Četvrtak, 14.07.2016.

23:38

Masakr u Nici na Dan Bastilje: Kamion smrti ubio 84 ljudi

Najmanje 84 ljudi je stradalo, a više od stotinu povređeno u francuskom gradu Nici kada je neidentifikovani napadač pucao pa kamionom uleteo u puno šetalište.

Izvor: B92

Masakr u Nici na Dan Bastilje: Kamion smrti ubio 84 ljudi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

106 Komentari

Sortiraj po:

Nije ti žao, drago ti je...

pre 7 godina

a kad francuzi ruse vlade i dele demokratiju,zao mi obicnog naroda,ali karma je cudo.
(Salerno, 15. jul 2016 12:25)

Jedino "čudo" je tvoje likovanje i nedostatak empatije. Pretpostavljam da je i onih desetoro dece rušilo vlade i delilo demokratiju. Tvoj način razmišljanja se ne razlikuje previše od onog kod "kamiondžije".

pavle

pre 7 godina

Nije ovo scenarij primetivnog , verski zatucanog i retardiranog vozača kamiona već je ovo scenarijum dobro obučene i uvežbane političke pozdine koja izvrsno poznaje "teoriju igara". Ne interesuje njih pravda, etika i estetika već samo njihovi interesi.

Marko

pre 7 godina

Ja mislim da francuska policija i bezbedonosne sluzbe nerade dobro svoj posao.kod njih malo pa teroristicki napad.zasto se ove tako cesto ne desava u britaniji,americi,rusiji ili nemackoj i te zemlje isto vrebaju teroristi.Ali verovatno njihove sluzbe vise rade na zastiti svojih gradjana.

avenger

pre 7 godina

Sta se desava? Desava se to da nato ne vidi prijetnju po bezbjednost svojih gradjana u daesu i stoga im dozvoljava da djeluju po volji. Rusija je prijetnja broj 1 u svijetu te sav fokus i snage treba usmjeriti ka istoj. Tragedija. Nista manja od skorasnjih desavanja u Turskoj, Bangladesu i Iraku. Glupost je cini jos bolnijom.

misljenje

pre 7 godina

Oduzeti drzavljanstvo porodicama terorista je jedini nacin da se zagrebe ovaj problem. Da je ovaj Muhamad znao da ce njegovo troje dece kroz mesec dva biti vraceno u Tunis iako ga nikad nisu videli tesko da bi ovo uradio. Sa radikalnima samo radikalno.

zvezdarac

pre 7 godina

@komša
ali evropski muslimani uglavnom ne rade ništa da spreče ovakve stvari osim što NAKON napada kukaju kako im napadači sramote religiju. Evropski muslimani su uglavnom slabo zainteresovani da bilo šta urade na popravljanju odnosa sa "domaćim" stanovništvom (čak i oni koji su već 2 ili 3 generacije u Evropi). To što ih domaći uglavnom ne vole ili u boljem slučaju zaziru od njih je sasvim normalno. Niko ne voli došljake a pogotovo one koji imaju tako primitivne poglede na svet, društvo, porodične odnose itd.

Token

pre 7 godina

Citajuci komentare ovde vidim da ko god da je smislio ovo zna posao...

Zacas je ujedinio sve glasove protiv izbeglica...

Pazi sad: imas hiljade ljudi koji beze od tih istih i nekako su uspeli da im pobegnu. Ako si pametan (a ovi koji smisljaju ovo nisu glupi) kako da sve te sto su pobegli vratis nazad na svoju stranu?

Jednostavno - oduzmes im alternativu i napravis gdegod da su otisli atmosferu goru nego onu od koje su pobegli...

Posaljes sa njima 100ak onih koji su spremni da pobiju gomilu domacina, svi domaci se ujedine protiv ovih sto dolaze i onda se, naravno i svi sto dolaze ujedine da sacuvaju zivu glavu. Rezultat - umesto par stoina terorista imas par stotina hiljada istih... Nevoljno - ali istih...

Samo svi treba da gledamo posledice a ne uzrok, da budemo lenji u razmisljanju i da urlamo - "svi muslimani su isti"

ivana

pre 7 godina

#ivana Pa Nica je duplo veca i po broju stanovnika i po povrsini od Brisela
(boxscore, 15. jul 2016 11:54)

Zasto ste se svi uhvatili broja stanovnika i povrsine grada? Nisam se dobro izrazila, niste me razumeli. Da li je vama ikada palo na pamet da bi ovako nesto moglo da se dogodi u Nici? Iskreno verujem da nije. A da li vam je palo na pamet da bi moglo da se desi/ponovi u gradvima kao sto su Pariz, Brisel, Istanbul...recimo, Rim, Berlin? Meni jeste. To sam htela da kazem. Primer: dok su svi bili fokusirani da sacuvaju zemlju od napada tokom Evropskog prvenstva u fudbalu, ovi su isplanirali napad na Nicu! To je ono sto je najjezivije od svega! Molim vas da mi objavite i ovaj komentar, jer sinoc nisam imala snage da dublje objasnim sta sam htela da kazem.

Gadafijev Internet Borac

pre 7 godina

za sve ovo se zahvalite laznim demokratama tj birokratama i kapitalistima
oni su ti koji godinama svoje novce ulazu u raznorazne organizacije,raznorazne ratove itd.
ovi ljudi sami nisu nikad mogli da se organizuju,da nabave sav taj novac za oruzije,za organizovanje napada itd.

Darko

pre 7 godina

Žao je meni francuskog naroda koji nedužan strada.Ali njihova vlada je slala bombardere u Libiju,Irak pa i kod nas da nam donesu demokratiju.Očigledno je da se širenje demoktatije bombama sada mora platiti na žalost životima nedužnih.Nisu gradjani Francuske zalili nase civile i našu decu koju su pobili nato avioni.

cojle

pre 7 godina

@lighthouse

Druže apsolutno si u pravu...i ja isto tako razmišljam.

Ali...

Postoji jedna začkoljica...svi crnci,arapi...po Francuskoj,Belgiji,Engleskoj,Nemačkoj...su poreklom iz kolonija koje su te zemlje vekovima terorisale,pljačkale...a vala i dan danas nekima od njih uvode demokratiju. I posle drugog sv. rata kada su kolonije dobile "slobodu" ovi su navalili u zemlje bivših kolonizatora, jer su njihove rođene zemlje ti isti kolonizatori pretvorili u prah i pepeo pokravši sve što vredi. A da ne pričam koliko su stotina hiljada ljudi pobili za par vekova.

Sama Francuska je u zadnjih 50 godina "uvodila demokratiju" u Vijetnamu, Iraku,Iranu,Alžiru,Srbiji,Libiji...

Tako da nije cela priča...ludom muslimanu kvrcnulo u glavi.

Meni samo smeta, što ceo svet plače za par desetina Evropljana...a kada ti Evropljani pobiju par stotina civila u nekoj pustinji il dzungli...ni vest dana da bude...a kamoli da ih svet oplakuje.

Apsolutno mi je žao nevinih žrtava. A kažem, apsolutno se i ja slažem sa tobom. Da mi je da objasnim nekome u ambasadi Kanade,NZ,Australije...da bih da emigiram, da bi se apsolutno aimilizirao,vredno radio i uredno plaćao porez i da bih novu zemlju prihvatio kao rođenu.

ajvanho

pre 7 godina

@lighthouse
Draži su im muslimani i crnci jer će raditi najteže i najslabije plaćene poslove koje zapadnjaci neće da rade; kada bi tebe i mene primili mi bi se brzo integrisali, našli bi solidno plaćen posao i time nekom Francuzu, Belgijancu ugrozili egzistenciju.Pa bi možda ozenili njihove žene, deca bi nam išla u njihove škole, time bi opet ugrozili njih, njihova mesta.Više im odgovaraju neobrazovani Arapi, ne ugrožavaju ih toliko, makar povremeno morali da podnesu ovakve žrtve...

Nebojsa

pre 7 godina

Pa eto,sada sami žanju ono sto su posejali. Uvlačeći se Amerikancima proizveli su sve moguće "demokratske" organizacije koje su se borile protiv srpskog ili već čijeg "nacionalizma" i sada je zaigrala mečka pred čičinom kucom.Medjutim,njihovom mazohizmu nema kraja i istrajaće ta Evropa na talasu američke borbe protiv terorizma do poslednjeg evropljanina.Milioni ovih koji svakodnevno umarsiravaju u Evropu sigurno neće prihvatiti ni religiju ni običaje domaćina,već će snagom svoje vere i oružja da nametnu svoj oblik demokratije i života.
A sve je počelo onog momenta kada je Adem Jašari ustoličen u borca za pravdu i slobodu.
Pa eto vam je ta sloboda.

...

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)

Ne izmišljaj. Mi sa Balkana najlakše papire dobijamo u EU i radne dozvole. Ja sam živi primjer. Diploma mi je priznata, polagala sam samo jedan predmet razlike, dok ljudima sa Bliskog Istoka i Turske taj isti faks uopšte nije priznat.

O sadašnjoj imigraciji i njihovom ilegalnom ulasku u zemlju neću ni da pričam. Vrijeme će pokazati da je to bio očajan potez.

franco-serbe

pre 7 godina

"Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)"

To nisu useljenici nego deca i unucad iseljenika iz arapskih i muslimanskih zemalja. To su mladi ljudi rodjeni i odrasli u Francuskoj ali neprilagodjeni drustvu i civilizaciji gde zive.

ne sudi religiji nego coveku

pre 7 godina

I to je ta "ISLAMSKA" TERORISTICKA ORGANIZACIJA, koja je juce takodje u Istanbulu ubila preko 30 muslimana i ranila njiih preko 140 !
Valjda je ovo jos jedan u nizu dokaza, da svima bude kristalno jasno, da svi ti Idisi, Isisi i ostala slicna gamad koja sebe predstavljaju kao muslimani nemaju nikakve veze sa Islamom!
Oni su postojavali od pocetka Islama i okarakterisani su i od Allaha i od Njegovog poslanika Muhammeda a.s. kao NEPRIJATELJI ISLAMA, a ne kao prijatelji, niti clanovi !!!

Allah dz.s. je u Kur'anu rekao: "Ak
o neko ubije nekoga koji nije ubio nikoga, ili onoga koji na Zemlji nered ne čini - kao da je sve ljude poubijao; a ako neko bude uzrok da se nečiji život sačuva - kao da je svim ljudima život sačuvao."

Muhammed a.s. je rekao za njih: " Pojavit će se Horda puna NEVJERNIKA sa crnom zastavom. Reći će da su od mene,a NISU. Izgovarat će sa svojim groznim glasom " Allahu Ekber" i ubijat će Insane (Ljude). To su nam zaista DUŠMANI!''

i ovde svaka druga diskusija staje...

Komša

pre 7 godina

@limun
Naravno , udaraju u sam temelj Francuske - sloboda,jednakost ,btatstvo.Većina tih vrednosti je utkana u zamišljenu budućnost Evrope.
Evropa gubi u svakom slučaju - ili će se dovesti u pitanje sloboda svih gradjana ili sloboda jednog dela gradjana (nošta od jednakosti).U oba slučaja monstrumi postižu cilj.U prvom slučaju ideološki ,jer im je gradjansko društvo neprijatelj a u drugom prave versku podelu i uslove za stalne nemire.
Ovo mogu samo evropski muslimani da prekinu tako što će aktivno učestvovati u pronalaženju terorista,ideologa i propagatora terorizma.
Ne sme se više dogoditi da se neko par meseci krije posle napada (posle Pariza) i da se svi prave ludi.

Che

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ? 
(petar, 15. jul 2016 09:47)

Zato sto se svi iskonski boje da se neki stari vagoni za "deportaciju", opet ne pokrenu.

