pdb
pre 7 godina
Najbolje bi bilo uvesti zakon da ako neki doseljenik uradi teror da citava familija bude deportovana. Ako nema istoriju mentalnih bolesti...
Utorak, 26.07.2016.
10:31
Dvojica muškaraca su ubila sveštenika nožem i držala nekoliko talaca u crkvi u mestu Sent Etjen du Ruvraj, pre nego što su ih ubili francuski specijalci.
Izvor: B92
pre 7 godina
Najbolje bi bilo uvesti zakon da ako neki doseljenik uradi teror da citava familija bude deportovana. Ako nema istoriju mentalnih bolesti...
pre 7 godina
Kolika budala moraš da budeš da udješ u crkvu i ubiješ sveštenika?!
pre 7 godina
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34) pa oni su vec tamo to je druga treca generacija potomaka iz njihovih kolonija, i sta sad
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Ako ti stvarn misliš da oni to rade bez blagoslova i čak bez znanja familija, mnooooogo si naivan i ne znaš ništa o odonosima u toj kulturi.
Familija ma odgovornost da vaspitava svog člana da bude normalan i ispravan čovek. Ako to familija, u najvećem broju slučajeva ne samo da nije htela, nego ga je naprotiv podsticala da u ime ko zna čega istraje u svom (samo)ubijačkom ludilu, meni izgleda sasvim normalno da i familija snosi posledice.
Kad bi evropske države uvele zakon da se svi članovi familije dokazanog teroriste momentalno deportuju u zemlju porekla, da vidiš ti kako će očevi početi da dele vaspitne šamare i mnogo više razmišljaju ko i kako im vaspitava decu, a omladina više misli na to šta će sa sobom u životu, a mnooogo manje na to kako da nasumičnim ubijanjem ljudi ispravlja svetske nepravde prema Pravoj Veri i/ili Plemenu.
Što se dece tiče: ako napaljeni idiot ne oseća odgovornost prema svojoj deci nego samo prema Veri i/ili Plemenu i ni ne razmišlja da li će njegova deca ispaštati zbog njegovih postupaka, zašto bih ja (ili ti) morao da mislim na budućnost njegove decu i budem njegovoj deci bolji otac od njega?!
pre 7 godina
Ovo je posledica apsolutno pogresne politike Francuske na planu integracije pridoslica koja traje decenijama.
Nezadovoljstvo druge i trece generacije je postojalo i samo je naslo oduska u islamskom esktremizmu, i to je to.
To sto su oni isli u iste skole i ziveli u istim gradovima to je samo mrtvo slovo na papiru. Sami znate kako romska deca prolaze u nasem skolstvu (em ih nema u "elitnim" skolama, a tamo gde ih i primaju jedva da ih opismene i jedva cekaju da sama odustanu).
Odbaceni od francuskog drustva, pokusavaju da se zatvore u svoje zajednice, ali je to sve teze i teze kako dolaze mladje generacije koje ne osecaju da pripadaju bilo gde sto otvara vrata ekstremistima kao i sektama.
Bilo bi dobro da sve ovo ima veze sa francuskom spoljnom politikom. PO toj logici, ako bi se Francuzi "dozvali pameti", svi napadi na njihovoj teritoriji bi stali, sto nije tacno!
Ovo je samo ventil koji neaadovoljni, poremeceni i kriminalni umovi nalaze da bi sebi dali oduska, nasli neki smisao.
Jedan od napada je bio u odmaralistu na zenu i njene cerke jer su bile "slobdnije obucene". To veze sa spoljnom politikom nema.
U Francuskoj Arape i crnce ne bi uzimali ni kao kucnu pomoc (za to imaju Spance, Portugalce i Azijate). Njima zaista ostaju samo najgori poslovi i nemaju nikakve sanse u skolskom sistemu.
Ovo nikako nije opravdanje, vec samo dodatno objansjava koliko je situacija kompleksna i za nase generacije bezizlazna. Ako zaista promene politiku, pozda ima nade za decu...
pre 7 godina
lll ww
pre 7 godina
Tako to biva,kad ceo svoj napredak i blagodet stvoriš na kolonijalizmu i pljački.Ne prodje mnogo a ceh dodje na naplatu!
pre 7 godina
A što se stalno postavlja pitanje da li je teror? Sve je teror i svako ko takve gnusne stvari radi organizovano je TERORISTA!
pre 7 godina
Na Zapadu nista novo.
pre 7 godina
@onako ne obavezno: U principu se slazem, samo treba praviti razliku izmedju Evrope i EU. Ipak Evropu cine i zemlje koje nisu deo EU, a to posebno vazi za Rusiju koja sama cini 40% evropskog kontinenta.
Slazem se i da EU treba da ima svoju politiku i da ne treba stalno da prati USA politiku, ali treba napomenuti i da neke EU zemlje cesto ne prate USA politiku, vec i same vode politiku tenzija i iniciraju konflikte, npr. u Libiji, Ukrajini ili ranije u Jugoslaviji.
pre 7 godina
Ne razumem do kraja opravdanje ovih i ovakvih terorista sa ucescem NATO-a. Zar su kabulski Azari bombardovali sami svoju zemlju preobuceni u NATO uniforme? Zar su iracki Siti krivi za imperijalisticku invaziju na Libiju ili Siriju? Na kraju krajeva, zasto ti religijski teroristi ne napadaju policiju, drzavne institucije NATO zemalja vec iskljucivo i samo nemocne civile? Ne zaboravite da u svim akcijama ucestvuju i vojske muslimanskih zemalja (S.Arabija, Jordan, UAE, Pakistan...). Ne moze se i ne sme traziti opravdanje za ove fanatike jer ni jedan cilj ne opravdava sredstva kojim se oni sluze!
pre 7 godina
@Tomy
Да!
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Onog momenta kad bi se tako nesto desilo, Evropa bi prestala biti Evropa. Bili bismo svi Bliski Istok u danasnjoj formi i krenuli bi putem propasti i sunovrata. Sva ljudska prava i slobode koje danas uzivamo treba cuvati "kao zjenicu oka svoga", inace ce nasa pokoljenja zivjeti u mnogo ruznijem svijetu (koji smo ionako doveli vec i do ekoloske katastrofe skoro...)
pre 7 godina
Francuska vlada ne moze bit nesposobnija nego sto sada je. Ne samo da ne stite svoje gradjane, priktivaju incidente (kao detalje o mucenju zrtvava u Batacian masakru) vec im govore kako moraju ziviti s time a desnicu (Le Penn) pokazuju kao najvecu opasnost za drustvo.
pre 7 godina
labud@ Nema mrznja veze sa tim,u pitanju je goli interes..
pre 7 godina
@(pravilo sluzbe, 26. jul 2016 12:43)
Da, samo što taj terorizam nema mnogo veze sa ovim.
