1. Zbog prebrze voznje u koloni! Tada nastaje "efekat opruge". Ovako - prebrzo i preblizu se vozi i kad vozilo ispred ukoci, naglo koci onaj iza, jace (jer je preblizu), onda sledeci iza i do zaustavljanja. Taj "talas" kocenja se onda dalje siri unazad. I tako nastaje da vozite u koloni i samo stanete. I onda krenete, ubrzavate, pa stanete. I kad prodjete ceo put vidite da nema nikakve nesrece, udesa, da nema razloga da se stane na sred autoputa, bulevara... Efekat se moze uociti vizu3elno sa nadvoznjaga (recimo kod Dusanovca)
    (Posmatrac, 1. oktobar 2016 23:00)

    # Link komentara

  2. bio juce u bg, od pre podne do polaska popodne, guzve su svuda gde sam prosao.
    vise ni ne razumem cemu sluzi taj bg, ni ne shvatam kako uopste neko moze da zivi u toj divljini od grada.
    losi vozaci, nekulturni, divlji i bezobrazni.
    kakav je to zivot kada ti svaki dan po par sati dnevno izgubis u saobracaju.
    uzas, uzas nad uzasima.
    (audista, 1. oktobar 2016 18:26)

    # Link komentara

  3. Uska grla za iskljucenje kod Dusanovca,bahate pesake na trotoare,povecanje brzine na svim saobracajnicama sa tri trake,dodjosi da shvate da nisu u selu da Beograd ima vise od dve raskrsnice i tri semafora...
    (nikola, 1. oktobar 2016 14:19)

    # Link komentara

  4. Ја сам сваки дан у граду слузбеним аутом пређем више километара него већина таксиста.цењени професионалци нека науче прво да дају мигавац кад мењју смер,то се учи на првим часовима аутошколе,те ако је диспечар мислио на њихове дозволе ту БиХ се слозио са њим.да не набрајам остале брљотинама нека други додају
    (Ja more, 1. oktobar 2016 08:36)

    # Link komentara

  5. Ovo se često dešava u ulici Omladinskih brigada kada se prođe raskrsnica sa ul. Jurija Gagarina, prema reci. Džip parkiran nasred ulice sa uključenim migavcima. Vozači autobusa levom stranom popnu vozilo na pešačko ostrvo i obilaze ga.
    (dejan76, 1. oktobar 2016 08:07)

    # Link komentara

  6. @matijevic, 30. septembar 2016 13:51)

    Preticanje u bulevaru ne postoji jer su sve trake iste "tezine".
    Danas me isece covek ispred YUBC-a ,iz srednje u levu i posle kad sam ga stigao skuterom na semaforu kaze "a sto ti vozis sredinom brze trake?" Ej,brze trake a mi u Bulevaru
    (beverly 250, 30. septembar 2016 21:29)

    # Link komentara

  7. Odgovor za predraga koji je pitao sledece:

    Meni jedna stvar nije jasna. Ranije je na autoputu, iz smera NBG. ka recimo Konjarniku uvek bila kolona u periodu 16-17.30 ali samo do Gazele. Bukvalno kako se predje Gazela tako je guzva nestajala. Sada je uvek kolona (i to bas prilicna) do iskljucenja za Dusanovac. Odatle je vise nema. Zbog cega se to desava nije mi jasno jer je sve dalje prohodno u levoj i srednjoj traci. Vozila se do tu vuku a odmah nakon toga svi ubrzaju.
    (Predrag, 30. septembar 2016 11:47)

    Sacu ti objasniti. Vozim svaki dan od ukljucenja plavi most do novog bga na posao i nazad. I mene je to bunilo dok nisam ukapirao i prisustvovao sceni gde sam bio u srednjoj traci i vidim zenu u kolima koja je na sred leve trake stala skroz i ukocila traku i dala migavac na desno ne bi li se verovatno probila da se prestroji i iskljuci sa autoputa kod dusanovca?! Sta ti ovo govori? Masa ljudi koci kod dusanovca jer ne umeju da se iskljuce na vreme za dusanovac kad se vracaju na novog bga i onda naprave haos. Sad je u poslednje vreme iznikao veliki broj naselja gore u jerkovicu , veljko vlahovic i gomila novokomponovanih vlasnika stanova, svi idu preko dusanovca. Prave nepotrebno haos jer ne umeju da se prestroje na vreme i onda ukoce ceo saobracaj. To ti je odgovor. Priliv stanovnistva kod tc stadion , jerkovic i veljko vlahovic naeselja...
    (Aca legenda, 30. septembar 2016 21:20)

    # Link komentara

  8. Kada vidim da je taxista "dao" migavac, ja pomislim zelju !!
    (mm.frankfurt, 30. septembar 2016 20:47)

    # Link komentara

  9. @Car: Ne znam za druge žene, ali ja kao žensko UVEK stajem na pešačkom, za razliku od recimo mog brata kome ne pada na pamet čak ni da uspori. UVEK STAJEM. Bez pogovora. Naravno, za njega sam "smaračica" i "glupača u kolima" i naravno da nemam pojma da vozim. To što on ima jedno 45 kazni a ja nijednu mu nije dovoljno da shvati da nije bogom dan, kao što misli.
    Čak i usporavam ispred prelaza, jer se desi da ljudi "izlete" ako je velika gužva u gradu, posebno oko pijaca i slično. Ali onda mi trube kojekakvi jer svi jure na neke "važne sastanke", sve veliki biznismeni imaju neodložna posla, možete misliti... I meni je danas stala jedna devojka da pređem, pošto pre nje jedno 55 muškaraca to nije htelo, iako sam uveliko na pola prelaza!? i to kod Kalenić pijace gde je haos, i to ljudi od oko 50-60 godina koji bi trebalo da su iskusniji...

    Toliko. Sve je u glavi, a ne u polu vozača. Ima nas svakakvih.
    (maja, 30. septembar 2016 20:44)

    # Link komentara

  10. Da li ste nekada primetili, da svi koji voze sporije od Vas,voze kao babe, a svi oni koji voze brže (opet od Vas), voze kao manijaci. :)
    (Vladimir B, 30. septembar 2016 19:18)

    # Link komentara

  11. Trebalo bi da se smanji broj taksista i bila bi mnogo manja guzva!
    (bla, 30. septembar 2016 17:58)

    # Link komentara

  12. Da smo bahati vozaci,to stoji,nema dalje
    Sve ludak do ludaka
    A nu svu tu muku,gomila dodjosa iz okolnih sela gde ima dve raskrsnice....pa plus kupljene dozvole.....
     (Hajlender, 30. septembar 2016 17:50)

    # Link komentara

  13. A vi taksisti ste hit. Samo stanete kad treba da istovarite putnika, ne mrdnete se i kad imate mogućnost, u Karadjordjevoj napravite za dva sata prekršaja za doživotnu, okrećete polukruzno na samom ulasku u kružni tok. Velika većina vas nisu profesionalci u svom poslu......., a tražite prava kao da ste beli medvedi. Čast izuzecima. U unutrašnjosti voze gde hoćeš za 150 din, to je sramota.
     (nmnjvet, 30. septembar 2016 17:50)

    # Link komentara

  14. @
    (matijevic, 30. septembar 2016 13:51)

    Preticanje u bulevaru ne postoji jer su sve trake iste "tezine". Ako je u pitanju dvosmeran put sa dve trake otkud vi onda u levoj traci pa vas neko obilazi desnom? I jos sebi dajete za pravo da okolo delite lekcije i sprovodite zakon a ne znate osnovne propise i pravila. Za to cupanje brisaca vama neko treba da iscupa usi i naplati kaznu od par stotina evra.
    (hiavata, 30. septembar 2016 17:35)

    # Link komentara

  15. U Bgd-u gde može treba malo preko ograničenja, brže startovanje, korektnost u prestrojavanju, nemam ništa protiv ljudi koji imaju jak auto da naprave sitan prekršaj ( u njihovu glavu), ako ne ugroze moje kretanje. Najveći problem vozača iz unutrašnjosti je što nema znakova za prestrojavanje, nego samo na kolovozu koji se ne vidi, kao i ostalih znakova na petljama...... A ta čudna prolećna kišica od 5 min, biće mi rebus ceo život. Zato je prelepo kad padne kišica preko snega na -15, nema žive duše :-), kao nedelja noć početkom avgusta.
     (nmnjvet, 30. septembar 2016 17:31)

    # Link komentara

  16. Bas zbog ovakvih stvari i vozim skuter,i to na relaciji Karaburma -Bez. Kosa.Najgori su vozaci sluzbenih vozila "sa registracijom malom" (drzavno pa krljaj) a posle njih kurirske sluzbe AKS i BEX (kad vidis njihov beli kombi sklanjaj se)
    (Beverly 250, 30. septembar 2016 17:28)

    # Link komentara

  17. Protok je bitan a ne brzina. Ko ima u autu bord može i da se uveri. Uvek ima alternativa. Koristit ono malo kamera što imamo pogledati gde je zastoj a gde se krece. Standardizovati treptuće zeleno a ne negde trepće dva puta a negde četiri. Dozvoliti uslovno skretanje desno svugde a ne samo na semaforima sa strelicom. Uvesti brojanje saobraćaja a onda prema tome odrediti trajanje svetala na semaforu. Napraviti kružne tokove gde god može. Takodje gde god može napraviti kružni sistem ulica. Sve ulice jednosmerne. Garantujem da bi se gužva smanjila!
     (Nebojša, 30. septembar 2016 17:27)

    # Link komentara

  18. Kroz autoput u Beogradu uvek ima vise ljudi u levoj traci nego u srednjoj, i to je jedan od glavnih razloga redovnih lancanih sudara koji su uvek po pravilu u toj levoj traci. Najveci problem su biseri koji izlecu u levu traku sa 60, jednom kad su tamo nemaju nameru da ubrzaju dovoljno brzo da ne ometaju saobracaj, a onda kad dostignu 75-80 voze istom brzinom kao ovi u srednjoj traci. Svaki dan prolazim tom rutom i jednom nedeljno je lancani sudar bas iz tog razloga.
    (hiavata, 30. septembar 2016 17:27)

    # Link komentara

  19. Guzva u Beogradu, kao i vecina svih nasih problema ima korene u ideologiji onih koji su na vlasti, koju oni stavljaju ispred bilo kakvog razuma.
    U slucaju guzve u Beogradskom saobracaju: vlast prodaje narodu ideologiju pesackih zona i manipulacije saobracajem sa dodatnom notom nesposobnosti da izvedu saobracajne projekte na efikasan nacin. Saobracaj se mora regulisati na nacin da vozila, promet, usluge i trgovina idu na najefikasniji nacin. Pesaci imaju svoje zone u takvom sistemu, zovu se trotoari.
    A za ideolosku laz "da Veliki Grad mora imati pesacke zone"... Njujork, 10x veci - MANJE pesackih zona no Beograd, te zive moderno i i uspesno; Hong Kong, 10x veci - MANJE pesackih zona no Beograd, opet uspesan moderan centar sveta... No, to nije po modernoj ideologiji vlasti.
    Dajte vlast organizatoru bez ideologije da gura i Beograd sa trenutnim ulicama i saobracajem bi za mesec dana bio bez guzvi.
    (dusanmal, 30. septembar 2016 17:27)

    # Link komentara

  20. E bas to. Pre neki dan, preticajna na auto-putu, ispred mene Oktavija, cini mi se da davi nesto. precem u srednju, ispred Oktavije nikog nema. U toku preticanja, pogledam, riba se sminka. Kneza Milosa svi blokiraju radkrsnicu i niko ne moze iz sporednih da prodje. Jos su ljudima nacrtali crveni kvadrat, ali ne vredi. Svaki dan po 2 lancana oko gazele. Kada bi neko snimao sve, pola grada bi ostalo bez dozvole.
     (bravo, 30. septembar 2016 17:25)

    # Link komentara

  21. @ (Voo Doo Instalater, 14:21)Nisi me razumeo. Svi smo vozili po propisu. Propisano 50, vozili 50. Propisano 60, vozili 60. Preko te brzine nije nigde dozvoljeno, i niko nije prekoračivao 60. I? U šta se pretvorila takva vožnja? Formirana je ogromna kolona. Sa svim pratećim efektima – unervoženim vozačima, ishitrenim preticanjima i sl. Predlog, kako postupiti? Kao i ja ili drugačije? Kakvu bi ti npr. Vudu vožnju instalirao?
    (Joc@, 30. septembar 2016 15:38)

    Da su svi vozili tih 50 i 60 koje spominjes ne bi ni doslo do guzve. Nego voze 70 i 90 pa kad nalete na onog sto vozi 50 smeta im. Ako ces da pretices pretici, ako neces nemoj onda da se nabijas u onog ispred kako bi ljudi iza tebe mogli da obidju prvo tebe pa onda onog ispred tebe. Problem je sto bi svi da preteknu a nisu u mogucnosti, onda dobijes kolonu na magistrali. Ja licno cim vidim da neko hoce da me obidje napravim mu uslove za to, vozim konstantnom brzinom i drzim odstojanje.
    (hiavata, 30. septembar 2016 17:19)