Jabučilo

pre 7 godina

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.
(ivana, 15. jul 2016 00:46)

Naravno da mogu da napadnu bilo gde, pogotovo tamo gde ima mnogo ljudi odjednom. Neko je sve to isplanirao i vrlo dobro zna šta radi. I sjajno koristi efekat iznenađenja. Ne zaboravi, nema šanse da obezbediš celu teritoriju od (terorističke) gerile. Pogotovo kad tvoji građani učestvuju u takvim napadima. Ne znaš od koga da se braniš, a iscrpljuješ se braneći sve, tako da neminovno nešto ostavljaš nebranjeno. E, teroristi tu udaraju. Kad se najmanje nadaš. A ideja im je strah, da se niko nigde ne oseća sigurnim.

Лајави

pre 7 godina

ОВако нешто само у Европи може да се деси у Америци би овај с камионом био убијен после 50 метара исто као и они терористи што су пуцали по биоскопу и улицама Париза.
У Америци полиције по великим градовима има колико хоћеш, а у мањим градовима грађани су до зуба наоружани.

disko nindža

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42) # Link komentara

A šta ti to znaš da radiš šta je Francuskoj SADA potrebno?
Ovih 5 miliona su uglavnom došli i su potomci onih koji su došli kada je trebalo radne snage za rmbačenje.

tony

pre 7 godina

petre, znas li zasto ne nemacka? zato sto nemacke sluzbe odlicno rade svoj posao. bilo je mnogo pokusaja u nemackoj u poslednje vreme ali se na tome i zavrsilo. samo na pokusajima. dalje, bio sam u nici pre desetak dana, setao promenadom, pa belca tesko ces da vidis. ovaj manijak je pobio sigurno vise muslimana nego hriscana. u svakom slucaju, terorizam uzima maha i to nece izaci na dobro.

lighthouse

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.

limun

pre 7 godina

Namerno ciljaju Francusku zbog velikog broja muslimana.Pokušavaju da izazovu reakciju države nad njima kako bi "dokazali" kako su evropljani zli te izazovu nemire i samim tim radikalizuju muslimane.

franco-serbe

pre 7 godina

"Iz nekog razloga mozda neko i zna zasto , francuska je u fokusu terorizma. (Zeljko, 15. jul 2016 01:03) "

U Francuskoj zivi vise od 5 miliona muslimana poreklom iz bivsih francuskih kolonija u severnoj i zapadnoj Africi. Istovremeno, Francuska aktivno ratuje protiv Islamske Drzave u Siriji i u Maliju.
ID koji gubi teren lokalno prenosi ratni front u inostranstvo, tamo gde mu je to najlakse, nadajuci se da ce tako primorati Francusku da se povuce iz zemalja gde je vojno prisutna.

dragan dragan

pre 7 godina

Ta ista Francuska i njen predsednik sede u Varsavi, i u ime solidarnosti u okviru EU sa histericmim pribaltickim zemljama progladavaju Rusiju najvecim neprijateljem. I jos brinu za Krim koji je uvek bio ruski, a sluzbe bezbednosti u samoj Francuskoj padaju na ispitu vise puta uzastopno, i niko da postavi pitanje odgovornpsti u EU i Francudkoj. U cijem je intetesu ovo. Francuska vise nije hriscanska zemlja, ona je u sluzbi bankara i velikih korporacija preko bare i mnogo se ogresila o vise zemalja a nije sptemna za sopstvenu odbranu, Gde je EU i NATO, svi su na ruskim granicama.

Neko

pre 7 godina

Nedužni ljudi stradaju...zanimljivo što teroristima ne pada na pamet da napadnu političare ili neke bitne ljude, već samo običan narod...

petar

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ?

Pa pogledajte koliko muslimana živi u Francuskoj, obični žive u predgradjima,
nezaposlenost velika, i lako ih je angažovati, za ovako nepsto.
Ovo se ne može sprečiti, pa vi pričajte šta hoćete.
Bogami, teško se piše Evropi.
Zašto ove izbeglice ne idu u Kuvajt, Saudijsku Arabiju, Ameriku ?
Da li znate ko im daje pare ?

chuck

pre 7 godina

Pre par dana citam intervju direktora francuske sluzbe bezbednosti, covek je indirektno najavio da do jeseni ocekuju otvorene oruzane sukobe u Francuskoj. Ovo zlo ce samo rasti.

izgubljene godine

pre 7 godina

Sta reci?Budale koje ovo prave necu ni da komentarisem.Meni izgleda da Francuzi imaju bezbedosne sluzbe samo na papiru I da to teroristi znaju I koriste.Kako drugacije objasniti da se napadi jako cesto desavaju u toj drzavi.

Mikula

pre 7 godina

Nažalost, ima nešto u ljudskom mozgu podložno fanatizmu. Ne samo da iz mržnje ubijaš druge, već da odbaciš vlastiti život poput stare cipele. Ali čuvajmo se da u borbi protiv fanatika i sami ne postanemo fanatici.

Aleksandar21

pre 7 godina

Prošle godine u ovo vreme sam se sa porodicom šetao ovim šetalištem... .razmišljam šta su krivi ti turisti i kome...za mene je ovo kukavičluk...napadni garnizon...komentarisao sam kako mi je čudno da arapa nema blizu obale žive u naseljima nalik getoima...ko je kriv za to...zašto uvek stradaju civili...zašto se narod francuske i evrope ne pobuni protiv bombardovanja Sirije,Iraka...zašto se nije bunio protiv bombardovanja moga naroda...da su hteli mogli su izvršiti atentat na Slobu ..ili su morali pokazati silu....tužna si Evropo prvo prihvati da si svo svoje bogatstvo stekla tlačeći narode po kolonijama . pa onda kreni dalje...

Doki

pre 7 godina

Pa Francuska je u ratu i nije cudno sto se ovo desava. Ne mozes stalno ratovati na tudjoj teritoriji nego malo tamo a malo ovamo. Rat traje videcemo dalje sta ce biti.

Gastarbeiter

pre 7 godina

Nazalost tu ni policija ni vojska nista ne mogu jer mogucnosti za napade ima bezbroj. Zivim u Njemackoj i primijetio sam npr da je u lokalnom vlaku kabina vlakovodje nezakljucana. Koji problem je dvojici takvih ludjaka samoubojica uletiti u kabinu, upucati vlakovodju i dati gas da vlak ili iskoci iz tracnica ili se zabije u drugi vlak ili tako nesto. I da je zakljucana kabina mogu provaliti unutra. A to je samo jedan primjer. Da ne spominjem dronove na koje mogu zakaciti bombu i spustiti je bilo gdje.

serb7

pre 7 godina

Bio sam u Nici pre 3 godine na ekskurziji, miran grad fini ljudi, nazalost teroristi imaju taktiku da udaraju tamo gde se najmanje nada, moze bilo gde da se desi, migrantska kriza ce doci glave celoj Evropi narednih godina, jer su teroristi sada mobilisani i rasporedjeni u svim delovima starog kontinenta i samo cekaju komandu

Limeni

pre 7 godina

Ovo sve nema veze sa "kalifatom" ovo ima veze sa sa rasturanjem EU, sve je počelo rasturanjem Yu u kome je EU svesrdno pomagala a bili su toliko kratkovidi da im se sada obija o glavu i vraća kao bumerang. Cilj je isti metode drugačije a kraj predvidiv. Najgore je od svega što u i jednom i drugom slučaju stradaju nevini civili, raspiruje se mržnja koja će trajati generacijama a ološ se bogati. Na kraju se uspostavlja kontrola nad svima . Žao mi je običnog naroda koji gine i misli kako su muslimani neprijatelji i počinje da ih mrzi a nisu sposobni da vide širu sliku .......

Bojan

pre 7 godina

Terorizam je sam po sebi i po svojoj prirodi orudje ocajnika. Ne kriviti veru kao inicijatora nego traziti uzrok u zapadnom nametanju svojih "vrednosti" nekompaktibilnim grupama. Da gledaju u svoje dvoriste i ne namecu "demokratiju" svuda gde velike kompanije vide interese ne bi im se desavalo sve ovo. Krivim EU za svaki napad na nju pogotovo Francusku koja se ogresila poprilicno u zadnjih 100 godina posebno prema Arapima. Ona predstavlja "meki trbuh Evrope" i zato trpi najjace udarce. Pokoj nevinim zrtvama i plasim se da ce odgovor na ovo biti krajnje "Ne Evropski", sto opet dovodi do rasplamsavanja a moguc je i holokaust tj otvoreno neprijateljstvo prema svim nehriscanima.

asteroid

pre 7 godina

A francuska obavestajna sluzba, policija, vojska na nivou udruzenja filatelista lokalne mesne zajednice. Kako da ne.
(Jovica, 15. jul 2016 00:29)

sumnjam da obavestajne sluzbe, vojska i policija mogu bilo sta da urade kad je rec o usamljenicima fanaticima koji rese da pocine ovakav zlocin. teoretski je moguce da je ovaj ludak sve to sam smislio i organizovao a tu nijedna obavestajna agencija ne moze nista.

Sumla

pre 7 godina

Francuska je izgubila slobodu i nezavisnost kada se pridruzila 2003 (Sarkozi bio na vlasti) NATO-u. Zajednicki poceli da vrsljaju i unistavaju druge
zemlje, mjenjaju rezime itd. Nekoliko Africkih zemalja puno je Francuske vojske. Sta to oni moraju da budu tamo??!!
U 18 mjeseci tri teroristicka napada. Svi napadaci bili poznati policiji, a u okrsajima ih pobiju i serviraju nam "price" ko su i sta su??
Napadi su vec bili najavljeni pa kako da nije bilo ni jednog policajca u
duzini od dva km. koliko je vozio ovaj ubica u Nici. Pojavili se poslije 20
minuta!!Ovo gore sve izvjestava TV" France 24" na engleskom.
Olande je vec produzio jos tri mjeseca vanredne mjere koje su vrlo nepopularne, tako moze da umiri masovne radnicke pokrete koji su na ulicama
Francuskih gradova vec mjessecima protestuju.
Buducnost ce pokazati sta se krije iza svega ovog.

djoker

pre 7 godina

Nica je prelep grad, arhirektura u pojedinim delovima grada me podseca na Beograd, medjutim uglavnom je za ljude sa dosta velikim primanjima. Ne cudi sto je odabran za napad.
Stvarno je strasan nacin na koji su ljudi ubijeni, onako kukavicki. RIP

RexLex

pre 7 godina

NATO, odbrambeni vojni savez, sa svom silom raketa, aviona, nosača aviona, puškama, dronovima i ostalim ubistvenim čudesima...je ovde nemoćan. ID ili ISIS nije teritorija da je osvojiš pa ovi potpišu kapitulaciju, kao Srbija u Kumanovu, nego ideja/program/"religija". Kako to pobediti? Kako je uopšte, po najpre, Evropa došla do ove tačke? Strašno i užasno.

Miljan

pre 7 godina

Uzas, tuga...
Najgore od svega je sto nevini ljudi stradaju....
Puno je djece sinoc nastradalo, zasto udarati na njih, na te nevine duse... Zbog cega? Zbog koga? Za ciji ideal?
Nazalost pojedinci su umislili da su veci i od samog Boga.

Goran

pre 7 godina

Ne daj bože!!!! Šta bre to znači? Dao je, zato i čitamo ovu užasnu vest!!! Ovaj svet se stvarno mora ozbiljno pozabaviti pre svega inspiratorima i ideologijama koji navode raznorazne spodobe bez mozga da rade ovakve stvari.

stefan

pre 7 godina

Svojevremwni su takvi Igrali fudbal odsecenim srpskim glavama u BiH I trgovali ljudskim organima na KiM, a Evropa ih je podrzavala I pravila im drzave. Karma je cudo...

Nikola

pre 7 godina

Svetski politicari nista ne cine da pronadju sveobuhvatno resenje za terorizam, nemaju nikakvi strategiju. Ona mora da obuhvati I arapsko pitanje ali na nacin da zapad prestane da razmislja o svojim interesima. Protiv terorista se mora mnogo ostrije, kao Amerikanci posle 11.9.

