvatiti, ali bar za bombardovanje 99 godine ne mozemo reci da im nismo davali povoda, bar sa njihove tacke gledista. Ono sto Zapad vidi, a mi ne kostatujemo, to je da su Titu jos od 48 godine davali stotine milijardi dolara za razvoj Jugoslavije, a samo Srbija danas duguje tim istim NATO drzavama 25 milijardi dolara koje nikada necemo vratiti, plus one koje je potrosio Tito.

Na zalost prijatelju, politika "Izvinite sto ste nas bombardovali" sa sve slihtanjem nam je, bojim se, jedina opcija. Sve i da nam plate ratnu odstetu a da nam uskrate kredite, losije bismo prosli.

Dok smo bili Jugoslavija, bili smo neko i nesto, sada kao Srbija smo niko i nista u globalnoj politici. Sada smo samo efemeran narod kao i mnogi drugi i moramo da igramo kako velike sile sviraju-na zalost.

rema

pre 7 godina

Niko istinu ne moze da sakrije! Izaci ce na videlo sve, i sta je bila akcija Racak i da ocigledno nema tih masovnih grobnica o kojima se pricalo...
Tako da je Nato "intervencijom" sprecena humanitarana katastrofa, nikada nece moci da bude opravdanje... Mi to znamo dobro, a znace i ceo Svet!

coki

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?

Kant

pre 7 godina

Treba pogledati fakte, dokumente iz Rambujea i analizirati celokupnu situaciju u tom trenutku.
Nazalost, neki nakon svega sto se dogodilo u Srbiji i Svetu jos uvek skloni da posmatraju dogadjaje vrlo kranje povrsno, i vrse zamenu teza. Milosevic je kriv, on ih je izazvao, bombe su Miloseiceve, mozak ne boli i svi (preziveli) srecni.
Bombardovanje je bilo od velike vaznosti za opstanak NATO-a i tu sta god smo prihvatili ne bi bilo dovoljno zato su u Rambujeu trazili nemoguce uslove, uslove koji su jednaki okupaciji. Isto Srbija se trebala svesti na mnogo slabiju silu kako bi se na Balkanu upravljalo mnogo lakse od strane Nemaca a pogotovu Engleza.
Drage Mire, Jasne ... da uprostim, zamislite dodju teroristi ispred necije porodicne kuce i kazu mu da je napusti i preda je njima (i plus im plati hranu i pice) jer eto oni smatraju da je njima potrebnija inace ce baciti bombe na tu kucu. Glava kuce izadje kaze da oni nemaju pravo da to od njega traze jer je kucu nasledio od svoga oca a on od svog oca i tako nekoliko generacija unazad. Teroristi bace bombe, pobiju dabar deo ukucana a ostale proteraju i otmu kucu a onda da bi bili "good guys" forsiraju pricu da je u stvari glava kuce kriv (bez obzira sto je pravo i moral bilo na njegovoj strani) i da je on pristao da mirno izadje (i plati im hranu i pice) ne bi bilo ubistava, s toga glava kuce je monstrum! Da li se slazete sa tvrdanjama terorista?

Jovan

pre 7 godina

Puno mi je srce kad vidim naseg premijera kako se zadovoljno smeska, iako je broj malignih tumora u nasoh zemlji nakon bombardovanja kod zena porastao 4 puta. Među tim zenama se nasla i moja majka.

Mozda mi to i ne bi bilo toliko cudno da to nije isti onaj koji je ceo zivot, do pre par godina, na pomen EU i Nato siktao, psovao i optuzivao ljude da su strani placenici i izdajnici. A da, ovo poslednje radi i dan danas, ali na unutrasnjem planu.

Sramota

radio Luxembourg

pre 7 godina

Ja niti zaboravljam niti prastam. A usput da pitam-ako je Srbija izvoznik stabilnosti, ko je uvoznik? I koliko kosta kilo stabilnosti?

masak

pre 7 godina

Nije to bila tragedija vec zlocin...za koji ocigledno nikada niko nece odgovarati. Ako su hteli da skinu Milosevica i jos 10 ljudi mogli su da izvrse atentate i cao...a ne da poruse pola zemlje,pobiju ljude i zatruju sve.

goran

pre 7 godina

Hoće li ovaj uvek da žali kad se sretne s nekim iz Srbije? I prošli put je žalio. Nije mogao da spava prethodne noći od tuge i žalosti.

aha

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 23. novembar 2016 13:21)

Da, ima vece ironije! Negirati preko 12.000 ubijenih civila na Kosovu od strane srpske milicije, vojske, paramilitaraca, dobrovoljaca, itd. je veca ironija.