To je bila OSVETA talibana jer su gubili rat u Avganistanu, pa im je to bio potez iz očaja, a ovo je nešto potpuno drugo.
Ako bi se sve zemlje povukle iz Sirije, pa čak i Rusija i da potom ID zauzme više od polovine Sirije i susednih država, mislite da će ostati na tome? NE, nego će polako, mic po mic, krenuti i na Tursku, pa potom na Evropu!
Nego, Evropa je trebala da ih pregazi u početku i da pomogne Asadu da uspostavi red.
Setimo se kako je sve počelo, Evropa i SAD su podržavali tamo neke pobunjenike, a veliki procenat tih pobunjenika su kasnije prešli u vojsku ID...
Zamislite sada da krene oružana pobuna u Nemačkoj, i da druge najjače zemlje sveta podrže te pobunjenike?
Ne, nego u Francuskoj, Nemačkoj i drugim zemljama EU, kao i u SAD, je demokratija, a kad narod izabere nekoga u Siriji, on je diktator. Pa velika mi je razlika da li će u SAD da vlada jedan Buš 30 godina ili će da se rotiraju Bušovi i Klintonovi, bitno je da nekoliko porodica drži celu vlast, a narodu se prikazuje kako se rotiraju predsednici.
Drugo, za neke narode nije demokratija kao što je u Evropi, jer imaju problema sa susednim državama, islamskim fundamentalistima - primer Libije, Iraka, Sirije, Egipta... gde njima demokratiju, to je isto kao pred raspad SFRJ. Da smo 1990. imali nekog diktatora da strelja nacionaliste, gde bi nam bio kraj.
pre 7 godina
*(ok, 26. jul 2016 13:04)
Ja sam se pogresno izrazio ... hvala na ispravljanju moje greske.... Da mislio sam na EU koju vode Francuska i Nemacka vecim delom a ne na celu Evropu medju kojom je i Srbija.
pre 7 godina
Ovome nema kraja...bukvalno svaki dan je pocelo da se dogadja :(
pre 7 godina
Spanija je resila problem jako brzo i efikasno sa teroristima. Setimo se kada je izvrsena invazija na Aganistan i Irak imali su teroristicki napad gde je izginulo preko 200 ljudi. Sta im je bio uslov da im se to vise ne dogodi? Da povuku svoju vojsku u sastavu NATO. Spanska vojska se jako brzo povukla iz svih operacija NATO "mirovnih snaga" i niko je vise ne dira.
pre 7 godina
Ovo je samo uvod u ono sto sledi u narednih 10-15 godina. Evropu ceka gradjanski rat nevidjenih razmera.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Eto tako i ovi ekstremisti razmisljaju i oni se osvecuju za boli nekog njihovog na kraju krajeva sunarodnika kojeg je NATO bomba ubila a Evropljane bilo briga za to sta vise to podrzavali. Jer nisu oni dosli cizmom u Evropu nego Evropa cizmom kod njih.
pre 7 godina
Evropa mora da ima svoju politiku nezavisnu od USA. Ovo je sve produkt USA politike i njene agresivnosti. Ne treba se svetiti na rodjacima terorista i njihovih bliznjih to je glupost. Treba Evropa da zauzme svoj stav i da ide ka mirnim resenjima... Dokle god bude pratila USA politiku ovakve stvari su neminovne. USA se krije iza Evrope i kolko tolko sigurniji su od teroristickih napada jer su drugi deo sveta. Evropa je ipak preko puta teroristima i laka meta.
pre 7 godina
Kada će biti sudjeno odgovornim za požar u Arapsko-Muslimanskom svetu, koji je više nego jasno uzrok terorizma kojem smo svakodnevni svedoci? Duže se bude čekalo sa sudjenjem odgorvnim stanje će biti sve teže i teže.
pre 7 godina
Ja se plasim da ovo ne preraste u citav cirkus.
pre 7 godina
Bas briga fanatike za familiju. I ovako im nanose bol (ukoliko ih ne podrzavaju u tome).
pre 7 godina
biće ovoga ...
pre 7 godina
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
(labud, 26. jul 2016 12:35
Ne mesaj Rusiju sa amerikancima. Rusi su dosli u Siriju da suzbiju sirenje najgoreg moguceg teroristickog udruzenja, koje preti citavoj planeti i to na poziv predsednika te zemlje.
A amerikanci bombarduju po citavoj planeti gde god oni hoce i bez da ih iko pozove.
To je velika razlika...
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom! (Rix, 26. jul 2016 11:39) Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.(Tomy, 26. jul 2016 12:13)Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Ovaj u Nici ima troje dece.Dali bi ti licno mogao da pročitaš samo presudu u kojima ih osuđuješ na neku kaznu???
pre 7 godina
Mislim da nista ne treba da nas zacudi. Pa i u Siriji, Afganistanu, Iraku, Libiji i na puno drugih mesta ginu necija deca kroz francuslih (evropskih, americkih i ruskih) bombi, ali tamo se takvi slucajevi nazivaju kolateralna steta, a u evropi se to naziva teror. Na kraju uvek ljudi nastradaju, koji nisu ni krivi ni duzni. Nije ni evropa cista, kao se u medijama predstavlja. Naravno da to ne pravda teroristicke napade. Zivoti vise nisu bitni, samo dolari, evri i naravno moc. Politika koja se vodi u EU i u Americi u poslednjih 15 godina ide totalno u pogresan smer, tako da ne bi me zacudio ni 3. svetski rat, ako ovako nastave! Imam tri sina i samo se nadam da nece jednoga dana morati kroz pakao zbog politike drugih, kojima zivoti nisu ni bitni!
pre 7 godina
Francuska je zadešena raznim terorističkim nevoljama.ona je jaka i velika da premosti nedaće kokje su je snašle.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
pre 7 godina
Lep gradic franuski... Stop bezumlju!