Nemanja

pre 7 godina

Terorista i slučajno će da bude musliman ali ipak to nema veze kolege ...pa ništa onda da se svi pravimo blesavi i citamo kako se familija teroriste iznenadila da je bas to on pocinio posto je bio miran i povucen.Pa napunise Evropu sa mirnim muslimanima po principu svi smo mi jednaki ,sad će da izadje par njih i kazu e pa nismo svi teroristi..Pa niste ali ko da rizikuje vise kad ste kao bure baruta i gde god da ste tu je neko zariste i rat a svaki cas neki miran i povucen musliman lepo izroka ljude da svi u cudu ostanu.Nista idemo dalje kolege

да да

pre 7 godina

Против овога је полиција немоћна, на жалост. Једино да уђу у траг оружју/експлозиву...

ZLOBEX

pre 7 godina

Užas. Jadni ljudi. Valjda neće i na nas zato što smo preuzeli Islamiste koji su mučeni u najzloglasnijem zatvoru u svetskoj istoriji Gvantanamo?

sebasijan kurc

pre 7 godina

Sta moze policija da uradi?ima na hiljade kamiona kako da znaju u kom je terorista?veoma kvalitetno smisljen napada niko nebi posumnjao

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Ovo je udar ne samo na Francusku, vec prvenstveno na EU sa ciljem da se srusi njen sistem vrednosti, koji je temelj ove do sada na svetu, za obicne gradjane, najbolje tvorevine. Francuska je odabrana zbog velikog broja muslimana koji u njoj zive. Cilj je terorista da okrenu francuze protiv muslimana, a potom ove druge protiv Francuske i Evrope. Nadajmo se da Francuzi nece nasesti na zamke teroristickih monstruma i da ce Francuska sacuvati unutrasnji mir.

Dag Kristi

pre 7 godina

@ivana
U pravu si,nije kao Brisel,samo je 2-3 puta veca.A u ovo vreme kada je sezona turizma,mozda ima i 10 puta vise stanovnika.Saucesce porodicama.

Predrag

pre 7 godina

Jezivo. Znam da mozda nema direktne veze sa ovime ali Tramp mora da ppbedi. Barah Husein Obama nije ucinio (ili nije hteo, svejedno) dovoljno za unistenje terorizma.

happy

pre 7 godina

Zivim na jugu Spanije i mogu vam reci da nama to sve izgleda kao najava nekog rata.. mnogo nas je strah i ne zelimo da EU, sve okolne i bilo koje druge, potresaju ratovi i krize, i cudimo se sto UK zeli vani.. kad sve to uzmemo u siru sliku Evropa kao da je ponovo u ratu!

JA SE SAMO PITAM, DOKLE?

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.(ivana, 15. jul 2016 00:04)

U tome je i najveci problem, sto ne moze nikako da se spreci. Jer nije to klasican rat, ovo je bolest, ne mozes nikako da ga sprecis, ako nije na aerodromu onda je u kaficu ako nije u kaficu onda je na stadionu, ako nije na stadionu onda je ne daj Boze pored tebe u parku, ne znas ni ko je ni sta je i bum. To je najgore od svega.

qwww

pre 7 godina

-Januar 2015- 12 mrtvih napad na satiricni Charlie Hebdo
-Novembar 2015- napad na koncert i napad na fudbalskom stadionu 190 mrtvih
-juli 2016- napad na ljude 50 mrtvih


252 mrtva coveka za poslednjih godinu dana, a frau merkel nas samo kulturno obogacuje.
Mislim da je sledeca Francuska koja ce napustiti merkelovu utopiju zvanu evropska unija.
Ovo je uzas, dolaze nam ljudi bez ikakvih dokumenata ko zna koliko radikalnih dzihadista se infiltriralo, ko zna koliko hiljada tih spavaca je vec u eu.

anonymous

pre 7 godina

Ovo je toliko strasno da nemam rijeci. Najgore sto ne mozete nikada da sprecite nekog fanatika da iz svoje opsesije i bolesti se zaleti kamionom ovako na ljude. Ne znam da li je islamska drzava ponovo, mada za ocekivati je, jer samo oni mogu ovakvu vrstu varvarizma da ucine. Gledam hrpu mrtvih tijela na ulici i sokiran sam. Religija je zlo, opijum za mase, ali islam je njen najgori oblik.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ima Dacic pravo. Preispitavace zapad uzroke i korene svojih sadasnjih muka i nevolja, pa ce da pitaju jel' ima jos. Ovo je tek kraj prologa drame.

Inace, napad je trajao 2 kilometra, tokom kojih izgleda nigde nijednog cajca nije bilo. Neka Francuzi budu srecni sto ludak nije pobio 2000 ljudi od verovatno preko 5000 koliko ih je bilo veceras, jer da je bilo do francuskih bezbednosnih i obavestajnih sluzbi, tip je 'ladno mogao da pobije ceo grad. Umesto da se uce od Izraela, oni pljuju po jedinoj zemlji u krugu od deset hiljada kilometara koja zna sta radi.

Saucesce porodicama.

Dragana

pre 7 godina

Iz svega ovoga se moze zakljuciti da je Francuska najnebezbednija zemlja na svetu.Pa zasto bas uvek napad bude u Fra a ne npr. u Nemackoj,Engleskoj itd.Tamo moze da se desi ali jednom u nekoliko godina,a Francuzi u poslednjih godinu dve vec ko zna koji put dozvoljavaju ovakve stvari.Vrlo neozbiljna drzava..steta a tako lepa zemlja

aco

pre 7 godina

Čekajte ljudi, pa uoči početka leta se uveliko pričalo da će meta terorista biti plaže i turistička mesta. I Francuska, posle silnih terorističkih napada ne uspeva da ih spreči na sopstvenom primorju?

zigot

pre 7 godina

ovo je vise nego uzasavajuce :'(... zivim u usa i devojka mi je francuskinja... opsirno smo pricali o temi terorizma i zastite... mogu samo da podvucem moj neki zakljucak - samo u NYC ima vise policije nego u francuskoj vojske... na svakom cosku su u centru, a kada su bilo kakva okupljanja svi pristupi su zablokirani... i opet naravno ne moze sve da se spreci (boston, orlando...) ali ipak mislim da vredi svakog centa

20 à 50 morts

pre 7 godina

BFMTV navodi 30-50 mrtvih.
Nica je najmirniji grad u tom delu.
"Arrière-Pays de Nice, Côte d'Azur" - Visoka pazadina Nice je nastanjena retkim ovčarima.

Tomy

pre 7 godina

Ovo je neka nova dimenzija terorizma.Do sada je korišteno oružje i eksploziv.Za sada kako RT prenosi 60 mrtvih 100 povredjenih i to je učinjeno bez eksploziva,običnim kamionom a toliko ljudi da pobiju.Znaci da sve postaje oružje u pogrešnim rukama.

Trotters Independent Traders

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivana, 15. jul 2016 00:04)


Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.

ivana

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
(ivana, 15. jul 2016 00:04)

Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.
(Trotters Independent Traders, 15. jul 2016 00:22)

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.

ivana

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.

Napoleon

pre 7 godina

Kada sada ovo citam jeza me hvata. Bio sam u Nice za vreme utakmice Engleska - Island i ovo je moglo nas da snadje. Covek vise nije nigde siguran...

Realan

pre 7 godina

Eksploziv i puške su ništa za ovo. Zabraniti sve kamione u svetu da sprečimo ovakve stvari. Ovo je primer za sve koji misle da si puske i pištolji ti koji ubaju nažalost nije tako čovek ubija a kakvu će alatku da koristi to je do njega

mack

pre 7 godina

ovo ne može da zaustavi ni jedna tajna služba. neka lepo povuku svoje vojnike iz Avganistana,Sirije... da vidimo posle šta će se dešavati

Tomy

pre 7 godina

Ovo je neka nova dimenzija terorizma.Do sada je korišteno oružje i eksploziv.Za sada kako RT prenosi 60 mrtvih 100 povredjenih i to je učinjeno bez eksploziva,običnim kamionom a toliko ljudi da pobiju.Znaci da sve postaje oružje u pogrešnim rukama.

ivana

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
(ivana, 15. jul 2016 00:04)

Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.
(Trotters Independent Traders, 15. jul 2016 00:22)

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.

Napoleon

pre 7 godina

Kada sada ovo citam jeza me hvata. Bio sam u Nice za vreme utakmice Engleska - Island i ovo je moglo nas da snadje. Covek vise nije nigde siguran...

ivana

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.

stefan

pre 7 godina

Svojevremwni su takvi Igrali fudbal odsecenim srpskim glavama u BiH I trgovali ljudskim organima na KiM, a Evropa ih je podrzavala I pravila im drzave. Karma je cudo...

Trotters Independent Traders

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivana, 15. jul 2016 00:04)


Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.

mack

pre 7 godina

ovo ne može da zaustavi ni jedna tajna služba. neka lepo povuku svoje vojnike iz Avganistana,Sirije... da vidimo posle šta će se dešavati

20 à 50 morts

pre 7 godina

BFMTV navodi 30-50 mrtvih.
Nica je najmirniji grad u tom delu.
"Arrière-Pays de Nice, Côte d'Azur" - Visoka pazadina Nice je nastanjena retkim ovčarima.

qwww

pre 7 godina

-Januar 2015- 12 mrtvih napad na satiricni Charlie Hebdo
-Novembar 2015- napad na koncert i napad na fudbalskom stadionu 190 mrtvih
-juli 2016- napad na ljude 50 mrtvih


252 mrtva coveka za poslednjih godinu dana, a frau merkel nas samo kulturno obogacuje.
Mislim da je sledeca Francuska koja ce napustiti merkelovu utopiju zvanu evropska unija.
Ovo je uzas, dolaze nam ljudi bez ikakvih dokumenata ko zna koliko radikalnih dzihadista se infiltriralo, ko zna koliko hiljada tih spavaca je vec u eu.

JA SE SAMO PITAM, DOKLE?

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.(ivana, 15. jul 2016 00:04)

U tome je i najveci problem, sto ne moze nikako da se spreci. Jer nije to klasican rat, ovo je bolest, ne mozes nikako da ga sprecis, ako nije na aerodromu onda je u kaficu ako nije u kaficu onda je na stadionu, ako nije na stadionu onda je ne daj Boze pored tebe u parku, ne znas ni ko je ni sta je i bum. To je najgore od svega.

aco

pre 7 godina

Čekajte ljudi, pa uoči početka leta se uveliko pričalo da će meta terorista biti plaže i turistička mesta. I Francuska, posle silnih terorističkih napada ne uspeva da ih spreči na sopstvenom primorju?

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ima Dacic pravo. Preispitavace zapad uzroke i korene svojih sadasnjih muka i nevolja, pa ce da pitaju jel' ima jos. Ovo je tek kraj prologa drame.

Inace, napad je trajao 2 kilometra, tokom kojih izgleda nigde nijednog cajca nije bilo. Neka Francuzi budu srecni sto ludak nije pobio 2000 ljudi od verovatno preko 5000 koliko ih je bilo veceras, jer da je bilo do francuskih bezbednosnih i obavestajnih sluzbi, tip je 'ladno mogao da pobije ceo grad. Umesto da se uce od Izraela, oni pljuju po jedinoj zemlji u krugu od deset hiljada kilometara koja zna sta radi.

Saucesce porodicama.