    # Link komentara

  22. Београдски таксисти, преслаби за криминал, прејаки за нормалан посао.
    (Мирослав24, 30. septembar 2016 17:15)

    # Link komentara

  23. Minut cutanja za tragicno izgubljene zivce tokom danasnjeg dana svih beogradskih vozaca.
     (Igor, 30. septembar 2016 17:14)

    # Link komentara

  24. @Pančevac
    "Beogradjani su ubedljivo najgori vozači".
    Da,oni Beogradjani koji su u periodu 80-90 polagali u Pančevu.Prvo je provaljeno da je lakše jer ima dve raskrsnice a onda se i kombinacija našla.
    Posle su išli u CG - uplatiš smeptaj tri dana,vožnju i testove i "položio si". Moj drugar pita Crnogorca kako to tri dana kad hoće C kategoriju a ovaj odgovara- "Čuš,kategorija.Šta je to pa kategorija.Dignu ljudi kuću za tri dana a neće kategoriju!"
    Koliko je takvih na ulicama i koliko ih je položilo tamo do raspada SRJ?
    (Komša, 30. septembar 2016 17:13)

    # Link komentara

  25. @(Maslačak, 30. septembar 2016 12:43)

    Ne postoji "urođeno i prirodno nevaspitanje".
    Vaspitanje se uči. Od roditelja i drugih članova porodice, od nastavnika, na tuđim i svojim greškama..., a za onog ko ne nauči tako, postoje zakoni i osobe koje rade na tome da se zakoni poštuju (i kazna je vaspitna mera, zar ne?).
    (A., 30. septembar 2016 14:05)

    Slažem se da se vaspitanje uči. Kad imaš od koga. Ali šta kad su i roditelji nevaspitani? Šta će njihova deca "naučiti"od njih?

    Primer: u mojoj ulici ima nekoliko kuća koje imaju stabla voćki relativno blizu ograde prema ulici, toliko blizu da neke grane čak prelaze ogradu. Na oko 200 metara imamo veliko stambeno naselje i ljudi koji tamo žive često se šetaju našom ulicom, porodično s decom.

    Uvek me iznenadi kad vidim (a često viđam!) kad se neko od roditelja, PRED DECOM, mirno popne na parapet ograde i brsti voćku, ili čak povuče granu da može i dete da dohvati!!!

    Kako se niko od roditelja ne pita da li je to možda tuđa imovina?!! Ako MOŽEŠ da uzmeš vočku, to ne znači i da TREBA da je uzmeš! To nije tvoje i NIJE na izvo'te, šta je tu toliko teško razumljivo?!

    Kakav primer dobija to dete? Drpi ako možeš i kad god možeš, zar ne? Kao što nažalost vidimo, mnogi se tačno tako i ponašaju jer su tako naučeni od detinjstva.

    Zato sam napisao da nam je nevaspitanje uorđeni i pridrodni jer se reprodukuju generacijama. Neko (ne sećam se ko) je vrlo tačno rekao da su Srbi vaspitno zapuštena nacija.
    (Maslačak, 30. septembar 2016 17:12)

    # Link komentara

  26. E ako to kazu taksisti to vec ima svoju tezinu
    (Maximus, 30. septembar 2016 17:10)

    # Link komentara

  27. Taxisti koji su najbezobrazniji i najneobzirniji vozaci se javili da pametuju!? Sram vas bilo najgori ste vozači i niko vas ne voli jer stanete na sred ulice bez obzira da li je prometna ili ne i lagano naplacujete i oravite guzvu a o tome koliko "sečete" ostale vozače može serija da se snimi...
     (uroševac, 30. septembar 2016 17:08)

    # Link komentara

  28. U naseljenom mestu ogranicenje 50km na sat.U Beogradu 50 na pla sata pa kad je kolaps onda svi trube.Ja mislum da je previse automobila,i to je najveci problem.
     (ljuba, 30. septembar 2016 17:06)

    # Link komentara

  29. Gužve su jer nam je način regulisanja saobraćaja na nivou grada Čikaga iz 1932. Tužno je koliko tehnološki zaostajemo za modernim svetom a stalno pričamo kako smo jedinstveni u svetu po ovome ili onome.
    (srdan, 30. septembar 2016 16:49)

    # Link komentara

  30. Mentalitet 70% vozaca:

    - Zevam u telefon ili pricam dok vozim

    - Zalecem se k'o nezdrav i vazda negde zurim, propadose mi milijarde u investicijama ako ne stignem 3 sekunde pre drugih

    - Vozim autoputem u spicu levom trakom, pa predjem u desnu, jer ovaj levo vozi samo 90 na ogranicenju 80, pa se vratim u levu, pa opet desno, pa opet levo, pa tako levom do Autokomande gde se naglo prestrojim preko svih traka u ubacim na pola metra ispred onog iza. Bez zmigavca naravno

    - Kocim bez razloga, jer eto tako mi doslo

    - Trubim na zuto onom ispred sebe, a onda se zaletim 70, pa vozim tako 200 metara, a onda usporim na 30 jer mi je stigla poruka od kuma

    - Stanem u sred trake, ukljucim sva 4 i onda kupujem cigare, novine, placam racune...

    - Vozim 80 sa NBG, pa cim ugledam Gazelu dobijem napad panike i zakocim naglo na 50, jer nije prirodno ici autom preko vode

    - Kada padne kisa totalno se obeznanim od straha jer ne biva da voda pada iz neba i to do sada nikada nije vidjeno u Srbiji

    - Kada se ukljucujem iz sporedne ulice ja imam prednost. Ako sam zensko imam prednost u svakom mogucem slucaju, svi moraju biti dzentlmeni i da me puste


    Nije neznanje, bahatost, jer policija ne dere koga i kada treba da dere. A i uzima mito, nemojte da se lazemo. Zakon je dobar, samo se ne sprovodi efikasno.
    (Saldzo, 30. septembar 2016 16:48)

    # Link komentara

  31. Nije loša vožnja problem, nego "previše dobra". Haos prave oni koji prevoz smatraju takmičenjem, pa prave slalom po kolovozu. Svakodnevno srećem desetine idiota koji skreću u levo tako što se prethodno prestroje u krajnju desnu traku (deluje da tom trakom vozila idu brže), ili obrnuto - u desno iz krajnje leve (iz istog razloga).
    (Goran, 30. septembar 2016 16:37)

    # Link komentara

  32. Beogradjani su ubedljivo najgori vozaci!
    (Pancevac, 30. septembar 2016 15:39)

    Xaxaxa, pancevac, al me nasmeja, i pola tih sa Bg tablama nisu iz Bg-a
     (Neba, 30. septembar 2016 16:37)

    # Link komentara

  33. Apsolutno se slazem, beogradski vozaci su postali izuzetno bahati i netoleranti. Kao da voze reli trke po gradu i pri tome prave milione sobracajnih prekrsaja.
     (Keka, 30. septembar 2016 16:17)

    # Link komentara

  34. Pa pola taksista bi popadalo na tom ispitu!
     (goran, 30. septembar 2016 16:15)

    # Link komentara

  35. prvo vase na reviziju
     (ser, 30. septembar 2016 16:08)

    # Link komentara

  36. Niste videli Brisel ili još gore Moskvu u špicu pa ni ne znate šta je gužva.
    Ono da se loše vozi, vozi se. Ako Grci mogu svi da voze dobro (čitaj: brzo) ne vidim razlog da mi ne možemo.
     (Petar, 30. septembar 2016 15:53)

    # Link komentara

  37. Zeleni talasi uglavnom ne postoje a ogranicenja brzine su do te mere nelogicna da je stvaranje kolone logicna pojava. U celoj Evropi je 50 u gradu kao opste ogranicenje, ali gde god postoji mogucnost ogranicenje se obavezno povecava na 60 ili 70. Da li je normalno da na novobeogradskim bulevarima ne bude makar 60? Da li je normalno da na Pupinovom mostu ili na mostu na Adi bude idiotskih 50 kao u nekoj maloj jednosmernoj ulici? Da li je normalno (a iz desetina komentara vidimo da nije) da na Ibarskoj svuda bude 50? Da li su u BG primerene najnovije biciklisticke staze gde im mesto nije i zbog cega se vrlo prometne ulice suzavaju?! Propise treba postovati ali oni moraju da budu napravljeni da se saobracaj odvija a ne da se ugusi.
    (Vojislav, 30. septembar 2016 15:41)

    # Link komentara

  38. Beogradjani su ubedljivo najgori vozaci!
    (Pancevac, 30. septembar 2016 15:39)

    # Link komentara

  39. @ (Voo Doo Instalater, 14:21)

    Nisi me razumeo. Svi smo vozili po propisu. Propisano 50, vozili 50. Propisano 60, vozili 60. Preko te brzine nije nigde dozvoljeno, i niko nije prekoračivao 60. I? U šta se pretvorila takva vožnja? Formirana je ogromna kolona. Sa svim pratećim efektima – unervoženim vozačima, ishitrenim preticanjima i sl. Predlog, kako postupiti? Kao i ja ili drugačije? Kakvu bi ti npr. Vudu vožnju instalirao?
    (Joc@, 30. septembar 2016 15:38)

    # Link komentara

  40. sve sami strucnjaci.
     (neka hvala, 30. septembar 2016 15:35)

    # Link komentara

  41. Jednostavno Beograd nije predvidjen da podnese toliki saobracaj. Mnogo je automobila na ulicama i naravno svi zure. Izadjite iz tog Beograda malo, nije Beograd sve..
    (mrzim_beograd, 30. septembar 2016 15:24)

    # Link komentara

  42. Pa nije ni zbog čega. Gotovo polovina vozača obavlja super važne telefonske razgovore dok vozi automobil. Većina njih su katastrofalni vozači pa još kada "zalegnu" na mobilni motorika im se svede na dete od 4-5 godina. Danas sam na putu do posla na relaciji NBG-Zvezdara samo pukim slučajem izbegao tri sudara. Prvi je mogla da napravi gospođica koja je iznervirana sporom vožnjom kamiona počela da pretiče dva vozila u lakat krivini bez ikakovog pregleda na punoj liniji i našla se na izlazu krivine u suprotnoj traci naravno pogađate sa kamionom koji je jedva ukočio i svi mi u koloni kako bi dotičan ispala neviđen vozač. Drugi put je opet gospođica koja je vozivši Smart odjednom smanjila brzinu sa 50-60km/h na jedva 30ak jer je morala da zaglaba mobilni telefon i to u krivini. Treći je još jedan telefonista koji me je bahato isekao bez pardona i naravno bez migavca (to niko više i ne koristi). Čovek je bio toliko skoncentrisan na razgovor da nje primetio da se šeta sredinom trake i prelazi sa strane na stranu.
    (Kalimero, 30. septembar 2016 15:22)

    # Link komentara

  43. Beogradu nedostaje infrastruktura metropole za manje guzve: metro, unutrasnji magistralni prsten, tuneli i vise kruznih tokova a manje semaforizovanih raskrsnica
    (GetToDaChoppa, 30. septembar 2016 15:19)

    # Link komentara

  44. @djolezloba

    Upravo žene gotovo nikad ne stanu na pešački. Ne znam da li je to zato što nemaju osećaja ili su jednostavno bezobrazne. Ne kažem da su muškarci cvećke, ali kad već branimo žene, da im nađemo zamerku.
     (Car, 30. septembar 2016 15:14)

    # Link komentara

  45. Ne znamo da vozimo. Generalno je tako.
    (Smuleco, 30. septembar 2016 15:13)

    # Link komentara

  46. @Zoran blicanje da ti se neko skloni smatra se nevaspitanjem ili nasiljem.
    U nekim razvijenim državama možeš dobiti nemalu kaznu za takvo ponašanje.
    Ali će kaznu dobiti i onaj koji "jaše" levu traku jer čim pretekneš moraš da se vratiš bez da te neko podseća.
    Ako se neko "zaboravi" i ostane predugo u brzoj traci obično je levi migavac dovoljan podsetnik.
    U oba slučaja treba biti lepo vaspitan i poštovati druge.
     (boris, 30. septembar 2016 15:12)

    # Link komentara

  47. (Aleksandar, 30. septembar 2016 14:48)

    Istinu kaze covek! Pre neki dan u 11h kolona citav kilometar!!!! Uzas! Vratite glupi semafor na staro!
     (WoT propo, 30. septembar 2016 15:07)

    # Link komentara

  48. Za pocetak, samo ako bi saobracajna policija mogla da eliminise redovan red vozila u Beogradskoj, prekoputa Pravnog Fakulteta, ispred Bucka i ostalih radnji brze hrane. Ta traka ka Hali Pionir se permanentno pretvorila u zaustavnu, a kladim se kad bi bilo zabranjeno stajanje na cetiri migavca tu, da guzve na Slaviji pa sve do zeleznicke stanice, ako ne i duze ne bi potojale.
    (Ivan, 30. septembar 2016 15:06)

    # Link komentara

  49. @Treba poštovati ograničenja... ali..