pre 7 godina
U trenutku kada Evropa prestane da se mesa u njihove zemlje,prestaje sve ovo!
pre 7 godina
Ovo kad dublje pogledas niko ne postuje crkvu i niko se ne plasi Boga.Zato je djavo i dosao po svoje.
pre 7 godina
Obratite paznju da su glavni teroristicki udari u Francuskoji i Nemackoj. A ko je znavnicno osnovao EU?
pre 7 godina
@Tomy
Vi koji verujete da njihove porodice ne znaju nista o njihovim "aktivnostima" imate ozbiljan problem sa inteligencijom! Nijedan terorista (islamski) ne ide u smrt bez blagoslova majke!
pre 7 godina
Zaustaviri izbeglički talas, registrovati sve potencijalno opasne ekstremiste na tlu Evrope i sprovođenje nenasilnih mehanizama suzbijanja terora koliko je to moguće smanjiće potencijalne situacije poput ove i žrtve. Za potpuni prestanak mora i druga strana se dozove svesti i samosavlađivanju. Treće uticaj Saudijske Arabije mora se kako tako smanjiti, jer jesu otvoreni finansijeri ID.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34)
Veliki poblem je taj sto je vecina dosadasnjih terorista, koji su izvrsili napade po zapadnim zemljama Evrope, rodjeno na evropskom tlu, pohadjali skole u Evropi, imali svoja radna mesta (cak i privatni biznis) i uzivali u evropskim socijalnim pravima. U tom kontekstu je tesko biti pametan sta treba ciniti.
pre 7 godina
Дивљи запад
pre 7 godina
sta se desava sa ovim svetom
pre 7 godina
Nista neobično u poslednje vreme...
pre 7 godina
Strasne su ovo stvari,bilo gde da se desava.Verujem da je ovaj svestenik svetitelj i ispovednik hriscanske vere,jer je ubijen samo zato sto je svestenik!
pre 7 godina
Balkan je sad sigurnije mesto od zapadne Evrope. Apsurda li.
pre 7 godina
Opšta ludnica u Evropi...
pre 7 godina
Na zapadu ništa novo.
pre 7 godina
zakoni su suviše blagi i takoreći previše demokratski....teroriste unapred treba nekako odvući od ideje da ubijaju nevine ljude..a kako drugačije nego uvesti zakon da će i posle njegove smrti njegova bliža i dalja familija odgovarati za to što je uradio ..ne postoji ništa efikasnije .
pre 7 godina
Kombinacija drugacije socijalne politike i drakonskih zakona. Porodica, okruzenje, treba da odgovaraju i to treba da znaju svi kojima padne na pamet da urade ovako nesto.
pre 7 godina
Alahovi borci se bore protiv nevernika biće toga sve više, pitanje je samo hoćemo li mi to da priznamo ili ne
pre 7 godina
Koja nesposobnost frnacuske policije...
pre 7 godina
Hmm, rekao bih da se ne radi o ateistima, nego o "konkurenciji" sa jugoistoka.... Nazalost, u danasnje vreme dosta muslimana podleze suludoj ideologiji fanatika. Ali, u proslosti smo i mi u Evropi imali slicnu situaciju sa nacistima, komunistima, anarhistima koji su ubijali na sve moguce nacina (a poneki bi i danas da im nekom da moc). Nadam se da ce taj bolesni trend da se cim pre smiri, iako je verovatno sasvim suprotno.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
pre 7 godina
Svet je totalno poludeo....kuda sve ovo vodi?
pre 7 godina
Nigde nisi bezbedan. To im je i cilj.
pre 7 godina
Sto bi rekao naš stari narod, nije dobro.
Na zalost ali stvarno nije dobro a bojim se da nece ni biti sve dok evropljani, bez obzira na naciju i nacionalnost, imaju široku lepezu prava i slobode. Znate u covekovoj psihi je potrebna disciplina i da me neko pogresno ne razume, čizma.
Nisam pristalica nikakvih režima ali discipline, jesam.
pre 7 godina
Otislo sve u k....
pre 7 godina
treci svetski je poceo odavno, samo na novi nacin...
na zalost...
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
pre 7 godina
Balkan je sad sigurnije mesto od zapadne Evrope. Apsurda li.
pre 7 godina
Opšta ludnica u Evropi...
pre 7 godina
sta se desava sa ovim svetom
pre 7 godina
zakoni su suviše blagi i takoreći previše demokratski....teroriste unapred treba nekako odvući od ideje da ubijaju nevine ljude..a kako drugačije nego uvesti zakon da će i posle njegove smrti njegova bliža i dalja familija odgovarati za to što je uradio ..ne postoji ništa efikasnije .
pre 7 godina
Nista neobično u poslednje vreme...
pre 7 godina
Nigde nisi bezbedan. To im je i cilj.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
pre 7 godina
treci svetski je poceo odavno, samo na novi nacin...
na zalost...
pre 7 godina
Alahovi borci se bore protiv nevernika biće toga sve više, pitanje je samo hoćemo li mi to da priznamo ili ne
pre 7 godina
Otislo sve u k....
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
pre 7 godina
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
(labud, 26. jul 2016 12:35
Ne mesaj Rusiju sa amerikancima. Rusi su dosli u Siriju da suzbiju sirenje najgoreg moguceg teroristickog udruzenja, koje preti citavoj planeti i to na poziv predsednika te zemlje.
A amerikanci bombarduju po citavoj planeti gde god oni hoce i bez da ih iko pozove.
To je velika razlika...
pre 7 godina
Sto bi rekao naš stari narod, nije dobro.
Na zalost ali stvarno nije dobro a bojim se da nece ni biti sve dok evropljani, bez obzira na naciju i nacionalnost, imaju široku lepezu prava i slobode. Znate u covekovoj psihi je potrebna disciplina i da me neko pogresno ne razume, čizma.
Nisam pristalica nikakvih režima ali discipline, jesam.
pre 7 godina
Hmm, rekao bih da se ne radi o ateistima, nego o "konkurenciji" sa jugoistoka.... Nazalost, u danasnje vreme dosta muslimana podleze suludoj ideologiji fanatika. Ali, u proslosti smo i mi u Evropi imali slicnu situaciju sa nacistima, komunistima, anarhistima koji su ubijali na sve moguce nacina (a poneki bi i danas da im nekom da moc). Nadam se da ce taj bolesni trend da se cim pre smiri, iako je verovatno sasvim suprotno.
pre 7 godina
Strasne su ovo stvari,bilo gde da se desava.Verujem da je ovaj svestenik svetitelj i ispovednik hriscanske vere,jer je ubijen samo zato sto je svestenik!