Realan

pre 7 godina

Eksploziv i puške su ništa za ovo. Zabraniti sve kamione u svetu da sprečimo ovakve stvari. Ovo je primer za sve koji misle da si puske i pištolji ti koji ubaju nažalost nije tako čovek ubija a kakvu će alatku da koristi to je do njega

anonymous

pre 7 godina

Ovo je toliko strasno da nemam rijeci. Najgore sto ne mozete nikada da sprecite nekog fanatika da iz svoje opsesije i bolesti se zaleti kamionom ovako na ljude. Ne znam da li je islamska drzava ponovo, mada za ocekivati je, jer samo oni mogu ovakvu vrstu varvarizma da ucine. Gledam hrpu mrtvih tijela na ulici i sokiran sam. Religija je zlo, opijum za mase, ali islam je njen najgori oblik.

Nemanja

pre 7 godina

Terorista i slučajno će da bude musliman ali ipak to nema veze kolege ...pa ništa onda da se svi pravimo blesavi i citamo kako se familija teroriste iznenadila da je bas to on pocinio posto je bio miran i povucen.Pa napunise Evropu sa mirnim muslimanima po principu svi smo mi jednaki ,sad će da izadje par njih i kazu e pa nismo svi teroristi..Pa niste ali ko da rizikuje vise kad ste kao bure baruta i gde god da ste tu je neko zariste i rat a svaki cas neki miran i povucen musliman lepo izroka ljude da svi u cudu ostanu.Nista idemo dalje kolege

lighthouse

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.

dragan dragan

pre 7 godina

Ta ista Francuska i njen predsednik sede u Varsavi, i u ime solidarnosti u okviru EU sa histericmim pribaltickim zemljama progladavaju Rusiju najvecim neprijateljem. I jos brinu za Krim koji je uvek bio ruski, a sluzbe bezbednosti u samoj Francuskoj padaju na ispitu vise puta uzastopno, i niko da postavi pitanje odgovornpsti u EU i Francudkoj. U cijem je intetesu ovo. Francuska vise nije hriscanska zemlja, ona je u sluzbi bankara i velikih korporacija preko bare i mnogo se ogresila o vise zemalja a nije sptemna za sopstvenu odbranu, Gde je EU i NATO, svi su na ruskim granicama.

Dragana

pre 7 godina

Iz svega ovoga se moze zakljuciti da je Francuska najnebezbednija zemlja na svetu.Pa zasto bas uvek napad bude u Fra a ne npr. u Nemackoj,Engleskoj itd.Tamo moze da se desi ali jednom u nekoliko godina,a Francuzi u poslednjih godinu dve vec ko zna koji put dozvoljavaju ovakve stvari.Vrlo neozbiljna drzava..steta a tako lepa zemlja

happy

pre 7 godina

Zivim na jugu Spanije i mogu vam reci da nama to sve izgleda kao najava nekog rata.. mnogo nas je strah i ne zelimo da EU, sve okolne i bilo koje druge, potresaju ratovi i krize, i cudimo se sto UK zeli vani.. kad sve to uzmemo u siru sliku Evropa kao da je ponovo u ratu!

zigot

pre 7 godina

ovo je vise nego uzasavajuce :'(... zivim u usa i devojka mi je francuskinja... opsirno smo pricali o temi terorizma i zastite... mogu samo da podvucem moj neki zakljucak - samo u NYC ima vise policije nego u francuskoj vojske... na svakom cosku su u centru, a kada su bilo kakva okupljanja svi pristupi su zablokirani... i opet naravno ne moze sve da se spreci (boston, orlando...) ali ipak mislim da vredi svakog centa

Predrag

pre 7 godina

Jezivo. Znam da mozda nema direktne veze sa ovime ali Tramp mora da ppbedi. Barah Husein Obama nije ucinio (ili nije hteo, svejedno) dovoljno za unistenje terorizma.

limun

pre 7 godina

Namerno ciljaju Francusku zbog velikog broja muslimana.Pokušavaju da izazovu reakciju države nad njima kako bi "dokazali" kako su evropljani zli te izazovu nemire i samim tim radikalizuju muslimane.

Miljan

pre 7 godina

Uzas, tuga...
Najgore od svega je sto nevini ljudi stradaju....
Puno je djece sinoc nastradalo, zasto udarati na njih, na te nevine duse... Zbog cega? Zbog koga? Za ciji ideal?
Nazalost pojedinci su umislili da su veci i od samog Boga.

petar

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ?

Pa pogledajte koliko muslimana živi u Francuskoj, obični žive u predgradjima,
nezaposlenost velika, i lako ih je angažovati, za ovako nepsto.
Ovo se ne može sprečiti, pa vi pričajte šta hoćete.
Bogami, teško se piše Evropi.
Zašto ove izbeglice ne idu u Kuvajt, Saudijsku Arabiju, Ameriku ?
Da li znate ko im daje pare ?

Darko

pre 7 godina

Žao je meni francuskog naroda koji nedužan strada.Ali njihova vlada je slala bombardere u Libiju,Irak pa i kod nas da nam donesu demokratiju.Očigledno je da se širenje demoktatije bombama sada mora platiti na žalost životima nedužnih.Nisu gradjani Francuske zalili nase civile i našu decu koju su pobili nato avioni.

Bojan

pre 7 godina

Terorizam je sam po sebi i po svojoj prirodi orudje ocajnika. Ne kriviti veru kao inicijatora nego traziti uzrok u zapadnom nametanju svojih "vrednosti" nekompaktibilnim grupama. Da gledaju u svoje dvoriste i ne namecu "demokratiju" svuda gde velike kompanije vide interese ne bi im se desavalo sve ovo. Krivim EU za svaki napad na nju pogotovo Francusku koja se ogresila poprilicno u zadnjih 100 godina posebno prema Arapima. Ona predstavlja "meki trbuh Evrope" i zato trpi najjace udarce. Pokoj nevinim zrtvama i plasim se da ce odgovor na ovo biti krajnje "Ne Evropski", sto opet dovodi do rasplamsavanja a moguc je i holokaust tj otvoreno neprijateljstvo prema svim nehriscanima.

franco-serbe

pre 7 godina

"Iz nekog razloga mozda neko i zna zasto , francuska je u fokusu terorizma. (Zeljko, 15. jul 2016 01:03) "

U Francuskoj zivi vise od 5 miliona muslimana poreklom iz bivsih francuskih kolonija u severnoj i zapadnoj Africi. Istovremeno, Francuska aktivno ratuje protiv Islamske Drzave u Siriji i u Maliju.
ID koji gubi teren lokalno prenosi ratni front u inostranstvo, tamo gde mu je to najlakse, nadajuci se da ce tako primorati Francusku da se povuce iz zemalja gde je vojno prisutna.

Goran

pre 7 godina

Ne daj bože!!!! Šta bre to znači? Dao je, zato i čitamo ovu užasnu vest!!! Ovaj svet se stvarno mora ozbiljno pozabaviti pre svega inspiratorima i ideologijama koji navode raznorazne spodobe bez mozga da rade ovakve stvari.

Dag Kristi

pre 7 godina

@ivana
U pravu si,nije kao Brisel,samo je 2-3 puta veca.A u ovo vreme kada je sezona turizma,mozda ima i 10 puta vise stanovnika.Saucesce porodicama.

Che

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ? 
(petar, 15. jul 2016 09:47)

Zato sto se svi iskonski boje da se neki stari vagoni za "deportaciju", opet ne pokrenu.

RexLex

pre 7 godina

NATO, odbrambeni vojni savez, sa svom silom raketa, aviona, nosača aviona, puškama, dronovima i ostalim ubistvenim čudesima...je ovde nemoćan. ID ili ISIS nije teritorija da je osvojiš pa ovi potpišu kapitulaciju, kao Srbija u Kumanovu, nego ideja/program/"religija". Kako to pobediti? Kako je uopšte, po najpre, Evropa došla do ove tačke? Strašno i užasno.

ne sudi religiji nego coveku

pre 7 godina

I to je ta "ISLAMSKA" TERORISTICKA ORGANIZACIJA, koja je juce takodje u Istanbulu ubila preko 30 muslimana i ranila njiih preko 140 !
Valjda je ovo jos jedan u nizu dokaza, da svima bude kristalno jasno, da svi ti Idisi, Isisi i ostala slicna gamad koja sebe predstavljaju kao muslimani nemaju nikakve veze sa Islamom!
Oni su postojavali od pocetka Islama i okarakterisani su i od Allaha i od Njegovog poslanika Muhammeda a.s. kao NEPRIJATELJI ISLAMA, a ne kao prijatelji, niti clanovi !!!

Allah dz.s. je u Kur'anu rekao: "Ak
o neko ubije nekoga koji nije ubio nikoga, ili onoga koji na Zemlji nered ne čini - kao da je sve ljude poubijao; a ako neko bude uzrok da se nečiji život sačuva - kao da je svim ljudima život sačuvao."

Muhammed a.s. je rekao za njih: " Pojavit će se Horda puna NEVJERNIKA sa crnom zastavom. Reći će da su od mene,a NISU. Izgovarat će sa svojim groznim glasom " Allahu Ekber" i ubijat će Insane (Ljude). To su nam zaista DUŠMANI!''

i ovde svaka druga diskusija staje...

djoker

pre 7 godina

Nica je prelep grad, arhirektura u pojedinim delovima grada me podseca na Beograd, medjutim uglavnom je za ljude sa dosta velikim primanjima. Ne cudi sto je odabran za napad.
Stvarno je strasan nacin na koji su ljudi ubijeni, onako kukavicki. RIP

chuck

pre 7 godina

Pre par dana citam intervju direktora francuske sluzbe bezbednosti, covek je indirektno najavio da do jeseni ocekuju otvorene oruzane sukobe u Francuskoj. Ovo zlo ce samo rasti.

Лајави

pre 7 godina

ОВако нешто само у Европи може да се деси у Америци би овај с камионом био убијен после 50 метара исто као и они терористи што су пуцали по биоскопу и улицама Париза.
У Америци полиције по великим градовима има колико хоћеш, а у мањим градовима грађани су до зуба наоружани.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Ovo je udar ne samo na Francusku, vec prvenstveno na EU sa ciljem da se srusi njen sistem vrednosti, koji je temelj ove do sada na svetu, za obicne gradjane, najbolje tvorevine. Francuska je odabrana zbog velikog broja muslimana koji u njoj zive. Cilj je terorista da okrenu francuze protiv muslimana, a potom ove druge protiv Francuske i Evrope. Nadajmo se da Francuzi nece nasesti na zamke teroristickih monstruma i da ce Francuska sacuvati unutrasnji mir.

tony

pre 7 godina

petre, znas li zasto ne nemacka? zato sto nemacke sluzbe odlicno rade svoj posao. bilo je mnogo pokusaja u nemackoj u poslednje vreme ali se na tome i zavrsilo. samo na pokusajima. dalje, bio sam u nici pre desetak dana, setao promenadom, pa belca tesko ces da vidis. ovaj manijak je pobio sigurno vise muslimana nego hriscana. u svakom slucaju, terorizam uzima maha i to nece izaci na dobro.

да да

pre 7 godina

Против овога је полиција немоћна, на жалост. Једино да уђу у траг оружју/експлозиву...

Aleksandar21

pre 7 godina

Prošle godine u ovo vreme sam se sa porodicom šetao ovim šetalištem... .razmišljam šta su krivi ti turisti i kome...za mene je ovo kukavičluk...napadni garnizon...komentarisao sam kako mi je čudno da arapa nema blizu obale žive u naseljima nalik getoima...ko je kriv za to...zašto uvek stradaju civili...zašto se narod francuske i evrope ne pobuni protiv bombardovanja Sirije,Iraka...zašto se nije bunio protiv bombardovanja moga naroda...da su hteli mogli su izvršiti atentat na Slobu ..ili su morali pokazati silu....tužna si Evropo prvo prihvati da si svo svoje bogatstvo stekla tlačeći narode po kolonijama . pa onda kreni dalje...

sebasijan kurc

pre 7 godina

Sta moze policija da uradi?ima na hiljade kamiona kako da znaju u kom je terorista?veoma kvalitetno smisljen napada niko nebi posumnjao

ZLOBEX

pre 7 godina

Užas. Jadni ljudi. Valjda neće i na nas zato što smo preuzeli Islamiste koji su mučeni u najzloglasnijem zatvoru u svetskoj istoriji Gvantanamo?

franco-serbe

pre 7 godina

"Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)"

To nisu useljenici nego deca i unucad iseljenika iz arapskih i muslimanskih zemalja. To su mladi ljudi rodjeni i odrasli u Francuskoj ali neprilagodjeni drustvu i civilizaciji gde zive.