Upravo na to misle NATO zvanicnici kada govore o zastiti civila. Ko zna sta bi bilo da NATO nije intervenisao.

GAGERE

pre 7 godina

Hvala mu na tome, mora neko i da odgovara za agresiju, da se obeštete žrtve , stradali i imovina gradjana i države, Srbija je imala preko 1oo milijardi štete u imovini, zaostala je u razvoju jer je prvo morala da se oporavlja od agresije, zato nam NATO duguje tih 1oo i više milijardi odštete.

munz

pre 7 godina

Pogledajte biografiju Stoltenberga i njegovog oca, pa će vam možda njegove reči delovati iskrenije. Agresija Nata jeste prvenstveno imala politički cilj otkidanja Kosova od Srbije - uostalom, bombardovanje je počelo 24. marta, a NATO je skoro mesec dana kasnije izradio strategiju koja je uključivala i povratak izbeglica (koje su i izbegle/proterane nakon njihove agresije). KAKO GOD, mi znamo da je to bilo nelegalno i s namerom okupacije dela Srbije. Ali se na pitamo uopšte da li smo za nešto krivi, a da ne pominjem šta smo radili Albancima tokom samog rata. I ne pitamo se zašto skoro 18 godina kasnije i dalje podgrevamo tu priču kao da je smak sveta? 18 godina posle Drugog svetskog rata stotine hiljada Srba su već išle u Nemačku da rade. Da li se pitamo šta rade i šta potpisuju naši političari? Da li se pitamo kojem delu Evrope pripadamo, da li nam deca beže na zapad ili u Tomsk i Novosibirsk da žive i rade? Stoltenberg govori maksimalno pomirljivo iz ugla pobednika i predstavnika sistema s batinom. A šta priča naš premijer, to je već druga stvar... Mi kao narod imamo izbor. Koliko vidim, većina bi jela "korijenje" kao Banjo Kostić - i to je legitimno. Samo da posle ne kukamo.

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Šef NATO-a: Žalim za nevinim žrtvama bombardovanja SRJ sto pokazuje visok stepen ljudskosti, svako normalan zali nevine zrtve !

A ovo je isto dobro: Generalni sekretar NATO-a Jens Stoltenberg izjavio je, posle sastanka sa premijerom Aleksandrom Vučićem, da je Srbija OD 1999-te godine od kada joj je NATO "slomio kicmu" i od kako Srbija vise nikoga ne NAPADA, samo jos "izvoznik stabilnosti u regionu" !

Mitar

pre 7 godina

Da nije Rusija ojacala ne bi bi nikad ni pomenuli sta ste radili. Ovako vam bas i nije svejedno da u srcu regiona koji zelite da kontrolisete imate zemlju i narod koji cak ni formalno / nazalost samo formalno/ nije u istom savezu sa vama, nego gaji vece simpatije ka Rusiji. E morali ste znati da smo mi vrlo ponosan narod, koji je i u istoriji prezirao imperatore i njihova osvajanja i prekrajanja nasih granica na Balkanu. Tako ce i sa vama biti, Srbi ce ostati takvi sve dok nam ne vratite oteto i platite poruseno, i ne okrivite vase zlocince. Necemo da nasedamo na suvoparna izvinjenja iz politickih razloga, a premijer nek prica sta hoce ali u svoje ime samo.

GRIFON

pre 7 godina

Najiskrenije bih voleo da pročitam razloge onih koji su na komentare ove vesti stavili minuse!
Svako ima pravo na mišljenje, ali i obavezu da pojasni svoj stav koji se kosi sa zdravom pameću. Minusi vređaju sve postradale i oni bar, ako mi već ne, zaslužuju objašnjenje. Ne brine me NATO, brineš me ti anonimni komšo...