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34)
Veliki poblem je taj sto je vecina dosadasnjih terorista, koji su izvrsili napade po zapadnim zemljama Evrope, rodjeno na evropskom tlu, pohadjali skole u Evropi, imali svoja radna mesta (cak i privatni biznis) i uzivali u evropskim socijalnim pravima. U tom kontekstu je tesko biti pametan sta treba ciniti.
pre 7 godina
Ne razumem do kraja opravdanje ovih i ovakvih terorista sa ucescem NATO-a. Zar su kabulski Azari bombardovali sami svoju zemlju preobuceni u NATO uniforme? Zar su iracki Siti krivi za imperijalisticku invaziju na Libiju ili Siriju? Na kraju krajeva, zasto ti religijski teroristi ne napadaju policiju, drzavne institucije NATO zemalja vec iskljucivo i samo nemocne civile? Ne zaboravite da u svim akcijama ucestvuju i vojske muslimanskih zemalja (S.Arabija, Jordan, UAE, Pakistan...). Ne moze se i ne sme traziti opravdanje za ove fanatike jer ni jedan cilj ne opravdava sredstva kojim se oni sluze!
pre 7 godina
Ovo je samo uvod u ono sto sledi u narednih 10-15 godina. Evropu ceka gradjanski rat nevidjenih razmera.
pre 7 godina
Spanija je resila problem jako brzo i efikasno sa teroristima. Setimo se kada je izvrsena invazija na Aganistan i Irak imali su teroristicki napad gde je izginulo preko 200 ljudi. Sta im je bio uslov da im se to vise ne dogodi? Da povuku svoju vojsku u sastavu NATO. Spanska vojska se jako brzo povukla iz svih operacija NATO "mirovnih snaga" i niko je vise ne dira.
pre 7 godina
Svet je totalno poludeo....kuda sve ovo vodi?
pre 7 godina
Francuska vlada ne moze bit nesposobnija nego sto sada je. Ne samo da ne stite svoje gradjane, priktivaju incidente (kao detalje o mucenju zrtvava u Batacian masakru) vec im govore kako moraju ziviti s time a desnicu (Le Penn) pokazuju kao najvecu opasnost za drustvo.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
pre 7 godina
Evropa mora da ima svoju politiku nezavisnu od USA. Ovo je sve produkt USA politike i njene agresivnosti. Ne treba se svetiti na rodjacima terorista i njihovih bliznjih to je glupost. Treba Evropa da zauzme svoj stav i da ide ka mirnim resenjima... Dokle god bude pratila USA politiku ovakve stvari su neminovne. USA se krije iza Evrope i kolko tolko sigurniji su od teroristickih napada jer su drugi deo sveta. Evropa je ipak preko puta teroristima i laka meta.
pre 7 godina
Kombinacija drugacije socijalne politike i drakonskih zakona. Porodica, okruzenje, treba da odgovaraju i to treba da znaju svi kojima padne na pamet da urade ovako nesto.
pre 7 godina
Ovome nema kraja...bukvalno svaki dan je pocelo da se dogadja :(
pre 7 godina
Na zapadu ništa novo.
pre 7 godina
Zaustaviri izbeglički talas, registrovati sve potencijalno opasne ekstremiste na tlu Evrope i sprovođenje nenasilnih mehanizama suzbijanja terora koliko je to moguće smanjiće potencijalne situacije poput ove i žrtve. Za potpuni prestanak mora i druga strana se dozove svesti i samosavlađivanju. Treće uticaj Saudijske Arabije mora se kako tako smanjiti, jer jesu otvoreni finansijeri ID.
pre 7 godina
A što se stalno postavlja pitanje da li je teror? Sve je teror i svako ko takve gnusne stvari radi organizovano je TERORISTA!
pre 7 godina
Mislim da nista ne treba da nas zacudi. Pa i u Siriji, Afganistanu, Iraku, Libiji i na puno drugih mesta ginu necija deca kroz francuslih (evropskih, americkih i ruskih) bombi, ali tamo se takvi slucajevi nazivaju kolateralna steta, a u evropi se to naziva teror. Na kraju uvek ljudi nastradaju, koji nisu ni krivi ni duzni. Nije ni evropa cista, kao se u medijama predstavlja. Naravno da to ne pravda teroristicke napade. Zivoti vise nisu bitni, samo dolari, evri i naravno moc. Politika koja se vodi u EU i u Americi u poslednjih 15 godina ide totalno u pogresan smer, tako da ne bi me zacudio ni 3. svetski rat, ako ovako nastave! Imam tri sina i samo se nadam da nece jednoga dana morati kroz pakao zbog politike drugih, kojima zivoti nisu ni bitni!
pre 7 godina
Ovo kad dublje pogledas niko ne postuje crkvu i niko se ne plasi Boga.Zato je djavo i dosao po svoje.
pre 7 godina
Obratite paznju da su glavni teroristicki udari u Francuskoji i Nemackoj. A ko je znavnicno osnovao EU?
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Eto tako i ovi ekstremisti razmisljaju i oni se osvecuju za boli nekog njihovog na kraju krajeva sunarodnika kojeg je NATO bomba ubila a Evropljane bilo briga za to sta vise to podrzavali. Jer nisu oni dosli cizmom u Evropu nego Evropa cizmom kod njih.
pre 7 godina
Дивљи запад
pre 7 godina
Bas briga fanatike za familiju. I ovako im nanose bol (ukoliko ih ne podrzavaju u tome).
pre 7 godina
U trenutku kada Evropa prestane da se mesa u njihove zemlje,prestaje sve ovo!
pre 7 godina
Koja nesposobnost frnacuske policije...