Jabučilo

pre 7 godina

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.
(ivana, 15. jul 2016 00:46)

Naravno da mogu da napadnu bilo gde, pogotovo tamo gde ima mnogo ljudi odjednom. Neko je sve to isplanirao i vrlo dobro zna šta radi. I sjajno koristi efekat iznenađenja. Ne zaboravi, nema šanse da obezbediš celu teritoriju od (terorističke) gerile. Pogotovo kad tvoji građani učestvuju u takvim napadima. Ne znaš od koga da se braniš, a iscrpljuješ se braneći sve, tako da neminovno nešto ostavljaš nebranjeno. E, teroristi tu udaraju. Kad se najmanje nadaš. A ideja im je strah, da se niko nigde ne oseća sigurnim.

Nebojsa

pre 7 godina

Pa eto,sada sami žanju ono sto su posejali. Uvlačeći se Amerikancima proizveli su sve moguće "demokratske" organizacije koje su se borile protiv srpskog ili već čijeg "nacionalizma" i sada je zaigrala mečka pred čičinom kucom.Medjutim,njihovom mazohizmu nema kraja i istrajaće ta Evropa na talasu američke borbe protiv terorizma do poslednjeg evropljanina.Milioni ovih koji svakodnevno umarsiravaju u Evropu sigurno neće prihvatiti ni religiju ni običaje domaćina,već će snagom svoje vere i oružja da nametnu svoj oblik demokratije i života.
A sve je počelo onog momenta kada je Adem Jašari ustoličen u borca za pravdu i slobodu.
Pa eto vam je ta sloboda.

Limeni

pre 7 godina

Ovo sve nema veze sa "kalifatom" ovo ima veze sa sa rasturanjem EU, sve je počelo rasturanjem Yu u kome je EU svesrdno pomagala a bili su toliko kratkovidi da im se sada obija o glavu i vraća kao bumerang. Cilj je isti metode drugačije a kraj predvidiv. Najgore je od svega što u i jednom i drugom slučaju stradaju nevini civili, raspiruje se mržnja koja će trajati generacijama a ološ se bogati. Na kraju se uspostavlja kontrola nad svima . Žao mi je običnog naroda koji gine i misli kako su muslimani neprijatelji i počinje da ih mrzi a nisu sposobni da vide širu sliku .......

Komša

pre 7 godina

@limun
Naravno , udaraju u sam temelj Francuske - sloboda,jednakost ,btatstvo.Većina tih vrednosti je utkana u zamišljenu budućnost Evrope.
Evropa gubi u svakom slučaju - ili će se dovesti u pitanje sloboda svih gradjana ili sloboda jednog dela gradjana (nošta od jednakosti).U oba slučaja monstrumi postižu cilj.U prvom slučaju ideološki ,jer im je gradjansko društvo neprijatelj a u drugom prave versku podelu i uslove za stalne nemire.
Ovo mogu samo evropski muslimani da prekinu tako što će aktivno učestvovati u pronalaženju terorista,ideologa i propagatora terorizma.
Ne sme se više dogoditi da se neko par meseci krije posle napada (posle Pariza) i da se svi prave ludi.

cojle

pre 7 godina

@lighthouse

Druže apsolutno si u pravu...i ja isto tako razmišljam.

Ali...

Postoji jedna začkoljica...svi crnci,arapi...po Francuskoj,Belgiji,Engleskoj,Nemačkoj...su poreklom iz kolonija koje su te zemlje vekovima terorisale,pljačkale...a vala i dan danas nekima od njih uvode demokratiju. I posle drugog sv. rata kada su kolonije dobile "slobodu" ovi su navalili u zemlje bivših kolonizatora, jer su njihove rođene zemlje ti isti kolonizatori pretvorili u prah i pepeo pokravši sve što vredi. A da ne pričam koliko su stotina hiljada ljudi pobili za par vekova.

Sama Francuska je u zadnjih 50 godina "uvodila demokratiju" u Vijetnamu, Iraku,Iranu,Alžiru,Srbiji,Libiji...

Tako da nije cela priča...ludom muslimanu kvrcnulo u glavi.

Meni samo smeta, što ceo svet plače za par desetina Evropljana...a kada ti Evropljani pobiju par stotina civila u nekoj pustinji il dzungli...ni vest dana da bude...a kamoli da ih svet oplakuje.

Apsolutno mi je žao nevinih žrtava. A kažem, apsolutno se i ja slažem sa tobom. Da mi je da objasnim nekome u ambasadi Kanade,NZ,Australije...da bih da emigiram, da bi se apsolutno aimilizirao,vredno radio i uredno plaćao porez i da bih novu zemlju prihvatio kao rođenu.

ajvanho

pre 7 godina

@lighthouse
Draži su im muslimani i crnci jer će raditi najteže i najslabije plaćene poslove koje zapadnjaci neće da rade; kada bi tebe i mene primili mi bi se brzo integrisali, našli bi solidno plaćen posao i time nekom Francuzu, Belgijancu ugrozili egzistenciju.Pa bi možda ozenili njihove žene, deca bi nam išla u njihove škole, time bi opet ugrozili njih, njihova mesta.Više im odgovaraju neobrazovani Arapi, ne ugrožavaju ih toliko, makar povremeno morali da podnesu ovakve žrtve...

Nikola

pre 7 godina

Svetski politicari nista ne cine da pronadju sveobuhvatno resenje za terorizam, nemaju nikakvi strategiju. Ona mora da obuhvati I arapsko pitanje ali na nacin da zapad prestane da razmislja o svojim interesima. Protiv terorista se mora mnogo ostrije, kao Amerikanci posle 11.9.

zvezdarac

pre 7 godina

@komša
ali evropski muslimani uglavnom ne rade ništa da spreče ovakve stvari osim što NAKON napada kukaju kako im napadači sramote religiju. Evropski muslimani su uglavnom slabo zainteresovani da bilo šta urade na popravljanju odnosa sa "domaćim" stanovništvom (čak i oni koji su već 2 ili 3 generacije u Evropi). To što ih domaći uglavnom ne vole ili u boljem slučaju zaziru od njih je sasvim normalno. Niko ne voli došljake a pogotovo one koji imaju tako primitivne poglede na svet, društvo, porodične odnose itd.

misljenje

pre 7 godina

Oduzeti drzavljanstvo porodicama terorista je jedini nacin da se zagrebe ovaj problem. Da je ovaj Muhamad znao da ce njegovo troje dece kroz mesec dva biti vraceno u Tunis iako ga nikad nisu videli tesko da bi ovo uradio. Sa radikalnima samo radikalno.

Gadafijev Internet Borac

pre 7 godina

za sve ovo se zahvalite laznim demokratama tj birokratama i kapitalistima
oni su ti koji godinama svoje novce ulazu u raznorazne organizacije,raznorazne ratove itd.
ovi ljudi sami nisu nikad mogli da se organizuju,da nabave sav taj novac za oruzije,za organizovanje napada itd.

serb7

pre 7 godina

Bio sam u Nici pre 3 godine na ekskurziji, miran grad fini ljudi, nazalost teroristi imaju taktiku da udaraju tamo gde se najmanje nada, moze bilo gde da se desi, migrantska kriza ce doci glave celoj Evropi narednih godina, jer su teroristi sada mobilisani i rasporedjeni u svim delovima starog kontinenta i samo cekaju komandu

disko nindža

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42) # Link komentara

A šta ti to znaš da radiš šta je Francuskoj SADA potrebno?
Ovih 5 miliona su uglavnom došli i su potomci onih koji su došli kada je trebalo radne snage za rmbačenje.

Doki

pre 7 godina

Pa Francuska je u ratu i nije cudno sto se ovo desava. Ne mozes stalno ratovati na tudjoj teritoriji nego malo tamo a malo ovamo. Rat traje videcemo dalje sta ce biti.

ivana

pre 7 godina

#ivana Pa Nica je duplo veca i po broju stanovnika i po povrsini od Brisela
(boxscore, 15. jul 2016 11:54)

Zasto ste se svi uhvatili broja stanovnika i povrsine grada? Nisam se dobro izrazila, niste me razumeli. Da li je vama ikada palo na pamet da bi ovako nesto moglo da se dogodi u Nici? Iskreno verujem da nije. A da li vam je palo na pamet da bi moglo da se desi/ponovi u gradvima kao sto su Pariz, Brisel, Istanbul...recimo, Rim, Berlin? Meni jeste. To sam htela da kazem. Primer: dok su svi bili fokusirani da sacuvaju zemlju od napada tokom Evropskog prvenstva u fudbalu, ovi su isplanirali napad na Nicu! To je ono sto je najjezivije od svega! Molim vas da mi objavite i ovaj komentar, jer sinoc nisam imala snage da dublje objasnim sta sam htela da kazem.

...

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)

Ne izmišljaj. Mi sa Balkana najlakše papire dobijamo u EU i radne dozvole. Ja sam živi primjer. Diploma mi je priznata, polagala sam samo jedan predmet razlike, dok ljudima sa Bliskog Istoka i Turske taj isti faks uopšte nije priznat.

O sadašnjoj imigraciji i njihovom ilegalnom ulasku u zemlju neću ni da pričam. Vrijeme će pokazati da je to bio očajan potez.

Gastarbeiter

pre 7 godina

Nazalost tu ni policija ni vojska nista ne mogu jer mogucnosti za napade ima bezbroj. Zivim u Njemackoj i primijetio sam npr da je u lokalnom vlaku kabina vlakovodje nezakljucana. Koji problem je dvojici takvih ludjaka samoubojica uletiti u kabinu, upucati vlakovodju i dati gas da vlak ili iskoci iz tracnica ili se zabije u drugi vlak ili tako nesto. I da je zakljucana kabina mogu provaliti unutra. A to je samo jedan primjer. Da ne spominjem dronove na koje mogu zakaciti bombu i spustiti je bilo gdje.

Neko

pre 7 godina

Nedužni ljudi stradaju...zanimljivo što teroristima ne pada na pamet da napadnu političare ili neke bitne ljude, već samo običan narod...

Token

pre 7 godina

Citajuci komentare ovde vidim da ko god da je smislio ovo zna posao...

Zacas je ujedinio sve glasove protiv izbeglica...

Pazi sad: imas hiljade ljudi koji beze od tih istih i nekako su uspeli da im pobegnu. Ako si pametan (a ovi koji smisljaju ovo nisu glupi) kako da sve te sto su pobegli vratis nazad na svoju stranu?

Jednostavno - oduzmes im alternativu i napravis gdegod da su otisli atmosferu goru nego onu od koje su pobegli...

Posaljes sa njima 100ak onih koji su spremni da pobiju gomilu domacina, svi domaci se ujedine protiv ovih sto dolaze i onda se, naravno i svi sto dolaze ujedine da sacuvaju zivu glavu. Rezultat - umesto par stoina terorista imas par stotina hiljada istih... Nevoljno - ali istih...

Samo svi treba da gledamo posledice a ne uzrok, da budemo lenji u razmisljanju i da urlamo - "svi muslimani su isti"

asteroid

pre 7 godina

A francuska obavestajna sluzba, policija, vojska na nivou udruzenja filatelista lokalne mesne zajednice. Kako da ne.
(Jovica, 15. jul 2016 00:29)

sumnjam da obavestajne sluzbe, vojska i policija mogu bilo sta da urade kad je rec o usamljenicima fanaticima koji rese da pocine ovakav zlocin. teoretski je moguce da je ovaj ludak sve to sam smislio i organizovao a tu nijedna obavestajna agencija ne moze nista.

izgubljene godine

pre 7 godina

Sta reci?Budale koje ovo prave necu ni da komentarisem.Meni izgleda da Francuzi imaju bezbedosne sluzbe samo na papiru I da to teroristi znaju I koriste.Kako drugacije objasniti da se napadi jako cesto desavaju u toj drzavi.