Mira

pre 7 godina

Bombardovanje nikako ne moze da se opravda, ali vas narode boli sta nam je uradio nato a to sto je neko ovde namerno vodio takvu politiku da dodje do bombardovanja to vas je bas briga. Vi koji ste glasali za Milosevica snosite odgovornost isto. Prema tome vise sam ljuta na vas. Od Nato alijanse nista bolje nisam ni ocekivala. Jedan te isti narod glasa za iste ljude koji mu samo govore ono sto mu se svidja, Milosevic, Nikolic Vucic, Seselj. A najgore prolaze normalni ljudi u ovoj drzavi. ..Samo se vi i dalje divite pojedinima do imbecilnosti, kao sto se divite vasem Vucicu

Goran

pre 7 godina

A ko nije bio nevin medju zrtvama, oni sto si krivi sluze ili odsluzili svoje kazne i pre svaga oni su ZIVI!!!, tako da niste postigli svoj cilj. Mrtve, pogotovu vi ne morate da sazaljevate.

Jasna

pre 7 godina

@Mira 23.novembar 2016. 13:26

Potpisujem,da mogu,stotinu puta bih!!!

I da,da odgovorim na moguca pitanja: Srpkinja sam po ocu i po majci, Beogradjanka po rodjenju....
Svi moji bliski zive u Srbiji...ja isto tako....(Naglasavam,da mi neko ne bi zalepio etiketu izdajnika i stranog placenika....)

Swarog

pre 7 godina

"Takođe je podsetio da je svrha i cilj vazdušnih akcija NATO-a 1999. godine bila zaštita civila, u čemu se, kaže, uspelo"

Ono sto on oce da kaze je "zastita albanskih civila od srpske represije". Kako danas znamo, nije da represije nije bilo ali citav taj albanski ustanak je naravno izveden sa ciljem da se srpske snage isprovociraju da pocine zlocine sto se na kraju i desilo.

Milosevic je Albance ignorisao dobrih 10 godina. Od Srbije je trazeno nesto sto bi danas pevajuci prihvatili!

NATO se jeste brinuo da strada sto manje srpskih civilaI Ja znam da mnogi ovo ne zele da cuju ali bar u BG su bili veoma precizni i objektivno, cak je i stanovnistvo znalo da se gadja precizno i posle par dana jedva da se neko krio po podrumima. Secam se kad su pogodili trafo na u BG Bezanijskoj kosi, umesto da se svi ukenjaju od straha, ljudi su izasli odmah posle napada da vide sta se desilo. Napolju je zgledalo je kao na nekom pikniku. Coveku neki deo rakete (ili tog trafoa) prosao kroz balkon u dnevnu sobu ali u stanu srecom nije bilo nikoga. Onaj ko je bio u BG u to vreme zna o cemu pricam, ostali ce kapiram da daju minuse....

Jovan

pre 7 godina

Puno mi je srce kad vidim naseg premijera kako se zadovoljno smeska, iako je broj malignih tumora u nasoh zemlji nakon bombardovanja kod zena porastao 4 puta. Među tim zenama se nasla i moja majka.

Mozda mi to i ne bi bilo toliko cudno da to nije isti onaj koji je ceo zivot, do pre par godina, na pomen EU i Nato siktao, psovao i optuzivao ljude da su strani placenici i izdajnici. A da, ovo poslednje radi i dan danas, ali na unutrasnjem planu.

Sramota

munz

pre 7 godina

Pogledajte biografiju Stoltenberga i njegovog oca, pa će vam možda njegove reči delovati iskrenije. Agresija Nata jeste prvenstveno imala politički cilj otkidanja Kosova od Srbije - uostalom, bombardovanje je počelo 24. marta, a NATO je skoro mesec dana kasnije izradio strategiju koja je uključivala i povratak izbeglica (koje su i izbegle/proterane nakon njihove agresije). KAKO GOD, mi znamo da je to bilo nelegalno i s namerom okupacije dela Srbije. Ali se na pitamo uopšte da li smo za nešto krivi, a da ne pominjem šta smo radili Albancima tokom samog rata. I ne pitamo se zašto skoro 18 godina kasnije i dalje podgrevamo tu priču kao da je smak sveta? 18 godina posle Drugog svetskog rata stotine hiljada Srba su već išle u Nemačku da rade. Da li se pitamo šta rade i šta potpisuju naši političari? Da li se pitamo kojem delu Evrope pripadamo, da li nam deca beže na zapad ili u Tomsk i Novosibirsk da žive i rade? Stoltenberg govori maksimalno pomirljivo iz ugla pobednika i predstavnika sistema s batinom. A šta priča naš premijer, to je već druga stvar... Mi kao narod imamo izbor. Koliko vidim, većina bi jela "korijenje" kao Banjo Kostić - i to je legitimno. Samo da posle ne kukamo.

стеван лазарић

pre 7 godina

То није било нато бомбардовање,него нато агресија на независну државу..у срцу европе.