    Slažem se. :)
    Jednom prilikom sam vozio prema Beogradu, poštovao sam ograničenje 50 km/h, ne znam tačno gdje počinje, ali mislim da je od Ljiga, pa naprijed, jer nisam imao vozačku kod sebe, a CG tablice, pa da ne rizikujem da me zaustavljaju.

    Ne biste vjerovali kolika je kolona bila iza mene. Bilo me je sramota kada su me šleper i autobus preticali. :)

    Slažem se da treba poštovati pravila, ali bi takođe trebali i promijeniti neka ograničenja.

    U CG od Podgorice do Bijelog Polja postoje ograničenja od 40km/h...

    Mislim da to nije realno kada je lijepo vrijeme, sunčano...

    Kada je. kiša, normalno je smanjiti brzinu.

    A oni postave patrolu, pa ko se upeca...
     (CG, 30. septembar 2016 14:52)

    # Link komentara

  50. 1. daj zmigavac kad menjas traku, skreces u ulicu, pretices. Hocu da znam gde ides!
    2. Bulevarska voznja. I u levoj i u desnoj traci se vozi istom brzinom. Leva traka ne sluzi za preticanje ili brzu voznju! Nije auto-put. U naselejnom mestu vozi se 50 km/h ili kako znak kaze.
    3. Semafor. Kad blinka zeleno smanji brzinu i spremi se da stanes. Ne gazi do daske da bi proleteo kroz raskrsnicu na zuto a vidim cesto i na crveno.
    4. Nemoj da mi se zahvaljujes sa 4 zmigavca. Mislim da ti je crko auto pa kocim :))) Koristi to kad si u nevolji!
    5. drzi odstojanje, rule #1

    Predlog:
    1. ukinuti zeleni talas. ubiti nadu da mozes i da ga "uhvatis"
    2. uvesti nalepnice, novi vozac N, onaj koji se uci da vozi L
    3. Kaznjavati bahate vozace!!!!
    4. Kaznjavati motocikliste i provlacenje
    5. kaznjavati pesake
    6. kaznjavati GSP
    7. kaznjavati taxiste koji idu od Usca do kruznog toka 80-100km/h, vracam se iz grada vec mi je muka od alkohola :)))
    8. kaznjavati pandure koji ne rade svoj posao
    (prozivka, 30. septembar 2016 14:52)

    # Link komentara

  51. U 2 sata je kolona vozila od semafora u Zelezniku do centra Sremcice bila dugacka preko 7 kilometara. Zatvorena je Ibarska zbog udesa, vozila prolaze preko Sremcice i Zeleznika, a od skoro je neki "strucnjak" promenio raspored na semaforu u Zelezniku (put R-204) da propusti jedva desetak vozila koja dolaze iz pravca Sremcice. Normalnim danima se taj semafor prolazi 10 minuta, kada je nesto ovako vanredno - nece proci ni za sat vremena.
    (Aleksandar, 30. septembar 2016 14:48)

    # Link komentara

  52. koliko samo taksista treba na reviziju. od okretanja preko pune linije bahatog parkiranja po centru cekajuci zrtve na mestima gde nisu taksi stanice. Tu mislum konkretno na ulasku u skadarliju u kneza milosa i sl.
     (lucchese, 30. septembar 2016 14:48)

    # Link komentara

  53. Kakav je kolaps na Ibarskoj ?????/
    (bm, 30. septembar 2016 14:43)

    # Link komentara

  54. (Stvarno si bot

    U Zakkonu pise da se levom kolovoznom trakom sme voziti samo ako se ne ometaju ostali ucesnici u saobracaju...
    Cim tebi neko ablenduje, ne treba da razmisljas kako ces usi da mu iscupas, vec da se sklonis iz leve kolovozne trake!

    Ako ne znas o cemu pisem, podji na aerodrom. Desna traka "brza" od leve. Pretice se s desne strane... To nema nigde. Ili ima tamo gde voze ti sto hoce usi da cupaju!
    (Zoran, 30. septembar 2016 14:43)

    # Link komentara

  55. Samo kad ste vi taxisti bogom dani za voznju.
     (Daca, 30. septembar 2016 14:23)

    # Link komentara

  56. ...

    Zaključak???
    (Joc@, 30. septembar 2016 13:31)

    Prost k'o pasulj. Osim tebe, u tvojoj priči NIKO nije vozio po propisu i kraj!

    Alo! Vožnja automobila je kolektivna stvar. I zato postoje propisana pravila. Svako ko "iskače" iz zadatog, stvara problem i sebi a i drugima. Često sa tragičnim posledicama, na žalost... Kako god da je nelogično MORA DA SE POŠTUJE jer važi ZA SVE!!!! Nema tu palam*đenja i ispravljanja krive drine od strane pojedinaca!
    (Voo Doo Instalater, 30. septembar 2016 14:21)

    # Link komentara

  57. Beograd ima probleme jedino u spicevima, a to je veoma kratko vreme, maksimum 4 sata dnevno. Ja na srecu nisam zaposlen u Beogradu, radim preko Interneta, kada moram da idem u grad, idem iskljucivo izmedju 10 i 13, i u to vreme, sve jedno, isao automobilom ili prevozom nema nikakvih problema. U svari, ima jedan, a to je kada hoces iz poprecne u glavnu. Tu se ceka na semaforima, ali to je i normalno.
    (jos jedan pametni, 30. septembar 2016 14:21)

    # Link komentara

  58. Citam komentare i uglavnom su ljudi sa razlogom kivni. Nasi putevi su toliko losi da i bez guzvi moras biti oprezan zbog tockova. Postoji jos jedan razlog: zensko za volanom nije nista u poredjenju sa bahatim muskim svi...nj...a koji niti daju migavac, prave makazice, nabijaju se toliko da ne vidim haubu i pod obavezno pojma nemaju znacenje obrnutog trougla. Vozim 17 god.i nisam nikog nikada ugrozila, trudim se da budim tolerantna prema bukvalno svima. Cesto mi presedne. Pozdrav za sve ljude dobre volje!
     (Mistral, 30. septembar 2016 14:17)

    # Link komentara

  59. @maslacak nisam bio precizan, slazem se sa tobom.
    Takve kontrole sa civilnim kolima i kamerom su potrebne u nadeljima, pored škola i sl. kritičnim mestima. Kao što je korisnije staviti radar i zoni 30 ili pored vrtica a ne pored SIVa.
     (boris, 30. septembar 2016 14:07)

    # Link komentara

  60. @(Maslačak, 30. septembar 2016 12:43)

    Ne postoji "urođeno i prirodno nevaspitanje".
    Vaspitanje se uči. Od roditelja i drugih članova porodice, od nastavnika, na tuđim i svojim greškama..., a za onog ko ne nauči tako, postoje zakoni i osobe koje rade na tome da se zakoni poštuju (i kazna je vaspitna mera, zar ne?).
    (A., 30. septembar 2016 14:05)

    # Link komentara

  61. Kad smo kod propisa, da li je neko video strucnu analizu: koliko je paljenje svetala danju, godinama unazad, uticalo na bezb. u saob. i smanjenje broja udesa, smrtnosti i slicno. S obzirom da u zapadnoj Evropi, koja je mnogo ispred nas, toga nema. Protivno logici jer vecina auta nije projektovana za konstantnu voznju nocu, i cela elektr. instalacija je temp. preopterecena. Znaci potencijalni pozar ugrozava bezbednost putnika.
     (Veki Pekic, 30. septembar 2016 14:01)

    # Link komentara

  62. Svako je ponekad ukljucio sva cetiri i napravio manju ili vecu guzvu. Ako sam vec autom, a na ciljnom mestu nema parkinga, naravno da cu po propisima zaustaviti auto i upaliti sva cetiri ako postoji jos neka slobodna traka ili mogucnost da se saobracaj odvija pa makar i usporeno na minut, dva. Blago pnima koji imaju vremena da parkiraju 500 m dalje i vrate se da na brzinu kupe sta im treba. Nekad se nema bas toliko vremena.
     (bolero, 30. septembar 2016 13:59)

    # Link komentara

  63. Kad se nadje pametan u sred kolone pa cinculira po gasu iz ko zna kog razloga. Cela kolona krece on kilavi a ispred njega prostor za 10 automobila. Kolona staje na semaforu a on pusti u brzini i polako prilazi, pa pipne kocnicu pa pusti. A mi iza svi ko majmuni gledamo samo u njega da ga ne bi udarili od pozadi. E takvima treba oduzeti dozvolu takodje.
    (hiavata, 30. septembar 2016 13:53)

    # Link komentara

  64. Idioti koji udju u raskrsnicu na zuto (Kneza Milosa i Milosa Pocerca) i jos ofarbana raskrsnica u crveno, majmuni koji skrecu bez migavca, imbecili koji preticu na pesackom prelazu i to jos sa desne strane.... Nanu vam naninu svima bi vam uzeo i dozvole i kola. Sta lupetate za taksiste pa oni voze svoja kola i vode racuna isto i zene. Znam bar 10. zena-devojaka da voze fenomenalno. Inace sam jutros mamlazu iscupao brisace jer se parkirao par cm od vozacevih vrata a ostavio kod sebe 1m. Sav sam se ukocio dok sam usao na druga vrata.
     (matijevic, 30. septembar 2016 13:51)

    # Link komentara

  65. @Treba poštovati ograničenja. Ali... 
    Evo šta se meni desilo na Ibarskoj u smeru prema Bgd. Jedne večeri odlučio sam (radi dokazivanja putnicima da to tako kod nas ipak ne hoda) da strogo poštujem ograničenje, i vozio 50 i samo po negde 60 km/h. Posmatrao sam u retrovizoru ogromnu kolonu koja se nagomilavala iza mene. Na retkim deonicama gde je bilo dozvoljeno, i kada je situacija u saobraćaju dopuštala, uspelo je da me obiđe po nekoliko vozila, ali se kolona i dalje samo izduživala. Kada nam je svima postalo jasno da strogim pridržavanjem ograničenja pravimo veliki problem u saobraćaju, nastavio sam da vozim ''normalno'' (kao i svi i kao i inače), i tako razrešili kolonu. Zaključak???
    (Joc@, 30. septembar 2016 13:31)

    Kreni ranije!
     (crnac iz medjedje, 30. septembar 2016 13:49)

    # Link komentara

  66. Svaki dan kad pogledam vesti iz BG... drago mi što sam preko bare.
    (McMalter, 30. septembar 2016 13:48)

    # Link komentara

  67. @kizaru
    Ima među čitaocima taksista. Na vaše pitanje zašto ne ostavljamo dovoljno prostora sa leve strane dok stranka ulazi/izlazi iz vozila, jeste do kulture sa jedne strane, ali glavni razlog je taj što neki putnici nemaju osećaj za parkirano vozilo sa desne strane, ili pak stubiće na trotoaru kada otvaraju vrarta. Kada biste samo znali koliko puta mi sviraju dok izlazi neka stara osoba ili žena sa detetom, duša bi Vas zabolela. Inače, jedino rešenje za gužve u gradu je izgradnja metroa, a malo više kulture i strpljenja nikome od nas ne bi škodilo.
     (Vladimir, 30. septembar 2016 13:46)

    # Link komentara

  68. Nije to bas tako.

    Infrastruktura je losa, a alternativa voznji kolima je jedino GSP koji ljudi izbegavaju.

    Napravite biciklisticke staze, pojeftinite BUS PLUS, sinhronizujte semafore i napravite javne garaze na strateskim mestima - pa onda dajte sebi za pravo da trazite reviziju vozackih dozvola.

    U Beogradskim besmislima ni najbolji vozaci ne mogu da ne polude. Taksista je ovo verovatno rekao u afektu.
    (Uvek moze bolje, 30. septembar 2016 13:46)

    # Link komentara

  69. Vidim ljudi komentarišu žene vozače...Da li ste nekad malo bolje pogledali?

    Žene malo duže parkiraju, ne sagledavaju baš sve učesnike u saobraćaju (slabije osećaju prostor), sporije voze za nijansu (i opreznije!), očešu češće auto, ALI imaju manje katastrofalnih udesa, teških prekršaja i slično zahvaljujući tome što se ne "qrče", nemaju toliku potrebu da divljaju, sviraju, ablenduju i uznemiravaju druge vozače. Rekao bih da najviše strada boja i limarija kad žene voze, a kod muškaraca sve! OSIM onih žena koje imaju "psihološki problem" da se nesvesno, zbog želje da izgledaju kao dobri vozači, ponašaju kao muškarci.