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
pre 7 godina
Kada će biti sudjeno odgovornim za požar u Arapsko-Muslimanskom svetu, koji je više nego jasno uzrok terorizma kojem smo svakodnevni svedoci? Duže se bude čekalo sa sudjenjem odgorvnim stanje će biti sve teže i teže.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Onog momenta kad bi se tako nesto desilo, Evropa bi prestala biti Evropa. Bili bismo svi Bliski Istok u danasnjoj formi i krenuli bi putem propasti i sunovrata. Sva ljudska prava i slobode koje danas uzivamo treba cuvati "kao zjenicu oka svoga", inace ce nasa pokoljenja zivjeti u mnogo ruznijem svijetu (koji smo ionako doveli vec i do ekoloske katastrofe skoro...)
pre 7 godina
Na Zapadu nista novo.
pre 7 godina
@(pravilo sluzbe, 26. jul 2016 12:43)
Da, samo što taj terorizam nema mnogo veze sa ovim.
To je bila OSVETA talibana jer su gubili rat u Avganistanu, pa im je to bio potez iz očaja, a ovo je nešto potpuno drugo.
Ako bi se sve zemlje povukle iz Sirije, pa čak i Rusija i da potom ID zauzme više od polovine Sirije i susednih država, mislite da će ostati na tome? NE, nego će polako, mic po mic, krenuti i na Tursku, pa potom na Evropu!
Nego, Evropa je trebala da ih pregazi u početku i da pomogne Asadu da uspostavi red.
Setimo se kako je sve počelo, Evropa i SAD su podržavali tamo neke pobunjenike, a veliki procenat tih pobunjenika su kasnije prešli u vojsku ID...
Zamislite sada da krene oružana pobuna u Nemačkoj, i da druge najjače zemlje sveta podrže te pobunjenike?
Ne, nego u Francuskoj, Nemačkoj i drugim zemljama EU, kao i u SAD, je demokratija, a kad narod izabere nekoga u Siriji, on je diktator. Pa velika mi je razlika da li će u SAD da vlada jedan Buš 30 godina ili će da se rotiraju Bušovi i Klintonovi, bitno je da nekoliko porodica drži celu vlast, a narodu se prikazuje kako se rotiraju predsednici.
Drugo, za neke narode nije demokratija kao što je u Evropi, jer imaju problema sa susednim državama, islamskim fundamentalistima - primer Libije, Iraka, Sirije, Egipta... gde njima demokratiju, to je isto kao pred raspad SFRJ. Da smo 1990. imali nekog diktatora da strelja nacionaliste, gde bi nam bio kraj.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Ako ti stvarn misliš da oni to rade bez blagoslova i čak bez znanja familija, mnooooogo si naivan i ne znaš ništa o odonosima u toj kulturi.
Familija ma odgovornost da vaspitava svog člana da bude normalan i ispravan čovek. Ako to familija, u najvećem broju slučajeva ne samo da nije htela, nego ga je naprotiv podsticala da u ime ko zna čega istraje u svom (samo)ubijačkom ludilu, meni izgleda sasvim normalno da i familija snosi posledice.
Kad bi evropske države uvele zakon da se svi članovi familije dokazanog teroriste momentalno deportuju u zemlju porekla, da vidiš ti kako će očevi početi da dele vaspitne šamare i mnogo više razmišljaju ko i kako im vaspitava decu, a omladina više misli na to šta će sa sobom u životu, a mnooogo manje na to kako da nasumičnim ubijanjem ljudi ispravlja svetske nepravde prema Pravoj Veri i/ili Plemenu.
Što se dece tiče: ako napaljeni idiot ne oseća odgovornost prema svojoj deci nego samo prema Veri i/ili Plemenu i ni ne razmišlja da li će njegova deca ispaštati zbog njegovih postupaka, zašto bih ja (ili ti) morao da mislim na budućnost njegove decu i budem njegovoj deci bolji otac od njega?!
pre 7 godina
Ja se plasim da ovo ne preraste u citav cirkus.
pre 7 godina
Lep gradic franuski... Stop bezumlju!
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom! (Rix, 26. jul 2016 11:39) Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.(Tomy, 26. jul 2016 12:13)Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Ovaj u Nici ima troje dece.Dali bi ti licno mogao da pročitaš samo presudu u kojima ih osuđuješ na neku kaznu???
pre 7 godina
@onako ne obavezno: U principu se slazem, samo treba praviti razliku izmedju Evrope i EU. Ipak Evropu cine i zemlje koje nisu deo EU, a to posebno vazi za Rusiju koja sama cini 40% evropskog kontinenta.
Slazem se i da EU treba da ima svoju politiku i da ne treba stalno da prati USA politiku, ali treba napomenuti i da neke EU zemlje cesto ne prate USA politiku, vec i same vode politiku tenzija i iniciraju konflikte, npr. u Libiji, Ukrajini ili ranije u Jugoslaviji.
pre 7 godina
@Tomy
Vi koji verujete da njihove porodice ne znaju nista o njihovim "aktivnostima" imate ozbiljan problem sa inteligencijom! Nijedan terorista (islamski) ne ide u smrt bez blagoslova majke!
pre 7 godina
Kolika budala moraš da budeš da udješ u crkvu i ubiješ sveštenika?!
pre 7 godina
Tako to biva,kad ceo svoj napredak i blagodet stvoriš na kolonijalizmu i pljački.Ne prodje mnogo a ceh dodje na naplatu!
pre 7 godina
biće ovoga ...
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
pre 7 godina
Ovo je posledica apsolutno pogresne politike Francuske na planu integracije pridoslica koja traje decenijama.
Nezadovoljstvo druge i trece generacije je postojalo i samo je naslo oduska u islamskom esktremizmu, i to je to.
To sto su oni isli u iste skole i ziveli u istim gradovima to je samo mrtvo slovo na papiru. Sami znate kako romska deca prolaze u nasem skolstvu (em ih nema u "elitnim" skolama, a tamo gde ih i primaju jedva da ih opismene i jedva cekaju da sama odustanu).
Odbaceni od francuskog drustva, pokusavaju da se zatvore u svoje zajednice, ali je to sve teze i teze kako dolaze mladje generacije koje ne osecaju da pripadaju bilo gde sto otvara vrata ekstremistima kao i sektama.
Bilo bi dobro da sve ovo ima veze sa francuskom spoljnom politikom. PO toj logici, ako bi se Francuzi "dozvali pameti", svi napadi na njihovoj teritoriji bi stali, sto nije tacno!
Ovo je samo ventil koji neaadovoljni, poremeceni i kriminalni umovi nalaze da bi sebi dali oduska, nasli neki smisao.
Jedan od napada je bio u odmaralistu na zenu i njene cerke jer su bile "slobdnije obucene". To veze sa spoljnom politikom nema.