Милутин

pre 7 godina

Можемо ми да будемо љути на НАТО, али смо ту где смо - уништени, осиромашени, разоружани, војска нам је смех, држава још већи смех ... и управо зато морамо да погнуте главе ћутке слушамо ове бриселске бирократе којима и њихови већ полако окрећу леђа! И морамо да трпимо да се овај кисело извињава, а у суштини га је баш брига за нас, јер лузери боље и нису заслужили. Не каже наш народ за џабе - поштуј себе, па ће те и други поштовати! Али ми то не умемо, изгледа, јер да смо поштовали себе сопствене лопове бисмо одавно послали у букагије и руднике. Али ништа од тога, 5. октобра 2000. смо само једне лопове заменили другима, а потом на сваким изборима исто - сјаши Курта да узјаше Мурта. И није нама НАТО одузео Косово, већ смо га ми сами изгбили и то још 1945, што смо дозволили удбашима да нам одређују ко тамо сме да живи, а ко не! А дозволили су и косовски Срби, тиме што су од 1945 надаље продавали земљу Албанцима! Пун их је Београд! И сада је као само НАТО крив?! А уствари, они су само ставили ону трешњицу на врх торте. Ми сами смо већ одрадили посао до краја. А видим да нас неће ни Русија, јер ни њима нису потребни лузери! Једино ми сами гајимо некакве илузије у својим главама да смо богзна какав фактор у свету, тако нас је ваљда Тито учио, па нам је сада тешко да прихватимо да смо у рангу афричких банана-држава!

Mira

pre 7 godina

Bombardovanje nikako ne moze da se opravda, ali vas narode boli sta nam je uradio nato a to sto je neko ovde namerno vodio takvu politiku da dodje do bombardovanja to vas je bas briga. Vi koji ste glasali za Milosevica snosite odgovornost isto. Prema tome vise sam ljuta na vas. Od Nato alijanse nista bolje nisam ni ocekivala. Jedan te isti narod glasa za iste ljude koji mu samo govore ono sto mu se svidja, Milosevic, Nikolic Vucic, Seselj. A najgore prolaze normalni ljudi u ovoj drzavi. ..Samo se vi i dalje divite pojedinima do imbecilnosti, kao sto se divite vasem Vucicu

GRIFON

pre 7 godina

Najiskrenije bih voleo da pročitam razloge onih koji su na komentare ove vesti stavili minuse!
Svako ima pravo na mišljenje, ali i obavezu da pojasni svoj stav koji se kosi sa zdravom pameću. Minusi vređaju sve postradale i oni bar, ako mi već ne, zaslužuju objašnjenje. Ne brine me NATO, brineš me ti anonimni komšo...

radio Luxembourg

pre 7 godina

Ja niti zaboravljam niti prastam. A usput da pitam-ako je Srbija izvoznik stabilnosti, ko je uvoznik? I koliko kosta kilo stabilnosti?

GAGERE

pre 7 godina

Hvala mu na tome, mora neko i da odgovara za agresiju, da se obeštete žrtve , stradali i imovina gradjana i države, Srbija je imala preko 1oo milijardi štete u imovini, zaostala je u razvoju jer je prvo morala da se oporavlja od agresije, zato nam NATO duguje tih 1oo i više milijardi odštete.

goran

pre 7 godina

Hoće li ovaj uvek da žali kad se sretne s nekim iz Srbije? I prošli put je žalio. Nije mogao da spava prethodne noći od tuge i žalosti.

Kant

pre 7 godina

Treba pogledati fakte, dokumente iz Rambujea i analizirati celokupnu situaciju u tom trenutku.
Nazalost, neki nakon svega sto se dogodilo u Srbiji i Svetu jos uvek skloni da posmatraju dogadjaje vrlo kranje povrsno, i vrse zamenu teza. Milosevic je kriv, on ih je izazvao, bombe su Miloseiceve, mozak ne boli i svi (preziveli) srecni.
Bombardovanje je bilo od velike vaznosti za opstanak NATO-a i tu sta god smo prihvatili ne bi bilo dovoljno zato su u Rambujeu trazili nemoguce uslove, uslove koji su jednaki okupaciji. Isto Srbija se trebala svesti na mnogo slabiju silu kako bi se na Balkanu upravljalo mnogo lakse od strane Nemaca a pogotovu Engleza.
Drage Mire, Jasne ... da uprostim, zamislite dodju teroristi ispred necije porodicne kuce i kazu mu da je napusti i preda je njima (i plus im plati hranu i pice) jer eto oni smatraju da je njima potrebnija inace ce baciti bombe na tu kucu. Glava kuce izadje kaze da oni nemaju pravo da to od njega traze jer je kucu nasledio od svoga oca a on od svog oca i tako nekoliko generacija unazad. Teroristi bace bombe, pobiju dabar deo ukucana a ostale proteraju i otmu kucu a onda da bi bili "good guys" forsiraju pricu da je u stvari glava kuce kriv (bez obzira sto je pravo i moral bilo na njegovoj strani) i da je on pristao da mirno izadje (i plati im hranu i pice) ne bi bilo ubistava, s toga glava kuce je monstrum! Da li se slazete sa tvrdanjama terorista?