    Taksiste ne bih komentarisao, niti vozače BMW i WV, znate ono "TDI sve crveno" i slično, kompleksi su čudo.
    (djolezloba, 30. septembar 2016 13:43)

    # Link komentara

  70. ...Samo kompletan idiot može da zamera ljudima što se drže propisa o ograničenju brzine!
    @ (Mik, 12:12)

    Treba poštovati ograničenja. Ali...
    Evo šta se meni desilo na Ibarskoj u smeru prema Bgd. Jedne večeri odlučio sam (radi dokazivanja putnicima da to tako kod nas ipak ne hoda) da strogo poštujem ograničenje, i vozio 50 i samo po negde 60 km/h. Posmatrao sam u retrovizoru ogromnu kolonu koja se nagomilavala iza mene. Na retkim deonicama gde je bilo dozvoljeno, i kada je situacija u saobraćaju dopuštala, uspelo je da me obiđe po nekoliko vozila, ali se kolona i dalje samo izduživala. Kada nam je svima postalo jasno da strogim pridržavanjem ograničenja pravimo veliki problem u saobraćaju, nastavio sam da vozim ''normalno'' (kao i svi i kao i inače), i tako razrešili kolonu. Zaključak???
    (Joc@, 30. septembar 2016 13:31)

    # Link komentara

  71. Svaki ponedeljak kada ujutru dolazim u BG iz pravca Mladenovca na auto putu gužva pocinje pre plavog mosta.
    Voleo bih da jedno jutro uradimo experiment i da svaki vozac drži oko 30 metara odstojanja ... Ako bude bila gužva ja dajem kafu ... nekome :-)
     (samo 30 metara i 70km/h, 30. septembar 2016 13:31)

    # Link komentara

  72. Човек је потпуно у праву. Увек сам говорио да су наши људи најгори европски возачи, без конкуренције. Када се поштено сагледа београдска инфраструктура, она тренутно није уопште лоша. Имамо четири колосална моста са по три траке у оба смера (Ада, Газела, Бранков и Кинески), плус два времешна која колико толико шљакају (Стари савски и Панчевац), сијасет улица и булевара огромног протока, а опет се константно стварају некакве фантомске гужве и колоне. Колико сам пута гледао колону дуж читавог Бранковог моста, само зато што неки пајсер покушава да одради полукружно на почетку моста са новобеоградске стране...Колико пута сам гледао колапсе из цртаних филмова у Јурија Гагарина, Омладинских бригада или у Бул.Михајла Пупина, јер је пало мало кише, па људи једноставно стоје. Као да су одрастали у пустињи Гоби па кишу виде први пут, а не у граду који има 150 кишних дана годишње јбт...То мора некако да се реши. Табле у свакој улици, као у Енглеској на аутопутевима, на којима ће писати упутство : ''Возите 6 км/час'', или 3, 2, 20 км/час, колико год, само да се израчуна са којом брзином постоји проток. И наравно, полигони специјализовани за полагање. Снег, киша, лупање, сто јада на полигону. Да људи осете у старту. То прекопирати из Финске и здраво. А не овако...Са оваквом културом вожње, Београд би, са милион и по становника, требало да има инфраструктуру као Москва, Токио и Пекинг на гомили, да би човек могао нормално да се провезе кроз град! На сваког возача по трака!
    (Mile Gargamel, 30. septembar 2016 13:27)

    # Link komentara

  73. Po meni, samo totalni idiot može da se nervira zbog saobraćane gužve... Vi ljudi onda nemate ozbiljne životne probleme, ako iz takta može da vas izbaci "spora žena, starac, vidi onaj tamo nije dao migavac, vidi pešak pretrčava" i slično. Kako meni nikad niko ne izleti? Pa zato što gledam oko sebe na kilometar i očekujem da je pešak lud, pijan ili možda slep, pa tako očekujem da će da "izleti" i ne nerviram se uopšte.

    Takvi nadrndani i nestrpljivi likovi su nadrndani i u životu, i poslu, i u vezi i treba ih zaobići u širokom luku. Kakav u kolima - takav svuda.
    (flegma, 30. septembar 2016 13:27)

    # Link komentara

  74. Kukate kukate. Niko od vas ne doprinosi guzvi i haosu, komentarisu samo 100% ispravni vozaci. Vi se nikada ne uvaljujete bez migavca, vi nikada ne date sva cetiri samo da kupite cigare/ostavite dete u skoli/sacekate tetku kod lekara. Nemojte slucajno, daleko bilo, da jedan dan ostavite kola i dodjete peske na posao (pa nisam ja kupovao auto da mi stoji parkiran) jel' tako?
    BEOGRAD NIJE PROJEKTOVAN ZA OVOLIKI BROJ VOZILA.
    Dakle, sve i kada bi se svako pridrzavao pravila, pa sve i da daju da vozite i zaustavnim trakama, ova infrastruktura ne moze da podnese toliko opterecenje. Verujem da vam je tesko da shvatite ali je tako. A kada se na to doda i bahatost, bezobraznost, nekultura dobija se ono sto cete da imate danas oko 5, pola 6 popodne. Da sedite po pola sata u mestu, rezite jedni da druge, umesto da, sa rukama u dzepovima prosetate i osmehom ispratite pakao u saobracaju. Ali vi to ne zelite, vi volite guzvu, galamu, da vam se neko nacestita nove godine a i vi njemu, to vas ispunjava. Jer da ne volite to ne bi radili. Uzivajte i vi sa taksistima i oni sa vama. Taman se upotpunjujete.
    (Sunce Slobode, 30. septembar 2016 13:26)

    # Link komentara

  75. Ja danas prvi put vozio beogradskim ulicama i nije toliko strasno koliko se prica,ali taksisti su bahati to je tacno.
    (Faca, 30. septembar 2016 13:25)

    # Link komentara

  76. Panduri u Srbiji se sa razlogom nazivaju kerovi, pošto agresivni su na komandu i rade samo šta im se kaže. Stoga bezbednost u saobraćaju i policija u Srbiji nemaju veze jedno sa drugim.

    Interesuje me da li mogu prijaviti pandure koji voze i pricaju mobilni, kojima ne rade stop svetla, kojima su celave gume,...
     (Floyd011, 30. septembar 2016 13:20)

    # Link komentara

  77. jel ovo komentarisu samo oni sto ne koriste taksi pa im smeta sto koriste zutu traku ili sto stanu na ulici da bi sacekali musterije, a sta cemo sa onima sto ulaze u raskrnice iako vide da ce ostati na njoj, kao recimo na uglu Bulevara i Beogradske, ili kad 46, 55 stane na stajaliste pa kolona zatvori prolaz na uglu Maksima Gorkog i Juznog bulevara, ili Svetogorske i Takovske, bitno je samo da se prodje semafor, ima i nova fora, skretanje iz Bulevara u Kneza Milosa iz pravca Tasmajdana, kad je pojedinima problem da se ceka u jedinoj traci za levo pa onda stanu u drugu i onemoguce prolaz pravo
     (ja, 30. septembar 2016 13:19)

    # Link komentara

  78. Taksisti se usuđuju da kometarisu nečiju vožnju. Nema bahatijih od njih i vozaca dostavnih vozila i naravno bizMismena.
    (mls, 30. septembar 2016 13:19)

    # Link komentara

  79. @sone - ne za sporu vožnju, jer nije adekvatan izraz, ali npr. za preveliki razmak između vozila dok čekaju na raskrsnici, za presporo kretanje kada umesto 20 vozila zeleno prođe 6, pa onda sledećih 10 nervoznih uleće na žuto i crveno, za (ne)upotrebu žmigavca, nepravovremeno svrstavanje u pravu traku, mogu tako do sutra.

    Ali nije samo kod nas takva situacija. Krajem avgusta i septembra imao sam priliku da svakodnevno učestvujem u saobraćaju u špicu u maloj Ljubljani, gde se gužve stvaraju i u situacijama kada je neuporedivo manje vozila. Gde odoše one auto škole, kojle su nas učile da u koloni stajemo taoo da ne vidimo tablicu vozila ispred nas...
     (Majstor zanata, 30. septembar 2016 13:17)

    # Link komentara

  80. A jel mora svaki dan da se vozi i telefonira usput? Kako se zivelo vekovima,bez toga,a svi jaucete,kukate kako nekad bilo bolje,a ovamo ste svi produkti nekih visokih tegnologija i hedonizma ali one primitivne,nepotrebne,stresne. Ja nikad nisam imao auto,ne vidim da sam u necemu uskracen,mozda jedino sto nisam ziveo u gradu sa boljim saobracajem gradskim,urednim autobusima i metroom. Inace obisao sam turisticki celu Evropu i nesto Azije i Afrike. Uvesti par-nepar,kao nekada, zonu centralnu od autokomande,zatvoriti za auta sem onima koji stanuju u samom centru. Gledati da se Gazela rasteri. Kazniti sve sto su gradili stanove a nisu pravili podzemne garaze,ili na 30 stana 10 mesta,izvodjace i gradske lopove podjednako. I ne siriti Bg unedogled.Em divlja gradnja,em moras da im napravis infrastrukturu,cak kukaju kako nemaju to,a dosli na divlje,mufte,da bi radili po marketima,pijacama,kladionicima,pekarama i sl.glupostima. Zapitajte s ekoji profil ljudi dolazi u Bg?pravih majstora,gradjevinaca i strukture ljudi inovativnih svakako ne. Selo silo pravo u Bg,cak ni u malo vece selo i manji grad nije bilo prvo,vec odmah u Bg.To je tragedija i posledica svega.Samo istinito treba reci i primeniti neka resenja.
    (ParNepar, 30. septembar 2016 13:15)

    # Link komentara

  81. generalno se lose i sporo vozi a pritom obavezno telefoniraju.Svi generali i ministri.Hitan poziv.
     (Dzoni, 30. septembar 2016 13:12)

    # Link komentara

  82. Mislim da svi trebamo na pravi psihijatrijski pregled pa onda da vidimo ko moze za volan. Znam cak i par ljudi koji imaju dozvolu a na ozbiljnim su lekovima!
     (MarkoNS, 30. septembar 2016 13:10)

    # Link komentara

  83. Kad god dodjem u Beograd osecam se kao da vozim sva vozila sem svog, toliko je paznje potrebno obratiti na nepredvidive reakcije vozaca. Ili sto rece Dusko Radovic: "Ja znam da je u mom autu budala za volanom, ali se mnogo vise plasim onih pametnih i mudrih sto mi voze u susret"
    (Šukam Momšilu, 30. septembar 2016 13:09)

    # Link komentara

  84. Ceo dan sam u saobracaju, vec 10 godina, nisam taxi, nisam komercijalno vozilo, ali prosto takav mi je posao. Prethodnih godinu dana, namerno, iz pozitivnog inata propustam sve u saobracaju, postujem pravila, pa i ogranicenja, pustam pesake uvek i svuda. Odgovorno tvrdim da 90% ljudi ne zasluzuje automobil i dozvolu, a preko 50% pesaka bih oduzeo pravo hoda.
     (stepa s, 30. septembar 2016 13:03)

    # Link komentara

  85. Sirena nije zamena za stolicu, siđite sa nje!
     (Jery, 30. septembar 2016 12:58)

    # Link komentara

  86. Тачно је да су таксисти најбахатији и најгори учесници у саобраћају овог града. Част изузецима, али ово заиста може да се генерализује. Иза њих су возчи гтадског превоза па одмах затим мотоциклисти.
    (Влада, 30. septembar 2016 11:21)

    Vrlo si nepravdeno sa ove, inače sasvim tačne rang liste, izostavio vozače kombija i drugih dostavnih vozila, kao i vozače skupocenih džipova i drugih vozila vrednosti od 50+ kiloevra, uglavnom crne boje.
    (Aldebaran, 30. septembar 2016 12:52)

    # Link komentara

  87. E moj Okanovicu,a sleperi i dalje vikendom preko Fruske gore idu,prepisi propise nemoj da smisljas jer nemas s cim,
     (nspetar, 30. septembar 2016 12:51)

    # Link komentara

  88. A ti taxisti su pa velike cvećke, sto puta sam ih video kako krše propise. Najgori vozači.
     (Dejca iz LE, 30. septembar 2016 12:50)

    # Link komentara

  89. Rizikujem da dobijem gomilu minusa, ali ću ipak napisati svoje mišljenje: S obzirom na karastrofalnu infrastrukturu (rupčage pred kojima moraš da staneš bukvalno, kao i preuske ulice u koje je stavljen parking silom), na broj vozila koji je ogroman jer mi NEMAMO METRO i to je ogroman problem, plus opšti haos i ne poštovanje među SVIM učesnicima u saobraćaju - u Beogradu se vozi ODLIČNO! Ozbiljan sam, odlično se snalazimo!
    Ovi koji pričaju o "sporosti žena i starijih sugrađana"!? treba da znaju da ti ljudi zapravo voze po pravilima, i oni ne mogu da izazovu toliki haos sve i da idu 5 na sat jer je problem u tome što je vozila previše i kraj! Vi verovatno, kao i ovaj taksista mislite da je suština vožnje u tome ko ide brže, e pa nije!
    Inače, stanujem u ulici koja je saobraćajna zavrzlama i gde ja koji skrećem imam prednost, dok je onima koji idu pravo uredno postavljen trougao zadnjih 20 godina i verujte da me 99% MUŠKARACA nikad tu ne propusti jer pojma nemaju da gledaju u znakove!? "Nije im to logično", to je objašnjenje koje sam čuo pre 5 godina kad me je klepio jedan takav!? Petkom i vikednom je gužva jer na sva ta naša kola, dođe još toliko iz unutrašnjosti, imaju ljudi razna posla ovde i logično je da je tada gore...

