Petak, 08.07.2016.

07:06

Dalas: Iz snajpera ubijeno 5 policajaca, napadač mrtav

Pet policajaca je ubijeno, a sedam ranjeno kada je na njih otvorena vatra iz najmanje dva snajpera u Dalasu u američkoj državi Teksas. Opkoljeni napadač se ubio

Izvor: B92

Dalas: Iz snajpera ubijeno 5 policajaca, napadaè mrtav IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

plavi andjelak

pre 7 godina

(mrmlj, 08. jul 2016 14:45)

Da ne ulazimo u detalje, jer se, manje vise, slazem sa tobom, ali zar zaista mislis da je suvozac ubijen zato sto je vozac prosao na crveno? I sta kada pritisak javnosti bude toliki da je politicki pozeljno osuditi policajca. Narocito u zemlji zavisnoj od populizma. Ima li policajac sanse za bilo kakvo fer sudjenje u takvim situacijama? Ne mislis valjda da je policajac uvek kriv.

Laki

pre 7 godina

@ Ove godine je policija u Americi pucala
na 123 crnca i 236 bijelca. (Troicki)
-----------------------------------------
Kada već iznosiš brojeve trebao bi i da imaš u vidu i procentualni odnos stanovništva u SAD.A taj odnos kaže da su afroamerikanci neuporedivo ma³obrojniji u odnosu na pripadnike bele rase.
I na kraju,radi se o brutalnosti policije nevezano za rasu.To što belo stanovništvo ne reaguje to je njegov problem.
Ali imajući u vidu istorijske okolnosti i period ropstva,brutalnost policije nad crnim stanovništvom će uvek imati veću težinu.To je neizbežno.

objektivno

pre 7 godina

Vrlo tesko je generalizovati. Ima u svim velikim grupama ljudi i ovakvih i onakvih. Ipak moze se reci da ima mnogo crnaca koji namerno provociraju, bilo policiju ili bilo koga drugog. Lenjo se vuku preko ulice pola sata da bi vozaci u kolima morali da ih cekaju. Zvone na vrata pa dosadjuju iako u Americi mozes da ubijes nekoga ko ti je u kuci pa da kazes da te on napao i nikom nista. Kradu po radnjama iako opet znaju da vlasnici radnji mogu da ih ubiju pa opet nikom nista. Pri tome ako si mlad crnac i dobar djak sva vrata su ti otvorena. Ne kazem da su oni koji biraju put nasilja krivi, takva je situacija da oni verovatno veruju da su u pravu. Samo kazem drustvo ima kaubojske korene pa je mnogo pametnije iskoristiti silne privilegije i biti dobar djak nego traziti maru koju onda i nadjes. Policajci su veoma fini dok ne dodje do situacije koja mirise na nasilje, onda valjda krece prekomerna upotreba oruzja da bi sebe zastitili.

chuck

pre 7 godina

@objektivno
Bravo. 11 godina sam ziveo u San Dijegu, supruga mi je predavala u srednjoj skoli. Imali su uputstvo da tamnoputi ucenici prolaze dalje, cak i sa 50% od minimuma. Cak i uz to, mizeran procenat bi zavrsavao srednju skolu.
Firma u kojoj sam radio davala je besplatnu obuku za knjigovodstveni softver. Imao sam stotine polaznika svih nacija i rasa, osim jedne.
Ako mislite da belci ne vole Afroamerikance, nemate predstavu koliko ih ne vole Azijati, latinosi ili Hindusi. Ne zato sto im je koza crna, vec zbog vrednosti i nacina zivota koji velicaju. Svi koji su ziveli u SAD znaju da govorim istinu.

Rasamon

pre 7 godina

Ja sam glup pa bi molio da mi neko nesto objasni. Idmo redom . Prvo napadac puca pa se sakrije i par sati pregovara sa policijom. I onda se ubije. Pitam se ako vec ima nameru da se pukne zasto se uopste krije. Sto lepo ne ostane na otvorenom i ne nastavi da puca. Ako koliko sam pratio na CNN ovaj je imao pancir. Znaci da je hteo da se zastiti. I onda iznenada se pukne. Sve mi mirise da je ovo jos jedno SAMOUBISTVO IZ ZASEDE. jer tako se stedi drzava a i sprecava da se izvuce na neuracunljivost. ili da ga neki sposobni advokat spasi el.stolice.

mrmlj

pre 7 godina

@(doros, 8. jul 2016 13:07)
nije glavni problem u tome sto neki panduri prekorace ovlascenja i/ili uzmu zakon u svoje ruke nego to sto, nakon sto to urade, policija kao institucija radi sve da ih zastiti.
i tako je i u srbiji i u americi i u svakoj drzavi na svetu.
mozes da imas 99% normalnih policajaca, svi ce oni stati u zastitu onih 1% nenormalnih u 100% slucajeva.

a implicirati da je neobjasnjivo zbog cega srpsku policiju bije los glas je u najmanju ruku neozbiljno.

- pre 6-7 godina interventna ubila decka na suvozacevom sedistu jer je njegov drug koji je vozio prosao kroz crveno u 4 ujutru. zvanicna prica pandura koji ga je upucao je da je drzao uperen pistolj, decko otvorio vrata i udario ga u ruku pa je pistolj sam od sebe opalio. eeeej!?

- pre par godina, zandar ubijen zbog duga oko prodaje narkotika, drugi pucao na zenu u kruznom toku jer je SPORO VOZILA. predstavnici zandarmerije priznali da ima 400 zandara koji nisu prosli neophodne psiho testove.

- nebrojeni slucajevi kada interventna maltretira ljude na ulici, obicni prasinari te nicim izazvani zaustavljaju i legitimisu na sred ulice u sred bela dana.

- o korupciji u policijskim redovima i tome kako slucajeve resavaju jedino kad dospeju u medijsku zizu bolje da ni ne pocinjemo. isto vazi i za to sto uvek sluze trenutnoj vlasti umesto da sprovode zakone.

doros

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Dobro, ti si belac, pa nema frke. Ako ćemo iskreno, i velika većina srpskih policajaca su korektni i ljubazni ljudi, bar, sam ja na takve nailazio, pa, ipak, srpsku policiju prati loš glas. Dovoljna je da dva policajca naprave neko zlo i ode cela policija na loš glas.

kaktus

pre 7 godina

90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter(All lives matter, 08. jul 2016 11:07)Sve te statistike ne opravdajaju ubistvo nenaoružanih Afroamerikanaca,samo zbog boje kože.A sa druge strane preko 90% ekstremističkih i rasističkih organizacija u SAD-u pripadaju belcima.Po nekim istraživanjima danas u SAD-u ima više sledbenika(pripadnika)KKK nego u vreme kada su bile polu-legalne organizacije.Verovatno preko 90% zločina iz mržnje su izvršili pripadnici belih organizacija(white suprimest).A žrtve nisu samo Afroamerikanci,već i pripadnici Latinoameričke manjine,Jevreji,Azijati...Rasizam i svi oblici ekstremizma su u porastu,ne samo u SAD-u,već i u Evropi.

M

pre 7 godina

@alllivesmatter
Mogu da se kladim da si odrastao u americi, svi ponavljate tu statistiku ko papagaji. Kakve veze ima koliko crnaca ubije druge crnce? Jel to što postoje ubistva unutar grupe znači da je ok da ih policija ubija bez razloga osim zbog boje kože? Ako ćemo već tom statistikom, belci iz policije bi trebalo da se osećaju super sigurno pored crnaca pošto ispada da u 90% slučajeva ubijaju crnce a ne belce.
A o akciji AllLivesMatter možemo da pričamo prvom prilikom kad izađete na ulice i kada se zapravo budete borili protiv besmislenih ubistava ljudi svih boja kože. Kako možeš da odvalis all lives matter a onda budeš u fazonu kakve veze ima što je pandur ubio crnca oni se međusobno ionako stalno ubijaju?!

Democracy

pre 7 godina

SAD treba da smire tenziju, da ne odgovaraju policijskom brutalnoscu, da postuju ljudska prava demonstranata i da sednu na pregovarcki sto sa drugom stranom t.j. pripadnicima ugrozene manjine u svojoj drzavi kako ne bi doslo do eskalacije i sukoba na rasnim osnovama u ovoj veoma podeljenoj zemlji.

grot

pre 7 godina

SAD treba da se pozabave problemom rasizma koji je uzeo maha a ne da pricaju o ljudskim pravima pet hiljada km daleko negde po evropi aziji africi. svoje dvoriste prvo da se pocisti

All lives matter

pre 7 godina

Vidim regresivni(ne 'progresivni) levicari svuda na ovoj vesti. Americka policija je od pocetka godine ubila isti broj nenaoruzanih belaca i crnaca.
90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.

Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter

Laki

pre 7 godina

Ideja utemeljivača američke nacije koja stoji iza liberalnog zakona o naoružanju u SAD a koji je opstao sve do danas, bila je da taj zakon treba da obezbedi zaštitu običnih građana od eventualne represije države.
Niko ne opravdava ubistva policajaca ali ponašanje policije u odnosu na određenu grupu građana SAD se sve više doživljava kao represija.
Tako da se očigledno počelo pribegavati ekstremnim odgovorima na tu represiju. Upravo u duhu ideje očeva nacije.

prst na čelo

pre 7 godina

Isuviše je Amerika moćna i važna da bi ovakve stvari dovele do njene propasti. Biće par dana galame, optuživanja, natezanja a onda će stvari opet ići svojim tokom. Naravno da ovo nema veze sa rasizmom kao sistemskim problemom, ovo je izolovani incident u sistemu koji nije savršen. Učesnici u njemu su gubitnici, oni koji gube i koji će tek izgubiti, bilo da je reč o crnima ili belima. Ali oni bez obzira na tragediju svog gubitka ipak ostaju manjina. Opasno je radovati se tuđoj nesreći i na tuđu nepravdu odgovarati sopstvenim nepravdom. To nas čini gubitnicima, potpuno iste baš kao i one nesrećnike koji danas ginu u Americi. Malo je to teže skapirati kad si zaslepljen mržnjom pa eto prilike da svako od nas bolje razume sebe. Hvala na pažnji.

Miroslav Kojic

pre 7 godina

policija Floride (Key West) me je sinoc zaustavila jel mi je bilo neispravno svetlo na skuteru, nije radilo, policajac je otvorio prekidac sa zicom mi prespojio zice i namestio svetlo, a to samo radi moje bezbednosti, kaznu ni u jednom trenutku nije pominjao.. da ne poverujes da se on u 3 ujutru petljao oko mog svetla na skuteru, e sad kad me je zaustavio rekao mi je sta da radim i problema nije bilo.. ne opravdavam ubijanje crnaca ni belaca ni zutih ni crvenih ni bilo koje rase ali povrsno gledamo, sagledajmo situaciju do kraja da vidimo razlog pucanja i ubistva.. ne osudjujmo, ako ne pratis protokol onda si sam kriv za posledice.. toliko.. pozdrav

Troicki

pre 7 godina

Obamina administracija je jedna od najgorih ikada i ona je prouzrokovala mnogo bespotrebnih rasnih tenzija.