Mitar

pre 7 godina

Da nije Rusija ojacala ne bi bi nikad ni pomenuli sta ste radili. Ovako vam bas i nije svejedno da u srcu regiona koji zelite da kontrolisete imate zemlju i narod koji cak ni formalno / nazalost samo formalno/ nije u istom savezu sa vama, nego gaji vece simpatije ka Rusiji. E morali ste znati da smo mi vrlo ponosan narod, koji je i u istoriji prezirao imperatore i njihova osvajanja i prekrajanja nasih granica na Balkanu. Tako ce i sa vama biti, Srbi ce ostati takvi sve dok nam ne vratite oteto i platite poruseno, i ne okrivite vase zlocince. Necemo da nasedamo na suvoparna izvinjenja iz politickih razloga, a premijer nek prica sta hoce ali u svoje ime samo.

aha

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?
(Android Robot by Google, CC BY 3.0) (coki, 23. novembar 2016 13:21)

Da, ima vece ironije! Negirati preko 12.000 ubijenih civila na Kosovu od strane srpske milicije, vojske, paramilitaraca, dobrovoljaca, itd. je veca ironija.

Upravo na to misle NATO zvanicnici kada govore o zastiti civila. Ko zna sta bi bilo da NATO nije intervenisao.

Swarog

pre 7 godina

"Takođe je podsetio da je svrha i cilj vazdušnih akcija NATO-a 1999. godine bila zaštita civila, u čemu se, kaže, uspelo"

Ono sto on oce da kaze je "zastita albanskih civila od srpske represije". Kako danas znamo, nije da represije nije bilo ali citav taj albanski ustanak je naravno izveden sa ciljem da se srpske snage isprovociraju da pocine zlocine sto se na kraju i desilo.

Milosevic je Albance ignorisao dobrih 10 godina. Od Srbije je trazeno nesto sto bi danas pevajuci prihvatili!

NATO se jeste brinuo da strada sto manje srpskih civilaI Ja znam da mnogi ovo ne zele da cuju ali bar u BG su bili veoma precizni i objektivno, cak je i stanovnistvo znalo da se gadja precizno i posle par dana jedva da se neko krio po podrumima. Secam se kad su pogodili trafo na u BG Bezanijskoj kosi, umesto da se svi ukenjaju od straha, ljudi su izasli odmah posle napada da vide sta se desilo. Napolju je zgledalo je kao na nekom pikniku. Coveku neki deo rakete (ili tog trafoa) prosao kroz balkon u dnevnu sobu ali u stanu srecom nije bilo nikoga. Onaj ko je bio u BG u to vreme zna o cemu pricam, ostali ce kapiram da daju minuse....

Bucko razmisljam

pre 7 godina

Šef NATO-a: Žalim za nevinim žrtvama bombardovanja SRJ sto pokazuje visok stepen ljudskosti, svako normalan zali nevine zrtve !

A ovo je isto dobro: Generalni sekretar NATO-a Jens Stoltenberg izjavio je, posle sastanka sa premijerom Aleksandrom Vučićem, da je Srbija OD 1999-te godine od kada joj je NATO "slomio kicmu" i od kako Srbija vise nikoga ne NAPADA, samo jos "izvoznik stabilnosti u regionu" !

Psiholog

pre 7 godina

Dok se nisu izvinili, govorili ste, "nisu se ni izvinili". Sada kada su se izvinili, govorite kako su licemeri, i kako ne misle to sto govore. Sta vi ustvari hocete? Velikog i snaznog neprijatelja, jer vam njegova velicina daje osecaj vaznosti i licne velicine.

daki

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ!
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!