    Lupajte minuse, ali Beograđani se snalaze kao majstori u ovoj infrastrukturnoj katastrofi!
    (kamiondžija, 30. septembar 2016 12:48)

    # Link komentara

  90. 70% mozgova treba generalku.
     (Swedenonline, 30. septembar 2016 12:43)

    # Link komentara

  91. (boris, 30. septembar 2016 10:52)

    Potpuno si u pravu za (skoro) sve što si napisao. Mogu samo da dodam da kad se naše urođeno i prirodno nevaspitanje, nekultura, bahatost, primitivizam, sebičluk i frustriranost kombinuju s raspalom državom i korumpiranom policijom koja ne radi svoj posao, dobijamo - Beograd!

    Ali za ovo:

    "Uvedite pokretne patrole u civilnim kolima sa kamerom pa snimajte i kažnjavajte. Niko inteligentan se neće buniti za to, jedino smeta "pametnima i snalažljivima".

    nisi u pravu, što sam na svoj trošak naučio. Pokretne patrole u civilnim kolima sa kamerom postoje i snimaju, ali nikad tamo gde je stvarno opasno i kritično, nego tamo gde im je najlakše da postave sačekušu da nahvataju naivne i neoprezne.

    Moj primer: mene su uhvatili na delu putu između Barajeva i Guncata (moš' misliti saobraćaja!), gde se, zato što ima nekoliko kuća, smatra naseljenim mestom i važi ograničenje od 50 km/h. Pošto je tu jedini otprilike pravi deo puta (ostalo je krivudavo), ja sam, kao i svi ostali vozio 70. Na prvi pogled izgleda kao neko teško divljanje, čak 40% preko maksimuma, ali mesto je praktično pusto i baš niko nije ugrožen. Tog dana sam bio potpuno sam na tom delu puta!

    U redu, propis je propis i platiću tih 6.000 kazne (plus 4 kaznena boda), ali uopšte nije isto prekoračiti brzinu na pustom delu puta i divljati 40% preko ograničenja usred grada ili u blizini neke škole!
    (Maslačak, 30. septembar 2016 12:43)

    # Link komentara

  92. Izgleda da se svi slažemo da je potrebno izvršiti reviziju vozačkih dozvola, samo je procenat drugačiji - od 70 do 90%. Jedino što NAŠA vozačka dozvola nikako nije upitna :). To sve drugi nešto greše, jer su "žene, sa Kosova, iz Bosne, jer su taksisti, platili su, svi znamo po nekoga ko je dao pare...", dok smo mi, jel'te, direktno sa Šanzelizea došli, te nam je vožnja nekako u krvi, a kultura vrca na sve strane. Kod tolikih stručnjaka za vožnju, čudo je da nas se i ovoliko sa posla vrati kući neogrebano. O profesoru Vujaniću se svašta može reći, ali je sasvim tačno rekao da kad sednete u kola, jednom nogom stupate u zatvor, a drugom u grob. Saobraćajna nekultura je posledica životnog stila u Srbalja - dok smo čobanija jedni prema drugima generalno, i u saobraćaju će tako biti. Naviknite se. Ili se menjajte. Po komentarima makar sudeći, do promene ima još mnogo, mnogo rada. I nerviranja po ulicama, što je najmanji problem.
    (Tja..., 30. septembar 2016 12:42)

    # Link komentara

  93. Ljudi koji nemaju strpljenja i "iritiraju se" ili posmatraju saobraćaj kao psihološki problem, kao nekakvo sučeljavanje karaktera i individualnih volja, nekakvu utakmicu ili poprište dokazivanja superiornosti, umesto kao kooperativno upravljanje velikim brojem dinamičnih fizičkih objekata na deljenom resursu, ne bi smeli da upravljaju ni vozilima, ni bilo kojim drugim opasnim spravama, oni jednostavno imaju neodgovarajući, nekompatibilan sa bezbednošću na putu, pristup problemu.
    (70% ? ... premalo, 30. septembar 2016 12:41)

    # Link komentara

  94. Umreh od smeha, pa treba da se uvedu jos kazne za sporu voznju, pa da svi placamo kad je guzva kaznu. Jos nisam cuo da postoji negde u svetu kazna za sporu voznju u gradu. Najbolje bih bilo da svi koji vozimo placamo svaki dan kazne, pa da se od njih izdrzavaju policajci, a oni koji nemaju para za kazne nek ne voze pa nek idu taksijem.
     (Sone, 30. septembar 2016 12:39)

    # Link komentara

  95. Можда је 70% за ревизију дозволе, али је зато сигурних 99% за савладавање елементарних правила културе и правила живота у људској заједници. Па људи се код нас сваког дана све горе понашају. Сада дрскост, безобразлук и агресију виђате на сваком кораку и од стране сваког. Сумануто се понашају и они који немају ни онај елементарни део као што је снага. Кад понекад видим ко скаче као опарен стварно се искрено насмејем колико је то тотално надреално. Завладало је једно опште ложење на сопствени значај и величину. А ови за воланом су тек ко мали богови. Е бре, па то је возач кола од пар Иљада евра.
    (marko, 30. septembar 2016 12:36)

    # Link komentara

  96. Ja bih samo uveo obavezno predavanje, a onda i ispit: "cemu sluzi rucuca sa leve strane volana"...
    (2unread, 30. septembar 2016 12:31)

    # Link komentara

  97. U arapskom svetu su i sama pravila konfuzna, a i niko živi ih ne zna. Na svakoj raskrsnici vozači se gledaju i dogovore ko ide prvi, ili prvo ide veći auto ili bezobrazniji vozač. A kola sva moćna i brzo se vozi. Na dalekom istoku čak ne znaju ni svoju traku da drže. U Beogradu prosečan vozač ne vozi loše, samo su ulice i infrastruktura kao u filmovima posle nuklearnog rata
     (Vlada M, 30. septembar 2016 12:31)

    # Link komentara

  98. Los zakon, lose ogranicenje brzine (grad 80, put 100, autoput 150), nedostatak kaznji za sporu voznju, koja je cesci uzrok nesreca od brze i naravno, zene vozaci.
    (Pera, 30. septembar 2016 12:29)

    # Link komentara

  99. Izgleda da samo taksisti znaju da voze, a ustvari,oni najveci haos prave.
     (ivan, 30. septembar 2016 12:28)

    # Link komentara

  100. Semaforima se upravlja rigidno. Ne prati se adekvatno gustina saobraćaja i dešava se da pravac kojim prođu 1-3 vozila drži otvorenim predugo, toliko dugo da se u poprečnom pravcu nagomilavaju vozila i sve to iritira vozače pa se unervoze i počinju da trube. I to tako opstaje godinama, niko nema nameru da išta promeni.
    (srBA, 30. septembar 2016 12:28)

    # Link komentara

  101. Ako ima medju citaocima taxita zanima me samo jedno. MILION puta sam cekao ispred sebe taxi vozilo dok ceka musteriju da udje ili izadje iz vozila a pritom sa strane moze bar sa dva tocka da se popne na ivicnjak i omoguci protok saobracaja, ili bar da se priblizi trotoaru a ne stajanje na sred trake i sva cetiri i cekaj bato. OK nerazumem se mislim cak da po zakonu im je to dozvoljeno ali bar malo solidarnosi, blokira se ceo saobracaj.
    (kizaru, 30. septembar 2016 12:25)

    # Link komentara

  102. Po nekom mom iskustvu od nepunih milion kilometara predjenih po srbiji i evropi, ponasanje vecine ucesnika u saobracaju (ne samo vozaca, vec svih) nije za kaznjavanje, nego za psihijatrijsko posmatranje...
    (razuma bez, 30. septembar 2016 12:24)

    # Link komentara

  103. Tako je Ogi, to piše i u zakonu, ne ulazi u raskrsnicu ako ne možeš iz nje da izađeš. Tako jednostavno pravilo koje niko ne poštuje. Ili ako probaš dobiješ hor sirena iza i ljutito obilaženje.

    Još jedna stvar koja vodi gubitku dozvole, a teško je dokazati (osim kamerom) nema ubrzavanja ako te neko pretiče. Ne mora da se uspori ali ne sme da se ubrzava.

    Najveći problem je negledanje znakova i nepoznavanje tako jednostavnog principa: Policija - semafor - znak - desna strana. Nema filozofije, samo pratiš jednostavan i jasan algoritam. Ali za to treba uključiti mozak!

    A znaci, tuga. Na semaforu i po porpisima ne sme da bude znak. Mnogi se ne trude da ih gledaju, pa još kad su iznad semafora nema šanse da ih vide.
    Logičnost oznaka. Neki dan videh kako pauk odnosi stranca koji se na vrhu kneginje Ljubice parkirao na mesto rezervisano za ambasadu. Znak ispred tog obeleženog mesta je znak za parking (plavo P) sa dopunskom tablom na ЂИРИЛИЦИ koja kaže da je to za ambasadu. Kako je on mogao da zna da tamo ne sme da se parkira kad nikgde nema znaka zabrane, makar kao deo dopunske table! Ili da je barem i na latinici napisano.

    Ma sve stručnjaci ranga onih zbog kojih imamo slova na tablicama iz nepoznate abecede (ni u jednoj nemate W, X, Y i Š, Ć, Č i Đ istovremeno). A pri tome zbog međunarodnog standarda u čipu nema naših slova jer se koduje po ASCII-ju.
    (boris, 30. septembar 2016 12:24)

    # Link komentara

  104. @predrag
    ja svaki dan prolazim tuda i recicu ti jedan od razloga guzve. Ne znam koji je genije napravio stajaliste za medjugradske autobuse na iskljucenju za autokomandu i to ma obe strane ali ti autobusi redovno naprave cep koji se prelije na autoput. Postoji BAS pa ne vidi zasto ovde neko mora da ulazi u autobus.
     (pera, 30. septembar 2016 12:23)

    # Link komentara

  105. I dok policija gleda ko nije vezao pojas, dotle ljudi sa mobilnim telefonima u ruci prave haos... kad će to da stigne na red?

    (Vlada, 30. septembar 2016 10:47)

    Prekršaj je i jedno i drugo. I treba da se sankcioniše. Ne vozim ni 200 metara, a da ne vežem pojas. Tridesetogodišnja navika. Što se telefoniranja tiče, nisam baš dosledan. Uključim spikerfon i vozim. Nekad ni to! I nemam "manjak ruku", ni s manuelnim menjačem. Ako me kazne, zaslužio sam jer nisam poštovao propise i neću se žaliti što neko nije kažnjen, a nije vezao pojas.
     (Svako se češe gde ga svrbi, 30. septembar 2016 12:23)

    # Link komentara

  106. Ne bih komentarisao taksiste. Apsolutno se slazem sa izjavom. Voznja taksista je druga tema. Ovde se radi o cinjenici da su vozaci u ovom gradu generalno losi vozaci.
    (Indijanac, 30. septembar 2016 12:21)

    # Link komentara

  107. 30. septembar 2016 11:47



    Koliko ono bi ograničenje doktore?
    (Boye se ne boye, 30. septembar 2016 12:20)

    # Link komentara

  108. oduzimanje,kakva revizija...to se odnosi i na neke taksiste.
     (realan, 30. septembar 2016 12:20)

    # Link komentara

  109. To to revizija da se uzme kinta :)
    (theGuy, 30. septembar 2016 12:19)

    # Link komentara

  110. Gde to ima da u kružnom toku (a kod nas na Slaviji)taksisti na očigled policije zauzimaju jednu traku - znači ako idete iz Mekenzijeve, morate da se prestrojite u jednu traku jer su do parkinga taksisti - i na trotoaru i na kolovozu!!
    A interesovanje za taksi na tom mestu - VELIKO, vidim uvek su tu dve kolone.
    Kako bi mi se tornjali odatle.
    Pa gde to ima???!!
    (Čuda nad čudima, 30. septembar 2016 12:17)

    # Link komentara

  111. Svi neka pričaju o reviziji vozačkih dozvola samo ne taksisti!!! Ubedljivo najgori, najbezobrazniji, oholi, bezobzirni. Ponašaju se kao da ulice pripadaju njima i svi drugi su uzurpatori njihove teritorije. Ne treba sa puno da pišem siguran sam da svi znaju o čemu pričam. Stajanje u sred raskrsnice i na sred puta da bi se primila ili ostavila mušterija im je pikanterija ...
    (Beograđanin, 30. septembar 2016 12:17)