Ove godine je policija u Americi pucala na 123 crnca i 236 bijelca.

jastreb

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Da, tvom belačkom iskustvu, kad budeš crnac onda se javi.

Pa i našima ništa ne fali, a čikam te da odgojiš kosu i obučeš vijetnamku. Mene su zbog duge kose i vijetnamke legitimisali, pretresali do gaća barem 50 puta u zadnjih 15-ak godina,
kako uniformisani tako i oni u civilu. Oni u civilu naprave sačekušu i u sred dana te samo opkole na trotoaru
među ljudima, pokažu značku i svaki ti zavuče ruku u džep i izrovare te i ispipaju od glave do pete, okrenu se i odu.

"Duga kosa, vijetnamka, garantovano nešto ima", isto tako razmišlja i američki policajac kad vidi crnca:
"Crnac, kajla, kapuljača na glavi, garantovano nešto ima".

Zato mi nemoj tu prosipati praznu priču.
Kod policijaca postoje stereotipi kako izgleda sumnjivo lice, ako hoćeš da iskusiš "ljubaznost" policajaca
onda se obuci kako to oni "vole" pa ćeš tek onda da vidiš koliko su "ljubazni" i to samo zbog tvog izgleda
i normalno kada te neko non-stop maltretira na osnovu tvog izgleda ili boje kože da ćeš početi da ih prezireš,
jer oni i započinju celu stvar, a ti gledaš svoja posla.

Mufljuz

pre 7 godina

Ocekivano. Jos su dobro i prosli obzirom kako rade u poslenjih par godina. Nevazno je ko je tu sad u pravu, ali previse je ubijenih crnoputih Amerikanaca od strane policije u poslednje vreme. Ocito mnogo toga nije u redu u policiji Amerike.

una

pre 7 godina

Brat mi zivi u Dalasu. Kad je kupovao kucu, trazio je da bude u "bijelom"naselju. Nema to veze s rasizmom, nego ima malu djevojcicu koja treba da ide u skolu i krece se kroz naselje. Vecinski crnacke skole su rasulo, a naselja kao ratne zone. Ko je kriv? Neznam.

zlotrov

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!
(Dacha, 08. jul 2016 09:19)

pojma ti nemas ! americki crnac ne voli americkog belca , ne i sve belce na svetu . evo idi u ameriku i udji u najozloglaseniji crnacki kraj , reci da si srbin iz evrope , nece niko da te pogleda popreko , dok za americkog belca i nije bas tako . jednostavno crnci tamo trpe torturu vekovima unazad . ne postoje veci rasisti od americkih belaca ! znaci opet ti ponavljam , crnci mrze americke belce , ne i sve belce na svetu .

seljadin

pre 7 godina

da pojasnim u USA svako dobije to sto zasluzi i dobro i lose to je i razlog za ove probleme rasni problem rasnu mrznju sa obe strane jednostavno nije moguce resiti to je ahilova peta Amerike i sve veci problem . Naravno svako ima svoju sansu sto nece pomoci da problem nestane kao ni US affirmative action ili u SFRJ kljuc. Pogledajte danas Albance na Kosovu beze zajedno sa Sirijcima dakle problem nije samo predsednik u USA afroamerikanac pa da li se ista promenilo?

Otac

pre 7 godina

Imam 38 godina I zgrada je pocela da se urusava,a Ja sam poceo deo po deo da renoviram,ako I beli I crni imaju vremena da cesu j..a I trose energiju na gluposti isto tako mogu da je usmere I da budu limari,krovolokrivaci,vodoinstalateri,moleri,stolari pa I mehanicari I da vidis kako auto ide kuca sija a DECA vesela...pozdravi negativnoj energiji

Ghetto

pre 7 godina

@Matorac: Šta lupetas oni žele da žive u getu i nemaju svi istu šansu.
Mnogi ti crnci imaju oca koji je u zatvoru ili u gengu, majka siromašna ili narkoman i kakvu oni imaju šansu?
Nije ništa crno ili belo tako jednostavno, mnogi ljudi misle ograničeno da svi sami biraju svoj život da svi imaju istu šansu.
Koliko puta sam video na televiziji kao emisija "cops"kad policajci sami kažu da neko nema šanse ili jako malu šansu da menja život.
Uvek ima izuzetaka ali to je upravo izuzetak.
Mnogi latinosi imaju isti problem i žive u getu i Amerika nije poznata po dobroj socialnoj politici, najjači preživi .

trash

pre 7 godina

Pravili su i one proteste u Baltimoru (ako se ne varam) pre par godina gde je policajac ubio crnca koji je opljackao prodavnicu nakon cega pokusao da otme policajcu pistolj i ubije ga, e od tog crnca su mejnstrim mediji napravili nevinasce i sveca koji je ni kriv ni duzan upucan u ledja od strane policajca rasiste koji ga je upucao samo zboj boje koze, crnci su bili izmanipulisani od strane medija i napravili haos po gradu, opljackane prodavnice, razbijeni izlozi, polupani automobili i ostala imovina, valjda su tako iskazivali protest, a organizator koji se nije usudio da se izvini, otvoreno poziva na istreblje belaca, inace belac i sam, dobija ogromnu podrsku i aplauze od medija, demokrata, laznih liberalnih organizacija. Policajci u Americi su jako odgovorni i dosta su postovani od strane obrazovanih civila, nisu ljenja i neodgovorna bagra kao ovi nasi i ostali iz post komunistickih zemalja, sam broj crnaca u americkoj policiji govori rasizmu tu nije mesto, pojedini ispadi ne oslikavaju sve zaposlene u policiji, ali mediji to uporno rade sa dogadjajima gde rasizam uopste nije bio okidac, jedna teorija je da se demokrate u USA, kao i proteklih decenija, trude da istisnu policiju i zakon, samim tim i obrazovanje i poslove iz crnackih getoa, da bi naravno demokrate u crncima dobile potencijalne neupucene, neobrazovane, vecito finansijski zarobljene glasace prebacujuci krivicu na belce, policiju, republikance a sebe predstavljajuci kao gumeni camac u brodu koji tone koji upravo tone zbog njih, crncima je preko potreban jos jedan Martin Luter King, da zapusi usta svoj gamadi koja u crncima vidi nista drugo nego orudje za odstvarivanje politickih ciljeva i oruzje za odstranjivanje politickih neistomisljenika, a crnci uporno i uporno glasaju upravo za njih, a ne vide da je demokratama upravo to i najvaznije da crnci ostanu neobrazovani, siromasni koji ce se hvatati za prazna obecanja kao za poslednju slamku.

fa fa fasista nemoj biti ti

pre 7 godina

@ Darth Shone

Ma nemoj? Martin Luter King, KKK, rasizam, Rosa Parks, sve su to izmisljotine? Crnci su uvek jednaki sa Amerikancima, sta znaju crnci kako im je, doci ce Darth Shone da im kaze sta se desava, i da treba da budu srecni sto ih rasizam svuda ubija gde god krenu. Opet svuda vidis Rusiju, to se zove OCD, obsessive complusive disorder. Mada uvek su gori zavidili boljima, dok je u Rusiji studirao jedan Ojler, u Americi su ljudi zahtevali da se odredi zakonom da afroamerikanci nisu ljudi. Izmedju ostalog, klupko je pocelo da se razmotava, Afroamerikanci imaju pravo na jednak zivot, koliko god se to tvojim fasistoidnim idejama ne svidjalo.

chuck

pre 7 godina

Obamina administracija od prvog dana pokusava da izazove rasne sukobe u SAD. Prica o obespravljenim crncima je smesna, drzava ih zasipa socijalnom pomoci, placa im kiriju, imaju prednost pri zaposljavanju i upisu u skole. Sve to placa bela srednja klasa, crnci i latinosi su samo oruzje onih koji zele da od SAD naprave zemlju treceg sveta i ocigledno im uspeva.

Kole

pre 7 godina

Vjerni pratioci Russia today će biti razočarani kad se kriza riješi u par dana i ispostavi se da ipak neće biti građanskog rata. Shvatite da su SAD pojam demokratije za Rusiju, S Koreju i slične države.

Rio

pre 7 godina

Policija u svojim akcijana ubije i mnogo belaca, opravdano ili neopravdano, ali tome se ne pridaje predznak rasizma. Ne bih tako lako optuživao policiju za sve, nisu ni kriminalci andjeli.
A ovakve pobune su mi poznate i sa naših prostora, od nekih koji su se uvek osećali ugroženi i diskriminisani.

Bxo

pre 7 godina

Na Kosovu su policajce ubijali "oslobodioci"...u Siriji policajce su ubijali "umereni opozicionari"...u Beslanu su to pak bili "militanti"...a u Ukrajini su po policiji pucali "aktivisti"....ne znam,nisam pametan!

Dalmatinka

pre 7 godina

Organizacije tipa: "black lives matter" samo podsticu rasizam i ovakve dogadjaje. To su isti oni koji govore kako belcima nije dozvoljeno da budu na skupu, kako su crnci bili Rimljani, Grci i da su crnci bili faraoni i ostale rasisticke bajke.

josko

pre 7 godina

Ovaj prvi komentat mi je najinteresantniji gdje spominje da su pustili nekog crnca da prica na presici??? Pa tko ce pricati ako nece sef policije Dallasa a vidi vraga sef policije upravo crnac!

Jabučilo

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 08. jul 2016 08:43)

I naši policajci su uvek ljubazni i predusretljivi u normalnim okolnostima. A vrlo zeznuti u drugačijim okolnostima.

Darth Shone

pre 7 godina

Čitam ove komentare ovde i ne mogu da verujem koliko smo mi bolesni! Otkud znate da se radi o "jadnim" obespravljenim crncina? Ili samo nagađate kao po običaju? Ironija, zluradost... čemu? Samo zato što se radi o amerikancima, dok da je vest iz vaše ljubljene matrjoške bilo bi jadan narod, jadni policajci, sada će baćuška što jaše tigrove i vozi avion da sve to po kratkom postupku! Jeli tako? Nesposobni za bilo šta drugo sem za mržnju i krivljenje svih drugih za svoju nesreću, beskrajno samozaljubljeni u mitove o večitoj žrtvi, a ujedno balavi na novac istih tih država za koje bi ste najradije da ne postoje. Licemerno do bola. To što vam u sred glavnog grada noću, maskirani privode, legitimišu i ruše, što kada pokušate da se pobunite, vaše novinarstvo, a i vaša ljubljena matrjoška govori z proteste da predstavljaju rušenje vlasti u režiji CIA, što vam jahač tigrova određuje ko će u vladu to nema veze.

Analiticar u papucama

pre 7 godina

Zemlja gde se oruzje kupuje u trafikama,gde je bahatost normalna pojava,gde je rasizsm odavno veliki problem,koja sirom sveta izaziva Arapska proleca,Majdane i sve ostsle krize moze ocekivati vruce leto na svojoj tetitoriji iako to ne zeli.Mogao sam biti kraci i reci vec receno-zaigrala mecka i pred njihovim vratima.