Mikula

pre 7 godina

Nažalost, ima nešto u ljudskom mozgu podložno fanatizmu. Ne samo da iz mržnje ubijaš druge, već da odbaciš vlastiti život poput stare cipele. Ali čuvajmo se da u borbi protiv fanatika i sami ne postanemo fanatici.

Sumla

pre 7 godina

Francuska je izgubila slobodu i nezavisnost kada se pridruzila 2003 (Sarkozi bio na vlasti) NATO-u. Zajednicki poceli da vrsljaju i unistavaju druge
zemlje, mjenjaju rezime itd. Nekoliko Africkih zemalja puno je Francuske vojske. Sta to oni moraju da budu tamo??!!
U 18 mjeseci tri teroristicka napada. Svi napadaci bili poznati policiji, a u okrsajima ih pobiju i serviraju nam "price" ko su i sta su??
Napadi su vec bili najavljeni pa kako da nije bilo ni jednog policajca u
duzini od dva km. koliko je vozio ovaj ubica u Nici. Pojavili se poslije 20
minuta!!Ovo gore sve izvjestava TV" France 24" na engleskom.
Olande je vec produzio jos tri mjeseca vanredne mjere koje su vrlo nepopularne, tako moze da umiri masovne radnicke pokrete koji su na ulicama
Francuskih gradova vec mjessecima protestuju.
Buducnost ce pokazati sta se krije iza svega ovog.

avenger

pre 7 godina

Sta se desava? Desava se to da nato ne vidi prijetnju po bezbjednost svojih gradjana u daesu i stoga im dozvoljava da djeluju po volji. Rusija je prijetnja broj 1 u svijetu te sav fokus i snage treba usmjeriti ka istoj. Tragedija. Nista manja od skorasnjih desavanja u Turskoj, Bangladesu i Iraku. Glupost je cini jos bolnijom.

Nije ti žao, drago ti je...

pre 7 godina

a kad francuzi ruse vlade i dele demokratiju,zao mi obicnog naroda,ali karma je cudo.
(Salerno, 15. jul 2016 12:25)

Jedino "čudo" je tvoje likovanje i nedostatak empatije. Pretpostavljam da je i onih desetoro dece rušilo vlade i delilo demokratiju. Tvoj način razmišljanja se ne razlikuje previše od onog kod "kamiondžije".

Marko

pre 7 godina

Ja mislim da francuska policija i bezbedonosne sluzbe nerade dobro svoj posao.kod njih malo pa teroristicki napad.zasto se ove tako cesto ne desava u britaniji,americi,rusiji ili nemackoj i te zemlje isto vrebaju teroristi.Ali verovatno njihove sluzbe vise rade na zastiti svojih gradjana.

pavle

pre 7 godina

Nije ovo scenarij primetivnog , verski zatucanog i retardiranog vozača kamiona već je ovo scenarijum dobro obučene i uvežbane političke pozdine koja izvrsno poznaje "teoriju igara". Ne interesuje njih pravda, etika i estetika već samo njihovi interesi.

Zemun grad SPO

pre 7 godina

Ovo je udar ne samo na Francusku, vec prvenstveno na EU sa ciljem da se srusi njen sistem vrednosti, koji je temelj ove do sada na svetu, za obicne gradjane, najbolje tvorevine. Francuska je odabrana zbog velikog broja muslimana koji u njoj zive. Cilj je terorista da okrenu francuze protiv muslimana, a potom ove druge protiv Francuske i Evrope. Nadajmo se da Francuzi nece nasesti na zamke teroristickih monstruma i da ce Francuska sacuvati unutrasnji mir.

Realan

pre 7 godina

Eksploziv i puške su ništa za ovo. Zabraniti sve kamione u svetu da sprečimo ovakve stvari. Ovo je primer za sve koji misle da si puske i pištolji ti koji ubaju nažalost nije tako čovek ubija a kakvu će alatku da koristi to je do njega

ivana

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
(ivana, 15. jul 2016 00:04)

Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.
(Trotters Independent Traders, 15. jul 2016 00:22)

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.

Bojan

pre 7 godina

Terorizam je sam po sebi i po svojoj prirodi orudje ocajnika. Ne kriviti veru kao inicijatora nego traziti uzrok u zapadnom nametanju svojih "vrednosti" nekompaktibilnim grupama. Da gledaju u svoje dvoriste i ne namecu "demokratiju" svuda gde velike kompanije vide interese ne bi im se desavalo sve ovo. Krivim EU za svaki napad na nju pogotovo Francusku koja se ogresila poprilicno u zadnjih 100 godina posebno prema Arapima. Ona predstavlja "meki trbuh Evrope" i zato trpi najjace udarce. Pokoj nevinim zrtvama i plasim se da ce odgovor na ovo biti krajnje "Ne Evropski", sto opet dovodi do rasplamsavanja a moguc je i holokaust tj otvoreno neprijateljstvo prema svim nehriscanima.

Napoleon

pre 7 godina

Kada sada ovo citam jeza me hvata. Bio sam u Nice za vreme utakmice Engleska - Island i ovo je moglo nas da snadje. Covek vise nije nigde siguran...

aco

pre 7 godina

Čekajte ljudi, pa uoči početka leta se uveliko pričalo da će meta terorista biti plaže i turistička mesta. I Francuska, posle silnih terorističkih napada ne uspeva da ih spreči na sopstvenom primorju?

stefan

pre 7 godina

Svojevremwni su takvi Igrali fudbal odsecenim srpskim glavama u BiH I trgovali ljudskim organima na KiM, a Evropa ih je podrzavala I pravila im drzave. Karma je cudo...

ne sudi religiji nego coveku

pre 7 godina

I to je ta "ISLAMSKA" TERORISTICKA ORGANIZACIJA, koja je juce takodje u Istanbulu ubila preko 30 muslimana i ranila njiih preko 140 !
Valjda je ovo jos jedan u nizu dokaza, da svima bude kristalno jasno, da svi ti Idisi, Isisi i ostala slicna gamad koja sebe predstavljaju kao muslimani nemaju nikakve veze sa Islamom!
Oni su postojavali od pocetka Islama i okarakterisani su i od Allaha i od Njegovog poslanika Muhammeda a.s. kao NEPRIJATELJI ISLAMA, a ne kao prijatelji, niti clanovi !!!

Allah dz.s. je u Kur'anu rekao: "Ak
o neko ubije nekoga koji nije ubio nikoga, ili onoga koji na Zemlji nered ne čini - kao da je sve ljude poubijao; a ako neko bude uzrok da se nečiji život sačuva - kao da je svim ljudima život sačuvao."

Muhammed a.s. je rekao za njih: " Pojavit će se Horda puna NEVJERNIKA sa crnom zastavom. Reći će da su od mene,a NISU. Izgovarat će sa svojim groznim glasom " Allahu Ekber" i ubijat će Insane (Ljude). To su nam zaista DUŠMANI!''

i ovde svaka druga diskusija staje...

mack

pre 7 godina

ovo ne može da zaustavi ni jedna tajna služba. neka lepo povuku svoje vojnike iz Avganistana,Sirije... da vidimo posle šta će se dešavati

Trotters Independent Traders

pre 7 godina

Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivana, 15. jul 2016 00:04)


Pa nije Nica selo, to je peti grad po broju stanovnika u FR.

ivana

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.

qwww

pre 7 godina

-Januar 2015- 12 mrtvih napad na satiricni Charlie Hebdo
-Novembar 2015- napad na koncert i napad na fudbalskom stadionu 190 mrtvih
-juli 2016- napad na ljude 50 mrtvih


252 mrtva coveka za poslednjih godinu dana, a frau merkel nas samo kulturno obogacuje.
Mislim da je sledeca Francuska koja ce napustiti merkelovu utopiju zvanu evropska unija.
Ovo je uzas, dolaze nam ljudi bez ikakvih dokumenata ko zna koliko radikalnih dzihadista se infiltriralo, ko zna koliko hiljada tih spavaca je vec u eu.

DEDA CVETKO

pre 7 godina

Ima Dacic pravo. Preispitavace zapad uzroke i korene svojih sadasnjih muka i nevolja, pa ce da pitaju jel' ima jos. Ovo je tek kraj prologa drame.

Inace, napad je trajao 2 kilometra, tokom kojih izgleda nigde nijednog cajca nije bilo. Neka Francuzi budu srecni sto ludak nije pobio 2000 ljudi od verovatno preko 5000 koliko ih je bilo veceras, jer da je bilo do francuskih bezbednosnih i obavestajnih sluzbi, tip je 'ladno mogao da pobije ceo grad. Umesto da se uce od Izraela, oni pljuju po jedinoj zemlji u krugu od deset hiljada kilometara koja zna sta radi.

Saucesce porodicama.

disko nindža

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42) # Link komentara

A šta ti to znaš da radiš šta je Francuskoj SADA potrebno?
Ovih 5 miliona su uglavnom došli i su potomci onih koji su došli kada je trebalo radne snage za rmbačenje.

djoker

pre 7 godina

Nica je prelep grad, arhirektura u pojedinim delovima grada me podseca na Beograd, medjutim uglavnom je za ljude sa dosta velikim primanjima. Ne cudi sto je odabran za napad.
Stvarno je strasan nacin na koji su ljudi ubijeni, onako kukavicki. RIP

Predrag

pre 7 godina

Jezivo. Znam da mozda nema direktne veze sa ovime ali Tramp mora da ppbedi. Barah Husein Obama nije ucinio (ili nije hteo, svejedno) dovoljno za unistenje terorizma.

...

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.
(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)

Ne izmišljaj. Mi sa Balkana najlakše papire dobijamo u EU i radne dozvole. Ja sam živi primjer. Diploma mi je priznata, polagala sam samo jedan predmet razlike, dok ljudima sa Bliskog Istoka i Turske taj isti faks uopšte nije priznat.

O sadašnjoj imigraciji i njihovom ilegalnom ulasku u zemlju neću ni da pričam. Vrijeme će pokazati da je to bio očajan potez.

anonymous

pre 7 godina

Ovo je toliko strasno da nemam rijeci. Najgore sto ne mozete nikada da sprecite nekog fanatika da iz svoje opsesije i bolesti se zaleti kamionom ovako na ljude. Ne znam da li je islamska drzava ponovo, mada za ocekivati je, jer samo oni mogu ovakvu vrstu varvarizma da ucine. Gledam hrpu mrtvih tijela na ulici i sokiran sam. Religija je zlo, opijum za mase, ali islam je njen najgori oblik.

Tomy

pre 7 godina

Ovo je neka nova dimenzija terorizma.Do sada je korišteno oružje i eksploziv.Za sada kako RT prenosi 60 mrtvih 100 povredjenih i to je učinjeno bez eksploziva,običnim kamionom a toliko ljudi da pobiju.Znaci da sve postaje oružje u pogrešnim rukama.

Dragana

pre 7 godina

Iz svega ovoga se moze zakljuciti da je Francuska najnebezbednija zemlja na svetu.Pa zasto bas uvek napad bude u Fra a ne npr. u Nemackoj,Engleskoj itd.Tamo moze da se desi ali jednom u nekoliko godina,a Francuzi u poslednjih godinu dve vec ko zna koji put dozvoljavaju ovakve stvari.Vrlo neozbiljna drzava..steta a tako lepa zemlja

Token

pre 7 godina

Citajuci komentare ovde vidim da ko god da je smislio ovo zna posao...

Zacas je ujedinio sve glasove protiv izbeglica...