    # Link komentara

  112. guzvu prave komercijalisti i obicni vozaci koji misle da su sva cetiri migavca stelt rezim. sto se centra tice.
     (deliveri juniti, 30. septembar 2016 12:16)

    # Link komentara

  113. Prvi na tapetu treba da budu taksisti, gsb i dostavljaci. Oni rade na ulicama a ponašaju se kao da su sami. Policije nigde, pešaci odavno ne gledaju kad izlaze na kolovoz, pogotovo stariji, kao da im je sve jedno. A žene za volanom? Pa ja sam mojoj morao da oduzmem vozačku da ne pregazi nekog.Dozvole se još uvek kupuju...
     (Koliko smo pukli, 30. septembar 2016 12:14)

    # Link komentara

  114. Lose i male saobracajnice, žmigavac, uletanje kao muva na velikim raskrsnicama, ne propustanje vec namerno ubrzavanje kada neko hoce da vas obidje, suludo i sporo ukljucivanje, obilazenje sa desne strane, a na auto-putu, zatvoriti izlaz kod Dusanovca jer je on i nebezbedan i nelegalan tj. bez upotrebne dozvole.
    (marko, 30. septembar 2016 12:13)

    # Link komentara

  115. Svuda postaviti kamere i na postojece kazne dodati nulu...onda,male mace
    (onaj koji zna, 30. septembar 2016 12:12)

    # Link komentara

  116. Vecina onih koji dele lekcije o tome ko ume, a ko ne ume da vozi su upravo oni čija bi dozvola trebalo da se preispita! Samo kompletan idiot može da zamera ljudima što se drže propisa o ograničenju brzine! Uostalom, gužve ne nastaju zbog opreznih vozača već bahatih, sebičnih i nasilničkih ubacivača, koji su zbog 30 sekundi spremni da teraju inat svima.
     (Mik, 30. septembar 2016 12:12)

    # Link komentara

  117. Нема дрскијиx и баxатијиx возача од београдскиx таксиста. Част изузецима.
     (Александар, 30. septembar 2016 12:11)

    # Link komentara

  118. Samo kad taxisti nisu za reviziju...
     (MarkoS, 30. septembar 2016 12:10)

    # Link komentara

  119. Gužve u Beogradu nastaju zbog onih koji se parkiraju gde ne smeju, koji parkiraju kola u traci, "samo tetki lek da odnesu", zbog onih koji samo stanu i ne sklone se da bi telefonirali, misle da ako su upalili 4 migavca da su rešili sve probleme itd itd. Kada bi policija drakonski kažnjavala to ponašanje, gužve bi bile manje. Sinoć u Ilije Garašanina koja je dvosmerna sa po jednom trakom u oba smera, u delu ispod Metropola, ženska je stala u traci i telefonira. Ni 10cm se nije sklonila u stranu. I telefonira 10 minuta... Računa valjda ima druga traka gde mogu da je obiđu, a ako ima automobila sa druge strane, neka se malo strpe. I napravila je haos, nervozu, sirene, red iza sebe... To mogu da reše ili lobotomija ili drakonske kazne svuda po gradu.
    (Mare, 30. septembar 2016 12:07)

    # Link komentara

  120. Nije ni neznanje vec bezobrazluk i odsustvo osecaja za druge.
     (trol, 30. septembar 2016 12:03)

    # Link komentara

  121. Ne ulazi u raskrsnicu,ako ne mozes da izadjes iz iste zbog guzve!
    (Ogi, 30. septembar 2016 11:59)

    # Link komentara

  122. @Barjaktar Kod ne možeš da startuješ na žuto jer u isto vreme svetli i crveno!!! Oni koji sviruju drugima da krenu na takvo žuto očito imaju problem sa propisima.
    Ili kao u Italiji ukinuti crveno-žuto svetlo. Posle crvenog se pali zeleno bez tog prelaznog stanja da ne bi bilo zabune. Po tome i vidim da li je neko zaista vozio po Italiji ili je slušao kafanske priče kako tamo svi polaze ne žuto :)
    (boris, 30. septembar 2016 11:56)

    # Link komentara

  123. Znaci Srbi,ubacili su vam i ovo u glavu. Pa lepo,sve se prima. Da ljudi ne znaju da voze tacno je. Polaganje je poskupelo,malo im je, sad platite i ovo ostalo. Inace ulice,signalizacija ,pesaci....svi su ok.
    Po meni ono sto bi trebalo to je da se svake pete godine rade testovi koji bi se simbolicno placali ,ali koji bi bili ozbiljno kontrolisani. Ko padne,nek ide na poligon.
    Jos nesto...... Guzva im smeta,a to sto pesacki nisu farbani ko zna od kada i sto policija nije tamo gde treba i sto sudija "pusta" pojedine...
    Ciljano nas sludjuju,pokazivacete vozacke ko busplus.
    (Petar, 30. septembar 2016 11:56)

    # Link komentara

  124. (Ivan, 30. septembar 2016 10:40)

    Cesto vidim na pocetku Bulevara despota Stefana, ispred kafica kod ulaza u Politiku, PARKIRANE AUTOMOBILE U ZUTOJ TRACI, u razna doba dana a naravno i u vreme saobracajnog spica.
    Autobusi koji tuda nailaze iz pravca Trga republike naravno moraju da se nekako uguraju u srednju traku da bi zaobisli 2-3 automobila u zutoj. Mnogo puta autobus mora tu da zastane, ne dugo ali ipak da ukoci i prestroji se. Nema veze, jedan od tih iz parkiranih automobila ocigledno ima veca prava na prostor u centru grada od vise stotina ljudi u autobusima.
    Svaki put kad to vidim (a to je vec godinama tako), pitam se kakvu to moc imaju ti koji sede u kaficu pa ih niko ne kaznjava.
    (momak iz BG, 30. septembar 2016 11:56)

    # Link komentara

  125. Ne mislim da su taksisti najbezobzirniji vozaci, ipak mislim da su to vozaci pikap vozila. A da ne znamo da vozimo, ne znamo. Vozimo napamet, pravila za nas nista ne znace, nemamo bas puno osecaja za saobracaj i druge ucesnike u saobracaju... svaka cas izuzecima. Nesto kao Italijani.
    (komentator, 30. septembar 2016 11:54)

    # Link komentara

  126. E svasta,evo pisem iz NS-a i cudim vam se beogradjani.cesto dolazim u BG i neverovatno ali istinito mislim da se u bg-u prilicno dobro vozi s obzirom na toliki br auta.znaci kad vas neko gleda sa strane tj vozac iz drugog grada prilicno sam zadovoljan kako dobro funkcionisete.ok,kad negde zacepi onda ga bas zacepi kilometar unazad.ali mnogo lepse i tecnije se vozi nego u NS.
     (zuti, 30. septembar 2016 11:52)

    # Link komentara

  127. Treba uvesti petkom par-nepar,90% ljudi ne kapira saobracaj ali uopste!
    (profesionalni, 30. septembar 2016 11:49)

    # Link komentara

  128. Meni jedna stvar nije jasna. Ranije je na autoputu, iz smera NBG. ka recimo Konjarniku uvek bila kolona u periodu 16-17.30 ali samo do Gazele. Bukvalno kako se predje Gazela tako je guzva nestajala. Sada je uvek kolona (i to bas prilicna) do iskljucenja za Dusanovac. Odatle je vise nema. Zbog cega se to desava nije mi jasno jer je sve dalje prohodno u levoj i srednjoj traci. Vozila se do tu vuku a odmah nakon toga svi ubrzaju.
    (Predrag, 30. septembar 2016 11:47)

    # Link komentara

  129. @Cast izuzecima, ali vecina zena vozi jako lose. Neodlucne, spore, stvaraju zastoj tamo gde ne treba da ga bude.
    (NikolaBG, 30. septembar 2016 10:40)

    Tako je...a kad im se zatrubi, krece lavina psovki, neverovatno.
    Moja zena je prva takva.
     (pedja 71, 30. septembar 2016 11:47)

    # Link komentara

  130. Ja kad pricam da oni koji uporno voze levom trakom autoputa kroz grad 80kmh,prave haos koji se preliva posle nekog vremena na ostale gradske ulice,ne zeleci da se pomere onima koji bi(smo) tuda prosli barem brzinom oko 90-100kmh,vi me napadate kako sam ja neki ludak koji jurca,ubicu nekoga itd. Pre ce taj koji koci kolonu da ubije nekoga ko ce da se"nasadi"na nekoga u koloni 2-3 km iza...
    (Doktor, 30. septembar 2016 11:47)

    # Link komentara

  131. Realno taksisti su u pravu,većina vozača ne ume uopšte da udje u raskrsnicu ako skreću levo ili desno, pogotovo levo; udju tako što jedva predju pešački prelaz i tu stanu i propuštaju saobraćaj sa desne strane, umesto da udju do pola raskrsnice kako bi se ulica brže praznila. Kako god ocenjivali vožnju taksista, većina vozača ne zaslužuje dozvolu.
     (deki, 30. septembar 2016 11:44)

    # Link komentara

  132. Dali je neko od vas razmisljao sta treba da izvede vozac zglobnog busa u Gsb-u kada na svojoj liniji u jednom pravcu mora minimum 20x da obidje neke umetnike koji su upalili sva 4 i stali u zutu traku?
    (Pokondirena tikvica, 30. septembar 2016 11:40)

    # Link komentara

  133. potpuno je u pravu 
    .."suzenje" na auto putu kod Bezanije ka Sidu..ljudi bukvalno stanu na auto putu..voze 60 i voze levom trakom, kao po sinama...

    (bot92, 30. septembar 2016 10:30)

    Prolazim često otkako je postavljena signalizacija. Ograničenje je 60 km/h, mislim da je nepotrebno nisko, ali se ne možemo buniti što to ograničenje neko poštuje. Na kraju, izgubićeš možda 30 dragocenih sekundi, mislim da žrtva nije prevelika. Ljudi su bezobrazni i bahati. Vozi se desnom kolovoznom trakom ako je slobodna. Ako nije, da mi neko ablenduje jer vozim na ivici ograničenja, iščupao bih mu uši! Da su vozačke dozvole zrele za reviziju nije sporno. Narod ne ume da vozi, u stanju je samo da kontroliše kretanje svog vozila, i to ne uvek, niti dovoljno precizno.
     (Stvarno si bot, 30. septembar 2016 11:36)

    # Link komentara

  134. Imao sam priliku da vozim po mnogim evropskim gradovima, neki su čak i veći os Beograda, ali nigde nisam video tako glupo rešen tok saobraćaja, loše podešenu signalizaciju i infrastrukturu, a osim toga i loše vozimo, polovina ljudi je za volanom na nekim lekovima za smirenje ili nekim drugim supstancama. Za zastoje su dobrim delom krivi naši saobraćajni inženjeri.
     (Mobile Developer, 30. septembar 2016 11:34)

    # Link komentara

  135. Šalu na stranu, zaista masa sveta ne zna da vozi!
    To se najbolje vidi vikendom kada izađu vikend vozači! Tu pravila nema. Ono što mene izluđuje je totalno odsustvo znanja u kružnim tokovima, šta više tu sigurno barem70% ne zna pravila! Svi pominju neka pravila leve strane,ja prvi ušao pa prvi i izlazim, trake im tu nisu bitne pa ih seku bez pardona i slične gluposti!
    Druga glupost u samom srcu grada je onaj idiotski semafor na uglu Nemanjine i Kneza Miloša koji 'diktira' brzinu za zeleni talas! Kada se upali zeleno on pokazuje 25km/h i onda pacijenti koji to poštuju pipnu gas tako da im treba minut da izađu iz raskrsnice, i umesto da maksimalno dozvoljeno kreneš ka sledećem semaforu ti da bi uštedeo kočnice valjda zajebeš njih deset koje uhvati crveno. Revizija i vozača i saobraćajnih inženjera!
    (Miloje, 30. septembar 2016 11:33)

    # Link komentara

  136. Citam komentare i pitam se koliko njih kad udje u taxi ne zuri pa........nisu krivi taxisti sto ima stotinak takozvanih taxista sto blate i brukaju profesiju.
    (FEDAYN ZEMUN, 30. septembar 2016 11:33)

    # Link komentara

  137. Revizija vozackih dozvola bi bila prava stvar I trajno oduzimanje dozvola za grube I rizične preksrsaje.
     (Adam, 30. septembar 2016 11:32)