U Francuskoj Arape i crnce ne bi uzimali ni kao kucnu pomoc (za to imaju Spance, Portugalce i Azijate). Njima zaista ostaju samo najgori poslovi i nemaju nikakve sanse u skolskom sistemu.
Ovo nikako nije opravdanje, vec samo dodatno objansjava koliko je situacija kompleksna i za nase generacije bezizlazna. Ako zaista promene politiku, pozda ima nade za decu...
pre 7 godina
*(ok, 26. jul 2016 13:04)
Ja sam se pogresno izrazio ... hvala na ispravljanju moje greske.... Da mislio sam na EU koju vode Francuska i Nemacka vecim delom a ne na celu Evropu medju kojom je i Srbija.
pre 7 godina
Francuska je zadešena raznim terorističkim nevoljama.ona je jaka i velika da premosti nedaće kokje su je snašle.
pre 7 godina
labud@ Nema mrznja veze sa tim,u pitanju je goli interes..
pre 7 godina
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34) pa oni su vec tamo to je druga treca generacija potomaka iz njihovih kolonija, i sta sad
pre 7 godina
lll ww
pre 7 godina
@Tomy
Да!
pre 7 godina
Najbolje bi bilo uvesti zakon da ako neki doseljenik uradi teror da citava familija bude deportovana. Ako nema istoriju mentalnih bolesti...
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
pre 7 godina
Koja nesposobnost frnacuske policije...
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Onog momenta kad bi se tako nesto desilo, Evropa bi prestala biti Evropa. Bili bismo svi Bliski Istok u danasnjoj formi i krenuli bi putem propasti i sunovrata. Sva ljudska prava i slobode koje danas uzivamo treba cuvati "kao zjenicu oka svoga", inace ce nasa pokoljenja zivjeti u mnogo ruznijem svijetu (koji smo ionako doveli vec i do ekoloske katastrofe skoro...)
pre 7 godina
U trenutku kada Evropa prestane da se mesa u njihove zemlje,prestaje sve ovo!
pre 7 godina
Tako to biva,kad ceo svoj napredak i blagodet stvoriš na kolonijalizmu i pljački.Ne prodje mnogo a ceh dodje na naplatu!
pre 7 godina
Ja bih rekao da njihove familije svakodnevno ispastaju. Koliko li samo zapadni i ruski avioni ubiju neduzne djece, zena i staraca dnevno? A onog trena kad zapad, a u jednom dijelu i Rusija izadju iz njihovih zemalja, prestanu ih svakodnevno bombardovati, plate odstetu za unisteno tad ce nestati i terorizma. Svi mi znamo da je tako, ali mrznja prema drugacijima, prema drugim vjerama nas zasljepljuje pa se ponasamo navijacki, a ne realno i primamo zdravo za gotovo ono sto nam portali serviraju jer zbog one zaslijepljenosti ne vidimo drugacije.
(labud, 26. jul 2016 12:35
Ne mesaj Rusiju sa amerikancima. Rusi su dosli u Siriju da suzbiju sirenje najgoreg moguceg teroristickog udruzenja, koje preti citavoj planeti i to na poziv predsednika te zemlje.
A amerikanci bombarduju po citavoj planeti gde god oni hoce i bez da ih iko pozove.
To je velika razlika...
pre 7 godina
zakoni su suviše blagi i takoreći previše demokratski....teroriste unapred treba nekako odvući od ideje da ubijaju nevine ljude..a kako drugačije nego uvesti zakon da će i posle njegove smrti njegova bliža i dalja familija odgovarati za to što je uradio ..ne postoji ništa efikasnije .
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Eto tako i ovi ekstremisti razmisljaju i oni se osvecuju za boli nekog njihovog na kraju krajeva sunarodnika kojeg je NATO bomba ubila a Evropljane bilo briga za to sta vise to podrzavali. Jer nisu oni dosli cizmom u Evropu nego Evropa cizmom kod njih.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom! (Rix, 26. jul 2016 11:39) Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.(Tomy, 26. jul 2016 12:13)Da normalni smo! Sa fanaticima samo fanaticno! Znaju Nemci i Francuzi to.
(StokholmskiLemurOpasnihNamera, 26. jul 2016 12:19)
Ovaj u Nici ima troje dece.Dali bi ti licno mogao da pročitaš samo presudu u kojima ih osuđuješ na neku kaznu???
pre 7 godina
Francuska je zadešena raznim terorističkim nevoljama.ona je jaka i velika da premosti nedaće kokje su je snašle.
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
pre 7 godina
Ovo kad dublje pogledas niko ne postuje crkvu i niko se ne plasi Boga.Zato je djavo i dosao po svoje.
pre 7 godina
Ovo je samo uvod u ono sto sledi u narednih 10-15 godina. Evropu ceka gradjanski rat nevidjenih razmera.
pre 7 godina
Mislim da nista ne treba da nas zacudi. Pa i u Siriji, Afganistanu, Iraku, Libiji i na puno drugih mesta ginu necija deca kroz francuslih (evropskih, americkih i ruskih) bombi, ali tamo se takvi slucajevi nazivaju kolateralna steta, a u evropi se to naziva teror. Na kraju uvek ljudi nastradaju, koji nisu ni krivi ni duzni. Nije ni evropa cista, kao se u medijama predstavlja. Naravno da to ne pravda teroristicke napade. Zivoti vise nisu bitni, samo dolari, evri i naravno moc. Politika koja se vodi u EU i u Americi u poslednjih 15 godina ide totalno u pogresan smer, tako da ne bi me zacudio ni 3. svetski rat, ako ovako nastave! Imam tri sina i samo se nadam da nece jednoga dana morati kroz pakao zbog politike drugih, kojima zivoti nisu ni bitni!
pre 7 godina
Sto bi rekao naš stari narod, nije dobro.
Na zalost ali stvarno nije dobro a bojim se da nece ni biti sve dok evropljani, bez obzira na naciju i nacionalnost, imaju široku lepezu prava i slobode. Znate u covekovoj psihi je potrebna disciplina i da me neko pogresno ne razume, čizma.