Pazi sad: imas hiljade ljudi koji beze od tih istih i nekako su uspeli da im pobegnu. Ako si pametan (a ovi koji smisljaju ovo nisu glupi) kako da sve te sto su pobegli vratis nazad na svoju stranu?

Jednostavno - oduzmes im alternativu i napravis gdegod da su otisli atmosferu goru nego onu od koje su pobegli...

Posaljes sa njima 100ak onih koji su spremni da pobiju gomilu domacina, svi domaci se ujedine protiv ovih sto dolaze i onda se, naravno i svi sto dolaze ujedine da sacuvaju zivu glavu. Rezultat - umesto par stoina terorista imas par stotina hiljada istih... Nevoljno - ali istih...

Samo svi treba da gledamo posledice a ne uzrok, da budemo lenji u razmisljanju i da urlamo - "svi muslimani su isti"

zigot

pre 7 godina

ovo je vise nego uzasavajuce :'(... zivim u usa i devojka mi je francuskinja... opsirno smo pricali o temi terorizma i zastite... mogu samo da podvucem moj neki zakljucak - samo u NYC ima vise policije nego u francuskoj vojske... na svakom cosku su u centru, a kada su bilo kakva okupljanja svi pristupi su zablokirani... i opet naravno ne moze sve da se spreci (boston, orlando...) ali ipak mislim da vredi svakog centa

dragan dragan

pre 7 godina

Ta ista Francuska i njen predsednik sede u Varsavi, i u ime solidarnosti u okviru EU sa histericmim pribaltickim zemljama progladavaju Rusiju najvecim neprijateljem. I jos brinu za Krim koji je uvek bio ruski, a sluzbe bezbednosti u samoj Francuskoj padaju na ispitu vise puta uzastopno, i niko da postavi pitanje odgovornpsti u EU i Francudkoj. U cijem je intetesu ovo. Francuska vise nije hriscanska zemlja, ona je u sluzbi bankara i velikih korporacija preko bare i mnogo se ogresila o vise zemalja a nije sptemna za sopstvenu odbranu, Gde je EU i NATO, svi su na ruskim granicama.

cojle

pre 7 godina

@lighthouse

Druže apsolutno si u pravu...i ja isto tako razmišljam.

Ali...

Postoji jedna začkoljica...svi crnci,arapi...po Francuskoj,Belgiji,Engleskoj,Nemačkoj...su poreklom iz kolonija koje su te zemlje vekovima terorisale,pljačkale...a vala i dan danas nekima od njih uvode demokratiju. I posle drugog sv. rata kada su kolonije dobile "slobodu" ovi su navalili u zemlje bivših kolonizatora, jer su njihove rođene zemlje ti isti kolonizatori pretvorili u prah i pepeo pokravši sve što vredi. A da ne pričam koliko su stotina hiljada ljudi pobili za par vekova.

Sama Francuska je u zadnjih 50 godina "uvodila demokratiju" u Vijetnamu, Iraku,Iranu,Alžiru,Srbiji,Libiji...

Tako da nije cela priča...ludom muslimanu kvrcnulo u glavi.

Meni samo smeta, što ceo svet plače za par desetina Evropljana...a kada ti Evropljani pobiju par stotina civila u nekoj pustinji il dzungli...ni vest dana da bude...a kamoli da ih svet oplakuje.

Apsolutno mi je žao nevinih žrtava. A kažem, apsolutno se i ja slažem sa tobom. Da mi je da objasnim nekome u ambasadi Kanade,NZ,Australije...da bih da emigiram, da bi se apsolutno aimilizirao,vredno radio i uredno plaćao porez i da bih novu zemlju prihvatio kao rođenu.

20 à 50 morts

pre 7 godina

BFMTV navodi 30-50 mrtvih.
Nica je najmirniji grad u tom delu.
"Arrière-Pays de Nice, Côte d'Azur" - Visoka pazadina Nice je nastanjena retkim ovčarima.

Nikola

pre 7 godina

Svetski politicari nista ne cine da pronadju sveobuhvatno resenje za terorizam, nemaju nikakvi strategiju. Ona mora da obuhvati I arapsko pitanje ali na nacin da zapad prestane da razmislja o svojim interesima. Protiv terorista se mora mnogo ostrije, kao Amerikanci posle 11.9.

Darko

pre 7 godina

Žao je meni francuskog naroda koji nedužan strada.Ali njihova vlada je slala bombardere u Libiju,Irak pa i kod nas da nam donesu demokratiju.Očigledno je da se širenje demoktatije bombama sada mora platiti na žalost životima nedužnih.Nisu gradjani Francuske zalili nase civile i našu decu koju su pobili nato avioni.

Nemanja

pre 7 godina

Terorista i slučajno će da bude musliman ali ipak to nema veze kolege ...pa ništa onda da se svi pravimo blesavi i citamo kako se familija teroriste iznenadila da je bas to on pocinio posto je bio miran i povucen.Pa napunise Evropu sa mirnim muslimanima po principu svi smo mi jednaki ,sad će da izadje par njih i kazu e pa nismo svi teroristi..Pa niste ali ko da rizikuje vise kad ste kao bure baruta i gde god da ste tu je neko zariste i rat a svaki cas neki miran i povucen musliman lepo izroka ljude da svi u cudu ostanu.Nista idemo dalje kolege

Лајави

pre 7 godina

ОВако нешто само у Европи може да се деси у Америци би овај с камионом био убијен после 50 метара исто као и они терористи што су пуцали по биоскопу и улицама Париза.
У Америци полиције по великим градовима има колико хоћеш, а у мањим градовима грађани су до зуба наоружани.

Aleksandar21

pre 7 godina

Prošle godine u ovo vreme sam se sa porodicom šetao ovim šetalištem... .razmišljam šta su krivi ti turisti i kome...za mene je ovo kukavičluk...napadni garnizon...komentarisao sam kako mi je čudno da arapa nema blizu obale žive u naseljima nalik getoima...ko je kriv za to...zašto uvek stradaju civili...zašto se narod francuske i evrope ne pobuni protiv bombardovanja Sirije,Iraka...zašto se nije bunio protiv bombardovanja moga naroda...da su hteli mogli su izvršiti atentat na Slobu ..ili su morali pokazati silu....tužna si Evropo prvo prihvati da si svo svoje bogatstvo stekla tlačeći narode po kolonijama . pa onda kreni dalje...

lighthouse

pre 7 godina

Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.

ZLOBEX

pre 7 godina

Užas. Jadni ljudi. Valjda neće i na nas zato što smo preuzeli Islamiste koji su mučeni u najzloglasnijem zatvoru u svetskoj istoriji Gvantanamo?

Nebojsa

pre 7 godina

Pa eto,sada sami žanju ono sto su posejali. Uvlačeći se Amerikancima proizveli su sve moguće "demokratske" organizacije koje su se borile protiv srpskog ili već čijeg "nacionalizma" i sada je zaigrala mečka pred čičinom kucom.Medjutim,njihovom mazohizmu nema kraja i istrajaće ta Evropa na talasu američke borbe protiv terorizma do poslednjeg evropljanina.Milioni ovih koji svakodnevno umarsiravaju u Evropu sigurno neće prihvatiti ni religiju ni običaje domaćina,već će snagom svoje vere i oružja da nametnu svoj oblik demokratije i života.
A sve je počelo onog momenta kada je Adem Jašari ustoličen u borca za pravdu i slobodu.
Pa eto vam je ta sloboda.

happy

pre 7 godina

Zivim na jugu Spanije i mogu vam reci da nama to sve izgleda kao najava nekog rata.. mnogo nas je strah i ne zelimo da EU, sve okolne i bilo koje druge, potresaju ratovi i krize, i cudimo se sto UK zeli vani.. kad sve to uzmemo u siru sliku Evropa kao da je ponovo u ratu!

Limeni

pre 7 godina

Ovo sve nema veze sa "kalifatom" ovo ima veze sa sa rasturanjem EU, sve je počelo rasturanjem Yu u kome je EU svesrdno pomagala a bili su toliko kratkovidi da im se sada obija o glavu i vraća kao bumerang. Cilj je isti metode drugačije a kraj predvidiv. Najgore je od svega što u i jednom i drugom slučaju stradaju nevini civili, raspiruje se mržnja koja će trajati generacijama a ološ se bogati. Na kraju se uspostavlja kontrola nad svima . Žao mi je običnog naroda koji gine i misli kako su muslimani neprijatelji i počinje da ih mrzi a nisu sposobni da vide širu sliku .......

ajvanho

pre 7 godina

@lighthouse
Draži su im muslimani i crnci jer će raditi najteže i najslabije plaćene poslove koje zapadnjaci neće da rade; kada bi tebe i mene primili mi bi se brzo integrisali, našli bi solidno plaćen posao i time nekom Francuzu, Belgijancu ugrozili egzistenciju.Pa bi možda ozenili njihove žene, deca bi nam išla u njihove škole, time bi opet ugrozili njih, njihova mesta.Više im odgovaraju neobrazovani Arapi, ne ugrožavaju ih toliko, makar povremeno morali da podnesu ovakve žrtve...

Miljan

pre 7 godina

Uzas, tuga...
Najgore od svega je sto nevini ljudi stradaju....
Puno je djece sinoc nastradalo, zasto udarati na njih, na te nevine duse... Zbog cega? Zbog koga? Za ciji ideal?
Nazalost pojedinci su umislili da su veci i od samog Boga.

limun

pre 7 godina

Namerno ciljaju Francusku zbog velikog broja muslimana.Pokušavaju da izazovu reakciju države nad njima kako bi "dokazali" kako su evropljani zli te izazovu nemire i samim tim radikalizuju muslimane.

Gadafijev Internet Borac

pre 7 godina

za sve ovo se zahvalite laznim demokratama tj birokratama i kapitalistima
oni su ti koji godinama svoje novce ulazu u raznorazne organizacije,raznorazne ratove itd.
ovi ljudi sami nisu nikad mogli da se organizuju,da nabave sav taj novac za oruzije,za organizovanje napada itd.

tony

pre 7 godina

petre, znas li zasto ne nemacka? zato sto nemacke sluzbe odlicno rade svoj posao. bilo je mnogo pokusaja u nemackoj u poslednje vreme ali se na tome i zavrsilo. samo na pokusajima. dalje, bio sam u nici pre desetak dana, setao promenadom, pa belca tesko ces da vidis. ovaj manijak je pobio sigurno vise muslimana nego hriscana. u svakom slucaju, terorizam uzima maha i to nece izaci na dobro.

sebasijan kurc

pre 7 godina

Sta moze policija da uradi?ima na hiljade kamiona kako da znaju u kom je terorista?veoma kvalitetno smisljen napada niko nebi posumnjao

Che

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ? 
(petar, 15. jul 2016 09:47)

Zato sto se svi iskonski boje da se neki stari vagoni za "deportaciju", opet ne pokrenu.

Dag Kristi

pre 7 godina

@ivana
U pravu si,nije kao Brisel,samo je 2-3 puta veca.A u ovo vreme kada je sezona turizma,mozda ima i 10 puta vise stanovnika.Saucesce porodicama.