    # Link komentara

  138. E, samo nemoj da mi taxisti pricaju ko ume, a ko ne, da vozi. Njima bi, bahatima, trebalo dozvolu na reviziju. Ne, ne reviziju. Svima oduzeti dozvole, pa ih naterati da trenerke nose samo kod kuce, da im vozila budu cista i uredna, kao i oni, da ih bude duplo manje u gradu (samim tim bi vozili osam sati dnevno, a ne zaradjivali "platu" sa tri-cetiri voznje).
    Ako neko vozi lose i pravi haos u Beogradu, onda su to taxisti. Stanu gde hoce, metar od ivicnjaka, broje pare, vracaju kusur...Ne pada im na pamet da kazu onome koji koristi njihove usluge da se zelje, u vezi stajanja, stranke ne mogu ispuniti, jer je tu i tu...zaustavljanje zabranjeno.
    Kada ste videli taxi vozilo da pravilno koristi (ili upste-koristi) migavce?
    Za njih, taxiste, pravila i propisi ne vaze.
    Zasto su oni i vozaci autobusa, tramvaja i trolebusa izuzeti od pravila?
    Za njih zuto na semaforu ne postoji, a crvrno...u naj boljem slucaju, tretira se kao-zuto.
    I zato, nemoj samo da mi taxisti pricaju kako mi, ostali, ne umemo da vozimo!
    (Zoran, 30. septembar 2016 11:31)

    # Link komentara

  139. Davno sam radila u jednom delu fabrike gde su se nalazili profesionalni vozači i tehičari za popravku vozila i obuku. Pošto su putovali svuda po svetu sećam se njihovih priča da se u nekim arapskim zemljama uopšte nije polagao vozački ispit. Samo sedneš i voziš ako imaš šta. I onda su opisivali taj haos. Ljudi su ginuli kao muve, čitavi autobusi su uništavani. Istina i ovi što pričaju su vozili kao manijaci, ali su bili profesionalci. Ne može se očekivati od njih da će na autoputu voziti osamdeset na sat. Za par godina koliko sam bila tamo nije bilo ni jedne saobraćajke.
    Za nas je rešenje samo povećan broj saobraćajaca i organizacja kako da se u taj haos uvede red. To neko mora da organizuje, a ovi što izađu na ulicu da savesno obavljaju svoj posao.
    (pešak, 30. septembar 2016 11:29)

    # Link komentara

  140. po novom zakonu na polaganju vozackog ispita vazno je znati visinu kazne za ucinjeni prekrsaj a za saobracana pravila manje vise te instruktorake dozvole sumnjivog porekla,bosna,kosovo,auto skolama je vazan profit pa stampaju kandidate,supu su bitne greske kandidata da bi uzeli pare za ponovno polaganje a ne vozacevo umece voznje sa postivanjem pravila u saobracaju...
     (sasa, 30. septembar 2016 11:27)

    # Link komentara

  141. Kako se ponasamo u zivotu tako se ponasamo i u saobracaju s tim sto se tu rezultat odmah prikaze.Primitivno,bezobrazno,bahato i bez minimuma potrebnog znanja.Juce sam bas gledao scenu gde vozac staje ispred raskrsnice da ne bi usao u istu i blokirao je a 20 razularenih "vozaca"iza njega divlje udaraju po sireni.Sta ce covek,udje u raskrsnicu,uhvati ga crveno a onda oni iz poprecne ulice udarise da besne na njega jer je blokirao raskrsnicu i ne mogu da pridju od njega.
     (T Rex, 30. septembar 2016 11:27)

    # Link komentara

  142. ljutili se ne ljutili ali je 70% malo. js bih i 80% vizača slao na reviziju. setite se kako izgleda vožnja po bg kad padne kiša, a kamoli sneg...
     (sumnjičav, 30. septembar 2016 11:25)

    # Link komentara

  143. 90 posto vozača voze kao da su prvi put za volanom.
     (bombondžija, 30. septembar 2016 11:23)

    # Link komentara

  144. Sedim pre neki dan u kafiću pored jedne male raskrsnice na NBG,gledam jedno 20 minuta.Za taj vremenski period je prošlo jedno 50ak automobila od kojih sigurno 30 nije dalo migavac pri skretanju a jedno 15 vozača je pričalo telefonom u toku vožnje,par njih je kucalo poruke a jedan je vozio dete u krilu!?I sad ćete reći da je to zbog naše "prirode" ili "takvi smo kao narod",e pa potpuno netačno!To je isključivo zbog nedostatka kontrole i potkupljivosti policije.Sve ovo može da se reši za 5 dana,povećaš kazne da budu sulude,npr telefon u vožnji 500€,nedavanje migavca 300€,uz to policajac koji primi mito automatski na robiju minimum 3 godine a onaj koji pokuša da potkupi istog 5 godina robije.Opremiti policiju mikrofonima i kamerama i priznavati snimke sa kamera na sudu.Za 5 dana rešen problem,svi voze po ograničenju,niko ne telefonira i svi daju migavac.Ovo je naravno utopija jer bi svaka vlast pukla na sledećim izborima ako ovo uradi,izgleda da red i pristojnost nikome ne odgovaraju.
     (Gonzo, 30. septembar 2016 11:23)

    # Link komentara

  145. Vala uvesti ponovno testiranje na 5 godina, a taksistima i ostalim profesionalnim vozačima na godinu dana!
    A da, taksistima i fiskalne kase.
    (Beograd na vodi i buđavom lebu, 30. septembar 2016 11:22)

    # Link komentara

  146. Тачно је да су таксисти најбахатији и најгори учесници у саобраћају овог града. Част изузецима, али ово заиста може да се генерализује. Иза њих су возчи гтадског превоза па одмах затим мотоциклисти. Има лоших возача то је неспорно, посебно ме нервирају ти који коче саобраћај, лоши су код укључења, код престројавања, и то су најчешће даме и старији суграђани. Али ајде то све може да се истолерише. Међутим, неки дан на газели у крајњој левој траци вози жена која је темпирана бомба, кочи иако испред ње нема нокога, замало је комби ударио и њу и ја иза комбија. Побегосмо одмах и средњу траку. Док сам тако бежао гледам и не верујем, она стиска кочницу, по мало али довољно да направи хаос. Е таквима заиста ниће место за воланом.
     (Влада, 30. septembar 2016 11:21)

    # Link komentara

  147. Najgore voze zapravo taksisti. Jedva cekam UBER pa da i mi mozemo da ocenjujemo voznju zvezdicama.

    Ko lose vozi ili mu je prljav automobil jedna zvezdica i lepo neka trazi drugi posao.
    (Beograd, 30. septembar 2016 11:19)

    # Link komentara

  148. Dođite u Ns da vidite šta je gužva ni zbog čega i vožnja natenane.Kad god odem u Beograd uživam u saobraćaju.
    (Vozač, 30. septembar 2016 11:19)

    # Link komentara

  149. Kod Delta City-ja 3 sata guzva zbog udesa. Napunile se ulice kola po blokovima ...nervoza.. sviranje... ali svi kad prolaze ipak zastajkuju da pogledaju šta je bilo umesto da prođu što pre i da idu svojim putem.
     (Bogoje, 30. septembar 2016 11:19)

    # Link komentara

  150. Ne znam zašto ste odmah zapenili kada je ovde u tekstu sve rečeno ipsravno. Gradske gužve itekako mogu da se izbegnu i nije savestan vozač uvek dobar vozač. Naravno da treba da se startuju automobili maltene već na žuto i da budeš u pripravnosti da niko zbog tebe ne bi visio u koloni bespotrebno. Ali to su neka osećanja koja imaš ili nemaš u sebi, tako da ako si sebičan i ne želiš da ne budeš smetnja drugom, ni u vožnji neće bolje biti. Realno na ulicama Beograda 80% vozača NE ZNA da vozi i tačka.
    (Barjaktar, 30. septembar 2016 11:16)

    # Link komentara

  151. kao da je neko izrucio taj beograd iz vrece na gomilu sve sa zgradama i ovim vozacima a oni sada bezglavo jurcaju amo-tamo...
     (singer, 30. septembar 2016 11:16)

    # Link komentara

  152. Taksisti i vozači GSP-a treba da prođu reviziju, ali i sistematski pregled. Kurs bontona i ponašanja u gradskoj sredini nije na odmet. Što se tiče gužvi na raskrsnicama, činjenica je da prečesto mnogi ulaze u raskrsnice iako je jasno da ne mogu da je prođu dok je zeleno - opet stvar bontona i vozačke kulture. A "spust" sa Bežanijska kose ka gradu je posao velika crna tačka. Inače je bio problematičan, ali je neki genije 500m pre nadvožnjaka stavio ograničenje 100kmč što u praksi znači da imamo mnogo njih koji voze preko 120kmč, a sa desne strane su dva uliva i jedan izliv sa autoputa. Pridodajte pametetnjakoviće koji pretiču zaustavnom trakom. I eto žurke...
    (pajs, 30. septembar 2016 11:13)

    # Link komentara

  153. Gužva je posledica činjenice da je Grad tako postavio saobraćajni sistem da pokušava da kroz gradske ulice provuče što više automobila. A to jednostavno ne ide. Gomila glomaznih i neefikasnih vozila u gustom gradskom okruženju mora da napravi gužvu.
    Naročito ako imamo i uslov da treba očuvati kakav takav nivo bezbednosti, što ovom taksisti očigledno naročito smeta.
    Treba ozbiljnije odvojiti infrastrukturu za automobile i za javni prevoz, odvojiti posebnu infrastrukturu za bicikliste, redukovati količinu subvencionisanog automobilskog parkinga, pa da vidite kako će saobraćaj da krene, i to uz smanjenje stope nasilja.
    (zmau, 30. septembar 2016 11:13)

    # Link komentara

  154. ...zatražiše najbahatiji među vozačima...
    Taksisti na Crvenom krstu naprave red i u Jovana Rajića, i tada je automatski gužva jer nema dobru prohodnost od raskrsnice.
     (Princeza, 30. septembar 2016 11:07)

    # Link komentara

  155. Да се не лажемо, прописи у саобраћају су за нас нешто тамо, вози се бахато, себично... Није ни чудо што су нон стоп неки застоји.
    (Цоа, 30. septembar 2016 11:04)

    # Link komentara

  156. ljudi voze po propisima i utvrdjenim ogranicenjima. da li ce neko zakasniti minut dva deset nije bitno koliko jedan ljudski zivot . zato taj koji je to rekao nema tri blage veze sa zivotom ...
    (zoran, 30. septembar 2016 11:03)

    # Link komentara

  157. Vi taksisti kao da ste polagali vožnju u luna parku, a državni ispit u podrumu pića.
    Za vas u saobraćaju pravila ne postoje. Većini treba trajno oduzeti dozvole i svakako smanjiti broj taksi vozila bar za 50%.
    (Aristotel, 30. septembar 2016 11:02)

    # Link komentara

  158. Sve vozacke na reviziju jer su bar 70% posto kupljene. skoro niko se ne pridrzava propisa polovina je kupljena a druga polovina bahata i neodgovorna. Kod nas je normalna stvar proci na crveno jer niko ne sankcionise te vozace a pijanih za volanom i da ne govorim. A policije nigde,
    (Djordje, 30. septembar 2016 11:02)

    # Link komentara

  159. Ko o cemu taksista o postovanju pravila u saobracaju..
    (Igor, 30. septembar 2016 11:02)

    # Link komentara

  160. Не треба нам метро...
     (шеки, 30. septembar 2016 10:58)

    # Link komentara

  161. Koje vreme je doslo kad najbahatiji vozaci prosipaju mudrost o voznji....ha,ha,ha vrlo smesno! Sve bi ja vas na reviziju!
     (patuljak mali veliki, 30. septembar 2016 10:56)

    # Link komentara

  162. Gužve su zato što je grad prenaseljen i sa užasnom infrastrukturom. Gradski prevoz ne postoji, biciklističke staze ne postoje, jedina alternativa je automobil. Prošao sam pre par dana kroz krug kliničkog centra i ostao zaglavljen više od 20 minuta zbog vozila iz suprotnog smera koja su se zaglavila među parkiranim vozilima. Na autoputu od van grda iza Bubanj Potoka je redovno gužva, verujem da je još gore na severnoj strani, dodajte na sve to i Pančevo i okolinu. Ako se nešto ne uradi, a neće po pitanju izgradnje železničke infrastrukture, Beograd je mrtav grad.
     (Milun, 30. septembar 2016 10:55)

    # Link komentara

  163. Ako bude ozbiljne revizije, 98% beogradskih taksista može slobodno da traži drugo zanimanje. Isto važi za kurire i ostale kombiste po profesiji.
     (Nenad-EU, 30. septembar 2016 10:54)

    # Link komentara

  164. Ko kod je vozio duže van Srbije primetiće da se u Beogradu vozi sporo, ali loše.

    Glavna stvar je nepoštovanje drugih, svi su "pametni" pa bi da se probijaju preko reda, zaglave raskrsnicu ... što neko primeti ovo je zemlja isfrustriranih luzera!

    A taksisti, pa sad je jedan mogao da pokosi pešake na pešačkkom kod Bajlonijeve pijace jer nije mogao da sačeka da prođu nego je obilazio tramvajskim šinama sa desne strane.
    Vozači raznih raspalih pikapova ... katastrofa. Još malo pa će ko u vicu - Vozi, ja sam.