Nisam pristalica nikakvih režima ali discipline, jesam.
pre 7 godina
Hmm, rekao bih da se ne radi o ateistima, nego o "konkurenciji" sa jugoistoka.... Nazalost, u danasnje vreme dosta muslimana podleze suludoj ideologiji fanatika. Ali, u proslosti smo i mi u Evropi imali slicnu situaciju sa nacistima, komunistima, anarhistima koji su ubijali na sve moguce nacina (a poneki bi i danas da im nekom da moc). Nadam se da ce taj bolesni trend da se cim pre smiri, iako je verovatno sasvim suprotno.
pre 7 godina
Balkan je sad sigurnije mesto od zapadne Evrope. Apsurda li.
pre 7 godina
Kada će biti sudjeno odgovornim za požar u Arapsko-Muslimanskom svetu, koji je više nego jasno uzrok terorizma kojem smo svakodnevni svedoci? Duže se bude čekalo sa sudjenjem odgorvnim stanje će biti sve teže i teže.
pre 7 godina
Spanija je resila problem jako brzo i efikasno sa teroristima. Setimo se kada je izvrsena invazija na Aganistan i Irak imali su teroristicki napad gde je izginulo preko 200 ljudi. Sta im je bio uslov da im se to vise ne dogodi? Da povuku svoju vojsku u sastavu NATO. Spanska vojska se jako brzo povukla iz svih operacija NATO "mirovnih snaga" i niko je vise ne dira.
pre 7 godina
Alahovi borci se bore protiv nevernika biće toga sve više, pitanje je samo hoćemo li mi to da priznamo ili ne
pre 7 godina
treci svetski je poceo odavno, samo na novi nacin...
na zalost...
pre 7 godina
Дивљи запад
pre 7 godina
Evropa mora da ima svoju politiku nezavisnu od USA. Ovo je sve produkt USA politike i njene agresivnosti. Ne treba se svetiti na rodjacima terorista i njihovih bliznjih to je glupost. Treba Evropa da zauzme svoj stav i da ide ka mirnim resenjima... Dokle god bude pratila USA politiku ovakve stvari su neminovne. USA se krije iza Evrope i kolko tolko sigurniji su od teroristickih napada jer su drugi deo sveta. Evropa je ipak preko puta teroristima i laka meta.
pre 7 godina
Obratite paznju da su glavni teroristicki udari u Francuskoji i Nemackoj. A ko je znavnicno osnovao EU?
pre 7 godina
Ovo je posledica apsolutno pogresne politike Francuske na planu integracije pridoslica koja traje decenijama.
Nezadovoljstvo druge i trece generacije je postojalo i samo je naslo oduska u islamskom esktremizmu, i to je to.
To sto su oni isli u iste skole i ziveli u istim gradovima to je samo mrtvo slovo na papiru. Sami znate kako romska deca prolaze u nasem skolstvu (em ih nema u "elitnim" skolama, a tamo gde ih i primaju jedva da ih opismene i jedva cekaju da sama odustanu).
Odbaceni od francuskog drustva, pokusavaju da se zatvore u svoje zajednice, ali je to sve teze i teze kako dolaze mladje generacije koje ne osecaju da pripadaju bilo gde sto otvara vrata ekstremistima kao i sektama.
Bilo bi dobro da sve ovo ima veze sa francuskom spoljnom politikom. PO toj logici, ako bi se Francuzi "dozvali pameti", svi napadi na njihovoj teritoriji bi stali, sto nije tacno!
Ovo je samo ventil koji neaadovoljni, poremeceni i kriminalni umovi nalaze da bi sebi dali oduska, nasli neki smisao.
Jedan od napada je bio u odmaralistu na zenu i njene cerke jer su bile "slobdnije obucene". To veze sa spoljnom politikom nema.
U Francuskoj Arape i crnce ne bi uzimali ni kao kucnu pomoc (za to imaju Spance, Portugalce i Azijate). Njima zaista ostaju samo najgori poslovi i nemaju nikakve sanse u skolskom sistemu.
Ovo nikako nije opravdanje, vec samo dodatno objansjava koliko je situacija kompleksna i za nase generacije bezizlazna. Ako zaista promene politiku, pozda ima nade za decu...
pre 7 godina
Strasne su ovo stvari,bilo gde da se desava.Verujem da je ovaj svestenik svetitelj i ispovednik hriscanske vere,jer je ubijen samo zato sto je svestenik!
pre 7 godina
@onako ne obavezno: U principu se slazem, samo treba praviti razliku izmedju Evrope i EU. Ipak Evropu cine i zemlje koje nisu deo EU, a to posebno vazi za Rusiju koja sama cini 40% evropskog kontinenta.
Slazem se i da EU treba da ima svoju politiku i da ne treba stalno da prati USA politiku, ali treba napomenuti i da neke EU zemlje cesto ne prate USA politiku, vec i same vode politiku tenzija i iniciraju konflikte, npr. u Libiji, Ukrajini ili ranije u Jugoslaviji.
pre 7 godina
sta se desava sa ovim svetom
pre 7 godina
Opšta ludnica u Evropi...
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
pre 7 godina
Kombinacija drugacije socijalne politike i drakonskih zakona. Porodica, okruzenje, treba da odgovaraju i to treba da znaju svi kojima padne na pamet da urade ovako nesto.
pre 7 godina
Francuska vlada ne moze bit nesposobnija nego sto sada je. Ne samo da ne stite svoje gradjane, priktivaju incidente (kao detalje o mucenju zrtvava u Batacian masakru) vec im govore kako moraju ziviti s time a desnicu (Le Penn) pokazuju kao najvecu opasnost za drustvo.
pre 7 godina
Na Zapadu nista novo.
pre 7 godina
biće ovoga ...
pre 7 godina
Nista neobično u poslednje vreme...
pre 7 godina
Ako se nesto ne preduzme sto pre da se zaustavi priliv terorista u Evropi ne pise nam se dobro.
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34)
Veliki poblem je taj sto je vecina dosadasnjih terorista, koji su izvrsili napade po zapadnim zemljama Evrope, rodjeno na evropskom tlu, pohadjali skole u Evropi, imali svoja radna mesta (cak i privatni biznis) i uzivali u evropskim socijalnim pravima. U tom kontekstu je tesko biti pametan sta treba ciniti.
pre 7 godina
@(pravilo sluzbe, 26. jul 2016 12:43)
Da, samo što taj terorizam nema mnogo veze sa ovim.
To je bila OSVETA talibana jer su gubili rat u Avganistanu, pa im je to bio potez iz očaja, a ovo je nešto potpuno drugo.