Tirion

pre 7 godina

Ovi iz NATO-a su teski licemeri koliko vidim. Stvarno treba da ih bude sramota. Oni zale, sta mislis? Zasto su uopste i radili to sto su radili te crne 1999. godine. Strasno. Ali dobro, mislim da je Vucic tako nesto i ocekivao. Dobro on zna sa kakvim ljudima ima posla i zato mora da igra oprezno.

Yugo nostalgik

pre 7 godina

"Kakva smo mi saka jada kad ne smemo ni ratnu odstetu da trazimo, jos im se slihtamo.. Izvinite vi sto ste nas bombardovali"
(ty6, 23. novembar 2016 13:02)

Prijatelju, ni ti ni mnogi koji ovako komentarisu, nemojte me pogresno shvatiti, ali nas kroz istoriju nije bombardovao samo onaj ko to nije hteo.

Nikada formalno-pravno nismo bili krivi, ni u WWI kada je Beograd dva puta bio razoren granatiranjem, ni u WWII kada ga je Hitler 41 bombardovao, kao i saveznici 44 ili 45 ne znam tacno. Sve smo to zaboravili isada "kukamo" samo na bombardovanje 99 godine, koje je u poredjenju sa gore navedim razaranjima neuporedivo, kako po obimu stete, tako i po broju zrtava.

Opet kazem, nemojte me pogresno shvatiti, ali bar za bombardovanje 99 godine ne mozemo reci da im nismo davali povoda, bar sa njihove tacke gledista. Ono sto Zapad vidi, a mi ne kostatujemo, to je da su Titu jos od 48 godine davali stotine milijardi dolara za razvoj Jugoslavije, a samo Srbija danas duguje tim istim NATO drzavama 25 milijardi dolara koje nikada necemo vratiti, plus one koje je potrosio Tito.

Na zalost prijatelju, politika "Izvinite sto ste nas bombardovali" sa sve slihtanjem nam je, bojim se, jedina opcija. Sve i da nam plate ratnu odstetu a da nam uskrate kredite, losije bismo prosli.

Dok smo bili Jugoslavija, bili smo neko i nesto, sada kao Srbija smo niko i nista u globalnoj politici. Sada smo samo efemeran narod kao i mnogi drugi i moramo da igramo kako velike sile sviraju-na zalost.

Nemanja

pre 7 godina

Koliko smo samo ostrašćeni kada se radi o bombardovanju "nas"... Ponašamo se kao da se samo to dogodilo... Kao da je bombardovanje jedini izolovani slučaj... I "naše" žrtve jedine nevine... A meni smo "mi" svi nevini ljudi koji su izginuli od Slovenije do Kosova tokom tih 9 godina raspada SFRJ... Uključujući i Sarajevo i Vukovar i Srebrenicu i bombardovanje... Da, zaista smo mislili i bili u zabludi da će se ubijanja i patnja dešavati samo "tamo negde" po Bosni i Hrvatskoj a da će samo Srbija ostati netaknuta... A to nije tamo negde, "tamo" smo takođe mi. I tako smo se i ponašali... I što je najgore i dalje toga kolektivno nismo svesni...
Ne može se bombardovanje Srbije posmatrati izdvojeno od cele Ex Yu patnje, već isključivo kao deo jedne tužne celine, deo za koji smo čvrsto uzaludno i zabludno verovali da će nas zaobići, iako smo jednako bili i krivi i nevini kao i svi ostali. A najtužnije je to što i dalje samoživo smatramo da je to ubedljivo najveća nepravda koja se dogodila na ovim prostorima, a verovatno i šire.

Liberal

pre 7 godina

Nije nas Sloba bombradovao, bombardovali ste nas vi i to ne zbog Milosevica, vec da bi oteli kosovo i napravili najvecu vojnu bazu u evropi! Cao zdravo!

Smuleco

pre 7 godina

Prvi koji je izustio, za sve ove godine, da mu je žao zbog žrtava bombardovanja Srbije/SRJ, od strane NATO pakta. U tom smislu respekt, makar i da izjava nije iskrena, i imala političku pozadinu.

marija

pre 7 godina

Srbija je izvoznik stabilnosti u regionu zato sto nije u NATO.
Da je srece da su sve zemlje ex YU vojno neutralne,
ne bi imale stalnu potrebu za konfliktima udvarajuci se NATO alijansi.

banexo

pre 7 godina

Stoltenberg je ziveo u Beogradu i redovno dolazi u posetu Srbiji. Tako da sto se njega licno tice treba mu verovati a sad generalno NATO-U daleko bilo.

vuja

pre 7 godina

Ne treba nama žaljenje, već da platite sve što ste srušili i da odgovorni budu osuđeni zbog bespotrebne agresije na Srbiju. Ja lično žalim vas i vas licemerni stav.