    Komunalna koja treba da piše kazne za loše parkiranje ne radi taj posao iz nekog razloga. Baš sam se bio obradovao i lepo popričao sa njima kada su u mom kraju krenuli da slikaju "pametne" koji stanu misleći (sa IQ 90) da nikome ne smetaju. To je jedno od rešenja.

    Uvedite pokretne patrole u civilnim kolima sa kamerom pa snimajte i kažnjavajte. Niko inteligentan se neće buniti za to, jedino smeta "pametnima i snalažljivima".

    Ako se pod stare dane odselim iz ove zemlje moguće je da će baš saobraćaj biti presudan za odluku.
    (boris, 30. septembar 2016 10:52)

    # Link komentara

  165. Nije u pitanju samo losa voznja vec i ozbiljna saobracajna nekultura.
     (Silver Surfer, 30. septembar 2016 10:52)

    # Link komentara

  166. Za reviziju se u potpunosti slažem, ali da mi taksista priča o tome?

    Oni koji skreću bez migavca, prave polukružne preko pune linije, provlače se kroz zaustavne trake, voze ludačkom brzinom, ukopavaju se u mestu kada vide mušteriju, stoje i primaju / iskrcavaju putnike gde god im se ćefne...

    Njima treba revizija još nečega, ne samo dozvole.

    A njihovo objašnjenje za takvo ponašanje (dobacio mi jedan taksista, kada sam ja njemu dobacio zašto radi to što radi) - ja radim, ovo je moj posao...
    (S70, 30. septembar 2016 10:52)

    # Link komentara

  167. Želim da potvrdim činjenicu o vozačima u Beogradu ali i da nešto kažem o beogradskoj saobraćajnoj policiji. Na ulicama nemate saobraćajaca koji regulišu saobraćaj, uglavnom su oni koji naplaćuju kazne. Na posao idem oko 8 časova, autoputem od Dušanovca prema Novom Beogradu. Pre nekog vremena moja ćerka, koja je inače savestan i izvanredan vozač, napravila je grešku u pokušaju da preko zaustavne trake na tom delu autoputa se uključi u traku prema Novom Beogradu. Za to je primerno kažnjena jer ju je zaustavio presretač. Tri meseca zabrane, 14 kaznenih poena i 30.000 dinara novčane kazne. Sve u skladu sa propisima. Nemam primedbe. Svako jutro prisustvujem vožnji vozača zaustavnom trakom. Jedno jutro je to uradio sivi golf BG tablica a iza njega su išla dva saobraćajca na motorima. Ako mislite da su ga zaustavila varate se! Valjda je njihov! Prošli su pored njega bez reakcije. Jutros je jedan "mercedes" BG tablica vozio veoma dugo zaustavnom trakom. Za njim, neposredno iza njega policijski automobil sa upaljenim rotacionim svetlima. Moja predpostavka je bila da će ga zaustaviti. Ništa od toga! On je nastavio put a oni su ušli u drugu traku i kasnije se zaustavili kod "Gazele" sa ugašenim rotacionim svetlima. Šta reći? Sve do je policija nekom majka a nekom maćeha dešavaće se to što se dešava. Da ne pričam o raskrsnici Ustaničke i Kruševačke gde vozači iz trake prema gradu presecaku put onima koji skreću levo u uključuju se u traku sa njihove desne strane. Nema saobraćajaca! haos!
    (Cajka, 30. septembar 2016 10:51)

    # Link komentara

  168. Mislim da svako od nas poznaje bar nekoliko ljudi koji su do vozačke došli preko veze.

    Ajde da razumemo da je neki predmet, u nekoj školi, nekome teži za shvatanje, pa mu se progleda kroz prste,
    ali ovo je glava u torbi ne samo za tog vozača, već i za ostale učesnike u saobraćaju.

    Najgori karakteri osvajaju pozicije sa kojih se donose nekakve odluke, od saobraćajnih policajaca, preko izdavanja raznoraznih licenci (neviđena korupcija), pa do samog vrha džave.

    Oni pošteni i kompetentni koji dođu na takve pozicije, ili odu posle izvesnog vremena, jer ne žele u tome da učestvuju, ili ih ubede "da ne budu budale", nego da "gledaju sebe".
    (na žalost, 30. septembar 2016 10:50)

    # Link komentara

  169. Taxisti su najveća sramota Beograda. Bezobrazluk, bahatost i nevaspitanje većine taxista.
     (prdn8, 30. septembar 2016 10:48)

    # Link komentara

  170. Gužvu prave taksisti koji se uguravaju između autobusa pa oni ne mogu da na stanici stanu jedan iza drugog, i to jako ometa putnike. Treba im zabraniti prolaske kroz stajališta javnog prevoza.
    (putnik, 30. septembar 2016 10:47)

    # Link komentara

  171. Zašto na reviziju? Zato što voze oprezno? Zato što nedovoljno brzo startuju raketne motore "na žuto"? Voleo bih da znam...

    Gužva u centru velikog grada je neminovnost, pa i kod nas.

    I dok policija gleda ko nije vezao pojas, dotle ljudi sa mobilnim telefonima u ruci prave haos... kad će to da stigne na red?
    (Vlada, 30. septembar 2016 10:47)

    # Link komentara

  172. Ne znamo da vozimo i tačka. Ali smo bezobrazni i bahati zato...
     (Kad porastem biću kengur, 30. septembar 2016 10:45)

    # Link komentara

  173. E ako tako kažu taksisti onda je ozbiljno....
     (Državljanin Republike Srbije, 30. septembar 2016 10:45)

    # Link komentara

  174. Oni kad se parkiraju nasred ulice pa blokiraju celu traku,i naprave zastoj?!
     (Aleksandar, 30. septembar 2016 10:44)

    # Link komentara

  175. Bahato voze ljudi koji nemaju previse vijuga u glavi a takvih je mnogo. Dzaba revizija dozvola kad mozak ne moze da se apdejtuje!!!
    (Pera Zdera, 30. septembar 2016 10:43)

    # Link komentara

  176. I to rece neko iz taksi udruzenja...ha...
     (DON KIHOT, 30. septembar 2016 10:43)

    # Link komentara

  177. sto bi rek'o mile protiv tranzicije, taksisti su uvek bili ponos naseg grada.
     (luki, 30. septembar 2016 10:43)

    # Link komentara

  178. Gde se god okreneš, svuda su bahati vozači, tu nepravim razliku između žena i muškaraca. Treba napraviti reviziju vozačkih dozvola, jer se nepoštuju elementarni propisi u saobraćaju. Kod nas u Temerinu, je bahatost vozača dostigao vrhunaca, a policije gotovo da nema. Pred školama Petar Kočić i Lukijan Mušicki, je haos i ako postoji policajac koji ničemu ne služi. Na pešačkim prelazima ispred te dve škole, bahati vozači ne obraćaju pažnju na decu i odrasle pešake. O tome da govorim istinu i iznosim činjenice u ko jejedse svako ko tuda ide može uveriti. Od ovakve policije mala je korist,kažnjavaju selektivno, svaka čast poštenim izuzetcima. Opštinska vlast i policija ne preduzimaju ništa!
    (Temerinac, 30. septembar 2016 10:42)

    # Link komentara

  179. Zaboravio sam jako bitnu stvar. Taksisti su poslednji koji treba o nacinu voznje da govore. Da se pokriju i da cute jer su bahati do iznemoglosti.
     (NikolaBG, 30. septembar 2016 10:41)

    # Link komentara

  180. maa daaa,.samo taksisti znaju da voze, koji izlecu, seku, kad ostavis razmak izmedju vozila ulecu, jurcaju. Razlog je prost: Ima jako puno vozila u saobracaju, sve ih je vise i vise, poceli su spicevi biti.nonstop,a povrh toga svako svakom zauzima malo trake pa.se ne moze voziti. Busevi ulaze sa strane jer im smetaju shahtovi i rupe uz ivicnjak, pa cesto moras stati ili polako pored njih, a ostali takodje vozaju slalome zbog kratera po ulicama. Sad sto tasiste brige dal ce unistiti svoje krseve pa teraju i preko klisura bez usporavanja to je njihov problem.
     (mark, 30. septembar 2016 10:40)

    # Link komentara

  181. Ovo za reviziju dozvola potpisujem odmah. Svaki radni dan idem od jednog kraja grada na drugi zbog posla i nagledam se u jednom prolazu svakakvih ludaka. Narod ne ume da vozi, a primetan je i ogroman broj zena za volanom, koje dodatno doprinose tom haosu. Cast izuzecima, ali vecina zena vozi jako lose. Neodlucne, spore, stvaraju zastoj tamo gde ne treba da ga bude.
     (NikolaBG, 30. septembar 2016 10:40)

    # Link komentara

  182. Flagrantni primer je potpuno odsustvo saobraćajnih policajaca na Terazijama i potez ka Trgu Republike. Bahati vozači zaustavljaju vozila u žutoj traci kao i na GSB stanicama u svako doba dana, posebno u popodnevnim časovima, sa upaljenim pozicijama i nonšalantno napuštaju automobile da bi obavili neki posao, popili kafu i kiselu u nekom kafiću ili slično.

    Posebna priča su i pešaci u centru grada koji zbog odsustva policije pretrčavaju non-stop preko saobraćajnih traka i razdelnog ostrva sa jedne strane na drugu, jer ih mrzi da koriste podzemne prolaze.

    Sve ovo užasno usporava saobraćaj u centru i čini ga opasnim. Potpuno mi je nejasno zašto saobraćajna policija ne uvede stalno dežurstvo u tom delu grada. Jedan policajac koji stoji na razdelnom ostrvu i par koji pišu kazne levo i desno bi rešili problem za par dana.

    Ovako se stiće utisak da saobraćajna policija, u stvari, ili nema pojma ili nema volje da bilo šta uradi osim par jednih-te-istih "zaseda" koje organizuje na dobro poznatim mestima, i to samo zbog pojasa, i, eventualno, neupaljenih farova.

    Takodje, pitanje je da li i kamere koje snimaju i "kažnjavaju" rade. Odavno nisam čuo da je neko platio tu kaznu, a svaki dan vidimo vozače koji koriste žute trake za saobraćaj, posebno na mostovima.

    Ovakva situacija nije samo u centru. Dispičer ovog taksija je u pravu. Ako se nešto brzo ne uradi, Beograd će postati potpuno neprohodan.
    (Ivan, 30. septembar 2016 10:40)

    # Link komentara

  183. hahahaha taksisti će nekome nesto da kažu, čast retkim izuzecima, najbezobrazniji su vozači u BGD upravo tksisti,ne postusu propise,bezobrazno seku i ulecu....ko od njih nauči da "vozi" taj zaista rizikuje glavu.
     (Beogradjanin, 30. septembar 2016 10:40)

    # Link komentara

  184. Slazem se za reviziju ali da obuhvati i 100% taksista na strucno posmatranje
    (milos-bg, 30. septembar 2016 10:39)

    # Link komentara

  185. Slažem se da su gužve često iz neobjašnjivih razloga, ali bi i mnogim taksistima trebalo oduzeti dozvole zbog bahate vožnje.
     (Nebojša S., 30. septembar 2016 10:38)

    # Link komentara

  186. Pa i treba.
    (Dowla, 30. septembar 2016 10:36)

    # Link komentara

  187. Iskreno i pojedini taksisti voze kao da su vožnju učili u Murtenici.
     (dragan bb, 30. septembar 2016 10:36)

    # Link komentara

  188. Taksisti su prvi koji ne znaju da voze. Da se iapravim- Losi vozaci koji znaju da voze. Najprepotentniji vozaci. Pre mesec dana, na pesackom prelazu, taksista isao u rikverc na sinama i udario mog druga velikom brzinom i naneo mu ozbiljne povrede. A da ne spominjem to da ne postuju pravila jer su oni iznad istih u saobracaju po svom misljenju.
     (Aleksis Sanco Panco, 30. septembar 2016 10:35)

    # Link komentara

  189. Ja bih i vase dozvole na reviziju. 90% taksista voze kao potpuni manijaci, da ne upotrebim nek gori izraz.
    (Top, 30. septembar 2016 10:33)

    # Link komentara

  190. Taksisti su najveca sramota ovog grada, i 90% njih treba da ide na reviziju!
     (B. Kosa II, 30. septembar 2016 10:33)

    # Link komentara

  191. potpuno je u pravu
    .."suzenje" na auto putu kod Bezanije ka Sidu..ljudi bukvalno stanu na auto putu..voze 60 i voze levom trakom, kao po sinama...
     (bot92, 30. septembar 2016 10:30)

    # Link komentara

  192.  "70 odsto vozačkih dozvola treba da ide na reviziju."

    Amin.
     (Che, 30. septembar 2016 10:29)

    # Link komentara