DJ

pre 7 godina

Nije ovde u pitanju ni Amerika ni bilo koja druga drzava. Ovo se desava u svuda u svetu ! hocete da kazete da je u Srb sve bajno ? u bilo kojoj Africkoj zemlji da je bajno? Da je mozda u Australiji sve super sa azijskim imigrantima? Da je u Madjarskoj lep sistem ? Engleskoj ? Garantujem da je u svakoj zemlji s**** ! e sada begde policija moze a negde ni ona ne moze! Iznenadili bi se koliko su ti "jadni" ljudi koj isu ugnjetavani od policije ustvari drska neljudska i bahata bica..a onda kad djavo odnese salu onda o pokojniku sve najlepse. Ne branim americku policiju ali i sam sam bio svedok bukvalno divljackih ponasanja i opasnih reakcija uhapsenih ili obicnih ljudi kada policija hoce da ovavlja najnormalniji posao. A Niko ne moze da bude jaci od policije u normalnoj drzavi.

ner0n

pre 7 godina

Ovde se ne radi ni o crncima ni o belcima, već naravno o isceniranim sukobima, koji ce kasnije biti uzrok i opravdanje za uvodjenje Martial Law-a.

matorac

pre 7 godina

@ Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

- Kad vec znas, objasni i to da Amerika SVAKOME DA SANSU, dal bio crnac, bjelac, kinez ili imigrant. Svako ima sansu za normalan zivot. Crnci zive u getima, ne zato sto ih neko tjera, vec sto hoce. Moj prvi komsija, crnac, skolovan, zena i 3 klinca, sjajna porodica , nije odabrao takav zivot. Rasizam sam osjetio od strane crnaca na svojoj kozi nekoliko puta. Ovo je ovamo svw se desavalo, nista novo.

Teslino tajno oruzje

pre 7 godina

Hajde ne lupajte... "crnci zive u getima jer tako zele" i sl.... USA svesno i planski tera crnce u geto i to na taj nacin sto odredjeni delovi grada ne placaju (ili placaju simbolicno) porez na nekretninu sto automatski privlaci najsiromasnije slojeve stanovnistva (crnci, latinoamerikanci) u taj deo grada. Eto vam odgovora zasto recimo u NY crnaca ima vise u Bronksu nego recimo na Menhetnu. Toliko o tome.

drug

pre 7 godina

Ljudska priroda uvek na kraju proradi. Odgovor na ugnjetavanje,nepravdu, nejednakost u drustvu. Za nekoga su oni pokret otpora, teroristi, partizani, banditi. Uglavnom ne valja posao nigde u svetu. Vazduh trepti kao da zemlja gori, sprema se oluja.

Dacha

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!

Five O

pre 7 godina

@Dacha: Rasizam postoji u svakoj zemlji ali u Americi su crnci bili robovi 300, godina i kad su oslobođeni skoro ništa se nije izmenilo.
I dokazano je u SAD da policajci belci više hapse i ubijaju crnce.
Ja ne kažem da zločin opravdava drugi zločin ali ovo je bilo očekivano kad celo vreme ubijaju crnce zbog ničega.
I policajci skoro nikada nisu kažnjeni.
I mnogi latinosi isto mrze crnce , najviše rasizma ima prema crnaca.

DNS

pre 7 godina

Sigurno da ce morati da porade na pitanju rasizma i po pitanju policijske brutalnosti. Ljudi pre ili kasnije ispolje reakciju na takve stvari. Ovo je ocigledno posledica nedavnog ubistva crnca od strane belog policajca. Nisam rasista ali ovo je ocigledno zasnovano na rasnoj osnovi.

lol

pre 7 godina

moralo je da se desi... prošle godine sam bio tamo... država ogrezla u rasizmu, nisam mogao da verujem da su toliki rasisti. U drugim stvarima smo svetlosnim godinama iza njih, ali što se tiče rasizma smo demokratija za njih.

Ratko

pre 7 godina

Ko ne shvata šta se tamo dešava neka pogleda rimejk mini serije "Koreni". Nije preporučljivo za mlađe od 25 godina. Ja nisam mogao da zaspim posle toga koliko me je prva epizoda držala i pogodila.I dan danas u SAD je izražena rasna netrpeljivost prema Afro narodu, to je samo pritajena sloboda koja se plasira putem medija i javnosti. Kao i ona nameštaljka da Obama bude prvi crnac na čelu države. Imam dosta dobre prijatelje u Čikagu naše Srbe koji su tamo 25 godina, pa su mi pričali sa terena kako stoje stvari i ni njima nije jasno kako je Obama pobedio. Ta država će propaszi iznutra isto onako kako su oni drugima pravili.

Cinoeye

pre 7 godina

Tomo, crnci resili da se zaštite jer se u toku godine oko 180-200 crnaca(20% ubijenih), uglavnom zasluzeno i u legitimn policijskim akcijama. Nek se od sebe samih zaštite jer se medjusobno ubije 14-16 hiljada godisnje(samo u Čikagu preko 800 do sad od početka godine).Samo Pitaj ljude koji zive u Americi....

lovac na licemere

pre 7 godina

e sad gledajte rijaliti, Licemeri bez granica, snajperisti teroristi il oslobodioci a sve zavisi gde se puca kosovo,ukraina,libija,dalas, povraca mi se od njihovih saopstenja

seljadin

pre 7 godina

Poznajem Dallas, jer sam ziveo tamo jedno vreme. Grad je prelep, ljudi takodje dobri, standard izuzetan, mnogo veci nego bilo gde u EU, ALI
Amerika ima veliki rasni problem koji nije moguce resiti, moguce ga je cementirati do neke sledece krize... Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

Znaci cim se desi neka kriza (ekonomska, ne postovanje ljudskih prava, itd) desavaju se sukobi sa Afro-Amerikancima, potrebna je samo varnica da se desi haos, kao sto je bilo u New Orelans, LA riots, itd, kad je ubijeno na stotine Afro-Amerikanaca, moze se porediti sa krizom na Kosovu.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Prebrodiće oni i ovu krizu. Imaju više nego dovoljno jak sistem za tako nešto. Biće još incidenata do duše, ali većih posledica neće biti.

Frank Underwood, Washingon DC, USA

pre 7 godina

Martin Luter King je imao san.
Bio je bolji od stvarnosti, koju Evroamerikanci rade Afroamerikancima.
Sna vise nema.
Krcag je razbijen.
Casa se prelila.

Ra

pre 7 godina

Cim se ne pominje boja koze policajaca, znaci da su belci. Drugim recima, potpuno su nebitni, zamenjivi, a ne treba ni pominjati kako se sad crnci i ostali rasisti nasladjuju njihovom smrcu.

c i t i z e n

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.

Toma

pre 7 godina

Bilo je samo pitanje vremena kada će se crnci setiti kako da se zaštite.
A guverner se malo kasno setio da se amerikanci ujedinjuju, ili je i ovaj put mislio samo na belce.

Hm

pre 7 godina

Ljudi moji ovako nesto je moralo da se desi pre ili kasnije. Odmazda prema policiji, koja nekaznjeno prolazi za ubistva. U teksasu su ljudi naoruzani do zuba, cak im je i dozvoljeno da nose oruzje.

Hm

pre 7 godina

Ljudi moji ovako nesto je moralo da se desi pre ili kasnije. Odmazda prema policiji, koja nekaznjeno prolazi za ubistva. U teksasu su ljudi naoruzani do zuba, cak im je i dozvoljeno da nose oruzje.

Toma

pre 7 godina

Bilo je samo pitanje vremena kada će se crnci setiti kako da se zaštite.
A guverner se malo kasno setio da se amerikanci ujedinjuju, ili je i ovaj put mislio samo na belce.

seljadin

pre 7 godina

Poznajem Dallas, jer sam ziveo tamo jedno vreme. Grad je prelep, ljudi takodje dobri, standard izuzetan, mnogo veci nego bilo gde u EU, ALI
Amerika ima veliki rasni problem koji nije moguce resiti, moguce ga je cementirati do neke sledece krize... Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

Znaci cim se desi neka kriza (ekonomska, ne postovanje ljudskih prava, itd) desavaju se sukobi sa Afro-Amerikancima, potrebna je samo varnica da se desi haos, kao sto je bilo u New Orelans, LA riots, itd, kad je ubijeno na stotine Afro-Amerikanaca, moze se porediti sa krizom na Kosovu.

Bxo

pre 7 godina

Na Kosovu su policajce ubijali "oslobodioci"...u Siriji policajce su ubijali "umereni opozicionari"...u Beslanu su to pak bili "militanti"...a u Ukrajini su po policiji pucali "aktivisti"....ne znam,nisam pametan!

Darth Shone

pre 7 godina

Čitam ove komentare ovde i ne mogu da verujem koliko smo mi bolesni! Otkud znate da se radi o "jadnim" obespravljenim crncina? Ili samo nagađate kao po običaju? Ironija, zluradost... čemu? Samo zato što se radi o amerikancima, dok da je vest iz vaše ljubljene matrjoške bilo bi jadan narod, jadni policajci, sada će baćuška što jaše tigrove i vozi avion da sve to po kratkom postupku! Jeli tako? Nesposobni za bilo šta drugo sem za mržnju i krivljenje svih drugih za svoju nesreću, beskrajno samozaljubljeni u mitove o večitoj žrtvi, a ujedno balavi na novac istih tih država za koje bi ste najradije da ne postoje. Licemerno do bola. To što vam u sred glavnog grada noću, maskirani privode, legitimišu i ruše, što kada pokušate da se pobunite, vaše novinarstvo, a i vaša ljubljena matrjoška govori z proteste da predstavljaju rušenje vlasti u režiji CIA, što vam jahač tigrova određuje ko će u vladu to nema veze.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Prebrodiće oni i ovu krizu. Imaju više nego dovoljno jak sistem za tako nešto. Biće još incidenata do duše, ali većih posledica neće biti.

Dacha

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!

Frank Underwood, Washingon DC, USA

pre 7 godina

Martin Luter King je imao san.
Bio je bolji od stvarnosti, koju Evroamerikanci rade Afroamerikancima.
Sna vise nema.
Krcag je razbijen.
Casa se prelila.

Ra

pre 7 godina

Cim se ne pominje boja koze policajaca, znaci da su belci. Drugim recima, potpuno su nebitni, zamenjivi, a ne treba ni pominjati kako se sad crnci i ostali rasisti nasladjuju njihovom smrcu.

c i t i z e n

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.

una

pre 7 godina

Brat mi zivi u Dalasu. Kad je kupovao kucu, trazio je da bude u "bijelom"naselju. Nema to veze s rasizmom, nego ima malu djevojcicu koja treba da ide u skolu i krece se kroz naselje. Vecinski crnacke skole su rasulo, a naselja kao ratne zone. Ko je kriv? Neznam.

matorac

pre 7 godina

@ Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

- Kad vec znas, objasni i to da Amerika SVAKOME DA SANSU, dal bio crnac, bjelac, kinez ili imigrant. Svako ima sansu za normalan zivot. Crnci zive u getima, ne zato sto ih neko tjera, vec sto hoce. Moj prvi komsija, crnac, skolovan, zena i 3 klinca, sjajna porodica , nije odabrao takav zivot. Rasizam sam osjetio od strane crnaca na svojoj kozi nekoliko puta. Ovo je ovamo svw se desavalo, nista novo.