Vuk

pre 7 godina

Dobro neko dole napisa: Ne valja kada se ne izvine, ne valja kada se izvine. Zamerate sto Bosnjaci ne prihvataju nasa izvinjenja za zlocine, jer smatraju da su od Vucica neiskrena, a ponasate se potpuno isto.. Licemerje je jedna od glavnih odlika ovog naroda, a ni komsije tu ne zaostaju..

Svi koji ovde prosipaju pateticne postove treba da prihvate cinjenicu da je Milosevic vodio bezumnu politiku, da je zaratio sa mnogo jacima i da smo zbog toga trpeli posledice.. Razdvojite uzroke i posledice.

kimi

pre 7 godina

Za civile zalite, mada vam ni to ne verujem. Ali zato su vojnici Srbije bili legitimna meta za vas, ta vojska je branila svoje gradjane gospodo iz nato.
Nikad u NATO nikada ni vojni savez sa Rusijom.

Nasi dani

pre 7 godina

Srbin@; Mira je dobila nagradu, za to zavijanje u crno citave nacije, u vidu vrlo lagodnog zivota, sa bogatim joj sinom Markom u Rusiji.
Kompletno ludilo na sve strane.

Jasna

pre 7 godina

@Mira 23.novembar 2016. 13:26

Potpisujem,da mogu,stotinu puta bih!!!

I da,da odgovorim na moguca pitanja: Srpkinja sam po ocu i po majci, Beogradjanka po rodjenju....
Svi moji bliski zive u Srbiji...ja isto tako....(Naglasavam,da mi neko ne bi zalepio etiketu izdajnika i stranog placenika....)

Bogoljub 1936

pre 7 godina

Prvi put cujem da je neko da bi zastitio civile morao da bombarduje i ubija druge civile. Bolje da si cutao jer ovom izjavom nisi nista ni kazao. Za mene ste i dalje zlocinci koji Su nas bombardovali bez ikakvog razloga.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Pozdravljam izvinjenje NATO pakta, ovo je prvi korak ka priznavanju zločina koji je NATO počinio, ali i ratnoj reparaciji. Takođe, pozivam članice NATO pakta, koje su priznale jednostrano proglašenu nezavisnost Kosova, da povuku svoje priznanje i isprave istorijsku nepravdu. A kako sam sastavio saopštenje? Lepo zvuči...

Filip

pre 7 godina

@Liberal Ta Bondsteel baza je odavno precrtana sa spiska NATO baza jer pravi ogromne gubitke i nema nikakvu svrhu. Po neki avion se ponekad nadje i nekoliko desetina vojnika je prisutno. Na internetu mozete naci javne konkurse za zaposljavanje u toj bazi koju posreduje Londonska cuvena firma za organizaciju koncerata, dogadjaja, bezbednost VIP licnosti itd... Ukratko, propao je projekat! Balkan je stabilan!

Baba Joka

pre 7 godina

A kako bi bilo da pored ovih krokodilskih suza članovi alijanse i svi oni koji su odlučivali o sramnom bombardovanju male siromašne zemlje,navodno zbog Miloševića,nadoknade ogromnu materijalnu štetu koju su napravili.Mogli bi i da finansiraju izgradnju par instituta po Srbiji gde bi se lečili nevini ljudi koji su oboleli od najtežih bolesti koju nam je posejao "milosrdni anđeo".

rema

pre 7 godina

Niko istinu ne moze da sakrije! Izaci ce na videlo sve, i sta je bila akcija Racak i da ocigledno nema tih masovnih grobnica o kojima se pricalo...
Tako da je Nato "intervencijom" sprecena humanitarana katastrofa, nikada nece moci da bude opravdanje... Mi to znamo dobro, a znace i ceo Svet!

masak

pre 7 godina

Nije to bila tragedija vec zlocin...za koji ocigledno nikada niko nece odgovarati. Ako su hteli da skinu Milosevica i jos 10 ljudi mogli su da izvrse atentate i cao...a ne da poruse pola zemlje,pobiju ljude i zatruju sve.