JA SE SAMO PITAM, DOKLE?

pre 7 godina

Teroristicki napad? Verovatno...opet neduzni ljudi stradaju :( Zar se ovo zaista ne moze spreciti. Dok su se svi fokusirali na mogucnost napada u vecim gradovima, oni napadnu Nicu...Boze sacuvaj.(ivana, 15. jul 2016 00:04)

U tome je i najveci problem, sto ne moze nikako da se spreci. Jer nije to klasican rat, ovo je bolest, ne mozes nikako da ga sprecis, ako nije na aerodromu onda je u kaficu ako nije u kaficu onda je na stadionu, ako nije na stadionu onda je ne daj Boze pored tebe u parku, ne znas ni ko je ni sta je i bum. To je najgore od svega.

ivana

pre 7 godina

#ivana Pa Nica je duplo veca i po broju stanovnika i po povrsini od Brisela
(boxscore, 15. jul 2016 11:54)

Zasto ste se svi uhvatili broja stanovnika i povrsine grada? Nisam se dobro izrazila, niste me razumeli. Da li je vama ikada palo na pamet da bi ovako nesto moglo da se dogodi u Nici? Iskreno verujem da nije. A da li vam je palo na pamet da bi moglo da se desi/ponovi u gradvima kao sto su Pariz, Brisel, Istanbul...recimo, Rim, Berlin? Meni jeste. To sam htela da kazem. Primer: dok su svi bili fokusirani da sacuvaju zemlju od napada tokom Evropskog prvenstva u fudbalu, ovi su isplanirali napad na Nicu! To je ono sto je najjezivije od svega! Molim vas da mi objavite i ovaj komentar, jer sinoc nisam imala snage da dublje objasnim sta sam htela da kazem.

Goran

pre 7 godina

Ne daj bože!!!! Šta bre to znači? Dao je, zato i čitamo ovu užasnu vest!!! Ovaj svet se stvarno mora ozbiljno pozabaviti pre svega inspiratorima i ideologijama koji navode raznorazne spodobe bez mozga da rade ovakve stvari.

RexLex

pre 7 godina

NATO, odbrambeni vojni savez, sa svom silom raketa, aviona, nosača aviona, puškama, dronovima i ostalim ubistvenim čudesima...je ovde nemoćan. ID ili ISIS nije teritorija da je osvojiš pa ovi potpišu kapitulaciju, kao Srbija u Kumanovu, nego ideja/program/"religija". Kako to pobediti? Kako je uopšte, po najpre, Evropa došla do ove tačke? Strašno i užasno.

franco-serbe

pre 7 godina

"Iz nekog razloga mozda neko i zna zasto , francuska je u fokusu terorizma. (Zeljko, 15. jul 2016 01:03) "

U Francuskoj zivi vise od 5 miliona muslimana poreklom iz bivsih francuskih kolonija u severnoj i zapadnoj Africi. Istovremeno, Francuska aktivno ratuje protiv Islamske Drzave u Siriji i u Maliju.
ID koji gubi teren lokalno prenosi ratni front u inostranstvo, tamo gde mu je to najlakse, nadajuci se da ce tako primorati Francusku da se povuce iz zemalja gde je vojno prisutna.

Komša

pre 7 godina

@limun
Naravno , udaraju u sam temelj Francuske - sloboda,jednakost ,btatstvo.Većina tih vrednosti je utkana u zamišljenu budućnost Evrope.
Evropa gubi u svakom slučaju - ili će se dovesti u pitanje sloboda svih gradjana ili sloboda jednog dela gradjana (nošta od jednakosti).U oba slučaja monstrumi postižu cilj.U prvom slučaju ideološki ,jer im je gradjansko društvo neprijatelj a u drugom prave versku podelu i uslove za stalne nemire.
Ovo mogu samo evropski muslimani da prekinu tako što će aktivno učestvovati u pronalaženju terorista,ideologa i propagatora terorizma.
Ne sme se više dogoditi da se neko par meseci krije posle napada (posle Pariza) i da se svi prave ludi.

да да

pre 7 godina

Против овога је полиција немоћна, на жалост. Једино да уђу у траг оружју/експлозиву...

Doki

pre 7 godina

Pa Francuska je u ratu i nije cudno sto se ovo desava. Ne mozes stalno ratovati na tudjoj teritoriji nego malo tamo a malo ovamo. Rat traje videcemo dalje sta ce biti.

Nije ti žao, drago ti je...

pre 7 godina

a kad francuzi ruse vlade i dele demokratiju,zao mi obicnog naroda,ali karma je cudo.
(Salerno, 15. jul 2016 12:25)

Jedino "čudo" je tvoje likovanje i nedostatak empatije. Pretpostavljam da je i onih desetoro dece rušilo vlade i delilo demokratiju. Tvoj način razmišljanja se ne razlikuje previše od onog kod "kamiondžije".

franco-serbe

pre 7 godina

"Evo npr. ja koji bi hteo da radim i koji bi se integrisao, naučio jezik i normalno živeo u bilo kojoj zemlji EU o tome mogu samo da sanjam. Oni, pored toga, zanemaruju Balkan i primaju useljenike iz arapskih i muslimanskih zemalja.(lighthouse, 15. jul 2016 10:42)"

To nisu useljenici nego deca i unucad iseljenika iz arapskih i muslimanskih zemalja. To su mladi ljudi rodjeni i odrasli u Francuskoj ali neprilagodjeni drustvu i civilizaciji gde zive.

pavle

pre 7 godina

Nije ovo scenarij primetivnog , verski zatucanog i retardiranog vozača kamiona već je ovo scenarijum dobro obučene i uvežbane političke pozdine koja izvrsno poznaje "teoriju igara". Ne interesuje njih pravda, etika i estetika već samo njihovi interesi.

asteroid

pre 7 godina

A francuska obavestajna sluzba, policija, vojska na nivou udruzenja filatelista lokalne mesne zajednice. Kako da ne.
(Jovica, 15. jul 2016 00:29)

sumnjam da obavestajne sluzbe, vojska i policija mogu bilo sta da urade kad je rec o usamljenicima fanaticima koji rese da pocine ovakav zlocin. teoretski je moguce da je ovaj ludak sve to sam smislio i organizovao a tu nijedna obavestajna agencija ne moze nista.

Mikula

pre 7 godina

Nažalost, ima nešto u ljudskom mozgu podložno fanatizmu. Ne samo da iz mržnje ubijaš druge, već da odbaciš vlastiti život poput stare cipele. Ali čuvajmo se da u borbi protiv fanatika i sami ne postanemo fanatici.

zvezdarac

pre 7 godina

@komša
ali evropski muslimani uglavnom ne rade ništa da spreče ovakve stvari osim što NAKON napada kukaju kako im napadači sramote religiju. Evropski muslimani su uglavnom slabo zainteresovani da bilo šta urade na popravljanju odnosa sa "domaćim" stanovništvom (čak i oni koji su već 2 ili 3 generacije u Evropi). To što ih domaći uglavnom ne vole ili u boljem slučaju zaziru od njih je sasvim normalno. Niko ne voli došljake a pogotovo one koji imaju tako primitivne poglede na svet, društvo, porodične odnose itd.

Gastarbeiter

pre 7 godina

Nazalost tu ni policija ni vojska nista ne mogu jer mogucnosti za napade ima bezbroj. Zivim u Njemackoj i primijetio sam npr da je u lokalnom vlaku kabina vlakovodje nezakljucana. Koji problem je dvojici takvih ludjaka samoubojica uletiti u kabinu, upucati vlakovodju i dati gas da vlak ili iskoci iz tracnica ili se zabije u drugi vlak ili tako nesto. I da je zakljucana kabina mogu provaliti unutra. A to je samo jedan primjer. Da ne spominjem dronove na koje mogu zakaciti bombu i spustiti je bilo gdje.

serb7

pre 7 godina

Bio sam u Nici pre 3 godine na ekskurziji, miran grad fini ljudi, nazalost teroristi imaju taktiku da udaraju tamo gde se najmanje nada, moze bilo gde da se desi, migrantska kriza ce doci glave celoj Evropi narednih godina, jer su teroristi sada mobilisani i rasporedjeni u svim delovima starog kontinenta i samo cekaju komandu

izgubljene godine

pre 7 godina

Sta reci?Budale koje ovo prave necu ni da komentarisem.Meni izgleda da Francuzi imaju bezbedosne sluzbe samo na papiru I da to teroristi znaju I koriste.Kako drugacije objasniti da se napadi jako cesto desavaju u toj drzavi.

petar

pre 7 godina

Zašto Francuska,a ne Nemačka ?

Pa pogledajte koliko muslimana živi u Francuskoj, obični žive u predgradjima,
nezaposlenost velika, i lako ih je angažovati, za ovako nepsto.
Ovo se ne može sprečiti, pa vi pričajte šta hoćete.
Bogami, teško se piše Evropi.
Zašto ove izbeglice ne idu u Kuvajt, Saudijsku Arabiju, Ameriku ?
Da li znate ko im daje pare ?

Sumla

pre 7 godina

Francuska je izgubila slobodu i nezavisnost kada se pridruzila 2003 (Sarkozi bio na vlasti) NATO-u. Zajednicki poceli da vrsljaju i unistavaju druge
zemlje, mjenjaju rezime itd. Nekoliko Africkih zemalja puno je Francuske vojske. Sta to oni moraju da budu tamo??!!
U 18 mjeseci tri teroristicka napada. Svi napadaci bili poznati policiji, a u okrsajima ih pobiju i serviraju nam "price" ko su i sta su??
Napadi su vec bili najavljeni pa kako da nije bilo ni jednog policajca u
duzini od dva km. koliko je vozio ovaj ubica u Nici. Pojavili se poslije 20
minuta!!Ovo gore sve izvjestava TV" France 24" na engleskom.
Olande je vec produzio jos tri mjeseca vanredne mjere koje su vrlo nepopularne, tako moze da umiri masovne radnicke pokrete koji su na ulicama
Francuskih gradova vec mjessecima protestuju.
Buducnost ce pokazati sta se krije iza svega ovog.

misljenje

pre 7 godina

Oduzeti drzavljanstvo porodicama terorista je jedini nacin da se zagrebe ovaj problem. Da je ovaj Muhamad znao da ce njegovo troje dece kroz mesec dva biti vraceno u Tunis iako ga nikad nisu videli tesko da bi ovo uradio. Sa radikalnima samo radikalno.

Marko

pre 7 godina

Ja mislim da francuska policija i bezbedonosne sluzbe nerade dobro svoj posao.kod njih malo pa teroristicki napad.zasto se ove tako cesto ne desava u britaniji,americi,rusiji ili nemackoj i te zemlje isto vrebaju teroristi.Ali verovatno njihove sluzbe vise rade na zastiti svojih gradjana.

Jabučilo

pre 7 godina

Ma znam da Nica nije selo, ali nije bas ni kao Pariz, Brisel, Istanbul...vise sam mislila na to da Nica nikome ne bi pala na pamet, zar ne? To je ono sto uzasava. Cinjenica da mogu da napadnu bilo gde. Bukvalno.
(ivana, 15. jul 2016 00:46)

Naravno da mogu da napadnu bilo gde, pogotovo tamo gde ima mnogo ljudi odjednom. Neko je sve to isplanirao i vrlo dobro zna šta radi. I sjajno koristi efekat iznenađenja. Ne zaboravi, nema šanse da obezbediš celu teritoriju od (terorističke) gerile. Pogotovo kad tvoji građani učestvuju u takvim napadima. Ne znaš od koga da se braniš, a iscrpljuješ se braneći sve, tako da neminovno nešto ostavljaš nebranjeno. E, teroristi tu udaraju. Kad se najmanje nadaš. A ideja im je strah, da se niko nigde ne oseća sigurnim.

Neko

pre 7 godina

Nedužni ljudi stradaju...zanimljivo što teroristima ne pada na pamet da napadnu političare ili neke bitne ljude, već samo običan narod...

chuck

pre 7 godina

Pre par dana citam intervju direktora francuske sluzbe bezbednosti, covek je indirektno najavio da do jeseni ocekuju otvorene oruzane sukobe u Francuskoj. Ovo zlo ce samo rasti.

avenger

pre 7 godina

Sta se desava? Desava se to da nato ne vidi prijetnju po bezbjednost svojih gradjana u daesu i stoga im dozvoljava da djeluju po volji. Rusija je prijetnja broj 1 u svijetu te sav fokus i snage treba usmjeriti ka istoj. Tragedija. Nista manja od skorasnjih desavanja u Turskoj, Bangladesu i Iraku. Glupost je cini jos bolnijom.