DNS

pre 7 godina

Sigurno da ce morati da porade na pitanju rasizma i po pitanju policijske brutalnosti. Ljudi pre ili kasnije ispolje reakciju na takve stvari. Ovo je ocigledno posledica nedavnog ubistva crnca od strane belog policajca. Nisam rasista ali ovo je ocigledno zasnovano na rasnoj osnovi.

lol

pre 7 godina

moralo je da se desi... prošle godine sam bio tamo... država ogrezla u rasizmu, nisam mogao da verujem da su toliki rasisti. U drugim stvarima smo svetlosnim godinama iza njih, ali što se tiče rasizma smo demokratija za njih.

Rio

pre 7 godina

Policija u svojim akcijana ubije i mnogo belaca, opravdano ili neopravdano, ali tome se ne pridaje predznak rasizma. Ne bih tako lako optuživao policiju za sve, nisu ni kriminalci andjeli.
A ovakve pobune su mi poznate i sa naših prostora, od nekih koji su se uvek osećali ugroženi i diskriminisani.

lovac na licemere

pre 7 godina

e sad gledajte rijaliti, Licemeri bez granica, snajperisti teroristi il oslobodioci a sve zavisi gde se puca kosovo,ukraina,libija,dalas, povraca mi se od njihovih saopstenja

DJ

pre 7 godina

Nije ovde u pitanju ni Amerika ni bilo koja druga drzava. Ovo se desava u svuda u svetu ! hocete da kazete da je u Srb sve bajno ? u bilo kojoj Africkoj zemlji da je bajno? Da je mozda u Australiji sve super sa azijskim imigrantima? Da je u Madjarskoj lep sistem ? Engleskoj ? Garantujem da je u svakoj zemlji s**** ! e sada begde policija moze a negde ni ona ne moze! Iznenadili bi se koliko su ti "jadni" ljudi koj isu ugnjetavani od policije ustvari drska neljudska i bahata bica..a onda kad djavo odnese salu onda o pokojniku sve najlepse. Ne branim americku policiju ali i sam sam bio svedok bukvalno divljackih ponasanja i opasnih reakcija uhapsenih ili obicnih ljudi kada policija hoce da ovavlja najnormalniji posao. A Niko ne moze da bude jaci od policije u normalnoj drzavi.

josko

pre 7 godina

Ovaj prvi komentat mi je najinteresantniji gdje spominje da su pustili nekog crnca da prica na presici??? Pa tko ce pricati ako nece sef policije Dallasa a vidi vraga sef policije upravo crnac!

Ratko

pre 7 godina

Ko ne shvata šta se tamo dešava neka pogleda rimejk mini serije "Koreni". Nije preporučljivo za mlađe od 25 godina. Ja nisam mogao da zaspim posle toga koliko me je prva epizoda držala i pogodila.I dan danas u SAD je izražena rasna netrpeljivost prema Afro narodu, to je samo pritajena sloboda koja se plasira putem medija i javnosti. Kao i ona nameštaljka da Obama bude prvi crnac na čelu države. Imam dosta dobre prijatelje u Čikagu naše Srbe koji su tamo 25 godina, pa su mi pričali sa terena kako stoje stvari i ni njima nije jasno kako je Obama pobedio. Ta država će propaszi iznutra isto onako kako su oni drugima pravili.

Cinoeye

pre 7 godina

Tomo, crnci resili da se zaštite jer se u toku godine oko 180-200 crnaca(20% ubijenih), uglavnom zasluzeno i u legitimn policijskim akcijama. Nek se od sebe samih zaštite jer se medjusobno ubije 14-16 hiljada godisnje(samo u Čikagu preko 800 do sad od početka godine).Samo Pitaj ljude koji zive u Americi....

drug

pre 7 godina

Ljudska priroda uvek na kraju proradi. Odgovor na ugnjetavanje,nepravdu, nejednakost u drustvu. Za nekoga su oni pokret otpora, teroristi, partizani, banditi. Uglavnom ne valja posao nigde u svetu. Vazduh trepti kao da zemlja gori, sprema se oluja.

Miroslav Kojic

pre 7 godina

policija Floride (Key West) me je sinoc zaustavila jel mi je bilo neispravno svetlo na skuteru, nije radilo, policajac je otvorio prekidac sa zicom mi prespojio zice i namestio svetlo, a to samo radi moje bezbednosti, kaznu ni u jednom trenutku nije pominjao.. da ne poverujes da se on u 3 ujutru petljao oko mog svetla na skuteru, e sad kad me je zaustavio rekao mi je sta da radim i problema nije bilo.. ne opravdavam ubijanje crnaca ni belaca ni zutih ni crvenih ni bilo koje rase ali povrsno gledamo, sagledajmo situaciju do kraja da vidimo razlog pucanja i ubistva.. ne osudjujmo, ako ne pratis protokol onda si sam kriv za posledice.. toliko.. pozdrav

ner0n

pre 7 godina

Ovde se ne radi ni o crncima ni o belcima, već naravno o isceniranim sukobima, koji ce kasnije biti uzrok i opravdanje za uvodjenje Martial Law-a.

fa fa fasista nemoj biti ti

pre 7 godina

@ Darth Shone

Ma nemoj? Martin Luter King, KKK, rasizam, Rosa Parks, sve su to izmisljotine? Crnci su uvek jednaki sa Amerikancima, sta znaju crnci kako im je, doci ce Darth Shone da im kaze sta se desava, i da treba da budu srecni sto ih rasizam svuda ubija gde god krenu. Opet svuda vidis Rusiju, to se zove OCD, obsessive complusive disorder. Mada uvek su gori zavidili boljima, dok je u Rusiji studirao jedan Ojler, u Americi su ljudi zahtevali da se odredi zakonom da afroamerikanci nisu ljudi. Izmedju ostalog, klupko je pocelo da se razmotava, Afroamerikanci imaju pravo na jednak zivot, koliko god se to tvojim fasistoidnim idejama ne svidjalo.

grot

pre 7 godina

SAD treba da se pozabave problemom rasizma koji je uzeo maha a ne da pricaju o ljudskim pravima pet hiljada km daleko negde po evropi aziji africi. svoje dvoriste prvo da se pocisti

jastreb

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Da, tvom belačkom iskustvu, kad budeš crnac onda se javi.

Pa i našima ništa ne fali, a čikam te da odgojiš kosu i obučeš vijetnamku. Mene su zbog duge kose i vijetnamke legitimisali, pretresali do gaća barem 50 puta u zadnjih 15-ak godina,
kako uniformisani tako i oni u civilu. Oni u civilu naprave sačekušu i u sred dana te samo opkole na trotoaru
među ljudima, pokažu značku i svaki ti zavuče ruku u džep i izrovare te i ispipaju od glave do pete, okrenu se i odu.

"Duga kosa, vijetnamka, garantovano nešto ima", isto tako razmišlja i američki policajac kad vidi crnca:
"Crnac, kajla, kapuljača na glavi, garantovano nešto ima".

Zato mi nemoj tu prosipati praznu priču.
Kod policijaca postoje stereotipi kako izgleda sumnjivo lice, ako hoćeš da iskusiš "ljubaznost" policajaca
onda se obuci kako to oni "vole" pa ćeš tek onda da vidiš koliko su "ljubazni" i to samo zbog tvog izgleda
i normalno kada te neko non-stop maltretira na osnovu tvog izgleda ili boje kože da ćeš početi da ih prezireš,
jer oni i započinju celu stvar, a ti gledaš svoja posla.

Democracy

pre 7 godina

SAD treba da smire tenziju, da ne odgovaraju policijskom brutalnoscu, da postuju ljudska prava demonstranata i da sednu na pregovarcki sto sa drugom stranom t.j. pripadnicima ugrozene manjine u svojoj drzavi kako ne bi doslo do eskalacije i sukoba na rasnim osnovama u ovoj veoma podeljenoj zemlji.

Laki

pre 7 godina

Ideja utemeljivača američke nacije koja stoji iza liberalnog zakona o naoružanju u SAD a koji je opstao sve do danas, bila je da taj zakon treba da obezbedi zaštitu običnih građana od eventualne represije države.
Niko ne opravdava ubistva policajaca ali ponašanje policije u odnosu na određenu grupu građana SAD se sve više doživljava kao represija.
Tako da se očigledno počelo pribegavati ekstremnim odgovorima na tu represiju. Upravo u duhu ideje očeva nacije.

trash

pre 7 godina

Pravili su i one proteste u Baltimoru (ako se ne varam) pre par godina gde je policajac ubio crnca koji je opljackao prodavnicu nakon cega pokusao da otme policajcu pistolj i ubije ga, e od tog crnca su mejnstrim mediji napravili nevinasce i sveca koji je ni kriv ni duzan upucan u ledja od strane policajca rasiste koji ga je upucao samo zboj boje koze, crnci su bili izmanipulisani od strane medija i napravili haos po gradu, opljackane prodavnice, razbijeni izlozi, polupani automobili i ostala imovina, valjda su tako iskazivali protest, a organizator koji se nije usudio da se izvini, otvoreno poziva na istreblje belaca, inace belac i sam, dobija ogromnu podrsku i aplauze od medija, demokrata, laznih liberalnih organizacija. Policajci u Americi su jako odgovorni i dosta su postovani od strane obrazovanih civila, nisu ljenja i neodgovorna bagra kao ovi nasi i ostali iz post komunistickih zemalja, sam broj crnaca u americkoj policiji govori rasizmu tu nije mesto, pojedini ispadi ne oslikavaju sve zaposlene u policiji, ali mediji to uporno rade sa dogadjajima gde rasizam uopste nije bio okidac, jedna teorija je da se demokrate u USA, kao i proteklih decenija, trude da istisnu policiju i zakon, samim tim i obrazovanje i poslove iz crnackih getoa, da bi naravno demokrate u crncima dobile potencijalne neupucene, neobrazovane, vecito finansijski zarobljene glasace prebacujuci krivicu na belce, policiju, republikance a sebe predstavljajuci kao gumeni camac u brodu koji tone koji upravo tone zbog njih, crncima je preko potreban jos jedan Martin Luter King, da zapusi usta svoj gamadi koja u crncima vidi nista drugo nego orudje za odstvarivanje politickih ciljeva i oruzje za odstranjivanje politickih neistomisljenika, a crnci uporno i uporno glasaju upravo za njih, a ne vide da je demokratama upravo to i najvaznije da crnci ostanu neobrazovani, siromasni koji ce se hvatati za prazna obecanja kao za poslednju slamku.

Kole

pre 7 godina

Vjerni pratioci Russia today će biti razočarani kad se kriza riješi u par dana i ispostavi se da ipak neće biti građanskog rata. Shvatite da su SAD pojam demokratije za Rusiju, S Koreju i slične države.

Troicki

pre 7 godina

Obamina administracija je jedna od najgorih ikada i ona je prouzrokovala mnogo bespotrebnih rasnih tenzija.

Ove godine je policija u Americi pucala na 123 crnca i 236 bijelca.

kaktus

pre 7 godina

90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter(All lives matter, 08. jul 2016 11:07)Sve te statistike ne opravdajaju ubistvo nenaoružanih Afroamerikanaca,samo zbog boje kože.A sa druge strane preko 90% ekstremističkih i rasističkih organizacija u SAD-u pripadaju belcima.Po nekim istraživanjima danas u SAD-u ima više sledbenika(pripadnika)KKK nego u vreme kada su bile polu-legalne organizacije.Verovatno preko 90% zločina iz mržnje su izvršili pripadnici belih organizacija(white suprimest).A žrtve nisu samo Afroamerikanci,već i pripadnici Latinoameričke manjine,Jevreji,Azijati...Rasizam i svi oblici ekstremizma su u porastu,ne samo u SAD-u,već i u Evropi.

Jabučilo

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 08. jul 2016 08:43)

I naši policajci su uvek ljubazni i predusretljivi u normalnim okolnostima. A vrlo zeznuti u drugačijim okolnostima.

zlotrov

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!
(Dacha, 08. jul 2016 09:19)

pojma ti nemas ! americki crnac ne voli americkog belca , ne i sve belce na svetu . evo idi u ameriku i udji u najozloglaseniji crnacki kraj , reci da si srbin iz evrope , nece niko da te pogleda popreko , dok za americkog belca i nije bas tako . jednostavno crnci tamo trpe torturu vekovima unazad . ne postoje veci rasisti od americkih belaca ! znaci opet ti ponavljam , crnci mrze americke belce , ne i sve belce na svetu .

Ghetto

pre 7 godina

@Matorac: Šta lupetas oni žele da žive u getu i nemaju svi istu šansu.
Mnogi ti crnci imaju oca koji je u zatvoru ili u gengu, majka siromašna ili narkoman i kakvu oni imaju šansu?
Nije ništa crno ili belo tako jednostavno, mnogi ljudi misle ograničeno da svi sami biraju svoj život da svi imaju istu šansu.
Koliko puta sam video na televiziji kao emisija "cops"kad policajci sami kažu da neko nema šanse ili jako malu šansu da menja život.
Uvek ima izuzetaka ali to je upravo izuzetak.
Mnogi latinosi imaju isti problem i žive u getu i Amerika nije poznata po dobroj socialnoj politici, najjači preživi .

seljadin

pre 7 godina

da pojasnim u USA svako dobije to sto zasluzi i dobro i lose to je i razlog za ove probleme rasni problem rasnu mrznju sa obe strane jednostavno nije moguce resiti to je ahilova peta Amerike i sve veci problem . Naravno svako ima svoju sansu sto nece pomoci da problem nestane kao ni US affirmative action ili u SFRJ kljuc. Pogledajte danas Albance na Kosovu beze zajedno sa Sirijcima dakle problem nije samo predsednik u USA afroamerikanac pa da li se ista promenilo?

All lives matter

pre 7 godina

Vidim regresivni(ne 'progresivni) levicari svuda na ovoj vesti. Americka policija je od pocetka godine ubila isti broj nenaoruzanih belaca i crnaca.
90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.

Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter

prst na čelo

pre 7 godina

Isuviše je Amerika moćna i važna da bi ovakve stvari dovele do njene propasti. Biće par dana galame, optuživanja, natezanja a onda će stvari opet ići svojim tokom. Naravno da ovo nema veze sa rasizmom kao sistemskim problemom, ovo je izolovani incident u sistemu koji nije savršen. Učesnici u njemu su gubitnici, oni koji gube i koji će tek izgubiti, bilo da je reč o crnima ili belima. Ali oni bez obzira na tragediju svog gubitka ipak ostaju manjina. Opasno je radovati se tuđoj nesreći i na tuđu nepravdu odgovarati sopstvenim nepravdom. To nas čini gubitnicima, potpuno iste baš kao i one nesrećnike koji danas ginu u Americi. Malo je to teže skapirati kad si zaslepljen mržnjom pa eto prilike da svako od nas bolje razume sebe. Hvala na pažnji.

chuck

pre 7 godina

Obamina administracija od prvog dana pokusava da izazove rasne sukobe u SAD. Prica o obespravljenim crncima je smesna, drzava ih zasipa socijalnom pomoci, placa im kiriju, imaju prednost pri zaposljavanju i upisu u skole. Sve to placa bela srednja klasa, crnci i latinosi su samo oruzje onih koji zele da od SAD naprave zemlju treceg sveta i ocigledno im uspeva.

Otac

pre 7 godina

Imam 38 godina I zgrada je pocela da se urusava,a Ja sam poceo deo po deo da renoviram,ako I beli I crni imaju vremena da cesu j..a I trose energiju na gluposti isto tako mogu da je usmere I da budu limari,krovolokrivaci,vodoinstalateri,moleri,stolari pa I mehanicari I da vidis kako auto ide kuca sija a DECA vesela...pozdravi negativnoj energiji

Dalmatinka

pre 7 godina

Organizacije tipa: "black lives matter" samo podsticu rasizam i ovakve dogadjaje. To su isti oni koji govore kako belcima nije dozvoljeno da budu na skupu, kako su crnci bili Rimljani, Grci i da su crnci bili faraoni i ostale rasisticke bajke.

Analiticar u papucama

pre 7 godina

Zemlja gde se oruzje kupuje u trafikama,gde je bahatost normalna pojava,gde je rasizsm odavno veliki problem,koja sirom sveta izaziva Arapska proleca,Majdane i sve ostsle krize moze ocekivati vruce leto na svojoj tetitoriji iako to ne zeli.Mogao sam biti kraci i reci vec receno-zaigrala mecka i pred njihovim vratima.

Mufljuz

pre 7 godina

Ocekivano. Jos su dobro i prosli obzirom kako rade u poslenjih par godina. Nevazno je ko je tu sad u pravu, ali previse je ubijenih crnoputih Amerikanaca od strane policije u poslednje vreme. Ocito mnogo toga nije u redu u policiji Amerike.

Teslino tajno oruzje

pre 7 godina

Hajde ne lupajte... "crnci zive u getima jer tako zele" i sl.... USA svesno i planski tera crnce u geto i to na taj nacin sto odredjeni delovi grada ne placaju (ili placaju simbolicno) porez na nekretninu sto automatski privlaci najsiromasnije slojeve stanovnistva (crnci, latinoamerikanci) u taj deo grada. Eto vam odgovora zasto recimo u NY crnaca ima vise u Bronksu nego recimo na Menhetnu. Toliko o tome.

doros

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Dobro, ti si belac, pa nema frke. Ako ćemo iskreno, i velika većina srpskih policajaca su korektni i ljubazni ljudi, bar, sam ja na takve nailazio, pa, ipak, srpsku policiju prati loš glas. Dovoljna je da dva policajca naprave neko zlo i ode cela policija na loš glas.

M

pre 7 godina

@alllivesmatter
Mogu da se kladim da si odrastao u americi, svi ponavljate tu statistiku ko papagaji. Kakve veze ima koliko crnaca ubije druge crnce? Jel to što postoje ubistva unutar grupe znači da je ok da ih policija ubija bez razloga osim zbog boje kože? Ako ćemo već tom statistikom, belci iz policije bi trebalo da se osećaju super sigurno pored crnaca pošto ispada da u 90% slučajeva ubijaju crnce a ne belce.
A o akciji AllLivesMatter možemo da pričamo prvom prilikom kad izađete na ulice i kada se zapravo budete borili protiv besmislenih ubistava ljudi svih boja kože. Kako možeš da odvalis all lives matter a onda budeš u fazonu kakve veze ima što je pandur ubio crnca oni se međusobno ionako stalno ubijaju?!

chuck

pre 7 godina

@objektivno
Bravo. 11 godina sam ziveo u San Dijegu, supruga mi je predavala u srednjoj skoli. Imali su uputstvo da tamnoputi ucenici prolaze dalje, cak i sa 50% od minimuma. Cak i uz to, mizeran procenat bi zavrsavao srednju skolu.
Firma u kojoj sam radio davala je besplatnu obuku za knjigovodstveni softver. Imao sam stotine polaznika svih nacija i rasa, osim jedne.
Ako mislite da belci ne vole Afroamerikance, nemate predstavu koliko ih ne vole Azijati, latinosi ili Hindusi. Ne zato sto im je koza crna, vec zbog vrednosti i nacina zivota koji velicaju. Svi koji su ziveli u SAD znaju da govorim istinu.

objektivno

pre 7 godina

Vrlo tesko je generalizovati. Ima u svim velikim grupama ljudi i ovakvih i onakvih. Ipak moze se reci da ima mnogo crnaca koji namerno provociraju, bilo policiju ili bilo koga drugog. Lenjo se vuku preko ulice pola sata da bi vozaci u kolima morali da ih cekaju. Zvone na vrata pa dosadjuju iako u Americi mozes da ubijes nekoga ko ti je u kuci pa da kazes da te on napao i nikom nista. Kradu po radnjama iako opet znaju da vlasnici radnji mogu da ih ubiju pa opet nikom nista. Pri tome ako si mlad crnac i dobar djak sva vrata su ti otvorena. Ne kazem da su oni koji biraju put nasilja krivi, takva je situacija da oni verovatno veruju da su u pravu. Samo kazem drustvo ima kaubojske korene pa je mnogo pametnije iskoristiti silne privilegije i biti dobar djak nego traziti maru koju onda i nadjes. Policajci su veoma fini dok ne dodje do situacije koja mirise na nasilje, onda valjda krece prekomerna upotreba oruzja da bi sebe zastitili.

mrmlj

pre 7 godina

@(doros, 8. jul 2016 13:07)
nije glavni problem u tome sto neki panduri prekorace ovlascenja i/ili uzmu zakon u svoje ruke nego to sto, nakon sto to urade, policija kao institucija radi sve da ih zastiti.
i tako je i u srbiji i u americi i u svakoj drzavi na svetu.
mozes da imas 99% normalnih policajaca, svi ce oni stati u zastitu onih 1% nenormalnih u 100% slucajeva.

a implicirati da je neobjasnjivo zbog cega srpsku policiju bije los glas je u najmanju ruku neozbiljno.

- pre 6-7 godina interventna ubila decka na suvozacevom sedistu jer je njegov drug koji je vozio prosao kroz crveno u 4 ujutru. zvanicna prica pandura koji ga je upucao je da je drzao uperen pistolj, decko otvorio vrata i udario ga u ruku pa je pistolj sam od sebe opalio. eeeej!?

- pre par godina, zandar ubijen zbog duga oko prodaje narkotika, drugi pucao na zenu u kruznom toku jer je SPORO VOZILA. predstavnici zandarmerije priznali da ima 400 zandara koji nisu prosli neophodne psiho testove.

- nebrojeni slucajevi kada interventna maltretira ljude na ulici, obicni prasinari te nicim izazvani zaustavljaju i legitimisu na sred ulice u sred bela dana.

- o korupciji u policijskim redovima i tome kako slucajeve resavaju jedino kad dospeju u medijsku zizu bolje da ni ne pocinjemo. isto vazi i za to sto uvek sluze trenutnoj vlasti umesto da sprovode zakone.

Rasamon

pre 7 godina

Ja sam glup pa bi molio da mi neko nesto objasni. Idmo redom . Prvo napadac puca pa se sakrije i par sati pregovara sa policijom. I onda se ubije. Pitam se ako vec ima nameru da se pukne zasto se uopste krije. Sto lepo ne ostane na otvorenom i ne nastavi da puca. Ako koliko sam pratio na CNN ovaj je imao pancir. Znaci da je hteo da se zastiti. I onda iznenada se pukne. Sve mi mirise da je ovo jos jedno SAMOUBISTVO IZ ZASEDE. jer tako se stedi drzava a i sprecava da se izvuce na neuracunljivost. ili da ga neki sposobni advokat spasi el.stolice.

Five O

pre 7 godina

@Dacha: Rasizam postoji u svakoj zemlji ali u Americi su crnci bili robovi 300, godina i kad su oslobođeni skoro ništa se nije izmenilo.
I dokazano je u SAD da policajci belci više hapse i ubijaju crnce.
Ja ne kažem da zločin opravdava drugi zločin ali ovo je bilo očekivano kad celo vreme ubijaju crnce zbog ničega.
I policajci skoro nikada nisu kažnjeni.
I mnogi latinosi isto mrze crnce , najviše rasizma ima prema crnaca.

Laki

pre 7 godina

@ Ove godine je policija u Americi pucala
na 123 crnca i 236 bijelca. (Troicki)
-----------------------------------------
Kada već iznosiš brojeve trebao bi i da imaš u vidu i procentualni odnos stanovništva u SAD.A taj odnos kaže da su afroamerikanci neuporedivo ma³obrojniji u odnosu na pripadnike bele rase.
I na kraju,radi se o brutalnosti policije nevezano za rasu.To što belo stanovništvo ne reaguje to je njegov problem.
Ali imajući u vidu istorijske okolnosti i period ropstva,brutalnost policije nad crnim stanovništvom će uvek imati veću težinu.To je neizbežno.

plavi andjelak

pre 7 godina

(mrmlj, 08. jul 2016 14:45)

Da ne ulazimo u detalje, jer se, manje vise, slazem sa tobom, ali zar zaista mislis da je suvozac ubijen zato sto je vozac prosao na crveno? I sta kada pritisak javnosti bude toliki da je politicki pozeljno osuditi policajca. Narocito u zemlji zavisnoj od populizma. Ima li policajac sanse za bilo kakvo fer sudjenje u takvim situacijama? Ne mislis valjda da je policajac uvek kriv.

Darth Shone

pre 7 godina

Čitam ove komentare ovde i ne mogu da verujem koliko smo mi bolesni! Otkud znate da se radi o "jadnim" obespravljenim crncina? Ili samo nagađate kao po običaju? Ironija, zluradost... čemu? Samo zato što se radi o amerikancima, dok da je vest iz vaše ljubljene matrjoške bilo bi jadan narod, jadni policajci, sada će baćuška što jaše tigrove i vozi avion da sve to po kratkom postupku! Jeli tako? Nesposobni za bilo šta drugo sem za mržnju i krivljenje svih drugih za svoju nesreću, beskrajno samozaljubljeni u mitove o večitoj žrtvi, a ujedno balavi na novac istih tih država za koje bi ste najradije da ne postoje. Licemerno do bola. To što vam u sred glavnog grada noću, maskirani privode, legitimišu i ruše, što kada pokušate da se pobunite, vaše novinarstvo, a i vaša ljubljena matrjoška govori z proteste da predstavljaju rušenje vlasti u režiji CIA, što vam jahač tigrova određuje ko će u vladu to nema veze.

politikologapsolvent

pre 7 godina

Prebrodiće oni i ovu krizu. Imaju više nego dovoljno jak sistem za tako nešto. Biće još incidenata do duše, ali većih posledica neće biti.

Kole

pre 7 godina

Vjerni pratioci Russia today će biti razočarani kad se kriza riješi u par dana i ispostavi se da ipak neće biti građanskog rata. Shvatite da su SAD pojam demokratije za Rusiju, S Koreju i slične države.

Dacha

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!

Frank Underwood, Washingon DC, USA

pre 7 godina

Martin Luter King je imao san.
Bio je bolji od stvarnosti, koju Evroamerikanci rade Afroamerikancima.
Sna vise nema.
Krcag je razbijen.
Casa se prelila.

Toma

pre 7 godina

Bilo je samo pitanje vremena kada će se crnci setiti kako da se zaštite.
A guverner se malo kasno setio da se amerikanci ujedinjuju, ili je i ovaj put mislio samo na belce.

c i t i z e n

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.

matorac

pre 7 godina

@ Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

- Kad vec znas, objasni i to da Amerika SVAKOME DA SANSU, dal bio crnac, bjelac, kinez ili imigrant. Svako ima sansu za normalan zivot. Crnci zive u getima, ne zato sto ih neko tjera, vec sto hoce. Moj prvi komsija, crnac, skolovan, zena i 3 klinca, sjajna porodica , nije odabrao takav zivot. Rasizam sam osjetio od strane crnaca na svojoj kozi nekoliko puta. Ovo je ovamo svw se desavalo, nista novo.

All lives matter

pre 7 godina

Vidim regresivni(ne 'progresivni) levicari svuda na ovoj vesti. Americka policija je od pocetka godine ubila isti broj nenaoruzanih belaca i crnaca.
90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.

Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter

Ra

pre 7 godina

Cim se ne pominje boja koze policajaca, znaci da su belci. Drugim recima, potpuno su nebitni, zamenjivi, a ne treba ni pominjati kako se sad crnci i ostali rasisti nasladjuju njihovom smrcu.

Ratko

pre 7 godina

Ko ne shvata šta se tamo dešava neka pogleda rimejk mini serije "Koreni". Nije preporučljivo za mlađe od 25 godina. Ja nisam mogao da zaspim posle toga koliko me je prva epizoda držala i pogodila.I dan danas u SAD je izražena rasna netrpeljivost prema Afro narodu, to je samo pritajena sloboda koja se plasira putem medija i javnosti. Kao i ona nameštaljka da Obama bude prvi crnac na čelu države. Imam dosta dobre prijatelje u Čikagu naše Srbe koji su tamo 25 godina, pa su mi pričali sa terena kako stoje stvari i ni njima nije jasno kako je Obama pobedio. Ta država će propaszi iznutra isto onako kako su oni drugima pravili.

prst na čelo

pre 7 godina

Isuviše je Amerika moćna i važna da bi ovakve stvari dovele do njene propasti. Biće par dana galame, optuživanja, natezanja a onda će stvari opet ići svojim tokom. Naravno da ovo nema veze sa rasizmom kao sistemskim problemom, ovo je izolovani incident u sistemu koji nije savršen. Učesnici u njemu su gubitnici, oni koji gube i koji će tek izgubiti, bilo da je reč o crnima ili belima. Ali oni bez obzira na tragediju svog gubitka ipak ostaju manjina. Opasno je radovati se tuđoj nesreći i na tuđu nepravdu odgovarati sopstvenim nepravdom. To nas čini gubitnicima, potpuno iste baš kao i one nesrećnike koji danas ginu u Americi. Malo je to teže skapirati kad si zaslepljen mržnjom pa eto prilike da svako od nas bolje razume sebe. Hvala na pažnji.

Hm

pre 7 godina

Ljudi moji ovako nesto je moralo da se desi pre ili kasnije. Odmazda prema policiji, koja nekaznjeno prolazi za ubistva. U teksasu su ljudi naoruzani do zuba, cak im je i dozvoljeno da nose oruzje.

ner0n

pre 7 godina

Ovde se ne radi ni o crncima ni o belcima, već naravno o isceniranim sukobima, koji ce kasnije biti uzrok i opravdanje za uvodjenje Martial Law-a.

Rio

pre 7 godina

Policija u svojim akcijana ubije i mnogo belaca, opravdano ili neopravdano, ali tome se ne pridaje predznak rasizma. Ne bih tako lako optuživao policiju za sve, nisu ni kriminalci andjeli.
A ovakve pobune su mi poznate i sa naših prostora, od nekih koji su se uvek osećali ugroženi i diskriminisani.

chuck

pre 7 godina

Obamina administracija od prvog dana pokusava da izazove rasne sukobe u SAD. Prica o obespravljenim crncima je smesna, drzava ih zasipa socijalnom pomoci, placa im kiriju, imaju prednost pri zaposljavanju i upisu u skole. Sve to placa bela srednja klasa, crnci i latinosi su samo oruzje onih koji zele da od SAD naprave zemlju treceg sveta i ocigledno im uspeva.

jastreb

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Da, tvom belačkom iskustvu, kad budeš crnac onda se javi.

Pa i našima ništa ne fali, a čikam te da odgojiš kosu i obučeš vijetnamku. Mene su zbog duge kose i vijetnamke legitimisali, pretresali do gaća barem 50 puta u zadnjih 15-ak godina,
kako uniformisani tako i oni u civilu. Oni u civilu naprave sačekušu i u sred dana te samo opkole na trotoaru
među ljudima, pokažu značku i svaki ti zavuče ruku u džep i izrovare te i ispipaju od glave do pete, okrenu se i odu.

"Duga kosa, vijetnamka, garantovano nešto ima", isto tako razmišlja i američki policajac kad vidi crnca:
"Crnac, kajla, kapuljača na glavi, garantovano nešto ima".

Zato mi nemoj tu prosipati praznu priču.
Kod policijaca postoje stereotipi kako izgleda sumnjivo lice, ako hoćeš da iskusiš "ljubaznost" policajaca
onda se obuci kako to oni "vole" pa ćeš tek onda da vidiš koliko su "ljubazni" i to samo zbog tvog izgleda
i normalno kada te neko non-stop maltretira na osnovu tvog izgleda ili boje kože da ćeš početi da ih prezireš,
jer oni i započinju celu stvar, a ti gledaš svoja posla.

trash

pre 7 godina

Pravili su i one proteste u Baltimoru (ako se ne varam) pre par godina gde je policajac ubio crnca koji je opljackao prodavnicu nakon cega pokusao da otme policajcu pistolj i ubije ga, e od tog crnca su mejnstrim mediji napravili nevinasce i sveca koji je ni kriv ni duzan upucan u ledja od strane policajca rasiste koji ga je upucao samo zboj boje koze, crnci su bili izmanipulisani od strane medija i napravili haos po gradu, opljackane prodavnice, razbijeni izlozi, polupani automobili i ostala imovina, valjda su tako iskazivali protest, a organizator koji se nije usudio da se izvini, otvoreno poziva na istreblje belaca, inace belac i sam, dobija ogromnu podrsku i aplauze od medija, demokrata, laznih liberalnih organizacija. Policajci u Americi su jako odgovorni i dosta su postovani od strane obrazovanih civila, nisu ljenja i neodgovorna bagra kao ovi nasi i ostali iz post komunistickih zemalja, sam broj crnaca u americkoj policiji govori rasizmu tu nije mesto, pojedini ispadi ne oslikavaju sve zaposlene u policiji, ali mediji to uporno rade sa dogadjajima gde rasizam uopste nije bio okidac, jedna teorija je da se demokrate u USA, kao i proteklih decenija, trude da istisnu policiju i zakon, samim tim i obrazovanje i poslove iz crnackih getoa, da bi naravno demokrate u crncima dobile potencijalne neupucene, neobrazovane, vecito finansijski zarobljene glasace prebacujuci krivicu na belce, policiju, republikance a sebe predstavljajuci kao gumeni camac u brodu koji tone koji upravo tone zbog njih, crncima je preko potreban jos jedan Martin Luter King, da zapusi usta svoj gamadi koja u crncima vidi nista drugo nego orudje za odstvarivanje politickih ciljeva i oruzje za odstranjivanje politickih neistomisljenika, a crnci uporno i uporno glasaju upravo za njih, a ne vide da je demokratama upravo to i najvaznije da crnci ostanu neobrazovani, siromasni koji ce se hvatati za prazna obecanja kao za poslednju slamku.

seljadin

pre 7 godina

Poznajem Dallas, jer sam ziveo tamo jedno vreme. Grad je prelep, ljudi takodje dobri, standard izuzetan, mnogo veci nego bilo gde u EU, ALI
Amerika ima veliki rasni problem koji nije moguce resiti, moguce ga je cementirati do neke sledece krize... Razlike su prevelike, ko je ziveo u Dallasu zna da Afro-Amerikanci mahom zive u centru grada, ili na periferiji, da ste prosli pored tih naselja, videli biste kuce koje se raspadaju, polu rusevine, kuce sa urusenim krovovima, koje vise lice na Afriku nego na Ameriku. Tu belcu nije mesto, ako prodjes tuda pesice i ostanes ziv, mozes slaviti taj dan.

Znaci cim se desi neka kriza (ekonomska, ne postovanje ljudskih prava, itd) desavaju se sukobi sa Afro-Amerikancima, potrebna je samo varnica da se desi haos, kao sto je bilo u New Orelans, LA riots, itd, kad je ubijeno na stotine Afro-Amerikanaca, moze se porediti sa krizom na Kosovu.

DNS

pre 7 godina

Sigurno da ce morati da porade na pitanju rasizma i po pitanju policijske brutalnosti. Ljudi pre ili kasnije ispolje reakciju na takve stvari. Ovo je ocigledno posledica nedavnog ubistva crnca od strane belog policajca. Nisam rasista ali ovo je ocigledno zasnovano na rasnoj osnovi.

fa fa fasista nemoj biti ti

pre 7 godina

@ Darth Shone

Ma nemoj? Martin Luter King, KKK, rasizam, Rosa Parks, sve su to izmisljotine? Crnci su uvek jednaki sa Amerikancima, sta znaju crnci kako im je, doci ce Darth Shone da im kaze sta se desava, i da treba da budu srecni sto ih rasizam svuda ubija gde god krenu. Opet svuda vidis Rusiju, to se zove OCD, obsessive complusive disorder. Mada uvek su gori zavidili boljima, dok je u Rusiji studirao jedan Ojler, u Americi su ljudi zahtevali da se odredi zakonom da afroamerikanci nisu ljudi. Izmedju ostalog, klupko je pocelo da se razmotava, Afroamerikanci imaju pravo na jednak zivot, koliko god se to tvojim fasistoidnim idejama ne svidjalo.

lol

pre 7 godina

moralo je da se desi... prošle godine sam bio tamo... država ogrezla u rasizmu, nisam mogao da verujem da su toliki rasisti. U drugim stvarima smo svetlosnim godinama iza njih, ali što se tiče rasizma smo demokratija za njih.

zlotrov

pre 7 godina

O cemu mi pricamo ovde alooo,da li ste vi ljudi normalni...odmazda crnaca za ubistvo...ma nemoj...i sad vecina vas to odobrava...sad je to kao normalno....covek uzeo snajper i poceo redom da ubija i vi ga opravdavate...svasta!!! A posle se cudite policijskoj brutalnosti,pa sta treba da rade,da ih miluju...kad policija ubije jednog crnca to je odmah rasizam,udarna vest na svim televizijama...a sad pitam ja vas koliko crnaca ubije belaca,policajaca,civila nebitno,da li je i to rasizam?? To niko ne pominje jer to nije aktuelno! Da sumiramo,rasizam definitivno postoji u Americi kao i svuda u svetu ali sa svih strana,belci ne vole crnce i kineze,ovi drugi ne vole belce i tako u krug,sustina je da to nije vecina nego velika manjina ali zbog njih svi mi ispastamo i etiketiraju nas na ovaj ili onaj nacin ii zbog njih neduzan narod gine na sve strane!!
(Dacha, 08. jul 2016 09:19)

pojma ti nemas ! americki crnac ne voli americkog belca , ne i sve belce na svetu . evo idi u ameriku i udji u najozloglaseniji crnacki kraj , reci da si srbin iz evrope , nece niko da te pogleda popreko , dok za americkog belca i nije bas tako . jednostavno crnci tamo trpe torturu vekovima unazad . ne postoje veci rasisti od americkih belaca ! znaci opet ti ponavljam , crnci mrze americke belce , ne i sve belce na svetu .

kaktus

pre 7 godina

90% crnaca biva ubijeno od strane drugih crnaca. Pripadnici populacija koja cini 13% populacije su odgovorni za 50% teskih zlocina.Ne moze da se pregovara sa cinjenicama. Nadam se da je ovo kraj rasistickog pokreta Black Lives Matter(All lives matter, 08. jul 2016 11:07)Sve te statistike ne opravdajaju ubistvo nenaoružanih Afroamerikanaca,samo zbog boje kože.A sa druge strane preko 90% ekstremističkih i rasističkih organizacija u SAD-u pripadaju belcima.Po nekim istraživanjima danas u SAD-u ima više sledbenika(pripadnika)KKK nego u vreme kada su bile polu-legalne organizacije.Verovatno preko 90% zločina iz mržnje su izvršili pripadnici belih organizacija(white suprimest).A žrtve nisu samo Afroamerikanci,već i pripadnici Latinoameričke manjine,Jevreji,Azijati...Rasizam i svi oblici ekstremizma su u porastu,ne samo u SAD-u,već i u Evropi.

DJ

pre 7 godina

Nije ovde u pitanju ni Amerika ni bilo koja druga drzava. Ovo se desava u svuda u svetu ! hocete da kazete da je u Srb sve bajno ? u bilo kojoj Africkoj zemlji da je bajno? Da je mozda u Australiji sve super sa azijskim imigrantima? Da je u Madjarskoj lep sistem ? Engleskoj ? Garantujem da je u svakoj zemlji s**** ! e sada begde policija moze a negde ni ona ne moze! Iznenadili bi se koliko su ti "jadni" ljudi koj isu ugnjetavani od policije ustvari drska neljudska i bahata bica..a onda kad djavo odnese salu onda o pokojniku sve najlepse. Ne branim americku policiju ali i sam sam bio svedok bukvalno divljackih ponasanja i opasnih reakcija uhapsenih ili obicnih ljudi kada policija hoce da ovavlja najnormalniji posao. A Niko ne moze da bude jaci od policije u normalnoj drzavi.

drug

pre 7 godina

Ljudska priroda uvek na kraju proradi. Odgovor na ugnjetavanje,nepravdu, nejednakost u drustvu. Za nekoga su oni pokret otpora, teroristi, partizani, banditi. Uglavnom ne valja posao nigde u svetu. Vazduh trepti kao da zemlja gori, sprema se oluja.

Cinoeye

pre 7 godina

Tomo, crnci resili da se zaštite jer se u toku godine oko 180-200 crnaca(20% ubijenih), uglavnom zasluzeno i u legitimn policijskim akcijama. Nek se od sebe samih zaštite jer se medjusobno ubije 14-16 hiljada godisnje(samo u Čikagu preko 800 do sad od početka godine).Samo Pitaj ljude koji zive u Americi....

josko

pre 7 godina

Ovaj prvi komentat mi je najinteresantniji gdje spominje da su pustili nekog crnca da prica na presici??? Pa tko ce pricati ako nece sef policije Dallasa a vidi vraga sef policije upravo crnac!

lovac na licemere

pre 7 godina

e sad gledajte rijaliti, Licemeri bez granica, snajperisti teroristi il oslobodioci a sve zavisi gde se puca kosovo,ukraina,libija,dalas, povraca mi se od njihovih saopstenja

Miroslav Kojic

pre 7 godina

policija Floride (Key West) me je sinoc zaustavila jel mi je bilo neispravno svetlo na skuteru, nije radilo, policajac je otvorio prekidac sa zicom mi prespojio zice i namestio svetlo, a to samo radi moje bezbednosti, kaznu ni u jednom trenutku nije pominjao.. da ne poverujes da se on u 3 ujutru petljao oko mog svetla na skuteru, e sad kad me je zaustavio rekao mi je sta da radim i problema nije bilo.. ne opravdavam ubijanje crnaca ni belaca ni zutih ni crvenih ni bilo koje rase ali povrsno gledamo, sagledajmo situaciju do kraja da vidimo razlog pucanja i ubistva.. ne osudjujmo, ako ne pratis protokol onda si sam kriv za posledice.. toliko.. pozdrav

Mufljuz

pre 7 godina

Ocekivano. Jos su dobro i prosli obzirom kako rade u poslenjih par godina. Nevazno je ko je tu sad u pravu, ali previse je ubijenih crnoputih Amerikanaca od strane policije u poslednje vreme. Ocito mnogo toga nije u redu u policiji Amerike.

Bxo

pre 7 godina

Na Kosovu su policajce ubijali "oslobodioci"...u Siriji policajce su ubijali "umereni opozicionari"...u Beslanu su to pak bili "militanti"...a u Ukrajini su po policiji pucali "aktivisti"....ne znam,nisam pametan!

Troicki

pre 7 godina

Obamina administracija je jedna od najgorih ikada i ona je prouzrokovala mnogo bespotrebnih rasnih tenzija.

Ove godine je policija u Americi pucala na 123 crnca i 236 bijelca.

Teslino tajno oruzje

pre 7 godina

Hajde ne lupajte... "crnci zive u getima jer tako zele" i sl.... USA svesno i planski tera crnce u geto i to na taj nacin sto odredjeni delovi grada ne placaju (ili placaju simbolicno) porez na nekretninu sto automatski privlaci najsiromasnije slojeve stanovnistva (crnci, latinoamerikanci) u taj deo grada. Eto vam odgovora zasto recimo u NY crnaca ima vise u Bronksu nego recimo na Menhetnu. Toliko o tome.

grot

pre 7 godina

SAD treba da se pozabave problemom rasizma koji je uzeo maha a ne da pricaju o ljudskim pravima pet hiljada km daleko negde po evropi aziji africi. svoje dvoriste prvo da se pocisti

Dalmatinka

pre 7 godina

Organizacije tipa: "black lives matter" samo podsticu rasizam i ovakve dogadjaje. To su isti oni koji govore kako belcima nije dozvoljeno da budu na skupu, kako su crnci bili Rimljani, Grci i da su crnci bili faraoni i ostale rasisticke bajke.

seljadin

pre 7 godina

da pojasnim u USA svako dobije to sto zasluzi i dobro i lose to je i razlog za ove probleme rasni problem rasnu mrznju sa obe strane jednostavno nije moguce resiti to je ahilova peta Amerike i sve veci problem . Naravno svako ima svoju sansu sto nece pomoci da problem nestane kao ni US affirmative action ili u SFRJ kljuc. Pogledajte danas Albance na Kosovu beze zajedno sa Sirijcima dakle problem nije samo predsednik u USA afroamerikanac pa da li se ista promenilo?

Analiticar u papucama

pre 7 godina

Zemlja gde se oruzje kupuje u trafikama,gde je bahatost normalna pojava,gde je rasizsm odavno veliki problem,koja sirom sveta izaziva Arapska proleca,Majdane i sve ostsle krize moze ocekivati vruce leto na svojoj tetitoriji iako to ne zeli.Mogao sam biti kraci i reci vec receno-zaigrala mecka i pred njihovim vratima.

una

pre 7 godina

Brat mi zivi u Dalasu. Kad je kupovao kucu, trazio je da bude u "bijelom"naselju. Nema to veze s rasizmom, nego ima malu djevojcicu koja treba da ide u skolu i krece se kroz naselje. Vecinski crnacke skole su rasulo, a naselja kao ratne zone. Ko je kriv? Neznam.

Five O

pre 7 godina

@Dacha: Rasizam postoji u svakoj zemlji ali u Americi su crnci bili robovi 300, godina i kad su oslobođeni skoro ništa se nije izmenilo.
I dokazano je u SAD da policajci belci više hapse i ubijaju crnce.
Ja ne kažem da zločin opravdava drugi zločin ali ovo je bilo očekivano kad celo vreme ubijaju crnce zbog ničega.
I policajci skoro nikada nisu kažnjeni.
I mnogi latinosi isto mrze crnce , najviše rasizma ima prema crnaca.

Democracy

pre 7 godina

SAD treba da smire tenziju, da ne odgovaraju policijskom brutalnoscu, da postuju ljudska prava demonstranata i da sednu na pregovarcki sto sa drugom stranom t.j. pripadnicima ugrozene manjine u svojoj drzavi kako ne bi doslo do eskalacije i sukoba na rasnim osnovama u ovoj veoma podeljenoj zemlji.

M

pre 7 godina

@alllivesmatter
Mogu da se kladim da si odrastao u americi, svi ponavljate tu statistiku ko papagaji. Kakve veze ima koliko crnaca ubije druge crnce? Jel to što postoje ubistva unutar grupe znači da je ok da ih policija ubija bez razloga osim zbog boje kože? Ako ćemo već tom statistikom, belci iz policije bi trebalo da se osećaju super sigurno pored crnaca pošto ispada da u 90% slučajeva ubijaju crnce a ne belce.
A o akciji AllLivesMatter možemo da pričamo prvom prilikom kad izađete na ulice i kada se zapravo budete borili protiv besmislenih ubistava ljudi svih boja kože. Kako možeš da odvalis all lives matter a onda budeš u fazonu kakve veze ima što je pandur ubio crnca oni se međusobno ionako stalno ubijaju?!

doros

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 8. jul 2016 08:43)

Dobro, ti si belac, pa nema frke. Ako ćemo iskreno, i velika većina srpskih policajaca su korektni i ljubazni ljudi, bar, sam ja na takve nailazio, pa, ipak, srpsku policiju prati loš glas. Dovoljna je da dva policajca naprave neko zlo i ode cela policija na loš glas.

Ghetto

pre 7 godina

@Matorac: Šta lupetas oni žele da žive u getu i nemaju svi istu šansu.
Mnogi ti crnci imaju oca koji je u zatvoru ili u gengu, majka siromašna ili narkoman i kakvu oni imaju šansu?
Nije ništa crno ili belo tako jednostavno, mnogi ljudi misle ograničeno da svi sami biraju svoj život da svi imaju istu šansu.
Koliko puta sam video na televiziji kao emisija "cops"kad policajci sami kažu da neko nema šanse ili jako malu šansu da menja život.
Uvek ima izuzetaka ali to je upravo izuzetak.
Mnogi latinosi imaju isti problem i žive u getu i Amerika nije poznata po dobroj socialnoj politici, najjači preživi .

Laki

pre 7 godina

Ideja utemeljivača američke nacije koja stoji iza liberalnog zakona o naoružanju u SAD a koji je opstao sve do danas, bila je da taj zakon treba da obezbedi zaštitu običnih građana od eventualne represije države.
Niko ne opravdava ubistva policajaca ali ponašanje policije u odnosu na određenu grupu građana SAD se sve više doživljava kao represija.
Tako da se očigledno počelo pribegavati ekstremnim odgovorima na tu represiju. Upravo u duhu ideje očeva nacije.

Otac

pre 7 godina

Imam 38 godina I zgrada je pocela da se urusava,a Ja sam poceo deo po deo da renoviram,ako I beli I crni imaju vremena da cesu j..a I trose energiju na gluposti isto tako mogu da je usmere I da budu limari,krovolokrivaci,vodoinstalateri,moleri,stolari pa I mehanicari I da vidis kako auto ide kuca sija a DECA vesela...pozdravi negativnoj energiji

chuck

pre 7 godina

@objektivno
Bravo. 11 godina sam ziveo u San Dijegu, supruga mi je predavala u srednjoj skoli. Imali su uputstvo da tamnoputi ucenici prolaze dalje, cak i sa 50% od minimuma. Cak i uz to, mizeran procenat bi zavrsavao srednju skolu.
Firma u kojoj sam radio davala je besplatnu obuku za knjigovodstveni softver. Imao sam stotine polaznika svih nacija i rasa, osim jedne.
Ako mislite da belci ne vole Afroamerikance, nemate predstavu koliko ih ne vole Azijati, latinosi ili Hindusi. Ne zato sto im je koza crna, vec zbog vrednosti i nacina zivota koji velicaju. Svi koji su ziveli u SAD znaju da govorim istinu.

Jabučilo

pre 7 godina

Већина вас који овде пишу вероватно никада нису имали прилику да лично виде и комуницирају са америчким полицајцима већ о њима читају оно што пишу сензације жељни, крволочни медији. Моје искуство је да нисам срео љубазнија и предусретљивија службена лица од америчких полицајаца, а много сам пропутовао. У данашње време верујам само двом искуству.
(c i t i z e n, 08. jul 2016 08:43)

I naši policajci su uvek ljubazni i predusretljivi u normalnim okolnostima. A vrlo zeznuti u drugačijim okolnostima.

Rasamon

pre 7 godina

Ja sam glup pa bi molio da mi neko nesto objasni. Idmo redom . Prvo napadac puca pa se sakrije i par sati pregovara sa policijom. I onda se ubije. Pitam se ako vec ima nameru da se pukne zasto se uopste krije. Sto lepo ne ostane na otvorenom i ne nastavi da puca. Ako koliko sam pratio na CNN ovaj je imao pancir. Znaci da je hteo da se zastiti. I onda iznenada se pukne. Sve mi mirise da je ovo jos jedno SAMOUBISTVO IZ ZASEDE. jer tako se stedi drzava a i sprecava da se izvuce na neuracunljivost. ili da ga neki sposobni advokat spasi el.stolice.

objektivno

pre 7 godina

Vrlo tesko je generalizovati. Ima u svim velikim grupama ljudi i ovakvih i onakvih. Ipak moze se reci da ima mnogo crnaca koji namerno provociraju, bilo policiju ili bilo koga drugog. Lenjo se vuku preko ulice pola sata da bi vozaci u kolima morali da ih cekaju. Zvone na vrata pa dosadjuju iako u Americi mozes da ubijes nekoga ko ti je u kuci pa da kazes da te on napao i nikom nista. Kradu po radnjama iako opet znaju da vlasnici radnji mogu da ih ubiju pa opet nikom nista. Pri tome ako si mlad crnac i dobar djak sva vrata su ti otvorena. Ne kazem da su oni koji biraju put nasilja krivi, takva je situacija da oni verovatno veruju da su u pravu. Samo kazem drustvo ima kaubojske korene pa je mnogo pametnije iskoristiti silne privilegije i biti dobar djak nego traziti maru koju onda i nadjes. Policajci su veoma fini dok ne dodje do situacije koja mirise na nasilje, onda valjda krece prekomerna upotreba oruzja da bi sebe zastitili.

mrmlj

pre 7 godina

@(doros, 8. jul 2016 13:07)
nije glavni problem u tome sto neki panduri prekorace ovlascenja i/ili uzmu zakon u svoje ruke nego to sto, nakon sto to urade, policija kao institucija radi sve da ih zastiti.
i tako je i u srbiji i u americi i u svakoj drzavi na svetu.
mozes da imas 99% normalnih policajaca, svi ce oni stati u zastitu onih 1% nenormalnih u 100% slucajeva.

a implicirati da je neobjasnjivo zbog cega srpsku policiju bije los glas je u najmanju ruku neozbiljno.

- pre 6-7 godina interventna ubila decka na suvozacevom sedistu jer je njegov drug koji je vozio prosao kroz crveno u 4 ujutru. zvanicna prica pandura koji ga je upucao je da je drzao uperen pistolj, decko otvorio vrata i udario ga u ruku pa je pistolj sam od sebe opalio. eeeej!?

- pre par godina, zandar ubijen zbog duga oko prodaje narkotika, drugi pucao na zenu u kruznom toku jer je SPORO VOZILA. predstavnici zandarmerije priznali da ima 400 zandara koji nisu prosli neophodne psiho testove.

- nebrojeni slucajevi kada interventna maltretira ljude na ulici, obicni prasinari te nicim izazvani zaustavljaju i legitimisu na sred ulice u sred bela dana.

- o korupciji u policijskim redovima i tome kako slucajeve resavaju jedino kad dospeju u medijsku zizu bolje da ni ne pocinjemo. isto vazi i za to sto uvek sluze trenutnoj vlasti umesto da sprovode zakone.

Laki

pre 7 godina

@ Ove godine je policija u Americi pucala
na 123 crnca i 236 bijelca. (Troicki)
-----------------------------------------
Kada već iznosiš brojeve trebao bi i da imaš u vidu i procentualni odnos stanovništva u SAD.A taj odnos kaže da su afroamerikanci neuporedivo ma³obrojniji u odnosu na pripadnike bele rase.
I na kraju,radi se o brutalnosti policije nevezano za rasu.To što belo stanovništvo ne reaguje to je njegov problem.
Ali imajući u vidu istorijske okolnosti i period ropstva,brutalnost policije nad crnim stanovništvom će uvek imati veću težinu.To je neizbežno.

plavi andjelak

pre 7 godina

(mrmlj, 08. jul 2016 14:45)

Da ne ulazimo u detalje, jer se, manje vise, slazem sa tobom, ali zar zaista mislis da je suvozac ubijen zato sto je vozac prosao na crveno? I sta kada pritisak javnosti bude toliki da je politicki pozeljno osuditi policajca. Narocito u zemlji zavisnoj od populizma. Ima li policajac sanse za bilo kakvo fer sudjenje u takvim situacijama? Ne mislis valjda da je policajac uvek kriv.