Mile

pre 7 godina

Zalim..., to je samo formalno. vi znate tacno sto ste Srbiju bombordavali.
Koja Drzava u Svetu bi se odrekla svoje Teritorije i dozvolili Amerama da gradi svoju najvecu Bazu van Amerike? Nato Savez je tu da se brani a ne da napada neutralne i male Drzave zbog drugi Interesa. To je najveca Nepravda sto se desilo prosli Godina u Svetu i Srbija nesmije to nikad zaboraviti.

andrijano

pre 7 godina

nema sta da žalite? vi treba da srbiji platite 10 milijardi evra štete za infrastrukture objekte koje ste porusili,za ljude koje ste nevine ubili, da odgovarate za napad bez odobrenja ujedinjenih nacija a generali nato koji su tada komandovali bombardovanjem osiromasenim uranijumom i zabranjenim kasetnim bombama da se procesuiraju u hagu...tek tada vi o demokratiji možete da pričate

Mare

pre 7 godina

Baš lepo što su se izvinili. Sada neka lepo pređu sa reči na dela, pa da poprave sve zgrade i mostove koje su srušili, a ako smo ih mi u međuvremenu popravili, neka lepo nadoknade troškove radova, pa da se raziđemo ko ljudi.

Vukasin B.

pre 7 godina

Da je bilo proglaseno ratno stanje pa i da se nekako shvati to sramno bombardovanje.Ali ovako,mimo odluke UN da se NATO sila digne i udari po mostovima,vozovima,bolnicama,pijacama,civilima...ne da je sramno nego je kukavicki pa sve to jos nazvati misijom "Milosrdni andjeo ".Sada se kao izvinjavaju jer im ne odgovara da se Srbija priblizi Rusiji tj.da Rusi naprave jednu vojnu bazu koja bi zapadu bila trn u nozi i kvarila bi planove u okruzivanju i osvajanju Rusije.Neka hvala,ne prihvatamo lazna izvinjenja.

coki

pre 7 godina

ali pazite vi tu recenicu koja u totalnosti opisuje njihovo bestidno licemerje, da parafraziram: "cilj NATO bombardovanja je bio zastita civila". Vece li ironije?

Bane

pre 7 godina

Ono uspešna zaštita civila a to što smo usput pobili boga pitaj koliko nedužnih ljudi koji se valjda takođe tretiraju kao civili nije važno ja sam se izvinio. E sad da sam ja bio tamo pitao bi ga kako se meri koji je civil podoban a koji nije.

usta

pre 7 godina

Dobro je da je gospodin Stoltenberg priznao da je bila velika greška bombardovanje SRJ! 
Najbolje bi bilo da i ostali, slede njegov primer (Bil Klinton, Toni Bler i ostali), koji su tada bili na vlasti, kad se bombardovala SRJ!
(daki, 23. novembar 2016 12:45)

uopste nije rekao da je bombardovanje greska

Pentrit

pre 7 godina

Zalis za nevinim zrtvama??Koliko je svima poznato,ubice nevinih se izvedu pred lice pravde i kazne za zlocine koje su pocinili.Naravno podrazumva se da se kazne i oni koji su nalogodavci i po komandnoj odgovornosti.
Jeftina prica u koju,nadam se,niko razuman nece poverovati.

Demosten

pre 7 godina

Moja indiferentnost prema izvinjenima ili zaljenju ovog tipa ne poznaje za granice. Ne vidim ni svrhu za njima. Ubijes nekoga na krvnicki nacin, bombardujes jednu celu naciju nicim izazvano, otrujes im zemlju i posle 17 godina ti je kao zao. Prosto sve jedno mi je da je ostao i samo na tom "dobar dan", ovako jedino ne vidim svrhu.
Zna se kako se iskazuje iskreno zaljenje i kako se trazi oprostaj. Posto je NATO nista drugo do firme za rat sto u drugom smislu znaci da jedino gledaju profit lepo platite odstetu porodicama stradalih a koji su bili nevini. Platite za dekontaminaciju zemlje od osiromasenog uranijuna. Platite pa cemo onda stvarno znati da vam je zao. Ali svi dobro znamo da vi iskreno ne mislite tako.

Goran

pre 7 godina

A ko nije bio nevin medju zrtvama, oni sto si krivi sluze ili odsluzili svoje kazne i pre svaga oni su ZIVI!!!, tako da niste postigli svoj cilj. Mrtve, pogotovu vi ne morate da sazaljevate.