Ako bi se sve zemlje povukle iz Sirije, pa čak i Rusija i da potom ID zauzme više od polovine Sirije i susednih država, mislite da će ostati na tome? NE, nego će polako, mic po mic, krenuti i na Tursku, pa potom na Evropu!
Nego, Evropa je trebala da ih pregazi u početku i da pomogne Asadu da uspostavi red.
Setimo se kako je sve počelo, Evropa i SAD su podržavali tamo neke pobunjenike, a veliki procenat tih pobunjenika su kasnije prešli u vojsku ID...
Zamislite sada da krene oružana pobuna u Nemačkoj, i da druge najjače zemlje sveta podrže te pobunjenike?
Ne, nego u Francuskoj, Nemačkoj i drugim zemljama EU, kao i u SAD, je demokratija, a kad narod izabere nekoga u Siriji, on je diktator. Pa velika mi je razlika da li će u SAD da vlada jedan Buš 30 godina ili će da se rotiraju Bušovi i Klintonovi, bitno je da nekoliko porodica drži celu vlast, a narodu se prikazuje kako se rotiraju predsednici.
Drugo, za neke narode nije demokratija kao što je u Evropi, jer imaju problema sa susednim državama, islamskim fundamentalistima - primer Libije, Iraka, Sirije, Egipta... gde njima demokratiju, to je isto kao pred raspad SFRJ. Da smo 1990. imali nekog diktatora da strelja nacionaliste, gde bi nam bio kraj.
pre 7 godina
Na zapadu ništa novo.
pre 7 godina
@Tomy
Да!
pre 7 godina
lll ww
pre 7 godina
Svet je totalno poludeo....kuda sve ovo vodi?
pre 7 godina
Ne razumem do kraja opravdanje ovih i ovakvih terorista sa ucescem NATO-a. Zar su kabulski Azari bombardovali sami svoju zemlju preobuceni u NATO uniforme? Zar su iracki Siti krivi za imperijalisticku invaziju na Libiju ili Siriju? Na kraju krajeva, zasto ti religijski teroristi ne napadaju policiju, drzavne institucije NATO zemalja vec iskljucivo i samo nemocne civile? Ne zaboravite da u svim akcijama ucestvuju i vojske muslimanskih zemalja (S.Arabija, Jordan, UAE, Pakistan...). Ne moze se i ne sme traziti opravdanje za ove fanatike jer ni jedan cilj ne opravdava sredstva kojim se oni sluze!
pre 7 godina
Zaustaviri izbeglički talas, registrovati sve potencijalno opasne ekstremiste na tlu Evrope i sprovođenje nenasilnih mehanizama suzbijanja terora koliko je to moguće smanjiće potencijalne situacije poput ove i žrtve. Za potpuni prestanak mora i druga strana se dozove svesti i samosavlađivanju. Treće uticaj Saudijske Arabije mora se kako tako smanjiti, jer jesu otvoreni finansijeri ID.
pre 7 godina
Bas briga fanatike za familiju. I ovako im nanose bol (ukoliko ih ne podrzavaju u tome).
pre 7 godina
Kad familije pocnu da ispastaju za njihove zlocine tada ce prestati sa terorom!
(Rix, 26. jul 2016 11:39)
Dali ste vi normalni?Zbog neke budale kažnjavati njegovu decu ili roditelje.
(Tomy, 26. jul 2016 12:13)
Ako ti stvarn misliš da oni to rade bez blagoslova i čak bez znanja familija, mnooooogo si naivan i ne znaš ništa o odonosima u toj kulturi.
Familija ma odgovornost da vaspitava svog člana da bude normalan i ispravan čovek. Ako to familija, u najvećem broju slučajeva ne samo da nije htela, nego ga je naprotiv podsticala da u ime ko zna čega istraje u svom (samo)ubijačkom ludilu, meni izgleda sasvim normalno da i familija snosi posledice.
Kad bi evropske države uvele zakon da se svi članovi familije dokazanog teroriste momentalno deportuju u zemlju porekla, da vidiš ti kako će očevi početi da dele vaspitne šamare i mnogo više razmišljaju ko i kako im vaspitava decu, a omladina više misli na to šta će sa sobom u životu, a mnooogo manje na to kako da nasumičnim ubijanjem ljudi ispravlja svetske nepravde prema Pravoj Veri i/ili Plemenu.
Što se dece tiče: ako napaljeni idiot ne oseća odgovornost prema svojoj deci nego samo prema Veri i/ili Plemenu i ni ne razmišlja da li će njegova deca ispaštati zbog njegovih postupaka, zašto bih ja (ili ti) morao da mislim na budućnost njegove decu i budem njegovoj deci bolji otac od njega?!
pre 7 godina
Nigde nisi bezbedan. To im je i cilj.
pre 7 godina
*(ok, 26. jul 2016 13:04)
Ja sam se pogresno izrazio ... hvala na ispravljanju moje greske.... Da mislio sam na EU koju vode Francuska i Nemacka vecim delom a ne na celu Evropu medju kojom je i Srbija.
pre 7 godina
labud@ Nema mrznja veze sa tim,u pitanju je goli interes..
pre 7 godina
Otislo sve u k....
pre 7 godina
Ja se plasim da ovo ne preraste u citav cirkus.
pre 7 godina
Lep gradic franuski... Stop bezumlju!
pre 7 godina
Ovome nema kraja...bukvalno svaki dan je pocelo da se dogadja :(
pre 7 godina
A što se stalno postavlja pitanje da li je teror? Sve je teror i svako ko takve gnusne stvari radi organizovano je TERORISTA!
pre 7 godina
@Tomy
Vi koji verujete da njihove porodice ne znaju nista o njihovim "aktivnostima" imate ozbiljan problem sa inteligencijom! Nijedan terorista (islamski) ne ide u smrt bez blagoslova majke!
pre 7 godina
(Bosilegrad, 26. jul 2016 11:34) pa oni su vec tamo to je druga treca generacija potomaka iz njihovih kolonija, i sta sad
pre 7 godina
Kolika budala moraš da budeš da udješ u crkvu i ubiješ sveštenika?!
pre 7 godina
Najbolje bi bilo uvesti zakon da ako neki doseljenik uradi teror da citava familija bude deportovana. Ako nema istoriju mentalnih bolesti...
59 Komentari
Sortiraj po: