Četvrtak, 30.06.2016.

13:31

Tužilaštvo: Nema krivične odgovornosti za pad helikoptera

Više javno tužilaštvo u Beogradu saopštilo je da nema mesta pokretanju krivičnog postupka povodom pada helikoptera 13. marta 2015. godine.

Izvor: B92

Tužilaštvo: Nema kriviène odgovornosti za pad helikoptera IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Srce

pre 7 godina

Sramota.

Mene je iskreno sramota.

Pitam se kakvu to državu ostavljam svojoj deci?

Stariji hoće da bude pilot. Prekrstim se da ne vidi i kažem:
" Može, ali ne u ovoj zemlji. Ti nećeš živeti ni raditi ovde, obećaj."

I obećao je.

Žao mi je što majke izginulih u helikopteru nisu tražile isto od svoje dece.

Možda bi danas bili daleko, ali bi sigurno bili živi.

Patria

pre 7 godina

'Vako:
NEKO je naredio vojsci, a taj neko nije bio Predsednik, da taj helikopter digne u vazduh. Taj neko je prekrsio ustav i zakone, jer nije imao pravo da to urdi, i bez obzira na najbolju nameru mora da odgovara za minimum zloupotrebu sluzbenog polozaja sa posledicom ubistva iz nehata.
NEKO je naredio pilotima da slete gde oni nisu hteli, tj sugerisao im je sa precutnom pretnjom, posto je osoba na visokom polozaju, i time ugrozio njihove zivote sto je dovelo do tragicnih posledica i saucesnik je u ubistvu iz nehata i mobingu sa smrtnom posledicom. NEKO je nepaznjom i neznanjem u komunikaciji sa vojnim pilotom pogresio prilikom navodjenja i izazvao nesrecu, samim tim i ubistvo iz nehata. Ima tu jos ponesto sto bi se moglo reci i o onima koji su radili obdukciju, istragu i vestacenje, ali i ovo je dovoljno. A to sto se to sve vesto gura pod tepih, e gospodo to se zove udruzivanje u zlocinackom poduhvatu... Pa sad se vi samo pravite nevesti, nema veze...

B

pre 7 godina

Neko je MORAO tom helikopteru narediti da po magli leti baš na ovaj aerodrom. I za to MORA da postoji RAZLOG.
HOĆU i IMAM PRAVO da znam ko je to bio i zašto je to uradio.

Pravnik

pre 7 godina

Nista neobicno. Sramota bi bila da su nasli da ima elemenata za krivicnu odgovornost. Niko tamo nije postupao iz razloga da bi ucinio da neko strada, vec naprotiv.

Milanko

pre 7 godina

Tužilaštvo je apsolutno u pravu, ne postoji krivična odgovornost lica koja su učestvovala u pripremanju i izvršenju zadatka.

Da li postoji krivična odgovornost nekog drugog, nalogodavca, kontrole leta, ili ... tužilaštvo nije ni istraživalo.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće: 
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi; 
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše); 
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.
(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Tu i tamo se slažem, ali oficir koji je "naložio" da polete, nije samovoljno naložio. U ovakvim slučajevima, samo i samo posada odlučuje da li će poleteti ili ne! Tu nema prisile.

Peki

pre 7 godina

Da li je tužilaštvo utvrdilo ko je bio kontrolor leta? Da li je prilikom pokušaja sletanja kontrolor leta govorio o visini iznad zemlje, a pilot o nadmorskoj visini? Može li bilo koji pilot, potpuno odmoran i spreman, da ručno upravlja (bez autopilota) po mraku i magli i da pokuša sletanje na bar 200m većoj visini nego što je trebalo? Ko sad može da tuži tužilaštvo i tužioca?

ten yard penalty

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....
(Srrrrrrdjan, 30. jun 2016 14:28)

Nishta dodati!...samu ccu da ponovim chovekov komentar,dovoljno!...pametnome....ako ih je ovde iole ostalo....

John

pre 7 godina

(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Ne, ne, ne. U normalnoj zemlji taj helikopter uopšte ne bi ni poleteo i to iz nekog od sledećih razloga:
- ne bi bilo potrebe bebu transportovati za BG jer bi i u Novom Pazaru mogli da joj pomognu
- ne bi se desilo da put bude zatrpan (ili bi bio ekspresno otrpan)
- bolnica (ili posebna služba) bi imala helikopter koji služi upravo za takve stvari (SFRJ je imala, eno jednog u muzeju na Surčinu, žuti MI 2, formacijski pripadao AMSJ-u)
- ne poleće helikopter po meteo uslovima koji su opasni ako i on i posada i mesto gde treba da slete nisu opremljeni i obučeni za takve uslove
- (onako uzgred) ne određuje ministar da li će se leteti, a pogotovo ne gde će da se sleti. U vazduhu, pilotova je zakon za sve. Ako kaže "Slećem na Beograđanku" (karikiram) ima na krovu da ga čekaju. Ako kaže idem na Ratno ostrvo, bolje odmah u čamce da se potrpaju...
A ne ovo da ga pošalju na aerodrom gde je sletao jednocifreni broj puta sa kontrolom leta čiji je način rada drugačiji od onoga na koji je naučio...

ten yard penalty

pre 7 godina

Bre ljudi kako da se ode odavde imate li neki predlog???
(Milos, 30. jun 2016 14:05)

Pa shta da ti velim,brate,kad je taj apel ultimativnog ochaja ujedno i moj promukli krik!!!...

Bane

pre 7 godina

Moje misljenje je (dakle nisam siguran) da krivicne odgovornosti stvarno nema, ali mislim da je sramota da niko od pretpostavljenih i od onih koji su bili ukljuceni u komandovanje vezano za ovaj dogadjaj nije osetio neku moralnu ili politicku odgovornost ili bilo kakvu drugu, nikome nije palo na pamet da podnese ostavku, Gasic, Dikovic, Zivak... Sramota! 7 zivota je izgubljeno... Ako se neko razume ovde u to krivicno pravo pa ako ga ne mrzi da nam objasni i ostavi neki strucan komentar, jel ima necije krivicne odgovornosti ili nema? Ako ne postoji krivicno delo, kako moze da postoji krivicna odgovornost?!

Fric

pre 7 godina

(majstor, 30. jun 2016 14:51)
U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće:
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi;
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše);
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.

Neko iz mase

pre 7 godina

Nije ni Tužilaštvo naivno. Naučili su lekciju nakon smenjivanja načelnika krim.policija za u Beogradu koji je hteo da izvrši uviđaj u Hercegovačkoj ulici. Šta ima oni da se prave pametni da rade svoj posao!? Kako gazda kaže tako ima da rade. Nego u Strazbur po pravdu.

Venera

pre 7 godina

Ljudi, sagledajte priču i sa pravne strane, kako bi je prvenstveno i trebalo gledati, ako već imate toliku želju da komentarišete. Na kraju je i zvanično onako kako je i izgledalo kao na početku- nesrećan splet okolnosti.

srbija medju šljivama

pre 7 godina

Zbog par slika odoše životi ljudi tokom plemenitog dela ali ne nije odgovoran onaj koji je želeo da se slika, oni su odgovorni....sramota

Pravnik (molim objavite kom!)

pre 7 godina

Naravno da nema, ali zato za advokate, izvrsitelje i privrednike koji zakonito rade svoj posao, po jedna krivicna na 3 meseca. I to od strane drzave! Dok ovi drugi podobni, rade nezakonito, placaju reket pojedincima iz vrha, i niko im ni rec ne kaze. IMACE POSLA STRAZBUR USKORO! Ne koci Hrvatska poglavlje 23, nego nasa korumpirana birokratija koja je duboko zagazila u kriminal.

Miloš Perić

pre 7 godina

Nikad,a mozda cak ni tad,mi necemo uci u EU
(koki, 30. jun 2016 13:58)

Iz tvojih usta u božije uši!

PS.
Saopštenje tužilaštva je sramno!

Kako vi ljudi uopste spavate?

pre 7 godina

Objavite snimke razgovora pilota Mehica sa kontrolom leta i poverovacemo da ih niko nije terao da slete na Surcin kako bi se ministri slikali.

kraja

pre 7 godina

...jedino sto rodbini preostaje je da pravdu potrazi na nekom sudu u evropi...
...ovde se pravda cuva za sarice, kosmajce, narko dilere, ubice, "navijace" i sve one koji su potrebni neljudima iz vlasti...

Advokat svih Srba

pre 7 godina

Srbija je korumpirana kao Sijera Leone,politika i interes kao i zataškavanje se uvukla u svaku rupicu koja postoji u ovoj banani od države,onaj ko misli suprotno neka skine ružičaste naočare!

Goran

pre 7 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru !!! Jos ce da nam kazu da su pokojnici ukrali helikopter i isli da se igraju po "divnim" vremenskim uslovima. Ovo je Srbija - zemlja najtezih nepravdi. Ne znam kako porodice prezivelih ovo da otrpe. ovo je ubijanje posle ubijanja. Uzasnut sam.

Neko iz mase

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.

majstor

pre 7 godina

posada je zbog vremena trazila da slete u batajnici ali im je ipak naredjeno da slete u surcinu... i sad je posada kriva jer "nije umela" da sleti?

tako je, okrivite poginule, to je najlakse, mrtva usta ne govore...


koji smo mi cemer od zemlje... u normalnoj zemlji bi za ovako nesto svi od kontrole leta pa do ministra odbrane sami dali ostavke ili bili smenjeni...

cudi me da nisu okrivili i mileta i peru koji su prali tockove helikoptera...

@ns

pre 7 godina

Hajde sad samo neko da mi kaze (nevezano za EU, clanstvo):
Da li bi trebalo da nas iko blokira u pregovorima po pitanju pravosudja?
Da li ti koji blokiraju, imaju bilo kakav validan argument?
Da li je, kod tih koji blokiraju, sudstvo bolje (bar za mrvicu)?
Diskusija je zavrsena.

Zna se sta je zakonodavna, sta je izvrsna a sta sudska vlast, i zna se koliko bi trebalo da budu zavisne jedna od druge.

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....

Ivan

pre 7 godina

Pa naravno da nema .
Ko ih je terao da slecu po magli ?
Trebao je da sleti na najblizi aerodrom gde je moguce.
Sacuvao bi svoj i zivote svoji kolega i deteta.
Pa neka ga posle suspenduju i smenjuju uradio bi najispravniju stvar u svom zivotu.
Pa sta ako te zove nacelnik i naredjuje gde da sletis ?
Pa sta ako je nacelnika zvao ministar da insistira da sleti u Batajnicu da bi se slikao pored nesretnog deteta ?
Pa sta ako se sada svi oni koji su odgovorni prave ludi ?
Sada lepo neka porodice pogunulih presaviju tabak pa pravo Strazbur .
Neka EU odluci ko je odgovoran za smrt ljudi koji su pozrtvovano radili svoj posao i koji nisu mogli da biraju da li da rizikuju sletanje po magli ili ne . Posto nase sudstvo sigurno nece.
Treba sve koji su odgovorni za ovu tragediju da bude sramota a i sve nas sto zivimo u zemlji gde je ljudski zivot jefitniji od priloga od 10 minuta na TV-u.

JOLE

pre 7 godina

Naravno niko nije iznenadjen odlukom jer je bilo ocigledno da ce tako i biti.Medjutim tuzno je cime je sve pokusano opravdati pad letelice.Seti te se samo da su majora Mehica optuzili da su nadjeni promili alkohola.Drzavo stide se.

Fric

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.
(Neko iz mase, 30. jun 2016 14:19)

Juče čovek preminuo zbog tezge sa lubenicama...

No1e_moj_dobar_drug

pre 7 godina

I onda se kao cudimo sto nas Hrvati a i ostali iz EU vuku za nos u vezi otvaranja poglavlja koje je vezano za sudstvo.
Dovoljno je samo pogledati sve ove komentare i zakljuciti da su tuzilastvo/sudstvo u ovoj drzavi dno dna.

Sramota na n-ti

pre 7 godina

Mene je drzava 2 godine razvlacila po prekrsajnom sudu jer je bivsa zena moga muza prijavila(izmislila) uznemiravanje. Drzava je , zbog svoje gluposti , naravno izgubila i platila pozamasnu sumu mome advokatu.Za takvu budalastinu je sudija 2 godine primala poprilicnu platu, a za ovu situaciju sa helikopterom NIKO da ne bude odgovoran, barmem da pocnu neka sudjenja, barem da pocnu neka salusanja, barem da se izvedu neki dokazi...pa ja zivim u nadrealnim uslovima u ovoj "drzavi"!!!

banda

pre 7 godina

Ovo je već zabrinjavajuća odluka Tužilaštva koje očigledno štiti stvarne nalogodavce. Ispade da je posada samu sebe privatno poslala na let i organizovala isti.
Ukoliko Tužilaštvo ne želi da utvrdi odgovornost, postoji i Medjunarodni Sud u Strazburu?

Petar

pre 7 godina

Meni je to nekako i logican ishod.
Pa sta ako je neko hteo i da se slika. Bas me briga. Nek se slika ako je ucinio dobro nekome. Al postoje ljudi kojima i tada to smeta iz cistog politikanstva.
Neko rece: terao helikopter po oluji da slece. Kratkog li pamcenja. Uopste nije bilo oluje vec magle.
Ako je neko stvarno i izvrsio pritisak u vezi mesta sletanja neka odgovara, al to nije na meni da istrazujem.
Sta bi ste gospodo da smenimo kompletan vojni kadar, kao Staljin pred 2.sv. rat. Pa posle da zalite kako nemamo kompetetne oficire.
Propusta je bilo pa pustite vojsku da se nosi sa tom tragedijom, izvuce neke pouke i ojaca.

NNN

pre 7 godina

"što se posebno odrazilo na odabir konačne destinacije sletanja "

Alo, bre, pa pilot 3 puta kaže "idem na Batajnicu"
(mnogo bolje poznaje teren i bila duplo veća vidljivost!!!)
i oni mu tri puta NAREĐUJU da sleti na surčinski aerodrom!

...

Ne dam gašića!

...

Tužilaštvo je naveća bruka ove države!!!

Za fantomsko rušenje u Savamali - ništa

Evo npr. juče su komunalci (privatna vojska) bolsenog prodavca lubenica izmaltretirali do smrti i nikom ništa.

Zarkovic D

pre 7 godina

Ja zaista ne znam sta je javnost Srbije ocekivalo...sve je dirigovano...nece me uopste iznenaditi vest da helikopter nije ni postojao...katastrofa...

C i n i k

pre 7 godina

Naravno,el neko mislio drugacije? Mora vlast da se promeni da bi neko odgovarao.
U ovoj zemlji odgovaraju samo obicni ljudi, sitni prevaranti i clanovi opozicije. Vlast i kriminalci, nikada.
Covek u saobracaju slucajno ubije psa pa odgovara,makar plati stetu vlasniku, a ovde imamo 7 mrtvih i niko nije odgovaran?!
Auuu

9€ po kvadratu

pre 7 godina

Jakako da nema. Otkud je mogo da zna ministar da mogu meteroliske prilike da budu nepovoljne. Covek je imao najbolju nameru. Da se slika i pokaze koliki je covek !

bagrem

pre 7 godina

Znači, nema veze sto je ministar direktno naređivao "Batajnici" iako za to nema nadležnosti (tj. zaobišao je načelnika GŠ)? I još gore, niko nije ispitao ko je vršio pritisak na posadu da u povratku sleće na Surčin pod olujom, ali sa TV ekipama, a ne u Batajnicu ili na VMA, kako je posada i tražila? Sve u redu, tužilaštvo je servis izvršne vlasti, bar da znamo na čemu smo.

Mladen B.

pre 7 godina

u ovoj drzavi nema pravde, nema drzave! Ovako ce i Savamalu isto, eeee moji pravnici, na niske grane ste vi spali... Ja da ubijem goluba iz vazdusne puske dobio bi godinu dana zatvora...

Boksi

pre 7 godina

Kako ih nije vise samo sramota od tih izginulih ljudi, koji su postradali zbog njihove reklame, za koju svi znaju a oni se uporno peru od toga. SRAMOTA

Luj XV

pre 7 godina

Sramotno!!! Pravna država je prestala da postoji i ovakvim potezima se samo udaraju poslednji ekseri u njen sanduk. Ne postoji nikakva odgovornost - krivična, pravna, moralna za smrt 7 osoba. Strašno!

nikola

pre 7 godina

Imam 71 godunu i profesor sam u penziji.Sramota me u kakvom ljigavom sistemu živim.Poglavlja 23 i 24. Ha,ha.. Očekujte isti rezultat i za Savamalu-

@ns

pre 7 godina

Hajde sad samo neko da mi kaze (nevezano za EU, clanstvo):
Da li bi trebalo da nas iko blokira u pregovorima po pitanju pravosudja?
Da li ti koji blokiraju, imaju bilo kakav validan argument?
Da li je, kod tih koji blokiraju, sudstvo bolje (bar za mrvicu)?
Diskusija je zavrsena.

Zna se sta je zakonodavna, sta je izvrsna a sta sudska vlast, i zna se koliko bi trebalo da budu zavisne jedna od druge.

Petar

pre 7 godina

Meni je to nekako i logican ishod.
Pa sta ako je neko hteo i da se slika. Bas me briga. Nek se slika ako je ucinio dobro nekome. Al postoje ljudi kojima i tada to smeta iz cistog politikanstva.
Neko rece: terao helikopter po oluji da slece. Kratkog li pamcenja. Uopste nije bilo oluje vec magle.
Ako je neko stvarno i izvrsio pritisak u vezi mesta sletanja neka odgovara, al to nije na meni da istrazujem.
Sta bi ste gospodo da smenimo kompletan vojni kadar, kao Staljin pred 2.sv. rat. Pa posle da zalite kako nemamo kompetetne oficire.
Propusta je bilo pa pustite vojsku da se nosi sa tom tragedijom, izvuce neke pouke i ojaca.

Venera

pre 7 godina

Ljudi, sagledajte priču i sa pravne strane, kako bi je prvenstveno i trebalo gledati, ako već imate toliku želju da komentarišete. Na kraju je i zvanično onako kako je i izgledalo kao na početku- nesrećan splet okolnosti.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće: 
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi; 
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše); 
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.
(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Tu i tamo se slažem, ali oficir koji je "naložio" da polete, nije samovoljno naložio. U ovakvim slučajevima, samo i samo posada odlučuje da li će poleteti ili ne! Tu nema prisile.

Pravnik

pre 7 godina

Nista neobicno. Sramota bi bila da su nasli da ima elemenata za krivicnu odgovornost. Niko tamo nije postupao iz razloga da bi ucinio da neko strada, vec naprotiv.

bagrem

pre 7 godina

Znači, nema veze sto je ministar direktno naređivao "Batajnici" iako za to nema nadležnosti (tj. zaobišao je načelnika GŠ)? I još gore, niko nije ispitao ko je vršio pritisak na posadu da u povratku sleće na Surčin pod olujom, ali sa TV ekipama, a ne u Batajnicu ili na VMA, kako je posada i tražila? Sve u redu, tužilaštvo je servis izvršne vlasti, bar da znamo na čemu smo.

Mladen B.

pre 7 godina

u ovoj drzavi nema pravde, nema drzave! Ovako ce i Savamalu isto, eeee moji pravnici, na niske grane ste vi spali... Ja da ubijem goluba iz vazdusne puske dobio bi godinu dana zatvora...

C i n i k

pre 7 godina

Naravno,el neko mislio drugacije? Mora vlast da se promeni da bi neko odgovarao.
U ovoj zemlji odgovaraju samo obicni ljudi, sitni prevaranti i clanovi opozicije. Vlast i kriminalci, nikada.
Covek u saobracaju slucajno ubije psa pa odgovara,makar plati stetu vlasniku, a ovde imamo 7 mrtvih i niko nije odgovaran?!
Auuu

Luj XV

pre 7 godina

Sramotno!!! Pravna država je prestala da postoji i ovakvim potezima se samo udaraju poslednji ekseri u njen sanduk. Ne postoji nikakva odgovornost - krivična, pravna, moralna za smrt 7 osoba. Strašno!

Zarkovic D

pre 7 godina

Ja zaista ne znam sta je javnost Srbije ocekivalo...sve je dirigovano...nece me uopste iznenaditi vest da helikopter nije ni postojao...katastrofa...

Neko iz mase

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.

nikola

pre 7 godina

Imam 71 godunu i profesor sam u penziji.Sramota me u kakvom ljigavom sistemu živim.Poglavlja 23 i 24. Ha,ha.. Očekujte isti rezultat i za Savamalu-

NNN

pre 7 godina

"što se posebno odrazilo na odabir konačne destinacije sletanja "

Alo, bre, pa pilot 3 puta kaže "idem na Batajnicu"
(mnogo bolje poznaje teren i bila duplo veća vidljivost!!!)
i oni mu tri puta NAREĐUJU da sleti na surčinski aerodrom!

...

Ne dam gašića!

...

Tužilaštvo je naveća bruka ove države!!!

Za fantomsko rušenje u Savamali - ništa

Evo npr. juče su komunalci (privatna vojska) bolsenog prodavca lubenica izmaltretirali do smrti i nikom ništa.

Boksi

pre 7 godina

Kako ih nije vise samo sramota od tih izginulih ljudi, koji su postradali zbog njihove reklame, za koju svi znaju a oni se uporno peru od toga. SRAMOTA

Fric

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.
(Neko iz mase, 30. jun 2016 14:19)

Juče čovek preminuo zbog tezge sa lubenicama...

Advokat svih Srba

pre 7 godina

Srbija je korumpirana kao Sijera Leone,politika i interes kao i zataškavanje se uvukla u svaku rupicu koja postoji u ovoj banani od države,onaj ko misli suprotno neka skine ružičaste naočare!

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....

Kako vi ljudi uopste spavate?

pre 7 godina

Objavite snimke razgovora pilota Mehica sa kontrolom leta i poverovacemo da ih niko nije terao da slete na Surcin kako bi se ministri slikali.

Goran

pre 7 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru !!! Jos ce da nam kazu da su pokojnici ukrali helikopter i isli da se igraju po "divnim" vremenskim uslovima. Ovo je Srbija - zemlja najtezih nepravdi. Ne znam kako porodice prezivelih ovo da otrpe. ovo je ubijanje posle ubijanja. Uzasnut sam.

majstor

pre 7 godina

posada je zbog vremena trazila da slete u batajnici ali im je ipak naredjeno da slete u surcinu... i sad je posada kriva jer "nije umela" da sleti?

tako je, okrivite poginule, to je najlakse, mrtva usta ne govore...


koji smo mi cemer od zemlje... u normalnoj zemlji bi za ovako nesto svi od kontrole leta pa do ministra odbrane sami dali ostavke ili bili smenjeni...

cudi me da nisu okrivili i mileta i peru koji su prali tockove helikoptera...

Ivan

pre 7 godina

Pa naravno da nema .
Ko ih je terao da slecu po magli ?
Trebao je da sleti na najblizi aerodrom gde je moguce.
Sacuvao bi svoj i zivote svoji kolega i deteta.
Pa neka ga posle suspenduju i smenjuju uradio bi najispravniju stvar u svom zivotu.
Pa sta ako te zove nacelnik i naredjuje gde da sletis ?
Pa sta ako je nacelnika zvao ministar da insistira da sleti u Batajnicu da bi se slikao pored nesretnog deteta ?
Pa sta ako se sada svi oni koji su odgovorni prave ludi ?
Sada lepo neka porodice pogunulih presaviju tabak pa pravo Strazbur .
Neka EU odluci ko je odgovoran za smrt ljudi koji su pozrtvovano radili svoj posao i koji nisu mogli da biraju da li da rizikuju sletanje po magli ili ne . Posto nase sudstvo sigurno nece.
Treba sve koji su odgovorni za ovu tragediju da bude sramota a i sve nas sto zivimo u zemlji gde je ljudski zivot jefitniji od priloga od 10 minuta na TV-u.

9€ po kvadratu

pre 7 godina

Jakako da nema. Otkud je mogo da zna ministar da mogu meteroliske prilike da budu nepovoljne. Covek je imao najbolju nameru. Da se slika i pokaze koliki je covek !

banda

pre 7 godina

Ovo je već zabrinjavajuća odluka Tužilaštva koje očigledno štiti stvarne nalogodavce. Ispade da je posada samu sebe privatno poslala na let i organizovala isti.
Ukoliko Tužilaštvo ne želi da utvrdi odgovornost, postoji i Medjunarodni Sud u Strazburu?

No1e_moj_dobar_drug

pre 7 godina

I onda se kao cudimo sto nas Hrvati a i ostali iz EU vuku za nos u vezi otvaranja poglavlja koje je vezano za sudstvo.
Dovoljno je samo pogledati sve ove komentare i zakljuciti da su tuzilastvo/sudstvo u ovoj drzavi dno dna.

Pravnik (molim objavite kom!)

pre 7 godina

Naravno da nema, ali zato za advokate, izvrsitelje i privrednike koji zakonito rade svoj posao, po jedna krivicna na 3 meseca. I to od strane drzave! Dok ovi drugi podobni, rade nezakonito, placaju reket pojedincima iz vrha, i niko im ni rec ne kaze. IMACE POSLA STRAZBUR USKORO! Ne koci Hrvatska poglavlje 23, nego nasa korumpirana birokratija koja je duboko zagazila u kriminal.

kraja

pre 7 godina

...jedino sto rodbini preostaje je da pravdu potrazi na nekom sudu u evropi...
...ovde se pravda cuva za sarice, kosmajce, narko dilere, ubice, "navijace" i sve one koji su potrebni neljudima iz vlasti...

Neko iz mase

pre 7 godina

Nije ni Tužilaštvo naivno. Naučili su lekciju nakon smenjivanja načelnika krim.policija za u Beogradu koji je hteo da izvrši uviđaj u Hercegovačkoj ulici. Šta ima oni da se prave pametni da rade svoj posao!? Kako gazda kaže tako ima da rade. Nego u Strazbur po pravdu.

srbija medju šljivama

pre 7 godina

Zbog par slika odoše životi ljudi tokom plemenitog dela ali ne nije odgovoran onaj koji je želeo da se slika, oni su odgovorni....sramota

JOLE

pre 7 godina

Naravno niko nije iznenadjen odlukom jer je bilo ocigledno da ce tako i biti.Medjutim tuzno je cime je sve pokusano opravdati pad letelice.Seti te se samo da su majora Mehica optuzili da su nadjeni promili alkohola.Drzavo stide se.

Miloš Perić

pre 7 godina

Nikad,a mozda cak ni tad,mi necemo uci u EU
(koki, 30. jun 2016 13:58)

Iz tvojih usta u božije uši!

PS.
Saopštenje tužilaštva je sramno!

Fric

pre 7 godina

(majstor, 30. jun 2016 14:51)
U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće:
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi;
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše);
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.

ten yard penalty

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....
(Srrrrrrdjan, 30. jun 2016 14:28)

Nishta dodati!...samu ccu da ponovim chovekov komentar,dovoljno!...pametnome....ako ih je ovde iole ostalo....

Sramota na n-ti

pre 7 godina

Mene je drzava 2 godine razvlacila po prekrsajnom sudu jer je bivsa zena moga muza prijavila(izmislila) uznemiravanje. Drzava je , zbog svoje gluposti , naravno izgubila i platila pozamasnu sumu mome advokatu.Za takvu budalastinu je sudija 2 godine primala poprilicnu platu, a za ovu situaciju sa helikopterom NIKO da ne bude odgovoran, barmem da pocnu neka sudjenja, barem da pocnu neka salusanja, barem da se izvedu neki dokazi...pa ja zivim u nadrealnim uslovima u ovoj "drzavi"!!!

John

pre 7 godina

(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Ne, ne, ne. U normalnoj zemlji taj helikopter uopšte ne bi ni poleteo i to iz nekog od sledećih razloga:
- ne bi bilo potrebe bebu transportovati za BG jer bi i u Novom Pazaru mogli da joj pomognu
- ne bi se desilo da put bude zatrpan (ili bi bio ekspresno otrpan)
- bolnica (ili posebna služba) bi imala helikopter koji služi upravo za takve stvari (SFRJ je imala, eno jednog u muzeju na Surčinu, žuti MI 2, formacijski pripadao AMSJ-u)
- ne poleće helikopter po meteo uslovima koji su opasni ako i on i posada i mesto gde treba da slete nisu opremljeni i obučeni za takve uslove
- (onako uzgred) ne određuje ministar da li će se leteti, a pogotovo ne gde će da se sleti. U vazduhu, pilotova je zakon za sve. Ako kaže "Slećem na Beograđanku" (karikiram) ima na krovu da ga čekaju. Ako kaže idem na Ratno ostrvo, bolje odmah u čamce da se potrpaju...
A ne ovo da ga pošalju na aerodrom gde je sletao jednocifreni broj puta sa kontrolom leta čiji je način rada drugačiji od onoga na koji je naučio...

ten yard penalty

pre 7 godina

Bre ljudi kako da se ode odavde imate li neki predlog???
(Milos, 30. jun 2016 14:05)

Pa shta da ti velim,brate,kad je taj apel ultimativnog ochaja ujedno i moj promukli krik!!!...

Peki

pre 7 godina

Da li je tužilaštvo utvrdilo ko je bio kontrolor leta? Da li je prilikom pokušaja sletanja kontrolor leta govorio o visini iznad zemlje, a pilot o nadmorskoj visini? Može li bilo koji pilot, potpuno odmoran i spreman, da ručno upravlja (bez autopilota) po mraku i magli i da pokuša sletanje na bar 200m većoj visini nego što je trebalo? Ko sad može da tuži tužilaštvo i tužioca?

Milanko

pre 7 godina

Tužilaštvo je apsolutno u pravu, ne postoji krivična odgovornost lica koja su učestvovala u pripremanju i izvršenju zadatka.

Da li postoji krivična odgovornost nekog drugog, nalogodavca, kontrole leta, ili ... tužilaštvo nije ni istraživalo.

Bane

pre 7 godina

Moje misljenje je (dakle nisam siguran) da krivicne odgovornosti stvarno nema, ali mislim da je sramota da niko od pretpostavljenih i od onih koji su bili ukljuceni u komandovanje vezano za ovaj dogadjaj nije osetio neku moralnu ili politicku odgovornost ili bilo kakvu drugu, nikome nije palo na pamet da podnese ostavku, Gasic, Dikovic, Zivak... Sramota! 7 zivota je izgubljeno... Ako se neko razume ovde u to krivicno pravo pa ako ga ne mrzi da nam objasni i ostavi neki strucan komentar, jel ima necije krivicne odgovornosti ili nema? Ako ne postoji krivicno delo, kako moze da postoji krivicna odgovornost?!

Patria

pre 7 godina

'Vako:
NEKO je naredio vojsci, a taj neko nije bio Predsednik, da taj helikopter digne u vazduh. Taj neko je prekrsio ustav i zakone, jer nije imao pravo da to urdi, i bez obzira na najbolju nameru mora da odgovara za minimum zloupotrebu sluzbenog polozaja sa posledicom ubistva iz nehata.
NEKO je naredio pilotima da slete gde oni nisu hteli, tj sugerisao im je sa precutnom pretnjom, posto je osoba na visokom polozaju, i time ugrozio njihove zivote sto je dovelo do tragicnih posledica i saucesnik je u ubistvu iz nehata i mobingu sa smrtnom posledicom. NEKO je nepaznjom i neznanjem u komunikaciji sa vojnim pilotom pogresio prilikom navodjenja i izazvao nesrecu, samim tim i ubistvo iz nehata. Ima tu jos ponesto sto bi se moglo reci i o onima koji su radili obdukciju, istragu i vestacenje, ali i ovo je dovoljno. A to sto se to sve vesto gura pod tepih, e gospodo to se zove udruzivanje u zlocinackom poduhvatu... Pa sad se vi samo pravite nevesti, nema veze...

B

pre 7 godina

Neko je MORAO tom helikopteru narediti da po magli leti baš na ovaj aerodrom. I za to MORA da postoji RAZLOG.
HOĆU i IMAM PRAVO da znam ko je to bio i zašto je to uradio.

Srce

pre 7 godina

Sramota.

Mene je iskreno sramota.

Pitam se kakvu to državu ostavljam svojoj deci?

Stariji hoće da bude pilot. Prekrstim se da ne vidi i kažem:
" Može, ali ne u ovoj zemlji. Ti nećeš živeti ni raditi ovde, obećaj."

I obećao je.

Žao mi je što majke izginulih u helikopteru nisu tražile isto od svoje dece.

Možda bi danas bili daleko, ali bi sigurno bili živi.

bagrem

pre 7 godina

Znači, nema veze sto je ministar direktno naređivao "Batajnici" iako za to nema nadležnosti (tj. zaobišao je načelnika GŠ)? I još gore, niko nije ispitao ko je vršio pritisak na posadu da u povratku sleće na Surčin pod olujom, ali sa TV ekipama, a ne u Batajnicu ili na VMA, kako je posada i tražila? Sve u redu, tužilaštvo je servis izvršne vlasti, bar da znamo na čemu smo.

C i n i k

pre 7 godina

Naravno,el neko mislio drugacije? Mora vlast da se promeni da bi neko odgovarao.
U ovoj zemlji odgovaraju samo obicni ljudi, sitni prevaranti i clanovi opozicije. Vlast i kriminalci, nikada.
Covek u saobracaju slucajno ubije psa pa odgovara,makar plati stetu vlasniku, a ovde imamo 7 mrtvih i niko nije odgovaran?!
Auuu

Mladen B.

pre 7 godina

u ovoj drzavi nema pravde, nema drzave! Ovako ce i Savamalu isto, eeee moji pravnici, na niske grane ste vi spali... Ja da ubijem goluba iz vazdusne puske dobio bi godinu dana zatvora...

Luj XV

pre 7 godina

Sramotno!!! Pravna država je prestala da postoji i ovakvim potezima se samo udaraju poslednji ekseri u njen sanduk. Ne postoji nikakva odgovornost - krivična, pravna, moralna za smrt 7 osoba. Strašno!

Zarkovic D

pre 7 godina

Ja zaista ne znam sta je javnost Srbije ocekivalo...sve je dirigovano...nece me uopste iznenaditi vest da helikopter nije ni postojao...katastrofa...

Neko iz mase

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.

banda

pre 7 godina

Ovo je već zabrinjavajuća odluka Tužilaštva koje očigledno štiti stvarne nalogodavce. Ispade da je posada samu sebe privatno poslala na let i organizovala isti.
Ukoliko Tužilaštvo ne želi da utvrdi odgovornost, postoji i Medjunarodni Sud u Strazburu?

Boksi

pre 7 godina

Kako ih nije vise samo sramota od tih izginulih ljudi, koji su postradali zbog njihove reklame, za koju svi znaju a oni se uporno peru od toga. SRAMOTA

Ivan

pre 7 godina

Pa naravno da nema .
Ko ih je terao da slecu po magli ?
Trebao je da sleti na najblizi aerodrom gde je moguce.
Sacuvao bi svoj i zivote svoji kolega i deteta.
Pa neka ga posle suspenduju i smenjuju uradio bi najispravniju stvar u svom zivotu.
Pa sta ako te zove nacelnik i naredjuje gde da sletis ?
Pa sta ako je nacelnika zvao ministar da insistira da sleti u Batajnicu da bi se slikao pored nesretnog deteta ?
Pa sta ako se sada svi oni koji su odgovorni prave ludi ?
Sada lepo neka porodice pogunulih presaviju tabak pa pravo Strazbur .
Neka EU odluci ko je odgovoran za smrt ljudi koji su pozrtvovano radili svoj posao i koji nisu mogli da biraju da li da rizikuju sletanje po magli ili ne . Posto nase sudstvo sigurno nece.
Treba sve koji su odgovorni za ovu tragediju da bude sramota a i sve nas sto zivimo u zemlji gde je ljudski zivot jefitniji od priloga od 10 minuta na TV-u.

majstor

pre 7 godina

posada je zbog vremena trazila da slete u batajnici ali im je ipak naredjeno da slete u surcinu... i sad je posada kriva jer "nije umela" da sleti?

tako je, okrivite poginule, to je najlakse, mrtva usta ne govore...


koji smo mi cemer od zemlje... u normalnoj zemlji bi za ovako nesto svi od kontrole leta pa do ministra odbrane sami dali ostavke ili bili smenjeni...

cudi me da nisu okrivili i mileta i peru koji su prali tockove helikoptera...

9€ po kvadratu

pre 7 godina

Jakako da nema. Otkud je mogo da zna ministar da mogu meteroliske prilike da budu nepovoljne. Covek je imao najbolju nameru. Da se slika i pokaze koliki je covek !

Miloš Perić

pre 7 godina

Nikad,a mozda cak ni tad,mi necemo uci u EU
(koki, 30. jun 2016 13:58)

Iz tvojih usta u božije uši!

PS.
Saopštenje tužilaštva je sramno!

nikola

pre 7 godina

Imam 71 godunu i profesor sam u penziji.Sramota me u kakvom ljigavom sistemu živim.Poglavlja 23 i 24. Ha,ha.. Očekujte isti rezultat i za Savamalu-

Goran

pre 7 godina

Ovo je prevrsilo svaku meru !!! Jos ce da nam kazu da su pokojnici ukrali helikopter i isli da se igraju po "divnim" vremenskim uslovima. Ovo je Srbija - zemlja najtezih nepravdi. Ne znam kako porodice prezivelih ovo da otrpe. ovo je ubijanje posle ubijanja. Uzasnut sam.

Kako vi ljudi uopste spavate?

pre 7 godina

Objavite snimke razgovora pilota Mehica sa kontrolom leta i poverovacemo da ih niko nije terao da slete na Surcin kako bi se ministri slikali.

NNN

pre 7 godina

"što se posebno odrazilo na odabir konačne destinacije sletanja "

Alo, bre, pa pilot 3 puta kaže "idem na Batajnicu"
(mnogo bolje poznaje teren i bila duplo veća vidljivost!!!)
i oni mu tri puta NAREĐUJU da sleti na surčinski aerodrom!

...

Ne dam gašića!

...

Tužilaštvo je naveća bruka ove države!!!

Za fantomsko rušenje u Savamali - ništa

Evo npr. juče su komunalci (privatna vojska) bolsenog prodavca lubenica izmaltretirali do smrti i nikom ništa.

srbija medju šljivama

pre 7 godina

Zbog par slika odoše životi ljudi tokom plemenitog dela ali ne nije odgovoran onaj koji je želeo da se slika, oni su odgovorni....sramota

Pravnik (molim objavite kom!)

pre 7 godina

Naravno da nema, ali zato za advokate, izvrsitelje i privrednike koji zakonito rade svoj posao, po jedna krivicna na 3 meseca. I to od strane drzave! Dok ovi drugi podobni, rade nezakonito, placaju reket pojedincima iz vrha, i niko im ni rec ne kaze. IMACE POSLA STRAZBUR USKORO! Ne koci Hrvatska poglavlje 23, nego nasa korumpirana birokratija koja je duboko zagazila u kriminal.

kraja

pre 7 godina

...jedino sto rodbini preostaje je da pravdu potrazi na nekom sudu u evropi...
...ovde se pravda cuva za sarice, kosmajce, narko dilere, ubice, "navijace" i sve one koji su potrebni neljudima iz vlasti...

Advokat svih Srba

pre 7 godina

Srbija je korumpirana kao Sijera Leone,politika i interes kao i zataškavanje se uvukla u svaku rupicu koja postoji u ovoj banani od države,onaj ko misli suprotno neka skine ružičaste naočare!

Sramota na n-ti

pre 7 godina

Mene je drzava 2 godine razvlacila po prekrsajnom sudu jer je bivsa zena moga muza prijavila(izmislila) uznemiravanje. Drzava je , zbog svoje gluposti , naravno izgubila i platila pozamasnu sumu mome advokatu.Za takvu budalastinu je sudija 2 godine primala poprilicnu platu, a za ovu situaciju sa helikopterom NIKO da ne bude odgovoran, barmem da pocnu neka sudjenja, barem da pocnu neka salusanja, barem da se izvedu neki dokazi...pa ja zivim u nadrealnim uslovima u ovoj "drzavi"!!!

Fric

pre 7 godina

U Srbiji možeš da pošalješ ljude u smrt, da diluješ teške droge, rušiš objekte, maltertiraš građane i nikom ništa. Ali ne daj bože da prodaješ žvake na ulici ili još gore da te uhvate bez karte u prevozu,auuuuu, odmah dobiješ i batine i zatvor.
(Neko iz mase, 30. jun 2016 14:19)

Juče čovek preminuo zbog tezge sa lubenicama...

Neko iz mase

pre 7 godina

Nije ni Tužilaštvo naivno. Naučili su lekciju nakon smenjivanja načelnika krim.policija za u Beogradu koji je hteo da izvrši uviđaj u Hercegovačkoj ulici. Šta ima oni da se prave pametni da rade svoj posao!? Kako gazda kaže tako ima da rade. Nego u Strazbur po pravdu.

JOLE

pre 7 godina

Naravno niko nije iznenadjen odlukom jer je bilo ocigledno da ce tako i biti.Medjutim tuzno je cime je sve pokusano opravdati pad letelice.Seti te se samo da su majora Mehica optuzili da su nadjeni promili alkohola.Drzavo stide se.

No1e_moj_dobar_drug

pre 7 godina

I onda se kao cudimo sto nas Hrvati a i ostali iz EU vuku za nos u vezi otvaranja poglavlja koje je vezano za sudstvo.
Dovoljno je samo pogledati sve ove komentare i zakljuciti da su tuzilastvo/sudstvo u ovoj drzavi dno dna.

Srrrrrrdjan

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....

Fric

pre 7 godina

(majstor, 30. jun 2016 14:51)
U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće:
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi;
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše);
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.

Milanko

pre 7 godina

Tužilaštvo je apsolutno u pravu, ne postoji krivična odgovornost lica koja su učestvovala u pripremanju i izvršenju zadatka.

Da li postoji krivična odgovornost nekog drugog, nalogodavca, kontrole leta, ili ... tužilaštvo nije ni istraživalo.

Bane

pre 7 godina

Moje misljenje je (dakle nisam siguran) da krivicne odgovornosti stvarno nema, ali mislim da je sramota da niko od pretpostavljenih i od onih koji su bili ukljuceni u komandovanje vezano za ovaj dogadjaj nije osetio neku moralnu ili politicku odgovornost ili bilo kakvu drugu, nikome nije palo na pamet da podnese ostavku, Gasic, Dikovic, Zivak... Sramota! 7 zivota je izgubljeno... Ako se neko razume ovde u to krivicno pravo pa ako ga ne mrzi da nam objasni i ostavi neki strucan komentar, jel ima necije krivicne odgovornosti ili nema? Ako ne postoji krivicno delo, kako moze da postoji krivicna odgovornost?!

Peki

pre 7 godina

Da li je tužilaštvo utvrdilo ko je bio kontrolor leta? Da li je prilikom pokušaja sletanja kontrolor leta govorio o visini iznad zemlje, a pilot o nadmorskoj visini? Može li bilo koji pilot, potpuno odmoran i spreman, da ručno upravlja (bez autopilota) po mraku i magli i da pokuša sletanje na bar 200m većoj visini nego što je trebalo? Ko sad može da tuži tužilaštvo i tužioca?

ten yard penalty

pre 7 godina

Tako je bre! Oslobodite i njih i Caneta i Sarica...a navalite na ovu sirotinju. Kao na onog lubenicara juce, dok ne umre. Kao na onu babu za vunene carape....
(Srrrrrrdjan, 30. jun 2016 14:28)

Nishta dodati!...samu ccu da ponovim chovekov komentar,dovoljno!...pametnome....ako ih je ovde iole ostalo....

John

pre 7 godina

(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Ne, ne, ne. U normalnoj zemlji taj helikopter uopšte ne bi ni poleteo i to iz nekog od sledećih razloga:
- ne bi bilo potrebe bebu transportovati za BG jer bi i u Novom Pazaru mogli da joj pomognu
- ne bi se desilo da put bude zatrpan (ili bi bio ekspresno otrpan)
- bolnica (ili posebna služba) bi imala helikopter koji služi upravo za takve stvari (SFRJ je imala, eno jednog u muzeju na Surčinu, žuti MI 2, formacijski pripadao AMSJ-u)
- ne poleće helikopter po meteo uslovima koji su opasni ako i on i posada i mesto gde treba da slete nisu opremljeni i obučeni za takve uslove
- (onako uzgred) ne određuje ministar da li će se leteti, a pogotovo ne gde će da se sleti. U vazduhu, pilotova je zakon za sve. Ako kaže "Slećem na Beograđanku" (karikiram) ima na krovu da ga čekaju. Ako kaže idem na Ratno ostrvo, bolje odmah u čamce da se potrpaju...
A ne ovo da ga pošalju na aerodrom gde je sletao jednocifreni broj puta sa kontrolom leta čiji je način rada drugačiji od onoga na koji je naučio...

ten yard penalty

pre 7 godina

Bre ljudi kako da se ode odavde imate li neki predlog???
(Milos, 30. jun 2016 14:05)

Pa shta da ti velim,brate,kad je taj apel ultimativnog ochaja ujedno i moj promukli krik!!!...

Petar

pre 7 godina

Meni je to nekako i logican ishod.
Pa sta ako je neko hteo i da se slika. Bas me briga. Nek se slika ako je ucinio dobro nekome. Al postoje ljudi kojima i tada to smeta iz cistog politikanstva.
Neko rece: terao helikopter po oluji da slece. Kratkog li pamcenja. Uopste nije bilo oluje vec magle.
Ako je neko stvarno i izvrsio pritisak u vezi mesta sletanja neka odgovara, al to nije na meni da istrazujem.
Sta bi ste gospodo da smenimo kompletan vojni kadar, kao Staljin pred 2.sv. rat. Pa posle da zalite kako nemamo kompetetne oficire.
Propusta je bilo pa pustite vojsku da se nosi sa tom tragedijom, izvuce neke pouke i ojaca.

Patria

pre 7 godina

'Vako:
NEKO je naredio vojsci, a taj neko nije bio Predsednik, da taj helikopter digne u vazduh. Taj neko je prekrsio ustav i zakone, jer nije imao pravo da to urdi, i bez obzira na najbolju nameru mora da odgovara za minimum zloupotrebu sluzbenog polozaja sa posledicom ubistva iz nehata.
NEKO je naredio pilotima da slete gde oni nisu hteli, tj sugerisao im je sa precutnom pretnjom, posto je osoba na visokom polozaju, i time ugrozio njihove zivote sto je dovelo do tragicnih posledica i saucesnik je u ubistvu iz nehata i mobingu sa smrtnom posledicom. NEKO je nepaznjom i neznanjem u komunikaciji sa vojnim pilotom pogresio prilikom navodjenja i izazvao nesrecu, samim tim i ubistvo iz nehata. Ima tu jos ponesto sto bi se moglo reci i o onima koji su radili obdukciju, istragu i vestacenje, ali i ovo je dovoljno. A to sto se to sve vesto gura pod tepih, e gospodo to se zove udruzivanje u zlocinackom poduhvatu... Pa sad se vi samo pravite nevesti, nema veze...

B

pre 7 godina

Neko je MORAO tom helikopteru narediti da po magli leti baš na ovaj aerodrom. I za to MORA da postoji RAZLOG.
HOĆU i IMAM PRAVO da znam ko je to bio i zašto je to uradio.

Venera

pre 7 godina

Ljudi, sagledajte priču i sa pravne strane, kako bi je prvenstveno i trebalo gledati, ako već imate toliku želju da komentarišete. Na kraju je i zvanično onako kako je i izgledalo kao na početku- nesrećan splet okolnosti.

Srce

pre 7 godina

Sramota.

Mene je iskreno sramota.

Pitam se kakvu to državu ostavljam svojoj deci?

Stariji hoće da bude pilot. Prekrstim se da ne vidi i kažem:
" Može, ali ne u ovoj zemlji. Ti nećeš živeti ni raditi ovde, obećaj."

I obećao je.

Žao mi je što majke izginulih u helikopteru nisu tražile isto od svoje dece.

Možda bi danas bili daleko, ali bi sigurno bili živi.

Pravnik

pre 7 godina

Nista neobicno. Sramota bi bila da su nasli da ima elemenata za krivicnu odgovornost. Niko tamo nije postupao iz razloga da bi ucinio da neko strada, vec naprotiv.

Tata spalio Đenku

pre 7 godina

U normalnoj zemlji bi se ovo odigralo 24 sata nakon nesreće: 
-ministar koji je poslao helikopter daje ostavku iz moralnih razloga, krivična odgovornost će tek da se utvrdi; 
-oficir koji je primio telefonski nalog od ministra i naložio let biva smenjen, zbog nepoštovanja procedure i svojevoljnosti (što nijedna vojska na svetu ne toleriše); 
-onaj koji je odgovoran što je Kontrola leta uporno insistirala da pilot sleti u Surčin iako ovaj insistira na Banjici ili Bataji biva smenjen s funkcije.
(Fric, 30. jun 2016 16:14)

Tu i tamo se slažem, ali oficir koji je "naložio" da polete, nije samovoljno naložio. U ovakvim slučajevima, samo i samo posada odlučuje da li će poleteti ili ne! Tu nema prisile.

@ns

pre 7 godina

Hajde sad samo neko da mi kaze (nevezano za EU, clanstvo):
Da li bi trebalo da nas iko blokira u pregovorima po pitanju pravosudja?
Da li ti koji blokiraju, imaju bilo kakav validan argument?
Da li je, kod tih koji blokiraju, sudstvo bolje (bar za mrvicu)?
Diskusija je zavrsena.

Zna se sta je zakonodavna, sta je izvrsna a sta sudska vlast, i zna se koliko bi trebalo da budu zavisne jedna od druge.